ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Z. Vaišvila: „Karo pretekstu daug ką galima nurašyti“(59)

Pradedu bijoti, kad ir Lietuvoje siekiama ukrainietiško varianto. Tik kiršinimas vyksta ne dėl siekio gražiai deklaruojamais antikorupciniais šūkiais pakeisti valdžioje vienus oligarchus kitais, o dar baisesnio sukurstymo – tautiniu pagrindu.

Z. Vaišvila: „Karo pretekstu daug ką galima nurašyti“

Sklando nuomonė, kad konservatorius Mantas Adomėnas yra tapęs antra Rasa Juknevičiene. Ką pakiši – tą ištransliuos. Galvoti nebūtina.

Skambiai prasidėjo ir tyliai užgeso niekinga Lietuvos organizuota provokacija dėl Rusijos siekio teisti visus lietuvius nepanorusius tarnauti sovietų armijoje, paskutiniaisiais Sovietų Sąjungos gyvavimo metais.

Laukti naujų provokacijų serialo serijų ilgai neteko. Apie tai kalbamės su Lietuvos nepriklausomybės akto signataru Zigmu Vaišvila.

- Ar skaitėte 15min.lt publikaciją „Vilniaus S. Kovalevskajos mokyklos mokiniai rengiami tapti Rusijos desantininkais“? Apie tai, kad Lietuvos piliečiai moksleiviai ruošiami Rusijos desantininkais? Kaip tai vertinate?

- Visą dieną radijo bangomis tik apie tai ir buvo plyšaujama. Vakare perskaičiau. Manau, kad tai iš anksto paruošta tautinio kiršinimo akcija.

- Kodėl? Juk naivu galvoti, kad Rusija neruošia jaunimo ir neieško būsimų karių?

- Be abejo, naivu. Tačiau paklausykime ne komentarų, o paskaitykime šį straipsnį, grindžiamą vieninteliu konkrečiu asmeniu Maksimu Smechovu.

Pasekime publikacijos autoriaus, p. Dovydo Pancerovo šio asmens pakrikštijimus.

Pirmame sakinyje M. Smechovas pristatomas ne Lietuvos, o Rusijos piliečiu , kuris turi nuolatinį leidimą gyventi Lietuvoje.

Trečiu sakiniu pasakoma, kad Lietuvos mokinys tarnauja Rusijos kariuomenėje, netrukus M. Smechovas pavadinamas mūsų šalies jaunuoliu .

Ir tada pasipila išvados, akivaizdžiai paruošta masinė sklaida. Pridursiu, kad Rusijos elitiniu desantininku vargu, ar taps kitos šalies pilietis.

Nebent kalbėtume apie dvigubus agentus na savo pavardėmis, bet ne apie tuos, kurie puikuojasi tuo facebook'e . O jei Rusijos pilietis, turintis leidimą gyventi Lietuvoje, pažeidė taisykles, reikia nustatyta tvarka atimti iš jo šį leidimą.

Tik bėda, kad siekiančių gauti leidimą gyventi Lietuvoje teisinio gynimo mechanizmas, aptarnaujamas mūsų tautiečių, taip finansiškai suklestėjęs, kad mūsų valstybės pareigūnai, išduodantys vizas ir pan. , lieka tik kvailio vietoje.

Ir valstybė. Praktiškai net nekalbama apie neįsivaizduojamai didelį imigrantų į Lietuvą srautą.

Pasidomėkite, kokios šių būsimų imigrantų eilės, pvz. , mūsų ambasados Minske konsuliniame skyriuje.

- Kodėl manote, kad ši situacija sumodeliuota iš anksto? Dėl masinio žinybų ir žiniasklaidos įsijungimo?

- Ne tik. Šis D.

Pancerovo straipsnis 15min.lt paskelbtas spalio 8 d. 16. 19 val.

Per 41 minutę (iki 17 val. , kada baigiasi darbo diena Seimo darbuotojams) Seimo narys M. Adomėnas „spėjo“ straipsnį perskaityti, paruošti pranešimą spaudai apie spalio 9 d. 9 val.

jo spaudos konferenciją Seime „Ar Vilniaus mokyklose rengiami Rusijos teroristai?“ , o Seimas apie tai paskelbti.

Ryte jau „ant kilimėlio“ švietimo ministras, saugumas, mokykla... Ir masinė žiniasklaidos reakcija.

- Po Zigmo Vaišvilos kalbos pernai sausio 13-ąją Seime konservatorių jaunimas kaltino ir patį darbu Rusijai?

- Suprantu, kad „atidirbo“ už V. Landsbergį ir A. Kubilių. Bet akistatos su manimi šiuo klausimu spaudos konferencijoje pabūgo ir partijos jaunimas, klusniai vaikštantis A. Kubiliui iš paskos, ir partijos patriarchai. Per daug gerai pažįstame vieni kitus, o viešoje diskusijoje netruks išlysti melo kojos. Netoli jos tenuves.

