Didžioji dalis gyventojų klaidingai galvoja, kad įvedus eurą viskas pabrango. Taip nėra. Pirmo būtinumo prekės netgi atpigo. O kai kas pabrango tik dėl pačių gyventojų patogumo.

Vienas labiausiai cituojamų ekonomistų Lietuvoje Nerijus Mačiulis

SEB banko užsakymu atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad devyni iš dešimties respondentų mano, jog įvedus eurą bendras kainų lygis pakilo.

Tačiau ekonomikos žinovai mano kitaip.

„Swedbank“ vyr. ekonomistas Nerijus Mačiulis teigia, kad iš tikro pabrango ne viskas, kai kas net ir atpigo, ir tai rodo oficiali statistika.

„Birželio mėnesio duomenimis, matome, kad pieno produktai, grūdai, duona, mėsa, vaisiai yra pigesni nei buvo prieš metus“, – rugpjūčio 7 d. „Žinių radijo“ laidoje „Dienos klausimas“ sakė N. Mačiulis.

Pasak specialisto, brango ne pirmo būtinumo paslaugos, restoranų ir apgyvendinimo įstaigų, sveikatos, įvairios laisvalaikio ir poilsio paslaugos – jos šiuo metu brangesnės, nei prieš metus.

Tačiau tai nėra visuotinė brangimo tendencija, visų prekių ir paslaugų, todėl nerimauti ekonomistas nesiūlo.

„Šis kainų didėjimas yra tiesiogiai susijęs ne su euro įvedimu, o su didėjančiais atlyginimais – ypač tai akivaizdu, kai kalbame apie paslaugas – kirpėjų, santechnikų ar šaltkalvių“, – sakė N. Mačiulis.

Atsakydamas į klausimą, kodėl daugiau negu 90 proc. gyventojų atrodo, kad viskas, net ir pirmo būtinumo prekės, labai pabrango, specialistas tai pavadino žmonių neišprusimu.

„Tikrai labai sudėtinga komentuot, ekonomistui matant tą oficialią statistiką, kodėl kažkuriam gyventojui kažkas pabrango. <...> Yra atskira mokslo šaka, elgsenos ekonomika, kuri analizuoja reiškinius, kuomet gyventojams susidaro klaidingas įspūdis apie ekonominius reiškinius“, – sakė analitikas.

Toliau kalbėdamas ekonomistas leido suprasti, jog tokie gyventojai galėtų kreiptis į psichologus. Visos laidos klausykitės ČIA.

Finansų ekspertė J. Varanauskienė

Tuo tarpu SEB banko šeimos finansų ekspertė Julita Varanauskienė teigia, kad kai kurios kainos šie tiek padidėjo dėl to, kad gyventojų patogumui jos buvo apvalinamos.

„Vis dėlto realybėje nutiko taip, kad kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“, – paaiškino J. Varanauskienė.

Būtent toks gyventojams patogesnis kainų apvalinimo efektas ir lemia kai kurių vartojimo išlaidų didėjimą.

Naujausi

Komentarai (372)

Rikiuoti
Plyke primena2019-05-17 20:49

Ten kur ne sueina,nors kepure užsidėtų Kaip Bočiai sakydavo kvaila galva palieka plaukai.Is veido matyti ,kad jam ne visi namuose.

pensininkas2019-05-17 18:45

Mačiuliui reikėtų kreiptis į psichiatrus.

kainos nepakilo2019-05-17 18:33

žydiškas melas

Skorpe2018-12-03 02:37

Uztenka durniams duot Kelia... uzdaryti tokius reikia, kad nekeltu pavojaus bent jau normaliems!

Skorpe2018-12-03 02:35

Se kad nori......o dar BANKE dirba ir nexus is kai ouija...va todel mes TAIP IR GYVENAM...

saude tu saude2018-12-02 23:15

nesinervuokit zmones,nes tai dar vienas veikejas i kartuves,nes juk istorija kartojasi...

Gražina2018-12-02 21:38

Lietuviška patarlė: duokit durniui kelią.

ir dar2018-12-02 20:11

nelabai jau gabius BANKAI PASIRINKO"FANTAZUOTOJUS" KALBA- S K U R D I,ŽODŽIAI KARTOJASI.....na kaip prie "dvaro" visais laikais buvo"linksmintojų" jie truputų kitaip vadinosi,patys žinot-kaip

nuomonė2018-12-02 20:08

Terisėsauga-jums aiškina- F A N T A Z U O J A M,BANKININKAI IRGI...manau ,kad tokią valdžią m28 metus toleruojam esam avinai,o jie mus laiko "d e b i l a i s".....ko esam nepatenkinti - L E N KI M Ė S KLANUI.....jie viuisagaliia...per madam net 10 metų -stagnacijos...mes juk nekalti,kad madam,turi"kompromatŲ"..ksad su kažkuo mokėsi,kad kažkur dirbo,o gal jos tikslas eurosojuzas,buvusių nebūna.....

Rugiu grįžtes2018-02-08 12:59

Bedarbiu šalyje pinigu gaspadorio samdyniai patys save žemina, vykdydami gaspadorio valia,kad tik išaugoti sau darbo vieta,juos vargšus turime suprasti ir jiems atleisti. Per du metus evras prisivijo Tautos valiuta, kuri neatsiklausus Tautos buvo sunaikinta. Pjaustitu 70milijonu niekuo nepadengtų popiergalių kas mėnesį įmetama į rinka ,taip viešai skelbia spauda,bet tikru žinių nėra. Siaubą kelia 1932 metu įvykiai,Vokietyjoje,kaip šaltas žiemos vejas pustė Vokietyjos markės sugrizusias į popieriaus verte.

jam2018-02-08 09:11

pačiam reikia kreiptis pas psichiatrą

Ei2017-12-06 19:40

Čia irgi lenciūginis ekonomistas kaip ir politikieriai . Kokia komanda iš šeimininku gauna, tokia ir platina

Nu jo2017-12-06 18:09

Šitam bankininkui jau buvo pasiūlyta pasikartoti makroekonomikos kursą. Įdomu, ar pasikartojo?

man atrodo2017-12-06 17:24

greitai reikia kreiptis pas hitlerį...

jo2017-12-06 15:36

Gandonas...

jeronimas2017-09-30 01:58

Sie banko hunveibinai uzsideje skandinaviskus akinius,duoda interviu ir skaiciuoja Lietuvos pilieciams.uz tokiuos atlyginimus,kaip gauna sie banko satyrikai,ko gero ir as uzsideciau kaukes,ir nematydamas kas klausosi iseiles sutikciau kabinti makaronus kiekvienam ant ausu ir ne tik.

Austrijakas2017-09-29 21:23

Na ir kas toliau? Vėl klaviatūra pabrazdinsime ir ...? Kas iš to kad daug komentarų ir jokio veiksmo? Kiekvienas bijome kažką prarasti ir todėl galvojame kad tegu kiti kažką daro, o aš jei jums pavyks, tai prisijungsiu. Skaudu, bet matomai mūsų traukinys išvyko ir daugiau jau be kitų šalių įsikišimo niekas nepasikeis.

Klausimas2017-09-29 14:04

Kodėl bepročiams leidžiama viešai kalbėti nesąmones?

skorpe2017-09-29 03:59

AHA cia - MERGAITES NIEKASNENESE< DURU NEPJOVE< KOLDRYTES NEMETE..... is tos pacios serijos :) :)

Ei2017-09-29 01:24

Ka padarysi kad ponai ekspertai užmiršo užsidėti lietuviškas akis ir ausis, jie dabar dėvi skandinaviškas.

kada į valdžią statomi Šizofrenikai? Kai reikia sugriauti šalį?2017-09-29 01:20

"Шизофреники во власти" youtube.com/watch?v=dVMtdKxA8p0

pas mus2017-09-29 00:46

Yra toks posakis " Myža ant akių ir sako kad Dievo siųstas šventas vanduo iš dangaus byra?".

Irena2017-09-29 00:44

Vakar MAXIMOJE norejau nusipirkti el. lempute. Vadinama taupia, jeigu ji tikrai taupi. Kadangi pirkau kai dar buvo litai, tai dabar vos neisvirtau is klumpiu. Kai pirkau litais, tai kaina buvo 5-7 litai, dabar 5-7 eurai!!! Kai prisimenu ta cirka (kitaip nepavadinsi! ), kai po prekybos centrus vaiksciojo kazkokios komisijos ir ziurejo, kad kainos nebutu suapvalintos i didesne puse, t. y. simtosios euro dalys, jau tada buvo aisku, kad tai eilinis cirkas musuose. Dabar tokios ale "komisijos" kazkodel nesidomi, kad viskas pabrango zveriskai - litas=euras. Dabar visokie ale "ekspertai" vel mus durnina ir siulo kreiptis i psichologus. Jau cia be sakiu tu visokiu "ekspertu" neismesime.

saude tu saude2017-09-28 22:19

nustebino komentatoriu kiekis.dziugu,kad daugeja mastanciu.................

Mielas Mačiuli.2017-09-28 21:26

tai tau laikas kreiptis į psichologus.O gal ir pas akių daktarus.Gal tau su rega blogai?

močiutė2017-09-28 17:24

nevadinkit jį ekonomistu, toks neišmanėlis ten prisiplakė ir tiek, kas gali laikyti tokį nachališką melagį.

toks2017-09-28 17:13

melagis dar dirba ekonomistu, bjauru. pavydžių galima rasti kiek nori, kad įvedus eurą viskas pabrango pvz.vienas pavyzdėlis : maža pagalvėlė kainavo 10 litų, o dabar tokia pati kainuoja 9,99 eurai, arba maisto prekės., siaubingai pabrango. Jis mus laiko kaleliais, o mes stebimės, kad toks nesąžiningas dirba ekonomistu banke.

vo blia2017-09-28 13:42

kad pasake tai pasake,pats budamas padlaiziu dar moko lithuanus kur jiems kreiptis,šiukšle

pensininke,2017-09-28 11:56

reikejo mano sena masiniuke patikrinti technikini stovi pastebejo, kad stabdziu vamzdeliai supuve ir zinot kiek man sis malonumas kainavo1200litu kainos paimtos is kosmoso mato, kad sena , kvaila boba nieko nesupranta

Oi-oi-oi2017-09-28 11:21

Po tokių "specialistų" įžvalgų, norisi keiktis tik rusiškai

Lukas2017-09-14 20:15

Debilas konservatnikas!"Jankiu" subinlaizys!

cha2017-08-05 18:32

cia turbut tokia zombinimo programa,kad nusivyle lietuviai nereikalautu grazinti lita ir neisstotu is eu.gerai maciulis atidirbineja sidabrinius...

xxxx2017-08-05 01:56

kainas reikia lyginti ne su 2016, o su 2014 metais, tada net ir Mačiulis pamatys skirtumą, dabar jis kainas lygina su 2016 m. kainomis, kai jos jau buvo pakilę dėl euro įvedimo.

tuzas2017-08-04 00:17

debilelis penkialapis vietoj galvos kopustas eik pas zuikius apgraus gal galva atsigaus

Pigi sąžinė2017-08-03 22:42

Cit. iš str." „Swedbank“ vyr. ekonomistas Nerijus Mačiulis teigia, kad iš tikro pabrango ne viskas, kai kas net ir atpigo, ir tai rodo oficiali statistika"... Šitas ponulis, visiškai "apako", nuo gaunamos algos. Nesigaudo realioje situacijoje, kaip gyvena paprastas žmogus. Šitam, žmogystai, niekas nepabrango, nes Nerijus Mačiulis nebesiorentuoja paprastų žmonių gyvenime. Pinigų sočiai,o kad tauta baigia skurde paskęsti, jam nė motais! Į tautos gyvenimą šitas ponulis, seniai nusispjovė. Tikriausiai žiūri per kreivus veidrodžius! Kaip galima teigti, kad niekas nepabrango! Žinoma, kai pinigų pilnos kišenės, tai niekas tokiam "ekonomistui" nepabrango. Nusiimkite, ponuli, rožinius akinius, ir baikite, tautai pudrinti smegenis,kad niekas nepabrango, nes tai tik jums nepabrango, nes jūs, matote tik save, prie sotaus banko lovio!!! Nei gėdos, nei sąžinės!!! Tikriausiai atpigo jūsų sąžinė???

Skeptikas2017-08-03 12:21

Va ir išlindo sovietinis mastymas. Jei žmogus turi kitokia nuomonę, jis jau psichiškai nwsveikas. Va jums nuomonių įvairovė, va jums ir demokratija Vakarietiškai.

Nu jo2017-08-02 16:20

Na koks jis man panasus i Simonko... jei ne uzrasas po nuotrauka, supainiociau...

jeronimas2017-08-02 16:10

Tik kvailiai gali lyginti kainu augima po euro ivedimo ,lyginant su praeitais metais. Juk eura ivede ne pernai metais??? Bet tokie maciuliai tiesiog kaip sestiorkes,gauna orius atlyginimus ir kvailina Tauta. Pabandykit maciuliai ,varanauskienes,dar ten keletas valdzios einuku,paskaiciuoti kiek isaugo kainos Lietuvoje nuo euro ivedimo laiko. Pirmiausia absoliuti dauguma prekiu ir paslaugu kainos sendien 1:1 lito-euro,o kai kurios pabrango net kartais. Kokiuo tikslu Tauta durninama? Cia tie patys skaiciuotojai,kur paskaiciavo,kad Lietuvoje pragyvenimo lygis jau pasieke 75 procentus europos lygio. Matyt bankininkai lygina savo atlyginimus su europos ?

Silva2017-08-02 14:51

Šitam psixopatui jokie psixologai bejėgiai pagelbėti...

o dieve2017-08-01 20:43

Va tai bent ekonomistas:) Pas psihologus siunčia na jam jau laikas pas psihiatrus :) kiek kainavo litais dabar tiek eurais kainuoja įdomu kokiomis paslaugomis naudojasi ponas kad ir pav. paėmus kirpykla anksčiau kirpimas vaikams kainavo 2-3 lt o dabar 3 eurai ir nereikia aiškint kad niekas nebrango

308-tam2017-07-31 20:18

O ko jam vaikščioti į kirpyklą, jei plaukai durną galvą paliko?

Nu jo2017-07-31 17:43

kalkuliatoriui batateikos nusėdo...

Algis2017-07-31 17:16

Aš klaidingai galvoju ,kad po euro įvedimo viskas pabrango ir pasinaudosiu Jūsų patarimu ir kreipsiuosiu pas psichologus tik tada kai Jūs pasinaudosite mano patarimu ir kreipsitės pas psichiatrus.

Egidijus Baltušis2017-07-31 14:06

Jo straipsnis visiškiems besmegeniams, o psichologas čia prie ko? jis gal primokės pabrangimo skirtumą?

jo2017-07-31 13:03

Jau greitai kanale "draugiskas zmogeliukas" bus rodoma medziaga apie zide finansinke Varanauskiene. Stebekit

ne2017-07-31 12:54

Tik su degradavusiu padorumu specialistai jaučiasi gerai meluodami,buvusiems mok.mokėtojams,kurie pusbadžiu kas antras žemiau skurdo,paversti elgetomis rengtis kitų išmestais,ar mirusių drabužiais,tupėti namie priešpensijinėmis dienomis,nes nors ir gyvenant l.taupiai, prie euro paskutinėms dešimt dienų pensijos nebeužtenka.

ddd2017-07-31 11:10

Tiems ekonomistams kurie tiki statistika ,igi reikia susimastyti...jus lyginkit ne su kainomis pernai metais ,o su kainomis pries 5 metus...kazkaip keistai atrodo...visa salis rekia ,kad blogai valstybeje,zmones issilaksto is jos,o oficiali politika vis bando ikalti ,kad viskas puiku kylam i aukstumas...kaip yra?

sc2017-07-31 06:21

TRAUKIT ATGAL LITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SC2017-07-31 06:21

Kai kurios didelės tarptautinės finansinės institucijos prognozuoja, kad euro nuvertėjimas dolerio atžvilgiu tuo nesibaigs – 2017 metų pabaigoje vienas euras kainuos vos 85 ar 80 dolerio centų.

skorpe2017-07-31 06:20

Per šešiolika savo gyvavimo metų euras dar nė karto nebuvo taip greitai tiek daug nuvertėjęs – nuo praėjusių metų birželio dolerio atžvilgiu jis prarado ketvirtadalį savo vertės. Toks radikalus valiutų kursų pokytis yra būdingas sunkiai prognozuojamų ir rizikingų valstybių valiutoms, pavyzdžiui, Rusijos rubliui, tačiau sunkiau paaiškinamas kalbant apie dvi didžiausias pasaulio rezervines valiutas. Kodėl euras taip greitai prarado patrauklumą ir beveik be perstojo skęsta daugiau nei pusmetį? Ar tam iš tiesų yra fundamentalių priežasčių, o gal tai tik trumpalaikis sentimento pokytis, susijęs su ECB vykdoma pinigų pasiūlos didinimo politika bei spekuliacijomis valiutų rinkoje? Dauguma neabejoja, kad euro ir dolerio kursas dar šiemet pasieks paritetą. Kai kurios didelės tarptautinės finansinės institucijos prognozuoja, kad euro nuvertėjimas dolerio atžvilgiu tuo nesibaigs – 2017 metų pabaigoje vienas euras kainuos vos 85 ar 80 dolerio centų.

SC2017-07-31 06:12

Situacijos neapibrėžtumą puikiai iliustruoja tai, kad, remiantis dabartinėmis prognozėmis, Lietuvos vidutinė metinė infliacija būtų vos viena dešimtąja procento mažesnė, nei reikalaujama. Tai būtų labai simboliška, nes būtent viena dešimtąja procento per aukšta infliacija užkirto Lietuvai kelią eurą įsivesti 2007 m. : infliacija siekė 2,7 proc. , o infliacijos kriterijus buvo 2,6 procento. Kaip sakoma, likimas viena ranka atima, kita duoda, tad norisi tikėti, kad šį kartą Lietuvai tiesiog negali nepasisekti, tačiau palikti įvykius savieigai labai pavojinga. Juk bet koks netikėtas pasaulinių naftos, maisto ar kitų žaliavų kainų šuolis kaipmat nubrauktų visas Lietuvos viltis įsivesti eurą dar 2015 metais. O kitos galimybės galime laukti ilgus metus – juk nepavykus įsivesti euro 2007-aisiais, kita galimybė pasitaikė tik po septynerių metų. ///2013 m. birželio 15 d///DELFIO straipsnelis :)

SC2017-07-31 06:11

Lietuva 2007 m. tik per plauką netapo pirmąja Baltijos valstybe, įsivedusia eurą. Koją anuomet pakišo vos viena dešimtąja procento dalimi per aukšta infliacija... „Skubėk lėtai ir būsi pirmas“, – tarė Estija ir 2011-aisiais pirmoji iš visų trijų Baltijos sesių įsivedė eurą. Antroji euro lenktynių finišo liniją 2014 m. neabejotinai kirs Latvija, o 2015 m. turėtų ateiti ir Lietuvos eilė. Tačiau tai gali ir neįvykti, nes Lietuvai koją vėl gali pakišti per aukšta infliacija. /////////////////// O DABAR BULDOZERINIU BUDU isivede..... ir ka ... JEIGU BUTUMEM ISIVEDE 2007 metais, GAL SENDIEN VISKAS BUTU KITAIP ??? O dabar grybas vazinejasi ant tanko :(

skorpe2017-07-31 06:03

"Prilyginčiau faktą stojimo į euro zoną mūsų įstojimui į Europos Sąjungą", - ketvirtadienį Žinių radijo laidoje "Pozicija" teigė A. Brazauskas. Anot premjero, įsijungimas į euro zoną yra ir prestižas, ir būtinybė, kitaip Lietuva liktų Europos užkampis. Jis ramino gyventojus, kad šalyje euro įvedimas neturėtų sukelti didelio kainų augimo. "Šiokia tokia rizika yra, bet ji bus žymiai mažesnė nei kitose šalyse dėl to, kad prieš keletą metų esame susieję tvirtais ryšiais litą su euru, kursas yra stabilus, todėl perėjimas praktiškai bus mechaninis", - kalbėjo A. Brazauskas. Premjeras pabrėžė, kad šią savaitę priimti principiniai sprendimai dėl šalies mokesčių reformos - gyventojų pajamų mokesčio mažinimo ir turto mokesčio įvedimo - turėtų ne tik subalansuoti šalies mokesčių sistemą ir valstybės biudžetą, bet kartu ir padėti valstybei išlaikyti egzaminą dėl euro įvedimo nuo 2007 metų. Vyriausybė trečiadienį patvirtino strateginius tikslus sudarant 2006-2008 metų valstybės biudžetą, tarp kurių ir siekis nuo 2007 metų įsivesti bendrą Europos Sąjungos (ES) valiutą - eurą. 2004 metų birželį kartu su Estija ir Slovėnija prisijungusi prie Antrojo valiutų kurso mechanizmo (ERM-2) Lietuva išsaugojo iki tol buvusį lito ir euro santykį - 3,4528 lito už 1 eurą. Pirmadienį valdančiosios koalicijos partijų politinė taryba sutarė dabar nustatytą 33 proc. gyventojų pajamų mokestį kasmet mažinti 3 proc. , kol jis sudarys 24 proc. Tuo pat metu nuspręsta iki 1-2 proc. nuo vertės apmokestinti fizinių asmenų nekilnojamąjį turtą - turimą antrą būstą. Nekilnojamojo turto mokesčiu nebus apmokestintas gyventojų turimas vadinamasis pirmas būstas, sodas bei garažas. Tikslus šio mokesčio tarifas dar bus skaičiuojam /// ELTA 2005 m. vasario 24 d

SC2017-07-31 05:58

O KUR BUVO 2 litai- sendien 2(klaida) eurai, bet tai tik tam , kad butu patogiau skaiciuoti :)))

SC2017-07-31 05:57

O KUR BUVO 2 litai- sendien 23 eurai, bet tai tik tam , kad butu patogiau skaiciuoti :)))

skorpe2017-07-31 05:55

O JUS ZINOT KAS BUS RUGPJUCIO MENESI???? BUS taip- visi kas melavo, voge , ar kitaip gyveno, ne pagal VISATOS ISTATYMUS - ZUS... tiesiog eis gatve ir kris...... tai nevalgykit mesos , pereikit prie kosiu.... ir bus daug zmoniu su nuvaziavusiais stogais- tai va vienas is ju sitoje nuotraukoje, bet cia tik pradzia :) :) SAZININGI pilieciai saugokites , nes tiems nuciuozusiems nepades ir psihoatrai, ipatingai balkoneli apeikit..... nes gali putos dribti ir vazoneliais kristi :) ....

skorpe2017-07-31 05:48

O kai kas pabrango tik dėl pačių gyventojų patogumo.//// NAUJAS ANEGDOTAS!!!! :)

zzz2017-07-31 02:23

Su---as kote!

pipiec2017-07-30 18:43

griauciu vyniotinis negali būti protingas-jis seniai kaip ir visi skandinavu banku atstovai-NEBELIETUVIS,suknistas melagis,kokiu reta buvo net TSSR laikais-ir viskas tame-jog tais laikais tokie sedejo -o dabar laisve PAPUGOMS-SEB,SVED ir kitokiu aferiugu uabams....

nieko nuostabaus2017-07-30 17:32

is ko pinigus gauni,to ir giesme giedi.

Dzukas > 310. Kažkas ne taip2017-07-30 17:24

Jus nepastebejote triju esminiu zodziu - "SEB banko užsakymu"

Real2017-07-30 17:14

Ką neoliberalai daro, kai nebeturi argumentų: šypsosi, kikena, varto akytes ir naudojasi "sąmokslo teorijos"sąvoka. Pasitikrinkite su savo pažįstamais.

Kažkas ne taip2017-07-30 17:06

Man regis, šis ponas vyr.ekonomistas arba gyvena miegodamas, arba jam su galva kažkas netaip.

liaudyje2017-07-30 16:03

ne be reikalo yra toks posakis - myža ant akių ir sako kad dievo sisųsta rasa iš dangaus krenta.

ar2017-07-30 15:55

jis kvailas, ar į parduotuves, kirpyklas ir t.t. nevaikšto?

žopa2017-07-30 15:28

Šitie analitikai savo gyvenimą baigs prie duobės,kai žmonių kantrybė baigsis.

yel“l“ow submarine to 305. suldu2017-05-03 03:25

problemos aktualumas niekur nedingo :) - laikas tik dar labiau išryškino ekonomikos “ekspertų“ proto nuogybes ...

suldu2017-05-03 03:13

Paskelbta: 2015-08-16 10:14 ka jus cia dabar pergyvenant senus isgyvenimus?

jeronimas2017-05-03 02:54

Nustokit ,bankininkai,atvirai tyciotis!! net nesinori cia aiskinti,kas ir kiek pabrango.Paprastai krinta i akis tai ,kas kainavo litais,dabar tiek pat jevreis.O kad jus nematot,tai cia irgi kalti jevrikai,kuriu perdaug jums mokama.

Ramonas2017-05-03 02:46

Tai ka Lietuvoje 90% suaugusiuju nemoka matematikos paprastos? Dar ir saipytis pradejo is zmoniu neva neispruse, kuo toliau tuo graziau.

inga2017-05-03 02:29

Šiandien pirkau 5 pieniškų dešrelių pakuotę - 2,45 EUR. Kada jūs mokėjote 8 Lt už 5 pieniškas dešreles??? Kur čia yra mano patogumas????? Iš kur tuos "ekspertus" ištraukėt? Net nebejuokinga, o žiauriai pikta. NESITYČIOKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viola2017-05-03 02:03

Man labiausiai patiko frazė: "kai kas pabrango tik pačių gyventojų patogumui". Net nerandu epiteto tokiam idiotiškam teiginiui.

ekonomistui2017-05-02 19:34

parduodu 20 Litu uz 20euru.

Toliai2017-05-02 16:00

Musu bociai sakydavo kad plaukai palieka kvaila galva.

jonukas2017-05-02 15:25

kas valdžioje, banke darbuojas....visus pas psichiatrą...proto ir sąžinės nerasta...tokie ten debilai ir gali galvas linkčioti...gėda Jūsų tčvams , kad be sąžinės užaugimo...bet jūsų vaikams, anūkams atsilieps ...vistos dėsniai patvarko...išsigymimą...sekmės ,,balionus'' pūsti

Liutas2017-05-02 04:39

Vel zmones durnina

Egis2017-05-01 23:47

Man toks yspudis, kad sitas zomogus pries eidamas y laida gerai kasko paruke , nes matyt pats nesuprato ka pasake

Irina2017-05-01 18:48

Neturi jie sažines! Jie gauna atlyginimus po5tukstančiuseuru. To del ir sako kad nieks nepabrango. Jie vaikšto j ganbeju valgiti ir petauja irvakarenijauja. Jiemsir nebrangu. Svoločiai!!!

Arunas2017-05-01 17:28

Klausimas kas situos ekspertus ir ekonomistus paleido is Vasaros 5 ?Pagal ju isvadas tai nesveiki jie.

Jonis2017-05-01 15:18

Šiaip tai gegužės 1 d. yra Vergų Šventė. Gyvenantiems už duonos kasnį, stogą virš galvos, paklodę. Tai šventė-šūkis: Negalima toliau sękinti Tautos.

Algirdas Mačiulaitis2017-05-01 14:15

Teoriškai daug kas atpigo. Praktiškai viskas tapo brangiau. Nelabai supratau, ar čia humoras, ar tas rašytojas visus skaitytojus laiko durniais. O gal čia rašo Aušra Maldeikienė??

> 290. Jonis2017-05-01 12:59

Išėjo į demonstraciją.

Jonis2017-05-01 12:33

Kažkaip pasigendu Stasio & E komentų. Gal jiems Šiandien Šventė?

xxl2017-05-01 12:16

Nepykit. Natūralus žmogaus noras daugiau užsidirbti ir gyventi geriau. Tik negerai, kaip lietuvių liaudis sako, kad už kapeiką ir blusą basą į Rygą nuvarys, ir už rublį tėvą, motiną parduos. O čia tik pakalbėjo... Reiks pasakys, kad ir skurdžių pas mus nėra. Ar nuo to kas pasikeis?

Jonis2017-05-01 12:07

Jei tirtų Nepriklausoma visuomeninė, ne bankininkų, ne farmacininkų, ne pramoninkų finansuojama organizacija, rezutatatas bus kiek kitoks. Mūsų ekonomikoje- jokios konkurencijos ir skaidrumo. Dabar, vykdomas aktyvus žmonių mulkinimas, apilėšk, kol masės nesusiprato, kad jas apvagia. Žinome, kad postkomunistinių šalių ekonomiką dabar valdo ne politikai, ne žmonių valia, o konsorciumai, korporacijos, Fondai, teigiantys , kad nuo vieno jaučio galima lupt tris skūras. Mūsų politikų įtaka šiam procesui - MINIMALI. Valdžių keitimas nedaro įtakos šalies ekonomikai.

Vladas2017-05-01 11:52

Ot,parazitai,kaip iš žmonių kvailius daro... ;-( Beveik viskas pabrango-mėsa,daržovės,vaisiai,rūbai... Aš specialiai visus savo čekius rinkau iki euro ir db visad pasiskaičiuoju.PVZ...toje pačioje parduotuvėje kempinėlės kainavo 0,99 lt,o db 0,57 euro,ledai 1,20 lito,o db 0.70 euro,na,ir n kitų prekių. Matai,pas psichiatrus svoločiai siūlo nueiti... Kad jie kur...

Vladas2017-05-01 11:51

Gryna propoganda............

Vladas2017-05-01 11:49

Jeigu žmogus idiotas-tai tas ilgam...ir nera šansų pasveikt........

Eu2017-05-01 06:08

Idiot? Idiot... reik maziau gert jam ir i parduotuve bent karta paciam uzeit ..ubogas samane getiantis

Žydrunas2017-05-01 02:57

Lietuvoj nera propogandos

Tuckus2017-05-01 02:02

Idomu kodel atliginimu taip neapvalina ka lengviau skaiciuot butu

antanas2017-02-22 13:52

ejau i laidotuves tai uz vainika sumokejau 50 euru,dariausi pasa su kortele neskubos tvarka virs 50 euru,skaiciuok maciuli

antanas2017-02-22 13:45

ispanijos siltnamiai sitam ekonomistui butu ne pro sali,kad proto igautu

Mačiuli2017-02-22 12:55

Jeigu žmogus idiotas-tai tas ilgam. Čia dalis tarybinės tautosakos. laikas tamstai kreiptis pas psichiatrus, nes tamstai jau ne tik su regėjimu,bet ir protu nebegerai. Padorioje kompanijoje už tokius pasisakymus kaip mat gautum į snukį, kad netaukštum nesąmonių.

O tiems2017-02-22 12:54

teisingai galvojantiems,kad niekas nebrango ivedus eura butu neptosal nuvykti i Rokiskio sanatoryja galvos pasitikrinti.

Iš kur tokių ekspertų imasi?2017-02-22 06:21

Dar vienas, kuris galvoja, kad žmones nevispročiai ir nieko nesupranta arba jiems vaidenasi didejancios kainos. Reiktų šiam garsiam finansų ekspertui pagyventi nors pusmetį pagal kito protinguolio Lazutkos paskaiciavimus, t.y.238€, tada gal akys atsimerktų arba praeitų noras kitus glušiai laikyti.

dustas22017-01-28 11:40

Mačiuli, duosiu tau vienos smulkmenos pavyzdį. Geriamoji soda. Iki euro apie 30 lietuviškų centų (10 eurocentų). Dabar - 60 eurocentų ir tai su nuolaida. Vadinasi, planuojama dar didinti. Tai yra pabrangimas 6 kartus.

v2017-01-27 22:14

Turbut darba gavo na chaliavu,svogeris kazkieno.

klausimas2017-01-27 18:06

na ar įsitikinote kad gyvenate melo civilizacijoje?

SA2017-01-27 17:59

Visiškas tautos pažeminimas visą tauta d*bilais laiko ne gėdą ?

Julius2017-01-27 14:09

Jūsų aukštoji matematika ekonomistai kažkodėl skiriasi nuo mūsų žinomos. Pateiksiu paprastą pavzydį, kuris atsakysi į vieną aiškų klausimą. Ar pabrango prekės, ar ne? Nesvarbu į kūrį prekybos centrą užeisite, ilgavaisių agurkų kilogramo kaina be akcijos 2. 99 € t. y. 10. 32 Lt. Toliau matematika dar paprastesnė 10 kg. agurkų 29. 90 € arba 103. 20 Lt ir išeini su tuščiu pirkinių maišeliu, nes nusipirkai vos ne vytintos dešros, kurią ištrauksi tik ypatingoms progoms. Tai gi, atsakykite ponas Mačiuli. Nuo kada agurkas prabangos prekė?

Dainius2017-01-27 13:27

Vulgariai, šlykščiai ir nechigieniškai. Kai meluoja politikai, akivaizdu. Kai apgaudinėja bankininkai, katastrofa. Patologija į akis lenda. Kaput mūsų teritorijai ir finansų sistemai.

Lukas2017-01-27 00:12

Mačiuli Nerijau, Tu debilas?

potenciali ligonė2017-01-26 22:01

gal Nerijus išduotų paslaptį, kurioj parduotuvėj jis apsiperka, kur viskas taip atpigo? Nors iš dalies aš su juo sutinku. PVZ. gėlės turguj litais kainavo 3 litus. o eurais jau 3 eurus. Bet tai argi čia pabrangimas? Juk kaip buvo skaičius 3, taip ir liko 3. Hmmm...

To267. Pamastymui2017-01-26 20:28

To267. Pamastymui, todėl kad pigiau Suvalkuose ir kažkurie suvalkiečiai apsipirkinėja Suvalkuose ir ne tik Suvalkuose.

Pamastymui2017-01-26 20:02

Jei viskas nebrango, tai kodel Suvalkuose pilna masinu su lietuviskais numeriais?

Sahra-mahra2017-01-26 19:47

"Tarnauju Lietuvos chuntai!" (Nerijus Mačiulis).

Atsiprasau,2017-01-26 18:11

na, bet sis,,ekonomikos zinovas"-visiskas chamas, o gal -idiotas? Taip tyciotis tikrai nereikia. Ir avinais visu laikyti-taip pat. Liuciferis! Tfu, ant tokiu. Zmones, jo nuomone, turbut akli, kurti ir nemokantys skaiciuoti. Kur preke kainavo 20 litu, dabar-tiek pat euru! Ka norima apgauti-tauta ar pacius save, jog kainos ir paslaugos gali kilti 3-4 kartus, o atlyginimai-vos vos, ir zmonems papudrinus smegenis viskas plaukia toliau sena vaga? Tokios valdininku anarchijos(jie kalciausi) dar nebuvo. Jei jau emigrantai atvyke skaiciuoja ir taupo, neisivaizduoju, ka zmones istengia nusipirkti uz 200-300 euru per menesi. Tai toks zmoniu apiplesimas-protu nesuvokiama! Ir kaip bjauru, kai kazkoks ,,labiausiai cituojamas ekonomistas" (greiciau, labiausiai sulindes i... ) aiskina, jog ne viskas pabrango (o gaila turbut, ar ne? Jusu valia butu-dar keltute kainas). Dar kaltina zmones neisprusimu! Net skaiciuoti nereikia(beveik nera ir ka)-kiek liko maistui, sumokejus mokescius ir kiek gali skirti ivairioms paslaugoms. Jei jau anksciau zmones naujiems batams taupydavo kelis menesius, ka bekalbeti dabar? O kirpyklai, vaistams, gydytojams(mhm, nemokama medicina? ). Ne psichologo, o psichiatro ir dar gero reikia siam pacanui, kad nusileistu ant zemes. Plaukiojant padebesyse ir gyvenimas atrodo grazesnis. Pagyvenkite kartu su tauta! Toks cinizmas, mustras, susidorojimas su zmonemis ilgai testis negali. As bent tuo tikrai tikiu. Prakenteta 26 metus, iki 2020-uju nedaug beliko. Uztrukus ES karvutei, kazkas pajudes. Tikiuosi, i gera.

:)))))2017-01-26 17:30

JEIGU VISKAS NESUBRANGO PAGAL ŠITĄ NESAMONIŲ RAŠYTOJĄ...TUOMET JAM PAČIAM JAU SENAI PAS PSICHOLOGUS LAIKAS.... KAD RAŠO UŽSAKOMASES NESAMONES....IR APLAMAI, AR BENT VIENAS NEMELAGINGAS IŠ ŠIŲ EKSPERTŲ

euras2017-01-26 16:52

Mielas,Neriuk,kiek malsi tą š...!

koloradinis vatnikas2017-01-26 15:45

superinis cinizmas, padugnės ir tiek... tie skandinaviški bankininkai tyčiojasi iš LT ir piliečių...

pilietis2017-01-26 15:24

Teisingai Estai sakydavo, kad nera durnesniu kaip Lietuvis.Tai cia yra vienas is tu idiotu

visai2017-01-26 13:06

idomu , ka apie si personaza pasakytu veidu specalistas ,, mislinu , diagnoze butu ,,,,,,,, ,,

Nu jo2017-01-26 13:02

Jo jo, prisimenu šito žmogėno pasvaigimą. Norėjo visiems įrodyt, kas esam durniai. O kaip gavos? Kaip visada....

Mačiuli2017-01-26 12:49

Tu dar ne psichiatrinėj už tuos patogumus kai viskas pabrango?

Gal2017-01-26 12:45

gana ta balvona rodit,atsibodo iki gyvo kaulo...

Brango2017-01-26 12:33

ka tik buvo galima pabrangint,ir tai supranta,zino ir pencininkai.

.2017-01-26 12:14

Mikai ..išmok skaityti ..viskas tikrai nebrango, o jei kas ir brango tai tik Lietuviškos prekės ir paslaugos dėl perdėtu lūkesčiu su atėjusiu euru .

Ostapas Benderis2017-01-26 12:12

Mačiuli, po kiek "opiumas tautai"? O gal tiesiog nusiimk rožinius "valstybės melo" akinius.

Mikas2017-01-26 12:04

Toks asilas nebūtų priimtas net avių ganyti. Pvz, sviestas "Saulutė" iki EU įvedimo kainavo 0,75 eur. Dabar 1,28, kefyras 0,5 ltr. Kainavo 0,83 eu. Dabar 1,83 eu ir taip be galo. Jei man reikia pas psichologą tai tokiam pranašui pas psichiatrą. Ir dar suskis tyčiojasi tai esą žmonių patogumui.Pusprotis yra tas kuris tiki oficialia dezinformacine statistika.

T0mas J.2017-01-11 14:38

Kai kalba bankų ekonomistai - jūs girdite turtuolių bankininkų, milijonierių nuomonę. Ar jums įdomi turtuolių nuomonė, ar jūsų interesai sutampa? Tad atitinkamai ir dėmesio skirkite jų kalboms..

Manau2017-01-11 14:25

Jeigu śitas żmogus neturi artimųjų, tai valstybė turi padèti śitam žmogui. Juk negalima juoktis ir tyčiotis iš psichinę negalią turinčio žmogaus.

Elle2017-01-11 13:22

Sis zmogenas tai etaloninis visiskai isplautu ir isdziovintu zombio smegenu pavyzdys.

I Rokiski2017-01-11 12:11

tuos durnius vezti,kol daugiau kvailysciu neprikalbejo.

mikas2017-01-11 11:21

Manau ,kad jie abu pas Maldeikienę ekonomikos mokinosi.

pEdikui2016-12-29 03:04

esi pats repuojantis fašistas,negerbiantis nieko lietuviško. Tau Žemkalnis lietuviškesnis už Putiną? Kažkodėl Lietuvoj Žemkalnį vadina Landsbergiu, o Riabiną-Putinu...

Skaidrai2016-12-29 02:58

gyvenimo lygis kyla, bet tamstai smegenų per maža, kad suprastum,jog kylant pragyvenimo lygiui, turi kilti ir pajamos pragyvenimui. Kitaip-gyvenimo pabaiga ant stoties perono, peroksidine skaidrioji kekše.

na manau2016-12-29 02:35

suprantu, yra teisingai galvojančių ir yra klaidingai galvojančių. Tarpe tų,kurie galvoja, jog, įvedus eurą viskas pabrango, daugiausiai galvoja teisingai. Tie kurie galvoja, kad niekas nepabrango, arba dirba banke, arba yra absoliutūs durniai,visai nieko negalvojantys.

Oi2016-10-24 18:47

Mačiuli,pabandyk daryti atpigusias "taburetes". Jas darydamas daugiau uždirbsi ,negu SWED banke ekonomikos makaronus kabinėdamas. Makaronų kabinimas jokio BVP nesukuria. Viskas atpigo,tame skaičiuje ir euras,kuriuo nusiperkama mažiau vartojimo prekių,kai 1 litas tapo lygus 1 eurui. Niekas nepabrango, tik pinigai susilygino.

ooo2016-10-22 12:29

klaidingai matantiems kainas reiktu kreiptis pas opkulistus.

Rojaka2016-10-21 17:09

Sitas ir Nauseda yra profesoanalus makaronu kabintuojai!!!

Taip2016-10-21 13:12

Šitam ne tik pas psichiatrus, bet ir pas akių, ir ausų gydytojus.

As2016-10-21 12:41

Nesuprantu, dievazi nesuprantu, na gerai, tai kaip sitas "gudrus" ponulis paaiskins vaistu kainas? Viena diena Capsikam tepala parduodu uz 4. 67€ , o kita diena musant i kasa tas tepalas 7. 48€ !!! Ir taip visi vaistai per metus, nuo liepos 1 d, kai imta deti tik viena kaina, be litines sumos, pakilo bet po 3 €, ar cia tas apvalinimas patogumui skaiciuoti? O kur konkreciai padidejo algos? Kirpeju? Tai kad jos perka patenta ir alga uzsidirba pacios, niekas joms algos nemoka. Kieno dar alga didejo is tu kas dirba su sutartim?

Klausimėlis2016-10-21 02:03

Gerb. eksperte, Jūs užmiršote pasakyti, kad po euro įvedimo visiems , kas turi vieną kitą eurą susitaupę senatvei jūsų banke labai padidėjo palūkanų procentai ir tai kompensuoja kainų pakėlimo parduotuvėse ir aptarnavimo įmonėse nuostolius. Klausiu, ar Lietuvos gyventojai turi mokėti aptarnavimo įmonėse pakeltas algas. Man kaip ne ekonomistei atrodo,kad neturėtume to daryti, o jei jums atrodo kitaip, tai eikite tobulintis ten , kur siūlo daugybė komentatorių.

va kokie musu2016-10-21 01:22

E K O N O M I S T A I

kaip2016-10-21 01:07

Tas "specialistas" nustate kad reikia pas ...iatrus? Nebent pats nori integruot i smegenis netiesa psihologiniu budu?

Ceslovas2016-10-21 00:55

Gerbiami komentatoriai nekreipkit demesio i dauna pEdika. Sunkus ligonis.

Manau,kad Mačiuliui2016-10-20 23:00

psichologai ir net psichiatrai nepadėtų-diagnozė beviltiškas.

Darijus2016-10-20 21:37

Šiaip, E būtų vienas iš geriausių Kunskameros eksponatų.

E to 2282016-10-20 21:33

Šaudysiu į tokius vatnikus kaip tu.

Laukia2016-10-20 21:21

nesulaukia tokiu ekspertu Rokiskio psichietrine.

nesuprantu2016-10-20 20:50

kažin ,ar nors mažą gramelį gėdos jausmo jis turi ,kad gali šitaip postringaut ,žiūrėdamas žmonėms į akis,tėveliai,gal jūs jam paaiškinkit ,jeigu esat gyvi

Juokelis2016-10-20 20:34

Na koks jis ekonomistas? Alkocholikas+narkomanas. Pažiürėkit į jo feisą.

nika2016-10-20 20:27

Aš negalvoju kad pabrango ,aš tai matau kasdien apsiperkant o pas psichiatrus reikia Mačiuliui

to E2016-10-20 19:31

Apsispakajink,tautos atmata.Geda net skaityti tokias nesamones.Geriau isvis nieko nerasyk.Bet matyt trupiniu pabarsto ,todel negali nusispakajint?Siaip,tai matyt esi gerai paruostas ,ir prasidejus maidanui saudysi i savus nuo stogo?

E to 2262016-10-20 04:34

Snoras ne bankas o vagių kontora, gerai kad neliko jo.

Vytautas2016-10-20 04:25

GRYBAUSKAITE isvogdama SNORO ir UKIO bankus,taip apvogdama LIETUVA ir jos tauta su LANDSBERGIO gauja konservatoriu pagalba,zino kad baigesi jos kadencija ir nori dar apsidraudimui sau uzsigarantuoti ramybe.Tai ji dabar darys,ciulbes nors ir lakstingala,ka be abejo sugeba nuo KGB laiku,kad tik butu TATOS beretininku partija pasivadinusi KONSERVATORIAIS,tk nemato kad ju kregzdes tai apsisike,ir tuo sudu tauta terpa.

E2016-10-20 04:15

Ne pas psichiatrą, o tiesiai į krosnį visus kacapinius koloradus.

Bankininkai2016-10-20 03:11

vien žydai, todėl ir meluoja...

suldu2016-10-20 03:00

jo isvardinti produktai priklauso sezoniskumo kategorijai, nepamirskim ir rusijos embargo maisto produktams. restoranu ar paslaugu veikla nepriklauso nuo rusijos, tad ju neitakoja maisto embargas, butent ta, ekonomistas, sako, kad viskas brango.(aisku, patogiai "pamirsdamas" rinka itakojancius ivykius).

Nesuprantu2016-10-20 02:41

Ar tai pas tamstu kreiptis?

jam2016-10-20 00:51

reikia kreiptis pas psichologus, melagis.

Na jau na :)))2016-10-20 00:47

Litais patogu buvo ir neapvalinant. Ar teigs jog 5,99 yra suapvalintas skai2ius. Turbūt patys egzpertai dar mediniais skaitliukais skai2iuoja, kad jiems reikia apvalinti.Ir iš kur tiek akiplėšiškumo?

Pilietė SS2016-10-19 22:59

Mačiuli, kuo greičiau kreipkis į psichologus.

finansu ekspertei2016-10-19 22:42

tai dar labai gerai butu jei tik tiek,bet kad kainos eurais tokios kaip buvo litais ,deja.

nieko sau2016-10-19 21:58

Ale tai bruzina nesamones:)

Pamenu2016-10-19 21:08

..kaip tie ekspertai kalbejo pries 2008m krize.:))))ivyko viskas atvirksciai:)))

komentatorius2016-10-19 20:53

tas iš SWED dar jaunas bet jau sąmoningai durnių laužia.

Anfisa2016-10-19 20:32

Uzeini i bet kokia parduotuve ir supranti - jeigu nieko nepirkti, tai kainos atrodo visai padorios...

belenkas v22016-10-19 20:30

konkretus demagogas. profas apversti skaicius kaip reikia. „Šis kainų didėjimas yra tiesiogiai susijęs ne su euro įvedimu, o su didėjančiais atlyginimais – ypač tai akivaizdu, kai kalbame apie paslaugas – kirpėjų, santechnikų ar šaltkalvių“ Pagal bankininka iseitu kad euro ivedimas padidino kirpeju, santechniku ir saltkalviu atlyginimus, o va tie jau uzkele kainas. Kas jums neaisku? :D

belenkas2016-10-19 20:25

o kuri ketvirti su kuriuo sitas sulygino ? tu kur negalima lyginti bet vistiek galimai galima daryti isvada...prietaisas juk padare.

Visiškas2016-10-19 20:08

Mačiulis Nausėda.Čia Diagnozė.

T0mas J.2016-10-19 20:02

"kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“, - paaiškino J.Varanauskienė. - aš jai į tai štai ką atsakysiu: jei prekybos centras stengtųsi daryti kaip geriau pirkėjams, lentynose nebūtų kainų 0,99 euro, 5,99 euro. Tačiau juk yra tokių!! Todėl nemalkit mums š.. Kaip tik banko atstovė, taip ir mulkintoja.

T0mas J.2016-10-19 19:59

Ką sako bankų tarnai - nereikia klausytis. Bankai mums ne draugai. Nebalsuokim sekmadienį už bankų draugus. Lietuvą pakaitom valdo TS-LKD ir LSDP vyriausybės - ir visad bankams gera gyventi. Nebalsuokim už bankų draugus. Nebalsuokim už tuos, kurie mūsų gyvenimą pablogino 3,4528 karto.

204 teisingai2016-10-19 19:54

Pritariu. Jei nekreipti dėmesio į raides po skaičiais (Lt, €, EUR) tik nedidelė dalis prekių brango, dauguma pigo. Gal ekonomistas kainas skaičiuoja vis dar litais, pamiršo, kad jos jau eurais.

Proto bokštas2016-10-19 19:24

Cit. iš str. „Swedbank“ vyr. ekonomistas Nerijus Mačiulis teigia, kad iš tikro pabrango ne viskas, kai kas net ir atpigo, ir tai rodo oficiali statistika"... Kažin, ar šitas "proto boštas" moka padauginti 1x3, matyt nemoka, nes pagal šitą p. N. Mačiulį, kad net kai kas atpigo... Kainos šoktelėjo net 3 kartus, o ponas, matyt gauna pilną maišą pinigų, ir nebesugeba suskaičiuoti savo turtų, apart nusikalbėjęs, kad kainos prekėms mažėja, o tos kainos kiekvieną dieną vis kyla... Nesuprantamas šito pono noras meluoti, ir "pudrinti", žmonėms smegenis... Manau, kad laikas ponui pas psichiatrus pasitikrinti savo sveikatą...

kas cia per vapaliones ?2016-10-19 19:23

,,Šis kainų didėjimas yra tiesiogiai susijęs ne su euro įvedimu, o su didėjančiais atlyginimais'' ???

su euro ivedimu Lietuva prarado viska2016-10-19 19:20

todel valdziasnukiai turi buti teisiami mirties bausme.

Teisingai2016-10-19 19:02

Niekas nepabrango. Kaip buvo litais, dabar eurais. Vienas prie vieno. Tik tada minimali alga buvo tūkstantis litų-dabar trys šimtai eurų

Valda2016-07-17 18:42

Gal gerbiamam ekonomistui reikia didesnio isprusimo? Euro ivedimas ir zmoniu isprusimas nedera su kainu pakelimu, truputi pasidometi reikia paprasto piliecio prayvenimo lygiu, o po to rasyti apie isprusima !!!

Virgis2016-05-30 03:29

Nu tie visi ten bukapročiai,reik ne i kažkokiu auditu ataskaitas žiurėt,o kas parduotuviu lentynose.ex nėr ko dejuot,visi varykim į lenkus apsipirkt ir bus ramu...

Saulius2016-05-21 14:35

Jei save vadinantys protingais, išsilavinusiais, viską žinančiais žmonėmis, visą paprastą liaudį siunčia ne pas psichologą o iš kart pas psicheatrą - žema ir ne pagarba. Jau tauta Jumis netikės, kai galąsite liežuvius prieš rinkimus. Su jumis ginčytis beviltiška. Gyvenimas parodys. Daug kartų pasakykite cukrus - saldžiau nebus.

remis2016-05-07 23:01

nesuprantu, kam reikia mokintis tuos aukstuosius jei vien tik debilai aplink,vieniems kainos nepakilo, kitas kaip asilas ziuri i 5 aukstu nama ir sako kad taidvieju aukstu namas.kad meluot sau ir kitiems nebutina turet aukstijo mokslo diploma, uztektu psihiatro pazymos

Romalda2016-05-05 23:16

Šimtai kainų kurios buvo litais dabar eurais tas pats.. Nežino ir meluoja visiems i akis.. Bet priprates.. Tas pats kaip laba diena.. MELAGIS! Vokuetijoj del euro viskas pabrango ir jie to niekur neslepia, Lietuva įpatinga čia nebrango .. O čia ,kaip visada bla bla bile ką.

mauglis2016-05-05 18:28

ponas ekonomistas aisku kokia algele gauna ir dar tikriause apsipirkineja valdziai skirtose parduotuvese kur viskas pigiau mat jie nabagai vos gala su galu suduria,:)))))))))mus kurie komentuoja gazdina kad negalima rasyti piktybiskai ,smeizikiskai o ponas ekonomistas liaudi siuncia pas psichetrus ,jam galima tai tada as ji pasiusiu i Rokiskio ,durnyna ten tures laiko ir gal geriau paskaiciuos ar paprango maisto prekes ar atpygo??????

Ramutė2016-05-05 17:35

Citata: "kai kurios kainos šie tiek padidėjo dėl to, kad gyventojų patogumui jos buvo apvalinamos. Vis dėlto realybėje nutiko taip, kad kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“, - paaiškino J. Varanauskienė." O KODĖL NESUAPVALINTI IKI 1,8 euro? Juk iš apyvartos nėra išimtos 20 centų monetos? Čia reikia ne pas psichologus nukreipinėti Lietuvos liaudį, o prekybininkus pas psichiatrus.

Julija2016-05-05 16:57

Net skaitytti nesinori,vel uzsakyta propaganda varo, akivaizdus irodymai yra ,kad LT pagal dabartini atlyginima pirmo butinumo prekes yra brangios,susidarau nuomone ,kad sitie ekonomistai ,kurie viska skaiciavo,ne truputelio neismano apie pacia ekonomika

Inga2016-05-04 18:56

Kai jis gauna atlyginima daugiau nei 3000 e, tai jis ir nejaucia skirtumo,o vidutiniam zmogeliui uz 325 yra sunku

Pro2016-05-04 15:09

Demagogiškai manipuliuojama žodeliu "viskas". Aišku, kad visos prekės be išimties tai nepabrango. Bet pragyvenimas tai juk pabrango ženkliai.

jonas2016-05-04 11:33

Didesnio ciniko, apgailėtino marazmatiko, kalbant apue kainų pokyčius, dar negirdėjau. Jis lygiuojasi su akvariumu. O gal jis kandidatuoha su socialdemokratais, o gal darbo partijos fonas.

Atsakau2016-05-03 22:29

Ponas ekonomiste Nerijau Mačiuli, jei svogūnų kg kainavo litą, o dabar kainuoja eurą, manau, kad Jūs esate labai ,,pasikaustęs'' kainodaroje arba tiesiog, išskyrus save, visus laikote durniais.

Laima2016-05-03 15:40

Viskas labai pabrango,ypac paslaugos.Todel ir traukia buriais toliau is Lietuvos i turtingesnes salis musu jaunimas.tusteja Lietuvele.

labotomija2016-05-03 13:06

Viskas eina iki to,kad dabartine valdzia liks visiems laikams nes draudzia pasisakymus ir nuomonės reiskima ir uz tai baudzia.

xxxx2016-05-03 02:06

To "protinguolio" negaliu klausyti - jam pas psichiatrą laikas.

barbosas2016-05-02 16:44

Na jei uz tuos 27ct. ikrestu grietines suapvalintai daugiau, gal zmones ir nesipiktintu...

ruta2016-05-02 15:50

Tai gal pačiam ekonomistui reikia kreptis į psichologą?..

Eilinis pirkėjas2016-05-02 04:30

Nu ir iš kur imamos tokios statistikos suvestinės kuriomis remiantis niekas nepadrango? Turbūt ne Lietuvoje gyvena šis rinkos analitikas, toks jausmas, kad apsipirtki vaikšto ne pats tai nesiorentuoja kainose ir žmonių uždarbiuose. Arba prabudo iš gilaus žiemos miego ir nesuspėjo susiorentuoti kas aplinkui daros.

NB2016-05-02 03:31

Ko gi žmonių patogesniam skaičiavimui negalėjo tų kainų suapvalint į mažesnę pusę? :)

Pastebejimas2016-05-02 01:45

Niekas nepabrango, tiesiog litas tavo lygus eurui. Kaip ir Lietuvos ekonomikos specialisto supratimas lygus nuliui. Bet aisku kodel zmones vargsta, kai tokiu proto bokstu pilnas seimas

O2016-05-02 01:36

dar mažai ten nevispročių?

tomlawyer2016-05-02 01:22

p. Maciuli, Kitaip negalite sakyti, ar ne taip, jus gi banko tarnautojas. Jus dirbate privaciai strukturai. Kodel i politika neinate?

Skaitytojas2016-05-01 22:35

Is kur tas ekonomistas toksai? Ir ta kuri moka apvalinti pinigus! lol Taip apvalinti pinigus moka ir vaikai! Tai kokius mokslus ta gazele yra baigusi? Suapvalino ZMONIU NAUDAI!!!! Bet gavosi ne ZMONIU NAUDAI!!! Nieko nebesiprantu kas Lietuvoj darosi! Viskas ZMONIU NAIDAI, bet gyvenimas Lietuvoj ZMONEM VISAI NENAUDINGAS!!! Jie tikrai mano kad mes visi idiotai ir tai daro akivaizdziai mums visiems Lietuviams juokiasi i veidus! Visus valkatas ekonomistus patarejus ir istatymu vedejus reiketu jau trenkti is valstybes rumu! Kiel dar mes pakesim!

stasys2016-05-01 22:30

Daiva .. na bukite kantri dar padidės .. juk Butkevičius žada .. bus vidutinė 1100 Eu .. o min ne mažiau 500 eu .. taipkad tai ka jus išleidžiate žvakutėms nebenusės Lietuvos bankuose kaip indėliai milijardais o taps realiais pinigais kurie pagelbės stimuliuoti musų pačiu ekonomiką per vartojimą.. Todėl sekantis klausimas Jums,.. kas Lietuvoje labiausiai brango per tuos 2015m. ? dėl atsakimo kreipkitės pas geltona .. ats. palikau jo kairėje kišenėje .. :)

Daiva2016-05-01 22:18

Šiandien pirkau žvakutes močiutei ant kapo.Taigi mažytė žvakutė Iki parduotuvėje kainuoja 1 eurą 9 centus.Atrodo nebrangu,bet litais tai būtų vos ne 4 litai. Tuo tarpu tokios pat žvakutės kanavo 1 litą. Tad kaip sumažėjo mano perkamoji galia? Atlyginimas tai liko tas pats.Ir tokiù

171-am Lukoševičiui2016-05-01 20:21

Kada tave iš psichiatrinės paleido? Ir kodėl paleido?

gintaras2016-05-01 20:15

Nereikia sekti pasakų , daugelio prekių kainos ženklus padidėjimas visiškai akivaizdus , o statistiniai vidurkiai tikrai sunkiai derinasi su realia konkretaus žmogaus pinigine , beje čia labai gražus p. Varanauskienės pavyzdys dėl apvalinimo . Suapvalinama maždaug 0,8 Lt pirkėjo nenaudai ir kalbama apie patogumą . Man geriau tebūnie mažiau patogumų .

VM2016-05-01 14:07

Kokia dar statistika ir išvis neaišku kaip ji sudaroma. Statistika juk tiesos neparodo...

stasys2016-05-01 13:30

kiek cia jie gali meluoti.Ekonomistai?Nejuokinkit!

yel“l“ow submarine to 173. Darijus2016-05-01 05:24

na, naivumas ne visada reiškia bukumą :)

Darijus2016-05-01 05:02

Nr.172-am: Erika, o tu tikrai buka ar tik apsimeti?

Erika2016-05-01 04:58

Na supratau, kainas apvalina, Jei buvo 1,73 Tai dabar 2 eurai, O Tai ko tada neapvalina zmoniu naudai? Lai buna 1 euras, ar 1,5 euro, Kodel I didziaja puse viskas? Tai jau nuo paprasciausio pavyzdzio kaina padidejo 15,6%....

vladas lukosevicius2016-05-01 00:18

Retas urodas ,,, jį seniai ne psichologams , o psichiatrams reikia atiduoti , o jie tai jau žinos ką su juo daryti . Nes kainos ir juos palietė . Vien tramdomaisiais marškiniais jis neišsisuktų .

jojus2016-04-30 23:58

Gatveje sutikus tik per ta pamaivska,iskrypeliska snuki uztraukti. Cia jokiu komentaru daugiau nereikia.Plauna kazkam kojas ir pinigus ir vaidina daug nusimananti financininka"GAIGYS" Viskas... Jau SPROGSTU is pasiutimo.....

Is2016-04-30 23:40

pasižiūrėkit į veidą į galūnę -is. Tai ko norit?

Valentinas2016-04-30 23:24

Nu ir ka komentuoti, jau nervas ima... Norisi keiktis, jau, o ne komentuoti...

:DDD2016-04-30 23:01

25 metai ir jokio progreso tai kokie ten ekonomistai sedi, jai nesugeba nieko padarit ir tik visalaika pradekite nuo saves o kada jie patis prades nuo saves. Tai isheina taip kad mes paprasti zmones esame idiotais o jie elitas. Visalaika loja rusai okupavo rusai blogi o ka jie patis padare per 25 metus. kadaise ishvezinejo jega zmones ish lietuvos o dabar jie patis ishvazuoja tai kaip galima dabartine valdzia pavadint tada? Manau chia viksta tautos valimas kitaip sakant genocidas bet kuria yra sunkiai irodoma nes kaip ir niekas nieko nenaikina bet zmoniu vis mazeja.

Skaitytoja2016-04-30 22:18

Ne nu jie bando įrodyti mums kad pomidoras yra agurkas.... nu atleiskim mes jiems :)))))

Rimantas2016-04-30 21:15

va del tokiu "dirbanciu ne savo valstybei ,o uzsieniui,kurie isplauna lietuviu pinigus !propaganda,demagogija kada baigsis,kada bus perimta valstybes lesu tvarkymas saviems bankams ir butu vedama griezta prieziura" .o del "pchichologu" tai patiems tokiems veikejams,gerai butu kaqs met pasitikrinti sveikata???

Dzūkija2016-04-30 20:58

youtube.com/watch?v=qZrXUpH5Spo

Nu lop.as2016-04-30 20:48

Tegu vien pienu ir grudais ir maitinas... Kiek pakilo minimumas ? Tikrai ne tiek... kodel lygina su praeitais metais, jeigu jau Euras buvo ??? Paemus 2014 ir 2016 metus, viskas kas buvo litais, tie patys skaiciai dabar eurais beveik uz viska, aisku tikrai yra 1-2 isimtys, bet pienas tai tik del pertekliaus ir tos isimtys turi savo priezastis... imbargas ir t.t. .... Nesamones sneka...

stebėtojas2016-04-30 18:32

tai reikia papildomu etatu psichetru ,kabinetu ar net vagonėliu po milijoną,o pati tokių žinių skleidėja apdovanoto,kalalafijoru kuris būtu ikainuotas didžiausia kaina,dar tauta taip naglai nebuvo durninama,trumpai rusu laikais pas buhalterį atėjus ir paklausius kodėl alga sumažėjo,jis pasukdavo kelis kartus mehaninės skaičiavimo mašinėlės rankeną ir parodydavo skaičius,aišku tie skaičiai jau buvo nustatyti kaip reiktu,klausdavo ar supratai,jei ne tai tar kelis kartus sukdavo kol klausėjui nusibosdavo žiurėti kaip jis suka rankenėle,na toks pareiškimas skatina balsuoti kojomis,kol tokie pareiškimai ,be atsakomybės bus skelbemi ,juokas pro ašaras.

Žiniuonis2016-04-30 18:26

Šiam pseudoekonomistui Mačiuliui pačiam pas psichiatrus reikianueiti. Gal "ratų" dozę susivaręs apie kainas šneka. Mato tik skaičius ir nieko daugiau. Ir bankininkė sužibėjo visu savo proto genialumu - na, kas čia tokio,tik plis 16 procentų. Tai kodėl taip sėkmingai nesumažino iki 1,5 Euro? Bepigu bankuose šiltuose krėsluose gaunant kelių tūkstančių atlyginimus, (kurie faktiškai yra pavogti iš banko klientų apmokestinant paslaugas), tada "dzin" jai tie plius 16 proc.... Lietuvių kalboje keiskime žodį pabrangimas į SUAPVALINIMĄ(į didžiąją pusę)...

Sigituxxx2016-04-30 18:13

Kaip jiems paprasta kai jie mato tik skaiciukus popieriuje. Pvz dirbu pamainini darba su naktinemis kartais dirbu virsvalandzius. Mano imone viska saziningai sumoka bet pastebejau kad jei gaunu atlyginimo trupuciuka daugiau tai mokesciai ji taip apkarpo kad jo maviau lieka. Nes juk cia Lietuva. Jei uzdirbi 350 tai esi vargsas o jei 400 tai jau bagotas. Tai jie tose savo ataskaitose ir mato kokias superinea algas mes visi gaunam nesvarbu kad nuskaicius mokescius visi ubagai esam. Dar pikta kad tas 'pirkeju patogomui' atliktas suapvalinimas krenta i svetima kisene ir visiems viskas tinka. Tai tegu apvalina nuo 1. 73 iki 1. 5 kad paprasciau skaiciuoti butu. Ale ne vienas tokio patogumo pritaikyti nesiverzia. Valdininkai ir peekybininkai tyciojasi is pilieciu.

Nežiniukas2016-04-30 17:27

Anksčiau pas mus mokykloje valytojos visada dėvėdavo mėlynus chalatus. Oi, atsiprašau, čia apie valstybės reikalus, kuriuos turi spręsti mūsų valdžia, o ne valytojos, diskusija. Kaip aš čia papuoliau?

nesvarbu2016-04-30 17:07

ka galiu pasakyti, oi oi issikas JIE sau duobe.

vitus2016-04-30 16:59

duodu 1000 eurų tam, kas įrodys kad mano atlyginimas, padidėjo.....

Jau taip yra2016-04-30 16:21

Statistika - oficialus valstybinis melas. Pas mus tikrai niekas nepabrango - tik prie kainos vietoje litų užrašė eurą, o prie atlyginimo ,,pamiršo,, gale pridėti vieną nulį

as piktas2016-04-30 16:01

Ir kaip tau Maciuli apsivercia liezuvis taip kalbeti. Is tavo zodziu tu palaikai versla. Turetum kaip ekonomistas buti neutralus. Turbut bijai, kad uz prasta kbalba prarasi darba arba pinigus. Taigi, sneki kaip zmoniu priesas. Na nieko, liks LT seneliai pensininkai ir ekonomistai...

svieto pabaiga2016-04-30 15:23

Negi jie galvoja kad mes visiški puspročiai ir nieko nebesusigaudom. Tai tiems pseudo specialistams laikas pas psichiatrus.

Rasa2016-04-30 14:12

Patikėkite, pardavėjos ne ,,ant pirštų,, skaičiuoja. Paskaičiuot 1,73€ vietoj 2, nesukeltų jokių nepatogumų.

Šu...do veryi kledesiai2016-04-30 14:08

Kaip galyma pasitelkti į tokio žmogaus nuomonę, jeigu jis my..a į akys ir aiškina kad žemė yra kvadratinė??? Jeigu pvz mano atlyginimas per pastaruosius kelis metus nesikeitė ir ne turėjo keistis o mano pirkta arbata uz 3 litus dabar kainuoja 2 eurus, tai nera normalu... kaip tik opačiam... reikėtų kreiptis į psichologus jeigu skaito kad viešai galima taip reikštis, rodant sąvo nekompetingumą...

Robin Hood2016-04-30 13:46

Tokiem pedikam ir moka kad pistu prota paprastiem zmonem su savo supistais straipsniais...

Robertas to Dzūkija2016-04-30 13:17

Ne monopolijoj... daug priežasčių įtakoja tai , beje pasirinkimas juk yra... žmonės juk perka Lenkijoje kur logika?

Lina2016-04-30 13:17

O kodel ne suapvalinti mazejimo linkme, pavizdziuj 1.73 eur.padariti 1,50 eur. bet gi ne negali. Tad ir vaziuoja zmones i Lenkija. Neapsipirkti geguzes 10,11,12 diena manau permazai, reikia nepirkti isvis. O vaziuoti i lenkija.

Dzūkija>147. Actas2016-04-30 13:05

:)))))))))))))))) tamsta esate Auštrevičiaus ir Savčenko pasekėjas ???????????? Pirmyn...Juk problema visai ne čia...Problema - monopolijos...

Actas2016-04-30 12:58

Ryjat kaip svinakai tai ir kainos kyla.Nepirkit ir nukris.

nerealu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2016-04-30 12:47

„Vis dėlto realybėje nutiko taip, kad kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“, - paaiškino J. Varanauskienė.

naglumui nera ribu2016-04-30 12:42

tiesiai i akis saiposi ir zvengia!!!!! kaip reikia sugebet isvapseti toki sakini: pabrango del jusu paciu patogumo? nu kaip? mano megstamas suris eme ir pabrango 30% tiesiog keliu dienu begyje, dabar jam dedamos akcijos ir kainuoja kaip anskciau be akciju, tai cia del mano patogumo sitas marazmas? ir sorry, bet agurku neperkame, neimanoma ipirkti jokiu.

Jusbalvonai2016-04-30 12:38

Kaip tai nepabrango mano megiama loyd arbata kainuodavo 4.99lt,db ji kainuoja 3,45e,atpigo taip?nes db 5 nesiekoa

Rūta2016-04-30 12:24

Paciam ir reiktu specelisto, ar nepagidomu periem kas per s*** jai paciam reiktu pragivent is minimumo ir dar vaika islaikyti tai pastebetu kad net tuoletinio ipirkti negali...

kaimiete2016-04-30 10:53

Iš kur jie nukrite??? Konkretumo, kas tie "kaikas papigo"???

Arunas2016-04-30 05:53

Tokius gudruolius reik be kalbu statyt prie sienos ir sušaudyt

Algis2016-04-30 04:36

Nekeisdamas mitybos įpročių anksčiau per mėnesį maistui išleisdavau 200 litų, o dabar gal tik kiek sumažinęs perkamų produktų asortimentą išleidžiu 150 eurų. Štai žiūriu, žiūriu į šiuos skaičius... O gal tai optinė apgaulė..? Na, bet piniginė tuščia ir žiūrėk nežiūrėjęs.

Hmmm2016-04-30 04:23

ar jam paciam viskas gerai??

daiva2016-04-30 04:13

brangus ekonomistai, nezinau.. kur ziurite ir kaip skaiciuojate.. dirbu prekybos centre..po minimumo didinimo. .. keitesi ir visos ( visos kainos) tris dienas keitem .. nuo vieno cento, buvo prekiu pvz rukytas eseris pakilo net dviem eurais.. taip kaikurios prekes pakilo po visai nedaug, bet kad ir minimumas pakilo labai nedaug.. taip , kad nieko mum nepakele..

Rosita2016-04-30 04:12

Net negaliu skaityt sito slamsto! Siknos svyla, kad liaudis kyla! Negyvenu Lietuvoj jau daug metu, bet grystu atostogu karta per metus 'paatostogaut' ir patikekit - kainu skirtumas jaucias NEREALIAI!! darosi per brangu gryzt savaitei. Kainos kosmines ne tik maisto, bet ir paslaugu! Suma kuria isleisdavau per 3 savaites LITAIS, si balandi gryzus isleidau ta pati EURAIS per SAVAITE! Pastebejus kainas Maximoj apstulbau! Negalejau patiket savo akimis! Lietuviskos kainos = arba net didesnes nei mes mokam UK, gaudami 5 kartus didesnes algas! Absurdas auksciausio lygio! Ir kaip imanoma rasyt tokius straipsnius apie tai kaip zmones issigalvoja tokius AKIVAIZDZIUS dalykus??? VIENYKITES ZMONES! PIKETUOKIT! STREIKUOKIT IR NEPASIDUOKIT VISOKIEM SMEGENU PLOVIMO STRAIPSNIAM! AKIVAIZDZIAU JAU BUTI NEBEGALI! LAIKYKITES! UK LIETUVIAI SU JUMIS!

Vytas2016-04-30 03:42

Man būtų labai įdomu pasikalbėt su tuo "ekonomistu", kurio atlygino mes tikriausiai nežinome. Ponas jei nesilankote parduotuvėje ir nelyginote kainų prašom tokiu "debilišku" straipsniu nerašyt. Nelaikykit tautos visiškais durneliais. Tik tokie "ekonomistai" ir gali tokia nesamone pasakyt. Būtų labai idomu pamatyt ta jūsų statistika. Ar jūs lietuvos piliečius laikot visiškais debilais?

Laura2016-04-30 03:41

Straipsnis prajuokino iki ašarų:DD visiems taip šiknos svyla, kad griebiasi šiaudo kaip tik vėl apdumt akis vartotojams, kad šie nurimtų:DD Idiotų gvardija...Viskas mielieji ponai, galėsite valgyti trešnes po 20 eurų ir būkit Jūs laimingi.Pagaliau liaudis sujudo.PAGALIAU!!!!!!!!!

Pikta2016-04-30 02:43

Man toks jausmas kad su mumis lietuviais daro eksperimenta tipo ,,ant isgyvenimo" paziuresim ar isgyvens sitie,o tada gal ir ant kitu saliu isbandys.Ziauru

Mundis2016-04-30 02:39

.... ei, 'dolbajobai', kiek jums sumokejo uz sita jusu sjleidziama "brieda" ? Ar 'slabo " tai paviesinti?

Nėra žodžių2016-04-30 01:56

kokie brudai sėdi valdžioje,o tokie ekonomistų straipsniai- eilinis žmonių mulkinimas . Anksčiau iš savo algelės kažkaip gyventi galėjau , o dabar net išgyventi sunku. Visus valdininkiūkščius reikėtų pasodinti ant minimalios algos- lai parodo , kaip galima gerai gyventi. Kaip žmonėms algas kelti , taip nėr pinigų , o ginkluotis - visad prašom.

nu taip2016-04-30 01:48

nu nejau mes kvaili....skaiciuot nemokam 3 sudaugint ir 3.45....nu juk visai durneis laiko.....nu bet tolerancijos isvis neturi ponai...

2016-04-30 01:31

Nežinau kaip kam, bet man visai nesunku skaičiuoti skaičius, esančius po kablelio.Jei ponams taip dėtinga, lai eina į pirmą klasę, na o pakeliui dar ir pas psichologą užsuka.

As2016-04-30 01:24

Ar jie debilai , ar mus visus debilais laiko.....man jau zodziu truksta. Jam minimuma ir kad pgyventu su seima koki pusmeti.....gal tada truputi akis pramerktu. Durniu laivas, garbes zodis..

nesuprantu2016-04-30 00:58

ar gerb ekonomistai yra durni ar tik apsimeta tokiais. Zmones gal negyvena vien pirmo butinumo prekemis, t.y. duona ar grudais. Jie perka drabuzius, remontuoja, stato namus. Gal norite pasakyti kad ir paslaugos nepabrango? Tada pabandykit pasisamdyt elektrika ar koki tinkuotoja, pagyvenkit valgydami vien butiniausius, atpigusius maisto produktus, pasizvalgykit po elementarius padevetus drabuzius ir tada is naujo pakomentuokit situacija.

Bobute2016-04-29 23:35

Isgyvenkit,Ponai uz minimuma,su vaikais,vaikaicais,skolon uz paslaugas.Nerijui skiriama.

O!2016-04-29 21:48

Tokiu kainu, kaip LT, niekur nera. Suda mala valdziuke. Lietuviai perka padevetus drabuzius labdarkese, nes nauju nusipirkt kisenes neisnesa. Maisto kainos kosmines. Laime dar, kad Lenkija netoli.

Arturas2016-04-29 21:27

Tokius idijotus pacius pirmus reikia naikinti....

RH2016-04-29 20:52

Sitas asilas remesi oficialia statystika..O pagal statystika pomidorai balandzio menesi kainavo 1.50€

:)2016-04-29 19:44

iš šitų ekonomikos žinovų aiškinimų reikia suprasti, kad tuomet, kai tave ryja smauglys, tu vis tiek turi jaustis laimingas, nes ir taip nieko nesupranti...

Vida2016-04-29 19:02

O kai kas pabrango tik dėl pačių gyventojų patogumo.- pritrenke ponas ekonomistas tikra zodzio prasme, nors daugelis ji vartoja reikia ar nereikia...kokiu cia aukstuju ekonomiku ir mokslöu reikia kad paskaiciuotum kur isleidi alga arba kaip leidai litais ir kaip eurais-galu su galu nebegali sudurti, ale mokslincius mat atsirado...tfu...

oman tai2016-04-29 18:43

pasidare laaabai abejotinas sito pono isprusimas ir issilavinimas...Duodu kepure prisikti, kad seime giminaiciu turi!!!

Joli2016-04-29 15:38

Nieko, jūs, runkeliai, nenumanot...o jei matot, kaip ant akių kainos kyla, tai esat neišprusę. Ir tikrinkitės ne regėjimą, o psichiką. Ekspertai, blyn, žino geriau!!!!! Šaudyt tokius.

marsietis2016-04-29 15:02

Mačiuliui reikėtų išmalti marmūzę vien už straipsnio pavadinimą. Atsirado antras Butkevičius.Ar tik ne jums abiems reikia psichiatrų pagalbos? Liandsbergis[rašau kaip turi skambėti vokiška ar žydiška pavardė]pavadino šunauja jam neįtikusią žiniasklaidą ir susilaukė tokios reakcijos,jog dar ir šiandien griaužiasi nagus.Matysim kaip atsilieps Butkevičiaus ir Mačiulio karjerai jų neapgalvoti posakiai.

Nesuvokema2016-04-29 13:37

Papirktas asmuo tas Mačiulis apgaudinet biednus ir alkanus

Henrikas2016-04-29 12:51

Akiniuotis aiškino, kad kainos bus apvalinamos tik į mažesnę pusę.

yel“l“ow submarine to 115. Jolanta2016-02-02 17:18

o ką ? - taip pat pakėlė kainą ir visi aruodo konkurentai ? :) - įtariu, kad tikrai ne visi :))

Jolanta2016-02-02 17:10

Issigandau,kai pamaciau, kad tris kartus pabrango ideti skelbima i aruoda ,2014 metais kainavo 10 litu, o dabar eurais 8.99 euro..truksta zodziu..kodel sitiek pabrango???Nekonvertavo i eurus,perrase kaina..o alga tai nepakilo tris kartus ..

Ponas2015-12-09 13:55

KO čia lojate, ne metas išeiti į gatves?

teisybė2015-10-15 03:44

KLAUSYKIT JŪS TYČIOJATĖS? aš neskaičiuosiu dabar eurais aš pasakičiuosi litais: pėdkelnės pigiausios prekybos entruose vaikiškos kainavo 7,99- dabar "nepabrango" iki 12,99 čia ką apvalino? skuduryne daiktai- vaikiški viršutiniai rūbai- kelnės treninginės hgeresnės kainuodavo 5lt marškinėliai trumpom rankovėm 3lt nauji 5lt firminiai nauji su firminėmis kainomis 7lt retai 9lt DABAR 5 eurai pagrindinė kaina- treninginės kelnės nuo 3,50(kas grubiai 12lt) marškinėliai 5 eurai kas grubiai 18lt. apatiniai mergaitiški prekybos centruose pigiausi būdavo 1,45lt dabar 1,99 eurai... kaip jums tai? nepabrango? kelios prekės paliko kainą ž taip bet ne daržovės. Turguose iš viso neapsimoka pirkti treninginės kelnės 18 eurų???? čia gariūnai. megztinis 20 eurų vaikiškas (70lt kas nežino) žinot pradedu eiti apsipirkti į firmines parduotuves tokias kaip adidas nice HM nes MAN PIGIAU ir prekės kokybiškesnės- o tai jau baisu- nes kišenė niekad nepajėgdavo pirkti tokiose parduotuvėse. galiu pasakyt visada pirkdavau tokiu metu maximoje avokadus jie kainuodavo 1,29lt. dabar "akcija" 69 eurocentai. paskaičiuokime 30 eurocentų yra litas taigi virį 2lt... tai ne akcija.

Jam gerai kalbėti2015-08-22 03:48

Yra žmonių kurie 100eurų gauna kaip jam išgyvent su mokesčiais dydžiausiais jukne centais moka

rimantas2015-08-22 01:19

Jei Nerijus Mačiulis gauna keleta tūkstančių eurų tai jam nusispjauti ant pabrangimo,o kaireikia pragyventi iš 300 eurų tegu pabando,manau jau kitaip kalbėtų bobutė krapais prekiavo turguje už 30 centu litais dabar prašo 30 centu eurais ar nejuokinga.....

Mačiuliui2015-08-20 12:13

Kasdieninių produktų ir paslaugų kainų padidėjimas visiškai nesvarbus. Kadangi negaunu "Mačiuliškų" pajamų man kai kurios kainos stipriai paaugo. Vasaros pabaigoje agurkai ir pomidorai kainuoja daugiau kaip 3Lt/kg. Vynuogių kainos didesnės kaip 5Lt/kg. Smarkiai pabrango šviežios uogos. Smarkiai šoktelėjo paslaugų kainos. Be abejo gal surasi pora prekių, kurios šiemet pigesnės negu pernai, bet tai nekeičia bendros tendencijos.

pasipilde2015-08-19 23:22

Lietuvos durniu sarasas dar vienu Maciuliu. Bet dalis lietuvos iprato pasitiketi durniais.

> 106. Kryptingas smegenu plovimas2015-08-19 14:36

Butent pavadinimo LIETUVA nepanaikins. Vadinkites ta Lietuva, mosuokite trispalvemis, rekite Lietuva ir Landsbergis, giedokite savo Himną ir kurkite dokumentinius filmus apie pokario patizanus kiek tiktai norite, didziuokites kad esate drasiausi ir saziningiausi pasaulyje, tai jums yra ir bus leidziama iki soties. Visa kita, tai jau tikrai ne jusu reikalas: t.y. pinigai ir visi kiti su šios “valstybes“ valdymu susije dalykai.

aAlgirdas2015-08-19 13:59

aš manau, kad jeio Mačiulis gerbtų ne tik save bet ir kitus - pirmiausia pabandytu argumentuotai atsikirsti oponentams ir antram, jei to nesugebėtų, daugiau NIEKADA nevaidintų analitiko ir nesirodytų viešumoje ( tik abejoju ar tuomet jis būtų reikalingas bankui)

Kryptingas smegenu plovimas2015-08-19 12:29

Sionistai dirba toliau. Neuzilgo panaikins Lietuvos pavadinima ir vadinsimes kokia nors Valstija ir tai bus zmoniu patogumui

d32015-08-19 10:44

jewras turejo buti yvedamas 1:1 su litu, jei jau buratinai atsisake valstybingumo. bet kolaborantai megztomis beretemis pasielge kaip ir su mazeikiu nafta. leido kolonizatoriams dar karta nuskusti lt avinus vidury baltos dienos. nieko nepadarysi, tam ir avinai, kad juos kirptu, ir ne tik.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2015-08-19 09:56

"Klaidingai galvojantiems, kad įvedus eurą viskas pabrango, reikėtų kreiptis į psichologus". Taigi elementariai suprantama, kad niekada nebuna VISKAS ir niekada nebuna VISADA. Pasaulis yra kintamas. O kalbant apie pabrangima ar nepabrangima reikia ivertinti tai, kad gal jau yra taip pabrange, kad nera kur daugiau brangti, tai yra brangiau nei Europoje. Ir taip zmones neiperka, tai ir tikslo branginti NERA! Va tada jau nera ka branginti ( nebenti maciulio mintis :) ).... O kas dar nera brangiau nei Europoje... tikrai brangs.... taigi pas psichologa teks eiti paciam Nerijui Maciuliui. Visgi siuntineti pas psichologus kitus, kaip paciam jau aiskiai yra butinybe... yra negrazu, nekuklu, nekulturinga ir neprotinga! Reikia ivertinti susisiekianciu indu savybe. Kainos issilygina.... deja atlyginimai tikrai ne.

Z.K.2015-08-19 03:27

Padarykit eksperimenta: paklauskite visu tik banke dirbanciu analitiku apie kainu pakilima po euro ivedimo ir tu paciu paprastu pilieciu, kurie eina kieviena sekmadieni i turgeli. Su pastaraisiais, ko gero ir buvo atliktas tyrimas ir padarytos veliau isvados. Kazin, ar veliau nebus tarp analitiku, kuriems greitai teks apsilankyti pas psichologa:) Juk jo nuomone irgi gali skirtis nuo pono ANALITIKO N. Maciulio. Kaip keista, kad jei turi kitokia nuomone, esi debilas ir tas, kuriam reikalinga psichologo pagalba.... O veliau skundziames, kad nera tolerancijos kito zmogaus atzvilgiu, vienai ar kitai nuomonei... N. Maciuli - ir kaip psichologas turetu pasitarnauti man, kuriam kainu pakilimas yra akivaizdus? O jei tu nesugebi paprasta kalba paaiskinti kainu skirtuma, -tai gal paciam reiketu apsilankyti pas psichologas. Bet ka jis su tavimi padarys... Jei uzimi tokias pareigas (su kuo tave sveikinu), tai gal reiketu begti nuo kritikos tautos atzvilgiu, bet paaiskinti viska trumpai, subtiliai, taip aiskiai, kaip aiskintum savo vaikams.... Aciu.

barmalej2015-08-19 03:06

visos tautos turi savu debilu...

Juozai2015-08-19 01:37

O kas tave užzombino? Okmanas ar Mačiulis?

Akcija2015-08-19 01:31

Kadangi Mačiulis siūlo visiem pasitikinti galvas, tad siūlai visiems,sutikus Mačiulį, patikrint jo galvą-galima taše, galima buteliu-žodžiu,kas po ranka...

Marijai2015-08-19 01:25

Tai mums reikia psichologo, o Mačiuliui-psichiatro

Mačiuliui2015-08-19 01:19

Tu esi durns, kaip švedas, arba neišprusės,kaip čigonas. Kaip nežiūrėsi-tu -aSILAS.

komentaras Hm...2015-08-18 20:25

Tai kad tamsta klysti. Jam dievas pirma ne pinigai, o jo tautiečiai, pasaulinėje vyriausybėje sėdintys.

Hm...2015-08-18 17:05

Tai kad jie slykstus isverstaskuriai!It akivaizdus melagiai.Pas tokius"analitikus" Vienas dievas-pinigai.Pas tokius sazine,padorumu net nekvepia.Pries to popiergalio ivedima rinkau cekius...Sulyginu su dabartiniais..Baisu!!!Tad ponai vadinamieji "analitikai",jums or psichiatrai nepagelbes!Tfu,brudai!

1232015-08-18 16:19

Iš ciklo - "Čia priėjo Mačiulis (Kindziulis) ir tarė"

pensininke,2015-08-18 10:58

man atrodo, kad visi sie ponai nusivadovavo reiketu juos sukeisti su musu emigrantais tegul jie vaziuoja pasimokyti kaip reikia dirbti , o emigrantai tegul grizta i ju vietas jie turetu susiprasti ir uzleisti savo vietas

Kai pažiūri2015-08-18 10:30

Lietuvoje tiek milijonierių ir toks skurdas.

Alex2015-08-18 03:48

Čia JŪMS reikia pas psichiatrus, mielieji ;) Jie anksčiau vienas gelis vaistinėj (jis nėra labai populiarus) kainavo 7 lt, o eurui atėjus, kainuoja 7 EURUS - gal galėtumėte, ponai, rasti bent 1 skirtumą? Ar Jūs te ir mokate, kaip tik į skaičiukus žiūrėti ir galvoti: "O, šitie vienodi, o, o šitie nevienodi." ir visiškai nepaisyti reikšmės vienetų? Ir dar, įdomumo dėlei, kodėl tos pačios sistemos nenaudojate algoms? Kodėl gaudavo 2000 lt, o dabar tik 600 eurų? Maunate visus kaip reikiant, kad tik daugiau uždirbti, ištempti pinigų iš, atsiprašau, idiotų, nesugebančių mąstyti blaiviai. (Jug taip apie mus galvojate) Bet ko vertas toks jūsų gyvenimas? 1 mln? 10? Bendrai žiniai - tai TIK POPIERIUS, ir jūs dėl jo tapote amoraliais tuščiais vaiduokliais. Prieš savo mirtį jūs tai suprasite, GAL, bet jau bus per vėlu. Tad maukite mus kiek norite, o galiausiai jūms bus blogiau, nes viskas grįžta su kaupu, brangieji. Gero gyvenimėlio.

Povilas2015-08-18 02:01

Konservatoriu ruporas nusisniaka pastoviai,uz pinigus.

Maciuliui2015-08-17 23:31

reiktu kreiptis i psihiatra .pienas pigesnis tik Putino deka ,jei rusai pirktu pieno produktus pamatytumet kiek kainuotu.

RaiN2015-08-17 22:26

Tokie vaikinai,kaip Maciulis,Nauseda nera jokie analitikai. Jie net nezino,kas tai yra. Kad tapti analitiku reikia daug mokytis,issilaikyti specialius egzaminus,gauti tai patvirtinancius serifikatus ir atnaujinti juos kas kelis metus. O sitie vyrukai yra paprasciausi banku spaudos atstovai,populiarinami,lyg kokios pupytes ir tarnauja kaip zaibolaidziai,per kuriuos nepatenkintieji islieja savo susikaupusi pykti. Bankams tai naudinga-jiems nereikia aiskintis visuomenei del savo izuliu veiksmu,o sitie uz gera alga prisiima visa neapykantos srauta.

Nezinau kaip kitaip vertinti2015-08-17 22:05

Gal Maciuliui paciam reikia atitinkamu specialistu pagalbos, bet , prisiminus kokias pareigas ponas uzima, jis tikrai nera durnas. Tada isvada persasi viena: jis samoningai meluoja ir isvercia realybe antraip. Kitaip tariant amoral;iai, o galimai ir nusikalstamai elgiasi.

du2015-08-17 21:10

debilai

Rimantas2015-08-17 21:07

Tikrai,reikia kuoskubiau isdavikus ,propagandistus vyti is Lietyvos,tegu jie vaziuoja sieno raveti,visvien smegenu neturi,praskyde??? Baisu,kas uzeme vietas dykaduoniu??

antanas. tokios realijos!2015-08-17 19:15

Taigi viska suapvalino buvo 1 lt tuoj kaip ekspertai sako bus 1€. Ko dar nesuprantate? Greitoje ateityje kainos suapvales o kai kur ir padvigubes. Tokios realijos. Kur jus buvote kai Lita voge? Vienas sancas bastuoti ir susigrazinti Lita. Kitaip ten jums visiems kelnes numaus.

Klausimas2015-08-17 18:02

Čia apie save? Pats laikas, kuo ankščiau tuo geriau - mažiau kalbėsi, protingesnis atrodysi.

yel“l“ow submarine2015-08-17 15:41

ką galima pasakyti apie tuos bankinius prostitutus(ne tik šiuos du), kurių duona yra melas - jų “analitikos“ jėga ir kryptis priklauso išimtinai nuo sutenerio nuotaikos ir sutarimo su valdžia, bet visais atvejais neturi nieko bendro su gyvenimu, realybe ir tiesa - pasijuokime ir pasityčiokime iš jų :) - ypač kviečiu tai padaryti tuos, kurie turi reikalų su tų dvaro pajacų artimaisiais - tėvais, giminėm, kaimynais ir pan.

rulikaz2015-08-17 15:16

alus palangoj buvo 6,5 , dabar 2,5 euuuurrooo

rulikaz2015-08-17 15:14

stabdziu kalades buvo prie lito 40, o dabar 35 euuraiii

na2015-08-17 14:40

manau siuos ekspertusreikia pirmiau pas psichiatra,o paskui i dienrasciu puslapius leisti komentuoti.Po tokiu ju pasisakymu ne viena gali isvesti is pusiausvyros

atpigo2015-08-17 14:39

atlyginimai ir pensijos.

Justyytea2015-08-17 14:26

Ka ten sneketi aie maista ir laikrascius , jeigu momentinis bilietas kuris anksciau kainavo 1lt dabar kainuoja 1eur. jiems tiesiuog. LABAI IDOMU BUTU PAZIURETI AR JIEMS DAVUS MINIMALU ATLYGINIMA KURIS SU MUSU KAINOM PALIGINI YRA JUOKINGAS PRAGYVENTU VISA MEN.

Blefas2015-08-17 14:15

na jiuk reikia valdzei stumti durniu va pastate artista komidijanta ,tai jis ir garuoja su savo sipsena jam paciam reiketu kai ko kad neskiestu ssssssssssssssss nereikia laikiti tautos durneis kai esi pac kausas ,marioniete politine

Pilietis2015-08-17 14:10

Na žinoma kas beveik visiems Lietuvos žmonėms akivaizdu, kainų kilimas, reikia nemažai "protingų ir autoritetingų ekonomistų" pastangų kad įrodyti žmonėms kad juoda yra balta ir atvirkščiai. O oficiali statistika tapo eiline prostitute, kokie skaičiukai reikalingi tokius ir nupieš.

Mm2015-08-17 13:55

Lobistai tipo... norėtųsi jais būti... Tam Mačiuliui ir tai Varanauskienei... Bet jiems labai toli iki jų... Ne apgausite žmonių, nes reikia pilnam kvailiui buti, kad patikėti... „Birželio mėnesio duomenimis, matome, kad pieno produktai, grūdai, duona, mėsa, vaisiai yra pigesni nei buvo prieš metus“, - rugpjūčio 7 d. „Žinių radijo“ laidoje „Dienos klausimas“ sakė N. Mačiulis. Taigi kiek yra tų pieno, duonos, mėsos rūšių produktu? Yra pigesniu, yra brangesnių... Kurie atpigo, o kurie pabrango??? Apvalina kainas, kad lengviau skaičiuoti butų, atseit patogiau gyventojams... Net ne juokinga... Buvo 1,73 tapo 2, skirtumas 27 ct. Į litus beveik 1 litas... " nieko tokio, aš galėčiau paskaičiuoti, man ne sunku"

Tas2015-08-17 13:14

Maciulis labai teisingas. Vysniu kg kainavo tris litus, o dabar tris eurus. Ir ko cia nesuprasti. krutas maciulis..... :)

Marge2015-08-17 13:09

O tas maciulis ar sveikas ?

atpildas2015-08-17 12:16

ponas tikriausiai ne viena kart jau yra buves pas psichologa,bet matyt per anksti nutrauke seansus siuliciau jam hipnozes seansus pabandyti kad atgaivinti atminti

Marija2015-08-17 11:53

Dieve, Dieve, sitoks dar jaunas vyras, o jau taip moka mus mulkint. Viskas dabar vienas prie vieno. Male pries euro ivedima, dabar vel ta pati ma, vel pudrina mums smegenis. Nerijau, jums tai jau tikrai reikia psichologo, o ne mums. Gal jis nevaiksto i parduotuves? Tiesa, sitiems, kurie gauna tukstancius euru, jie net nepastebi to pabrangimo. Kasdien kainos keiciasi. Jau net baisu eit i parduotuve, kai skaiciuoji centus.

Na, man2015-08-17 11:40

tai jau tikrai reikia psichologo pagalbos - laikraštis "Vakaro žinios" pernai kainavo 50ct. (litų), šiemet kainuoja 50 eurocentų. Ir, įsivaizduojat, man atrodo, kad pabrango!!! Į kokį psichologą man kreiptis?

robertas2015-08-17 10:46

tai aišku kad atpigo. Kainavo tris litus o dabar tik du eurus.

-----2015-08-17 08:00

Tas ekonomistas labiau panasus I benami uz eura nusipirkes eu skudurus gerai atrodo,jau vien isvaizda pasako griauti moka piramides pamato pirmas akmuo.................

M2015-08-17 04:31

Cmon, statistikos :))) mociutes prasydavo 3 litus uz braskes dabar praso 3 eur... Parduotuvese pabrango tik kai kurie dalykai, bet nu bl ne grietine ir pienu gyvi, tai reikia ziuret visuma.

ot !2015-08-17 04:04

, „Swedbank“ vyr. ekonomistas Nerijus Mačiulis teigia, kad iš tikro pabrango ne viskas'

buvo 3 litai,dabar 3 euro2015-08-17 04:03

'tik dėl pačių gyventojų patogumo'.o kur musu litai dabar ???

Lietuvoje kartojasi filmo siužetas2015-08-17 03:43

"Skrydis virš gegutės lizdo"

Ceslovas2015-08-17 02:52

Nerijau, o tau nereikia psichologo pagalbos, jeigu sakai, kad "kai kas pabrango del paciu gyventoju patogumo"?

ANTANAS2015-08-17 02:45

Aš tai sakyčiau, kad viskas atpigo: kainavo tris litus, dabar kainuoja vieną arba du euru...

niekas nekalba2015-08-17 02:22

Matomai Zmogus protingas . Buvo kalbama pries lito keitima , kad yra Sutaupyta 8 milijardai litu .Ar jie yra ar pasiimta uz keitima ?.

JUPI JA2015-08-17 02:21

Ot,parazitai,kaip iš žmonių kvailius daro... ;-( Beveik viskas pabrango-mėsa,daržovės,vaisiai,rūbai... Aš specialiai visus savo čekius rinkau iki euro ir db visad pasiskaičiuoju.PVZ...toje pačioje parduotuvėje kempinėlės kainavo 0,99 lt,o db 0,57 euro,ledai 1,20 lito,o db 0.70 euro,na,ir n kitų prekių. Matai,pas psichiatrus svoločiai siūlo nueiti... Kad jie kur...

To 522015-08-17 01:30

Nerijus Maciulis nemeluoja, mes bankui atpigom po euro ivedimo tapome pigesne darbo jega. Nes tik atlyginimus perskaiciavo 1x1 o visa kita Uuu.

Paprastas>562015-08-17 01:17

Na, taip... bet jūs kalbote apie propagandą, o ne apie „pagalbą“ ... Be tuo paskaitykit jų ruošimo programą... tai ir pinigų bus mažai ir laiko užims pakankamai...

kaunietis2015-08-17 00:20

N.Mačiulis po parduotuves nevaikšto ,ir paslaugom nesinaudoja. O dar tas pasiūlymas pasitikrinti galvas - absoliutus cinizmas.Kaip žmonės sako - sotus alkano neužjaučia.

atsakysiu Paprastam2015-08-17 00:08

Bus ir "psihologų(-ių)", ir "žurnalistų", štai pinigų gavom (Lietuva): Jungtinių Valstijų ambasada paskelbė, kad ši valstybė skirs 500 tūkst. dolerių „žurnalistų apmokymo programai“ visose Baltijos valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Žodžiai nevyniojami į vatą ir sakoma tiesiai, kad šitokių apmokymo tikslas – parengti daugiau rusakalbių žurnalistų, galinčių duoti atkirtį „Rusijos propagandai“. Turint omeny, kokios nedidelės, palyginus, yra Baltijos šalys, pusė milijono JAV dolerių tokiam tikslui iš tiesų atrodo esanti solidi suma, su kuria ne be pagrindo tikimasi užverbuoti daugiau žurnalistinių prostitučių į JAV propagandos skleidėjų gretas.

Paprastas2015-08-16 23:41

Patarimas geras: „Toliau kalbėdamas ekonomistas leido suprasti, jog tokie gyventojai galėtų kreiptis į psichologus.“... Bet tiek psichologu nėra... vėl problema. Gal dar pas politologus ir astrologus... jų tai pilna kaip velniu...

senis2015-08-16 23:40

ka jis raso, tegul raso. Svarbu kokia nuotrauka! Koks laimingas zmogus! Turbut gavo zinia, kad greitai ir Lietuvoje, tokiems leis zenytis.

kukutis2015-08-16 23:35

Šitas ANAL itikas moralinis pedikas. Ir pažymą turi. Šypsenėlė, kaip katino, kur i batus prišiko. Gal sergantis?

Absurdas2015-08-16 23:11

"Toliau kalbėdamas ekonomistas leido suprasti, jog tokie gyventojai galėtų kreiptis į psichologus." (Citata: iš str. ) Matyt, iš tokio pasakymo žmonėms, kurie mato, kad kainos sparčiai auga, o atlyginimai labai mažai kyla, o pensijos tik 3 eurus pakilo ponas N. Mačiulis viską mato per rožinius akinius. Kainos žymiai pakilo įvedus eurą. Gal reiėtų nusiimti rožinius akinius, ir pažvelgti tikrovei į akis. Jei p. N. Mačiulis viską matuoja iš savo atlyginimo,tai viskas -gražu, viskas įperkama ir žmonės gyvena "pasakų šalyje". Bet tikrovė yra visiškai kita. Nusiimkite ponuli, rožinius akinius, praraskite savo "liuksusinį darbą", gaukite minimalų atlyginimą, ir tada sekite pasakas, kad niekas nepabrango, kad kai kurios prekės net "atpigo".... Gal vis dėl to, jums, reikėtų apsilankyti pas psichologus, nes nusiėmus rožinius akinius, vargu ar pamatysite realų vaizdą, ir realias kainas... Gal tada baigsite nusišnekėti...

Ir ka?2015-08-16 22:41

Ir ka?

mama iš kaimo >Juozas 3, Skaidra 35, citrinos2015-08-16 22:38

Kažkaip "nesueina" jūsų komentarai. Normalius žmones vadinate Kremliaus agentais, o patys pritariate kainų pakėlimui, kuris buvo padarytas, kaip visaka buvo daroma Kremliaus : "darbo žmonių prašymu" /po prosjbie trudiaščichsia/. Gal vistik pasirinkit poziciją logiškiau.

senis2015-08-16 22:23

Butkevicius labai dziugavo, kad ivede eura. Dziugavo jis todel, kad labai pasitarnavo Muterlandui, skurdindamas Lietuva. Manau, kad jam uz tai Muterlandas dosniai atsilygino. Realiai, tai musu pensijas ir atlyginimus, Butkevicius, ivesdamas eura, sumazino tris su puse karto. Kainos kazkiek tai sumazejo, bet greitai uz simta euru, pirksime tiek pat, kiek anksciau, uz simta litu. Visokiems Matciuliams tai neidomu, i tai nusispiaut, jie turi savo parduotuves, savo restoranus, savo maista. Ju tikslas, kuo daugiau pagrobti is Lietuvos.

tiesa2015-08-16 22:20

Ir is kur tiek glūšu atsiranda.t

Bulviu kainos2015-08-16 21:48

Pernai turguje pirkau bulves uz 60-80 ct. Siemet perku uz 60-80 bet jau eur.ct. Eksperte grizk i si pasauli ar bent pasitikrink galva, juk bulves vienas is pagrindiniu lietuviu patiekalu. Ir kada nustosi meluoti. Nebent tau uz tavo tendencingas tyrimu isvadas gerai sumoka. Kaip ir naujo socialinio "geresnio" modelio kurejams.

Visiška netiesa2015-08-16 21:37

p. Mačiuli, kalbate VISIŠKĄ NETIESĄ - kainos net Olandijoj (buvau, pirkau) yra mažesnės (Aktion, Aldi ir pan) daugeliui maisto prekių ir ne tik maisto. O olandų atlyginimai - gal nereikia net lygunt su lietuviškais. Dabar 100 eur piniginėj reiškia nebent na 200 lt, jokiu būdu ne ankstesnius 350 lt...... Vat toks tad - nepabrango.... :(

to 392015-08-16 20:34

jei nuo gero ir saldaus gyvenimo galva padidejo, reikia didesnes beretes ir → i puiku portala delfi.lt

Robertas2015-08-16 20:27

Švedų lobistas mums pasiūlė galvą pasitikrint , na šaunu... deja meluoti prieš faktus kvaila ypač su tokia šypsenėle .

pensininke,2015-08-16 20:15

jo pasiimu50eur ir ka labai gali uz juos nupirkti nieko, o pirma buvo170litu, tai as pilnai apsipirkdavau dviem savaitem cia yra padaryta kazkokia afera mano manymu

Nu jo...2015-08-16 20:14

Kaip supratau, Mačiulis 90 proc. Lietuvos gyventojų siūlo galvą pasitikrinti...??? Sakyčiau gana originali bankinė reklama.

keista2015-08-16 20:13

kad dar lietuviai įstengia apie ką nors galvoti.... Kainos toks nereikšmingas dalykėlis, kam čia sukti protą... SKAITAU: „„Vis dėlto realybėje nutiko taip, kad kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“, - paaiškino J. Varanauskienė. Būtent toks gyventojams patogesnis kainų apvalinimo efektas ir lemia kai kurių vartojimo išlaidų didėjimą„... PAMĖGINTŲ TAIP KAINAS SKAIČIUOTI AR SUAPVALINTI PARDUOTUVĖJE VOKIETIJOJE.... TIK VIENĄ KARTĄ SUAPVALINTŲ... IR TAI ATSIMINTŲ ILGAI.... TEN ŽMONĖS NUO PREKYSTALIO NENUEINA TOL ,KOL NESUSISKAIČIUOJA CENTĄ IKI CENTO... O MES BĖDAVOJAME, KODĖL TA VOKIEČIŲ ŠALIS TOKIA TURTINGA.... TODĖL, KAD JIE SKAIČIUOJA, VISUR SKAIČIUOJA, IR TO MOKO SAVO VAIKUS...

Donatas2015-08-16 19:56

Tiesą sakant jau darosi neramu todėl, kad priėjome iki to, kad tauta maitinama bet kokiu melu, o baisu dėl to, kad be menkiausio pasipriešinimo jį praryja. Esame verti to ko nusipelnėme, o nusipelnėme mes nieko, apatija, abejingumas, tingumas ir t. t. mus išnaikins. Bet ne apie tai aš noriu kalbėti. Pats esu prekybininkas ir galiu atsakingai pareikšti, kad jei dar yra prekių ar paslaugų, kurios nepabrangusios tai tik dėl parduotuvių personalo apsileidimo ir manau, kad ilgai tai nesitęs, jos be abejonės pabrangs dėl vienos labai paprastos priežasties. Imkime pavyzdį - tarkime parduotuvėje kilogramas bananų kainuoja 5. 00 lt. , išvertus šią kainą į eurus gaunasi 1,45 eu. viskas kaip ir sąžininga, tik vienas niuansas, jei tokią kainą ir palikti atsiranda problema su centais, jų pastoviai pritrūksta. Vadinasi paprasčiau ir patogiau padaryti, kad bananai kainuotu 1,50 eu. (Atsižvelgiant į lietuvių mentalitetą ir apetitą pinigams ko gero neatsirastu nė vienas pardavėjas, kuris kaina suapvalintu iki 1. 40 eu. ) Ir pateiktame pavyzdyje kaina dar atrodo visai patraukliai, o skirtingų prekių su skirtingomis kainomis juk šimtai tūkstančių ir visos deja jei dar neužlipo tai patikėkit, tikrai užlips į viršų ir tai net ne dėl godumo, o paprasčiausiai dėl patogumo. Taip, kad išsižiok kiek tik sugebi Mačiuli ir susikišk į savo ryklę pačią storiausią, dar nepabrangusią dešrą...

to 372015-08-16 19:51

citrinos ne pirmo butinumo preke putino padlaizy tu . varyk i maskva ir melskis putinui kvaily. sis portalas ryskus hibridinio karo pries lietuva pavyzdys

tam ekonomistuj2015-08-16 19:46

dar tokio begedisko izulumo reik paieskot-kas si dvasios ubaga ekonomista pagimde-jo motinai turetu but geda-zmones po euro ivedimo vos gala su galu suduria-gyvenu uzsieni o kainos lietuvoj kai gryzau buvau priblokstas-daugelis produktu lietuvos prekybos centruose kaip pas musu o kai kas netgi brangiau-musu algos 300-euru i savaite -o lietuvoj i menesi-ir dar sitas suskis drysta meluot-vieninteliam pas psichiatra reikia nueit jam

hau2015-08-16 19:34

Citrinos jau 9lt. kainuoja. Dar taip nevubo...

Mates ir girdejas2015-08-16 19:32

Siutas ima paklausius tu bankiniu ekonomistu, prisiminkim kaip Nauseda reke apsiputojes per tv kad tik imtu zmones paskkolas bustui,kaip viskas puiku ir tt o kaip krito burbulas bustu, zmones liko su didziausiom skolom bankam kur dejosi didieji Ekonomistai? Kazkaip dinge buvo metus, dabar vel islindo mokyti, prisiskaite vadoveliu o gyvenimo realios tai skiriasi ,kitakart geda pasidaro kad ta pacia pavarde turi.

Skaidra2015-08-16 19:22

nu gal ir pabrango truputi, bet nepamirskit kad atlygimai padidejo, zmones pamirsta kad pragyvenimo lygis kyla, o tik mato blogus dalykus. kremliaus propaganda persismelke i jusu smegenys, ponai. o Lietuva eina pirmyn, tolyn nuo raudonojo maro, apie kuri megsta pasvajoti visokie ekspertai.eu ir grauzinienes su burokeviciais

ha ha :)2015-08-16 19:21

pabrango ne pirmo būtinumo prekės ir cituoju: "" sveikatos,"" į

Ceslovas2015-08-16 19:09

Ponas izuliai meluoji, man sarmata del tokiu Lietuvos zmoniu.Gal savo noru i durnyna?,o gal eik kiauliu serti.

a2015-08-16 19:00

gyvatžmogių kalbos

Romutė2015-08-16 18:52

Ne jus atsibuskit viena karta, kažin kam reikia kreiptis, pasižiūrekit kas darosi maisto prekių parduotuvėse, ar agurkai yra kainavę vasarą virs 3 ar 4 litų, trešnės parduotuvėse liepos mėnesį po 16 litų, pomidorai su akcija 99 euro centai, kiek litais pavertus išeina? o kainuodavo tokiu laiku po 1,20 ar 1,50 ( tiesiog turiu čekius kuriuos dėjau palyginimui) ar yra buvusios tokios kainos, aš čia rašau tik tas prekes kurias pastoviai pirkdavau, daržovės ir vaisiai tikrai nemažai pabrango. Pastoviai apsipirkinėdavom toj boninej vadinamoj Humanoj, didžiausios kainos būdavo geroms prekėms iki 20 litu vasariniams rūbams, šiuo metu viskas virs 9 euru kiek išeina, pardavejos šypsosi, sako dėkokit eurui :) Galiu pasakyt tik tai, kad labai taupiai gyvename, skaičiuojame prieš pirkdami, tai ka galejom nupirkt už 5-6 litus dabar reikia 5 euru.

O gal viskas gerai?2015-08-16 18:50

Tokie jau tie bankinikai jie mato tai ka kalba o ne tai kas vyksta pries akis. Todel krizems sukeltoms banku ir politiku prostituciu galo nebus kol sizofrenikai valdo situacija. Jei vieni sukele krize o kiti jiems vel duoda pinigu is valstybes biudzeto o paprasciau pasakius atema is zmoniu, kad tie kas dirbti nemoka, netaptu bankrotais. Kazkas tikrai ne taip su musu vertybiu sistema. Politikai gauna milziniska alga tik uz grazias kalbas, bankinikai gauna pinigus uz nekompetencija, stambias vagystes, krizes. O tauta vis tiki. Kaltu kaip ir nera, visi tokie patys.

3kom. Juozui2015-08-16 18:20

Tamsta matomai ne ant žemės gyveni,bet skraidai padebesiais.

Geras anekdotas2015-08-16 18:18

"Pabrango dėl pačių gyventojų patogumo"Geriau rašytumėte ne ekonomistas Mačiulis,bet dvilinkliežuvis Mačiulis.

virga2015-08-16 17:34

paziurekit kokios kainos turguje.braskes maziau2e nebuvo.ar gale sezono braskes7litus kainavo.ne.tai ko noret dar.perdaug smulkus pinigai nenori pardavinet uz centus.viskas brangsta.maxima dar kazkiek laikosi bet bananai buna brangus ir kiti vaisiai,negerai nepatinka toks gyvenimas

Jo2015-08-16 17:28

Kaip prisimenu tarybiniu metu sakydavo: "Darbo žmonių pageidavimu ir jų labui" :)

žuvis2015-08-16 17:10

Kas kas bet baravykai pabrango, tai pai krūvelė kuomet kainuodavo 25 lt, dabar 25 eurai. Aišku geriau pačiam eiti pagrybauti, nes kaimiečiai tai tikrai verčia tas pačias kainas litais į eurus.

jonas2015-08-16 16:59

SITIE GLUSAI MATYT I PARDUOTUVES NEVAIKSTO DAUG PREKIU KAINAVUSIU LITAIS DABAR KAINUOJA EURAIS

Www2015-08-16 16:59

Na kaip čia pabrango , tikrai ne , kaip kainavo svogunu 1 kg 1 lita , taip ir kainuoja 1 eura

vilte2015-08-16 16:58

valdziagyviai visai suizulejo ,laiko mus pilnais idiotais , o po to dar ir pasisaipo is musu komentaru , niekada neskaitau maciuliu ir visu kitu valdziagyviams atstovaujanciu parazitu .

Anfisa2015-08-16 16:53

Gelezine logika.Saunuolis,eksperde! Greitai ateis laikas,kai liaudis protestuos pries prekiu piginima? Zmones,netikekit savo akim,o tik tokiais eksperdais! Ir aplamai,skurdas - tai priklauso nuo poziurio: kam sriuba perskysta,o kam deimantai persmulkus...

nu taip2015-08-16 16:41

vargsai tie neispruse lietviai,kainos juk nepabrango, o yra SUAPVALINTOS , kas dar neaisku ? :) Ar koks eilinis neissilavines lietuvis gali suprasti,kai vietoj 1,73 moka 2e, akd tai nera didesne kaina, tai tera jo patogumas ir komfortas,kad pasiskaiciuotu lengviau, kad paradaveja nepapgautu, o ir pardavejai lengviau, juk kaip ir mintyse visas kainas skaiciuoja :) O jei dar kas galvoja kad 2 e yra daugiau nei 1,73 e tai mars visi pas psichologus ismokins matematikos pagrindu ekonomineje plotmeje, nes ten ne ta matematika,ka mokinotes mokykloj :) Cia kaip su vidutinio atlyginimo skaiciavimu ir t. t. Mokykites vargsai neispruse lietuviai ir kai viska ismoksit suprasit kaip gerai gyevnat,s alyje,kurioje kaino sniekada nekyla, kurioje uzdirbat didelius atlyginimus ir kur aplamai viskas tik gereja ir gereja :) is tyos laimes tpje sventoje salyje nesinori nei gyventi,akd svnetenybiu tu nesutertum savo neisprususiais pirstais ar trenktom galvom, kai jau nei psichologai nepadeda.....

ome2015-08-16 16:23

šlapinasi mums ant galvų ir sako lyja, mūsų patogumui dar.

2 juozui2015-08-16 16:21

Ar taip gali būti? kad rusai užzombino, daugumos Lietuvos piliečių, pinigines.

po2015-08-16 16:20

senai pastebeta kad ligonis pliurpia bile ka

pensininkui12015-08-16 16:20

Dar galėčiau pavardinti žmogelius kurie yra propagandos sraigteliai. Surask skirtumus tarpe jų: Vytautas Landsbergis, Algimantas Čekuolis, Loreta Graužinienė, Andrius Užkalnis, Juozas Oleka, Rimvydas Valatka, Algis Ramanauskas, Nerijus Mačiulis, Erika Fuks, Rūta Vainienė, Gitanas Nausėda, Julita Varanauskienė, Valentinas Mazuronis ir kiti panašūs. Vaje galėčiau vardinti ir vardinti.

Donda2015-08-16 15:38

Ekonomistai virto psichologais. Bandoma manipuliuoti žmonių samone, pasekmes pateikiant kaip pabrangimo priežąstis: „Vis dėlto realybėje nutiko taip, kad kainos dažnai apvalinamos iki viso euro, t. y. 5,99 lito pavirsta ne 1,73 euro, bet 2 eurais. Taip lengviau skaičiuoti ne tik pardavėjams, bet ir pirkėjams“- t.y. 15% pabrangimas. Jei pašalinti tikrąją pabrangimo priežąstį- euro įvedimą, neliktų ir pasekmių.

na na2015-08-16 15:34

bankų analitikai šneka,o žmonės savo gyvenimiškąja realia patirtimi išgyvena realybę,kaip yra iš tikro.Tai kam didesnės galimybės fantazijai skleistis?:)

trumpai2015-08-16 15:31

Teisingai sako analitikai juk supirkimo pieno pv.iš ukininku nepabrango o parduotuvėse pieno kaina irgi nepakilo tik pakuotė susitraukė.

Kodel?2015-08-16 15:26

Kodel pats Maciulis dar nesigydo pas psichiatrus?

aAlgirdas2015-08-16 15:16

kai perskaičiau:"specialistas tai pavadino žmonių neišprusimu." tiesiog supratau - tai ne specialistas o blogąją prasme tikras karjeristas (todėl jį ir laiko banke)

Nerka2015-08-16 15:16

Kaip jus nesuprantate pabrango tik dėl pačių gyventojų patogumo. Kuo greiciau isleisi altiginima tuo ramesnis busi iki kito, nereikes sukti galvos ka čia dar nusipirkus, kaip toje dainoje kai nieko neturiu tai ir nereikia nieko hihihih....

pensininkui2015-08-16 15:14

tautybė jį tiesiog kvieste kviečia pas psichiatrus...

ir dar2015-08-16 15:10

tokiem "ekspertam"šlapinkis ant akiu jie sakys šiltas lietus lyja

lietuvis2015-08-16 15:05

klausimas kada bananai kainavo virs 5 lt.atsakymas ivedus eura o iki to nesieke 4 lt ir tokiu pvz apstu,idomu kam reikia psichologo?

Beliko2015-08-16 15:04

tik pridurti, kad jei kas nors ir kiek pabrango, tai tik dėl vienos priežasties - tai padaryta tik dėl " įkyrių darbo žmonių ir jųjų kolektyvų prašymų padaryti tas kainas nors kiek patogesnėmis".

g2015-08-16 14:54

Prapoganda kaip it gufziais sovietu laikais. Viskas del tarybines liaudies geroves. Jei uz skleidziama mela but teisiami grieztai tai tokiu sapaliojimu negirdetome. Mano nuomone tokie zmogeliai yra propagandos sraigteliai

Tamsuolis2015-08-16 14:32

Miela sužinoti, kad atlyginimo ima neužtekti būtiniausiems dalykams tik dėl mano psichologinių problemų. Guodžia dar ir tai, kad elgsenos ekonomikos aš neišmanau. Žodžiu - gyvenimas geras ir nuolat gerėja, tik reikia įveikti savo psichologinį pasipriešinimą tam pagerėjimui ir viskas stos į savo vietas. Ačiū ponui ir poniai bankų atstovams, kad padrąsino atmerkti akis ir imti gyventi geriau.

Juozas2015-08-16 14:29

Ta masine psichoze del pabrangimo mane jau uzkniso irgi. Gerai, kad ekonomistas pastate i vieta visus tuos ligonius kuriems vaidenasi. Pastebejau labiausiai del euro ivedimo priekaistauja tie, kurie Kremliui simpatizuoja ar jam tarnauja. Rusai gudriai veikia zombindami Lietuvos gyventoju smegenis kariaudami informacini kara pries Lietuva. 90 procentu uzpudrintu gyventoju smegenu, geras Putino rezultatas.

skorpionas2015-08-16 14:28

Kai kurie pieno produktai, grūdai, duona, mėsa, vaisiai yra pigesni nei buvo prieš metus ne dėl euro įvedimo, o dėl Rusijos embargo, nes geriau parduoti pigiau, negu išmesti. O šiaip pabrango beveik viskas, net dėvėti rūbai. Taigi, pas psichologą reikia nukreipti Mačiulį.

pensininkas2015-08-16 14:25

Iš Foto matyti, kad šiam individui pačiam reikėtų kreiptis pas psichiatrus, bet nesikreips, nes už tai didelį atlyginimą gauną.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi