Antradienį Seimui svarstant, ar balsuoti už nepritarimą generalinio prokuroro Dariaus Valio pateiktai prokuratūros veiklos ataskaitai, konservatorių lyderis Andrius Kubilius pasidalijo savo įvykių versija.

Ne generalinis prokuroras yra taikinys. Taikinys yra prezidentė, ir valdanti koalicija, vedama Darbo partijos, nukentėjusios nuo prokurorų veiklos, imasi štai tokių priemonių , – sakė A. Kubilius.

Jei kalbėtume ne apie aukščiausio rango politikus, o apie parapsichologų draugiją, tokį minčių sutapimą nedvejodami priskirtume telepatijai: tai, ką pasakė A. Kubilius, jau netrukus pakartojo prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Tokie sinchroniški konservatorių ir prezidentės judesiai, nukreipiant dėmesį nuo prokuratūros veiklos problemų į Darbo partiją, rodo bent du dalykus.

Pirma – A. Kubilių ir jo vadovaujamus konservatorius taip pat tenkina D. Valio vadovaujamos prokuratūros būklė ir veiklos rezultatai. Kaip ir prezidentę, šią partiją tenkina prokuratūros destrukcija ir urmu nutraukinėjamos politinės korupcijos bylos (apie tai rašėme publikacijoje „Generalinis – ne prie ko, D. Grybauskaitė turi prisiimti atsakomybę už D. Valio vardu įvykdytus savo darbus“).

Tad jei prezidentę piliečiai nuo šiol turi teisę vadinti idealia Lietuvą kontroliuojančios mafijos atstove,tai konservatorių partija gali būti vadinama patikimu šios mafijos ramsčiu.

Antra – A. Kubiliaus vadovaujami konservatoriai galutinai patvirtino, kad juos tenkina D. Grybauskaitės valdymo stilius ir esmė.

Anksčiau dėl to dar galėjo būti šiokių tokių abejonių. Užtenka prisiminti, ką apie gyvenimą bai-mė-je, slaptą pasiklausymą ir šantažą, intrigomis ir komandomis iš Prezidentūros valdomą valstybę kalbėjo konservatorė, buvusi Seimo pirmininkė Irena Degutienė, kuri įvardijo tendencijas labai aiškiai: yra valstybės užvaldymas ir mes einam ne demokratiniu keliu, o Lukašenkos keliu.

Autoritariniu keliu (apie tai rašėme publikacijose„Kada tauta praregės, arba kam skambina varpai“, LR Seimo pirmininkė:Gal man laikas iš čia nešdintis? Jaučiu beprasmybę“,„Be grimo“).

Klausimas, kodėl šis valstybės užvaldymas tenkina konservatorius, turėtų būti atskirų studijų objektas.

Naujausi

Komentarai (49)

Rikiuoti
Aha - oi2014-03-06 15:57

Tiksliai pastebėjote, kad šie portalai skirti tik Konservatorius ir Prezidentę šmeižti. Tai įsitikinau, kai buvo tiek nepalankių komentarų Rolandui Paulauskui ir straipsnis apie jo apsilankymą Šiauliuose, greit dingo ir straipsnis ir komentarai portale. Viskas aišku kas yra kas ir kas už to stovi.Ar tai nėra pasikėsinimas į teisėtai išrinktą Lietuvos valdžią?

nuomonė2014-03-06 15:44

Konservatoriai ir prezidentė tai rakštis šiknoj visiems, kuriems trokštantiems Lietuvoje pamatyti Kremliaus ranką . Visi komentarai yra tendencingi ir verti pasišlykštėjimo. Tie ,kurie pila purvą ant konservatorių mažų mažiausiai yra neišmanėliai, bet baisiausia, kad jie yra parsidavėliai. Kaip gerai būtų, kad neišrinktų Grybauskaitės, ar ne? Tada būtų laisvas kelias į Rusijos glėbį. Atsipeikikit purvo pylėjai nors dabar, kai toks sunkus metas Lietuvai. Argi negėda, ar turite bent kiek sąžinės Končiau? O dar demonstruojatės su Lietuvos vėliava. O ką Paties manymu rusai nenori ateiti, ką aklas esate ar užpiltas nežinia kuo? Kodėl jei esate toks patriotas, kodėl nekyla Pačiam klausimas, kodėl per šitiek metų Lietuva negali atsigauti, ogi todėl, kad tokie kaip JŪS balsavote už komunistus. Kodėl neklausiate jų kur iššvaistė milijonus, kiek jų tapo milijonieriais. Atėjus konservatoriams į valdžią reikėdavo pradėti viską iš pradžių ir taip be galo... O p. Oželytei tai be komentarų-nusipelniusi tarybinė artistė, atėjus Putinui tikisi rolės. O kritikui Pikčiurnai-mažiau lieti pykčio, nes kenkia grožiui ir sveikatai. Kad daugiau būtų pilietiškumo, tai būkime labiau pakantūs ir vieningi.

nijolė2013-10-08 22:51

Zavurski. esi nulis

oi2013-10-08 17:42

Kiek gi jų seime yra, kad už viską kaltinat konservatorius? Ankščiau valdžioje buvo kalti, dabar vėl jie kalti. Negi šį portalą lanko nemąstantys. Šis portalas yra skirtas Prezidentės ir konservatorių niekinimui ir šmeižimui. Negi negana DELFI, ALFA, ar balsas portalų,lryto, 15 min, tiksliua visų kitų, kad įsikūrėt dar vieną.

siunciam!2013-10-07 23:22

tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/laiskas-europarlamentarams.-pilieciu-pozicija-zvalgant-ir-isgaunant-skalunu

kubilius2013-10-07 04:19

jau nebe autoritetas, seniai nuimta jo kepurė. Atgrasus dėdė. laukiam, nesulaukiam, kai jų neliks seime.

ačiū Pikasui2013-10-05 22:19

Jis sugeba aiškiai ir logiškai panarplioti sudėtingą situaciją. Oželytė su konservatoriais turi senų sąskaitų, tai kartais jaučiasi. Bet vis tiek ačiū už drąsų ir dažnai teisingą žodį.

Kritikas Pikčiurna2013-10-03 10:41

Patys konservatoriai, tvirtindami, kad Prokuratūros veiklos kritika yra nukreipta ne prieš Valį, bet prieš Prezidentę, neišreikštai tvirtina, kad Valys yra bevalis prokuroras, tarnaujantis jį skyrusiai šeimininkei, o ne Konstitucijai, Įstatymui, Tautai bei valstybei. Tikras prokuroras turi būti pirmas, kuris įvardija, kai pareigūnai ar piliečiai sulaužo Priesaiką ar peržengia įstatymą. O mes tik stebime už virvučių tampomą teisingumo marionečių teatrą. Vieni už visas blogybes atsakingi, kiti - šventi, kaip angelai. Mes matome kitaip! Todėl ir reikia kitokio prokuroro, o taip pat ir Ypatingojo prokuroro institucijos, apskritai. Valstybė suskaldyta į klanus, nepriklausomas institucijų “kunigaikštystes”, kurias Prezidentė šantažu bando pajungti sau. Tai ko stebėtis, kad valstybėje nyksta pilietiškumas? Visi taip išsibėgioja į savo individualizmą ir asmenines bėdas. Todėl valstybė ir tampoma į visas šalis, kaip besiriejančių sutuoktinių draskoma paskutinė paklodė... Mums reikia demokratinės santvarkos, kur visi dirba viešam tikslui ir kiekvieno gerovei, o klaidos taisomos nedelsiant ten kur jos atsiranda. Informatikoje ir vadyboje tokios technologijos jau žinomos seniai - tereikia visas funkcijas dubliuoti ir skirtingais būdais gautus sprendimus palyginti, kad išvengtume prieštaravimų ir klaidų. Ar ne todėl net Parlamentai daugelyje valstybių turi dvejus rūmus?

manau2013-10-03 02:17

is koncervatoriu daug balsu ateme nauja Venckienes partija,manau jie suinteresuoti ja atsikratyti per apkalta,manau ,,drasos kelias,,ilgai neissilaikys ,sues gyvai

Česlovas2013-10-03 02:04

Konservatorius, o ypac ju vadovus labai tenkina betvarke ir politine korupcija.

pensininkas>Justinui2013-10-03 01:49

Taip, aš balsuosiu už tą, kuris nieko daugiau neduos, bet gelbės Lietuvos Tautą ir valstybę. Tikiuosi, kad kandidatas į prezidentus atsiras.

Justinas2013-10-03 01:37

► 37. Pikasas Justinui (2013-10-02 20:13:39) (78. 62. 86. 131) Parašė: Jūsų pasiūlymas: "Manau, kad būsimuose rinkimuose tėra vienintelė išeitis - visiems eiti į rinkimus ir vieningai perbraukti biuletenius." yra vienas iš blogiausių pasirinkimų. Patikėkit, kad tokia pozicija kai kas netgi labai apsidžiaugtų. ◄ Tai tik hipotetinis pasiūlymas. Lietuviai yra per kvaili ir pernelyg skystablauzdžiai jog galėtų kada nors vienigai pasielgt. Pensininkai šliauš balsuoti už eilinius gelbėtojus kurie visko duos, jaunimas eis į barus ir spoksos krepšinį o pagrindinė masė drybsos prie televizorių, nes "nieko negalima pakeisti". Ši šalis yra numirusi, be jokių perpektyvų. Dėl to kaltas bestuburių veršių mentalitetas.

kubilui2013-10-03 00:18

degutienė uždaram pokalbė pasakė ir apie valį ir apie prezidentę

Pikasas Justinui2013-10-03 00:13

Jūsų pasiūlymas: "Manau, kad būsimuose rinkimuose tėra vienintelė išeitis - visiems eiti į rinkimus ir vieningai perbraukti biuletenius."yra vienas iš blogiausių pasirinkimų. Patikėkit, kad tokia pozicija kai kas netgi labai apsidžiaugtų.

Pikasas to "juza"2013-10-03 00:11

Neturiu prokuratūros darbų registro ir negaliu pateikti bylų, pasiekusių teismą, skaičiaus. Nesidomėjau ar tokia informacija yra vieša bei viešintina. Tačiau kita informacija skelbia, kad Lietuvos nelaisvės zonos perpildytos, o bylos sukasi karuselės greičiu. Advokatai ir prokurorai gal net suprakaitavę skuba iš vieno teismo posėdžio į kitą. Bylas paruošia teismui įvairios teisėsaugos institucijos, t t. ir prokuratūra, kurios darbų apimtys didžiausios. Tokioje, santykinai, mažoje valstybėje padaroma tiek sunkių ir labai sunkių nusikaltimų, kad pagalvojus apie tai šiurpas nukrato. Pavadinimas "rezonansinės bylos" yra ne tik tos sėkmingai atliktos operacijos prieš įvairias nusikaltėlių gaujas, pavienius žudikus ar kontrabandistus nepatraukia visuomenės didesnio dėmesio tada, kai pavyksta greitai nustatyti kaltininkus ir surinkti reikalingus įrodymus. Tokių bylų yra netgi tragiškai daug. Tačiau, yra Lietuvoje ir kitokių bylų. Manau, kad tada, jei nusikaltėliai turi glaudžius ryšius su aukštais politikais, valdininkais ar teisėsaugos pareigūnais, bylos pradeda strigti jei ne pirminėje stadijoje, tai jau teismuose. Štai tokios bylos tampa kitokia prasme rezonansinės ir tas rezonansas kraupiu garsu visuomenei praneša, kad teisinės valstybės kūrimo procesas stringa dėl vienokių ar kitokių subjektyvių priežasčių, dažnai susijusių su kadrų nekvalifikuotumu, angažuotumu ar nusikalstamu nesąžiningumu. Tokios bylos aplimpa iš visų pusių mažai reikšmingomis bylelėmis, trukdomas visų dalyvaujančių procesuose laikas ir visa tai kainuoja ne tik valstybės biudžetui , bet ir procesų dalyviams nepateisinamai daug lėšų. Jūs klausiate apie prokurorų sėkmingai ištirtas bylas, tačiau vien tik "D. Kedžio istorijoje" atlikta daugybė antraeilės reikšmės tyrimų ir paruošta keistai skambančių kaltinimų tiek, kad finansine sąnaudų išraiška už visa tai, manau, katastrofiškai didelė. Ir tai neskaitant tų milijoninių sumų, kurios skirtos atskirų asmenų apsaugai. Ar tikrai visos tos apsaugos buvo reikalingos? - labai suabejočiau. Gal buvo saugoma tik todėl, kad liudininkas ne tik neprabiltų, bet ir visai užsičiauptų. Kol kas tas medis po kuriuo grūdosi politikai ir valdininkai, kad nereiktų matyti, kaip naudojama prievarta prieš mergaitę, savo vaisus dar subrandins. Nemanau kad jie bus minkšti ir saldūs. Gal nuo tokių vaisių rūgšties kai kam net žandai persikreips, tačiau ar turime dėl to juos užjausti? Ką po medžiu jie darė, tokie ir vaisiai subręs.

Grasilda2013-10-02 23:35

Vienintelis iš komentavusių situaciją adekvačiai suvokia tik Justinas. Kiti užklimpę 15 metų senumo prieštaravimuose.

Paradoksas2013-10-02 23:31

Konservų partija, net nesigėdindami, vykdo absoliučios ištikimybės ir paklusnumo komunistei Polikarpovnai politiką. Įdomu, ant kokio kompromato virvės Polikarpovnos chebra laiko konservus?

Justinas2013-10-02 23:30

Konservatorius tenkina todėl, kad jie jau seniai yra tapę sistemine partija, sėdi struktūrose 20 metų ir daugiau. Todėl yra kiaurai perpuvę kaip ir komuniagos bei jų klonai. Konservatoriai su Kubiliumi priešakyje nebeturi nė krislelio sąžinės ir padorumo, ką akivaizdžiai rodo balsavimas seime dėl Venckienės. LEIDŽIAME SUIMTI. Suimti, kai kaltinama tik administraciniais nusižengimais, kurie mano manymu išgalvoti. Komentarų veterano Pikaso nebedrąsūs bandymai pateisinti ir kiek apginti rodo kad ir jis savyje suvokia padėtį, tik važiuoja iš inercijos. Blogiausia šioje situacijoje yra tai, kad NEBĖRA UŽ KĄ BALSUOTI. Manau, kad būsimuose rinkimuose tėra vienintelė išeitis - visiems eiti į rinkimus ir vieningai perbraukti biuletenius.

vilija2013-10-02 22:59

kartais atrodo,kad mus valdo 'burokai ' su savo parankiniais 'angelais sargais'ir valdovemis. Keisciausia visame sitame yra tai,kad konservatoriai tam labai talkina. Is tiesu,labai keista, kad tie, kurie turetu labiausiai ginti salies Nepriklausomybe ,pamazu stumia ja link rytu sienos, nesirupindami tautos islikimu(didele emigracija), kalba, istorija, zeme ir jos gelmiu turtais. Gal neveltui pasirinktos tokios, partijos sutrumpinima reiskiancios raides-TS-KP??? Kuom gi dabar begalima pasitiketi ir ko laukti ateityje? Visur valdo pinigai, interesai,kompromatai... tampame nebeaisku kokia salimi,kur nebesupranti kas vyksta. Kur prezidente gali pareiksti,kad dalis seimo nariu yra neverti jais buti,ju priimti sprendimai neturi buti vykdomi,nors LIetuvos KOnstitucija teigia kad visi seimo nariai turi vienodas teises,yra lygus, taip iseina,kad dalis uz juos balsavusiu zmoniu balsai yra netinkami.? Bet juk tie patys zmones isrinko ir prezidente? Kaip norima taip ir vartaliojama ta musu KOnstitucija,o juk galimai neturetu taip buti?

juza2013-10-02 22:43

Pikasui.Medį pažinsi iš jo vaisių-pasakyta Biblijoje.Ar išvardintumėte konkrečias rezonansines bylas ,kurias sėkmingai išsprendė prokuratūra/

Darijus2013-10-02 21:33

Nesuprantu. Koncervai patys uzurpavo valstybę. Kodėl tai juos turi tenkinti ar netenkinti? Jie juk ir toliau tenkinasi. Ir, tarp kitko, iškreiptu būdu.

Tadas2013-10-02 21:09

Jokios čia studijos nereikia,matosi plika akim,kad skęsdami lyg šunyčiai kabinasi už šiaudo,ar tas šiaudas pedofilų,ar Putino jiems nesvarbu,kad tik išlikt,bet tauta jau perprato kubiloidus.

Jules2013-10-02 20:11

Nebepainiokite Landsbergio su Kubiliaus kariauna - tai du skirtingi dalykai politikoje. Kubilius suka Žečpospoliton(jam lenkystė arčiau "dūšios"), o Landsbergis priešinasi kaip gali. Prie Kubiliaus su J. Razma labiausiai Vilniaus kraštas nutolo nuo Lietuvos, o Landsbergis kaip galėjo taip jį artino link Lietuvos su gana dideliais praradimais. O apie LDDP-istų karalienę Konservatorių partijoje Degutienę išvis nėr ko kalbėti. Ji tik puiki medikė buvo, o kaip politikė - tuščia vieta kaip ir konciervas Paksius. Abu lėlininko tampomi už virvučių.

Pikasas2 tęsinys 16nr2013-10-02 19:45

Jei kas nors nori pabandyti Pikasiukui oponuoti, tai siūlau tą padaryti, pasitelkiant argumentuotus prasmingus teiginius. Pezėjimas pagal kažkokią dūdelę ar spjūvius Lietuvos Sąjūdžio link yra tik niekiniai patauškėjimai. Esu visiškai laisvas skaitytojas ir tuo viskas pasakyta. Jei kai kam mano mintys nepatinka, tai jokios savo kaltės dėl to nejaučiu. Dėstykit viešai savąsias... Kas neleidžia? Kas dar nepanoro susivokti, kaip šokdinamas šis leidinys, tai siūlau pažvelgti į jo rašinius atidžiau.

XXX2013-10-02 18:49

Apie Pikasą galvojau geriau, bet dabar jau nebeabejoju pagal kieno dūdelę jis šoka. Bet kodėl jis čia komentuoja,- DELFIAI, Lietryčiai, LTV jo tribūna turėtų būti? Matyt tokia duota užduotis.

tad ko stebetis tuo?2013-10-02 18:44

Koncervai su Landsbergiu ir Kubilium priesaky vy kde ir tebevykdo Lietuviu Tautos genocida.Pirmasis is ju-ne lietuvis, o antrasis-UOSVIENES cha zares klauso.

tad ko stebetis2013-10-02 18:43

Koncervai su Landsbergiu ir Kubilium priesaky vykde ir tebevykdo Lietuviu Tautos genocida.Pirmasis is ju-ne lietuvis, o antrasis-UOSVIENES chazares klauso.

Panasu2013-10-02 18:41

Kad ir po medziu sutartinai stovejo kai ir mergaites dare valstybes paslapti?

Kažkoks labai2013-10-02 18:35

slydus, Pikasai, pasidarei. Beveik kaip Kubilius. Tas jau visai spjovė į Sąjūdžio principus ir koja kojon žygiuoja su Grybę, kuriai mėmė prokuroras puikiai dirba. Kaltinti Seimą ir teisinti Valį tuo, kad prieš jį balsavo DP, yra toks naivus ir vaikiškas žingsnis, kad kalbėti apie tų asabų sąžiningumą nėra jokios prasmės. Bet sąžiningumas yra VALSTYBĖS pagrindas. Jei aukščiausia valdžia kelia abejonių dėl sąžiningumo, tai kokioje valstybėje gyvename? Dar eros pradžioje šv. Augustinas žinojo, kad valstybė be teisingumo tik PLĖŠIKŲ GAUJA. Gailius turi įrodymų apie VSD plėšikų gaują, bet nei valiai, nei kryževičiai net nemano imtis tirti. Gal Grybė pati nėra gaujos narė, bet uoli padėjėja ir globėja tikrai yra. Galima kas met prokuratūroje daryti po penkias reformas, bet kol jie nevykdys sąžiningai savo pareigų, kol viešas interesas jiems bus tik tušti žodžiai, tol toks maskoliškas BARDAKAS pas mus gyvuos ir plėsis.

zavurskis2013-10-02 18:23

,,Interpeliacija Grybauskaitei - nedelsiant!'' Lietuvą užgrobusiam klanui pavyko apmulkinti Tautą - prakišti į Daukanto aikštę savo statitynę... Bet neįmanoma visus ir visą laiką mulkinti, ane? O gal mums galutinai patiko būti avinų banda? Ne? Na, tada organizuokimės patys ištaisyti mūsų pačių klaidas, ir, visų pirma, sukvieskime čia visus sąmoningus lietuvius ir lietuves - draugėje mes jėga! Klano išperą lauk iš Daukanto aikštės! faceboo k.c om/events/543556329049244/?ref=22

zavurskis2013-10-02 18:20

Paskaiciau ,,Pikaso'' komentarus apie Grybovskaja ir... Pats laikas pstarajam keisti savo slapyvardi i ,,Lietuvos klaninis'', ane?

Teisingas2013-10-02 17:57

Kad Gabsiai su Gedvydais bando uzvaldyti valstybe, tai niekam manau ne paslaptis...Geriau tegu ja "uzvaldo" Grybauskaite, negi "stora ir plaukuota" Viktaro ranka. Amen.

ome2013-10-02 17:28

Nes TS-LKD pagrindiniai salyje genocido politika vygdantys vakaru Imperialistu(Briuselio bei Wasingtono) tarnai-marionetes, ir pasalinus sios sistemos vezinius darinius(saugumo strukturose) jiems grestu tautos tribunolo teismas. Ir net to jokie marginalai kaip Pikasas neatskalbs, JAV kaip hegemono laikai praejo, valdanciam elitui jau butu laikas atsisukti i lietuviu tautos idealus bei interesus ir pagaliau pradeti jai tarnauti.

Pikasas2013-10-02 17:05

Visi tie keisti, čia pateikti manipuliavimai, visai kitame kontekste įpinant ir buvusią Seimo pirmininkę I. Degutinę vargu ar paveiks įžvalgesnį skaitytoją. ------------- Valstybė pagal LR Konstituciją yra valdoma Seimo, Prezidento, Vyriausybės ir Teismo. Piliečiai tiesiogiai renka dvi institucijas - Seimą ir Prezidentą. Vyriausybė yra skiriami išrinktųjų valia, o Teismas, su visomis teisinėmis institucijomis likęs be jokių rinkimų, pasijuto nepakankamai kontroliuojamu šeimininku. Tokia "valstybė valstybėje" neatitinka kitai Konstitucijos nuostatai, kad "Aukščiausia suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus." (4str. ) Būtent šios svarbios nuostatos nevykdymas, manau, ir suponavo tokią sudėtingą situaciją teisėsaugoje. Žinoma, jei būtų pakankamai politinės valios, galima būtų prašyti Konstitucinio teismo paaiškinti, kaip vertinti tokią situaciją. Tačiau, naivu būtų tikėtis, kad teisėjai pabandys bent kiek sumažinti savo galias, kurios dabar net iš KT liejasi labai keistų sprendimų bei išaiškinimų lavina. ------------ Nemanau, kad konservatorius tenkina tokia situacija, kaip nematau ir to, kad jie labai aktyviai jai priešintųsi. Opozicijos lyderio A. Kubiliaus pastebėjimai yra gan taiklūs, tačiau vargu ar tai gali padėti keisti sudėtinga situaciją teisėsaugoje pakankamai sparčiais tempais. Prezidentė nėra visagalė, nes net ir kadrinėje politikoje jai būtina atsiklausti Seimo ar Vyriausybės nuomonės. Kai kuriuos kadrinius pakeitimus ji bandė daryti, kai ką ir padarė, tačiau ar tie pakeitimai visad atnešė daug sėkmės, drįstu suabejoti. Kai kas, po keisto įdirbio vienose pareigose , būdavo perkeliamas net į aukštesnes pareigas. Tokių karjerų pavyzdžių turime ne vieną. Tad ir kyla pagrįstų abejonių dėl pagrindinių atsakomybės pasiskirstymo principų. ------------ Jei net į Teismo ar Seimo išsakytą valią prokurorai išdrįsta neatsižvelgti, tai tam tikra dalis atsakomybės tenka ir tos institucijos vadovui D. Valiui. Teigiant, kad kalta tik aplinka- toli nenukeliausime. Turime teisę išgirsti, kokie konkretūs asmenys trukdo spėriai prokuratūros pertvarkai ir kokia atsakomybė gula ant kai kurių kitų aukštų prokurorų. Visas nesėkmes suversti vien tik generaliniam prokurorui būtų neatsakinga ir nelogiška. Kai D. Valys tapo ir politiniu taikiniu, netgi primenant senas teisėsaugos bėdas, tai gal nėra tas tikras ir viltingas kelias? Gal tai labiau primena tik blaškymąsi be aiškios perspektyvos. Šie polemiški pasvarstymai visai nereiškia, kad nieko nereikia daryti ir viską palikti savieigai. Verta sugebėti atsirinkti prasmingus žingsnius tiesos ir teisingumo link.

tokie protingi2013-10-02 17:02

koncervatoriai, o nesupranta , kad kasa duobę ne tik Grybauskaitei, bet ir sau..

antanas2013-10-02 16:39

Jei A. Kubilių ir jo vadovaujamus konservatorius tenkina D. Valio vadovaujamos prokuratūros būklė ir veiklos rezultatai, tai A.Kubilius nenori, kad būtų ištirtos rezonansinės bylos, nes kalimai tų bylų epizoduose kyšo jo letenos?

Grybauskaitė2013-10-02 16:30

nevaldo.Savo noro valdyti per ją nesuvaldo V.Landzbergis ir jo gaujėjantys konservatoriai.

Tomas to 82013-10-02 16:25

Nelabai suprantu,ką norėjote pasakyti perspausdindamas Grybauskaitės kalbos ištrauką,JUK DISKUSIJA APIE TAI KODĖL KONSERVATORIUS TENKINA VALSTYBĖS UŽVALDYMAS. Jei norite tuo parodyti,kaip gražiai Grybauskaitė kalba,tai aš su jumis sutinku. Bet mums,Lietuvai,reikia negražių kalbų,bet gražių darbų. O jų iš prezidentės pusės per keturis metus nebuvo nei vieno,išskyrus meistriško valstybės užvaldymo,padedant konservatoriams. O gal aš kokio nors naudingo Lietuvai darbelio nepastebėjau. Būčiau labai dėkingas,jei apie tokį galėtumėte man ką nors pasakyti.

step by step politika duoda vaisių2013-10-02 16:20

tarybukai - brazauskiniai pagal savo mokytojo AMB nurodymus (o jis Lenino mokinys) step by step užėmė valdžia: Sodrą, VMI, energetiką, spaudą, partijas ir kt. Garui nuleisti laikinai paliko internetą.

beje2013-10-02 15:53

Prezidentė turi galią paleisti seimą. Bet prieš tai reiktų rinkimų komisiją pakeisti. Vaigauskui laikas į pensiją. Kiek gi galima? jei nesukontroliuoja balsų papirkinėjimo.

viskas aišku2013-10-02 15:51

ką pasako Uspiskichas, tą atkartoja "ekspertai". Antraip iš kur pas juos tie 30 su viršum milijonų, kuriais ketino pirkti Lietuvos Ryto akcijas?

apie tai nerašo niekas2013-10-02 15:48

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės kalba Jungtinėse Tautose Gerbiamasis Pirmininke, Ponai ir ponios, po dvejų metų baigsis Tūkstantmečio vystymosi tikslų įgyvendinimo terminas. Jau šiandien turime įvertinti tai, ką pavyko pasiekti, ir nubrėžti gaires tolesniam darbui. Vystymasis - globalus uždavinys, ir kiekvieno mūsų indėlis, patirtis bei išmoktos pamokos yra svarbios. Dalydamiesi patirtimi, mes sudarome sąlygas mokytis vieniems iš kitų, ne vien tik iš savo klaidų. Šiandieniniame pasaulyje visos šalys turi teisę, nepažeisdamos kitų teisių ir garantuodamos žmogaus teises ir laisves, rinktis tą kelią, kuris geriausiai atitinka jų patirtį, kultūrą ir poreikius. Tarptautinės bendruomenės uždavinys - prisidėti prie tokio pasirinkimo, kuris remiasi atsakomybės ir įgalinimo principais, tinkamo įgyvendinimo. Vystymasis neturi būti primetamas, vystymasis turi būti skatinamas. Ir tai nėra vien tik vystymosi klausimas. Tai yra bendras laisvo pasirinkimo, demokratijos ir pamatinių žmogaus teisių klausimas. Tai - raktas į Tūkstantmečio vystymosi tikslų ir Vystymosi darbotvarkės po 2015 metų įgyvendinimo sėkmę. Nors gyvename XXI amžiuje, vis dar atsiranda norinčiųjų primesti vieną ar kitą raidos kelią, taikant ekonominį, energetinį ar kibernetinį spaudimą, teikiant iškreiptą informaciją ar grasinant. Sutinku, kad visuotinai sutartos sankcijos yra ženklas tiems, kas vietoj darbo vietų kuria ginklus. Kas pamina žmogaus teises ir kas valstybės išteklius naudoja individualiems, o ne visuomenės interesams tenkinti. Tačiau ekonominio, energetinio ar informacinio spaudimo priemonių naudojimas savo galiai demonstruoti ir įtakos zonoms įtvirtinti yra nepateisinamas. XXI amžius turi būti solidarumo, lygybės ir tvaraus vystymosi amžius. Tai neturi būti galios demonstravimo, nulinės sumos ir buferinių zonų kūrimo amžius. Tie laikai jau baigėsi. Ir bet kokie bandymai sugrąžinti į tuos laikus vertintini tik kaip kliūtis šiandieninio pasaulio raidai. Deja, bet galios žaidimų vis dar pasitaiko. Norėčiau pasidalyti su Jumis savo šalies ir savo regiono patirtimi. Baltijos šalys per pastaruosius du dešimtmečius stipriai transformavosi. Sunkios ir skausmingos ekonominės, politinės ir visuomeninės reformos leido užsitikrinti ekonominį augimą, visuomenės gerovę ir politinį stabilumą. Prieš du dešimtmečius su tarptautinės bendruomenės pagalba, patarimais ir patirtimi savo valstybingumą atkūrusios mūsų šalys šiandien jau pačios yra donorės. Jos turi sukaupusios milžinišką patirtį, kuria gali pasidalyti su visais, išgyvenančiais panašią transformaciją. Vidinis pasiryžimas ir bendras sutarimas yra svarbu. Tačiau palanki išorinė aplinka, tarptautinės bendruomenės parama taip pat būtina. Ypač nedidelėms šalims, priklausomoms nuo prekybos, transporto ar energetinių ryšių su didesniais žaidėjais. Po dviejų mėnesių Vilniuje kelios Rytų Europos šalys planuoja įtvirtinti savo pasiryžimą užbaigti skausmingas, bet būtinas reformas, kurios reikalingos jų ekonominiam augimui, politiniam stabilumui ir visuomenės darnai užtikrinti. Tos šalys ilgus metus sunkiai siekė vidinio sutarimo dėl reformų, jų krypties ir masto. Jos mokėsi iš savo klaidų, mobilizavo vidinius išteklius kurdamos savo ateitį. Jos pasirinko kurti modernią XXI amžiaus valstybę - atvirą, skaidrią, siekiančią konstruktyvaus bendradarbiavimo, o ne dominavimo. Šioms valstybėms nebuvo lengva apsispręsti dėl raidos kelio. Tačiau jų pasirinkimas būtų buvęs daug lengvesnis, jei visi, kurie galėjo prisidėti prie jų laisvo pasirinkimo sustiprinimo, būtų darę tai gera valia ir skatindami. Tačiau jos susidūrė su prekybos apribojimais, prekėms taikomais draudimais, manipuliavimu energetinių išteklių kainomis, spaudimu ir atviru žeminimu informacinėje erdvėje. Ir Rytų Europos valstybės tokios ne vienintelės. Net Lietuva, kuri šiandien pirmininkauja ES Tarybai ir jau yra sėkmingai įtvirtinusi savo pasirinkimą, patiria nemažesnį spaudimą. Kliūtys pasienyje žmonėms keliauti, nemotyvuoti trukdymai gabenti krovinius, „pieno karas" - tik keli šios minutės pavyzdžiai. O juk labai sunku rinktis, kai už savo laisvą pasirinkimą sulauki ne palaikymo ir patarimų, o grasinimų pakelti dujų kainas arba sustabdyti prekybą. Esant tokiam spaudimui, sunku vykdyti reformas, kurios įgalina visuomenės narius ir atveria jiems galimybes dalyvauti valstybės kūrime. Vystymosi darbotvarkė po 2015 metų turi numatyti instrumentus įgalinti visus vystymosi siekiančiuosius daryti tai laisva valia ir atsižvelgiant į savo poreikius. Čia nebeturi likti vietos prievartiniams pasirinkimams, grasinimams ir jėgos demonstravimui. Tarptautinė bendruomenė, ypač Jungtinės Tautos, turėtų paremti tokį apsisprendimą.

Chy2013-10-02 15:43

Kada kubilas prasitars apie gyvenimą BAI-MĖ-JE?

Romas2013-10-02 15:35

Visiškas apsurdas, teisingumas velniop, niekas neteiks ekstradicijos Neringai Venskienei, nes pasak teisėtvarkos komiteto nuomonės, ji nieko nepadarė, matomai bus tik apkalta, pašalinant oponentę iš politinio gyvenimo. Taip ji papildys gausų Lietuvos emigrantų būrį ir tuo viskas baigsis.

gal2013-10-02 15:30

gal tai matydami žmonės pagaliau pabus? ar ir toliau miegosime??

Velniop.2013-10-02 15:06

Visiškai susuko smegenis konservatoriams pedofilinis kremas, ne kitaip.Visiškai ir negrįžtamai. Matyt kaifą iki šiol tebejaučia, todėl velniop Lietuva, velniop sąjūdžio idealai, velniop padorumas, teisingumas, ištikima tarnystė TAUTAI.

Kritikui - Pikciurnai2013-10-02 15:02

Duok Dieve , kad Jusu issakyti zodziai nueitu tiesiai kur reikia !

Kritikas Pikčiurna2013-10-02 14:54

Kodėl konservatoriai inkščia ir gulasi skersai dėl Prokuratūros ir Prezidentės Ypatingasis prokuroras greitu laiku po Referendumo atsakys... Bus ne mažiau įdomu, kaip ir Darbo partijos byloje. Tad gal ir socdemų ir liberalų "darbeliai" paaiškės, kaip jau pradeda aiškėti ir AMB "nuopelnai" bei "žygiai". Brangieji, pasirašykite už Referendumą "TAUTOS VALIA", kad nebebūtų sukčių ir bevalių valdžioje...

Mix2013-10-02 14:42

Pasitikėjimas konservatoriais išgaravo jau prieš Seimo rinkimus. Toliau vis atviriau atsiskleidžiantys konservatoriai verčia gėdytis savo buvusio patiklumo ir rėmusios jų partiją. Bet geriau savo klaidas pripažinti ir taisyti. Tačiau šiuo metu, jei vyktų rinkimai, sunku būtų pasirinkti už ką balsuoti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi