Seimo narys, žaliasis Linas Balsys sausio 20 d. vykusioje diskusijoje „Pasaulis 2017 metais. Žvilgsnis iš Vilniaus“, kurią vedė badaujantis liberalas Petras Auštrevičius, pranešė, kad „Kaliningrado galiojimo laikas baigėsi“.

Savo pasisakyme L. Balsys nurodė, ko šiuo klausimu turėtų imtis Lietuva bei Europos Sąjunga.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x59o3dw

Naujausi

Komentarai (106)

Rikiuoti
Piktas2017-04-18 03:55

Kaa cia bekalbet .... Politikieriai ir kiti valdziagyviai atidirbineja milijonus, o del demokratijos laiko keleta nevisprociu "tautininku" kurie, tipo, nori gero lietuvai, nors is tikro tai TIK, pliurpalai kaip ir minejau del yvairoves, nes TIE kurie buvo is tiesu norintys kazka padaryt GERO LIETUVAI IR JOS ZMONEMS, buvo sunaikinti TUU kurie atidirbineja milijonus .... O tokie kaip sis tai yra nekenksmingi jiems, BET kenksmingi lietuvai bei jos yvaizdziui.

Miguel2017-01-31 00:14

Este hombre es muy poco inteligente. Mejor estuviera en silencio, así no subiría el pan.

ML2017-01-30 22:45

Cheap deputy's populism. Balsys wants to shine in the media with impracticable ideas but create a buzz. What if Russia would't like it? What if with the same success, Russia will require the return of Vilno to Russia, where the city was the part of the empire and never belonged to Lithuania, and, by the way, Lithuania does not belong itself . Where are the brains of this politician?

Savas2017-01-30 21:57

100% kiršinimas šiuo metu. Nors žodžiai ir teisingi

Rimas2017-01-30 15:49

maziau lai loja ir kirsina zmones su savo kaimynais mum uztenka ka mes turim lai tik prie musu niekas nelenda o gal is tikruju kieno uzsakyma vykdo tas balsys su savo pezalais ???

O kodel visi pamirsta,2017-01-30 11:17

kad pagrindinis pokariniu sienu perdalinimas ivyko per TSRS subyrejima, ir tada niekas jokiu sutarciu nerode ir nevertino. Vel kas kam naudinga, apie tai ir sakom? O Balsys yra mazu maziausiai idijotas, nes keldamas Kaliningradobklausima jis prie to pacio traukia ir Klaipedos krasta, nes tai buvo Rytu Prudijos dalis.

na jooo2017-01-29 21:49

lygtais Lina kaltino, kad jis kremliaus agentas o čia šia tau.

Andrius2017-01-29 16:24

Man greičiau susidaro įspūdis, kad Lietuvos galiojimo laikas baigiasi ir tos pabaigos laikas sutampa su emigracijos spartos greičiu... Kodėl tas dziedukas apie tai nekalba?

jooo2017-01-29 11:57

o sitas kartais nebadauja?Kokia Krymo aneksija,ka jis kliedi?Krymas tai tokie patys Rusijos nacionaliniai interesai kaip Amerikai Irakas,tik Krymo niekas nebombardavo ir nezude senoliu ,moteru ir vaiku.O gal "nacionalinius interesus"gali turet tik amerikonai?Del Kaliningrado tai sitas durnelis isvis zaidzia kluone su degtukais

EJ2017-01-29 07:02

Manau, kad Balsys (samoningai ar ne) tarnauja globalistiniam, valstybiu suverenuma naikinanciam politiniam sluoksniui. Padeda "siubuoti valti". Tokiu zmoniu deka Lietuvos vardas gali likti tik prisiminimas. Kam knisti ta jau nusistovejusia praeiti? Jei buti revansistais,- tai ir Australija ir Afrika nepriklauso baltaodziams, Amerika- indenu zeme. Gyvename idomiais ir neramiais laikais, kai 1% turtinguju zaidzia pasaulio tautu likimais, nebaudziami vykdo nusikaltimus pries zmonija. Gal bukime santuresni? Esame maza valstybe- faktas. Nesirkime mazo zmogaus kompleksu "parodyti kitiems savo ipatinguma".

EJ2017-01-29 06:13

Na, ka cia L. Balsys sneka, suka sena plokstele. Jei atsitiktu taip, kad butu perziuretas Kaliningrado srities grazinimas Vokietijai- tai reiktu perziureti ir Klaipedos krasto grazinima Vokietijai. Ko gero ir lenkai prisimintu prieskarini Wilno. Dalis Lenkijos- Vokietijai, dalis Vokietijos- Lenkijai ir pn. O kur deti ten gyvenancius, likimo nublokstus zmones? Del lyderiu godumo ir neatsakomybes visais laikais kentejo paprasti zmones. Na, tikrai, Balsys bando atkreipti i save demesi, o gal tarnauja kokiems revansistams.

Dzūkija>94. Pavarotti2017-01-28 21:05

Deja...

Pavarotti2017-01-28 20:53

LABIAUSIAI AMERIKONAI APSIPIIISO SUKŪRĘ KOSOVO VALSTYBĘ,-TUO JIE ATRIŠO RANKAS RUSAMS OKUPUOTI ABCHAZIJĄ, OSETIJĄ, KRYMĄ IR T.T.

ne į gerą2017-01-28 09:02

praleisti metai lezbiatūroje.

deb2017-01-28 06:27

Linute ar Balsiai rekiat,kai skiepija ir kur skiepija ir kaip skiepija?kad jus visus padaro izdavikais vagiais.Kadangi ziurint I jus mastancio zmogaus akimis,as matau pozdurny,ne visai durna!

To 88. Herkus2017-01-27 23:22

To 88. Herkus, Ažuole, Tarybianiais laikais žemė buvo neparduodama, o dabar Vilnius žemę leidžia nusipirkti užsieniečiams, Briuselis prievartauja kad leistumėm pardavinėti be apribojimų.Jei Mindaugas už karūną ir karaliaus titulą atidavė Samogitia ir Suduva/ Jotvingiją/ Getija tai ar nėra tikimybės kad ir dabar nepasikartos ir nebus parduota arba atiduota už skolas Žemaitija/Samogitia ir Suduva/ Getija?

Darijus2017-01-27 23:11

Nr.88-am; homo sovietike, tada mes visi statėme komunizmą, bet ir tada žemaičiai kalbėjo ne tarme, kaip teigia Magnolija ir Co., kuriai priklausai ir pats.

To 88. Herkus2017-01-27 23:11

TO 88. Herkus. Ąžuole, ale tai ką daryt kad Vilnius periferiją Žemaitiją /Samogitiją, Sūduvą/Getiją, benamio šuns vietoj laiko? Žmonės baigia išsilakstyt į užkardonį - dušna nuo Vilniaus nustayto minimumo ir darbdavių siautėjimo.

Herkus2017-01-27 22:52

Kai Lietuviai užkariavo Samogetijų, Getijų, senskritų žemes, tai karuose taip atidaužė kuokomis priešams galvas, kad jų palikuonys iki šios apsigimsta su žemaitišku debilizmo sindromu. Vargšė Lietuvėlė, skaitau komentarus ir graudu kiek beraščių, analfabetų, "istorikų" priviso, gerai anot Arvydo Šliogerio "gyvenam bepročių laikais", o juk Tarybiniais laikais žmonės buvo, kaip žmonės, dirbom linksminomės, jokių žemių nesidalinom, dainavom : Aukštaičiai, žemaičiai, sūduviai Ir dzūkai nuo girių melsvų Per amžius dainavo lietuviai Sustoję ant Vilniaus kalvų

Be žado2017-01-27 22:47

Jei bogu jebanutas :-(

neperspektyvu2017-01-27 22:00

Lietuvai teritoriju klausimas yra visiskai neperspektyvus, nes ji nesusitvarko su esamom. padarius apklausa tai musu kaimai savo noru betkur sutiktu buti integruoti, kad tik nemerdeti.

o2017-01-27 17:23

suduva - dosni tikrai.senskritas.

Darijus2017-01-27 17:12

Nr.83-am: sutinku, bent kitiems irgi bus nauda.

to 82. Darijus2017-01-27 16:59

to 82. Darijus, gal ne idiotas, gal koks senyvas žmogus prie ruso mokesis. Lai žino.Gal pradės domėtis labiau.

Darijus2017-01-27 16:45

Nr.81-am: ar verta mokyti idiotą?

To 78. 73čiam2017-01-27 14:30

To 78. 73čiam - atsakymas: lotyniškai Žemaitija vadinasi Samogetia (Žemoji Getija, kitur - Samogitia),jotvingiai – getai. Net Vytauto laikais Sūduva (Jotvingija) buvo vadinta Getija („terra Sudorum sive Gettarum”- Sūduvių ar Getų žemė, - 1420 m. Vytauto Didžiojo laiškas vakariečiams.

To 78. 73čiam2017-01-27 13:59

78. 73čiam, pasiklydai įvykių chronologijoje ir žodžių reikšmėse.

Egidijus Baltušis2017-01-27 13:58

Pusgalvis Balsys tokio status quo pateikimu Lietuva susiduria su Klaipėdos ir Vilniaus krašto praradimu. Įdomu, kodėl Balsys tylejo kada 2007 iš Ukrainos buvo atmta Gyvačių salos jurinio šelfo teritorija ir perduota Rumunijai, jis nė nepyptelėjo, vat tada buvo pažeistos visos teritorijų tarptautinės sutartys.

73čiam2017-01-27 13:41

Žydų Getai buvo irgi žemaičiams?

jooo2017-01-27 12:35

galvojau,kad balsys protingesnis,o pasirodo jo pamastymai tolygus siknos skylei

Karolis2017-01-27 08:49

Juk ziema dar nesibaige, todel ir besmegeniu visur pilna.

d32017-01-27 06:37

jei Snieckus butu priemes trockisto Chusciovo, kuris dejo etines "minas" sssr (po to Rusijos) sugriovimui, pasiulyma prijungti Kaliningrado srity prie Lietuvos, tai dabar turetumet Ukrainos - Donbaso - Krymo varianta, o gal ir ww3.

nu2017-01-27 06:33

Idiotai negali tylėti, jeigu ne viena tema, tai kita, vis prieš Rusiją reikia loti.

to69. Darijus2017-01-27 02:54

to69. Darijus, pasižiūrėkit "Sarmatija. II dalis" apie 5 : 57 - nėra žemaičių, žemaičiai išmislas, orginale Getai. Getai ir Suduviai.

Kai rusai ateis ponas balsys gales jiems priminti..2017-01-26 23:29

Kai rusai ateis, kalinigradas vel bus musu.

Vytautas2017-01-26 23:20

Lietuviai tikejo amerikonu pagalba!Jos lauke ir zuvo!Amerikonas atejo dabar!Pasiruose buti naikinami???

jonas2017-01-26 22:55

Vapenat apie Krymą-rusijos aneksiją.Kodėl nešnekat apie Jugoslavijos sudaužymą,Kosovo atsiradimą.Kodėl nešnekat apie Iraką,Libiją,Siriją?A r tik dėl to,kad tai savų-amerikonų ir eurosąjūzo darbai.Esate tik eiliniai šmikiai,vapat kad vapėtumėte

Darijus2017-01-26 21:56

Nr.48-am: pasiskaityk Simoną Daukantą. Man patinka erzinti lietuviukus, tik pamojuok Žemaitijos vėliava ir prasideda korida. Jaučiai visada pralaimi, todėl man jų labai gaila. Bet reginys traukia visus. Todėl ir Magnolija skelbia, kad žemaičiai kalba tarme, o visi istorikai ir filologai tyli. Bailiai, kaip ir dauguma LT piliečių.

Darijus2017-01-26 21:49

Nr.45-am: va pats ir esi tipinis sovietikas - lietuviams nepriklausomybė negalima, kai amerikonai ją padovanojo už lojalumą, kitiems tai draudžiama. Braižykis linijas smegenyse nebeegzistuojantis prūsų vade, kurį išdavė lietuviai.

Pamastykim2017-01-26 20:05

Kam Lietuvai reikalainga Kaliningrado sritis? Žmonės bėga iš Lietuvos? - Bėga... Kaliningrado sritį prijungti prie Lietuvos tikslu: 1. Kažkam užsifdirbant pardavius Kaliningrado srities žemę užsieniečiams 2. Neprisipažinę KGBistai veja etninius, vietinius lietuvius iš Lietuvos, paskui prijungia Klainingrado sritį ir lietuvius pakeičia rusais? Paskelbkit neprisipažinusius KGBistus, bus aiškiau kas kam dirba

Sahra-mahra2017-01-26 19:58

Idiotai. Lietuva ištuštėjo, o jiems dar negana, dar tiesia nagus į svetimas teritorijas, bet tuo kaltina Rusiją.

Vytautas Ka2017-01-26 19:55

Kaliningradas - BOMBA EUROPOS VIDURY. Buvo LABAI patogus laikas Gorbačiovo, Jelcieno laikais tą klausimą išspręsti. Bet, argi ''politkorektiškiems'' politikieriams, tiek mūsų, tiek JAV, ES, užsiimti rimtais darbais, kada galvose visokios ''mažumos'' sukiojasi?

Grybu karas!2017-01-26 19:34

Surudijusiu,nurasytu ginklu prisipirkom ,dabar galime kaimynus pulti,savo zemes pardavem,norisi nauju plotu,turbut neblogai "elitas"uzdirbo!Eh,vija pinavija tikrai grybais lyja....

vo tep2017-01-26 18:45

Nebuvo jokios LDK, tas pavadinimas sugalvotas "istorikų" tik 18-19 a. O buvo Lietuvos Rusijos Žemaitijos ir kitų žemių Didžioji Kunigaikštystė, (rusėn. Великое князство Литовское, Руское, Жомойтское и иных) Taip buvo ir statute parašyta. Čia biškuti istorijos ne bumblauskinės. ldiena.lt/straipsnis/2713/zemelapiai-pasako-teisybe

To 53. Kastis2017-01-26 18:42

Blokuok ,blokuok tranzita i Kaliningrada is Lietuvos puses, o paskui iseidamas is Lietuvos nepamirsk uzpusti lempa , nes Lietuva issivaikscios ,kai nebebus , nei ko valgyti , nei kuom rengtis."Dziaukimes" , kad dar atveza is placios ES valstybiu ir padevetu , nes nauju nelabai zmones iperka. Per naftas , dujas , valstybiu dalybas ir vyksta karai. Stop visam blogiui , kuris vyksta siuo metu pasaulyje. Zmonijai reikalinga taika.

> 53. Kastis2017-01-26 18:25

Baisu, kad jus su savo ziniomis neikastumet sau i uzpakali.

to572017-01-26 18:24

to 57, Studijuoju Šapokos Istoriją. Šapokos Istorija nei uždrausta nei paneigta - škia teisybę rašo.

Mindaugas2017-01-26 18:19

o tarp eiluciu parasyta kad "Lietuvos laikas baigesi"

suldu ->532017-01-26 18:14

nugaletojai nekvestionuojami.....bet cai tik istorines prielaidos Kitask lausymas, kodel mes taip ikyriai skaiciuojam svetimus pinigus ( rusijos) Jeigu jau norime būti dori ir atstatyti tesybe, reiktu pradeti nuo klaipedos.

to rimtai2017-01-26 18:02

drauguži sėsk, iš istorijos kuolas. Pradžiai pasiūlyčiau pastudijuoti senus, mūsų kraštų žemėlapius... Jei pasistengsi, interneto platybės susirasi.

To 54. rimtai2017-01-26 17:59

to 54. rimtai - mūsų protėviai Mindaugui to nedovonojo - nužudė kaip didžiausią žemaičių ir sūduvių priešą,ir žemių grobikus Dorbės mūšyje.

to54. rimtai2017-01-26 17:53

to54. rimtai, jei lietuva lygu žodis sąjunga tai jokia sąjunga nėra ir negali būti amžina. Kad Mindaugas karalius be karalystės, po protėvių žemių Žemaitijos ir Sūduvos atidavimo -neįtikėtina versija. Gal Mindaugas Rusijos karalius ir Lietuva, be atisduotų už karūną Žemaitijos ir Sūduvos žemių tai Rusija - juk LDK statutai tai rusų k.?

rimtai2017-01-26 17:46

52 -am Jei žemes atidavė, vadinasi, jos buvo jo. Gerbiamasis, skirkite Lietuvą kaip tokią nuo Mindaugo Lietuvos. Tai nėra tapatu.

Kastis2017-01-26 17:41

Labai teisingai keliamas klausimas, rusams seniai laikas eiti is Kaliningrado. Lietuva, gal dar Vokietija turetu valdyti sita krasta, o ne maskoliai. Isvadavo, bet uzmirso iseiti? Tas klausimas turi buti keliamas jungtiniu tautu asamblejoj ir Europos taryboj. Ko bijo rusai? O kas gi nori netekti ugrobtu zemiu, priesinsis kaip imanydami, kad kur lietuvio zeme, ji geopolitiskai rusu nelabai suvokiama. Pirmiausia butina ublokuoti tranzita i Kaliningrada per Lietuva, ot tau jau pamatysim kas yra kas.

To502017-01-26 17:39

tO 50, kai Jūs man paaiškinsit kokių žemių karalaus buvo Mindaugas už karūną ir garbę atidavės mūsų prptėvių žemaičių ir sūduvių žemes, be mūsų protėvių sutikimo tada bus aišku kur konkrečiai tų lietuvių ir Mindaugo karalystė buvo. Žemaitija ir Sūduva atiduota Mindaugo už karūną ir karaliaus titilą, tai kur to karliaus Mindaugo Lietuvos karalystės žemės, po Žemaitijos ir sūduvos atidavimo?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2017-01-26 17:26

Nedarykim karo tarp savų. Juoksis iš mūsų ir džiaugsis visokie maskvėnai, varšaviakai, briuseliokai, vatikaniokai, vašingtoniokai ir jųjų padlaižiai.

rimtai2017-01-26 17:23

Prie ko čia Mindaugas? Žodis lietuvis nėra konkrečios genties atstovas, tiek tenorėjau pranešti. O politika visais laikais buvo daroma nelabai švariai. Vieną dalyką žinau - bandymas pūsti burbulą dėl žemaičių "teisių" ir nuoskaudų buvo yra ir bus mūsų istorinių "bičiulių" darbeliai. Kaip ir lenkų klausimas.

To482017-01-26 17:14

to48, tai gal paaiškintum kokių žemių karalius buvo Mindaugas už karūną atidavęs žemaitiją ir sūduvą? Mes žemaičiai ir sūduviai turim švęsti Mindago karųnavimą už tai kad Mindaugas mūsų žemaičių ir sūduvių žemes, be sūsų sutikimo atidavė už blizgučius ir už garbę?

rimtai2017-01-26 17:06

Ką tas Darijus čia beleką šneka. Nėra jokių atskirai lietuvių. Žoddis Lietuva kilęs iš žodžio sulieti, t.y. apsijungti.Kitaip sakant, tai genčių sąjunga. Taip kad žemaitis irgi yra lietuvis .

suldu2017-01-26 16:39

1:42 "kelkim klausyma ,saziningai, is visu pusiu".... na mintis kaip ir grazi, taciau politikams ji egzistuoja kai kalbama apie kitas valstybes,o ipac apie rusija. Jeigu jau saziningai ir is visu pusiu, lietuvai klaipedos prisijungima reiktu apdiskutuoti, gal taip parodytume rusijai pavyzdi ar mechanizmus, kaip grazinamos teriotrijos...? Juk mums klaipeda grazino sovietu sajunga, ne rusija,o, kaip zinia, sovietu sajungos nebera.

?2017-01-26 16:31

gal tikrtai laikas išsiaiškinti žemaičių, sūduvių, lietuvių etnines žemes? Kodėl lietuviai turi būti vyresnieji žemaičių ir sūduvių broliai? Kur geriausi atlyginimai - Vilniuje? Žemaitijos ir Sūduvos žmonės skurdinami palaikant ubagišką minimumą, iš kurio neįmanoma pragyventi ir verčiami emigruoti?

Herkus - 42. Darijus2017-01-26 16:27

Kaip galėjo taip atsitikti, kad stipriausia,karingiausia vien žo pati ypačiausia valstybė žemaitija, leidosi užkariaujama Lietuviu ? Gerai palaisčius šią temą (žemaičių valstybė) iš dalies žemaičių išaugtų neblogi banderos-maidanūtai, kaip ten A.Kontrimas laikosi,dar žemaičių pranašumą prieš lietuvius įrodinėja, barzda sunkumus kilnodamas ? Beje nubrėžk liniją, ką Lietuviai žemaičiams turi grąžinti, konkrečiau Darijau, Persu karaliau.

Darijus2017-01-26 16:04

Benamis taip nenusišneka.

pataisykit, jei klystu2017-01-26 16:02

bet taip atrodyti gali tik benamis, kuris neturi kur išsitrinkti galvos ir miega su švarku arba koks vargšas pijokėlis, kurio sąlygos tokios pat.

Darijus2017-01-26 16:01

Tikrai, lietuviukai, varykit į savo istorines žemes ir grąžinkite žemaičiams Žemaitiją. Ir neužmirškit pasiimti Dėdulę, Magnoliją ir Anušauską su Co.

gal realiau2017-01-26 15:14

is Baltarusijos pareikalauti grazinti Naugarduka ir Nesvyziu?

Darijus2017-01-26 15:09

Tuo pačiu baigėsi ir Vilniaus, ir Klaipėdos kraštų. Greičiau pirkite nekilnojamą turtą Kaune ir Kretingoje. Vėl bus populiari daina "Mes be Vilniaus nenurimsim".

senis2017-01-26 15:05

viskas daug paprasciau. Lietuvoje nebelieka kas vogti ir ka parduoti. Svarstoma galimybe parduoti Vilniaus krasta, su paciu Vilniumi lenkams, nes Lietuva ji gavo is Rusijos dovanu. Neetiska naudotis prieso dovana, be to galima uzdirbti. Klaipedos kraste gyvena daug rusu, be to ten veikia Gaspromo duju Terminatorius, per Norvegija savo dujas Lietuvai parduodantis dviguba kaina. Klaipedos krasta Lietuvai grazino irgi Rusija, cia irgi iskyla ta pati problema, etikos. Neuzmirskim, dauguma dabar atejusiu i valdzia, dar neturi vasarnamiu nei Ispanijoje, nei Italijoje, Vilniaus ir Klaipedos krasto pardavimas Lietuvos elita praturtintu ne tik materialine israiska, bet ir moraline, etine.

Gariunas2017-01-26 14:43

Koks aš kvailys. Už jį balsavau per rinkimus.

paklausiau ir netkiu savo ausimis2017-01-26 14:26

Sitas debilas remiasi 1975 metu sienomis???ar cia juoktis ar verkti,ar atgal i sovietu sajunga jis siulo?

Nu jo...2017-01-26 14:12

Pažiūrėjau video ir man čia pasistojo toks klausimas... Pataisykit, bet atrodo, kad šitas visiškas apskritas kvailys pezėdamas ragina peržiūrėti pokario valstybių sienas, atstatant jas į tarpukario ribas t.y. iš Lietuvos atimt Klaipėdos kaštą ir Vilniaus kraštą... ??? Bl gal rimtai debilas ? :D:D:D

skorpionas2017-01-26 14:03

Šitas balvonas faktiškai atskleidė kokiems idiotiškiems„planams“ įgyvendinti landsbergandonijos kūrėjai įsigijo haubicas „PZH 2000“.

Nu jo...2017-01-26 14:01

Labai abejoju, kad baigiasi Kaliningrado galiojimo laikas. O va mūsų tautiniai lempagalviai, įskaitant Balsy, pasikeitus geopolitikos vėjams, labai neužilgo pradės švinkti.

pridursiu 24.2017-01-26 13:58

Naikinant Prūsiją prūsai persikėlė į Švenčionių raj. Kaltanėnų sen. , Šakališkės kaimą ir ant Žeimenos upės kranto įkūrė dabar vadinamoje Kunigiškių pievoje - dvasinį centrą Patrumpiškės bažnyčialė, pavadinimas nuo pagoniško Dievo Patrimpo. Pasirodo Šakališkės kaime apsistojusios Prūsijos Barčių šeimos yra tiesioginiai protėviai dabar gyvenančių Baranauskų šeimų(A. Karmonas, "Istorijos mįslės". Todėl galima teigti, kad Prūsijos žmonės šiuo metu gyvena Lietuvos teritorijoje.

Elle2017-01-26 13:50

Zmones gerieji, bemiegantis antra kadencija girtas dzukas prabudo ir papasakojo sapna. Argi jis ka nors protingo nuveike - ogi nieko..., isskyrus tai, kad ji rusai tebepuola....

Nu jo2017-01-26 13:06

Kadangi rusai niekaip mūsų nepuola (ko labai kai kurie triokšta), tai mes pirmi užpulsim Karaliaučių. O tada tikrai sulauksim rusų ir galėsim pasakyti "o argi nesakiau, kad rusai puls?".

Tai dar jis nenudvėsė2017-01-26 12:57

tas badaujantis?

AS2017-01-26 12:47

Blogai, rusai nepuola nu niekaip, teks patiems pulti...

lietuvis2017-01-26 12:37

klausyk balsy mes tavelaikem protingu ir vienu is tu kurie galetu kurti nauja laisva lietuva bet gerai kad laiku pasirodei kas per degradas esi manom kad sapatkiodamas ant rusu panorai gryzt y daukantyne gal daukantines tarpkoju smarves pasiilgai balsy tu jau praeitis

oho2017-01-26 12:30

Ar pradėsite pagaliau rimtai dirbti, rūpintis Lietuvos ateitimi, jos gyventojais,bėgančiais iš šalies kaip nuo maro,nes jos laukia toks pat likimas kaip Prūsijos.Kiek galima š..dą malti apie Ukrainos,Gruzijos "gelbėjimus" ,kai jūsų pačių nustekenta tauta didžiausia ubagė Europoje,vegetuoja pusbadžiu ,o Lietuvos vaikai,senukai pirmauja pasaulyje savižudybėmis?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2017-01-26 12:17

Vokietijai 1945 m. pralaimėjus Antrąjį pasaulinį karą, viena iš jos didžiausių žemių – Prūsija, pavadinimą gavusi nuo lietuviams artimų prūsų genčių, buvo padalyta į keletą dalių. Didžiausias gabalas atiteko Lenkijai, nemaža dalis – Sovietų Sąjungai (Karaliaučiaus sritis), dalis atsidūrė sovietų ir Vakarų sąjungininkų valdomose zonose. ************************************************** Vytautas Plečkaitis 2008-10-21

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2017-01-26 12:11

Baltiškos "sunaikintosios" Prūsijos Karaliaučiaus krašto vienintelė paveldėtoja yra baltiškoji Lietuva. Visi kiti yra okupantai.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2017-01-26 12:00

Baltiškos "sunaikintosios" Prūsijos krašto vienintelė paveldėtoja yra baltiškoji Lietuva. Naikinant Prūsiją, dvasinis centras (šventykla) persikėlė į Vilniaus Šventaregio (Šventaragio) slėnį. **************************************************** Puikus pastebėjimas - 9. SS (2017-01-26 07:41:17) (78.63.162.242)

Nuomone2017-01-26 11:58

Tokie provokaciniai pasisakymai yra tikra dovanele rusams. Tai jie aisku suvokia kaip teritorines pretenzijas Rusijai ir tai jiems suteikia pagrinda Karaliauciuje laikyti kuo daugiau armijos... dar daugiau raketu ir pan. Ypac mane nustebino L. Balsys, kuris pasisakydavo uz santykiu su Rusija gerinima. O Austrevicius ne taip seniai Europarlamente kele panika del Trampo isrinkimo, o dabar ta baisiaja Rusija sitaip provokuoja. Jei musu Prezidente tai parems tai isvis bus tragedija... mums ramiai miegot neduoda tokie pasisakymai...

Prašalietis2017-01-26 11:55

Be galo juokinga klausyti šiandieninės,kol kas dar vokiškame eurokolūkyje priglaustos,pseudovalstybimės teritorijos globalinio"stratego"Balsių Linuko"geopolitinius"blevyzgojimus. Dar juokingiau klausyti apie Podsdamo ir kitus pokario galingųjų pasirašytų dokumentų panaudojimą šiandienio durnių laivo"geopolitiniai" užsienio politikai įgyvendinti". Nors visa šiandienos tautinių geopolitikos"galiūnų"veikla yra nieko nereiškiančios už durnių laivo dabartinių sienų blevyzgos skirtos šiandieniams dar neišsivaikščiojusiems runkeliams. Iš tiesų visiems tautiniams"geopolitikams"yra tik vienintelis tikras džiaugsmas tai,kad Miša Gorbačiovas sudarė sąlygas,o komunistinis alkoholikas Jelcinas su sabutilnykais Belovežo girioje pasirašė TSRS išvaikymo sutartį ir eilinį kartą jas perdavė,su JAV palaiminimu,Vokietijos vadovaujamam eurokolūkiui. Kaip rodo istorija,jei tokios pseudovalstybinės teritorijos per daug pirsčioja ir jų"sugalingėję"politikai pradeda"reikštis"visokiose geopolitikose,jas apramina ir jos pačios pasiprašo būti eilinį kartą"okupuotos"po vokiškos"laisvės"neilgų periodų. Jei prireiks Rusijai,tai ji, ir be durnių laivo Balsių Linuko ar Lietuvos galingiausiosios Grybauskų Dalytės"strateginių"blevyzgų,gali atstatyti 1939 metų sienas atiduodamas Vokietijai ir Kalingrado sritį su Klaipėda,Lenkijos Gdansku ir Gdyne ir t. t. O jei prireiktų,tai esant šiandienos europos ekonominiai"galybei",kurią sudaro viena Voietija,Rusija su Vokietija galėtų be didelių pastangų padaryti visos europos pasidalinimą kaip tai buvo padaryta po 3 Lenkijos Žečpospolitos padalinimo tarp Rusijos,Prūsijos ir Austro-Vengrijos imperijų. Ir būtų šiose nuolat istorijos raidose perleidinėjamose vieni kitiems teritorijose ir jose gyvenančių runkelių"geopolitinėse"smegenyse,kaip jau buvo ne kartą,ilgalaikė ramybė ir prasidėtų tikras kuriamasis darbas visų savo tautiečių labui...

kindziulis2017-01-26 11:51

Balsy Balsy, nu klounas kartu su Kasčiūnu vienam cirke duetu gali juokint žmones. Užsimojo kažkoks Balsys perdalint buvusias Vokietijos ir esamas Rusijos teritorijas. Ne tokio kalibro žaidėjas esi, kad kažkam galėtum daryti įtaką, kvaily. Geriau kelk klausimą dėl Blatarusijos ir mūsų draugės Ukrainos tame tame ir Krymo teritorijų grąžinimo Lietuvai. Įdomesnis cirko numeris būtų. Juk kažkada ten visas patvores numyžo ir nušiko Vytautas Didysis su savo kariauna. Tai kaip ir turim teisę į jas. Kodėl nekeli?

Memel2017-01-26 11:42

taip, jau laikas šį klausimą seniai iškelti, nes Klaipos kraštas irgi Lietuvai po 1923 m okupacijos perduotas tik administarvimui, bet ne integravimui.

trumpai2017-01-26 11:32

Dabar balsys rado užsiėmima, dalyvaus pasaulio perdalyme ir nieko veikti nereikės kaip gvildenti tema rusai puola,lengva ir politinis kapitalas didziulis,nesvarbu ar ji girs ar smergs,bet galiu balsi nuraminti kad greiciau balsys išnyks su dulkėm nei rusai atsisakys kaliningrado sryties,net tokios šalys kaip vokietija nedrysta net puse lupu ta tema atverti o čia bac atsirado balsys,eik kiemu šluoti balsy.

Anfisa2017-01-26 11:09

Balsys netiketai pastebejo, kad ant Lietuvos Karaliauciaus zemes gyvena kazkokie rusai, apstulbo, nustebo, bet ne parode, kad labai pyksta. Dabar nezino, ka daryt...Visa kadencija seime apie tai galvos. Netrugdykit jam...

ss2017-01-26 10:50

ne tikrai jiem tikrai su galva negerai,,, arba seimininkas liepia ir sneka nesuprasdami ka ...

pagal2017-01-26 10:48

balsi geriau reikejo Kryma atiduot jankiams,kariniu baziu kurimui,o ne kad rusai, atsieme savo zemes jos gyventoju pageidavimu.Man pykta,kad nuskurde Lt zmones moka sitam besmegeniui uz tokius pasisedejimus,papliurpimus.Idomu,kaip jis isivaizduoja Kaliningrado atsiemima su zmonem be ju,pulti rusus... kodel paseke A ,o nepasako B.

Klaipėda2017-01-26 10:42

Sunkiai suvokiama, kokiais debilais reikia būti.

Albinas2017-01-26 10:34

Tai taip išeis, kad Klaipėdos kraštą (Memelandą) reiks gražinti Vokietijai?

Nuomone2017-01-26 10:28

Nesuprantu as to Austreviciaus. Visai neseniai jis kele panika, kad isrinkus Trampa, Lietuva tuojau pat bus uzpulta. Jam antrino pats ponas Linkevicius "greiciausia puls iki sausio 20 d". O siandien jau sausio 26... ir mes nei uzpulti nei okupuoti. O dabar ponas Austrevicius tokia provokacija pakiso... gal jis mano kandidatuot i Prezidento busimus rinkimus ? Na, nezinau, kad uz ji galetu balsuot... O tokie pareiskimai, tai dikra dovanele rusams..." va mums reiskiamos teritorines pretenzijos, todel cia reikia laikyt sukaupus kuo daugiau armijos... raketu ir tt"

lr2017-01-26 10:27

Ponas balsy,kaip supratau isporceliavot visa Lietuva,isvaret zmones reikia nauju arimu?Kas tau pone draudzia,Kaliningrade,suorganizuot referenduma,kaip Kryme jai zmones pasakys ,kad nori buti su LT ir klausimas issprestas be jokiu pykciu,be jokio suvio...ar jus ant tiek isnaglejot,kad svarbiausius klausimus sprendziat be tautos,o tik bezdat,ne pagal darba ryjat ir geriat zmoniu krauja...

Hmmm...2017-01-26 10:25

O Lenkija irgi atsisakys Rytų Prūsijos žemių, gautų po 2 pasaulinio karo?

.2017-01-26 10:09

Sovietu sąjungos griūtis prieš ketvirtį amžiaus gal ir atnešė laisve tautoms , bet neišsprendė tu teritoriniu pretenzijų kurios liko po tos griūties . Teisingai Balsys pažymį , jei senų tarp valstybiniu susitarimu liekanos gerbti esamas sienas nebegalioja ir jas laužo ta pati Rusija , kodėl kažkas turėtu gerbti jos pačios paveldėtas ??. Tai slidus kelias ne tik Lietuvai , bet ir visai rytu Europai . Istorinio paveldo klausimą sunku kaip nors kitaip argumentuoti nei tik pamatuojant asm. nuoskaudas . Kažin ar tai Prezidentūros kompetencijos klausimas , gal greičiau istorikų , visuomenės ... nes bet kokie sprendimai ta tema neturi ir neturės jokios juridinės galios realizuotis . Šalia laužo alyva taškytis ne tik kad neprotinga bet ir pavojinga . Galu gale ES idėjos pamatas buvo užkasti tuos pretenzijų kirvius amžiams .

SS2017-01-26 09:41

Dabar yra kaip yra. Bet jei kažkam galvoje rezgasi mintys apie Kaliningrado sritį, tai pirmiausiai reikia atsiminti, kad kaliningrado sritis, Klaipėdos kraštas, dalis suvalkijos ir vakarinė Lenkija yra istorinės Prūsijos žemės. Tai aš tų "išminčių" noriu paklausti: o kada baigsis Klaipėdos krašto, vakarinės Suvalkijos ir vakarinės Lenkijos galiojimo laikas. Prūsijos sunaikinimą inicijavo Vatikanas. Bet prūsai neišnyko. Prūsišką kilmę deklaruoja apie 1 mln. žmonių. Tad jei kalbėtojai turi sąžinės, tai ir pradėkite kalbėti apie visą Prūsiją - Klaipėdą, Kaliningradą, Varšuvą sugrąžinti prūsams ir suniekinti Vatikaną dėl Prūsijos puolimo organizavimo.

che2017-01-26 09:20

pagal Šita girto dzūko sapną,ir Klaipėdos krašta reiks gražinti Vokietijai. ps. Klaipėdos krašta rusų armija išvadavo 1945 sausio 28

turi Lietuva nemažų problemų2017-01-26 08:52

su kiaulinais.

Siaip2017-01-26 05:51

Kiek teko skaityt rusai jau anksciau numate toki scenariju. Anot ju jei musu teritorijoje bus prikaupta daug armijos tai anot ju gali but uzblokuotas Karaliaucius. O tai reikstu ne ka kita o kara.

Nepasirašysiu2017-01-26 05:30

Kokios didingos nykštuku ambicijos.

Vadakste2017-01-26 04:35

Ar ne del to Lenkija ir Baltijos salys prisikviete tu "atgrasytoju"/ Linukai geriau ziurek Lietuvos reikalus , kad kas nepretenduotu i Vilniaus krasta.Zmonijai reikalinga taika. Uztenka tu teritoriju , tu zemiu , nes jau turimas reiketu geriau priziuret. Lenkijos paprasti zmones susirupine , kas cia vyksta su tom salim. Toks stropus ginklavimasis manau prie gerio neprives.Stop visam blogiui , kuris vyksta siuo metu pasaulyje.

?2017-01-26 03:56

Susireiksmine izdavikai.Lietuva ir gali tapti Kaliningrado teritorija ir Rusija per,jus idijotus pakeis lietuviskus miestu ezeru upiu uzsivadinimus I slaviskus,man atrodo kad,jus musu Lietuvai jau prigiedojot!

U-22017-01-26 03:06

Graziai kalba žaliasis Linas Balsys. Vienok, tenka pastebeti, kad jo nerislus bandymas nusiciulpti sau paciam, tikrai atrodo "naiviai juokingas". Manau, kad jeigu Linas pasikartu, jam asmeniskai ir Krymo ir Kaliningrado problemos butu issprestos paciu palankiausiu ir zmonijai maziausisi zalingu budu.

kai Lietuva bus laisva2017-01-26 02:24

tada ir aptarsim,o kol dar okuopuota palikim ta Kaliningrada ramybej.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi