Istorijos klastotojas, anušauskinių KGB sąrašų skelbėjas, konservatorius Arvydas Anušauskas „Info TV“ eteryje išreiškė dideles abejones Europos žmogaus teisių teismo (EŽTT) sprendimais.

Politikas taip pat pranešė, kad Lietuva įvykdyti teismo sprendimo – sumokėti 130 tūkstančių eurų Valdo Adamkaus kalėjime neteisėtai, be teismo nelegaliai laikytam bei kankintam žmogui – negalės.

„Tas, sakysim, žmogus, kuris yra kaltintas, nu ir kalintas, na vienas dalykas kaltinimai terorizmu, tiek Jungtinės Valstijos tiek kitos valstybės neleidžia jokių finansinių išteklių perduoti tiems žmonės“, – išaiškino konservatorius.

ekspertai.eu primena, ką ne kartą jau yra akcentavęs advokatas, profesorius Stanislovas Tomas – EŽTT sprendimo esmė ne tiek pinigai, kiek reikalavimas, kad Lietuva išreikalautų iš Guantanamo įlankos lagerio visus 30 (ne vieną) be teismo laikomų arabų atgal į Lietuvą, kur garantuotų jiems teisę į teisingą teismą.

Naujausi

Komentarai (106)

Rikiuoti
CŽA ar CŽV2018-08-29 16:17

Tai kaip tie kalėjimai vadinosi? CŽA ar CŽV?

skorpionas2018-08-27 00:27

Nėra abejonių, kad EŽTT sprendimas paremtas patikimais įrodymais. Kas galėjo pateikti EŽTT patikimus įrodymus, kad Lietuvoje buvo CŽV kalėjimas, kad jame neteisėtai, be teismo, nelegaliai buvo laikyti bei kankinti žmonės? Yra pagrindas teigti, kad tokius įrodymus EŽTT galėjo pateikti tik landsgrybių mafijos patikimas partneris, ginėjas, draugas,...-JAV. Lietuvos „gelbėtojas“ adamkams, anušauskams,...parodė dar vieną špygą.

Nesamonė2018-08-26 23:57

Lieku prie savo nuomonės kad diedai lakstantys paskui jaunikles neadekvatūs ir kituose klausimuose, geriausias to pavyzdys abejonės EŽTT sprendimais.

stasys2018-08-26 18:52

Seni šalti Jus tai žeidžia .?

Senis Šaltis2018-08-26 18:16

Varge varge. Na ir, kaip galima suabejoti tokio žmogaus protiniu atsilikimu, ar šiaip religiniu sektantizmu. Parašyti, kad kažkas moka po 2 euro už komentarą, gali tik dundukas. Neįsivaizduoju kokios ten turėtų būti kainos, bet gal greičiau 2 centus už kokį 10 komentarų. Net svarstyti čia sunku, kada neturiu jokio pavyzdžio į ką remtis. 7 litai už vieną komenatarą! Tai tik nevisprotis gali taip parašyti. Nors gerai pagalvojus, ir pabandžius skaičiuoti, Dzūkelio komentarų už mano čia keturgubai daugiau, ir jie per visą dieną nuo ryto iki vakaro. Bet kažkokiam veršeliui tai neužkliuvo. Klausimas, ar tai objektyvumo trūkumas ar tikrai veršio sekimas paskui piemenį? "93. EJ (2018-08-26 02:52:12) (101.188.106.93) Parašė: Seniui Salciui, Stasiui ir Birkinui Ozys moka po 2€ uz komentara Ekspertuose. Tai dabar jie plusa nuo ryto iki vakaro rasydami kas papuola ir mulkindami Yellowsubmarina ir Dzuka."

NAGAS2018-08-26 15:28

Nupudruotas dalbajobas pedofilas

Oksana2018-08-26 15:01

Kyla klausimas: "Ar, norės, tie arabai, sugrįžt į Lietuvą?". Nebent akystatai su kankintojais ir visais irodymais-parodymais. Aš, neabejoju, kad kalėjimas egzistavo. Neatmetu, jog arabai, JAV atžvilgiu "teroristai". Klinton veikla palykon nemaža lavonų. Ji, pasimegdaudama stebėjo Sadamo Chuseino (ar Kadafio?) egzekucija. Bet, kad Lietuvos piliečiai priims būtent tokias "vakarietiškas vertybes"... Žiauru, kad turime savo tarpe sadystu

lr2018-08-26 14:28

Tai ka dabar daryt jai EZTT nekompetetingas? kur zmonem kreiptis?Reikia perduot teismui "proto boksto"anuso nuogaistavimus ir liept pasitaisyti,gal kelti kvalifikacija..

ekspetai.eu2018-08-26 13:02

Kam tokį didelį snukį įdėjot?

yel“l“ow submarine to 96. EJ2018-08-26 07:53

na, nžn., nžn. :))))) - mano akimis, tie komentarai skiriasi kaip diena ir naktis :) - jie panašūs nebent raidžių ar žodžių kiekiu bei adresatu ..., - bet, “skonio“, aišku reikalas, kur matyti “skirtumus“ ir esmę ...

EJ2018-08-26 07:43

Na, cia ir yra paprastas irodymas, kad jus abu jau verdate vienoje koseje. Paskaitykite vienas kito komentara (94 ir 95) ir pamatysite, kad jie niekuo nesiskiria. Va tau ir "savitumas".

yel“l“ow submarine to 93. EJ2018-08-26 07:19

nežiūrint į SŠ savitumą (kaip kiekvieno iš mūsų), bei paskutinio meto susierzinimą (kam nepasitaiko :) ) , niekaip negaliu pritarti SŠ sugretinimo su daržovėmis stasiotu ir birkinu, bei iš to tamstos daromomis išvadomis :)))) - nedarykim iš komentarų rietenų arenos - čia kreipimasis (mano prašymas) į visus :) - išskyrus daržoves :)))))

Senis Šaltis2018-08-26 07:03

93. EJ. Tu aišku įsižeidęs teliuk, pateiksi kažkokį įrodymą? Jei neskaityti, kad tavo komentaras visiškai nenešantis jokios prasmės. O paskelbta kaina, gautųsi, mokama tamstai. priešingu atveju, iš kur tamsta tą kainą taip gerai ir užtikrintai teigtumėte. Ir tokie veršiai nori sistemą pakeisti? Varge varge. Tu bent LT raides įvaldyk pupuli.

EJ2018-08-26 06:52

Seniui Salciui, Stasiui ir Birkinui Ozys moka po 2€ uz komentara Ekspertuose. Tai dabar jie plusa nuo ryto iki vakaro rasydami kas papuola ir mulkindami Yellowsubmarina ir Dzuka.

s2018-08-26 05:13

youtube.com/watch?v=spmogQo6S6c

yel“l“ow submarine to 88. Senis Šaltis2018-08-26 05:08

nesureikšminu dzūko kalbos konstrukcijų rusiškų niuansų, juo labiau, kad jis jų ir neslepia ,didesnė dalis jo bendravimo vyksta rusų kalba, bei nevaidina kažkokio sterilaus ir “teisingo“ patrioto, skirtingai nuo stasiotiškos faunos :) - o dėl raidyno jau kalbėta ... , - tai nepagarba kalbai, skaitytojui ir sau, teisinantis nepatogumu ... , --------------------------- bet šiaip, su tas “vartalais“ tai juokinga situacija - gi didžioji dalis rusiškų, lietuviškų, bei kitų indoeuropiečių grupės kalbų algoritmų yra analogiški - tai kas ką iš ko “vartė“ ? :))) - o tie, kurie dabar skaitosi vartalais, - vėlgi - tiesiog savo laiku kalboje neprigijo - bet nereiškia, kad kada nors neprigis ir nebus aprobuoti didžiųjų komisijų, - ypač kai pasibaigs rusofobinės psichozės :) - o kiti puikiausiai prigijo ir nieko nebeerzina, tačiau litunistų tipo nerekomenduojami - bet tipo “legalūs“ :))) - visais laikais didžiosios kalbos įtakojo mažąsias ... , - aišku, reikia saugoti savitumą, unikalumą, bet fanatizmas čia prastas pagalbininkas, o kalbos įvairumas, lankstumas, savo ruožtu, tikrai ne minusas :) - svarbiausia, kad kalba atliktų savo pagrindinę funkciją - užtikrintų kuo tobulesnį savitarpio supratimą :))))

s2018-08-26 05:01

youtube.com/watch?v=QkExkVB-WkU

s2018-08-26 04:37

youtube.com/watch?v=UGgpQCr1nj4

Senis Šaltis2018-08-26 04:26

Na užrašytas žodis gali ir geriau kirsti. Juolab, kad su tuo užrašu galima pamokuoti. o žodis, pasakei ir, kaip lietuvių liaudyje sako "išskrido, kaip žvirblis". O apie emocijas. Tai man patinka, tie visi. Taigi jie nei skaityti, nei rašyti daug nesugeba. Biorobotukai. Ir dar save laiko labai protingais, išsilavinusiais. va dzūkas šiandien priskretęs prie makakos mokina, kaip kelis žodžius ne su y rašyti, nors pats kaušas net LT raidynu nemoka naudotis. Va gera pas šarijų čia vakar įrašą žiūrėjau, kur per paradą žurnalistė paklausė rusiškai, vyriokas sako ukrainiečių mova kalbėk. Ta gražia ukraničių kalba, kad papylė, o tas pas net nemoka tos ukrainos kalbos. Anatolijus komentavo. Dzūkas tas pats. Matosi žodžiuose vertalai iš rusų kalbos. o toks pamokslininkas nesikeikiant.

IŠ TIESŲ2018-08-26 04:14

Didžiausias brudas iš antstolių yra toks tūlas IRMANTAS GAIDELIS. Darbuojasi ranka rankon su korumpuotais prokurorais ir teisėjais. Su jais ir prigrobtą pelną "otkatais" nuolat dalyjasi. Turto areštą iš savų prokurorų gauna akimirksniu, o iš korumpuotų teisėjų reikiamą nutartį per valandą jau turi. Toliau tik formalumai - lieka tik varžytinės... Jei gyvenime sutiksite tą niekšelį, tai spjaukite jo menkystos pusėn drąsiai. Spjaukite ir ant jo šeimos be jokių sentimentų, nes žinokite, jog ši šeimynėlė minta iš jūsų atimtais pinigais.

yel“l“ow submarine to 84. Senis Šaltis2018-08-26 04:14

tie “vienkartiniai“ anonimai , sutinku, užknisa, bet nereikia į juos taip rimtai reaguoti :) - o ir ne visi jie idiotiški :)) ; - o bendraminčių atveju , visada stengiuosi būti maksimaliai atlaidus ir geranoriškas :) - kaip jau minėjau - rašytas žodis yra klastingas reikalas, netgi jei juo moki naudotis idealiai, kuo negali pasigirti niekas iš mūsų ... , rašytas žodis prastai perduoda emocijas, niekaip neperduoda intonacijų, yra talpus visaip interpretuotinam turiniui “tarp eilučių“ ir t. t. - todėl nervus ir pagiežą reikia pataupyti tikrosioms atmatoms - neminėsiu lyšną kartą :))))))

Grybo chebra2018-08-26 04:13

Yra toks šlykštalas korumpuotas antstolis DONATAS KISIELIUS. Tai GRYBAUSKAITĖS draugelis bei nuolankus tarnas. Išlaižo ir nuolankiai visas komandas vykdo. GRYBAS pas jį namuose vasario 16 d. proga net filmavosi, reklaminį šventinį filmuką susuko. Todėl tas šlykštynė jaučiasi po GRYBAUSKAITĖS "stogu" visiškai nebaudžiamas.

Senis Šaltis2018-08-26 03:32

Geltonas, bet pagal šiandieninį mankurtų manęs užpuolimą, reiktų suprasti, kad aš šneku "viską" "ne taip". Labiausiai patinka tokie py st atsiranda parašo komenatrą, kad aš visur neteisus ir dingsta. Jei kažkaip sulauki kito komentaro, tai irgi be argumentacijos. Ir supranti, kad čia komentuoja kažkokie draugų ieškantys. Jei parašys ant ko pastabą, tai niekas nemylės ir užmėtys, kaip mane šiandien, arba, kaip makaką. Bailių auditorija. Visi tokie protingi, nėra ką n x pasiųsti. Ypač Dzūkui ir jo komentaras 70. Dzukas. Tiek prirašė ir galvoju, kad nu niekaip man netinka, tai gal surašė kas pačiam aktualu šiai dienai?

Senis Šaltis2018-08-26 03:26

Geltonas - Taip.

yel“l“ow submarine to 65. Senis Šaltis2018-08-26 03:22

“visko“ blogai nešneka praktiškai niekas :) - net stasioto, birkino, etc. kliedesiuose galima rasti kažką protingo - ypač ištraukus iš konteksto, t. y. izoliavus nuo likusio šlamšto , t. y. visumos; todėl ir vertinti reikia visumą, o ne atskiras, malonias ar bjaurias detales :) - kas dėl šiukšlytės anušausko : nėra jokių iliuzijų - visas jo protas skirtas tik demagogijos kūrimui ir savo (savų) kailio švarinimui - tipiškas išverstaskūris šliužas, tipiškas, eilinis, melo ir pornografijos imperijėlės - litchūanijos krikštatėvis ...

s2018-08-26 02:56

youtube.com/watch?v=7Afg_-DhMEo

s2018-08-26 02:55

youtube.com/watch?v=-w9jycIst20

s2018-08-26 02:51

youtube.com/watch?v=pJG0svn1eeg

kunigelis2018-08-26 02:10

Tai ka laisvo zodzio piknikas jau pasibaige?:)

stasys2018-08-26 02:01

youtube.com/watch?v=h_EUu0nEDX8 , laisvės piknikas .

geras patarimas>Senam Salciui2018-08-26 01:07

Ar tik nepradedat vaiketi, biciuli, su tais troliu fabrikais. Matyt netoli tas laikas kaip ir vatnyku etikete pradesit neitikusiems klijuoti. Ar Kauno troliu fabrikas jau jaucia didele konkurencija is Peterburgo troliu, kad toks susierzinimas.:)?

Senis Šaltis2018-08-26 01:04

"Truputi "pakroviau"" --- o dabar skubiai išsikratyti sauskelnių. Ir tai rašo 60-70 metų sulaukęs senolis? Krovikas. Gėdos nesidaryk žydšaudžių vaike.

Dzukas > 73. Senis Šaltis2018-08-26 01:02

:DDDDDDDDDDDDDD Truputi "pakroviau", dabar galesi lieti "tulzi" iki naujamecio. Veliau dar pakrausiu. Rasyk dazniau, pakeli man nuotaika. :DDDDDDD

Senis Šaltis2018-08-26 00:50

70. Dzukas > 61. Senis Šaltis. Mane žavi žmogus su principais. Gi aš tau nerūpiu. Ko čia man atsakinėji? Savigarbos neturi? O ką ten parašei? Kiek prirašei. Toks jausmas kad apie kitus kitokį tekstą rašai. Norėjai įžeisti? Nepavyko. Kažkoks trolis iš peterburgo trolių fabriko neįžeis. taip aš vien dėl to, kad gyvenu Lietuvoje esu įpatingas palyginus su tokiais valkatom valkataujančiais po pasaulį ir neturintiems vietos. Ir tai pateikiantys, kaip išskirtinumą. Liberalusis dzūke, kurio pusė giminės buvop partizanai ir šaudė taikius gyventojus, gali prisikalti sėklides peterburgo pagrindinėje aikštėje, tą rusijoj sugeba.

Nu jo... Seniui Šalčiui2018-08-26 00:47

ber reikalo styebitės, kad nerašau jormalūzui. com... Nieko čia nuostabaus nėra, nes norint kažką rašyti, reikia prieš tai perskaityti... Jormalūzo paklodžių neskaitau. Gal todėl kad save kažkiek gerbiu, o gal ir dėl to, kad laiko gaila švaistyti skaitant tai, kas galėtų tipltį į komentarą iš 3-4 sakinių. Kas dėl Dzūko, tai visuomet yra pasirinkimas bendrauti tik su sau lygiais. Jei manote, jog Dzūkas nenusipelno btamstos bendravimo, tai nebendraukite. ASmeniškai aš taip pat manau, jog šiuo metu apie Rusiją konsoliduojasi tie, kas pavargo nuo bankinės "demokratijos" ir nesibaigiančio žviegimo "rusaipuola". Ir tai yra normalu, nes daugiapolis pasaulis, - tai natūrali evoliucija patyrus "bankinės" demokratijos kolapsą.

nugi grazu2018-08-26 00:46

Pagaliau ir konservatoriai pradejo abejoti ar tikrai i ta Sajunga istojo. Ar negeriau butu NVS. Ten tokiu monstru kaip EZTT nera.:)

Dzukas > 61. Senis Šaltis2018-08-26 00:45

O tavo koks reikalas? Ar gal tamsta kazkoks nusipelnes, isskirtinis lietuvis? :DDDD Pagal mane, tai eiline Kauno Juze, kuri sedi Kaune tik todel, kad niekam, kur kitur, nereikalingas. Kalbu nemoki, protas silpnas, issilavinimas menkas. Ka daugiau daryti? Tik sedeti namie ir pist kaimynams prota. :DDDDD Dalinai pasiseke, kazkas ismokino ijungti kompa, vis uzsiemimas. :DDDDDDD Daugelis normaliu lietuviu keliauja po Pasauli del ivairiu priezasciu ir pilnai aprupina save. Bet kokiu atveju neinkscia kaip tamsta. Dauguma butent del jusu is isvaziuoja, nes uzknisat savo pavydu ir inkstimu. Matyt esi is buvusiu stukaciu, tie visada viskuo nepatenkinti. Ir buk gerutis ismok skaityti kas parasyta, o ne skiesti savo "tulzi". Tai ne prasymas, tai patarimas... paciam bus lengviau gyvenime. :DDD

Senis Šaltis2018-08-26 00:38

Pats geriausias mano pasisakymų pavyzdys dabar vyksta ukrainoje. ten viskas vyksta taip greitai, kad tik stebėti ir mokytis reikia. kad tik nepasikeistų ten valdžia, ir neprasidėtų atvirkštinė raganų medžioklė. Labai gerai apie tai papasakoja Šarij. Nors aš yra kur jam nepritariu, bet tai neatšaukia to ką jis sako.

stasys2018-08-26 00:36

Tai vystyk ( ne Dzukui erzinti) kas paspėlios kokie bus sekantis žingsniai Lietuvos toje istorijoje ??.Taip kaip rimtai vertinti 'profiesoriaus tomo' skelbiamas datas neišeina ..reikia laukti pratęsimo tos istorijos su EŽTT rekomendacinio pobūdžio sprendimais .??

Nu jo... submarinui2018-08-26 00:33

Tai tas smegenų plovimas dar nesibaigė. Jis pasibaigs tik jei žydrojo kolūkio akėčios bus išlandsbergintos. Sprendžiant iš to, kaip desperatiškai yra ieškomos lėšos į biudžetą, finišas jau nebetoli.

stasys2018-08-26 00:32

Suldu .. Jus neatidus nenurodėte kokiam komentarui buvo skirtas tamstos 52 tekstas .

Senis Šaltis2018-08-26 00:31

Netgi kiek aš nekęsčiau konservatorių, kaip beniekinčiau šitą anušauską, bet jo kalboje yra tokių pasakymų, kas verčia susimąstyti. Nesakau, kad tai tiesa, bet nereikia rėkti pavymui, kad anas viską blogai šneka. Vyksta manipuliacijos ir mes joms nesusimąstydami pasiduodam. O kada nudegam, nenorim pripažinti, kad kažkas perspėjo kažkada.

Senis Šaltis2018-08-26 00:29

62. Nu jo... Seniui Šalčiui. Keista, kad neparašot niekada jormalūzui. com, kad anas renkasi sau auditoriją plaudamas smegenis. Dabar dėl dzūko, parašėte man, nors galėjot parašyti dzūkui, jis šiandien man skyrė išskirtinį dėmesį ir kelis komentarus parašė. To betrūktų, kad tarpusavyje kas ką darytų. Dzūkas ne "tarpusavyje", jis kitos valstybės pilietis, net neabejoju, kad yr RF pilietis ir turi jos pasą. 20 metų gyvena ten ir sakyti, kad turi tik lietuvišką pasą ir tuo patikėti gali tik naivuoliai. Atkreipkite dėmesį į mano pastabas prieš kritikuojant. Suprantu, kad daug kuo sunku patikėti, bet kritinio mąstymo niekas neatšaukė. Nepastebėjot, kad nebuvo kelias dienas Dzūko ir stays ramus buvo. Tai du troliai užimantys visą eterį.

yel“l“ow submarine to 61. Senis Šaltis2018-08-26 00:22

Lietuva, jeigu tokia dar kada bus, niekada negyvens be kokios nors “saulės“, nes objektyviai yra šalis nykštukė :) - čia klausimas tik tame, kokių vertybinių kriterijų pagrindu ta “saulė“ nešama , ir kokiais būdais čia “nusodinama“ :) - faktas tas, kad tokio beprecedentinio , ciniško ir brutalaus smegenų plovimo, koks buvo europinės “saulės“ ir “euroatlantinės orientacijos“ importo metu, niekada ir jokia forma nebus iš jokios kitos pusės ...

Nu jo... Seniui Šalčiui2018-08-26 00:22

Baikit jūs ten su Dzūku badytis... :D Dar betrūksta surengti beretynui neeilinį spektaklį ir pradėti tarpusavyje pjautis... :D Formų gali būti daug, bet kelionė į Lietuvą tik į vieną pusę...

Senis Šaltis2018-08-26 00:13

"Lietuva turejo puikia galimybe issivystyti, bet pasirinko nuosmukio kelia. " --- Dzūkai, tai jau girdėjome, kiek tu tą patį kartosi? Nu pasirinko, tai pasirinko. Kažkaip dabar reikės nukristi iki dugno, kad vėl atsikelti. Bet koks tavo reikalas dėl to? aR TIK AŠ VIENAS PASTEBIU, KAD DZŪKAS PASTARUOJU METU TIK RUSIJĄ ŠLOVINA? Bet prie ko čia ta rusija ir Lietuva Dzūkai? Ir tu ne rusiškame portale rašai, čia lietuviškos problemos. Šiaip tai įdomiai gaunasi, vienas iš amerikos plauna smegenis ir amerikos saulę mums neša, kitas iš rusijos tą patį daro. Na palauksiu kol daugiau supras ką aš bandau pasakyti.

Dzukas > 56. stasys2018-08-26 00:07

Tamstos bereiksmis komentaras tik parodo, kad neturi ne maziausio supratimo, kas yra "ta dama" ir kas jos jaunikis. Putinas, kaip kiekvienas zmogus, turi teise lankyti savo biciulius. Jeigu dar nepastebejai, jis kvieciamas visur, bet ne visus lanko. Nesvarbu kas ir kaip ziuri i Putina, bet dauguma siekia suarteti su juo. Kalbu apie rimtus politikus, neturiu omeny kaimo senmergiu. Tarp kitko, manau nezinote - pasirode Trampo puslapis twiter rusu kalba, idomu paskaityti. Trampui tai svarbu, nes butent Putino Rusija viena is itakingiausiu valstybiu Pasaulyje ir ji svarbi JAV. Tai faktas, nepriklausomai patinka tai kam ar ne. Lietuva turejo puikia galimybe issivystyti, bet pasirinko nuosmukio kelia. Turi teise, juokingas tik tas kvailas susireiksminimas.

suldu ->stasys2018-08-25 23:52

Tik tiek galite pakomentuoti? nieko apie terminologine misraine?

Senis Šaltis2018-08-25 23:50

57. stasys. Makaka koks dar vartymasis kai kabi uodega prisikabinęs ant šakos žemyn galva?

stasys2018-08-25 23:48

Suldu .. tik pasakykite kada bus laikas baigti 'vartytis' ..o tai dar ir naktį neužmigsiu tamstos dėka. :))

stasys2018-08-25 23:43

Dzukui .. Putino sudalyvavimas vestuvėse Austrijoje kaip ir patvirtintu tamstos žodžius .. mėgsta pats linksmintis ir kitus palinksmina.. Kokia prasmė to ? .. jei jau nerašai žinučių twiter .. lieka tik jodinėjimas pliku pilvu ir va tokiu damu sukinėjimas vestuvių ratelio vidurį . .. aišku prieš kameras . :) Todėl iš dalies pritarčiau dėl to pasiviešinimo , jei tave mato tave cituoja .. tai nebūtina ypatingai galvoti o ka gi ten protingo pasakyti .. Tiesa paskutiniu metu tai netgi taupo Rusijos biudžeto pinigus .. nebereikia investuoti į pikta įvaizdį Sirijoje mėtant bombas ant taikiu gyventoju. Imkite kad ir mano atveja man pakanka keliu žodžiu kad tamstos aplinka imtu bruzdėti .. vartyti žodynus pirštu baksnoti į netaisyklinga mano rašyba ,baisu tai kad pažadėti kažkokiu permainų ir man nesinori . Aš laisvas rinktis interpretuoti tai ka matau ir ta daryti kaip man patinka .. Kitu kampu apie Jus .. tamstos čia vartojamas Lietuvišku žodžiu bagažas gana skurdus .. o tai ir yra požymiai rodantis kur kas daugiau apie asmenį nei jis to nori sau pripažinti ..

54-am2018-08-25 23:17

Nacių pakalikas Adamkus dar ne kalėjime, todėl kad Lietuvos teritorija dabar kontroliuoja naciai (JAV).

vladas lukosevicius2018-08-25 22:35

GAL VSD DIREKTORIUS IR ADAMKUS TAI PAKOMENTUOS ? Jungtinių Valstijų Senato ataskaitoje nurodoma, kad už leidimą šalyje steigti slaptą CŽV kalėjimą Amerikos agentai dosniai atsilygino. Minimi milijonai dolerių, tačiau nei kuriam konkrečiai Lietuvos pareigūnui, nei kiek tiksliai sumokėta, neatskleidžiama. Vienas iš Lietuvos parlamentiniame tyrime minimų veikėjų, buvęs VSD direktoriaus pavaduotojas Darius Jurgelevičius už pustrečio milijono litų Gruzijoje nusipirko televiziją. Kitas pavaduotojas – Dainius Dabašinskas – atidarė lobisto kontorą. 2005 m. daugiau nei milijoną litų kainavusius prestižinius kotedžus Turniškėse įsigijo prezidento V. Adamkaus patarėjas užsienio politikos klausimais Edminas Bagdonas ir patarėjas nacionalinio saugumo klausimais Rytis Muraška. KODĖL NACIŲ PAKALIKAS ADAMKUS DAR NE KALĖJIME ?

skorpionas2018-08-25 22:13

Paaiškėjus, kad landsgrybių mafijos ilgai giedota giesmelė: “CŽV kalėjimo nebuvo“ yra melaginga mafija užtraukė kitą giesmelę: „Europos žmogaus teisių teismo sprendimas abejotinas“...

Suldu ->stasys2018-08-25 21:21

Vartotes kaip zaltys, bet nestebina, to reikalauja situacija - ir avis sveika ir vilkas sotus....demokratija nieko bendro su teise neturi, jeigu nezinojote, tai netapatus dalykai.teisines valstybes vadovaujasi teise, o ne pasitikejimu, tuo ir grindziamas teismo nuosprendis. Kaltas nekaltas, turi nuspresti teismas, o ne "slaptosios tarnybos".

nykstukas P-IV2018-08-25 20:49

Pasiklausius anuso,labai durnos moteriskes anot Stanislovo Tomo bubnytes, ir dar vieno konservatu kandidato busimuose kitu metu rinkimuose ,kyla toks itarimas ,kad jie buvo labai arti tu uztusuoto skaiciaus USD milijonu dalybu .Nes cia vien durnumo negana ,cia turetu buti sauja slamanciu kisenej ,pries pasauli pasmerkt save klouno rolei.

sterva2018-08-25 20:39

Tiesiog Lietuvos valdžia dėl nesumokėtų mokesčių turi kreitis į CŽV, kad ji praneštų, kuriems LT piliečiams ji išmokėjo pinigus... Reiktų pratęsti pradėtą konservatorių kovą su šešėlinių milijardu, kuriuos reikia ištraukti iš šešelio

Senis Šaltis2018-08-25 20:19

47. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com būk spakainas, tavo mokesčių nei cento nebuvo sumokėta. Tu juos jau 20 metų moki amerikai. Dzūkas ir jormalūzas.com, vienas iš rytų, kitas iš vakarų, abu pabėgėliai dėl skalsesnio srėbalo, abu etatiniai ekspertų troliai.

Senis Šaltis2018-08-25 20:16

Pirma, man smagiau, kada tu man nieko neatsakinėji, nes tavo atsakymai yra apgailėtini ir, kaip mažo vaiko. "Tarp kitko, iki 2000 "tryniausi" pagrinde tavo mylimam Kaune" --- o tai jormalūzas. com lygiai iki pat tada ir ten pat trynėsi, gal jam padėjai laboratorinę įrangą iš universitetų įsisavinti? "Ka galima gero pasakyti apie nuskurdusia kolonija?" --- mes tai jau girdėjome, girdime ir, manau, toliau girdėsime, bet kodėl tu vis tai kartoji? Nori pažeminti čia likusius? Jautiesi laimingesnis, pranašesnis aukštesnis? "As Rusija neslovinu, o objektyviai ginu nuo tokiu priedurniu, kaip tamsta. Absoliutus priesininkas Lietuvos sugryzimo i "Rusijos glebi"." --- O kas tave įgaliojo "objektyviai ginti" tą rusiją, ir tuo pačiu šikti ant Lietuvos? "vertetu ismokti gyventi savo protu ir ismokti atsakyti uz savo veiksmus. " --- Tai kaip galima pradėti gyventi savo protu, kada kasdien, kas nakt, tokie Dzūkai vis perša savo nuomonę, patarimus, išmintį? Tai taip išeitų, tu nieko bendro su noru padėti Lietuvai ir jos gyntojams neturi? AŠ BUVAU TEISUS, TU, KAIP VANAGAITĖ, BANDAI MUS ĮTIKINTI, KAD MES VISUR KALTI IR VISIEMS SKOLINGI, IR TURIME ATSAKYTI UŽ KAŽKOKIUS MISTINIUS VEIKSMUS? Genialu. Kaip paprasta ištraukti iš seno trolio tiesą. Net stasys tokių kliurkų nedaro. Palinkėsiu tavo pačio žodžiais: "Sekmes toliau "lieti tulzi". :DDDDDD". (p. s. 20 metų jo nėra Lietuvoje, o jis jaučia pareigą vis dar mus mokyti. Kažkur matyta situacija tik į amerikos pusę)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-08-25 20:15

Reikia išspręsti MOKESČIŲ problemą. Kaip girdime iš S. Tomo, tai buvo sumokėti MILIJONAI, daug milijonų. Tai kažkas turėjo sumokėti mokesčius Valstybei. Todėl būtina surasti tuos, kurie paėmė milijonus nesumokėjo mokesčius. Už tai juos reikia PASODINTI, kaip Al Kapones JAV. Čia to reikėtų užklausti JAV, nes mokesčių mokėjimas JAV yra šventas dalykas. Taigi JAV čia turėtų pagelbėti surasti nusikaltėlius, kas gavo pinigus, nes mokesčių nuslėpimas yra didžiulis nusikalimas.

Dzukas > 44. Senis Šaltis2018-08-25 19:58

O tu nespeliok, sveikesnis busi. :DDDDDDD Tarp kitko, iki 2000 "tryniausi" pagrinde tavo mylimam Kaune, imone ten turejau. Gero galiu pasakyti tik apie dali Lietuvos zmoniu, apie gamta, ne daugiau. Ka galima gero pasakyti apie nuskurdusia kolonija? As Rusija neslovinu, o objektyviai ginu nuo tokiu priedurniu, kaip tamsta. Absoliutus priesininkas Lietuvos sugryzimo i "Rusijos glebi". Tai zalinga ir Rusijai, savu problemu pakanka, zalinga ir Lietuvai - vertetu ismokti gyventi savo protu ir ismokti atsakyti uz savo veiksmus. Sekmes toliau "lieti tulzi". :DDDDDD

sterva2018-08-25 19:55

Propogandistas Gebelsas: „1000 kartų pakartotas melas, tampa tiesa“... Randate skirtumų?

Senis Šaltis2018-08-25 19:41

""Politiniu teroristu" Rusijoje nera, yra valkatos, kurie melzia is kvailu vakarieciu pinigus sau pasilinksminimams. " --- o tai kiek pats prisimelži iš to viso reikalo Lietuvos ištikimas pilieti, gyvenantis ir šlovinantis, ir tik apie rusiją kalbantis Dzūkai? Gal Lietuvqi pereiti į provoslavų tikėjimą ir pradėti tavo aplaižytai rusijai melstis? Koks tavo tikslas tai kartoti diena iš dienos? Mes ką be rusijos niekaip? Panašu, kad bandai įnešti naują religiją vietoj "rusai puola", ir tai jau pradeda užknisti. Ką nors gero apie Lietuvą parašyk. Ar neturi ką nes nežinai, nes joje, kaip ir koks jormalūzas. com negyveni jau gal net daugiau. Spėju, niekada ir negyvenai po 90-tų?

trumpai2018-08-25 19:39

Driogstelėjo vėl Kazimieras Juraitis.- Byla prieš Rasą Juknevičienę – tai "Mobingo" byla valstybės lygmeniu. Kazimieras Juraitis.

Dzukas > 40. stasys2018-08-25 19:35

Man nera ko sirsti, as visada ramus, nors tamstos "vystyk" ir "kylimas" tikrai uzkniso. :DDDD Teroristus, su ginklu rankose, visada ir visur naikino. Taip buvo, taip yra ir taip bus. "Politiniu teroristu" Rusijoje nera, yra valkatos, kurie melzia is kvailu vakarieciu pinigus sau pasilinksminimams. Savaime aisku, retkarciais "palinksmina" selfi su kokiu nors "vakaru" politiku is Rytu Europos. :DDDD Tai toks savotiskas verslas - "prekiauti snukiu". Tarp kitko, gerai apmokamas. Vakarieciai, jie kaip vaikai, megsta ilisti i koki nors "suda". Primityvus... :DDDD Aisku, kalba apie valdzios "elita".

mikas2018-08-25 19:34

Kad , čia blyn nediskutuotinas reikalas ,reikės mokėti.O jei dar durneliai šokinės įkals delspinigių.

stasys2018-08-25 19:20

neširsk Dzukai ..šiandiena tu kažkoks blankus . Geriau pavardink kiek ten tu tikru teroristu liko gyvu ..Aš nekalbu apie 'politinius- teroristus' . Mano paskaičiavimais rezultatas vienas prie dešimt .

U-2 to 37. birkinas2018-08-25 19:05

Tylek, nestovintis. Tai del taves ir tokiu kaip tu Anušauskiene tures nupusti dulkes nuo vibratoriaus.

Dzukas > 10. stasys2018-08-25 19:02

Vel meluoji landsbergini. Nors viena pavyzdi, kas buvo nusautas Rusijoje? :DDDD "Vystyk" toliau savo tryda, tik vystiklu nepamirsk. Tiesa, jeigu nezinojai, senai jau tik sauskelnes. :DDDD

birkinas2018-08-25 18:53

kartojau ir kartosiu- kremliaus propaganda izuleja kiekviena diena vis stipriau. lietuviai tampa tam atsparesni, kaip muilo burbulas vel viskas subliuks, daug mastyti proto nereikia. vatniku dziaugsmas ilgai nesites, tam tik butini musu valstybes teisininku rastingi zingsniai

stasys2018-08-25 18:41

ekspertui ..Lietuva turi pareiga ginti save nuo tokiu svarstymu kaip tamstos . Priešingu atveju toks kaip Z.Vaišvila imtu trinti delnus ..juk jo išradimui "paslaptis" uždegama žalia šviesa ..pakanka tik paliudyti o visa kita ir ne taip svarbu ..Man atrodo kad čia bujoja daugiau hormonu nei sveiko proto .

29>322018-08-25 18:27

Tai as ir sakau, kad vertinkime pirmiausia tuos, kurie valdzioje sedi, nes ju atsakomybe zymiai didesne negu tu kurie del vienu ar kitu aplinkybiu tame dalyvavo.

zinoma2018-08-25 18:24

Raso , kad skiriamas labai didelis finansavimas del kovos su terorizmu . 30 Zmoniu be teismo sprendimo buvo uzdaryti , gal koks irgi turejo buti finansavimas ?. Del vieno kankinamo Zmogaus nebus mokami milijonai.? Egle K. viesai sake , kad jai teko tokie nemalonumai , kad buvo finansavimas del kovos su terorizmu .Kiek tos tiesos ?.

U-22018-08-25 18:23

Juokinga. Labai juokinga kada savo nestovinty birkina ant ES ir Europos žmogaus teisių teismo sprendimu deda Tapke Adamsas. Vienok, kada toky paty nestovinty birkina ant tu paciu deda Tvartelio skeltanagis Anušauskas, tai jau komedija maisyta su tragedija ir siek tie panasu y zombiu apokalipse.

29 - am2018-08-25 18:17

O dabar vyriausybė ne tokia, ar ji niekur neįtraukia daug "patriotiškai" nusiteikusių žmonių? Ar dabar niekam nereiks "eiti į mišką', turint omeny Valdo Adamkaus slapruosius kalėjimus. O čia dar ne vienintelis epizodas kai suteikta pagalba savo "partneriui", teks kažkada atsakyti ir už Ukrainą, Afganistaną, Iraką gal dar ir Siriją.

paskiepyti pasiutusio ožio šlapimu2018-08-25 18:14

turi pilną teisę netikėti.

geras patarimas>geltonai geldai2018-08-25 17:14

Siaip tai nesantykiauk su zopa nes nekaip atrodai.:))

Siaip tai nera kuo dziaugtis2018-08-25 17:02

Pokario metais Lietuvoje zuvo zymiai daugiau zmoniu negu Latvijoje ir Estijoje. Ir nereikia sakyti , kad jie maziau tevyne mylejo. Priezastis ta,kad Lietuvoje buvo suklaidinta daug zmoniu ir tai padare ne kas kitas, o taip vadinama "Laikinoji vyriausybe", kuri apsiskelbusi kaip lietuviu tautos atstove formavo administracija prasidejus karui, itrauke daug patriotiskai nusiteikusiu zmoniu. Sita visa sistema buvo paversta naciu administracijos priedeliu. Veliau kaip zinome visi sitie zmones bendrave su naciais neturejo kito pasirinkimo kaip iseiti i miskus. Reiktu labai principingai iverti kolaborantines Laikinosios vyriausybes veikla del kurios turejome tokius didelius nuostolius.

P.S. Ekspertas2018-08-25 17:01

Visiems neapsišvietusiems ar kvailiams iš prigimties reiktų paaiškinti kad joks teismas nekeliauja su laiko mašina, kad savo akimis pamatytų daromą nusikaltimą. Teismas priimdamas sprendimą remiasi įrodymais. Galima nuteisti myriop žmogų už nužudymą net nesuradus lavono ar nužudymo įrankio, bet remiantis tik pokalbiais. O nuteistasis bausmę atlieka jau ne žodžiais o realiame laike ir vietoje. Šiuo atveju pakanka JAV Senato konstatavimo, kad toks kalėjimas Lietuvoje buvo ir net nereikia ieškoti to kalėjimo ar nukentėjusių. Lietuvai belieka tik priimti kaltę, ką ji oficialiai ir padarė. O tokie atsišnekinėjimai kaip Anušausko tai parodo to žmogelio degradavimo lygį. Iš kitos pusės žinant mūsų subinlaižių "elito" įpročius negi jie būtų atsisakę padėti "partneriams" "kovoje su terorizmu"?

Ekspertas2018-08-25 16:41

Konservatnikams kaip teroristinei organizacijai žinoma, kad nepatinka žmogaus teisės.

yel“l“ow submarine to 24. EJ >>>>> zopa2018-08-25 16:40

na, l. švelniai sakant, tamsta parašei nė velnio nepagalvojęs :))) - dar pasakyk, kad vokiečių negalima kaltinti dėl fašizmo, nes juos , mat, kažkas apgavo, išdurnino, užvertė pasakomis apie vokiečių pranašumą ir t.t. :)) ---------------- valdžia yra būtent tokia, kokios ta “liaudis“ nusipelno ..., - jei liaudis veršiai, reiškia valdžia debilai, niekšai arba net demonai - viskas , kaip patinka veršiams ...

Nu jo....2018-08-25 16:32

Šitas istorinis konservatorių debilas galėtų neabejoti Europos žmogaus teisių teismo kompetencija. Jis galėtų tiesiog pasiūlyti Lietuvai demonsuoti Europos žmogaus teisių konvenciją ir ES pagrindinių teisių chartiją apskritai, - juk jei būti klounu, tai tik kokybiškai ir iki pačio galo... :D:D:D

EJ >>>>> zopa2018-08-25 16:24

Niekada nereikia kaltinti liaudies, kad issirinko bloga valdzia. Pazvelgus giliau pamatysime, kad esama valdzia padare viska, kad liaudis butu apgauta, apkvailinta ir isprievartauta. Padaryta viskas, kad apsukrios kiaules ir toliau estu jovala prie lovio... Deka ekspertai. org, respublika. lt ir kitu mes dar galime pamatyti, perskaityti ir isgirsti tai, ko jokiu budu nei TV, nei oficiali spauda nepateikia- per daug pasleptu valdzios nuodemiu. ... Aisku, kad siuo metu pasaulyje jau nebeimanoma ko nors nuslepti... Greit isgirsime ne tik apie slapta Adamkaus kalejima, bet ir kitas valdininku isdaigas...

žopa2018-08-25 16:07

Paklausiau šitą debilą Anušauską ir supratau,kad jis ir Kūrį laiko idiotu,nors Kūris jiems labai pasitarnavo įvykdant valstybės perversmą nuverčiant R.Paksą.

žopa2018-08-25 16:01

Ką ten abejoti,seime ten vieni stasiai.Tik viena bėda,kad dar durnesni stasiai juos išrenka.

EJ2018-08-25 15:39

Anusauskas, kaip ir daugelis kitu Melagiu Partijoje (konservatoriu partijoje), yra KGB-istas. Na, o KGB-istai niekada nepasakys Tiesos paprastai, nes maano, kad yra isskirtiniai ir patys gudriausi, ir geriausi tautos atstovai. Tai, zinoma, yra netiesa. Tai- tiesiog issiputes egoizmas. Siandiena tokie valdo sali...

Ww2018-08-25 15:06

Aš visdada sakiau kad Lietuva be ateities kol bus tokie kaip anusauskai lensbergiai ir tt. Nuo tokiu galima apsisaugoti tik kai bus teisėti rinkimai į seima. Taip išeina kad įstatymus priiminėja nelegalai.

Sveikinu stasiau2018-08-25 15:03

Jus estat vienmintis su Bin Ladenu. Jis irgi mane, kad paprasciau sunaikinti pasaulini blogi- JAV negu veltis i ten kazkokias beprasmes diskusijas. Na ir kas ,kad nukentes koks milijonas nekaltu zmoniu, kaip sakoma , tikslas pateisina priemones.:)

stasys2018-08-25 15:03

Henrikai .. ar Jus įsitikinęs kad tas asmuo kalinamas Gvantanamo kalėjime aplamai žino apie to ieškinio buvimą ir ji atstovaujančius advokatus ??.. Anušauskas kalba buten apie EŽTT išrasta nauja teisinį terminą "pagrįstos abejonės pagrindu daromus sprendimus" įteisinimą .. pav. juk pats matyt nenorėtumėte tapti 'Lietuviško išradimo' auka " o kas galėtu paneigti" kaltės įrodinėjimo metodika, ... o juk vienu metu netgi buvo bandoma tuo pasinaudoti Lietuvoje kai kuo... Prielaida kokia ji bebūtu negali tapti teise . Čia amerika laikosi labiau pasvertos pozicijos nei EŽTT ..

stasys2018-08-25 14:51

13 .. manote juos likviduoti nebūtu pigiau ir paprasčiau nei laukti ar ieškoti įrodimu ju kaltės ?.. mielasis Jus nemastote . Trumpas gali vienu parašu ta problema išspręsti (paleisdamas) ir pelnyti Europoje vardą ir pagarba demokratiniame pasaulyje .. kurio neturėjo net Obama ... bet to nedaro . Jus tikrai manote kad toks "balamūtas" kaip profiesorius teisės.. rūpinasi kažkuo daugiau nei tik kaip prastumti savo varda į viešuma ? Lietuva to tikrai nepadės .. gali audrius ir kelnes nusimauti .. tyla bus tinkamas atsakimas tokio plauko spekuliantams ... o ropštis teks ilgai .

Bre to birkinui2018-08-25 14:49

"Konservuotai "ožio "utėlei "liberasto klonui "sukryžmintu "su kgbkomuniaga"???Dar pradėk žagsėti kaip "ožys" Labdsberga kad komunistū partijos tokios kaip ir nebuvo?? Dar pasakyk kad Grybauskaitė nebuvo komunistė??? Dar pasakyk jad KGB rezervo karininkas Valionis nebuvo užsienio reikalū ministras?? Dar pasakyk kad VSD vadas Pocius nebuvo KGB rezervas???

Henrikas2018-08-25 14:46

Yra EŽT sprendimas, konservatnike Anušauskai. O tavo sparnuota frazė:- „Tas, sakysim, žmogus, kuris yra kaltintas, nu ir kalintas, na vienas dalykas kaltinimai terorizmu, tiek Jungtinės Valstijos tiek kitos valstybės neleidžia jokių finansinių išteklių perduoti tiems žmonės“ - yra niekinė.

birkinas2018-08-25 14:42

ko siekia kremlius tokiais verdiktais lietuvai? vienintelio dalyko- kompromituoti musu valstybe tarptautiniame kontekste. propagandinis karas tik stipreja, kremlius taisykliu nesilaiko jokiose srityse, nori uzmusa zmones cheminiais ginklais(skripalio atvejis) nori smezia apie kazkokius ikalintus, kurie niekas nei mate nei girdejo. nuo kgb laiku pas juos nieko naujo, zagsi putinas tesdamas savo mokytoju tradicijas, stalinas- dzerzinskis ju visu kumyrai

>stasiui2018-08-25 14:37

Matai Stasiau, jei JAV turetu bent viena irodyma, kad tie arabai ruosesi spausti mygtukus, jie senu seniausiai butu nuteisti. Bet jie neturi nieko pries tuos arabus. Gaila , kad jums nepasiseke pabuvoti Antaviliuose. Lietuva manau butu irgi turejusi vienaaki savo pilieti susijusi su Bin Ladenu.:)

EJ2018-08-25 14:35

Kad juos kur, melagiu partija ir toliau issisukineja. Niekada nesakys tiesos- jokio aiskumo. Gudruciu stiliumi Anusauskas nenori informuoti savo salies pilieciu. Gerai dirbi, Anusauskai, aukstai kilsi tvartelio tupykloje.

stasys2018-08-25 14:32

tas Gvantanamas kaip bausmės 'meka' gyvenimu , kur negali pasiaukoti vardan tikėjimo o įtikinėti save tokiame būvime nėra paprasta . Paradoksaliai Amerikiečiai išsprendė terorizmo vadu problema .. Aš palaikau idėja kad demokratija turi gintis visomis įmanomomis priemonėmis . O dėl tu stereotipu mol ten juos kas kankina manau plepalai ,.. nėra tokios operatyvinės informacijos kuri aktuali išliktu tiek metu .. kovoje su terorizmu . Kartais musu ekpsertai pamiršta jog amerikiečiai labiau praktiški nei išlepę europiečiai .

stasys2018-08-25 14:19

Na .. vystyk šaunu matyti kad Lietuvoje dar yra blaiviai mąstančiu politiku . O ekspertu cit. "ltvnews. online primena, ką ne kartą jau yra akcentavęs advokatas, profesorius Stanislovas Tomas – EŽTT sprendimo esmė ne tiek pinigai, kiek reikalavimas, kad Lietuva išreikalautų iš Guantanamo įlankos lagerio visus 30 (ne vieną) be teismo laikomų arabų atgal į Lietuvą, kur garantuotų jiems teisę į teisingą teismą." rodo kad kailį versti ta publika moka dažniau nei to reikalauja situacijos vertinimas . Tai gal tikrai parsisiųskime tuos "nekaltai" kalinamus namo į Lietuva .? Bus gera proga Z. Vaišvilai paašaroti dėl tu žmoniu teisiu į neįrodomas jų tiesas . Rusijoje tokius paprasčiausiai nušauna .. o Amerika su jais 'nenčinasi' .. įdomu kodėl ? Spėju kaltės krislas abejonėmis vystyk išlieka , kartais tapti izoliuotu buna didesnė bausmė nei paspausti mygtuką rankoje.

U-22018-08-25 14:14

Sakykite ka norite bet kiaules akys "Tam, sakysim, žmogui..." konservatnykui Anušauskui labai tinka.

Šitą durną "istoriką"2018-08-25 13:58

Bausim ar ne?

atmintis2018-08-25 13:43

Jis kaip ir Venckienė neigia teismų sprendimus.

trumpai2018-08-25 13:15

Abejoti reikėjo tada kai gėrei alu po centa pilstydamas skalbimo miltelius ,dabar teks vykdyti.

aAlgirdas2018-08-25 13:12

jei ir abejoti -- tai tik šito pono kompetencija, nes visos jo žinios grynas politikavimas

tai2018-08-25 12:58

jis tik atlieka pareiga, atskleides visa tiesa apie antavilius, negalejo kalbeti ne "tarp eiluciu", taip ir dabar muilo atsargu dar turi, supranta, kad tai amerikos, ne tik musu, kaip ir mes amerikos, ne tik patys sau

Untanas2018-08-25 12:46

Sumokėti turi ne Lietuva, o šlepetinis Prezidentas.

V. Ladas2018-08-25 12:44

Na, bet jo ir "iškalba", lyg kokio nesilavinusio provincialo. Tik konservatyvus politikavimas jį ir laiko viršūnėje. Gal tikrai tai stasys su visu primityvu komentaruose..?

viltė2018-08-25 12:43

Šitas vyras , tėvas ar diedukas visų pirma turėtų išmokti nors einant link senatvės , išmokti sudėlioti gramatiškai sakinį .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi