ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Kremliaus ir prezidentės D. Grybauskaitės nuomonių sutapimas dėl partizanų, labai supykdė Žmonių partijos atstovus(65)

Darbo klasės priešai, t.y. į miškus įšėję partizanai-Laisvės kovotojai, „socialistinę reformą bandė sustabdyti žiauriais teroro aktais, gąsdinimais, šantažu, partinio ir tarybinio aktyvo, kolūkinio judėjimo organizatorių naikinimu“.

Kremliaus ir prezidentės D. Grybauskaitės nuomonių sutapimas dėl partizanų, labai supykdė Žmonių partijos atstovus

A. Ažubalis, D. Grybauskaitė, L. Kasčiūnas.

Nepriklausomas Žmonių partijos portalas delfi.lt , išskirtinį kasdienį dėmesį skiriantis Rusijos pasiekimas ir problemoms, pranešė, kad po šių metų sausio 13-osios už nuopelnus apdovanotų partizanų kalbų Seime – suskaudo Kremliui.

„Karo nusikaltėliai, civilių skerdikai, nacių bendrininkai. Taip Lietuvos partizanus pastaraisiais metais ypač aktyviai šmeižiantys Kremliaus dezinformacijos kanalai nepraleido progos sureaguoti į sausio 13 d. Seime vykusį Laisvės premijos įteikimą – aptaškė apdovanotus partizanus purvais. Į tai sureagavo Lietuvos politikai, bet jų prašymas taikyti sankcijas gali likti be atsako“, – skelbiama analitinėje analizėje „Po partizanų kalbos suskaudo ir Kremliui: išpylė melo dozę, o kas už ją atsakys?“.

Pranešama, kad „Sausio 13-osios proga Seime nuskambėjusi partizano Jono Kadžionio – Bėdos kalba sukėlė įvairių emocijų“.

„Kartu su dar 6 laisvės kovotojais J. Kadžionis buvo apdovanotas Laisvės premija, o iš Seimo tribūnos jis kreipėsi į prezidentę Dalią Grybauskaitę, savo ir žuvusiųjų už Lietuvos laisvę partizanų vardu prašydamas sustabdyti „tyčiojimąsi iš partizanų ir Lietuvos valstybės pamatų griovimą“, – informuojama publikacijoje.

Teigiama, kad „lyg tyčia kitą dieną iš Kremliaus informacinių kanalų – „Rossija 1“ ir „1-ojo kanalo“ pasipylė nauja užgauliojimų banga“.

„O sausio 15-ąją Seimo nariai Audronius Ažubalis ir Laurynas Kasčiūnas kreipėsi į Lietuvos radijo ir televizijos komisiją ir jos pirmininką Mantą Martišių dėl šmeižto prieš Lietuvos partizanus.

Seimo narių rašte teigiama, kad 2019 m. sausio 14 d. Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuotoje žinių ir aktualijų laidoje buvo parodytas reportažas, kuriame lietuvių partizanai išvadinti nusikaltėliais ir taikių gyventojų bei vaikų žudikais“, – delfi.lt supažindina su Seime esančių Žmonių partijos atstovų pastebėjimais.

Šiemet Laisvės premija įteikta likusiems gyviems partizanams Jonui Čeponiui, Jonui Kadžioniui, Juozui Jakavoniui, Bronislavui Juospaičiui, Vytautui Balsiui, Jonui Abukauskui, Juozui Mociui. Septyni asmenys parinkti kaip viso laisvės kovos sąjūdžio simboliai. Delfi.lt analitinėje analizėje skelbiama, kad pokario metais nė vienas iš jų nėra nužudęs nė vieno civilio žmogaus.

ekspertai.eu atkreipia dėmesį, kad pernelyg pergyventi nereikėtų – Kremliaus ruporai neatskleidė nieko naujo, o tik pakartojo tuos pačius teiginius, kuriuos savo moksliniame darbe mini Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė.

O savo moksliniame darbe D. Grybauskaitė yra konstatavus, kad darbo klasės priešai, t.y. į miškus įšėję partizanai-Laisvės kovotojai, „socialistinę reformą bandė sustabdyti žiauriais teroro aktais, gąsdinimais, šantažu, partinio ir tarybinio aktyvo, kolūkinio judėjimo organizatorių naikinimu“ .

Apie tai plačiau buvo skelbta ekspertai.eu publikacijoje „D. Grybauskaitė: ilga klasių kova buvo kurstoma, remiantis radiopropaganda, tiekiant maistą ir ginklus iš užsienio“.

Kaip gerai žinoma, 1993 m., kai Lietuva jau buvo laisva ir nepriklausoma valstybė atsikračiusi tarybinių okupantų, Lietuvos mokslo taryba (LMT) Lietuvos Respublikos mokslo laipsnių ir pedagoginių vardų nostrifikacijos komisijos sprendimu išdavė dabartinei Lietuvos prezidentei D. Grybauskaitei socialinių mokslų daktaro diplomą.

Naujausi

Komentarai (65)

Rikiuoti
Arunas2022-11-22 22:26

Rusijos kanalai teisybe sake apie nekaltu zmoniu ir vaiku zudynes pokaryje nuo miskiniu banditu ranku. Kokia cia partizanai.... net nepavadinciau eiliniais banditais situs naciu koloborantus, jie zemiau žlintuso kaip sakoma meshlo kruva ir tiek. Tema uzdaryta apie miskiniis banditus

Socialistas2019-01-22 10:45

ekseprtai=delfi kelia ant sakiu banditus

Dzukas > 60. T0mas J.2019-01-21 20:19

Puikiai zinau Tomuk, kad tamsta didelis banditu gerbejas, kad pats lazoraitis pati samane vaisino ir lietuviska pasa, dar senais laikais, ikiso. Viskas gerai, as niekuo pries. Visada busiu miskiniu priesu, bet galeciau su pagarba pripazinti garbinga priesa. Problema tame, kad nematau as ju. Kur tie garbingi kovotojai? Paviesink nors viena ju didvyriska poelgi, nors viena, verta demesio, zygdarbi. Pasakysiu tau taip - nereikia didelio dydvyriskumo zudyti civilius ir prievartauti moteris kaimuose. Nereikia didelio didvyriskumo, nakti kaip vagis, plesikauti ar sudeginti zmogaus turta. Visi jie, net ta idejiniu naivuoliu mazuma, tai padugnes ir nusikalteliai pries zmonis. Nereikia cia tu "poetisku snargliu" apie kazkokius taurius ir garbingus kovotojus. Nebuvo tokiu.

Gražu žiūrėti į NKVD gaisrininko dukrą2019-01-21 02:39

Melage ji yra gimusi, dabartinė prezidentė net nežino, ar ji iš tikrųjų stovėjo Baltijos kelyjEe, negali pasakyti, kur ji buvo per sausio 13-osios įvykius?

yel“l“ow submarine to 60. T0mas J.2019-01-21 01:42

praleista šitokia fantastiška proga patylėti/nenusišnekėti... :)))

T0mas J.2019-01-21 01:35

Pagarba patriotams, okupacijos metais už laisvę kovojusiems, okupantus ir kolaborantus naikinusiems.

nerka2019-01-19 17:46

kadangi as pats uzauges dzukijos kaime daug klausinejas apie tuos vadinamus partizanus savo dieduku ir kitu senu giminaiciu nei vienas apie juos gerai neatsiliepe ir vadindavo miskiniais lasininiais ir banditais, bet ta karta praktiskai jau ismirus o jaunimui tie veikejai dabar pateikiami kaip didvyriai

Piksius2019-01-19 02:20

Mat kaip galima pavartyti. Ar norėjo kitos šalys tarkim klausimo kažkokiu ten, senai išrastu budu...buti? Sąntvarkos keičiasi žmonės lieka.

Senis Šaltis2019-01-19 02:05

skaičiuk, kuris net iš airiško ip nesugebi pasirašyti nors B vardo, kaip E. "O tu - kaip nori. Turi teisę į savo nuomonę." kokią nuomonę galima turėti, jei tuo metu nebuvau gimęs ir nedalyvavau tiesiogiai? na nebent kokią oficialai įsiūlė, ar koks dzūkas įsiūlys, ar dar kitas siūlytojas. Jau parašiau, kad šiandien tai mažiausia problema. Yra didesnių problemų.

to 552019-01-19 02:02

Kiek skaičiau, ji daug metų rinko medžiagą apie tai, kas tuo metu realiai vyko Lietuvoje ir ką veikė jos tikras senelis.

Nerka 50 tam2019-01-19 01:43

Ji tuos savo kaltinimus pagrinde gan idomiais faktais kurie lietuvoje nutylimi iki siol ,,vie ka pasako kai kuriu giminaiciu atsisakymas kalbet ypac apie praeiti

to 522019-01-19 01:41

Su tais, kurie miškinius bando užvilkti ant pjedestalo, mes visada būsime priešai. Aš visiškai pritariu tai anūkei. Nacismo toleruoti negalima, net jeigu jo apologetas - tavo tikras senelis. O tu - kaip nori. Turi teisę į savo nuomonę.

Nerka dzukui2019-01-19 01:30

Gali buti kad ji ten dar kazkoks kunigas buvo mininimas kuris pinigu mires daug paliko,,,,turinio nelabai pamenu reiktu dar ta knyga perskaityt seip kiek pamenu tai kai kurie giminaiciai labai gyne tuo zydsaudzius

Senis Šaltis2019-01-19 01:20

50. to 49. Nu, o aš tavęs nesuprantu. Ko tau airiui rūpintis Lietuvos problemomis? Gyvenk ir žvenk. Tau dar keista, kad tokie šaunuoliai komjaunuoliai bet ką parduotų dėl kažkokios kitos naudos? Taigi ne išimtis, kad ir anūkė pasigerino savo materialinę padėti pardavusi savo jau seniai palaidotą senelį, kurio nei pažinojo, nei gimė toje Lietuvoje, dėl kurios reiktų labai jaudintis. Net ltvnews. online pateikdami, tikiuosi, objektyvią informaciją, manipuliuoja savo naudai. ir taip visi darė per amžius. Vietoj to, kad dirbti ir Lietuvoje daryti tai kas reikia, jie matai partizanų kapus kasinėja, kas kaip ką darė. O tiesos vistiek niekas nesužinos. Jooo šiandien tai aktualiausia problema ir dėl to reikia vienas kitam gerkles perkąsti. dzūkas tai pirmas toje eilėje. Nors nėra niekada nei vieno įrodymo niekada net stasiui pateikęs. Tiesiog verslininkas-karatistas-soc. darbuotojas-universalas.

Piksius2019-01-19 01:19

Tai apie ką kalba? Ar pavyko tinkamai suformuluoti medijai atsakymą jau žinant klausimą? Ar ne. Jai patinka.. patys žinot kur mygtelėti.

to 492019-01-19 01:00

Nesupratau, apie ką tu čia dabar? Gal kažko nesupratai? Silvija Foti, reali Noreikos (vadinamojo "generolo" Vetros) anūkė, apkaltino savo senelį bendradarbiavimu su nacistais, kuo didžiai papiktino mūsų "patriotus". Buvo ne vienas straipsnis ta tema. Žurnalistė pradžioje didžiavosi savo seneliu, kol nesužinojo, ką jis realiai veikė Lietuvoje vokiečių okupacijos metais.

Senis Šaltis2019-01-19 00:51

"Tai ne kazkokia amerikiete, tai Sivija Foti, Jono Noreikos (Generolo Vetros) anuke." --- taip taip, visada galima tikėti anūkais. Ypač pagyvenusiais amerikoje ir patapusiais liberalais, ar kažkokių gyvūnėlių gynėjais. Va jormalūzas. com, kaip ir kiti amerikoje smegenis išlaisto, o ši anūkė tipo labai mylinti kažkokį kažkokioje tolimoje šalyje, kažkada gyvenusį senelį. Keista, kad dzūkas toks "protingas", bet taip mėgsti pritempti faktus prie savo skiedalalų be teisės į kritinį mąstymą.

to 42 Na2019-01-19 00:42

Baik tu tas "herojiškas" legendas pasakoti - "partizanai teisdavo". Tada jie turėjo visi tarpusavyje išsišaudyti, nes visi buvo vienodi ir visi tuos pačius nusikaltimus darė.. :)O "majoras Sokolovas", persirenginėjantis miškiniais ir žmones žudantis "partizanų" vardu - viena iš legendų, bandant ant kažko nurašyti miškinių nusikaltimus prieš civilius. Nebuvo jokio tokio "majoro Sokolovo". O visi nusikaltimai - buvusių žydšaudžių, nespėjusių pabėgti su vokiečiais (arba tyčia paliktų)ir sulindusių į miškus, darbas. Nėra ir nebuvo jokių "gerų" miškinių.

Dzukas > 33. Nerka2019-01-19 00:32

Tai ne kazkokia amerikiete, tai Sivija Foti, Jono Noreikos (Generolo Vetros) anuke. Ji asmeniskai atliko tyrimus Noreikos nusikalstamos veiklos, buvo atvykusi i Lietuva, vazinejo po kaimus, apklausinejo, islikusius gyvus, liudininkus, dirbo su archyvais. Ji apkaltino savo seneli Generola Vetra zmoniu zudynese ir banditizme. Tarp kitko, JAV pilietis Grantas Gocinas padave ieskini i teisma pries tai, kad Lietuva garbina pkario banditus ir zydsaudzius. Silvija Foti yra viena is jo liudininku, kuri pateike teismui visa savo surinkta medziaga apie banditu veikla. Teismo sprendimas turejo buti 15 sausio, bet buvo nukeltas i siu metu kovo menesi.

Dzukas > 30.2019-01-19 00:12

Neverta su tokiais gincytis. Vieni yra dar neissilavine vaikai, kiti "persunkti" neapykantos, kurios saknys kazkokios seimynines tragedijos, treti - paprasciausi provokatoriai. Toki zmogu neimanoma itikinti ir pakeisti jo pasauleziura. Arba ji peraukles gyvenimas, ikises toki individa tarp "kujo ir priekalo", arbas jis bus permaltas i "farsa", kokioje nors eilineje "mesmaleje". "Patranku mesa" visada turi paklausa.

Dzukas > 19.2019-01-18 23:59

Visiskai teisingai, o ir buti kitaip negalejo. Butent tai ir buvo atsakas pries miskiniu terora. Tame nera nieko ipatingo ir isskirtinio ir nereikia kurti tas heroiskas pasakas apie banditus, daugumoje, padugnes jiebuvo. Zmones po karo norejo taikos, norejo galu gale laisviau atsikvepti, dirbti, galu gale isbristi is elementaraus bado. Kvaila butu tiketis, kad visi paklus banditu plesikavimams ir kaip avinai mokes "duokle" ir eis savanoriskai i skerdykla. Kiekvienas veiksmas sukelia atoveiksmi.

Piksius>Na2019-01-18 23:49

Geriau papūk palaikai ar ne apdonavojimus tiems kurie dar gyvi Na visokių budavo...Pats įjung fantazija dar. Dabar męs jau žinom ar ne, ko norim. Tiek už viena, tiek už kitą pusę kovoje norėjo to paties. Apdovanoti verti visi, kurie turėjo dėl ko kovoti.

Dzukas2019-01-18 23:25

Verta patiems paziureti ka apie tai sake Pirmas rusu kanalas, o ne skaityti delfio truda - nieks niekuo nesityciojo, o tik pranese apie fakta ir banditus pavadino banditais. Tokia cia naujiena, daugelis Lietuvoje zino kad jie buvo banditai ir zmogzudziai. Meslas niekada nevirs "auksu".

Na2019-01-18 22:57

Kaip visur, taip ir tarp partizanų atsirasdavo visokių. Už padarytus nusikaltimus patys partizanai teisdavo ir būdavo bausmės net iki sušaudymo. Bet buvo ir toks rusų atsiūstas majoras A.Sokolovas, kuris organizavo stribus apsimetančius partizanais (perrengtus). Tai,va, šitie buvo galvažudžiai, vagys,plėšikai ir provokatoriai.

Nu jo... Velesui2019-01-18 22:50

Aš irgi nesupratau to teiginio dėl RF sienų. Bet kad Lukša Daumantas Vakaruose buvo parengtas diversinei veiklai Lietuvoje, tai anokia čia naujiena. VLIKAS juk buvo gyvas ne šventa dvasia, - patys pinigų nespausdino, o VLIK'o raidos istorija daro įspūdį... 1944 m. jie veikė Berlyne (vokietija), nuo 1945 m. kovo – Viurcburge (Vokietija), po to – Roitlingene (Vokietija) . Lietuvoje kiek prigesinus miškinių terorą, nuo 1955 m, VLIK'as jau užsiima daugiau propagandina veikla ir 1955m. įsikuria Niujorke, o XX a. devintajame dešimtmetyje iš vis persikelia į Vašingtoną. Pažvelgus į tokiąorganizacijos istoriją, galiu konstatuoti, jog, jog be nacių Abvero ir be jankių CŽV, perėmusios Abvero agentūrą, nebūtų jokio VLIK'o ir tos organizacijos pastangomis Lietuvoje organizuoto, tokio masto teroro...

Nu jo... Viltei2019-01-18 22:33

O dabar vyksta tai, kas vyko nuo pat smetoninio perversmo pradžios: saujelė niekšų bando primesti savo valią visiems likusiems. Rezultatas: skilęs sociumas ir daug priešpriešos, kuri niekuomet nesibaigia geruoju.

velesas - 32. .iš istorijos2019-01-18 22:25

Geras, įdomus komentaras. Gal paaiškintumėt tai: "...RF planuoja susitvarkyt sienas". Apie ką čia?

viltė2019-01-18 22:24

Man buvo tik 20...ir jau tada žiūrėjau filmą "Niekas nenorėjo mirti" .Buvau per jauna , kad suprasčiau šį istorijos (Lietuvos) baisų tarpsnį , buvo per daug sudėtinga vertinti , bet , dabar jau galiu sąmoningai vertinti tą laikotarpį , nes likę liudininkai viską pasako . Labai liūdna , be galo liūdna pripažinti , kad tiek daug negero vyko tuo laikotarpiu .P.S. O kas vyksta šiuo laikotarpiu ?...

Piksius2019-01-18 22:14

O tose, kitose vietovėse kur dar nėra nei mūsų tikėjimo, nei sąntvarkos. Kiek patys veikiat, kad praplėlsti ratą supratimo apie tai kas jūms naudinga?

Ilona2019-01-18 22:03

Mano seneli ir dede is mamos puses nuzude miskiniai. Tai buvo paprasti,civiliai zmones,todel dabar,kai imta liaupsinti tuos banditus,sirdis pasruva krauju ir darosi koktu,kad Lietuvos zmones,o ypac jaunimas taip apgaudinejamas.

Anfisa2019-01-18 21:41

33-m. "Partizanu teroro auku atminimo knyga." Masilionis. leid."Politika", 2011 m.

Piksius2019-01-18 21:39

Tas akcentas, kai dabartiniu supratimu, keičiamos sąvovokos dar nepaskutinis. Tada buvo partizanai, dabar...patys žinot kas. Tiesiog naujos prasmės. Praeitim gyvenimas tiek ir vertas.

Nerka2019-01-18 21:11

4 tai anfisai,,,, kokia knyga kur ja rast parasyk idomu butu paskaityt beja ,,musiskiai,, super knyga gal tu cia apie ja,,,,,,dar yra gera kazkokios amerikietes knyga gera jos senelis partizanas buvo ir prie zydu naikinimo prisidejo

.iš istorijos2019-01-18 20:50

miesteliukuose civilius, kaip taisyklė, progresyvius ūkininkus, mokytojus, gydytojus žudė ypatingai žiauriai persirenge pareigūnais vakarų specų paruošti diversantai. Būtinai palikdavo vieną, kitą sužeistą, bet ne mirtinai, liudininką. Todėl sklido apgauli info kaip, keikdamiesi rusiškai, giminę išpjovė tarybiniai pareigūnai... Taip pasėtos neapykantos "stribam", save laikantys partizanais, naikino miliciją, kolūkio užuomazgas, švietėjus kurie dirbo naujoj valstybės sistemoj. O vakarai trynė delniukais ir sekė pasaką kaip tuoj tuoj pamačysim jau tuoj. Beje "PARTIZANAUT" į miškus susirinkusiems, tikros tiesos nežinantiems, ir vadovavo diversantai. Miestuose buvo kitokia situacija. Ten trėmimais, plėšimais užsiėmė valstybės išdavikai, esantys postuose. Labai panašiai klostosi situacija ir dabar. Realybėj nesigaudanti masė. O juk RF planuoja susitvarkyt sienas. O jankiai čia privežę savo instruktorių, banderos gydosi.. kas supras, kur tiesa, kur ne tiesa, bet vakarams pilietinis karas svetur, tai tonos babkių, vat

to 292019-01-18 20:28

Tos septyniukės nuopelnus jau įvertino teismas. Bylos, manau, tebėra archyve. Ten ir visi "žygdarbiai" surašyti. Galėtų kas nors paviešinti, idomu būtų paskaityti.:)

to 272019-01-18 20:25

Ir kaip čia taip išeina, kad tos "klastotės" sutampa su daugumos prisiminimais, o tai, ką jūs pasakojat - netelpa į jokius vartus? Lietuviai neprisimena jokių "žygdarbių", nors tu nusišauk. :)O ir nuostolius visi žinom - pora tūkstančių kariškių ir liaudies gynėjų ir 25 tūkst. (! )beginklių civilių, iš jų keli šimtai - paauglių, vaikų ir išvis kūdikių. "Niekas nenorėjo mirti" - ne dokumentika, bet ir ne istorijos klastotė. Ko niekaip nepasakysi apie dabartinius "šedevrus", nuo kurių melo ir istorijos iškraipymo apsivemti galima. Kaip ir nuo jūsų pasakojimų.

Vytas2019-01-18 19:51

Keista, bet gaunasi paradoksas - kuo daugiau laiko praeina nuo įvykių, tuo atsiranda daugiau nusipelnusių, kuriuos reikia apdovanoti. Nesiimu spręsti apie tos septyniukės nuopelnus, bet vien tai, kad jie priėmė apdovanojimus iš rankų žmogaus, prieš 15 metų juos išvadinusio naujos, socialistinės, santvarkos šalininkų naikintojais, teroristais, šantažistais, daug pasako apie juos pačius. Variantų nedaug. Vienas iš jų - jie net neįsivaizduoja kas juos apdovanoja ir ką tas žmogus (prezidentė) kalbėjo ir rašė apie juos. Bala nematė, dėl jų nuopelnų Lietuvai galima ir abejoti, bet tai visgi padoriau, nei šios premijos įteikimas V. Landsbergiui

velesas -27. Povilas2019-01-18 19:40

Ir kokie gi tie nuostoliai?? Net per dešimtį metų.

Povilas>>23,25-am2019-01-18 19:28

Pamiršai dar paminėti, kad be šitos (Niekas nenorėjo mirti) klastotės, okupantai apie Lietuvos laisvės kovotojus sukurpė šimtus klastočių, nes negalėjo jiems net žuvusiems atleisti už didžiulius nuostolius, kuriuos patyrė per 10 metų vykusias kovas.

aAlgirdas-Saulius(22)2019-01-18 19:12

ponaiti pradžiai suprask, kad protą turinčiam niekas jo ne..pys. Ir dar skaityti reikia ne vieną autorių, bet minimum bent trys - keturis skirtingų pažiūrų autorius (tiesa mūsuose kai kurie jau draudžiami). Štai tuomet įjunk savo ne..pistą protą ir gal suprasi kas ir kam dabar p..są protą.

to 22 Sauliui2019-01-18 18:57

Tiesa, pamiršau paklausti, gal tu apie tarybinius partizanus kalbėjai? Tada - kitas reikalas. Jie tikrai kariavo ir žudė tuos, ką reikėjo žudyti - priešus.

to 22. saulius2019-01-18 18:56

Asilėli tu nelaimingas, tau net neduota suvokti SKIRTUMO tarp nukentėjusių ir liudininkų teiginių ir valdžiažmogių, ginančių savo sistemą, vykdomos propagandos...

to 22 sauliui2019-01-18 18:55

Ačiū, nereikia, apsieisim be tavo "rekomendacijų".:) Mes puikiai žinom ir be Terlecko mitų, kas vyko Lietuvoje. O jeigu tu visai nesusigaudai, galiu tau rekomenduoti filmą "Niekas nenorėjo mirti", realiausiai atspindintį to meto Lietuvą.

saulius2019-01-18 18:41

siūlau visiems proto pisėjams, kad miškuose esantys patriotai žudė nekaltus LIETUVOS PILIEČIUS (aišku tokių atvejų iš keršto matyt buvo) perskaityti 2017 m. išleistą knygą "Priešinimasis Lietuvos nukryžiavimui 1944-1953 Mitai ir tikrovė", Autorius Vladas Terleckas. O švietimo ministerijai , kol dar netapo bolševikine, įtraukti į mokymo programas šią knygą. Tada jaunimas mažiau tikės proto pisimu kad Lietuvos partizanai žudė ne tą ką reikia.

Nelaime2019-01-18 18:38

Kosmaras durniu laive!

O2019-01-18 18:27

O tai neišliustruota komunistė Grybauskaitė nedalino apdovanojimū partizanam???Mistika???O partiznam gėda,"koloborantei" ranka spausti?? Ilgai "komunizmo" liekanos nenusiplausit"""????

to 172019-01-18 17:55

Baikit jūs lyginti tuos stribus su miškiniais. Čia - propagandinis triukas, kurio seniai laikas atsisakyti. Stribai atsirado ir buvo reikalingi, kad ginti žmones būtent tuo miškinių, nes tuo istoriniu momentu trūko milicijos, kitų jėgos struktūrų. Geriau ar blogiau, bet savo misiją jie atliko, ne vieną gyvybę išgelbėjo. Ir bijojo jų miškiniai. Todėl ir tokia neapykanta jiems. Kad ir visokių incidentų buvo,nieko keisto. Kare - kaip kare, ten angelų nėra. Bet reikia žiūrėti į esmę, koks kieno tikslas ir misija.

manau2019-01-18 17:35

kasčiūnas yra nesantuokinis magnolijos ir užubalio sūnus...

xxxx2019-01-18 17:21

Dzūkijoje žmonės kentėjo ir nuo stribų, ir nuo miškinių. Vieni ateidavo dieną (stribai), kiti - naktį (miškiniai). Žmonės pažinojo miškinius, nes tai buvo kaimynai. Dabar pasakoja, kad civilius žudė civiliais persirengę NKV-distai, bet tai netiesa. Juk miškuose šlaistėsi ne iš užjūrio atkeliavę, o tame pačiame ar kaimyniniame kaime augę vyrai.

aAlgirdas2019-01-18 17:09

mano galva,į šių dviejų veikėjų (Ažubalis ir Kasčiūnas) kreipimusis nereikėtų iš vis KREIPTI DĖMESIO. Politikos klausimais tai neadekvatūs veikėjai

Jade (skeptikui)2019-01-18 16:35

Dzukijoje zmones labai kentejo nuo miskiniu,uz ka juos vadino banditais.mano tevo seima isaudyta du broliai,motina,tu kudikiai ir nescia brolio zmona, tevas suzeistas isgyveno.jis pazino zudikus tai buvo miskiniai.Prezidente neturi sazines ir tuo viskas pasakyta

to 13 skeptikui2019-01-18 14:38

Tai jie tik ir "kariavo" su civiliais. Prie ko - kolonistai? Tų kolonistų Lietuvoje vienetai buvo. Pagrinde - vietiniai. Jokios karinės operacijos niekur nerandu, jokiuose šaltiniuose. Nebent kokio bažnytkaimio stribų būstinės užpuolimas, kurioje pora šešiolikinių buvo. Kas čia toks per "partizanavimas", niekaip neaišku.

Skeptikas2019-01-18 14:24

Žinoma sunku pasakyti, kaip tada negyvenome, bet yra žinoma kaip partizanai žudė civilius gyventojus atvykusius gyventi į Lietuvą (kolonistus). Ir vadovaujantis tokia logika dabar galėtu D.G. paraginti užpulti Pabradės nelegalų centra. Gal daugiau nebutu noro kolonizuoti Lietuvą.

Jade (is mamos pasakojimu, dzukija)2019-01-18 13:35

uzejus vokieciams dalis Lietuviu susibure i Patriotu judejima(vadas Maceika) kad koloboruoti su vokieciais. Noredami parodyti savo lojaluma SS jie surinko kaimo zmones, kurie prijaute komunistams ir su sautuvais juos nuvare i SS bustine priduot. Taciau nemokejo kalbeti vokiskai. SS istatymais uz ginklu nesiojima susaudymas,o cia atejo su ginkais,vaikai ir moterys rekia verkia ir su rudom uniformom(lietuvisku patriotu uniforma buvo panasi i Rusu tik sagos su vyciu) todel anie juos palaike rusais. Vyriausias SS vadas prieme sprendima visus susaudyti, dave kastuvus ir Liepe kasti duobe. Atbego kaimynu mergaite pagalbos pas mano dieduka Adolfa, mat jis buves vokieciu nelaisvej ir mokejo vokiskai. Diedukas nuejo i SS bustine ir klausia kas gi su tais mano kaimynais. SS vadas rasydamas ivykio protokola sako tu juos nori ginti,tai zinok neapginsi kartu su jais busi susaudytas. Vokietys klausia, Kodel jie su ginklais? diedukas atsako, daug rusu cia like jie bijo ir del saugumo nesiojasi. Kodel ju uniforma ruda,diedukas irode kad tai ne rusu kad ant sagu vytis kad tokia lietuvos uniforma, O kodel cia visos tos moterys ir vaikai atejo vergadami ir regdami,diedukas sako Jus nezinot musu salies paprociu jie atejo jusu uzjaust ir apverkt ,mato jauni vyrai eina i kara, uz tai ir verkia. Vadas sako gerai eikit visi ir pasakyk tom moterim kad musu verkt nereikia. Tolesnis likimas Maceika saude zydus po to rusam uzejus isejo i miska ten ir zuvo. Mano diedukas buvo miskiniu paimtas is namu ir nuzudytas. Sia tikra istorija kvieciu visus susitaikymo, supratimo ir pagarbos tiems sunkiems laikams.

rasa2019-01-18 13:24

pritariu 3 komentatoriui,baikit klastot istorija,nekalkit jaunimui i smegenis kitokios istorijos nei ji buvo,nes senieji to meto gyventojai nevisi ismire.Nieko is kapu nebeprikelsit,todel leiskit zmonems ramiai guleti ir kaltiems ir be kaltes

Trigrašis>Stasiui2019-01-18 12:55

Visai neseniai skaičiau Tamstos komentarą,kuriame gynei ir gyrei Magnoliją.Kas pasikeitė,išvertskūri?

velesas -7. zmonems2019-01-18 12:18

Neiname niekur. Nebe. Jau atėjome.

Ss2019-01-18 12:16

Kaip ta xoxluske gali kitaip reaguoti i partizanus?juk tevas stribas buvo.grobe is zmoniu paskutini kasni kad tik palebaut.uz ka ir buvo nuteistas.ziurekit kaip ji uz ukraina eina muru.jaucia k a l e e kur jos teviske.is kur saknys.jei apkalta turi but ivykdyta dar iki kadencijos pa aigos.

zmonems issakiusiems tokia nuomone2019-01-18 12:15

keliamos bylos ir rengiamos apkaltos.O ji sau nekliudomai niekam nepriestaraujant valdo sia valstybe Kur mes einame? Ir kur mes esame?Ka pasieksime?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-01-18 11:59

Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); (Putino okupantų naudai) lkp budelius komunistus iki šiol dangstanti (lsdp_lsddp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gauja bus nukenksminta (išjungta); Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus. ********************************************* Varom į istorijos šiukšlyną (3 dešimtmečius dangstančiuosius) komunistuojančius landsberginius grybauskinius brazauskinius kirkilinius karbauskinius ir kt. tokius pat. ____________________________________________ Užvaldytoji Lietuva (komunistuojančių partinių gaujų) 2019 sausio 18

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-01-18 11:59

Už l. žiaurų karą po karo atsakingi tik ir tik rublinių maskvėnų okupantai - komunistai.

Anfisa2019-01-18 11:58

"Delfi analitineje analizeje skelbiama, kad pokario metais ne vienas is ju nera nuzudes ne vieno civiliaus zmogaus." .. Aha, reiskia - ne vieno. Netgi visiskai atsitiktinai? Pav. , tamsoje ar esant blogam matomumui? .. O kiek gi jie tada nuzude visokiu okupantu - 1940-1941, 1941-1944, 1944-1990 metais? Ar gali analitines analizes paskelbti, kiek? Butu zymiau aiskiau visiems - uz ka gauna apdovanojimus... 2011 metais yra isleista knyga apie "partizanu" terora pries taikius gyventojus. 1944-1956 metais ju aukomis tapo 25108 zmones, is ju 993 - vaikai iki 16 metu. O kiek okupantu nuzude? A ?

trumpai2019-01-18 11:23

Istorija dar per anksti klastoti,per daug dar žmoniu likusiu gyvu kurie patyr�� tai savo kailiu ir dar gerai atsimena to laikmecio tikrus ivykius.

stasys2019-01-18 10:57

Aš ir sakau reikia vietos tam 'jaunimui' kad galėtu kiekviena šeštadieni Lukiškių a. atsisukant į buv. KGB rūmus bent po puslapį perskaityti tos D.Grybauskaitės disertacijos . Atmintį reikia puoselėti , o ta turėtu daryti tie tikrieji patriotai . Galu gale pagerintumėte rusu kalbos tartį, o tai A.Nakui liežuvis veliasi taip kad ausis paskaustą..

Dalei matyti2019-01-18 10:43

su inkstais problemos kad tokie lopseliai po akimis .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi