Verdant aistroms dėl Laisvės premijos, verta prisiminti 2012 m. Laisvės premijos laureato Antano Terlecko kalbą pasakyta Seime. ekspertai.eu , 2015 11 25

  • ••••••

Sausio 13-ąją Seime iškilmingai minint Laisvės gynėjų dieną, iškiliam sovietmečio disidentui, vienai ryškiausių XX amžiaus Lietuvos asmenybių Antanui Terleckui įteikta 2012 metų Laisvės premija.

Taip pažymėtas Lietuvos laisvės lygos įkūrėjo ir vadovo, „45-ių pabaltijiečių memorandumo“ iniciatoriaus, pogrindinės spaudos leidėjo, kurį KGB kalino Sibiro konclageriuose ir Lukiškių kalėjime, indėlis į kovą už Lietuvos laisvę ir žmogaus teises.

Sakydamas kalbą Seime ir prisimindamas istoriją bei artimus bendražygius, kurie mirė nesulaukę šio pagerbimo dienos, A. Terleckas tuo pačiu aštriai įvardijo ir mūsų laikų Lietuvos realijas.

Kalbėdamas apie bauginimą ir viešosios erdvės kontrolę, kuriais siekiama nuslopinti piliečių judėjimą, A. Terleckas priminė bylas, iškeltas žodį „Tiesos“ Nemuno krantinėje rašiusiems nepilnamečiams ir Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarams, dalyvavsiems masiniuse protesto mitinguose 2012-ųjų pavasarį:

„Imama dusinti bet kokią teigiamą iniciatyvą. Kaune keliamos bylos vaikams už kreida užrašytą šūkį “Tiesos”.

Nejau taip bijome to žodžio, kad pradėjome kovoti su vaikais? Dar neseniai guodėmės, kad mūsų inteligentai neaktyvūs.

Lyg tyčia tokių atsirado – turinčių ką pasakyti tautai ir norinčių tai pasakyti. Kalbėti nebuvo kur, televizijos kanaluose neatsirado vietos.

Užtenka vietos gąsdinimams, šokiams, netikroms nuotakoms, greitųjų kreditų reklamoms, kurios kvailina piliečius ir net priverčia bėgti iš Lietuvos. TV ekranai užteršti visokiais senais ir naujais rusiško imperializmo kalambūrais.

Po ilgos pertraukos vėl mums peršamas naftalininis štirlicas ar panašūs į šį dabartiniai supermenai, ginantys Maskvos interesus. Taigi, garbūs piliečiai, norintys prabilti, pasirinko gatvę.

Bet ir ten, pasirodo, negalima. Ne tik negalima, bet ir griežtai draudžiama.

Kas žino, gal buvę signatarai ar buvę ministrai pradės griauti valstybę. O juk visiems aišku – jei įstatymas varžo teigiamas pilietines iniciatyvas, vadinasi, toks įstatymas paseno ir jį reikia keisti, o ne tampyti žmones po teismus.“

*

Ragindamas nutraukti gėdingą bylą prieš terorizmu apkaltintą klaipėdietę Eglę Kusaitę, kurią persekiojant Lietuvos Valstybės saugumo departamentas ir Generalinė prokuratūra glaudžiai bendradarbiavo su sovietinės KGB tradicijos perėmėja Rusijos FSB, A. Terleckas minėjo ir didelį visuomenės pasipiktinimą sukėlusį susidorojimą su Finansinių nusikaltimų tarnybos vadovais Vitaljumi Gailiumi ir Vytautu Giržadu.

„1957 metais buvau teisiamas už tai, kad neva dalyvavau kuriant pogrindinę organizaciją Nacionalinis liaudies frontas. Iš tiesų buvo tik užsiminta apie jos kūrimą, aš atsisakiau dalyvauti.

Tai nesutrukdė nuteisti mane ketveriems metams. Norėčiau, kad tokios bylos būtų pamirštos kartu su sovietmečiu.

Deja, savo absurdiškumu į manąją labai panaši Eglės Kusaitės byla. Rusijos propaganda tvirtina, kad būtent Baltijos valstybių ir Lenkijos netrukdomai ruošiami teroristai.

Tokius mitus kurdami Maskvos ideologai rado draugų Lietuvoje, ir dar kokio rango! Už mūsų, mokesčių mokėtojų pinigus griebtasi teroristinės veiklos imitacijos, išprovokuojama jauna, menką gyvenimo patirtį turinti mergina.

Toliau įvykiai rutuliojasi taip, kad kyla pavojus, jog paaiškės sumanytojo spektaklio absurdas. Keisčiausia, kad šiame teatre kai kurios struktūros savo vaidmenis atlieka kartu su pasaulyje susikompromitavusia, ne vieno teroristinio akto organizatore garsiąja Rusijos FSB.

Absurdiškiausia, kad spektaklis vyksta Lietuvos – Europos Sąjungos ir NATO narės – teritorijoje. Užsienio žvalgybos agentai tardo Lietuvos valstybės pilietę.

Šį spektaklį derėtų nedelsiant baigti. Jei kažkam labai patinka bendradarbiavimas su FSB, tegu renkasi tokį darbą, tik ne Lietuvoje.

O čia leiskime dirbti savo valstybei nuoširdžiai atsidavusiems darbuotojams. Bet tokie kažkodėl atleidžiami ir tampomi po teismus.

Dėl to gėda mums visiems. Kartoju dar kartą: Eglę Kusaitę palikime ramybėje!“

*

A. Terleckas prisiminė, kaip 1977 metų vasario 16 dieną kartu su antisovietinio pogrindžio dalyviais Kęstučiu Jokubynu, Julium Sasnausku ir kitais davė interviu „The Financial Times“ žurnalistui Davidui Sateriui, puikiai žinodami, kad šį atvirą „antisovietinį“ pokalbį įrašinėja KGB.

Šį epizodą disidentas sugretino su dabartimi: ekspertai.eu paviešintu buvusios Seimo pirmininkės Irenos Degutienės pasakojimu apie tai, kad ji ir jos šeima yra sekami, o parlamentarai priima sprendimus ne laisva valia, bet gyvendami baimėje.

„Nesuprantu, kodėl visokių pasiklausymų taip bijoma dabar. Kodėl aukščiausi mūsų valstybės pareigūnai, pajutę, kad yra sekami, nutyla ar kalba puse lūpų. Visuomenininkas, paviešinęs patį pasiklausymo faktą, yra kaltinamas vos ne valstybės išdavimu, neva viešinti dabar ne laikas. Bet juk terorizuojami mūsų tautos išrinktieji atstovai.“

*

Baigdamas savo kalbę, A. Terleckas klausė, kas sugalvojo mūsų VSD paversti panašiu į KGB, bei išreiškė viltį, kad didžiulės lėšos, skirtos atominiams Lietuvos reikalams, netaps korupcinių dalybų objektu.

„Labai gaila, kad valdžios atstovai stengiasi daug ką kurti Lietuvoje taip, kad būtų taip, kaip Sovietų Sąjungoje. Kas sugalvojo mūsų VSD paversti panašiu į KGB, kas jiems prisiuvo antpečius, o vadovams net generolo?

Kas Maskvoje karinę politinę akademiją baigusį Liną Petronį paskyrė Lietuvos Valstybės saugumo vienos ar kitos valdybos viršininku, o paskui pasiuntė kandidatu į Lietuvos Seimo narius? Kas?

Ogi generolas Jurgelis. Susipažinkit su juo...

Kiek žinau, atominės jėgainės projektavimui, senosios uždarymui skirtos milijardinės lėšos. Panašu, kad kai kurie rankas jomis jau pasišildė, dabar ateina kiti pasiimti savo dalies.

Bet aš tikiu, kad šie nauji žmonės bus tikri Lietuvos patriotai ir neveiks, kaip buvę.“

Visą A. Terlecko kalbą, kurią renginio organizatoriai mandagiai paprašė patrumpinti, skelbiame ČIA.

Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 52. L.>O2015-11-26 20:20

su visa, kad ir didžiausia pagarba tai “sąžinei“, tokia liguistai rusofobiška “sąžinė“ man visiškai nepriimtina :) - ir, esu tikras, ne tik man ...

L.>O2015-11-26 20:16

gerb. Terleckas Lietuvos sąžinė, jeigu būtų bent 10 tokių Terleckų Lietuvoje alsuoti būtų gaiviau. Ačiū, kad esate, su didžiausia pagarba.

ne komunistams2015-11-26 15:58

na ne komunistams Lietuva atiduota, ne komunistams, nors iš pirmo žvilgsnio gal ir panašu į tai. Kas Mažeikių naftą vos ne veltui atidavė nekomunistui Bumgartneriui?

BŪTINAI2015-11-26 15:36

SKAITYKITE TINKLALAPYJE LAISVAS LAIKRASTIS V.ANTONOVO STRAIPSNĮ: "SNORAS - GRYBAUSKAITĖS IR KONSERVATORIŲ SĄMOKSLAS".

nu2015-11-26 14:28

Dar vienas, kurį "rusai puola". Lietuvos bėda, kad nėra normalaus proto žmonių. Rusijoje, kuri daugianacionalinė ir yra musulmoniškų kraštų, kol kas nesigirdi teroristinių aktų, nes Rusija labai griežtai kovoja prieš radikalius islamistus. Ir nėra ko ginti tokių kvailelių, kaip Kusaitė, tokios yra pats geriausias įrankis radikaliems islamistams daryti nusikalstamas veikas.

LEONAS autoriui2015-11-26 13:36

Baigdamas savo kalbę, A. Terleckas klausė, kas sugalvojo mūsų VSD paversti panašiu į KGB,........? Gerb. Antanai,generolas Jurgelis per maža persona turėjusi įtakos saugumo sistemos formavime. Jis pats buvo "kažkieno" paskirtas. Jūs stebitės ,jog šiandieną visi visko bijo,bet kodėl Jūs būdamas išskirtinai drąsus savo kalboje pamiršote prezidentę,kuri su Landsbergiu,( pagal Jus:"A. Terleckas. Tauta iškovojo nepriklausomybę,o Landsbergis atidavė komunistams")taip nuoširdžiai sutaria visais klausimais,jog Jūsų politinių kalinių ir visokių kitų "patriotų" D. Grybauskaitę apdovanojo ordinu ar kuo ten,kodėl Jūs nekelia nusistebėjimo Landsbergio ir Grybauskaitės vojažas Kauno sporto Halėje ir pan. ir pan. Ponas Antanai ,jeigu jau ištarėte A ,turėkite drąsos pasakyti B,t. y. ,daiktus vadinti tikrais vardais. Bet ačiu ir už nuomonę apie V. Landsbergį.

Darijus2015-11-26 02:34

Paklauskite tikrų disidentų apie Terlecką ir suprasite, kodėl jis gauna apdovanojimus iš Grybauskaitės.

VtB2015-11-26 02:13

Terleckas aukojo save dėl Lietuvos,o Tata,aukoja Lietuvą,del savo gėrovės...Va toks skirtumas,tarp laureatų ir kandidatų apsistatčiusių apsauga nuo mylinčių tautiečių...

KLAUSIMAS2013-11-21 23:21

O KODEL PROTINGI IR SAZININGI ZMONES ,INTELEKTUALAI NEINA Į SEIMĄ. AR JIE NEGALVOJA ,KAD JIE LABAI SIUO METU BŪTŲ NAUDINGI LIETUVAI.

Algis2013-11-21 20:42

Visgi pasigendu nuomonės apie dabartinę Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių sąjungą... Ką ji veikia apart pritarinėjimo tiek Kondratjevo nuosprendžiams, tiek ir smurtiniam Garliavos šturmui, apart pritarinėjimo dabartinei smuūrtyinei teismų sistemai aplamai, apart įžūliai savivaliaujančio miškų "generolo" ramstymo ir pan. ir pan.? Ką bendra sėdintys mokesčių mokėtojų išlaikomoje sinekūroje turi su sąžinės laisve?

Žiniasklaidos propaganda “mailiaus” byloje.2013-11-18 12:58

Jau 4 metus žiniasklaida skleidžia propagandą, dezinformaciją, tendencingą melą ir šmeižtą “mailiaus” byloje. Pvz. LRT žinių laida “Panorama” sugeba net įžūliai meluoti ir pagarsinti visuomenei, kad “mailiaus” projektų dalyviai “jau pasisavino milijonus” (kurių ištikrųjų Žemės ūkio ministerijoje net nebuvo net numatyta skirti ir visiems kitiems projektams, ne tik “mailiaus”, jų - pinigų iš viso niekada nebuvo, yra dokumentai, ministro įsakymai! ) ir pareiškia savo nuomonę, kad “mailiaus” bylą galėtų nagrinėti net būsimoji (net būsimoji! ) Europos prokuratūra (tik įsivaizduokite, pagal LRT propagandos skleidėjus, - “labai blogi”, “labai, labai blogi” tie “mailiaus” bylos dalyviai!? ). Pvz. laikraštis ir Interneto portalas “Respublika” 2013. 11. 14 straipsnyje išdrįsta pateikti visuomenei “mailiaus” projektų dalyvius kaip vagis, nors pirmosios instancijos teismas dalyvius išteisino!!! Prokuroras Dainius Baraniūnas oficialiai pareiškė, kad nebuvo pasisavintas nei vienas litas! (o, pakartoju ir gal kam nors bus juokinga, nes tų litų iš viso nebuvo, nebent prokuroras juos sapnavo). Beveik visos kitos žiniasklaidos priemonės pateikia visuomenei tą pačią tendencingą teisėsaugos sukurtą ir (pasitelkiant žiniasklaidą) skleidžiamą dezinformaciją. “Mailiaus” projektų dalyviams žiniasklaida neleidžia nieko paaiškinti ir paneigti melą. Neleidžia pasisakyti kitai pusei. Todėl, galima daryti išvadą, kad, galimai, teisėsauga ir žiniasklaida kartu daro nusikaltimus ir veikia išvien – organizuotai. Gal tai organizuoti nusikaltimai? Kas sutramdys įžūlius melo skleidėjus? Ar jie yra “neliečiamieji”? Kodėl tyli valstybės institucijos? Tiesiog reikia kreiptis į atitinkamas Europos sąjungos institucijas, nes LR institucijos yra bejėgės..

PIlietis2013-11-17 12:38

Klausimas: Koks KGB agentas yra šis fruktas: Archyvinis Ypatingam periodui Įtakos ----------------- Šnekėti gražiai - nieko nerodo. O ar paanalizavote iš esmės jo biografiją????

Antanui2013-11-14 03:06

„Na tai kas, kad riteris tas Eldorado nerado. Bet yra ta šalis, stebuklinga šalis, anapus šešėlių Hado. Nes ėjimas į ją, ieškojimas jos ir yra tasai Eldorado.“

Kaimietis2013-11-13 20:05

Tai ar dar kartą eitum prie Mickevičiaus paminklo šiais laikais? Tada dar deržimordai nešaudė guminėmis kulkomis, o dabar gali, kitaip nedevėtų maskių pasislėpimui...

OldShatterhand2013-01-20 21:00

Po Antano žodžiais pasirašytų kiekvienas padorus žmogus. Daug daug Jums Antanai sveikatos. Vistiek Lietuva bus laisva kada nors.

ko norėti?2013-01-15 17:29

Negi kas tikėjosi, kad "lietrytis" ir "delfi" Terlecko kalbą spausdins? Kaip galima? Juk "choziainas" Maskvoje kailį nudirtų, rublių nepervestų - siaubas! Ten sėdi parsidavėliai ir Tėvynės išdavikai, kokių reta. Tokių galima rasti nebent Seime (kokie 85 proc seimūnų), sisteminėse partijose (99 proc.) ir, žinoma, ministerijose.

vilte2013-01-15 15:15

aciu gerb. Terleckui uz puikia kalba , taciau siandien nera tokiu TERLECKU ! O gaila ...

Algirdas2013-01-14 17:06

Ir mes sveikinam Grybauskaite atstacius tarybini teisetuma ir prezidentini valdyma Venckienes namuose.Ko pries 22 metus ir prase Burokevicius.Sbylas mecta idiota.

Taip2013-01-14 15:37

Puiki A. Terlecko kalba, pagarba jam. Tai nepalyginsi su Z. Vaišvilos verkšlenimais ir plika akimi matomu noru įrodyti, kad jis geresnis už D. Grybauskaitę ir būtų geresnis prezidentas, tik ar Lietuvai reikia tokio verkšlenančio prezidento.

bendrazygis2013-01-14 15:07

Z.Vaisvila vienas is ateities zmoniu.Butu geras prezidentas,tai izvelgia ir ekstrasencai.Balsuotu l.daug uz.P.s.pamastymui TAUTAI.

mes2013-01-14 14:52

Gal sakau neprisitaikeliai,nepadlaizunai,neparsidaveliai,o mastantys zmones VIENYKIMES!Juk musu dar nemazai liko.

keista2013-01-14 14:26

išeinant prezidentė Terleckui padavė ranką?

Alfonsas2013-01-14 14:03

Lietuvos Laisvės gynėjų proga ir po gerb. A. Terlecko kalbos prisiminiau pasakojimą, kaip vienoje iš Maskvos koncertų salių, vykstant koncertui, atbėgo pavėlavę čekistai. Jų vietos salėse būdavo antroji eilė. ( Tokia tvarka buvo ir tarybinėje Lietuvoje. Užimdavo vietas nuo vidurio. Pastebėkime kas dabar sėdi tose vietose ir pavartykime nuotraukas. Ar pasikeitė kiek padėtis? ) Tuojau įbėgus į salą, vienas čekistas ir sako: "Va toje vietoje sėdi priešas." "Iš kur tu žinai"? Klausia kitas. Ar neprisimeni, kad leninas ( iš nepagarbos rašau mažaja raide) sakė, kad priešas nesnaudžia. Va matai, kad visa salė snaudžia koncerto metu, o tas vienas ne. Tad jeigu jau A. Terlecką įsileido į Seimą kalbėti ir dar premiją gavo tai manau, kad priešai neprasnaudė. Kiek garsias ir ugningas kalbas įvairiuose mitinguose "rėžę" disidentai, dabar jau kalba taip saldžiai bijodami pasakyti tiesą, nes jie gavo aukštus karinius laipsnius, didesnias pensijas ir jau net pakonsultuoja kitus, kad tas ar kitas jau "aštriau" nepakalbėtų. Tie kurie liko ištikimi Dievui ir Tėvynei, jų jau nesimato nei prie altoriaus nei Seime, o Sausio 13, tankams važiuojant link Parlamento, pro langą V. Landsbergis šaukė: "Ar yra minioje kunigas"? Pirma žodžio TIESOS, reikia rašyti DVASINGUMO, tada ir TIESA atsiras.

pasakyta TIESA2013-01-14 14:00

ar kas reaguos pagal įstatymą ir pareigybe ??? ar ne ta šaly pavadino Hondurasu ?

Robertas2013-01-14 13:53

Tikrai komsomolkoj nė žodžio.Kaip čia taip Laisvės premija nulio vietoj??? Vat kaip ryškiai išsifokusavo kas yra kas.

lakmuso popierelis2013-01-14 13:31

Nei Delfis,nei Lrytas Terliacko kalbos neisspausdino...

Kolaborantei dashkai:)))2013-01-14 13:14

Ponia Dalija Baravykaitė klausia, kodsėl jai iki šiol neįtektas Sausio 13-osios medalis. "Ar turite, kokių nors dokumentų, įrodančių, jog Sausio 13-ąją kovojote?" - kalusia komisija. "Nu gi grumtynės vyko, niekas pažymų neišrašinėjo", - atsako ponia. "O liudytojų turite?" "Turiu, tik pavardžių nepamenu. Kartu su petis į petį jais kovojome, jie gali patvirtinti." "Gerai, ką tada jums sakė tiek kovotojai, su kuriais kartu sausio 13-ąką grūmėtės su priešu?" - komisija bando kaip nors išsišiakinti. "Pamenu, jiam mnan sakė: "Molodec, Dalija, daj eščio etim prokliatym landsbegistam - nacionalistam - antikomunistam, daj im eščio!"

hahahahaaaaa2013-01-14 13:12

A matet kaip KGB majorka bego is sales virsdama, vos kelniu neprimyzau bezvengdamas:)))))))))))))))

4-am2013-01-14 13:09

Gerb. Terleckas atsidavė Lietuvai ir savo pasirinkimo nekeitė nepriklausomai nuo to, kokia valdžia Lietuvoje bebuvo. Ar tikrai okupantai nugalėti ir gyvena ne mūsų šalyje? Jei savo susikurta pasaka norite tikėti, tai jūsų pasirinkimas, bet ar tada nesate šiandieninės, tikrosios Lietuvos išdavikas jūs?

Salomėja2013-01-14 12:57

Atgimimas prasidėjo nuo A. Terlecko LLL. Gerbiamas A. Terleckas drąsiai ir garbingai nuo pat pirmų sąjūdžio dienų(sąjūdžio žmonėms, kaip prisimenam, tas nepatiko) garsiai sakė tą, kas vienus siutino, o kitus gąsdino, todėl vieni lojo ant šio iškilaus Žmogaus ir atsiprašinėjo kremliaus - mes ne, mes ne, mes ne prie ko -, o kiti bailiai ir gėdingai tylėjo. Maždaug po dvejų metų visi garsiai ir drąsiai, pilna burna kalbėjo tą, ką prieš tai kalbėjo A. Terleckas. Kas juokingiausia, darė vaizdą, kad čia jų žodžiai, kad čia jie patys sugalvojo. Iš valdžios, žinoma, išstūmė visus garbingus disidentus. A. Svarinską, kitus. Atsimenat, kaip diskreditavo, kokią laviną purvo visokio pylė purvasklaida. Liko tie, kurie buvo protingi, vadinasi, žinojo, apie ką tylėti ir apie ką kalbėti. Tie, kurie gėdos Lietuvai nedaro. A. Terlecko, atsimenu, net neįleisdavo į seimą. Dabar kodėl įleido? Budrumą prarado ar kaip? Tikriausiai mano, kad nebepavojingas. Tauta miega giliai. Protingi dabar mes visi. Neitumėm dabar po tankais. Modernūs dabar, ne tamsuoliai kokie. Tolerantiški, todėl nebeleisime nacionalistinio jaunimo eisenų visokių, nėr čia ko gėdą mums daryt. Ir t. t. , ir t. t.

Gera2013-01-14 12:11

kalba.

mano pagarba siam didziam zmogui2013-01-14 11:03

didziules pagarbos nusipelnantis Zmogus. Jei tokiu turetume daugiau, nebutu jokiu klanu ir Lietuva nebutu uzvaldyta kriminaliniu strukturu.

Romas2013-01-14 10:01

Jis jau ankščiau kalbėjo apie panašias problemas,dabar visos jo kalbos pildosi.Pagarba tokiam žmogui.

Cia2013-01-14 05:58

labai normalu....Kas bijo tiesos ,tai tuoj ir komentaruose atsispindi...Tuoj turi visaip isvadinti ir apipilti purvais....Tikrai pagarba Antanui Terleckui....Kad tokiu daugiau butu zmoniu .Tikrai Lietuvai siuo momentu reikia.... Nei tiesos ,nei teisingumo...Kur toliau nueisime? nuomone

Vika2013-01-14 03:35

aciu uz teisingus zodzius

Robertas2013-01-14 03:18

Va kur tikrasis Lietuvos elitas.Šviesus ,garbingas Žmogus.Kalba be galo svarbi ir laiku.Jokio tuščiažodžiavimo,tik konkretūs įvykiai,problemos ir pavardės.Super.Pnelėi po tokios prozos net koordinacija sutriko....sunku nuslėpti kūno kalbą. Tikrai prasti reikalai ant Lietuvos ,kad jau disidentai muša varpais. Ačiu p. Antanui ir sveikatos jam.

to2013-01-14 01:55

Galima pavardes suzinoti renginio organizatoriu ? Is anksto dekoju

Pritariu2013-01-14 01:34

Saunuolis. Pagarba!

as2013-01-14 01:24

Du vyrai normalias kalbas paske vyrai: Terleckas ir Vaisvila,kiti tik nuvalkiotas pasakeles papezejo,12 metu ta pati lapuka nesas i seima,buvo geda klausyt

Aurelija2013-01-14 01:20

Antanas kaip visada atviras, zodziu i vata nevinioja. Sako tiesa i akis. Pagarba jam didziule.

to 42013-01-14 01:15

uzciaupk savo snuki ismata,matomai pats ir esi is tu padlu valdzioje.

pritariu Juliui2013-01-14 01:06

taip tai absoliuti tiesa. Nesuprantama, ar mūsų mentalitetas jau taip pakito dėl sovietizacijos, ar (o tai turbūt labiau panašu į teisybę) posovietizacijos, kai buvo daroma, kas tik patinka, Maskva vagių nekontroliavo ir pasileido ... nuo virvutės.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-01-14 01:00

Citata: "Visą A. Terlecko kalbą, kurią renginio organizatoriai mandagiai paprašė patrumpinti, paskelbsime artimiausiu metu." ---- Ka tas reiskia? Tas reiskia, kad renginio organizatoriams nesinori girdeti ka Terleckas kalba? Tai argi renginio organizatoriai ne tie patys, kur sodino Terlecka?

Pagarba Antanui Terleckui2013-01-14 00:56

Dar jo svarbios mintys buvo, kad Seime vaikšto ir KGB agentai:)

ona2013-01-14 00:50

taip...naujieji žmones,tikri Lietuvos patriotai,ar netie patys prieš kuriuos gerb.Terleckas anksčiau kovojo?

4-tam, kuriam šlykštu..2013-01-14 00:47

Jei tau šlykštu buvo klausytis ger. Terlecko , tai galėjai ,paklausęs Pikeliškių sakalo kalbos , išjungti televizorių.Juk taip daro tos" šlykščios " kalbos autorius ,kai išgirsta"Gerbiami Lietuvos žmonės"

ketvirtajam2013-01-14 00:32

Kur tu, šiukšle, buvai, kai tavo minimas "išdavikas" sėdėjo lageriuose?

+2013-01-14 00:10

Liūdna tiesa. Bet, bijau, kad Lietuva jos išgirsti dar nepasiruošus.

to slykstu ir nyku buvo klausyt2013-01-14 00:06

visą ką pasakei apie Terlecką tu sau prisitaikyk, čia tu apie save pasakei. Šis žmogus visada sakė tiesą nebijodamas lagerių.

slykstu ir nyku buvo klausyt2013-01-13 23:58

is terlecko to nesitikejau....... taciau gerai kad atskleide savo veida sis tevynes isdavikas.ar normalus ir lojalus zmogus lietuvai dristu kalbeti tokias nesamones kokias sventiniame seimo posedyje svenciant lietuvos pergales diena pries okupantus kalbejo terleckas?niekada.geda ir dar karta geda del to parsidavelio isdaviko terlecko.

piliete2013-01-13 23:51

Labai stipri kalba. Net trūksta žodžių komentuot. Pasakyta laiku ir vietoj.

Be pykčio2013-01-13 23:08

Pagarba Antanui Terleckui. Tai kaltinimas ir Grybauskaitei, nors pavardės ir nepaminėjo. Kada bus pateikta apkalta Burokevičiaus, Lazutkos ,Juonienės ir kitų platformininkų kompanijonei, kuri dengia korumpuotas teisėtvarkos teisingumo ir jėgos struktūras, ignoruoja tautos valią, pareikštą referendume?

Julius2013-01-13 23:08

didžiulė Lietuvos bėda, kad nebuvo įvykdyta desovietizacija ir dekagėbizacija, o tam PASIPRIEŠINO amb SU SAVO KOMUNISTINE GĖDINGA HUNTA, žmonės, kodėl ir dabar balsuojat už komunistines atliekas, kas Jums apdūmė protą ???

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi