ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Kas vyksta?(165)

Valstybinis transliuotojas LRT nerangiai pabandė paaiškinti, kad šią amerikiečius kvailinančią ir Lietuvos pagrindiniam įstatymui prieštaraujančią sutartį skubėta pasirašyti iki naujai išrinkto JAV prezidento Donaldo Trampo inauguracijos.

Kas vyksta?

Sausio 17 d. Krašto apsaugos ministerijoje pasirašytas susitarimas dėl JAV ginkluotųjų pajėgų statuso Lietuvos teritorijoje. Susitarimą pasirašė Lietuvos krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis ir JAV ambasadorė Lietuvoje En Hol (Anne Hall).

„Leiskite visus pasveikinti su, sakyčiau, istorine diena JAV ir Lietuvos strateginei partnerystei, kurią saugumo ir gynybos srityje patvirtiname šia sutartimi. Esame suinteresuoti nuolatiniu JAV karinių pajėgų ir ginkluotės buvimu Lietuvoje, tai – vienas svarbių šalies saugumo elementų“, – pasakė Krašto apsaugos ministras R. Karoblis.

Pasirašyto LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS IR JUNGTINIŲ AMERIKOS VALSTIJŲ VYRIAUSYBĖS SUSITARIMO DĖL BENDRADARBIAVIMO GYNYBOS SRITYJE III straipsnio „Galimybė patekti į infrastruktūros objektus ir zonas, dėl kurių susitariama, ir jais naudotis“ 7 punktas sako: „ JAV karinės pajėgos padengia infrastruktūros objektuose ir zonose, dėl kurių susitariama ir kuriais leidžiama naudotis išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms , atliekamų statybos ir plėtros darbų išlaidas bei jų eksploatavimo ir priežiūros išlaidas, jei nesusitariama kitaip.“

2011 m. kovo 15 d. LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIS TEISMAS NUTARIMU (Byla Nr. 23/08) DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TARPTAUTINIŲ OPERACIJŲ, PRATYBŲ IR KITŲ KARINIO BENDRADARBIAVIMO RENGINIŲ ĮSTATYMO konstatavo: Nagrinėjamos konstitucinės justicijos bylos kontekste pažymėtina, jog Konstitucijos 137 straipsnio nuostata, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti užsienio valstybių karinių bazių, reiškia inter alia tai, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias valdo ir kontroliuoja užsienio valstybės . Toks draudimas inter alia nereiškia, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, inter alia Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį, valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai (kartu) su valstybėmis sąjungininkėmis.

Visi žinome, kad JAV yra teisinė valstybė, kurioje pati didžiausia vertybė yra įstatymų laikymasis ir atsakomybė. Tačiau Lietuva apsimeta to nežinanti, mėgina apmulkinti JAV ir pasirašinėja fiktyvias sutartis.

Kas liepė krašto apsaugos ministrui pasirašyti tokią pagrindinį Lietuvos įstatymą, Konstituciją, pažeidžiančią sutartį? Kas provokuoja šiltų santykių su JAV baigtį?

Kad ir kaip gražiai atrodytų ši SOFA, ji Lietuvoje negalios, o jei ir bus ratifikuota Seimo, tai visas Seimas in corpore bus įvykdęs nusikaltimą, – pačiu grubiausiu būdu nusišlapinęs ant Konstitucijos.

Jokios, net menkiausios problemos nebūtų, jei Seimas pirmiausia būtų pasirūpines LR Konstitucijos 137 straipsnio pakeitimu ir jame įrašytų, jog užsienio valstybių karinės bazės ar masinio naikinimo ginklai Lietuvos teritorijoje gali būti.

Tada prezidentės ministro R. Karoblio pasirašyta sutartis būtų teisinga, atitiktų LR Konstituciją ir žmonės rengtų masines palaikymo eitynes bei kitaip lietų savo džiaugsmą.

Tačiau Konstitucijos iki šios dienos niekas nepakeitė.

Valstybinis transliuotojas LRT nerangiai pabandė paaiškinti, kad šią amerikiečius kvailinančią ir Lietuvos pagrindiniam įstatymui prieštaraujančią sutartį skubėta pasirašyti iki naujai išrinkto JAV prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) inauguracijos.

„Baiminamasi, kad pradėjus dirbti naujajai administracijai Vašingtono dėmesys regionui sumažės, o jau priimtus sprendimus atšaukti bus sudėtingiau“, – skubėjimo priežastis spjaunant ant LR Konstitucijos atskleidė LRT.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x593li2

Taigi, paprastas klausimas, – kas vyksta?

ekspertai.eu perduoda nuoširdžius linkėjimus apibendrintos biografijos ​NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) dukteriai, kolaborantei,​ Lietuvos Nepriklausomybės priešininkei, komunisto Mykolo Burokevičiaus bendražygei, Rusijos Federacijos valstybės paslapčiai, prezidentei Daliai Grybauskaitei ir laukia jūsų, ekspertai.eu skaitytojai, komentarų.

Naujausi

Komentarai (165)

Rikiuoti
Proletaras2019-06-16 01:27

Valdžia atvirai kolboruoja su okupantais.

Eivis2019-06-15 21:17

Pastačius visa infrostruktūrą,išvyt jankius,liks poilsio stovyklos moksleiviams,jaunimui.

Nausedai2019-06-15 12:38

82

ziauru2018-03-11 14:40

Ant tos lietuvos kazkoks gaidynas vyksta , pyderasnia :)

> 160. kas ne2018-01-21 13:38

O kodėl turėtų?

kas ne2018-01-21 13:14

Kas nepatinka, kad vatnikai kaip musių lervos šudo duobėje sujudo?Matyt jų gaspadorius putleris susinervavo , kad negalės pas kaimynus su tankais atvažiuoti kaip stalinas . saulės sibiro atvežti

To 782017-10-31 12:26

Va va,taiklai cia.

Nuomone2017-04-04 17:52

Gribauskaite gina-klanui vyskas galima jiems nusisikt i konstitucija,jie konstitucija prisimina kai reikia ka sunaikinti jei ji tuo metu naudinga.

Pavarotti2017-02-09 21:31

GRYBOŠENKO KAITINS SITUACIJĄ SU RUSIJA, KOL GALAIUSIAI RUGPJŪČIO MĖNESĮ PUSEI METŲ ĮVES KARINĘ PADĖTĮ,- ATSEIT ATREMTI RUSIJOS KARINIŲ PRATYBŲ GRĖSMEI.

Viktoras2017-02-09 21:12

Karoblis baigė teisę Vilniaus universiteto teisės fakultete,kokia iš to nauda Lietuvai ?

Vytautas2017-02-08 01:14

GRYBAUSKAITĖ išvogdama SNORO ir ŪKIO bankus,taip apvogdama LIETUVĄ ir jos tautą su LANDSBERGIO gauja ir konservatorių pagalba,zino kad baigsis jos kadencija ir nori dar apsidraudimui sau užsigarantuoti ramybę.Tai ji dabar darys,čiulbės nors ir lakštingala,ką be abejo sugeba nuo KGB laikų,kad tik šalia būtų TATOS beretininku partija pasivadinusi KONSERVATORIAIS,tik nemato kad ju kregždės tai apsišikę,ir tuo šūdu tautą terpa.

Ir dar2017-02-05 15:50

„JAV karinės pajėgos padengia infrastruktūros objektuose ir zonose, dėl kurių susitariama ir kuriais leidžiama naudotis išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms, atliekamų statybos ir plėtros darbų išlaidas bei jų eksploatavimo ir priežiūros išlaidas, jei nesusitariama kitaip.“ Garantuoju,kad bus susitarta kitaip, nes tik patiems vadovaujant statyboms, galima pusę pinigų "įsisavinti".

Paaiškinu2017-02-05 15:48

Konstitucinis teismas paaiškino, kad spausdinant konstituciją, įvyko spausdinimo klaida, inter alia priešdėlio "ne" šiame straipsnyje neturi būti,todėl inter alia užsienio karinės bazės ir masinio naikinimo ginklai Lietuvoje (ne) gali būti.

Mums pakeliui tik su R.Karbauskiu2017-02-04 18:12

Šiuo metu nematau Lietuvai kito kelio, kaip tik su Lietuvos patriotu, mylinčiu Tėvynę ir jos žmones gerbiamu Ramūnu Karbauskiu ir jį lydinčiais asmenimis valstiečių-žaliųjų sąjungoje. Gaila, kad atsirado toje sąjungoje Judošinių išdavikų, kaip matas, šikalienė, na bet gerai, kad bent pažinome savus priešus, o prieš išorinius priešus tai lengvai atsilaikysime. Vien ką reiškia brolerinis produktas, vertas vien užuojautos dėl nesveiko savęs susireikšminimo. TS (arba Tautos saulėlydžio) partijai po vakarykštės kalbos Info TV galėtų vadovauti tik marinos-aušrinos produktas, taip genialiai kailį išvertė dėl Trampo, kad vertas dėmesio kaip genialus chameleonas ir turintis bent kiek sveikos nuovokos.

Nuomonė2017-02-04 02:00

Knyga "Raudonoji Dalia" turėtų būti dalijama mokyklose ir darželiuose vyresniųjų grupėse,kad ateinanti karta nepadarytų tokios pat klaidos kokia buvo padaryta dabar. O knygos apie Landsbergių-išdavikų dinastiją reikalinga ,kad finansuotų valstybė ir būtų kaip mokyklinis vadovėlis,kad ,Neduok Dieve, vėl negimtų ir neplistų tokia giminė. Niekada. Dalijama turėtų būti ir nepaprastai įžvalgi Vytauto Petkevičiaus knyga "Durnių laivas".

xxxx2017-02-02 13:00

kai prieš porą metų būdavo atnaujinama isterija dėl N. Venskienės, žinojau, kad vyksta kažkokių valdžiai naudingų įstatymų ar nutarimų priėmimas. Dabar deginam žvakutes, nešame meškučius, protestuojame prie Seimo, dėl nužudyto berniuko (kiek vaikų buvo nužudyta iki to?). Taip nukreipiamas visuomenės dėmesys nuo svarbių įvykių, būtent LR Konstitucijos nepaisymo.

“SNORO ADMINISTRAVIMAS” – NEAIŠKIŲ SKOLŲ GRĄŽINIMAS?2017-02-02 01:55

Beje, kam ir už ką buvo galimai “grąžinamos skolos”, uždarant bei “administruojant” “Snoro” banką? Ar tik ne už itin brangią 2009-jų metų prezidentės rinkimų kampaniją? Tokia rinkimų kampanija, po kurios dauguma žmonių lyg įzombinti balsuoja už jiems tuomet beveik nepažįstamą moteriškę, kainuoja nemažai…O kiek dar kainavo “Vilties prezidentės” įvaizdžio, kuriuo tada ilgam susirgo net kai kurie nuostabūs žmonės, komponavimas? Žmonių įzombinimas yra nelengvas bei brangiai kaštuojantis vyksmas…

POLITINEI PROSTITUTEI APKALTĄ2017-02-01 14:53

Na Lietuviai prisitylėjome , gavome ko ir nusipelnėme . Dauguma tylėjome kai buvo klastojami tyrimai dėl politinių nužudymų , dėl pedofilijos , dėl finansinių nusikaltimų tyrimų . Ypač dėl Snoro. Dabar daugelis tylime , dėl atviro karo kurstymo ir tyčinio bandymo itraukti Lietuvą į karinį konfliktą su Rusija . Visa tai daroma prisidengiant Lietuvos interesais . Kiek dar tylėsite prieš neteisėtą Lietuvos valdžią valdoma Grybauskaitės ? Teisėta valdžia neorganizuoja nužudymų , negrobia vaikų ir nedangsto pedofilų , nežlugdo finansiškai savo piliečių .

SNORAS BUS GRYBAUSKAITĖS SAULĖLYDIS!2017-01-29 01:31

Pamatysit. Juk ir Kubilius, ir Anūkas su konservatoriais tiek 2012m. tiek ir 2016m. Seimo rinkimuose jau krito. Apvirto jų vežimas užlėkęs ant Snoro kalnelių!!!

Pagarba Baranauskui2017-01-28 18:14

Kai Snoras nusipirko "Lietuvos ryto" laikraštį, internetinį portalą ir televiziją, tai tikėjausi, kad Snoro banko vadovas R.Baranauskas eis į prezidentus....tai būtų nepalyginamai geresnis prezidentas, nei Grybauskaitė. Tokį banką buvo sukūręs!Lietuva su Grybauskaite nuėjo subinėn. Pagarba Baranauskui.

Niekas nepasikeis2017-01-26 13:28

Didžiausias Kuperis sėdi Prezidentūroje, mažesnieji kuperiukai – Vyriausybėje ir Lietuvos Banke.

Iš tikrųjų2017-01-25 17:33

Žalieji valstiečiai nuo pat pirmos dienos privalėjo imtis įstatymų keitimo, kad visų svarbiausių tarnybų vadovams – VSD, Prokuratūrai, STT, VPT ir t. t. – ne tik būtų pasakyta sėkmės gyvenime, bet kad kai kuriems seniesiems kadrams tektų atsisėsti ir į garbingą teisiamųjų suolą. Žalieji valstiečiai nuo pat pirmos dienos turėjo peržiūrėti mažų mažiausia 5 tautinių mega projektų (SGD, Snoras, lito įvedimas ir išvedimas ir t. t.) dokumentus, kad sistemos dumblas imtų judėti. Aš jau nekalbu apie biudžetinių pinigų išviešinimą, viešųjų pirkimų įstatymo problemas, kurios turėjo būti išsprendžiamos paprastai ir greitai.

Grybauskaitei2017-01-24 23:22

Į latvių žurnalisto klausimą atsakyti neišeina , tačiau tautai padiriguoti prašom... Jos viršininką ir mokytoją Mykolą Burokevičių gerbiu labiau negu šitą kailį pakeitusi(o gal ir nepakeitusį) šungrybį. Gal ir būčiau šventęs, bet su ta niekada , švęsiu ....po naujų rinkimų.Tai Lietuvos gėda.Tiesa ,- laukiu Europos Žmogaus teisių teismo sprendimo Byloje prieš Lietuvą CŽV kalėjimo byloje...Ir koks čia jos su tapkiniu vaidmuo...

vycka2017-01-24 22:43

nekenciu tos baltapukes sliuxos melynu chalatu

Man liūdna ir apmaudu į ją žiūrėti2017-01-24 14:04

Ponia Prezidente Dalia Grybauskaite,pasiskaitykite komentarus internetiniuose portaluose,man Jūsų vietoje baugu būtų - šitokia neapykanta Jūsų asmeniui,dar nei vienas iki Jūsų prezidentas nebuvo taip vieningai nekenčiamas paprastų žmonių.Gal šiame gyvenime Jums daugiau nieko netruks,fiziniam kūnui patenkinti,tačiau nepamirškite,kad yra dar ir kita pusė,nebent šėtonui sielą pardavėte - tokiu atveju Jums nepavydės net menkiausias žemės kirminas.

darius2017-01-24 02:07

Faktas kad atsakys visi tie vafliai prisidėję prie LR Konstitucijos niekinimo

Mindaugas2017-01-23 17:06

siulymas susipazinti su KT isvadomis yra teisingas. as noreciau pradziai susipazintu su paciu KT, ar ten tikrai sventieji kurie istikimi Jezaus Kristaus mokymui? mums jau isaiskino kad kainos po euro ivedimo nekils. ir neapgavo, kainos tikrai nekilo, Lenkijoje. KT irgi viska isaiskino ir be abejo tikiu kad teisingai. ka bepasakytu KT yra tai visiska tiesa. KT prilygsta tik Popiezius, ir tai tik todel kad yra dogma apie tai jos Popiezius neklystantis. o siaip KT sventesnis uz bet kuri sventaji.

Domantas2017-01-23 12:30

Ekspertai, nei jūs skaitėt ką Konstitucinis teismas konstatavo, nei jūsų tikslas parodyti tiesą. O jeigu skaitėte KT išvadas, tuomet kodėl meluojate?? Eilinį kartą įtikinote, kad Lietuvos saugumo interesai nėra jūsų interesai. O gal visgi aš jus laikau pernelyg protingais? Gal teksto suvokimas aplamai jums, "ekspertai", yra neįkandamas?

pritariu2017-01-23 11:20

kad del saugumo salygu pirmiausia reikia tartis su rytu kaimynu butent dabar (bet kas isdris), o ne su salimis, kurios randasi labai toli. Kad Rusija taps gresminga tarptautine zaideja ateityje tai ir arkliui aisku, todel ivykiams reikia uzbegti uz akiu kol dar ne velu, nes paskui geopolitines salygos bus kitos ir sprendimai gali buti priimti be musu zinios kaip jau ne karta taip buvo.

Vytautas2017-01-22 22:03

Lietuvos BVP 42 milijardai eurų. Vilniaus Prekyba padarė 3 milijardus eurų pelno. Pelnas maždaug būna 30-40%, tačiau su Lietuvos kainom mažiau nei 40% negali būti. Todėl pridedame dar 60% prie pajamų ir gausim, jog bendra apyvarta 7,5 milijardų eurų. Dar pridedame MG BALTIC ir gausime maždaug apie 10 milijardų eurų bendros apyvartos. Ketvirtadalis Lietuvos BVP. Ar tikrai verta tikėtis, kad spauda nepriklausoma?

to1342017-01-22 21:47

aciu.tikrai matome dvesiancio globalizmo agonija.

Jonis2017-01-22 16:02

Kai MIP išgrdžiu žodį DEMOKRATIJA iškart krūpteliu. Žodį demokratija, nuolat naudoja kas netingi. Musų Seime - demakratija - tai ką pasakys prezidente, USA kai prezidentas neištveręs sako: šalies valdymas nuo šiol bus Liaudies valdymas, Islandijos piliečiai įvedė tikrai demokratinį šalies valdymą, paprasčiausiai pasodino savo vagis. Demokratija - ne pedkelnės, kuria pasinaudojant galima griauti kitas šalis.

.2017-01-22 15:59

liaudies išmintis sako: jei ekspertai atrajoja, reiškiasi gavo paėsti.!

Kas vyksta?2017-01-22 14:17

ogi skubus dvesiancio global-fasizmo (pradedant bushu senj. , obamos, killary, mehr-kill, soroso & co. ) palikimo vykdymas. Ne tik Lietuvoje, Lenkijoje, bet ir Vokietijoje. Merkel seniai gyvena, kaip ji pati ivardijo - postfaktiniais - laikais. Jokia Vokietijos konstitucija, jokie tos pacios sovietines eu istatymai ar sutartys jau seniai post-faktiniai! Merkel nusprendzia, kas moraliska, o kas ne ir pastato pries istatyma. Jei reikia ir istatymus panaikina, kaip pav §80 is baudziamojo kodekso, pagal kuri gresia bausme uz karo kurstyma ar pradejima is Vokietijos. Istatymas skubos tvarka priimtas pries kaledas, o isigaliojo 2017 sausio 1! Bet tai ne postfaktiska, o faktai! Faktas ir tas, kad is Bremerhaveno us kariuomene (apie 4000 kariu ir virs 2000 tanku ir kt. technikos)gelezinkeliu ir autostrada traukia i rytines ES kolonijas. Tai faktai. --- Kas vyks, 1)jei Trump'as nustos finansuoti karines islaidas ir Lietuvai didziaja dalimi arba paciai teks finansuoti sias islaidas? 2) Ar neatrodo, kad reikia baigti isterija del Rusijos ir sesti prie derybu stalo, kas nekainuotu nieko arba minimaliai? 3) Kodel us-kolonijos vasale Grybauskaite reiskia nora susitikti su Trump'u, o ne su kaimynu Putinu? Reikia gauti naujo seimininko Trump'o leidima? Negrazu, jei butu apeitas us globalistu centras europoje briuselio komisariatas ir ju vasale Merkel... Tik Grybauskaitei reiktu pastudijuoti Trump'o kalbas, jo debatus su killary, biografija ar darbuotoju pasirinkima savo biznio imperijai... su batu laizymu cia nelabai kas iseis...

Amber2017-01-22 13:10

Su Lietuva yra viskas gerai, čia problema su politikais. Kam jie ištikrųjų dirba? Pirmas etapas okupacija, o paskui bus išdavystė.

R.KARBAUSKIUI2017-01-22 01:39

Karbauski, pakelk vienintelį turimą puikų ginklą – SNORO bylą ir iškart tiek Mėlyna tumba, tiek Ožys, tiek ir Kubiloidų vagių gauja į kelnes prišiks. Garantuoju. Skubiau revizuok Seime banko SNORAS bylą!

jonas2017-01-22 00:12

Prie sssr lietuva klestejo isaugojo savo tautiskuma. Kas dabar darosi?greit neliks lietuvos!

> 126. SSG2017-01-21 22:16

Gi, galėjai pasiūlyti visiems kniunpštiems apstriesti, bet ranka sudrebėjo... Joks tu SSG, nes algis/greitai yra psichinis cholerikas, labai greitai praranda pusiausvyra + lietuviškumą(!) ir pradeda rusiškai matais varyti... Matomai, esi trupinėlį išsilavinęs, kad žinai apie keliavimą (su lagaminais) geležinkeliu į Maskvą(Briuselį). O dėl "europinės" tvarkos - labai nustebinai; tik mutavęs "elfas" girai orko išangę...

GRYBAUSKAITEI2017-01-21 21:17

Ją,rūpūžę, dar smalon ir plunksnose išvoliot už parduotą Lietuvą.

SSG2017-01-21 20:40

tai visi egzpertai.eu ciuozkit paprasciausiai pas baltas meskas, jeigu jums nepatinka europine tvarka, niekas jusu nelaiko. Motijna rusija jus priims

Issluoti sitorijos siuksles! Kuo greiciau!2017-01-21 17:49

... visokie mccainai, obamos, Merkel, schulzai - tai burokeviciai, grybauskaites, honekeriai... Tai radikalus NWO-finans-globalistai = sovietiniai-marksistai komunistai. Jie visi priklauso i istorijos siukslyna!

romačius2017-01-21 17:42

Šiandien tai dar sukelia emocijas ir dirgina protą. Bet ko gero jau netoli tas laikas, kai jokia beprotybė nestebins.

senis2017-01-21 14:31

gera nuotrauka. Veide neviltis,siaubas, rankos maigomos. Judas irgi turbut galvojo, ai biski parduosiu, gal niekas nesupras. Kas ja ipareigojo visus Lietuvos kaimynus padaryti priesais? Kodel ji sutiko buti JAV penktos kolonos kordinatore ES? Kur dabar jai begti? Jeigu Obama Sukasviliui nedave darbines vizos, tai jai ir turistines neduos. ES irgi atkrinta, visi ten ja perkando, Kinija neduos. Siko ant visu tapsnojo dabar dreba. Dabar kolukieciai turetu ja nudziugint apkalta. Zmones sventes laukia.

Elle- 102-am2017-01-21 13:26

Neabejokit, pagal veikiancius desnius viskam yra pradzia ir pabaiga, taigi ir kolaborantams, Lietuvos isdavikams teks uz viska atsakyti, nes niekas neisnyksta be pedsaku....

nu jo2017-01-21 13:22

tai ka ? jau galima,,KONSTITUCIJa ,,rasyt is mazosios raides, arba pakabint geroj vietoj ,, berods lietuveles pataikunai viska pribaigia ,, nauju indemu vieta jankiam smagintis atidave ,,

Ratamonas2017-01-21 13:16

Na štai jums ir buvusio prezidento Adamkaus žodžiu " Konstitucija-ne šventa karvė " tikslus variantas. Pasirašom ka norim, nepaisidami konstitucijos!

yel“l“ow submarine to 117. Žinios2017-01-21 12:40

tas laikas jau seniai perbrendo/persirpo ir supuvo ..., - kaip ir visa litchuanijos teisėkura, teisėtvarka ir teisėjauta - beliko šliaužiojanti beretozoidinė diktatūra ...

yel“l“ow submarine to 115. trumpai2017-01-21 12:37

o prie ko čia paleckis (kaip supratau - diedukas) ir kažkoks fantominis lokys kruvinais nagais ? :))))) - gal tamsta esi koks smetoninės Lietuvos konstitucijos analitikas, puikiai prisimenantis kokiu būdu ir su kieno pagalba, smetona atėjo į (paėmė) valdžią ? :)

Žinios2017-01-21 12:31

Pribrendo laikas patikrinti LR Konstitucijos garanto LR Prezidentės D. Grybauskaitės LR Konstitucines žinias.

yel“l“ow submarine to 113. Uu (2017-01-21 08:41:09) (78.60.175.147) Parašė: Tai kodel niekas nesikreipia į konstitucinį teismą?2017-01-21 12:29

pirma : konstitucinis teismas turi “begalę darbo“ ir visus skundus , nagrinėja tik eilės tvarka, o eilė, suprantama, ilgesnė už gyvenimą :))) ------------------- antra: konstitucinis teismas skirtas ne tam, kad sektų, ar prezo įsakymai, teisės aktai ar vyriausybės potvarkiai atitinka konstituciją, o tam kad interpretuotų konstituciją taip, kad ji “atitiktų“ visus valdžigyvių norus ir idiotiškus ar visiškai prostituciškus sprendimus ...

trumpai2017-01-21 12:06

Išeitu kad peleckis gali irgi pasarašyti bet ka kas jam šauna i galva jei už jo stovės lokys nagais kruvinais.

pesnia2017-01-21 11:18

i konstitucini teisma pagal musu istatymus pilieciai neturi teises kreiptis, cia nebent pats karoblis su prezidente kreipsis noredamas issiaiskinti savo nusikaltima

Uu2017-01-21 10:41

Tai kodel niekas nesikreipia į konstitucinį teismą?

Taigi2017-01-21 10:23

Pasirašė tai net kojų gerai nesuspėjęs sušilt naujose pareigose naujas ministras Karoblis.

Prašalietis2017-01-21 10:01

Net ir po 26 metų"laisvės"ir matydami kas vyko ir vyksta Lietuvoje atsiranda tokių naivuolių ,kurie nesovokia ar apsimeta, kad nesuvokia kur jie, »išlaisvinti iš okupacijos »pakliuvo ir kas vyko ir vyksta šalia jų iš tiesų. Sapalioja apie konstitucijų ar įstatymų vykdymo»galimybę » Lietuvos tipo pseudovalstybiniame darinyje. Tokiame darinyje eiliniams žmonėms viską »pasako » kas galioja ir negalioja,kas « yra » pagal įstatymus ar ne,prie valdžios lovio besistumdantys proamerikiniai vakarykščiai komunistiniai ,šiandieniniai tautos, viršininkai ir juos aptarnaujantis personalas,konstituciniai ir kitokie teismai,prokuratūros,policijos ir t. t. Eiliniams tautiečiams « palikta » laisvė ir teisė džiaugtis,gėrėtis ir būti amžinai"dėkingiems" šeimininko iš JAV prie valdžios lovio prileistoms,tautą"vedančioms ir jai vadovaujančioms"tautinėms politinėms"chebroms... Jiems,beje, valdžios lovio veikėjus aptarnaujantys intelektualai, nenuvargstamai sapalioja apie konstituciją,demokratiją,žmogaus teises ir t. t. ,kurias jam »parnešė »proamerikiniai KGB-sąjūdiečiai pasitelkę į pagalbą proamerikinius komunistus.... Žinoma, tokios eurokolūkyje tautos « turimos »demokratijos,žmogaus teisių,teisėtumo…. »sotaus »gyvenimo ir »laimės » šiandieniams tautiečiams »pavydi »ne tik jau numirę tautiečiai,bet ir visos kovojančios už laisvę Afrikos čiumba-jumba gentys.

!2017-01-21 03:41

Neteiseta uzsieniu kariumene,tai vagiu izdaviku skuros saugojimas,ka tie buozgalviai padare is musu krasto vardu Lietuva viska isvoge sunaikino zmones isvijo,o kiek kabutese biznieriai su medikamentais ir is bado ,po velena sukiso.Ivigdytas genocidas!

Klausimelis?2017-01-21 00:59

Ar jie toliau gali eiti sias pareigas?Zalieji,tarkit savo zodi,juk Tauta jumis patikejo!

kažkuriais2017-01-21 00:49

tai metais (tiksliai neatsimenu) ir vokiečiai čia buvo (laikinai) įsikūrę?

yel“l“ow submarine to 104. 138 straipsnis (2017-01-20 21:16:19) (46.251.49.5) Parašė: Kas nors skaite 138 straipsni einanti sekanti po 137?2017-01-20 23:56

o tamtai atrodo, kad visi teįstengė perskaityti 137-tą ? :)) - ir ką ? - ką tokio tamsta ten perskaitei, kas galėtų sušvelninti situacijos ir valdžiagyvių idiotizmą ? :))

josvainis2017-01-20 23:22

Naujas Lietuvos istorijos darinys: "2017-ųjų Karoblio-Hol sutartis", pasakutinė Obamos dovanėlė Grybauskaitei. Tik ar nepareikalaus Trampas jos grąžinti?

Tvjuma2017-01-20 23:20

Aptarti transatlantines gaires.... Dar sloniką marinuotų grybų padovanot reiktų. Prezent , taip ssakantt.

138 straipsnis2017-01-20 23:16

Kas nors skaite 138 straipsni einanti sekanti po 137?

to 1022017-01-20 23:08

susilauks.

idomu2017-01-20 22:58

jeigu kur nors internete parasyciau kazka negrazaus apie tuos, kurie taip elgiasi su konstitucija, tai kogero buciau susektas, nukelnetas ir su... O trypiantys konstitucija ivertinimo nesusilauks niekada.

Anfisa2017-01-20 22:43

Kazko negirdet nematyt draugo J.Ramanausko aiskinimu sia tema. Muset vis nagrineja straipsni apie rinkimus, ner laiko...

lr2017-01-20 22:33

Koki cirka krecia, musu valdziagyviai, kai prisiekineja konstitucijai,o paskui jos nevygdo?Reik manyt mes ja turime?Kaip pakiliai, valdziagyviai, svencia nepriklausomybes dienas,o kaip tada su konstitucija,tai ji nepriklausoma ar jau ir ji paminta?Kur KT aiskintojas,amzinas LNK svecias?Ar jis tik aiskina runkeliam kas ir patiems aisku,ar kad gaut apdovanojimus....

O kur apie Rusija?2017-01-20 22:30

JAV, EUROPA nanana, jau nusibodo. Apie Rusija pavarykit kada nors. Nejaugi jie gerieciai? :) Idomu butu pasiklausyti jusu 'objektyvios nuomones' :)

Zemaitis2017-01-20 22:11

Kol valdziuo i nieksu i isdaviku,netuorinciu nei garbies nei oroma ,katrei negerb nei valstybes ,nei konstitucijas, tol Lietuvuo nieka gera nebova i nebus. Jei zmuonis neimses pruota i nepradies kovuote uz sava ateiti, Lietuva isnyks kap dums.

Ss2017-01-20 22:04

Ar dar galima vadinti Lietuva kaip valstybe, turincia prezidenta, konstitucija? Ar nesikartoja 1941m?

jeronimas2017-01-20 21:59

Eilini karta valdzios nieksai nusisluoste savo purvinas kojas i Tautos priimta Konstitucija 1992 metais. Tauta prieme Konstitucija ir pakeisti Konstitucijoje bent sakini ,jau nekalbant apie atskirus punktus,gali tik TAUTA. Ir jeigu iki siolei Tevynes isdavikai veike siek tiek prisidengdami,tai dabartyje valdzios nieksai ,koloborantai ir visokio plauko rotfront paleistuves,veikia visiskai atvirai. Labai laukiu ,kol naujasis Amerikos Prezidentas imsis vykdyti savo pazadus. Idomu kur tuomet trauksis valdzios nieksai ,galbut tebetarnaujantys kgb ??? Ar nebus taip ,kad atlike juoda darba pries Tauta ir Tevyne -Lietuva,sie bus nebereikalingi nei saviems duodantiems komandas,nei amerikonams. Juk isverstaskuriai niekam nereikalingi? Tai tiesiog siukslynas.

nujo2017-01-20 21:55

chunta valdzioje...

p2017-01-20 21:50

Konstitucinio Teismo vaidmuo šioje istorijoje analogiškas bandymui durnių laivą paversti Indenpendensu.

kada2017-01-20 21:26

Seimas turetu ratifikuoti sita beprotybe ?

skorpe2017-01-20 21:20

JUS SUPRANTAT, kad tas inklas matyt jau yra, kalejimai jau yra, kariuomene jau yra.... ateina Trampas ir visus atsaukia ir pamato, kas istikruju pridaryta.... tada visi, kas tai padare PAZEIDZIANT TEISE, nes JAV teisine valstybe dar vis ... gali sesti, gali labai stipriai suslubuoti NATO autoritetas - ir tai bus priezastis- ta sena darini LIKVIDUOTI :) ...... tuo paciu likviduosis ir save pasodins visi, kas Lietuvoj vygde KONSTITUCIJOS isniekinima ... pradedant balkoneliu....

ar2017-01-20 21:17

Neomolotovo - Neoribentropo neopaktas?

to 682017-01-20 21:07

tai auksciausio lygio nusikaltimas pries Lietuvos valstybe.kas pasirase ?

KARBAUSKI2017-01-20 20:40

Karbauski, pakelk turimą puikų ginklą - SNORO bylą ir iškart tiek Mėlyna tumba, tiek Ožys, tiek ir Kubiloidų vagių gauja į kelnes prišiks.

Apkaltą2017-01-20 20:36

Grybauskaitei už Konstitucijos pažeidimą.

stasys2017-01-20 20:27

vantuk ..puiki nuoroda, šaunuolis. Sunku ka nors pridurti, matyt reikia palaukti sekančio ekspertu komentaro ...dublis-2 'kai drembančios putos nušluostytos, o šiknaskylė laisva"

Dzūkija> yel“l“ow submarine2017-01-20 20:22

Malonu skaityti...

to 742017-01-20 20:08

pusgrybi,pasitare keli dinozaurai ir patyliukais gali keist? ar ka tu turejai dezej?

Dzūkija>74. Vatnikui verkianciam2017-01-20 20:01

Vergams vergų dalia...net galvot nereikia...

cha cha cha2017-01-20 19:59

"Konstitucinis teismas išleido Konstituciją"-?????????? O varge,varge? Supratimas? Tai ką reiškia taip suprantančio "vatnikavimas" :):):)?

to 752017-01-20 19:59

reiktu Seimui ir Tautai rimtai apsvarstyti ir 2 dali,nes sveiko proto Prezidentas neleistu sitaip ziauriai trypti Konstitucijos.

Nu jo... kretinui nr.742017-01-20 19:44

Klausyk, tu, alternatyviai protingas, nuo kada Konstitucija yra leidžiama? Bl kaip tvartelinis, taip durnas per visą nupenėtą pilvą.. :D :D:D:D

kareivis2017-01-20 19:41

Reikia siekti Karoblio atsistatydinimo...referendumo??? kokie turi būti mūsų žingsniai?

U-2 to 74. Vatnikui verkianciam2017-01-20 19:39

Ozislovai, Ozislovai, o tavo minimas "Konstitucinis teismas isleido..." tik Konstitucija? Neskubek su atsakymu. Pagalvok, gal tas pats leidybos organas "isleido" ir "Broliu Grimu pasakas"?

šernius >>68. vatnukas2017-01-20 19:34

Paklausyk, mano mielas, ačiū už gerą juoko dozę. O dabar pabandom įsivaizduoti situaciją, gal paskaičius apie šią analogiją tarp reikiamų neuronų elektros srovė susigeneruos. Vienas iš autoritetingiausių eksperai. eu komentatorių p. Stasysas su savo šaika sugaudo visus kt teisėjus ir palaužia juos savo neprilygstama iškalba. Apdoroti teisėjai paskelbia, kad 2-as Konstitucijos straipsnis, kuriame teigiama, kad „Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.“ , negalioja tuo atveju, jeigu Lietuvos valstybę sutinka kurti tokio kalibro pažangus visuomenės veikėjas kaip p. Stasysas. Na, atitinkamai nugesinami ir kiti susiję straipsniai apie Seimą, Prezidentą ir t. t. Kaip vaizdelis gaunasi, viskas normaliai? O dėl vertimo į rusų kalbą, ar tamstos išsilavinimas leistų tai padaryti?

antanas2017-01-20 19:32

tai kiek as suprantutai dabar ir visos lietuvos prostitutes susikoncentruos prie ruklos

yel“l“ow submarine to 74. Vatnikui verkianciam2017-01-20 19:30

konstitucinis teismas išleido konstituciją ! :))) - siūlau ekspertams kaip nors, ilgam įrėminti šitą beretozoidinį kliedesį :)))))))))))))))

yel“l“ow submarine to 68. vatnukas2017-01-20 19:28

yra toks 05 straipsnis Konstitucinis Teismas nagrinėja ir priima sprendimą, ar neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti Seimo priimti aktai. Konstitucinis Teismas taip pat nagrinėja, ar neprieštarauja Konstitucijai ir įstatymams: 1) Respublikos Prezidento aktai; 2) Respublikos Vyriausybės aktai. Konstitucinis Teismas teikia išvadas: 1) ar nebuvo pažeisti rinkimų įstatymai per Respublikos Prezidento ar Seimo narių rinkimus; 2) ar Respublikos Prezidento sveikatos būklė leidžia jam ir toliau eiti pareigas; 3) ar Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys neprieštarauja Konstitucijai; :))))) ------------------------------------------------ taigi, perskaičius 3 - ią straipsnio dalį, pasidaro akivaizdu, jog KT pats pažeidė konstituciją, išaiškinęs, jog 137 straipsnis negalioja dėl to, kadangi iki to, buvo sudarytos antikonstitucinės sutartys , neva leidžiančios užsienio valstybių karines bazes litchuanijos teritorijoje :))))))))))))))))

Vatnikui verkianciam2017-01-20 19:27

Kur konctitucija amzina ir nesikeicia? Konstitucinis teismas isleido,jis ir gali keist. Neverk vatnike

to 682017-01-20 19:18

,,valdo Lietuvos respublika'' tai cia Tauta liecia ar tik kelis isgamas Lietuvos-Referendumo ,kiek zinau ,nebuvo. ka jav gauja turi bendro su Lietuva ?

to682017-01-20 19:17

prie ko cia nutarimai?Yra konstitucija,patvirtinta tautos ir taskas,o cia kiekvienas klerkas t.t ir KT uz gera atlygi gali kasdien priiminet ta ko ju niekas neigalioja.Suverinetas priklauso tautai...niekiniai nutarimai,sutartys...arba sakom ,kad bananu salis konstitucija tik tam ,kad pasauliui pasakyt,o faktiskai jos mums nereikia...

yel“l“ow submarine to 68. vatnukas2017-01-20 19:14

:))) - kai valdžiagyviams po ranka visada yra konstitucinis, atsiprašant , teismas, kuris viską visada išaiškins taip, kaip reikia tiems, kurie jiems moka labai nešpėtnas babkes, rusiškas vertimas čia tikrai nieko nepakeis :))) ---------------- o jei tamsta esi toks glušpetrauskis, jog norėjai pasakyti, kad konstitucijoje įtvirtinta nuostata, draudžianti oupacinių kariuomenių karines bazes litchuanijos teritorijoje (!!!!)(nes tik tokie variantai belieka po KT “korekcijos“), tai anekdotų pasakorius iš tamstos nekoks :))

ceslovas2017-01-20 19:05

Perkreitu snukiu koloborante, tegul dega tau po kojomis zeme.

kas liepe2017-01-20 18:54

siukslei is kaires ko gero liepe siuksle is desines.

vatnukas2017-01-20 18:53

Konstitucinio teismo 2011 m. kovo 15 d. nutarime yra aiškiai pasakyta, kad Konstitucijos 137 str. įtvirtintas draudimas netaikomas karinėms bazėms, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai su valstybėmis sąjungininkėmis. Ar reik rusu vertimo?

Vytautas2017-01-20 18:47

Visi didieji vagys šiandien stovi tvartelyje už uždarytų durų , todėl jų nesimato. Supratot?

vladas lukosevicius2017-01-20 18:28

ŠLYKŠTI KGB ŠLIUXA , iždavė Lietuvą , nuskurdino ir apvogė piliečius .

Ramūniuks bus kaltas2017-01-20 18:19

O kam leido Ramūniuks mėlynajai gėlei rinktis tokius svarbius ministrus? Va leido, ji ir pasirinko, o karčius vaisius tai teks Ramūniukui valgyti. Pats kaltas. Mes ne tam rinkome Ramūniuką, kad jis valdžią kitiems atiduotų, reikėjo pačiam tvarką daryti, paskirti patikimus ir Lietuvai tarnaujančius asmenis. Na o dabar šaukštai po pietų, beje šita kompanija dar ir patį Ramūniuką stengiasi išversti iš rogių, tik laukia tam tinkamo momento.

Lietuva valdoma žydukų2017-01-20 17:36

žydas, esantis Lietuvos valdžioje, neatsakys, nes Lietuvoje žydai - nepakaltinamos asmenybės (silpnos asmenybės. o va gojam tai klius jei ką ne taip preš juos - prieš valdžią...

lr2017-01-20 17:31

Man,atrodo,zaliesiems pakyso kiaule...kas pasirase ant sutarties(nors ir niekines),kam bus liepta ratifikuoti?Aisku,kad i istorija zalieji gali ieiti,kaip pairase LT okupacijai,LK sulauzymu....o ginkl.pajegu vades paraso nebus,o sakys prie ko cia as,zodziu,nepriseksi.Tad Karbauskio masinos,kailiniai yra nulis kas jam spendziama.

žopa2017-01-20 17:27

nusišikt jiems ant Konstitucijos,ant Lietuvos ir jos piliečių.Bet ateis laikas ir šiems Lietuvos išdavikams reikės atsakyti.Tautininkai laukia kada bus paraginti išeiti partizanauti.

KT2017-01-20 17:21

O kur šiuo metu Lietuvos Konstitucijos teismas? Dalinasi kyšį, kad nematytų antikonstitucinių veiksmų? Kiek kainuoja, kokios sumos "vaikšto"?

Darijus2017-01-20 16:52

Ei ten, Durnių laive, esate okupuoti su kolaboracine valdymo struktūra. O svaigstate apie valstybę ir konstituciją. Tuo pateisinate savo laivo pavadinimą. Paguoda jums tik tame, kad nesate vieniši, o esate sudedamoji flotilijos dalis. O, kai durnių ne vienas, gali pasijausti protingu.

>52. Na2017-01-20 16:46

tamsta išsirinko vienintelius, pačius geriausius OKUPANTUS, kuriuos be viso to dar meiliai vadina Lietuvos sąjungininkais ir aljanso nariais.

>522017-01-20 16:45

na as ne moku,nes kai mano seneliai ir dar mazi mano teveliai buvo istremti I Sibira (Krasnojarskij kraj,g Kansk,pos Chunajari)tai ten lietuvisku mokyklu ne buvo! Ir teveliai lanke rusu mokykla.Po 10 metu sibiru seneliams ne leido sugrizti I Alytu (ju gymtyne)tad grizo I Lietuva ten kur daugiau lenku-rusu,ten ir baigiau rusu mokykla.Tai kas Lietuvis tu ar as?

Donda >53. Untanas2017-01-20 16:35

Lietuvoje Konstitucijos garantu skiriamas JAV tarnybų patikrintas žmogus, neturintis skrupulų ir pasiruošęs bet kada ją sulaužyti. Lietuvoje baudžiama už Konstitucijos laikymąsi, dvasių pagalba sukuriant jos sulaužimo regimybę. Konstitucijos laužymas gi, jei jis padeda nešti pasauliui JAV demokratūrą, yra skatinamas visokiais postais EP, NATO ir SNO, kuom Lietuvos politikos glušpetriai labai džiaugiasi ir nekantriai laukia sekančio gerais postais apmokamo pasiūlymo dar ką nors sulaužyti..

U-22017-01-20 16:31

Is esmes, Grybauskaite ir R. Karoblis Lietuvoje vel atkure Tarybu Sajunga. Vienintelis skirtumas nuo 1940m. tas, kad okupacines ygulas sudarys negrai ir naturalizuoti meksikonai o ne uzbekai ir tadzikai. Vienok, pries gerb. Bestijos makauleje ystrigusy suky "visu saliu proletarai - vienykites!", laikas yra bejiegis.

Taigi2017-01-20 16:29

Tai kas cia vyksta????

Toto to 522017-01-20 16:25

Joooo... čia geras. Penkios eilutės ir tik penkios klaidelės :)

Untanas2017-01-20 16:21

Kyla klausimas, kas Lietuvoje yra Konstitucijos garantas? Ir dar vienas klausimas, kokia bausmė už Konstitucijos sulaužymą?

Na2017-01-20 16:16

"ekspertuose" dauguma komentatorių (net nemokančių be klaidų lietuviškai parašyti, bet apsimetančoų lietuviais), kuriems Lietuvos sąjungininkas ir aljanso narys - okupantas. Gi iš tiesų jie labai ilgiai "išvaduotojo" iš rytų šalelės. Neišdegs!

šiaip2017-01-20 16:14

Ne pirmą ir ne paskutinį kartą bus paminta LR Konstitucija... Prisiminkite: "referendumą" dėl stojimo į ES, referendumą dėl žemės, nacionalinės valiutos Lito sunaikinimą ir etc. Dabar - svetimos kariuomenės įvedimas. Kadangi valstybė neteko (atsisakė) savo, kaip suvereno, pagrindinių teisių ir įrankių - tai ir Konstitucija nebetenka galios. Kiekvienas perėjūnas gali, tą, Konstituciją lankstyti kaip jam patinka. Sumarum: ši teritorija dar turi pavadinimą, himną, herbą, vėliavą ir lietuvių kalbą.

alius2017-01-20 16:14

tai vis gi raskit man argumentus , kad Lietuvos teritorija, nevadinu jau valstybe, nera kolonija, ne neokupuota, neokolonija...

Du "korablių" specialistai, karo "obliai"2017-01-20 16:05

Tikiuosi dabar praeis.

ats. 282017-01-20 15:59

o jiems pofik, bekit visi liks garsusis anukas su chebra ir visos zemes poligonams, dar nevisi amerikonai trypia saly, dar matuojama teritorija kiek ju tilps !

Obliai2017-01-20 15:59

Obliai

Oblius2017-01-20 15:58

Oblius

Kas per stebūklai?2017-01-20 15:57

Rašiau "obliai" pataisė į "ocenzūrai"?

Du2017-01-20 15:54

"Korablių" specialistai, karo "obliai".

To 412017-01-20 15:52

Tai pasieskok Ekspertuose yra graziai parodyti, kurie pasiraso ant tos sutarties. O kas juos igaliavo , tai nezinia.

lietuvis2017-01-20 15:52

tautieciai komentaruose dauguma kalbam protingai bet kas is to mes tiems seimo ir daukantines parazitam esam niekas jie nieko nereaguos kol neiseisim y gatves irneisspardysim jiems subiniu ieskokim tautos vedlio kuris sugebetu mus pazadinti ir stokim muru uz savo saly uz lietuva be okupantu

tai2017-01-20 15:48

kieno konkrečiai parašai ant tos sutarties?

tiems kas kure ja2017-01-20 15:39

isrinktoji tauta kure lietuvos konstitucija todel ji galioja gojams o isrinktiesiems ir isrinktosioms - prezidentei taip pat - negalioja. mano nuomone ir ka man padarysi ispera?

jonas2017-01-20 15:29

libijoj Kadafis isvare visas USA KARINES bazes. bedarbis gaudavo 630 dol pasalpa. perkant masina valstybe 50% padengdavo. kariskiams65 %. jaunavedziai gaudavo 65 000 dol bustuinegrazinamai. mokslas ir gydymas nemokamai. uzsieni studijas valstybe apmoka. seseles uzdarbis 1000 dol. benzino kaina 0,13 cent . gimus vaikui vienkartine pasalpa 7000 dol. amziaus vidurkis nuo 50m pasoko iki70 m per 40 Kadafio valdymo metu! gyventoju padaugejo 3 kartus. Kadafis nusprende isvesti sali is pasaulines banku sistemos. tadajis tapo diktatorium ir buvvo Nuzudytas!

trumpai2017-01-20 15:28

>37. Vadakste-pilnai pritariam tam didžioji dauguma bet kad tiems pasirašantiems pofik ka tu šneki,jie juk olimpoje.

Vadakste2017-01-20 15:06

Manau ,kad toks isankstinis pasirasymas pries naujojo Amerikos Prezidento inauguracija , tai Trumpui kaip su slapiu skuduru per nosi, tai manau , kad atkreips Trumpas i tai demesi ir Lietuvos valdziai parodys nu , nu , nu. Mums nereikia tu poligonu, kurie naikins musu miskus ,ters musu gamta , ora . Geriau but neitraliems ir siekt su visais gyvent draugiskai . Karai zmonijai yra blogis , todel visi dori pasaulio zmones sakykim , stop karams ir ginklavimuisi. Valdzios zmonems nepazeidinet konstitucijos , o jei pazeista atstatyt ir gyvent su visom tautom draugiskai. Karai ir ginklavimasis niekam gerio neatnese ir neatnes.

Šiaip klausiu2017-01-20 15:03

Seni Lansbergi , kur padėjai Gedimino Kiesaus ir sūnaus nupjautas galvas?

Grybauskaite, tu ožiu smirdi...2017-01-20 15:00

Nusižudęs advokatas Arūnas Paukštė, o gal nužudytas, ar priverstas nusižudyti, yra buvęs VSD aukštas darbuotojas, valdybos viršininkas, pats aktyviai dirbęs, dalyvavęs bei organizavęs SNORO užgrobimo ir tyčinio sunaikinimo operaciją ir pridaręs klaidų, už ką buvo atleistas iš VSD. Bet žinantis, kaip valdžiažmogiai yra išgrostę milijardus iš banko. O kaip žinome, SNORO sužlugdymo užsakovas sėdi prezidentūroje aukščiausioje kėdėje. Turime rezultatą : karma??... galai į vandenį??... sistema atsikrato nebereikalingų ir daug žinančių??... Jo, ko norėt, valdžios mafija klesti!!! Apgailėtina korumpuota valstybėlė!!!

Čia viskas ok?2017-01-20 14:57

Leizbe su konservliberastais prasuko milijardines aferas energetikos sektoriuje,isvogė bankus,praskolino lietuviu tauta uz milziniskus %%%%% o antra kodencija raudona leizbe gavo tik skanduodama kuproto ozio stukaciaus lozunga "rusei puoleee"…..

Kodėl2017-01-20 14:57

tai sutartis vėl antikonstitucinė? Kas vyskta valstybėje? Kodėl biudžetininkai naudoja antikonstitucinius veiksmus?

Oi2017-01-20 14:53

Lansbergis ir konservatoriai viską padarė "Dėl tos nepriklausomos demokratinės Lietuvos", kad ne tik jie, bet ir jų anūkai gyventų tokioje taikioje nepriklausomoje Lietuvoje su nacionaliniu "Maisto banku". Kad to banko "rusai neužpultų" ir kaip "Snorą" neišsidalintų.

trumpai2017-01-20 14:51

Kas vyksta ogi nieko tai skaroblis pasirašo ka nori tai auštrevycius kas jam patinka o konstitucija ir jos sargai nie prie ko.

Anfisa2017-01-20 14:44

23-m. Pritariu, kad amerikonas neateis i tavo namus degtiku dezuteje automato iskot. Amerikonas sulygins tavo namus su zeme o griuvesius dar ir su tanku pervaziuos, ir toliau judes savo reikalais...Nespesi i kelnes prikakot.

apie biudžetininkus.2017-01-20 14:38

Biudžetininkams dzin ant tosLLR Konstitucijos - LR Konstitucijoje rašoma kad nuosavybė neliečiama bet biudžetininkai liečia, LR Konstitucijoje rašoma kad žmogaus asmuo neliečiamas bet biudžetininkai liečia... Kol nebus baudžiami biudžetininkai dėl antikonstitucinių veiksmų tol bus dzin biudžetininkams ant LR Konstitucijos straipsnių

trasoje2017-01-20 14:36

apie milijonas pabėgo, bėgs antras milijonas iš Lietuvos

ha2017-01-20 14:30

na ką,pašnekėjom,pasiguodėm,o kas toliau??

Nu jo... mulkiui NR.232017-01-20 14:29

Tu savo blevyzgas papasaskok Afganistane, Jugoslavijoje, Ukrainoje ir Artimuose Rytuose. P.S. Klouno čia niekas nelaiko ir jis gali valinti į monikutės delfidę... :D

senis2017-01-20 14:27

ka tik per LRT radija pranese, 70% Lietuvos gyventoju balsuotu uz Putina. Jeigu prezidente nors trumpam is savo svajoniu nusileistu ant zemes, turetu sustabdyti vykstancia Lietuvos okupacija, pradeti derybas su RF del sklypo Sauletajame Magadane pirkimo, lipti ant nauju, bet jau remontuojamu haubicu ir joti i savo, ne taip ir tolima tevyne.

Nu jo...2017-01-20 14:27

Pasirašę šią sutartį, turi būti teisiami, kaip įvykdę valstybės išdavystę. Asmenys galėję sutrukdyti ir nesutrukdę įvykdyti šį nusikaltimą, turi būti teisiami, kaip bendrininkavę įvykdant valstybės išdavystę. Asmenys, įstatymiškai bandantys įteisinti įvykdytą nusikaltimą teisinėmis priemonėmis, turi būti teisiami, kaip atviri kolaborantai, atvirai naikinantys LR valstybingumą ir suverenitetą. Amen.

NU JO2017-01-20 14:26

NEkakok i kelnes,amerikonas ne ruskis,neateis i tavo namus degtuku dezuteje automato iskot.

šernius >>7. arturas2017-01-20 14:21

"Jei USA sugalvos kariauti, mielai pasiduosiu okupacijai, gal pragyvenimo lygis pakils." Jo, kai viena valstybė okupuoja kitą arba paverčia ją savo kolonija, tai tik tuo tikslu, kad ten pakelti pragyvenimo lygį, o ne jokiais būdais, kad ją visaip kaip plėšti, melžti ir drožti. Geriausias to pavyzdys yra Libija. Prie Kadafio žmonėms elektra, švietimas, gydymas - nemokamai, benzino litras 14 cnt, gimus vaikui - motinai 5k$, drėkinimo projektai, valstybinis bankas su paskolomis vietiniams už labai mažas palūkanas, ir t. t. Aišku, tie kur už balos negalėjo leisti, kad taip būtų tyčiojamasi iš žmonių. Sutvarkė. Dabar ten apkerpa plaukus kartu su galva, fejerverkai pastoviai iš karinių ginklų gatvėse, turistai iš ten masiškai plūsta į gejropą pasižiūrėti kaip ten dar žmonės kankinasi, nes gyvena dar pilnai nenugalėjusios demkratijos sąlygomis. O dėl okupacijos, tai jų formos būna įvairios. Įstatymai Briuselio, spausdinti popieriukai iš ECB, sienos atidarytas, rinka atiduota, žemę verčia parduoti, išsakyti galima tik "teisingą" nuomonę, zombiafonas paleistas visu pajėgumu per "mūsų" mass media, rinktis per rinkimus tik iš tų, kurie vykdo identišką politiką, dislokuojame ir šeriame svetimą kariuomenę savo teritorijoje, nesipriešindami priimame svetimas vertybes, ideologiją, politiką, "pabėgėlius". Tai ko dar trūksta iki pilno demoktratijos sužydėjimo? Gal panaudoti mus pagal paskirtį kaip įrankį ar placdarmą, pradedant konfliktą su Rusiją? Įjunk smegenis, jei turi vaikų, pagalvok ką jiems po savęs paliksi su tokiu mąstymu.

NUOMONĖĮ2017-01-20 14:16

Pradėję narplioti visas didžiąsias aferas – „Snoro“, Independence“, „Mažeikių naftos“, CŽV kalėjimo Lietuvoje  valstiečiai turi istorinį šansą sugriauti mitą, kad minėtos partijos yra „valstybininkai“, o visi kiti – rusų agentai.

SS2017-01-20 14:13

Lietuvos Konstitucija yra priimta Lietuvos piliečių referendume. Tačiau Lietuvos Seimas jau padarė keletą pataisų neatsiklausęs tautos. Tai reiškia, kad Seimui nusispjauti ant tautos. O Konstitucijos garantas - Respublikos Prezidentas tam nesipriešina, o tai reiškia, kad ir Prezidentei nusikakoti ant tautos. Daug Konstitucijos pažeidimų yra, bet Lietuvos valdžios klika į tai numoja ranka. Viltis - valstiečiai. Tikėtina, kad jie to nedarys ir kai ką gali pakeisti. Nors nustumtieji valdžiažmogiai su sisteminės žiniasklaidos pagalba stengsis visaip niekinti valstiečius. Stiprybės jiems. Sisteminiai žurnaliūgos net Rusijos agresiją pamiršo. Matyt gerai pamokėjo už valstiečių puolimą.

to Arturui2017-01-20 14:11

deja tamstai-kaip zombiui praplautom smegenim aiskinu-siuo metu ne ruskelio reikia bijoti-amerikakaska nieko nepades-bet svarbiausias faktas yra tai-kad musu isrinktieji tarnautu TAUTAI-ko siuo metu net su mikroskopu neiziuresi-ir kol tokios kaip raseles sukauja apie ruseliu puolima-tyliai tyliai-dazniausiai sekmadieniais vyksta Invazija is 3iuju saliu brudo-kuri jau nukariavo amerikonai-ir dabar jau pradeda tept ir LT Zmones-aukstindami juos,dievais versdami-po vilniu ekskursijas daro ir pudruoja per visas medijas kokie jie auksiniai.....bet kai galvas prades pjaustyt-tai tikrai ne valdziai-pjaus tokiems kaip tu,Arturai......

Nu jo...2017-01-20 14:09

Kas vyksta, kas vyksta.... Valstybės išdavystė vyksta. Atviru tekstu yra sakoma: atsisakom suvereniteto ir šlovinam okupaciją. Beveik kaip prie rusų. Tik mažytis skirtumas tarp to kaip buvoprie ruso ir kaip yra prie amerikono. Prie ruso Lietuva vystėsi ekonomiškai, augo pramonė ir populiacija augo, prie dermokratijos nešėjų, šalis totaliai nyksta ir gyventojų populiacija katastrofiškai mažėja.

Kodėl???2017-01-20 14:08

Jei pažeistas Lietuvos Respublikos 137-as str. tai yra visos tautos pažeita savivertė. Niekas tautos neatsiklausė,kad mūsų žemėje būtų dislokuotas atominis ginklas. Ir tai draudžia Lietuvos Respublikos Konstitucija str. 137. Kas davė teisę tą straipsnį pažeisti saujelei valdančiųjų? Kodėl naudojama prievarta prieš tautą, norint Lietuvą paversti pagrindiniu poligonu, kare su Rusija? Kodėl mūsų tauta yra ne tik marinama badu, bet ir turi žūti priverstiniame, planuojamajame, kare su Rusija, kišantis Amerikai??? Kur įlenda Amerika ten karas!

aAlgirdas2017-01-20 14:00

dažnai konstituciją mūsuose iškina vadimnami konsitucinės teisę žinovai. Klausimas -kodėl jie dabar tyli ?

tai2017-01-20 13:49

sovietai mūsų krašte laikė labai daug armijos, buvome kaip placdarmas karui su vakarais , dabar atvirkščiai, pavirtome teritorija, kuri gali būti panaudota JAV pulti Rusiją, bet kokiu atveju, mūsų lauktų pražūtis

taaip2017-01-20 13:26

na niekaip negalim ne okupacijoje gyventi, na niekaip. Tie kurie sako, kad JAv kariai demokratiski ir siuncia kitoms salims tik humpagalba, tai tokia pagalba tenka nusivilti labiau nei rytu kaimynais. Galesim didziuotis, kad pirmieji priemem smugi is rytu.

Dėl ką daryti?2017-01-20 13:21

Neabejoju,kad Sąžinės Signatarai turi kreiptis į valdžios institucijas,jei dar tokių liko,dėl oficialaus konstitucijos išaiškinimo dėl kt. Valstybės karinių dalinių įvedimo ir informuoti Tautą.

LT2017-01-20 13:15

Ką mums , paprastiems piliečiams daryti?? Nejaugi tai paskutinė Lietuvos kaip valstybės agonija....

siekiant teisingumo2017-01-20 13:12

Kas turėtų būti už Konstitucijos pažeidimą? Kaip ir Paksui - apkalta.

artūrui2017-01-20 13:09

Tu bukagalvi gal geriau pasidomėk,kiek žmonių per pastaruosius dešimtmečius išskerdė Jav nusikaltėliai visame pasaulyje. Nualpsi.

klausimas2017-01-20 13:09

Ką daryti?

jezau jezau2017-01-20 13:05

NUSIKALTELIAI!! UZDARYT TOKIUS BELANGEN!!

arturas2017-01-20 13:03

Na man vis tiek jaukiau USA karinės bazės - vietoje RU. Jei USA sugalvos kariauti, mielai pasiduosiu okupacijai, gal pragyvenimo lygis pakils. Jei RU sugalvos - 20 metų atgal + civilių skerdimas + dar bala žino kas, nes ruso moralinės vertybės man neprognozuojamos. Esmė, kad ir vienu ir kitu atveju Lietuva neįgali apsiginti patys suprantat.

O gal2017-01-20 13:03

kai ta konstitucijos "raidė" ko tai neleidžia, tai vis tik tai leidžia nu ta pati konstitucijos "dvasia" ?

Čia gal2017-01-20 13:00

Čia gal Obamos paskutinis pasispardymas, bet kur Lietuvos valdžia, kai pažeidžiama Konstitucija?Toks veiksmas vadintinas aneksija

lietuvis2017-01-20 12:57

esam beviltiski daugumoj savo

U-22017-01-20 12:41

Ekspertai - naivus kaip vaikai is kuriu gerb. Bestija ateme bambonke. Kaip tik visi, siuo sunkiu Tevynei metu komentuojantys (yskaitant gerb. Bestija) baigs lieti krokodilo asarasas del akiplesos Baukutes zigavimo ir po to meiles zydams prisipazinimo. Kaip tik priges kavailokos bet bet siuo metu mylimos LR politikos zvaigzdes Kildisienes sviesa priges. Gerb. Bestija, (kaip garbingas zmogus, po visko kas tarp ju buvo) pagaliau ysunys ministra Raimunda Karobly ir dalyvaujant liudininkei is JAV Anne Hall Prezidento dekretu paskelbs LR Konstitucija negaliojancia. P. S. Tiesa sakant, tatai butu pirmas zingsnis y Lietuvos kaip valstybes anuliavima ir JAV karines bazes, poligono ir kalejimo "Violetine Skyle' oficialus yteisinimas.

marko2017-01-20 12:40

Gal kas pamines, kas gresia, pagal kodeksa viesiems prisidejusiems prie sio pazeidimo?

DG2017-01-20 12:28

Kas vyksta? -Ogi nauja okupacija.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi