Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) priėmė sprendimą leisti referendumo dėl žemės pardavimo užsieniečiams iniciatyvinei grupei per 15 dienų pašalinti neesminiais pripažintus parašų rinkimo trūkumus. Referendumo iniciatoriams pradėjus šalinti trūkumus, žiniasklaidoje pasirodė informacija, kad VRK suteikė referendumo iniciatoriams patikslintus pasirašiusių asmenų duomenis, gautus iš Gyventojų registro tarnybos, tokiu būdu atskleisdama tretiesiems asmenims neviešus duomenis ir pažeisdama Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas.

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nariai Stasys Šedbaras, Arvydas Anušauskas ir Dainius Kreivys kreipėsi į Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininką Zenoną Vaigauską, prašydami pateikti informaciją, kokiu teisiniu pagrindu VRK pateikė referendumo iniciatyvinės grupės nariams iš Gyventojų registro tarnybos gautus minėtus neviešus duomenis.

„Taip pat prašytume informuoti, kokiais principais ir metodais remiantis VRK vertins referendumo iniciatorių atliktų neesminių trūkumų šalinimo įrašus“, – rašoma kreipimesi.

Naujausi

Komentarai (64)

Rikiuoti
Jau viršūnė!2014-01-12 19:43

Si trijulė matyt užmirso arba visai nesupranta, dėl ko puolė po tankais ir žuvo sausio 13-ąją bei ilsisi kapinėse Lietuvos zmonės ....Lietuvos žmonės, paaiskinkite manKas vyksta Lietuvoje ir kas mus valdo?

Amžinas2014-01-12 18:31

Karas dėl valdžios buvo yra ir visada bus, ir baigsis tada, kada Žemė nustos suktis.

Letas Palmaitis2014-01-12 16:38

Vis dėlto prastai susigaudoma, kad kova dabar vyksta ne dėl žemės, bet dėl tikros teisės į valdžią, dėl tų 100000. Visi vieningai puolė kažkokius "konservatorius", o samdyti vergai dar pamokina, neva "konservatoriai" "teisūs". Jei nebūtų "konservatorių", būti "monservatoriai", "koberatoriai" ar kaip kitaip. Tai tūkstantmečiais vykstanti žmogėnų kova dėl valdžios ir pinigų, tai pati gryniausia jūsų "tikroji demokratija" nuo pat vergovinių Antikos laikų! Beprasmiška aiškinti po milijoną kartų prievartos ir uzurpacijos istoriją, kuri prasidėjo ne nuo Gatajevų, bet nuo Dujotekanos, ir net daug anksčiau - tą naktį, kada alkūnėmis buvo ateičiai išrenkami "lygesnieji" į Sąjūdžio valdybą - kas nenori girdėti, tas negirdės. Tiesa yra ANAPUS dvikojų pasaulio! Ateistai ir satanistai jos niekad nematys. Mat "krikščionims" toloka iki "tamsių" musulmonų, kurie gyvena "viduramžiuose".

viktorija2014-01-11 22:04

getbabeson.com/lt/12916/

Edvardui2014-01-11 03:26

Paskaityk straipsnį "Lietuvos žemė: Rusijos interesas, kurį nutyli konservatoriai", gal galva prablaivės.

Antas2014-01-11 03:22

Konservai supuvę su šaukle Rasa, pasiskaitykite "Lietuvos žemė: Rusijos interesas, kurį nutyli konservatoriai". Visiems siūlau paskaityti tą straipsnį. Oda šiurpsta paskaičius.

Žemyna-2014-01-11 01:18

negaliu tylėti,paskaičius kai kuriuos komentarus ,Ypač Rasos. Pasirodo tik konservatoriai iškovojo nepriklausomybę???. Tik konservatorių nė nebuvo tada,o Sąjūdyje dalyvavo didelė dalis patriotiškai nusiteikusios tautos. Kodėl konservatoriai nori prisiimti visus nuopelnus sau,nors pažiūrėkite kiek tarp jūsų partijos narių yra sąjūdiečių tada balsavusių už nepriklausomybę ,už jūsų Landsbergį? Be tų už jį Kovo 11 balsavusių žmonių, jis nebūtų tapęs Aukščiausios tarybos pirmininku ir nieko nebūtų galėjęs padaryti . O jūs jam vienam priskiriat nuopelnus. Be tautos,be Sąjūdžio žmonių-jūs buvote niekas. Dar gerai paskaitykit Sąjūdžio dokumentus,pamatysit,kas labiausiai 'stūmė' Nepriklausomybės įdėją . Tik ne jūsų ponas L. ir ne ponai Rasa. Taip ,kad nesimatuokit pergalės vainiko,kuris ne jums vieniems priklauso.

kadangi auksas svarbiau nei žmogus2014-01-11 00:06

Puikiai prisimenu, kai Lietuvai palengva žingsnis po žingsnio ėmus pildytis išsvajotos laisvės vizijai , Valstybės vadovas V. Landsbergis neslėpė nusivylimo laisvę mylinčių Vakarų valstybių pragmatišku abejingumu. Praėjus 20-iai metų, 2011 spalį moralią politiką labai vertinanti Lietuvos respublika balsuoja prieš Palestinos narystę UNESCO, taip tapdama viena iš vos 14 valstybių. Kaip ne visai vykusią analogiją pateiksiu sergančių Palestinos vaikų pavyzdį. Jie gausiai miršta Izraelio pasienio kontrolės punktuose pakeliui į tarptautinės bendruomenės Betliejuje įrengtą modernią ligoninę. Tačiau, kadangi Izraelio auksas svarbiau nei Palestinos vaikai, mes laisvės bei moralios politikos šalininkai be jokios sąžinės graužaties vaikams leidžiam mirti. Kiek kartų tai padarėte vienam iš šitų mažiausiųjų mano brolių, man padarėte Mt 25, 40 Ilgą laiką galvojau, kad Landsbergis ir jo kurta Tėvynės sąjunga yra nuoširdūs Lietuvos patriotai. Bet, kai ponas Atkuriamojo Seimo pirmininkas, europarlamentaras Vytautas Landsbergis pradėjo keiksnoti Konstitucijos garantuojamą Lietuvos piliečių teisę (bandymą susigrąžinti Valstybės suverenitetą), kai Grybauskaitė su Kubiliumi ėmė savo tiesą įrodinėti geležiniu kumščiu, supratau, kad tai eiliniai globalizmo funkcionieriai arba bet kurio galingesniojo nesvarbu jis Rytuose ar Vakaruose gerbėjai. Moraliųjų konservatorių laikais Rusijos spec. tarnybos pirmą kartą Nepriklausomos Lietuvos istorijoje tardo Lietuvos Respublikos pilietę Kusaitę. Kubiliaus ir Grybauskaitės laikais Lietuvos Respublika pirmą kartą istorijoje vertybiškai moraliai bendradarbiauja su Lukašenka persekiojant Gudijos opoziciją. Laisvę ir moralią politiką mylinčios LR spec. tarnybos čečėnus Gatajevus, išgelbėjusius šimtus be tėvų likusių Grozno vaikų, nusprendė persekioti vien todėl, kad, šie nepasidavė VSD provokacijoms (raginimui nuvykti į Rusiją ir ten kažką padaryti, matomai, kad draugiškoji kaimyninė Šalis išties turėtų stiprų pretekstą Čečėnijoje vykdyti savo antiteroristinę kampaniją).. 2013 –aisiais, JAV damoklo kardui pakibus virš Sirijos į Laisvės kelią stebuklingai įžengusi moralią politiką vertinanti Lietuvos respublika nors ir matydama dramas, kurios jau ilgai slegia Sirijos gyventojus ir kurios gali atnešti dar daugiau kančių į tą išvargintą, taikos ištroškusį regioną, inertiškai kartoja JAV bei ES funkcionierių nukaltas klišes, kad reikia nubausti šalį, kurios teritorijoje žmonės žuvo nuo cheminio ginklo. Kad tą ginklą panaudojo greičiausiai kita pusė visiškai nesvarbu.. Tikriausiai nereikia aiškinti kodėl Jungtinių tautų ekspertai neekspertavo Sirijos sukilėlių teritorijų? Kuo Landsbergio, Kubiliaus, Grybauskaitės bei kitų svarbių veikėjų troikoje sprendžiančių, iš valstybės valdymo visiškai eliminuoti paprastus piliečius besistengiančių veiksmai skiriasi nuo nacių ar komunistų elgesio? Todėl visiškai nenuostabu, kad šiandien taip agresyviai Sukilėlių, Savanorių, Partizanų kraują sugėrusią Šventą Lietuvos Žemę mūsų Laisvės ir gerovės garantą siekiama pėda po pėdos negrįžtamai visiems laikams prarasti.

Gerai atsakyta2014-01-10 21:00

Tiesos portale-zmones savo duomenis patys uzrase laisva valia pasirasydami.

Hm2014-01-10 19:04

E-tvartas (54-tas) dirba už pinigus, arba jau spėjo savo protą parduot rinkos kainą...

edvardas2014-01-10 18:51

aferistai vietiniai žemės milijonieriai nutarė supirkti dar likusią žemę pusvelčiui, kad paskui galėtų ją parceliuoti kam nori (tame tarpe ir užsieniečiams, bet jau už rinkos kainą). Tam buvo nusamdyti nukvakę šliužai ir panašūs statytiniai, pažadėjus jiems kituose rinkimuose vietas prie seimo lovio. Va ir visa referendumo durnelių įdėja. Neleis pardavinėt žemės kaip visoj ES, ES nuims išmokas žemdirbiams ir kitiems projektams. Dabar durneliai springstat konservatorių ašaka - kuo springsit negaudami išmokų?

Jules2014-01-10 18:44

Kubiloidai kraustosi iš proto. Gal skelbs kokią tai diktatūrą? Gal Banko diktatūrą?

Darijus2014-01-10 16:36

Buvau įsitikinęs, kad žmogus su amžiumi tampa išmintingesnis ir protingesnis. Pasirodo, klydau, koncervams tai negalioja. O juk, kokie vadai, tokie ir eiliniai. Degraduoja septinmyliais žingsniais. Nebežino, vargšeliai, ko besigriebti. Įdomu, kiek jų dabar belikę?

Jolita2014-01-10 15:12

Konservai iš didelio rašto išėjo iš krašto...Pritariu 45 komentatoriui, referendumo įstatymas tą leido. Beje ir LR gyventojai laisvanoriškai savo duomenis tretiesiems asmenims - parašų rinkėjams teikė. Gal ir tą įstatymą konservai skubos tvarka pakeis, kaip ir žemės pardavimo/nepardavimo įstatymą užsieniečiams, pakeitė Tautos neatsiklausę LR Konstituciją

to 49. Tik laiko klausimasbuvo,2014-01-10 15:04

na ir pesimistas tu, o aš sakau, kad ryt bus geriau nei vakarir konservų bankes su konservuotais supuvusiais smegenimis ir žiulikų mentalitetu išmesim į perdirbimo fabriką...O tamstai patariu jei taip viskas baisu ir be išeities,- nusipirk virvę ir nusišauk ...

Tik laiko klausimasbuvo,2014-01-10 14:35

kada išryškes , kas tai yra komunistai ir kas tai yra konservatoriai. Pirmieji (komunistai) ,- senoji nomenklatura, pastarieji (konservatoriai), neva Sajudzio kurinys , bet tai ir yra ta tikriausioji neunomenklatura tik dar jos abi yra labai apgalvotai atskiestos KGB - iebismu. Štai jums gimdytojai lietuvišku oligarchu, kurie ir yra tikrieji Lietuvos Valdovai. Taip , kad nei jokie referendumai , nei juo labiau visokiausios kalbos ar išvedziojimai, jums nei zemes nesugrazins, o juo labiau šalies , kuri dar kol kas vis vadinasi Lietuva. Tiesiai šviesiai, galiu pasakyti:"Šis refererendumas neivyks ir tuo jums bus aiškiai parodyta, kas Lietuvoje Šeimininkai".

Cha cha cha2014-01-10 14:34

Trinate komentarus kurie neatitinka ,,ekspertu,, seimininku nurodymu? Kuo skiriates nuo komsomolo tiesos,ar Alfa sudportalio?

jonas2014-01-10 14:30

KONSERVATORIAI PRISIDENKDAMI SAVO TEISUMU NORI IŠPARCELIUOTI LIETUVOS ŽEMES NEKREIPDAMI DĖMESIO Į LIETUVOS ŽMONĘS.IŠDAVIKŲ PARTIJA.

ruta2014-01-10 14:17

Konservatoriai praleido proga patyleti , geriau paaiskintu kodel ibruko Lietuvos tautai komunistine -KGB liekana ?yra virvutes/ kompromatas/ uz kurias galima tampyti ?NIEKADA nerinksime sios amoralios partijos !

Romas Kaulinis2014-01-10 14:09

Referendumo įstatymas reikalauja, kad piliečiai, reikalaujantys skelbti referendumą, pateiktų savo asmens duomenis parašų rinkėjui. O po to kažkam kyla klausimų dėl to, "...kas suteikė teisę tretiesiems asmenims perduoti neviešus duomenis..." Referendumo įstatymas suteikė

Parašų rinkikas2014-01-10 13:59

Jei būtų suteikta informacija, tai mums nereikėtų ieškoti visais įmanomais būdais kiekvieno piliečio, kurio duomenis reikia tikslinti. Tie konservai kuria intrigas, nes mato, kad gali pavykti surinkti reikiamą parašų skaičių.

nuomone2014-01-10 13:21

Daugiau zmonems tarpusavyje reikia bendrauti pries rinkimus,netgi su kaimynais...aiskinti tiems ,kurie neturi internet kas ir kaip del tu koncervatoriu...neberinkti ju NIEKADOS!

klausimas konservams2014-01-10 13:18

o kodėl jie leido įstatymu tretiems asmenims rinkti tokius pat duomenis? Kodėl tiem patiem asmenims negalima turėti tokių duomenų - tikslu juos tikslinant?

21-am2014-01-10 13:15

Maniau jog kovo 11, sausio 13 ir vasario 16 yra tautos šventės. Pasirodo klydau, yra manančių jog tai konservatorių šventės.

29-am2014-01-10 13:13

Dar dadėk, kad referendumo sušaukimui reikavimas suteikti savo duomenis taip patremiantis tamstos samprotavimais, yra neteisėtas.

aš ir mano artimieji2014-01-10 13:09

taip pat neprieštaraujame dėl mūsų asmeninių duomenų perdavimo referendumo iniciatoriams ir jokių paslaugų iš TS-KD šunadvokačių nepageidaujame.

ray2014-01-10 12:57

Romas Gudaitis: Esė apie žemės pėdą Dar samanoja kertinis gimtosios stubos akmuo, ten aš atsistojau ant žemės. Netvirtai, bet žemė prikėlė ir nuvedė į didelį pasaulį, kurio atradimas niekados nesibaigia. O tu, Skaitytojau, ar prisimeni, ar brangini SAVO ŽEMĖS PĖDĄ - tą vienintelę, kuri širdyje su visos Lietuvos žeme? Tikiu - brangini, todėl kalbuosi su Tavimi. Tu juk nesi liberalas, kuriam seniai aišku, kad žemė tik piniginių manų objektas, o jei esi - tai nematai problemos. Smėlingos Rudnios šilų žemės, vienas pieskas, dzūkų priežodžiu, todėl taip žaliavo ir klestėjo Krakeliai, molingi laukai, nusidriekę linkui Drucminų, atkariauti nuo miško ir akmenynų, - dar ir dabar tankmėj pūpso milžiniški rankom sutąsyti rieduliai. Krauju ir prakaitu aplaistyta derli žemė. Padalyta, turinti savininkus, o niekam nereikalinga. Išniekinta žemė. Kiek tokios išniekintos žemės šiandien Lietuvoje šalia tos gražiai dirbamos žemės? Kurią dirbti - neapsimoka, o jei apsimoka - tai tik su išmokom. Išverktom, iškaulytom, kurių vis negana. Panieka savo žemei, mus išmaitinusiai, glaudžiančiai ir globojančiai, - kas dar gali būti baisiau ir šventvagiškiau? Čia tas pat, kas išduoti savo tikrą tave pagimdžiusią Motiną, kaip Ją - mylinčią - išvaryti iš gimtųjų namų. Taip, aš suprantu ginčus dėl referendumo. Kokia panieka, kokia arogancija, koks pasipūtimas daugelio tų, kurie visaip koneveikia piliečių troškimą spręsti žemės pardavimo užsieniečiams klausimą referendumo būdu! Kokios kliūtys keliamos, pinklės rezgamos, kliautys kurpiamos, kad tik tas referendumas nevyktų, kokie argumentai keliami siekiant iškreipti referendumo idėją, o sumanymui pavykus jau dabar gimsta isteriškų kampanijų planai! Koks globėjiškumas, kreivos šypsenėlės, tapšnojimas per petį: rinkit jūs tuos parašėlius, nieko neišdegs, eurointegracinis biurokratinis ekspresas seniai į dulkes sutrypęs jūsų sumanymą! O juk idėja paprasta - gyvybiškiausią tautos egzistencijai ir ateičiai klausimą turi spręsti ne valdžia ir ne visi už tautą išmintingesni, o pati tauta! Tačiau kam reikalingas tautos balsas, jeigu viskas seniai nuspręsta? Toje mūsų liaupsinamoje Europos Sąjungoje, kuriai vergiškai lankstomės, seniai viską sprendžia politinė ir visokia kitokia biurokratija bei pinigų maišai - teisybė priklauso tik nuo jų svorio (retai) ir virtualaus (dažniausiai) pavidalo. Tačiau kitose šalyse nacionaliniai interesai ginami. Kažkaip neteko girdėti, kad būtų supirkti italų, prancūzų, ispanų vynuogynai ar nuo jūros atkovotos olandų ir danų žemės. Į mus žvelgiama kaip į tyrus, kuriuos galima lengvai supirkti. Štai už tos markos - riboženklio plyti žemė. Pirk ją. Ji nebrangi. Vietiniai aborigenai svetingi - jiems dabar svarbiausia išsiparduoti pigiai turimus nuosavos žemės plotus. Sale ar salve, ar po mūsų nors ir tvanas - koks skirtumas? Jokios intrigos nėra. Tiesiog matai, kas dar turi sąžinę, o kas seniai ją pardavė dėl karjeros ar pinigų. Tačiau spektaklis juk dar vyksta. Tuojau pasirodys žavingas personažas ir labai žavingai šypsodamasis nepaprastai elegantiškai, dailiai, korektiškai pateiks savo poziciją ir šiuo klausimu. Spėju, kad gerbs ir taip toliau. Kokia kalba, koks pilstymas iš tuščio į kiaurą, be piliečius taktiškai perspėjančio ar sudrausminančio tačiau, taigi, spėju, sukals vinučių į retrogradiškai, senamadiškai, nemoderniai mąstančiųjų grabelį, padarys jiems vieną kitą reveransiuką, o tada ramiai ir tvirtai pasakys: tačiau ir taip toliau. Nelaviruos, o komunikuos, plėtos mintį, argumentus ir būtinai būtinai šypsosis. O mieli žiūrovai žinos, kad šioje komedijoje žavingiausia šypsena slepia niekšybę. Ir nieko nesakys, juk spektaklis. Niekšybė trina baltas rankas. Tam ji ir niekšybė, kad mokytų mus politinio korektiškumo taisyklių ir vestų į savo rojų. Kur žydi biurokratijos sodai ir liejasi biurokratijos medus ir kalnai įstatymo lydimųjų ir visokių kitokių aktų, sulig Vezuvijum, greit ugnikalnis spjaudysis ne lava, o popierium, kur patogios kėdės ir didelės erdvės savam patogumui. Vilniuj ir Briusely. Briusely ir Vilniuj. O tuo metu kita niekšybė šnibžda į ausį kinui milijonieriui su Komunistų partijos nario bilietu kišenėj, kužda rusų oligarchui, kokiam perėjūnui iš kitos Europos Sąjungos šalies... manęs neskaitantys ponai, aš suprantu jūsų pasibjaurėjimą! Juk tai ne jūs svaičiojate - tai aš taip neatsakingai fantazuoju! Aš juk irgi bjauriuosi savimi! Kaip laksčiau kadaise su idėja grąžinti miškus teisėtiems jų savininkams (gražiai ūkininkaus, atsodins miškus), kaip džiaugiasi Kazimiero Motiekos tvirta pozicija šiuo klausimu, o pažiūrėkime, kokiomis „teisėtų savininkų“ iškirstomis plynėmis virto Dzūkijos miškai! Kiekviename kelme švyti liberalios idėjos apie kliūčių nesudarymą verslui, verslumo dvasią ir kitus nuostabius dalykus! Protingo tvarkymosi pavyzdžių gausybėje sprandą žmogus nusisuksi. Suteikę galimybes žemę pirkti parduoti užsieniečiams, galime likti be žemės. Suverenai be žemės - ar begali teikti kas didesnį džiaugsmą kruvinoms pamėklėms tų, kurie jau buvo atėmę iš mūsų žemę?! Štai kruta svetimoje žemėje prie Kremliaus sienos palaidoto balzamuoto tirono ūsai. Iš džiaugsmo kapas ims judėti: ne siloj - tak za dengi kupim! Visa lietuvių literatūra persmelkta žemės kvapo. Su niekuo nepalyginamas tas kvapas. Atsiklaupkime. Prisiglauskime kiekvienas prie savo grumstelio. Atleisk, žeme sieroji, maitintoja ir globėja, visiems mums, net ir tiems tavo vaikams, kurie iš didelio rašto išėję iš krašto nusprendė padaryti iš Tavęs biznį tarptautiniame aukcione. Sako, kai kurie kada nors galės nusipirkti nosies dydžio žemės plotelį prie Didžiosios kinų sienos, o nuo jos ir jos komunizmo gražiausiai ir matyti šalys, kurios pardavė viską. Viskas perkama, viskas parduodama. Kaip kadaise Andžėjaus Vaidos filme. Ne, šaukiu aš su Hermano Zudermano tomeliu rankoje! Jeigu šaukčiau su „Metais“ su Justino poezija - įprasta, sava būtų, bet aš klykiu, rėkiu, akis jums badau su olandų kilmės vokiečių rašytoju, gimusiu Macikuose, prie Šilutės, - kokia poema žemei, dviejų žmonių meilei yra novelė „Jonas ir Erdmė“! 1857-1926, tiek gyveno tas klasikas! Tiedu žmonės paaukojo visą savo gyvenimą žemės pėdai pelkėje, panašiai kaip Baltušio Juza joje įsikūrė. Jie murkdėsi, skendo, gelbėjosi, nepasidavė likimo smūgiams. Galiausiai jie prarado viską, liko pliki kaip tilvikai, bet išsaugojo meilę vienas kitam ir tai kruvinu prakaitu atkovotai iš pelkės akivarų žemės pėdai. Mažosios Lietuvos, kaizerio ir vokiečių valdomos, bet mūsų, be jokių rafinuotai valdiškų tačiau, mūsų ir Lietuvos žemės pėdai. Šviesu sieloje: tokie gražūs tiltai nusitiesia į Ievos Simonaitytės pasaulį, Petro Cvirkos „Žemės maitintoją“ (Lietuvos valstybine premija apdovanotą, Taručio pavardė bene iš Zudermano novelės nusižiūrėta), pagalvoju apie baltų žemes apdainavusią Birutę Baltrušaitytę - juk Zudermano herojai Baltrušaičiai. Kai oponentai aršūs ir kai žemėje esama tokių nuostabių knygų, kodėl aš turiu, privalau tikėti, kad afera su žemės pardavimu praeis. Lengvai nepraeis pro mus šis aferos tankas! Laviruokite, ponios ir ponai, juokitės ir mus mokykit, o mes pažiūrėsim, kai dugną dėsim! Valdžia? Įvaizdžiai? Rūpinimasis žmogumi ir pilietine visuomene? Ar nors pieptelėjo, ar viauktelėjo, ar sukrutėjo kam surambėjusi širdis, kad toje pačioje Europos Sąjungoje vyksta prekyba žmonėmis ir atgimusi tikra vergovė, o lietuviai lietuviams, triumfuojant Europos teisei, čaižo rimbais nugaras? Sakot, nemaža programų ir projektų už europinius ir valstybės pinigus jau parengta rūpinantis... kuo? Tsss, tylos, dėmesio, svarbus svarbiausiojo asmens Apsireiškimas. Žinoma, žemės klausimu, tokio gražaus Apsireiškimo teksto - ir dar taip dailiai skaitomo - kaip gyvas nesu girdėjęs. Prasmių gardumėlis, poteksčių verpetai, sutaikymo ir išminties kaskados. Visa Lietuva klausosi, žmonės sulaikę amą, o kai kurie piliečiai net išsižioja. Iš smagumo, kad svarbiausias asmuo taip myli Lietuvos žemę, gerbia referendumo idėją ir juos pačius. Viena žurnalistė, kuri gulasi keliasi su Juozo, na, to gyvojo, raštais, iš to nuleipimo net vienintelį klasiką pastumia į pašalį. Laikinai. Bet... Apsireiškime yra, be abejo, ir tačiau: kas atsitiktų, jeigu referendumas laimėtų. Todėl jis, svarbiausiasis asmuo, jausdamas istorinę atsakomybę ir žmonių palaikymą, įspėjęs, įžvalgiai, jautriai pasakęs tiesą, kurios, be jo, niekas kitas negali subtiliausia forma pasakyti, nusprendžia kandidatuoti... Tuo metu sprogo mano televizoriaus ekranas. Todėl apie Apsireiškimą kaip Dievą myliu - taip tyliu. Žemė juk dar neprasivėrė ir manęs neprarijo. Juk tą akimirką daug žmonių, be to - ir ponų įmynė... Ką įmonė - nesakysiu, koks kvapas - taip pat, sekdamas natūralistu (kažkodėl! ) Hermanu Zudermanu, todėl šios eilutės patenka į žemesniąją esė rūšį. Ten daiktai vadinami tikraisiais vardais, išskyrus pagarbą svarbiausiajam asmeniui, kuris tik samsto išminties auksą, samsto, dosniai dalijasi juo su mumis ir kandidatuoja mūsų visų laimei. Ko verti rinkimai, lemia tik ši kandidatavimo, apsireiškimo akimirka. Menu kandidatavimo akimirka žavinga. Ir tik zvangt žibit sutviskęs ordinas su juostele prisisega man prie begaliniai pasiilgusios apdovanojimų krūtinės, ir aš tekinas pasileidžiu giedoti ditirambų vieninteliam, nepakartojamam ir nekerštingam svarbiausiajam asmeniui. Už begalinę tyrą meilę: a) žemei, b) o tada ir mums visiems. Net ir balsavusiems referendume prieš žemės pardavimą užsieniečiams. Ir net man - šiokia tokia sensacija, kolegos, - nusipirkusiam pilį Švabijoje su tūkstančiu hektarų žemės naudmenų. Suplėk tuose mūruose, menančiuose Barbarosą, iš ilgesio savo žemės pėdai, sutrūnyk, niekše, Tėvynės išdavike. Sugrįžk, tariu sau ir tiesiu taikymu parmaunu atgalios į jaukiai kvailą mūsų politinę realybę ir jos moksliškai paaiškinamus dėsnius - ir nesikeikit, nesijuokit - televizoriaus ekraną, kurį be jokių taisymų sulydė plepalai. Daugiau komentarų nebus. O knygų neskaitykit. Ypač tų kenksmingų, kuriose rašoma apie žemės pėdą su kažkokiu viešųjų ryšių kampanijai už įvaizdį neatsiskaičiusiu Zudermanu priešakyje.

2014-01-10 12:55

neprieštarauju dėl mano asmeninių duomenų perdavimo referendumo iniciatoriams ir jokių paslaugų iš TS-KD šunadvokačių nepageidauju.

rasai 212014-01-10 12:45

Nebeliko Lietuvoje nei socdemų nei konservatorių,išsigimė į interesų grupes kurios tarpusavį visai neblogai sutaria.Kažką reikia daryt...

Jole-Rasai2014-01-10 12:41

Ka cia paistai niekus, apie kokius rusus cia kalbi? Atsipeikek!

Rasai2014-01-10 12:41

niekas Jūsų neapdergs jei patys to nepadarysit.Spendžiama iš darbų Kaip elgiamasi toks ir vertinimas. Buvot šalininkai Gėjų parado,su visais leidimais. Lietuvos jaunimas ,Lietuvos žmonės kovo -11 žygiavo be leidimo apsupti policijos,lyg lydimi į tremtį.Tai gal geriau apie kovo-11 patylėti ir kitas nacionalines šventas,krauju aplaistytas atmintinas dienas.

tandemas?2014-01-10 12:34

Interesų grupė per purvasklaidą paskleidžia tikrovės neatitinkančius gandus,o įžymieji klapčiukai Seime puola kelti triukšmą,nes visada galės paskui pasakyti,kad buvo suklaidinti prakeiktos purvasklaidos? Įdomu,kokie "Opus dei" interesai tame?

Kaimo pilosopas2014-01-10 12:34

Graudu, bet eilinį kartą reikia pakartoti. Iš kur visos Lietuvos nelaimės? Iš pinigų trūkumo? Iš valstybės vadovų nekompetencijos? Ne. Iš fundamentalių dalykų, ty. iš moralės trūkumo. Mūsų politinis "elitaz" kiekviename žingsnyje ATVIRAI demonstruoja, kad jiems viskas pofig. Užuojauta ir rūpestis KITO žmogaus ateitimi aplamai NEEGZISTUOJA. O būtent tai turėtų būti VISŲ VALDŽIOS sprendimų pagrindu. Gamtoje neegzistuoja tokie dalykai, kaip "turtinga valstybė su skurdžiais gyventojais", nes tai prieštarauja visiems dėsniams. Arba VISI turtingi, arba VISI skurdžiai. Nesvarbu kokiuose turtuose maudosi vietinis "elitaz", jei 80 proc. gyventojų skurdžiai, reiškia ir valstybė yra skurdi. Normaliame pasaulyje valstybės vertinamos būtent taip. Tikrai krikščioniškos valstybės tai labai senai suprato - ilgalaikis Valstybės gerbūvis TIESIOGIAI priklauso nuo jos valdžios tvirtų krikščioniškai-moralinių principų. Dėja, būtent tuo mes skiriamės nuo savo kaimynų ir aplamai nuo visos likusios Senosios Europos. Savo "nuline morale". Todėl ir velkamės, PAGAL BEVEIK VISUS PARAMETRUS, Europos pasturgalyje.

kuoja2014-01-10 12:32

jaučiu, kad jau viskas, konservai mano balso nebegaus. Tegul jie toliau žaidžia savo strategiškai gilius žaidimus, man gana. Tautininkai arba Lietuvos sąrašas.

>Vilmai2014-01-10 12:31

Konservatoriai patriotai?O gal "patriotai"?O kas liecia duomenis, tai tuos duomenis kiekvienas pasirasiusysis turejo duoti laisva valia, kadangi yra taip numatyta parasu del referendumu istatyme.Tai ir kyla klausimas, kam cia tas triuksmas?Tai atsakymas galvojanciam zmogui yra aiskus.

Vieni2014-01-10 12:27

nusikalstamai duomenis dave,kiti nusikalstamai tais duomenimis naudojasi,o kalti tie kuriedemaskuoja nusikaltusius istatymui.AR e tokia logika ,,pseudopatriotai,, ir isplautasmegeniai?

Rasai2014-01-10 12:25

O kokią teisę turi konservai susitapatinti su sausio 13-ąja, vasario 16-ąja ir kovo 11-ąja? Tie, kurie turėjo tokią teisę jau seniai anapilyje arba politikos užribiuose supūdyti.

na2014-01-10 12:24

konservatoriai,gimę lyg iš sąjūdžio dvasios dabar galimai aršiausi kovotojai už Lietuvos žemių išpardavimą? Kai buvau sąjūdyje šalia,niekad net nesusapnavau tokio akibrokšto? Pavadinime"Tėvynės sąjunga"-tai kokia Tėvynė bus su išparceliuota teritorija? Taip Lietuva labai greit gali pereiti į kolonijinį būvį. Ar kas Lietuvą jau galimai išvis bando laidoti,kaip valstybę? Ar taip įklimpo į ES federacinį mechanizmą, norėdami išsikovoti ten vietą gal sau,gal savo palikuonims tarp sprendžiančių? Nesuprasi tokių akibrokštų. Lietuva ne musė kažkieno barščiuose,bet valstybė savo žemių šeimininkė. Liūdna ir graudu galvoti apie tokius keistus poslinkius tų elgesyje kuriais tikėjai ir kažkada manei,kad tai bendražygiai,bendraminčiai ir tai išliks.

PЄTRVS2014-01-10 12:24

>21. rasa O gal tamsta gali paaiškinti, kaip kovo 11, sausio 13, vasario 16 siejasi su TS-LKD? Kas dėl "strateginio mastymo", tai jūs strateguokite kartu su qubiliumi savo partijos viduje, o teisė išsakyti savo nuomonę, svarbiausiais valstybės klausimais, yra numatyta pagrindiniame šalies įstatyme ir niekas negali varžyti šios teisės ir jokių šio varžymo pateisinimų negali būti...

rasai2014-01-10 12:22

burokevičius už savo darbus jau atsėdėjo, burokevičiaus draugė dabar sėdi Daukanto rūmuose.Kaip jums tai patinka

liutrai2014-01-10 12:21

varge varge ar nors supratote ką parašėte ? ir ar ne patį valdo emocijos ? tai jei aš ne konservatorius , bet dalyvavau kovojant dėl nepriklausomybės , tai dabar aš už "rusus" ? Manau sąjūdžio idealai "konservatorių lūpose " jau išsigimė . Nesuprantu jūsų logikos , jog tie kurie prieš žemės išpardavimą kaip ir nori , kad taptume Rusijos dalimi. Apie kokią nepriklausomybę rašote ?

Emblema2014-01-10 12:18

Šiuo poelgiu kregždutės sminga į Lietuvos širdį mirtinais smūgiais.

liutrai2014-01-10 12:18

rūpi daugumai buvusių signatarų, o konservatoriai tik blefuoja

rasa2014-01-10 12:16

tai tie kuria dergia tevynes sajunga konservatoriu, gal derkite ir kovo 11? sausio13? vasario16? gal kurkite partija kartu su komunistu burokeviciumi? durneliai esate visi ir tiek, visiskai neturite strateginio mastymo. jei nesuvokiate kad uz kremliaus pinigus organizuojamas referendumas yra kilpa lietuvai, tai ka su jumis dar besneket?

buvęs konservaorių rinkėjas2014-01-10 12:13

kad šita gauja turi moralinių problemų pastebėjau apie 2000-uosius metus.Dabar tai visiškai išsigimusi,be jokio tautiškomo partija. Galvoju,kad šitai partijai artėja brisiaus galas.

liutra2014-01-10 12:10

kaip beziuretume, geresnes partijos uz konservatorius nera. o kas nedirba tas neklista. be to konservatoriu saknys - sajudis. o kam rupi sajudzio idelai? be konservatoriu nezinau kam. o del referendumo konservatoriai teisus, jei toks ivyktu lietuva taptu rusijos dalimi. idomu kaip visi konservatoriu kritikai kalbetu, jei nebutu iskovota nepriklausomybe? sedetum sovietu sajungoj iki siol. pradekit mastyt galva zmones, o ne emocijomis.

fui2014-01-10 12:00

konservatoriai- patys didžiausi POLITINIAI BANDITAI.

jaucia klanas,2014-01-10 11:40

kad subines pradeda svilti.

pensininkas2014-01-10 11:36

Balsuodavau už konservatorių elitą, o dabar jie išsidavė, kad yra galimai niekšai-išdavikai. Balsuosime už Tautininkus.

mama iš kaimo -"Faustams"2014-01-10 11:30

Ar turite bent vieną vingį smegenyse? Ne referendumas, o Anušauskai, Landsbergiai ir kiti konservatoriai yra prieš Lietuvos nepriklausomybę ir jau porą dešimtmečių prieš ją kovoja. Kokią nepriklausomybe gali turėti pavadinimas be teritorijos, jei žemė bus išparduota užsienio kiaulidėms? Prisiminkit Izraelio valstybės atsiradimą. Pradžioje buvo nusipirktas sklypas žemės, po to vis daperkama po gabaliuką, kol atsirado teritorija, kurioje jau galima buvo skelbti valstybę. Jums labai prie širdies būtų atvirkčias procesas Lietuvoje?

"eliui"2014-01-10 11:24

eliuk-teliuk, ar kas tu ten toks, gal pasižiūrėk į straipsnio šaltinį, o tada į konservų svetainę, kuri skelbia "tokią nesąmonę, kaip šią"?

Vilma irgi nori į kalėjimą :-))2014-01-10 11:22

Vilma, konservatoriai - "patriotai"? :-D Cha-cha-cha... O šventas naivume... Konservatoriai tik naudojasi tokių vilmų patiklumu, išnaudoja jų aklą pasitikėjimą ir skausmą dėl tėvynės. Ar žinai, Vilmute, kiek žydpalaikiai išsiurbė Lietuvos per būtent šituos atseit "konservatorius" (o iš tikrųjų liberalus)? O dėl "Kremliaus intereso" - referendumo iniciatyvinėj grupėje nėra ir nebuvo rusų, rusiško intereso ar pan. , todėl būtų gerai, kad tokie visokios "vilmos" pasėdėtų už šmeižtą, tai greit išgaruotų noras visus aplink teplioti nebūtais dalykais.

Vilmai2014-01-10 11:16

kaip ten žmonės sako - gerais norais vedini , tiesiai į pragarą ? Mano nuomone, ir ką aš jau senokai pastebiu sekant viešus įvykius Lietuvoje , kad vyksta gyventojų kiršinimas ir tiek , o "patriotiniai" tik šūkiai . Labai gaila, o aš nusivyliau konservatoriais, labai nusivyliau ir Prezidente. Ir man tikrai dėl to labai gaila, nes balsavau už juos. Ir tikrai daugeliu atvejų , kitos partijos elgiasi žymiai padoriau .

Vilmai2014-01-10 11:16

veiksmai ne žodžiai liudytojai apie tai kaip yra.Ir tai tik tamstos asmeninė nuomonė.Pagal darbus vertinama ir daromos išvados.Žodžiais jau neužpudruosi:)

visokiems "faustams"2014-01-10 11:13

Prisidirbsi, "faustuk", nes čia jau šmeižtas. Referendumo iniciatyvinėj grupėje nėra ir nebuvo rusų, rusiško intereso ar pan. Būtų gerai, kad tokie visokie "faustai" pasėdėtų už šmeižtą, tai greit išgaruotų noras visus aplink dergti.

elis2014-01-10 11:09

pastebejau kad sis portalas aktyviai puola tik konservus ir ju lyderius kubiliu su ladsbergiu. bet gal tegu pirmiau pienas nuo lupu nuvarva o tada jau publikuokite savo nesamones kaip sia??

Vilma2014-01-10 11:04

O as pasitikiu konservatoriais, gal ir yra suklyde, bet visada vedini tik geru patriotiniu noru. Todel geriau isiklausykime ka jie sako, uzuot kritikave. Telkimes aplink patriotus, aplink tuos kuriais galime pasitiketi, o ne klausykime ka sako rytu kaimynas. Kremliaus itakos juk siame referendume nenuneigs niekas.

Vaidas2014-01-10 11:02

Konservatoriai visiškai išsigimė. Iš visų sisteminių partijų jie smarkiausiai degradavo. Aišku, Lietuvos politikoje jau seniai nelikę tokių sąvokų kaip moralė ar vertybės, bet net socdemai/darbiečiai/tvarkiečiai taip šlykščiai nesielgia.

pritariu Ingai2014-01-10 11:01

viskas logiška , kiekvienas pasirašęs laisva valia teikė savo duomenis , o taip pat jog rašydamas galėjo ir suklysti ir ar klaidos nėra taisomos ? Eilinis konservatorių "puolimas" ? Na negi viskas taip beviltiška su tais " konservatoriais" ?

Faustui2014-01-10 10:59

"rusai puola"-neįdomu,nuvalkiota,nusibodo.

faustui2014-01-10 10:57

pas tave po lova rusai nesivaidena?pasitikrink eidamas miegot..

Inga Baranauskienė2014-01-10 10:51

Pagrindas yra labai paprastas: žmonės, pasirašę už referendumą, tuos duomenis atskleidė laisva valia ir jeigu, tai darydami, kur nors suklydo, sveikas protas reikalauja sukurti galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidą. Galop asmens tapatybės duomenys (įskaitant asmens dokumento numerį ir deklaruotą adresą) nėra slapti - jie tam ir reikalingi, kad būtų galima nustatyti asmens tapatybę. Vadovaudamiesi savo "logika", konservatoriai visų pirmą turėtų klausti, kodėl tie patys - jų nuomone "nevieši" - duomenys yra atskleidžiami, pvz. , rinkiminių komisijų nariams (kurie gauna rinkėjų sąrašus su adresas), kodėl, pvz. , policijai reikia rodyti pasą arba tapatybės kortelę ir leisti fiksuoti jų numerius, kodėl, pvz. , pajamų deklaracijose reikia nurodyti asmens kodą ir t. t.

faustas2014-01-10 10:44

tas referendumas buvo aiski rusijos provokacija. labai gerai kad konservatoriai nors dabar sukluso. nors landsbergis jau anksciau yra sakes, kad jei praeis sitas referendumas tai neuzilgo sulauksim referendumo ir pries gejus ir dar pries ka nors.... kai beprociai kremliaus itakojami rengia tokius referendumus nepriklausomybei iskyla pavojus.

diena artėja2014-01-10 10:33

Kaoncervatoriai, užsikonservuokite ir lyskite po žeme kokiems 1000-čiui metų. to pačio linkiu ir liberastams ir Butkevičiaus chebrytei.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi