Pastangas susigrąžinti Norvegijoje sulaikytą ir nežinia kur laikomą vaiką – Lietuvos pilietį – Vidaus reikalų ministras Saulius Skvernelis vadina populizmu.

Ministras išaiškino, kad jo vadovaujama ministerija paieškų nevykdo ir neskelbia, nes tai ne jos kompetencija.

„Šiuo atveju, žiūrint iš teisinės-įstatyminės pusės, tikrai nėra jokio pagrindo pradėti ikiteisminio tyrimo dėl vaiko dingimo. Todėl, kad yra procesas, kuris vyksta kitoje teisinėje valstybėje“, – išaiškino S. Skvernelis.

Dingusio vaiko mama kelia klausimą – kodėl Norvegija gali skelbti tarptautinę paiešką, kai vaikas dingsta, o Lietuva negali?

Atsakymas paprastas – norint skelbti tarptautinę paiešką apie dingusį žmogų, pirmiausia turi pranešti artimieji, tada būtų pradėtas ikiteisminis tyrimas ir skelbiama paieška.

Tačiau buvęs policijos vadas įspėjo, kad toks ikiteisminis tyrimas gali atsisukti net prieš pačius artimuosius.

„Tai yra procesai ir kompetentingų institucijų Norvegijoje, kur yra tas vaikas, ir kokios procedūros yra padarytos, tai būtų vertinama matyt kaip pranešimas apie nebūtą nusikaltimą“, – ministras aiškiai leido suprasti, kad vaiko artimieji geriau nebandytų to daryti, nes greičiausiai patys taptų nusikaltėliais.

Ne ES narės, t. y. trečiosios valstybės institucijos, pasak Vidaus reikalų ministro, yra viršesnės už Lietuvos valstybės institucijas sprendžiant Lietuvos Respublikos piliečių klausimus. ekspertai.eu kelia klausimą, už kurį, galbūt, nesusilauks baudžiamosios atsakomybės – tai kam pavaldi yra Lietuvos Respublika?

Naujausi

Komentarai (62)

Rikiuoti
xxx2015-03-21 15:46

Tess Gerritsen knygoje "Donoras" aprašoma, kaip iš Rusijos įvaikinti vežami vaikai nepasiekia JAV krantų ir laive jų organai transplantuojami turtingiems amerikiečiams, kurie nenori laukti bendroje organų eilėje. Kas gali paneigti, kad tai tik Tess, kuri metė vidaus ligų gydytojo praktiką, išsigalvojimas?

61-am2015-03-21 15:35

Visiškai sutinku su jumis.

yel“l“ow submarine to 60. 59-tam2015-03-21 15:18

užmiršti vieną javyno niuansą :) - ten ne tik sėkmingai tenkinama paklausa, bet ir labai profesionaliai ta paklausa formuojama - ta prasme - “jums to dar nereikia ? -jūs klystate - netrukus jūs be to negalėsite gyventi !“ :)))) - o apie “lietuvą“ ir jos požiūrį į savo piliečius, jų intersus ir aplamai nacijos perspektyvas, galima kalbėti tik keiksmažodžiais ...

59-tam2015-03-21 15:07

Taip girdėjau. Kadangi savų už pinigus gimdančių nepriveisė, tai paklausą patenkina atsiveždami nereikalingus vaikus iš kitur. Ir, manau, labai teisingai rusai padarė, kad uždraudė. Įdomu, ar Lietuvoje domimasi, stebima, kaip gyvena tie įvaikintieji ir išvežti į užsienius? Ar rūpi kokiomis sąlygomis gyvena tie įvaikintieji, juk irgi LR piliečiai, ar čia galingas triukšmas tik dėl vieno vaiko, tiksliau, mamos interesų?

yel“l“ow submarine to 58. 55-tam2015-03-21 14:48

o apie tokį biznį javyne, kaip įvaikinimas , girdėjai ? :)- išrinktoji, tobuloji ir neprilygstamoji nacija vis labiau tingi gimdyti ar kaip ?- apie tą isteriją, kuri kilo rusijai uždraudus išvežti vaikus įvaikinimui į javyną bei es irgi negirdėjai ? - tokios isterijos nekyla išimtinai dėl pedofilijos (gerąja prasme-rūpesčio vaikais:) ) ir filantropijos :))))

55-tam2015-03-21 14:31

Jeigu nori žinoti, tai JAV tokio biznio, kaip vaikų gimdymas dėl pašalpų nėra. Ir nevežioja vaikus po pasaulį, kur daugiau pašalpų duoda, o iš vaikų neprižiūrinčių tėvų vaikus irgi atima, ir neprireikia jokių naikintuvų.

54-tam2015-03-20 21:36

Na, ir ką čia pezi, niekada aš nerašiau, kad nekenčiu vaikų ar mamų. Geriau atsimerk ir pasidomėk giliau, pirmiausiai atsakyk į klausimus- kodėl tavo ginamoji neaugino savo dukros? ar ji tikrai buvo paieškoma policijos Lietuvoje, jei taip, tai už ką? Kaip ten buvo, kad išvažiavo trumpam į festivalį Lietuvoje, o atsidūrė ilgam Norvegijoje, palikusi sūnų Lietuvoje? Pavardės skirtingos, kur sūnaus tėvas? Ar ji grįžtų į Lietuvą to berniuko auginti, ar tik reikia močiutei gauti globos pinigų? Manau, jei ji įrodys Norvegijos teisme, kad gali tinkamai pasirūpinti savo sūnumi, tai vaiką jau grąžins. Nesuprantamas čia triukšmas keliamas, gal nereikia, nežinant padėties, kaltinti visus. Beje, tiek Amerikoje, tiek Vokietijoje vaikai atimami, jei tėvai juos netinkamai prižiūri, ir nelaukiama, kol atsitiks nelaimė.

OHO2015-03-20 17:25

Naujausias nusipezdaliavusių lietuviškų valdžiagyvių išradimas: "NEBŪTI NUSIKALTIMAI". Žiūrėsim, ką dar besugalvos, kad tik nereikėtų savo subinių pajudinti.

v2015-03-19 22:56

Kai zmones ir Valstybe neturi savigarbos. jav del vieno savo piliecio pakelia naikintuvus i ora o Lietuva?

Dzūkija > 52.IP 77.240.250.2272015-03-19 19:02

Tai kas tamst1 taip stipriai nuskriaudė,kad vaikų ir mamų nekenti...

52-tam2015-03-19 17:46

Jei domitės - atsakysiu: nei jokiai organizacijai neatstovauju, o tamstai patarčiau giliau pasidomėti tomis istorijomis, gal praeis noras šaukti - vaiką Lietuvai.

Dzūkija > 51.IP 77.240.250.2272015-03-19 17:14

Kokiai Norvegijos organizacijai atstovauji?

49-tam2015-03-19 16:54

Manau, kad iš tvarkingų, mylinčių ir prižiūrinčių vaikus tėvų niekas Norvegijoje vaikų neatiminėja. O dabar ištrauka iš straipsnio, manau, iš ko ir formuojasi norvegų požiūris į vaikų gyvenimo sąlygas Lietuvoje- "Bergene buvo nuteisti du tauragiškiai, vežę vogti nepilnamečius... jie išnaudojo nepilnamečius, versdami juos elgetauti ir vogti... O vaikai buvo laikomi pusalkaniai, apgailėtinomis sąlygomis, nuolat gąsdinami, kad jei bandys bėgti, bus sugauti ir smarkiai nukentės.... Viena pareigūnų sulaikyta vagiant mergina verkdama prašėsi, kad būtų palikta Norvegijoje, nes bijojo, kad Lietuvoje jai keršys už tai, kad buvo pagauta ir papasakojo, kas buvo vagysčių organizatoriai."

SKVERNELIS2015-03-19 16:44

reikalas rimtas. reikės skirti Viešvilės gerb. direktoriui apsaugą ir rentą iki gyvos galvos. tokia tradicija.

Vilpišius2015-03-19 14:48

Pritariu 47.-am. Jei tai vyktų normalioje valstybėje, VRM ministrui už priesaikos sulaužymą būtų atimti visi laipsniai ir apdovanojimai o prezidentei - interpeliacija.

44-tam2015-03-19 11:59

Manau, kad tokios vaiko teisių priežiūros, kaip Norvegijoje,kur pirmoje eilėje žiūrima vaiko interesų, tikrai neturėsim, o bus sukurtas brangiai apmokamas globėjų tinklas,be jokios išorinės kontrolės,kur jokios pedofilijos istorijos net negalės išaiškėti, vaikai neturės galimybės net pasiskųsti. Manau, kad pirmas smūgis šeimai buvo suduotas tada, kai buvo mokama geros pašalpos vienišoms mamytėms, tuomet ir buvo vengiama registruoti santuoką, kad neprarasti pašalpų ir įsigalėjo " sugyventinių" laikai, na, o dabartinė pašalpų sistema puikiai aprūpina gyvenančias iš vaikų gimdymo, įskaitant ir jų besikeičiančius sugyventinius. Taigi, pasirodo, pašalpomis lengva valdyti situaciją.

hmm2015-03-19 10:36

jei Lietuva net nedrįsta pareikalauti grąžinti jos pilietį, tai manau tik patvirtina, kad Lietuva jau nebe valstybė, o nežinia kieno kontroliuojama teritorija

ABSOLIUTI2015-03-19 10:06

gėda Lietuvai

E.Masiuliui, Šimašiui ir Guogai2015-03-19 05:15

Ką jau čia bepridursi… Algimantas Liaudaitis – ne tik Viešvilės vaikų globos namų direktorius, neformaliojo ugdymo pedagogas, Lietuvos vaikų globos įstaigų direktorių asociacijos prezidentas, Vaiko gerovės komiteto prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos narys! Visuomeninė veikla Lietuvos vaikų globos įstaigų direktorių asociacijos prezidentas! Buvęs Naujosios sąjungos (socialliberalai) partijos narys, dabar liberalas!

...2015-03-18 23:46

ko komentatoriai staugiat ant liberalu,patys isirinkot. Toliau nebera kur. Taip ir reikia. Taip,liberalai uzeme vos ne visos lietuvos savivaldybes. Sekanciais metais reikia isrinkti liberalus,kad uzimtu visa seima. Deka sios partijos,galimai turesim ir barnevernet lietuvoje ir eutanazija ir du tetukus kartu,arba dvi bobas,t. y. mamytes. Galimai mums kovoti del savo teisiu nebera sansu. Tokios tautos kuri nekovoja del savo teisiu,pasaulyje neteko girdeti. Paslepe dar viena vaika,o kiek dar nezinome. Taip ir reikia,valio tautieciams.

nepartinis2015-03-18 22:55

jai ta komuniste burokeviciaus pakalike turetu savu vaiku ir butu normalios orentacijos tai tikrai reikalai su norvegais judetu kitu keliu,bet dabar is bevaikes nera ko tyketis,Tokia mano asmenine nuomone

To 382015-03-18 22:55

Noriu paklausti ar galioja LR Konstitucija ar jau nebe?LR Konstitucijos 13 straipsnis reglamentuoja: Lietuvos valstybė globoja savo piliečius užsienyje. Draudžiama išduoti Lietuvos Respublikos pilietį kitai valstybei, jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinė sutartis nenustato kitaip. Kokia tarptautinė sutartis nustatė kitaip ?Gal ko nors nežinau, prašau parašyti nuo kada ir kokia sutartis ? Kiek žinau-berniukas LR PILIETIS ?

įtarimas2015-03-18 22:50

Duotas įsakymas žiniasklaidai nukreipti piliečių dėmesį nuo kietuviškų vaikų globos namų pedofilijos skandalų į Norvegijos lietuviuko istoriją?

Suvalkas2015-03-18 22:37

Pagrobe norvegu vaikgrobiai viena busima Lietuvos kareiveli, o milicininku ministras gasdina teisine atsakomybe pries istatyma tevus kurie dar bando kovot uz savo vaikus...Drebekite visi ir nesipriesinkit gal jusu loterija nepalies...

prisiminkime, kad2015-03-18 22:36

Liberalų sąjūdyje iškrypėlių kvapas, nes buvo slėpė informacija apie kaltinamojo pedofilija A.Ūso pusbrolio Vytauto Ūso narystę Liberalų sąjūdžio partijoje, kuriai priklausė ir R.Šimašius, kuris kaltinamąjį pedofilija matė paskutinis, bent kažkaip nepaaiškinamai atsirado netoli balutės./Algika/

35-tam2015-03-18 22:32

Manau, kad Miglė teisi. Juk Norvegija to vaiko nevogė, jo motina pati nusivežė vaiką į Norvegiją - ten gi didelės išmokos už vaikus. Matomai, tinkamai neprižiūrėjo, buvo perspėta, nekeitė savo požiūrio, taigi ir atėmė tą vaiką. Ir iš vis nesuprantamas šis keliamas skandalas ir nėra ko net lyginti su Deimante, gal net priešingas variantas. O norvegai, pasirodo, nesilaiko taisyklės kad " blogiausia motina geriau, negu geriausia globėja". Kažkaip keistai atrodo kaltinimai vaiko pagrobimu, juk, atrodo, rašė, kad toji moteris savo dukros neaugino, o dėl sūnaus tai kokie reikalavimai? Pargabenti į Lietuvą ir močiutei mokėti globos pinigus? O kai paaugs ir pats išvažiuos į tą Norvegiją?

Neužmirškite, kad2015-03-18 22:14

... R.Šimašius turi titulą, „2011 metų išdavikas“: už tai, kad, būdamas LR teisingumo ministru, išdavė informacija apie Baltarusijos opozicionieriaus „Vesna“ vadovo Alesio Beliacko banko sąskaitą. Žmogus buvo Gudų KGB įmesta į cipę./Algika/

ff2015-03-18 22:04

Ekspertai, kodel ne informuojat: rt.com/news/241741-frankfurt-germany-ecb-protest/

Miglei2015-03-18 21:01

Kažin kaip giedotum, jei tavo vaikelį būtų pavogus svetima šalis ? Ar tu buvai, esi motina, jei tokius žodžius drįsti rašyti? Siūlyčiau tamstai nieko nelaukus atiduoti savo vaikelį į bendrą Europos kontekstą( tavo išsireiškimu). Vaje, vaje, esu pašiurpusi, nuo tokių motinų kaip migle...

SUBINĖ2015-03-18 20:37

Norėjo Grybauskaitė sunaikinti Rusiją, bet pasirodė, kad jos subinė per maža, tai moteriškė ėmė ir sunaikino Snorą. Bestija YRA bestija.

Baisiau nebuna2015-03-18 20:17

Skaitau ,kad ivyko vagyste,pavogtas LT pilietis ir musu valdzios bukuciams viskas gerai,tai kaip galima tokia valdzia gerbti ir ja tiketi,o kas dedasi Viesvileje,vargsai vaikai ...Rupinkites Lietuva,o ne Rusijai pagalius kaisiokit!

VAJE VAJE2015-03-18 20:07

štai mūsų valstybė.Naikinami tie kurie negali apsiginti patys. DEIMANTĖ ŠVĖKŠNA VIEŠVILĖ. O KIEK MES DAR NEŽINOME.......

Migle2015-03-18 19:41

Kai Lietuva pasieks Norvegijos lygi, demokratijos issivystyma, tada gales patvoriniai rekauti apie vaikus. O dabar zmones dziaugiasi, kad berniukas gaus issilavinima Norvegijoje, isilies i bendra Europos konteksta, o ne bus pastumdelis. Dziaugiuosi, kad nors si karta Lietuvos pareigunai parode stubura ir neatima vaiko is Norvegu.

Jonas2015-03-18 19:10

Dėl energetinio saugumo kiekvienais metais aukosime po vaiką. Kaip viduramžiais - ant laužo .

28-am2015-03-18 19:02

Skaitau cia komentarus, ir vel turiu Jums pritarti - butent ir as galvojau apie tas dvi sudegusias mergaites, taip ant sirdies sunku. Juk jei butu musu tarnybos aktyvesnes, gal butu speje isgelbeti maziukes. Kitas dalykas - atrodo, kad ten daug tokiu asocialu, juk antroji mergaite buvo tik drauge, jos tevai leido jai nakvoti tokioje lindyneje, ka tai apie juos sako? Tokie patys! Padorios seimos tevai, zinoma, nedraustu draugauti su ta nelaimingaja pijokes dukra, bet reikalautu, kad abi miegotu pas juos, svaroje ir tyloje. Pilna dvikoju gyvuliu , besiveisianciu uz pinigus, kai is ju atima pajamu saltini, tada verkia apie "vaikus", pikta ir liudna apie tai girdeti ir rasyti.

25-tam2015-03-18 18:52

Norvegijoje galioja Norvegijos įstatymai, o Lietuvoje - Lietuvos ir ES ( pastarieji viršesni). Tai tikrai iki ko nusigyventa - Lietuvoje sudega dvi mergaitės - tėvai baliavoja? Manau,šiuo atveju, jei mergaitė būtų atimta iš mėgėjų išgerti šeimos, tai ji ir jos draugė šiandien būtų gyvos. Čia vaizdingai parašėt " jėga išplėšiami vaikai"- tikrai baisu - tai kokia " jėga" išplėšė iš tos motinos dukrą, kad ji jos neaugino?

23-iam2015-03-18 18:37

Ir iš viso, apie kokį čia pagrobimą gali būti kalba? Juk neatvažiavo tie norvegai į Lietuvą ir nepagrobė to vaiko? Motina jį pati nusivežė į Norvegiją, be to, matė, kad jos vaiko priežiūra neatitinka norvegų reikalavimų, tai turėjo gražaus laiko pasiimti savo vaiką ir grįžti į Lietuvą. Tai kodėl negrįžo? Juk per prievartą jos niekas nelaikė toje Norvegijoje?

to 242015-03-18 18:36

Teisingai sakote apie tas pasalpines, vaiku darymo masinos ir tiek, ten apie motinyste net ir nesisviecia. Va tokios ir sugadina reikala padorioms seimoms, kurioms reikia pagalbos per nesusipratima arba ir tikra norvrgisku tarnybu agresyvuma.

Kada???2015-03-18 18:34

Iki ko nusigyventa? Iki visiškos bedugnės, kurioje skęsta paprasti žmogeliai... Mes, jau nebeturime jokių teisių savo valstybėje, nes valstybės valdantieji nesilaiko jokių teisės aktų, atkovoti savo Lietuvos pilietybę- turinčio vaiko. Norvegijos įstatymai- viršija Lietuvos įstatymus! Kur tai matyta, kad Lietuvos valdžia nesistengia apginti savo tautos vaiką! Karui, patrankų mėsai, mūsų vaikai tinka, išskyrus ponų vaikus, o, grąžinti vaiką motinai nedera, nes patys pripažįsta Norvegijos įstatymus, savus įstatymus pamindami. Koktu darosi, kai žmonės negalėdami išgyventi dėl mažų atlyginimų, ieškosi kąsnio svetur, o paskui kenčia dėl nekaltai atimtų vaikų. Nieko nėra baisiau, kai iš motinos jėga išplėšiami vaikai! Iki ko daėjo valstybė, kai Viešvilėje,ir kituose vaikų globos namuose, seksualiai išnaudojami vaikai? Nejau, tai tik apysunkis nusikaltimas? Kada valstybė pradės rūpintis mūsų žmonėmis, vaikais, seneliais???

23-iam2015-03-18 18:14

Tai sakai, koks mūsų reikalas apie motiną? Tai jei motina nori pašalpų jau iš Lietuvos, tai visi tik ir turi pulti pargabenti tą vaiką Lietuvon? Kodėl motinai nesinorėjo savo dukros auginti? Manau, pašalpinė sistema padarė vaikų gimdymą bizniu, kur galima neblogai prasisukti. Lietuvoje mažiau moka, važiuojam kur daugiau moka, o kai atima vaiką už nepriežiūrą - rėkiam, kad grobia? Vaikai turi augti tvarkingose dirbančiose šeimose, o ne pašalpinėse, išlaikomos mokesčių mokėtojų. Dabar kaip - iš žmogaus uždirbtų pinigų beveik pusė atimama mokesčiams ( nors tie uždirbti pinigai reikalingi savų vaikų auginimui ) ir tuo pačiu išlaikomos garsiai rėkiančios ir pašalpų pageidaujančios " mamytės".

Koks jusu reikalas apie motina. Jus2015-03-18 17:55

Idekit nors truputi pastangu,kad atsirastu Lietuvos vaikas nuosvoj Tevynej. Neieskokit smegenu ten,kur jo nera. Neteisinkit savo neveiklumo...O dar norit,kad lituviu gimstamumas nekristu...

Sakoma2015-03-18 17:38

Kad Breivikas buvo auginamas ir auklejamas septyniose globeju seimose. Rezultatas akivaizdus. Gal pagrobtus lietuviu vaikus irgi norima tokiais zombiais padaryti...

Grybų konservai2015-03-18 17:22

Skvernelis, aišku ieško pasiteisinimų, kodėl nieko negali padaryti... nes nuo jo pastangų nelabai kas priklauso, nusispjaut Norvegam į mus ir panašius. Atkreipčiau dėmesį į kitą dalyką, dėl kurio nesueina logika? Jei žmogus svetimoj valstybėj padaro nusikaltimą jis pats prisiima atsakomybę ir atsako pagal tos valstybės įstatymus, bet vaikas nenusikalto, geriausiu atveju Norvegijos įstatymams nusikalto jo mama. Tai dabar klausimas - turi valstybė kokias nors teises savo piliečio atžvilgiu ar ne? Ar turi viena valstybė teisę "gelbėti" kitos valstybės vaiką prieš jos valią? Ar yra čia teisininkų?

Zanavykas2015-03-18 17:00

Jei Lietuvą valdytų ne bevaikė Grybauskaitė, o šeimos žmogus, ji neišsisukinėtų ir dėl sąmoningai privačios šaikos pradanginto vaiko iš kart būtų paskelbusi paiešką! Dabar suprantu, kodėl bene visose šalyse Prezidentai renkami tik šeimos žmones, nes valstybė tai pat šeima...

Cinizmo viršūnė2015-03-18 16:03

O aukščiausia cinizmo viršūne galima laikyti tai, kad visai neseniai vasario 16-osios švenčių proga tuos banko SNORAS duobkasius D. Grybauskaitė dar ir apdovanojo už nuopelnus Lietuvai (?! ). Cituoju spaudą: „Vytauto Didžiojo ordino Karininko kryžiumi prezidentė D. Grybauskaitė apdovanojo Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotoją, finansų eksministrę I. Šimonytę, Lietuvos banko valdybos pirmininką Vitą Vasiliauską. O Vytauto Didžiojo ordino Komandoro dydisis kryžius skirtas buvusiam Ministrui Pirmininkui A. Kubiliui“. Na, toliau, nebėra kur... Nebent dar Vilniuje ant Žaliojo tilto vietoj buvusiųjų pastatyti šių D. Grybauskaitės apdovanuotojų tikrųjų SNORO banko duobkasių - A. Kubiliaus, V. Vasiliausko ir I. Šimonytės skulptūras. Ir taškas. Pabaiga.

Rimas2015-03-18 15:56

logiškai mąstant aukštesnei teisei, pvz Lietuvoje Konstitucija pirmoj vietoj, Lietuva yra ES narė, vadinasi ES teisei bendrai paėmus, o Norvegija nėra ES narė, tai jai turėtų būti aukščiausioj vietoj jų ratifikuoti tarptautiniai teisės aktai, kurieturėtų veikti ir Lietuvos piliečiams

a,2015-03-18 15:49

to vaiko niekas neieškos, o jūsų pačių vaikus išskers bevaikės Grybauskaitės kare - tankų jau prisipirko...

Rimas2015-03-18 15:40

YOUTUBE.COM yra toks vartotojas LIETUVOS RESPUBLIKA su A.Smetonos atvaizdu, gal jo reiktų ir paklausti :) ?!

Marija2015-03-18 15:09

Kazkoks siaubo filmas. Ko jus norit is Skvernelio? Juk jis negyne, negina ir negins Lietuvos vaiku. Paziurekit, abu sypsosi nuotraukoj su NKVD-isto dukra. Ji pasake, kad Norvegija - Lietuvos energetinio saugumo partnere. Tad del vaiko paieskos nesikreipkit. Cia aiskiau negu aisku.

antanas2015-03-18 14:48

Skvernelis savo teorija išsisukinėja ir gina Norvegijos veikas. Bet kas draudžia Skverneliui, kuris yra priėmęs priesaiką ginti Lietuvos piliečius, pasiūlyti, patarti kitą variantą, kaip susigrąžinti "Barnevernet" grobikų įkalintą vaiką. Norvegai, kaip Somalio piratai pagrobia Lietuvos pilietį, o Skverneliui tokia veika nė prie ko?

Hm,2015-03-18 14:19

tai kam mums reikalingi tokie prezidentai, ministrai, kuriems Lietuvos pilietis-nulis?! Jei LR Konstitucija mus gina uzsienyje,o visas valdantysis aparatas kalba kitaip, vadinasi, jie spjauna ne vien ant musu, bet ir ant Konstitucijos?! Ciniku gauja. Kodel mes juos islaikome? Jie gauna kosminius atlyginimus,o net nesistengia, nesugeba atlikti savo pareigu? Jei mes palikti patys spresti salies problemas (o toks seimu naikinimas, koki vykdo Norvegija, dar ir Anglija-tai nera vien seimos problema)? Kuo tai baigsis?!.

taigi,2015-03-18 14:04

vaikas kažin kur kankinasi, tėvai bejėgiai, o jie sau šypsosi. Pažiūrėtume, kaip Jie šypsotųsi, jei taip Jiems būtų atsitikę.

NESUPRANTU2015-03-18 13:58

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO, KAIP GALIMA NEKOVOTI DĖL SAVO PAGROBTO LIETUVOS PILIETYBĘ TURINČIO VAIKO. DIEVE MANO, KAIP BAISU MŪSŲ VALSTYBĖJE GYVENTI.

maskoliams2015-03-18 13:50

o kaip pagal jumis turi atrodyti opozicija? Apie laisvę reikšti savo mintis net neklausiu,greitai už tai Lietuvoj sodint pradės...

T0mas J. -> 72015-03-18 13:37

Paskaityk adresu: ru.wikipedia.org/wiki/Москаль

o2015-03-18 13:29

o kas yra maskoliai? maskoliai - mes kolai, mes iš Kolos, iš Kolos pusiasalio, maskoliai - mes galai, mes gale?

maskoliai2015-03-18 13:17

Grynai KREMLISKAS KREMLINU KLAUSIMAS. Skaitykite, kas tokie “ekspertai“ yra is tiesu: Mes, buvę tinklalapio ekspertai.eu apžvalgininkai ir bendradarbiai jau senokai stebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais. Liudvikas Jakimavičius, Vygintas Vilutis, Vytautas Rubavičius, Rasa Kalinauskaitė

Arturas2015-03-18 13:17

..stai ir parodo musu valstybes gebejima spresti musu i beda papuolusiu pilieciu problemas. Pagrindinis principas "tu papuolei, tu ir sukis", o valstybe nusiplaus rankas. Nors Lietuvos Konstitucijoje kitaip sakoma. Na jo...tam Skverneliui tik su radaru krumuose sedeti, va tada jis kietas butu. Kas do susikta musu valstybe ? Taip rusa, vokieti, ar angla nuskriaustu...butu triuksmas kaip turi buti. Graudu...

Kaziuks2015-03-18 13:11

Vergovė ir vaikų grobimas-įteisinti.

kieno2015-03-18 13:00

kieno bankai, kieno dujos, kas atiminėja vaikus, kokia valstybė?

valio2015-03-18 11:39

energetine nepriklausomybe - teisines valstybes garantas

T0mas J.2015-03-18 11:05

gal čia vadovaujamasi tokia logika: iš ko dujas imi, tam ir pavaldus esi?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi