Prezidentė Dalia Grybauskaitė Konstitucijos dienos proga padovanojo piliečiams išskirtinę dovaną: prezidentūroje surengtą diskusiją, kurioje būrys rinktinių (t. y. atrinktų) teisininkų, politikų, politologų, politikos apžvalgininkų bei žurnalistų pasidalino mintimis apie tai, „kaip sekasi kurti atvirą, pilietinę ir teisinę valstybę”.

Prezidentūra paragino visas šalies mokyklas ir universitetus klausytis ir panaudoti pilietiškumo pamokai diskusiją, kuri buvo transliuojama internetu ir per LRT televizijos kanalą, todėl nebus per drąsu pasakyti, kad šioje intelektualinėje puotoje buvo nubrėžtos kai kurios esminės Lietuvos demokratijos gairės.

Vienu svarbiausių leitmotyvų tapo mintis, kad sovietmečio sužalota, primityvi ir intelektualiai nuo elito atsilikusi tauta nėra subrendusi demokratijai ir kelia grėsmę valstybei, todėl nereikia leisti šiai abejotinų protinių gebėjimų bendruomenei pasinaudoti Konstitucijoje numatyta teise inicijuoti referendumą, sumažinant tam būtinų parašų skaičių.

„Reikia pasakyti, kad didelė dalis žmonių nėra susipažinę su Konstitucija, taip pat ir tų žmonių, kurie yra balsavę už ją. Kadaise, prieš kelerius metus, žurnalas „Veidas” atliko apklausą ir paradoksalu, bet 70 proc. apklaustų žmonių sakė, kad jie nėra skaitę Konstitucijos. O kartu 70 proc. atsakė, kad jie norėtų, kad Konstitucija būtų keičiama” , – priminė prof. Egidijus Kūris.

Mintį pratęsė politologas Vladimiras Laučius, paaiškinęs, kad norą keisti Konstituciją piliečiams įkvepia tos pačios priežastys, dėl kurių perkama nauja dantų pasta: http://www.dailymotion.com/embed/video/x16g56u

„Kodėl šiandien tiek žmonių nori keisti Konstituciją? Ko gero, matyčiau vieną galimų priežasčių, tai tam tikrą vartotojiško mąstymo įtaką.

Nes dažnai girdime, kad tai, kas nauja, būtinai yra gerai, tai, kas atnaujinta, būtinai yra geriau. Ir nors tas dalykas – ar tai būtų naujas dizainas, nauja navigacija, nauja programa – nebūtinai yra geresnė, patogesnė, gražesnė, bet, kadangi jau atnaujinta, vadinasi, savaime suprantama, kad ir geriau.

Ir pagal šitą logiką daugybė žmonių įsivaizduoja, kad ir Konstituciją, kaip ir dantų pastą, reikia nuolat atnaujinti, kad ji būtų patrauklesnė”, – teigė V. Laučius.

Tokio primityvumo akivaizdoje, anot politologo, būtų didžiulė klaida leisti Lietuvos piliečiams spręsti valstybės valdymo klausimus: http://www.dailymotion.com/embed/video/x16g580

„Jei mes patenkinsime visas tas iniciatyvas, kurios nesibaigia jau daugybę metų – dėl referendumų, dėl parašų skaičiaus mažinimo – mes taip pasakom, kad kiekvienas rinkėjas yra politikas, kuris sprendžia, ką daryti ir kaip daryti, nepaisant to, ar jis išmano tą sritį, dėl kurios sprendžia, ar ne. Ir aš tame matau tam tikrą pavojų, nes gali atsitikti kažkas panašaus į laidą „Klausimėlis”, kai žmogus, net ir neišmanydamas, apie ką jis atsakinėja, vis tiek atsakinėja, turi savo nuomonę ir pasako daugybę juokingų dalykų.

Kalbant apie valstybės valdymą, tokie atsakymai būtų jau nebejuokingi”.

ekspertai.eu įspėja: tik labai primityviems piliečiams gali kilti įtarimas, kad čia V. Laučius siūlo panaikinti Konstitucijos 9 straipsnio nuostatą, kuri skelbia, kad Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.

Dar drąsesne užuomina pasidalino žurnalo „Veidas” leidėjas advokatas Algimantas Šindeikis: gali būti, kad Lietuvos piliečiai nėra subrendę ne tik referendumams, bet ir toms teisėms, kurios numatytos Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijoje.

Nors Europos žmogaus teisių teismas konstatavo, kad Lietuva pažeidė šią konvenciją, nušalintajam Lietuvos prezidentui Rolandui Paksui iki gyvos galvos uždrausdama dalyvauti Seimo rinkimuose, A. Šindeikis kviečia neprarasti blaivaus proto: http://www.dailymotion.com/embed/video/x16g510

Dar kartą įspėjame: tik visiški tamsuoliai ir intelektualiai neįgalūs asmenys gali piktintis, kad A. Šindeikis siūlo taikyti skirtingas žmogaus teisių sampratas Didžiojoje Britanijoje ir Lietuvoje.

Susipratę ir išprusę piliečiai turėtų susivokti, kad jų teisės, numatytos Konstitucijoje bei Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijoje, kelia grėsmę Lietuvos valstybei.

Pasakysime dar daugiau: būtų geriausia, jei Konstituciją kadaise priėmę kvailiai patys atsisakytų ir rinkimų teisės, nes jau 21 metus daro sunkiai ištveriamą gėdą Lietuvos elitui.

Naujausi

Komentarai (134)

Rikiuoti
variokas2013-11-12 06:44

Lietuvoje Konstitucijos visai nereikia, uztenka auksciausios valdzios: Konstitucinio teismo.Jie jau ir sukurs pagal savo reikmes kokia nors nuostata, pries kuria atsiklaups Prezidente, Vyriausybe, Seimas, sutartinai visos partijos. O visuomene?Cia tokios nera!O del Konstitucijos, kam ja dar skaityti, ar nejauciate, kaip sklando jos dvasia? O dvasia, taigi ji rastu neisreiskiama.

Kalašnikovas2013-11-09 19:09

balsuoja kojomis - bėga iš tokios Lietuvos. Lieka tik elitas ir šabesgojai. Jei nebėgtų iš čia, tai tada balsuotų kulkosvaidžiais ir automatais. Todėl elitas ir stengiasi, kad bėgtų iš čia palikę viską. Atsiveš kiniečių.

Apie Dvasią2013-10-30 17:05

Jei Konstitucija – ne įstatymas o gražių šūkių rinkinys, nes ir sovietinė konstitucija buvo gražiai surašyta, tai joje galima surasti ir dvasių. Na o jei Konstitucija- įstatymas, tai įstatymų negalima interpretuoti kaip kam šauna į galvą ir turi būti skaitoma tik taip kaip parašyta. Esantis Konstitucinis teismas ir teisėjai, rodo jog Konstitucija yra įstatymas, tad niekas net ir Konstitucinio teismo tesėjai neturi teisės skaityti ar suprasti Konstitucijos straipsnių kitaip nei jie parašyti, kaip ir Baudžiamojo įstatymo straipsniai turi būti suprantami visiems vienodai. Na o jei Konstitucijos suvokimas/supratimas visuomenėje skiriasi nuo teisėjų, seimo narių ar kitu valdiškų, matomai reikia keisti Konstituciją.

Nei šventasis nei šėtonas2013-10-30 16:52

Oj kokie mes visi pikti ir įsižeidę. Nesmagu tiesą girdėt ane ? Debliai esam... Na nieko nepadarysi taip jau yra. Platonas dar kadaise rašė, kad valdžioj turi sėdėti filosofai - suprask elitas. O man jau seniai norėtūsi prastumt įstatyma, kad morint balsuoti privaloma IQ testą išlaikyt, nes vajė vajė kokiais keistais pažadais žmonės tiki ir kokių kandidatų prirenka... Bet va nedemokratiška... Orvelas... Kiaulės... O valdžia bloga - "žulikai, vagys ir kitokie latrai", bet va užtai demokratiškai išrinkti. Aš dar vaikas buvau, kai ponas Šustauskas seime atsidūrė ir niekaip to suprast negalėjau (kaip po velnių? , bet va tauta išrinko. Ir ištikro 70% populiacijos puikūs kandidatai į KLAUSIMĖLIO laidą. Ir jeigu Žygaičių kaimelio užtenka, kad sugadintų strateginį projektą jam net neprasidėjus. Tai mažiausiai reikia, kad nieko neišmanantys referendumus rengtų ir tuntai Delfio komentatorių į juo suplūstų. Juoba, kad tie varkšeliai, kur su plakatais stovėjo ir parašus dėl referendumo rinko nesugebėjo atsakyti į klausimą kas tas referendumas ir kam jis reikalingas? Tai taip žmogus sėdi ir galvoji: totalitarizmas-blogai; demokratija tamsuolių žemėje- irgi blogai. Tai ir belieka kaip Orvelo asilui savo galvą nešiotis, savo sėdimąja pačiam pasirūpinti ir panosėj murmėti "dar pažiūrėsim - asilai ilgai gyvena" .

Ir aš darau prielaidą2013-10-30 15:50

Kad nereikėjo nieko keisti, nes ir sovietinė konetitucija buvo graži. Tereikėjo sovietinėje daugiau dvasios atrasti ir neprilesti prie naujos "kūrimo" sovietmečio specialistų. O juk visuomenėje rengiami konkursai; kas konstitucija moka geriau nei Bibliją. Tad kas siulote perrašyti naujai Bibliją? Jai juk melstis reikia.

aktualus irasas2013-10-30 14:54

, D.Razauskas: tikrasis mūšis dėl Lietuvos vyksta mūsų dvasioje (audio) | LaisvaLietuva '

klaida2013-10-30 02:41

ienu svarbiausių leitmotyvų tapo mintis, kad sovietmečio sužalota, primityvi ir intelektualiai nuo elito atsilikusi tauta nėra subrendusi demokratijai ir kelia grėsmę valstybei: 1 Taip tauta yra primityvi ,bet ne sovietmečio sužalota ,o tokia nuo pat gimimo ,nes sužaloti tautos niekas negali . Ji buvo išnaikinta ,o palikti gyventi tie primityvus žemiausiu sluoksniu individai,kuriuos okupantas galetu valdyti. 2 tas vadinamas elitas tai tos pačios primityvios tautos prasimususi (tik ne protu) dalis ir yra tokia pat primityvi kaip ir visa tauta .

pagaliau2013-10-30 02:31

pagaliau prabilot apie laidos KLAUSIMELIS personažus.Visada sakiau ,kad visi rinkejai yra tos laidos pagrindiniai personažai,nes protingi balsuoti neina ,nors ir ju yra mažai.

Magdė2013-10-29 21:57

Lietuvos Konstitucija jau senokai prarado savo prasmę, kai buvo pradėta remtis ne pačia konstitucija, o jos interpretacijomis, kurios, priklausomai nuo poreikio, gali būti absoliučiai priešingomis.

Z Vaišvilos atkirtis V Laučiui2013-10-29 21:57

alkas lt/2013/10/28/z-vaisvilos-spaudos-konferencija-visa-lietuvos-valdzia-kapituliavo-pries-lietuvos-geju-lyga-tiesiogine-transliacija/

Blad Xujelis, Jr.2013-10-29 18:36

To >>> Vlad Mazelis Sr. Kas tu, vyras ar moteris? Čia gal triušė vakarė tuoj nuotraukoj? Kam reikia dėt savo žmonų ar sugyventinių nuotraukas vietoj savo, senjor(a)?

Siaip2013-10-29 18:22

Kam reikalinga ta konstitucia, užtenka 1 įstatymo: "gyvulių ūky" visi gyvuliai yra lygūs, bet kiaulės - lygesnės.

is uzsienio2013-10-29 14:10

Truksta zodziu...

Mistigrisas2013-10-29 13:58

Kiek Lietuvoj runkelių, parodė paskutiniai rinkimai. Sveikoji visuomenės dalis turi teisę gintis.

Irena2013-10-29 10:58

Klausykite, save laikantys elitu, ne tais "runkeliais".Gal ne pakeiskite ta Konstitucija, o is viso panaikinkite ir priimkite nauja, dabar jau patys vieni.Irasykit tik viena irasa - LIETUVOS GYVENTOJAI TURI TIK VIENA PRIEDERME - BALSUOTI!!! - VISA KITA SPRENDZIA ELITAS.Tada jau mes tikrai zinosime savo vieta.

n2013-10-29 08:06

nematau tarp ju elito

Kaip matom2013-10-28 22:33

Visi jie vienas kito verti, įsitvėrę vienas kito jaučiasi jėga besanti. Bet jiems niekada nesuprast...

rožė2013-10-28 22:12

pirma reikėtu išsiaiškinti kas yra elitas

riki2013-10-28 21:22

cia tie kur pasisaske neva apie britu isprusima tegul atvaziuoja i UK ir paziuri kokie jie ispruse...

Molis2013-10-28 21:08

Molio molinis teisininkų "elitas" nebemąsto net logiškai...o tai reiškia durnumą... 1. Konstitucijos nežinojimas nepanaikina jos galiojimo tam asmeniui. Juk statymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės !!! 2. Referendumus rengia , skelbia kvalifikuoti teisininkai, visuomenininkai (ar buvo kad bemokslis runkelis tą darytų??) 3. Visus referendumo klausimus galima puikiai išaiškinti visokio supratimo lygiui, įvairiais piūviais,,,

d32013-10-28 20:52

pasidomekit pagaliau, kas tai yra siuolaikines (neo)kolonijos ir kaip valdo jas metropolija. kitaip ir klaidziosit tarp triju "nepriklausomybes" pushu.

Raigerdas2013-10-28 19:24

Man atrodo, kad mes neįvertinome, ką pasakė Vitalijus Gailius. Jis kalbėjo apie VSD gaują. Bet, kad Lietuvoje egzistuoja ne vien VSD gauja, egzistuoja ir kitos gaujos. Štai ir vyksta tas gaujų karas. O kas yra visuomenė šitoms gaujoms? Runkeliai, kurie net neskaitė LR Konstitucijos. Bet pažiūrėkime, kas gi rašoma mūsų Konstitucijoje: 29 straipsnis "Žmogaus teisių negalima varžyti ir teikti jam privilegijų dėl jo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų pagrindu". Taigi elitiniai buduliai skleidžia dezinformaciją apie tai, kad, neva, jeigu kuris žmogus ir neskaitė Konstitucijos, tai jam turi būti apribotos teisės. Taip dauguma elitinių budulių perskaitė LR Konstituciją. Bet kiek iš jų yra tokių, kurie laikytusi LR Konstitucijos nuostatų? Manau nei vieno, nes tada jis jau nebebūtų elitiniu buduliu. Normalus, inteligentiškas žmogus visada gerbia visuomenę, kurioje gyvena, ir jam net nekyla klausimas, kad gali būti kitaip. O štai elitiniai buduliai visą laiką nori susireikšminti ir pastatyti save virš visuomenės. Egositinės budulių akutės taip ir ieško išnaudoti bet kokią galimybę, kad sureikšminti savo budulių gaujos interesus ir sumenkinti visuomenės interesus. Šitie žmonės verti tik gailesčio, nes tai pareina iš jų nepilnavertiškumo komplekso. Todėl jie ir jungiasi į gaujas, kad suvienyti savo poveikį visuomenei.

Išmintis2013-10-28 17:43

kas ant kito sako, tai ant savęs pasisako... Aršiausi anų laikų ETATINIAI pasidarė šių laikų ELITINIAI..... Ėmėme ir patikėjome pasakėlėmis, kad alia "elitas" toks ir yra, kokiais nori būti "vadinami". IŠVERSTASKŪRIAI visais laikais buvo IŠ..IŠ...IŠ....ššššš.....

Nomenklatūros kiemą2013-10-28 17:00

saugantys šuneliai amsi, susirinko visi krūvon, gan daugiau triukšmo galėtų paskleisti.

baisu2013-10-28 16:46

Pasibaisejau sita boba "prezidente" ir visais tais politlopatologais.

tuzas2013-10-28 16:29

ar protingas zmogus galetu taip apdergti visus lietuvos zmones ? manau kad taip pasakyti gali tik proto neigaluma turintis indvidas.

PЄTRVS2013-10-28 14:58

Štai keletas mano minčių: 1. Demokratija yra arba jos nėra. Visos kitos "pagerintos" demokratijos formos (valdoma demokratija ir t. t. ) tėra demokratijos fikcija. 2. Lietuvoje, kaip ir daugumoje pasaulio šalių, vyrauja "valdoma demokratija". Kitaip sakant, kas geriau žmonėms, nusprendžia ne tauta, o keletas asmenų, tuo tarpu žmonėms yra palikta teisė tik balsuoti ir tik už tuos, kurių kandidatūras patvirtino valdantieji. 3. Valdoma demokratija savo esme niekuo nesiskiria nuo monarchijos. Skirtumas tik toks, kad monarchijos atveju yra vienas valdovas, valdomos demokratijos atveju yra n karaliukų.

Lukrecija2013-10-28 14:49

Va,kuri filmuka reikia parodyti ES saliu lyderiams,juk jie dabar posedziauja Vilniuje!O si video reikia palikti istorijai,kaip zemiausiai puolusios valdzios pavyzdi su prezidente priesakyje!Geda prezidentei,taip niekinti savo tauta!Geda!

Tomas J.2013-10-28 12:17

Ką reiškia tokia demokratija, kokia yra pagal galiojančius įstatymus Lietuvoje dabar? Rinkimų dieną gali ateiti ir pasisakyti, kuri turtuolių grupė turi valdyti šalį - tik tiek. O tauta nori daugiau! Tauta pati nori spręsti - ar parduoti žemę užsieniečiams? Ar turi būti mirties bausmė? Ar reikia panaikinti VALSTYBINĖSE mokyklose mokymą nevalstybine dėstomąja kalba? Ar reikia panaikinti galimybę nusikaltėlius į laisvę išleisti anksčiau termino? Ar reikia įsivesti eurą? - O diktatūros šalininkai (V. Laučius, A. Šindeikis, dauguma seimūnų) aišku visada buvo ir bus prieš, kad spręstų tauta.

Manau2013-10-28 11:46

Kad mes (tauta) nesugebame išsirinkti savo „mesijų“, paatikime jų saldžiomis kalbomis... O geriausias dabartinės padėties veidrodis yra Deimantės sunaikinimo procedūra...

Raskit skirtumu2013-10-28 10:21

Siulau paieskoti skirtumu tarp Lietuviskos ir Baltarusiskos demokratijos. Daug randat?

Arnė2013-10-28 10:09

Taip baisiai dar niekada nesijaučiau: panieka ir pažeminimas Lietuvai, išrinktųjų kasta įsivažiavo. Ar mes dar vis kantrūs? Būkime aktyvūs, remkime pagal išgales pilietiškumo akcijas ir judėjimus.

99-ai murkai2013-10-28 05:13

Atsipeikėk, Europos Parlamentui mat turi būti baisiausiai svarbu kas kliedima vienos mažiausių Europos valstybių viename mažiausių laikraštėlių. Atsipeikėkit, patvoriniai.

Kokia prasmė2013-10-28 05:09

čia visokiems psichams durniuoti? Negi jūs manote kad kas nors valdžioje pasiskaitys Ekspertų straipsnių ir komentarų ir sakys - aha, dabar mums paaiškėjo kad visus sprendimus turi priimti patvorys, o ne profesionalai. Atsipeikėkit, gerkit vaistus.

Cinizmo virsune!2013-10-28 04:47

Ar nenorit uzdrausti suvaikejusiam "dedulei "nebedirbti,nes jo veikla pavojinga valstybei!Kodel toliau dirba prezidente,begale kartu pazeidusi konstitucija?Ar cia nepavojus ?Gruzija mums rodo pamoka...Pabuskime is letargo miego!

Murka2013-10-28 04:05

Butinai isverskite ir nusiuskite tuos tekstus i ES parlamenta,tegul susipazista kas dedasi LT.Mus isgelbes ,tik revoliucija!O as galvoju kodel taip daznai kitaip mastantys nusinuodija smalkemis,uzspringsta lapais,nusilauzia sprandus ir t.t.Viskas tuo pasakyta...P.S.po tokiu kalbu gerb.Sliuzas turetu pasirupinti apsauga!Baisu kas dedasi LT!Baisu !

mūsų2013-10-28 00:56

prigimtinė teisė yra būti savo šalies piliečiais,ir jokie ten prokuratūriniai pūliniai neturi jokios teisės spręsti už mane,kas geriau yra man,mano vaikams,anūkams ir mano šaliai.Jei nebūtų visų mūsų-paprastų varguolių,kam tada JIE būtų reikalingi?Bet iš kuo didesnės mėšlo krūvos išlipęs,tuo didesniu valdovu statosi;vieni juokai ir niekai.Jūs,pseudo elitas-esate niekas.Tikri lietuviai-paprasti ie dori kaimo žmonės.

Jie yra2013-10-27 23:53

Nusikaltėlių gauja su baltomis apykaklėmis ir laikas nustoti juos vadinti "elitu".Deimantės sunaikinimas juos visus vienija.

UK2013-10-27 22:52

As jau seniai aiskinu,kad Lietuva valdo pedofilai nusikalteliai!,o gal ir gerai runkeliams,gal po truputi mastyti prades,kam patiketi valstybes valdyma!

as2013-10-27 22:48

susirinko visas pedofilu gyneju ar galimai esamu, klanas.Tauta jiems kelia gresme, ta pati jau girdejome is uzsienio reikalu ministerijos vadybininku.Stai, jie visi LT nusikalteliai.Kol jie nesedes kalejime, tol tauta negyvens.

86 - tam2013-10-27 22:25

Įdomu ar teisme paaiškės - kas Kubiliui su Šimonyte neleido Snoro banką nacionalizuoti? Ir vėl ta grybų apsiėdus? O kas jai nurodinėja?...

Smagu2013-10-27 22:07

Geras sarkazmas :)

d32013-10-27 21:59

jie zino, kad jie atrinkti is sarasu jav ambasadoje. o tie, kurie dar nezino, - vsd pasakys

Llilijana2013-10-27 21:39

Jei tauta susideda is tamsuoliu ir intelektualiai neigaliu asmenu,ar galima pasitiketi jos isrinktaisiais i seima

Na, stai,2013-10-27 21:29

isgirdome musu valstybes valstybeje nuomone apie savo salies gyventojus. Jei teisingai supratau ponu elitiniu kurio ir lauciaus mintis - tauta reikalinga,kad butu kam valstybe valstybeje islaikyti. Suprask - ,,dirbkit, cholopai, ir netrukdykit mums - ponams tvarkytis,,. Tai jau aciu! Nors ko is tu lauciu daugiau ir tiketis begali? O prezidente? O ka jau cia ta musu prezidente? Jai sita salele - ne vandenynas - siaip pereinamas lieptelis, jos laukia istoriniai darbai didziojoj Europoj! Ka jau cia runkeliu salis.

uf...2013-10-27 21:27

idomu ,ką tie idiotai šindeikiai su lauciais:) veikia prezidentūroj:))))!!!!!!

d32013-10-27 20:53

tiesa, kas mate paskutiny kart gyva Venckiene?

d32013-10-27 20:50

rezidente jau baigia nusifotkinti su visais Lietuvoj likusiais vaikais, o su Kedyte - ne

ŠLYKŠTU2013-10-27 20:48

LONDONO TEISME AIŠKĖJA, KAD ĮSAKYMĄ SUNAIKINTI BANKĄ SNORAS DAVĖ -GRYBAUSKAITĖ !

d32013-10-27 20:47

o rezidente bijo pedofilu.

d32013-10-27 20:45

deja, kito kandidato nera. tapkinis jau per senas

ar tikrai2013-10-27 20:44

bibliotekininkams nekels algų? Nagi, pastikrinkim tas cenzūrastijas.

tam nelabs2013-10-27 20:42

ūsofile, ir čia aktyvumą lieji? Aišku, kad "pdf valstybininkai" ir "teisėjų partija" bijo Grybauskaitės antros kadencijos kaip blakės dichlofoso.

d32013-10-27 20:41

jus cia kam? jav ambasadai?

nelabs2013-10-27 20:17

Kaltinimai Grybauskaitei yra labai rimti - telefoninė "teisė", užsienio politikos niekučiai, Gailius, Snoras Todėl keista, kodėl prezidentė neranda reikalo į juos atsakyti. Gal ji yra išmokinta partškoloje, kad užtenka nusifotografuoti Burbiškių rožėse, ir viskas užtušuota ? Antrą kartą išrinkti prezidentauti būtų nedovanotina klaida.

tuzas2013-10-27 20:14

tik is kvailiu gali isgirsti tokias sapaliones.

Nu bent2013-10-27 19:40

''Elitas'',šlykštu skaityt,kaip esame vertinami eiliniai Lietuvos piliečiai. Net neįtariau,kad mes,mokesčių mokėtojai,išlaikantys visą gaują ''elito'',esame neverti Europos žmogaus teisių. Kokios teisės tinka Britanijai,netinka mums. Tai ką daugiau galima manyti apie šituos pasipūtusius idiotus,vadinamais ''elitu''. Pasiutau juodai. Tuoj apsivemsiu ant to ''elito''. Ko gero jie tik to ir verti. O apie konstituciją įtariu,kad šitas ''elitas'',jos vargu bau ar skaitęs ją nuo ''A'' iki ''Z''. Aš ją turiu ir ne kartą perskaičiau. Bjaurybės.

Bibliotekininkas2013-10-27 19:33

bibliobiblio

biblioteka2013-10-27 19:32

biblio

bilblioteka2013-10-27 19:31

Bibliotekininkas

biblioteka2013-10-27 19:31

Biblioteka

d32013-10-27 19:30

megztuju bereciu paskirtis dabar - priristiems prie budos loti rytu pusen, o salafiju - nesti dermokratija nepriklausomoms arabu salims

d32013-10-27 19:18

nieko keisto letai, salafijus - megztas beretes jav dermokratija palaiko tol, kol sugriaunama nepriklausoma valstybe. po to megztom beretem uzdraudziama zygiuoti nepriklausomybes parade, o salafijus afganistane saudo dronemis, kad jie greiciau evakuotusi jihaduot Sirijoje ir Rusijoje. Afganistane jau dermokratija, kaip ir Lietuvoj.

Pikasotyrininkas™2013-10-27 19:10

Bibliotekoje ieškojau Biblijos. Bibliotekininkė pasakė, kad neturi.

KarlaMarla2013-10-27 19:08

gaila, bet Lietuvoje jau beveik neliko neokairiųjų/neotrockistų neokupuotos žiniasklaidos, kur protingi žmonės galėtų ramiai padiskutuoti. O ką jau bekalbėti apie objektyvią tiesą. Apie kokius referendumus galima kalbėti, jei piliečių nuomonę formuoja tik ši NEOTROCKISTINĖ ŽINIASKLAIDA? ...... Va tik KARŠTAM KOMENTARE (komentaras lt) aptikau įdomiai išsirituliuojančią diskusiją po straipsniu: “Darbo partija susijungė su G. Vagnoriaus krikščionimis, Darbo partijos kandidatas į LR Prezidentus – A. Paulauskas” Marta Pikasui 2013-10-27 - 14:06 Ar buvusio premjero Vagnoriaus pavaduotojas Z. Vaišvila, irgi priklauso “kriksčionių partijai”? Juk sunku pamiršti tuos laikus, kuomet jiedu abudu mus “gydė” šoko terapija… pagal tą pačią Čiubaisos metodiką, kuria anas gydė Rusiją. Juk ne kas kitas kaip juodu (gal dar su Prunskiene ) įvedė tą laukinį “banditų” kapitalizmą, o po to tyliai nusiplovė prie savo bizniukų. Zaišvila į Perex banką, Jo buvusio kompanjono iš Dubnos, Rusijos branduolinių bombų kūrimo centro – Antonovo, Snoro banko sąvininko tėvo veikla iš “mokslininko” į bankininkus, labai panaši. Tik skiriasi tuo, kad abu Antonovai, jei tikėti rumafia. com yra paieškomi Rusijoje, nes įtariami konkurentų nužudymu. ATSAKYTI Pikasas Martai 2013-10-27 - 14:16 Kad G. Vagnorius taps tokiu marginalu – ar aš galėjau tikėtis? Pradžioje pavedė išskirtinė arogancija, sąmokslo prieš Vytautą Profesorių Landsbergį kūrimas. Dievas neleido tam sąmokslui pavykti. Vėliau prasidėjo nuoseklus riedėjimas žemyn. Gal dabar jis jau savo vietoj atsidūręs burokevičinėj “kniaziaus” komandoj? Kur dar kristi? O kad žodį “krikščionys” prisidengdami tikslus daug kas tampo, tai tą seniai buvo galima pastebėti. Net TS-LKD prisidengia krikščionių vardu. Anksčiau bobelinis LKS “apendicitas” buvo visą saudarginę LKDP partiją prarijęs. Vos pavyko jai iš “vėgėlinio” liūno išsikapanoti. Juk Vagnorius buvo vienas iškiliausių TS-LK veikėjų, partijos valdybos pirmininkas. Vytautas Profesorius Landsbergis laiku sugebėjo įžvelgti jame glūdinti Lietuvos priešą. Liūdna stebėti Gedimino griūtį veidu į purviną balą. Kažin, ar kada atsiplaus… ATSAKYTI tada 2013-10-27 - 14:17 būtų aiškus Zigmo spaudos konferencijų vaidmuo – Zigmas kalba tai, ko negali pasakyti Artūras. Paveikslas dėliojasi. ATSAKYTI Pikasas 2013-10-27 - 14:41 Manau, kad Zigmas Vaišvila priskirtinas prie “rausvai žaliųjų”. Dabar jis tikriausiai turi išskirtinę užduotį – atakuoti prezidentę Dalią Grybauskaitę, vis labiau tolstančią nuo komunistinės praeities. Kremliaus vadovams ir Lietuvos “penktai kolonai” tai tikrai negali patikti. Gal būt todėl pasirinktas paklusnus Zigmukas… ATSAKYTI Pikasas 2013-10-27 - 14:52 Turiu omenyje tą spalvų gamą, kurią aš sau susidariau ir prisilaikau. Vagnorius jau patenka tarp “raudonai-burokinių”. Visiška degradacija. Tačiau stebėtis neverta. Kremlius pinigų turi ir negaili, jei net iš TS-LKD nupirko tiek veikėjų....... Išvada: Raudonai tapantis Prezidentę Vaišvila, Vagnorius, Uspaskichas, Paksas, A. Palecks ir D. KUOLYS - visi venoje komandoje, kurios pagrindinis tikslas: atsiimt iš prezidentės VSD ir teisėsaugos priežiūrą?

KarlaMarla - Palmaičiui2013-10-27 19:04

turbūt retai skaitote komentarus, jei nežinote, kad ne žodis B. I. B. L. I. J. A. šiame portale uždraustas, bet žodis B. I. B. L. I. O. T. E. K. A, kuris kaip mat pakeičiams į cenzūroteką. O žinote kodėl? Ogi todėl, kad kai tik psirodo didysis Prezidentės portreto raudonai tapytojas - Zaišvila, kaip mat atsiranda komentarai apie jo privatizuotą ir žmonai padovanotą Medicinos B. I. B. L. I. O. T. E. K. Ą, kuri jam, matomai yra didis galvos skausmas, nes matomai vyrausybė neleidžia to nuostabaus pastato Kaštonų gatvėje parduoti. O cenzūra kartu išduoda ir Z. Vaišvilos tamprų ryšį su šiuo "ekspertų" portalu.

Palmaičiui2013-10-27 18:54

Nepraeina nei B-i-b, nei B-y-b.

cenzūros tikrinimas (Palmaičiui)2013-10-27 18:50

Bubilius Kibys. Kubilius Bibys. Kubilius Bybis.

Letui Palmaičiui2013-10-27 18:31

Iš kur tu ištraukei, kad Dievo valdžia-tai religija? Kokia nors religijos pakraipa?

Leats Palmaitis2013-10-27 18:16

Nuostabi elektronika: ką tik paskelbiau komentarą su žodžiais "Kaip sakoma B-i-b-l-i-j-o-j-e", bet žiūriu: paskelbta "Kaip sakoma cenzūralijoje"! Parašykite man asmeniškai: turiu po ranka originalą, dar nesu visai suvaikėjęs.

Letas Palmaitis2013-10-27 18:09

Pone Raigerdai, keista, bet panašu, kad beviltiškai tikite demokratijomis ir konstitucijomis. Pirma, esant šiai melagingai santvarkai, pamaina valdžiai atrenkama iš anksto, pereina praktinį patikrinimą per kelias pakopas nuo pat jaunystės, ar verta toliau remti. Suprantama, tai daugiausia to paties "elito" vaikai. Antra, "sisteminės partijos" laikosi tuo, kad jose NĖRA ROTACIJOS valdybose. Būtent tos nekintamos "valdybos" ir yra demokratijos pamatas. Kodėl "demokratijos"? Todėl, kad (kaip sakyta) demokratija NIEKAD nebuvo "visų valdžia" ("visų valdžia" reikštų valdžios nebuvimą), bet tik ekonimiškai ir kariškai pajėgaus valdyti kolektyvo valdžia, o rinkiminis cirkas laikosi stambiais pinigais, plaukiančiais iš cirko užsakovų, kuriems reikalingi palankūs įstatymai bizniui. Parlamentas niekad nepriims įstatymo dėl privalomos rotacijos partijos valdybose, kad tie patys krienai negalėtų ten tupėti daugiau 6 metų, o pirmininkas negalėtų būti perrenkamas daugiau kaip dukart. Trečia, "sisteminės partijos", kurios tėra tik etiketės, visuomet turi pakankamą paramą rinkiminei kampanijai, t. y. kvailinimo reklamai. Jas remia pati valstybė (mokesčių mokėtojų pinigais), jie nestokoja sponsorių, valstybė reguliuoja ir rinkiminį barjerą. Rinkimai pavirsta eiliniu sporto šou: kuri iš senų ("patyrusių", "profesionalių") "sporto komandų" šį kartą "vadovaus"! "Varžybos" tad vyksta tik tarp esamą tvarką palaikančiųjų, "nepatikrintieji" jau seniai nufiltruoti. Jei atsiranda minios iškeltas nesisteminis kandidatas, jis negali atlaikyti reklaminės konkurencijos, nes visi rinkėjai tiki šv. Televizoriumi, kuriame mato brangiai nupirktas ir spalvingai padažytas politines laidas. Sovietų sąjungoje "rinkta" iš vieno valdžios pastatyto kandidato, čia renkama iš gudriai nufiltruotos grupės - koks skirtumas? Yra tik laisvės regimybė. Toliau: šių žmonių priimami įstatymai tarnauja sistemai, jų vykdymą (arba nevykdymą, kada sistemai netinka) gali reguliuoti tik pati sistema, bet ne popierinė konstitucija, kuri pati nėra pinigais ir ginkluota jėga disponuojantis asmuo. Pagaliau kas svarbiausia: tarkime, laimėjome referendumą, pasodinome visus nusikaltėlius už grotų, valio! Ir ką? Manote atėjo laisvė? Laukis, visi žmonės VIENODI. Dabar viskas prasideda iš naujo pagal tą pačią karuselę, vėl susidaro naujas "elitas", kuris remiasi oligarchais užsakovais (nebent darysite komunizmą, ką? ), žiūrėk, po 10 metų naujos raselės atsirado ir įsitvirtino! Kaip sakoma Biblijoje, šuo grįžta prie savo vėmalų. Todėl žmogaus demokratijai (ir žmogaus autokratijai) tėra tik viena alternatyva - D-vo valdžia teokratija. Kas ją užtikrins? Pats D-vas, jei žmonės nori Jam atsiduoti. Laisvė įmanoma tik D-vuje. Jei netikite, paaiškinkite, kodėl pažangiausi sodomodemokratai įsibrovę į Afganistaną su moderniausiais ginklais, kad įvestų ten savo "vertybes", negali nugalėti skurdžių talibų ir yra priversti iš ten trauktis? Rezultatas net priešingas - gryni europiečiai, anglai, vokeičiai, amerikiečiai priima islamą ir vyksta į tą patį Afganistaną arba Siriją kariauti D-vo, bet ne šėtono pusėje.

Raigerdas2013-10-27 18:09

Čia perskaičiau labai įdomų komentarą ir jis labai tinka šitai diskutantų arba pilstytojų iš tuščio į kiaurą, kompanijai: "JŪS PONIOS IR PONAI GALVOJATE, KAD VALSTYBĖ - TAIJŪS? O NE, JŪS TIKRAI KLYSTATE! VALSTYBĖ - TAI AŠ!"

Mix2013-10-27 18:04

Čia kaip tie du seimūnai,(kurie išėjo abu kartu iš kabineto, kuriame vyko išgertuvės), neigiantys akivaizdžią tiesą, kad jie ne kartu išėjo, o atsitiktinai susitiko tarpduryje. Susidarę sąrašus vaizduoja politikus, iš kurių kiekvienas įsivaizduoja galįs spręsti ką daryti ir kaip daryti, nepaisant to, ar jis išmano tą sritį, dėl kurios sprendžia, ar ne. Ir aš tame matau tam tikrą pavojų, nes gali atsitikti kažkas panašaus į laidą „Klausimėlis”, kai politikas, net ir neišmanydamas, apie ką jis atsakinėja, vis tiek atsakinėja, turi savo nuomonę ir pasako daugybę juokingų dalykų. Ar ne taip p. Lauciau?

q2013-10-27 17:46

Lietuvos piliečiai net rinkimams nesubrendę, nes 23-ejus metus renka tuos pačius kvailius ir vagis.

Raigerdas2013-10-27 16:36

Gerai, tegul bus taip, kad yra žmonių, kurie neskaitė LR Konstitucijos. Bet kur kas blogesnis variantas yra tame, kad yra nemažai ją perskaičiusių Valdžioje sėdinčių, Seime nuobodžiaujančių, taip pat ir tą Konstituciją saugančių, kaip VSD. Koks procentas iš jų vykdo tą Konstituciją? Ar yra nors 5 ar 10 procentų? Pabandykite priversti dirbti pagal Konstituciją Seimo narius, VSD, Teisingumo ministeriją, Teisėjus. Pabandykite priversti dirbti pagal Konstituciją Seimo narį Algimantą Salamakiną. Jis nesutiks nė už ką. Ir jeigu įvyktų toks stebuklas, kad tie valdžioje sėdintys, o ypač teisėjai, vadovautusi LR Konstitucija, o dar jeigu pridėti žurnalistus ir redaktorius, o pirmiausia "Lietuvos rytą", tą patį "Veidą", dar LRT kartu su VSD paėmus, tai čia iš visų Rytų Europos šalių pradėtų plūsti ekskursijos, kad pamatyti šitą neįtikėtiną XXI amžiaus stebuklą Lietuvoje. Mūsų ekonomika šokteltų šimteriopai, Lietuvoje sumažėtų daugiau nei 80% visų esamų dabartiniu metu problemų, Lietuvos piliečiai žygiuotų laimingi, dainuotų dainas ir dėkotų valdžiai už rodomą rūpestį Lietuvos piliečiais, pensininkai žydėtų šypsnomis, kad pagaliau jų darbas nenuėjo veltui, ir jie šiandien šalyje susilaukia ne tik rodomu rūpesčiu jais, bet ir didžiule pagarba, ir netgi meile, kuri sklinda iš Savivaldybių koridorių jų atžvilgiu... Per TV iš ekranų sklistų tik geros naujienos, džiuginančios kiekvieną Lietuvos pilietį. Ir Lietuva išaugntų dar ne vieną genialų plaukiką, krepšininką, irkluotoją ar muzikantą. Švietimo ministerija taptų viena iš pažangiausių pasaulyje, o mūsų kultūra pasiektų neįtikėtinas aukštumas, ko nebuvo dar per visą Lietuvos istoriją. Kaip matote, reikia labai labai nedaug, - kad valdžios vyrai ne tik skaitytų LR Konstituciją, bet ir vykdytų, ir laikytųsi joje išdėstytų reikalavimų. Problema ir yra tame, kad niekas šiandien negali priversti šitų, turinčių polinkį į kriminalinį mąstymą žmonių, dėl ko jiems faktiškai ir reikalinga valdžia. Būtent kriminalinis mąstymas ir netgi veiksmai, būtent dviguba moralė, nekompetetingumas, nekvalifikuotumas, neprofesionalumas, amoralumas ir yra pagrindinės Lietuvos visų valdžios institucijų problema. Tokiems žmonėms nors kuolą ant galvos tašyk, jie vis vien darys savo, ir dėjo skersą jie ant tos LR Konstitucijos, nes perskaitė ją tik tam, kad nevykdyti to, kas ten sakoma. Kai Vokietija atsidūrė prie bedugnės slenksčio dėl tų "besidarbuojančių" bele kaip darbuotojų, tai Hitleriui atėjus į valdžią, buvo organizuota tokia akcija: vieną dieną buvo sugauti zuikiai, kurie važiavo traukinyje be bilieto. Jie buvo išvesti ir tuoj pat aikštėje sušaudyti. Po tokių panašių akcijų vokiečiai tapo paklusnūs įstatymams. Taip pasakoja patys vokiečiai, bet ar tai tiesa, tai aš nežinau. kaip ten bebūtų, bet sunkiausia priversti laikytis įstatymų yra ne visuomenę, o būtent valdžią. Jeigu valdžia pradėtų laikytis LR Konstitucijos, tai korupcija ir kiti nusiklatimai pradėtų mažėti ne metais ir mėnesiais, o savaitėm ir netgi dienom. Visos iki šiol žuvusios civilizacijos, tame tarpe ir Romos Imperija, žuvo tik dėl savo valdžios degradavimo iki pat žemiausių amoralumo laiptelių.

keista2013-10-27 16:31

jeigu mūsų taip vadinamas ,,elitas,,nesupranta kad juo gali būti kai senelis močiutė tėvas motina ir kitos pusės seneliai tėvai baigę aukštuosius mokslus,ir tu pats baigęs aukštąjį tai tavo vaikai gali būti elitas o dabar suraskim tokių

senelis2013-10-27 16:09

cia kazkas puikiai pasisaipe is paulausko.

Vytas2013-10-27 16:07

Konstitucija neveikia , pats įsitikinau , o teisės aktas kuris neveikia yra Pulp fiction

senelis2013-10-27 15:30

kur jau ten lietivos zmonems perskaityti konstitucija, jei, pagal kuri ji parasyts dvasiu kalba.

o as pasiulyciau2013-10-27 14:51

ne sumazint iki 100000 o padidint sakykim iki kokiu 4 ar 5 milijonu ir dar uzdrausti sitai nuo elito atsilikusiai,abejotinu protiniu galimybiu tautai dalyvauti betkokiuose rinkimuose.tegu musu SVIESULIAI tarp saves patys isiaiskina ir sprendzia kas vadovaus.gal tada suklestes musu LIETUVELE!

ona2013-10-27 14:51

Kai graikai, gyvendami kokybiškesnį gyvenimą, protestuoja - visi sunerimsta ir gyvenimas jiems gerėja. Kai lietuviai kentėjo it kenčia, valdžia galvoja, kad tai- runkelių tauta.

Basakojė2013-10-27 14:47

Tai viskas čia teisingai pasakyta. Tik idijotų ir bukagalvių tauta gali išsirinkti sau tokį atsiprašant sušiktą "elitą".

nu ir kliedesius jūs čia stumiat, šitam šūdlaikrašty...2013-10-27 14:41

nu ir kliedesius jūs čia stumiat, šitam šūdlaikrašty...

to 44. koks elitas2013-10-27 14:05

kaip tai koks tai elitinių lietuviškų kiaulų elitų elitas...jie labai pritinka prie briuselinių kiaulių

Ką gi2013-10-27 13:43

Yra ko pasukti galvą ( jei ji ne visiškai tuščia )tiems, kas nemato alternatyvos dabartinei prezidentei. Kaip ten bebūtų, bet negaliu įsivaizduoti, kad Prezidentu esant V.Adamkui tokie "perliukai" galėjo būti žarstomi iš Daukanto gatvės rūmų

Būtina2013-10-27 13:37

Sumažint iki 100 tūkstančių

viršūnėlėms2013-10-27 13:25

viršūnėlės bijo,kad tauta nespręstų svarbių klausimų ir dabar kitaip tariant runkeliai yra nustumti ,o viršūnėlės prie lovio ką nori tą ir daro,o kai artėja rinkimai runkeliai pasikviečiami ir prasideda smegenęlių pudrinimas,o dėl balsų skaičiaus,tai nei vienoje šalyje nėra tokio didelio skaičiaus 300000

Lietuvoje nematau2013-10-27 12:53

ELITO. Yra runkuliai (vadinama tauta) – saknys ir virsuneles....Ir tu runkuliu sakneles nori valstybeje iteisinti referenduma, kad runkulio virsunele nesmirdetu...

Mentalitetas.2013-10-27 12:41

Argi bereikia stebėtis tokiomis "eruditų" išminties vingrybėmis?Valdžia pastaraisiais metais atvirai ir nedviprasmiškai pasakė: visuomenė mums yra ne prie ko!Todėl galima iš jos tyčiotis, ją menkinti, jai ciniškai meluoti ir ją niekinti.Runkeliai vistiek valdžiai paplos katučių.

Jurgis2013-10-27 12:27

Tai gal pagal Visockį: Žiraf bolšoj, jemu vidnej. Juk ta konstitucija tai pat buvo priimta , balsuojant už vieną sakinį, kurio atsisakyti tiesiog buvo neįmanpma. Bet čia teisinga, ar ne? Visos nedidelės valstybės ,kaip Šveicarija, Islandija ,Lichtenšteinas, Airija ir pn, kur dar valdančios partijos neprarado padorumo, referendumai vyko jie tebevyksta, o Lietuvoje, turinčioje bene daugiausiai išsilavinusių žmonių Europoje , tai lansbergių sąlygomis faktiškai uždrausta ir nepasitikima nuosavais piliečiais. Argi tai demokratiška?

koks elitas2013-10-27 11:24

pasakykit ar grybauskaite elitas,ar paulauskas elitas,ar butkevicius elitas? Gal kurys elitas,ogal kryzevicius? Kas tas elitas Lietuvos politikoj? Kas elitas teisesaugoj? Bolsevikas ant bolseviko. Visus juos kaip tuos akmeninius balvonus,"aktyviai bendradarbiavusius su okupacine valdzia"surinkt ir kartu su ju mokytojo pirmo Lietuvos bolseviko AMBalo blizgancia galva-i gruto parka. Strucius isleist,ovisa sita elita i ta narva. Malinauskas nors uzdirbtu neblogai,daugiau mokesciu sumoketu.

be komentaru2013-10-27 11:02

Lietuva sparciai tolsta nuo demokratinio valdymo. Isigali "elitine"- klanine autokratija. O tokie lauciai, kuriai, kryzeviciai- tai Lietuvos geda.

laima2013-10-27 10:32

viskas prasideda nuo rinkimų teisės ? ar pas mus vykstančius rinkimus , galima vadinti rinkimais ? gal daugiau tai būtų prekyba balsais , tik labai , labai giliai kontrabandiškai paslėpta ? tik čia vieni išaiškinami , o kiti dar daugiau užslaptinami ? reitingavimas būtų gerai , jeigu jis būtų privalomas , ir visi suprastų , kaip tai daryti ? aš manau , kad šitoje vietoje ir vyksta didžiausi pirkimai , nes tuos kryželius gali sudėti tie , kas tuos biuletenius saugo , užrakina ir t. t. ?

>gal2013-10-27 09:57

Negąsdinkite "valstybės griovimo įrankiais". Ir nemanipuliuokite Juknevičienės lygio argumentais. Tai jūs apsimetate, kad nesuprantate, kas piktina tautą ir ko ji nori. O ji nori, kad išliktų Lietuva, lietuvybė, šeima, kad kosmopolitiniai vagys ir jų šeimynėlės būtų nustumti nuo valdžios ėdžių, iš kurių rotacijos būdu punta jau dvidešimt metų, neprileisdami sąžiningesnių. Valstybės griovimo įrankis yra ne tauta, o Vaigausko VRK ir išsigimstančios sisteminės partijos.

Gal2013-10-27 09:45

bandymui paskelbkime referenduma,kad visus mokescius reikia sumazinti dviem trecdaliais? Kas gali suabejoti tokio referendumo rezultatais? Todel, referendumai ne demokratijos isikunijimas tokioje visuomeneje,o budas manipuliuoti zmonemis ir mazinti parasu skaiciaus negalima. Cia ne Mazuronio chebros suorganizuotas balius karineje bazeje,o sumazinus parasu skaiciu,valstybes griovimo irankis. Ir nereikia apsimesti,kad ,,ekspertu,, ideologai to nesupranta.

to referendumus labai mėgo2013-10-27 09:37

JAV piliečiams ir nereikia referendumų, nes jie renka net teisėjus, šerifus, be vietos bendruomenės balso net mokyklos direktorium netapsi. O pas mus žmonės netgi seniūno patys išsirinkti negali, nes partijos į bet kokius valdiškus postus suskiria savo uoliausius knechtus, nepatekusius prie Seimo lovio. JAV toks bardakauskas po Dembavos įvykių su smilga šiknoj lėktų iki Mėnulio jau kitą dieną, o žiniasklaida atkastų, kur dingo lėšos , skirtos nustatyti telefono buvimo vietai, įvardintų kaltuosius. Mobiliojo ryšio operatoriai suokėtų milžiniškas baudas. Bet pas mus tyla - "pagrindinis" žinių portalas delfis rašinėja apie sekso pozas ir pdr teises, lrytas užsiima kaimiečių, sugarmėjusių į sostinę smegenų plovimu. Todėl referendumas Lietuvoje būtinas.

to Referendumus labai mėgo2013-10-27 08:38

labai "patikimas" šlatinis Wikipedija... ir aš ten galiu prirašyti vėjų. Geriau įvardink kokius sprendimus hitleris ar musolinis priėmė referendumų pagalba. PVZ. paskelbė karą, pradėjo holkaustą... na pavyzdžius pateik. kokius įstatymus priėmė referendumu, kurie vėliau privedė prie tragedijos... ir t. t. mėgini įteigti, kad tik šūdelitis gali nuspręsti tautos likimą...

Cha2013-10-27 07:06

Abu Grybauskaitės batlaižiai. Deja, bet tik tokius ir Ponia kviečia į savo diskusijas. Ko iš jos norėti- jai Tauta ir visuomenė Ne Prie Ko. O Šindeikis buvo protingas vyras, kaip jis tuo š... tapo nesuprantama. Laučių sisteminiai nusipirko už- pareigas LTR. Menkystos du. Brrrrrrrrrrr

Vargšans debilams2013-10-27 05:58

Ko jūs čia draskotės? Vis tiek niekas į jus nekreipia jokio dėmesio, nes tik saujelė psichinių ligonių ir "nuteisingai" nuteistų, todėl nepatenkintų debilų banda esate. Jokie normalūs leidiniai nespasudina nei tokių straipsnių, nei kas nors kreipia dėmesį į jūsų kliedesius, nevykėliai.

x2013-10-27 05:56

Piliečio politinis veiksnumas koment.lt/node/895

Letas Palmaitis2013-10-27 05:33

Tiesa, Benas vis siūlo skaityti Heneckės Kardelio "Adolfas Hitleris Izraelio įkūrėjas". Jam jau atsakyta komentaru prie "Rusijos Čečėnijos sudėtyje", tegu ten paskaito. Mat daugeliui visos problemos išsisprendžia pritaikant vyresniojo brolio formulę "Jesli v krane net vody, vodu vypili žydy". Juk taip paprasta ir aišku! Belieka tik išsirinkti pas Vaigauską tikrą lietuvį...

Letas Palmaitis2013-10-27 05:20

Įdomu, kiek dar lieka idiotų, kurie tiki, neva jie ką nors "išsirenka". Ar nematote, kad per 20 metų "renkama" vis iš tos pačios gaujos paeiliui? Jau konservatoriai, patriotai, uspaskichai, paulauskai, vagnoriai - mirk iš juoko, visi susimaišė! o kažkas dar mano, kad dalyvavimas - nedalyvavimas Vaigausko cirke kažką "lemia" ir yra "pilietinė pareiga". Kai raselės pagaliau uždraus referendumus, panorės uždaryti ir Vaigausko cirką, kad būtų visai saugu net ir proanūkiams. Tik bilderberginiai šeimininkai neleis - juk kažkam reikia vaidinti nesamos valstybės piliečius.

d32013-10-27 05:17

ko taip pergyveni? jewrosojuzas - ketvirtasis reichas

Referendumus labai mėgo2013-10-27 05:08

Hitleris ir Musolinis. O JAV Konstitucija iš viso referendumų teisės visuomenei nesuteikia. Čia iš straipsnio Wikipedijoj: Critics of the referendum argue that voters in a referendum are more likely driven by transient whims than careful deliberation, or that they are not sufficiently informed to make decisions on complicated or technical issues. Also, voters might be swayed by strong personalities, propaganda and expensive advertising campaigns. James Madison argued that direct democracy is the "tyranny of the majority." Some opposition to the referendum has arisen from its use by dictators such as Adolf Hitler and Benito Mussolini who, it is argued, used the plebiscite to disguise oppressive policies as populism. Hitler's use of plebiscites is argued as reason why, since World War II, there has been no provision in Germany for the holding of referendums at the federal level.

d32013-10-27 05:07

tai ko cia pratrydai?

kam idomu2013-10-27 05:03

Paziurekite dokumentini filmuka Kloniogatves dienorascio fb.Nuo policijos smurto Klonio gatveje nukentejusi R.Radisauska..ir ne tik...turetumete suprasti is to filmuko kur gyvenate...

d32013-10-27 03:59

kol vaigauskas skaiciuos jusu balsus, savo prezidento niekuomet neissirinksit. nei nesvajokit.

Darijus2013-10-27 03:25

Puiku. Kuo labiau jie nusišneka, tuo labiau save demaskuoja. Juk, kuo toliau, tuo daugiau žmonių jau supranta ką daro sistema su savo demagogų korpusu. Bet kritinės mąstančių žmonių masės dar nėra. Manau, ji tik pradeda formuotis. Iki gegužio pamatysime tikrą propogandos škvalą įvairiomis formomis. Bet, dar ne tokios dezinformacinės sistemos žlugo. Juk visos Europos šalys po truputį atsikvošėja. Aišku norėtųsi greičiau, bet skubėjimas priveda prie nelaimės. Niekšeliai turi atsiskleisti pilnai.

omg2013-10-27 03:12

kada kontitucijos laužytojai ir niekintojai bus teisiami??? ar niekinti pagrindinį demokratinės valstybs intrumentą jau tapo demokratinės valstybės norma?

Raigerdas2013-10-27 03:06

Na, čia įdomios personos prašneko. Man kažkodėl tai priminė Džrodžo Orvelo kiaules iš "Gyvulių ūkio". Pavyzdžiui, A. Šindeikis kviečia galvoti blaiviai, bet net nežinau, kada būna tas momentas, kada jis pats blaiviai galvoja. A. Šindeikis kalba apie EŽTT kaip Sadamas Huseinas, savo laiku, apie Ameriką, arba, kad ir tas pats Chruščiovas apie Ameriką: "Mes jus pasivysime ir pralenksime". Mane stebina tik vienas dalykas: iš kur jie atsiranda? Iš kur pas mus tos Arogantiškos kiaulės, kaip rašė Dž. Orvelo apie "Gyvulių ūkį". Tiesa, pamiršau, kas gi jiems rūpi? Po referendumo gali Lietuvos turto parceliavimas sumažėti. Gali ir elitinių kiaulių kiekis sumažėti, o tai reiškia ir galia apmažėti. O šitas Vladimiras Laučius tai čia dar vienas Dž Orvelo personažas? Ką jis čia kliedi:"Nes dažnai girdime, kad tai, kas nauja, būtinai yra gerai, tai, kas atnaujinta, būtinai yra geriau..." Kas tie "dažnai girdintys" apie kažką tai nauja? Aš kol kas mačiau tik vieną V. Laučių. Neturiu nei vieno pažįstamo, kuris taip galvotų, kaip galvoja V. Laučius. Dar gali būti, kad panašiai galvoja kitas Vladimiras, bet Žirinovskis. Manau, kad jis labai pritiktų šitai diskutuojančiai kompanijai. Čia, kaip tik būtų jo lygmens kompanija. Tiesa, jis galėtų, pvz. , A. Šindeikiui ir per veizolus užvažiuoti, jeigu tas nesutiks su jo nuomone. Bet, kadangi A. Šindeikis Žmogaus Teisių negerbia, tai, gal ir gera pamoka būtų. O Dieve, kas pas mus išbujojo toj Lietuvos žemėj? Arogantiškos elitinės piktžolės.

Benas2013-10-27 02:02

skaitykite knyga gal dar yra knygynuose HENECKE KARDEL-------ADOLFAS HITLERIS IZRAELIO IKUREJAS galite pasiguglinti perskaite viska suprasite

Benas2013-10-27 01:57

Su kai kuo reiktu sutikti jei butu save gerbenti Tauta tai tokie niekada nedergtu ant Tautos ir niekada nepapultu su tokiu gestapiniu mastymu i prezidentura ir niekada neturetome tokiu prezidentu. Mano nuomone cia susirinke marksistai, bolsevikai ir tyciojasi is Tautos. Arteja rinkimai i prezidentus gal kada nors anot Gajauskaites issirinksime lietuvi prezidenta?

skorpas2013-10-27 01:54

AIŠKU mes drgraduojantys...ačiū

idomu2013-10-27 01:36

ar visur įstatymai vienodi ...pas mus vagys išvogę milijonus,YRA DIDIULĖJ PAGARBOJ,o idomu,kaip anglijoje ,vokietijoje,ir ten TOKIA PATI -PAGARBA?

pensininkas2013-10-27 01:16

Pritariu gerb. Palmaičiui (1 komentaras), kad tokį elitą reikėtų patalpinti į salą. Tik Trakų pilies sala jiems per gera. Siūlyčiau Kretonos ežero Paukščių salą.

brr...2013-10-27 01:09

tai ne politologai,tai d.politologai (suprask dvaro politologai). Niekad iš jų daugiau nė nesitikėjau. Gi žmonės tokiais būdais stengias išgyvent. Tik vaizdelis ,labai jau tragikomiškas - tarsi sėdėtų kokioj bačkoj , iki ausų šaltame vandenyje, o pinigėlius gautų už "fakto",kad jaučiasi gaivioj , saulėto kurorto aplinkoj,meistrišką imitavimą:). Apgailėtini seiliai.

ome2013-10-27 00:48

Per 23 metus susiformavęs "Kriminalinis elitas" ir jį aptarnaujantys "padchalujai" jau atvirai drįsta tyčiotis iš tautos ir jos teisių, matomai nujausdami jų valdžios galą pradeda iš visų pakampių lysti jų pagrindinės atmatos ir dėstyti savo "status quo" išlaikančias nuomones.

To 142013-10-27 00:46

:-)

suomis2013-10-27 00:45

Ko norėti iš parazituojančių kvailių, niekuo jie nenustebino.

pensininkas2013-10-27 00:45

Tarp kitko, Vladimiro Laučiaus pavardė pagal tėvą yra Otkupčikov ir atvyko jis iš Leningrado ne bereikalo, veikė, kad atkurtos Lietuvos valdžia patektų į prorusiškas rankas ir atrodo nekurį laiką buvo Landsbergio partijos TS(KP)konsultantu? Rezultat na lico.

pastaba2013-10-27 00:40

"Veidas" niekada neapklausinėja "runkelių" gatvėse,"Veidas" apklausinėja Elitą ir kabinetininkus.Taip kad ten su tais 70% Laučius su Šindeikiu sau susikala vinis į smilkinius. :)

genijai2013-10-27 00:38

Šaunuolė valstybininkų gauja... Nepaleidžianti iš savo rankų galios svertų. Be abejo, už mus kaimo runkelius ji kur kas daugiau išmano. Kaip kitados tautų tėvas Stalinas,Hitleris,Pinočetas...JAV prezidentas Trumenas leidęs panaudoti branduolinius užtaisus Japonijoje. Laikykitės genijai..

jie bijo2013-10-27 00:09

Šio "elito" chalujų projektuose nėra vietos valstybės piliečiams , norintiems savo Tėvynei Laisvės, Tiesos ir Teisingumo. Šie dvasios ubagai vienodai ištikimai tarnautų suslovui, carui, ar kitam ponui, už "gardesnio valgio šaukštą"(anot poeto}.

Komentaras2013-10-27 00:02

Man nuoširdžiai gaila, kad tokie RINKTINIAI, kurių fizionomijos matosi ir kurių postringavimai girdisi, mindo Lietuvos žemę ir kvėpuoja lietuvcišku oru...

Bet liuks straipsnėlis2013-10-26 23:46

Juokiausi , gerai rašot

Jau matome2013-10-26 23:40

Kad mus išvadino nevispročiais, keliančiais pavojų "demokratiškai išrinktam elitui"

Nuomonė2013-10-26 23:35

O buvo taip. Kgb žinojo, kad žlugs sovietai ir sugalvojo sistemą, kaip išlaikyt valdžią. Ją įvilko į "demokratijos" aprangą, kur valdžią gavo "demokratiškai išrinkta" partija, atsiprašau "dvi" partijos. Visos kitos nesusipratėlių partijos sunaikinamos (būdai įvairūs, t. p ir iš vidaus, gal po agentą prie kiekvieno nesusipratėlio, naudojama ir žiniasklaida. Pvz. Prisikėlimo partija, DK ir t. t. ). Taigi iki šios dienos valdžios savo (mus atstovaujančios) neturime. Bet kažin kokie metodai, kai dabar tauta nori paimt valdžią ne per savo partijas, o tiesiogiai. Ką visu iki vieno paskelbs naciais? Ar kokie dar metodai bus naudojami?

vilte2013-10-26 23:32

Atsiprasau , Palmaiciui

Prof. G. Merkys2013-10-26 23:32

Pacituoti politologų pasisakymai apgailėtini. Lyginant su Basanavičiumi arba Vileišiais, tie dabartiniai veikėjai yra dvasios liliputai, protinio darbo plebėjai. Akivaizdu, kad Lietuvos krizė - tai elito krizė. Lietuvoje tikrai nėra "runkelių" krizės. Dabartinis elitas intelektualiai ir moraliai nesubrebdęs kurti gyvybingą valstybę, sugeneruoti vertingas idėjas, konsoliduoti ir prasmingai vesti paskui save pilietinę tautą. Už 40-50 metų Lietuvos neliks. M. A. Suslovas gali vartytis iš džiaugsmo. Jo frazė: "bus Lietuva, bet be lietuvių". Ačiū elitui.

vilte2013-10-26 23:31

Pritariu gerb. Plalmaiciui !

Elitas??????????????2013-10-26 23:15

Trūksta žodžių, Laučiau. Kai žmogus kvailas, geriau patylėtų..

Be žodžių2013-10-26 23:12

Be komentarų. Baisu. Tokiu kvailių net miške nerasi. Jie, matyt, nelabai patys skaitė Konstituciją, arba nelabai lietuviai, kad niekaip negali suvokti teiginio, kad valstybę kuria tauta. Nu, kas jiems neaišku?

Untanas2013-10-26 23:11

Va dėl ko (paniekos liaudžiai) ir kyla visos revoliucijos, tik visi elitai to suprasti nesugeba.

Letas Palmaitis2013-10-26 23:08

Jei visa tauta susideda iš tamsuolių ir intelektualiai neįgalių asmenų, tai argi negalima jos palikti ramybėje tokios, kokia yra, nes juk garsioji demokratija skelbia tautų (tiek "šviesių", tiek "tamsių") teisę į apsisprendimą? Na tad būkime kokie esame. O šviesuoliams siūlyčiau susikurti savo atskirą valstybę - manyčiau, jie visi sutilptų Trakų pilies saloje. Ten juos visus reikia suvežti, tegu gyvena iš turizmo. Jų apsauga pasirūpinsime!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi