Ketvirtadienio vakarą LRT televizijos eteryje įvyko dar vienas kandidatų į Prezidento postą debatų turas. Tema – teisėsauga ir kova su korupcija. Debatuose dalyvavo visi septyni kandidatai.

Ši diskusija tikrai nebuvo tokia nuobodi kaip anksčiau vykusios. Ir nors dabartinė šalies vadovė visais atžvilgiais atrodė daugiau negu apgailėtinai, iš likusių kai kurių debatų dalyvių buvo galima išgirsti nemažai teisingų minčių ir taiklių pastebėjimų (visą laidą galite pamatyti ČIA).

Tačiau, kaip ir reikėjo tikėtis, apie esminį Lietuvą ėdantį vėžį – politinę korupciją ir jos veikimo schemas – buvo užsiminta tik epizodiškai ir plačiau apie tai diskutuota nebuvo.

Bet dėmesį šį kartą norime atkreipti ne į debatuose dalyvavusius kandidatus, o į patį laidos vedėją Edmundą Jakilaitį.

Niekam ne paslaptis, kad Eglės Kusaitės vadinamoji terorizmo byla, kai jauna lietuvaitė buvo kaltinama, esą ji norėjo susiprogdinti iš eilės keliose Rusijos karinėse bazėse, neabejotinai yra byla Nr. 1 per visą Nepriklausomybės laikotarpį. Būtent ši byla atskleidė realią padėtį, kurioje yra Lietuvos valstybė ir kokias galias čia turi Rusija ir jos specialiosios tarnybos.

Taip, be abejo, E. Kusaitės byla, plačiajai visuomenei nebuvo tokia plačiai žinoma ir emociškai stipri, palyginti kad ir su šiuose debatuose paliesta pedofilijos ir žudymų byla.

Tačiau politikams ar žiniasklaidos atstovams E. Kusaitės bylos plačiau pristatinėti nereikia – visi puikiai žino, kad jauna mergina yra visiškai išteisinta ir dabar belieka laukti, ar ir kada už savo nusikaltimus atsakys konkretūs VSD ir pirmiausia prokuratūros veikėjai.

Taigi grįžkime prie laidos vedėjo ir jo žinių apie šią išskirtinę bylą Lietuvos istorijoje, kurioje aktyviai veikė ir Rusijos FSB. Žurnalisto Nr. 1 žinios šį sykį, švelniai tariant, nustebino.

Daugiau apie E. Kusaitės bylą rasite Antimafijos skiltyse „VSD terorizmas“ ir „Specialiosios tarnybos“.

Naujausi

Komentarai (121)

Rikiuoti
jonas2014-05-05 15:43

Tai kokia to paulaucko pavardė. Ar iš tikrųjų jo pavardė MAZGAVOJ kaip rašė K.Saja knygoje skruzdėliu kelias 205 puslapyje.

Paprastas to 1172014-05-04 22:20

„Na Taip“ tu irgi galėtum būti „genijus“, jeigu atsisakytum savo „ane“. Aš tvirtinau kad ne „visi debilai“, o „Visi KANDIDATAI yra debilai“ ir toliau „moraliniai išsigimėliai, kaip ir jų aktyvistai“. ... Viskas yra paprasta... A gali tarp prostitučių(atsiduodančios už pinigus) atsirasti patriotė? Turiu įsitikinimus, kad NE. Tačiau visada patikrinu savo įsitikinimus: o gal?... Todėl ir žiūriu „debatus“, skaitau jų programos ir t. t. Antra noriu suprasti kas yra tie(kokios jų savybės) kurie reklamuoja tokius debilus. O dauguma (Tauta) yra protinga(tai aksioma).

Nykus vaizdas...2014-05-04 19:09

Tai kaip ten su tais 680 mln uz LEO afera??? Drauge Grybauskaite taip ir neatsake i si klausima, kazka nuvyniodama i vyriausybe!!! Dar pastebekit, kaip ji desines rankos gestu gesina Paulauska... Kaip ji nieko konkretaus negali atsakyti i Paulausko citatas is mokslinio darbo apie teisesaugos darba, besiremianti empiriniais tyrimais... Vienoj vietoj Grybauskaite sako, kad ji palieka spresti teisesaugai, o kitoj vietoj jau pati imasi aiskinti melo detektoriaus parodymus...

Publijus2014-05-04 14:00

Man baisu ir apima juoda neviltis matant,kaip LRT susisukę lizdą valstybininkai,tiražuoja tautai savo melą ir sklaidžia nuodus. Bjauru žiūrėti,kaip laidas veda Miliūtė,Jakilaitis ar Pumprickaitė. Tiesiog prasižiot žmonėms neduoda jeigu girdi kitą nuomonę,ne tą kokios jiems reikia. Kandžiojasi kaip šunys ir tulžingai replikuoja. Aš jau nekalbu apie tai,kad kviečiasi praktiškai visada tuos pačius etatinius lojikus,kur pakliuvęs normalus žmogus buna tiesiog kolektyviai suniekintas. Gūdus tapkės palikimas,pasodino Siaurą į tokią atsakingą vietą,tai ir turim naują senojo KGB filialą.

Na taip,2014-05-04 12:57

visi debilai, išskyrus "116. Paprastą". O genijus, ane?

Paprastas2014-05-04 12:40

Vakar žiūrėjau „debatus“..... Visi kandidatai yra debilai. Daugumos „argumentai“- tai „kaip blogai yra dabar Lietuvoje“ ir „kaip gerai yra tenai“. Nesusigaudą ekonomikoje, valstybės reikaluose(politikoje) Visi yra sisteminiai, bei ir moraliniai išsigimėliai, kaip ir jų aktyvistai. Nevienas nepareiškia užuojautą ukrainiečiams, dėl žuvusiųjų Odesoje ir t. t. ... Šunauja ir tiek . Tinka tarnauti ES. Radau seną(tėvuko „istorija KPSS“) bolševikai tvirtino ne vienas sotus, negins ir neatstovaus alkaną, jeigu alkanas jo neprivers. „masy“(liaudis) sprendžia viską“. „Paimti(smurtu) valdžią lengvas dalykas, o išlaikyti daug sunkiau“ – grynai kaip Ukrainoje.

ponas2014-05-04 11:33

Algimantai Matulevičiau,o jūs žinot kaip pakeisti Lietuvos korumpuotą teisėsaugą ir ką gali padaryt vienas iš visų kandidatų,va kada jie susivienytų visi ir siektų bendrų tikslų Lietuvos gerovei ,tada gal kas ir išeitų.

Mykolas2014-05-04 08:09

Girdėjai apie tokią milijardines vagystes demaskavusią ir Bubilių į baimę įvariusią Skardžiaus komisiją? Girdėjai! Tai žinok- tos Komisijos sudarymą inicijavo Valdas Vasiliauskas, o patį didžiausią darbą joje atliko Valdo Vasiliausko padėjėjas Kastytis Braziulis. Jau vien už tai Vasiliauskui paminklą galima statyti, o kiek dar tas pasikaustęs politikoje vyras nuveiks? Kas VSD krutina? Vasiliauskas! Taip pat visi likusieji iš DK frakcijos, išskyrus tava Varkalą, ten dirba iš peties tavo ir mano labui. Kai tokių Seime bus kritinis, daugiau kaip 70, skaičius- pradėsime atsigauti. Kitaip niekaip. Tiek žinių. Nemesk kelio dėl takelio- balsuok už Naglį Puteikį! Mana Puteikis tikrai nepakabintas, nes nėra už ko jo kabinti, o va, kad tava Paulauskas už markizo de Sado ir Ma(fijos) pakabintas gali neabejoti. Viena ranka.

to 55. Romas2014-05-04 01:46

"Dar dėl konkretumo - Kubiliaus pasiekimas: Roterdamo Erasmus universiteto Ekonomikos fakulteto asociacijos Pasaulio lyderio apdovanojimas už nuopelnus ekonomikos srityje (2012). Tokį gauna ne bet kas." Sutinku, kad tokius apdovanojimus gauna tik įpaypatingi niekšai, savo tautos naikintojaqi ir engėjai.

grumstas2014-05-04 01:16

Pone Pikasai, tvirtinate ,kad Puteikis -nomenklatūrinės Sistemos dalis.. Tada galite drąsiai save priskirti irgi sistemai- nes dažnai papilate ant tos sistemos malūno vandens- kad geriau suktusi.... Dar tvirtinate, kad kairiujų elektoratas , antrame ture pėdins balsuoti už Puteikį, jeigu pastarasis išeitų į antrajį turą. labai tuom abejoju- kairiujų elektoratas ,ko gero neis visai balsuoti arba rinksis Grybauskaitę- kuo gi pataroji netenkino šio elektorato, kad jie nebalsuotų už ją?

Algimantas Matulevičius2014-05-04 00:47

ko ekspertai stebisi Jakelaičio žiniomis apie E. Kusaitės bylą. Juk jis ilgus metus dirbo su ,,Lietuvos Ryto" veikėjais kurie uoliai tarnavo Rusijos FST šioje byloje. Jie pirmieji paskalbė melagingą žinią po sprogimų Maskvos metro, kad Lietvuoje kalėjime sėdi teroristė vykusi sprogdinti Maskvos metro. Taip, kad čia nėra ko stebėtis. O visų kandidatų kalbos apgailėtinos nes arba teisinasi arba kaltina nei vienas neturi konkrečios veiksmų programos kaip pakeisti Lietuvos korumpuotą teisėsaugą. Mes žinome. Kai Lietuvos žmones tam subręs mes tai paskelbsime viešai.

tai kad ne tie2014-05-03 23:47

patarejai cia sedi kur jai patarineja ,turbut)grybauskaite,kada parodysi Tautai tikruosius patarejus ?

VytautasVe>55. Romui2014-05-03 23:28

Kubilius gavo premiją už pigų parsidavimą EVROSOJŪZUI. Čia ir paties žinios iš programavimo - nė prie ko.

NEPARTINIS2014-05-03 21:52

ko jus norit is kitokios orentacijos ir bevaikes,juk nepilnavertiskas gyvenimo budas savo daro. Tai tokia mano nuomone

Rimas2014-05-03 17:13

UZ MUSU PREZIDENTA NAGLI PUTEIKI! Bet sunku patiketi kad ir si karta nebus ko nors pridirbta...

Buvusiam2014-05-03 16:06

kandidatui į prezidentus Mindaugui Filipavičiui šianakt Palangoje dvi panelės iš Kauno pavogė kelnes kartu su dokumentais ir pinigais. Policija surado vagilkas, kelnes, dokumentus ir piniginę be pinigų...

Puteikis2014-05-03 13:31

Tik už Puteikį. Visa šeima.

dzioba2014-05-03 12:48

Balsuoti uz kazkoki XX a pradzios marksistini-dzerzinskini rateli (visokius balcycius, paulauskus, tamasevskius) ar koki abonentini mafijos statytini, butu nusikaltimas ir silpnaprotiskumas. As ir mano seima uz N. Puteiki!

Darijus2014-05-03 05:47

Tiek daug žvaigždučių dar nebuvo?

***************2014-05-03 05:41

Dabar klausimas yra, ne kas laimės rinkimus, o klausimas: lietuviai - mulkiai ar tiesiog - kvailiai.

Darijus2014-05-03 04:08

Kai bent truputį susižinosi, tai ir reikšk savo nuomonę.

nezinau2014-05-03 03:56

gal ne i tema, bet per kandidatu debatus, pagal ponios kandidates i prezidentus kalba supratau, kad Kusaite nusikaltele? Tik pagal ja, prokurorams sito nepavyko irodyti? Mat senoji vsd kazka tyrimo pradzioje suvele... Taigi Kusaite isteisinta auksciausiame lygyje, dziaugemes situo, o laidoje nuskambejo lyg ji vis tik nusikaltele,tik apgailestauta del prokuroru negalejimo sito irodyti... Kaip suprasti toki ponios kalbejima /tiesiogiai ir poteksteje/? Ka tokiu atveju bereiskia teismo sprendimas del isteisinimo, jei uzuomina eina i kalte nekalto zmogaus? nezinau

taip pat2014-05-03 01:15

už N.Puteikį....

to 97. to 95. 95 tam gaudy'tojui2014-05-03 01:13

"Nebūk išsižiojęs bo musę burna pagausi. Jeigu nebūtum toks žioplas, tuomet čia nerėkautum tuščiai. ekspertai neskelbia šiandien turėjusių įvykti internetinių debatų, nes... į debatus atvyko tik vienas kandidatas - N. Puteikis." Na va ir passakėt - jei musmėrė pokalbį nedalyvauja biznio ne ma... ane lapsardukai...

to 95. 95 tam gaudy'tojui2014-05-03 01:10

" Kokie debatai gali vykti tarp vieno asmens? Dar klausimų bus?" Bus klausimų. Koks skirtumas ar vienas ar visi. Tie kurie neatvyko patys kalti. Aš žiūrėjau Puteikio pasisakymą ir jo atsakymus į klausimus ir man patiko... ir tikslas kad tą įrašą pamatytų kuo daugiau žmonių...

to 95. 95 tam gaudy'tojui2014-05-03 01:05

kad pats išsižiojęs, net numerius supainiojai...

95 tam gaudy'tojui2014-05-03 00:52

Nebūk išsižiojęs bo musę burna pagausi. Jeigu nebūtum toks žioplas, tuomet čia nerėkautum tuščiai. ekspertai neskelbia šiandien turėjusių įvykti internetinių debatų, nes... į debatus atvyko tik vienas kandidatas - N. Puteikis. Kadangi iškilo grėsmė atsakinėti į internautų tiesioginius klausimus, o jakiaulaičių bei muiliūčių pagalbos nebūtų buvę -visi "ponai" su Gribojedova priešakyje "pasiplovė", t. y. neatvyko. Kokie debatai gali vykti tarp vieno asmens? Dar klausimų bus?

gaudy2014-05-03 00:32

Šiandien 14 val. įvyko internetinė diskusja kuri buvo transliuojama per alką. Žiūriu, kad ekspertai nė mur mur tik musmerę reklamuoja.... parsidavėt ar ką, gal galėtumėt pranešt kokia kaina... dabar galima pasižiūrėt įrašą nepatingėkit pasižiūrėt...

Mykolas2014-05-02 23:54

Prezidentė atrodė apgailėtinai. Ką ji nuveikė per 5 metus? Ogi nieko - padėtis tik pablogėjo, įsigalėjo klanai, korupcija, protekcionizmas ir t.t.

stasys2014-05-02 23:49

Romai ... čia mažai kas diskutuoja finansiniais klausimais ir dar mažiau gilinasi į tokio kaip Snoras bankas tikrasias žlugimo priežastis .. nors jei būti sąžiningu .. tai ir tarp politikų tik vienas kitas geba pasakyti tiesa, kad Snoras kaip ir Ukio bankas rusiško verslo protekcijos darinys .. kuris tiesiogiai finansavo visus tuos politinius darinius.. kurie Lietuvoje įvardinami kaip prorusiški interesai. Grįžtant prie ūkinio subjekto, pas mus įstatymas aiškiai ir nedviprasmiškai nusako tokio subjekto veiklos rizikos ribas .. pagal jas ir buvo uždarytas tas bankas.. O tai ka čia matote .. tai tik asmeninė žmogaus nesėkmė. , sujaukusi žmogui protą..

Grybauskaitę būtina patraukti baudžiamojon atsakomybėn kartu su Frikliu ir Kuperiu2014-05-02 20:36

Dabar man viskas aisku, kaip cia viskas buvo banku Snoras. Su Grybauskaites palaiminimu Snoras buvo isprievartautas, padulkintas kgbistiniais metodais, kuriuos partskola ismoko Leningrade, jei eiti, tai eiti pasitelkiant bet kokias priemones, nesvarbu,nei tiesa ,nei zmoniu asaros. Net pats Kuperis pripazino, kad buvo geras bankas, bet blogi pagrindiniai akcininkai..... Tai kas ta banka sukurė, ar ne akcininkai???? Grybauskaites tikslas buvo sunaikinti pagrindinius akcininkus, o kad uz ju stovi imones, indelininkai, obligacininkai, kad uz ju stovi seimos, gyvi žmones....... bet ar tai suprasti Grybauskaitei...?

vilties prezidentas2014-05-02 20:33

Besąlygiškai palaikau N.Puteikį - kaip neklaninį, nepartinį, realiai nepriklausomą politiką, ir kaip dorą, kilnų bei sąžiningą žmogų. Manau, jog kaip kandidatas į prezidento postą Naglis Puteikis geriausiai įkūnija Lietuvos žmonių viltis.

Romas2014-05-02 20:23

Kiek čia yra tikrų ekonomistų? Bent jau minimaliai suprantančių kaip veikia bankas ir kas yra banko priežiūra? Net nesinori skaityti tokio vėmalo ką čia parašė kažkoks beraštis 86-as. Snoro indėlininkas galėjo niekuom nesiskirt nuo LAIB'o indėlininko, jei būtų Snoras dar tempęs keletą metų. Jo rizika jau buvo viršijus visus įmanomus saugiklius. Dauguma indėlininkų atgavo pilnas sumas. Tie kurie laikė pinigus tiesiog sąskaitose, nukentėjo labiau. Jie neatgavo savo pinigų. Jei patikit bankui savo atlyginimą kad jis jį saugotų, o jis jį ištaško ir tikisi kad kažkada atsiloš tai nėra geras bankas. Snore trūko daugiau nei milijardo tam kad jis būtų laikomas vidutinės rizikos... Tai jau buvo išmelžta karvė kuri laikėsi tik dėl to, kad kėlė procentus ir viliojo vis naujus gobšuolius siekiančius greitų ir didelių palūkanų. Visiškas finansinės piramidės principas... prisirink indėlių iš naujų žmoniu atiduok dalį seniems o kai jau ratas užsidarys nešk mėsas...

Grybauskaitė -sovietinis naftalinas2014-05-02 20:22

N. Puteikis ,Prezidentas,kuris kazka gali kazka pakeisti,priesingu atveju vel penkis metus murdysimes vis labiau nuzmogejanciu valdziazmogiu savivaleje,korupcijoje,kuriems niekada nebus gana jiems ir ju anukams,jau atrodo pricvatizavo,galvojau prades dirbti,dabar europiniai pinigai,po to dar kazka sumastys pavogti ir taip be galo ir pas juos ju atzvilgiu VSIO ZAKONO. Otaip norejosi sulaukti normalios ne kgb istines valdzios. Bet po 23 metu nematyti sviesos

paziurekit2014-05-02 20:17

Youtube.N.Puteikis.As sugadinsiu sita baliuka...

SNORO indėlininke, kai balsuosi, atmink2014-05-02 20:05

Kaip matai , del Grybauskaitės, Kubiliaus, jo "šauniosios" kasininkes Šimonytes ir Grybauskaites rinkimų štabo vadovo, storojo veikejo be moralės Vasiliausko ir vikingų vasalu LB valdybos narių neteisėtu ir debilišku veiksmu ,banko Snoras klientai prarado jau nacionalizuotame (valstybiniame!!! ) banke Snoras mažiausiai virš 2,5 MLRD. LT savo pinigu!!! Prarado visi klientai: valstybines įmones , biudžetinės organizacijos, privataus kapitalo įmones , fiziniai asmenys- visi klientai, kurie turejo savo saskaitose, daugiau ,negu draudziamoji suma , t. y. 100 tūkst . euru(345 tūkst . lt)!!!

tikrovė2014-05-02 20:00

Visiem eiti į debatus tampa kančia, kai ten yra Puteikis, kuris drąsiai sako pavardes, nėra politiškai korektiškas, kalba apie buvusius, susitepusius kolegas drąsiai ir tiesiai. Dabar tereikia pagalvoti, jeigu jis būtų prezidentas, kuris visą laiką taip elgtųsi. Aišku, kaip jis užsieniui reprezentuotų valstybę sunku pasakyti, bet bent dabar malonu stebėti kaip jis taršo per 20 metų Lietuvos nepriklausomybės taip atvirai. Turbūt pirmą kartą matau tokį vaizdą, pasibjaurėjimą neteisingumu. Šaunuolis Naglis. Kiti bijodavo iki šiol kritikuoti kitus, nes vėliau reikės paslaugėlės, todėl vieni kitiems būkim draugiški ir ginkim net opoziciją, kad vėliau su ja taptume dauguma. Šlykšti veidmainystė.

Lietuvos valdytojai?2014-05-02 19:55

Klausimas retorinis, bet atsakymą seniai Lansbergis žino. Valdo mafija, pasamdžiusi priedangos partijas. Ta mafija, kuri Kiesų ir sūnų nužudė, ta, kuri Mažeikių naftą pasidovanojo,ta, kuri Snoro banką pavogė iš teisėtų savininkų, ta, kuri visus turtus -naftą, vandenį , iškasenas ir miškus parceliuoja veltui , kuri susisiurbia visus Europos pinigus. Todėl nevaidinkite naivuoklio, pone Lansbergi, jūs ir jūsų bendrapartiečiai, kaip ir brazauskistai, ir kubilistai, ir kirkilistai ar grybauskininkai - valdo buvę KGB-istai kartu su bankininkų žydijos mafija. Pavardes jūs tikrai žinote. Tai ir naujieji vasiliauskai, valiūnai, norkai, kreiviai, švedai, udrėnai ar audickai, taigi-neklausk mafijos vardo... Vardas nesvarbu. Jie dabar slepiasi po visokių įmonių, advokatų kontorų, bankų, VŠĮ ir kt. pavadinimais. O ką galite apkaltinti dėl nepriimto desovietizacijos įstatymo? O kodėl nenorite, kad tauta savo įmones, savo žemę, savo miškus, savo pinigus išsaugotų?

Beta 81-mam2014-05-02 19:51

Nei Paleckis, nei Murza su LSDS arba su LVŽS neturi niekuo bendro. Paleckis yra SLF- socialistinio liaudies fronto pirmininkas. Prašom nepūsti arabų.

Romas2014-05-02 19:46

Atsiprasau sumaišiau čia pasirodo ne Frontas o dar vieni.. Tokia partija gal ir panaši į tikrus socdemus

Gerb. Beta2014-05-02 19:42

Manau kad nekrypkim į ekstremalumus :D ... Jau Paleckį su Murza tai pasilaikykit sau :D...

Beta 70-tam2014-05-02 19:34

Dar viena kairioji partija tai LSDS- Lietuvos socialdemokratų Sąjunga. Kas ieško, tas randa. :)

Vilma2014-05-02 19:32

Aciu Dievui, kad Jakilaitis, didysis Lietuvos zurnalistas kabutese, taip galingai susimove. Kaip gerb. Sadunaite sako, zmogus tiesia kelius, o Dievas pakreipia jo zingsniu arba, dadesiu nuo saves,pakreipia liezuvi...Jei jis apie Kusaite nezino, tai ka jis zino apskritai??? Geda.

Beta 74-tam2014-05-02 19:05

Ką jūs apie Karbauską manote tai jūsų reikalas. Aš kalbu apie partiją, jos programą ir partijos atstovus- Rimą Baškienę, Bronį Ropę, kitus savo pažįstamus iš veidaknygės, kurie palieka tikrai gerą ir tikrai kairiųjų pažiūrų žmonių įspūdį. Beje, AE neturime ne dėl Karbauskio, bet dėl mūsų Vyriausybių polinkio į otkatus, o dabar tikiuosi neturėsime, nes prieš AE referendume pasisakė Lietuvos žmonės. Keista būtų, jei žaliaisiais save vadinanti partija pasisakytų už atominę energiją, ypač žinant Černobilio ir Fukišimos AE avarijų rezultatus. Saulės elektros energijos dotacijų dydį nustato Vyriausybė, šiuo konkrečiu atveju apie kurį kalbate nustatė Andriaus Kubiliaus Vyriausybė, bet priekaištaujate kažkodėl Karbauskui.

Romas, Besei2014-05-02 19:02

Esu pasiskolinęs savo būstui mazdaug 50 savo atlyginimų ir normaliai subalansavęs išlaidas tą skolą gražinsiu. lietuva yra pasiskolinus tik kelis savo atlyginimus ir tikrai paėmus ne greitąją paskolą, o tokią kurios nepravalgė. Tai kad jos dėka mes nebankrutavom ir ramiai isivedinėsim Eurą yra ne Kubiliaus, o ne partinės Šimonytės nuopelnas. Daug žmonių yra pripudrintom smegenimis, apie tai kad paskolos blogai. Jos iš esmės retai išvengiamos ir nėra blogis. Tikrai nesakau kad matau toliau savo nosies. Gal ir esu trumparegis bet stengiuosi vertinti žmones pagal darbus o ne kalbas. Įžvelgiu motyvus ir veiksmus.

Visiems uztenka2014-05-02 18:59

Pastraipos kitos pakomentuoti, na o Pikasui reikia pakloses kas savo nuomone isreiksti. Pikasai, persiduok Lietuvos Rytui, ten vien apie visokias siknaskyles raso. Pats paivairinsi turini ir vietos daug uzimsi. O kai pats cia komentaruose pariniesi tai gi niekas neskaito.

Besė - Romui2014-05-02 18:53

O aš manau, kad jūs arba priklausote tiems žmonėms, apie kuriuos sakoma " nemato toliau savo nosies galo" arba esate tiesiog Kubiliaus ir konservatorių reklamuotojas. Kur čia jūs matote apskaičiuotus sprendimus ar ekonominius pasiekimus, kai Valstybė šitaip praskolinta, ar bent paskaičiavote, ar įmanoma tą skolą grąžinti? Tai koks čia ekonominis pasiekimas?

Gerb. Beta2014-05-02 18:44

Ar jūs tikrai manot kad Karbauskiui rūpi žmogus ? Aš esu 90% įsitikinęs kad tai jis kalčiausias dėl to, kad mes neturim naujos AE(Nes jam reikėjo įgyvendinti Saulės energijos aferą kur parduoda elektrą valstybei po 1,5 Lt ir dar kurį laiką tą darys žerdamasis nerealius pelnus skurdindamas valstybę t. y. mus) ir ruošiamės padėti jam supirkti visą Lietuvos žemę, kvailai ir aklai tikėdami kad žemės pardavimas pakeis kažką daugiau kaip žemės kainas... Aš manau, kad karbauskis yra manipuliatorius kuris veikia ne tiesiogiai o tisiog finansuoja keletą pakalikų kurie plauna smegenis masėms prisidengdami nacionalistiniais tikslais...

24milda komentarui2014-05-02 18:25

Nu kodel jusu tokiu mildu labai daug Lietuvoj nemastanciu?

Beta 70-tam2014-05-02 18:22

Tikra kairioji partija tai Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga vadovaujama Ramūno Karbausko.

nu juokai vieni2014-05-02 18:19

xaxaxaxax oi gali nugriut is juoko is tokiu jakilaiciu..isivaizduoju jei uzsienyje jis taip apsijuoktu isvis neleistu daugiau jo net i eteri.

Antanai2014-05-02 18:09

Juk negalim rinktis politikų pagal tai ar suvalgėm su jais kibirą druskos... Reikia žiūrėti ką jis šneka ir ką daro. Konservatoriai ir liberalai yra stiprios dešinės pakraipos. To man pilnai užtenka. Aš save irgi laikau tokiu. O vat kuom esu nusivylęs, tai, kad Darbo partija apsimeta kairiais, tvarka teisingumas apsimeta kairiais, socdemai net pasivadinę SOC... , o realiai visi jie elgiasi, kaip neatsakingi vagys, nesuprantantys kas ta kairė, kas dešinė... Lietuvai mirtinai reikia stiprios kairiųjų partijos, kuri stovėtų už darbo žmogų, bet tokios kol kas nėra, nes ji patekus į seimą akimirksniu transformuojasi į žvėrį bandantį silpnųjų sąskaita pralobt. Kažkaip laukiu (o šventas naivume :D) kada Paulauskas su Uspaskiu subręs. Kada pradės Uspaskis, bent jau savo įmonėse mokėti ne vokeliais... Tas, dabar tik kvailai besiskeryčiojantis, politinis tvarinys tarp socialliberalų ir Leiboristų turi kažkada virst kairiaisiais... Kad jis tuo taps prognozuot sunku.

taigi2014-05-02 18:02

Aš iš gūdaus Lietuvos kaimo,bet žinau,kad Kusaitė visiškai išteisinta.Ponas žurnalistas Jakilaitis nežino.Kokie žurnalistai Lietuvoj ir ką jie veikia? Gal geriau aš eisiu laidų vest?

Jules2014-05-02 17:59

Ar tiesa, kad Gailius jau išdavė Puteikį? Kad visi dabar vieningai ruošiasi kibti į Puteikį? Jei taip, vadinasi, oligarchinis kapitalas pradėjo suktis gana rimtai.

Beta2014-05-02 17:52

Gegužės 2 d. nuo 14 iki 16 valandos pirmą kartą Lietuvos istorijoje vyks kandidatų į Respublikos Prezidentus debatai vyks internetu. Vaizdo konferencijos transliacija bus surengta iš Nuotolinių Studijų Centrų (NSC) šešiuose miestuose: Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Utenoje. Debatus bus galima stebėti per internetą iš viso pasaulio, o taip pat parašyti paklausimą ALKE

gaudy2014-05-02 17:48

puteikui 10 balų. tai ir toliau. O paulaucko norėč paklaust o kaip ten su tom politinėm bylom kai dar buvot jauniklis tardytuvas. Be rots Svarinskas kreipėsi dėl jūsų atliktų tyrimų peržiūrėjimo ir ikiteisminio tyrimo tamstelytės atžvilgiu pradėjimo... kaip ten tie dalykiukai toliau ... vyksta...

Pikasas Julei 31 nr2014-05-02 17:15

Išsakiau savo nuomonę ir nieko daugiau. Jūsų komentaras jos nepakeitė. Atsiprašau... Palietėte visą eilę temų, kurias jau esu aptaręs anksčiau. Šis rašinys skirtas šiems LR Prezidento rinkimams. Kiekvienas pasirinksime tą kandidatą, kuriuo labiausiai pasitikime. Linkiu pasirinkti geriausią variantą. Niekados neraginau balsuoti už kurią nors konkrečią partiją ar konkretų kandidatą. Nesiruošiu to daryti ir šitoje rinkiminėje kampanijoje. Sėkmės.

Ja2014-05-02 17:14

Ja. Jakelaitis elgėsi ne ,kaip laidos vedantysis, o kaip atstovaujantis vienai daliai. Atakos prieš Puteikį akivaizdžios.

Jakilaiti2014-05-02 17:09

tu chamas ir provokatorius,atsirado mat zurnalystas.Von tokius is studijos

Jules2014-05-02 16:39

Sakote, kad „Jo pasiekimų politinėje arenoje jau gali pavydėti pusė Europos politikų, todėl manau, kad diskutuoju su labai gyvenimu nusivylusiu žmogum, kuriam viskas blogai, jei nemato kitų žmonių pasiekimų. O jūsų išvardinti sluoksniai dabar valdžioje“ – žinot, sunku matyti kažkokius tai nuopelnus nunykstančioje tautoje, engiamoje tautoje, darbe mobinguojamoje tautoje. Logika egzistuoja ne vien „Digitaltechnik‘oje“, bet kur kas rimtesniuose žmonijos evoliuciniuose dalykuose ir yra kur kas sudėtingesnė, nes visgi tai prigimtis – tai žmogus, o ne loginė algebra, nanotechnologija. Kubilius kaip politikas yra labai prastas. Politika yra labai kietas riešutas, o Kubilius yra labiau protezė, tam tikro blato politikas kartu su Jurgiu, kurie klaidų yra pridarę begales - su Vagnorka užkorė ant sprando, na, sakykime, Paksių ir į jį panašius veikėjus, ir išdavikus, o tai jau nemenka žala valstybei, tiesa? Jokios nanotechnologijos tos žalos nepadengs - neatsvers. Ateis diena, kai programuotojų nebereiks tiek daug, kaip ir teisininkų šiandien, ir prasidės vėl problemos.

Ger, Romui2014-05-02 16:37

Ar jau išvalgei su Kubiliumi kartu kibirą druskos, kad jį pažysti? Naivumas. pagarbai Antanas/

trečia nuomonė2014-05-02 16:35

Pernelyg daug faktų yra, kad Kusaitė su vsd ir fsb sąmoningai pagal sutartą režisūrą nuosekliai atliko numatytą planą - pirma "susidraugavo" su labai svarbiais ir protingai atsargiais čečėnais broliu ir seserimi, o tada atseit nusprendė kovoti už čečėnus. BET režisūriškai suimta Kusaitė paliudijo prieš "savo draugus" čečėnus. Kaip tik to reikėjo ir užteko suimti ir įkalinti tuos jaunus puikius čečėnus. Kusaitė atliko vsd ir fsb užduotį ir visi režisūriniai kaltinimai jai jau panaikinti. Nuo pat bylos pradžios su minėtais faktais kaip tik tokios pabaigos ir laukiau. Puiki aktorė Kusaitė. Ir turbūt neblogą piniginę premiją kaip bylos kompensaciją gaus. Kaip vis dėlto lengva kvailinti ir valdyti Lietuvos visuomenę. Net nejuokinga, o baisu. Gaila tų Kusaitės apgautų ir su jos pagalba nuteistų pagal režisūrinius liudijimus jaunų čečėnų, kurie norėjo ir galėjo pakeisti Čečėnijos ateitį. Jaunoji marionetė išdavikė. Kaip ir dauguma perkamų lietuvių. GĖDA

Darijus2014-05-02 16:33

Va todėl ir bijo sistema leisti voveruškai dalyvauti tiesioginėse diskusijose. Persona akivaizdžiai save demaskuoja. Tinka tik pakoreguotam vaizdo įrašui.

Susimovė2014-05-02 16:27

Susimovė visiškai Polikarpovna su keturakiu chamu Jakelaičiu, šlykščiai susimovė, o Jakelaičiui uždrausti tokiam neišprusėliui debatus išvis

Romai,2014-05-02 16:26

na, žmonija nėra vien programuotojai, yra ir kitokių profesijų žmonių, tiesa? Jei mes vis dar demokratija, tai turi būti atsatovaujami ne vien programuotojų interesai su visa pagarba Jūsų specialybei, bet ir kitų žmonių ir eilinių žmonių interesai ir lūkesčiai, tiesa? Valdžia tarnauja ir atstovauja visiems žmonėms, o ne tik programuotojams ar teisėjams ir pan.? Na, žinoma, mes oligarchija, tada į daugumos interesus ir teisėtus lūkesčius kaip dabar galima nusispauti ir taip padėti lietuvių tautai nunykti - išspręsti tą slaptą pagrindinį mūsų tautos klausimą. Antilituanizmas įgauna pagreitį.

butent2014-05-02 16:24

Jakelaitis neišprusęs chamiškas ir storžieviškas ir pataikūnas Polikarpovnai. Labai aiškiai matėsi ką jis palaiko ir puikiai matėsi, kad ignoruoja Puteikį. Ką sistema ignoruoja - už tą reikia ir balsuoti

Romas2014-05-02 16:19

Dar dėl konkretumo - Kubiliaus pasiekimas: Roterdamo Erasmus universiteto Ekonomikos fakulteto asociacijos Pasaulio lyderio apdovanojimas už nuopelnus ekonomikos srityje (2012). Tokį gauna ne bet kas.

Romas2014-05-02 16:14

Aš esu aukštąjį mokslą baigęs programuotojas. Mane tenkina tiek galimybės, tiek atlyginimas, tiek politinė kryptis, tiek supratimas, kada reikia išlaidauti, kada reikia taupyti. Tikriausiai Kubilius man patinka dėl to, kad yra tiksliukas ir nebijo priimti apskaičiuotų sprendimų. Jo pasiekimų politinėje arenoje jau gali pavydėti pusė europos politikų todėl manau kad diskutuoju su labai gyvenimu nusivylusiu žmogum kuriam viskas blogai, jei nemato kitų žmonių pasiekimų. O jūsų išvardinti sluoksniai dabar valdžioje. Jau du metus.

Mukaburis2014-05-02 16:12

Įdomiausia tai, kad Grybauskaitė pati, niekieno nepaskatinta (netgi N. Puteikis nesuteikė dingsties), atsakydama į nesusijusį su E. Kusaitės byla klausimą apie tai, kaip kovoti su korupcija, nuklydo į lankas ir kažkodėl pradėjo kalbėti būtent apie Eglės Kusaitės bylą. Pats perėjimas nuo korupcijos prie terorizmo temos yra iškalbingas: "... Vienas iš paskutinių pavyzdžių, ne tik korupcinėse, bet ir apskritai žmogaus teisių gynimo ir terorizmo bylose, E. Kusaitės byla, kur, klasikinis pavyzdys, kaip procedūriniai pažeidimai, kuriuos padarė VSD ankstesnė, tiesiog privedė prie to, kad prokurorai negalėjo įrodyti to, ko negalėjo įrodyti." T. y. , kad E. Kusaitė iš tikro yra teroristė, taip reikia suprasti? Po to panašiai pasisakė ir apie Giržadą, kad buvo išteisintas dėl procedūrinių pažeidimų (o ne todėl, kad tiesiog nepadarė to, dėl ko buvo atleistas). Akivaizdu, kad prezidentė tikėjosi, kad debatų metu Eglės Kusaitės tema būtinai iškils ir buvo pasiruošusi, kaip atsikirsti Nagliui Puteikiui (kam gi daugiau), bet kaip tyčia, niekas nedavė net preteksto ta tema pasisakyti, todėl ir pradėjo kalbėti apie šią bylą nei iš šio, nei iš to. O Naglis Puteikis daro labai gerai, kai skleidžia žinią apie prokuratūros ir VSD darbą Rusijos specialiųjų tarnybų naudai, bet nurodyti tą faktą kaip išteisinimo motyvą, nėra tikslu. Na, bet tai smulkmena.

Jules2014-05-02 16:08

Kieno politikai Kubilius su Razma yra teisingi ir racionalūs? Kokio visuomenės sluoksnio, kokios kilmės? Oligarchijos, Neosovietijos, ar Bolševikų ir nebolševikų aljanso Čerčilio ir Stalino sąjungos pavyzdžiu? Juk gyvename Melo epochoje, todėl norėtume konkretumo, pone Romai?

ar bus artiste ???2014-05-02 16:04

Gegužės 2 d. nuo 14 iki 16 valandos pirmą kartą Lietuvos istorijoje vyks kandidatų į Respublikos Prezidentus debatai vyks internetu. Vaizdo konferencijos transliacija bus surengta iš Nuotolinių Studijų Centrų (NSC) šešiuose miestuose: Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Utenoje. Debatus bus galima stebėti per internetą iš viso pasaulio, o taip pat parašyti paklausimą alkas.l t

Romas2014-05-02 15:56

Kubilius ir Razma yra labai teisingi politikai-profesionalai. Jie puikiai mane atstovauja. Jei Jums reikia kitokiu - yra iš ko rinktis prašom. Jei klausiat kuris projekto bandymas, tai manau 5-6 bet tai normalu. Aš juk jau rašiau, kad nepaisant nuomonės apie Puteiki kad jis primena Paksą aš jį palaikysiu primame rate. O antrame tirkiausiai rinksiuosi racionalų kandidatą vietoj tokio, kuris bandys viską griaut.

Žmogaus vertė2014-05-02 15:44

E.Jakilaitis turėtų gerbti kiekvieną pretendentą į prezidentus.Nereikia vienų-išaukštinti,o kitus žeminti. Nereikia nutraukinėti kai kurių pretendentų pasisakymų, o kitų pretendentų "prailginto laiko" pasisakymams-nepastebėti. Be to,labai didelis "savojo aš išsikėlimas",o tai reiškia savęs- nusivertinimą,tuo pačiu nepagarbą kitiems.Iš šalies stebint, labai nemaloniai nuteikia toks išsišokimas. Kiekvienas žmogus-vertybė!!!

Jo, jo!2014-05-02 15:41

O Kubilius su Jurgiu kelintas bandymas?

Ellas2014-05-02 15:35

Laidos vedėjo neišprusimas, angažuotumas, nusišnekėjimas ir storžieviškumas - tai žurnalisto didžiulės garbės troškimas įtikti mėlynąjai žibuoklei buvo pernelyg labiausiai pastebimas, kai nutraukinėdamas ne tik gerb. N.Puteikį, vis atsukdamas jam užpakalį, suteikdavo greitą atsakymą blondinei ir taip pažeisdamas žurnalisto etiką. Ar žurnalisto žmona Rasa dirba daukantynėje?

Romas2014-05-02 15:33

Paksas ir Puteikis joja ant to paties arklio... Stoja prieš sistemą (bent jau taip vaizduoja) Abu yra kilę iš konservatorių ir abu atsiskyrę. Abiejų siekiai tie patys. nereikia lialia... jie ne tai kad sulyginami jie kaip tas pats projektas tik antras bandymas..

Daliai2014-05-02 15:26

Gal nelyginkite politikos fantomaso ir bolševiko Paksiaus su Puteikiu - tai nelyginami dalykai? Paksius pirmiausia ėjo per kitų galvas ir po blatu pagal Vagnorkos ir tų dviejų draugelių - Kubilux ir Marazmux-pageidavimą.

Silva2014-05-02 15:18

Didysis Žmonijos "VADAS" yra pasakęs - "Nesvarbu kaip balsuoja, bet svarbu kaip skaičiuoja". Taigi, vado mokinys drg. Vaigauskas yra puikiai įvaldęs vado mokymus ir klaidos nepadarys...

stasys2014-05-02 15:16

Senjorui ..skaitančiu komentarus čia tik kokie 10 proc. besigilinančių ..dar mažiau.

stasys2014-05-02 15:13

Jules .. Jus Puteikije matote vilti, bet ne idėja... už tai ir nesupratote Pikaso komentaro.

Senjoras2014-05-02 15:12

Pikasui ir į Jį panašiems.Žmogeliai,čia komentuoti reikia.O komentaro dydis (ilgis) atvirkščiai proporcingas proto dydžiui,kuo daugiau parašai tuo mažiau kas skaito.Nesugebat trumpai išreikšt minčių-rašykit sau,o neterškit tinklalapio

Tiesos prezidentas Puteikis siūlo dem.. reformas..2014-05-02 15:12

Už Puteikį- Tiesos prezidentą... 2014-05-02 11:04 IP: 94.244.81.39 Tai žmogus inicijuosiantis dem. reformas piliečių labui..Jo siūlomų permainų bijo ,,lovio " partijų nomenklatūra ir Gryb. gynėjai, atsakingi už ,,valdomos demokratijos" santvarkos siautėjimą..Todėl jie per LRT ir kitur bando dergti Tiesos prezidentą... Neišdegs- Naglis bus antrame ture...

Pritariu Betai2014-05-02 15:12

Senokai manau, kad rinkikai tik balsuoja, o rezultatai būna tokie kokių reikia...Gi balsavimo biuletenių apskaitos nėra ir niekam jos nereikia, tad neaišku kiek atspauzdinta ir kiek TŲ PAČIŲ grįžta. Kas gali paneigti, kad prieš skaičiavimą ar dar anksčiau biuleteniai galimai nesukeičiami...ir rezultatas gaunasi kaip visada, - kalta tauta- ne tuos (ne tą) išsirinko...

JAKILAITIS2014-05-02 15:08

susimovė,kaip ir Grybauskaitė..

pensininkas2014-05-02 15:07

Vakarykščiai kandidatų į prezidentus debatai buvo įdomūs tik dėl Naglio Puteikio kompetentingo situacijos valstybėje suvokimo, nevyniojimo žodžių į vatą ir pastovaus žibalo pilimo į debatų laužą. Taip jau atsitiko, kad Naglis tapo antruoju (o gal ir pagrindiniu) debatų vedėju (moderatoriumi). Po kiekvieno Puteikio pasisakymo, kiti debatų dalyviai faktiškai atsakinėjo jau ne į Jakilaičio užduotą klausimą, o toliau vystė Naglio pasisakymą. Prezidentė, kuri atsikirsdama į Puteikio, Paulausko bei Zuoko iškeltas jos valdymo metais atsiradusias negeroves, atrodė ypač apgailėtinai. Siekimas suversti visas bėdas tam, kad laiku nebuvo atlikta liustracija ir desovietizacija, atrodė ypač įžūliai. Jeigu tai būtų buvę padaryta, minimum dviejų debatų dalyvių dabar debatuose nematytumėme. Taigi, mano galva, debatus laimėjo Puteikis, o po jo eilės tvarka liko Paulauskas, Zuokas, Ropė, Balčytis, Grybauskaitė ir Tomaševskis.

Beta> 24. milda2014-05-02 15:00

"rusijos agresijos atveju, tik ji gali sustabdyti intervencija turedama dideli autoriteta." Ponia mieliausia, kaip autoritetas iš viso gali sustabdyti intervenciją? Be to, jei Grybauskaitė autoritetas tamstai, visai nereiškia, kad ir kitiems ji autoritetas. Daug kam ji tik giliausios paniekos vertas objektas- pavyzdys koks neturėtų būti prezidentas, arba šiaip politikas.

nuomonė2014-05-02 14:58

pagarba gerb.Puteikiui,gėda Jakilaičiui,gražiai susimovė

Dalia2014-05-02 14:47

Nėra pas mus šventų partijų. Bet jos nėra viso blogio židinys. Bėda yra bendrų pinigų naudojimo atsakomybės nebuvimas. Biudžeto skirstytojai, ES paramos skirstytojai nuolat vaikšto aplipusiomis banknotais rankelėmis. Ir kas liūdniausia to praktiškai neįmanoma išgyvendint nes teisėsauga bedantė. Labai gražiai vakar visi sutarė kad mūsų teisėjai kišeniniai nes yra lengvai šantažuojami.. Taip pat manau daroma visa politika. Vietoj nusikaltimo atskleidimo viskas dedama į kompromato "dėžutę" kurios pagalba paskui galima valdyti ką tik nori. STT, VSD, FNTT ramiai dalijasi įtaką. Prof. Landsbergis jau retoriškai klausė - Kas ištikro valdo Lietuvą... Naglis gali net neįsivaizduoti prieš kokį vėjo malūną jis kyla... Tikiuosi, kad jei netyčia jį išrinks tai darys viską sistematiškai ir apgalvotai nes grasinimų, purvo ir kitos agonijos pasipils tiek kiek dar Pakso laikais nematėm...

Andrius2014-05-02 14:47

nelabai suprantu, LRT.lt iketa tik pirmo 10minuciu debatu. Kur rasti pilna laidos vaizdo irasa?

Jietis2014-05-02 14:35

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP . PREZ- IDENTO RINKIMAI /Pranas`as/ . -Rinkėjas velniams pastatė namą -Tie kas olimpe gerai ten gyvena -Kla/y/nas ištroškęs garbės ir šlovės -`Pakabintas už genitalijų` ten pasislėps -Esant geram, ar blogam orui -Greituoju būdu bus paskelbta -Maištininkas žuvo, šlovė drakonui . PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Jules Pikasui2014-05-02 14:22

Iš visos pagarbos jums, pone Pikasai, visgi reiktų konstatuoti, kad jūs, panašu, nežinote Konservatorių partijos virtuvės. Ar Jūs galite nurodyti nors vieną partiją, kuri buvo nepopulistinė? Tokį politinį veikėją, laimėjusį kokius tai rinkimus, kuris buvo ne populistas? O diskusija, kas populistas, o kas ne, ar kartais nėra to pačio KGB pakiša prastuomenei, Eilinei Lietuvai? Apie Puteikį sakote, kad „Iki tokio aukšto LR Prezidento posto su tokiu bagažu jam būtų dar ankstoka lipti “ nėra tokia pat pakišta demagogija, nepaaiškinant nulėpausiams, su kokiu bagažu kažkada lipo LK(bolševikų)P CK Pirmasis sekretorius drg. A. M. Brazauskas, Prezidentė Dalia, Paksas, pagaliau ir tas „Dviejų ponų tarnas“, ką manote? Šiuo metu tarp diletantų ir istorikų vyksta diskusijos, ar A. Hitleris užpuolė Sovietų Rusijos imperiją, Stalino Rusiją, apsvaigęs nuo nenugalimumo iliuzijos ar būtinybės, ar tai buvo neišvengiamas ir būtinas priverstinis preventyvus smūgis, kuriuo buvo siekiama užkirsti kelią Stalino Rusijai pirmai užpulti Vokietiją ir pavergti visą Europą? Eilinių žmonių gyvenimas nuolat blogėja ir to diletantai nepastebėti negali, bet to nepastebi Neosovietijos dvaro tarnautojai ir propagandistai, neosovietinės oligarchijos trubadūrai ir agitatoriai, Mokslinės Oligarchijos darbininkai kaip tas V. Laučiuks. Buvusių prezidentų, Seimo pirmininkų, seimo narių, dabartinių kandidatų į prezidentus ir Naglio Puteikio politinė kilmė labai skirtinga ir skiriasi lygiai taip pat, kaip ir profesionalų kilmė labai skiriasi nuo diletantų, kurie nei kolaboravo, nei tarnavo priešui, nei Tėvynę išdavinėjo. O jei ir pavyktų, sakykime, drg. V. Gaidžio propaguojamiems bolševikams Z. Balčyčiui ir A. Paulauskui „nušluostyti nosis“ – tai būtų ne efektinga, o nusikalstama ir tokią kompaniją, kuri privedė iki tokios būklės tautą, kaip Kubiliaus su Marazmu kartu su jų kuosyčių(grybautojų) kariauna reiktų mesti istorijos šiukšlynan arba traukti atsakomybėn už tautos, už Eilinės Lietuvos palenkimą į Rusijos pusę, nemanote? Gyvenimas silpnųjų sąskaita, gyvenimas skolon, yra ne tik pavojingas, bet nusikalstamas. Draugas(bolševikas) Paksas irgi buvo Konservatorių partijos pakiša, negi pamiršote? Turite polinkį kai ką nutylėti, o be reikalo. Nutylite Andrikienės ir Žiemelio politines aferas, Tėvynės Sąjungos skaldymą ir kitas apgavystes, ir, žinoma, pakišas. Taip galima nusifantazuoti, kad ir valstybės atkūrimas buvo Sovietų Rusijos imperijos Centro Komiteto, jo Politbiuro ir Generalinio sekretoriaus asmeninė pakiša komunistinei nomenklatūrai Lietuvoje. „Perestroika“ buvo pradėta iš viršaus ir šito nereiktų pamiršti. Juk Lietuvos valstybės atkūrimo idėja Gorbio laikais gražiai skambėjo ir įgavo visuotiną pobūdį anuomet tik pasauliui pakitus ir Gorbiui, jo komandai, leidus. Kai kurios tokios populistinės arba populiarios idėjos buvo būtent Maskvos CK "Penktai kolonai" Lietuvoje pakištos, buvo rengiami net specialūs kursai išvaizdiems vyrukams ir dailioms pupytėms, traukiami į KGB rezervą, buvo populistinės, kad taip būtų galima išsigelbėti ir netolimoje ateityje vėl užvaldyti tautos ūkį, ekonomiką, finansus ir neprileisti prie valdžios tų, kuriuos OMON‘as(lietuviškieji berkutininkai) daužė Garliavoje, kurie už valstybės atstatymą kovojo realiai, žuvo, sėdėjo kalėjimuose, buvo metami iš institutų, Vilniaus universiteto dar iki Gorbio. Ta gražia idėja pasinaudojo vietinis CK, bolševikinė nomenklatūra, ypač jų anūkėliai, norėję pereiti į kapitalo nomenklatūrą, tiesa ar kaip? Taip kad ne tik vienas N. Puteikis pasinaudoja jomis, bet ir kiti darė tą patį ir diletantui čia yra aiškiau nei Neosovietinės Oligarchijos „činovnykui“, atsiprašau už išsireiškimą. Ponui Pikasui patarčiau dar kartą rimčiau perskaityti Alan J. P. Taylor veikalą „The Origins of the Second World War“ ir nelyginti Prezidentės Dalios, Raudonojo Prokuroro ir kitų bolševikų su N. Puteikiu, tegu gal kur nors ir klystančiu ir priimančiu kokią tai pakišą per neapsižiūrėjimą. Didelių žmonių ir klaidos didelės, turėjau omenyje prof. V. Landsbergio niekam tikusią kadrų politiką, kai visi jo išpuoselėti, užauginti didieji politikai, patekę į valdžią pirmiausia ką padaro, ogi atsisuka prieš jį patį ir taip padaro milžinišką žalą Lietuvai ir europietiškai civilizacijai apskritai.

stasys2014-05-02 14:21

Kas negerai su mūsų Prezidentiniais rinkimais ir šeip rinkimais Lietuvoje.. jau daug metų stebint jų eiga .. nesunku pastebėti viena jiems bendra bruožą .. jų visų esminė sudėtis,.. ne asmenybių kova idėjomis gerinant Lietuvoje vykstančius demokratijos procesus .. bet imamasi praktikos kai rinkimų programa paverčiama prieš tai padarytų klaidų analize.. Ar gebėjimas matyti svetimas klaidas , nepastebint savo privalumų ,. yra ta praktika .. kuri galėtų užtikrinti Lietuvoje nuolatinį demokratijos procesų testinumą ? Kažin .. nes tai reikštu jog kandidatas nėra tiek stiprus,o kitų klaidos tampą jo pačio rinkiminės programos ašimi, pamirštant jog negalima ateities statyti tik daromų klaidų pagrindu. Ateitis tai pirmiau vizija, įdėja.. o tik po to veiksmas ir tik vėliau klaidų praktikos analizė. Pas mus viskas nuo galo.. o tai reiškia ir gerosios iniciatyvos slopinimą. Tai ir yra tikrasis politinių partijų atramos stuburas .. kuris jau daug metų Lietuvai neleidžia išsitiesti pilnu ūgių ir imtis veiklos kuri netaptu tik tuo klaidų analizės reiškiniu(rinkimais).. leidžiančiu tik pakeisti vienus partinius.. kitais . Prezidentas turėtų būti nepartinė figūrą, renkama iš laisvai plaukiojančių visuomenininkų .. kurių įdėjos ateina ne per partinius kanalus į viršų o tiesiogiai ,.. savotiško lifto pagalba. .. vieno mygtuko paspaudimu. Bet tame yra vienas trukumas, visuomenė turėtų būti daug brandesnė.. savo vertybėmis, kurioms ginti jau nereiktų drausti rusiškų kanalų retransliacijos Lietuvoje ir atsiriboti žiniasklaidai... dalinantis į tuos kurie už valdžia o kurie „nesisteminiai“ prieš. Skaldyk ir valdyk .. romėnai savo laikų tuo buvo labai gerai išmoke naudotis .. ar tie šių dienų romėnai nėra Rusai ? kad ir butų .. kvaila kaltinti kitus tik dėl to kad mes tokie patiklus esame.

Mužikėlė2014-05-02 14:16

Puteikis pasirodė puikiai. Kalba konkrečiai, nevaro muilo... Balsuosiu tik už Puteikį.

mildai2014-05-02 14:08

Esi tipiska propagandos auka. Su tokiais zmonemis labai sunku diskutuoti, nes visi,kas aklai nesutinka yra "is Kremliaus". O del isterijos "rusai puola" tai cia jau kai kuriu LT zmoniu diagnoze.

Akivaizdu2014-05-02 14:05

Ziniasklaida Lietuvoje yra labai saliska ir tai daugiau nei akivaizdu. Tai liecia tiek Kusaites, tiek pedofilijos , tiek mailiaus..... bylas. As vistik esu tos nuomones, kad ziniasklaidos uzdavinys INFORMUOTI , o ne FORMUOTI NUOMONE. Kas liecia Jakilaiti tai tipiskas nuomones formuotojas . Nuomones formavimas yra ne kas kita o PROPAGANDA.

To milda 242014-05-02 14:00

Vemti verčia tokios rašliavos...rusas puola, sustabdyti intervenciją ir panašiai. Ar bent supranti pati kokį briedą čia rašai? Kas pačią puola? Kur laikai tą užpuoliką, ar ne po savo lova :)? Įvardink nors vieną NATO Valstybę, kurią užpuolė rusai. Pradėk mąstyti moterie, o ne skleisk marazmus viešoje erdvėje.

nenuteistai išteisinta2014-05-02 13:51

Žurnalistas, tarsi, laikraščius skaityti turėtų. Čia dėl Kusaitės nuteisimo-išteisinimo. Bet pasirodo Jakelaitis skaito laikraščius, Kusaitė nuteista dvejose ar trejose bylose, už grąsinimą prokurorams ar dar kažką.

milda2014-05-02 13:48

prezidente blogai labai atrode nes ja visi puola. vienintelis dar laidos vedejas stengesi gelbeti prezidente, gal todel ir padare ta klaida del kusaites ir nusisnekejo. dabar jam tikriausiai teks atsistatydinti. gaila, labai geras zurnalistas jakilaitis. taciau visi kandidatai turi suvokti, kad tik grybauskaites isrinkimas antrai kadencijai prezidente gali suteikti stabilumo. rusijos agresijos atveju, tik ji gali sustabdyti intervencija turedama dideli autoriteta.

Romas2014-05-02 13:45

Nu kolega nr:15 Yra tik vienas visam pasaulyje veikiantis balsų iškreipimo variantas tai - pačių balsuotojų papirkinėjimai. Tikiu kad kaimuose bus "negražių" dalykų. Pagėgiuose didele persvara nugalės Paulauskas ir pan.. bet tai katino ašaros - dar nesueuropėjusi Lietuvos dalis. Miestuose kažka primakliavot tikrai labai sunku. Ir dar kartą pasikartosiu gali bet kada eiti siūlytis ir tikrai leis tau paskaičiuoti pačiam. Tie laikai kai būdavo galima pridėti kažkieno neatėjusio balsus ir už jį pasirašyti jau sunkiai grįš. Esu giliai įsitikinęs kad išsirenkam Tą už ką patys dauguma balsuojam. Tai ir yra esmė. Gyvenu Lietuvoj, kuri nors ir labai lėtai, bet taiso klaidas, kurių nenorėjo matyti AMB chebra. Jei daugiau leistumėm dirbti principingiems žmonėms, tai jau greitai Lietuva būtų europietiška. Kol rinksim 'darbą parciją' su jos beraščiais, ar socdemus, kurie nuo seno įpratę prie 'Vsio zakonno' tai dar teks palaukti. Aš tikriausiai pirmą turą palaikysiu Naglį nes jis tikrai gera alternatyva Daliai, o antrą vistik atiduosiu balsą Grybauskaitei. Ji ramesnė ir nekels nereikalingų bangų lygioj vietoj. Bet žiauriai norėčiau kad ji ir Naglis dirbtų kartu. Dalia nesugeba kai ko išreikalauti ko Naglis gal būt ir galėtų. Kaip komanda jie būtų galingas reikalas. Vienas labai racionalus kitas įžvalgus.

Jakilaitis apsiėmė ir ...nesusitvarkė :D2014-05-02 13:41

Šiuo metu pagrindinis lrt propagandistas Jakilaitis, apsiėmęs suvaldyti nepalankiausią "SISTEMAI" pretendentą, akivaizdžiai su tuo nesusitvarkė :) Mažiausiai duodamas pasisakyt, daugiausiai pertraukinėdamas Naglį Puteikį, pats praleido ne vieną progą patylėti. Klausimą apie Garliavos istorijos pamokas valstybei lyg atsitiktinai (o iš tikrųjų - lyg galimus "spąstus" jam) pateikdamas N. Puteikiui, iš tiesų pasirodė kaip vienas pagrindinių šios istorijos neatskleidimo aptarnautojų (dar kaip senas lietryčio propagandistas :)). O atsakymo iš jo sulaukė būtent esminio. Išvada mano tokia: debatus apie sritį, kuri pagal Lietuvos konstituciją yra viena iš pagrindinių prezidento vidaus politikos sričių, vienareikšmiškai laimėjo N. Puteikis.

Beta Romui2014-05-02 13:38

VRK nedalyvauja visų atstovai. Pavyzdžiui: Naglio Puteikio atstovo ten nėra, nes nėra visuomenės atstovo. Teisininkų visuomenės atstovų visuomenės atstovais laikyti negalima. O štai Grybauskaitės atstovų net keletas. Tai konservų deleguotas, liberalų deleguotas ir iš dalies TM ministerijos deleguoti atstovai, plius jos kolega iš partškolos laikų Vaigauskas.

PENSININKE,2014-05-02 13:37

tai kazin ar paaiskes, kaip dvaro patarejai liudijo pedofilijos byloje ir kas dave nurodymus kaip liudytiZuokas turetu daugiau prabilti, ojei butu taip atsitike su jo mergaite

Paskaitykite2014-05-02 13:36

laisvaslaikrastis.lt/news/1954/53/d,detalus/

“Sportininkai” iš FNTT ir “mailiaus” bylos olimpiada2014-05-02 13:20

FNTT galėtų pretenduoti į Sporto akademijos pavadinimą, nes čia sportuoja “sportininkai” siekiantys rekordų ir pergalių net ir tarptautiniame lygyje… Tik, deja, niekas dar negirdėjo apie melagių ir blefuotojų olimpiadas… Girdėjome, kad galima sportuoti ir Lukiškėse… 2014. 03. 10 dienos 15min. lt portalo žurnalistas Skirmantas Malinauskas “analitiniame” straipsnyje “„Mailiaus byla“: plyno lauko investicija, V. Romanovo milijonai, „vaistai“ ministrui ir viršininko sindromu sergantys valdininkai” (demagogiškai, mulkinant visuomenę naudojamas V. Romanovo vardas siekiant netikrų pergalių) rašo kaip FNTT komentuoja “mailiaus” bylą: 15min. lt portalui Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos (FNTT) Neteisėtos paramos prevencijos ir tyrimo valdybos viršininkas (sportininkas? ) Rolandas Šlepetys sakė: “buvo daugiau sportinis interesas išsiaiškinti, kodėl septynios nežinomos įmonės susidomėjo žuvininkyste”. Tik įsivaizduokite kokie aktyvūs “sportininkai” iš FNTT, jiems “mailiaus” byla – “sportinis interesas”!? FNTT dokumentas apie pradėtą ikiteisminį tyrimą (kuris pradėtas visiškai be jokio pagrindo) įrodo, kad tai ne tik “sportinis interesas”, bet ir visiška FNTT nekompetencija. Toliau dar įdomiau, - viršininkas p. R. Šlepetys straipsnyje visuomenei aiškina: “NMA net ir labai norėdama nebūtų galėjusi atmesti paraiškų, nes nebuvo formalaus pagrindo.” Taigi, FNTT tarnyba pati pripažįsta, kad NMA net ir labai norėdama negalėjo atmesti akvakultūros projektų. Tą teisme patvirtino ir NMA projektų vertintojai - liudininnkai ir NMA direktorius (tuo metu) - liudininkas p. S. Silickas, kai jo paklausė ar jis gali nurodyti nors vieną, nors ir patį menkiausią rizikos faktorių dėl ko galimai galėjo būti atmesti projektai. NMA direktorius S. Silickas su šypsena atsakė: “Geras klausimas” (ir paaiškėjo, kad jokių rizikos faktorių nebuvo – byloje esantys dokumentai su Rizikos departamento direktoriaus ir projektų vertintojų parašais, kad jokių rizikos faktorių nebuvo, tą įrodo) Reikia visuomenei paaiškinti, kad NMA tam ir yra sukurta ir joje dirba specialistai, kad vertintų projektus visais aspektais ir įvertintų visas rizikas ar galimus pažeidimus, tame tarpe ir tuos dalykus, kuriuos tiria FNTT. Taigi, kodėl “sportininkai” iš FNTT kažką randa (tiksliau - vaidina, kad randa), o NMA (ŽŪM) nieko, visiškai nieko neranda, nors jiems buvo daromas spaudimas iš FNTT ir Generalinės prokuratūros nors kažką “surasti”…? 15min. lt straipsnyje FNTT tarnybos pateikti “faktai” ir išvedžiojimai yra nieko daugiau kaip tik melas ir blefas ir niekaip nekompromituoja “mailiaus” bylos projektų dalyvių. Tai tik demagogija, nes nepateikiamas nei vienas konkretus pažeidimas ar galimas nusikaltimas. Visi akvakultūros projektų dalyvių veiksmai yra visiškai teisėti, todėl “sportininkams” iš FNTT belieka naudotis tik demagogija. Kaip jau buvo paminėta, niekas pasaulyje melo ir blefo olimpiadų dar neorganizavo. Į “sportininkus – olimpiadų organizatorius” pretenduoja tik FNTT tyrėjai – minėtas p. R. Šlepetys, p. Šarūnas Rameikis - dabartinis FNTT direktoriaus pavaduotojas (anksčiau Neteisėto paramos panaudojimo analizės ir prevencijos skyriaus viršininkas), p. Darius Novikas - dabartinis Nusikalstamų veikų skyriaus tyrimo viršininkas (anksčiau buvusios pareigos – nenustatytos), kiti iš FNTT tarnybos ir Generalinės prokuratūros prokuroras p. Dainius Baraniūnas. Žiniasklaida padeda organizuoti “mailiaus” bylos melo olimpiadą. Bet melo kojos – trumpos.

Mimiras2014-05-02 13:18

Vargingai atrodo tas "naujųjų laikų žurnalistas" Jakelaitis, bet kitaip jis gyvenimo ir nesupranta, bet dešros iki soties su žmonele pavalgo...

Pikasas2014-05-02 13:14

Spausdinant politologo Vytauto Dumb-l-i-a-u-s-k-o. pavardę visusas ją čia sudarko. Atsiprašau

Romai,2014-05-02 13:10

Jūs, panašu, vis dar Mėnulyje tebegyvenate, tiesa, jei manote, kad rinkimų rezultatai neklastojami?

Jules2014-05-02 13:09

Aha, o kas prie Gorbio KGB kursus Neringoje lankė, nenori papasakoti? Kaip buvo patekta į perspektyvių vyrukų sąrašą, kuriems, atseit, turėtų priklausyti ateitis - valstybės valdymas?

Na2014-05-02 13:07

Na apsijuokė Jakelaitis juodai, na nežinau kaip dar toks gali dirbti tokį darbą ir vesti debatus, Stankūnaitės ir pedikų pakalikas

to Jule2014-05-02 12:56

Nežinau kurioje tau vietoje buvo demaskuotas Zuokas, bet jis pirmasis debatuose kalė vinį prezidentei, išviešindamas prezidentės nurodymus tuo metu ministrui atleisti Gailių.....pasielgė labai drąsiai ir šauniai....ir puikiai oponavo Puteikiui

Pikasas2014-05-02 12:55

Prasidėjusioje rinkiminėje kovoje permainų mažai.Primenu kai ką: RETRO 2014-04-05 Politologas Vytautas Dumbliauskas "Balse" pasireiškia pakankamai santūriai ir įžvalgiai. Kas labiausiai gali nepatikti daugelyje dabartinių viešų aptarinėjimų yra tai, kad daugelis apžvalgininkų bando įrodyti, kad LR Prezidento rinkimai yra neįdomūs, nėra lygiaverčių kandidatų dabartinei "Snieguolei", paskui kurią "nykštukai" eina gerokai atsilikę. Ant šitokio sudaryto fono atsiranda agitatorių, kad pirmame ture net neverta dalyvauti, nes jis nieko nespręs, kaip, beje, ir visi rinkimai. Dar daugiau. Netgi raginama nedalyvauti todėl, kad nebūtų 50+1 sąrašinių rinkėjų ir tada antro turo praktiškai negalima būtų išvengti. Toks R. Paksas, nors ir nebūdamas kandidatu, pateikė reklaminį klipą, kuriame būtent taip ir aiškinama. Pagal jį ir panašius "lopatologus" visiems reikia kaupti jėgas antram turui, o tada jau "driokstelėti". Kaip jau seniai spėjau, kad šiuo atveju su kai kuriomis išimtimis susijungtų visų kandidatų, oponuojančių kandidatei, elektoratai, kurie atvirai ar prislėptai iš tikrųjų yra kairiųjų pozicijų atstovai. Tokias išankstines spekuliacijas vertėtų atmesti mažu mažiausiai kaip neetiškas. Prezidento, kaip šalies vadovo, postas yra labai svarbus vis dar postkomunistinėje sampratoje gyvenančiai šaliai, kurioje siautėja "penktos kolonos" aktyvistai, apsimetėliai "tautos gelbėtojai" bei nykaus populizmo skleidėjai. Verta suprasti, kad bet kuri rinkimų diena yra savotiška demokratijos šventė. Nuolat įrodinėti, kad kandidatai parenkami politinių jėgų ir dėl to nedalyvauti rinkimuose, yra neįžvalgu, nes būtent Tauta galutinai sprendžia kuo ji labiausiai pasitiki. Šį kartą pristatomų kandidatų sąrašas savo esme nedaug kuo skiriasi nuo praėjusių rinkimų. Elektorato požiūris nors šiek tiek ir pakitęs, bet ne iš esmės. Kiekvienas kandidatas turi savo politinę terpę, kuri jį remia. Gal tik kiek populistiškai besiblaškantis Naglis Puteikis yra šiek tiek laisvesnis šia prasme ir tai vilioja rinkėjus. Per įvairius rinkimus visuomenė matė "tautos gelbėtojus", kurie mušėsi į krūtinę žadėdami kalnus nuversti. Gal daugiausiai galimybių turėjo A. Valinsko "prisikėliečiai", tačiau tas komandos margumynas greitai subyrėjo, o pačiam Arūnui solidžiai suvaidinti "vieno iš trijų" nepavyko. Pernelyg didelis buvo nusivylusių įsiūtis, kad jis su komanda pabandė prie centro - kairės koalicijos prisiderinti. Nežinau už ką dešinė taip aršiai pliekė "septynis samurajus". Dėl to, kad šie "Permainų koalicijos" neišdavė? Staigiai kylanti "Drąsos kelio" kreivė aukščiausią tašką pasiekė gerokai prieš Seimo rinkimus. Tiesos ir teisingumo ieškotojai pasirinko kovą prieš konservatorius ir susidraugavo su darbiečiais:)))>>>>>> RETRO 2014-04-05 >>>>>>>>>>>> Yra dar viena intriga, apie kurią visokios apklausų agentūros yra linkę nutylėti. Kartais į reitingų lenteles būdavo įtraukiami net nekandidatuojantys asmenys, tačiau "užmirštamas" kandidatas N. Puteikis. Pastarojo kreivė nuolat kylanti ir jis gali kai kam ar net daugeliui "sumaišyti žymėtas kortas". Nesakau, kad šis politikas yra būtent tas "princas ant balto žirgo" kurio laukia "Lietuvos mergelė". Stebina ir neramina šio kandidato populizmas, kuris remiasi daugiau į specifinį elektoratą, kovojantį, atseit, "prieš sistemą". Kai kurios tokios idėjos būna gal net "penktos kolonos" pakištos, tačiau jos gražiai skamba ir N. Puteikis pasinaudoja ir jomis. Beje, Naglis iš esmės yra tos pačios sistemos dalis, tačiau gerai jaučiantis koks populizmas didesnei visuomenės daliai vienu ar kitu momentu pageidautinas ir tuo sugeba puikiai pasinaudoti. Iki tokio aukšto LR Prezidento posto su tokiu bagažu jam būtų dar ankstoka lipti, tačiau, jei pavyktų V. Gaidžio propaguojamiems grandams Z. Balčyčiui ir A. Paulauskui "nušluostyti nosis", būtų labai efektinga. Jei tektų rengti antrą rinkimų turą, tai būtų įdomu pažiūrėti, kaip didelė kairiųjų elektorato dalis galvas nudyrę žemyn kulniuotų balsuoti už "antisisteminį" Naglį Puteikį.

Romas2014-05-02 12:54

Nekurkit kvailų samokslo teorijų apie klastojimus. Rinkiminėse apygardose galit stebėt viską jei tik yra noro ir padėt. Kiek žinau ten dalyvauja visų atstovai. ir skaičiuoja pasikeisdami tas pačias krūveles. 90% duodu kad 5 antr1 tur1 i6eis Naglis Puteikis su Grybauskaite ir jei socialiai pažeidžiamas sluoksnis balsuos gausiai ir atkakliai tai grybauskaitės neišgelbės niekas. O jei pensininkai vėl balsuos Grybauskaitę tai gali būti kad ir antrą kadenciją turėsim. Mano nuomone Ekspertai EU tyčia juodina ir formuoja blogą nuomonę apie Grybauskaitę nes tai vienintelė rimta konkurentė Nagliui. Daugiau objektyvumo jei jau esat EKSPERTAI nes busit tik tie expertai kur nekilnojamo turto burbuliatoriu pūtė...

riugas2014-05-02 12:52

Zmoniu teisingumui,valstybes tiesai per pasirodyma normaliausiai snekejo Tamosevskis ir Puteikis. Mes ir gimines pasiliekam prie drasaus Puteikio , kuris nebijo pasakyti pavardziu , kas ka nuveike pries teisinguma. Laidos vedejas manome nusizenge vedejo taisyklems , kad nerode laikrodzio , kai sneakejo kiti kandidatai. Manome neskaiciuojant laiko daugiausiai galejo sneketi Paulauskas, jam matyt isskirtinis demesys. Pradejus sneketi Puteikiui vis rodomas laikrodis ir bandoma suklaidinti ar numusti nuo minties. Prezidentu rinkimineje kovoje tokie neleistini nukrypimai negalimi.

Jules2014-05-02 12:17

Akivaizdu ir tai, kad stipriai bus klastojami rinkimų rezultatai. Stalinistai tai sugeba daryti, ypač kai ne vienas jų turi dar ir mokslinį laipsnį - Maskvos mokyklos absolventai ir mokslų daktarai.

Pritariu 32014-05-02 12:09

Reikia aiškinti visiems, kurie neturi interneto, kad komisarė neverta būti Lietuvos prezidente.

Lora2014-05-02 11:57

Iš kur ištraukė tą švonderį Jakilaitį? Ar jau neberado padoraus žurnalisto debatų laidai?

Jules2014-05-02 11:28

Debatus laimėjo p.N.Puteikis, su kuo būtų galima ir pasveikinti ne tik jį patį, bet ir Lietuvą. Silpniausiai pasirodė Neosovietijos vaiduoklis Balčytis ir galutinai buvo demaskuotas ambalistų frajeris Zuokula. Kai kas gatvėje kalba, kad jis gal net pačio Žiriko draugelis. Nežinau, tai tiesa ar ne, bet patikrinti vertėtų? Apie Raudonąjį prokurorą išvis nėr ko kalbėti. Prezidentė Dalia turėtų tenkintis antrąja vieta.

Beta2014-05-02 11:27

Jei Grybauskaitė surizikuos dar kartą dalyvauti debatuose- į antrą turą iš viso gali nepatekti. :) O konservatoriai gali tik viena- papirkti VRK, klastoti balsus rinkiminėse apylinkėse. Kas ne taip paprasta, ypač po to kai Landsbergis ant Vaigausko už referendumą pavažiavo.

balsas2014-05-02 11:16

Per geguzes 1-osios susilekima konservai grasinosi daryti viska, kad Grybauskaitei antro rinkimu turo neprireiktu. Atsiliepdamas i tai, kvieciu visus padaryti taip, kad ji i antra tura net nepatektu.

Siaubas2014-05-02 09:18

Turbut specialiai toks glushas kaip Jakelaitis parinktas moderuoti debatus.

Na2014-05-02 07:43

cia-tai "sakes"!!!!!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi