Naujausius papildymus – teisėjo A. Cinino atsakymą ir ekspertai.eu laišką Teisėjų tarybos pirmininkui G. Kryževičiui – rasite publikacijos pabaigoje.

Teisėjas Audrius Cininas paskelbė nuosprendį, kuriame net 14-a iš 16-os bylos puslapių yra nukopijuoti iš kito nuosprendžio, -rašo delfi.lt .

Teigiama, esą tokį kopijavimo būdu pagamintą nuosprendį tikrinusi Vilniaus apygardos teismo teisėjų kolegija nusprendė, jog jo „net negalima laikyti baigiamuoju bylos aktu.”

Deja, publikacijoje tik labai taupiai ir gana mįslingai užsiminta, ką apie tai mano pats teisėjas:

Iš tokio pasisakymo ne tik sudėtinga suprasti, kaip A. Cininas vertina nuosprendžių kopijavimą, bet ir galima pamanyti, kad tai, kas viešai paskelbta, yra subtilus šmeižtas. Ir išties, juk gana sunku patikėti, kad Lietuvos Respublikos vardu galėtų būti daroma tokia chaltūra .

Todėl ekspertai.eu prašo teisėjo atsakyti į kelis klausimus: Pone A. Cininai, ar tai, kas viešai paskelbta – esą Jūs į nuosprendį nukopijavote 14 lapų iš kito nuosprendžio – yra tiesa? Jei tai ne šmeižtas – kaip paaiškintumėte tokį savo poelgį? Ar nemanote, kad pažeminote teisėjo vardą ir turėtumėte užsiimti kitu darbu, kur kopijavimo paslaugos vertinamos labiau?

Šiuos klausimus ekspertai.eu nusiuntė į Vilniaus apylinkės teismo teisėjo A. Cinino puslapį internete,kuriame jis šviečia Lietuvos piliečius įvairiais teisiniais klausimais (pvz., aiškina rezonansinėje byloje padarytą savo išvadą, jog pedofilijos nebuvo).

*

PAPILDYTA 02. 0 5

Teisėjas A. Cininas po ekspertai.eu publikacija paskelbė tokią žinutę:

Visą teisėjo rašinį, kuriame teigiama, kad delfi.lt žurnalistas Dainius Sinkevičius meluoja, galite paskaityti čia, cituojame tik dalį, susijusią su kopijavimo klausimu:

Jeigu priimtume teisėjo A. Cinino paaiškinimą, žinutė apie nukopijuotą nuosprendį turėtų keliauti į ekspertai.eu rubriką „Žiniamela”.

Bet tai nukreiptų dėmesį nuo klausimo esmės, nes problema yra gerokai sudėtingesnė ir dar kartą primena apie būtinybę steigti skyrelį „Teismamela”.

Mat situaciją turime tokią: Vilniaus apygardos teismas konstatavo, jog A. Cinino nuosprendis „įstatymo reikalavimų neatitinka nei forma, nei turiniu”, „negali būti laikomas nei teisėtu, nei pagrįstu, ir tuo labiau teisingu“ (citatos iš čia).

Taigi, į A. Cinino garbę kėsinasi ne koks nors žurnalistas, o Vilniaus apygardos teismas ir šio teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkė Daiva Kazlauskienė, išnagrinėjusi bylą apeliacine tvarka.

Todėl visa tai stebinčiam piliečiui klausimas kyla paprastas: kas iš dviejų – Vilniaus apylinkės teismo teisėjas A. Cininas ar Vilniaus apygardos teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkė D. Kazlauskienė – šiurpiai prasilenkia su etika ir/ar kompetencija?

Pirmuoju atveju turėtume teisėją, kuris Lietuvos Respublikos vardu skelbia chaltūrą , o antruoju – teisėją, kuri naikindama kokybišką nuosprendį galbūt padeda nusikaltėliui sulaukti senaties ir išvengti atsakomybės.

Klausimas pernelyg rimtas, kad jį būtų galima taip ir palikti, todėl ekspertai.eu siunčia laišką Teisėjų tarybos pirmininkui, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininkui Gintarui Kryževičiui: Pone G. Kryževičiau, prašome Jūsų, kaip Teisėjų tarybos pirmininko, imtis priemonių, kad būtų kompetentingai įvertinta ir visuomenei paaiškinta nemaloni situacija, dar labiau menkinanti ir taip menką pasitikėjimą teismais.

Viešojoje erdvėje paskelbta, kad Vilniaus miesto apylinkės teismo teisėjas Audrius Cininas paskelbė nuosprendį, kuriame net 14-a iš 16-os bylos puslapių yra nukopijuoti iš kito nuosprendžio, ir Vilniaus apygardos teismas jį panaikino kaip neatitinkantį įstatymo reikalavimų nei formos, nei turinio požiūriu.

Tačiau pats A. Cininas viešame savo tinklaraštyje teigia esąs nekaltai apšmeižtas, nes jo nuosprendis, kurį panaikino aukštesnės instancijos teismas, buvęs kokybiškas. Be to, A. Cininas užsimena, kad ši situacija naudinga atsakomybės išvengti siekiančiam kaltinamajam, nes artėja senaties terminas.

Tai verčia daryti prielaidą, kad arba teisėjo A. Cinino, arba jo nuosprendį panaikinusios Vilniaus apygardos teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkės Daivos Kazlauskienės veiksmai yra nesuderinami su teisėjui keliamais esminiais kompetencijos, sąžiningumo, bešališkumo ir kt. reikalavimais.

Manome, kad nei nepagrįstus ir neteisingus nuosprendžius kopijavimo būdu gaminantis asmuo, nei pagrįstus ir teisingus nuosprendžius be priežasties naikinantis asmuo neturėtų dirbti teisėju.

Jūsų vadovaujama Teisėjų taryba turi teisę siūlyti iškelti teisėjui drausmės bylą.

Prašome išsiaiškinti, kuris iš teisėjų yra teisus, ir pateikti Teisėjų tarybai klausimą dėl drausmės bylos iškėlimo tam, kuris savo veiksmais pažemino teisėjo vardą, diskreditavo teismų sistemą ir sumenkino žmonių pasitikėjimą.

Apie savo sprendimus prašome informuoti ekspertai.eu , šią informaciją skelbsime viešai.

Naujausi

Komentarai (36)

Rikiuoti
Publijus2014-02-24 15:32

O čia gal tas pats Cininas,kuris nustatė,kad mergaitę tvirkino pats tėvas. O gal tas pats,kurį kažkada dienraštis Respublika linksniavo kasdien ir komentavo jo pasibaisėtinus nutarimus. Sveikas žmogus tikrai nepakiltų iki tokio meistriškumo,kurį garsusis O. Benderis įvardijo taip,"Sam durak..." Bet tada iškyla dar baisesnis klausimas. Kas suguldė tokią ilgą virtinę lavonų,jeigu D,Kedys neturėjo tam jokios priežasties. Jeigu pedofilija buvo jo paties sugalvota. O svarbiausia,kaip dabar visų tų žudyniu organizatoriumi iki Kedžio mirties,ir paties Kedžio žūtį ir žudynių po jo mirties,padaryti N. Venckienę. Nes kitaip mūsų didvyriai negali ištraukti jos iš demokratiškos ir teisinės valstybės ir galutinai pribaigti. Nerodysi gi JAV teisėsaugai visos teisybės. Gal vėl duos užduotį Cininui padaryti iš balto juodą. Nežinau ar užteks jam proto,bet nachališkumo tai tikrai per akis. Juk kaip jis didžiavosi per TV savo išsigimėlišku nuosprendžiu. Tikras Narcizas. Iš jo ir tos pabaisos su raudonu šaliku,tikrai būtų darni pora,o vaikučiai galėtų būti naujos rasės mokslininkų tyrinėjimo objektu.

juokingiausia2014-02-06 06:10

kai PASLAPTĮ žino ne vienas žogus,tai jau nebe paslaptis... juk žmonės juokiasi,kad tokią turim teisėsaugą... juk matė juos su panele,matė ir žmonės lakstančius prie naruševičienės 2 diedus,viena iš jų neūžauga surakino ,kedį dar nedaėjus iki namo ir įsodino ,į pasamdytą autobusiuką... tai ką tiems žmonėms galvoti.... kad teisėsauga meluoja.... o žmonės pasakoja ,kad iš vaikų namų ponas paimdavo berniukus,ką jis su ljais veikdavo???? LEDAIS VAIŠINDAVO..... jei pedofilijos nebubvo-tai iš kur tie lavonai... AR PONAI TEISININKAI,KAI IŠEISIT Į PNSIJĄ PARAŠYSIT -tIKRĄ TIESĄ-KAD SĄŽINĖ BŪTŲ RAMI,... KAD VARKŠAS NUŽŪDYTAS TĖVAS-NE PRIE KO

Kopūstui2014-02-06 01:54

Na,jei būtum vienintelis likęs gyvas savo tėvų vaikas ir motina,turinti sūnų,bei žinodamas,kad esi svarbi persona byloje,kurioje praktiškai gyvų neišliko,neskaitant gyvų palaidotų dviejų svarbių liudininkų,vyniotum ir tu meškeres toli toli.Ar ne?

???2014-02-05 23:42

Cininai, tai ar Ūsas laižė mergaitę, ar jos tėvas Kedys?Kur pradingo penkių ekspertizių duomenys,apie tai, kad mergaitė nelinkusi fantazuoti?

xx2014-02-05 19:52

Jokia. Vadovas čia ne prie ko.

zirkles...2014-02-05 19:47

Idomu kokia bus vadovo reakcija ?

atsigėrė kavutės2014-02-05 18:28

ir susiprato kokį nuosprendį skelbti.Vėžintis dviračiu ar keturačiu,plaukioti jachta ar gauti paprasčiausią širdies smūgį niekam nesinori.

haris2014-02-05 17:46

kokia kavą gerei cinine ,gal inką ,kai pedofilijos byloj ,pasidare bloga , vakar Ulpis ,per LNK zinias istarė ,ta zodį ,kurį ,pokalbyje su Stankūnaite ištarė Narusevicienė , JUDESYS. Narusevicienė ,telefonu ,TAI JIE NEDARYS JOKIO , JUDESIO ?.JUDESĮ PADARĖ GERBIAMOJI ,BUVAI NUZUDYTA . TIK KYLA KLAUSIMAS ,KAS TĄ JUDESĮ DARĖ , IR KOKIE SEKLIAI SEKĖ ,D. KEDĮ,. Belecką tokį gudrų ,susekė ant smugio.

Kunigunda>Publicijui2014-02-05 17:20

Visiškai jums pritariu.

> Briuselio kopūstui2014-02-05 17:19

AR nepamiršai kartais savo komentaro į kabutes įdėti "...." o tai gaunasi grynai kaip Cicino

trumpai2014-02-05 17:11

tarybiniai teisėjai visi iš to pačio lizdo išperėti.Nepriklausomoje lietuvoje ju diplomai turėtu būti pripažinti negaliojančiais.

Briuselio kopūstas2014-02-05 15:22

Niekus čia rašote. Lietuvoje visi teisėjai yra tyri kaip krištolas. Kiekvienas nusikaltęs, net jei sėdėtų aukščiausiame poste, visada gauna pagal nuopelnus. Tikiu Kryževičiumi, kai pareiškė, jog Venckienė yra pūlinys. Ko jai tada reiktų slapstytis? Nuo sąžiningų teisėjų, pavyzdžiui nuo Cinino nesislapstoma. Tikiu ir Pikasu, kai aiškina jog konservatoriai yra Lietuvos ateitis ir pavyzdys visiems. Vien jo žodžiai, kad Venckienė nesikreipė į konservatorius pagalbos reiškia tai, ji jautė kad neverta konservatorių šviesuolių pagalbos. Gal čia jos sąžinės likučiai tai padiktavo. Pasimetusi, nepatyrusi ir kreipėsi nežinia į ką.

nujo2014-02-05 15:19

Bijo tas turbut vel kokios kavos isgerti....kazin kaip jam miegasi taip nutyrusiam ta pedofiljos byla?

To Publicijui2014-02-05 14:56

Tai geras Jūsų komentaras. Teismai tikrai dirba blogai. Ypač administraciniai. Televizijos laidoje apie seimūnės Mikutienės užgrobtas žemes advokatė pareiškė viešai, kad administraciniai teismai sukurti ginti žemėtvarkininkus. Kadangi manęs negina nuo Nacionalinės mokėjimo agentūros šantažavimo, tai galiu patvirtinti, kad teismai sukurti ginti valstybines institucijas už jų neteisingus veiksmus nuo fizinių asmenų

Taigi2014-02-03 00:38

Paskaitykit Laisva laikrasti.

...2014-02-02 19:57

Po Garliavos įvykių Dievo bausmės policijai sekė viena po kitos... Pagaliau sulaukė Dievo bausmės ir pats Cininas...

Publijus2014-02-02 12:09

Juk neatsitiktinai būtent cininui buvo patikėta pedofilijos byla,kurioje jis viską turėjo sukeisti vietomis. Aukas paversti nusikaltėliais o pedofilams išplauti apatinius. Bet ar gali sveikam žmogui,aš jau nekalbu apie patyrusį teisininką,nekilti klausimas. Koks tikslas jaunam turtingam vyrui,pagal išgalvotus dalykus,žudyti žmones,sugriauti savo,savo šeimos ir dukros gyvenimus? Kam reikia viską sugriauti ir pačiam pražūti su žolės lapu? Dar jam turėjo kilti klausimas,kas žudė Ūsą ir Milinį jau po Kedžio mirties. Ir kodėl netgi artimieji šiandien gina tik Ūso garbę,o žudikų neieško? Štai ir turim lietuvišką teisingumą su jos šauniausiu vykdytoju priešakyje. O baisiausia,kad visa tai tęsiasi. Dabar žūt būt reikia surasti visos tos žudynių virtinės organizatorių. Surado,pasirodo tai teta Neringa. O kaipgi kitaip ištrauksi ją iš JAV prieglobsčio. Juk nerodysi Amerikos teisėsaugai to baisaus teroro jos namuose įrašo. Tada gali tekti atskleisti visą teisybę. Todėl ir surado visoms byloms tinkamą liūdytoją Žalimą. Ir Furmanavičiaus artimieji po kelių metų pradėjo prisiminti tai,ko net užuominose nebuvo? Išduokit mums ją jau kaip žudynių organizatorę. Ta blogio genijus viską sugalvojo ir įvykdė,o kokiu tikslu argi tai svarbu. Tam ir yra cininai ir kuznecovaitės,kad išvengti tiesos.

Nejaugi pamiršote,2014-02-01 18:25

kad teisėjų vadas yra pareiškęs jog teisėjų korpuse apstu PŪLINIŲ? Viešai pūlinių purvasklaida parodo vieną kitą, kad nežinotume kiek jų iš tiesų - matėme Skirtuną, keletą jų Grybė ištužino, bet dar daugybė jų "dirba". Manau, kad Cininas vienas iš jų. Sprendžiu iš jo nuosprendžio pedofilijos byloje. Jei jis ne pūlinys, tai turėjo pareikalauti visos surinktos medžiagos, o dabar nuosprendį padarė tik iš tos, kurią jam pakišo prokuroras (gal irgi pūlinys). 10-am. Petrai, negi manai, kad dar yra tokių žurnalistų? Jei keletas ir yra, tai jie pasiekiami tik mažam skaitytojų ratui. Ar nesupranti kiek kartų įžymioji Rūtą keitė kailį? Jie beveik visi laikomi ant trumpo pavadėlio. Tik REVOLIUCIJA gali pakeisti šią dvokiančia kūdrą, kurią vadiname Lietuva. Turi būti eliminuoti Konstitucijoje "dvasios", teismuose ir visoje "teisėsaugoje" PŪLINIAI, politikoje dviveidžiai MULKIAI, atstatyti sąvoką GĖDĄ, DORA, SĄŽINĖ. Ir tik tada svajoti apie normalų gyvenimą.

joo2014-02-01 18:16

tai cia vienintelis kartas kai cicinas perdirbineja bylas?turetu kazkas patikrint sio veikejo veikla.ir netik sio teisejo.negalima taip elgtis su zmonem.

kuku2014-02-01 16:52

ir seimūnai , ir teisėjai daro ką nori ir neneša ASMENINĖS ATSAKOMYBĖS nei už savo "darbą" , nei už nusižengimus ar tyčinius nusikaltimus.Vieni kitiems kelia algas - YRA VIENI KITŲ STOGAS.

DAIVA2014-02-01 16:49

Ne vien tik teis4jas Cininas. CopPy - paste chaltūrą daro ir prokuratūra.

Pikasas2014-02-01 16:12

Sudėtinga situacija teisėsaugoje tęsiasi. Vilties kibirkštėle gali tapti šis, pas delfistus išspausdintas rašinys: "Teisėjai patys sau kasa duobę: nuosprendžiai, darantys gėdą visai sistemai" KOMENTARAS STRAIPSNIUI Kai teisinės sistemos atstovai patys pradeda analitiškai kalbėti apie savo kolegų darbą ir jį pagrįstai kritiškai vertinti, galima susidaryti įspūdį, kad jie nori pabandyti sistemą išvalyti iš vidaus. Tai geras ženklas, bet kai tokių ženklų visumoje yra labai nedaug, greitų permainų tikėtis sunku. Visuomenė stebi įvairių skandalingų bylų tyrimo ir vertinimo tėkmę. Manau, kad dažnai tenka tuo nusivilti. Prisiminkime V. Pociūno, E. Kusaitės, Gatajevų šeimos, pedofilijos ir žudynių istorijas ar panašiai, kurios tikrai nepakėlė pasitikėjimo teisėsaugos sistema į prideramą lygį. Apie sudėtingą situaciją teisinėje sistemoje esu nuoširdžiai diskutavęs ne kartą. Minėtų istorijų atvejais - taip pat. Kada įtariama, kad teismai priima neadekvačius sprendimus, tai tokius atvejus turi analizuoti, o jei reikia ir tinkamai įvertinti pati sistema. Tada ji gali pasiekti, kad bus apsivaloma iš vidaus. Kai tokia Neringa Venckienė pabandė ginti savo šeimos garbę pasipriešindama sistemai, ji buvo apšaukta "pūliniu". Kovojo ir gelbėjosi ši Seimo DK frakcijos pirmininkė ir buvusi teisėja taip, kaip tik sugebėjo. Politikoje ji naiviai bandė remtis "burokinėmis" jėgomis ir tai gerokai sumažino savo galimybes ieškoti tiesos ir teisingumo. Bet tai - politiniai vandenys, kurioje ši plaukikė plaukti sugebėjo tik teisiniuose aspektuose. Politika - kieta sritis. Joje klysti ar nusikaltėliškai veikti gali tik tie, kurie turi tvirtą "stogą" ar nesuskaičiuojamų lėšų. Minėtose istorijose vienintelė atrama buvo visuomenės nuomonė, kuri nerodė pasitikėjimo sistemos sprendimais ir siekė tiesos ir teisingumo. Mane šiek tiek stebina kylantis pasitikėjimo sistema reitingas. Drįstu suabejoti tokiais rezultatais. Juk apart vienetinių kadrinių permainų, nieko esminio pastaruoju laiku neįvyko, kad tas pasitikėjimas turėtų ryškiai išaugti. „Visuomenė teismų darbą vertina gerai – tą pagrindžia ir 57 proc. sutinkančių, kad žmonės turėtų paklusti teisėjų priimtiems sprendimams, net jei sprendimas jiems nėra palankus“, – sako sociologė dr. E. Vileikienė. Manau, kad paklusti galutiniams teismo sprendimas privalo visi piliečiai, tačiau vertinti juos teigiamai ar neigiamai gali kiekvienas pagal savo supratingumą. LR Konstitucija leidžia piliečiams skleisti bet kokią nuomonę apie bet ką. Žinoma, būna prasmingiau kai nuomonė būna prasmingai argumentuota. Tokiu atveju gali būti atkreipiamas dėmesys į galimas klaidas siekiant jas taisyti ar ateityje nekartoti. Tik tada, kai teigiamų vertinimų bus ryški ar net beveik absoliuti dauguma, bus galima kalbėti apie didelį pasitikėjimą teisine sistema. Kol kas , manau, taip nėra. Deja...

Rita2014-02-01 14:08

Noriu paklausti Cinino ,kiek tau sumokejo pedofilai uz tokia slykscia pasaka . Sazine prarasta ,kruvini pinigai svarbesni gyvuliui.

xx2014-02-01 11:49

10. petrui. Savižudybė nepateisinama, smerkiama bažnyčios ir visuomenės. Kodėl jūs norite, kad "koks žurnalistas" žudytusi? Gyventi visi nori. Ne kiekvieną išleis į Ameriką pasislėpti.

jaras2014-02-01 09:31

sitie isgamos lauzo zmoniu likimus.bylos fabrikuojamos .kur ta musu teisingumo ministerija?negi jau lietuvoj nera nesusitepusiu teisininku?situos veikejus pacius reikia sodint.

lond2014-02-01 04:38

Salia straipsnis ,kad teiseju pencijas kryzevicius svarsto ginti Konst teismo pagalba....Tai kaip cia suprasti???

petras2014-01-31 23:48

Uabiniai jau visiskai suizulejo,butu gerai ,kad atsirastu koks zurnalistas ir isnagrinetu visas rezonansines bylas ,kaip banku isvogimai ir panasiai kokie teisejai juose dalyvavo matytume labia grazu uab vaizdeli...

Robertas2014-01-31 23:46

Man šito tipo tipažas tobulai "zekiškas"...Po karjeros,jei nepasodins, matau jį "Zero" blokbasteryje...

Darijus2014-01-31 22:28

Į Lukiškes.

nuomone2014-01-31 21:55

Jei ateity pedofiljos byla bus istirta normaliai ,tai tas emigruoti tures...

NUJO2014-01-31 21:54

Str LL /MENO SESELIS PEDOFILIJOS BYLOJE/

>12014-01-31 20:30

Tikrai panašu.

o kas cia tokio2014-01-31 20:25

gerai kad nors skaite ka kopijavo,yra tokiu teiseju Klaipedos apylinkes teisme kurie bylu visai neskaito,o nuosprendzius raso pagal pirmojo pateikusio teisman prasyma.

ruta2014-01-31 19:19

Baisu net pagalvoti , jeigu kas tai atliktu audita tokiu 'teisininku' bylose , ka ten rastu . Ponas Cininas , manau gali buti saugus , pagrumos pirstu kitas ponas Krizevicius / pulinis / ir tiek ...Jeigu uz 30 000 tukstanciu reikalauto kysio kitas teisejas gauna ligtinai / Vaitekunas / tai ka cia ir pridursi .

Ko norėti2014-01-31 18:26

iš Ciniko, atsiprašau, Cinino.

ciniski2014-01-31 17:55

Cinnikai...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi