Konstitucinis teismas paskelbė nutarimą „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS REFERENDUMO ĮSTATYMO NUOSTATŲ ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJAI“.

Nutarime skelbiama: 1. Pripažinti, kad Lietuvos Respublikos referendumo įstatymas (Žin. , 2002, Nr. 64-2570) tiek, kiek jame nėra eksplicitiškai nustatyti Lietuvos Respublikos vyriausiosios rinkimų komisijos įgaliojimai vertinti Lietuvos Respublikos piliečių referendumui siūlomo Lietuvos Respublikos Konstitucijos pakeitimo įstatymo projekto atitiktį Lietuvos Respublikos Konstitucijai ir atlikto vertinimo pagrindu priimti sprendimą, kuriuo nebūtų leidžiama inicijuoti priėmimo referendumu tokio Lietuvos Respublikos Konstitucijos pakeitimo įstatymo projekto, kuriuo būtų nepaisoma iš Lietuvos Respublikos Konstitucijos kylančių reikalavimų, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai.

2. Pripažinti, kad Lietuvos Respublikos referendumo įstatymo (Žin., 2002, Nr. 64-2570) 6 straipsnis tiek, kiek jame nėra nustatytas reikalavimas referendumui siūlomame sprendime kaip vieno klausimo neteikti kelių tarpusavyje savo turiniu ir pobūdžiu nesusijusių klausimų, tarpusavyje nesusijusių Lietuvos Respublikos Konstitucijos pataisų ar įstatymų nuostatų, prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9 straipsnio 1, 3 dalims.

3. Pripažinti, kad Lietuvos Respublikos referendumo įstatymo (Žin. , 2002, Nr. 64-2570) 14 straipsnis tiek, kiek pagal jį Lietuvos Respublikos Seimas privalo priimti nutarimą dėl referendumo paskelbimo tuo atveju, kai referendumui siūlomas sprendimas gali neatitikti iš Lietuvos Respublikos Konstitucijos kylančių reikalavimų, prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 6 straipsnio 1 daliai, 7 straipsnio 1 daliai, konstituciniam teisinės valstybės principui.

Šis Konstitucinio teismo nutarimas yra galutinis ir neskundžiamas.

Konstitucinio teismo teisėjai: Elvyra Baltutytė, Vytautas Greičius, Danutė Jočienė, Pranas Kuconis, Gediminas Mesonis, Vytas Milius, Egidijus Šileikis, Algirdas Taminskas, Dainius Žalimas.

Su visu nutarimu galima susipažinti ČIA.

Naujausi

Komentarai (102)

Rikiuoti
Raigerdas >"Taigi"2014-07-13 17:04

Komentatorius "Taigi" parašė labai gerą komentarą: "ukrainoj tai visi 18 konstitucinio teismo teisejei kurie padejo janukoviciui keist konstitucija pagal save dabar teisiami, lygiai bus ir cia ne siandien tai rytoj". Taip, šitas komentatorius teisus, nes nėra jokios išeities, anksčiau ar vėliau Lietuvoje taip pat reikės atlikti apsivalymo ir higienos procedūras nuo parazitinį gyvenimą gyvenančių žmonių. Tik skirtumas yra kainoje. Jeigu bus padaryta vėliau, tai kainuos brangiau, jei bus padaryta anksčiau, tai kainuos pigiau. Jūs matote kada pradeda judinti užpakalius mūsų valdžia - tik tada, kada kažką nušovė, tik tada, kada kažkas kažką sudegino. Mes visi matome, kad jie dirba neefektyviai ir nėra verti tų pinigų, kuriuos jie gauna. Todėl jau šiandien reikėtų pateikti ultimamtumą dėl mokesčių mokėtojų pinigų panaudojimo toms struktūroms, kurios panaudoja pinigus tiems valstybininkams, kurie žalos atneša daugiau nei naudos Lietuvos visuomenei. Pirmiausia reikia čiupti tuos pinigų "dalintojus", o čia jau pamatysite ir specialiai parinktus "specialistus", kurie surašo motyvacijas, kaip galima tuos pinigus "įsisavinti".

to gaudy2014-07-12 07:27

reikia parodyt tiems juodaskverniams kad zmones supranta kas vyksta ir kad tai ka daro jie tai ne kazkoks juokelis norint ishsaugot Status Quo- bet tai rimtos baudziamosios bylos su straipsniais iki 25 metu. gerai dabar jie ishsisuks bet tai valdzia sita amzinai nesilaikys ir vistiek teks atsakyt uz tai ka jie dabar daro ir ne tik jiems tai skirta bet ir tiems kas jiems padeda is seimo ir jiems nepavyks pasislept po kolektyvine atsakomybe, nes pavardes tai zinomos. Ir jie turi suprasti gerai du metus apribos zmoniu teises- bet tai veliau niekur nepasislepsi ir turtu nepaslepsi. ukrainoj tai visi 18 konstitucinio teismo teisejei kurie padejo janukoviciui keist konstitucija pagal save dabar teisiami, lygiai bus ir cia ne siandien tai rytoj. Taip kad butinai turi atsirasti zmones kartu su teisininkais kurie padarys tuos kreipimusis, o jei galim a paduot masini kreipimasi tai reikia surinkt parasus. Ir jei bus kreipimasis i prokuratura kartu su 100 tukst. balsu- tai jau bus nebe taip juokinga ten sedintiems ir darantiems nusiklatima pries tauta.

gaudy to 99. TAIGI2014-07-12 05:27

galima dėl sportinio intereso. Bet dėl to, kad pabijos tikraai abejoju. Pvz. pilna. Net kai akivaizdūs įrodymai sugeba pasukti taip kad nebekreipia dėmesio į įrodymus ir gieda vieną giesmelę kaip užsukti.

TAIGI2014-07-12 05:23

NU IR KAS KAD PARODYS IR DAR PAZIURESIM AR PARODYS, TA PARODYMA GALIMA APSKUSTI. JEI TAI DARYTU TEISININKAI TAI GREITAI TOKIE SHPYGU RODYMAI ATSISUKTU PRIES TUOS KURIE JAS RODO. JEIGU KREIPIMASIS MOTYVUOTAS SU IRODYMAIS IR JEI KREIPIMASIS MASINIS- TAI PABIJOS RODYT. PLIUS KIEKVIENAS TOKS PARODYMAS GALIMAI ATIDURTU TARPTAUTINIUOSE TEISMUOSE, KURIE PRIVERS IGYVENDINT ZMONIU REIKALAVIMA IR PRIIMT KAZKOKIUS SPRENDIMUS. IR JEI BENT VIENA KARTO TOKS SPRENDIMAS BUTU- VISI TIE REFERENDUMU BLOKAVIMAI BAIGTUSI TA PACIA SEKUNDE.

Juozapas--Liepai2014-07-12 04:53

:) :D

gaudy to 96. TAIGI2014-07-12 04:50

Kreiptis galima. Tik prasmė kokia. Vistiek prokurorai špygą parodys.

TAIGI2014-07-12 04:44

KAS KREIPSIS I PROKURATURA SU REIKALAVIMU ISHKELT BAUDZIAMASIAS BYLAS TIEMS KT TEISEJAMS UZ KONSTUTUCINES TEISES I REFERENDUMA RIBOJIMO? NES TAI KA JIE CIA SIANDIEN PRIMALE TAI AKIVAIZDUS VALDZIOS UZURPAVIMO AKTAS PANEIGIANTIS PILIECIU DALYVAVIMA SHALIES GYVENIME. VISI TIE PRIIMTI RIBOJIMAI TAI AKIVAIZDUS ANTIKONSTITUCINIS AKTAS. kUR KONSTITUCIJOJ PASAKYTA KAD NEGALIMA JOS KEISTI? NES DABAR ANOT JU BET KOKS KONSTITUCIJOS KEITIMAS YRA ANTIKONSTITUCINIAS. KUR KONSTITUCIJOJ PASAKYTA KAD REFERENDUME NEGALIMA KLAUST SKIRTINGU KLAUSIMU VIENAME REFERENDUME (KAI KONSTITUCIJA PRIIMINEJO IR ZMONES BALSAVO TAIP ARBA NE UZ SIMTUS SKIRTINGU STRAIPNIU)(LYGIAI KAIP IR UZ ES)KUR PASAKYTA KONSTITUCIJOJ KAD SEIMAS GALI SAVO NUOMONE NELSIT IVYKT REFERENDUMUI KAD IR KOKS TEN KLAUSIMAS REFERENDUME BEBUTU? TAIGI VISOS 3 SIANDIEN PRIIMOTS ISHVADOS YRA ANTIKONSTITUCINES IR PASIKESINIMAS I SHALIES UZVALDYMA ZMONIU KURIE YRA NIEKENO NERIKTI. KITAIP VALSTYBINIS PERVERSMAS - IR TAI YRA PO VELNIU 25 METAI KALEJIMO BAUSMES. TAI KAS KREIPSIS I PROKURATURAS SU REIKALAVIMU JIEMS ISHKELTI BAUDZIAMASIAS BYLAS, KAS KREIPSIS I TARPTAUTINES ZMONIU TEISES GINANCIAS INSTITUCIJAS SU REIKALAVIMU PANEIGT SITU UZURPATORIU PRIIMTAS NUOSTATAS? AR GALIMAS MASINIS SKURNDAS I PROKURATURA TOKIU KLAUSIMU- NES CIA KREIPIMASI I PROKURATURA PASIRASYTU BENT DESIMTYS TUKSTANCIU. TAGI - KAS?

gaudy to 93. Ergo2014-07-12 04:35

Konstitucijai ne. O vat konstitucinei doktrinai prieštarauja.

to 192014-07-12 04:31

a jau ir gerb.Svaniui prilipde byla..?chunta teisia samoningiausius..

Ergo2014-07-12 04:30

Kažin, ar lietuvių buvimas Lietuvoje neprieštarauja Konstitucinio Teismo Konstitucijai.

Liepa--Juozapui2014-07-12 04:09

Juokavau, žinokit.//Po rubrika"Naujausi komentarai" ekspertai vis įkelia reklamą - marškinėlius su šunų portretais.// Todėl ir sakau, kad kontora taip reklamuojasi... ;)

Juozapas--Liepai2014-07-12 03:58

Nemačiau tos reklamos.:(

metų anekdotas2014-07-12 03:57

Devyni ajatolos pamokslauja apie demokratinės valstybės konstitucingumo principus.

Liepa2014-07-12 03:54

Va,pagaliau, Vaidai, kažkas panašesnio.. ;) Bučkis už tai. :) // Žinau, ką reiškia norėti būti šviesoje. Tarsi vidinis užtaisas veikia.// Bet faktas tas, kad tamsos aplink nemažai, Vaidai, ir reikia tų gerų darbų labai labai daug.// Beprotystė yra ne kas kita kaip prakeikimas...

Liepa2014-07-12 03:49

Tai gerai, Juozapai, kad neliūdit - man patinka linksmi žmonės ;). Prašom ir toliau tą liniją palaikyt. ;)// Klausykit, kaip jum ta kontoros"cūcikų" reklama "big face T-shirts" ? Visai nieko idėja, mat rūbai savotiška reklaminė trimatė vitrina... ;)

Jo (VaidasVDS)2014-07-12 03:47

Liepa, kai kas optimistiškesnio. Blogis niekada nelaimi, nes jis visada sunaikina visus blogio darytojus. Net jei blogis sunaikina fiziškai dvasiškai tvirtus žmones, jie tikrai išlieka amžinybėje. Rinktis blogį gali tik beprotis, nesuvokiantis Dievo, kaip yra pasakęs pranašas Dovydas: "ir tarė beprotis savo širdyje: Dievo nėra"...

gaudy to 77. Kemblys2014-07-12 03:44

Tai paskelbk. Na paprašyk pagalbos kitų kurie jau turi patirties. pvz. sarmatas.lt; zemesvardu.lt. Ar kituose tinklapiuose. Jei turi sėklos reik ją pasėt. Po to reik kantrybės ir sužaliuos medis. Arba savo tinklapį sukurk, arba paprašyk pagalbos kad sukurtų... išeičių daug.

Juozapas--Liepai2014-07-12 03:41

A kur čia tas liūdesys? Mano nuotaika puiki. Va, pakūrėm vakar cucikams pauodegius, dabar priversti naujus planus kurti. Linksma.:) O bloga padėtis yra gera tuo, kad tai priverčia pradėti galvoti, o sugalvojus daryti. Kol padėtis ne beviltiška, mužikai nesižegnoja. Įvarytas į kampą net zuikis urzgia ir kandžiojasi...

Liepa2014-07-12 03:25

Hm, nereikia savęs taip nuvertint: Jūs ką galvojat, nesam tokie protingi, kad sukauptume reikiamą fondą? Milijonas tautiečių aria užsieniuos, - galvojat neprisidėtų? //Prisidėtų. Reklamos nesusuktume? - išradingumo tai turime. Dabar tai lyg ir vadyba vadinama... ;)// Bėda, kad per daug liūdesy braidom. Jei sugebėtume pasikelt sau nuotaiką, tai yra tikimybė, kad ir kitus džiugesne nuotaika užkrėstume... ;)Mes dar nieko materialaus nenuveikėm, o jau liūdim, liūdim, liūdim. //Būkit žmonės, baikim. Gana. Reikalauju kažko optimistiškesnio! ;)

Juozapas---Jo (VaidasVDS)2014-07-12 03:24

Na jau, Vaidai - nereikia mūsų Liepą nuleisti iki sisteminio lygio. Aš, jau bent manau, gerai supratau, ką Liepužė turėjo omenyje. Matai, Liepa po pagalve saugo vieną seną mano traktatėlį ir kiek suprantu, laikas nuo laiko, paskaitinėja. Kita vertus jeigu perskaitys įdėmiau, daugiau nesiūlys viską paberti ant stalo atvirai:)///Na, o dėl išminties ...Čia mudu su Liepa abu labu galvom linkčiojam. Pritariam.:)

Jo (VaidasVDS)2014-07-12 03:16

Liepa, gudrumu sakai? Norint pasiūlyti miltelių ir alaus, reikia daug pinigų turėti. O išminties galima įgyti ir neturint daug pinigų. Išmintis gana dažnai įgyjama būtent po sunkių situacijų arba po apgavikų iššifravimo, išvilkimo į dienos šviesą...

Juozapas--Liepai2014-07-12 03:13

Labas vakaras. Taip tai taip... bet apie gudrius dalykus , labai atvirai rašyti neišeina - besės-ritos ir terapistai slampinėja aplink. Jūs gi daug ką galite įskaityti ir tarp eilučių, o tie kas Juozapo ezopinėjimų neįkerta, tiems ir nereikia. Gera idėja durniaus rankose yra baisiau nei bezdžionė su granata.:)

Liepa-"Spiečiui"-bičiuliams2014-07-12 03:05

Na, ir prirašėt...na, ir prisiūlėt... ;)Gražu, kai draugiškai dūzgia pulkelis... ;)// Jei manęs kas paklaustų, tai pasiūlyčiau visai kitą - "nerimtą" sprendimo variantą.// Jūs visi čia kabinat giliai, filosofiškai, dvasingai.Iki tokio lygio mases pritraukt galima tik ...Atlantidoj,atsiprašant.// Vartotojišką ir daiktuose pasiklydusią visuomenę galima'paimt' tik gudrumu.//

Juozapas---Jo (VaidasVDS)2014-07-12 02:41

Nelabai turiu kuo prieštarauti. Iš esmės kaip ir pritariu. Dėl niuansų mikronų galima būtų ginčytis, bet... aš mieliau paklausysiu. Neturiu įpročio ginčytis vien todėl kad ginčytis. Juolab, Tu rašai įdomiai.:)

Juozapas2014-07-12 02:36

0. Kemblys--- 68r ašė: "Reikia ieškoti neįprastų kovos būdų." Sutinku. Visada tai siūliau. Dėl pasaulėžiūros kaitaliojimo... Čia būsiu atsargus. Galite siūlyti, bet paskubomis pritarti neįsipareigosiu. Pasaulėžiūra yra ne per dieną kuriamas dalykas. Ir ne dirbtinai. Tai natūralaus brendimo rezultatas. Greituoju būdu gimsta tik ideologijos ir doktrinos. Nenoriu iš anksto menkinti tamstos pastangų, todėl kol kas tiesiog liksiu santūrus. Nieko prieš?

Kemblys---76. gaudy2014-07-12 02:28

Tai padaryta jau gal prieš 5-7 metus. Nerandu, kaip skleisti, reikia pagalbos.

gaudy to 70. Kemblys2014-07-12 02:24

tą ką tu deklaruoj jau reikėjo padaryti vakar.

gaudy 69. Paprastas2014-07-12 02:14

Tai tu bent nurodyk iš ko turėtume mes rinkę parašus pasimokinti. Nerinkti daugiau niekad parašų, niekur nedalyvauti, nosį krapštyti, keiktis. Tai ką tavo nuomone turim daryti. O gal eiti su fašistais kovoti.

gaudy 69. Paprastas2014-07-12 02:05

Su tavim viskas aišku. Tai kelk tautą kurk ką tik nori judėjimą, partiją ar aš tau trukdau. Bet va su pvz nekaip. Esi valdžiasnukių agentėlis ir pasipūtęs. Mat žinAI, kad buvo parašai klastojami ar ekspertizes jau atlikai. NU TU VISŲ GALŲ MEISTERIS. TAVO RAŠLIAVONĖJ JAUČIASI DIDELIS APMAUDAS, PASIPŪTIMAS IR MESIJO SIDROMAS: aš viską žinau o jūs durniai... Pvz. : "Jog „visą energetinį ūkį.“ , o tai gali būti aktualu mln. žmonių, kurie gyvena „žemiau skurdos ribos“, arba vos „suveda“ galus? Arba neturi darbo? Ką, dar nepasimokai su žemės referendumo?" Taigi aš tau aiškiai parodžiau, kad buvo ir žmonių ir darančių ir masiškumas buvo. Ir ko reikia pasimokyti Rėkti FAŠITAI, gelbėkit...

Jo (VaidasVDS)2014-07-12 02:05

Juozapai, o kas sakė, kad dvasingume nėra bausmės neišvengiamumo. Tik tai nėra pragaras. Čia tik pasakoriams tinkantis baubas. Bet koks savanaudiškumas ir meilė pinigams žudo sielą, ir žudo labai tiesiogiai. Jei žmogus nesiekia šventumo ir idealizmo, jis lygiai taip pat žudo sielą. Nėra jokio dalinio pasišventimo dvasiniams idealams. Negali būti jokio poilsio nuo dvasinių idealų siekimo. Kaip ir jokie kunigai ir sukalbėjimai po 10 ar 100 kartų "Tėve mūsų" negali atleisti nuo nuodėmių. Didžiausias dvasinis nemokšiškumas slypi tame, kad savanaudis žmogelis tikisi, kad Dievas bus gailestingas, kuomet jis darys nedideles nuodėmes ar darys jas, ne didesnes kaip kiti. Tai visiškas absurdas. Niekas neturi teisės rinktis kokios nors religijos pagal tai, kaip ji jam leis piktnaudžiauti kokiomis nors teisėmis kitų žmonių atžvilgiu. Tą reikia ir žinoti, ir skelbti, ir bjaurėtis tuo, kaip žmonės naikina savo sielas. Šūkis gali būti ir toks - ar tu nori sunaikinti savo sielą amžiams, - tuomet rinkis blogį arba mažesnį blogį...

Kemblys--- 68. Juozapas2014-07-12 01:58

Pasaulėžiūra prasideda nuo suvokimo: Tautos, šeimos, žmogaus, gyvybės, mirties, gyvenimo tikslo, Dievo ir t.t.. Buitinėje kalboje šie žodžiai gerai suprantami, kol nebandai rašyti jų sąvokų apibrėžimus. Apibrėžimai turi derintis tarpusavyje ir neprieštarauti viens kitam, kad pasaulėžiūra būtų kažko verta. Sau sukūrę pasaulėžiūrą, mes įtakotume kitų tautų mąstymą sau naudinga linkme.

dabar KT nera ne vieno2014-07-12 01:56

teisejo su darbo stazu teisme. Zalimas tik teoretikas, kelnes pratrynes Riomeryje, knygius. Kad ir kur jis dirbo Lietuvos teismuose? Konstituciniame?! Juokinga prezidente- ji mat nusprende, kad padirbes KT Zalimas jau igijo praktika teisme. Apsistate visokiais klapciukais ir valdys Lietuva, kol nuvaldys- isvarys Tauta ir jos gimtu namu, komunizmo statytoja! Todel ir referendumu bijomasi, kaip velnias kryziaus. Arteja rinkimai i Seima. Vienykites tautininkai su Lietuvos sarasu, su Zemes referenduminininkais, su visokiais judejimais. Liko paskutinis sansas - eiti i Seima per vienmandatines. Tauta palaikys, jei susivienysite. ,,Uz Lietuva!"

Kemblys--- 68. Juozapas2014-07-12 01:51

Reikia ieškoti neįprastų kovos būdų. Įstatymais prieš juos nesužaisi, pažeidinėti įstatymų jie neleis – jėgos sandaros jų rankose. Tiek mūsų visuomenės, tiek kitų valstybių silpna vieta PASAULĖŽIŪRA. Religijos neveikia išsilavinusios visuomenės, filosofijos dar nesukurtos šiandienai – lieka mokslas, jei norime keisti visuomenę. Mums būtina sutelkti Tautą, slapta to nepadarysime. Turime tapti gyvybiškai svarbūs VISIEMS, jei norime išlikti.

Paprastas2014-07-12 01:35

Dabar aišku.... kas yra kas. Dar karta įrodei, kad tingi mąstyti(o gal tiesiog nemoki). Jog „visą energetinį ūkį.“ , o tai gali būti aktualu mln. žmonių, kurie gyvena „žemiau skurdos ribos“, arba vos „suveda“ galus? Arba neturi darbo? Ką, dar nepasimokai su žemės referendumo? Tai gali sukurti transnacionalinį Jungtinį demokratinį ir nepartinį judėjimą(kosmopolitinį) ir laukti kada jis prikels Tautą Lietuvoje.... Na, „kad pagal atranką sukūrė bylas atskiriems referendumo iniciatoriams ir parašų rinkėjams“, tai kaip supratau už klastojimą. Bet kam reikėjo tai daryti? Kas liečia „mielasis pateik jau pvz. , kada tauta buvo pakelta.“ .... Paskaityk Lietuvos istoriją(tik neiškastruota ir ne „memuaruose“), o paskui jau filosofuok... suprantu, kad esi vartotojas, kuriam kažkas turi pateikti, įrodyti... ir t. t.

Juozapas---Jo (VaidasVDS)2014-07-12 01:32

Žinau. Vienok pakelti lietuvių samoningumo , išprusimo lygį iki islandiško prireiks kokio šimto metų. Realiai, neužkardant dirbtinio tautos naikinimo po šimto metų čia nebebus akmens ant akmens. Lietuva išliks bet ji bus jau be lietuvių. Reikia daryti žingsnius, priimti sprendimus kurie būtų mažiau skausmingi už išnykimą, bet tautą išsaugotų. Esu taikaus politinio sprendimo šalininkas. Tačiau visiškai taikiai nesigaus. Didžioji masė dėl savo tamsumo krizės piko metu sieks greito sprendimo būdo. Greitai reiškia minimum maidaną, maksimum -siriją. Mono tikslas siekti permainų minimaliais praradimais. Mojuojant vien palmės šakele permainų nebus. Yra trys dimencijos kurios tarpusavyje žiauriai disproporciškos: 1. laikas (laikmačio atgalinis skaičiavimas iki galutinio tautos išnykimo); 2. visuomenės samonėjimo progresyvaus mastymo link temų tragiškas lėtumas; 3. gilėjanti politinė-visuomeninė -krizė vedanti į socialinį sprogimą ir chaosą. Nuo to kuriais taškais susikirs šios dimensijos ir nulems finalinį rezultatą. Žinodami blogiausiąjį scenarijų galime mėginti tiesinti vektorius, perlankstyti tas sinusoides palankesnėmis trajektorijomis ir bandyti išvengti kolapso. Vein gerumo nepakaks. Užkietėjusių niekšų pamokslai nejaudina. Niekšus pamokslai juokina. Niekšai gerumą suvokia kaip silpnumą ir signalą pulti auką- gerietį. Pamokslai, gerumas, švietimas gelbėja nelaiminguosius paklydėlius, neregius bei silpnuosius. Niekšus įtikina tik bausmės neišvengiamumas.

gaudy to 65. pensininke2014-07-12 01:32

Skaičiau aš šitą staripsnį. jJame yra parodytas vienas iš kelių kuriuo reikia eiti. Bet jis nėra vėnintelis. Ir deja ne panacėja. Dėl rinkimų abejoju. Laimėti galima jei sugebėtų kieivienas referndumo iniciatorius bent po 100 rinkėjų atsivesti. Aš turiu omeny ir parašų rinkikus tuos tris ar daugiau tūkstančių. Tai juodas darbas, tačiau įmanoma. Tada šio straipsnio paskutinė pastraipa įgauna prasmę: "Ir todėl – už Lietuvą! Ir tik pirmyn! Jeigu mūsų valdžia nenori savo tauta rūpintis, tautos noras jai - „nesąmonės“, o šalies patriotai - „banditėliai“, teks tautai demokratiniu keliu, per rinkimus, pakeisti tą valdžią visur ten, kur sėdi tie, kurie nemyli nei valstybės, nei tautos. Kitos išeities, panašu, kaip ir nėra." Bet tikėtis, kad pasiseks vir valdžiasnukiai pasyviai žiūrės į tuos procesus... nemanau. Imsis iškart kontrveiksmų. Kaip parodė gyvenimas agentėlių jie turi daug. Tuoj pat ims skaldymo ir pjudymo.

gaudy to 62. Paprastas2014-07-12 01:18

Ir dar valdžiai didžiulių pastangų ir savo agentų dėka pavyko neutralizuoti ir suskaldyti šį judėjimą. O jis buvo masiškas.

pensininke, 17 to gaudy2014-07-12 01:18

k. k. str. skaityti O kas is musu valdzios pasirupins Lietuva ir jos zmonemis/ geras str.

gaudy to 62. Paprastas2014-07-12 01:16

Ar tu tik apie fašistus sugebi svaigti.

gaudy to 162. Paprastas2014-07-12 01:14

Tai mapie ką su tavim kalbėti... JDJ Jungtinis demokratinis nepartinis judėjimas įkurtas A+A Čilinsko. Įkurtas po to kai paaiškėjo, kai kubilas su kirkilu grupėj susitarę padovanojo kioskinikas visą energetinį ūkį. Vėliau to pasėkoj qbilas išardydamas LEO kompaniją sugebėjo padovanoti kioskinikams apie tris milijardus litų. Va taip. O teismai po vieną rėžia taio reiškia, kad pagal atranką sukūrė bylas atskiriems referendumo iniciatoriams ir parašų rinkėjams, ir pradėjo teisminį persekiojimą. Ar to tau maža.

Paprastas2014-07-12 01:07

O kas „JDJ“? Ir kodėl , bei už ką „teismai po vieną jau rėžia referendumo iniciatorius“?

gaudy to 59. Paprastas2014-07-12 01:06

Tai kurk savo judėjimą niekas nedraudžia. Tik mielasis pateik jau pvz., kada tauta buvo pakelta. Nebuvo ji niekada pakelta. Tai visiškas mitas. Visada išsivadavimas prasideda nuo valdžios persekiojimų prieš savo piliečius, kuris ir yra jos pabaigos pradžia. Taigi tikrasis išsivadavimas ir prasidės kai pradės grūsti įkalėjimus. Tai aš turiu omeny, one kažkius mistinius judėjimus.

gaudy to 57. Paprastas2014-07-12 01:01

Kol kas nieko neįrodei. JDJ buvo visą Lietuvą apimantis judėjimas, kur jis dabar? Na egzistuoja ant popieriaus ir tiek. O garliavos istorijos nesupaprastink, tai parodė mūsų tautos jautrumą mažo vaiko likimui ir skausmui. Taigi šitie įvykiai parodė, kad mus gali pavieniui pjauti kas tik nori, niekas negins. Dabar teismai po vieną jau rėžia referendumo iniciatorius: "Teisiami referendumo talkininkai Prano Andriejaičio administracinė byla bus nagrinėjama liepos 14 d. , pirmadienį, 9. 30 val. Kretingos rajono apylinkės teisme (Vytauto g. 4, Kretinga). Zitos Cepeliauskienės teismas įvyks liepos 17 d. , ketvirtadienį, 9 val. Kretingos rajono apylinkės teisme (Vytauto g. 4, Kretinga). Vytautui Švaniui iškelta byla bus nagrinėjama liepos 21 d. , pirmadienį, 15 val. Klaipėdos rajono apylinkės teisme (Klaipėdos g. 1, Gargždai). Kada ir kur bus nagrinėjamos Valės Krauleidienės ir Irenos Kundrusevičienės administracinės bylos, kol kas nepavyko sužinoti. Primename, referendumo „Tautos valia“ rėmėjų persekiojimą inicijavo Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininko pavaduotoja, laikinai ėjusi pirmininko pareigas Laura Matjošaitytė, deleguota į VRK Lietuvos teisininkų draugijos. Bylas iškėlė Klaipėdos apylinkės prokuratūros prokurorė Danutė Rudienė. Dalyvaudami teismuose stebėtojais, prisidedame prie teisingumo pergalės. Būkime solidarūs!" Čia iš skelbimo internete.

Paprastas2014-07-12 01:00

Ir vėl liapsusas: „Manau, kad dabar tik ir prasideda tikras išsivadavimo procesas.“... Niekas „nepasideda“, jeigu jį nedaro. Bet tam reikalingi normalus žmonės, brandulis...., o ne valdžios troškintieji...

gaudy2014-07-12 00:52

Manau, kad dabar tik ir prasideda tikras išsivadavimo procesas. Kolkas mums sausai krauna į vienus vartus valdžios veisliniai avinai tampomi lėlinikų. Tai ne pabaiga tai tik pradžia. Bet taip tikrai nebus visą laiką. Taigi eikia būti labai, labai kantriems. Vistiek kažkur jie įsišaus sau į koją. O tada raišuojančius bus lengviau pribaigti.

Paprastas 512014-07-12 00:47

Nesiginčik! Jog nekarta esu tau įrodęs .... Taigi :„pakelti Tautą ir jungtinis demokratinis judėjimas ir tiesos judėjimas, ir ta pati garliavos istorija.“ Kaip tu gali lyginti? Jog tai yra vienos šeimos tragedija, o ne visos Lietuvos. Kad šitas tiesos judėjimas, neturėjo savų atstovybių kaimuose, miestuose ir t. t. Tai buvo panašu į gaisra gesinimą, o ne į rimtą organizavimą. Reikia ieškoti bendro blogį, arba vienyti „blogius“... Na, o tavo „Deja Lietuva ne rusija ir ne prancūzija. Dytis ne tas ir žmonių skaičiai daug mažesniai.“ , tai tik patvirtino, kad tu nežinai revoliucijų istorijos.... Prasideda net viename mieste, o paskui plečiasi, per „palaikymus“....

Jo (VaidasVDS)2014-07-12 00:41

Islandija nedarė smurtinės revoliucijos. Be to ten tautos švietimas buvo tikrai aukšto lygio.

Juozapas---Jo (VaidasVDS)2014-07-12 00:33

Islandija.

Jo (VaidasVDS)2014-07-12 00:21

Juozapai, gal žinai nors vieną revoliuciją, kuri davė idealius rezultatus. Iš didžiosios Prancūzų revoliucijos išsivystė kapitalizmas, kuriame valdymą iš tariamų ir šiek tiek tikresnių kilmingųjų perėmė pinigų valdytojai. Stambius feodalus pakeitė stambūs kapitalistai. Po rusų revoliucijos mažažemiai ir nemokšos bandė įrodyti, kad jie gali jėga visus sulyginti. Visos revoliucijos nusigręžia nuo Dievo, nes jos vykdomos smurto pagalba. Mūsų ta "dainuojanti revoliucija" nugalėjo daugiau dėl to, kad rusų revoliucija jau niekaip negalėjo demonstruoti pasauliui savo privalumų, ypač ekonomikoje. Tačiau mes iš karto patekome į sekuliarizmo įtaką. Visa ta dvasinė euforija ir kai kurie pasiekimai gana greitai per pinigų troškimą pradėjo garuoti ir nykti. Šiandien beveik pasilaidojo. Dvasinės revoliucijos nedaromos jėga. Yra tik vienintelis tokios revoliucijos būdas ir jis vadinamas - ŠVIETIMAS. Tik naujais dvasiniais idealais galima nugalėti blogį ir niekaip kitaip, ir kitaip nebus...

gaudy to 52. Ǒ2014-07-12 00:20

Perspektyvų lietuvoj nebėr jau seniausiai, bet ir kitur neką geriau. Tik ten už kordono galima pateisinti savo neveiklumą, save raminant ne mano pupos ne mano daržas. na turiu omeny, kad užsienio valstybėj iš vis negali įtakoti jokių procesų.

Ǒ2014-07-12 00:13

Nebematau perspektyvų Lietuvoje.

gaudy 47. Paprastas2014-07-12 00:07

Deja Lietuva ne rusija ir ne prancūzija. Dytis ne tas ir žmonių skaičiai daug mažesniai.

gaudy to 47. Paprastas2014-07-12 00:05

O tu paskaičiuok kiek jau buvo mėginimų pakelti Tautą ir jungtinis demokratinis judėjimas ir tiesos judėjimas, ir ta pati garliavos istorija. Na niekas nepakėlė tautos ji miega toliau ir, kad tu ką.

gaudy to 46. Juozapas2014-07-11 23:59

Nemanau, kad parasto siūloma idėja yra klasta, tai greičiau - iliuzija.

gaudy to 44. Paprastas2014-07-11 23:57

Masiškumo neįmanoma pasiekti viendėl to, kad tauta yra nukraujavusi. Masinė emigracija padarė savo. Teks veikti kitokiais metodais.

Paprastas2014-07-11 23:55

Na, va jau prasidėjo... „iliuzuja to nebus.“, „Atmetu.“ , bet tai yra istorija, t.y. faktas, pvz. Tam, kad nuversti carą, reikėjo koalicijos : anarchistai, bolševikai, kadėtai, eserai ir t.t. Ligiai tas pas ir Prancūzijos revoliuciją, o Lietuvoje....?

Juozapas2014-07-11 23:45

Paprastuolio siūloma "idėja" apie "vieningą" frontą kartu su padleckininkais ir tomaszeskio legionu yra kląsta pareinanti iš Lubiankos koridorių. Atmetu.

gaudy to 44. Paprastas2014-07-11 23:45

Tai graži iliuzuja to nebus.

Paprastas2014-07-11 23:40

Kaip jau nekarta teko skaityti, anksčiau buvusiu KT teisėjų (nors ir „Korupcinio nusikaltimo pavyzdžiai“), visi jie tvirtino, po Lisabonos sutarties prasidės Konstitucinis Karas(kada visi tarptautiniai sprendimai prieštaraujantieji tautinėms konstitucijoms bus pripažįstami teisėtais). Mes matom, kaip per lokalinių konfliktų „sureguliavimą“, mūsų priimta LR Konstitucija „išsipūtė“(išbrinko), mes jau dabar turėjime ne Konstituciją, o išgalvotą ir išvedžiojimais pagrista „konstitucinę doktriną“ – marionetinio konstitucinio teismo šedevras. Po šio sprendimo, jau neliko ir šios „konstitucinės doktrinos“, o yra „taisyklės“ (iš nutarimo): „Konstitucinio Teismo nutarime (... ) tikri TARPTAUTINIAI referendumams taikytini standartai, nustatyti Europos komisijos "Demokratija per teisę" (Venecijos komisijos), kuri veikia kaip Europos Tarybos patariamoji institucija konstitucionalizmo klausimais, priimtuose dokumentuose: referendumui teikiamas naujos konstitucijos arba konstitucijos pataisos projektas PRIVALO atitikti esminius konstitucinius principus (demokratijos, žmogaus teisių apsaugos ir teisės viršenybės), balsavimui teikiamos konstitucijos pataisos turi būti tarpusavyje susijusios, pagal teisės viršenybės principą TAUTA TAIP PAT PRIVALO (??!! ) vadovautis teise, todėl balsavimui referendume gali būti teikiami tik minėtus reikalavimus atitinkantys tekstai.“ Čia (šitame portale) teko skaityti daug kvailų straipsniu, bei komentaru: „ valdžia išsigando“, „vis tiek laimėjom“ ir t. t. Todėl noriu paklausti tai kaip ... dabar, jog euforija praėjo, o PRIVALO (begalybė) atsirado?... Ištaisyti padėtį(t. y. atkurti LR Konstituciją) yra trys keliai: Pirmas : perversmas, kaip Ukrainoje, maidanas (kaip tvirtina idiotai). Jį iš karto galim atmesti, todėl kad Lietuva(ne kaip Ukraina) nėra nepriklausoma valstybė(NATO ir ES), neturi savos kariuomenės(kuri galėtu palaikyti Tautą) , nėra tautinių oligarchu(finansų), ir t. t. Taigi tai gali būti tik maištas, kuris bus nuplautas kraujų...... Antras : karas ir okupaciją, bet kam reikalinga atskirai Lietuvos teritoriją(o ypač rusams, jog nauja karta kalba tik anglų, prancūzų ir t. t. ) , nebent „kaip tranzitas“ rusams į Lenkiją, Vokietiją... nors labai abejotinai, kad šitie bandys užpulti Rusiją. O jeigu jau reikalinga bus teritoriją, tai jie nupirks per kokį nors vokietį, daną ir t. t. ... Lieka tik trečias: suvienyti visos piliečius, nepriklausomai nuo jų „priklausomybės“ kokiai nors bendrovei, ar partijai. Tai įmanoma, jeigu visuomenė atsiribos nuo agresyviai nusiteikusių piliečių ir partijų vadovu. Tai reikia padaryti vardan tuos Lietuvos. Visiškai atsisakyti rinkimu(nebalsuoti už „pakištus“, net per tiesioginius rinkimus) ir naudojant „naujos“ KT taisyklės „demokratijos, žmogaus teisių apsaugos ir teisės viršenybės“ principus spręsti po vieną klausimą: 100 000 tūkst. , paskui Seimo „sumažinimą“ iki 79 , paskui mandato atšaukimo principus ir t. t. (neliečiant KT „tabu“). Bet tam reikia sukurti nauja Sąjūdį, kur butu vietos visiems(paleckiukams, tomaševskiukams, tautininkams ir t. t. ), apimti visą Lietuvą(masiškumas – jėga), bei atmesti visokius protestus, peticijos ir t. t. (tai yra korupcijos primestas žaidimas).

Kemblys > gaudy 382014-07-11 23:38

Lipk ant stabdžių - mąstyk, kai rašai!

Jo (VaidasVDS)2014-07-11 23:35

Beta, niekas nepasidaro per vieną dieną. Pagirios dažnai būna sunkios. Galima nusimatyti ir 12-16 metų laikotarpį. Bet reikia nešokinėti vieniems nuo kitų. Žinai, aš galvojau taip - duokit man dar 11 žmonių grupę, turinčių tokias pat dvasines žinias kaip ir aš, ir lai toje grupėje, aš būsiu pats neprotingiausias, ir esu įsitikinęs, kad ta grupė, pasinaudodama visuomenine įtaka, galėtų kalnus nuversti. Tiktai dvasinė jėga yra neįveikiama. Tik dvasiškai stiprus žmogus niekada nepalūš, net ir akivaizdaus pralaimėjimo akivaizdoje. Reikia visada keltis, pasitelkti išmintį, ir ieškoti naujų būdų kovoti su blogiu. Aš stebiu tą jūsų nuolatinį apsižodžiavimą su kitais nedraugiškais komentarais, bet nematau tame didelio pozityvo. Tokio šaržo, kurį naudoja Juozapas, kartais reikia, bet ne nuolatos. Gal geriau palinkėti praregėti, gal geriau atskleisti blogio esmę ir bjaurėtis blogiu, o ne bjaurėtis asmenybe. Asmenybei reikia reikšti užuojautą, kad ji vykdo blogio darbus, nes taip ji naikina save, didina blogį ir didina blogio pasekmes. Bet kaip sunku surasti ir dvasingų, ir išmintingų, ir visuomeniškai aktyvių žmonių. Neįtikėtinai sunku...

gaudy 39. AS2014-07-11 23:32

Tai būtų logiškas atsakas dėl KT panaikinimo pirmas žingsnis. Ir tik vienu klausimu. Aišku, kad neleistų, bet daryti reikia tam, kad juos visus viškai įvaryti į kampą.

Juozapas2014-07-11 23:24

Sveiki. Tai kas įvyko yra logiška prieš tai vykusių procesų tąsa. Chunta bando įtvirtinti kaip jie mano savo sėkmę. Antra vertus nėra to blogo kas neišeitų į gera. Todėl mielos Betos ūmiam pesimizmui nepritarsiu. O vat, goudy rašo teisingai. Dabar, kai žinome realią padėtį, t. y. visuomenės pilietiškumo lygį, kuris yra apgailėtinas, mes galime apsibrėžti artimiausias veikimo gaires ir nuosekliai dirbti. Tos gairės yra paprastos. Tai- visuomenės politinio išprusimo ugdymas, nesisteminės žiniasklaidos kokybinė ir kiekybinė plėtra, visuomenės informavimo būdų paieška efektyviau išnaudojant esamas galimybes bei ieškant išradingų alternatyvų panaudojant netikėtai pritaikytus resursus arba sukuriant iš principo naujas priemones. Opozicinių judėjimų, pasipriešinimo sistemai srovių būrimas po bendra vėliava, išmintingų, kūrybingų ir sąžiningų piliečių įtraukimas į pasipriešinimo režimui gretas. Šie dalykai bendroje sumoje turėtų sukurti pamatus pilietinio nepaklusnumo ir taikaus pilietinio pasipriešinimo veiksmams. Ši klika yra baili. Prasidėjus masiniams nepaklusnumo ir pilietinio pasipriešinimo veiksmams dauguma klaninių pakraus į kelnes ir išsilakstys. Aršiausieji pasiųs prieš žmones robocopus iš vietinio "berkuto". Tokie desperacinai chuntos veiksmai atvers kelią lietuviškam maidanui kuris ir nušluos kriminalinį režimą. Bet, iki tokio optimistinio finalo reikia padaryti darbus kuriuos paminėjau. Kadangi arbai rimti, suprantama nebus jokių kompromisų su kenkėjais kurie čia jau kelinta diena lieja veidmainiškas ašaras. Į visus falšyvus aimanavimus atsakas yra ir bus tik vienas - kenkėjai bus neutralizuojami be diskusijų.

AS2014-07-11 23:23

NESIJAUDINKIT TAUTIECIAI - NIEKO TIE ISHGAMOS NELAIMEJO. DARYSIM REFERENDUMUS TOKIAIS KLAUSIMAIS KURIE ATITIKS VISAS KONSTITUCIJAS: PVZ- PANAIKINTI KONSTITUCINI TEISMA. VARGU AR NET TIE ISHGAMOS GALI PASIPRIESINTI- KUR KONSTITUCIJOJ IRASYTAS KONSTITUCINIS TEISMAS KAD SI REFERENDUMA GALIMA BUTU APSHAUKT ANTIKONSTITUCINIU? NERA TOKIO ISTATYMO, TODEL SITAS KLAUSIMAS GALI IR PRIVALO BUTI KELIAMAS. ANTRA SVARBIAUSIAS KLAUSIMAS YRA 151 ISTATYMO KEITIMAS- KAI NEREIKIA KAD PRIE BALSADEZIU ATVYKTU VIRS MILIJONO, O KIEK ATVYKO TIEK (KAIP PER PREZIKO AR SEIMO RINKIMUS)- VA SUSITELKTI TAUTAI IR PRIIMTI SITUOS DU ISTATYMUS- IR VISKAS VALDZIA VEL TAPTUI MUSU VERGAIS, O NE PONAIS. O TIE KT TEISEJAI ATSIDURTU SVARIOSE 4 ANT 4 METRU KAMEROSE, TEN GALETU PRIIMINET KOKIUS TIK NORI ISTATYMUS.

gaudy to 37. Beta2014-07-11 23:07

Atsibudimas taip pat svarbu. Mus labai sėkmingai laikė iliuzijų pasaulį. O tavo neviltis yra labai teigiamas dalykas. Tik po to galima pradsėti dėdlioti bendrą vaizdą ir ką daryti. Pirmas veiksmas: niekur niekada netalkinti esamai valdžiai, nepadėti ir visais galimais būdais trukdyti savo kaimynų šeimos narių engimui; nedalyvauti jokiose rinkimuose ir tai būtinai deklaruoti viešai. Skatinti kyšinikavimą, pirkti kontrabandines prekes,, skatinti viską kas valdžią pūdo iš vidaus. Ir tobulinti save, didinti savo žinojimą, rūpintis šeima ir savo artimiausia aplika. pradžiai manau tiek užtenka.

Beta2014-07-11 22:58

Retai man taip būna, bet šį kartą kritau į visišką neviltį. KGB laimėjo. Vaidas sako: naujos kokybės Seimas. O iš kur jį paimsi, jei net Rinkimų įstatymas antikonstitucinis? Lietuvos Suverenas neturi JOKIŲ teisių. Esame pavergtieji.

gaudy to 35. Beta2014-07-11 22:51

Tai lėlininkai taip nori, kad galvotume. Čia tik pradžia. O dabar jau kuo blogiau tuo greičiau viskas įvyks. Tuo daugiau šansų, kad išliksim. Dabar valdžiasnukių veislinių avinų tikslas įtikinti, kad viskas OK. Taip turi būti. Taigi tikslas kad puodas kaistų iš lėto ir varlės (mes, kitaip Tauta) jame išlėto išvirtų. O mūsų tikslas turi būti atvirkščiai pakurstyti ugnį, kad puodas užvirtų labai staigiai ir kad nors dalis Mūsų išoktų iš to verdančio puodo, kad ir apsvilę. Kitaip galas.

Beta2014-07-11 22:44

Kaip begalvotum, bet tai jau valstybės (Suvereno) galas. Nebent EŽTT... Bet ir ten KGB-istų prikišta.

gaudy to 32. pensininkas2014-07-11 22:43

Reik pasiūlyti, kad prezidentė prisiektų konstitucinei doktrinai. Kam čia tas melas tai būtų teisinga.

gaudy to 30. Beta2014-07-11 22:41

Neturi prezidentas referendumo iniciatyvos teisės. O jei ir turėtų vrk seimas ir KT lengvai galėtų bluokoti tokią iniciatyvą. Visai nauja situcija. Nuo šiandien mes gyvenam jau ne pagal Konstituciją, o pagal konstitucijos pseudodoktriną kurią nustato devyni apsišaukėliai.

pensininkas2014-07-11 22:38

Gaudy, liuks parašei, nei pridėti nei atimti. Konstitucijos nebeturime, ją šiandiena Konstitucinis Teismas iškastravo galutinai. O rytoj prezidentė padėjus plaštaką ant jos prisieks būti ištikimai Lietuvos Respublikai, prisieks gerbti ir vykdyti jos Konstituciją, saugoti jos žemių vientisumą, prisieks visomis išgalėmis stiprinti Lietuvos nepriklausomybę, sąžiningai tarnauti Tėvynei, demokratijai, Lietuvos žmonių gerovei. Bet, deja, viskas valdžių daroma kitaip, žemių vientisumas nesaugomas, siekiama pilnos priklausomybės nuo Europos sąjungos, netarnaujant Tėvynei, demokratijai ir Lietuvos žmonių gerovei. Viskas falšyva ir netikra.

gaudy to 27. to 182014-07-11 22:36

Nebegali nei seimas nei 300000 piliečių. Nes tas ribas nustatė šamanai. Gali tu rinkti parašus kiek nori. Ir seimas negalės, nes būtinai atsiras grupė seimaklynių kurie už pinigus apskųs iniciatyvą ir bus išvada tokia kokios reikia lėlkinikams. Pvz. iniciatyva neatitinka Konstitucijos nuostatų. ir nors tu ką. Ar bent suvoki kokioj padėty atsidūrėm. Pagal tai ką rašai savo komentare, matyt nelabai. Pakeitimai bus galimi tik tokie kurie įtvirtina vergovę ir lėlininkų dominavimą. Taškas.

Beta to gaudy2014-07-11 22:32

Tingiu žiūrėti, bet man atrodo, kad Prezidentas turi referendumo iniciatyvos teisę.

Jo (VaidasVDS)2014-07-11 22:28

Situacija patinė. Kol kas, gal ir ilgiems laikams, net iki visiško valstybės išnykimo. Taip vadinamoje teisinėje valstybėje aukščiausia teisminė galia priklauso Konstituciniam teismui. O ką daryti, jei pats Konstitucinis teismas galimai pažeidžia Konstituciją? Faktiškai tėra vienintelis kelias. Naujai Tautos išrinktas Seimas paskiria kitokį teisinį suvokimą turinčius Konstitucinio teismo teisėjus. Bet prieš tai tuos teisėjus reikėtų leisti į apmokymus kad ir Šveicarijos Konstituciniame teisme. Apsiskųsti Šveicarijos Konstituciniam teismui lietuviai juk negali. Bet tai tik teoriškai. Turime situaciją, kada teisė tapo beveik absoliučia galia tų, kurie turi realią valdžią, paremtą pinigais, įtaka ir žmonių kvailinimu. Reikia vėl budinti tautą. Bet tai padaryti bus nepaprastai sunku, nes Lietuvoje faktiškai neliko nepriklausomos žiniasklaidos. Tik kai kur internete galima šiek tiek susivokti, ir tai visokiausi klaidintojai yra pasiruošę sudrumsti naivesnių ir patiklesnių žmonių protus. Bet nuolat kvailinti žmones yra labai sunku, tad ir kvailintojų darbas nebus toks lengvas...

gaudy to 26. na runkeliai2014-07-11 22:28

Tai, kad ne tuo adresu. Čia visi kurie komentuoja, ne tiki kad dalyvavo referendume, bet dalis ir rinko parašus (pvz. aš). Tie kurie nedalyvavo, tie ir nekomentuoja. Jie atsibus, kai juos statys prie sienos ir šaudys. Ir tada b l i a u s: už ką?

to 18. Beta to gaudy2014-07-11 22:28

Konstitucijos keitimas ne tiesioginėje prezidento galioje. Tą gali inicijuoti tik seimas ir 300 tūkst. piliečių. Žodžiu, prezidentas galėtų tik sukurti visuomeninę grupę konstitucijos keitimui. Iš tiesų tam jau seniai pribręsta. Dabartinė Konstitucija nebeatitinka šios dienos realijų ir joje per daug spragų bei landų nebaudžiamai veikti valstybės ir tautos priešams.

na runkeliai2014-07-11 22:22

dabar supratote,kokie buvot avinai ir ne ejote i referenduma,balsuoti pries valdzia,dabar sedekite ir bambekite prie kompu,nes kito kelio jau nera,mano nuomone

Beta2014-07-11 22:20

"oficialioji konstitucinė doktrina" :) Gal kas žinote su kuo tai valgoma? Nes sprendimas priimtas remiantis ne Konstitucija, bet kažkokia "oficialiąja konstitucine doktrina"

gaudy to 22. AS22014-07-11 22:17

Bet padėtis nors ir atrodo beviltiška visada turi išeičių daug. Visų pirma tas pats Konstitucijos trečias str. suteikia galias net pavienui asmeniui priešintis visom priemonėm prieš tokius perversmus ir jųvykdytojus.. Ir nebūtinai teisėtom. Nes KT teisėjų įvykdytas perversmas yra nuo pat pradžų neteisėtas.

gaudy to 22. AS22014-07-11 22:12

Iš tikro tu ir teisus ir neteisus. Jei Tauta nebūt pasilpusi jie, teisėjai, net apie tokių sprendimų galimybę bijotų pagalvoti. O dabar viską sudėdliojo ir nutarė, kad jau atėjo laikas veršius varyti į skerdylą. Kad ir neteisėti peržengiantys KT kompetenciją šie sprendimai, o kas pasipriešins. ... Štai tau atsakymas.

AS22014-07-11 22:04

PLIUS TIE NUTARIMAI SHUDO VERTI. TAI NE KONSTITUCIJOS STRAIPNIAI O TIK KAZKOKIU NET NE TEISININKU PAMASTYMAI, IR JIE AISKU NEGALI BUTI PRILYGINTI KONSTITUCIJOS STRAIPSNIAMS- TAIP KAD SIANDIEN TOKIA NUOMONE O RYTOJ KITA.

AS2014-07-11 22:01

IS SITU NUTARIMU NESUPRATAU NIEKO- BET ESME KAD IR KOKIE JIE TEN BUTU SITAS KT ANT TIEK SUSIKOPROMITAVES KAD VISI JO PRIIMTI ISTATYMU KEITIMA BUS PANAIKINTI O TIEMS KVAZITEISEJAMS BUS ISHKELTOS BAUDZIAMOSIOS BYLOS.

gaudy to 18. Beta2014-07-11 21:51

Reikalingas ir gal būt būtinas tokios krypties veikimas. Bet čia ti du iš daugelio ir ne patys svarbiausieji.

gaudy2014-07-11 21:49

Naujienos: Teisiami referendumo talkininkai Prano Andriejaičio administracinė byla bus nagrinėjama liepos 14 d. , pirmadienį, 9. 30 val. Kretingos rajono apylinkės teisme (Vytauto g. 4, Kretinga). Zitos Cepeliauskienės teismas įvyks liepos 17 d. , ketvirtadienį, 9 val. Kretingos rajono apylinkės teisme (Vytauto g. 4, Kretinga). Vytautui Švaniui iškelta byla bus nagrinėjama liepos 21 d. , pirmadienį, 15 val. Klaipėdos rajono apylinkės teisme (Klaipėdos g. 1, Gargždai). Kada ir kur bus nagrinėjamos Valės Krauleidienės ir Irenos Kundrusevičienės administracinės bylos, kol kas nepavyko sužinoti. Primename, referendumo „Tautos valia“ rėmėjų persekiojimą inicijavo Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininko pavaduotoja, laikinai ėjusi pirmininko pareigas Laura Matjošaitytė, deleguota į VRK Lietuvos teisininkų draugijos. Bylas iškėlė Klaipėdos apylinkės prokuratūros prokurorė Danutė Rudienė. Dalyvaudami teismuose stebėtojais, prisidedame prie teisingumo pergalės. Būkime solidarūs! Tai štai kaip chunta veikia lygegrečiai. Manau veiksmai suderinti aukščuasiu lygiu. Ir KT sprendimas visiškai užpildo vaizdą. Kas turi akis lai mato, kas turi ausis lai girdi.

Beta to gaudy2014-07-11 21:45

Įsivaizduoju tik dvi pasipriešinimo galimybes: paduoti tą sprendimą į EŽTT (sunkus ir ilgas kelias) ir kitas- nesisteminis Prezidentas, kuris inicijuotų naują Konstitucijos redakciją, be visų tų dabartinių KT iškraipymų ir be paties KT.

gaudy TO 15. pensininke2014-07-11 21:43

O ką ten skaityti. Na įėjau į tavo nurodytą portalą, bet ten nieko man valgomo nėra. Jei jau siūlai tai siūlyk konkrečius straipsnius.

Liepa-Gaudy2014-07-11 21:35

Teisingas sprendimas: nereikia visų kortų priešui rodyti. ;)

pensininke,2014-07-11 21:35

paskaitykite k k

gaudy to 13. Beta2014-07-11 21:20

Kovos būdų yra labai daug. O viešai skelbti būtų kvaila. pasižiūrėsim kiek tikrų patriotų yra Lietuvoj. Nes šiuo sprendimu teismelis ir seimelis peržengė raudoną liniją. Šiaip tai užtenka ir vieno žmogaus aktyvių veiksmų. Pagal tai, kaip po šiuo pranešimu pasyviai komentuojama galima spręsti, kad dalį visuomenės ištiko stuparas, o kita, kuri pritaria su išgąsčiu laukia kokia bus reakcija.

Beta to gaudy2014-07-11 21:13

Tai jau taip. Bet KAIP kovoti? Reikia telkti nesisteminius teisininkus ir su jais tartis ją daryti.

gaudy to 11. Beta2014-07-11 20:45

Atsibuskit. Šiuo sprendimu įvykdytas perversmas. O tai reišia, kad devyni asmenys visada turės paskutinį žodį šioje valstybėje. Ir jie priims visada tokius sprendimus kokius reikės vadinamam elitui, apie kurį(elitą)mes net nežinom. Tai viena. Bet tai nereiškia, kad Konstitucijos antras, trečias ir ketvirtas str. tų devynių šamanų gali būti apriboti ar sustabdyti ar panaikinti, ar pakeisti. Tai yra šis K. T. sprendimas, pirmas realus žingsnis valstybės likvidavimo link. Viskas. O dabar ir pamatysim kas ir kiek pasiruošę kovoti už valstybės ir tautos išlikimą. Viskas Tautos rankose.

Beta omei2014-07-11 20:31

Sistema sau pasiliko teisę neregistruoti iniciatyvinės grupės, jei tik jiems nepatiks keliami klausimai. Taškas. Patinė situacija

gaudy to 8. bocmanas2014-07-11 20:29

Tai, kad į laivą gali kviesti tik kapitonas, o tu tik bocmanas. Tai prilyginčiau jefreitoriaus kvietimui apeinant generolą. O ar laivą bent turi. Ir kas kapitonas.

Beta2014-07-11 20:24

Griozdiškiau tekto jau neįmanoma surašyti- atvejis kai iš didelio rašto išeinama iš krašto. Bet, kiek supratau, tai Konstitucinis teismas sau pasiskyrė teisę saugoti Suvereną nuo Suvereno. Toks savotiškas sargas - saugo asmenį nuo jo paties.

bocmanas tu gaudy2014-07-11 20:24

Kvieciu i Durniu laiva.

ome2014-07-11 20:20

Maža ką jie nusprendė, Tauta konstituciją gali keisti kaip nori, prieštarauja naujoji senajai ar ne, o tokie KT sprendimai tai tik establišmento isterijos apraiškos. Atsiras Tautoje valia, tai ir KT neliks, jau per daug savivaliauja vygdydami Tautos interesus neatstovaujančių politikų įgeidžiams.

gaudy to 5. bocmanas2014-07-11 20:17

Apie ką čia gutarini. Tai kad pasirinkimo praradimas ir ir yra teisių praradimas. Be to Konstitucija vistiek nepanaikinta. o tai reiškia užtenka bent keliams lietuviams, jei tokių likę, pasinaudoti konstitucijos 3 str. : o išifravus paprsčiausiai imtis visų priemonių ginti šitą teisę, tai viskas ir atsistotų į savo vietas. O chunta labiausiai to ir bijo. K. T. gali priiminėti ką nori, bet tai veiks tik tada kai tauta sutiks. O jei ne. Tai teisėjus na giliakų... va taip tai tokia ir roda... va tokia roda bocmanai.

bocmanas2014-07-11 20:11

Durniu laive protingi tik 9 asmenys.

gaudy2014-07-11 20:01

Šiek tiek patikslinsiu: kaip asmenys - asabos mes dar šiokias tokias teises turim, bet kaip visuma - tauta ne. Tai jau net ne baudžiavinė sankloda - tai vergovinė santvarka.

gaudy2014-07-11 19:25

Šiek tiek patikslinsiu: kaip asmenys - asabos mes dar šiokias tokias teises turim, bet kaip visuma - tauta ne. Tai jau net ne baudžiavinė sankloda - tai vergovinė satvarka.

gaudy2014-07-11 19:00

Na pagaliau ier ekspertai paskelbė. Taigi po šio Konstitucinio teismo sprendimo mes jau gyvename visai ktoje teisinėje realybėje. Šiuo sprendimu teismas įteisino luominę visuomenės sanklodą, kurioj aukščiausią vietą priskyrė sau bei nematomai valdasnčiųjų kastai. Tuo pasekoje mes tautiečiai patapome tik aptarnaujančiu personomis, o tiksliau baudžiauninkais. Ir tai tik geriausiu atveju. Tuo savo sprendimu kunstitucinis teismas pasakė: mes kuriam valstybę ir suverinitetas priklauso mums. Tauta turi prievolę paklusti ir patarnauti (K. 2 str). Niekas negali varžyti ir riboti konstitucinio teismo suveriniteto, savintis konstituciniam teismui priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos, konstitucijos santvarką, bet priešintis gali tik tiek ir tokia apimtimi kokia nustato konstitucinis teisams (K. 3 str. ). Aukščiausią suverenę galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus, Tautos suverenių galių ribas ir apimtis nustato Konstitucinis teismas (K. 4str. ). Taigi akyse įvyko perversmas ir visiems gerai. Čia sudėdliojau, kaip dabar de fakto atrodo Konstitucijos I skirsnio keturi pagrindiniai str. po šio Konstitucinio teismo sprendimo. Sveikinu visus su baudžiavos įteisinimu.

Senis Šaltis2014-07-11 18:58

Skaičiau ir negalėjau patikėti. Tai gal tada konstitucinis teismas pripažįsta, kad ir seimas keitė Konstituciją pažeisdamas ją. Išeitų, kad vieną kartą parašai Konstituciją ir ji yra amžina, nebent seimas norėtų pakeisti. Ir kur mes keliaujame.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi