Spaudos konferencija, skirta kandidato į prezidentus Naglio Puteikio rinkimų programos pristatymui.

Naujausi

Komentarai (39)

Rikiuoti
Aldona Marija2014-04-18 16:03

Teisingai, Konstitucinio Teismo sprendimais nesidomi ir dabartinė Lietuvos valdžia, nes dėl pensijų Konstit. Teismas dėl pensijų priėmė nutarimą, o valdžiai tai negalioja, tikrai jo nereikia

Aldona Marija2014-04-18 15:51

nEI VIENO komentaro nėra, nors rašiau kelis - tai dabartinė Lietuvos demokratija...Sėkmės gerb.Nagliui Puteikiui, mes už Jus, nes žinome, kad pensininkai ir visi vargstantys Lietuvos gyventojai bus suprasti

Paprastasto332014-04-17 02:42

„Lietuvoje rastumėte pram. šakas kur darbo užmokestis butu atitikmuo Vokiečiams, nes viską lemia tik darbo našumas..“ Na, tai: Sunkiau nesugalvosi...“ DARBO NAŠUMAS“? Čia kaip pirštais matuoti atstumą. Jog atrodo aiškiai parašiau: „Minimalus Atlyginimas“, t. y. kiek MINIMALIAI reikia mokėti už VALANDĄ! Valytojoms! Koks valytojos „našumas“? Jeigu gyvenam vienoje valstybėje(viena teritorija, bendra rinka, bendra valdžia ir t. t. ) o VALSTYBĖ(valdžia) nustato : vokietei mokėti 29,33/val. , o lietuvei - 6,06 Lt/val. , tai jau greičiau diskriminacija.... panašiau kaip Lietuvoje (pavyzdžiui) Lietuviams – 6. 06 Lt/val. , lenkams 4. 95 Lt/val. , rusams 3,5 Lt/val. ir t. t. Jeigu kalbėti apie našumą tai butu „ĮKAINIS“. Lietuvoje yra tokia chemijos pramonė, gal teko girdėti? Jeigu ne pasidomėkit..... ir palyginkit . Gal galit patikslinti koks yra mūsų valdžios „darbo našumas“? Kad atlyginimas skiriasi tik 2-3 kart. Rinkos sąlygomis „darbo našumas“ yra savikainos rodiklis. Ir pardavimo kaina(„atleidimo“), o paskui eina tarpininkai(su logistika), nuo kuriu priklauso jau komercinė kaina. Taigi „parama“ ir padeda vartotojui nupirkti produktą už nerealiai didelę kainą, o gamintojui gauti pelną iš „atleidimo“ kainos. Per mokesčius iš gamintojo, tarpininkus Vokietija ne tik gražina tą „paramą“ bet turi ir pelną.

to Paprastam2014-04-16 16:11

Paslaociau tavo rasliava.. Nezinau ka begalvoti...Gal drozk tu i Delfi.Yen tokie kaip tu tupi,pasamdyti esamos parsidavusios valdziukes.Gero kelio!

Raigerdas Diedukui2014-04-16 01:07

Sveikas, gyvas, Tamsta. Jeigu tai ne "Paprastas", o "paprastutė", tai čia visai liūdna. Bet, kodėl tada tas dvokas sklinda iš TEO. LT? Manau, Dieduk, kad čia reikia Seklio Morkos komentaro. Nes Darius Ratkus tai yra oficialiai toks asmuo TEO. LT Tai tas Darius Ratkus mėšlo papilsto ir per kitus portalus. Mat jis ką nors apdergia ir paskiau jaučiasi labai svarbus ir reikšmingas paukštis. Taip, jis pasirašinėja ir moteriškais vardais. Tamstos tiesa, kad čia kažkokia daugialąstė ameba, keičianti lytį, kad net Stasiui nepatiko. Štai čia tai viršūnė, kad Stasys, kartais sugeba pakeisti savo požiūrį.

Diedukas Raigerdui2014-04-16 00:49

Sveikas gyvas. Juozapui jau rašiau, gal neskaitei. Čia ne paprastas, o paprastutė. Daugialastė ameba, keičianti lytį. Konspiratorė. O jos komentare patiko reziumė: - "Na, sistema palaiko perversmininkus, nu ir kas, kad jie be kraujo negali tai irgi žinom. O Lietuva tai tyli, bent 30 000 palaikančiųjų susirinktu (žmonai be koncerto už dyką)... Aplamai su tavimi aiškintis, kaip"....... Ar supratai ką nors? Beprotės kliedesiai ir tiek...

stasys2014-04-16 00:45

Paprastam .... man tik belieka stebėtis kam Tamsta traukį statistika kuria dorai dar nesugebi ir pasinaudoti argumentuodamas. Ar galima rasti atsakymus tokiuose skaičiuose kai imama lyginti skirtingų šalių val. darbo užmokestis.. tai jei jau tuo remiatės .. objektyvumo dėlei turėtumėte ir pažymėti .. kad to valandinio užmokesčio pagrindas vistiek yra realus pagamintas produktas, per valanda... konkuruojantis su Kinijos , Rusijos.. tos pačios šakos gamintojais. Kas reiškia kad skirtingose šakose ir Lietuvoje rastumėte pram. šakas kur darbo užmokestis butu atitikmuo Vokiečiams, nes viską lemia tik darbo našumas.. Šeip tradiciškai aš visada stovių priešingoje barikadų pusėje nei Raigardas .. ir Jam panašus .. bet tenka ši karta su Juo sutikti .. niekus tauzijate mielasis..

Raigerdas >31 Paprastam2014-04-16 00:43

Padėjai dar vieną komentarinį mėšlą ir jautiesi ereliu. "Puteikis durnas", "Raigerdas varo juodą propagandą", o štai jis, "Paprastas" "erelis" ir proto bokštas iš TEO. LT yra tas, kuris dalina visiems diagnozes. Lietuvoje nieko pozityvaus nėra, visi kvailiai, išskyrus "Paprastą" "erelį", kuris vos ne alpsta pats nuo savęs, ir jaučiasi toks "protingas", toks "protingas", kad jis net nemato su kuo jis čia galėtų kalbėti. Ir ką gi sugeba pagaminti to "Paprasto" "erelio" galvelė? Ogi, štai ji išminties viršūnė, kuriai net A. Kubilius galėtų pavydėti:"Kada piliečiai supras, kad bet kokie rinkimai yra sistemos palaikantis faktorius, tada visa situacija pasikeis". Sunku pasakyti, kiek tas "Paprastas" "erelis" laiko galvojo, kad išskelti tokią "protingą" idėją, bet visko gali būti, kad net visus 20 metų. Problema su "Paprastu" yra labai paprasta:"Destruktyvioje galvoje gimsta tik viena minčių rūšis - dauguma iš jų gimsta destruktyvios". Todėl aplinkui visi kvailiai, išskyrus "Paprastą" destruktyvumo mėšle besimaudantį erelį.

Paprastas2014-04-16 00:06

Raigerdas iš Voketijos(ne toli Dusseldorf) varo juodą propagandą ir „mokina“: „Čia tikrai darbuojasi grupė žmonių, kurie nekenčia Lietuvos. Jų tikslas yra sukelti kuo daugiau erzelynės ir nepasitenkinimo esama valdžia.“ Jeigu nevalgytum vokiškų GMO, tai suvoktum, kad „nepasitenkinimo esama valdžia“ Lietuvoje(o ne Vokietijoje, kur minimalus atlyginimas yra 8,5 euro/val. =29. 33 Lt), tai virš 75% gyventojų. Ir tikslas yra ne „sukelti kuo daugiau erzelynės“, o atvirkščiai parodyti kaip mes galim(pagal Konstituciją) pataisyti padėti, atgauti savo Valstybę. Kada piliečiai supras, kad bet kokie rinkimai yra sistemos palaikantis faktorius, tada visa situacija pasikeis. Tada pas mus bus minimalus atlyginimas 45 Lt/val. Kodėl vokiečiai(pvz. valytoja) gauna 29,33/val. , o lietuvė (valytoja)tik 6,06 Lt/val.? Todėl kad mes savo skurdu išlaikom vokiečius ir visą ES. Kaip tai daroma? Per ES paramą. Tok dėl jos gali išsilaikyti Vokietijos, Prancūzijos ir ... (senbuvių) pramonė(1 litas paramos+1-1,5 litų Lietuvos(valstybės) + 2 Lt. ūkininko, ar verslininko=4 Lt, už ką ir perkama jūsų produkciją). „Paprastai jų komentarai būna nemotyvuoti,“ – na, kaip gi kitaip ištrauk iš konteksto „"Puteikis kvailas ir t. t.“ , dar „gražiau“ atrodys. „Bet, pagal mano pastebėjimus,...“ , atsiprašau, bet kas tu toks .... ? .. „jie iš karto puola bet ką, kas Lietuvoje vyksta pozityvaus.“ Kur tas pozityvumas? Gal kad Prezidentė maitina skurstančius? Bet ir jos dėka: „absoliutaus skurdo (kai žmogus negali patenkinti net savo bazinių poreikių, t. y. pirmiausia maisto) rodikliai Lietuvoje per 20 metų suprastėjo ir toliau blogėja. Net vadinamuoju klestėjimo laikotarpiu absoliutus skurdas augo ir daugiausia dėl maisto kainų: 2005 m. jis siekė 18 proc. , 2006 m. – 19,5 proc. , 2007 m. – 21,6 proc. ... 2012 m – 31,2 proc.“ ir t. t. Ir sugalvok tu man : „Šitų vyrukų tikslas,- tai atkeršyti už Lietuvos poziciją dėl Ukrainos.“ , čia jau be CŽV nesugalvosi. Atskirk valdžia, tai nėra Tauta(t. y. Lietuva). Na, sistema palaiko perversmininkus, nu ir kas, kad jie be kraujo negali tai irgi žinom. O Lietuva tai tyli, bent 30 000 palaikančiųjų susirinktu (žmonai be koncerto už dyką)... Aplamai su tavimi aiškintis, kaip .......

to 27. Paprastas2014-04-15 22:44

tu ne paprastas,tu prastas

Raigerdas2014-04-15 21:48

Norėčiau atkreipti komentatorių dėmesį, kad jūs neapsiriktumėte. Čia tikrai darbuojasi grupė žmonių, kurie nekenčia Lietuvos. Jų tikslas yra sukelti kuo daugiau erzelynės ir nepasitenkinimo esama valdžia. Todėl, rekomenduoju jums, išmokti skirti, kur yra komentatorius, kuris parašo kažką konkretaus ir realaus, ar netgi kritikuoja mūsų valdžios išsigimimo momentus, ir kur darbuojasi tie vyrukai, kuriems reikia sukelti neapykantą valdžiai. Taigi, yra žmonės, kurie nori gerų permainų Lietuvoje, ir kovoja už tai, kad tai įvyktų, ir yra komentatoriai, kurie provokuoja žmones ardomai veiklai, destruktyvumui, neapykantai ir suirutei. Jų tikslas - sugriauti idėją apie bet kokią Lietuvos ateitį, kurioje žmonės galėtų gyventi geriau, nei tai yra dabar. Šita grupelė žmonių kursto konfliktams ir kelia nepasitenkinimą valdžia. Kaip juos atapažinti? Paprastai jų komentarai būna nemotyvuoti, kaip pvz. , komentatorius "Paprastas" rašo: "Puteikis kvailas, kaip amerikietiškas karinis batas" ir t. t. Tokius komentarus siunčia dažniausiai Darius Ratkus iš TEO. LT arba kas nors kitas. Bet, pagal mano pastebėjimus, jie iš karto puola bet ką, kas Lietuvoje vyksta pozityvaus. Čia darbuojasi vyrukai ir iš Kaliningrado srities, JAV, Vokietijos ir Lietuvos. Šitų vyrukų tikslas,- tai atkeršyti už Lietuvos poziciją dėl Ukrainos. Todėl atskirkite komentatorius, kurie tikrai išsako ne tik, kas yra negerai, bet ir pateikia pasiūlymus, nuo tų, kurie čia darbuojasi su konkrečiu tikslu - dezorientuoti Lietuvos piliečius, sukelti tarp jų sąmyšį, palaikyti konfliktuojančias grupes, aplamai sužlugdyti kiek įmanoma bet kokį Lietuvoje pozityvumą. Šitie žmonės dirba tikrai pagal gaunamas komandas iš Rusijos. Stebėkite juos ir atskirkite nuo tų žmonių komentarų, kurie, jeigu ir nesutinka su kažkuo, bet jie nėra Lietuvos priešai.

Darijus2014-04-15 21:23

Tai ir sakau, kad jis koncervų planas B.

Paprastas2014-04-15 21:19

Puteikis kvailas, kaip amerikietiškas karinis batas. Dėl Ukrainos nori sukviesti saugumo tarybą? O kodėl ne dėl Sirijos ir t. t. Varyti ant prezidentės irgi jokio proto nereikia. Net mano šaldytuvas sako : prezidentė-Lietuvos priešas. Pastebėjimas – kas neturi proto, visada naudoja „mano galva“... O kaip dėl lito? Tyla. Išvedžiojimai dėl referendumo(žemės) ir IG registravimą VRK „dėl lito“. O koks absurdas: Ten „politikai stengėsi pagerinti... laisvės savijautą“??? „Laimės indeksas“... Rašytojas teigė, kad „Prezidentas yra Konstitucijos garantas!?“ Tikrai nomenklatūrininkų pasisakymai. Demagogija. Puteikis siūlo grįžti grynai prie Konstitucijos 1992 m. , o kaip tada su ES ir NATO ir kitko, pasirašytos jau po 1992m.? Pagrindinis jo darbas bus, kad jis kreipsis į Tautą, kad piliečiai surinktu 300 000 parašų, dėl referendumo(nors dabar jau surinkom dėl 100 000). O Seimas neskelbs... Ir vėl tokia situacija, kaip dabar. ... Jam ko gero Afganistane smarkiai stuktelėjo per galvą. Ir pabaigoje: tai o kur programa?

Danutė2014-04-15 20:57

šaunuolis Puteikis, tai vienintelis žmogus kuris prakalbo apie žmogaus orumą ir teisybę.Reikia pasipriešinti klanų savivalei. Bravo. kviečiu balsuoti už Puteikį.

Nojus2014-04-15 19:58

Pagaliau išgirdau normalią kalbą, aiškią ir labai konkrečią programą,teisingą ir sąžiningą požiūrį į kiekvieną šalies žmogų.Pagarba Nagliui Puteikiui, Lietuva turi galimybę su šiuo žmogum, kaip prezidentu, atsitiesti ir pradėti kurti ateitį įstatymiškai teisingai ir oriai.Balsuosiu tik už N.Puteikį.

To Vytautui Ju2014-04-15 18:57

Esi bailių bailys arba nomenklatūrininkas, jog taip sakai. Nejaugi tau patinka esama situacija LIetuvoje, nejaugi tu manai, jog Grybauskaitė prezidentauja. O aš manau, jog ji tik virvitėmis tampoma lėlė, todėl taip ir išsiputė. Jei žmogui reikėtų protauti, dirbti galva, spręsti rimtas problemas šalyje ir pergyventi dėl padėties, tuomet riebaliukai neuagtų ant tam tikrų vietų. O dėl N. Puteikio, pagal tave pavadintu griovimu. Juk kažkas turi pradžią padaryti, jog išliktų tauta ir Lietuva. Nieko jis nesugriaus, jei šiek tiek pertvarkys teismų sistemą vakarietiškai ir rinkimus pradedant nuo savivaldybių, o ne rusiškai. Jei tau patinka šis rusiškas modelis, tuomet nėra ką su tokiu ir diskutuoti.

Pensininkė2014-04-15 18:46

Šiandien perklausiau N.Puteikio programos pristatymo video įrašą ir buvau sužavėta jo konstryutyvia kalba, raliu dėstymu ir požiūrį į Lietuvos ir jos žmonių problemas. Aš tik už N. Puteikį ir visus ką galiu agituoju.Sėkmės jam šioje gana sunkioje kovoje prieš nomenklatūrinimkus, o ypač prieš Burokevičiaus auklėtinę.

Vytautas Ju.2014-04-15 15:29

N. Puteikis prezidentu netaps. Jis net nepateks į antrą rinkimų etapą, nes tai ką jis siūlo yra valstybinis perversmas taikiu būdu arba evoliucinė revoliucija. Kitaip tariant, tai pasikėsinimas į nomenklatūrinio „elito“ sukurtą santvarką, į šventų švenčiausią dalyką — sąrašinę rinkimų sistemą. Maža to, siūlo nuversti tos sistemos „altorių“ — Konstitucinį teismą su jo doktrinomis. O ir siūlymas keisti savivaldos valdymo modelį, skamba kaip šventvagystė, nes taip į ES Parlamentą pateks daugiabučio pirmininkai, vietoje anūkų.

stasys2014-04-15 14:05

Pilnai pritariu N. Puteikio pasiūlymams ir ypač pasiūlymui panaikinti galimybę patekti į valdžią - būti išrinktu į Seimą arba savivaldos institucijas per partijų sąrašus, nes tuos, kurie patenka į valdžią per partijų sąrašus faktiškai renka ne rinkėjai, o partinių gaujų sueigos nariai, todėl jie atskaitingi ne rinkėjams, o partinių gaujų vadeivoms. Sėkmės.

įkūnija žmonių viltis2014-04-15 13:33

Šiais laikais žmonės labiau informuoti, vis geriau susigaudo politinėje situacijoje ir sugeba atsirinkti, kieno pusėje yra tiesa. Manau, jog kandidatas į prezidentus N.Puteikis geriausiai įkūnija Lietuvos žmonių viltis.

sveikinu2014-04-15 13:30

Pagaliau Lietuva turi galimybę išsirinkti sąžinės prezidentą

Gintautas2014-04-15 06:00

Nera Lietuvoje Europines demokratijos.Isigalejas teisinis nichilizmas.Valdzia nedirba Tautos labui. Balsuoju uz N.Puteiki.

Darijus2014-04-15 04:19

Mulkių Lietuvoje daugiau negu 20000. Negi nesimato iš Seimo.

14-am2014-04-15 04:02

tu dar pasakyk, kad tai konservai padėjo N.Puteikiui reikalingus 20 tūkst. parašus surinkt. :)

pagarba2014-04-15 03:43

puikus pristatymas puikios programos. Uz Nagli Puteiki, sekmes.

Darijus2014-04-15 02:48

Tai koncervų planas B. Sorošisto Kuolio šešėlis tai tik patvirtina. Aš rinkimus boikotuosiu. Referendume pasakysiu - ne pardavimui.

pensininkas2014-04-15 02:38

Kam nepatinka dabartinė valdžia - balsuoja už Puteikį. Alternatyvos tam nėra.

stasys2014-04-15 02:08

Reikia pagirti Puteiki, programa verta dėmesio,.. tik Kuolio išvedžiojimų tai nereikėjo leisti.. Tiesa pasakius prajuokino kai žmogus pabandė pritemti Puteikio karines patirtis gautas Afganistane .. su Lietuvos aktualijomis . Apibendrinant, šaunuolis..laukiam tolesniu žinių iš Prezidentūros.

už Puteikį2014-04-15 01:26

Lietuva turi gerą kandidatą - Naglį Puteikį! Reikia viską padaryti, kad jis būtų antrajame ture!

suomis2014-04-15 00:59

Jo, patiko prisistatymas.

Daiva2014-04-15 00:41

Broliai ir seses susitelkime,Puteikis didelis sansas Lietuvai!Kiek gali mus mulkinti!Nomenklatura velniop

algis2014-04-14 23:55

Geras prisistatymas ir programa gera. Pagaliau matau politiką, kuris šneka žmonių kalba ir jį įmanoma suprasti. Aš už N. Puteikį, tai šansas mums visiems pajudinti tą nomenklatūrinį dumblą.

R2014-04-14 23:35

Kas balsuos už PUTEIKĮ,tas balsuos už ŽEMĖS Referendumą. Taigi,sistemai pasidarys RŪGŠTU. Siūlau šūkį: "Balsuoji už Puteikį ,žemę saugai"

Ctrl+C, Ctrl+V2014-04-14 23:08

Aušra Maldeikienė, atėjusi į balandžio 14 d. vykusį kandidato į prezidentus Naglio Puteikio programos pristatymą, prisipažino, kad balsuos už N. Puteikį, nes jai yra atgrasus nomenklatūros surežisuotas rinkimų scenarijus. „Yra vienas dalykas, kuris privertė mane čia ateiti po labai daug metų. Aš akivaizdžiai nenoriu dalyvauti žaidime, kuris vadinasi „viena gražuolė ir šeši tie, kurie susitarė gražuolei netrukdyti“. Arba, kaip facebookuose juokiasi, „sniegena ir šeši balčyčiai“. Aš tokiame žaidime nesutinku dalyvauti, kaip, manau, ir tie žmonės, kurie turi tą moralinį apsisprendimą – ateiti, kai tavo tauta yra tikrai sunkioje padėtyje, o jos padėtis yra labai sunki. Tai kaip aš radau laiko ateiti 1988 metais, kai steigė Sąjūdį, kaip radau laiko pastovėti tas savaites per Sausio įvykius, taip dabar aš konstatuoju faktą: mums reikia diskusijų, reikia kalbėjimo, o balsuoti už žmogų, kuris nediskutuoja ir iš tikrųjų giliai spjauna į tautą, reiškia neturėti to, kas vadinama politine sąmone, ir būti idiotu. Priminsiu, ką tas terminas reiškė Antikos laikais: idiotas yra žmogus, kuris, turėdamas išsilavinimą, atsakomybę ir piliečio teises, t. y. būdamas laisvas žmogus, politikoje nedalyvauja. Aš už poną Puteikį balsuosiu – tai nereiškia, kad agituoju jus balsuoti. O kodėl taip darysiu, jau pasakiau. Aš nesu tas žmogus, kuris nuoširdžiai tiki, kad galima pakeisti struktūras, jos pasikeičia labai sunkiai – bet tai, kas yra šiuo metu, tai yra biurokratų siautėjimas, o visi žaidžia žaidimą. Tauta žaidžia tą žaidimą, nes nenori galvoti“, – sakė Aušra Maldeikienė.

todėl2014-04-14 23:07

reikia , kad eitume visi balsuoti už N.Puteikį. Aš visada galvojau, kas čia tie per velnio sąrašai, kad pirmose gretose vis tie, kurių žmonės nerinktų...o dar kiek paskui prirašyta, kurie laimingi ploja rankomis už tai, kad nereikėjo būti renkamam, tai reiškia nereikia nė už ką nešti atsakomybę. Kilnoji patenkintas ranką, o tau už tai, kilnoja atlyginimą...kur geriau gali rasti. Sėkmės N.Puteikiu, balsuosiu už jį.

taip2014-04-14 23:00

rinksim puteiki.

linas2014-04-14 22:28

puteikis-prezidentas.

juras2014-04-14 21:56

tik puteiky. balcytis tiltas grybauskaitei y prezidentus. socdemai sudare sutarty su velniu ir vel mums zada ykisti velniene. juk nusikaltimus zut but reikia nuslepti. kiek pripaskudino ir apvoge lietuva darosi baisu.

Beta2014-04-14 21:39

Visi politologai, kai tik prabyla apie Puteikį, tampa lopatologais. :)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi