Praėjus keturiems mėnesiams po euro įvedimo latviai tebevažiuoja prekių į pasienio miestelius Lietuvoje, nes čia – pigiau, praneša visuomeninis transliuotojas LRT. Į Lietuvą atvykstantys latviai teigia, kad prekės dabar brangesnės.

„Labai pabrango. Sakė, kad nebrangs, o pabrango. Pas jus bus taip pat“, – sakė kalbintas latvis.

Dėl to pasienio latviai renkasi netoli esančias Lietuvos parduotuves. Vyras iš Latvijos pasakojo Lietuvoje perkąs mėsos, daržovių, kavos, cukraus: „Pavyzdžiui, maisto produktų paketas Latvijoje kainuotų 20 latų, o Lietuvoje tą patį galima nusipirkti už 10-12 latų“.

Germaniškio parduotuvėje kasdien apsilanko po kelis latvius, o savaitgaliais kaimynų pirkėjų – dar daugiau.

lrt.lt“, „ekspertai.eu“ inf.

Naujausi

Komentarai (26)

Rikiuoti
Raigerdas >25.lietuvis2014-04-17 21:29

Dėkoju Tamstai už pritarimą ir perskaitęs jūsų komentarą, noriu papildyti tą ankstesnę idėją dėl REFERENDUMO. Jūs teisus, kad yra žurnalistų ir politikų, kurie yra nusistatę prieš REFERENDUMĄ. Taip, tokių faktų yra. Dabra užduokime klausimą - kodėl? Todėl, kad šitos dvi veiklos sritys yra labiausiai susijusios su MELU. Kaip narkomanui yra sunku atsikratyti savo priklausomybės nuo narkotikų, taip žurnalistui ir politikui yra sunku atsikratyti nuo priklausomybės nuo melo. Jūs pasižiūrėkite, kad 20 metų Seimo reitingai yra labai žemi. Kodėl? Todėl, kad ten "MELAS" yra normalus dalykas. Susirašinėdamas čia su komentatore Liepa, aš ne kartą rašiau, kad lietuviams tai tapo kaip didžiule nacionaline problema - nevadinti klevo ąžuolu arba ąžuolą klevu. Štai jums konkretūs faktai, paimti iš straipsnio "Prezidentūra "nutekino" VSD pažymą": "„Turinys (pažymos) yra nulinis, galbūt didžiausia paslaptis – kas nutekino“, –pareiškė socialdemokratas A. Sysas". O "konservatorius A. Anušauskas nesutiko, kad pažymos turinys yra nulinis..." Taigi, matote, kaip vienas tvirtina, kad tai yra klevas, o kitas tvirtina, kad tai net ne medis, o krūmas. Bet tai vyksta ne vaikų darželyje, o radijo laidoje, skirtoje visai visuomenei. Bet, jeigu jiems leisti dar tūnoti Seime kokius 5 metus, tai jūs išgirsite tokio pat lygio ginčus. Kodėl? Todėl, kad jiems visa tai nekainuoja. Už tokią konservatoriaus A. Anušausko pliurpalynę moka mokesčių mokėtojas. Dabar dėl referendumo. REFERENDUMAS PARODĖ, KAD TAUTA, SKIRTINGAI NEI JŪSŲ PAMINĖTŲ PROFESIJŲ ŽMONĖS -ŽURNALISTAI IR POLITIKAI,- EVOLIUCIONUOJA, O JIE-NE. ŠTAI, KODĖL MES GAUNAME TĄ VISUOMENĖS PASIDALIJIMĄ. Politikai neevoliucionavo per 20 metų ir jiems vaidenasi, kad tai gali tęstis amžinybę. Todėl, tautai, tai yra gyvybės klausimas, nes šitie žurnalistai ir politikai nori, kad visa tauta nesivystytų, kaip tai vyksta su jais. Todėl jie atstovauja tik nedidelę ir pačią blogiausią tautos dalį, kuri palaiko MELĄ. Ir jūs tai matote iš netgi iš komentarų ltvnews. online

lietuvis2014-04-17 15:44

Pritariu Raigerdui. Atejo laikas apsivalyti ir uztenka tyleti ir kenteti. Labai stebina, kad kol kas tiek mazai zurnalistu ir politiku nusviecia ir palaiko ta tautos sieki. Kyla mintis, arba jie bijo uz savo vietas, kas labai liudna, nes uz skatika jie parduoda Lietuva, arba isties ju siuo metu yra labai maza. Galbut isisiubavus tautos judejimui ir parodzius savo galia ir siekius, ju atsiras daugiau. Stiprybes mums visiems!

to 232014-04-17 03:53

,, Referendumas lietuviams šiandien yra svarbesnis už duoną, nes šitie, taip vadinami politikai, kurie net nežino, kas realiai yra politika visuomenei, jie viską parduos. Jie iš baimės pridarys tokių dalykų, kurių mes neišsrėbsime šimtmečiais'' pritariu..

Raigerdas 21-am2014-04-17 03:31

Dėkoju už pritarimą. Ir man kaip tik kilo mintis, kad gali būti, tarkim Šakių rajono Referendumo grupė, Kėdainių rajono Referendumo grupė ir t. t. Ir tokiu atveju reikėtų įkurti Viešąją įstaigą, nes tai suteiktų daugiau veikimo laisvės organizatoriams. Tai galėtų būti Centrinis Referendumo štabas ar dar kas nors. Reikalingi bent jau 5 miestuose savi štabai,pvz. , Panevėžio miesto Referendumo štabas ir t. t. Ten galėtų dirbti nors keletą žmonių, konsultuoti, atsakyti į klausimus, netgi rūpintis efektyvių socialinių programų įgyvendinimu. Referendumas lietuviams šiandien yra svarbesnis už duoną, nes šitie, taip vadinami politikai, kurie net nežino, kas realiai yra politika visuomenei, jie viską parduos. Jie iš baimės pridarys tokių dalykų, kurių mes neišsrėbsime šimtmečiais. Lietuviai turi suprasti, kad šitie šiandieniniai komunistinio mąstymo politikai neturi jokių norų valdyti valstybę. Tai yra eiliniai egoizmo ir maniakalinių idėjų vedami avantiuristai. Jie gauna impulsą į savo galvelę ir jie eina, kaip robotai daryti tai, ko ir patys gerai nesuvokai. Per 20 metų nei vienas iš jų netapo protingesnis. Kvailesnis - taip, turtingesnis-taip, bet jokių būdu neprotingesnis. T. y. , jie neevoliucionuoja. Mes turime reikalą su mažesniais ar didesniais Janukovičiaus plano politikais, kurie nuo prigimties yra nusiteikę prieš visuomenę, nes jie jos bijo. Todėl Referendumas yra ne tik išsigelbėjimas nuo šitų nupušusių politikų diktato ir įnorių, bet ir pačios valstybės išgelbėjimas ir tautaos gyvavimo pratęsimas. Mes galime sukurti labai civilizuotą valstybę, tik reikia žinojimo, kaip tai padaryti, pasitikėjimo ir noro daryti tai ne tik savo, bet ir visų mūsų labui. Tai tikrai šiandien įmanoma, ir niekada Lietuva dar tokio šanso neturėjo. Todėl tokios galimybės prarasti tikrai negalima.

Nu kažkaip2014-04-17 02:24

Jau nuo sausio pirmos Latvijoje euras, tai skaičiuoti latais balandžio mėnesį? Antra: lato ir lito santykis apytiksliai buvo 4.9. Tai skirtumas išeina apie 50 litų nuo kainos 100 litų. Nelabai rišasi.

19 Raigerdas komentarui2014-04-17 02:16

Pritariu jusu komentarui labai .

Klemas Jankūnas2014-04-17 00:25

Neturime nei žurnalistų , nei politologų. Turime tik tikrus mokęsčius.

Raigerdas 18-am2014-04-16 22:58

Gerai, kad jūs apie tai parašėte. Čia reikia žurnalistinio tyrimo, bet mes neturime žurnalistų. Bet tada galima ir taip padaryti. Reikia paruošti formą su klausimais ir tegul žmogus atsako, kad tada ir tada buvo atėjęs ar išsikvietęs toks ar anoks pareigūnas, ar dar kas nors, ir tegul žmogus atsako į šituos klausimus. Tą formą reikėtų patalpinti kokiame nors internetiniame tinklaraštyje. Tai galėtų padaryti ir Tautininkų partija. Rajonuose tada galėtų atsispausdinti tiesiai iš interneto. Bet turėtų būti ir elektroninis variantas, kada žmogus gali atsakyti į klausimus per internetą ir išsiųsti savo atsakymus. Kofidencialumą, jeigu žmogus pageidauja, reikėtų išsaugoti, t. y. neviešinti jo pavardės. Bet geriausiai būtų pradėti kurti rajonuose, bendrovėse REFERENDUMO grupes. Jas reikia sukurti visoje Lietuvoje. Centras turi būti vienas, bet grupių turi būti labai daug. Ir nebūtinai užsiimti tik REFERENDUMO klausimais. O galima organizuoti ir išvykas, ir susibūrimus, ir koncertus, ir užsiimti ir kita aktyvia veikla. Tačiau be jokių alų, o tuo labiau naminių. Taip pat šitos grupės gali užsiimti ir talka, tvarkant teritoriją. REFERENDUMAS yra tik viena galimybė pagydyti Lietuvą nuo politinių išdavysčių, nuo politinės prostitucijos, nuo politinių nusikaltėlių, ir nuo politinių kvailių bei bepročių. Tautą reikia pradėti telkti. 20 metų tauta pasitikėjo šitais žmonėmis, kurie, neva, ėjo dirbti jos labui. O jie ją išdavė ir apgavo, nes patys baisiai praturtėjo, o dauguma žmonių buvo apiplėšti. Nei viena partija šito nepadarys, reikia pradėti telkti tautą referendumo pagrindų. REFERENDUMAS ŠIANDIEN IR YRA TA TIKROJI LIETUVA. TEGUL TAI BŪNA TIK DALIS TAUTOS, BET TAI YRA NEMAŽA TAUTOS DALIS. BET TAI YRA KARTU IR ŠVARI TAUTOS DALIS, SVEIKA TAUTOS DALIS, SĄMONINGA TAUTOS DALIS, GERANORIŠKA TAUTOS DALIS, PATRIOTIŠKAI NUSITEIKUSI TAUTOS DALIS, PROTINGA TAUTOS DALIS, ENTUZIASTINGA TAUTOS DALIS. O kas yra priešingoje barikadų pusėje? Kliedintis V. Landsbergis, gyvenantis iš mokesčių mokėtojų pinigų ir veblenantis nesąmones. Kubilius, apvogęs pensininkus ir sėdintis dabar Seime, lyg niekur nieko. Jų yra niekinga mažuma, kuri apgaulės būdu prasibrovė į valdžią. Jie jokie politikai. Tai paprasčiausi avantiuristai ir tautos interesų išdavikai bei pardavėjai. Todėl reikia telktis. Telktis reikia visiems ir iškovoti pergalę ir šį kartą ne prieš svetimus, o prieš savus niekšus. Mūsų tauta pribrendo apsivalymo procesui. Ir kuo anksčiau įvyks tas procesas, tuo greičiau mūsų valstybė atgaus realią, o ne apsimestinę išdavikišką valdžią ir realią nepriklausomybę. Pagrindinė probema yra ne materijoje ir ne energetikoje, nes šitie dalykai yra sutvarkomi, o pagrindinė problema yra tame, kad žmonės niekinantys garbę, moralę ir kt. principus eina valdyti kitus žmones. Tai yra anachronizmas. Šito niekada negalima leisti, niekada. Ir tik turėdami garbingus vadovus, mes galima būti laiminga ir garbinga tauta, kurios nedrįs užpulti nei vienas kaimynas, koks jis banditas bebūtų. Nes jam neleis padaryti jo paties tauta, jeigu jie matys, kaip mes tvarkomės savo šalyje.

16 komentarui Raigerdas2014-04-16 22:03

Labai sunku skaityti tokiu nieksu komentarus.. tuo labiau zinai ,kad negali padeti Lietuvai ,kuri grimsta gilyn i vis didesne bedugne... kad ir tie referendume pasirase zmones jau kvieciami i skyrius ir bauginami... respublikoj raso.. tai vadinasi ne tik ,kad konstitucija paminta ,bet ir tos demokratijos nei su ziburiu neimanoma rasti... Manau ir zmoniu kalte yra ,kad visiskai abejingi kas darosi aplink... is kur ta baime tokia ? Pas tuos zmones kur atvaziuoja,kad jie pasirase del referndumo turetu neisileisti tokiu sveciu ir rasyti pareiskimus i teisma ,kad yra bauginami ir t. t. vaigauskas apsimeta ,kad nieko nezino atseit ... sitas kol sedes tam poste ,tol ta betvarke per rinkimus ir tesis ... nu zodziu kazkaip viskas labai baisu .

na va kur ta demkratija?2014-04-16 21:57

Referendumo salininkai bauginami./RESPUBLIKOJ/.

Raigerdas 15-am2014-04-16 21:46

Jūs teisus, nes čia yra tų pačių "bolševikų" propaganda, kad jų yra dauguma, nors buvo mažuma. Jeigu būtų dauguma, tai būtų nereikėję ir valdžios grobti. Mane purto nuo to dalyko, kad Lietuvoje tokią gausybę sukiaulėjusių žmonių turime. Jeigu juos galima būtų iškeisti į eurus, į juanius ar net į rublius, tai dar ir naudą Lietuva turėtų. O dabar, parazituoja jie ant tautos kūno, ir jokios naudos Lietuvai. Ir jeigu galvoti taip, kaip jie galvoja, tai ateityje turėti įsikurti prekyba niekšais. Žiūrėk kokioje nors valstybėje jie ir pritaikytų tokio niekšo panaudojimą. Kiek gali Lietuvoje kainuoti vienas niekšas, jeigu jį parduoti? Manau, kad jie turėtų būti parduodami aukcione, kas daugiau už juos duos. Na, tarkim, pradinė kaina galėtų būti - vienas niekšas 200 Lt.

11komentarui2014-04-16 21:30

O kas tas jusu yra dauguma? Ar tie kur prie lovio?

:-D s.m.2014-04-16 21:22

dede Raigerdas skaito lekcija "nesamdytiems" buduliams, ogi jiems po barabanu, po barabanu, po barabanu... Kokie sriautu valdymai, dede Raigerdai? Palatu sienos baltos baltos, pataleliai balti balti, pacientu jauras visai nebaugina... Koks skirtumas, ar slauge putros pasrebt atnes uz 3,5 lito ar uz viena jaura... Gal dar televizoriu net be jauru ijungs su bonkiu papais ir be ju... Cia tik pilieciams skauda del savo valiutos isnaikinimo, savo aukso atsargu padovanojimo euromarksistams... O pacientu nebauginkit. Nes jie narsus, neibauginami. Palatu sienos baltos baltos. Ir koks skirtumas ar putra uz kelis litus ar uz viena jaura...

Raigerdas 11-am Buduliui2014-04-16 21:06

Buduli, tau reikia atskirti, kada baugina, o kada tau sako tiesą. Jeigu tu tiesos bijai, tai tave ji visada baugins. Bet, kas tavęs nebaugina? Tai melas. Nors melas turėtų bauginti kiekvieną žmogų, bet tavęs jis nebaugina. Supranti Buduli, kada tu turi savo pinigus, tada tu gali tvarkytis savo ūkyje ar valstybėje. Bet kada tu atiduoti pinigų valdymą kitai centralizuotai valdžiai, tai tu savo valstybės nebevaldai. Pinigai ir ekonomika yra du neatskiriami dalykai, nes pinigai yra kaip kraujo sistema tavo kūno viduje. Rusijoje buvo pratęsti Pavlovo eksperimentai su šunimis. Tai bolševikai eksperimentuodavo prisiūdami prie vieno šuns kūno dvi skirtingos veislės šūno galvas. Taigi, jie žiūrėjo, kas vyksta, kai šuo turi turi dvi skirtingas galvas. Tavo, kaip nemokšos agitacija ir yra skirta tam, kad paagituoti už eurą, nors iš tikrųjų, tai šito eurošuns kūnui bus prisiūta dar viena galva. Jeigu tu nemoki valdyti savų pinigų srautų, tai čia ir yra tas noras permesti atsakomybę ant ES pečių. Bet jie nieko nedaro be naudos. O jie savo naudą pasiims, o tokiai Lietuvai, tai, kas liks.

Skirmantė2014-04-16 20:56

aš už eurą. pabrangs - atpigs. užtenka gąsdinti. dvelkia propaganda.

""" """ """2014-04-16 20:46

"Ekspertuose" besireiškiančių komentatorių - samdytų ir savo iniciatyva dirbančių, buvusių ir esamų KGB/istų, komunistų, stribų ir jų palikuonių, nauja misija- bauginti žmones euru. Niekas nebijo. Kad bus trumpalaikis kainų pakilimas visi žino, nes taip buvo visose ES valstybėse įvedant eurą. Tam žmonės yra pasiruošę. Štai pasirodė lietuviškų euromonetų pavyzdžiai - gražūs, džiaugiamės ir didžiuojamės. Taigi, visokie "Ekspertai" vandenį drumsčia, o mes stiprėjam ir judam į priekį, ir mūsų yra dauguma.

Romas2014-04-16 20:10

Mirštu iš juoko dėl šito komentaro : belenkas sakė "nenusiminkit, tiesiog dazniau kursuosim i lenkija apsipirkti." Pirmas dalykas beLENKAS :D antras dalykas, kai lenkijoj atigaus Zlotas ir jie mus padės į vietą pagal ekonomikos augimą, tai galėsit į lenkiją šundešrių važiuot nes tik jos bus pigios.. O be to nebūtina važiuot jų ir dabar pilni prekybcentriai tik pasilenkit...

Romas2014-04-16 20:07

Ekonomikos magistrams kurie manau čia beveik visi siūlau pažiūrėti į Slovėnijos, Estijos ir tos pačios Latvijos pavyzdį. Latvija dabar turi iškentėti pora metų, ir tai ne visa, o tik vadinamas socialiai pažeidžiamas mano minėtų "ekonomikos magistrų" sluoksnis. Visos mano minėtos šalys jau lenkia Lietuvą pagal pragyvenimo lygį todėl nieko nuostabaus kad ten kainos didesnės. Jūs nuvažiuokit į Švediją kur euro nei kvapo ir pažiūrėkit kokios ten kainos... Kaip jau teisingai minėjo vienas iš komentatorių - kainas reguliuoja rinka. Jei perki brangų produktą reiškia kaina gera. Nepirkit brangių produktų ir jie privalės pigti. O dabar kaip čia viskas pasidaro kad euro įvedimas duoda naudos ? - kaip ekonomikos magistrams neturėtų kilti klausimų kad viena valiuta leidžia žengti į rinką nekeičiant savo darbo procesų, algos skaičiavimo metodikos, sistemų.. Žodžiu mistinis žodis "kaštai" tampa tokie maži, kad apsimoka. Tada Lietuvis iš kala... kio kaimo su aukštuoju magistriniu gauna darbą prie Opel detalių konvejerio arba dar geriau įsidarbina programuotoju į dar vieną naują IT įmonę programuotoju ir supranta kad grįždamas iš parduotuvės nežino kiek ten tų pinigų išleido 50 Lt ar 100 lt ... ir kas dar įdomiau jam px... Bet kur čia jums išaiškinsi.. Jūs geriau užsidarytumėt būdoj ir dirbtumėt nekenčiamoj Maksimoj kuri trina rankom ir kojom ir dar tarpusavį trinasi viskuom kuom gali iš džiaugsmo kad Lietuviukų nei nuteikinėt prieš Eurą nereikia...

nagi2014-04-16 18:56

Kazkodel valdzios norai ivesti eura Ukrainos krizes metu primena Prunskienes kainu pakelima - kas po to buvo, dar yra kas prisimena...

Jurgis2014-04-16 16:55

Taigi teismai ir prezidentūros jau algas pasididino ir, kad kišeniai nebūtų išsipūtę, nori euro! O ir graikijai sumažėjo norinčių mokėti iš savo biudžeto, o Lietuvoje svetimiems prezidentėms nei premjerams negaila. Saviem galima dar taupant įvesti Garšvų, Dilbėlių ir šviežios žievės dienas, nes žuvies tai pat nėra, dienas ir...Per kančias į žvaigždes!

Apie 5. "pastabiukė" (77.79.31.35)2014-04-16 16:22

Ar tik nebus čia tas 5. "pastabiukė" (77.79.31.35) koks nors valdininkėlis ar spec-tarnybų patarnautojas? Apie kokius "gražius praeities prisiminimus" čia kliedi? Ar Litas - "gražus praeities prisiminimas"? Kaip matau, čia ne ekspertai.eu straipsnis, o iškarpa iš LRT straipsnio, kuriame latviai liudija DABAR, o ne praeityje. Kažkam labai niežti tą eurą žūtbūt įvesti, arne? Kaži kodėl taip niežti?

pastabiukė2014-04-16 15:11

ekspertai.eu išskirtinumas ir patikimumas - gražūs praeities prisiminimai. Panašu, jog jie artėja prie "Karšto komentaro" portalo kondicijos.

vytautas2014-04-16 14:48

....man tai kelią juoką tos pasakos apie nebrangimą...Privatus verslas,kokias nori tokias kainas nustato,reguliuoja konkurencija..Pikčiausia,kad monopolijos{šiluma,vanduo,elektra,dujos, ir t.t. ]neturi konkurecijos.....

as2014-04-16 14:42

nujo ne kas ten, jau pernai vasara kainos venspilyje buvo didesnes siek tiek negu cia , turbut latviai irgi dziaugiasi monopolistu viespatavimu prekyboje ir dar didesniu

ruta2014-04-16 13:36

Kadangi euro ivedimas tai grynai politinis , o ne ekonominis sprendimas , tai ir tiketis , kad bus pagalvota apie eilinius Lietuvos piliecius , neverta . Visada , kai tik isikisa politikai , o ne specialistai , lauk destabilizacijos . Isidereti dar laiko , Lietuvos politikai 'derybininkai' nesugeba , vietoje to , kad lakstyti uz biudzeto pinigus i Australija / kartu su meiluzem/ 'semtis' patirties , reiktu tik i Lenkija nuvykti ir suzinoti , kaip Lenkijos politikams taip neprastai iseina ginti savo valstybes interesus .

belenkas2014-04-16 13:18

nenusiminkit, tiesiog dazniau kursuosim i lenkija apsipirkti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi