Televizijoje TV3 neliko žurnalistės Rūtos Janutienės prodiusuojamų laidų “Paskutinė instancija” bei “Kodėl”. R. Janutienė įsitikinusi, kad itin populiari laida “Paskutinė instancija” buvo uždaryta po praėjusią savaitę taip ir neparodytos laidos apie prezidentės Dalios Grybauskaitės tikrąją biografiją. Ši plačiai reklamuota laida per TV3 kanalą taip ir liko neparodyta – vietoj jos laidas rodys Valstybės saugumo departamento darbuotojas Sigitas Babilius bei jo žmona Indrė Makaraitytė, laidos “Savaitė” vedėja.

Tačiau kas norėjo, laidą “Paskutinė instancija” pažiūrėjo internete.

R. Janutienė atsakė į LL klausimus:

- Ar tą laidą apie D. Grybauskaitės biografiją kada nors pamatysime per TV3?

- Laidos “Paskutinė instancija” daugiau nebus TV3 kanale. Jie sulaukė, kada aš išvyksiu savaitei atostogų, ir tada staigiai nutraukė su mumis sutartį. Pagal sutartį televizija turi galimybę nutraukti su mumis sutartį vienašališkai, jie ta galimybe ir pasinaudojo. Aišku, jie man prirašė, kad tų laidų niekas nežiūri, jų ne ta struktūra, ir t. t.

- Tačiau tavo laidos pritraukė labai daug reklamos ir visada buvo labai populiarios?

- Čia yra tokie sprendimai... Aš tau sakau – istorija, dėl ko viskas vyksta... Jeigu aš ją papasakočiau... Žinok, kad R. Paksą pašalino iš prezidentų dėl mažesnių dalykų.

- Tai ir papasakok, nes jeigu tave išvarė iš darbo, tai nebėra ko prarasti?

- Aš nepasakoju pokalbių, kurie vyksta akis į akį... Nors aš galiu juos įrodyti.

- Tai reiškia, kad „Paskutinės instancijos“ apskritai nebelieka eteryje?

- Taip, viskas, šiandien (lapkričio 29 dieną) parodo, o paskui – sutartis nutraukta, ir mūsų neberodo. Istorija tęsis. Kai tik palieti D. Grybauskaitės failus, pradeda darytis istorijos. Iš to ir daryk išvadas. Jeigu aš nebūčiau lietusi Grybauskaitės, viskas būtų buvę gerai – man tai buvo pasakyta tiesiai šviesiai.

- Tai ką dabar darysi? Grįši į LNK?

- Aš nežinau, ką aš dabar darysiu. Stengiuosi dar pasinaudoti atostogomis ir apie tai negalvoti. Nors tas pasibaigimas (su TV3 – aut. pastaba) iš principo yra gerai. Nes ten mane vis tiek anksčiau ar vėliau būtų privertę šunimi staugti arba kate kniaukti.

- Nebandysi bylinėtis su TV3 televizija?

- Nežinau, tačiau dešimt žmonių liko be darbo. Jie turi šeimas ir vaikus. Nors buvome prifilmavę tų laidų, ir jie pasinaudojo tuo, kad aš visą vasarą dirbau.

- Tačiau ar sulaukei didesnės paramos po to, kai cenzūra uždraudė laidą apie D. Grybauskaitę?

- Taip, sulaukiau labai rimto palaikymo iš kitų žiniasklaidos priemonių. Netikėto palaikymo. Čia yra TV3 televizijos reikalas, tegul jie patys daro tas laidas. Iš pradžių aš ginčijausi, dėl paprastų dalykų – kad reikia pasakoti žmonėms tai, kas jiems svarbu. Manau, kad dėl tų ginčų mane ir išmetė.

- Įdomu, kaip prezidentūra uždarys „Laisvą laikraštį“, kuris liko bene vienintelis D. Grybauskaitės kritikas („Lietuvos žinių“ vyr. redaktorius V. Vasiliauskas buvo išvarytas už prezidentūros kritiką, po to sekė Tomas Dapkus, dabar – Rūta Janutienė – aut. pastaba)?

- Aš manau, kad prieš prezidento rinkimus visko gali būti. Tačiau aš manau, kad Grybauskaitės prezidentūra mano panašiai, kaip ir V. Putinas – ji laiko televiziją svarbiu instrumentu, o visa kita – tegul „bovijasi“. Manau, kad ir mano išmetimas su tuo susiję, nes televizijai tiesiog buvo liepta mane patraukti. Gerai, kad bent LKN turi stuburą, nes ir jai buvo liepta „patraukti“ Tomą Dapkų. Tačiau ji atsisakė.

- Man keista, kad TV3 atsisako projekto, kuris jai labai pelningas – tavo laidos buvo labiausiai žiūrimos? Kokie motyvai nulėmė šį sprendimą?

- Mano laida „Kodėl?“ visą laiką buvo žiūrimiausių laidų dešimtuke, TV3 kanale ji buvo trečia populiariausia laida.

- Man labai keista – juk TV3 kanalo savininkai neva švedai, jiems politinio spaudimo taip lengvai nepadarysi, neva kanalas nepriklausomas?

- Iš pradžių ir aš taip galvojau, tačiau pamačiau, kad niekur kitur nebuvo tokios cenzūros, kaip TV3 kanale, gali patikėti. Reikėjo prieš laidų transliavimą rodyti laidas cenzūrai ir jas karpyti. Tokios tvarkos ilgai nebūčiau tempusi – kai padarai laidą, ir paskui ją „gabalais“ turi karpyti. Aš neišmetinėjau, tai sutartis ir pasibaigė. Esu „nepatogi“ laidų vedėja.

- Koks skirtumas kanalo savininkams, jeigu jiems uždirbi pinigus?

- Aš maniau, kad TV3 kanale iš principo galima daryti laidas. Tačiau klydau.

- Tai kuriame dar kanale galima daryti laidas? Kurioje televizijoje?

- Nežinau, aš apie tai dabar mąstau.

- Užjaučiu, Rūta, tačiau manau, kad tu be darbo neliksi – galėsi rašyti straipsnius laikraščiams?

- Aš manau, kad ir be televizijos aš neliksiu, tačiau mane stebina pati situacija – kas darosi šalyje.

- Tačiau ar tą tavo laidą apie D. Grybauskaitę, kuri turėjo būti rodoma praėjusią savaitę, TV3 dar parodys šiandien (lapkričio 29 d.)?

- Ne. Prieš išvažiuodama aš klausiau, ar rodys tą laidą... Ten buvo keistų dalykų ir keistų nurodymų – pakalbinti konkrečius žmones ir įdėti į laidą. Paklausiau, ar ta laida bus transliuojama, jeigu į laidą sudėsiu minimus žmones? Man atsakė, kad jeigu išvažiuoju atostogauti, geriau palik kokią nors kitą laidą. Pirmadienį grįšiu į darbą ir sugalvosiu, ką daryti.

- Tikiuosi, kad padarysi tikrą publicistinę laidą apie tai, kaip tave išgrūdo iš TV3?

- Taip (juokiasi), tada reikia transliuoti pokalbius, įrašytus slapta.

www.laisvaslaikrastis.lt

Naujausi

Komentarai (118)

Rikiuoti
lukas2013-01-19 23:49

Saunuole Ruta mes visada ziuredavome tavo laidas jos buvo geros!

Rūta2012-12-01 13:59

Jeigu ji aašmeižė Prezidentę, tai tegul iškelia jai bylą, o visuomenė turi teisę žinoti, pagaliau, kokią personą išsirinko, ar jau neturi ir tos teisės???

nepartinis2012-12-01 13:21

Ruta saunuole, ir normali moteris, o jei neaiskios orentacijos individai nori nutildyti, tai visiems aisku kas.

Romas2012-12-01 10:31

Tikrai gera žurnalistė,ji sudeginusi savo karjierą,dėl tiesos, ją kaip tik išgelbės.Čia kaip šventam rašte.Nuo bailių kinkadrebių,Lietuvoj bloga darosi,kaip nemėštas tvartas.

atrodo2012-12-01 00:58

kad jau dalina pigius sklbimo miltelius ir pigu alu...

nuomonė2012-12-01 00:18

Būkime biedni, bet teisingi. Išties Rūtos abi laidos kuo tolyn, tuo labyn kažkokios "pritemptos". Man netgi susidarydavo įspūdis, jog pačiai žurnalistei nusibodo tai, ką ji kurpia. Vienoje "Kodėl" laidoje netgi nejaukiai pasijaučiau už tuos dalyvius, iš kurių laidos vedėja tiesiog šaipėsi. Ir dėl ko? Ogi kad jie dalyvauja laidose (? ) (Šapras net pakilo ir išėjo iš tos laidos). Mano tokia nuomonė - Rūta pavargo. Tos laidos jai tapo rutina. Todėl suvienodėjo. P. S. O čia - ne spaudai :). Panašu, jog žurnalistė neperžiūri savo laidų, kitaip pastebėtų savo sėdėseną. Labai jau nestilingai atrodo...

juk2012-11-30 20:55

p ruta dar kita laida veda ,,kodel,, Viena pasenusia issikvepusia panaikino,o apie kita ne zodelio,reiskia liko.tai ko cia bedavoja.AISKUS PIARAS.O apsritai ji pasidare ponia NIEKAS.

Milda2012-11-30 20:17

Rūt0s laidos - pačios įdomiausios. TV3 reitingai tikrai kris-kaip ir Grybauskaitės...

birute2012-11-30 19:54

cia tau RUTA uz paniekintus zmones,kuriuos tu negerbei,tad priejei liepto gala.

g2012-11-30 18:56

Rūta,stiprybės.NETYLĖKIT,VIEŠINKIT VISKĄ,KĄ TIK ŽINOT.SVEIKATOS IR S

Vidas2012-11-30 18:47

Labai gaila, populiari laida buvo Nenusimink Ruta - bedarbiu LT daug, gal kurk laidas apie bedarbius nes jie jaucias valstybes atmatomis. Nieko tokio, tiks Kubiliaus valdzios poziuris buvo i siuos zmones: tinginiai, simuliantai ir t.t.

pipiras2012-11-30 17:49

Na vieną kart priėjo liepto galą su savo debilizmu ,atseit ji rodo kitų nuodėmes geriau kritikuojant kitus ir įžangoje pati pasirodytų kaip užsitaisė vaiką su pribuišiu tai žmonėms būtų lengviau paspoksoti į jos nekorektiškas laidas

šūdra2012-11-30 15:37

siūlau įteisinti Neliečiamųjų kastą.

Prezidentės2012-11-30 15:27

stilius.nuslėpė biografiją,nuslėpė pedofiliją.Ką dar nuslėps.tai labai brangiai finansiškai atsieina tautai.Už ją daugiau nebalsuosiu.

TV3 tapo2012-11-30 15:07

popsiniu šlamštu ir debilinimo priemone. Tad nenuostabu, kad tokios laidos nuolatinių baliukų formatui nereikalingos.

Rūta,populiarink2012-11-30 15:06

Žaliuosius.

Stasys2012-11-30 14:57

Ar teisybės sakymas mūsuose jau tapo nuodėme?

amen2012-11-30 14:39

demokratijai lietuvoje.

ekspertus2012-11-30 14:24

irgi reikia uždaryti,nes tarnauja Rusijai

Laisvas2012-11-30 14:12

laikraštis vadinasi,jis joks nelaisvas,tarnauja Viktarui

Kai2012-11-30 14:10

žmogui nėra nieko švento .Dabartinis chaosas Lietuvoje tavo nuopelnas.Visiškas chamizmas.Tarnauji Viktarui,tai ir tarnauk.

jonas2012-11-30 13:36

Man tos rutos laidos nemandagios,neetiškos ižulios..Turinys taip pat lekštas.Kadir ta senute Grybauskiene ištempta i dienos šviesa.Kam tai reikalinga,kokia čia žinia Lietuvai,kas čia bendro su prezidente ?Žemiausio lygio pletkelis ir tiek.Ir nereikia vaidinti aukos.Jei neturi ka pasakyti.tai ir nesakyk.Man jau senokai atrode,kad Janutiene išsiseme.Sutinku,kad anksčiau jos laidos buvo idomios,odabar jau-gaila žiureti.

Liuda2012-11-30 12:14

Geras mano draugas estas,gana artimai bendrauja su TV3 savininkais,kai jam papasakojau kas pas mus vyksta ir apie Venskienes ir Rutos problemas,jis tai pasake savininkams,istiesu tai jie negalejo patiketi,kad ju samdyti vadovai taip elgesi su JanutienePo nauju metu jie zada perziureti TV3 vadovybes personalijas patys asmeniskai,taip kad palauksim.

tik tiek2012-11-30 12:02

Seniai reikėjo...

o žinot ką,2012-11-30 10:10

seniai reikėjo šitą padaryt...

Algirdas2012-11-30 09:22

1439. dg 2012-11-30 07:17 IP: 78.62.110.219 tv3 jau gali laisvai keist pavadinimą į kgb3

Robertas2012-11-30 06:01

tai jau tikrai pedryčio garde skylė...

Robertas2012-11-30 05:57

Tik dėka Janutienės,Krivicko laidų maniau,kad tv3 vienintelė kiektai padori TV.O pasirodė bailiai ir menkystos.Dar apie kokybę drebančiu balseliu lemena.Gal jiems žurnalisto kokybė tai - bailumas,pasidavimas valdžios kontrolei,nuolankumas,paklusnumas,nesikišimas ten,kur nevalia???Jei taip,tai jau tikrai Rūta - "nekokybiška".Linkiu p.Rūtai ir toliau likti ištikimai savo firminiam darbo stiliui ir nesiekti taip vadinamos "kokybės". p.s. labai jau graži Rūta nuotraukoje :).

seniai reikėjo2012-11-30 05:23

Elementari chamė.

nuomone2012-11-30 05:19

atsiverskite neringavenckiene com del tos sodros /ir vel stankunaite apsijuoke ,kaip ir su tuo fanaru/kuria jai rezisuoja viska ir tikrai zinome kas/ usas pedofilijos byloj sventuoju bus padarytas/byla baigta/

85komentarui2012-11-30 05:11

von i lietryti/

zmonems2012-11-30 05:09

pagooglinkite:Iskrypimi gysla jungia kovojancius uz stankunaite/

Genys2012-11-30 02:25

Baikit, čia demokratiška.

mankurtu smegenu plovykla2012-11-30 02:13

uzsidare..ka veiksit , mankurtai??:) tuoj nersa pas bandersas vaziuos, taupikit pinigus lariokui.. apgailetini daunai..jus esat Lietuvos geda..degradave zmones iskripusiomis smegenelemis..von i anglijos zuvies fabrikus ir pilietybes dar atsisakykit..reikia apvalyt tauta nuo isgamu.

AR2012-11-30 02:08

Sita Janutienes laida klaikiai žemo lygio. Janutiene, kaip ir Valinskas - dvi "bobos". Gal to ir sieke, kad dabar galėtų šaukti. Be abejo Lietuvoje yra daug tokių, kuriems kelia aistras tokios intrigos. Aš tikiuosi, kad vis delto mes sulauksim kulturingesnes televizijos

Algirdas2012-11-30 01:50

10. Klausimas 2012-11-29 19:03 IP: 82.140.142.197 kur Deimante , Prezidente???? Ar ji neturi teises buti kartu su tais vaikais, Prezidente??? Juk ji taip graziai piese pas Neringa ir senelius, kur dingo mergaite, Atsakyk, Prezidente????

ISVYKUSI2012-11-30 01:28

tik del Janutienes laidu issipirkom Emigrantus tv,ka gi ,neliko tiesaus aiskaus zodzio,netesime sutarties,nereik mums tos lietuviskos tv,nereik dumt akiu su sokiu projektais,choru karais,ar paciais paciausiais/kvailiausia durniausia laida/.Janutienei linkime sekmes,reikalinga jus Lietuvai labai

Ruta2012-11-30 01:08

to ir buvo galima tiketis,zinant kas darosi Lietuvoj,jei jau Krivicka iki gyvos galvos patupdyt buvo sumaste...SEKMES TAU.

Ar konservatoriai2012-11-30 00:39

neišdavė sausio 13 aukų,nuslėpdami prezidentės biografiją?Tai juk su jų žinia?

to 65 optimistui2012-11-30 00:22

aciu labai..skaitant kai kuriuos punktus,nustebau,kad tai irgi yra ego..

Ruta,2012-11-30 00:06

kai dievas uztrenkia duris, kazkur atsidaro langelis (liaudies ismintis). Nera to blogo, kas neiseitu i gera (liaudies ismintis). Belskis ir tau bus atidaryta (liaudies ismintis). O cia as sau : kuom zmogus dosnus - gerais patarimais (liaudies ismintis)

L.O>2012-11-29 23:57

demokratinėje šalyje, taip nesielgiama.Laida turėjo būti rodoma. jei visa tai netiesa. prezidentė turi atvirai paneigti. Kas čia vyksta? Jei faktai išgalvoti- Janutienė turi būti traukiama už šmeištą. O jei tai tiesa, prezidentė turi nedelsiant atsistatydinti. Lietuva niekada nepajudės iš skurdo, kol valdžioje sėdės " nešvarios " praeities uodeguotieji.

eunuch TV32012-11-29 23:39

eunuchas - iškastruotas haremo tarnas.

varna2012-11-29 23:38

Kur tai matyta? Tyčiojasi, parazitai iš MERGAITĖS senelių, černius didysis psichologas, padaras, per tiek metų padaryta motina. Pratina žmones,toliau visus zombina, o laikas viską padaro. Kuo tai baigsis ?Gal sakau reiktų premijai susimest, ir kas geriausiai atspės šitų erodų scenarijų - paskirt. Siūlikit idėjas. Tikriausiai ir DP išformuos, bet tegul konservai nesitiki nieko gero, nes per juos ir prie jų viskas vyko.

anupras2012-11-29 23:32

abu muzikantai ramus ir turintys ideju,vaiku darzeliui vadovavo 22 metus "dedule"vyresnysis landsbergis,o jaunelis inteligentiskai skelbe pasakas suaugusiems.bet reali pasaka dar nesibaige ir jos pabaiga tikrai bus nelaiminga

Benas2012-11-29 23:11

As visai nenustebau, kad Ruta isvijo. O ko jus norite is CK? Ar rusu laikais galejei kritikuoti brezneva, andropova ir kitus ,,ipatingus" asmenis? O kas valdo Lietuva nuo 1940m? Ar ne tie patys? normalioje teisineje valstybeje po prezidentes skandalo, kad ji dirbo su burokeviciumi iki paskutines minutes jau senai butu paskelbta apkalta, bet Lietuvoje viskas ramu nes politrukai ir toliau valdo Lietuva. jus pasiziurekite i socialdemokratu ministrus ir ka jie veike sovietu laikais? As visada sakiau, kad Lietuva turejo sansa siuose rinkimuose pakelti Tauta, bet sudirbo manau neklystancios tarnybos ir viska suzlugde. Gaila, kad likusi Tautos dalis yra uzguiti ir nemastantys kaip Ozelyte sake versiu Tauta. Lietuvai jau negali padeti niekas, likimas kaip ir Prusu Tautos

optimistas Tomui2012-11-29 23:06

Gerai einu rasyti tuolete.:)

pritariam TV32012-11-29 23:01

ir labai gerai, nes žurnaliūgos pasijuto dievais, kaip teisėsauga, galintys užsipulti bet kurį asmenį, sukurpti tendencingus pusiau tiesos, pusiau " o gal būt" spektaklius ir nebaudžiami juodinti ir įžeidinėti. Viskam yra ribos ir grinevičiūtė jas peržengė, todėl gavo per nagus.

suvalkietis2012-11-29 22:50

Sveikinu TV3, as ir mano keli draugai jau daugiau neisijungsime Tv3. Manau kad daugiau atsiras tokiu zmoniu kurie neziures sio kanalo, gales ziureti prezidente su vsd. Tik kaip bus su reklama kai tiek "daug" ziurovu ziures si kanala?

Tomas J. -> Optimistui2012-11-29 22:32

Nešiukšlink, būk geras, labai prašau. Kai norisi parašyti ką nors visai ne į temą - rašyk namie tualete ant sienos. Gerai?

Tomas J.2012-11-29 22:30

Dabar tauta nežino Janutienės el.pašto adreso ir telefono, o tai nėra gerai.

skiriate akcentus?2012-11-29 22:29

Koks skirtumas,kaip Rūta rengėsi ir ką jį šoko? Jei norite paganyti akis į laidos vedėjo asketišką aprangą,žiūrėkite Miliūtės nesąmonę,Baltarusijos TV žinias,Pervyj kanal laidas,arba Turkmėnijos TV rusų kalba per palydovą.Bet ar dygstančios asilo ausys bežiūrint leis jaustis patogiai?Nedarykite sau gėdos su tokiais kvailais komentarais!

GVT2012-11-29 22:28

kazkodel siame interviu, Grineviciute, nepaminejot, kodel jau kuris laikas alfoj nebematyt jusu straipsniu, ar ir is ten teko iseit? Sakot, "gerai, kad bent LKN turi stubura..." ? Keista girdet TOKIA FRAZE is super izvalgios zurnalistes, labai keista... Ne taip senai raset, jog "avinai balsuos uz saslykus", taciau reik turet omeny,jog avinu balsus kazkas skaiciuoja... Pries menesi siame portale rasiau komentara po itin aktualiu straipsniu "DUJU ZEME", ir NEABEJOTINAI tikejau, jog sia tema butinai nagrinesite vienoje is dvieju savo laidu, deja,tokia GYVYBISKAI AKTUALI TEMA, jums,kaip zurnalistei, neidomi (? )... Ar tokios skaluniniu duju isgavimo PASEKMES nesikerta su Konstitucijos 54 str. ,kuriame sakoma, jog "Istatymu draudziama niokoti zeme,jos gelmes,vandenis,TERSTI vandenis ir ora,..." ? Manyciau, jog ltvnews. online, ne karta rase ivairius kreipimusis i valdiskas institucijas, siuo svarbiu klausimu,ginanciu viesaji interesa, irgi galetu pasireikst... jei nepabijotu... Ir pabaigai - klausimas avinams: kam jum ta "paskutine instancija", jei net skerdziami bliaut bijote...

optimistas2012-11-29 22:24

Nelaimingumo esme Ego kuria atskirti,o atskirtis kuria kancia. Tai reiskia,kad ego yra patologiskas. Be akivaizdaus pykcio,neapykantos yra ir kitos subtilesnes ego formos,tai nekantrumas,susierzinimas,nervingumas. Tos emocijos ir sudaro neleimingumo pagrinda,kuris ir yra daugelio zmoniu vyraujanti busena. Jus turit buti ipatingai budrus,buti tikroveje,kad pastebetumete tai. Kai tik jus tai pastebesit,tai bus jusu prabudimo momentas. Cia viena is labiausiai paplitusiu negatyviu busenu,kuria lengva pastebeti vien todel,kad ji laikoma normalia. Ji be turinio. Cia tik esmine minciu kurios valdo dauguma,struktura. :1. Kazkas turi atsitikti mano gyvenime,kad buciau ramus,laimingas,pilnatveje ir t. t. 2. Kazkas atsitiko praeityje,kas neturejo atsitikti ir todel as pykstu ar esu isizeides del to. Jei to nebutu atsitike,as dabar buciau ramus,laimingas.. ir t. t. 3. Kazkas vyksta dabar,kas neturetu vykti ir tai neleidzia man buti ramiu,laimingu.... 4. Tu turi padarytii ta ar ta ,kad as buciau ramus,. laimingas.... Ir as pykstu,kad tu to nepadarei lig siol. Gal mano isizeidimas ar pyktis paskatins tave tai padaryti. 5. Kazko tu ar as pats nepadarei(iau) ar nepasakei(iau) praeityje,neleidzia man buti laimingu dabar. 6. Tai ka tu darai arba nedarai dabar,neleidzia man buti ramiu,laimingu... ir t. t. Laimes paslaptis Visos auksciau isvardintos isvados ir mintys yra supainiotos su tikrove. Tai ego suskurtos istorijos,kad itikinti jus,kad jus negalite buti laimingas ar bent jau ramus ar buti savimi. Buti ramiu ir buti savimi yra vienas ir tas pats. Ego sako:gal but kada nors ateityjeas gal busiu ramus,jei tas ar tas atsitiks. Arba sako:as niekada negalesiu buti ramus ir laimingas,nes kazkas atsitiko praeityje.. Prisiminkite zmoniu pasakotas istorijas,juk jas visas galima pavadinti:"Kodel as negaliu buti ramus dabar". Ego nezino,kad jusu vienintele galimybe buti ramiu-yra DABAR. Arba jis zino tai ir bijo,kad jus tai suzinosite,nes RAMYBE yra ego zutis. Eckhart Tolle

Metas2012-11-29 21:37

Jei einama prie laidų uždarinėjimo, žmonių šalinimo, keistų mirčių ir t.t., tai galima padaryti išvadas, kiek toli yra pažengusi prezidentė, kiek daug ji turi ką nuslėpti, kad reikalinga cenzura visur: ne tik TV, radijuje, spaudoje, laisvame žodyje.

to "59 RN" - perskaitykite2012-11-29 21:21

Vienintelis protingas komentaras Nr.59. Pritariu autoriui ir informuoju, kad Grineviciutes pradejau nemegti nuo tada, kai apsirenge "miniakais", pradejo sokti, kilnoti kojas, rodyti apatinius ... Tai - nesolidu rimtai moteriskei. Ir tas Prezidentes puolimas Rutai garbes nedaro.

nuomone2012-11-29 21:20

jau nebejuokinga pasidarė iki ko mes nusiritome: dabar žiūrėsime kaip sovietiniais laikais, tik melą. Tai ką čia bekalbėti apie mergaitės išplėšimą iš namų, va tada tikrai buvo uždėta kilpa mūsų valstybei ant kaklo. Tikrai mūsų tautiečiai teisūs, kad Lietuvoje liko tik pensininkai ir kiti neįgalūs žmonės, kurie sugeba tik aimanuoti. Gėda mūsų prezidentei, kuri savi sąžinę išsitepus.

PЄTRVS2012-11-29 21:06

Panašu, kad demokratija atsibodo, ir aplamai nebemadinga. Klanas atranda KGB agentų palikimą: "nėra žmogaus, nėra problemos", "duokite mums žmogų, o straipsnį mes jam pritaikysime"... Neįsivaizduoju ką dabar turėtų jausti tie žmonės, kurie rizikuodami savo gyvybe ir šeimos likimais, kovojo už nepriklausomybę, o šiandien tiesiog įsisąmonino realybę: nepriklausomybės mes neturime. Mūsų laisvės vadelės tiesiog parėjo į kito važnyčiotojo rankas...

Įjunkime2012-11-29 20:50

loginį mąstymą.Čia kažkur galai nesueina-ir tas prezidentės puolimas iš naujosios koalicijos pusės,ir to kompromato išmetimas gal būt reikiamu momentu,ir tas laidų cenzūravimas.Labai jau viskas suvelta ir painu.Manau,šitą pokerį šuleruoja Lietuvai nedraugiška ranka.Kaip sakė-išeidamas mokėk pasilikti.

RN2012-11-29 20:48

Tai va tauta-ir gavote. A kto vi takije-spasibo,dasvidanija. Jus mulkino visus 22 metus,o jus tik ausimis karpete ir kas 4 metus "grozio konkursuose" vis nauja is rytu sumaniai pakisama "tautos sazine" issirinkdavote. Todel nera ko dabar verkti-patys kalti,kad kvaili. Na ,o del Rutos,tai ta "Kodel" is tikruju buvo primityvokas popsas. Neimanoma net isivaizduoti,kad rimtos tiriamosios laidos zurnaliste leistusi buti isdazyta ir aprengta kaip pigaus kabare praneseja. Kiekvienoje zurnalistikos mokykloje (vakarietiskoje) jums tai isaiskintu pirmame kurse. Kaip ir tai,kad informaciniu ziniu laidu vedejais niekada nebus ka tik koledzus baige paaugliai. Na o skeryciotis sokiu projektuose rimtam zurnalistui irgi patikimumo neprideda. Matyt kazkas pasinaudojo Rutos mergaitiskais kompleksais,ir itikino ja sudalyvauti toje pigioje chaltureleje. Todel si pauze gali iseiti i nauda ir paciai R. J Na,o dabar jau atejo laikas kurti ir tikra visuomenine televizija. Su astria ir nepaperkama publicistika,geru kinu bei auksto lygio populiariaja kultura. Internetas tam suteikia visas salygas,o artimiausiu metu skaitmenine televizija vis tiek taps dominuojancia. Laikas tam yra pats geriausias. Zmones nori zinoti tiesa. Todel 5-8 lt menesinis mokestis uz toki kanala,manau tikrai butu visiems priimtinas,o tokio transliuotojo niekas nebegaletu itakoti-nei politikai,nei verslas. Tik zinojimas isvaduoja is kvailumo. Ekspertai,pirmyn.

IKX2012-11-29 20:45

Manyciau , klausimu kas "krysavoja" visus valstybes banditus jau nebera. AMB ir tskp mokine tesia geras komunistines tradicijas. Geda prisiminti ,kad teko minti tos pacios mokyklos grindis ! Palaikyti visas geras senas sovietines tradicijas ! Pakiso kgbistai , kandidate visiems ant galvos, taigi judesio i geraja puse , kol sita "boba" tupes netenka supuvusi sitema dar reanimuojama, bet ji vistiek neisvengiamai sugrius. Aciu ir ekspertams eu uz publikuojama svarbia informacija !

sveikinimai Grinewic2012-11-29 20:10

Grinewic ... Buvo protinga, bet, kazkodel pasikeite. Gal ji nera lietuve - uztat ir puola visus, ir meluoja, ir santazuoja jai neitikusius asmenis

aha2012-11-29 20:07

Nesuprantu kaip jie tikisi paslėpti visą tai, jei jau ir janutienė norėjo laidą daryt. Vis vien kažkas paviešins. Gal tokie ekspertai galėtų viską papublikuot kad mes nuomonę galėtume susidaryti kas yra kas?

aliukas2012-11-29 20:06

kaip valinskas paskytu ipykusios bobos kerstas,nu nafik tokia prezidente ir jos sunycius !!!!!!!

to raudonėji stribai2012-11-29 19:56

Už JE viešpatavimą mes turime padėkoti marksizmo - leninizmo profesoriui ir konservatoriams

raudonieji stribai2012-11-29 19:54

siautėja Lietuvoje. sveikinu visa pilka mase už bambalini balsavimą.......

o2012-11-29 19:53

aš žiurėjau laidas :"Kodėl?", "Paskutinė instancija", "Akistata" retkarčiais "Srovės" retkarčiais "nuo ....iki" Ruta, o ką aš dabar žiūrėsiu?

karaliuonė nuogas(a)2012-11-29 19:42

TV3 teigia,kad R. Janutienės laidų populiarumas smarkiai krito. Hmm... Kas žiūrėdavo R. Janutienės laidas per televizorių ir internete,mato didelį skirtumą. Maždaug 27 minučių trukmės laidos įrašas TV eteryje apaugdavo reklamomis ir anonsais ir ištįsdavo iki beveik 50 minučių. Ir ne socialinė reklama,ar subsidijuojamų verslo inkubatorių reklama būdavo rodoma per laidos pertraukas!!! TV3 taip pat nutyli,kad naujajame sezone R. Janutienės laida iš pradžių buvo nugrūsta į bene patį nepalankiausią eterio laiką. Nekantriai laukiu prieš prezidento rinkimus pamatyti "Darbas išlaisvino Mano kovą" TV3 eteryje,kaip Grybauskaitė aria laukus vardiniu traktoriumi,pagamintu Minsko traktorių gamykloje. "С любовью-от Сашы" užrašas puoštų agurkų kombaino spoilerį...

Na2012-11-29 19:41

ar yra dar klausimu.? Manau ne! Kaip bebutu ,bet labai negraziai pasielge prezidente!!! Jos reitingas dar daugiau nukrito ,tautos akyse ... Laida atejo ir praejo ir pamirsta ..Bet kai panaikino ir uzgniauzia laisva zodi ,tai sukelia pasipiktinima tautieciu akyse... Tai kodel gerb prezidente apie Jus niekas negali zinoti? Kodel bijote praeities? Nieko baisaus ten neparode... Bet ka dabar padarete??????? Pries balsavimus ,zmones tikrai pagalvos!

Kokia2012-11-29 19:27

isteriška reakcija iš Prezidentūros.Matyt,ta biografija tikrai pritrenkianti.Apgauta tauta ir jokie terminalai,atominės ar pirmininkavimai neatpirks...Tik prezidentės atgaila ir atsiprašymas.Garliavos suklupimo akmuo.

Kurkite2012-11-29 19:26

savo televiziją .Su emigrantais ir visais dorais Lietuvos žmonėmis.Nėra to blogo,kad neišeitų į gera.

to jaras2012-11-29 19:09

as dar karta klausiu.ar reikalinga mums prezidentura?matom kokios intrigos ten verda. Tai aisku, kad nereikia. Uzsienio politika visiskai jokia nevyksta, salyje del vienos bobos verda pekla.

sauni zurnaliste2012-11-29 19:05

be Rutos laidu TV3 kanalas tikras karvusudis.

jaras2012-11-29 19:04

as dar karta klausiu.ar reikalinga mums prezidentura?matom kokios intrigos ten verda.

Lietuvių tauta2012-11-29 18:56

Lietuvių tauta nutraukia sutartį su pani GRYBOWSKA - Burokievič ir neskaito jos jokia Lietuvos prezidente! Cenzūra - atgyvenęs dalykas, nesustabdyti upės tekėjimo! išdrėbti tą KGB infiltruotą marksistę iš kėdės ir deportuot į Minską pas partijos draugus!

Zina2012-11-29 18:43

Stiprybes tau gerb Ruta. O dar kalbama, kad tv laidos necencuruojamos !?

Audrone2012-11-29 18:24

Kur tas Tadas Blinda? Blogis ir neteisybe pasieke lubas. Turi prasideti atgimimas.

q2012-11-29 18:17

Tai cia niekam ne klausimas nekyla, kodel ja bandoma atsikratyti. Ruta labai nepatogi Lietuvos ponuliams, abonentams, pedoteisesaugai, sisteminem partijoms ir visokiausio plauko klanams. Tik va, po keliu metu pasirodo, kad prezidente is to pacio molio, tik labai meluot graziai mokejo, zadejo kovoti su blogiu... Matome, kaip "kovoja", ne su blogiu, o su tauta ir tiesa.

Realijos.2012-11-29 18:16

Kadangi Lietuvoje nėra pilietinės visuomenės, tai klanas gali daryti, ką tik panorėjęs.TAUTA klanui neegzistuoja.Pastarųjų metų gyvenimas nepaneigiamai tai tik patvirtina.

jums2012-11-29 18:11

siūliau pasidomėt kodėl Rūtos nemėgsta klaniniai, viena iš jos laidų youtube, įveskit Pikeliskes ir pamatysit kokie politikai ir aukšti teisėjai dalyvavo "užsiėmimuose" su vaikais tuose namuose, kurie po tos laidos žaibiškai buvo išformuoti

dabar2012-11-29 18:07

ziurekim visi kaip cigonas Radzas iesko zmonos .

w2012-11-29 18:07

Idomiai kitiems teuzkliuva faktai apie teva, o kad ta boba dirbo prestizineje kgb mokykloje tai jums neuzkliuna? Dzin man tie faktai apie ta teva, ar broli. Svarbiausia info yra tai, kad ji slepia duomenis apie savo veikla kgb mokykloje.

Kaunas2012-11-29 18:04

teisingai padarė, kad išspyrė. Laida buvo primityvi, jokios naujos informacijos neduodanti, skirta tik žmogaus juodinimui, o dar sugretinus su įtariamųjų juodųjų buhalterių uodegos prispaudimu, tai ir galimai brangiai užsakyta, o tai jau smirdi žurnalistine prostitucija. Apie politinių lavonų - valinsko ir zigmuko apgailėtinus mekenimus net kalbėti nesinori.

nepageres2012-11-29 17:59

prezidentes reitingai prisingai o tv3 nulis sekmes tau RUTELE aciu uz drasa.

>julius2012-11-29 17:59

jau pakeitei pedofilijos temą ir ėmeisi ginti save///Tegul prezidentė apie tėvą papasakoja..

Bet makaraityčia2012-11-29 17:58

kokia šliužė...

julius2012-11-29 17:57

Tegu geriau papasakoja ta teisioji apie savo tėvą. Kas toks ir ką veikė?? Užtenka šmeižti ir niekinti žmones. Ką nori sudirba, o ką ir labai saugo. Apie jos tiesas nekalbėkit. Tai parsidavėlė ir varanti į vienus vartus. Ir teisingai padarė, nes ten tonas ir visas pasakojimas tai neapykantos liejimas., maišymas su purvais. Tik žmones į neviltį varo savo tendencingom žiniom.

Rūta,o kas2012-11-29 17:57

konkrečiai nurodinėja TV3 televizijai?Pavardėmis,pareigomis?Ar pati panelė?Juk daug kas iš prezidentės gerai gyvena ir ištvirkauja.Ši institucija,kokia yra dabar,nereikalinga.Ji turėtų būti moralės lopšys,o yra velnių irštva?Ar Prezidentė yra įkaitė ir ar ji tai suvokia?O gal ji pati...

arthur2012-11-29 17:55

Mieli žmonės,čia ne TV-3 ,ČIA JŪSŲ IŠRINKTA PREZIDENTĖ " tvarkosi",jūsų "miela" dalytė,būvusi (kaip žinia būvusių nebūna) KOMUNISTĖ......O TV,tai tik už kiaušinių paimti "verslininkai",kuiems valgyti irgi reikia.

to 15. Pagalvojau 2012-11-29 15:09:03 (86.7.150.221) parašė:2012-11-29 17:53

Geras tamstos klausimas, kodel butent dabar noreta paviesinti prezidentes biografijos faktus. O as Jums atsakysiu, ziurejau neseniai Jakilaicio laida , kurioje dalyvavo Vaisvila. Ir jis pasake, kad pries pat prezidento rinkimus buvo padaryta laida apie tuos pacius prezidentes biografijos faktus, ir ka jus manote... ir tuomet nebuvo leista to viesinti. Kaip jums patinka, kokioje valstybeje mes gyvename, kas is tikro yra Lietuvos prezidente...?

dar2012-11-29 17:52

kiek žia tų komentarų...dvi dešimtys,patarimas-nemaišykit cacų su kankolais ir bus ramiau,o družius,tai dažnai užsiima destrukcija

Kristina UK2012-11-29 17:50

Pamenu rezisieres p. Neries pasakytus zodzius po Garliavos sturmo. '' Tai buvo generaline repeticija'.'...Taigi dabar jau visuose srityse,jie savo sturmus paleidzia...

suomis2012-11-29 17:49

Tiesą sakant TV nebežiūriu ir dėl to visai neblogai jaučiuosi. Ką reikia, pasižiūriu per internetą. Galėtų Grinevičiūtė permesti savo laidas į Youtubą. Būtų puiku. Ten ir reklama neerzina.

Labai suprastėjo TV3 ir jos2012-11-29 17:49

žinios.Jau nežiūriu.Bet juos finansuoja prezidentinis saugumas.Tegul skursta.

žiūrovė2012-11-29 17:46

ir labai gerai padarė,juodinti Prezidentę visokiom nesąmonėm,gal reiktų į veidrodį pasižiūrėti,ir ką jau toje laidoje parodė,nu ką,negirdėjau nei vieno pritarimo iš savo aplinkos šiam rūtos veiksmui,užjaučiu,bet viskam savos ribos

siaip2012-11-29 17:39

Ruta. ka cia reiskia toks pareiskimas? -" Čia yra tokie sprendimai… Aš tau sakau – istorija, dėl ko viskas vyksta…Jeigu aš ją papasakočiau…Žinok, kad R. Paksą pašalino iš prezidentų dėl mažesnių dalykų." kodel zurnalistai nekelia skandalo jeigu tai yra cenzura? pvz. Akistatos chebra? Ekspertai gerai sako, kad kovoja su legaliu banditizmu darant istatymus. o ar patiems Ekspertai nesijaucia dirbdami veltui kai niekas neklauso?? bet ka mes galime padaryti? lietuvos zmonems reikia inirsio, t. y. kokio tai padegamojo skyscio ugniai ikurt. ir tik tada nuslavus legalius sukcius statyti isnaujo ta musu nauja demokratija. kreivom plytom namo nepastatysi.

JOANA2012-11-29 17:37

Tik tas laidas težiūrėjau,dar "akistatą" -dabar sutaupysiu elektros energijos.Rūta protinga moteris ir manau mes vėl ją išvysime dar aštresę ir nepakantesnę klanui.

dziaugiuosi, kad nebematysiu ir nebegirdesiu jos2012-11-29 17:34

cia, matyt, Grinevic uzsake tuos komentarus, viskas i vienus vartus musama. Negi nematote, kad jinai su savo laidomis tarnauja samokslininkams?

MES2012-11-29 17:26

ziurim ziurim ir dar kaip ziurim,vieninteles laidos kazka tikro parodo,be kaukes:)Rutele,norvegijos lietuviu dalis uz tave:))))uz visus negaliu pasisakyt:)tikimes bus tv kuri tau atvers duris:)nesikeisk niekada buk tokia kokia esi:)))ir myles tave visi:)

> komentuoju2012-11-29 17:25

"Apsurdas" tai, ką čia rašot.

tikrai2012-11-29 17:22

reiktų bent laikino boikoto TV3 televizijai už tokius darbus. Bailių padermė!

NUOMONE2012-11-29 17:15

RUTA KURKITE SAVO INTERNETINE TV/DAUG KAS KOMENTARUOSE DUODA TOKI PASIULYMA/NES BVISTIEK ATEITYJE PROTINGI ZMONES MANAU NEBZIURES TU LIETUVISKU KANALU ISVIS/

12komentarui2012-11-29 17:13

istryneme isvis tv3/ sio kanalo neziuresime is principo/uzsienyje raginame draugus ta pati padaryti nors ir siap mazai kas ziurejo/o Rutai Januteienei sekmes/ is komentaru delfyje matosi ,kad daug zmoniu yra like sovietinio mastymo arba gal samdyti kokie ,ten taip yra dergiam Januteien ,kad skaitai ir nesupranti kas darosi su lietivoje gyvenanciais???

Pagalvojau2012-11-29 17:09

...pagalvokit dar karta. Kodel (buvo tokia laida), apie prezidente nesuteike tokiu parodymu pries jai tampant prezidente??? Kai reikejo rinkti ir apsispresti? Juk apie ja nieko nebuvo zinoma! Tai yra labai svarbu - zinoti ka renki. Kodel butent tik dabar tokia informacija? Kai saukstai po pietu?

žiūrovė2012-11-29 17:03

TV -3 žiūrėjau ,nes galvojau, kad ši TV,skirtingai nuo LNK ,yra laisvesnė,teisingesnė. Laukdavau pirmadienio ir ketvirtadienio.... Dabar teks net to kanalo žinių nežiūrėti.... O, p.Janutienei -sėkmės ...Tokie žurnalistai nesimėto ir labai gaila ,kad ne visi tai supranta....

molis2012-11-29 17:02

Esmė tokia, jog yra reklamos užsakovai apskritai visoms laidoms, filmams padengti. O stambūs reklamos davėjai yra oligarchinės struktūros... Šantažas ir nurodymai atėjo per ten. Taigi TV3 priėmė tiesiog komercinį kompromisinį sprendimą šitoje situacijoje....

2012-11-29 17:02

ištryniau tv3 kanalą iš savo televizoriaus, kad net netyčia neijungčiau šito kanalo. Ir siūlau tą patį padaryt kitiems. Nepergyvenkit, uzteks informacijos mums ir be šito kanalo. Jame tik Janutienės laidas ir žiūrėjau.

Komentuoju2012-11-29 16:57

Man tos laidos baisios. Vieni skandalai. Pats didžiausias pasibaisėjimas buvo kai savaite anonsavo kad bus laida apie sveiką gyvensena, ką mes valgome ir tttt. Bet netiketai apsivogė Jurgelevičiutė, viskas valgykit ka norit tiesioginė laida apie tai. Apsurdas

LU2012-11-29 16:56

sezono pradžioje šioms laidoms buvo skirtas toks laikas, kad nelabai kas ir žiūrėt galėjo, dabar visiškai nutraukė :(

Jole2012-11-29 16:50

Gaila Rutos laidu. Praktiskai nebebus ko ziuret.

xxx2012-11-29 16:44

nesvarbu kokiame kanale ar kokiame laikraštyje bus rodomos R.Janutienės laidos ir spausdinami straipsniai, manau, kad visur jie bus žiūrimi ir skaitomi. Sėkmės šiai žurnalistei ir ačiū už sakytą tiesą.

to 4. nuomone2012-11-29 16:34

Pritariu jūsų nuomonei. O gal čia jau gali būti ne nuomone , o tikrų tikrausia tikrove.

Glaustas2012-11-29 16:31

Diktatūra šliaužia iš Lietuvos į europą

1komentarui2012-11-29 16:29

tai mes uzsienyje vien del paskutines instancijos ir kodel laidu netajungeme tv3 kanalo/ Dar Krivicko ziurime Akistata/o daugiau tai nera ka per lietuviska tv ziureti/labai gaila ,kad laidu neberodys ,nejaugi ir Akistata bus ateity uzdrausta??reiks is tikruju atjungti ta kanala/zinios kokios neidomios/manau ,kad Lietuvai reikia naujo prezidento/

nuomone2012-11-29 16:26

viskas jau lietuvoje finisas...jau kaip baltarusijoj/matyt ir ta mano komenta istrins ,jei parasiau zodi baltarusija/ ne tik ,kad trypiami zmones ,kaip Vencku ,Kedziu seimos,bet ir zodzio laisve trypiama/

optimistas2012-11-29 16:15

Ir kada i Lietuva ateis vakarietiska zurnalistika?Kada bus pateikiama abieju pusiu pasisakymai?

Untanas2012-11-29 15:57

Kažkas norėjo stiprios rankos.Ta rankelė pastebimai stiprėja.Komunizmas po dvidešimties metų.......

to2012-11-29 15:57

tik tas laidas ir žiūrėjau per tv.,kai retsykiais įsijungdavau,šiaip jau porą metų stovi dėžė

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi