Klausimai iki šiol neatsakyti, ekspertai.eu , 2017 07 16
- ••••••
Gegužės 9 d. spaudos konferenciją Seime skyriau, manau, svarbiam klausimui – kokiomis vertybėmis grindžiama šiandieninė Europos Sąjungos politika, jei Prezidentų Vaclavo Havelo ir Dalios Grybauskaitės pavyzdžiais Karolio Didžiojo apdovanojimu vienodai įvertinami tiek kova su totalitarine visuomene ir morali politika, tiek konformizmas ir kolaboravimas su totalitarine valdžia?
Panašu, kad neapsirikau – jau kitą dieną paskelbta, kad Lietuvos Prezidentei suteiktas JAV Džordžtauno universiteto garbės daktaro vardas – už „skaidrumą, tiesą ir atsakomybę“. Regalijos bus įteikiamos š.
m. gegužės 18 d. Vašingtone. Šia proga žiniasklaida vieningai skelbė, kad Džordžtauno universitete p. D. Grybauskaitė studijavo 1992 m. Ši, atrodytų, nekalta klastotė, paskelbta įvykių išvakarėse š. m. balandžio 26 d. www.president.lt pateiktoje naujoje Lietuvos Prezidentės D. Grybauskaitės biografijos versijoje, tiesiogiai susijusi su šiais įvykiais. Suprantama, norisi pakliūti į pasaulio politikų elito pulką – tapti pirmojo JAV katalikiškojo universiteto, įkurto 1789 m. , garbės daktaru. Juo buvo ir JAV prezidentai Billas Clintonas ir Ronaldas Reaganas, Jungtinių Tautų generaliniai sekretoriai Kofi Annanas ir Boutros Boutros-Ghali, Europos Komisijos pirmininkas Jose Manuelis Barroso, Vokietijos kancleris Helmutas Kohlis.
Tačiau ar tikslas pateisina priemones?
Žinant Lietuvos problemą dėl sąmoningai slepiamos p. D. Grybauskaitės biografijos, oficialioje Prezidentės biografijoje keičiamas laikas, kada ji ne studijavo, o buvo išsiųsta į Džordžtauno universiteto vadovų kursus – vietoje 1991 m. , viešai skelbtų ir iki Prezidento rinkimų, ir iki šiol, š.
m. balandžio 26 d. įrašyti 1992 m. Koks nors tautietis nesusimąstydamas ar sąmoningai paklaus: o kas čia tokio?
Aš jo paklausiu: o kodėl vis dėlto? Ir paaiškinsiu esminę takoskyrą: 1992 m. jau yra po Lietuvos tarptautinio pripažinimo ir 1991 m. rugpjūčio pučo Maskvoje.
Iki šio istorinio virsmo ne bet kas ėjo dirbti į Nepriklausomybę paskelbusios Lietuvos valdžios struktūras.
Pirmasis Lietuvos muitinės vadovas Valerijonas Valickas užpernai man sakė: Zigmai, tu jiems Seime paaiškink esminį skirtumą: iki pučo mums bijojo parduoti muitinės vagonėlius, deginamus vos ne kasdien, o po pučo – pirk, kiek nori. O valdiškose įstaigose, muitinėje dirbti kiek norinčių atsirado...
Priminsiu, kad 1991 m. liepos 31 d. dar įvyko Medininkų tragedija. Po jos tik dviese su Valerijonu sprendėme – siųsti į pasienio postus žmones, ar ne?
Atsakomybės dėl jų likimo niekas nenorėjo prisiimti. Būdamas iki pučo Vyriausybės aparato vadovu, p. D. Grybauskaitės į darbą mūsų Vyriausybėje nepriiminėjau, o jos biografijoje skelbiamų Vyriausybės programų, kurioms ji tariamai vadovavo, taip pat nebuvo.
Ir lėšų siųsti p. D. Grybauskaitę į Džordžtauno universiteto 6 mėnesių vadovų kursus mūsų Vyriausybė neturėjo. Tad būsimoji Lietuvos Prezidentė į šiuos kursus turėjo išvykti 1991 m. pradžioje, t. y.
tada, kai liejosi sausio 13-osios kraujas, o vasario 9-ąją Tauta plebiscite balsavo dėl Nepriklausomybės.
Šia proga norėčiau Prezidentės paklausti, ar jai žinomas po šio Tautos balsavimo 1991 m. vasario 11 d. Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos priimtas ir šiuo metu tebegaliojantis konstitucinis įstatymas „Dėl Lietuvos valstybės“, kurio nuostatas 1992 m. spalio 25 d. Konstitucijoje Lietuvos tauta įtvirtino referendumu. Prieš šį įstatymą iš 117 deputatų balsavo tik vienas.
Kadangi Prezidentė po pernykščio referendumo viešai paskelbė, kad jai teisėti Tautos referendumo rezultatai nėra svarbūs, priminsiu šį įstatymą: 1. straipsnis. Teiginys “Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika” yra Lietuvos Respublikos konstitucinė norma ir pamatinis valstybės principas.
2. straipsnis. Šio įstatymo pirmajame straipsnyje suformuluota konstitucinė norma ir pamatinis valstybės principas gali būti pakeisti tik Lietuvos tautos visuotinės apklausos (plebiscito) būdu, jeigu už tai pasisakytų ne mažiau kaip trys ketvirtadaliai Lietuvos piliečių, turinčių aktyviąją rinkimų teisę.
Pasirašo Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos pirmininkas V. Landsbergis.
Vilnius, 1991 m. vasario 11 d., Nr.I-1051“
Prezidentės viešai klausiu, kodėl po jos išrinkimo Lietuvos suverenitetas Europos Sąjungai atidavinėjamas be Tautos valios, net nebesikreipiant į Seimą, kad šis balsuotų už tai. Neužtenka tik p. D. Grybauskaitei nuvykti į Briuselį ir pasakyti, kad Lietuva darys taip, kaip jai liepiama.
Tokiu būdu jau atsisakėme patys spręsti dėl valstybės biudžeto, pritarėme Europrokuratūros steigimui, nors dėl to būtini ES narių atskiri susitarimai. Be Tautos pritarimo tai negali būti vadinama ES šalių susitarimu.
Naudodamasis Prezidento V. Adamkaus patarimu dėl klausimų pateikimo vietos ir laiko, teikiu Prezidentei D. Grybauskaitei esminius klausimus dėl jos slepiamos biografijos: Kodėl savo biografijoje slepiate faktą, kad 1987 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr.1271 TSKP CK Visuomeninių mokslų akademijoje buvote įdarbinta vieneriems metams etatine darbuotoja?
Kodėl po LKP atsiskyrimo likote TSPK nare?
Kada išstojote iš TSKP, jei išstojote?
Kodėl po LKP atsiskyrimo nuo TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, kurios veiklą finansavo TSKP, sutikote tapti viena šios mokyklos vadovių – moksline sekretore?
Kodėl likote dirbti TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje po 1990 m. kovo 11-osios?
Kodėl likote dirbti TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje po 1990 m. kovo 25-osios, kada M. Burokevičiaus vadovaujama LKP/TSKP drauge su TSRS kariškiais išmetė iš šių patalpų Vilniaus pedagoginį institutą ir joje įkūrė perversmininkų štabą?
Kada nutraukėte darbo santykius su TSKP Vilniaus aukštąja partine mokykla?
Kada vykote į vadovų kursus Džordžtauno universitete 1991 m., ir kas tai finansavo?
Kas ir kur 1991 m. Jus įdarbino Lietuvos valdžios institucijose grįžus iš Džordžtauno?
Beje, pagal viešai skelbiamą informaciją 1991 m. tuose pačiuose vadovų kursuose Džordžtauno universitete tobulinosi ir būsimas Europos komisjos pirmininkas, 2004 m. šį postą užėmęs J. M. Barroso, kuris studijų laikais buvo vienu iš pogrindinės maoistinės Portugalijos organizacijos vadų, o 1985 m. – Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė.
Kas ir kodėl privertė Lietuvos Prezidentę baigiantis ketvirtiems jos kadencijos metams dar kartą pakeisti savo biografiją? Ar 1991 m. Karolio Didžiojo apdovanojimo laureato Čekoslovakijos Prezidento V. Havelo šūkį „Tiesa ir meilė turi nugalėti melą ir neapykantą“ pasaulis keičia į melą ir vertina tik melą?
Įsijautusi į vaidmenį, Lietuvos Prezidentė Karolio Didžiojo apdovanojimo gavimo proga Vokietijos televizijai „Deutsche Welle“ paaiškino, kad TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje ji dėstė ir apie internetą, kurio net Vakarų visuomenėje tuo metu nebuvo, bet nedėstė jokių ideologizuotų dalykų.
Bent aš nepatikėsiu, kad TSKP CK lėšas savo partiniam elitui ruošti skyrė už vakarietišką propagandą, o ne už tarybinės santvarkos apologetų ruošimą. Kadangi TSKP aukštųjų partinių mokyklų dėstytojais buvo tik komunistų partijos elito ir TSRS spec.
tarnybų atstovai, todėl vieną kartą reikia galutinai išsiaiškinti dėl p. D. Grybauskaitės juodojo karate diržo, kuriuo ji vėlgi pasigyrė ne tik „Deutsche Welle“ žiūrovams, bet ir puikuojasi Lietuvos Prezidentės biografijoje. Kalbėkime rimtai apie šį neatsargų rinkiminį p. D. Grybauskaitės žingsnį.
Klausimas Lietuvos Prezidentei – kada ir kur jūs pradėjo treniruotis karate ir gavote juodąjį diržą? Jei tai teisybė, tai negali būti kitos galimybės – tik Leningrade.
Pasiekti karate juodojo diržo lygį galima tik treniruojantis nuo jaunų dienų bent penkerius metus ir turint tam duomenis. Ką tai reiškia paprasta kalba?
Paaiškinu – Tarybų Sąjungoje karate buvo draudžiama sporto šaka, kuria užsiimti turėjo teisę tik KGB ir GRU. Jokių išimčių.
Todėl klausiu ir VRK vadovo Zenono Vaigausko, beje, dirbusio TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje kaip ir dauguma dėstytojų iki 1990 m. gruodžio pradžios, t.
y. kai TSRS nesikalbėjimas su Lietuva pakvipo paraku, ir Liustracijos komisijos pirmininko Algimanto Urmono – kodėl 2009 m. Sąjūdžio iniciatyvinės grupės klubui kreipusis į jus dėl kandidačių į Lietuvos Prezidentus K. D. Prunskienės ir D. Grybauskaitės galimo bendradarbiavimo su užsienio spec.
tarnybomis patikrinimo, Jūs nevykdėte įstatymų reikalavimų tai daryti?
Atkreipsiu ne tik užsienio reikalų ministro Lino Linkevičiaus, neatsakančio į mano klausimą, kieno vardu jis atsiprašė Lenkijos už nebūtas Lietuvos kaltes, bet ir Prezidentės dėmesį, kad įstatymas, deja, Jus įpareigoja atsakyti į raštiškus Nepriklausomybės Akto signatarų klausimus. Prezidentės, kaip ir š.
m. sausio 13-ąją iš Seimo tribūnos, dar kartą klausiu: ar jūs ir toliau toleruosite tai, kad Sausio 13-osios byloje netiriama kolaborantų veikla?
Ar Jums žinoma, kad 1991 m. gegužės 19 d. , kai tobulinotės Džordžtauno universitete, Krakūnų pasienio poste buvo nužudytas beveik Jūsų bendraamžis pasienietis Gintaras Žagunis, ir kad jo nužudymo bylą Lietuvos prokuratūra kažkodėl perdavė Baltarusijai? Prašau Jus kreiptis į Aleksandrą Lukašenką, kad šią bylą po tokio „sėkmingo“ tyrimo, trukusio dešimtmečius, Baltarusija bent grąžintų Lietuvai.
Džordžtauno universiteto garbės daktaro vardas Jums suteiktas už „skaidrumą, tiesą ir atsakomybę“.
Jauste jaučiu pasipilsiančius man klausimus, kodėl Lietuvos Prezidentei pateikiu šiuos klausimus? Atsakau nevyniodamas į vatą, nes jūsų klausimai – tai būdas D. Grybauskaitei ir toliau neatsakyti į nepatogius klausimus. Todėl, kad likimas, mano laimei ar nelaimei, lėmė 1988 m. birželio 3-iąją Mokslų Akademijoje, kurios moksliniu sekretoriumi buvo a. a.
akademikas Nepriklausomybės Akto signataras E. Vilkas, o ne šias pareigas bandžiusi priskirti sau p. D. Grybauskaitė, pakviesti susirinkusius rinkti Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvine grupę ir būti išrinktam jos nariu.
Todėl, kad su kolegomis steigiau pirmąjį Lietuvoje ekologijos klubą „Žemyna“, žaliųjų judėjimą, partiją. Todėl, kad buvau išrinktas TSRS liaudies deputatu ir kad mūsų pastangų dėka pavyko Maskvoje pasiekti Ribentropo – Molotovo slaptųjų protokolų pripažinimo negaliojančiais tuo metu, kai LKP atsiskyrė nuo TSKP, o TSKP Vilniaus aukštosios partinės mokyklos mokslinei sekretorei D. Grybauskaitei, likusiai šioje TSPK, buvo paskirta už tai iš TSKP lėšų mokama priemoka. Todėl, kad tuo metu, kai Mykolas Burokevičius su TSRS kariškais Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje įsteigė Maskvos kolaborantų štabą, dirbau ne jame, o buvau su Sąjūdžio žaliaraiščiais, ir mes nuo šių TSRS kariškių beginkliai gynėme paskutinę mūsų laikraščius spausdinančią spaustuvę.
Todėl, kad tapau Nepriklausomybės Akto signataru. Todėl, kad 1991 m. sausio 13-ąją buvau Lietuvos Aukščiausioje Taryboje, ir teko suvokti, ką reiškia tokią naktį būti įmestam į Ministro Pirmininko pavaduotojo pareigas. Todėl, kad teko suvokti ir išdavystės kainą, ir KGB archyvų bei voratinklių esmę.
Todėl, kad per visą tą laikotarpį drauge buvo mano šeima, rizikavusi viskuo.
Turiu ne tik juridinę ir moralinę teisę, bet ir pareigą tai daryti, nes mumis, Sąjūdžio žmonėmis, tauta patikėjo, nes sakėme tiesą ir buvome nepakantūs melui. Mums buvo nesuvokiama, kad žmonėms, kuriuos kvieti pasitikėjimui ir Atgimimui, galėtum meluoti. Šiandien mūsų visuomenė vėl gyvena viltimi atsitiesti žmogiškai ir kaip valstybė. Deja, melas grįžo. Ir nė kiek ne silpnesnis, tik labiau rafinuotas.
Pasitinkame Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio 25-metį. Ar pasitiksime jį su melu, apsimesime, kad jo nematome?
Supraskime, kad jokia valdžia, net labai įspūdinga, Prezidentė nieko nepadarys viena, jei jos nerems tauta. Ryškiausias paskutinis pavyzdys – tautos referendumo sprendimo ignoravimas.
Tai didelė nemeilė ir nepagarba mūsų žmonėms. Ką reiškia ir naujos Vyriausybės mindžikavimas?
Jei tai nėra nuolaidžiavimas dėl mums nežinomų priežasčių Prezidentei, tai, Ministre Pirmininke Algirdai Butkevičiau, atsigręžkite į Tautą.
Ar suvokiame, kad per ketverius Prezidentės D. Grybauskaitės vadovavimo metus baigiama visiškai įtvirtinti valdomą demokratiją?
Pasinaudojus ekonominiu sunkmečiu, Prezidentė baigia formuoti teisėsaugos jėgą, vadovaudamasi vadovų lojalumo, o ne kompetencijos principu. Pagrindinėje žiniasklaidoje, kuri vis labiau ir labiau priklauso nuo valstybės biudžeto, nuomonių skirtumo tenka ieškoti su žiburiu.
Prezidentės iniciatyva ir su buvusio Seimo pritarimu politinės partijos taip pat pririštos tik prie valstybės biudžeto, t. y.
tapo visiškai valdomos biurokratiškai. Šių dienų įvykiai konservatorių partijoje atskleidė tokių biudžetinių partijų veiklos principus, šios partijos jaunimo „vertybinius“ moralės ir partinės karjeros kriterijus.
Tačiau plačiajai visuomenei dar nežinomas Prezidentės Seimui pateiktas įstatymo projektas dėl visuomeninių organizacijų veiklos, kuriam pritaria, tuo nesigirdamos, visos parlamentinės partijos. Projekto esmė – ne tik apibrėžti jų veiklą, bet ir pavesti Vyriausybei penkmečiais nustatinėti jų veiklos prioritetus.
Paprasčiau pasakius, siekiama, kad ir aktyviąją visuomenės dalį valdytų visagalis valstybės biudžetas. Valdžia spręs, kuriai veiklai duoti, o kieno veiklai neduoti valstybės lėšų.
Tai būtų valdomos demokratijos vainikavimas, kokio, bijau, dar nepasiekė nei Baltarusija, nei Rusija. Pridėkime dar sunkmečio pretekstu savivaldybėms skiriamą sumažintą gyventojų pajamų mokesčio dalį, ir suvoksime, kad Prezidentės kadencijos metu jos vadovaujami sparčiai žengiame į valdomos demokratijos „šviesų rytojų“.
Todėl šiandien, atsimindami Sąjūdžio tikslus ir rūpestį dėl tautos išlikimo, siejamo su suverenia valstybe, neužmirškime, kad tai nebuvo vien tik Sąjūdžio atradimas. Supraskime, kad visuomenė kuriama tik kultūriškai ją ugdant ir šviečiant.
Ir šiais laikais būtų sveikiau pirmiausia perskaityti 1988 m. balandžio 20 d. Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario Arvydo Juozaičio paskaitą „Politinė kultūra ir Lietuva“, o tik po to bandyti suprasti Lietuvos Prezidentės D. Grybauskaitės trumpus ir sunkiai suprantamus lozungus.
Tačiau lozungais prisisotinome tarybiniais laikais. Tad Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio 25-mečio proga prisiminkime ir dorovines vertybes, pasistenkime atsisakyti melo.
Melo kaina didelė. Tai, manau, šiandien suvokė ir Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys Vytautas Landsbergis, 1993 m. gegužės 1-ąją įkūręs konservatorių partiją. Šiurpi pamoka.
Visiems. Tačiau prisiminkime, kas pirmas šią moralinę ribą peržengė.
Bijau, kad p. D. Grybauskaitei po šių įvykių konservatorių partijoje V. Landsbergio gali jau ir nebeprireikti.
Todėl jei kalbame apie tautos ir valstybės išlikimą dėl tautos, o ne dėl vartojimo rinkos, pabandykime išsivaduoti iš melo ir oriai atsitiesti. Nereikia Aristotelio.
Mūsų Vydūnas, 14-metis vaikinas, savo valia ir savarankišku gilinimusi į žinias sugebėjo ne tik įveikti tuo metu nepagydomą atvirą tuberkuliozės formą, bet ir palikti mums neįkainojamą patirtį bei pastebėjimus. Vydūnas sakė: „Vergas apie laisvę svajoja, bet jo svajonės niekuomet neatitiks tikrenybės.
Iš vergovės paleistas, jis toli dar nėra laisvas. Ir visi aiškinimai, kad laisvė yra, jos jam nesuteiks.
Laisvė pasiekiama tik žmogaus kitimu...“
Vienintelis priklausomas tinklalapis Lietuvoje












































































































































































































































































































































































































































































































Komentarai (61)
Dabar jau ją privalu laikyti niekine boba.
O kas ką žinojote apie Grybuskaitę 199-aisiais metais? Niekas nieko. Jai buvo tik 35-eri. Buvo mergina, kuri visas jėgas atidavė mokslui iraišku, jokia disidentė nebuvo.... Kaip ir vaišvila.... O kodėl nemetė daerbo toje mokykloje? O iš ko ji būtų gyvenusi? Iš ko tais suirutės metais. Tai ir pasinaudojo... Gal negarbinga jos vietoje buvo taip pasielgti, bet tas puolimas prieš ją-juokingas.... Jūs tik pagalvokite apie jos amžių, apie žinomumą ir kas buvo tokio amžiaus žmonės tarybiniais laikais. Ogi -niekas. Tik tiek, kad , jei gabi buvo(o, matyt, buvo), tai tie seni pirdylos iš KP kabinetų turėjo tai omenyje... Galų gale ji, matyt ir moteris, kaip asmenybė-gana uždara. Tai jos reikalas... O Vaišviliukas-ligonis. Ir kas gi nutiks, jei jis tiesą iš kokio rūsio ištrauks? Ogi nieko. Juk nepaskelbs niekas, kad įtakingiausias Lietuvoje tais laikais ir dar daug amžių į priekį yra būtent Vaišvila. Išsivadavimo judėjime nebuvo vadų-taip lietuviams atrodo. Ir lietuviams jų nereikia. Vadai jiems -paniekos verti. Kieno čia įtaka pasireiškia? Negi "Durnių laivo" autoriaus?
skaudžiausiai ,kad madam prezident -paskiria -nedirbančią teisėsaugą...tai gal pusė teisėjų paskirimo tegul perduoda seimui,.....jeigu ,būtų paskiriami teisininkai-kurie dirbtų,lietuvos vcalstybė nebūtų ištratinta-milijardais...kol neturėsim teisėsaugos,lietuva nebus demokratinė valstybė-IR TAI SKAUDŽIAUSIA.....kitas prezidentas-turės pažadėti-kad teisėsauga būtų darbinga,o ne panaši į rusijos......
TAI REISKIA- jeigu dirbi ne savo zmonems, ne savo saliai, kenki SAVO SALIES INERESAMS, savo salies ekonomikai esi kolaborantas = iseitu , kad tie kas meluoja savo zmonems savo biografija ir meluodamas papuola i prezidentus, yra kolaborantas? Tas kas nesa savo LIETUVOS piliete basomis kojomis klykiancia, o meluoja, kad nensa , yra kolaborantas? TAI tie kurie daro aferas ir skurdina LIETUVOS piliecius, gazdina KARU, ir eile metu net negalvoja KEISTI pragyvenimo lygio, sunaikino LITA , yra kolaborantai? TIE kas nezino, kas pastate cia JAV kalejimus yra kolaborantai? ....... TAI kiek NUTRAUKTU GALVU turetu buti pas mus ... >>>>>????? oho ..... isivaizduojat? :)/////// o.. Turkijoje zada, kad kolaborantams nutrauks galvas.....
Tris kart mi-zne la-zyti i diena ne juokas!Amnestija!Dar kameros sufilmavo ir dabar visa Tauta i suda vercia! Neilgai!
Buvusi žurnalistė Rima Kaziliūnienė pradėjo dirbti kartu su D. Grybauskaite Finansų ministerijoje, kai ši dar ėjo Finansų ministrės pareigas. Vėliau ji kartu su D. Grybauskaite išvažiavo dirbti į Briuselį jos padėjėja, gyveno kartu su būsima p-rezidente viename bute (keista, kad milžinišką atlyginimą gaunanti eurokomisarė priėmė kartu gyventi savo padėjėją, o ne išnuomavo jai atskiro buto – aut. pastaba). Vėliau R. Kaziliūnienė grįžo kartu su D. Grybauskaite į Lietuva, dirbo jos rinkimų štabe. Pasibaigus rinkimams, D. Grybauskaitės rinkimų štabo vadovas Vytas Vasiliauskas iš prezidentės rankų gavo Lietuvos banko valdybos viršininko postą, o R. Kaziliūnienė išėjo dirbti į Lietuvos banką, ir tapo V. Vasiliausko patarėja. Dar įdomiau, kad R. Kaziliūnienės dukra Rūta Kaziliūnaitė, tik baigusi universitetą, taip pat buvo įdarbinta D. Grybauskaitės prezidentūroje. Kai apie R. Kaziliūnienę, kaip p-rezidentės antrąją pusę, imta kalbėti žiniasklaidoje, p-rezidentės numylėtinės dukrai buvo surastas kitas postas – ji tapo p-rezidentūros kovos su politiniais oponentais – STT darbuotoja. Panelė R. Kaziliūnaitė, tik baigusi universitetą, tapo STT Teisės ir tarptautinio bendradarbiavimo skyriaus viršininko pavaduotoja. Šiuo metu - ji jau jau atlieka šio skyriaus viršininko vaidmenį...
Jus su--ni kotai!Betvarke,panieka,nieksybe,vagystes,teroras,melas,issigimimas ir t.t.tai idijotu religija!Ku-ku!Jus issiaiskinkit viska kas sioja planeta Zeme vyksta!Mes zemieciai okupuoti!Nesidomi reiskesi kuri problemas!Zigmai mes su tavimi!
O kaip kitokiu buti kai gavai pagrinda kailiu fabrike.O komunistai ypac koloborantai melavo, meluoja ir meluos, o jais tiki tik nevisprociai kuriu deja dauguma.
Todėl, kad tas, kas meluoja - painiojaisi. _ _ Panieka veidmainiams!
inturisto leningrado viezbuti MATYT TA DARBA GERIAUSIA ISMANO
Nieko keisto - kailių vertimo fabriko "Rot front" darbuotoja.
Žmogus savo gyvenimą paskyrė tarybinės ideologijos skleidimui,buvo tos ideologijos šauklys,kaip ir pardavęs dušią velniui ir staiga šast pakeičia kailį ir spalvą ir tampa demokratijos šaukliu. Nu drindiec. Ir apie ką čia diskutuot ponai ????
Taip elgsi išvrstakailiai. Tokių valdžioje visada daug
Pradėjau stebėti savo šunį. Kai jo paklausiau, tu už ką? Jis nusisuko ir įtartinai nieko neatsakė. Sunerimavau. Jausmas toks, kad jis gali būti Kremliaus agentas. Reiks parengti provokaciją ir viskas išaiškės.
kiekvienas šuo, kalba šeimininko kalba, mūsų bolonkė taip pat.
nagila vienismiekhai... Mūsiškė.
tipo ankstesni prezidentai varė šalį melo keliu. Kas, jūsų manymu, yra tiesa ir kelias į ją. Kodėl jūs taip sunkiai judate tiesos link.
jos deka suaktyvejo iskrypeliu veikla lietuvoje.buki neapsisviete kaimieciai to nezino ir aklai balsuoja.
akivaizdziai reteja ponios gerbeju gretos, greit reikes griebtis uz siaudo
pagrindinis ir rimtas Grybauskaites darbas fotografuojantis ikisti savo subine i didziuju valstybiu vadovu tarpa....ta ismokusi kaip abecele.
Grybauskaite yra buka, bet uzsispyrus, taciau prisistaikyti visada sugebes, nes viska daro del savo subnes, o ne del Lietuvos.Reitingai jai greitai neberupes....dings is Lietuvos gerai ja apsikusi ir pardavusi....Ieis i Lietuvos istorija kaip pardaveja ir nekenciamiausia prezidente.Pabaiga vienatveje...
Ką prezidentė nuveikė tokio, už ką turėčiau ją gerbti? Pakeitė visus teisingumo įstagų vadus ir pavaduotojus, o kur rezultatai? Ar padaugėjo teisingumo?
"gerus" nudirbtus darbus vel "pulsite "balsuoti "uz", tai prieš tai pasikasykite atitinkama vieta.
Laikykites Prezidente . Iki rinkimu busit dar ne karta apipilta ne tik saltibarsciais , bet ir pamazgom. Mes tikim , kad tik jus astatysit Lietuva i tiesos ir teisingumo kelia. Nes matom jusu darbu vaisius. Sunkiai , bet po truputi po truputi judam tiesos link. Sekmes jums !
JI IEIS I ISTORIJA,KAIP PARDAVEJA PARDAVUSI LIETUVA,UZ 30SIDABRINIU PYDARU SAJUNGAI.
Tu strategini"KUMŠTI",kada paskutini kartą buvai poliklinikoje? Kur tiek "gudrių" žodelių išmokai,ar tik ne Džordžtauno universitete kartų su Briuselio mergaite ir aušrine.....
senstant vynas ir biografija gerėja
Asilų ir dundukų komentarai, kurie nieko nemąsto ir nesupranta, t, y. mūsų prezidentės darbo vaisius vienai Sąjungai - dabar kitai, tik ne žmonėms. Negi jūs akli ir nematote. Taip ir liksite prie LAISVĖS - suskilusios geldos. Gaila tokių žmogelių - taip pat ir savęs, nes per daug tikėjau ir nesedėjau po medžiu kaip daugelis iš buvusiųjų. Dabar jie - valdžiažmogiai, o mes - menkystos.
Balsuoti uz bardaka palaikancia sistema nei drasos nei didelio mastymo nereikia....tiesiog paprasciau, patogiau gyvenasis...ir ka jau cia "oi mastyti"? Rink Burokeviciaus drauge ir tiek
Mastykit zmones , oi mastykit, pirmoje eileje kelkit klausima kodel Grybauskaite taip puolama, kodel saltibarstinies knygos rasomos, jei rasit atsakyma, tikrai uz ja balsuosit per prezidento rinkimus. Sekmes!
kolegos, šiandien paskelbti naujausi tyrimai, kas gali tapti kitais metais LR PREZIDENTU. Jūsų nuomone-kas? Atsakau. Ogi- D. GRYBAUSKAITĖ. Vaišvilioko bei Janutytės darbas Prezidentės "biografais" yra niekinis. Mes visi "iš ten" atėjome su vienais ar kitais trūkumais, bėdomis. Janutytės noras prikergti Prezidentei tėvo praeitį yra daugiau negu juokingas. Apie tai ji rašliavoja "šaltibarštinėje" knygutėje, kuri greitai pateks į biokatilinių pakuras. Vaikai už tėvus neatsako!!! D. Grybauskaitei-sveikatos ir sėkmės! Rinkėjas.
tai cia tipo biografja gali keisti kaip kojines?
Taigi, tam tikros jėgos telkė strateginį kumštį prieš Prezidentę. Jau prieš rinkimus antiprezidentinis sparnas su "nuskriaustais" bankininkais, sukčiais, vengiančiais mokesčių ir jų išlaikoma žiniasklaida, susikontaktuoja ir sumodeliuoja pseudoopozicinę aplinką, kad išlaikytų "čikagos berniukų" įvestą "banditų" kapitalizmą. Siekiant nuteikti tam tikrą visuomenės dalį (pavyzdžiui, nūdien dirbtinai plečiamas abi "pedofilijos bylos" puses) balsavimui ne UŽ, o PRIEŠ. Kitaip tariant, per sumodeliuotas bei toliau modeliuojamas "aplinkas" yra siekiama aktyvuoti destruktyvųjį pradą. Absurdo teatras... tik su stipriu užnugariu... Jau kurį laiką eskaluojama versija, neva užčiuopė tikruosius žudikus.. . o Prezidentė "nepalaikė" Garliavos judėjimo... nors aiškiai pasakė, kad "jokia prievarta prieš mergaitę neturi būti naudojama. ... Čia strategams yra itin svarbu, kad būtų balsuojama (ar per socialinių tinklų prijaukinamą valdomai- padriką propagandą agituojama balsuoti) būtent PRIEŠ mūsų dabartinę Prezidentę. Kitaip tariant, -strategija yra nukreipiama ta linkme, kad destruktyviai nuteiktų rinkėjų balsai būtų kanalizuojami, t. y. transformuojami iš "padriko" "PRIEŠ" į valdomą "UŽ". O už ką - žino tik juodosios jėgos. ... Bet jau viena aišku - tarp jų nebus nei "drąsiosios pabėgėlės Venckienės, nei "apsisnargliavusio" Zigmuko iš "Rūtelės knygos". Tai - pėstininkai.
Modelio esmė - dinamiškai, komponuojant naujus (galimai iš pirmo žvilgsnio tarpusavy nesusijusius) "jautrius" įvykius, turinčius "momentu X" vizualiai susirikiuoti į įtaką darančią seką , arba, "tobulinant" jau sumodeliuotus įvykius, kurti socialinę poliarinę porą (šiuo atveju- momentinį bipolį), kurios abiejų, dirbtinai sukurtų, pusių "branduoliai" aktyvuos (sukurtu pagrindu) propagandą stratego numatyta kryptimi. Arba, trumpiau tariant, per manipuliavimą ką tik minėtais "branduoliais" (lokalioji įtaka, dažniau subjektyvi) yra numatoma manipuliuoti nemaža visuomenės dalimi (socialinės psichologijos elementas). Manipuliavimas visuomene ar jos dalimi gali būti sėkmingas tik tuomet, kai jis remiasi ne vien subjektyviomis, bet ir objektyviomis (nuo veikiančių asmenų nepriklausančiomis) prielaidomis. Nagrinėjamu- "strateginio kumščio" prieš Prezidentę formavimo - klausimo kontekste yra itin svarbu tai, jog teisinėje valstybėje (arba jos imitaciniame modelyje) objektyviomis prielaidomis kaipmat tampa ir tos, kurios yra lemiamos ilgą laiką galiojančių įstatymų, tarp jų ir Konstitucijos nuostatų išvadų. "Poliarinės poros" užuomazga objektyviai išplaukia iš neva įstatymų diegiamos "dilemos"- ar Prezidentė "atsakinga daugiausia už užsienio politiką", ar "privalo spręsti bene visus vidaus politikos klausimus". Aiškumo dėlei "pralenksiu tekstą"- sisteminė žiniasklaida, orientuota į proadamkinį sparną, nuolat koneveikia Prezidentę dėl jos "kišimosi į teisėsaugos darbą", į kitus vidaus reikalus. Tai- "vienos pusės" branduolys. Tuo tarpu, pavyzdžiui, "violetiniai", ir panašiu pagrindu sumodeliuotos "aplinkos" (visokie sorošistų ar a la laisvi laikraščiai, turintys juodųjų jėgų palaikymą, sisteminės žiniasklaidos išpiarinta ir tebepiarinama DK "partija", ir t. t. ) tiesiogiai bei per savo įtakos grupes diegia visuomenei nuostatą, esą Prezidentė "tik ordinus gauna", t. y. kad ji neva "atitrūkusi" nuo vidaus tikrovės. Dilema - "užsienio ar vidaus politika?" yra kildinama remiantis (pasikartosiu) objektyviomis prielaidomis, tačiau... nuslepiant svarbiausią — kad Valstybės vidaus bei užsienio politika yra tampriai susijusios. Taigi, per sumodeliuotas aplinkas, eskaluojančias "vidaus politikos vaidmenį, kišimąsi ar, atvirkščiai, nesikišimą į ją", lengva strateguoti ir Valstybės padėtį geopolitinėje išklotinėje, ir geopolitinę įtaką per energetiką, bei vardan kitų šalių "energetikos interesų", ir t. t.
Kodėl būtent per socialinius tinklus, per Feisbuką atėję komentarai tokie buki, tokie priešiški Prezidentei? Ar kada nors susimąstėte, feibuko vartotojai, kas manipuliuoja jūsų smegenėlėmis, įkeldami į FACE BOOK tik vienpusiškus, atrinktus iš visų šaltnių tik prieš Prezidentę nuteikiančius straipsnius? Ar kada nors susimąstėte, ar savęs paklausėte, KAS MANIPULIUOJA JŪSŲ SMEGENINĖMIS, KAIP MANIPULIAVO VERČIANT VISAS KITAS VALDŽAS? Pvz. Šiaurės Afrijoje? Dar nesenai skaičiau Izraelio portale tokį pasigyrimą: na, nuvertėme tas vyriausybes Š. Afrikoje, o kas toliau? Ar tapome saugesni? Saugumas tik 50 ant 50. Ar paklausėte savęs kada - KKAS VALDO SOCIALINIUS TINKLUS IR KAM JIE PRIKLAUSO?
Kodėl Prezidentė taip nepatinka sukčiams iš dp, snoro mafijai ir kitokiems "čikagos berniukams", įvedusiems mums "banditų kapitalizmą" (ar tam, kad pasiprašytume patys totalitaraus socializmo? ) ir atvedusiems mums tokį patogų sau prezidentą Ad... , kuris niekur nesikišo, nieko nedarė, tik galimai pagal "čikagos berniukų" komandą pabardavo Rusiją... dėl akių... bet. tuo pačiu, sukčiai ir mafijozai galėjo sau laisvai šeimininkaut šalyje kaip nori, tarsi kokiam sukčių rojuje... iš visgi kurio padorūs piliečiai iki šiol nesulaikomai bėga... Kodėl nepatinka mūsų Prezidentė neotrockistiniame Einšteino institutute juodų technologijų, kaip nuversti teisėtas, bet jiems neklusnias vyriausybes, pasimokiusiems "čikagos berniukų" pažams, tokiems kaip Au But... vič, kalbama, R. Jan... nės buvęs artimas draugas. (žr. Laisvaslaikraštis. lt komentarai po Janutienės knygos reklama). Jei išties pas mus darbuojasi juodų technologijų meistrai, tai turėtų greit paaiškėti ir "strateginio kumščio" prieš Prezidentę užsakovai. O tuo pačiu ir visos velniavos Lietuvoje "kūrybiniai darbuotojai".
alfa. lt po Donskio straipsniu. netikėtai išdygo buvęs Pasaulio lietuvių bendruomenės pirmininkas Algimantas Gureckas. Jiedu su Donskiu apsikeitė komplimentais. Nebuvau girdėjusi nieko apie šį žmogų, tad pasiklausiau googlo. O guglas man paskė kad tai nuostabus ir labai tyras žmogus ir davė pasiklausyti jo 5 valandų labai nuostabaus istorinio pasakojimo apie prieškario Lietuvos padėtį. Apie jos santykius su vokiečiais, lenkai (ypač) , žydais ir Rusija. Negali tuo žmogumi netikėti. Detalus pasakojimas smulkiai kamantinejant vienai poniai iš JAV Holokausto muziejaus. Siūlau visiems to pasakojimo būtinai paklausyti: /collections. ushmm. org/search/catalog/irn42272 Bet dar geriau būtų, jei galima būtų šį pasakojimą išleisti rusų, lenkų, anglų ir lietuvių kalbomis. Nes didžiosios šalys turi pagaliau suprasti kaip jaučiasi jų smaugiamos mažos šalys.
akis.Suktos,kaip..
dar galit paskaityti alkas.lt komentarus apie vaišvilioką... daug įdomaus
ar ne užteks tam sukčiams parsidavusiam pletkų maišui pletkus varinėti apie mūsų Prezidentę? Norite tiesos apie jį? Įsiveskite į google Vaišvila ir Parex bankas. Tuomet suprasite kas ir kodėl jį taip patraukė prie sukčių, pasivadinusių Dzarba partija:)
Tik debylas ar Tautos priešas gali nepastebėti Gerb. Prezidentės darbų. Žiniasklaida skelbė,kad pas Borisovą buvo rastas "strekoza" planas. Jame buvo surašyti net didžiuliai atlyginimai už valstybės vadovų,svarbių valstybinių įstaigų kompromitaciją,skandalų sukėlimą,ir ilgą jų eskalavimą. Atrodo ,Vaišvila,Bielinis,Valatka ir kiti panašūs yra to plano vykdytojai. Kas ruošia tekstus? Estai toli paliko mus jau 20 metų besikapstančius šiušlyne. Estai tvirtino,kad piliečiai, nusikaltę Valstybei, turi atsakyti,o vieni kitiems perkąsti gerkles dėl pasakytos nuomonės,ar per didelio atsargumo išsivadavimo laikotarpiu,būtų didžiulė žala valstybei,nes per maža tauta. Pagarba 1863 metų sukilimo dalyviams,bet negalim smerkti ir tų kurie abejojo tvirtinimu,kad galima su dalgiais nugalėti caro armiją. Gal Z. Vaišvila numatė kaip baigsis Maskvos pučas,bet tiems ,kurie žinojo sovietų galybę,represijų žiaurumą,atrsargumas buvo galimybė išlikti.
Neatsakys ta prezidentė, p.Zigmai, į Jūsų klausimus. Niekada. Jie liks paslaptyje, kaip ir visa Jūsų iškelta tiesa. Tai pas mus jau tampa norma.
laikas jau tamstai baigti knaisiotis po "nešvarius marškinius". Skaityk Janutienės "šaltibarštinę" knygą. Ten aiškiai parašyta, kad Ji perėjo į Brazausko partiją. Tai-gyvo liudininko parodymai. Abu esate vilniečiai, tai ir pasikalbėkite. O kad tu buvai drąsus po Medininkų, tai mes dar prisimename. Bet tave iš valdžios ne Grybauskaitė išvarė??? Tai ko tu širsti ant Jos??? Rašyk prisiminimus apie tuos įvykius, nepamiršk, beje, kaip Lietuvos moteris kailiniais per sieną įvežtais aprūpinai. Neteisk ir nebūsi teisiamas. Nepamiršk Kristaus žodžių. O Prezidentės netrukdyk, nes Ji ir tiek patarėjų neturi, kad kiekvienam Nežiniukui raštu ar kitaip atsakinėtų. Beje, susisiek su Vilniaus advokatu K. Jovaišu, jis tau išaiškins, kas bus išrinktas LR Prezidentu, nes jis už tave daugiau žino. Rinkėjas.
Komentatorius "nuomonė" siūlo nekreipti dėmesio į melu pagrįstą biografiją, o vertinti atliktus darbus. Aš savo nuomonę apie Prezidentę grindžiu jos atliktais darbais - jos įvykdytus darbus vertinu Silpnai. Labai norėčiau matyti tuos gerus darbus, kuriuos mato komentatorius "Nuomonė", bet nematau. Neužtenka vien tik įstatymų skambių pavadinimų ar kalbose skambių frazių. Reikia žvelgti iš esmės į visumą.
nepergyvenkit megztosios beretes. ta universiteta yra baiges ir sakakasvilis, paskelbes kara Rrusijai, uzpuldamas 200 Rusijos kariu kontingenta pietu Abchazijoje su 18 tukst. kariuomene. taip, kad neabejokit tatos pasirinkimu, ji patikima JAV interesu gyneja, puiki tapkinio ypedine. JAV ambasada planuoja jai antra kadencija. jei reikes tai ir sniobelio premija skirs
teigia kai kurie jos komentatoriai. Tai kam gi ji tarnauja, jei ne GRU ar KGB?! Iskisti galva, pakudakuoti skambias frazes ir nieko nedaryti?! Kodel toks neigalus GP beValys vis dar egzistuoja?! Kodel VSD sauvaliauja, kodel tauta referendum pasake NE AE, o ji vis tiek stumia? Ir t. t. Kur jus matote Grybauskaites privalumus?! Biografijos mele, tarnavimu TSKP? Atsirasinejimu net tokiu klausimu, kaip kas dave leidima sturmuoti privacia valda, lauzti teisejai rankas?! Kodel iki siol nepraranda darbo Kedainiu teisejas Kondratjev, siurksciai pazeides LR Konstitucija? Po to, kai Sarunas Paberalius JAV buvo isteisintas, o nuteistas to paties Kondratjev'o, jis turejo atsisveikinti su teisejo mantija. Kryzeviciu ji laiko, Prezidente ji laiko, nes Kondratjev Uspaskicho klapciukas, vadinasi, Prezidente tik vaidina, kad ji kovoja su teisiamos partijos (beje, ir leisk tu man, pakeisti pavadinima - Darbo partija (leboristai) - juk tik idiotui neaisku, kad skliaustuose irasytas vertimas i anglu k.!!! Vadinasi , partija isliko tokia pati, kokia buvo, bet dar karta isdure visus ir tame tarpe Vaigauska, kuris, galimai, uzmerke ausis!!! Na, akis - savaime)vadu. Ir dar daug daug klausimu, i kuriuos atsakymu tauta nesulaukia - TIESOS!!!
Kaip ten nebebūtų buvę tavo praeityje, bet pataikei Zigmuti į dešimtuką.Ačiū tau!O visi buvę(ir esantys) prezidentai-"moskvičiai"Gryna tiesa!Kol Rusiją valdys tandemas "Putinionok-Medvežonok",tol melo tik daugės ir visokie"dėdulės"mulkins mus,sodindami tandemo agentūrą mums ant sprando.
Jus paziurekite visa istorija ir ivykius, viskas suklstota.Maryte Melninkaite tai pat buvo ,,didvyre" o kai paaiskejo tai ji ne Maryte nei didvyre. Jus paziurekite sovietu laikais kas kovojo pries sistema ir kas sedejo toje sistemoje ir paziurekite po 23m tie patys sedi minksta tie patys kovoja del laisves. gAILA MANTAMSIOS UZGUITOS TAUTOS!!!
Zigmas straipsnyje rašo, kad prezidentė meluoja. Dokumentai tai aiškiai byloja. ir aš tai matau. Bet daugeliu, deja, tas akivaizdus melas tapo norma. Nešė šaukiančią mergaitę advokatas. Mačiau, kad nešė. Bet prokurorai, teisėjai ir daugelis kitų sako nenešė. Melu teisinės ir demokratinė valstybės nesukursit.
Ji bus europos sajungos prezidente, bet tik po antros kadencijos. Ji pakeis ne tik Lietuva , bet ir europos sajunga
Nebus ji jau Lietuvos prezidente antrai kadencijai - ji bus Europos Sąjungos pezidentė.
toks tokią kritikuoja. Įdomu tik kas nugalės? Zigmutis kaip Dubnos Carj Bomba Nr.2 ar Pasodybinis sklypas prie kolchozo?
niekas biografijos nekeičia. Be to biografijos pakeitimas kiek žinau traktuojamas pagal LR BK 300 str. o gal ir pagal kitus straipsnius. O kur "mūsų kompetentingi" prokurorai su prokurorienėm ???
Mastantis zmones irgi mato kokios jegos ja nori nustumti nuo prezidentes posto , nes ji netarnauja korumpuotai sistemai. Teisesauga jau valosi,prezedente teikia daug pataisu , kad taip ivyktu. Tas procesas jau vyksta. Ven uz tai kad ji neatleido Venckienes is teisejos pareigu, ja galima isrinkti antraj kadencijai.
TAI kad pats Vaisvila neaisku kaip tam uzdaram Rusijos MIESTE ATSIDURE
nesutinku. Jeigu meluojama biografijoje, tai ir darbuose gali buti melas, kai viena snekama, o kita daroma (arba tusciai lozungais mojuojama). Gal jus sutinkate, kad kai kur, pvz. biografijose, siek tiek (ar belekiek) galima ir normalu meluoti?
Mąstantys žmonės supranta, ką slepia Grybauskaitė. Tačiau liaudis renka ją, nors tu ką. Panašu, kad vėl kentėsim ją ir jos remiamą teisėsaugą dar 4 metus
DG Biografijoje, kuri pateikiama Europos komisijos puslapyje, nurodoma jog Džordžtauno univero kursus ji baigė 1991 metais. Priklausomai nuo to, kiek tie kursai trunka, pradėti studijuoti ten ji turėjo 1990 m. arba 1991 m. pačioje pradžioje.
Pilnai sutinku su 1 komentaru. Bet tas netrukdo taip pat atsakyti į straipsnio klausimus be melo. Mes tikrai suprasime, ir pateisinsime ir dar labiau gerbsime ir palaikysime JE Prezidentę, jei ji pagerbs mus atvirais ir aiškiais atsakymais..
va cia geras komentaras pirmas, sutinku. prezidente vienintele nepabijojo istraukti kovos kirvio pris oligarchus, jos kova duoda vaisius, todel ji bus isrinkta antrai kadencijai. jei visi kovotu kaip prezidente pragyvenimo lygis lietuvoje butu dar didesnis. todel nestenekite, nesikabinekite prie praeities ir padekite prezidentei jos kovoje uz lietuva ir tiesa. prezidentes darbai kalba patys uz save.
Reikia rasyti ne apie biografijas, o apie prezidentes darbus. Ka nuveike, kokius istatymus pateike ir tt , zmones vertinami pagal savo darbus, ir nustuokit smeizti gerbiama prezidente. Kitiems iki jos labai toli. Cia musu busima prezidente antrajaj kadencijai. Juokios juodosios technologijos nepraeis, tad nusiraminkit