- Kodėl profesionalus žurnalistas D. Pancerovas taip neatidžiai parašė šį straipsnį? Gal skubėta?

- Matyt, skubėta. D.

Ulbinaitė jau „prisiskubėjo“. D. Pancerovas profesionaliai suskaičiavo mano spaudos konferencijas Seime, bet neatidžiai skaitė jų tekstus. Šiandien jis, kalbinamas LRT radijo, atkreipė dėmesį į tai, kad 2009 m. Seimas atėmė iš VSD ikiteisminio tyrimo funkciją, ir vargšas VSD nieko nebegali daryti Tėvynės gynimo fronte. Ne tik spaudos konferencijose Seime skelbiau, kad Prezidentė D. Grybauskaitės iniciatyva ir viešu pasigyrimu 2009 m. gruodyje Seimas bene vienbalsiai pakeitė Baudžiamojo proceso kodeksą, atimant iš VSD ikiteisminio tyrimo funkciją ir niekam jos nepriskiriant.

Po šios Prezidentės inicijuotos provokacijos (kitaip šį veiksmą pavadinti nemoku) Lietuva tapo unikalia valstybe, tuoj jau penkeri metai neturinčia ikiteisminio tyrimo įstaigos karo ir valstybiniams nusikaltimams, nusikaltimams žmoniškumui tirti. Šiuos nusikaltimus tirti palikta vien prokurorams, kurių skaičių Prezidentė kviečia dar net sumažinti.

Net Sausio 13-osios bylą „kankina“ tik grupelė besikeičiančių prokurorų.

Beja, labai įdomi detalė – D. Pancerovas kalbėdamas LRT radijui patvirtino, kad visą šią informacija jis paėmė ne dabar, o iš seniai viešai paskelbos VSD ataskaitos Seimui. Todėl dabar keliamas triukšmas atrodo daugiau negu dirbtinai.

- Bet juk teikėte abiem paskutiniesiems Seimams signatarišką siūlymą šią klaidą taisyti?

- Teikiau. Tyla.

Kaskart valios apraiškų Seime mažėja. Jei tai kam nors naudinga, tai, visų pirma, Rusijai, kuri Paleckio-Golovatovo „tiesos“ siekia jau ne tik sausio 13-osios, bet ir Medininkų byloje, kurioje ruporu tapo omininko advokatas A. Marcinkevičius.

Kur šiais Rusijos propagandos atvejais penkerius metus buvo Prezidentė D. Grybauskaitė ir krašto apsaugos ministrė R. Juknevičienė? Jau nekalbu apie šiurkštų Konstitucijos ignoravimą dėl šaukiamųjų, perėjimą prie samdomos kariuomenės.

Ir dabartiniai tauškalai liks tauškalais, o ne tikru valstybingumo tvirtinimu. Kol tuščiai ir kurstytojiškai deklaruojamas nepaskelbtas karas su Rusija, faktiškai ir net siūlomais įstatymų pakeitimais siekiama priešingo rezultato.

- Kokio rezultato? Finansinių galų suslėpimo?

- Karo pretekstu daug ką galima nurašyti. Pradedu bijoti, kad ir Lietuvoje siekiama ukrainietiško varianto. Tik kiršinimas vyksta ne dėl siekio gražiai deklaruojamais antikorupciniais šūkiais pakeisti valdžioje vienus oligarchus kitais, o dar baisesnio sukurstymo – tautiniu pagrindu. O karas visada liks karu. Karas niekada nebus pateisintas. Tik laimėtojai ras kaltesnius. O mokėsime mes, žemiškieji.

Naujausi

Komentarai (59)

Rikiuoti
Macas2014-10-27 02:44

Bet,oaziurekite,koks karo atspindys musu tv.ir spaudoje!Viskas apversta aukstyn kojomis.Kartais,kai i tai paziuriu (su viltimi-gal jau atauso smegenu likuciai)kelia ir pykti ir pasislyktejima.Kuo gi mus laiko tokia kvaila propaganda? Tik besmegeniais gyvuleliais?Ar jie mano kad tebegyvena "glusilku" laikais?

AKIVAIZDU2014-10-22 18:21

Grybauskaitė ir konservatoriai bijo SNORO istorijos tyrimo del to ir tokią isterišką politiką dėl Ukrainos įvykių varo - nori vieną skandalą pridengti kitu. Teisinga taktika.Tik tokiu būdu galima sukurstyti karinę invaziją ir paslėpti Lietuvos nualinimą .Karas yra geras dalykas , kai yra proga ir galimybė pabėgti nuo bet kokios atsakomybės už ekonomikos nuopolį , vagystes iš energetikos objektų, bankų išgrobstymą ir sukeltas krizes bei skurdą.

Sutepta sąžinė2014-10-19 15:48

Nieko kito ir negalima girdėti. Ruoštis karui. Kiek visa tai tęsis? Išvogta Lietuva! Tai ir liko vienas kelias ruoštis karui, nes, kaip kitaip bus nuslėpti juodi darbai. Nė vienos valstybės valdantieji negąsdina žmonių-karu. Bet skurstanti tauta nenori kariauti, ir savaime suprantama: mažytė Lietuva, nenugalės Rusijos. Tad kam tie kiršinimai, ir tas besaikis žmonių "smegenų plovimas"... Gal geriau pasirūpinkite žmonių geresniu gyvenimu, o nekiršinkite su rusais. Kas kariaus? Jaunimas emigravo ne iš gero gyvenimo, eurą įvesite per prievartą, nes daugiau nei pusė žmonių euro- nenori. Lito naikinimas, reiškia galutinį Lietuvybės sunaikinimą. Tauta nenori karo, o valdantieji- nekariaus. Tupės šiltose slėptuvėse ,o mūsų vaikai lies nekaltą kraują. . Už Lietuvą, kurioje neįmanoma padoriai pragyventi. Iki ko privesta tauta? Ar iki visiško sunaikinimo, ar išlikimo?

Paprastas.>55. gerbiu2014-10-16 20:03

Klausyk, o kam gerb. Z. Vaišvilai kiši savo smirdantį Puteikį? Jog Vaišvila niekur nepalaikė fašistus Ukrainoje, kaip tavo Puteikis. Ar norit visus gerb., ištepti smirdančio Puteikio tepalu.

gerbiu2014-10-16 19:46

2 Lietuvos politikus,kurie tikrai nera nei prisiplese,nei Lietuvai pakenke,bet tuoj juodinami "darbu Rusijai"! Tai gerb. Z.Vaisvila ir Puteikis. sie zmones dar nori Lietuva nuvesti tikru Vakaru demokratijos keliu,bet sistemine valdanciu 2 didziuju ir keliu mazesniu partiju biurokratina niekad neleis jiems to padaryti,nes Lietuvos zmogus yra per tamsus ta suprasti.

žemaitis2014-10-15 14:56

Teisingai "seni" Pasirašau 100 proc.

Atkreipkit dėmesį2014-10-15 06:08

Kodėl grybauskaitė ir landzbergis nuolat kursto karą prieš Rusiją ? Aišku, kad nukreipt žmonių dėmesį nuo problemų Lietuvoje.

labiausiai stebina2014-10-13 20:02

labiausiai stebina tai, kad tokie primityvai surikiuojami į Seimą. Bet tokių, matyt, ir reikia. Dar priklausomų, už virvučių tampomų. Taip ir gyvename marionečių spektakliuose

seniui2014-10-12 18:17

TAIKLIAU nebūna. Stipriai, tiksliai.

Senis2014-10-12 15:56

Tautos stiprybė vienybėje. Tauta vieninga buvo 1988-1991 metais. Vėliau valdžią uzurpavus bolševikiniam tandemui, Landzbergio ir a. a. Brazausko asmeninėms partijoms, prasidėjo sistemingas tautos kiršinimas ir skirstymas į šunaują, kirmėlyną, runkelius, kremliaus tarnus, agentus ir tikruosius tautos patriotus. Kieno užsakymu tai jau virš 20 metų daroma, manau klausimas daugiau retorinis. Betgi tikslas pasiektas, Lietuva supriešinta galutinai ir matyt, sprendžiant iš komentarų bei viešų pasisakymų, negrįžtamai. Tereikia kibirkšties iš išorės ir Lietuvoje įsiliepsnotų ukrainietiškojo maidano lietuviškosios aikštės variantas (ukr. maidan - liet. aikštė)ir pradėtų lietis kraujas. To vos neįvyko pakaunės savanorių maišto metu. Neapykanta kitaip galvojančių ar turinčių savo nuomonę žmonių atžvilgiu pasiekusi apogėjų ir kiekvienas pasiryžęs savo oponentą geriau užmušti nei ginti savo nuomonę diskusijose. O ko daugiau reikia savų interesų turinčiuose kaimyninėse ir ne tik kaimyninėse valstybėse. Taip šiais laikais be mūšio, tik saviškių rankomis, vis papilant žibalo, užkariaujamos ir pavergiamos valstybės.

qwert2014-10-12 14:21

Pagarba signatarui už atvirumą, už drąsą mąstyti logiškai ir nebijoti to pasakyti. Puikus , pavyzdingas šalies vadovas galėtų būti...

(88.223.42.240)2014-10-11 17:37

Puiku! Manau bus „ekspertuose“ rašinių apie tai, taigi padiskutuosim, per daug nenutoldami nuo temos.

aAlgirdui ir Paprastam2014-10-11 17:34

vaikučiai, na būkit žmonės, apsikeiskit savo tel. numeriais ir kalbėkitės į valias apie savo egzistencijos problemas, ar bombarduokitės sms žinutėmis, bet palikit ramybėje skaitytojus, ok?

aAlgidas - 442014-10-11 16:40

aš taipo pat pritariu Tamstos minčiai, kad nederėtų diskusijas paversti dviejų komentatorių pasiaiškinimais, bet ..... juk negaliu neatsakyti "paprastam", nes, nesigilinant į plačius teorinius samprotavimus apie istorjos dielektiką, manyčiau ,kad jo teiginys "Jūs norite pakeisti praeitį, kad „ištaisyti“ dabartį" ,drįstu teigti yra visiškai neteisingas, nes aš nenoriu pakeisti praeities aš noriu atstatyti OBJEKTYVIĄ praeitį (tai jau yra galima, nes praėjo virš dvidešimt metų ir į įvykius jau pradedama žiūrėti žymiai objektyviau - pavyzdys kad nors ir Vaišvila). Suprantu, objektyvumas sudėtinga sąvoka, bet istorija tuo ir idomi, kad tikri istorikai (turiu galvoje ne tuos, kurie vykdo valdžios politiką)būtent to ir siekia. Pagarbiai

Paprastas2014-10-11 16:07

Pritariu, bet visi komentarai veda į TEMĄ(aš turiu omenyje Lietuvą) ... Sveikatos ir sėkmės Jums ir gerb. Z. Vaišvilai. :)))

–> aAlgirdas (78.56.79.247) –> Paprastas (88.118.179.138)2014-10-11 15:50

Na, labai jau nukrypstam nuo rašinio temos... Išvis negera tendencija atsiradusi daug kur viešuose portaluose diskutuoti siaurai ir tik keliems tarpusavy. Komentarų po straipsniais paskirtis apie juos reikšti nuomonę, o ne apie komentatorius. Ir sau turėčiau tai taikyti, reikėtų vis neužmiršti to, bet kad va, ir vėl ne į temą papliurpiau...

Paprastas> 422014-10-11 15:49

Gerb. „aAlgirdaI“, tikrai nesutiksiu: „kad labai daug bėdų mūsų teisingumo sistemoje yra ir todėl, kad pasiliko labai daug neaiškių dėmių Sąjūdžio ir ypač jo vadovų veiksmuose ir tai trukdo drąsiai vykdyti savo funkcijas visiems teisingumo darbuotojams.“ Jog tai yra mistika: Jūs norite pakeisti praeitį, kad „ištaisyti“ dabartį. Dar viena klaida: Istorijos dialektika - nėra filosofija, tai yra visuomenės formų ir prieštaravimų įvairumu (įvykių)bei sudėtingumu pasireiškianti raida – pasireiškianti SANTVARKA. (Abėcėlė, alfabetas yra visos raidės, sudėtos tam tikra tvarka(santvarka), arba Žmogaus charakteris yra visa jo dorovės santvarka, Valstybės santvarka (konstitucinė santvarka) - visuomenės, valstybės sutvarkymo sistema, režimas ir t. t. ) Baigiant noriu Jums priminti, kad „daug bėdų mūsų teisingumo sistemoje“(ir aplamai valstybėje) todėl. kad yra pažeistą konstitucinę santvarką. Vitoj jos turime Konstitucinę doktriną, o suverenitetas priklauso KONSTITUCINIAM TEISMUI.

aAlgirdas2014-10-11 14:57

idomu buvo prisiminti filosofijos pradmenis, nes tikrai rimtai nestudijavau šio mokslo. Neprieštarauju nė vienai teorijai, bet štai su teiginiu "o siūlau palikti „anų laikų“." tikrai negaliu sutinkti, nes kaip sakoma "melo trumpos kojos" , bet jį reikia atskleisti. Manau sutiksite, kad labai daug bėdų mūsų teisingumo sistemoje yra ir todėl, kad pasiliko labai daug neaiškių dėmių Sąjūdžio ir ypač jo vadovų veiksmuose ir tai trukdo drąsiai vykdyti savo funkcijas visiems teisingumo darbuotojams. Štai toki mano nuomonė .... TIESA ko kia nemaloni ji bebūtų ... - kelias į teisingumą. Pagarbiai

Paprastas >39 ir(40)2014-10-11 12:43

Gerb. „aAlgirdaI“, pas Jūs „kalba“ emocijos(susijaudinimas), o tai trukdo priimti teisingą sprendimą. Aš nesiūlau : „nebebandyti aiškintis šiuo laiku vykstančių procesų esme“, t. y. „šiuo laiku“, o siūlau palikti „anų laikų“. Kaip supratau, tai Jūs nepasidomėjote dialektiką. Todėl Jums „pasireiškianti RAIDA“ atrodo kaip eilinis pseudo mokslas. O jog „pasireiškianti RAIDA“ yra santvarka. (paskaityk mano komentarą). Materialinė dialektika tvirtina: Žmogaus egzistavimas(būti, gyvuoti , t. y. „sąlygos“) suformuoja jo savimonę(žmogaus savęs išskyrimas iš objektyvaus pasaulio, savo santykio su pasauliu, savęs kaip asmenybės, savo poelgių, veiksmų, minčių ir jausmų, norų ir interesų įsisąmoninimas). Tai yra savo esmės, savybių ir vaidmens supratimas!... Antra: Daiktai egzistuoja nepriklausomai nuo mūsų sąmonės, nepriklausomai nuo mūsų pojūčio. Visuomenės ir gamtos dėsniai egzistuoja nepriklausomai nuo sąmonės. ... Taigi („40“sarkazmas): „reikia būti visiems biedniems ir vyraus teisingumas“ iš esmės neprieštarauja dialektikai, tik ne „teisingumas“, teisingumo suvokimas, jog „Visuomenės ir gamtos dėsniai egzistuoja nepriklausomai nuo sąmonės“. „Biednumas“ gali būti skirtingas ir ne būtinai būti ubagams, kaip ir „Bėda „biednam“, "šalta" vienam“ - čia taikytina gerb. Z. Vaišvilai.

–> 39. aAlgirdas - paprastam 36 (78.56.79.247)2014-10-11 02:28

Naudoja ir mąstantys tą "būkime biedni, bet teisingi", ale panaudotas tiek daug kartų (pradedant Gedu K. ir baigiant bet kuo kone kiekvienoj laidoj! ), kad nukrito to pasakymo vertė mąstančiojo žodyne. Jau kone „būkim biedni, bet kvaili“ skamba, nes sudilo, naftalinu pakvipo. Iš kitos pusės, be emocijų, blaiviai pamąstykim, ką jis reiškia? „Būkim biedni, bet teisingi!“ Atseit, biednam teisingu atsiranda galimybė pabūti? Vo blyn, kaip paprasta: reikia būti visiems biedniems ir vyraus teisingumas!

aAlgirdas - paprastam 362014-10-10 23:36

atvirai sakant ne visai supratau Tamstos minties, siūlote nebebandyti aiškintis šiuo laiku vykstančių procesų esme ? Laukti kol istorija pati išviešins tai kas buvo, betgi tai gali įvykti tik po 50 o gal net visų 100 metų. Kam tai bus idomu ? Kokią įtaką tai turės dabartiniams procesams ? Ir baigiant ... kas gi JUms padėjo nuspręsti, kad pasakęs "būkime biedni, bet teisingi" yra nemąstančių vizitinė kortelė. Pagarbiai

yel“l“ow submarine to 33. Pastaba2014-10-10 21:39

trumpai, paprastai ir aiškiai :)) - aš taip nemoku, ...., tiksliau neturiu jėgų - bet koks menkiausias papuvusios beretoidinės daržovės kvapo dvelksmas sunaikina mano pusiausvyrą :))) - kaip anksčiau sakydavo - nervai ne valdiški :), - reikia leisti jiems pailsėti, išsilieti ant tų, kurių dėka Lietuva pavirto į “lietuvą“, o gyvenimas mėšlu ...

Paprastas >312014-10-10 21:25

Taip pataikėt, bet ne į „10“, „Kas tarp jų bendro?“ – mąstyme.

Paprastas> 272014-10-10 21:19

Na taip teko ir man girdėti „Būkim biedni, bet teisingi", dar „Yra kaip yra“ ir t. t. Tai yra nemąstančių ir propagandistų „vizitinė kortelė“. Svarbiausiai, kad jos naudoja tie kurie pastoviai meluoja(Landsbergis, Juknevičienė, Seimas ir t. t. ). Yra ir kitokia: „Bėda biednam, šalta vienam“. Noriu tik pabrėžti, kad „garbinga“, ar „patriotiniais šūkiais“ tai yra utopija. Kodėl? Todėl. kad „kiekvienam“ yra savo „laikas“. Jus tvirtinat: „O istorija toks jau daiktas, kad vis tiek anksčiau ar vėliau vis tiek atras kelią“. Va tas ir yra „anksčiau ar vėliau“... Yra toks mokslas – dialektika. „Mokslas apie visuotinius gamtos, visuomenės ir mąstymo raidos dėsnius“( Materialistinė dialektika, Hegelio dialektika ir t. t. ) ir kaip atskyra šaka - Istorijos dialektika: visu savo formų ir prieštaravimų įvairumu bei sudėtingumu pasireiškianti RAIDA(! ! ). Ir ne VIENAS(ar jus, ar aš, ar gerb. Z. Vaišvila) negalim ją pakeisti...

Kaimas2014-10-10 20:33

N. mieste ,n. vaikų. darželyje apsilankė krokodilas Gena.Vėl info karas. O kaip jis ten pateko?Ką gi elitiniai ir runkeliniai paaugliai jau ko gero feisbuke riejasi.Kur einame?.P.S. Šiandien PASAULINĖ PSICHIKOS SVEIKATOS DIENA.Būkime sveiki ir atsparūs .Taipogi Vietos savivaldos diena, gal apie tai pagalvokime.

senis2014-10-10 19:58

jeigu grybauskaite per likusia kadencijos dali sugebes Lietuvos ekonomika atvesti i 1945 metu lygi, pamatysite, Putinas ja paskirs vadovauti ES. Su ta ekonomika susitvarkyti jai uzteks vienos kadencijos. Jeigu sukels rimtesni kara Lietuvoje, gaus Nobelio Taikos premija. Kaip Obama.

Pastaba2014-10-10 19:53

Tiems, kurie nedaug teturėjo protelio, galutinai išskalavo šūdryčio tipo purvasklaida. Dabar jie mąsto kaip bolševikai-jiems kitaip mąstantis yra priešas. Už kiekvieno kampo jiems vaidenasi Kremliaus agentai. Jie nesuvokia, kad išsilavinęs žmogus gali galvoti ir daryti išvadas iš faktų, argumentų, o ne taip kaip liepia delfiai

28-am2014-10-10 19:14

kad ten kur nemandagumas,kultūros stoka, pomėgis įžeisti,žeminti,ten išmintis nesilanko.Tai gal ir pats suprantate,kad Jumis tikėti niekaip nesigauna,nes tamstos komentarai ne išmintyje gimę. Su visa pagarba Jums,sakau,kad visada turime galimybes mąstyti ir keistis.

to > 23. Paprastas2014-10-10 18:33

Kažkada ekspertuose "dirbo" du troliai "beta" ir "raigerdas" - tai vienas iš jų tulžį liedavo iš Kauno, o kitas iš Vokietijos. Gal čia tik šiaip sutapimai, bet faktas - Kaunas nėra Lietuvos širdis, o greičiau - tulžis.

Padėkokime Ožiui, Grybei, Kubilui ir jo akliadantei buhalterei2014-10-10 18:26

Mūsų valstybės skola siekia 60 mlrd. litų. Kiekvienas Lietuvos gyventojas yra skolingas beveik 20 tūkst. litų. Jei mano šeima susideda iš keturių asmenų, tai aš, kaip šeimos galva, esu skolingas 80 tūkst. litų, ir šeimos skola vis dar auga ir auga.

pritariu 20 komentatoriui2014-10-10 18:22

tikrai puošmena ekspertuose eu :) Aš pvz. pagal juos pasitikrinu ar dar neišprotėjau ar dar negalvoju kaip jie :))))

JUKŠ, RUBLINIAI KOMENTATORIAI, ATGAL Į LATVIŲ GATVĘ...2014-10-10 18:10

NAKAS SU PUIDOKU PUČIA KREMLLIAUS DŪDON IR GINA RUSIJOS AGRESIJĄ PRIEŠ UKRAINĄ.. MULKIS ZIGMAS -JAU MORALINIS BANKROTAS, NES TALKINA KOLABORANTŲ PORTALUI... KREMLIAUS IR NAKO NAUDAI KOMENTUOJANTYS KUILIUKAI, JUKŠ Į LATVIŲ GATVĘ-TEN JAU ĖDESIO PADUOTA IR KITOS INSTRUKCIJOS LAUKIA...

aAlgirdas - Paprastam2014-10-10 17:56

na kodėl mes viską ( ir skolas tame tarpe ) norime palikti anūkams ir proanūkiams, tai juk negarbinga. O istorija toks jau daiktas, kad vis tiek anksčiau ar vėliau vis tiek atras kelią. Taigi todėl ir siūlau Vaišvilai pasakius A ( kas jam buvo labai ir labai sunku, nes turėjo atsisveikinti su savo idealu) BŪTINA pradėti sakyti ir B, kad ir kiek tai bebūtų nemalonu. Juk jis protingas žmogus ir ko gero suprato, kad idealistų (jei ir buvo ) liko labai ir labai nedaug, nes iš esmės pagrindinės Sąjūdžio pilietinės idejos liko tik atmintyje ( galutinį tašką padėjo šis seimas susigrąžinęs algos skirtumą ir prisidengęs absoliučiai demagogišku KT sprendimu. Toks tad mūsų kartos gyvenimas, todėl ir siūlau pradėti patrijotiniais šūkiais pridengtas bjaurastis valyti dabar, juolab Vaišvila nėra pirmas.

na2014-10-10 17:51

25 komentaras skirtas 18-am:).

kad2014-10-10 17:50

Patackas pasakė savo nuomonę o ne"atskleidė"?????.Tamsta, manote,kad kiekviena išsakyta nuomonė,savas požiūris, yra "atskleidimas",kurį galima interpretuoti kaip kam šauna į galvą?.Na gana keistas manymas būtų?

18komentarui2014-10-10 17:11

Tai kodel rasai ekspertuose?Trolini?

Paprastas2014-10-10 17:06

„17“kaunietis tvirtina : „SIGNATARAS TOLIAU KOLABORUOJA...“ (IP number : 1593069863; Country : Lithuania; Region: Kauno Apskritis; City (Estimate) : Kaunas) ir jam antrina „18“ : „vaišvila paslydo“ –„amerikietis“(IP number : 1279863214; Country : United States ; Region: Colorado; City (Estimate) : Denver) . Klausimas: Kas tarp jų bendro? ... Kas atsakys?

yel“l“ow submarine to 21.2014-10-10 16:39

taip, :)) - iš patacko “autoritetas“ , kaip iš zaporožiečio mercedesas :) - tiesiog klasikinis beretoidinio ( beveik fašistinio, bolševikinio) užsiciklinimo, užsiblokavimo pavyzdys - tuščia jo ...

.2014-10-10 16:25

Patackas man ne autoritetas, didelis melagis, paprasciaus silpnas nusmurges senukas kuris, bet ka pasiryzes padaryti uz pinigeli. Bet kurie veikejai kurie yra susija su Lietuvos valdzia, jai pataikauja, skelbia savo straipsnius ir bando isdeti i suns dienas tuos kurie mano kitaip, yra paprasciausi nevykeliai, silpni zmones :) .

yel“l“ow submarine to 17. SIGNATARAS TOLIAU KOLABORUOJA...2014-10-10 16:18

tokie sausakimši beretoidinio idiotizmo komentarai ekspertuose tai tikra puošmena :) - tiesiog pikantiškas akcentas natiurmorte ...

Dzūkija to 17. SIGNATARAS TOLIAU KOLABORUOJA.. 18. vaišvila paslydo2014-10-10 15:41

Meilė akla...Bet gyvenime dar reikalingas ir sveikas protas,nes meilė "GARBINGIEMS , MORALIEMS AUTORIAMS" veda į aklavietę ,kuri vadinasi -VIENA PARTIJA -VIENA TIESA...

vaišvila paslydo2014-10-10 15:33

ekspertai.eu buvę bendradarbiai seniai demaskavo tas tie ekspertai: “jau senokai stebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais.“ AR BEREIKIA DAUGIAU KOMENTARU KAS SLEPIASI PO TAIS EKSPERTAIS? VISIEMS REKOMENDUOJU SUSIRASTI IR PASISKAITYTI PATACKO LAISKA ATSKLEIDUSI TIKRAJI EKSPERTU VEIDA

SIGNATARAS TOLIAU KOLABORUOJA...2014-10-10 15:26

SKIRTINGAI NUO GARBINGŲ, MORALIŲ AUTORIŲ ZIGMAS VIS DAR DIRBA EKSPERTŲ IR ,TUO PAČIU, KREMLIAUS NAUDAI.. DVASINIS MENKYKSTA TAS ZIGMUKAS, NES VISAI NEBRANGINA SIGNATARO VARDO IR TALKINA KLOUNO, DERGIANČIO UKR. SAVANORIUS,PORTALUI..

Dzūkija2014-10-10 14:57

Turėdami laiko pasižiūrėkite,nors ne visai į temą -youtube.com/watch?v=IjTFFI4xTQE...Bet gal čia ir slypi visos mūsų bėdos...O adomėnai,pancerovai ir visa konservatorių armija su panele,tik jaukia tautos protus siekdami savo nešvarių tikslų...Ginklavimosi varžybos - tai dar vienas kelias į pragarą...O juk reikia rūpintis visai kitais dalykais...

www2014-10-10 14:51

Matyt, Adomėnas "įsišventino" į kokią judėjišką anglosaksišką masonišką organizaciją, nes proto akyse nematyti, tik ištikimybė organizacijai išliko.

Paprastas2014-10-10 14:48

Manau Gerb. Z. Vaišvila naujo nieko nepasakė: jog kiršinimas yra Kolonijos egzistavimo būdas. Atslūgo lenkų „perversmas“, atėjo rusų „okupacija“, apsiramins rusų, atsiras baltarusių ir t. t. jog po kiekvienos „grėsmės“ kolonijos piliečių teises ir laisves mažėją... Bet pastebėtina: nėra tik amerikiečių ir žydų iš ES „grėsmių“. Taigi dabar lauksim naujo „po garbaus laiško“ garbingą serialą. O „aAlgirdui“ noriu pasakyti, nereikia spausti signatarą į kampą. „Fakto“ nustatymas, kada nėra teisingumo, neįmanomas dalykas. Tad palikim šią temą mūsų vaikams, ar anūkams...

To mobilizuokimes2014-10-10 13:54

Nieko nebesuprantu...tai ką NATO mūsų negins? Tai kam tada veltui pinigus leisim didindami įmokas į saugumą?Gal vieną kartą apsispręskit ? Puls tas rusas ar nepuls? Kiek metų vartysit liaudį kaip viščiuką ant keptuvės ?

lietuvisV ->11. mobilizuokimes2014-10-10 13:37

gali papasakoti konkreciai, kaip konservatoriai gins Vilniu nuo rusisku tanku ar tik bla, bla, bla...

mobilizuokimes2014-10-10 13:29

gerb.Adamenas pasielge kaip patriotas,kodel kitu partiju vadai nedare spaudos konferencijos?mintys kyla negeros.kai vaziuos per vilniu rusu tankai,visi garantuoai ir lenkai,ir tvarka, ir darbo, ir zuoko partijos begs,o lietuva gins konservatoriai.rusijos itaka milziniska,nupirktos visos partijos,konservatoriai lieka vienintele viltis zmonems.

butent2014-10-10 13:28

Paršelis baigęs mokslus Anglijoje - ten nebuvo niekam reikalingas - tai grįžo į Lietuvą

foto2014-10-10 13:03

kodėl nuotraukoj ne interviu savininkas, o šitas koncervuotas bolševikų paršas? Kodėl šitaip gudriai slepiat straipsnį, niekas jo neskaitys.

www2014-10-10 12:42

Michalkovas teisingai sakė, kad tie, kurie užsiima kiršinimu - turi kur išvažiuoti. Turi jau parengę šiltas vieteles ir pervedę ten "sąžiningai valdžioje uždirbtus" pinigus.

aAlgirdas2014-10-10 11:06

gerbiamas Zigmai, tikrai žinai posakį "Būkim biedni, bet teisingi". Gali paklausti prie ko čia tai ? Ogi tai, kad daba Tu praregėjęs, bet ne visai, nes vietoje to, kad bandytum pateikti TIKRUS FSAKTUS apie Sausio 13 d. ir Medininkų tragediją, Tu užsiciklinęs keiki Paleckį-Golovatovą ir advokatą Marcinkevičių,kurie bando (tiesa Golovatovas čia iš vis ne prie ko ) išsiaiškinti TIESĄ visose detalėse be patrijotinio šydo. Esu beveik įsitikinęs, kad paties kolega Andrius Butkwevičius tikrai žino daug daugiau tik TYLI, nes pirmu atveju buvo strategu o antru atveju kažkiek nuskriaustu, nes VRM perėmė iniciatyvą. Atsiribojęs nuo užsiciklinimo ( tas pačiam būdinga, ką parodė ir istorija su Landsbergiu) pasistenk OBJEKTYVIAI įvertinti tuos senus įvykius ( juk kaip ten bebūtų dokumentai kažkue yra). Pagarbiai aAlgirdas

Vaišvilai2014-10-10 10:54

Situacija Lietuvoje jau niekam nerūpi: nei Seimui, nei Grybauskaitei. Lryto ir DELFI komentaruose atvirai siūloma naikinti rusus, straipsniai apie Rusiją ir Putiną užkniso juodai. O, parašyk kitokią nuomonę-pasipila grasinimai, keiksmažodžiai. Ir visa tai tapo norma. Kur kreiptis. ką daryt, kad kažkas tvarkytų tą isteriją.

Apie durna šunį2014-10-10 07:48

Gyveno kartą amerikonas. Ir labai pykosi su maskolium. Kadangi abu geri svolačiai buvo, tai vienas kito daržan akmenis mėtė. Maskolius kvailas ir tiesus buvo. Jau kai kirsdavo, tai iš paties. Tai kraniuką kam užsuks, tai kaimynui į dūdą duos. Bet viską pats, savomis rankomis. Amerikonas gi protingesnis buvo. Todėl ir pasaulio akimis švaresnis buvo. Prijaukino už kaulą durną šunį vardu grybas. Tas prie ruso pašonės gyvendamas, kad lojo tai lojo. Rusas kelis kartus įspėjo, kad dantis iždaužys, bet ar tai padės? Taip ir gyveno visi. Blogas maskolius, gudrus amerikonas ir durnas šuo.

nuomonė2014-10-10 05:26

kad lietuvoje kas nors pasikeistų-KAITA VALDŽIOS...tai baisu ,kai tie patys 23 metus sėdi......gal tiesiog PER PUSĘ PAMAŽINTI IR TEGUL SĖDI ILGIAU ,KAIP BREŽNEVAI.....PERMAINOS reikalingos...pilna gabaus ,išsilavinusio jaunimo.....kai kas galbūt bijo už savo darbus prer 23 metus.......

pats2014-10-10 04:46

Didzopiausias pavojus lietuvai. Tai tokie ligoniai iš konservuotų bolševikų partijos

ssssssss2014-10-10 03:57

Jauciu,kad tie dundukai nezino kaip ar nenori valdyti Lietuvos teisingai is savanaudisku tikslu. Todel busim su kazkuo sukirsinti ir tikrieji kaltininkai liks nezinomi,nes bus kaltas rusas.

lietuvisV2014-10-10 03:48

Gerb. Vaisvila uzsimine apie Medininku byloje ruporu tapusi, omoniniko advokata Marcinkeviciu. Kaip suprantu advokatas ir turi ginti savo klienta. Jo pateikiami faktai apie Medininku byla yra konkretus ir objektyvus. Juos istirti turi (turejo) Lietuvos tyrejai. Ar tai buvo padaryta? Jis tik teigia, kad byla iki siol nera istirta____ youtube.com/watch?v=oB2iI_Qd0kU&list=UU5IzAroYmQ6FjU0G2w_9Ccg

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi