Didžiumą prisiekusių žiūrovų ir klausytojų, stebinčių Prezidento rinkimų debatus, labiausiai domina Prezidentės Dalios Grybauskaitės pasirodymai. Juk niekam neteko girdėti išplėstinių valstybės vadovės pasisakymų ar samprotavimų apie mūsų valstybei kylančius iššūkius, tragiškas valstybės ir visuomenės raidos tendencijas, niekas nieko nežino ir apie jos susikurtą šiuolaikinės ekonomikos, jos socialinio ir kultūrinio poveikio įsivaizdavimą.

Dažniausiai girdime D. Grybauskaitės trumpus pareiškimus, labiau panašius į įsakymus ar nuosprendžius, kuriuos jau galima svarstyti savuose, tolimuose nuo valdžios aukštybių „rateliuose“.

Ketvirtadieninė Edmundo Jakilaičio laida suteikė progą pamatyti Prezidentę kitokioje aplinkoje – būrelyje su kitais kandidatais ji, kaip ir kiti pretendentai, privalėjo atsakinėti į klausimus. Bendras įspūdis – nors Prezidentė ir neužsikirto, tačiau niekuo – nei ekonominiu akiračiu, nei dabartinės valstybės būklės, jai kylančių grėsmių išmanymu – nesublizgėjo.

Akivaizdžiai stokota debatams reikalingos energijos – atrodė, kad valstybės vadovė vidujai niekaip negali peržengti neįprasto dalyko, kad ji apskritai turi atsakinėti, turi taikytis prie aplinkos. O sklandūs atsakymai į ekonominius klausimus rodė, kad ir ekonomika, ir mokesčių politika suvokiama labai jau vadovėliškai ir, kas svarbiausiai, nuosekliai ginant pačių turtingiausiųjų interesus.

Nuosekliausiai apie būtinumą keisti politinę sistemą, įtvirtinant savivaldoje tiesioginio atstovavimo vakrietiškąją demokratiją, kalbėjo Naglis Puteikis. Jokie ekonomikos projektai, jokie energetinio saugumo „užtikrinimai“ niekaip nepakeis Lietuvos visapusiško menkėjimo tendencijos.

Pokyčiai įmanomi tik keičiant politinę sistemą taip, kad visuomenė taptų politiškai įgali savarankiškai tvarkyti kasdienio gyvenimo reikalus. Dalis pretendentų vis iškeldavo savivaldos stiprinimo mintį, tačiau Prezidentė apie tai neužsiminė.

Jau pats kalbėjimo būdas, kad „reikia savivaldai suteikti daugiau teisių“, rodo siekį išlaikyti esamą valdžios sistemą – juk mūsų valdžia savivaldai teikė tas teises taip, kad jų visai nebeliktų. Politinės korupcinės sistemos tokiu būdu tikrai nepakeisi.

Prezidentės tylėjimas visiškai suprantamas – juk tai ji pati prieš penkerius metus energingai skelbė, kad pagrindiniai jos darbai bus įteisinti tiesioginius merų rinkimus, kitaip tariant, plėtoti savivaldą, suteikti visuomenei teisę dalyvauti vykdant teisingumą per savo atstovus teismuose – tarėjus, negailestingai kovoti su oligarchais ir korupcija. Joks teisingumas neįmanomas teisminėje valstybėje.

Tik teisingumą kartu su teismais vykdanti visuomenė įtvirtina ir puoselėja bendrą teisingumo, taip pat ir socialinio, nuovoką ir neleidžia vienokiems ar kitokiems nomenklatūrinio elito sluoksniams uzurpuoti valstybės valdymo. Tokia visuomenė yra atsvara ir politinei korupcijai.

Dabartiniai debatai yra pats laikas klausti, ar numatyti darbai vykdomi ir kaip vykdomi. Atsakymas, deja, akivaizdus – nei pradėti, nei vykdomi.

Tad nėra ką ir kalbėti. Tačiau tų darbų jau nebegalima traukti ir į naujos kadencijos darbotvarkę – labai jau apgailėtinai viešųjų ryšių požiūriu atrodytų.

Todėl gražiausiai skambėjo samprotavimai apie neįtikėtinas sėkmės istorijas energetinio saugumo užtikrinimo srityje, kurio vaisius turėtume pajusti vėliau, gerokai vėliau. Laidos vedėjas, kaip ir kiti pretendentai, buvo galantiškas – nespaudė Prezidentės priminimais.

Kėlė juoką rimti svarstymai apie valstybės konkurencingumo didinimą. Kas jau kas, o aukščiausi valstybės pareigūnai turėtų suvokti, kad nėra tokio apčiuopiamo dalyko kaip valstybės konkurencingumas, kurį mes vienu kartu galėtume pajudinti.

Juk aiškindami, kad, pavyzdžiui, nutarėme gerinti savo kiemo aplinką, neieškome, kur čia tas „gerumas“, kurį pagražinsime ar pagerinsime. Imamės daugybės darbų, kurie ir duos tam tikrą rezultatą.

Kaip valstybė gali pagerinti konkurencingumą, jei šitaip greitai mažėja jos gyventojų, didėja socialinė atskirtis ir skurdžiai gyvenančiųjų sluoksnis? Kaip tik Prezidentės kadencija pažymėta didžiuliu socialinės atskirties šuoliu, gyventojų mažėjimu ir senėjimu, maisto banko klientų gausėjimu.

Pastarųjų šiuo metu jau daugiau kaip 400 tūkstančių. Tokia tad „konkurencingųjų“ kariauna.

Tai juk taip pat įspūdingi kadencijos rezultatai.

Manau, nemenką publikos dalį linksmino kalbos apie šešėlinę ekonomiką. Kaip galėtų tokia didelė ekonomikos dalis būti „šešėlyje“?

Niekaip negalėtų, jei nebūtų valstybinė šešėline ekonomika. Reikia tik pripažinti akivaizdų dalyką – kalbos apie „šešėlį“ yra tik valstybinio ekonominio mechanizmo priedanga.

Tas mechanizmas kuo puikiausiai „įsirašo“ į mūsų politinę korupcinę sistemą, yra jos kūrinys ir gerovės šaltinis. Pastaruoju metu išryškėjęs prezidentinės „valdžios vertikalės“ stiprinimas, o sykiu visuomenės politinio neįgalumo puoselėjimas kaip tik ir padeda „šešėliui“ plėstis.

Daugėja ir „šešėlio“ atspalvių – juk su juo vis labiau susisieja aukštoji teisėsauga ir teisėtvarka, įtakingos juridinės firmos, vietinio ir europinio ryškumo politikai, kapitalo srautų prižiūrėtojai. Nebuvo prisiminti ir su įvairiais „šešėliais“ susiję oligarchai – prieš penkerius metus skelbtuose mūšiuose nė vienas jų nebuvo „pakabintas ant šakos“.

Tačiau ne vienas dar labiau pralobo ir sustiprėjo. Padedant Prezidentės karštai laidoje gintai dabartinei mokesčių sistemai, kuri kaip tik ir palankiausia tiems taip ir neįvardytiems oligarchams.

Naujausi

Komentarai (116)

Rikiuoti
gaila ir gėda2014-04-26 18:35

kad moteris prezidentė nutarė kandidatuti iš krūmų ir be debatų, tokio žemo lygio nesitikėjau iš lyg ir stpraus charakterio moters ir dabartinės prezidentės. O gal Dalia nutarė pasiduoti be kovos? - kaip kitaip paaiškinti tokį keistą elgesį

to Jolanta2014-04-26 02:33

niekas ir nesirengia balsuoti, išskyrus vieną kitą konservą

stasys2014-04-24 16:46

ponia prezidente gi atsisake dalyvauti kituose tel. debatu laidose. mat bijo tiesioginiu nepatogiu klausymu. ir treciadienio laidoje su kitais kandidatais nedalyvavo. per zema poniai? tai ar mums reikalinga tokia prezidente? pagalvokit .

jonas2014-04-22 16:33

Lietuvoje rinkimine kompanija turi buti tokia pati , kaip yra ES salyse. Kiekvienas kandidatas pasisako pagal laika kuris jam skirtas vienoje ar kitoje laidoje . Laikas kiekvienam kandidatui yra vienodas, vienodas minuciu skaicius. Tarkim kandidatas pasako atsakyma vienu zodziu, reiskia susitaupo laiko ilgesniam atsakymui sekanciam klausimui. Laikas sekundemis turi buti matuojamas kiekvienam kandidatui atskirai. Ir jokie ziurnalistai vedejai negali pazeisti kandidato laiko ar ji uzspausti. Jei Lietuva demokratine salis Prezidente pirmiausiai tai turi suderinti. Ir per sekancius debatus turime matyti debatus demokratiskus skaiciuojant kiekvieno kandidato laika .

mauzeris2014-04-22 13:39

Dabartine salies vadove tuose debatuose kalbejo labai nedrasiai, o Puteikiui, likus pusvalandziui iki debatu pabaigos, beveik is vis nebuvo duota pasisakyti.

Jolanta2014-04-22 05:05

lietuvos žmonės rengiasi balsuoti už D. Grybauskaitę , tai jie pasmerkia savo gyvenimą .Ji visiškai neturi duomenų būti prezidente , vienyti tautą , draugauti su kitomis šalimis .

stasys2014-04-22 01:41

Tik viena detalę norėtųsi, čia dar paminėti iš Grybauskaitės, ne tiesiogiai, išsakytų minčių,. bet mano galva svarbių paminėti... Nemaža dalis Lietuvos piliečių serga savotiška „mazochistinės pilietybės atmaina“ kai savo pritemptais pojūčiais linkę.. menkinti,plakti.. tą šalį kurios pilietybę jie turį.. Šitaip suvokiant savo demokratines teises kritikuoti valdžia. Gera kritika tik ta kurį siūlo kitas išeitis, esamoms.. o kol mes žaidžiame referendumų žaidimus, prarastas sprendimų laikas naudingas kažkam kitam. .. ir nebūtinai Rusijai.

Valius2014-04-22 00:33

Daša Polikarpovna sublizgėjo prieš lesbietes,hgomoseksualistus ir landsbergistų šutvę,o šiaip tai pasidemonstravo kaip turgaus bobelė,pardavinėjanti vištelių kiaušinius.

Rimate2014-04-21 22:57

taip belieka Naglis Puteikis. Bet nenustebciau jei bandys irodyti kad nesvarus ar koks narkomanas. Dieve 70% lietuviu tikrai ne idijotai tikrai ne runkeliai . Ponai parlamentarai ir kt. ,,Elite,, nejaugi jus manot kad per 24 nepryklausomybes metus zmones nemate ir nemato kokiais budais jus apvoginejate Lietuva ir jos tautiecius. NORIU pristatyti jums viena is izuliausiu atkatu. Tai renovacija. Namo samata 1,9 mln taciau jos gyventojai jei darytusi uz savo lesas tai jiems tereiketu trecdalio ir sie vadinami projektai yra tiesiog prievartaujami nes vykdantys gauna i kisene maziausiai 1mln. Manau kad ir kt. Lietuvos ,,Projektai,, vykdomi tuo paciu principu.

Sprendimas2014-04-21 21:50

Kai isejo i laisve Julija, tai Bibovicius ir spruko. morale? Jei isrinksime p.Paulauska, -Tai ir Venckiene atsiras, ir Raudonoki Ragana spruks savo Murki pasiemus.

Nuvaryta Lietuva2014-04-21 21:41

"Grybauskaites neisrinko!!!!Skandalas!!!!Virs Briuselio net zaibas baisingas trenke!!!!Kas darosi???????!!!!! Greitai ant kilimo komunista Vaigauska!!!!!!!Vaigauskai,atsakyk MaskvosKGB princesei,kodel jos neisrinko!!!!Vaigauskas nurausta ir prisipazista,kad atnaujino kompiuterine technika ir jis naujesnio modelio kompiuterio "uzlauzti" nesugebejo...":)

Nuvaryta Lietuva2014-04-21 21:27

akivaizdziai matosi visose Lietuvos sferose , kad Valdzia nebeatitinka sios dienos lukesciu. Todel logiska manyti, kad I Valdzia turi ateiti nauji zmones baige mokslus uzsienyje, turintys laisvo pasaulio patirti ir zinoma mokantys pagrindines bendravimo kalbas, kaip anglu , vokeciu , prancuzu , ispanu. Tada mums nebebutu geda klausantis dabartinio premjero "pranesimo" "anglu" kalba. Deja visi prisimename , kaip Prezidente tikrino anglu kalbos zinias isrinktiesiems, daugiau komentaru manome nebereikia.....

niekada, ne uz ka nebalsuosiu uz Grybauskaite2014-04-21 21:20

grybauskaitei NE, nes kitaip Lietuvai amen

nuvaryta Lietuva2014-04-21 21:11

vaziuojam toliau keliukas siauras tokiai masei transporto labia nesaugu. Dar negana to pravaziavom visa Europa ir tokiu cirku , kaip asfalto-betono kruva ant kelio neteko regeti. Labai retai jie buva apdazyti padoriai dazniausiai suversta pilka kruva be jokiu skiriamuju zenklu , tik kelio zenklas kalneliai kurio zmogus gali nepastebeti. Tai koks cia cirkas yra . Ar cia yra morociklininku ir dviratininku gaudykle , juk jei biski pasale ar slydu ar slapia tai viskas tie dviratininkai ar motociklininkai gyvi gali nelikti. Ar dar Lietuvos Vadovams neuztenka , kad jau lyg tai voketis vargsas zmogus zuvo per ta Valdzios asfalto-betono kalna bevaziuodamas, ar dar reikia zuciu miestuose ir kaimeliuose. Yra europietisku budu pasimokyti , kaip apsaugoti virsgreiti , Lietuvos vadovai tegu pasistazuoja turtingose ir garbingose salyse jei neturi reikiamu ziniu.

Nuvaryta Lietuva2014-04-21 20:54

vaziuoji toliau, medines lusneles apgriuvusios, gal turetu savivaldybes padeti zmonems, ka taip ziauriai neatrodytu. Ir grupes pakeleje namuku. Retas stogelis pakeistas I europietiska. Asbestas, pilka , slykstu. Kodel Lenkijoje beveik visi stogai pakeisti I naujus kaip jiems pasiseke? Senai per radija girdejom toki stogu keitimo projekta Lietuvoje , bet jam dorai neprasidejus jis prapuole , jau seniausiai niekas ta tema nekalba. Butu idomu ar stogu keitimo projektas nuleistas is ES buvo daug maz vienodu salygu Lietuvos ir Lenkijos valstybems. Jei taip , kodel Lenkijoje akim matoma ,Lietuvoje akim bjauru tie namu stogai.

nuvaryta Lietuva2014-04-21 20:44

pervaziavom visa Europa . Labiausiai negalim atsistebeti Lenkija , sitokie pasiekimai. Gamyklos, gamykleles suleistas visas pasaulis , taip kaip i Estija. Zmones turi pajamu ir gyvena laimingi savo salyse. Greitkeliai superiniai stovejimo aiksteles nebereik zmonem begti miskus su reikalu. Visur kultura niekur ne siuksleles. Prie Kalvarijos ivaziuoji i Lietuva . Kalvarijos pasienio poste matosi nudulijusios sienos, sovietmecio nupuve nurudije , nulinke jei galima vadinti sviestuvai,baisu!!!. O siuksliu pilni pakeliai , ivaziuoji kaip i praeita amziu. Vaziuoji link Kauno tuo siauru keliuku , kureina sitiek transporto, girdejom per radija , sako reik stiprint patruliavuima, kad butu saugiau. Nejuokinkit , kur yra greitkelis, kuris turejo buti pirmiausiai padarytas i Kauna. O kodel nera tu septyniasdesimt kilometru, jei Lenkija tukstancius kilometru nusitiese.

Niekada2014-04-21 18:24

nebalsavau už komunistus,juo laqbiau už KGB-istus.torėl,gali būti,kad aš turiu išankstinį nusistatymą prieš Musmėrę,bet kaip nesistengiau jos atsakymuose rasti nors kokį išminties grūdą,-jo ten nebuvo.Nesupykit,kas dievinate ją, bet ji,- Lietuvos nelaimė.Ir per daug didelė,kad dar 5 metus.................... .

TO 952014-04-21 18:13

Bet kad 93 viską teisingai parašė.Todėl ,galvočiau,idiotas tu,nes nesupranti protingų minčių.

darko2014-04-21 16:00

sisteminiai grybai gali uostyti. Tik Rope nusiteikes saugoti lita, zeme, tradicines vertybes ir tt. Puteikis euro optimistas :D ir galimai tu visu koncervuotu grybu ir grybauskaiciu projektelis (zapaske jei prakistu) Gal ir klystu, bet.. lansbergis ne veltui deste marksizmo etika, jis susistate visus sau palankius velnius prie lovio ir lig siol to lovio nepaleidzia

to 95. l.gontis>93.2014-04-21 09:48

ant mazoliaus užmyniau... čia sau diagnozę tikslią nusistatei...pyksti, reiškia neteisus

to 882014-04-21 03:58

neturi jie SAMONES,todel ir daro NEsamones.

l.gontis>93.2014-04-21 03:38

idiotas, ar vaidini?

pensininkas2014-04-20 23:27

Nebereikalingas ir Konstitucinis teismas, nes Konstitucija faktiškai nebegalioja, ES 6000 puslapių anglų kalba surašytos Sutarties su ES nuostatos yra viršesnės nei Lietuvos Konstitucija. Seimūnams reikėjo prisiekinėti ES sutarčiai. Oi, kaip mus išdūrė ES ir sava valdžia.

gaudy2014-04-20 23:05

Iš vis kam bereikalingas prezidentas jei Lietuva jau padaryta de fakto eurosąjūzo savivaldybe. O savivaldybės prezidentų nerenka. Tai von runkelis iš eurosąjūzo paskirs Lietuvai administruoti generalgubernatorių ir bus gerai. O Lietuvos savivaldybės taryba nuolankiai patvirtins, nes kitaip nemoka. Seimas taip pat nebereikalingas. Kam čia tie žaidimai ale prezidentais reikalingi. Vėliau panaikins ir trispalvę, vietoj jos įves žydrą su žvaigždutėmis, o vietoj vyčio patvirtins neužmirštuolę. Bei vietoj Tautiškos giesmės įves gėjus šlovinančią` dainušką.

Liepa-Raigerdui2014-04-20 22:14

Šventiniai linkėjimai Jums, Raigerdai. ;)Jūsų"gerbėjams" Nr.90, Nr.91 taip pat norisi palinkėti laimės, sėkmės, sveikatos ir kitų gerų dalykų...

TO 90. kvailas tas Raigerdas2014-04-20 21:44

kūm pats kvepi tun ir kita tepi... ana tap

kvailas tas Raigerdas2014-04-20 21:23

dar Kantas priežąstingumą įvardino kaip vieną žmogaus mąstymo kategorijų. Vienu žodžiu - kvailas tas Raigerdas ir nesigydo. Gal koks teisininkas...

Raigerdas2014-04-20 19:45

Tai, jeigu pratęsti tą mintį žemiau esančiuose komentaruose, tai mokyklose ir aukštosiose, galimai, specialiai nėra mokoma vaikų ir studentų atskirti PRIEŽASTĮ NUO PASEKMĖS. Tokiu atveju, gaunama labai didelė dalis visuomenės, kuria tu gali manipuliuoti. Tad, jeigu bent 70% visuomenės sugebėtų atskirti priežastį nuo pasekmės, tai tokia visuomene niekas manipuliuoti jau negalėtų. Daugybė žiniasklaidos priemonių taptų nebereikalingomis. Jokiame Seime jokia partija nebegalėtų manipuliuoti nei daugumomis, nei mažumomis. Tektų skaitytis su tauta ir vykdyti jos valią. Nes tai, kad mes turime valstybę, tai yra tautos nuopelnas. Daugybės kartų dėka, daugybės aukų dėka, mes turime valstybę. Tai, kas yra svarbiausia šiandien? Išmokyti lietuvį atskirti PRIEŽASTĮ NUO PASEKMĖS. Ir paaiškinkti jam, kad jis yra PRIEŽASTIS visų įmanomų pasikeitimų Lietuvoje. TODĖL REIKIA ORGANIZUOTI REFERENDUMO ŠTABĄ, KURIS STEIGTŲ REFERENDUMO GRUPES KIEKVIENAME MIESTE, KIEKVIENAME KAIME. Referendumo štabas privalo numatyti tikslus, planus ir politiką, kuri reikalinga mūsų tautai. Ir palaikyti reikia tik tuos politikus, kurie atitiks šituos reikalavimus. Tauta privalo būti priežastimi kuriant valstybėje gerovę. O valdžia privalo būti tik šitų idėjų vykdytoja. Bet pirmiausiai valdžiai reikia sukurti IDĖJAS ir TIKSLUS. O jie jau privalo visa tai įgyvendinti. Jiems REFERENDUMO štabas privalo iškelti reikalavimus.

Raigerdas2014-04-20 18:52

Taigi, jeigu apibendrinti du žemiau parašytus komentarus, tai faktiškai, žmogus, kuris nesugeba atskirti PRIEŽASTIES NUO PASEKMĖS, negali būti vadinamas išsilavinusiu žmogumi, kokį jis ten beturėtų tą diplomą. Jis taip pat neturėtų teisės vadovauti kitiems žmonėms. Neleisti, trukdyti žmonėms dalyvauti REFERENDUME, tai reiškia neleisti jiems būti priežastimi. TOKIO DALYKO GALI NORĖTI TIK BEPROČIAI ARBA UŽSIMASKVĘ LIETUVOS PRIEŠAI. Kodėl? Todėl, kad jie nori, kad Lietuvos pilietis būtų tik pasekmė, o tai reiškia - vergas. Tokia idėja gali gimti tik bepročio galvoje arba užsimaskavusio ir persirėdžiusio į Lietuvos patriotus Velnio galvoje, jei kalbėti krikščioniškąja kalba, arba tikrojo Lietuvos valstybės priešo galvoje. Nereikia jų gailėti ir nereikia tikėtis, kad jie pasitaisys. A. Butkevičius nepasitaisys, kiti komunistai taip pat. V. Ladsbergis su savo manialkalinėm idėjom taip pat. Putinas - Taip pat. Janukovičius - taip pat. Jie mokėsi tam, kad griauti. Jie siekė valdžios tik tam, kad griauti. Griauti kitų žmonių ir netgi kitų valstybių gyvenimus. Jiems MATERIJA YRA PIRMINĖ, O SĄMONĖ YRA ANTRINĖ. Ir jie nieko ten pakeisti negali, nes tada pakistų jų esmė, jų veikimo metodai, ir jų pagarba kitam žmogui, kuris nėra tik tas vaikščiojantis mėsos gabalas, iš kurio galima būtų vyti virvutes. Toks iš tikrųjų yra jų tikėjimas - MATERIJA -PIRMINĖ, SĄMONĖ-ANTRINĖ. T. y. jų mąstymo ašis, apie kurią sukasi visi jų tikslai, visa jų veikla. Šitie menko sąmoningumo žmonės, gavę diplomus, dirba, dirba, dirba, bet atskirti priežasties nuo pasekmės nesugeba. Iš tikrųjų Siono protokoluose jie yra įvardijami, kaip GOJAI. Bet, jeigu atmesti, tą rasistinį požiūrį į GOJUS, tai mes vis vien turime kažką tai su jais daryti. Manau, kad dalis iš jų, tikrai gali išmokti atskirti PRIEŽASTĮ NUO PASEKMĖS. Tačiau taikstytis su ta GOJŲ filosofija, kad Materija yra pirminė, o Sąmonė-antrinė, tikrai nereikia. Ir nereikia jiems nuolaidžiauti niekur. GOJAIS ne gimstama, GOJAIS - tampama.

Senior2014-04-20 18:06

Tikrai rinkimai bus klastojami Dalios naudai. Zenono VRK privalejo jos net neregistruoti kol nepatikslins biografijos. Kastojima sumazintu jei r. biuleteniai butu n u m e r u o t i ir griestai apskaitomi,be to ir rinkeju aktyvumas zymiai padidetu. Negalima gadinti biuleteniu,kaip ir neiti balsuoti,parduoti balsa nors aiskintu,kad uz Nagli Puteiki. Saziningai jis vertas laimet jau pirmam ture. Ar galima leisti K. G. B. (Kubil. ,Gryba. ,Butke. )chebrai toliau valdyti? N e g r y b a u k i m!

Raigerdas2014-04-20 17:40

Dabar paimkime tą sritį, kuri, lyg tai, atstovauja dvasinį žmogaus pasaulį. Na, tarkime, jau IDEALISTINĘ žmogaus pasaulėžiūrą. Štai S. Tamkevičius pasisakė prieš REFERENDUMĄ. Jis neturėtų būti tų pažiūrų, kad MATERIJA -PIRMINĖ, o SĄMONĖ-ANTRINĖ, bet, deja, gaunasi būtent taip. Kodėl taip vyksta? Kodėl S. Tamkevičius, kaip ir komunistai, kaip ir materialistai nesugeba atskirti PRIEŽASTIES NUO PASEKMĖS? Siono protokoluose tokie žmonės yra vadinami GOJAIS. Kadangi nesu rasistinių pažiūrų, tai pasakysiu taip, kad mes tikrai negalime nekreipti dėmesio į ŠIĄ PAINIAVĄ. Materialistai iš tikrųjų neskiria priežasties nuo pasekmės. Reiškia, jie iš tikrųjų negali vadovauti kitiems žmonėms, nes, ką jie bedarys, bet lemtinguose dalykuose jie supainios PRIEŽASTĮ SU PASEKME. Pažiūrėkite, ko moko katalikus. Juos moko, kad UŽ VISKĄ YRA ATSAKINGAS DIEVAS. NE KATALIKAS, O DIEVAS. Tai vėl tas pats painiojimo rezultatas. Tik šiuo atveju, kalbama, lyg tai apie dvasinius dalykus, tačiau jų įsivaizduojamas DIEVAS yra taip pat MATERIJA. Čia nėra vietos žmogaus sąmoningumui. Todėl, nieko stebėtino, kad mūsų labai didelė dalis katalikų net nesupranta, ko mokė KRISTUS. O jis sakė labai paprastus ir suprantamus dalykus:"MEDŽIUS ATPAŽINSITE NE PAGAL LAPUS, O PAGAL JŲ VAISIUS". T. y. Kristus kviečia būti sąmoningais ir protingais. S. Tamkevičius apsirėdė į tam tikrus lapus, bet jo vaisiai yra kitokie, nei į tai, į ką jis yra apsirėdęs.

Raigerdas2014-04-20 17:20

Be abejonės, labai daug rašoma apie Prezidentę. Man kartais būna gaila, kad ją sumala į miltus, bet iš tikrųjų nesugeba įvertinti jos veiklos. Daug rašoma apie jos praeitį ir mokymasi auktosiose komunistinėse mokyklose. Tačiau niekas nerašo apie tai - ko ji ten išmoko. Pagrindinis "mokslas" komunistinėse aukštosiose mokyklose buvo MATERIJA - PIRMINĖ, SĄMONĖ - ANTRINĖ. Štai ir viskas, ko yra mokoma šiose aukštosiose mokyklose. Todėl, jas baigę, komunistiniai sekretoriai visur pradeda brukti tuos klaidingus duomenis. Kodėl? Todėl, kad egzistuoja žmonės, kurių sąmoningumo lygis nesugeba ištrūkti iš to supratimo, kad mes nesame vien tik vaikščiojantis mėsos gabalas. Todėl A. BUTKEVIČIUS, ŠADŽIUS, VASILIAUSKAS KITI POLITIKAI, TAME TARPE IR PREZIDENTĖ ĮSIVAIZDUOJA, KAD PIRMIAUSIA MES TURIME PASTATYTI MATERIALINĘ BAZĘ. Štai čia ir yra ta jų pati didžiausia klaida. Jie iš tikrųjų yra įsitikinę, kad MATERIJA YRA PIRMINĖ, O SĄMONĖ- ANTRINĖ. Todėl ŽMOGUS jiems yra tik materijos gabalas. TSRS laikais buvo būtent taip. Materialistui A. Butkevičiui jūs galite mietą ant galvos tašyti, bet jis vis viena, kaip užhipnotizuotas tvirtins, kad MATERIJA yra svarbiau už SĄMONĘ.

Raigerdas >83.Ǒ2014-04-20 16:06

Reikia žiūrėti į tai, kokiu tikslu buvo sukurtas bankas. Dabar yra piktnaudžiavimas tuo, kad žmones ten padeda savo santaupas. Rotšildas, kurio sūnūs įkūrė bankus Anglijoje, Prancūzijoje ir kitose Europos šalyse, o vėliau ir JAV, savo sūnums griežtai prisakė: NIEKADA NESISKOLONKITE. Taigi, senasis Rotšildas suprato, kaip galima pražudyti bet ką - būtent per skolinimąsi. Tą patį pasakė ir Napoleonas, pralaimėjęs paskutinį savo mūšį, kai reikėjo atiduoti visas skolas. Jis pasakė, kad bankininkai yra baisiau už bet kokią kariuomenę. Paimkime dabar Lietuvą. Mes turime valstybę ir turime, lyg tai, vadovus. Bet kaip tu gali vadovauti valstybei nieko neišmanydamas apie pinigus? Pasirodo, galima. Pažiūrėkite, kaip buvo apiplėšti Lietuvos žmonės per įvairius bankelius ir firmas. Ar kas nors skaičiavo? Ar kas nors padarė kokią nors analizę? Ne, šito nėra. Maža to, FINANSŲ MINISTRU yra paskiriamas atsitiktinis žmogus, kuris nei bū, nei mū finansuose nenutuokia. Taigi FINANSAI PAS MUS NĖRA EKONOMIKOS KRAUJAS. FINANSAI PAS MUS YRA GROBSTYMO ŠALTINIS, VARDAN KO IR YRA SUSIKŪRUSIOS ŠITOS PARTIJOS. Taigi, partijos pas mus atlieka kraugerių funkciją, todėl ekonomika yra priklausoma nuo kraugerių apetitų ir jų galimybių prisisiurbti. Nacionalinis bankas privalo egzistuoti vien tik tam, kad jis gali labai neskausmingai sustabdyti dar vieną kraugerių liniją - tai taip pat kraugerišką privačių bankų politiką. Su finansais privalo dirbti pačios aukščiausios kvalifikacijos žmonės, pačios dorovingiausios, net nepabijosiu pasakyti to žodžio, elitinio dorovingumo žmonės. Jokie Šadžiai ar Vasiliauskai negali dirbti su bet kokio lygio valstybei priklausomu turtu. Nei vienas, nei antras iš viso negali vadovauti net valytojų brigadai bet kokio lygio valstybinėse įstaigose.

Ǒ2014-04-20 13:48

Raigerdas Nr. 3 teisingai, manau, pastebėjo, kad visur, kur tik valdžiažmogiai ir partinės gaujos prikiša nagus, geriausios idėjos sukompromituojamos. Taip buvo ir gali būti Valstybiniu banku. Tačiau aš manau, kad Valstybinio banko nereikėtų net steigti, jei užsienio bankams būtų nustatytos tos pačios taisyklės, kaip ir motininiams bankams. Visokie SEBai ir Swedai lietuviams nustato daug kartų nepalankesnes skolinimosi sąlygas, nei motininiai bankai savo klientams Skandinavijos šalyse. Turint omeny, kad Lietuvos finansinis ir ekonominis stabilumas yra žymiai mažesnis, nei Skandinavijoje, net ir skandinaviškos, t. y. vienodos su motininiais bankais sutarčių sąlygos lietuviams būtų nepalankios. Dėl to šimtai tūkstančių lietuvių ne savo noru, o dėl valdžiažmogių kaltės įlindo į skolas, emigravo ar net nusižudė, nepakeldami užgriuvusių problemų.

Šiandien2014-04-20 06:02

mateme,kaip kuprys veidmainis ir vel baznycioje... pirmose eilese yra fariziejai,muitininkai,oh,,kaip reikety atgailauti... kaip vanagams isdraskiusiems Teviskes lizdus, ... be,deja,jiems nesvarbu isskridusiu.. ,o gal isvarytu gimtuju namu vaiku namai,ju asaros,graudus tevu verksmai,.. svarbiausia,jei jie dar igalus siusti tevisken sunkiai,oi sunkiai,uzdirbtus grasius... ir jei tik auksas valdo musu vadinama elita... tai.. juk ... Vienuolis jums palinkejo: 'Prakeikti bukite,.. prakeikti !.

65komentarui2014-04-20 05:16

Pritariu jums...tikrai is veido net matosi ,kad ji apsimetele...Gerai ,kad pultas toks yra daiktelis ,kai ja grybauskaite rodo iskart mes perjungoiame kanala ir tu debat net negalejome ziureti ,kai ji buvo...manaome ,kad surezisuota viskas jai yra.ir dar manome ,kad be patareju ji nulis visiskas.

Perskaičiau Naglio Puteikio2014-04-20 04:44

Programa tai labai viskas teisyngai parasyta tai ne milijonieriu ne sukciu ne vagiu o tikras musu tautos vargsu prezidentas bet jisai tapo didelis priesas socdemams liberalams koncervatorems pasakes kad butina rinkti nauja seima padaryti svara teisiniese strukturose as tikiu kad tvarkair teisingumas ji palaikys uz ji balsos visi teisyngi garbyngi milintis seimas tautieciai kuriems vagis jau atsibodo per 24 metus ir jos reikia vyti no lovio musu visu nelaimie socdemai liberalai koncervatoriai tai viena ir ta pati zydmasoniu gauja su Diedule prisakyja balsokime tik uz tautos prezidenta Nagli Puteiki tai musu laisvie viltis ir laisva lietuva.

Zmones, dabokite indėlius , jei vel uz kegebe balsuosite2014-04-20 04:23

Naujienos-ne naujos apie Grybute ir "Rezistenta Nr. 1"(kuris gydydavosi nomenklaturai skirtoje ligonineje ,palatoje po viena. Ten artimiau ir susipazino su buvusia Sakaliene-pedofiliene). Kai beveik visa Lietuva uzsimojo balsuoti uz Nedalia,jau tada komentaruose buvo rasomi faktai apie jos kegebistine "praeiti". Niekam nerupejo. Pasekoje-dvi sunaikintos mergaites,du sugriauti bankai atvalyti bekonkurencini kelia mokesciu nemokantiems svedbankiams,nestabdoma emigracija,kirsinimasis,teismu,tarnybu,Genpro itakojimas,nesiskaitymas su referendume isreiksta pilieciu nuomone.

Kas geresnio, premjere?2014-04-20 04:17

Ne debatai, o laida ,,Taip ir ne" ir dar be Valinsko.Kolizejaus dekoracija be gladiatorių. Vienintelis Naglis kovėsi vienas prieš visus ir tie visi atrodė Didenybės adjutantais.

žmogiškasis faktorius - 60. Jules2014-04-20 01:42

O tai keičia viską. Tai parodo mūsų gebėjimą būti manipuliuojamais siauros interesų grupės individų, kuriems nusispjauti ne tik į tautas, bet ir į visą žmoniją. Ir ne tautybėje čia esmė, nors tai ir susiję.

beprasmiška...2014-04-20 01:38

niekas net nebandė pusamžėm klimaksuojančiom moteriškaitėm paaiškinti, kad panašus į kiaulę AMB - tikras žulikas. Beprasmiška, kaip ir paaiškinti Pikasui, kad AMB mokinė Grybauskaitė savo žulikystėm pralenkė savo mokytoją AMB...

Pikasas to 69nr2014-04-20 01:00

Tik laisvos mintys turi galimybę būti laisvai išsakytos. Užmokestis už jas - suvaržytų.

uz Puteiki2014-04-20 00:45

Saunuolis p.N.Puteikis,kaip visada kalba aiskiai,visiems suprantama kalba, su irodymais ir argumentais.Nebalsuokit uz komuniagas nes po to verksit ilgai…..

Keistas2014-04-20 00:14

Viskas kas blizga yra kičas, todėl kas blizga nuneša varna, arba vagys.

UK2014-04-19 23:14

Kiek supratau,pas ja prasidejo politines menopauzes!

Ǒ2014-04-19 22:20

Visi sublizgėjo savaip, tačiau tiesa yra ta, kad nei vienam iš septyniukės, tapus prezidentu, nepavyks nieko nuveikti be Tautos paramos. Net Puteikis įstrigs pirmame posūkyje, nešdamas į seimą naują įstatymą. Taip pat beveik nuliniai šansai, kad Puteikis susirinktų gerą patarėjų komandą, skirtų KT ir AT teisėjus, ministrus, etc.. Tad vienintelė Lietuvos viltis yra Tautos Referendumas dėl 100 tūkstančių iniciatyvos parašų. Jei to nebus, risimės toliau žemyn. Partinės gaujos, kurias pats Puteikis naiviai tikisi atgaivinti, savęs nesunaikins. Net ir vietos savivaldoje neprasimuš "sąžiningieji", o jei ir prasimuš, bus greitai suvalgyti be druskos ir pipirų.

sekla2014-04-19 22:04

Prezidente visada vengia tiesiai pasakyti savo nuomone,siuose debatuose norejo pasirodyti optimiste. Tai gerai,bet visi lauke jos aiskesnes nuomones,idomu,ar ja kada isgirsime?

Pikasui2014-04-19 22:02

Jei dar ir ne už pinigus taip putojęsi, tai abejoju tavo psichine būsena...

V.Ladas- invisible2014-04-19 21:58

Man labai labai gaila, bet, deja, deja, yra kaip tik taip. Didelė dalis potencialių rinkėjų yra nemąstantys nusenę pensininkai, kita dalis yra konservatorių įtakoje, dar viena dalis yra valdžios biurokratai, balsuojantys kaip liepta. Ir gana žymią dalį sudaro suklastoti "balsai" dėka valdantiesiems savų rinkiminių komisijų pirmininkų ir narių, irgi iškreipiančių rinkimų rezultatus pagal nurodymą iš viršaus. Kadangi valddantieji pirmenybę atiduoda D. G, tai antrame ture viskas jai atiteks. Aš tai nieko gero iš rinkimų nesitikiu

pilietis2014-04-19 21:52

mano numone meslas neziba!

Juozas P.2014-04-19 19:54

Zuokas mąsto kitaip ir originaliau. Ne šiuose debatuose pareiškė: - pirmas vizitas būtų į Londoną. Paaiškinti Kameronui, kiek lietuviai ten uždirba Jungtinei karalystei. - dėl Ukrainos įvykių - palygino mūsų ir suomių politiką. - tik mūsų užsienio politikos dėka esame rusų (ne Rusijos!)labiausiai nemėgstamų tautų sąrašo ar ne pirmoje vietoje. -suomiai gi - penkti mėgstamų tautų sąraše. O anie gi kovojo su TSRS ne žodžiais...

invisible2014-04-19 19:30

Nesuprantu Gaidžio reitingų, už Grybauskaitę balsuos 50 proc. gyventojų, pagal šį poną reiškia, kad pusė tautos yra avinai ir nesupranta, kad raudonoji ponia sėkmingai dirba didžiajam kaimynui, kursto ir skaldo tautą. Pažiūrėkite į žmogaus veidą, akis ir suprasite, kad ši moteris yra abejinga Lietuvai ir jos žmonėms. Nereikia būti dideliu psichologu, kad įžvelgtum netikrą geranoriškumą, video klipai su ponia prezidente renkant prekes maisto bankui, pasirodymai tautai su vaikais ir t. t. Tai tik muilo burbulas.

Pikasas to 62nr2014-04-19 17:34

Jūs turbūt juokaujate. Nesu joks ekstrasensas. Juk parašiau, kad nežinau kaip baigsis pirmas turas. Nesupratau apie kokį uždarbį kalbate? Niekados nesu gavęs už savo mintis internete nei cento. Beje, o kas tas slibinas?

nu ciudai2014-04-19 16:56

tai daar grybauskaite neisbraukta ?!

Pikasui2014-04-19 16:45

D. Grybauskaitės ekstresensui.... bet kaip rodo realybė, ekstresensai šiandien visi, kas tik nori, o juo labiau, kad supranta, kad tai geras uždarbis, kai nebėra valstybėje darbo.... Todėl manau, kad jei tie, kurie pasirašė už referendumą atsives prie urnų dar po vieną grįžusį iš užsienio ar balsuos tokie užsienyje,o dar, kurie nespėjo pasirašyti, manau tai jau gal tikrai nebereikės antro turo... o jei ir reikės, tai viską reikia daryti, kad nukirstume slibinui galvą...

Povilas2014-04-19 16:38

Pagaliau pamatem koks proto bokstas valde Lietuva ir iki ko nuvalde .Visi kaimynai nusisuko,Lietuvos skola padidejo 40 mili.lt.Ar dar karta lipsit ant to pacio greblio.

Jules2014-04-19 15:03

O savo tautybę ar žinai? Kiek žinau, grynuolių beveik nėra, tiesa? Taip, Čerčilio motina - gryna žydė ir bankyro bei "NY Times" savininko duktė. Na ir kas, ką tai keičia? O kieno rankose Lietuvos žiniasklaida, nežinote? Ir Hitleris, kiek žinau, irgi kvartantas, o ką tai keičia?

invisible2014-04-19 15:03

Visiškai nesistebiu, kad dabartinė prezidentė tik dar kartą parodė savo požiūrį į Lietuvą ir, į tautą. Iš visų dalyvavusių debatuose Grybauskaitė pasirodė prasčiausiai. Nebuvo apie ką kalbėti, nes ir darbų nebuvo padaryta per 5 metus.

41-tam2014-04-19 14:53

plūstate žydus, giriat Naglį, tik ar žinot jo tautybę? Pagal motiną. Pas juos taip priimta.

Jules Betai2014-04-19 14:48

Nebūtinai, nes kur kas riebesnis Raudonasis prokuroras ir jį, ko gero, rinksis tautiečiai. Prezidentė Dalia geresnė už šitą prokurorą. Asmeniškai man jie abu netinka, išskyrus N.Puteikį. Aš buvęs karys ir balsuosiu už tokį pat drąsų karį-rekrūtą, karį per prievartą - ne savo valia.

Pikasas2014-04-19 14:07

Kol kas mačiau tik šalia esantį įrašą apie kandidatės D. Grybauskaitės požiūrį. Man jis patiko. Pasakysiu dar daugiau. Prezidentei kadencijos metai ryškiai padėjo sugebėjimams raiškiai ir tiksliai formuluoti savo mintis, kaip sakoma, "be jokio popierėlio". Jei prieš ankstesnius prezidento rinkimus, ši kandidatė buvo, mano supratimu, vienintelė nusipelnanti aptarimo, tai dabar, nekandatuojant premjerui A. Butkevičiui, toks įspūdis dar labiau sutvirtėjęs. Nežinau, kaip baigsis pirmas turas, tačiau šansai, kad antro nebereikės, išlieka.

Beta to 54. Jules2014-04-19 14:00

"Riebus bolševikas" tai Grybauskaitė?

Jules2014-04-19 13:17

Tautos meilė akla, todėl ir rinksis ji tik ką nors iš bolševikų, kitaip ji jokio orgazmo per rinkimus patirt negali. O kur dar Čerčilio patarimai, kad nėr nieko geresnio už riebų bolševiką, tiesa? Juk kažkaip gi reikia išpręsti lietuvių klausimą iki galo, sunaikinant juos jų pačių rankomis, ką manote? Juk ne taip seniai Vakarų liberalijai nebuvo nieko brangesnio už maršalo Stalino esybę, už kurią dabar taip įnirtingai grumiasi Putinas ir kolonistai buvusiose Rusijos imperijos nukariautose ir pavergtose tautose.

Beta to 52.2014-04-19 13:05

Neįmanoma suprasti to kas neegzistuoja. :)

Nesuprantu2014-04-19 13:02

Nesuprantu Grybauskaites Morales,kuri pateikusi rinkimu komisijai melagingus faktus apie biografija,varo tiesiai i prezidento rinnkimus.Tai reiskia tautai-mokykites meluoti.Vienintelis Naglis Puteikis normalus busimas prezidentas,kalba risli,argumentuota.Visi kiti kaip prisdeje i kelnes smirdincia kruva

'geriausiai2014-04-19 12:57

pasirode Grybauskaite,ji buvo,kaip visada NE PRIE KO,tai mano nuomone

Liepa-Nr.492014-04-19 12:42

Komentatoriai sm, Raigerdas bent savo nuolatinius vardus turi ir jų komentarus visada įdomu paskaitinėti. Nepatinka "paistalai", tai skaityk nepaistalus - tamstos laukia "n" leidinių.//Nematau, kad pats čia kažkuo išskirtiniu sužibėtum.Lietuvių kalba ir ta šlubuoja.

45-tam2014-04-19 11:38

Seklys morka,slapyvardžiu "raigerdas", nusirito žemiau plintuso.

rinkėjas2014-04-19 11:27

Jei ne Dalytė, išsitrauktų visi šeši... ir rinktume pas kurį drūtesnis, nes kaip kitaip šituos "intelektualus" įvertinsi? O kai tokios galimybės nėra, teks rinkti tą katras geriau meluoja.

Raigerdui2014-04-19 11:24

Sakau nebesi juokink su tai IP nustatinėjimais. Paaiškinsiu tau trumpai. Taip, mano IP iš UAB "Balticum" tiekėjo. Bet tai nereiškia, kad aš ten dirbu. O tai reiškia, kad aš esu jų klientas, kaip ir kiti šimtai tūkstančių vakarų Lietuvos gyventojų. Ir tas tavo IP "susekimas" ant tiek apgailėtinas, kad tai gali bet kuris pradinukas įvedęs googlėje "What is my ip" ir bus išmesta šimtai psl, kuriu pagalba gali sužinoti pagal IP tiekėjo pavadinimą ir daug maž kartais teisingą lokaciją.

stasys2014-04-19 11:13

Neidomus tie debatai buvo, tiek savo turiniu , tiek dalyvių pasiruošimu jiems. Silpnoka.

Raigerdas 42-am2014-04-19 03:10

O tu nekreipk dėmesio į mano, kaip tu sakai "paistalus". Kodėl tu juos skaitai? Ir nesu skaitęs nei veino tavo "nepaistalo". Gal galėtumei nurodyti? Paskaityčiau. O dėl IP tai tu irgi nesijaudink. Aplamai paėmus, jeigu tu žmonėms nekenki, tai tikrai tau niekas ateityje negresia. Bet, štai, jeigu tu užsiimi kenkėjiška veikla, tai irgi nieko baisaus, tik yra vienitelis dalykas - už tai reikia atsakyti. Tik tiek. Anksčiau ar vėliau, bet tenka, todėl patartina greičiau. Tu rašai, kad tavo adresas IP tikras. Bet tai yra "Balticum" televizijos adresas Klaipėdoje. Tu nori pasakyti, kad tu ten dirbi? UAB Balticum TV, Taikos pr. 101, LT-94198, Klaipeda?

žmogiškasis faktorius2014-04-19 03:10

Pagrindiniu valdymo įrankiu yra tapę pinigai. jų pagalba sukialiami karai revoliucijos bei sukuriamos klestinčios visuomenės. Vartykit savivaldos sistemas kaip norit, jų tobulų nebūna, bet pasaulį valdo pinigų "gamintojai". O mes esame pasiruošę atsisakyti šio įrankio ir atsiduoti kažkieno "malonei". Nuo šito reikia pradėti Valstybės Strategiją. O pas mus kaip?

EMIGRANTAS2014-04-19 02:40

Lietuvos biudžetą suryja valdžiažmogiai, ypač rajūs yra partokratiniai valdžiažydžiai. Tauta beprasmiškai šeria dvi milžiniškas nevaisingas ir neveiksmingas sistemas, kurios vadinasi Sveikatos apsaudos ministerija, ar ministerva, ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, ministerva, kurios pagrindinis užsiėmimas - pederastų aptarnavimas ir pagerintas iškrypėlių finansavimas, taip pat ir milijoninių lėšų , tame tarpe tikslinių ES paramos lėšų "plovimas". Juk visi žinome, kad Lietuvoje nėra nei sveikatos apsaugos, nei socialinės apsaugos -- jau 24 metai, kai skęstančiųjų gelbėjimas yra pačių skęstančiųjų reikalas. Šveicarijoje vietoj mūsų DVIEJŲ MINISTERVŲ yra VIENAS Sveikatos ir socialinių reikalų departamentas su nedidele administracija. Todėl Šveicarijoje yra pilnai N E M O K A M A S gydymas, nemokami vaistai, pilna to žodžio prasme NEMOKAMA medicina ir SOCIALINIS ROJUS.

Raigerdui2014-04-19 02:17

Raigerdai, tas tavo IP "sekimas" atrodo dar kvailiau nei tavo likę paistalai. Nebesi juokink, jeigu trūksta bent elementarių IT žinių :) P.S Mano IP tikras, jei ką :)

UŽ PUTEIKĮ2014-04-19 01:43

Pagaliau Lietuvos Prezidentas turi būti T I K R A S, LIETUVIS, ne žydiškai simbolinis, bet T I K R A S , ne kažkoks įvaizdis pagal kažkieno įmidžą, ne pasaulinio žydų kongreso įgaliotinis, bet M Ū S Ų TAUTOS Atstovas.

Politic(O)maniac2014-04-19 01:31

Žinoma, kad bankyrai stipriausi.

KGB2014-04-19 01:29

Manau, kad būtent nuo šitos informacijos paviešinimo „skiepijosi“ kgbistė-AMBo mokinė-oligarchų statytinė. Kiekvieno piliečio pareiga reikalauti, kad už organizuotus ir įvykdytus kriminalinius nusikaltimus: tautos genocidą, gegužės 17-osios pogromą Garliavoje, psichologinį terorą, Bankų plėšimus, FNTT vadovų neteisėtus atleidimus iš pareigų, Darbo partijos šmeižtą ir t. t. kgbistei-AMBo mokinei-oligarchų statytinei būtų pradėta apkalta ir iškelta baudžiamoji byla. Nusikaltėliai turi būti teisiami, kaip Pinočetas, Timošeko ir sėdėti kalėjime, o ne Prezidentūroje.

Pritariu 30 - tikrai2014-04-19 01:26

Z. Vaisvila butu stipriausias kandidatas i Prezidentus. Grybauskaite - vargse, taip norinti, kad ja isrinktu II kadencijai - pasipuikuotu pries Lietuva ir ES - matykite, aukojuosi Lietuvai, neinu i Evrosojuzo parlamenta. O Lietuva ji jau spejo parduoti ir dar parduos , jei isrinksite ja dar karta (as nebalsavu ne I karta)paskutinius likucius. AE statys, pozemius draskys , suprask, padarys gerove Lietuvai. Tragedija su tokia senmerge-prezidente. Na, kokia ji senmerge, ji galima lesbe - kalbama, kad su savo drauguze Kaziliuniene kartu briuselyje viena lovyte megavosi... Taigi, renkuosi Puteiki. Noriu perskaityti jo programa - uz kokia seima, valiuta pasisako kandidatas, kaip del zemes - ar uz pardavimaar ne , uzsienieciams. Apgailestauju del Vaisvilos - protuolis, intelektualus zmogus. Na, tikekimes, kad , jei isliks Lietuva, tai po 5m, jei mes patys neismirsime, dar galesime balsuoti ir uz ji!

KLAUSIMĖLIS2014-04-19 00:56

Tačiau , kodėl niekas nepaklausia panelės apie jos seksualinę orientaciją , ar ji tikrai nebuvo ir nėra kitų valstybių žvalgybos agentė , ar nekolaboravo kartu su M. Burokevičiumi , kodėl pasirašinėjo antikonstitucinius kubiloidų įstatymus , kodėl sunaikino ''Snoro '' banką , kodėl suteikia išskirtines privilegijas skandinavų bankams , bevaliui ir patarėjai - nusikaltėlei ir t.t...?

Baikit debatus2014-04-19 00:33

Prie ko šita.......?...Ji nuo scenos jau nulipo, ta maisto banko dalyve su majonezu, dabar eile Puteikiui, visi i rinkimus uz Puteiki,,,,,!!!!!

31. blizga.... (2014-04-18 19:11:11) (91.213.8.236) Parašė: Saulė šviečia / Vanduo blizga / Plaukia Dalia / Aukštyn p.i.z.d.a...2014-04-19 00:17

31. blizga.... (2014-04-18 19:11:11) (91.213.8.236) Parašė: Saulė šviečia / Vanduo blizga / Plaukia Dalia / Aukštyn p.i.z.d.a...

Raigerdas2014-04-18 23:38

Atrodytų, kad čia atsirado naujas komentatorius, tiksliau dar vienas mėšlo drebėjas ir jo nick'as šiandien tapo - 33. "Politic(O)maniac". Bet dabar prisiminiau, kad šiandien velykos. Tai, ką daro tie vaikiai iš TEO. LT? Jie ne kiaušinius dažo, o jie patys persidažo. Manau, kad čia buvęs komentatorius "Paprastas". O Darius Ratkus iš TEO. LT persidažė į "pilietę". Šitas dažnai keičia nick'us į moteriškus vardus, bet šį kartą sugalvoti vardą, galimai, neužteko protinės energijos, tai persidažė į "pilietę". Tai manau, kad atėjo laikas juos vadinti "kiaušiniais iš teo. lt". Galimai, Jedinstvo buvo laukinių ir nesveikų žmonių, kurių nemažai dirbo KGB agentais, gauja. Dabar ten dirbantis vienas ar du TEO. LT, daro tą patį darbą, kaip ir sausio 13 d. Kadangi Kaspervizijos nėra, tai tenka pasitenkinti TEO. LT

Politic(O)maniac2014-04-18 23:27

Norit prezidento Bilderberger'io? Ar ne per daug gerai galvojate apie bankyrus?

pritariu 30-am2014-04-18 23:23

p. Zigmas Vaišvila būtų visus suraitęs, kad net gaila pasidarytų. Nesuprasiu N. Puteikio, už kurį balsuos visa Tauta, jei jis jo nepaskirs Saugumo departamento vadovu. Tai bus išdavimas visų tų, kurie atiduos balsus už naująjį Prezidentą. Ir tai bus labai trumparegiška. Nes p. Zigmas vienintelis toks. Jei sieks to paties tikslo, tai tikrai pasieks. O Naglis Puteikis, jei nedirbs su juo, taps ir vėl konservatorium, t.y. komunistu.

blizga....2014-04-18 23:11

Saulė šviečia / Vanduo blizga / Plaukia Dalia / Aukštyn p.i.z.d.a...

Moliui2014-04-18 23:10

Taip, tikrai neturim. Tai baisu. Galėjom turėti- Vaišvilą- patį stipriausią, nuoširdžiausią ir tikriausią Lietuvos patriotą, bet atsirado išgama, kuris(i) sustabdė Jo siekį kone per sekundę... O juk tetrūko tik, kad jis prisistatytų į VRK su dokumentais. Ir parašų jam būtume surinkę per 50-60 tūkstančių. Dabar galėtume ramiai stebėti kandidatų debatus ir džiaugtis vieninteliu stipriu ir išmintingu visų valdžių Oponentu.

Monika2014-04-18 23:07

Taip, pritariu kai kuriems, jog N.Puteikis jautėsi laisviausiai, nes daug kur dirbęs, o juo labiau vadovaujančiuose postuose.Pasipriešino net Brazauskui už ką buvo atleistas Klaipėdoje iš direktoriaus pareigų. Matyti, jog drąsos turi pakankamai. Prezidentas turi būti drąsus kur reikia, o taip pat ir diplomatiškas. Jei domina internete pagooglinkit jo pavardę ir rasite viską apie jo veiklą ir šeimą.

vytasb2014-04-18 23:00

Labai gerai kad galime turet savo nuomone,tai ja remdamiesi ir balsuosime,bet gerbkime ir kito nuomone,juk pykciu jos nepakeisime.

molis2014-04-18 22:57

Negi Lietuvoje nebeturime asmenybės, vertos būti Prezidentu?????? Visi lyderiai sumaitoti, pačiais įvairiausiais būdais, pradedant jumoristais, baigiant Konstituciniu teismu....

uk2014-04-18 22:41

Nesublizgejo ir nebesublyzges...patareju tai salia nera.

O man,2014-04-18 22:34

tik Gryauskaitė sublizgėjo,visi kiti,ypač darbo partijos atstovas,Dieve padėk.Patinka žmonės,kurie mažai kalba,kai kalbėtis nėra su kuo,tuo pačiu elgiasi kantriai ir korektiškai.Žinau,kad ekspertai ir delfio komentatoriai,visais įmanomais būdais perša Puteikį,bet ,deja,turiu ir savo nuomonę.

Paprastas2014-04-18 22:17

21. paskaičius, nereikia pikti. Jeigu nori sužinoti tai paklausk, tiesiai šviesiai. O, „permirkę sovietiškai“, arba „stribai“ ir t.t. rodo ..... Sėkmės.

Rita2014-04-18 22:13

Nesitikejau,kad Prezidente taip nykiai pasirodys ir tokia sukaustyta kaip per egzamina lyg pirma kart debatuose... ogal taip?

Gintautas2014-04-18 21:45

Šiaip labai pilki, neįdomūs debatai. Pati debatų vedimo tvarka pasmerkia dalyvaujančius daugiau monologams. Beveik visi panašiai kalbėjo siekdami laimėti Seimo rinkimus. Reikia daryti taip ar taip, reikia siekti to ar to. Bet taip niekaip ir nepasiekiama. Jau penkerius metus siekia kažko ir dabartinė prezidentė, panašiai ji kalbėjo ir per praeitus rinkimus, deja, dauguma jos siekių ir teliko siekiais. Pilkuma. Iš visų kandidatų-įdomiausias Puteikis. Rinksiu jį.

paskaičius2014-04-18 21:43

Oi kiek čia gudruolių, išminčių, žinovų. O iš tikrųjų tai permirkę sovietikai. Moka tik niekinti ir dergti.

Paprastas2014-04-18 21:40

Visi vienodai ..... Gerai kad visi kartu parodė savo „sugebėjimus“ ir ... „protą“. Kiekvienas nori gyventi geriau.. o kas liks tai Tautai. Tarp kitko jų samprotavimai parodo ir jų padėjėjų protinius sugebėjimus.

17 - am2014-04-18 21:24

Balsuokit- nubraukit visus kandidatus, nes kitaip i Jusu tuscia biuleteni komisija gali irasyti jiems reikalinga kandidata! Deja, bet tai faktas. Siaip tai skatinciau uz Puteiki. Kaip sakoma, blogiausiu atveju/pasirinkimu blogiau, nei dabar, tikrai nebus. Bet neagituoju. Jums spresti. Nuosirdziai! :)

nusivyles2014-04-18 21:11

ar tik nebus taip, kad grybauskaite tycia janukoviciaus stilium davarys visuomene iki maidano, o tada sauksis kremliaus? Gal ji dabar jau kremliui ir dirba, tycia blogindama padeti Lietuvoje? Juk akiplesiskai i akis meluoja, kad ji kovoja su korupcija, emigracija, skurdu- o skaiciai ir nepriklausomi uzsienio ekspertai kaip tik nurodo, kad pirmaujame!!!! korupcijoje, emigracijoje ir esame ubagiskiausia valstybe. Net po latviu. Estai aplamai mums jau nebepavejami. Nes jie issivale nuo kgb paplavu. O mes juos dar 5 metams i prieki uzsikrausim?

O aš2014-04-18 20:56

Tikriausiai pirmą kartą per 23 metus už nieką nebalsuosiu . Tylus rinkimų boikotas...

Politic(O)maniac to 2.Išvada2014-04-18 20:53

Patylėk, Kvaksi, norėtum patarnauti okupacijos laikais ruskių kariuomenėje Afganistane anuomet, ania? O jau tokią paukštytę ar paukštelį čia vaizduojasi esąs ar esanti, tiesa? Budj zdarova!

Silva2014-04-18 20:50

Geriausiai ir teisingiausiai kalbėjo N. Puteikis. Tik jis nurodė į kokią kloaką įbridę mūsų valstybės valdantieji. Aš balsuosiu tik už N. Puteikį

nuomone2014-04-18 20:48

o ji mokesi kur?Ar ten moko reiksti savo nuomone,kita isklausyti??Neisivaizduoju kokio bukumo gali buti zmogus,kuris uz ja balsuos.Graudu buvo ziureti.Atrode issigandusi,atsakymai kaip ismokti.Tragedija

ruta2014-04-18 20:33

reziume -tik sovietinio rezimo gerbejams gali tikti panele Grybauskaite .

ruta2014-04-18 20:29

Panele prezidente tik sovietines ideologijos produktas , kuris nesugeba mastyti apie visos Tautos normalu gyvenima . Kaip sovietmeciu , taip ir dabar Lietuvoje valdzia prikure sau puikius atlyginimus , privilegijas , gyvena vakuume , net nesuvokdama ant kiek sunku dabar Lietuvoje isgyventi. Tarnavo Maskvai , dabar Briuselui , negali buti be seimininko , neturi nei potencialo dirbti savo tautai , nei noro , nes kam vargintis , milijonu jau prisitaupe , panele Grybauskaite neturi nei vaiku , nei anuku , nei seimos , nera ateities motyvacijos , ka ir matome .

Negalutinė išvada2014-04-18 20:27

Skiriama 2-ajam komentarui Mums atrodo, kad 2-ro komentaro autorius-klaunas. Tai mums, padoriems žmonėms- juokinga iš tokio rašeivos-komentatoriaus. Juokis,juokas-sveika. Tik kai kandidatai į prezidentus yra išvadinami nykštukais-nebejuokinga.Tai pats (-i)esate save,taip susireikšminęs(-usi),kad peržengėte visas padorumo ribas.Kiekvienas žmogus yra neišmatuojama vertė. Ir nėra reikalo vienus nužeminti,išjuokti, o kitus iškelti aukščiau kitų.Gėda!

prezidentė nesublizgėjo,2014-04-18 20:12

nes akivaizdžiai bijo ką nors lepelėti

Išvadai2014-04-18 19:55

Jums atrodo taip,kitiems kitaip.Nesusireikšminam,gerai?:)

Dalia nesblizgėjo2014-04-18 19:53

Taip ir nepasiaiškino kodėl su Kubilu įvarė tokią didelę skolą ir dar nukarpė pensijas,kai tuo tarpu konsultantams babkių netrūko.

as2014-04-18 19:37

eilinis grybošenkos melas, dėl euro pvz kad europoje maistas brango vos keliais centukais po įvedimo, realybė tokia ,kad latviai važiuoja į lietuvą pirkti maisto po euro įvedimo ko nebuvo prieš tai. vat ir tikėk tom statistikom ir grybošenkom

2komentarui2014-04-18 19:29

Idomu ar senai gyveni su isplautom smegenim?

prezidentė2014-04-18 19:29

faktiškai pratylėjo

UZ DALIA, UZ TIESA2014-04-18 19:25

tik konservatoriai ir grybauskaite, jokiu alternatyvu nematau, tik jie

Raigerdas2014-04-18 19:15

Gerbiamas V. Rubavičius labai teisingai kalba apie "šešėlinę ekonomiką". Kai aš išgirdau iš Prezidentės lupų apie "šešėlinę ekonomiką", tai man pasidarė keista, kad Prezidentė įvardina tai, kaip ekonomiką. Tai yra absurdas. Jokios šešėlinės ekonomikos būti negali, nes tai prieštarauja pačios ekonomikos sąvokai. Atvirai pasakius, pas mus Lietuvoje vyksta totalus nudurnėjimas. Kažkoks prokūroras leptelėjo apie "bylą žudikę" ir kiek atsirado beždžionių, kurios pradėjo vapėti apie "bylą-žudikę". Išeina, kad lietuviai yra kažkokia laukinė tauta, kuri tiki, kad prokūratūroje yra kažkokia tai "byla-žudikė". Įdomu, ir ką ji ten veikia GP? Prezidentė taip pat kalba apie kažkokią tai mistinę ŠEŠĖLINĘ EKONOMIKĄ. Tai pasirodo, kad Lietuvoje pas mus yra 2 ekonomikos: viena vadinasi ŠEŠĖLINĖ EKONOMIKA, o kita kaip? Prezidentės ekonomika? A. Butkevičiaus ekonomika? Na, o Prezidentės pasakyta frazė, kad "Lietuvos likimas priklauso būtent nuo tų sprendimų", tik parodo, kad TIKĖJIMAS, pabrėžiu TIKĖJIMAS į pasiskolinimą už mažesnius procentus yra pati didžiausia klaida. Nes ekonomikoje pinigai vaidina visai kitą vaidmenį. Todėl Prezidentė ir toliau tęs šitą TIKĖJIMO Į BANKUS politiką. Joks bankas, kur jis bebūtų, neturi teisės iš viso nurodinėti, ką reikia daryti su ekonomika. Tai nėra banko funkcija. Problema yra tame, kad lietuviai yra laikomi GOJAIS. Bet mūsų politikai yra patys tikriausi GOJAI, bet ne tauta. Mūsų politikai niekaip nesugeba atskirti priežasties nuo pasekmės ir pastoviai painioja šitas dvi priešingybes. Susidaro įspūdis, kad įvardinti priežastį, politikui susidaro vos ne mirtinas pavojus. Štai ir Prezidentė, kalbėdama apie Valstybinį banką, kaltina banką, nes politikai įtakojo taip, kad šitam bankui vyriausybė privalėjo padengti 600 milijonų litų pridarytų nuostolių. Taigi, ką mes gauname? Mes gauname situaciją, kai valstybinės institucijos visiškai nesugeba dirbti. Privatūs bankai klesti, o štai valstybinis iš karto įlenda į skolas. Tai iškyla klausimas, kam iš viso reikalingos tokios neįgalios valstybinės įstaigos? Kam mums iš viso reikalinga valstybė, jeigu tik, kas ten nedirba iš karto viskas tampa blogai? Tai, gal pradėti reikia kalbėti apie personalo problemą valstybinėse institucijose? Kas tai per liga valstybinėse institucijose, nes ką nepaimsi, jie viską daro blogai? Bet dirbti blogai tai reikia išmokti taip dirbti? Kur taip moko? Norėčiau sužinoti.

išvada2014-04-18 19:13

Prezidentė buvo visa galva aukščiau už serijinius nykštukus. Puteikis ir toliau juokina žiūrovus. Ekspertai.ru dirba be atostogų.

DEBATUOSE2014-04-18 18:55

jautėsi susikaustymas, baimė kad kas nors ko nereikia nepasakytų, ir, anot JAKILAIČIO, -"korektiškumas"... Laisvas jautėsi tik Puteikis [kaip įprastai] ir matėsi, kad jam rūpi Lietuva ir tauta.O kitiems - kaip teisingai atsakyti.... Sėkmės PUTEIKIUI tapti PREZIDENTU....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi