Buvęs prezidentės patarėjas, Seimo narys Linas Balsys pareiškė, kad Jos Ekscelencija Dalia Grybauskaitė niekada nebuvo išstojusi iš Sovietų Sąjungos komunistų partijos ir įstojusi į Lietuvos komunistų partiją, kaip kad ji pati paskelbė prieš kelias dienas.

Primename, kaip atrodė prezidentės klausimai ir jos pačios atsakymai, paskelbti socialiniame tinklalapyje Facebook:

ekspertai.eu“ prašo paaiškinti, ar prezidentės D. Grybauskaitės tėvas tarnavo NKVD milicininku

Naujausi

Komentarai (50)

Rikiuoti
Letas Palmaitis 48-am2014-02-11 02:52

Nesupratau Paties, lyg aš ne prieš Grybauskaitę. Žinoma, prieš, bet grynai iš dorovinio taško - prieš pačius rinkimus, jei tik biuletenyje bus vardas (anot A. Kubiliaus) "tinkamiausios kandidatės", diskreditavusios prezidento žodį ir atsakomybę "garantija", kad Deimantei nebus taikoma prievarta. Juk jei rinkėjai ims į rankas biuletenį, kuriame įrašyta šios moters pavardė, tuo jau pritars, kad ši moteris gali kandidatuoti į tautos = vadinas, į jų pačių reprezentaciją, t. y. rinkėjai sutiks turėti ką bendro su atsakomybe už vaiko pražudymą ir ta atsakomybe bendrai dalytis. Todėl geriau tokius rinkimus visai boikotuoti, nelaukiant, kuris iš nepamainomos gaujos šį kartą taps vadinamas "prezidentu". Grybauskaitės "garantijos" - dar vienas akivaizdus įrodymas, ko vertas oligarchinės demokratijos parlamentarizmas ir vaigauskinis rinkiminis cirkas. Jei žlugtų rinkimai apskritai (dėl žmonių nedalyvavimo nepavyktų paskirti jokio gaujos nario) - suprantama, vilties beveik nėra, nes Ferma tvirtai tiki demokratija, tada neatsiras ir eilinis "prezidentas" (jo pareigas turės eiti atleistas seimo pirmininkas), tai jokia tragiška "pasaulio pabaiga", tik akistata vien su seimu ir vyriausybe būtų lengvesnė. Kita vertus, jei žmonės neboikotuos ir eilinis gaujos narys taps "prezidentu", nuo to vis tiek niekas nepasikeis, gauja ir toliau tarnaus Bilderbergui, bet dar viena cirko marionetė tik komplikuos situacijos suvokimą.

jo2014-02-09 17:05

balsys lai pasisako "kakim makarom " jis ir jo zmona papuole i prezidentes komanda.

Donatas2014-02-09 15:00

Teisus p. Letas Palmaitis teisus ir p. nick pikasas. Asmeniškai man šleikštuliuką kelia tokia priešrinkiminė kova. Visi prieš Grybauskaite. Stipriai ant nuospaudos užmynusi kažkam stovi. Oi stipriai :)

Pikasas2014-02-09 11:11

Situacija labai keista. Kai parašiau visai korektišką komentarą ir paprašiau autoriaus pateikti kokį nors savo teiginio įrodymą, tai vietoj to sulaukiau tik grubių paklykavimų galimai iš autoriaus gerbėjų aplinkos. Prezidentė į esminius klausimus viešai yra atsakiusi. Šiame leidinyje įvairia forma buvo pateikta daugybė panašių klausimų. Ar šalies vadovei reikia į visus juos nuolat atsakinėti? - tikrai taip nemanau. O juk mano siūlymas buvo visai teisėtas ir logiškas. Tai, kad kažkas papylė bjaurasties ant manęs, tai man įprastas faktas. Jei tik tiek tesugebama, tai tas ir matosi. Beje, autorius teigia, kad prezidentė Dalia Grybauskaitė NIEKADA nebuvo išstojusi iš Sovietų sąjungos komunistų partijos. Sovietų sąjungos jau seniai nebėra. Ji subyrėjo į daugiau ar mažiau laisvas respublikas. Rusijoje yra Rusijos komunistų partija, vadovaujama Ziuganovo. Kai autorius net ir tokių faktų nežino ar žinoti nenori, tai jo apkalbos ir "paklausimai" nieko neverti. Tad dar kartą primenu savo pasiūlymą autoriui apsispręsti. Niekas negali atimti teisės Linui Balsiui prabilti apie bet kurio politiko ar valdininko skleidžiamus netiesos žodžius. Tai nurodyta šalies Konstitucijoje: "Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti" (iš 25str. ) Beje, tame pačiame straipsnyje nurodoma tokia laisvė nesuderinama su "šmeižtu ir dezinformacija". Kadangi L. Balsys pats yra politikas, norintis tapti kandidatu prezidento rinkimuose, jis turi suprasti, kad galimo konkurento apkalbėjimas nepateikiant tam reikiamų įrodymų prasilenkia su Seimo nario etika ir gali užsitraukti netgi baudžiamąją atsakomybę. Įsivaizduokime, kad kažkas pradeda teigti, kad pats L. Balsys yra iš tų, kurie "nebūna buvę". Jam tai tikrai nepatiktų ir jis pareikalautų įrodymų. Taip yra ir su jo teiginiu apie prezidentę - arba įrodymai, arba atsakomybė už šmeižtą. Ką renkatės žinutės autoriau?

ugnis2014-02-08 21:24

"Gal jau metas būtų ponams Donskiui, Paleckiui, Balčyčiui, Landsbergiui ir panelei Blinkevičiūtei daugiau nebeapsimetinėti „socdemais”, „liberalais”, „konservatoriais”, nebeklaidinti savo rinkėjų, o burtis į vienminčių partiją. Kodėl vienminčių? Nes jiems tik vienas galvoj - „užpakaliniai” reikalai, užgožiantys valstybinės reikšmės reikalus. Natūralu, kad ir pavadinimas turėtų asocijuotis su užpakaliu...Ar ne gražiai skamba - subingalvių partija? Nors kai kurie žodynai „subingalvio” sąvoką aiškina kaip arogantiškas kvailys, mulkis, nevisprotis, netikėlis, nevykėlis, žioplys, minėtiems ES parlamentarams nederėtų per daug nusiminti: perskaitę Subingalvių partijos pavadinimą, rinkėjai tuo pačiu susipažins ir su jų partijos programa. Bus lengviau atsirinkti."

Taika2014-02-08 15:46

Pikaso blevyzgas tiesiog praleidžiu, lyg jų nebūtų. Taip patariu ir jums. Tegul energiją ir laiką švaisto savo, ne jūsų, ir tegul nedrumsčia proto. Visiems taikos, ramybės ir patriotiškumo!

stasys2014-02-08 11:44

Tema suka į pievas..galima butu tai pavadinti savotiška klasių kova .. tik va labai jau nuo to paduoda naftalinu. Kantrybė dorybė.. Pikasai,..netgi tada kai atrodo, kad Lietuvoje "pasiklydusių" nemažėja.

Pikasas "uzsimaskaves"2014-02-08 04:50

ka tik cia kazkuri netiesiogiai pavadino "kontoriniu"... Pamenu anksciau, kai dar galvojau, kad tik koncervpropagandos suklaidintas siaipjau nedurnas zmogus, betgi veliau stebedamas Pikasiaus itartina tolydini supisakejima, karta spontaniskai pasmalsavau, o kurgi gyvena tas kregzduciu myletojas. Dideliam mano nustebimui (o gal ir ne) pamaciau, kad Pikasiaus buveine yra skersai gatve gal simto kito metru atstumu nuo komiteto antrojo propagandos transliavimo bunkerio Kaune Zikaro ir Mackeviciaus gatviu trikampyje (pirmasis yra Vilniuje netoli Olandu ziedo Naujosios Vilnio kelio pradzioje). Netvirtinu, tik speju, - feldfebeliai sutupdyti viename bunkeryje Zikaro gatves desineje puseje, o tikrai gudresnis galimai puskarynikis Pikasas atskirai kaireje gatves puseje arciau miskelio. Turbut tokios subordinacijos ir dislokacijos paisoma tam, kad zemesni pagal laipsni ir durnesni netrukdytu didziajam rasytojui ikvepimo rasant zmoniu mulkinimui skirtas is pirmio zvilgsnio razumnai atrodancias paklodes. Gal koki pusmeti iki tol masciau ir speliojau apie Pikaso fenomena, galvojau, kad tiesiog kaip bet kuris zmogus turi teise klysti... Kol karta Google nepaziurejau jo koordinaciu. Zdravja zelaju, tavarisc Pisakas!!! O kaip komitetiniai "razumnai" maskuojasi, kitus terliodami "kremliniais" ir panasiai, turbut visiems seniausiai zinoma.

Letas Palmaitis > 342014-02-08 03:22

Liūdniausia ne tai, kad išrinks Grybauskaitę, o ne jos buvusį atstovą spaudai, kurio neišrinks, nes jokios finansinės jėgos jo nerems, o tai, kad diskutuodami JAV kriterijų lygmenyje apie užvakarykščias dienas ir viešus išsisukinėjimus, niekas nemato svarbiausio: D. Grybauskaitės asmenyje prezidentas nėra atsakingas net už savo paties žodžius, nuo kurių priklausė žūstančio vaiko likimas: "Deimantei prievarta nebus taikoma". Jei niekas to net nepastebi, teisus Kubilius, jog geresnės kandidatės Lietuvoje nėra - visi yra vienodai dvasiškai ir morališkai puolę. Kitaip čia ne Polikarpai su TSKP būtų svarstomi, bet žmonės būtų atsisakę dalyvaiti rinkimuose, jei sąraše yra šios "geriausios kandidatės" pavardė. Nesvarbu, už ką ketinama balsuoti ir kas ten dar įrašytas šalia komunistinio prokuroro, sustabdžiusio tyrimą dėl kun. J. Zdebskio mirties aplinkybių.

pikasui -ugnis2014-02-08 03:13

Agitbrigadų laikai jau pasibaigė ir į Kauną jau negrįš, kad ir kaip norėtum.Aš manau, kaip pikasotyrininkas, kad sovietmečiu dirbai prokuroro padėjėju

Pikasotyrininkas™2014-02-08 01:00

Tyrinėju Pikasą® jau gerą dešimtmetį, bet negaliu suprasti, iš kur pas jį® tas nesvietiškas noras mosikuoti Baudžiamuoju Kodeksu (BK), kai teisėsauga nėra pareiškusi jokių kaltumo prezumpcijų (Paksas, Gražulis, o dabar jau ir Balsys). Tokį Gražulį jis® buvo apkaltinęs net žudymu! «Gąsdinimas smurtu ar teroro aktu, nurodant kad bus žudoma, nėra koks vaikėziškas “įkalusio” A. Valinsko skambutis policijai apie nebūtą sprogmenį. Tai gan konkreti, BK nurodyta veika, tad P. Gražuliui gali šį kartą taip lengvai neišsisukti, kaip buvo praėjusį kartą, po panašaus “parado”» (Pikasas®, 2013-08-06). Dar keisčiau, kad teisėsauga nereagavo į kovotojo su terorizmu Pikaso® įskundimą. Gal todėl, kad balionėlis buvo tuščias. Kyla įtarimas, kad Pikasas® sovietmečiu dirbo prokuroro padėjėju.

as2014-02-07 23:33

A kur buvai anksciau, tik dabar apie mela suzinojai? Dirbai gi kiek laiko, bet buvo silta pasone. Kai iskniso is savo siltos uzanties, labai jau teisingas pasidarei

Pikasas2014-02-07 23:30

Pono neturiu. Jūsų ratelio nelankau. "Kontoriniai" visada atsirenka, tik kad tai kvepia nekaip...

prezidente2014-02-07 21:24

ne dovana,o balsys irgi protu nepasizymi

Pikasui -ugnis2014-02-07 20:22

Sakau, kad nėra tamstai ką čia veikti, nes paklodės išėjo iš mados ir čia ne marksizmo ratelis, kur reikia žmones įtikinėti, mes jau seniai atsirenkame, kur grūdai, o kur pelai.Priešingu atveju, tamstos darbas tik šnipinėti, ką žmonės čia kalba ir duoti ataskaitą savo ponui, kuris kaulą gal numes už tai, o gal ir ne

piliete2014-02-07 19:21

Balsį,esi išverstaskuris.Esi labai negarbingas žmogus.Mums tokio prezidento nereikia,Tavo pilietinė pareiga papasakoti apie save visą tiesą ir nežmeižti kitų.

vivi2014-02-07 17:57

Liūdniausia,kad ją vis tiek išrinks,nes ji iš visų kandidatų labiausiai žinoma, ji savo prezidentavimo laiką jau seniai naudoja savireklamai ir rinkimams. Deja. Balsys - neblogas kandidatas, gerai moka užsienio k., susipažinęs su Briuselio koridoriais, protingas, jau patyręs, bet dar gana jaunas... Tačiau jis neturės tiek pinigų,kad galėtų save reklamuoti, visa žiniasklaida,didžioji politikų dalis - už Grybauskaitę. Balsiui bus sunku kovoti.

jonas2014-02-07 17:39

kazkaip nesimate p. Balsio prie referendumo organizatoriu, teko skaityti ar matyti portaluose ponus Sliuza, Panka, Puteiki , Stancikiene, Vaisvila, Slicyte, kitus dar teisininkus. Bet , kad p. Balsys padejo tautai pries cevrona,mes mateme ir uz tai esame labai dekingi. Tarkim ,kas butu is to , jei zeme butu parduota uzsienieciams ir cevronas lengvai sugriztu atgal i Lietuva, gal gali kas garantuoti , kad taip nebus. Ir dar ka bloga padare p. Venckiene ponui Balsiui , kad pries ja jis balsavo

ruta2014-02-07 17:05

Klausimas ponui Lansbergiui , kadangi jo deka nebuvo atlikta nei desovietizacija , nei liustracija , ar todel ir nebuvo tu labai reikalingu apsivalimo darbu , kadangi jau tada zinojate ka ir kodel bruksite i prezidentus ? Kadangi sovietmeciu buvo VISISKAI neimanuoma isvaziuoti i uzsieni , kai artimas giminaitis pabeges i uzsieni , tai turiu pilna teise paklausti , per koki stebukla ponui Lansbergiui pavykdavo net koncertuoti / nors zmones sako , kad labai prastas muzikantas/ uzsienyje ? Kadangi gyvenime viskas surista , tai , matomai ir tie du subjektai buvo suristi raudono maro interesais ? Kas trugda Gribauskaitei ivesti progresinius mokescius , kai turciai moka proporcingai savo turtui , o ne , kaip vargsiai , eiliniai pilieciai ? Kas trugde Operos ir Baleto teatro akivaizdaus korupcininko darbelius istirti ne tik kilnuojant dokumentus ... VEKS , irgi save diskreditaves projektas ir kiek tokiu , milijoniniu korupciniu projektu , paguleja prokuroru stalciuose , pasidare ' vsio zakonno ' ?

stasys to grumtas2014-02-07 16:57

Įpratote girdėti tik tai kas miela ausiai ? :))

Dalius2014-02-07 16:57

Aha. Tik p. Balsys savo "kalvio balsio teisybe" suzinojo ne vakar. Pasitraukus is komandos reikejo ir sakyti: "esu kaltas, suklydau, melavo, o as auksu tepiau...daugiau negaliu..." Ar taip, ar kitaip. O ne dabar purvus slavineti po metu su gabalu..kandidatu isiregistravus. Spres dauguma. Bet as tokio prezidento nenoreciau. Nes kuo skiriasi?

L.O.>2014-02-07 16:53

prezidentė, išties, vengia atvirų pokalbių ir susitikimų.Jau vien tai, kad bijomasi viešumos daug ką pasako. Balsys gi atvirkščiai,- kviečia atvirai diskusijai. Tik naivuoliai gali pateisinti tokį prezidentės elgėsį.

stasys2014-02-07 16:53

Per anksti pasidžiaugiau kad tam "tešlagalviui" protiniai dantys išdygo .. ne dar neišdygo ..bet vat kad krūminiai jau butu supuvę, tai čia jau retas atvejas. Aš čia aišku ne į tema,.. bet kad ir šis str. toks pat...žmogus negali visko žinoti apie kita žmogų..ir kai supranti tai ..visada keista sutikti kita tokį, kuris dedasi viska žinas.

24 Rimai ir kitiems2014-02-07 16:44

L. Balsio straipsnio, esančio Ekspertuose šiek tiek žemiau, pabaiga: "Taigi, parašai surinkti, referendumas turi būti surengtas, o mes turime atvirai ir aiškiai išsakyti savo pozicijas ir paskui visi kartu nuspręsti, kaip geriau." Tai čia galima priekaištauti, kad pasisako prieš referendumą?

joo2014-02-07 16:10

Zmones praso signataro R.Paulausko buti Prezidentu /Respublikoj/.

daliui2014-02-07 16:02

apie drauga ar pazystama jeigu jis meluoja galima nutyleti. bet jeigu meluoja viesai prezidente kodel saziningaszmogus turi tyleti? jeigu jusu buves draugas jums padarys kokia nieksybe jus kentesite jo mela? teisingai elgiasi balsys parodydamas kad prezidente meluoja.

rima2014-02-07 14:31

Nesueina galai del zemes pardavimo uzsienieciams, todel uz pona Balsi nebalsuosiu. Mes pasitikime tais , kas nori referendumo. Ir tauta turi nuspresti parduoti zeme ar neparduoti zemes uzsienieciams. Remkit jus referenduma ir laukit ka pasakys tauta. Juk kokia laime tauta pasake atominei ne. Atomines yra atgyvena , eikit i vejo jegaines i saules energija , eikit i karsta vandeni is zemes, eikit i zilvicius , ar eikit i siaudus ar i meslo energija bet bukim salis auksciausiu technologiju , o ne atsilikeliu.

grumstas2014-02-07 14:24

Vida valunienė -puikiai pakomentavote.O pikasui galėčiau pasakyti: jūs atsibodote , jūs alogiška propaganda net neskaitoma, gal tik probėgomis... kas kelinta eilutė, nes jūsų akivaizdus ušsiangažavimas matomas plika akimi ir matome ,kad jūsų klaidinantys,sukti samprotavimai nepadeda Tiesai.

Dalius2014-02-07 13:54

Nezinau kokia yra tiesa. Bet apkalbeti savo komandos, kad ir buvusios, vadova - zema. Daugiausia, pagal komentaru pobudi, cia matomai susirinko niekada nedirbusiu sovietams ir labai skaidriu kandidatu i prezidentus p. Paulausko, p. Balcycio, p. Balsio atstovai. Taip. Jums jie geriausi.

Pikasas to "ugnis"2014-02-07 13:20

Jūs savo raiška galite pasiekti tik priešingo rezultato, negu tikitės. Apgailėtina...

Bella2014-02-07 12:46

Nieko nersuprasi, ką tas buvusio Filosofijos in -to Masulas marmaliuoja, geriau jau patylėtų, kiek šunybių prikrėtė konservų kaminkrėčiai iš to filosofinio lizdo.

Vidmantui -ugnis2014-02-07 12:09

pritariu Jums, bet gerai, kad nors dabar sąžinė prabilo Balsiui

Vidmantas2014-02-07 12:05

Is tikruju, tai reikejo p. Balsiui viska isviesint tada, kai dirbo su ja. Ji gi viska meluoja, tai ir durnam aisku. Kaip ji kitaip pasiteisins? Nors viskas jau seniai zinoma bet niekas nekreipia demesio ir toliau toleruoja jos melagystes. Tai jos sutve - konservai ir liberalai. Ziurejau Kleveckos laida, tai Gentvilas net apsiputojes ja gina, kaip ji gerai dirba kaip pakilo ekonomika, kaip uzsienio politika vykdo. Melagis, idiotas, Geda man buvo ziuret, kaip Eigirdas net susilazino, kad kolaborante laimes rinkimus. Jie jau viska zino.

pikasui -ugnis2014-02-07 12:01

tik ir sugebi mosuot baudžiamuoju kodeksu, o vietoj smegenų tik pėdsakai ir tešla, tešlagalvi

manau2014-02-07 11:59

per apkalta balsys bus liudininkas...

1 ir pikasui -ugnis2014-02-07 11:58

jau padai svyla, kad pinigėliai nustos byrėt į kišenes iš eurosojuzo, nedirbant, o tik imituojant valdžiažmogiai,kad dirbat ir tik į savo kišenes.Žmonės jau pabudo ir neišeis ilgiau kvailinti

1 komentarui iš Vilniaus ir pikasui -ugnis2014-02-07 11:53

kvailą tik lazda ištaisys,didelio proto nereikia skolintis iš bankų vietoj 2 procentų už 10 procentų, nes atkatams reikia mokėti.Kiekvienas Lietuvos gyventojas jau dabar skolingas po 17 tūkst litų, kas atiduos, gal Jūs dvėselienos.Žodžių žaismas kova su oligarchais kvailiams durninti.Čiuožkit į delfinariumą ir liberalkomsomolkę oro gadinti, o ne čia.Troliai čia nereikalingi, ei jūs kgb/vsd klapčiukai.

Pikasas2014-02-07 11:47

Niekas negali atimti teisės Linui Balsiui prabilti apie bet kurio politiko ar valdininko skleidžiamus netiesos žodžius. Tai nurodyta šalies Konstitucijoje: "Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti" (iš 25str. ) Beje, tame pačiame straipsnyje nurodoma tokia laisvė nesuderinama su "šmeižtu ir dezinformacija". Kadangi L. Balsys pats yra politikas, norintis tapti kandidatu prezidento rinkimuose, jis turi suprasti, kad galimo konkurento apkalbėjimas nepateikiant tam reikiamų įrodymų prasilenkia su Seimo nario etika ir gali užsitraukti netgi baudžiamąją atsakomybę. Įsivaizduokime, kad kažkas pradeda teigti, kad pats L.Balsys yra iš tų, kurie "nebūna buvę". Jam tai tikrai nepatiktų ir jis pareikalautų įrodymų. Taip yra ir su jo teiginiu apie prezidentę - arba įrodymai, arba atsakomybė už šmeižtą. Ką renkatės žinutės autoriau?

balsy2014-02-07 11:34

koks durnius gali balsoti uz tave? kodel nebalsavai uz referenduma?

gytis2014-02-07 11:19

gerb. Balsy, p.Z.Vaisvila siuos faktus deste 2009 metais, buvo skelbta viesai, budamas ponios komandoje privalejote dometis jusu atstovaujamo politiko reputacija, o "nezinojimas" netinka rimto politiko įvaizdziui.

Balsiui2014-02-07 11:17

Norint atlikti pilietišką pareigą, reikia pačiam būti pilietiškam. Jūs - antipilietiškas.

TO 12014-02-07 11:17

As nesupratau is kokios palatos tu Ziegzdriuose,ar gerei ryte vaistuku!

ar komuniagos kuo nors skiriasi ?2014-02-07 11:15

Buk tai sovietiniai ar lietuviski ? kas cia bando zmones itikinti komuniagu "gerumu" ir padorumu ? Komunistinis judejimas aplamai daugelije saliu pripazintas nusikalstamu ir antivalstybiniu. Nei vieno komunisto-kolaboranto neturi but valdzioje. Ju veikla ir pasekmes turi but issamiai istirtos.

V.Ladas2014-02-07 11:05

Prezidentei nieko kito nelieka, kaip spaudos konferencijoje pateikti laikinojo pažymėjimo originalą. O žurnalistams nieko kito nelieka kaip rasti liudytojų, kad "aukštojoje" partinėje (ne)vyko užsiėmimai, o ponia atostogavo...

Simas2014-02-07 10:57

Kas cia per tarybiniu laiku sukiai. Siulymas vienytis apie melage neetiskas. Nusibodo tarybiniu laiku pensininku dusavimai apie skriaudas . Jusu darbai tarybiniais metais jau seniai nebeturi jokios reiksmes. Ir tik dabartiniai dirbantieji jums moka pensijas. Prezidente nekovoja su jokiais oligarchais,tai tik jos tuscios kalbos. O jeigu is Lietuvos pabegs jusu nemylimi turtingi verslininkai,tada ir surenkami pinigai i biudzeta pabegs kartu su jais. Taip kad pensijas gausite dar mazesnes. Jusu mylimos prezidentes deka Lietuva turi didziule skolu kupra.

Albas2014-02-07 10:53

Atsipeikėkime, geras jūsų pasiūlymas, tad ir pradėkit nuo saves, nes tik gerokai kontuzitas asmuo gali tikėti tuo, ką jūs parašėte.

Gerai kad Amerika2014-02-07 10:48

užkeikė ant pedofilinės ir ištvirkusios Europos,kuri bičiuliaujasi su diktatoriais.kruvinos rankos...sausio 13 tankai žlegėjo lijk seimo su Burokevičiaus pritarimu,kurio štabe kaip inskats taukuose vartėsi Grybauskaitė.

JOO2014-02-07 10:40

Gal maxima mokesčius ir moka Latvijai, bet tų mokesčių siurbliai tai liko Lietuvoje ir jie mūsų pinigėlius pumpuoja ten, o čia visą mažąją prekybą sužlugdė ir toliau sėkmingai tai daro.

Pirmam2014-02-07 10:39

Nu ir aulas esi... Makaronus nuo ausų nusipurtyk ir galvą išsiplauk... Gal kiek padės ir pradėsi galva mąstyt...

ATSIPEIKEKIME2014-02-07 10:28

NU IR KAS KAD PREZIDENTE TARNAVO PAS JEDINSTVENININKUS?KNAISIOTIS PO PRAEITI NERA PROTINGA KAI KLESTI KORUPCIJA IR SKRIAUDZIAMI PENSININKAI.GERIAU PADEKIME KOVOTI PREZIDENTEI SU OLIGARCHAIS,VIENYKIMES.JAU NEMAZAI OLIGARCHU PABEGO(KAIP MAXIMA I LATVIJA) BET DAR JU LIKO. TODEL PREZIDENTEI REIKIA ANTROS KADENCIJOS KAD UZBAIGTU SIA KOVA.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi