Intrigos, vien intrigos. Bemaž visada šios veiklos baruose pirmauja konservatoriai.

Ir nors nuostaba jau persipina su nuoboduliu, tačiau apima pyktis dėl pažeistos Lietuvos Respublikos piliečio savigarbos ir valstybės pažeminimo. Kai valdančiosios TS-LKD partijos ką tik paskirtas ministro pirmininko Andriaus Kubiliaus patarėjas Virgis Valentinavičius skuba „konfidencialiai“ raportuoti JAV ambasadorei – sunku patikėti – apie Lietuvos Respublikos naujos prezidentės patirties stoką vidaus politikoje ir Dalios Grybauskaitės charakterio sudėtingumus.

Negana to, vyriausybės vadovo patarėju paskirtas žurnalistas V. Valentinavičius JAV ambasadorei gana negailestingai apibūdina Lietuvos žiniasklaidą ir dar prikalba daug ko ne itin naudingo Lietuvai.

Išties stulbina.

Šiuos pranešimus 2009 m. paskelbė WikiLeaks savo duomenų bazėje ir juos šiandien verta paviešinti visiems Lietuvos gyventojams. Nes artėja LR prezidento rinkimai, o konservatorių partija iškilmingai paskelbė remsianti D. Grybauskaitę. Įdomu, kas ir kam raportuos 2014-aisiais? Taigi...

2009 m. gruodžio 24 d. JAV ambasadorė Anne E. Derse iš Vilniaus informuoja Vašingtoną.

Pranešimo santraukoje – konservatorių vyriausybės ministro pirmininko A. Kubiliaus naujojo patarėjo V. Valentinavičiaus išsamiai pareiginga asmeninė žodinė ataskaita JAV ambasadorei A. E. Derse apie konservatorių vyriausybės požiūrį į „patirties vidaus reikaluose neturinčią“ naują paskirtą LR prezidentę D. Grybauskaitę ir jos charakterį, antisemitizmo eliminavimo Lietuvoje būtinybę, mažumų teisių globą ir lietuvių žiniasklaidos priklausomybę (! ). Išties verta paskelbti šio „slapto“ pranešimo pažodinį vertimą iš wikileaks duomenų bazės.

JAV depeša iš Vilniaus į Vašingtoną: kalba konservatoriai

„1. (C) SANTRAUKA: laisvame pokalbyje su Ambasadore Ministro Pirmininko Andriaus Kubiliaus naujasis vidaus politikos patarėjas Virgis Valentinavičius pasakė, kad Prezidentė Dalia Grybauskaitė „turi daug išmokti“ , kaip veikia politika Lietuvoje, bet tai daro taip greitai, kad Lietuvos užsienio politika praranda aštrią antirusišką retoriką dėl to, kad labiau būtų komandine žaidėja NATO ir Europos Sąjungoje ir kad Lietuva išliktų ištikima Jungtinių Valstijų sąjungininkė.

Valentinavičius, buvęs žurnalistas, taip pat išreiškė baimes dėl Rusijos įtakos Lietuvos žiniasklaidai ir aptarė įvairios žiniasklaidos stipriąsias bei silpnąsias puses. Jis taip pat pareiškė, kad lietuvių visuomenė turi daug nuveikti ateityje, kad eliminuotų antisemitizmą.

O tokių sričių kaip kad prieš gėjus nukreiptos diskriminacijos pabaiga bei jos progresas gali įvykti tiktai lėtai, nes Lietuva yra konservatyvi ir katalikiška šalis. Santraukos pabaiga ---------“

„2. (C) Ambasadorė Derse susitiko gruodžio 16 d. su Valentinavičiumi vos po kelių dienų, kai jis prisijungė prie Kubiliaus komandos kaip vidaus politikos patarėjas. Jis anksčiau dirbo kaip laikraščio reporteris, TV žinių diktorius, užsienio žinių redaktorius radijuje ir Laisvosios Europos radijo lietuviškosios tarnybos vadovo pavaduotojas.

Be patarimų politikoje, jis sakė, kad taip pat padės nuodugniai peržiūrėti Ministro Pirmininko viešųjų ryšių vykdymą, „kadangi tai nėra labai gerai šiuo metu“. Jis pasakė, kad Kubiliui reikia kur kas dažniau viešai pasisakyti, nes turi sunkumų siekdamas palankumo – ir pasitikėjimo – dėl savo veiksmų.

„ Jo sprendimų linija yra stipri ir priimtina“, Valentinavičius sakė, „ bet pristatymas ir pardavimas pasirodė esą sunkesni. Koalicija yra trapi ---------“

„3. (C) Valentinavičius sakė, kad valdanti koalicija Seime (parlamente), vadovaujama Kubiliaus Konservatorių partijos, yra trapi.

Netgi Konservatorių partijos viduje, jis sakė, bendravimas gali būti silpnas ir keletas narių negali būti patikimi laikantis partinės linijos. Jis pasakė, kad susiskaidymas vieno koalicijos nario – Nacionalinės Atgimimo partijos ( the National Revival Party ) – į dvi frakcijas yra ypač probleminis, nes jų balsai dabar yra nenuspėjami.

Mažesnė frakcija pasiliko koalicijoje, tuo tarpu didesnė frakcija derasi dėl vietos koalicijoje. Didesnė frakcija suteikė savo palaikymą koalicijai balsuojant dėl 2010 m. biudžeto (GOL) šį mėnesį, bet jų palaikymas buvo neaiškus iki paskutinės minutės.“

„4. (C) Grybauskaitė, Valentinavičius sakė, yra stipraus charakterio, kuri nori gauti padaryta viską labai greitai.

Bet jis pasakė, kad jai trūksta žinojimo, kaip veikti Lietuvos politinės sistemos viduje, o ypač su Seimu. („��inoma, yra labai sudėtinga racionaliam asmeniui suprasti ir priimti, ką Seimas daro“, jis pridūrė. ) Jis sakė, kad prezidentė turi daug išmokti, kaip elgtis su Seimu, „ ji mokosi greitai ir pradeda geriau suprasti“. Užsienio politikos perrikiavimas -------------“

„5. (C) Kubiliaus vyriausybės formavimas ir vos po kelių mėnesių Grybauskaitės išrinkimas atvedė Lietuvos užsienio politiką į fundamentalų pokytį, Valentinavičius pasakė.

Prie Prezidento Valdo Adamkaus, jis sakė, „įprasta linija buvo anti-Rusijos, pro-Lietuvos, pro-Amerikos. Bet Valdo Adamkaus antirusiškumas buvo tik retorinio lygio.

Rusija visada yra didžioji geopolitinė grėsmė Lietuvai. Tai yra mūsų skausmas ir mūsų problema.

Geriausias kelias stengtis tai nugalėti yra tapti kiek įmanoma geru nariu Europos Sąjungoje ir NATO. Dėl to mums nereikia antirusiškos retorikos, mums reikia tiktai būti gerais europiečiais ir atlantistais“.

Prie Adamkaus, jis sakė, Lietuva turėjo reputaciją kaip nesanti patikima NATO narė, kadangi jos pareiškimai apie Rusiją prasilenkdavo su kitais nariais. „Dabar antirusiška retorika yra patraukta į nuošalę“, kas padeda Lietuvai jos ryšiuose su ES ir NATO partneriais.

Bet šie sustiprinti bendradarbiavimai nėra ryšių su Jungtinėmis Valstijomis sąskaita. Valentinavičius patikino ambasadorę: „ Žmonės stengiasi išreikšti mintį, kad Lietuva dabar yra mažiau atlantiška.

Ryšiai su Jungtinėmis Valstijomis yra tokie patys, bet ryšių su Rusija keistenybės buvo patrauktos ir dabar mes esame normali ES ir NATO narė.“

„6. (C) Kalbėdamas apie Seimo tyrimą, ar Lietuva turėjo CIA sulaikymo centrą prieš keletą metų, Valentinavičius sakė, kad tyrimo tikslas buvo ne išsiaiškinti ką nors apie ryšius su Jungtinėmis Valstijomis, bet pažvelgti į galimus neteisėtus veiksmus VILNIUS 00000711 002 OF 003 Lithuanians .

„Mes dabar esame procese sprendžiant problemą, kad specialiosios tyrimo tarnybos neturėtų pakankamos piliečių kontrolės“, jis pasakė. „ Mūsų specialiosios tarnybos turi įprotį priimti savo sprendimus.

Mes norime surasti žmones atsakingus už sprendimų priėmimą, kurie padarė žalos Lietuvos tarptautinei reputacijai.“

„7. (C) Jis pasakė galvojantis, kad ryšiai tarp Jungtinių Valstijų ir Lietuvos bus visada stiprūs. „Automatiškai žmonėms svarbu, ką mūsų didžiausi sąjungininkai ir didžiausia karinė galia pasaulyje veikia. Bet tai yra teoriškai. Žinoma, yra daug emigrantų iš Lietuvos – kiekviena šeima čia turi giminių Šiaurės Amerikoje. Tai padaro dalykus labiau asmeniškus.“ Rusijos įtaka -----------------“

„8. (C) Nors tie asmeniniai ryšiai sujungia Jungtines Valstijas su Lietuva, Valentinavičius pažymėjo, kad tik apie 20 nuošimčių lietuvių kalba angliškai, o 80 nuošimčių kalba rusiškai.

CNN žiūri tik apie 2 nuošimčius Lietuvos visuomenės, bet iki 10 nuošimčių žmonių žiūri Rusijos kanalus, tokius kaip Pervi Baltiskii Kanal . (Jis pasakė, kad Lietuvos stotys yra žiūrimos iki 25 nuošimčių visuomenės. ) Be rusakalbės žiniasklaidos įtakos, Rusijos valdymas Lietuvos žiniasklaidos yra numanomas. „ Čia yra labai sudėtinga žiniasklaidos situacija.

Problema Lietuvai yra turėti finansiškai pajėgią žiniasklaidą. Yra didelė baimė, kad rusai gali labai lengvai investuoti čia į žiniasklaidą.

Mes jau turime Rusijos banką „Snoras“, kuris turi „Lietuvos Ryto “ (laikraštis) akcijų, jis pasakė. “ Ir dar daug ką apie Lietuvą 2009 metų pabaigoje pasakojo konservatorių ministro pirmininko Andriaus Kubiliaus patarėjas vidaus reikalams Virgis Valentinavičius JAV ambasadorei. Tačiau klausimas kitas – ką apie tokias intrigas ir, sakyčiau, kvailumą galvoja mūsų sąjungininkai?

Liūdnokos mintys ir prognozės. Gal todėl Baltijos regiono reikalai jau kelinti metai strateguojami Estijoje ir su estais, o ne Lietuvoje.

Juo labiau ne su Dalia Grybauskaite, kurios pozicija Rusijos atžvilgiu irgi yra tik retorika, kaip sakė V. Valentinavičius apie V. Adamkų.

Visą JAV ambasadorės A. E. Derse pranešimą iš Vilniaus į Vašingtoną skaityti ČIA.

Naujausi

Komentarai (38)

Rikiuoti
Mantui2014-03-13 14:12

kaip paprastai, konservatorių intrigas įžiūrėti gana sudėtinga, nes veikia labai labai profesionaliai visais lygiais, ypač kovodami su Putinu išvien pagal beržo tošies dūdelę

Mantas2014-03-12 02:57

o kur cia intrigos? kazkaip nelabai suprantu. perskaciau, na atrodo lyg ir viskas normaliai. visiems +- lietuvuje zinoma ir suvokiama informacija, kuria buvo pasidalinta su kazkuo. tai kas cia per intrigos? :DD

Jurgis2014-03-11 16:00

Tai gal čia tik lietuviškų politikierių demokratija, kad pastatoma į postą jokių duomenų neturinti ir iš jos bandoma su Amerikės pagalba padaryti reikalingą marionetę...

Klausimėlis2014-03-09 15:53

Ir tai "nepriklausomos" valstybės premjero patarėjas uždusęs bėgiojo su smulkiausiomis ataskaitomis į JAV ambasadą apie politinį, ekonominį ir kultūrinį Lietuvos gyvenimą ...???? Kyla adekvatus klausimas: mes JAV kolonija...???

ruta2014-03-09 13:36

Deja , Valentinaviciaus retorika , tai anologiska sovietiniu laiku ataskaita kremliui is KGB seksoto / sekretnij sotrudnik /.Persasi mintis , kad konservatoriai duoda ataskaita ir apie tai kiek sykiu buvo pagadintas oras , ir ka tokiais atvejais jiems daryti ..Primena sovietiniu lageriu vertuchajus / priziuretojus /, bjauru ir zema .

httpd2014-03-09 11:19

Ar galima mūsų vadukus nuteisti už šnipinėjimą? Atrodo kad Lietuvai realiai niekas iš valdžios neatstovauja.

NikoGreko2014-03-08 23:39

Lansbergis tai komunistu, KGBistu valdzioje buvimo garantas.

Jonas Raigerdui2014-03-08 21:56

Aš tai nepriklausau jokiam klanui,o į klausimus,kuriuos man uždavei ,geriau tiktų tau pačiam atsakyti.

HOP2014-03-08 21:55

Vienintelis Landsbergis dar atstovauja Lietuva. Net Grybauskaitei svarbiau Europos interesas o ne vietiniai gamintojai. Tik Landsbergis dar kovoja uz laisve.

tamstai Oi 272014-03-08 15:32

Iš kurios vietos rašote komentarus apie raudonumą, kad taip oimanuojate? Turbūt labai užsikonservavęs tamsta

Raigerdas 26-am Jonui2014-03-08 15:30

Sveikas, Jonai. Kas geresnio pas jus tame vagių ir melagių klane? Kokios pas jus ten naujienos? Kuo tu ten dirbi? Juk ne duonkepėliu? Ir ne santechniku? Melo nešiotoju ir platintoju? Kiek gauni? Tiek pat, kiek KGB-istų agentai ar daugiau?

oi2014-03-08 15:26

Viskas teisinga ir labai labai korektiška. O jei tai Gečaitei raudonumas smegenis užspaudė, tai tiek ir gali parašyti. Pati nuolat užsiim akonswrvatorių ir Grybauskaitės niekinimu ir šmeižimu. Gal kas moka už tai, ar gerai įdarbinta esi. menotyros m.daktare?

Jonas2014-03-08 15:19

Liuks portalas"ekspertai eu".Putinas premiją įteiks.

Raigerdas> 24. arklys kuriam nebeaišku2014-03-08 14:23

Matyt, yra pasiskiepijęs nuo areštų. Pvz. , jeigu jis dirbtų kokioje nors firmoje ir jis siųstu charakteristikas apie savo savininką kitoms firmoms, tai aš neįsivaizduoju, kas liktų iš tokio Valentinavičiaus. Arba, tarkim, jis dirba pas Rokfelerį kokiu nors padėjėju ir siunčia apie jį charakteristikas į kokį kiniečių banką. Na, nežinau, manau, kad jam būtų gyvenimėlis pasibaigęs labai greitai. Arba dirba pas Obamą ir siunčia apie jį chrakteristikas Putinui. Iš viso, čia yra toks pasityčiojimas iš mūsų valstybės, kad sunku pasakyti. Bet KGB laikais tokie dalykai tikrai galėjo būti, jeigu jis dirbtų KGB agentu.

arklys kuriam nebeaišku2014-03-08 14:14

Kodėl V.Valentinavičius iki šiol neareštuotas?

V.Ladas2014-03-08 13:47

Susidariau nuomonę, kad V.Valentinavičius yra elementarus JAV stukačius, apie kiekvieną pirstelėjimą informuojantis ambasadą...

to 18.2014-03-08 12:38

Išsipagiriok.Arba pasikeisk špargalką pas savo darbdavius, kuriems Grybauskaitė yra kaip rakštis raudonoj subinėj. Kokiam sapnininke išskaitei apie Grybauskaitės "išsiuntimą" iš JAV? Tame pačiame, kuris rašo ,kad "prezidente buvo paskirta Grybauskaitė...." Gal straipsnio autorei irgi derėtų atidžiau persiskaityti savo korektūras, kad neatrodytų, jog ji nežino apie Lietuvoje vykstantčius Prezidento RINKIMUS.

Liepa2014-03-08 11:07

Tyliu. Konservatorių "moralinis veidas" labai panašus į supuvusį ir pelėsiais aptrauktą šungrybį po nudžiūvusiu krūmeliu.

Rusas2014-03-07 23:15

i pas jus era tokiu kvailu letuviu , kurie sako ka rusu TV nemeluoja? Tegu atvazoja pas mus i paziuri

Lietuvis2014-03-07 22:39

Nieko tie rusai nemeluoja,o musiskiai paskende mele.

puiku, kad viesinama,2014-03-07 22:32

reikia viesinimo uz ka Grybauskaite issiunte is JAV, kai ji dirbo LR ambasadoje Vasingtone?!Suzinojo, istyre, kad tarnauja GRU ar KGB?!

dėl rusu tv žiūrėjimo2014-03-07 21:26

žiūriu filmus rusiškusbet nekenčių rusų propogandos,per žinioas ,jauni tv vedėjai tokį melą pilsto arba jie negalvoja arba badauja.....kad žinoti,kokio lygio kaimynų valdžia,žmones savo skaito -debilais,jei jie nemąsto ,tai jų problema

nesuprantu2014-03-07 20:12

ar konservatoriai tokiu būdu kaip lenkų Tamoševskis Briuselyje?

Internauts2014-03-07 19:23

Na, NATO, Prezidentės pastangų dėka, operatyviai atsiuntė mums 6 moderniausius n`aikintuvus. Lenkijai tik 12. //// Bet tai HARD POWER. Rusija labiau bijo Obamos SoftPower. RadijasSvoboda kalbėjo, kad Rytų Ukrainos rusakalbių dauguma yra ukrainietiškos kilmės o ir Krymo rusakalbiai nesudarys didžiosios daugumos Rusijos invaziją palaikančų, todėl pagrindinis bus informacinis karas… todėl ir referendūmais pasitikėti negalima…//// . Lietuvoje informacinis karas jau senai vyksta. Bet kol kas kariauja tik viena pusė. Ir kariauja per tokius laikrsčius: Uspaskicho regioninius Balsas. lt grupes, paksistų “Laisvą (nuo tiesos) laikraštį ir Klivečkos “Sąmokslo teoriją”, Puteikio sekretorės “tiesos lt”, Vito Tomkaus, sunaikinusio Desovietizacijos įstatymą “Respublika”, Vaišvilos, R. Paulausko ruporą, vaišvilinių pankistų Alkas lt, sorošistų Alfa. lt ir jų pritupėtų bernardinai. lt, Šliužo “žemės vardu ir dar keli, Žaliūjų laikrasčiai,neikinę Lietuvos projektus …… Pervisus šiuos laikrasčius nuo pat mafijinio Snoro žlugimo varoma arši antilietuviška propaganda. Tiesa, pamiršau paminėti ir kelis Tomaševskio laikrasčius, leidžiamus rusų, lietuvių ir lenkų kalbomis…//// . Tiesą pasakius, negalėjau atsistebėt ligšioliniu konservatorių abejingumu tokiam info karui. Netingėjo rašyt tik neotrockistinio Harvardo auklėtinis K. Girnius iš lopatologijos universiteto, kuriame politologiją dėsto ir toks a la vaikų psichiatras, homoteisių gynėjas Dainius Pūras, sugebėjęs grata saves į į savo paties įsisteigtą Homoteisių institutą pasisodinti Žurnalistų Sąjungos pirmininką Radzevičių, o į Žurnalistų ETIKOS pirmininko krėslą savo draugą, buvusį pavaldinį, irgi abejotino lygio vaikų psichiatrą – Liną Slušnį. Tai apie kokį info karui atsaką mes galime kalbėti, kuomet žiniasklaidos viršūnėj susodinti profanai? Ką valstybė turi? LTV ir Roiters žinias per delfį. Radzevičius yra įtikėjęs propaganda, kad valstybinis laikraštis – tai didžiausia nuodėmė. Kova prieš Valstybinę žiniasklaidos monopoliją pasibaigė kitu kraštutinumu, kad valstybei nebeliko nei vieno laikrasčio ar portalo visuomenei supažindinti su savo atliekamais darbais, projektais. Ir tokioje terpėje imama šūkalioti ape ‘liaudies valdyma” referendumais? Kokią info ta liaudis gaus, už tą ir nubalsuos. Jei VRK imtų tikrinti ne tik parašų tikrumą, bet ir ar žmonės yra gavę pakankamą info už ką pasirašo ir viso to galimas pasekmes valstybei, gal padėtis pasikeistų ir privačiuose laikrasčiuose? Putinas uždraudė gėjų propagandą, tai gal mes galėtume uždrausti dezinformaciją aplamai. Rods JAV dezinformacinąę propagandą yra uždraudusi.

internauts2014-03-07 19:20

nematau čia JOKIŲ INTRIGŲ. Padėtį Valentinavičius nupiešė labai teisingai. Kitas WikiLeaks - amerikos ambasadorės prnešimas Baltiesiems rūmams sako, kad Lietuvos Prezidentė buvo stebima pusę metų ir buvo įsitikinta, KAD TAI VIENINTELĖ RYTŲ EUROPOS LYDERĖ, KURIA GALIMA VISIŠKAI PASITIKĖTI.

raigerdui2014-03-07 18:53

manau, kad tai buvo laisvas pokalbis padėčiai nušviesti ir nereikėtų jo vadinti ataskaita ar raportu, greičiau tai nuomonė. Tai gal nereikia kelti bylos V. V? :)Dėl Rusijos ir Kinijos - tai kitokie santykiai nei su Amerika. Kad blogis politikoje pareina iš partijų vidaus, pritariu, bet pažiūrėkit, kas atsitiko, kai Prezidentė apie tai prasitarė? Rengs apkaltą, reikalauja atsiprašymo. O koks politikų leksikonas, rodos Jūs teisus, kad ten sulindusios pačios "žemiausios mūsų visuomenės padugnės..."

nežinau2014-03-07 18:06

puikus vertimas dr.gečaite

Raigerdas 7-am2014-03-07 16:42

Vaikuti, taip iš viso niekas nekalba rimtuose tarptautiniuose pokalbiuose. Bet tai kalba įlindę į valstybines isntitucijas įvairaus plauko aavantiuristai, prisitaikėliai, subinlaižiai, išdavikai, parsidavėliai arba patys pigiausi agentėliai prostitucijos lygio. Pats sakinys sukurtas dviprasmiškai, nes autorius bando "pataikyti" į tai, ko norima girdėti ir bijoma prasišauti. Vaikuti, yra absurdas, kada žemesnio rango kažkoks tai ten padėjėjas charakterizuoja aukštesnio rango asmenį. Jus tinkate dirbti tik mafijozinėse struktūrose arba ten, kur reikia parodyti savo bosui nuolankumą. Šitam Virgiui Valentinavičiui turi būti užvesta baudažiamoji byla, kad išsiaiškinti, kokiai organizacijai jis tarnauja iš tikrųjų. Įsivaizduokite kitą atveją, kad kas nors iš Lenkų frakcijos duoda tokią atsakaitą Rusijos ambasadai. Kas tada būtų? Koks tai kiltų skandalas ir koks būtų puolimas prieš tą lenkų frakciją. O liberalai pradėtų rašyti kokias nors ataskaitas Kinijos ambasadai. Tai dar kartą parodo, kad pačios žemiausios mūsų visuomenės padugnės yra sulindusios į valdžią per partijas. Partijos, praktiškai, kelia Lietuvai tūkstančius kartų didesnį pavojų, nei Rusija. Štai, ką visuomenė turi spręsti - ji pagaliau turi imtis reikalo su partijomis, nes visas blogis politikoje pareina iš jų vidaus.

Snipas2014-03-07 16:39

tai dar nereiškia, kad jis agentas, bet kad vyksta lakstymas į JAV ambasadą įvairių veikėjų ir įvairiais lygiais pasakot apie situaciją ir gauti nurodymus tai abejoti nederėtų...

Darijus2014-03-07 16:14

Vieną dieną LT karo ministeris: Lietuvai nieko negresia. Kitą dieną: USA naikintuvai Šiauliuose. Įdomu, kai amerikonai įves sausumos pajėgas, jis apie tai sužinos ir laikraščių ar iš TV?

tai kas2014-03-07 16:10

valdo mūsų (ar jau ne mūsų) šalį? Ar Prezidentė kartu su Seimu ir Premjeru, ar "žurnalistai", svetimų valstybių agentai? Ar yra Lietuvoje žmonių, kurie galėtų vadovauti, o nebūti drebučiais. Būtina eiti į rinkimus ir balsuoti už žmones , kurie turi stuburą ir turi išmanymą.

ekspertų2014-03-07 15:51

daktarai ir daktarės, bent jau tekstą išsiverskit žmoniškai, nes iš tokio vertimo gali kilti visokių interpretacijų! "Virgis Valentinavicius pasakė, kad Prezidentė Dalia Grybauskaitė „turi daug išmokti“ („has a lot to learn“) apie tai, kaip politika veikia Lietuvoje, bet tai daro taip greitai, kad Lietuvos užsienio politika praranda aštrią antirusišką retoriką." Čia yra pagyrimas Prezidentei, kad ji atėjusi iš ES greitai perprato Lietuvos vidaus politiką ir ir ėmėsi santykių reguliavimo su kaimynine šalimi.

R2014-03-07 15:48

"VILNIUS 00000711 002 OF 003 Lithuanians" čia dokumento nr, nereikia cituoti :D

Nuomone2014-03-07 15:44

Niekada, niekada neteike pasitikejomo v. valentinavicius jo zvilgsnis ir veidas viska pasako kas jis per vienas. Dar ir daugiau yra tokiu politikoje.

Raigerdas2014-03-07 14:54

Čia, galimai, yra atsakaita CŽV agentų apie padėtį Lietuvoje. Jie atsiskaito už savo veiklą. Nes tokio dalyko jokia partija daryti negali. Tai yra peržengtos partijos veiklos ribos. Tai gali būti tik kaip ataskaita savo bosams. Tokios ataskaitos jie net nėra pateikę Lietuvos visuomenei. Jie ima pinigus iš visuomenės kišenės, bet vėl gi jokių atsakaitų nėra, kur buvo panaudoti pinigai. Faktiškai t. y. korupcinis įstatymas, priverčiantis remti konservatorius net tada, jeigu žmogus šito nenori. Reikia pareikalauti gražinti tuos pinigus valstybei, o atsakingi už tą įstatymo priėmimą privalo atsakyti pagal įstatymus. Galų gale, reikia pareikalauti premjero, kaip ir kokiu tikslu yra taip neracionaliai ir netgi nelogiškai galima naudoti valstybės pinigus. T. y. grynai komunistinis pinigų skirstymas, kur nėra jokių principų. Kam tada iš viso valstybėje naudojami pinigai. Reikia pareikalauti atsakymo iš premejero: kokį vaidmenį atlieka valstybėje pinigai?

Jules2014-03-07 14:34

Oho, na ir duoda mamyčiukai politikoje - Kubilius su Marazmu ir samdiniais iš "Komsomolo" aktyvo bei kuosų kariauna Seime. Užtraukė eilinį kartą gėdą šaliai dėl savo bukumo ir politikos neišmanymo. Kyla įtarimas kaip išvis tokie kaip Kubilius ir Co prasibrauna į aukščiausią valdžią ir kieno dėka - "po blatu" taip sakant, ške! Tiesiog gėda ir pikta dėl savo šalies, dėl Tėvynės, kurios kitos mes neturime. Na, estukai irgi ant dienų įkliuvo.

Skeptikas2014-03-07 14:30

Bet tai kokiais padlaižiais reikia būti, kad šitaip elgtis? Belieka viena viltis, kad čia tik vienas V. Valentinavičius buvo užverbuotas JAV. Bet pagal tai, kaip viskas vyko ir tebevyksta, tai greičiausiai tik žydro drambliuko svajonė.

Beta2014-03-07 13:33

Malda: Viešpatie, padaryk mane viršininku, o kiaule jau aš pats tapsiu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi