Konservatorius Mantas Adomėnas įregistravo Seimo nutarimo projektą „Dėl agresijos prieš Ukrainą organizatorių ir rėmėjų“. Nutarimu siekiama įtvirtinti Lietuvos valstybės sankcijas asmenims, susijusiems ir dalyvaujantiems rengiant agresiją prieš suverenią Ukrainos valstybę. Taip siekiama išreikšti ir įtvirtinti Lietuvos solidarumą su Ukraina, kuri tapo Rusijos palaikomos ir finansuojamos agresijos auka.

„Sankcijos veikia – tuo mes vis labiau įsitikiname, – teigia Mantas Adomėnas. – Mažų mažiausia, ką galime padaryti, kad padėtume Ukrainai – imtis iniciatyvos įvesti sankcijas ir teisiškai persekioti laisvos Ukrainos priešus, žmones, kurie diriguoja jos pareigūnų, karių bei laisvės gynėjų žudymą.“

Nutarimu kreipiamasi į Lietuvos Respublikos Vyriausybę, siūlant pritaikyti draudimo atvykti ir turto įšaldymo sankcijas tiems žmonėms, kurie vienaip ar kitaip prisidėjo prie agresijos prieš Ukrainą. Seimo nutarime jau įvardijami aštuoni asmenys, susiję su teroristinių atakų ir karo veiksmų Rytų Ukrainoje organizavimu, kuriems būtų taikomos siūlomos sankcijos.

Kaip teigia M. Adomėnas, nemaža tų asmenų dalis – Čečėniją valdančio Ramzano Kadyrovo režimo nariai, įtariami karo nusikaltimais prieš Čečėnijos žmones, o dabar susiję su čečėnų teroristų siuntimu į Rytų Ukrainą.

„Šis sąrašas nėra galutinis. Vėliau, vystantis įvykiams Ukrainoje, šis sąrašas dar galės būti plečiamas ar koreguojamas. Vyriausybei taip pat siūloma kreiptis į Europos Sąjungos Tarybą ir pasiūlyti įtraukti šiuos asmenis į sankcijas reglamentuojančius Europos Sąjungos dokumentus“, – teigia Seimo narys.

Nutarimo priede įvardijami ir aptariami šie aštuoni agresijos prieš Ukrainą organizatoriai ir rėmėjai: Ramzanas Kadyrovas (Ramzan Kadyrov), Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos vadovas, generolas majoras, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, organizuojantis jo pavaldumo ar kontroliuojamų sukarintų grupių siuntimą į Ukrainos teritoriją su tikslu vykdyti teroristines veikas, valstybės institucijų užgrobimus, tyčinius nužudymus, kankinimus, prievartinį žmonių dingimą, įkaitų grobimą, taip pat kitus sunkius nusikaltimus prieš Ukrainos gyventojus ir valstybę.

Vladimiras Proničevas (Vladimir Pronichev), Rusijos Federacijos Saugumo Tarybos narys, Rusijos Federacijos Federalinės saugumo tarnybos direktoriaus pirmasis pavaduotojas – Pasienio tarnybos vadas, armijos generolas, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, talkinantis sukarintoms grupuotėms, vykdančioms teroristinius aktus, tyčinį žmonių grobimą, įkaitų grobimą, prievartinį žmonių dingimą Ukrainos teritorijoje, dėl užimamų pareigų žinantis kokius nusikaltimus šios grupuotės daro ir ketina daryti.

Vladimiras Kolokoltsevas (Vladimir Kolokoltsev), Rusijos Federacijos vidaus reikalų ministras, generolas pulkininkas, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, jam pavaldžių specialiosios paskirties SOBR dalinių kariai vykdo teroristines veikas Ukrainos teritorijoje ir kitas itin sunkias ir kitas pasaulio visuomenei nerimą keliančias veikas.

Adamas Delimkanovas (Adam Delimkhanov), Rusijos Federacijos Federalinio Susirinkimo Valstybės Dūmos narys, Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos saugumo struktūrų karininkas, kuris įvairiais būdais prisideda, kursto ir talkina asmenims, vykdantiems Ukrainos suvereniteto pažeidimus, remia terorizmą Ukrainos teritorijoje, tyčinius nužudymus, kankinimus, prievartinį žmonių dingimą, įkaitų grobimą vykdančius asmenis ir jų grupes, organizuoja kitus sunkius nusikaltimus prieš Ukrainos gyventojus ir valstybę.

Idrisas Gaibovas (Idris Gaibov), Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos parlamento narys, Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos saugumo struktūrų karininkas, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, organizuojantis ir asmeniškai kontroliuojantis sukarintų grupuočių siuntimą į Ukrainos teritoriją su tikslu vykdyti teroristines veikas, valstybės institucijų užgrobimus, tyčinius nužudymus, kankinimus, prievartinį žmonių dingimą, įkaitų grobimą, taip pat kitus sunkius nusikaltimus prieš Ukrainos gyventojus ir valstybę bei koordinuojantis jų veiksmus Ukrainos teritorijoje.

Ruslanas Alkanovas (Ruslan Alkhanov), Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos vidaus reikalų ministras, generolas leitenantas, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, jo pavaldume arba kontrolėje esančios pajėgos Ukrainos teritorijoje vykdo teroristines veikas, valstybės institucijų užgrobimus, tyčinius nužudymus, kankinimus, prievartinį žmonių dingimą, įkaitų grobimą, taip pat kitus sunkius nusikaltimus prieš Ukrainos gyventojus ir valstybę.

Ibragimas Kultygovas (Ibragim Khultygov), Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos parlamento narys, Rusijos Federacijos Čečėnijos Respublikos saugumo struktūrų karininkas, kuris įvairiais būdais prisideda, kursto ir talkina asmenims vykdantiems Ukrainos suvereniteto pažeidimus, remia terorizmą Ukrainos teritorijoje, tyčinius nužudymus, kankinimus, prievartinį žmonių dingimą, įkaitų grobimą vykdančius asmenis ir jų grupes, organizuoja kitus sunkius nusikaltimus prieš Ukrainos gyventojus ir valstybę. Taip pat žinomas karo vardu „Ibby“.

Romanas Ivanovas (Roman Ivanov), Specialiųjų technologijų centro, gaminančio nepilotuojamus skraidymo aparatus Vyriausiosios žvalgybos valdybos (GRU) prie Rusijos Federacijos Generalinio štabo prie Gynybos ministerijos reikmėms, vadovas, atsakingas už Ukrainos suvereniteto pažeidimus, tiekiant modernią žvalgybinę technologiją, naudojamą remiant terorizmą vykdančias grupes Ukrainos teritorijoje.

Naujausi

Komentarai (46)

Rikiuoti
Vyciukas2014-06-17 21:34

M. Adomėnai, ar bučiavai Valensai ranką - tai pagal šlėktų madą - ir atsiprašei kaip Linkevičius už skriaudą pšekams? O dabar - atiū atiū atiū.

Senis2014-06-16 21:12

Kaip ryškiai išsiskiria šiose komentaruose konservatorių bolševikinė ideologija, kas nepritaria mums, yra tautos priešas ir taškas. Ir jokių diskusijų. Man komentatorius Reigardas visada palikdavo gerą įspūdį vienų ar kitų straipsnių, įvykių, atskirų veikėjų protingais, logiškais, taikliais vertinimais. Tačiau šį kartą jis kaip tikras bolševikas, be jokių argumentų apsiputojęs keikia kitokią nuomonę turinčius, pravardžiuoja juos gyvulių ūkio gyventojais, tiesiog aklai, nesusimastydamas tiražuoja konservatorių bolševikinę propagandą Ukrainos klausimais. Audiātur et altera pars (tebūnie išklausyta ir antroji pusė).

tam 422014-06-14 18:10

tamstai iki ome kaip 100kart iki menulio.

Linas zombiui "omei"2014-06-14 17:19

Ten padariau klaida. "Vienintelio dalyko, ko tu nenori, kad tau butu leidziama elgtis su kitais kiauliskai", o turi buti "Vienintelio dalyko, ko tu nori, kad tau butu leidziama elgtis su kitais kiauliskai". Pataisiau, nes zombis gali nesuprasti, ka asjam norejau pasakyti. Tikrai, tuos kolorado vabalus reikia traiskyti. Juozapas teisingai daro.

Linas zombiui "omei"2014-06-14 17:14

Paklausyk tu manes KOB-istini zombi. As supratau, kad atu vaidenasi, kad Lietuvoje istatymai negalioja. Tau vaidenasi, kad tu visus gali dergti, kas tau papuola ant liezuvio. Tai va, as tave nuvesiu i policija, kaip tu ten nezviegtum, kaip tu ten nenoretum eiti. Tu aisku nori, kad su tavim butu elgiamasi teisiskai, humaniskai. Vienintelio dalyko, ko tu nenori, kad tau butu leidziama elgtis su kitais kiauliskai. Tave, jeigu paimti uz ausu, tai tu zviegsi ir klyksi, kad tave skriaudzia, musa ir pazeidzia tavo teises. Tai paklausyk tu KOB-sitine isgama. As tave surasiu per TAF-a ir nuvesiu i policija ir ten tu galesi papaskoti apie scientologija, apie mane, kad as esu sektantas, nes esu scientologas. Ir paziuresim, kaip tavo tas kiauliskas elgesys prades garuoti ant akiu. Kaip tu gynsiesi, teisinsiesi, staiga prisiminsi istatymus ir noresi, kad su tavim elgtusi pagal istatymus. Tu drasus tik pasislepes uz savo "ome" nick´o. Bet pamacius tave gyva, visa tavo drasa isgaruoja ir ten matyti bailio akutes, zemo intelekto zmogelio vaipysena. Tu varai ant Raigerdo. Gaila, kad jis del savo aukstos padeties negali tau uzmesti kaip vyras. Nors manau, kad po to eitum trylinkas visa savaite. Dabar neturiu laiko, bet po pusmecio as uzsiimsiu tavimi. Ir paziuresim, ka tu man pakukuosi. Nezinau, gal tu esi stribvaikiu palikuonis, bet jeigu taip ir nera, tai vis vien esi isgama. Tavo vieta tarp tokiu, koks esi pats. Issivystei nuo bezdzionzmogiu iki KOB-istiniu zombiu ir jautiesi esas cia erelis. Putpele tu esi, o ne erelis. Bet nuo putpeles nors nauda yra, o nuo taves KOB-sitini zombi kokia nauda? Vien zala? Tada dink i savo kiaulisko elgesio tevyne Rusija, ir negadink zmonems cia gyvenimo. Lietuvoje tikrai vyksta chaosas, kad tokie KOB-istiniai parsai dergia ant padoriu zmoniu ir jauciasi nebaudziami. Paziuresim, ar ilgai cia su jumis bus cackinamasi.

Darijus2014-06-13 15:19

Ir tuo pačiu padeda visur įtvirtinti amerikonų ideologiją. Šiuolaikiniai jėzuitai.

Linas zombiui "omei"2014-06-13 14:50

Klausyk zombi is KOB arba VSK, ka tu cia vebleni apie scientologus? Kas yra blogai toje Scientologijoje? Scientologai gelbsti narkomanus, reabilituoja nusikaltelius, kovoja uz zmogaus teises, moko zmones buti etiskais, turi pazangiausias mokyklas pasaulyje, efektyviausias antinarkotines programas, ir tai yra sparciausiai besivystanti religija pasaulyje. Be ju jus nieko nepadarysite. Be ju jus nesugebesite nei is skolu isbristi, nei valstybe valdyti, nei alkoholizma sumazinti, nei versla etiska padaryti. L. R. Habardas padare diziausius atradimus pasaulyje proto srityje ir nei vienas mokslininkas nieko geresnio nera sukures. Bet tu, kaip tas KOB-stinis zombis, pamate, kad yra naujas dalykas, tai tuoj pulti. Tu zombi, net nezinai, ka tas zodis Scientologija reiskia. Scientologai padeda zmonems suprasti save, visuomene, ekonomika, finansus, ir zmones pradeda gaudytis. O jus ka su savo tuo generolu Petrovu propaguojate Stalina ir "kuriate" Šventosios Sąjungos Teisingaja Rusija arba CCCP? Jusu to Petrovo idejos yra utopines, o jus kaip papugos nieko kito negalite sugalvoti, o tik pakartoti ka sake Petrovas. Cia tik Rusijoje gali gimti tokia zombiu ir robotu grupe. O tu vienas is ju.

Linas Dariui2014-06-13 14:29

Nuo kada Dariau pradejai kvaileti? O gal toks gimei? Cia tu toks kietas, taip "idomiai" pasakoji apie save, kad susidaro ispudis, kad labai sunkiai baigei 4 klases, na gal 8:" Bezdet visi moka, sitai jus jau irodete". Nieko nedomina tavo skrandío problemos. O kaip su proteliu? Raigerdas gana aiskiai ir gana logiskai desto savo mintis. O jus jam ikasti niekaip negalit, kaip tik "tuscias pilstymas is kiauro" ir kitokias nesamones. Tu pries Raigerda atrodai, kaip shavka, kuri loja ant dramblio. O be to jauciasi tavo rusikas mentalitetas is Gyvuliu fermos. Ir cia vel Raigerdas teisus, kad jus kliedit su ta Amerika tik tuo tikslu, kad pateisinti Krymo uzgrobima. Jus apart savo kriminaliniu pasiteisinimu nieko naujo negalite pasakyti. Tu pats pilstai is tuscio i kiaura, o aiskini, kad tai daro Raigerdas. Esi parsas, akivaizdu, gal but net isprotejes parsas.

vetra2014-06-13 00:17

Labai jau velai pragydote,p.Adomenai.O jau ir tos jusu giesmes atsibode,neidomios,nenuosirdzios. Esate grazus kaip gaidys, kol galite giedoti,bet visu gaidziu laukia puodas...O buljonas iseitu tikrai neblogas.

Darius pilstytojui is tuscio i kiaura2014-06-12 21:55

Tai jei rasyt tokias paklodes, tai gal nors viena savo teigini galite paremti? O ne aiskinti apie nepamatuojama meile Tevynei, kuri gal Lietuva, o gal ir visa Europa su JAV, o gal tiesiog bandymas pasneketi su komentatoriais ar noras irodyti, kad besilaikant jusu demokratijos Lietuva sviesos greiciu eina i sviesia ateiti..... Bezdet visi moka, sitai jus jau irodete. Laikas sneketi konkreciai ir analizuoti padeti.

Raigerdas >Dariui2014-06-12 20:39

Pagaliau neapsikentę Raigerdo komentarų agentai iš Sovietinio gyvulių ūkio bando sukilti prieš Raigerdą. Matai, kad prieš Raigerdą neis niekaip sukilti, nes jo reikalavimas yra tik vienas - nemeluok. O jūs nemeluoti negalite. Kaip paršas negali skraidyti, taip ir Sovietinio gyvulių fermos agentas negali nemeluoti. Jeigu tu, ome ir kiti nemeluotumėte, tai su jumis galima diskutuoti, bet jūs kaip tie biorobotai žinote tik veiną tikslą: meluoti, meluoti, meluoti. Mano atsakymas jums nėra kažkoks ypatingas. Tai yra tik ironija dėl jūsų melo. Kodėl Orvelas pavadino tai Gyvulių ferma? Todėl, kad tik gyvuliai gyvena tik pagal instinktus. Pagrindinis jų tikslas - maistas. Jie gyvena tik tam, kad paėsti. Koks gi jūsų tas ėdalas? Jūsų ėdalas yra padaryta žala kitam žmogui. Taigi, faktiškai jūs esate netgi blogesni už tuos aprašytus Orvelo "Gyvulių ūkio paršus". Nėra nei vieno jūsų komentaro, kur jūs nesiektumėte padaryti žalos. Štai Darius "kritikuoja" mane. Tačiau jis ne kritikuoja, o paprasčiausiai bando prastumti idėją, kad komunizmas sugriuvo ne todėl, kad jis privalėjo sugriūti, kadangi laikėsi ant MELU grįsto fundamento, o kad CCCP sugriovė JAV. CCCP sugriovė ne JAV, o TIESA APIE CCCP. Tokia yra jos galia. Bet apie tokius dalykus komunistai savo tautai bijo pasakyti, nes tauta įtūžusi juos sudraskytų gyvus. MELAS buvo palaikomas tik represijų dėka. Nutraukus depresijas, žmonės pradeda išsivaduoti iš KIAULIŲ ARBA KOMUNISTŲ DIKTATŪROS. JEIGU šiaurės Korėjoje būtų nutrauktas diktatoriškas komunistinis režimas, tai šita valstybė momentaliai subyrėtų. Jums reikia surasti dabar "įrodymų" dėl Maidano. Ieškokite, ieškokite. Tik būtų gerai, jeigu jūs tai darytumėte už savo pinigus. Bet jūsų kiauliškas charakteris nori, kad tai būtų finansuojama iš mokesčių mokėtojų pinigų. Kad įrodyti, kad Katynje žudynes vykdė ne NKVD, buvo meluojama virš 50 metų. 50 metų melo. Jūs tikrai nepavargstantys. Darius apsimeta tokiu durneliu, kaip ir jo bendramintis iš KOB komentatorius "ome", kad jis pradeda aiškinti apie Maidaną, nepaliesdamas Moldovos, Čečėnijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir kitų valstybių. Ir jam norisi įrodyti, kad Maidanas, tai ne ta pati kova už laisvę nuo rusiškojo melo ir gyvulių ūkio propagandos, kokia buvo Lietuvoje ir kitose šalyse, bet, kad tai, neva, amerikiečių darbas. Štai normali rusų moteris, nemėgstanti melo, jums įrodinėja jums įrodinėja tiesą, bet jūs kurti. Čia tas pats, kad tai pradėti aiškinti paršams. Jie nieko nesupranta, tik duok jiems ėsti: "Я русская и люблю Украину (г. Ровно, Западная Украина 02". Netgi žurnalistai viešai kreipiasi Į Rusijos propagandistus, bet jie irgi negirdi, kaip tie paršai, nes jie galvoja tik apie savo ėdalą:"Ровенские журналисты (Западная Украина) записали видео". Bet viskas yra tusčiai. Kokią kalbą supranta agentai iš "Gyvulių ūkio"? Tik vieną kalba jiems yra suprantama - kada prieš juos yra naudojama jėga.

Darius2014-06-12 19:37

Butent, komentatorius Raigerdas uzsiima tik oro masiu stumdymu, pats reikalaudamas faktu, o atsakydamas remiasi vejais. Jei taip idomus faktai, tai pradekim ivardinti asmenis, politikus, kurie padejo kurstyti Maidana, veze pinigine ir materialine parama, nesmerke smurto. Kiek ten buvo rusu ir kiek kitu saliu atstovu ? Atsakyma galima rasti net Lietuvos ryte........ !

ome2014-06-12 17:46

Tai kad Raigerdai pats manipuliacijom uzžsiimi, bet ko gi daugiau tikėtis iš užkietėjusio scientologo.

Raigerdas "Gyvulių fermos agentams"2014-06-12 17:32

Šioje žemėje, kartais galima pamatyti šlykščius padarus, bet tarp žmonių šlykščiausias yra komunistas. Kodėl taip yra? Todėl, kad šitas žmogaus tipas viską perverčia aukštyn kojom, t. y. , jis pastoviai sukeičią priežastį su pasekmėmis, meluoja ir iškraipo faktus. Man atrodo, kad idėja manipuliuoti žmonėmis yra sena, tačiau niekur ji neįgavo tokio mąsto, kaip Rusijoje. Ukrainiečiai Rusijai aiškiai pasakė:"Nenorime mes gyventi toje Rusijos gyvulių fermoje". O ką sako į tai Putino agentai? Štai vienas iš jų:"Ukrainos revoliucija – JAV geopolitinio karo prieš Rusiją dalis: kiršinti slavų tautas, kad būtų lengviau jomis manipuliuoti". Pasirodo, kad ne Rusija okupavo Krymą, o JAV. Ir ne Kadyrovo teroristai kariauja Ukrainoje, o JAV. Kame yra visas tas šlykštumas šitų agentų iš Rusijos gyvulių fermos? Kad jie meluoja įžūliai. Jiems aiškiai pasakė lietuviai - "skyrybos". Ne, bet tie įžūliai lenda bučiuotis, broliuotis, na tikri paršai, ką ten bepasakysi. Moldovoje buvo paskyta: "ukš iš Moldovos". Dabar Ukrainoje jiems sako:"atsikabinkit su savo nesveikom pretenzijom". Ne, bet jei lenda bučiuotis, broliuotis, nors pasiusk. Na, eikite jūs ir aiškinkitės tuos santykius su Amerika. Kas jums neleidžia? Ogi, agentai iš Gyvulių fermos bijo jų. Jie nori, kad prieš amerikiečius būtų lietuviai, ukrainiečiai ir kitos tautos. Nors amerikiečiai yra tokia pat tauta, kaip ir tie patys lietuviai. Ir jie tikrai niekuo dėti. Geriau pasijuokime kartu su ukrainiečiais iš tos įžūlios "Kisieliovo mordos". Apie tai yra čia:"Киселев и украинские ГАИшники. Вечерний Квартал, эфир о"

Paprastas2014-06-12 17:11

Manau parama butu jeigu visus konservatorius apginkluoti ir išsiusti prie Lugansko. Ten jus galite pilnai pasireikšti, bei parodyti lojalumą savo šeimininkams iš JAV. O Lietuvai šitie žmonės nekelia jokios grėsmės. Kaip parašyta Konstitucijoje : „(...)siekdama atviros, teisingos, darnios pilietinės visuomenės ir teisinės valstybės“.

o varge,2014-06-12 16:53

- tik ruskiu agitpropo sudurytas zmogus gali imt vapeti apie Krymo neva teiseta priklausomybe rusams... Matote daug kraujo su turkais pralieta... O kad tas kraujas lietas okupuojant nieko bendra su Moskovija neturincias zemes - makes no point labai gerai apie save galvojanciam dvigubam standartui - realiai 0,00 nuliui

to 28. Dvigubi standartai2014-06-12 16:46

Pasiskaityk truputį Krymo istorijos, o tai atrodai kaip čiukčia, labai mėgsti rašyti, bet nemėgsti skaityti.

klausimas2014-06-12 12:42

Adomenui,kaip ten gyvena KT chunta??????

Dvigubi standartai2014-06-12 12:22

Dvigubi standartai šiandien tapo įprastine „tarptautinės bendruomenės“ praktika, o visokios ten „logikos“, „teisės“, „moralės normos“ pasitarnauja tik kaip kažkam naudinga dūmų uždanga... Maidano banditai, užgrobdavę pastatus, mėtę molotovo kokteilius ir deginę gyvus milicininkus, buvo TAIKŪS DEMONSTRANTAI, o Rytų Ukrainos sukilėliai prieš provakarietišką valdžią - jau TERORISTAI... Keliama tokia šlykšti isterija, kad visa lietuviškoji „žiniasklaida“ su savo propaganda „į vienus vartus“ šiandien labiau primena tarybinę propaganda... Ar nematote, kad vyksta intensyvus šaltojo karo eskalavimas tarptautiniu mastu pačiu aukščiausiu lygiu? Kas turėtų prisiimti atsakomybę už geopolitinio konflikto kurstymą bei galimas visos tos psichozės pasekmes? Ukrainos revoliucija – JAV geopolitinio karo prieš Rusiją dalis: kiršinti slavų tautas, kad būtų lengviau jomis manipuliuoti. Jeigu žmonės nėra visiški besmegeniai, turėtų suprasti, kad didžiausia atsakomybė tenka JAV. Būtent Amerika tokią situaciją ten ir sukūrė, siekdama pakenkti Rusijai. Ne Rusija, o NATO vis braunasi tolyn ir tolyn – į rytus, nors savo laiku Gorbačiovui buvo pažadėta, jog to NIEKADA NEDARYS. Ukrainai išėjus iš Rusijos sferos, Amerikos „anakondos žiedas“ dar labiau suspaustų Rusiją. Kodėl gi Rusija turėtų nusileisti ir atiduoti Ukrainą savo priešams? Manau, net Landsbergis į šitokį klausimą nesugebėtų atsakyti... Reikia pabrėžti, jog tai ne tik vien slavų, o mūsų visų priešas. Turiu omenyje globalizmą, liberalizmą, nesvarbu, kaip tą šiandieninę „naująją pasaulio tvarką“ bepavadintume... Kryme ukrainietiška tarme kalbantį ir su žiburiu sunku surasti. Tikrų ukrainiečių ten niekada nebuvo, nes Krymas visada buvo rusų žemė, už kurią rusai daug kraujo praliejo karuose su turkais. Krymas atsidūrė Ukrainos sudėtyje tik, kai N. Chruščiovas 1954 m. kažkodėl nusprendė prijungti jį prie Ukrainos. Sevastopolis visada buvo ir yra ypatingos strateginės svarbos karinio laivyno Juodojoje jūroje uostas. Dabar visą šią teritoriją JAV norėjo užgrobti ir įrengti ten NATO laivyno bazes! Tad, kaip Rusijos prezidentas turėjo į tokias JAV užmačias reaguoti? Pagaliau, kaip bet kokia kita normali valstybė Rusijos vietoje į visa tai reaguotų?!.. Kodėl Kosovas turėjo teisę į referendumą dėl nepriklausomybės, o Krymas neturi? Kodėl Vakarai galėjo ardyti buvusios Jugoslavijos teritorinį vientisumą, bet Rusija negali ardyti Ukrainos valstybės vientisumo? Kodėl galima remti čečėnų siekį į nepriklausomybę nuo Rusijos, bet negalima remti krymiečių ar rytų ukrainiečių, norinčių būti nepriklausomais nuo Ukrainos? Kodėl Amerika ir NATO gali bombarduoti ir okupuoti daugybę šalių ir tai nelaikoma jokia agresija (nors jose žuvo šimtai tūkstančių ir milijonai žmonių), o Rusijos kariuomenės įvedimas į Krymą (dėl kurio faktiškai niekas nežuvo) laikoma baisia agresija?!..

pritariu LAndzbergi, grybaa, Zingeryy2014-06-12 03:36

Pirmą kartą pritariu Adomėnui.Reikia bausti tuos kas sukurstė Maidaną Ukrainoje ir padėjo pamatus brolžudiškam karui.

Zebediejus2014-06-12 03:13

skaitau ir gėriuosi. Pirma - labai patiko, Adomėnas nuotraukoj su tokia Lt sermėga. Kas rodo išmintį. Ir einu čia paskaityt dėl gerb. Raigerdo. Ačiū. O šiaip ir kiti šviesuoliai neis į tą birželio 29.

Raigerdui2014-06-12 02:10

Kalbi kaip to gyvulių ūkio fermos melžėjas.Tamstai matomai rusai bulvienę išgraibė,o dabar juos dėl visų savo nesėkmių kaltini.Manau tik labai nelaimingas žmogus gali taip širsti.Melsk,kad galėtum skirti gėrį nuo blogio ir susitaikyti su tuo ko negali pakeisti.

Ir aš taip manau2014-06-12 02:04

Pirmą kartą pritariu Adomėnui.Reikia bausti tuos kas sukurstė Maidaną Ukrainoje ir padėjo pamatus brolžudiškam karui.

Raigerdas 21-am Bla bla2014-06-11 22:40

Na, taip, taip. Kas organizavo maidana? Kas organizavo Vilniuje Sąjūdį? Atsakymas: "litovskije nacionalsty, į fašystį". Tu keistus klausimus užduoti. Tu, ką nežinai, kaip yra aiškinama per Sovietinę Gyvulių ūkio TV ir kitas propagandos priemones? O Sovietinių Gyvulių ūkio propagandos tradicijų perėmėja yra Rusija. Daugiau klausyk Rusijos TV, tai ten aplinkui gi skamba, kad Lietuvą, Ukrainą ir kitas šalis yra užvaldę fašistai-nacionalistai. O mes rusai esame internacionalistai. Jeigu, mes nebūtume internacionalistai, tai moldavai, pvz. , net nežinotų, gal būt, kirilicos. O mes esame internacionalistai, todėl privertėme pakeisti savo lotynų abėcėlę į kirilicą. Viską mums tenka įgyvendinti per prievartą, net organizuoti Gulagus, organizuoti Genocidą. Viskas turi būti, kaip Gyvulių fermoje, kur visi gyvuliai turi būti lygūs. Štai net mūsų kiaulės (atsiprašau, sumaišiau, nes norėjau pasakyti moterys)iš Rusijos jau pačios imasi už ginklo ir kariauja internacių arba rusų pusėje. Pažiūrėkite šį video: "СБУ задержала 23-летнюю россиянку, муштровавшую украинских". Mes internaciai žinote mėgstame tokį žaidimą su rusiška rulete.

Raigerdas 17-am2014-06-11 22:22

Na, taip, taip, ką gali pasakyti eilinis KGB-istas: tu šizofrenikas, erkė įkando ir t. t. Žinau, žinau tą KGB-istinę dainelę: visi aplinkui yra kalti, kas nesutinka, ar net yra prieš KGB-istinę propagandą. Štai tau atrodo, kad aš ten saulės smūgį esu gavęs ar erkė įkando. Bet paimkime tave. Tegul bus taip, kad tu nesi gavęs nei saulės smūgio, nebūvai jokios erkės įkastas, nesi užsikrėtęs encefolito virusu užsikrėtęs. Na esi šimtus ir netgi tūkstančius kartų už mane sveikesnis, protingesnis ir netgi geriau išsilavinęs. Tegul bus taip. Bet, suregzk man kokį nors komentarą apie Ukrainą, kur nebūtų melo. Štai, koks yra stebuklas žemėje: tu ir tavo kolegos iš Gyvulių ūkio negalite nemeluoti. Taip sakant "Ni dnia bez lzhy". Meluok visur, kur tik eisi, ką bedarysi, ir ką besakysi. Bet, kur galima užsikrėsti tokiu MELO virusu? Tik Rusijoje, na dar Šiaurės Korėjoje. Nes, jeigu ne MELAS, šitos šalys sugriūva momentaliai. Štai tai trumpas epizodas iš Ukrainos:"Лидер луганских сепаратистов: Господин Путин, пожалейте"

Bla,bla,2014-06-11 22:16

Labai teisingai,pritariu nr.19. Kas organizavo maidana?Kokie klapciukai jiems pritare?Va,kieno rankos suteptos nekaltu zmoniu krauju! Kokiu atpirkimo oziu dar ieskote?

to 92014-06-11 22:09

pritariu del grybauskaites ir galvoju, kokios mirties bausmes ji nusipelne?

nuomone2014-06-11 21:59

o jam viskas gerai?ziurekite savo reikalu,musu salis skesta korupcijoje ,jis cecenus vardina.Geriau isvardinkit savo vagis,

Raigerdas 15-am piliečiui2014-06-11 21:53

Čia dar vienas dokumentinis filmas degradavusiam piliečiui apie Putino draugą Šiaurės Korėjoje: "The Real Doctor Evil: Kim Jong Il's North Korea". Tas irgi vis ginkluojasi ir ginkluojasi. Jam irgi vaidenasi, kad Amerika nori juos suvalgyti. Šiaurės Korėjoje varoma antiamerikoniška propaganda. Kodėl? Todėl, kad šeimyniniams diktatoriams, kurie savaime jau aišku, kad yra tiktai genijai, yra baisu, jeigu kas nors iš jų atims valdžią. Kas bus su jais? Be abejonės teismas. Komunizmas yra toks žmonijos išsigimimas, kad jokia inkvizicija (nors ir ji buvo organizuota bepročių), negali prilygti žmonių nužudymo maštabais. Tas "Gyvulių ūkis" iš tikrųjų Žmonijos istorijoje yra pats juodžiausias laikotarpis.

Raigerdui2014-06-11 21:51

Sakiau tau nebūk ilgai saulėkaitoje. Gavai saulės smūgį ir paistai kvailystes. O gal erkė įkando, encefalito virusu užkrėsta?

Raigerdas 15-am piliečiui2014-06-11 21:34

Ir 1990 metų Sąjūdį, ir Maidaną finansavau aš. Jeigu tamsta taip smarkiai esi degradavęs, tai pasakysiu dar kitą dalyką, kad visi sumuštiniai, taip pat kotletai, kurie buvo atnešti prie laužaviečių Vilniuje aplink Seimą, buvo iškepti mano namuose. Būtent aš užsiimu sumuštiniu gaminimu ir finansavimu tų sričių, kur vyksta revoliucijos. Organizuok Rusijoje revoliuciją ir gausi iš manęs net penkis sumuštinius kiekvieną dieną. Tai mano hobi. Mėgstu palepinti drąsius žmones. Bet tu, man atrodo, būsi iš kenkėjų? Tai kenkėjams dažniausiai tenka labai liūdna dalia. Jie iš pradžių drąsūs, bet paskiau, kai reikia atsiskaityti, tai jie verkia, aimanuoja ir prašo pasigailėti, nes tai darė ne jie, o jų durnas protelis. Čia yra dokumentinis filmas apie tavo naujai iškeptą Staliną - Putiną:"Vladimir Putin Full Length Documentary: The Putin System". Putinas taip pat kartoja vos ne žodis į žodį ir Hitlerio frazes. Taip, kad mes turime Rusijoje komunistinį-fašistinį hibridą. Dar vienas Sadamas Huseinas, gasdinatis visą pasaulį savo ginkluota armija.

pilietis2014-06-11 21:09

Putinas ir Putinas, visur Putinas... Ponai apakeliai, o tai kas tada organizavo ir finansavo Maidana??? Gal ir cia Putino ranka?

kas2014-06-11 20:42

kaip vaizdo klipe, pastatis Grybauskaite, Kubiliu, Butkeviciu ir paprasys atsiskaityti uz 214 milionu litu isleistu pirmininkaujant ES? Ar yra tokia jega Lietuvoje? Jei nera tai, svastis dar didesniais maSTAIS.

kaip tai pažystama. Ar ne?2014-06-11 20:07

ww.youtube.com/watch?v=4qHbJVkqFpw

faktas2014-06-11 19:58

Už banderinio fašizmo rėmimą ir propagandą reikėtų šitą šunsnūkį bausti.

Saula672014-06-11 19:54

o save tas mielas mielučiukas birbiziukas ar įsirašė?

tipiskas2014-06-11 19:46

bozes veidelis.

nesutinku dėl dvigubų standartų taikymo, todėl papildau sąrašą2014-06-11 18:14

B. Obama ir jo svita. V. Putinas ir jo svita. A. Merkel ir jos svita. D. Grybauskaitė ir jos svita, tame tarpe ir M.A.. Turčinovas, Porašenko, Janukovyčius, Timošenko ... . Strelkovas ir kiti ... .

is kur2014-06-11 17:56

atsirado adomenas ir kodel ji cituoja? siaubinga

įdomu2014-06-11 15:29

tas Adomėnas kvailys ar tik tokiu apsimeta. Kodėl siūlo čečėnus? Agresiją prieš Ukrainą organizavo Putinas, jis ir turėtų būti pirmas sąraše, o čečėnai yra Rusijos piliečiai ir vykdo savo prezidento valią. Gal Adomėnas mano, kad be Putino palaiminimo Kadyrovas siuntė savo karius?

ruta2014-06-11 15:11

Ka siulo ponas Adomenas , kad neprimautume ES pagal korupcija , emigracija ,socialini atskirti , savizudybes , alkoholio suvartojima? Ar tokiom ,savo valstybes problemom ,spresti, blauzdos perskystos ?

Demos2014-06-11 15:09

as noreciau kazka pasakyti, bet mama mokino is invalidu nesitycioti. Ir uz kokias nuodemes auksciausias mums tokias nelaimes siuncia ?

Paprastas2014-06-11 13:19

Kad jis turėtų teisę kalbęti apie sankcijas Ukrainos nusikaltėliams, pirmiausiai jiems patiems reikia pritaikyti sankcijas už Garliavoje įvykdytą nusikaltimą ir suluošintų vaikų atidavimą nusikaltėliams.

Idomu!2014-06-11 12:55

O kas jis toks ????????????

lokaut2014-06-11 11:11

visai adomėnui tu-tu....

APSAUGOKITE LIETUVĄ NUO KONSERVATORIŲ-VAGIŲ2014-06-11 05:08

PO KITU RINKIMU KONSERVATORIU TURETU NELIKTI SEIME NA GAL PRAEIS 5 PROCENTUS BET NE DAUGIAU.TAUTA DAR NEUZMIRSO KUBILIAUS VYRIAUSYBES TAUTOS SKURDINIMO IR MASISKOS EMIGRACIJOS JIEMS VALDANT IS LIETUVOS.KA KALBETI APIE VALSTYBES PRASKOLINIMA ATEITIES KARTOMS BUS PASAKOJAMA IR KAIP BUVO NUGYVENTA VALSTYBE.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi