Konstitucinis teismas, kruopščiai per 72 valandas išnagrinėjęs į vieną bylą sujungtus Prezidentės ir Seimo kreipimusis (susipažinti galima ČIA ir ČIA), paliko galioti Seimo rinkimų rezultatus daugiamandatėje rinkimų apygardoje.

Neteisėtais Konstitucinis teismas pripažino tik rinkimų rezultatus Biržų-Kupiškio apygardoje.

Be to, konstatuota, kad Darbo partijos kandidatų Živilės Pinskuvienės, Jolantos Gaudutienės, Jono Pinskaus, Vytauto Griciaus, Viačeslav Ždanovič vietos partijos sąraše po reitingavimo nustatytos neteisėtai. Todėl trys Darbo partijos kandidatai – Jolanta Gaudutienė, Jonas Pinskus, Živilė Pinskuvienė – neteisėtai pateko į parlamentą.

Taigi, pakartotiniai rinkimai vyks tik Biržų-Kupiškio ir Zarasų-Visagino (čia rinkimų rezultatai panaikinti anksčiau) apygardose.

Daugiamandatėje apygardoje viskas lieka kaip buvę, nes pažeidimai neturėjo nė menkiausios įtakos nustatant esminius rezultatus.

Taigi, Konstitucinis teismas įrodė, kad nieko labai baisaus neįvyko: kalbos apie falsifikuotus rinkimus yra tik galimai liguistai jautrių piliečių fantazija, o galimai masinis balsų pirkimas už pinigus, dešras ar degtinę – nelabai reikšminga ir demokratinėje visuomenėje beveik natūrali smulkmena, į kurią sveiko proto piliečiai neturėtų kreipti didelio dėmesio.

ekspertai.eu sveikina visus su sėkmingais ir demokratiškais rinkimais. Viskas tvarkoje.

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
Pikasas2012-11-13 13:51

Seimas neturi kur trauktis, nes pats prašė KT išaiškinimo. Dabar tenka jam paklusti. Seimui būtinus politinius sprendimus tenka daryti skubiai, nes jo legitimacija baigiasi. VRK pirmininkas Z. Vaigauskas kaip niekad anksčiau stengėsi nepatekti tarp kūjo ir priekalo. Nepavyko, nes ir pavykti, manau, negalėjo. Bet koks bandymas VRK išmetinėti iš DP kandidatinio sąrašo asmenis, negavus konkretaus teismo verdikto, vis tiek būtų kišimas galvos į besiveržiančią kilpą. Prezidentė turi vadovautis LR Konstitucija, ką ji ir daro. Joks politikas ar politologas nenurodė jokių konkrečių konstitucinių pažeidimų net ir nebando nurodyti, nes gal ir patys suvokia, kad jų nėra. Yra moralinė pozicija, kuri, manau, vertintina prezidentės naudai. Rinkimų įstatymo laužymas nėra partinės rietinos, kaip kai kas bando teigti. Tai - kriminalas. Žiniasklaidoje pasirodė labai daug įvairiausių rašinių, kuriuose bandoma ir kitaip klaidinti žiūrovus ir skaitytojus Darbo partijos ir jos atstovų legitymumo tema. PASIAIŠKINKIME: Labiausiai į akis krenta tai, kad dirbtinai painiojami du skandalai ir jų galimos pasekmės. Vienas jų susijęs su Konstitucinio teismo Seimo rinkimų vertinimu, o kitas su Darbo partijos ir jos vadovų 160 tomų prikaupusia baudžiamaja byla. KT neturėjo gavęs jokio prašymo nagrinėti ir vertinti DP ir jos vadovams iškeltų kaltinimų ir net negalėjo to daryti. Tad verta suprasti, kad KT sprendė tik klausimą ar Seimo rinkimuose padaryti įstatymo pažeidimai galėjo iš esmės įtakoti rinkimus. KT nusprendė, kad taip galėjo atsitikti su penkiais DP nariais, kurie "in corpore" buvo vienoda tvarka atžymėti rinkimų biuleteniuose. KT neturėjo nei laiko, nei galimybių ištirti kokie konkretūs rinkėjai taip keistai elgėsi ir kodėl jų nuomonė taip idealiai ir kartu įtartinai sutapo. Jau aišku, kad papirkti kalinius dideliu mastu buvo norėta, tik nelabai aišku kokioje apimtyje tie norai konkrečiai buvo įgyvendinti ir kokie rinkėjai tiems norams pakluso ar buvo papirkti. Pašalinti iš DP sąrašo nariai gali bandyti eiti teisminiu keliu savo teisių atstatymui. Ir nesiryžčiau tvirtinti, kad jiems nepavyktų laimėti. Akivaizdu, kad ir per šiuos per Seimo rinkimus daugeliu atveju buvo pažeidžiamas Seimo rinkimų ir kiti įstatymai. Dviejose vienmandatinėse apygardose nukentėjo ir tie rinkimus laimėję asmenys, kurių sąžiningumu neteko suabejoti. Vadinasi, kažkas nėra gerai įstatyminėse nuostatose, jei yra galimi tokie išrinktų kandidatų teisių pažeidimai. Manau, kad vienmandatinėse apygardose, įrodžius papirkinėjimo atvejus, sukčiai turi būti teisiškai įvertinti, o kiti rinkimų dalyviai dėl jų veikų neturėtų nukentėti, kaip gavosi dviejų apygardų atvejais. Tokie įstatymų patobulinimai yra Seimo teisė ir ja būtina pasinaudoti, kad ateityje panašūs variantai negalėtų pasikartoti. Darbo partijos veikloje galima pastebėti kur kas didesnių problemų, negu pavienis ar grupinis balsų pirkimas. Niekam nebuvo didelė paslaptis, kad ir per ankstesnius rinkimus buvo visaip piktnaudžiaujama DP kandidatų naudai. Jei pavieniai atvejai buvo sunkiai susumuojami ir jie gal ir negalėjo iš esmės pakeisti rinkimų rezultatus, tai visai kas kita yra su neskaidriomis finansinėmis lėšomis bei jų panaudojimu. Jau ryškėja, kad tos sumos galėjo net kelis kartus viršyti rinkimų įstatyme numatyta 3,9 mln litų normą. Labai tikėtina, kad tokių neskaidrių sumų panaudojimas buvo šiurkštus įstatymo pažeidimas, galėjęs nulemti rinkimų baigtį. Būtent tada ne kartą siūliau teisėsaugai aiškintis visas aplinkybes. Neteisėtu būdu gauti Darbo partijos rinkimų rezultatai negalėjo būti legitymuoti. Jei VRK to "nepastebėdavo", tai tą privalėjo pastebėti teisėsauga ir pasiūlyti Teisingumo ministerijai suspenduoti Darbo partijos teises iki galutinio teisinio įvertinimo. Įtarimams pasitvirtinus, DP registracija Teisingumo ministerijoje privalėtų būti panaikinta. Žvelgiant giliau, nesunku pastebėti, kad visos tos neteisėtos situacijos inspiratoriumi galėjo būti pats partijos pirmininkas V. Uspaskich. Jei tos neskaidrios lėšos buvo gautos iš užsienio, taip bandant įtakoti Lietuvos politinę bei ekonominę sistemą, tai kam neaišku kaip visa tai tektų vertinti? Jokios užsienyje egzistuojančios politinės ar verslo jėgos neturi jokios teisės tokiu antiįstatyminiu būdu susipirkti mūsų šalies ekonomiką ir politiką. Tokių jėgų tarpininkai, gyvenantys Lietuvoje, po teismo įvertinimo privalėtų atsakyti pagal LR Baudžiamojo kodekso nuostatas. Nuosprendis, manau, turėtų būti griežtas, bet teisingas, nes tai galėtų būti įvertinta, kaip valstybės išdavimas.

netik2012-11-12 17:15

eks prokuroras Paulauskas nusipelne gyventi geriau bet ir kiti prokurorai ir teisejai ,kur Viktoriuko pinigai is 200 milionu beliko 60 ,netikiu kad tiek pravalge .

vagiu nebaudziamumas2012-11-12 17:10

dar karta patvirtina ,kad teisesauga ir teisetvarka yra korumpuota .

Algis2012-11-12 15:31

Juokinga skaityti komentarus, kurie tą Darbo partija ir Uspaskichą daro tokiu baubu, kad jau neduok dieve. O jūs pasakykite nors vieną Lietuvos politiką iš buvusių už kurį normalioje šalyje būtų balsuojama. Pradėkim nuo Kubiliaus. Prisiminkim uošvienės privatizuotus vienuolynus. Na ir aišku visi pasakis, Kubilius nei prie ko, tuo metu gi jis tik savivaldybėje dirbo. Paimki Geonaftą, parduota už 56 000 000 Lt, kai jos pelnas už metus buvo 50 000 000Lt. Ir prieko čia Kubilius. Jis gi taip brangiai pardavė. Paimkim jo partijos atstovą Kreivį. Būdamas ministru pasidarė milijonieriumi. Aišku visi pasakis . Jis čia nei prie ko. Mama valdė jo turtus. Paimkim Masiulį, kuris sugebėjo pareikšti, kad už 5000 Lt atlyginimą dirba tik vagys, arba durniai. Na visi pasakis, pagėręs buvo tai leptelėjo. Grybauskaitė, buvusi finansų ministre. Padovanojo Maximai 80 000 000 Lt pagal tą pačią schemą už kurią būsimos mamos sėdasi į kalėjimą ir grąžina iš Sodros pasisavintus pinigus. Aišku visi pasakis, tai buvo senai ir netiesa. Prie ko čia Grybauskautė. Matuzas. Na čia tai jau viskas aišku. Konservatoriai valdžioje, Matuzas nekaltas, Konservatoriai opozicijoje, sodinasi. Kodėl visi tie komentatoriai tik apie Darbo partiją. Jie tokie pat kaip ir visos kitos partijos. Tik labai nepatinka tai, kad Uspaskich vagį vadina vagiu, melagį melagiu, o tai nepriimta tame "elite".

Pikasas2012-11-12 10:49

Net ir LRT televizijoje pamatyti tokį įžūlų politinį "šoumeną", kokiu pasirodė Viktoras Uspaskich, retokai tenka. Net ir laidos vedėja Nemira Pumprickaitė sekmadienio vakarą kartą kur kas padoriau atrodė. (str. pas "delfistus") Tai, kad p. Viktoras yra praradęs sugebėjimus vertinti savo politinę ir kriminalinę situaciją galime pastebėti dažnai todėl, kad jis nuolat kviečiamas į visas įmanomas laidas, kur leidžiama jam, kaip laidos dalyviui, pliurpti įvairius įžūlius absurdus ir, kas keisčiausia, tam tikrai publikos daliai tokios laidos netgi patinka. Gal specifiniam žiūrovui būna smagu suvokti, kad yra už jį kur kas didesnių "pridurkų" ir jis gali iš tokių pasišaipyti ir pats savyje, ir su kaimynais. Dar keisčiau yra tai, kad per rinkimus tas pats žiūrovas meta savo pirktą ar nenupirktą balsą į urną, gal norėdamas, kad politinio "šou" spektaklių būtų ir ateityje, nes jam tai malonu stebėti. Tai , kad "kniazius"' suįžūlėjęs iki sunkiai suvokiamo dydžio, dalį kaltės turi prisiimti ir mūsų vangoka teisėsauga, ir neturinti moralinio stuburo žiniasklaidos dalis. Dabar V. Uspaskich remiasi būtent teisininkų lėtumu. Jis aiškina, kad jei "per tiek laiko neįrodė, kad esu kaltas, tai aišku, kad - nekaltas". Jei šeštadienį teisininkai N. Pumprickaitės laidoje pakylėjo Darbo partija iki antro rezultato, vedėjai tyliai pritariant, tai kodėl kitą dieną Viktoras negali teigti, kad "Darbo partija" laimėjo rinkimus? Na, kad teismas nuosprendžio dar nepaskelbė, tai nereiškia kad jo greitu laiku Darbo partija,V. Uspaskich ir kiti kaltinamieji jo neišgirs. Dabar, galės savo išminties krislus paskutinėje kaltinamojo kalboje žarstyti. Kažkodėl, neatrodo, kad šį kartą jie ką nors išskirtinai sujaudins. Jau įvykę, berods, 98 teismo posėdžiai, susiję su šia sukčiavimo byla. Sunku būtų patikėti, kad teismui ir prokurorui nenusibodo Viktoro ir jo aplinkos veiksmai, skirti proceso vilkinimui. Net ir šis normalus jausmas, kurį kai kas iš šalies paminėjo, kaip realiai egzistuojantį, V. Uspaskich pasirodė, kaip gelbėjimosi ratas ir jis su savo advokatais dėl tokios pašalinės nuomonės bandė nušalinti visą teismo kolegiją. Nepavyko to padaryti ir dabar Viktoras toliau keliauja po televizijų ir radijo laidas, sekdamas tas pačias legendas apie jo "politinį persekiojimą" Maskvoje ir Briuselyje. Jei V. Uspakichu būtų norėję susidoroti politiniai kompanijonai, tai jam, nebūnant vienu metu nei politiku, nei valdininku, į keturių valdžiūnų "politinę tarybą - karietą" nebūtų kvietę. Ten jis, sėdėdamas šalia AM Brazausko, A. Paulausko ir K. D. Prunskienės kaip niekur nieko svarstė apie valstybinį biudžetą ir nagrinėjo kitus klausimus, susijusius su valstybės slaptumo teisę turinčius dokumentus. Štai, koks jis buvo tada "savas". Toks jis ir liko dabar, nes be jo valdančioje koalicijoje A. Butkevičius Lietuvos ateities nemato. O juk LSDP gretose yra kvalifikuotų specialistų, kurie savo darbais nevertė visuomenės abejoti jų sąžiningumu. Kam tada reikėjo LSDP pirmininkui telkti apie save gerokai susikompromitavusią, dar AMB laikus menančią aplinką? Jei ne tokie "aktyvistai", kai J. Olekas, J. Bernatonis, V. P. Andriukaitis ir panašūs, tai gal ir naujais LSDP pažadais apie korupcijos stabdymą ir svarbių projektų tęsimą galima būtų patikėti. Prisiimti bendrą atsakomybę su tokiais "specais" reiktų A. Kubiliui daug drąsos. Ar ji būtų pamatuota? - klaustukas. Kartais, tvirta opozicija gali nuveikti gal net daugiau darbų, naudingų mūsų visuomenei, negu dirbant socdemų šešėlyje.

emigrante2012-11-12 00:09

neisizeiskite ponai-lietuva-stebuklu salis. grobia zinoma vaika-kgb 20 metu uzsislaptnes darbuotojas. apie gerb prezidente isduodam info kaip apie partmokyklos darbuotoja. patriarchas-dedule,adamkus-fermeris. jei as ko nors nemaisau,lietuvoj gali buti teisiamas uz kuji ir piautuva? o kgb darbuojasi atvirai? ka tas ruskelis suvirintojas nori padaryti kgb-istu valdomai lietuvai-pakelti atlyginimus? gal jis ne proto bokstas,bet gerbiamas zmogus tikrai. bent ne kgb-istas. man pritartu ir tevas-9 forto ir sibiro tremtinys ir uosvis-sibiro tremtinys.

Audronė2012-11-11 22:21

Šaunus 27 Vaido(VDS) komentaras.Pritariu 100 procentų tokiai analizei,ir dar dėl to,kad optimizmo ir tikėjimo yra.

Pikasas2012-11-11 18:31

Manau, kad per šiuos Seimo rinkimus VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas dirbo padoriau, negu ankstesnių įvairių rinkimų metu. Jis su komanda netgi išdrįso panaikinti vienos apygardos balsavimo rezultatus, nors juose antrame ture varžėsi "trojkos" kandidatai. Su Biržų - Kupiškio apygarda jis adekvačiai pasielgti netgi negalėjo, nes nebuvo pakankamai įrodymų dėl pažeidimų skaičiaus, galėjusio nulemti rinkimus. Už minim , kaip DP įtakotą VRK narių šešiukę vargu ar pirmininkas gali atsakyti. Gal ne jis ją labiausiai įtakojo. Daugiamandatėje trijų išrinktų Seimo narių darbiečių išmetimas iš sąrašo, apskritai, ne VRK kompetencijos klausimas. Tai galėjo kiek pritemptai padaryti tik KT, norėdamas parodyti, kad ir jis kai ką gali bendro ažiotažo fone. Teks dar sulaukti tam Seimo pritarimo, nes rezultatai jau buvo VRK patvirtinti. RETRO 2009-06-15 "Akivaizdu, kad Vyriausios rinkimų komisija (VRK) dirba taip, kad kuo labiau įtikti kairiosioms jėgoms jau nuo pat jos sudarymo. Pavyzdžių galėčiau paminėti visą eilę, o VRK pirmininkas Z. Vaigauskas dažniausiai ir būna tam tikro gan subtiliai išmąstyto teisinio nihilizmo iniciatoriumi. Kai jis įsakymo "iš savų" negauna, tai net dešimtys milijonų nešvarių rinkimams skirtų lėšų būna nepastebėta. Jei užsimenama kažkas abstrakčiau, tai tik tada, kai "šauktai jau būna po pietų". Jei kairieji rinkimų eigoje pralaiminėja, tai VRK pimininkas atrodo nori po stalu palįsti, kad tik į kokį elementarų žurnalisto klausimą jam netektų atsakyti. Išsisukinėja jis taip eilę metų. Na, ir ką? Tas "Titanas" plaukioja šiltoje Golfo srovėje ir joks ledkalnis jam negresia. Atsokomybę (sakyčiau, jos didelę dalį) turi prisiimti VRK ir pirmoje eilėje jos pirmininkas Z. Vaigauskas. Jei buvo politinės jėgos, kurios blokavo informacija, tai VRK galėjo tūti ta institucija, kuri pasirūpintų jos didesniu paviešinimu. Tačiau, jei būtų leista neribotai leista rinkiminės agitacijos lėšas, kaip būdavo per ansktesnius rinkimus, tai situacija demokratiniu požiūriu būtų buvusi dar nepalyginamai blogesnė. Žinom, kas didžiausias neskaidrias lėšų sumas valdo ir be didelių konkrečių išaiškinimų. Ne veltui Rusijos žiniasklaidos erdvėje aiškinamasi, kiek gali kainuoti LR Prezidento ar Seimo nario kėdė ar net viso Seimo dauguma. Nespėsime tapti pakankamai sąmoningi, galime sudrebėti ir tokiai užsakytai "muzikai" pasiduoti. Pradėsim trepsėti su agurkėliu rankoje "Kniaziaus" stilimi, tai kaip tada?" P.S. Ar tikrai jau sudrebėjome?

optimistui2012-11-11 16:39

labas;beveik viskas issipilde kas parasyta/grazaus sekmadienio.

optimistas2012-11-11 15:39

Laikinumas ir gyvenimo ciklai. Cai yra sekmes,kada dalykai susidesto jums palankiai,ciklai ir pralaimejimu ciklai ir tu turi jiems leisti pasibaigti, kad ateitu nauji dalykai ar kad ivyktu pasikeitimai. Jei tu uzstringi ir priesiniesi tam,tai reikskia kad tu atsisakai judeti su gyvenimo srove ir tai bus tau skausminga. Yrimas,isnykimas reikalingas naujam augimui. Vienas ciklas negali egzistuoti be kito. Yrimo ir nykimo ciklas yra absoliuciai esminis dvasinei realizacijai. Tu turi stipriai kristi arba turi nutikti kazkokio laipsnio praradimas ar turi patirti skausma,kad tai tave atvestu i dvasini lygmeni. Arba jusu didele sekme turi tapti tuscia ir beprasme ir tapti pralaimejimu,tik tada pateksi i si lygmeni. Kiekviena laimejima lydi pralaimejimas ir kiekviena pralaimejima lydi laimejimas. Sia me pasaulyje,formu lygmens pasaulyje visi anksciau ar veliau pralaimes ir kiekvienas pasiekimas taps niekiniu. Visos formos yra laikinos. Tu gali tebebuti aktyvus ir megautis isreisksdamas save ir kurdamas naujas formas ir aplinkybes,bet tau nereikia susitapatinti su jomis. Tau nereikia suteikti joms saves jausma. Jos nera tavo gyvenimas,o tik gyvenimo situacija. Ciklai gali trukti nuo keleto valandu iki keleto metu. Yra mazi ir dideli ciklai. Daug ligu sukuriama priesinantis zemos energijos ciklams,kurie yra gyvybiskai svarbus atsistatymui. Saves vertimas daryti ir tendencija savo saviverte stiprinti is isoriniu,tokiu kaip pasiekimas faktoriu,yra neisvengiamai jus lydesianti iliuzija,tol kol jus tapatinsites su protu. Tai sunkiai jums leis,ar neleis visai susitaikyti su zemos energijos ciklais ir leisti jiems buti. Tuos kuriuos organizmo ismintis,kaip save saugojancia priemone sukurs liga,tam kad priverstu jus sustoti,kad suteiktu organizmui butina atsistatyma. Tol kol salygos jusu proto vertinamos kaip "geros" ,tai ar tai bus santykiai,nuosavybe,socialinis vaidmuo,vieta ar jusu fizinis kunas,protas stengsis prisijungti prie to ir tapatintis su tuo. Tai darys tave laimingu,leis gerai jaustis ir gal taps to kas tu esi ar manai esas dalimi. Bet nieko sioje zemeje(formu lygmenyje),kur viska grauzia kandys ir rudys eda,nesitesia ilgai. Arba tai pasibaigs arba pasikeis,arba ivyks poliu kaita:Tos pacios salygos kurios buvo geros vakar ar praeitais metais,staiga arba palaipsniui taps blogomis. Tos pacios salygos kurios dare jus laimingais,dabar yra nelaimingumo priezastis. Siandienos klestejimas taps tusciu vartotojiskumu ryt. Laimingos vedybos ir medaus menuo virs nelaimingomis skyrybomis arba skaudinanciu koegzistavimu. Arba salygos isnyks ir ju pasigedes pasijusi nelaimingu. Kada salygos ar situacija su kuria protas buvo susitapatines pasikeicia,proto sukurta tapatybe negali su tuo susitaikyti. Protas isikimba i nykstancias salygas ir priesinasi kitimui. Tai jauciama lyg kuri nors jusu galune atplesiama nuo kuno. Tai reiskia kad jusu laimingumas ir nelaimingumas faktiskai nesiskiria. Tik laiko iliuzija juos skiria. Atsisakymas priesintis gyvenimui,suteiks grozi,lengvuma ir nusvitima. Si busena nepriklauso nuo konkreciu dalyku,nepriklausomai ar jie geri ar blogi. Tai atrodo beveik paradoksaliai. Kai nebelieka tavo vidines priklausomybes nuo formu,isorines pagrindines tavo gyvenimo salygos labai linke gereti. Daiktai,zmones ar salygos kuriu manei kad tau reikia,kad butum laimingas,dabar ateis i tavo gyvenima be jokiu trukdziu ir pastangu ir tu gali laisvai jais dziaugtis ir vertinti tol kol tai tesiasi. Visi tie dalykai neisvengiamai isnyks,ciklas prasides ir baigsis,bet dings priklausomybe nuo to daugiau nebebus baimes to prarasti. Gyvenimas tekes lengvai. Laime kuri kyla is antriniu priezasciu niekada nebuna labai gili,tai tik blankus Buties dziaugsmo ir vibruojancios ramybes,kuri tu randi savyje izenges i nesipriesinimo busena, atspindys. Butis leis nesureiksminti poliariskai priesingai proto vertinamu dalyku ir islaisvins tave nuo priklausomybes nuo formu. Tada net jei viskas aplink trupes,skilines ir grius,tu giliai savyje tebejausi taikos ir ramybes serdi. Tu gal nebusi laimingas,bet busi ramus. Eckhart Tolle

Pikasas papildyta2012-11-11 15:00

Per visą šį rinkiminį skandalą, švelniai tariant, gan kukliai pasirodė kai kurie mūsų politologai, žurnalistai ir netgi teisininkai. Bandžiau atkreipti dėmesį į tų aiškinimų prasilenkimą su LR Konstitucijos nuostatomis ir esme, tačiau komentatoriaus galimybės yra labai menkos, lyginant su žiniasklaidos žvaigždėmis. Gal kai kurios tos “žvaigždės” nuo įtakojimų iš šalies yra labai prigęsusios, bet tai būtų atskira kalba. Ne ką geriau visame šiame cikle pasirodė ir reitinginės agentūros ar pavieniai sociologai, žarstę teiginius “iš lubų”. Pavyzdžiui, po viso ciklo pastarųjų V. Gaidžio rašinių kyla vis daugiau įtarimų, kad jis ne tik prijaučiantis socdemams, kaip pats yra prasitaręs, bet ir yra jų “klakeris”. Ko tada verti “Vilmorus” kontoros duomenys, nuolat reitingų viršūnėse rodę LSDP, o vėliau ir DP bei TPP rodiklius? Gal dabar jam jau reikės mažinti prezidentės reitingus, kaip “prognozuoja” V. Gaidys? Prezidentės išsakytas vertinimas, kad DP ir jos lyderiai, kurie figūruoja sukčiavimo byloje neturėtų būti valdančioje koalicijoje, kol teismas galutinio įvertinimo neišsakė – pakankamai logiškas. Gaila tik, kad jis ištartas gerokai vėluojant. Konstitucinis teismas šį kartą turėjo galimybę svarstyti tik tuos atvejus ir tik per paskutinius Seimo rinkimus, kurie daugiausiai susiję su Darbo partijos neskaidriomis įtakomis. KT savo žodį pagal tuos duomenis tarė. Beje, gan logišką. Ten, kur pažeidimų buvo mažiau ir jie negalėjo iš esmės įtakoti į rinkimų rezultatus, jokių kardinalių pasiūlymų nepadaryta. LRT programų metu ir kai kur kitur nuolat aiškinama, kad rinkėjai išsakę savo valią kas turi valdyti šalį. LSDP pirmininkas A. Butkevičius teigia, kad jis tik ta valia vadovaujasi. Socialdemokratai susilaukė dižiausios paramos. Net ir praradus vieną mandatą Biržų – Kupiškio apygardoje jų pranašumas išlieka. Keistai atrodo, kai politologai LT laidos metu aiškina, kad Darbo partija yra antroje vietoje, o laidos vedėja Pumprickaitė galva linksi. Ką tai galėtų reikšti? Jei jau taip yra, kad kairiųjų partijų trijulė, kurioje jokiu politiniu centru net nekvepia, norėjo savo sutartą dar prieš rinkimus koaliciją pateikti kaip nedalomą darinį, tai jie turėjo ir rinkimuose dalyvauti trijų partijų koalicijoje. Niekas negalėtų net bandyti kvestionuoti tokios koalicijos prioritetinių teisių, jei ji surinktų daugiau negu pusę per barjerą perlipusių partinių balsų daugiamandatinėje įskaitoje. Beje, tos trijulės susitarimas vėliau buvo pradėtas nuo rinkėjų netgi slėpti, vaidinant , kad tokio net nebuvo. Tai kaip suprasti tokius vinguriavimus? Manau, kad prezidentės retingas išliks pakankamai aukštas. Jei nuo jos nusisuks Darbo partijos elektoratas, tai nematau tame didelės problemos. Jis gal ir taip mieliau į Kremliaus žvaigždes dairėsi ir iš V. Putino malonių laukė. Kai kas gal jau pamiršo, kad buvo prasitaręs Rusijos valdžios atstovas. Jis teigė, kad ekonominės nuolaidos energetinėms žaliavoms galimos tik Lietuvai pasiūlius politinių nuolaidų. Kokių politinių nuolaidų laukiama ir ką gali pasiūlyti Lietuva, esanti NATO ir ES nare? Atsisakyti dalies savo ne tik ekonomimės, bet ir politinės nepriklausomybės? Ar ją tikrai verta parduoti už tas niekingas pakišas rinkimų metu? – turėtų pamąstyti net ir Darbo partijos elektoratas. KT išaiškinimus atspėti nebuvo sunku. Teigiau, kad daugiamandačiai rezultatai išliks, o pasirinktinai vienoje apygardoje bus panaikinti. Dar buvau paminėjęs, kad KT didžiausią dėmesį atkreips į kalinių balsų pirkimo skandalą. Taip ir įvyko. Tai nuspėti pasirodė perdaug sunku įvairiems “kreiviems lopatologams”, klaidžiojusiems po lankas ar gąsdinusiems “armagedonais”. Kai kas gal net labai nusivylė, kad sukčiavusiems DP atstovams nepavyko sugriauti Seimo rinkimų teisėtumo. Būtų visiškas absurdas, jei tik nedidelę vieno procento dalį siekiantys pažeidimai galėtų nulemti rinkimų daugiamandatinėje apygardoje anuliavimą. Panaikinti daugiau kaip milijono rinkėjų laisvai išsakytą valią, sukeliant politinę suįrutę šalyje, naudoti pakartotimes rinkimams keliolika milijonų litų papildomų lėšų būtų didžiausias absurdas, kurio Konstitucinis teismas nepasiūlė Seimui padaryti. Niekas negalėtų garantuoti, kad per pakartotinus rinkimus visokių papirkinėjimų ir net “kontorinių” provokacijų nebūtų daugiau. “Penkta kolona” nemiega… Manau, kad net jei ir būtų pasiūlytas toks nelogiškas sprendimas, Seime pakaktų politinės valios ir sveiko proto, kad tokio niekalo nepatvirtintų. “Kontora”, šį kartą atkakliai to siekusi, aiškiai pralaimėjo. Labai tikėtina, kad tai – Lietuvos žengimo demokratijos keliu ženklas. Nemanau, kad prezidentė tikėjosi, kad KT prabils apie vykstančią bylą Darbo partijai ir jos vadovams. KT neturėjo tokio klausimo, tad ir atsakyti į jį negalėjo. Tai turės atsakyti konkretus, sukčiavimo bylą nagrinėjantis teismas. Jei į Darbo partijos rinkimų rezultatus būtų pažvelgta taip atidžiai, pasitelkiant ir KT, po ankstesnių rinkimų, kai neskaidrios lėšos buvo švaistomos dešimtimis milijonų, šiandien V. Uspaskich gal net nebandytų atvykti iš Rusijos į Lietuvą, bijodamas suėmimo ir baudžiamosios atsakomybės. Kodėl tuo teisiniu keliu nebuvo einama anksčiau, verta klausti teisėsaugos institucijų. Dabar Viktoras vėl nutaiso šypseną, kelia pergalės pirštus ir aiškina, kad“nugalėjo demakracija”. Taip, demokratijos raiška tam tikra apimtimi pasireiškė. Kai kurie DP sąrašiniai nariai buvo išmesti už borto, o Kupiškio Biržų apygardos vienmandatinius rinkimus teks pakartoti. Tad, sunku suprasti, ko Viktorui striksėti iš laimės? Tauta dar kartą turėjo progą įsitikinti, kas rinkimų klastojimo lyderis mūsų šalelėje. Nors ir taip tas faktas seniai buvo vieša paslaptimi. Panagrinėta tik šių Seimo rinkimų niuansai. Teismas sukčiavimo byloje užgriebia ankstesnio laikotarpio tarpą. Jei LSDP pirmiminko pažadas sustabdyti V. Uspaskich teisinę neliečiamybę taps faktu, nutartis bus paskelbta senaties termino nesulaukus. Kai bus išanalizuota visa DP lyderio ir jo aplinkos finansinė ir kitokia galimai apgaulinga veikla, tai tada bus galima padėti tašką šiam ryškiai “kontoriniam” projektui. Tam reikės politikams bei teisininkams sukaupti pakankamai valios ir gauti visuomenės ryškų palaikymą. Manau, kad toks susiklausymas anksčiau ar vėliau tikrai ateis…

Vilimantas Milevičius - 272012-11-11 14:54

O Tamsta iš kur ištraukėte, kad būtent ekspertai suskaldė partiją? Skalbinius plauti viduje? C'mon, let's go - susiorganizuojam partijos suvažiavimą ir viską išsiaiškiname. Tų skalbinių viduje skalbti jau niekas nenori - užmerkė ir paliko. Ekspertams užtat ir lieka veikt viešai ir nieko nevyniot į vatą.

T2012-11-11 14:39

Ekpertai, kur L. Petronio pasakojimas apie Pociuno zuti? Tai nors papasakokite, ka mekena tas Petronis, ir kodel nepasakoja, tai ka prisizadejes.

Geri rinkimai2012-11-11 14:35

Juk kažką vienokiu ar kitokiu būdu išrinko. Absoliuti dauguma BANDERLOGAI.O dabar medžių viršūnių ARITMETIKOS uždavinys: ar banderlogų lygybėje, sukeitus banderlogus vietomis suma pasikeičia?

Jeigu2012-11-11 14:09

konstitucinis teismas ar kita institucija sudėtų taškus ne tik dėl DP, bet ir išnagrinėtų, kodėl LLRA eidama į rinkimus kaip koalicija VRK kažkodėl liko "nepastebėta, kodėl konservatoriai savo rinkiminei agitacijai naudojo ne tik legalius, bet ir nelegalius atominei skirtus pinigus, kodėl TT naudojo galimai kontrabandinius resursus, kodėl socdemai papirkinėjo bemdruomenes ir t. t. ir t. t. , tada galima būtų sakyti, kad klausimai išnagrinėti pilnai ir objektyviai. Dabar gi to nėra. Reiškia nėra nei demokratijos, nei teisingumo. Jų ir negali būti nes visi dabartiniai valstybės vadovai spjauna į Tautos balsą referendume ir kasdieną taiko vis naujus dvigubus standartus.

Reziume2012-11-11 13:43

... Padainuokime kartu su Vaigausku...O apskritai, puikiausiasis markize, viskas OK, viskas OK... dabar reikėtų ilgai ir nuobodžiai aiškintis, o kas gi įsakė likti Vaigauskui, analogija,- kas gi siuntė Pociūną į Baltarusiją...

Gintas,2012-11-11 13:02

pritariu Raimundui Smigelskiui- esmė buvo balsų skaičiavime. Kas gali paneigti, kad DK balsai nenukeliavo į socdemų sąskaitą ar panašiai. RINKĖJAI ir SKAIČIUOTOJAI tai ne tas pats.

to 14. Stebėtojas 2012-11-102012-11-11 12:52

Neverk, kad Uspaskichas buvo Maskvoje. Prisimink, kur buvo pabėges ministras Albertas Šimėnas, o taip pat Arturas Zuokas. Žinok, kad bėgioti sveika

Jo (VaidasVDS)2012-11-11 12:43

Kuo toliau, tuo labiau ekspertai man atrodo kaip "karštas komentaras-2", tik daug protingesnis ir rafinuotiškesnis. Suskaldėte prieš rinkimus Drąsos kelio partiją, "leidote" Vasiliauskui vienam vykdyti rinkiminę agitaciją, patys visiškai pasitraukėte iš rinkimų agitacijos, jūsų neapgalvotas "duomenų apie Degutienę" išmetimas padarė dar didesnę meškos paslaugą "Drąsos keliui". Išmintingi žmonės taip nesielgia, o purvinus skalbinius stengiasi išskalbti viduje, viską gerai išsiaiškinę. Šiuo straipsniu Jūs tarsi teisėtai piktinatės Konstitucinio teismo sprendimu. Bet jūs tarsi pamirštate, kad vieninteliai ko gero teisingi rinkimai buvo į Atkuriamąjį Lietuvos Seimą, kuomet tikrai savo sąmonę atgaunanti tauta rinko savo atstovus. Tuomet žmonės buvo kaip niekada sąmoningi, dauguma kandidatų galėjo laisvai pasisakyti per TV, žmonės netgi tiesioginiame eteryje galėjo užduoti klausimus kandidatams, kandidatai užduodavo klausimus kitiems kandidatams, o ne "savi" žurnalistai tik savo sugalvotus klausimus, kaip šiuose rinkimuose. Todėl, kad labai akivaizdūs rinkimų pažeidimai tęsiasi jau daugiau nei tris Seimo rinkimus, o neviešinami pažeidimai tęsiasi tikriausiai per absoliučią daugumą Lietuvoje vykusių rinkimų, todėl šis Konstitucinio teismo sprendimas yra net labai teisingas šiai dienai. Dėl ko ir galima apgailestauti, tai dėl rinkėjų sąmoningumo. Tauta taip nuvarginta (ypač per Kubiliaus valdymo laikotarpį), kad tikėtis iš jos sąmoningumo yra labai naivu. Todėl Drąsos kelio pasiekimas šiai dienai yra net labai geras. Bet yra keli pavojai. Venckienė aiškiai pavargo. Jai gali "kas nors" pasiūlyti "kokių nors" kompromisų ir tada Drąsos kelias išsisklaidys. Ji gali toliau drąsiai kovoti, bet ją paliks tariami bendražygiai. Tačiau yra dar ir tokia galimybė - ji drąsiai kovos toliau ir jos bendražygių daugės, tauta sąmoningės, o rezultatai ateis vėliau..

Bambalis2012-11-11 12:42

Dar prieš mėnesį iki rinkimų vienas komentatorius rašė: -Vėl balsuoti už konservatorių partiją būtų kvaila. Jau seniai laikas juos išmesti į istorijos šiukšlyną. Tai reikštų , kad mes vėl į valdžią pasodintume tuos pačius, apsukrius ir korumpuotus veikėjus, kurie jau ne vieną dešimtmetį griauna valstybę, skurdina jos piliečius. Jie įrodė labai daug kartų, kad jiems svarbu jų turtėjimas, bet ne valstybės klestėjimas. Jie sudaro sąlygas vietinėms ir užsienio monopolijoms bei kapitalistams nekontroliuojamai kelti prekių ir paslaugų kainas. Įvairiais būdais skurdindami gyventojus, jie kraunasi sau turtus. Dėl nepakenčiamų gyvenimo sąlygų vyksta didžiulė emigracija, tai silpnina valstybę. Šie nusikaltėliai valdžioje atleidinėja iš darbo sąžiningus, valstybę bei piliečių interesus bandančius apginti pareigūnus, nes pastarieji jiems trukdo daryti nusikaltimus. Į jų vietas paskiriami šiems valstybės griovėjams tinkami statytiniai. Dauguma žmonių įsiklausė ir balsavo už pertvarką Lietuvoje. Tik lieka gailėtis, kad tiems sėdintiems konservatorių pakalikams šiltose vietose ir susirūpinusiems ti asmenine gerove, o į kitų pilečių gerovę jiems nusispjaut. Todėl ir tesesi betvarkė konservatorių ir Grybauskaitės pagalba

Bunkus2012-11-11 12:29

Dainius Špučys Inteligentija Lietuvoje buvo sunaikinta, istremta bei priversta emigruoti sovietmecio ausroje. Netiesa. Visa tai įvyko po landsberginįni perversmo ir jų valdymo metu. Sovietmečiu laisvės ir tvarkos buvo daugiau. O dabar laisvę matuoja pagal galimybę emigruoti į kitas šalis jieškant geresnio uždarbio, geresnės tvarkos irpagarba darbo žmogui.

jaras2012-11-11 09:39

stebetojau pats pasitikrink sveikata pas psixiatra.gal duos vaistu nuo durnumo.

sn2012-11-11 05:37

Nors dar ir žiemos nebuvo, bet jaučiu, kaip artėja Baltijos Pavasaris.

d32012-11-11 02:48

na, buvo vieni nesekmingi, kai Paksa isrinko. sorry

d32012-11-11 02:46

matricoje - visi rinkimai sekmingi - kitokiu nebuna. per 20 metu vis dar nesusivokiat

A2012-11-11 02:01

Pikasai, prieš rinkimus tikinai, kad suklastoti rinkimų neįmanoma. Dabar pasiskaityk, ką rašo Ramanauskas apie sugadintus biuletenius ir pridėk tai, kad iš lenkų-rusų-liaudininkų sąjungos nereikalavo 7 procentų.

n2012-11-11 00:45

17. Tv3 pranešė,kad 2012-11-10 22:29:26 (81.7.96.104) parašė: Viktoras vakar buvo Rusijos ambasadoje? ------------------------------------- nu ir? nepanikuok!

rinkimai,2012-11-11 00:41

kaip ir visi iki siol buvusieji rinkimai - tokie pat "skaidrūs", tiesiog šį kartą esantieji nespėjo visų namų darbų atlikti per savo laiką, nes labai daug valdinykų priveista, kol praeina nutarimas iki vykdymo per visus švogerius ir švagerkas, daug laiko sumarnavota buva, o jie taip įsijautę į savo galybę, kad užumiršo apie krizėm užveržtus runkelius, o tie šmakšt per tą jų galybę, ir try. da tuomet juos užpuolė, kublius pas prezidentę nurūko, ėmėsi jie visokių "teisėtų" priemonių, bet jau saulelė jų vakarop, o tiek dar "gerų" darbų Lietuvai nespėta nuveikt... nieko nieko, jei pagalių į ratus kaišiot dabar neįgalės, tai po 4 metų galės vėl gelbėt, juk dar liks ir jiems ką "gelbėt" .. dabar Dieve padėk naujiems Lietuvos gelbėtojams

Tv3 pranešė,kad2012-11-11 00:29

Viktoras vakar buvo Rusijos ambasadoje?

adomas2012-11-10 23:57

ar kgb-istai pasirinktu Uspaskicha griaut Lietuva,nepasirinktu, nes jis plepa ir plepa,o isgeres tur but visa dusia islieja,nors dabar svarbiausia kgb-istams kuo daugiau ismelst is Lietuvos,skurdint,sugadint jos reputacija,Uspakichas pagal kgb-istus kazkokia anomalija,rusas o lietuviai renka,uzdirba valiuta Lietuvai,nesu uz Uspaskicha ir DP,bet juos isrinko susitvarkys eiliskuma,buve valdzioj,seime, valdzios puolimas labai labai keistas,valdzia kreipesi i KT ir gavo atsakyma-seimo rinkimai ivyko,tik didziule baime neleidzia atiduot valdzios

vistiek tas kt prieis liepto gala2012-11-10 23:48

ne Viskas tvarkoje, o "vsio zakonno". seimo nariai "renkami ketveriems metams remiantis visuotine, lygia, tiesiogine rinkimu teise ir slaptu balsavimu". nebus pinskaus - 2487 pirmumo balsai (vienmandateje -2852), bus kitas su 2438 balsu, bet nebus Aleknonis - su 12142 balsai (tik "daugiamandate" apygarda), nebus Songaila - 2666 pirmumo balsu. svarbu, kad tiesioginiuose rinkimuose isrinko partija, nors vienas ten postringavo, kad partija "ne prie ko ("nepriciom")" "prezidente kalbes su seimu". galioja gauju istatymas, kaip "cosa nostra".

Stebėtojas2012-11-10 23:47

Faktas kaip blynas - lietuviški rinkėjai savo didele dalimi yra dvasios ubagai. Nes pakyla ranka mesti biuletenį už teisiamą aferistą, už bėglį Maskvon slapstytis, už netikro diplomo turėtoją. Lietuviškiems rinkėjams tai normalus dalykas. Ir man visai negaila, kad paskui stūgauja, kaip blogai gyventi Lietuvoje. Arba bėga užsienin, vietoje to, kad protingai tvarkytų savo kiemą.

CHANGE2012-11-10 23:41

Eilinį kartą viskas buvo daroma "dėl akių",norint atsikratyti atsakomybės ir kaltės ir parodyti,kad vėl mes nieko negalim padaryti. Kam tie cirkai iš viso vyksta,jeigu visi ir taip supranta koks bus finalas. Nieko nepadarysi, teks "valdžiai" pripažinti ir prisipažinti dėl 22 metus vykdyto" runkelių kultūrinimo" pasekmių,nugalėti savo "unorus"ir grižti prie moralės,tiesos,teisingumo ir pagarbos paprastam žmogui,nes kitaip sunku įsivaizduoti net ir tuos 4 metus,kas bus,kai valdžioje bus tie žmonės,kurie viską gali ir niekada neverkšlena.

Konstitucinis teismas jau seniai2012-11-10 23:20

priimineja sprendimus nenaudingus valstybei. Lietuva vienareiksmiskai TEISINE vaklstybe.O Lietuvos teisesauga akivaizdziai tarnauja MAFIJAI..

Skaitytojas2012-11-10 22:38

Labai geras komentaras Antano Banio, kuriam pritariu 100%. Tik pridursiu: jeigu KT rinkimu pazeidimus (papirkinejimas, desros, vaises ir kt.) laiko mazareiksme smulkmena, tai pries kitus rinkimus, jau bus galima tai iteisint. Kam isviso reikalingas tas KT? As to niekaip nesujprantu ir kam jis dirba?

ir arkliui aisku2012-11-10 22:37

Varnas varnui akies nekerta, arba korumpuota valstybe visuose lygiuose

copy2012-11-10 22:34

betingis,kauno policajai ir anstolė WCekauskienė yra mockaus gaujos siundomi pitbuliai. Mockus siekia susidoroti su Prezidente už pasakyta tiesą "tampame oligarchų ir nusikaltėlių valdoma valstybe" Šita pusiau masoninė,Rotary ir Lions publika labai gerai suuodė,kad pedų skandalas labai patogus manipuliavio įrankis. Įroniška,kad kedžio pagalbos šauksmas buvo išsiųstas į visus pakambius. Pakliuvo net į vieną Rotary saitą komentarų skiltį. Uspaskis beje-rotaristas Pasidomėkite,kokio "elitinio" klubo nariai yra Kūris,Slušnys,liberalcentrista Melianas (VRM,davęs įsakyma 05. 17 štrumui),Babravičius,Sadeckas. Siūlo galai jus atves į sostinės Lions klubą. Šimašius irgi visur makaluojasi tokio sukčiaus žydo Sorošo organizacijose (pasiskaitykite jo wiki ,labai iškalbinga-tarsi nematoma ranka šitą pastūmdėlį menkystą keltų kaip šūdą karjeros laiptais aukštyn ).

KAUNAS2012-11-10 21:36

man negaila konservatorių, gaila Lietuvos. Jei per keturis metus nesugebėjo pasigilinti į pedofilijos bylą ir esant neįgaliai teisėsaugai, imtis žygių raginant įsikišti tarptautinius ekspertus, narpliojant pedofilijos tinklą Lietuvoje, tai tik jų bėdos ir, žinoma, visos šalies. Nes dabar laukia dar didesnė emigracijos banga ar bangos ir liks tik pensininkai bei seimas :))) galės vieni kitus išlaikyti, nes nei vieni nepanoro kovoti už Tiesą ir stovėti už vaiką, jo šeimą, deja, kitoje šalyje (gėda darosi už tautiečius) po gegužės 17 d. įvykių išėję į mitingus būtų ne dalis, o visa tauta, ramybės neturėtų netik teisininkai, bet ir valdžia, kol išnarpliotų visas rezonansines bylas. Visuotinis streikas ir valstybės paralyžavimas - va, dar kas būtų privertę juos dirbt.

Benas2012-11-10 21:27

Nors as nebalsavau uz DP ar Viktora, bet Viktoras pries tuos, kurie naikina Lietuva ir jos pramone 22m yra angelas. Kiek ikainuota Mazeikiu nafta ir jos afiora? Kodel lensbergis vis dar laisveje?

vadinasi,2012-11-10 21:24

aš - nesveiko proto pilietė, nes įžvelgiau daug daugiau nei derėjo.........? SOS - JAU NE TIK TIESAI IR TEISINGUMUI, SOS - LIETUVAI.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-11-10 20:05

Stai ka manau apie rinkimus (tikriau balsavimus). Taigi manau, kad isrinktas Seimo nariu yra tas, kuris gavo daugiausiai balsu, kai nera AFIOROS, tai yra kai nera suklastotu negaliojanciu biuleteniu. Kai ju yra, o dazniausiai taip ir yra (kokia geda! ), tai Seimo nariu isrenkamas tas, kuris turi daugiau nesuklastotu balsu uz antra vieta uzemusi, sudejus pastarojo nesuklastotus balsus su NEGALIOJANCIAIS. Tai yra Seimo nario balsai > antra vieta uzemusio + negaliojantys balsai. Kitu atveju yra aiskus NEAPIBREZTUMAS kas laimejo, taigi rinkimai turi buti pakartoti! Taigi ka matau 12-koje apygardu? Zirmunu Nr4. V. P. Andriukaicio 8449 balsai yra maziau nei V. A. Abramikienes 7788 balsai plius 758 negaliojantys balsai; Senamiescio Nr 2 A. Anusausko 6925 balsai < P. Austreviciaus 6080 balsus + 1696 negal. b. Traku-Elektrenu Nr 58 D. Mikutienes 6340 balsai < J. Liesio 5902 b. + 483 negaliojantys. Nevezio Nr 26 P. Narkeviciaus 6404 balsai < J. Dautarto 5690 b. + 962 negaliojantys. Baltijos Nr 20 R. Paliuko 5355 balsai < A. Sulco 5287 b. + 579 negaliojantys. Kauno-Kedainiu Nr 65 R. Popovienes 6576 balsai < V. Gedvilo 5994 . + 998 negaliojantys. Plunges-Rietavo Nr 35 J. Razmos 6676 balsai < M. Jurciaus 6622 + 407 negaliojantys. Alytaus Nr 30 J. Sabatausko 6246 balsai < K. Dauksio 5576 b. + 692 negaliojantys. Silutes-Pagegiu Nr 32 A. Skardziaus 6339 balsai < K. Komskio 6169 b. + 807 negaliojantys. Ukmerges Nr. 61 J. Veselkos 5237 balsai < uz L. Grauzinienes 4961 balsus + 646 negaliojantys. Birzu- Kupiskio Nr48 A. Zaltinio 6331 balsai < R. Vagino 5857 b. + 586 negaliojantys. Pajurio Nr22 P. Zeimio 6194 balsai < G. Krasauskienes 6149 b. + 784 negaliojantys. Taigi aiskiai matau afiora virsijancia visas normas 12-koje apygardu, o jei prideti dar ta, kurios rezultatus jau panaikino..... tai turesime 13 aferistiniu apygardu, kurius rezultatai PRIVALO buti panaikinti!!! Taigi kokia darytina isvada apie KT darba? Uzmerke akis ir pazeidimus dar vienuolikoje apygardu, analogiskai Birzu_Kupiskio..... ir tai parodo, kad KT sprendimas turi aiskiai POLITINI ATSPALVI! Lyg ir dirbo, taciau darbo NEPADARE, tik pridenge dar didesnius nusikaltimus rinkimu metu.... kuriuos ivardinciau SAMONINGU biuleteniu klastojimu! AISKIAI PER DAU NEGALIOJANCIU BIULETENIU, tai ne rinkeju darbas, tai samoningas komisiju darbo brokas. Pats esu buves ir komisijos nariu ir rinkimu komisijos pirmininku, tai tokiu mastu darant negaliojancius biuletenius TIKRAI NEGALI BUTI. Taigi dar viena isvada: Konstitucinis Teismas YRA AFERISTU REMEJAS, nes tik politizuotai vienos partijos atzvilgiu padare sprendima, kai akivazidziai nera galima nustatyti laimetojo dar 11-koje vienmandaciu APYGARDU! Laikau, kad V. P. Andrikukaitis, A. Anusaukas, D. Mikutiene, P. Narkevicius, R. Paliukas, R. Popoviene, J. Razma, J. Sabatauskas, A. Skardzius, J. Veselka, A. Zeltinis ir P. Zeimys NEGALI BBUTI pripazinti teisetai isrinktais Seimo nariais, nes sugadintu negaliojanciu biuleteniu skaicius virsyja skirtuma tarp nugaletojo ir antros vietos. To nematyti gali tik SPECIAILIAI POLITISKAI AKLAS Konstitucinis teismas ir tie kurie i ji kreipesi!!! Komisijos, kuriose yra aptikta didelis negaliojanciu biuleteniu skaicius turi buti ISVAIKYTOS!

Vinculis2012-11-10 19:54

O aš manau, kad išvis pažeidimų nebuvo. Rinkimai kaip niekad skaidrūs, o koaliciją sudarysiantys visąlaik nepriekaištingai laikėsi parthigienos taisyklių, todėl niekam jokio pavojaus nekels.

Gaila konservatorių.2012-11-10 19:40

Susivelniojo su pedofilija.Padėjo galvas už Stankūnaitę ir co.Tegul mokosi įš D.Camerono,kaip kautis su pedofilija.Pakviečia policininkus iš Anglijos .Tuoj išriš.Nors dabar taisykit klaidas.

Pikasas2012-11-10 19:14

KT išaiškinimus atspėti nebuvo sunku. Teigiau, kad daugiamandačiai rezultatai išliks, o pasirinktinai vienoje apygardoje bus panaikinti. Tai nuspėti pasirodė perdaug sunku įvairiems "kreiviems lopatologams", klaidžiojusiems po lankas ar gąsdinusiems "armagedonais". Nemanau, kad prezidentė tikėjosi, kad KT prabils apie vykstančią bylą Darbo partijai ir jos vadovams. KT neturėjo tokio klausimo, tad ir atsakyti į jį negalėjo. Tai turės atsakyti konkretus, sukčiavimo bylą nagrinėjantis teismas. Jei į Darbo partijos rinkimų rezultatus būtų pažvelgta taip atidžiai, pasitelkiant ir KT, po ankstesnių rinkimų, kai neskaidrios lėšos buvo švaistomos dešimtimis milijonų, šiandien V.Uspaskich gal net nebandytų atvykti iš Rusijos į Lietuvą, bijodamas suėmimo ir baudžiamosios atsakomybės. Kodėl tuo teisiniu keliu nebuvo einama anksčiau, verta klausti teisėsaugos institucijų. Dabar Viktoras vėl nutaiso šypseną, kelia pergalės pirštus ir aiškina, kad "nugalėjo demokratija". Taip, jos raiška tam tikra apimtimi pasireiškė. Kai kurie DP sąrašiniai nariai buvo išmesti už borto, o Kupiškio Biržų apygardos vienmandatinius rinkimus teks pakartoti. Tad, sunku suprasti, ko Viktorui striksėti iš laimės? Tauta dar kartą turėjo progą įsitikinti, kas rinkimų klastojimo lyderis mūsų šalelėje. Nors ir taip tas faktas seniai buvo vieša paslaptimi. Panagrinėta tik šių Seimo rinkimų niuansai. Teismas sukčiavimo byloje užgriebia ankstesnio laikotarpio tarpą. Jei LSDP pirmiminko pažadas sustabdyti V.Uspaskich teisinę neličiamybę taps faktu, nutartisbus paskelbta senaties termino nesulaukus. Kai bus išanalizuota visa DP lyderio ir jo aplinkos finansinė ir kitokia galimai apgaulinga veikla, tai tada bus galima padėti tašką šiam ryškiai "kontoriniam" projektui. Tam reikės politikams bei teisininkams sukaupti pakankamai valios ir gauti visuomenės ryškų palaikymą. Manau, kad toks susiklausymas anksčiau ar vėliau tikrai ateis...

idomu2012-11-10 19:12

kokie sekantys bus koncervu ir seimo zingsniai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi