Pirmąją klausimų ciklo dalį skelbėme ČIA.

Vienas didžiausių Ispanijos dienraščių "El Pais" 2010 metų balandžio 8 dieną paskelbė, jog Drąsius Kedys buvo pastebėtas Viduržemio jūros pakrantėje, Valensijos – Mursijos regione.

Taip pat buvo teigiama, jog D. Kedys palaikė ryšius su galimais bendrininkais, kurie galėjo būti apsistoję pietinėje šalies dalyje, Kosta del Sol.

Dienraštis pateikė ir ieškomo D. Kedžio portretą. "D. Kedys yra 180 cm ūgio, atletiško kūno sudėjimo ir gali keisti savo išvaizdą. Tai vyras, kuris gali būti ginkluotas, fiziškai gerai pasiruošęs", – rašė "El Pais".

Ispanijos policija prašė piliečių atsiliepti, jei pastebėtų ieškomą Lietuvos pilietį, ir nurodė telefonų numerius.

Minima publikacija atrodė taip:

elpais_kedys_
elpais_kedys_

„D. Kedžiui yra išduotas Europos arešto orderis, jis ieškomas visoje Europos Sąjungoje. Ispanijoje jo paieškos specialiai skelbti nereikia, nebent jis būtų įtariamas ten padaręs kitus nusikaltimus ir dėl to ieškomas“, – tąkart sakė vienas Kauno policijos pareigūnų, dalyvaujančių D. Kedžio paieškose.

Nepraėjus nė dviems savaitėms po šio pranešimo Ispanijos žiniasklaidoje, balandžio 20 dieną D. Kedys buvo rastas Kauno rajone, Šlienavoje, Kauno marių pakrantėje, numiręs.

1 KLAUSIMAS. Kokiu būdu D. Kedys sugebėjo išilgai per visą Europą, būdamas ginkluotas ir ieškomas visoje Europos Sąjungoje, per trumpą laiką nukakti nuo Valensijos iki Šlienavos, ten iki sąmonės netekimo nusigerti, šalia savęs pamesti ginklą (prie kurio, kaip vėliau paaiškėjo, net nebuvo prisilietęs) ir paspringti švendrės lapu?

Tai tikrai unikalus atvejis, reikalaujantis platesnio teisėsaugininkų paaiškinimo.

2 KLAUSIMAS. Ar išaiškinti ir suimti D. Kedžio bendrininkai, apie kuriuos, besislapstančius Ispanijoje, likus mažiau nei porai savaičių iki D. Kedžio mirties pranešė šios šalies žiniasklaida ir ieškojo Ispanijos policija?

3 KLAUSIMAS. Ar jau nustatyta, kokiu tikslu ir kokiu būdu D. Kedys keliavo į Lietuvą iš Ispanijos taip smarkiai rizikuodamas?

4 KLAUSIMAS. Ar jau išaiškinta ir nustatyta, kada ir kaip, kieno padedamas, D. Kedys po žudynių nuvyko į Ispaniją?

[gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="post_date"]

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Dauda2013-02-10 17:13

Intr-un astfel de caz, nici eu nu cred ca as mai avea rbdaare sa-si face treaba niciun fel de justitie. M-am gandit mult la caz zilele astea, concluzia la care am ajuns i-as schingiui, le-as infige ace sub unghii, le-as taia grozavia, i-as tortura in fel si chip, si in final i-as omori. Ce mi se pare regretabil e ca povestea are o acoperire extraordinara in presa. Practic, copilul ala n-o sa uite niciodata ce s-a intamplat, tot timpul va da peste un ziar vechi, un om care o recunoaste, etc, chestii care n-o vor lasa sa uite. Si are deja 5-6 anisori, deja constientizeaza ce i se intampla si there's no turning back for her.

Marina2013-02-09 19:27

daca, vorba adelei, cuiplol ar fi murit, cu siguranta nu pusca, ci chinuri ingrozitoare le-as fi oferit drept tratament alora. desi cred si in justitia umana si in cea divina. doar ca uneori rabdarea nu e punctul meu forte. uneori mai des. dar, ca parinte, din inchisoare in ce fel mai poti proteja cuiplol in continuare??? daca omori mama (prima vinovata) in ce fel incrustezi cicatrici si mai mari in sufletul cuiplolui?? da, in inchisoare pe pedofili nu-i asteapta o viata prea buna. din pacate insa uneori ispasesc prea putin, justitia umana nu-si face treaba cum trebuie iar ei ajung iarasi pe strazi, pe internet, si fac alte victime. nu cred ca exista un singur raspuns. si asta e valabil si pt tatal in cauza. daca va fi gratiat, se va crea un precedent. e de dorit asta? e de dorit sa raspundem, mereu, cu violenta la violenta? nu avem alte solutii? e greu sa dai un vot echilibrat.

Nancy2013-02-09 15:06

sanziana dragomirAm si eu o inrrebate. Cum adica mama implicata?!? Pai in cazul acesta, de ce n-a impuscat-o pe ea prima? Adica mama si-a vandut copila? Sau pur si simplu a acceptat situatia?! Nu stiu ce sa mai zic Nici n-am putut sa votez, n-am stiut ce. In orice caz, cred in justitia divina. Fiecare isi ia partea, pana la urma. Razbunarea nu poate fi solutia, oricat de justificata ar parea. Pana la urma, acest tata e un criminal. De ce n-a ramas langa fetita lui sa o protejeze? Ce tata e asta? Adica o paraseste, o abandoneaza, dupa un an afla ce grozavii s-au petrecut cu ea si incepe sa impuste in dreapta si-n stanga? Daca era barbat, daca era cu adevarat TATAL ei, ar fi fost acolo, langa ea, clipa de clipa. Si nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat!! Un tata isi protejeaza copiii. De pedofili, de lupi, de masini pe strada, de spaimele din vis Acela e un erou. Nu acesta. Indiferent de relatia care o are (sau n-o mai are) cu mama copilului. Parerea mea .

Kas profesionaliai suplanavo2012-12-16 09:28

pedofilijos bylos nugesinima ,apverstima aukstyn kojomis,Kedzio vardu iszudyti pedofilijos bylos dalyvius ir....visa pedofilijos byla tasukti pries pacius nukentejusiuosius ????Ir kokiom jegoms tarnavo WCkunaite ir ...kokios plaukuotos ar "sysaluotos" jegos vienigai gina WCkunaite?????????/

Ar pastebėjote,2012-12-15 22:28

Kad kažkodėk dingo Gaivenio laida "Abipus sienos". o jos vedėjas pakeitęs išvaizdą burtininkauja laidoje X faktoris. Be to, kažkurioje svetainėje radau Gaivenio rašinį, kad Žalimas melagis. Daugiau apie tai svetainėje "tiesiai šviesiai".

egzpertai2012-12-15 19:25

Pripieskit dar daugiau zigzagu ir uzrasykit Himalaju kalnai, gausis itikinamesne egzpertize.

Pikasas N2012-12-15 11:37

Kai nuolat pareiškiami visokiausi įtarimai N. Venckienei, prieš susidarant nuomonę verta išklausyti antrą pusę ir suderinti tai jau su turima vieša informacija. Nuosekliai įsigilinant į kiekvieną atskirą epizodą, dažniausiai paaiškėja, kad teisėsauga, kaip sakoma, “nuo lubų” daug ką paėmė. Dar daugiau. Paaiškėja, kad atsisakoma pareikšti įtarimus tiems pareigūnams, kurie galimai padarė nusikalstamas veikas. Netgi tada, kai pareigūnų draudžiami veiksmai būdavo užfiksuojami vaizdo ir garso laikmenose, niekas teisėsaugoje piršto nepajudindavo, kad visa tai nuosekliai išsiaiškinti. O jei visuomenė sužinodavo, kad tyrimas buvo atliktas, tačiau jokios nusikalstamos veikos nerasta, tai tokie “tyrimai” atrodydavo ganėtinai keistai. Netgi smurtas prieš teisėją ir mergaitę Klonio gatvėje, Klaipėdos prokuroro buvo pripažintas teisėtais veiksmais. Panašių teisinio nihilizmo atvejų gausu visoje “D. Kedžio istorijoje”, o bet koks pasipiktinimais jais tampa dar vienu “nusikaltimu” , inkriminuojamu ne smurtinius veiksmus atlikusiems, o labiausiai nuo jų nukentėjusiems. Neringa Venckienė ir kaip dukterėčios teisėta globėja, ir kaip jos interesų gynėja pasirodė labai užtikrintai, tuo sukeldama nemažą šurmulį ir net sąmyšį tarp kai kurių pareigūnų Lietuvos teisinėje sistemoje. Košė nuolat prisvildavo čia, mūsų žemelėje, tačiau svilėsių kvapas pasklisdavo po visą Pasaulio lietuvių bendruomenes ir net dar plačiau. Tarptautinio teismo visa tai nepasiekė, nes nėra nei vienos baigtos bylos Lietuvoje, kuri būtų perėjusi per visas instancijas iki neginčyjamo sprendimo. Galima prisiminti tik vieną atvejį, kai prokuratūra nevykdė Vilniaus apygardos teismos galutinio sprendimo dėl įtarimų L. Stankūnaitei neteisėto nutraukimo. Ta nutartis vėliau apaugo šūsniu kitų nutarimų, kurie sujaukė visą teisinę situaciją iki absurdo. Visa N.Venckienės už mergaitės interesus raiški kova vyko iki jos, kaip mergaitės globėjos, teisių suspendavimo. Dabar mergaitę gina Vaikų teisių institucija. Reikia tikėtis, kad Vilniaus skyriuje kaldrytės ir baltos pirštinės nėra madingos. Būtų prasmingiau, kad madoje būtų baltos rankos ir švari sąžinė. Jei paskirta advokatė nepanorės pulti veidu į purvą, tai motyvų apeliacijai, manau, kur kas daugiau negu reikia. Po mergaitės smurtinio pagrobimo, išliko krūva kaltinimų N.Venckienei. Kol ji turi teisinį imunitetą, procesai pristabdyti. Jei ir šios kadencijos Seimo sąstatas nusiplaus rankas ir priims tapatų sprendimą, tai absurdai gali vėl prasitęsti. Visi kaltinimo atvejai būtų juokingi, jei nebūtų graudūs. Kiekvienu atveju ieškovai, manau, gali būti labiau įtarti. Taip aišku, nebus ir visuomenė tą jaučia. Seimo narė Neringa Venckienė ir kai kurie “Drąsos kelio” frakcijos nariai bando ieškoti užtarimo tose politinėse jėgose, kurių neskaidri veikla jau eilę metų šiurpina nuovokesnę visuomenės dalį. “Drąsos kelio” partija buvo uždegusi kai kurias viltis, kad sudėtingą situaciją teisėsaugoje galima išspręsti iš esmės. Ne kartą komentavau, kad šiai politinei naujokei gali tekti ieškoti bendraminčių naujame Seime. Ir ką mes pamatėm? Pagrindinis N. Venckienės priešas tapo TS LKD partija, bendrakeleiviai paksistai, o užtarėjais pervirto V. Uspaskich su aplinka. “Drąsos kelias”, pasivadinęs “opozicija opozicijoje” , jau tampa niekam nereikalingu ir neįtakingu priedėliu. Žinoma, išskyrus “Darbo partijos” sukčiavimo bylos “herojus”. Tokiu keliu žengdami kai kurie “drasiečiai” atsiduria visiškoje aklavietėje. Gal tik jie patys to dar dorai nesuvokia. Suvoks, kai liks prie sukiužusios geldos, bet tada bus per vėlu ką nors keisti. Tad reziumuojant galima teigti, kad valinskinė TPP atsilaikė ilgiau ir geriau. Net ir po “Diniaus projekto” išlikę “samurajai”, subėgę pabaigoje pas liberalcentristus, pritempė koaliciją iki kadencijos pabaigos. Prieš metus būkštavau apie galimą visuomenės nusivylimą “Drąsos kelio” perspektyva, tik tada dar nemaniau, kad viskas įvyks taip staiga. DK partijos pirmininkas Jonas Varkala Seimo komisijoje padėjo “riebų parašą”. Turime dar vieną V. Uspaskich interesų gynėją. Kai pamąstai, kad “kniazius” reiškiasi, kaip “kremlinų” interesų gynėjas, tai ratas užsidaro. Ieškoti jame TIESOS ir TEISINGUMO tampa darbu, panašiu į Sizifo pastangas. Visa tai neturėtų trukdyti visuomenei pratęsti TIESOS ir TEISINGUMO paieškas ir savo atkaklumu priversti laikytis LR Konstitucijos nuostatų net ir teisėsaugos pareigūnus. Nepamirškime, kad teisėjas ir teismai yra nepriklausomi tik tada, kai jie nagrinėdami bylas klauso tik įstatymo ir vykdo teisingumą (iš 109 str.) Jokie užsakymai iš šalies, prasilenkiantys su tiesa ir morale neturi rasti vietos Lietuvos teisinėje sistemoje.

Tiesa2012-12-14 22:58

Visa europa nirša pedofilų, o juk jiems patinka būti pedofilais.

PЄTRVS2012-12-14 17:45

Atminties ištrynimo formulė: Tūkstantąjį kartą ištartas melas virsta tiesa....

jau dabar2012-12-14 16:54

skaitykite Drasiaus kelias/apie mergaite yra informacijos

Zina2012-12-14 14:43

Neabejoju, jog tiksliai kaip buvo nuo pat pradziu zinoStankunaite, kuria butent todel ir saugo, kad neisplepetu, Valantinas, Petrauskas , Kliunkis, bei nemazai kitu aukstu pareigunu, jiems padus reiktu paspirgintu , tiesa ta pacia minute butu pasakyta, tik antiek visi prisidirbe, tad stengiasi vienas kito neisduoti, kad kuris nors "krisdamas" nenusitemptu ir visu kitu. Gal netolimoje ateityje atsiras principingi, saziningi pareigunai, kurie nepabugs susikauti su nusikalteliais. Tie , kurie dangsto, slepia, vilkina TIESOS isaiskinima yra sio nusikaltimo bendrininkai

simas2012-12-14 11:25

kokia respublika tokie ir istatymai

Saulius2012-12-14 08:41

Pūlinio pūlininis teisėjas paskelbė pūlininės teisėsaugos seniai nuspręsta pūlinines bylos pūlininį nuosprendį, neapklausęs pagrindinio nukentėjusio liudininko mažametės D. Pūlinytės, kadangi jai ištrinta pūlininė atmintis = " visos valstybės bėda ir pūlinys".

Jo2012-12-14 02:52

daugiaserijinis tesiasi. O kas paviesino Komsamolo rytui Snoro operacija,"organai",apiformino,spektakli,filma susuko,generola ir majora is darbo ismete,bande pasodinti, ... [???]?Scenarijus,rezisieriai,artistai, kadrai, tie patys,ir ka?

mazas pastebejimas2012-12-14 00:59

per visa tikros ar isgalvotos pedofilijos istorija is akiracio buvo dinges a.a. Uso virsininkas Muntianas. Nei per TV, nei radijuje jis nesireiske, tik si rudeni pagaliau pasirode.

to "floridietis,psichologas"2012-12-13 22:19

tu deivydas jokubauskis iki kaklo įlindęs į tas srutas ir bet kokiais būdais besistengiantis i��lipt.Sėkmės toliau tau kapanotis iš tookiooo šudo.

Floridietis psichologas2012-12-13 22:07

Nėra absoliučiai jokių tos mergaitės tvirkinimo įrodymų, išskyrus vienintelį - akivaizdžiai iš 51 gabalo sumontuotą, 8 mėnesių laikotarpiu sunkiai kurtą, per dideles pastangas dresiruoto vaiko, tarsi papūgėlės, pasakojimas to, ką iškrypę jo tėvas ir teta ją primokė kalbėti. Visa tai labai argumentuotai ir išsamiai išdėstyta teisėjo Cinino paskelbtame nuosprendyje, tereikia blaivia galva jį atidžiai perskaityti.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-12-13 20:44

Kaip zinia ponas teisejas cininas kalba apie istrinta atminti! Mano nuomone galima kalbeti apie bandyma istrinti tautos atminti siame procese, nes tam ir skirtas cinino nuosprendis. Taigi kas vyksta viesoje erdveje.... tai tautos atminties istrynimo procesas ir FAKTAS tas, kad tikrai dalis zmoniu patiki tai ciniska propaganda.... ir atminties istrynimas vyksta gana sekmingai. Manau, kad tautos atminties istrinti visgi galutinai nepavyks. Informacija jau pasklidusi gana placiai. Kaip zinia.... jau buves Seimas jau turejo ISTRINTA ATMINTI.... ir net nieko nenorejo zinoti apie kazkokia Klonio mergaite. Ko gero dabartinis Seimas ta darys ir toliau efektingai..... tai kryptimi, kad NENORIU NIEKO ZINOTI, nes tai nepatogu ir demonstruoti, kad turi pilnai istrintas smegenis, jausmus, pasaulio suvokime.... ir tuom yra pasirenge valdyti valstybe. Jei naujasis Seimas nesiims ryztingu priemoniu isgelbeti Klonio mergaite.... tai ir bus uztvirtintas FAKTAS, kad sis Seimas taip pat turi jau tvirtai istrinta atminti.

DAR2012-12-13 20:08

Neseniai po vienu straipsniu zmogus buvo parases komentara-versija,kaip galimai buvo nuzudytas Drasius. Labai itiketina versija: panaudota jega,uzspausta nosis,o per burna zmogui supilama degtine,norinciam ikvepti per burna,nelaimelis turi viska praryti. Buvo priesintasi,tai rodo melynes,po to sukeltas vemimas,o kadangi per nosi kvepuot neina tai tuos vemalus ir itrauke i plaucius-paspringo... O paskui svariais batais buvo atgabentas ir numestas prie mariu...

cinino fiasko2012-12-13 18:49

pūlinio pūliuojantis teisėjas cininas išnagrinėjo didžiausią rezonansinį atgarsį LT turinčią bylą priėmė išteisinamąjį nuosprendį teisiamojo atžvilgiu akyse gyvai nepamatęs, neišgirdęs ir neapklausęs vienintelės tiesioginės bylos liudininkės MERGAITĖS! Todėl nekeista, dėl ko galėjo būti užvertas furma

sekla2012-12-13 16:41

Kedys Ispanija aplanke sapnuose,miegodamas Kauno apylinkese

Klausimai apsukriems saugumiečiams?2012-12-13 16:05

Kiek kainavo straipsnis Ispanijos laikraštyje?

Stasys2012-12-13 13:41

Stibyno veikla ir nusikaltimai visada buvo pagrįsti melu, pasakų kūrimu, nekaltų žmonių persekiojimu ir naikinimu, cinizmu, demagogija.... Man labai panašiai atrodo, kad ir šio pedofilinio skandalo orkestre pirmuoju smuiku groja panašus stribyninis derinys, kurio grojimo rezultate eilė lavonų ir absurdo... Orkestrantų personos irgi daug ką pasako....

Botanikė2012-12-13 13:11

Kelia nuostabą faktas, kad užspingo "švendrės" lapu... kas ta "švendrė"? Jeigu tai švendras, o Lietuvoje auga 2 rūšys - Plačialapis švendras(Typha latifolia) ir Siauralapis švendras (Typha angustifolia) ir tai labai aukštos daugiametės žolės, o jų lapai statūs, linijiški kartais beveik tribriauniai su ilgomis makštimis, išsidėstę stiebo pagrindę dviem eilėm... Augalai nuo I-2 ,5 metrų aukščio, o siuralais užauga iki 4 metrų aukščio... atitinkamai ilgi ir jų lapai... Neįsivaizduoju kaip žmogus sugebėjo užspringti tokiu lapu... jis fiziškai negalėtų įtilpti į burną. Tai kokiu lapu žmogus užspringo?

paprasta iki koktumo2012-12-13 12:42

Visiškai nesvarbu,kokios reputacijos buvo a.a Kedys ir ką jis vartojo,ar nevartojo.Jei Kedys būtų buvęs šmeižikas,jis būtų spėjęs netgi atlikti maksimalią 2 metų kalėjimo bausmę už šmeižtą ir visi visi bylos veikėjai būtų buvę gyvi ir sveiki.Visa kita-tik išpūstas dezinformacijos burbulas,kuris kažkada vis tiek sprogs.

Direktyva2012-12-13 12:06

EP ir ET direktyva: KOM(2010)94 galutinis " Dėl kovos su sksualine prievarta prieš vaikus, jų seksualiniu išnaudojimu"

Teisi tauta sakydama2012-12-13 10:35

"Melo trumpos kojos". Tik visa bėda, kad teisėjų rankomis surašomi sprendimai. O kalbama Teismai savarankiška valdžia?

mauras2012-12-13 08:50

ar valdant landsbergio partijai nebuvo susprogdintas J.abromavicius,nuzudytas V.Pociunas,teroro aktai garliavoje,suluosinta DEimante Kedyte,nuzudytas jos tetis,istisus metus vykstantis ciniskas viesas melas ir tauto-visuomenes durnijimas.

nera logikos2012-12-13 04:30

2010 balandzio 8 Vienas didžiausių Ispanijos dienraščių "El Pais" paskelbė, jog Drąsius Kedys buvo pastebėtas Viduržemio jūros pakrantėje, Valensijos – Mursijos regione /ltvnews. online/. 2010 balandzio 13 Drąsiaus Kedžio ieškantys Ispanijos policininkai antradienį apsilankė pas jo pusbrolį Ž. Sikorskį, gyvenantį Alikantės provincijos Elčės mieste /Lietuvos rytas/. --- TV laidoje informatorius pasakoja apie tai, kad D. Kedys slapstėsi Ispanijoje ir bendravo su R. Ivanausku interneto pagalba per Skype programą rašydamas žinutes /2010 gruodi? / , o M. Ž. neva matė tuos pokalbius ir net pats rašė, tačiau laidoje nebuvo pateikti įrodymai, patvirtinantys šių pokalbių egzistavimą. Apie pačius pokalbius buvo kalbama trumpai, nors juk ir kvailiui būtų aišku, kad jie patys svarbiausi, kad reikia klausti, kaip D. Kedys atsidūrė Ispanijoje, kodėl nenuėjo į sodybą Vilniuje, kada grįš. M. Ž. netgi teigė, kad D. Kedys palaikė ryšį su savo seserimi. Nors kaip jis galėjo tai žinoti? Jokių įrodymų vėlgi nebuvo pateikta. Nustatyti žmogaus vietą reikia jį pagaunant toje vietoje, sekant skambučius, o ne aiškinant, kad per Skype internetu nežinomas žmogus parašo, kad jis Ispanijoje. Tokia informacija nuskambėjo vaikiškai. Reikėtų, prieš skelbiant tokią informaciją, pateikti bent kokius įrodymus, kurie patvirtintų D. Kedžio buvimą Ispanijoje. /ltvnews. online/ 2010 balandzio 13 pagrindinis įtariamasis Drąsius Kedys vis dar nedrįsta iškišti nosies į viešumą. Kur jis slapstosi, aiškinasi ne tik Lietuvos, Rusijos, bet jau ir Ispanijos teisėsauga /15 min. / Nors L. Stankūnaitė jau viešai apskelbusi, kad jos buvęs sugyventinis buvo priklausomas nuo narkotikų, tyrėjai kažkodėl kolegoms iš užsienio liepia atkreipti dėmesį į sporto klubus, ypač į tuos, kuriuose vyksta kovinių menų treniruotės. 2010 balandzio 17 Kaune rastas labiausiai ieškomo Lietuvos įtariamojo Drąsiaus Kedžio kūnas. Skambinama ne artimiausiems žmonėms, tėvams ar seseriai. Tyrėjai pirmiausia apklausia L. Stankūnaitę.

Pritariu ,,logikui"2012-12-13 03:14

Byloje isvis neliesta telefoniniu Stankunaites pokalbiu tema.Ji aiskiai pasake seseriai-ruoskis,taves atvaziuos vedejas.Matyt neeilinis.Kieno vedejas-darzelio,biznio,tarnybos ?Faktas,kad Kedziui durys nebutu atidarytos.Nepagarba Cininui.

logikas2012-12-13 02:05

toliau. Naruseviciene niekada nebutu duru atidariusi Kedziui, nes jos su Stankunaite juk kreipesi i teisesauga del jo grasinimu. Taigi, po Stankunaites skambucio, suzinojusi, kad teisejas nusautas, ji turbut, kaip ant adatu sedejo, laukdama gelbetoju... Ji net dukros negalejo iseiti paimti is mokyklos anksciau... Taigi, ji duris atidaryti galejo tik visiskai isitikinusi, kad atejo apsauginiai(gelbetojai)-ji juk realiste ir praktiska moteris, suklysti negalejo. Tad akivaizdu, kad Kedys jos nezude. Ir dar viena detale... Po teisejo zuties, policijos apsauga tuoj pat turejo imtis saugoti ir Stankunaite, ir Naruseviciene, taigi, tuojau pat, na, veliausiai po pusvalandzio nuo teisejo mirties. Bet kazkodel apie pavoju Narusevicienei pranesa Stankunaite, kuri kaip kokia agente ar darbuotoja zino, kad ateis Narusevicienes saugoti ir kazkieno paliepima apie tai perduoda jai. Kas buvo salia Stankunaites, arba kas jai liepe ispeti Naruseviciene apie sargyba??? Sitoj situacijoj policija dirbo nusikalstamai...

antraštė laikraštyje skelbia2012-12-13 01:13

Policija Alikantėje jieško bėglio lietuvio kuris nužudė teisėją ir jo dukterėčią.

kaukas2012-12-13 00:18

tragedija virsta į absurdo teatrą , kurį režisuoja prokuratūra .

to 272012-12-12 23:41

)

ekspertai.eu2012-12-12 20:47

Žmonės komentaruose teiraujasi - nuo kada Andai Europoje? Gal Andų kalnai ir ne Europoje, tačiau jei prokurorams pavyko įrodyti, ką teismas patvirtino, kad pedofilijos nebuvo, tai nereikia atmesti galimybės kad Andų kalnai galimai vis tik yra Europoje, o Karakumų dykuma prie Lenkijos miesto Gdansko, o ne kur nors Turkmėnijoje. Nėra abejonių, kad prireikus patyrusiems Lietuvos prokurorams ir teismams pavyktų įrodyti ir tokias geografines tiesas.

juza2012-12-12 20:37

Reikia užlaužti Cininą,kad jis išvardintų ekspertus,ištrynusius atmintį, nesužalojus psichikos.Baisiai norėčiau iš savo atminties ištrinti kai kuriuos dalykus.

suomis2012-12-12 20:14

Jo nuo kada Andai Europoje?

Benas2012-12-12 19:19

,,Broliu Grimu" pasaku tesinys

Romas2012-12-12 18:56

Jis Kapitoni Granto takais klajojo, iš čia ir Andai.

???2012-12-12 18:49

Andu kalnai Eoropoje? Iki siol jie buvo Pietu Amerikoje.

Pikasas2 Logikui2012-12-12 18:35

Nežinau, kas ir kodėl tą rytą išviliojo Drąsių Kedį iš namų. Kaip ir to, kas buvo tas "geradaris"? Gal , atseit, įspėjo apie gresiantį pavojų tam, kad Drąsius neturėtų alibi ir galima būtų jį "pakišti" , kaip žudiką. Kur buvo išėjęs iš namų D. Kedys? -taip pat nežinoma. Aišku, kad, logiškai mąstant, jis nebūtų net po dviejų valandų važiavęs ieškoti Aido, jei būtų žinojęs apie teisėjo J. Furmanavičiaus nužudymą. Jei netikėti V. Naruševičienės kaimynų pasakojimu, tai ir jūsų versija svarstytina. Beje, o kas tą kaimynų - vyro ir moters liudijimą viešai paneigė? Susidaro, kad "pakišimo" operacija buvo detaliai planuota, bet ne viską pavyko iki galo tiksliai atlikti. Nemokšiškų klaidų padaryta daug... Tad teko ir klestinčios reklamų firmos savininkui ant kėdės atlošo pasikarti. Atseit, pats... Žadėjo ištirti aplinkybes, tačiau, vietoj to, velionio kūną skubiai kremavo...

birute2012-12-12 18:17

kazkam naudinga,kad niekas nepaaisketu,nes sita teiseju verdikto versija,kad pedofilijos nebuvo -niekas netiki,cia tik pradinukams patiketi,o kas kodel tiek dau nuzude,tegul nesapalioja nesamoniu,nes as sitoiomis nesamonemis nieku gyvu NETIKU,nors as niekada niekur su Venckais nesusijusi,bet dar proto turiu ir esu susidariusi savo nuomone.

jeigu2012-12-12 17:49

juodkrantiškio nepvyko pargabenti laiku, tai kol paruošė Žalimą prireikė laiko. todėl jis buvo pakištas gaiveniui po tokio ilgo laiko.

trenerisVytenis2012-12-12 17:38

Apie tai, kodėl nebuvo apklaustas tiesioginis liudininkas ir kaip to liudidininko, neva,IŠTRINTA ATMINTIS, mano F.b. draugas Audrius Cininas jam mano klausimus 3-čią kartą trina ir jam tuos klausimus 4-tą kartą kartoju: Teisėjas Audrius Cininas pres konferencijoje paaiškino IŠTRINTOS ATMINTIES faktorių, dėl ko nebuvo įmanoma vaiko teisme apklausti. Todėl labai prašyčiau paaiškinti: 1. Pagal kokią metodiką ekspertai tai nustatė? 2. Kas ta yra "Sveikoji atmintis", kuri, atseit, ištrinta? 3. Kur toks terminas ir reiškinys aprašytas pasaulinės psichologijos literatūroje? Gal, galima konkrečiai pacituoti tų ekspertų tyrimo aprašymą ir išvadas? Už išsamų paaiškinimą iš anksto dėkoju. . O, kadangi visokios teisėjo sekretorės,kaip butkevičienės ir verkos-staraverkos veja mane lauk, tai todėl teko paaiškinti, kad man, per 40 metų dirbančiam atminties lavinimo srityje ir ugdančiam Lietuvą garsinančius auklėtinius toje srityje, kur, ypatingai, reikalinga atmintis - visiškai neaišku, kaip neaišku ir psichologijos specialistams; net mokslininkams, kurių klausiau. Mat nėra dar tokio atvejo pasaulyje, kad atmintis būtų trinama. Jau rašiau, kad atminties trinimo metodas, skirtas medicininiems ypatingiems atvejams pirmą kartą pasaulyje buvo paskelbtas Upsalos universitete tik rugsėjo mėn. , kai iš Londono dviračiu prie to univer-o privažiavau. Ir tai paskelbtas tik trumpalaikės atminties trinimas. O pas mergaitę ilgalaikę atmintį kaip ištrinti - to pasaulis dar, tikrai, nežino, nes nežino, kur ta atmintis laikosi. Tam siūlau skaityti literatūrą mokslinę. Kai ką nukopijavau ir dabar įdėjau į apačioje mano ekspedicijos nuotraukoje esančioje nuorodoje Be to užvakar buvo tarptautinė Žmogaus teisių diena, kuri šiandieną viename Kauno universitete ir bus paskaita-konferencija Lietuvos žmogaus teisėms apžvelgti visų šių įvykių fone. Teks toje paskaitoje ir man paminėti apie Nacionalinę teisę, kur pirmoji aukštoji mokykla, kurioje pradėtos rengti nacionalinės valstybės teisės studijos, tai Upsalos universitetas (Švedija), prie kurio dviračiu startavęs Klonio gatvės Nr. 5 - finišavau prie to Upsalos universiteto, už 64 kilometrų (40 mylių) į šiaurę, šiaurės vakarus nuo Stokholmo. Tai pats seniausias universitetas Skandinavijoje, įkurtas 1477 m. Universitete siūlomas platus spektras studijų programų. Viena iš programų ir mano ekspedicijos dviračiu į olimpinį Londoną ir atgal, kaip tik sutapo su startu Garliavos Klonio g-vės Nr. 5 ir paskutiniuoju tikslo tašku prie seniausio Upsalos universiteto, kuriame buvo pradėti ruošti pirmieji pasaulyje teisės specialistai. Taigi pasveikinkime visus teisėjus su vakar dieną praėjusia Žmogaus teisių diena, kuri turi teisėjus artinti prie Tautos ir josios tradicijų doros sampratų. Dora turi būti dorai ir įrodoma. Todėl norisi išsiaiškinti apie dar, kaži, ar žinomus atminties trinimo bei to trynimo nustatymo-konstatavimo metodus. http://www. facebook. com/photo. php? fbid=492172487489788&set=a. 153490474691326. 29307. 100000911233614&type=1&theater

Viktorina2012-12-12 17:38

Reikia surengti klausimų-atsakymų vakarą su tokiu ponu Račkausku. Jis tikrai galėtų duoti išsamius atsakymus į visus dominančius klausimus.Manot, kad slaptas liudininkas Žalimas atsirado visai atsitiktinai?Kai prasideda razborkės "savųjų tarpe", taisyklės nebegalioja.

regis2012-12-12 17:34

Andų kalnai man atrodo yra Pietų Amerikoje

petras2012-12-12 17:23

visiskas briedas.Jie galvoja,kad daug kartu pakartos ir visi patikes,veltui stengiasi.Pritariu,kad reikia kreiptis pas rusu ekstrasensus.

Logikas2012-12-12 17:07

Pikasai, ar logiška toliau platinti visai nelogišką versiją, kad Kedys atvyko prie Naruševičienės namų kažkam paskambinus? Juk teisėjas buvo nušautas prieš dvi-tris valandas, o gal dar anksčiau. Tai ar šito fakto Kedys dar nežinojo??? 100 procentų manau, kad žinojo, jei dar buvo laisvas. Taigi, jei... Šitais paistalais kažkas bando pridengti gerai parengtą, suplanuotą teisėjo pašalinimą. Mano nuomone, Kedys turėjo būti pagrobtas dar iki teisėjo nušovimo, antraip, juk jis galėjo turėti nepaneigiamą alibi, kad nebuvo net toje Kauno dalyje. O juk kažkam reikia būtinai Kedį kaltinti žmogžudystėmis. Ir dar, jei Kedys būtų laisvas iki pat to laiko, kol neatvyko iki Naruševičienės namo, argi jis, žinodamas, kad nušautas teisėjas, būtų kaip niekur nieko važiavęs Aido žiūrėti

Tadas2012-12-12 17:01

Mano manymu per ateinančius keturis metus šis nusikaltimas tikrai nepaaiškės,nes nei seime,nei teismuose ,nei prezidentūroj nėra noro aiškintis,kas iš jų norės užsimauti kilpą sau ant kaklo.

patarmas2012-12-12 16:54

Patarciau Kedo tevus kreiptis pas garsus rusijos ekstrasensus, kurie atskleis visa tiesa, Dabar per BT eina lada ekstrasensei pries nusikaltelius. Kas neziurit ziurekit, labai idomi laida. Ekstrasensai nustato nusikaltelius , pamato kap zmogus buvo nuzudytas, pasako vska nuo pradziu iki galo. Cia Lietuvoje tiesos neks nepasakys, nes nusikalteliai valdzioje

Manau2012-12-12 16:30

Visas sis absurdas tik dar karta parodo, kad musu "teisine"valstybe spjauna mums i veida. Ji net nesivargina kazka itakingo sukurti. O kam? As tikrai, be jumoro- paskelbs viena diena, kad Kedys teroristines grupuotes vadas buvo ir privalesime tuo tiketi.

Pikasas2012-12-12 16:25

RETRO 2011 06 29 Tam, kad tvirtai įrodyti, jog tas nužudymas sietinas su D. Kedžiu, prokuratūrai reikėjo daugiau tą įrodančių faktų. O juk jau tada negalima buvo atmesti versijos, kad į teisėją galėjo kažkas šaudyti ir dėl kitų priežasčių. Netgi pasinaudoti D. Kedžio nuotaikomis tam, kad jam būtų galima visą kaltę nesunkiai suversti. Kai persipina kontrabandininkų, korumpuotų asmenų, pedofilų interesai - įvairūs variantai yra galimi. Tada kažkieno buvo panaudotas klaidinanti žinutė lyg tai nuo V. Naruševičienės kaimynų, kurie geranoriškai iki tol, D. Kedžio prašymu užrašinėjo automobilių numerius, pranešinėdavo juos Drąsiui telefonu ir bandė padėti D. Kedžiui nustatyti mažylės minimą Aidą. Telefonu D. Kedys sužino, kad jis turi skubiai atvykti, nes pas V. Naruševičienę atvažiavo Aidas ar panašus į jį. Atvykęs D. Kedys sužino iš kaimynų, kad jie neskambino, o prie V. Naruševičienės namų pamato stovintį automobilį, kuris labai panašus į jo paties. Kaimynai stebi, kaip D. Kedys iš lėto prie to automobilio privažiuoja, išlipa su pistoletu rankoje, prisiartina. Dviejų staigiai iššokusių iš mašinos ginkluotų vyrų yra sulaikomas, jam uždedami antrankiai ir jis skubiai vieno asmens išvežamas su D. Kedžio automobiliu. Kitas tuo metu galėjo nužudyti V. Naruševičienę ir numesti prie jos nepanaudotą bei atimtą iš D. Kedžio pistoletą arba V. Naruševičienė jau buvo nužudyta, o atimtas nepanaudotas D. Kedžio ginklas numestas tuoj po Drąsiaus suėmimo. Kai buvo sužinota apie dviejų asmenų žūtį, daug kas galėjo logiškai pagalvoti, kad tai padarė Drąsius Kedys. Tam buvo ir motyvas, ir vieši Drąsiaus pasisakymai. Tačiau vėliau vieni faktai po kitų negailestingai griovė tokią versiją, kad "žudė vienas Kedys" iš kurios dabar beveik nieko nebeliko. Pirmiausia tai gerokai sutaršė liudininkių parodymai. Netgi mačiusios patį paskutinį šūvį į jau gulintį teisėją ir nuvažiuojanti dviejų asmenų ekipažą. Liudininkė stebėjo, kaip kažkoks asmuo lietėsi prie teisėjo švarko ir pamanė, kad kažkas nori atlikti širdies masažą ar kitaip gelbėti. Gal švarke buvo ieškomas kompromituojantis įrašas? Kur buvo D. Kedys visą vėlesnių mėnesių laiką, kol buvo surastas jo kūnas Kauno marių pakrantėje su padėtu šalia nusikaltimo ginklu? - galima tik spėlioti. Ginklas iš pradžių prokuratūros teigimu buvo su D. Kedžio DNR pėdsakais. Vėliau tai paneigta. Galimos mirties aplinkybių ir prokuratūros versijos šokiruojančiai nesutampa. Net ir prokuratūros paieškos visumoje atrodė daugiau imitacinės, negu tikros. Gal žinojo, kad ieškoti nereikia? Kaip jau matome, kur kas daugiau tuo tyrimu rūpinasi D. Kedžiaus šeima. Kažkokia Vilniuje gyvenantė advokatė apsiskelbė ekstrasense ir bandė nuvesti D. Kedžio buvimo vietos paieškas klaidingu keliu. Violetinių gėlių vazonėliai tam irgi tiko. Gali būti, kad kažkokią informaciją ekstrasensė buvo gavusi. Jei taip, tai iš ko? Manau, kad mažai kas abejoja, jog Drąsiaus Kedžio mirtis buvo smurtinė. Gal kitaip mano tik prokurorai. Netgi jos pagrindinė priežastis jau interpretuojama labai įvairiai. Pernelyg daug yra gyvų liudininkų, kuriems vien iš pažiūros tai jokių abejonių nekėlė. Nekėlė abejonių apie smurtinę mirtį ir nepriklausomiems kriminologijos mokslo specialistams. Kodėl nebuvo leista dalyvauti tyrimo metu nepriklausomam ekspertui - stebėtojui? Prokuroras Petrauskas aiškino, kad buvo tik žodinis, o ne raštu pateiktas prašymas. Jei taip, tai reikėjo pasiūlyti jį pateikti raštu. Labai naiviai tokie paaiškinimai atrodė...

nuomone2012-12-12 16:24

gal ūso tėvas gali atsakyti juk metasi tokiu išprususiu ir aktyviai ginančiu savo sūnų, vadindamas viešai kitus pedofilais. Viskas čia aišku, tik laiko klausimas ir viskas išaiškės

nuomone2012-12-12 16:23

gal ūso tėvas gali atsakyti juk metasi tokiu išprususiu ir aktyviai ginančiu savo sūnų, vadindamas viešai kitus pedofilais. Viskas čia aišku, tik laiko klausimas ir viskas išaiškės, visus į cypę pradedant stankūnaite, kuri pražudė mergaitę.

tiesos2012-12-12 16:23

Mums nera lengviau gyventi, kai pasakoma, jog pedofilijos nebuvo, ir kas baisiausia.....mergaites atmintis istrinta ir visiems nusisvilp del svetimo vaiko suluosinto gyvenimo.....

daba2012-12-12 16:07

Manau , reikią sudaryti iš aukšto rango specialistus bei pritraukiant sažiningų visuominės atstovų net eks, pareigūnų ir eks prokurorų ir jos kaip nepriklausomą grupė paskirti tyrti visos bylos iš naujo ir kedžio ir pedofilijos. Nes daug čią neaiškumų....

daba2012-12-12 16:02

nu ir kam jis grižo po tokių žudinių, manau tik nesveikas taip padarytų.. pasakas...

dalia2012-12-12 15:48

Jei atsimenate ,tuomet buvo atgabentas Kedžio draugas iš užsienio,kuris gyveno Juodkrantėje . Tik atsitiktinumo dėka (kadangi lėktuvai dėl išsiveržusio vulkano neskraidė) ,jam pavyko išvengti kaltinimų dėl bendradarbiavimo ,o gal net Kedžio nužudymo,kadangi Kedys buvo rastas negyvas anksčiau ,nei jį sugebėjo mūsų tarnybos pargabenti į LT.

arturas2012-12-12 15:45

kada tokius kurmius kurie slepia tiesa kaip Valys ir jo bendrazygiai bus nusluoti nuo prokuraturos laiptu mes zinosim kas nutiko Kedziui ir is kur ta nendre atsirado.Tai visai nesunku butu nustatyti,tik reikia ne Ivanauska kankinti,o Petrauskui prie kiausiu prikabinti svarsti ir jis pasakys ir kaip Kedi ispanijoj eskojo ir kas is tikruju ta nendre ikiso

SS2012-12-12 15:39

Na - atvežti iki Šlienavos iš Žiegždrių pusrūsio daug laiko nereikėjo....

ASDF2012-12-12 15:31

Reikia būti geru fantazuotoju, kad atsakyti į tos klausimus.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi