Dėmesio: tai ne ekspertai.eu humoristinis pranešimas iš skilties XXX. Tai tikras liberalų sąjūdžio informacinis pranešimas .

  • ••••••

Šiandien Vilniuje susirinkusi Liberalų sąjūdžio taryba nusprendė, kad šiemet gegužę vyksiančiuose Prezidento rinkimuose liberalai yra pasirengę remti dabartinę šalies vadovę Dalią Grybauskaitę.

„Esame tikri, kad Prezidentė D. Grybauskaitė liks tvirta atsvara populistinėms politinėms jėgoms, kurios šiandien visais įmanomais būdais bando klibinti Lietuvos valstybės pamatus ir mūsų piliečių tikėjimą valstybe. Liberalai nori matyti Lietuvą toliau augančią, kuriančią, konkurencingą ir turinčią tvirtas pozicijas tarptautinėje erdvėje", – sako Liberalų sąjūdžio pirmininkas Eligijus Masiulis.

Liberalų sąjūdis teigiamai vertina D. Grybauskaitės darbus siekiant užtikrinti konkurenciją energetikos ir sveikatos apsaugos srityse, kovą su korupcija bei aktyvų Prezidentės dalyvavimą vidaus politikoje prižiūrint Vyriausybės veiklą. Taip pat svarbu, kad į Prezidentės postą atėjusi kaip nepriklausoma kandidatė D. Grybauskaitė yra palankiai vertinama tarptautinėje erdvėje ir deramai atstovauja Lietuvai.

Liberalų sąjūdžio pirmininko pirmojo pavaduotojo Gintaro Steponavičiaus teigimu, liberalai savo gretose turi ne vieną tinkamą kandidatą į šalies Prezidentus. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad partijos lyderis – Liberalų sąjūdžio pirmininkas E. Masiulis – būsimuose rinkimuose dar negalės dalyvauti dėl nustatyto amžiaus cenzo (40 metų jam sueina spalio mėn.), liberalai pasirinko remti D. Grybauskaitės kandidatūrą.

„Tikime, kad D. Grybauskaitė dalyvaus būsimuose Prezidento rinkimuose ir toliau gins mums, liberalams, artimas vertybes – palaikys kuo mažesnį valdžios kišimąsi į verslą ir privatų žmonių gyvenimą, rems kiekvieno mūsų piliečio ryžtą susikurti gerovę sau ir savo šeimai", – sakė G. Steponavičius.

2009 metų pavasarį vykusiuose Prezidento rinkimuose Liberalų sąjūdis taip pat rėmė D. Grybauskaitės kandidatūrą.

liberalai.lt inf.

Liberalų sąjūdžio sprendimas būsimuose prezidento rinkimuose remti dabartinę prezidentę Dalią Grybauskaitę apie šią parlamentinę partiją pasako kelis dalykus. Visų pirma šis partijos tarybos sprendimas yra agitacinis nesusipratimas, nes prezidentė dar nėra viešai pasakiusi, ar kandidatuos šiuose rinkimuose.

Remti arba neremti gali tik tą asmenį, kuris yra VRK registruotas kaip kandidatas, atitinkantis kandidatavimo į prezidentus keliamus reikalavimus.

Tai, kad mūsų dabartinės prezidentės kandidatūra atitiko tuos reikalavimus prieš penketą metų, visai nėra „non sine“ garantija, kad atitiks ir šiemet. Prezidentė savo kadencijos metu „taisinėjo“ savo biografijos faktus, ir neatmestina galimybė, kad iki registracijos kandidatu dienos gali atsirasti netikėtų prezidentės biografijos faktų, kurie teoriškai ir praktiškai gali labai sukomplikuoti ir pačios prezidentės, ir VRK apsisprendimą dėl kandidatavimo.

Tad liberalų sąjūdžio skubėjimas pirmiems viešai deklaruoti savo paramą prezidentei vertintinas tik kaip noras įsiteikti valstybės valdymo svertus į savo rankas suėmusiai Daliai Grybauskaitei.

Kelios liberalų lyderių citatos, kuriomis norima pagrįsti tokį nesavalaikį sprendimą liudija, kad esama ekonominė – socialinė ir teisinė padėtis Lietuvoje juos pilnai tenkina ir jie pasirengę valstybės merdėjimo tendencijas toleruoti ir tęsti dar penketą metų iki E. Masiulis peržengs reikalaujamą formalią amžiaus brandos ribą, kuri vargu ar ką nors pasako apie politinę asmens brandą.

Liberalai tikisi, kad: „Prezidentė D. Grybauskaitė liks tvirta atsvara populistinėms politinėms jėgoms, kurios šiandien visais įmanomais būdais bando klibinti Lietuvos valstybės pamatus ir mūsų piliečių tikėjimą valstybe.“

Tokie konservatoriški minties pasažai jau baigia įgrįsti mūsų piliečiams, išsaugojusiems nuovokumą, viltį ir tikėjimą, kad pavyks Lietuvos raidos vektorių kreipti ne kaimyninių baudžiavinių diktatūrų, o demokratinių ir dorovinių vertybių puoselėjimo keliu. Šiandien deklaruojamas liberalų apsisprendimas liudija pačią giliausią partijos vertybinės tapatybės krizę.

Naujausi

Komentarai (97)

Rikiuoti
w2014-01-21 00:56

Pagal šlykštumą Lietuvos liberalai netoli pedofilų...

liberastu2014-01-20 12:43

virazai jau isnarplioti ir masiuLis gali pasiemes tas kelnes su uztrauktuku ant uzpakalio, drasiai vaziuot i briuseli ATIDIRBTI...

demesio2014-01-20 02:06

Drasiauskelyje skaitykite del Referendumo./

chozeika2014-01-20 01:23

Kad ir užką balsuotume, rezultatas bus tas pats - visi prie lovio pripuolę elgsis taip,kad kuo daugiau kišenes prisikimštų. Todėl Seime koalicija galima bet kokia ir su bet kuo. O dabar,kai Grybauskaitė ėmėsi kurti diktatūrą, rinkimai apskritai tapo beprasmiai. Ji vėl taps prezidentūros ir Lietuvos šeimininke. Viskas bus tik taip,kaip ji norės.

Irena2014-01-20 01:16

Sestadienio lietryttis pasakoja, kokie laimingi dabar latviai, leide parduoti savo zemes ir nekilnojama turta.Siuo metu ten kuriasi kinai ir svedai.Paziuresim, kiek bus kinu Latvijoje po pusmecio.Gali taip buti, kad valstybine kalba bus kinu?

Algika2014-01-20 01:06

Dostojevskis laikomas pranašu. ... kelis pasisakymus. „Jeigu kas pražudys Rusiją, tai bus ne komunistinė, ne anarchistai, o prakeiktieji liberalai“. Taip ir išėjo. Liberalai kadetai, kaip termitai, pagraužė sosto kojas. Todėl Leninas juos ir iššaudė pirmus. Supuvęs liberalizmas – tai geras blogis arba, jeigu norite, blogas gėris. Mūsų lietuviškas liberalas pirmiausia nemastantis, ką šis kuriozos parodė, yra liokajus ir tik težiūri, kaip kam nors batus nuvalyti.

gintas2014-01-20 00:42

Bendraminčiai - buvusi internacionalistė ir dabartiniai kosmopolitai, tėvynės išdavikai.

Remia2014-01-20 00:04

ponia D.Grybauskaite rinkimuose i prezidenta snorininkai, priesaky Kuperis. Raskite baisesnius ivykius su Prezidente, Vasiliausku, Kubiliumi, Simonyte. FNTTvyrai ismesti. Teismas- atgal su 250 000;kraiciu', deka siu valdziazmogiu.Palaitis buves 'teisingiausias' ministras.Nera noro rasineti, bet tautos niekinimo atveju daugybe. Paglostyti galvele-juokas.

stasys2014-01-19 23:53

Ši liberalų išplatinta citata manau viska ir pasako "Liberalai tikisi, kad: Prezidentė D. Grybauskaitė liks tvirta atsvara populistinėms politinėms jėgoms, kurios šiandien visais įmanomais būdais bando klibinti Lietuvos valstybės pamatus ir mūsų piliečių tikėjimą valstybe.“ o tai reiškia, kad telkiamos pozityvios jėgos rusiškam mankurtizmui atsverti .. šaliai svarbiais klausimais. O jų šiais metais bus ir ne vienas. Gal kam ir atrodo kitaip ,.. bet logiška įvykių seka, reikia užbaigti iki galo.. . tik taip galima garantuoti pertvarkos idėja... atribojant Lietuva nuo rusiško kapitalo įtakos... o ji kaip žinia be dangumi skraidžioja. Kas link Liberalizmo .. Jam tikrai paskutinių metų trūksta įdėjų realizuojant savo politines platformas. Gal čia dalis kaltės liberal cenrtistu merdėjimo .. o gal kitos priežastys, bet faktas .. politikoje butį pamirštam reiškia mirtį, tiesiogine prasme. ,,bent aš to jiems nelinkėčiau.

>852014-01-19 22:45

Na ir logika, demokratija proto karas, o Leninas ir Stalinas, žūdymas ir teroras, skirtumai dideli.

gintas2014-01-19 22:39

siai as pasiulyciau demokratiskai priversti dirbti musu valdzia,o sprendimas paprastas- per siuos rinkimus pasirenkame socialdemokratus ( jie nors nekenkia tauati ir ekonomikai)ir niekas nebalsuoja uz konservatorius ( kurie garsiai kalba uz nepriklausomybe, taciau visaip agituoja uz zemes pardavima uzsienieciams- tai pagrindas nepriklausomybei, rekia ant rusu, bet nesako kad rusai supirkines per savo agentus musu zeme, kaip nutiko ir su Mazeikiu Nafta savo laiku.... o per kitus galite rinkti kita partija jeigu socialdemokratai nedirbs taip kad tauta juos ivertintu ir balsuotu uz juos,priesingu atveju ju lauktu tas pats kaip ir konservatoriu,,,,viso to esme kad nepakliuve musu politikos didieji bus priversti trauktis is postu ir uzleisti kitiems, uz kuriuos tauta balsuotu....... taip apsivalyti ir priversti juos dirbti mums ir salies gerovei. Kodel verslininkas priemes bloga sprendima uz ji atsakoar bankrutuoja ar del mokesciu patraukiamas atsakomyben, taciau politikai istratine didziules sumas ir visokiems verlo reikalams, teisininkams is Anglijos, banko administratoriams, neteisetiems atleidimams--ir jie nekalti..... tai yra musu kalte,nes mes leidziame taip daryti,,,,,pamastykite apie mano siulyma ir perduokite savo draugams,,,

gintas2014-01-19 22:29

tai padeka uz apdovanojima Palaiciui, juk jie visi ne prie ko....

Demokratijai2014-01-19 22:18

Pagal jūsų logiką patys protingiausi buvo Leninas ir Stalinas.

Demokratija2014-01-19 22:13

Tai protų kova, kadangi Prezidentė yra kovotoja, ji turi pakankamai potencialo, su jos asmeniu daug kas sieja geras viltis, kiti paniškai jos bijo, tada galima išvada, visada paniškai bijo ir klykia neteisieji, kiti žiūri ramiau.

sas22014-01-19 20:57

Ale žiū; iš Grybauskaitės ir Masiulio išeitų visai nebloga pora. Tuo labiau, kad tai padėtų kai kam nusiplauti kaip žinia melagingą šmeižtą neva prezidentė... Gal susilauktų ir gražių vaikučių, katu būtų ir geras pavyzdys tam, kad tauta neišnyktų.

skeptikas2014-01-19 20:26

deja, visi bandymai ką nors pakeisti bus nesėkmingi,nes per toli jau nueita. Visur isitvirtino vadinamas 'elytas'. Jų dabar visa valdžia,visos didesnės žiniasklaidos,priemonės,visos TV. Tą supranta ir politinės partijos,esančios opozicijoje. Vos tik sušvito galimybė grįžti 'prie lovio' iš karto pakėlė rankas. Liberalai ir konservatoriai tikisi užimti su socdemais valdžią po prezidentinių rinkimų. Matomai,jau pasidalijo ir ministerijas,jei Masiulis iš karto'pasiduoda,nes tikisi 'vietos po saule'. Politinės veidmainystės tęsiasi, nes tauta miega.

Pikasas22014-01-19 19:11

RADAU 64. To Pikasas (2014-01-19 12:41:48) (84.15.178.75) Parašė:"Jus nuovokus zmogus.Mes zinom kad Lietuva valdo Grybauskaite,bet neaisku kas valdo Ja, o kartu ir jegos strukturas ziniasklaida.?Kas taip dosniai finansuoja jos rinkimine kompanija dar jai neprasidejus.Kokiu tikslu tai tai daroma? Laukiu atsakymo." ATSAKAU: Prezidentė Dalia Grybauskaitė yra Lietuvos valstybės vadovė. Ji, pagal LT Konstitucijos 77 straipsnį atstovauja Lietuvos valstybei ir daro visa, kas jai pavesta Konstitucijos ir įstatymų. Nesakau, kad visiems jos sprendimas esu linkęs pritarti. Manau, kad ir klaidingų sprendimų per kadenciją buvo padaryta. Nemanau, kad klaidos buvo esminės. Įžvelgiu daug prasmingų darbų, kurie, mano supratimu, ryškiai nusveria. Jei turite žinių, kad Lietuvos prezidentę kažkas valdo, tai paviešinkite tai. Kas valdo Lietuvos žiniasklaidą galima nutuokti. Tai, manau, daugiausiai Lietuvos laisvei ir demokratijai priešiškos jėgos. Apie prezidentės D.Grybauskaitės konkrečius finansinius rėmėjus kol kas nieko nežinau. Gal galite jūs ką nors paminėti ar net sumas nurodyti? Visų kandidatų parama turi būti skaidri ir atitikti LR įstatymų nuostatoms. Beje, VBS "agentūros" paslaugomis nesinaudoju ir jums to daryti nepatariu. Gero vakaro.

arturas2014-01-19 18:38

liberalai neturi tevynes neturi sazines jie netgi nezino ar jie moterys ar vyrai ir aplamai jie ne zmones o vaiksciojantys kalkuliatoriai

roze2014-01-19 16:48

Gaila,kad liberalai irgi neturi stuburo.Bet juk tvirtais principais si partija niekada ir nepasizymejo,todel negalima is ju nieko ir reikalauti.Neturi nei idealu,nei asmenybiu, nei lyderiu...

D2014-01-19 16:17

Iš esmės liberalai yra vienintelė partija atitinkantys savo pavadinimą. Konservatoriai, social-visokie irgi yra liberalai. Liberalų esmė yra kuo mažiau valstybės ir kuo daugiau asmenybės. Pvz. valstybė nesikiša į pensininkų gyvenimą - kaip nori taip gyveni. Jeigu sugebėjai pavogti ir prasisukti vadinasi tu teisus. Prekyba sąžine, garbe, nuomonėm - bet kuo. O taisykles nustato "nematoma ranka". Kas studijavo tuos pseudo mokslus - supras apie ką kalba, kas ne - pasidomėkit. Nieko absurdiškesnio nesugalvosit. Nematoma ranka reiškia kad kažkas reguliuoja tik reikia to nematyti. Čia kai su LT nepriklausomybe. Kartokim tai kartokim, šveskim nepriklausomybes dienas, žiūrėkime laidas per LTV ir žinosim kad esam nepriklausomi.

Jonas2014-01-19 16:15

Esant tokiai betvarkei ir socialiniam neteisingumui, kiekvieno Piliecio pareiga PRIESINTIS visoms negerovems.

Aldona2014-01-19 16:07

Ei, p. Gailiau, tai jūs jau mylite p.Grybauskaitę, jau balsuosite už ją? Labai džiaugiatės savo šaunia kompanija? Kažkada kalbėjote, jog ieškote tiesos, kad už tiesą, tad labai įdomu, kaip jūs suradote tą tiesą. Gal pasidalinkite savo patirtimi, juk este liaudies tarnas, ar ne?

nuomone2014-01-19 16:05

Blogai kai Lietuvoj zmones isplautom smegenim ,kurie ir pribalsuoja uz tokiu ,kaip liberalai ,koncervatoraiai... tikrai niekas nepasikeis ,kol tos pacios pavardes smezuos... Kuodytes visokios ,pas kurias padejejais dirba tokie ,kaip uso pusbrolis/kaip tas video atskleide ju tikrus veidus ,kai kuodyte ,kuprevicius ,simasius ir uso pusbrolis seime .... ka tai sako??? Kas juos risa visus??? Tokios betvarkes kokia yra dabar prie Grybauskaites dar niekados nebuvo...

JONAS2014-01-19 15:55

NIEKO NELAIMESIM DEL PAGEREJIMO LIETUVOJE POKOL VALDZIOJE BUS TOS PACIOS PAVARDES KURIE ITAKOJA SAVO PARTIJAI JUK SENIAI NELEIS NIEKADA PRIE VAIRO STOTI JAUNIMUI NES KAIP GALI ATSISAKYTI TOKIU PINIGU

daiva2014-01-19 15:50

Jei panele Grybauskaite kandidatuos jai teks pateikti savo tikra biografija,ar ji to nores..

Į Lietuvą2014-01-19 15:48

ateina diktatūra.Laikas rimtai priešintis.

Akvile2014-01-19 15:45

kur Garliavos mergaite? Ar ji gyva!? Jus, garbetroskos ir karjeristai, atsirade valdzioje ir bandatys i ja patekti, atsakykite!...Tauta viska mato ir girdi!

Audra2014-01-19 15:41

nebalsuosiu uz RAUDONUS ir MELYNUS!

Aštrus2014-01-19 15:27

Nelaikas kalbeti apie kandidatus pats laikas susirūpinti kas 23 metus saičiuoja mūsų rinkejų balsus, tik nuo skaičiuotojų priklauso kas bus nurinktas į Prezidentą. Matome gerai kaip jie "išmokyti" dar kremliaus kolegų meistriškai tiek metų visus apmulkinti,pvz. referendumas įvykes del atomines statybos kur Tauta pasake- NE liko neužskaitytas. Surinkti 320 000 parašų del naujo referendumo jiems nepatiko nes geležines kurpaites liko ne visai sunešiotos. Neatidelotinas klausimas keisti kremliaus skaičiavimo daktarus išleidžiant neribotam laikui pailseti,priešingų atvejų gali sužlugti pavasario renginys.

Tadui2014-01-19 15:11

aha jie labai skuba ir skubes vykdyti jusu reikalavimu, jau dabar matau kaip strimgalviais lekia vykdyti tai ka pasakete, tuoj tuoj pakeis istatymus kaip prasote:)))) cha cha cha cha cha:)))))

Tadas2014-01-19 14:58

Galim išrinkti doriausią prezidentą,bet tai nieko nepakeis.Parulskis rašė,"užsileidom šūdais ir šūduose gyvenam",todėl raginčiau padorius žmones nekelti savo kandidatūrų į prezidento postą,o visiems boikotuoti rinkimus ir reikalauti rinkimų įstatymo pakeitimų ,tik atsikračius "šūdų",galėsim imtis padorios valstybės kūrimo.

aras2014-01-19 14:54

Liberalu, isdaviku partija turetu buti uzdrausta, jos nariai teisiami uz Tevynes isdavima karo lauko teisme. Nuosprendis vykdomas nedelsiant.

4 kom. Aldonai2014-01-19 14:44

Amerika kišasi į Lietuvos gyvenimą,kaip ir į kitas šalis ir palaiko jai pataikaujančius politikus.

To Pikasas2014-01-19 14:41

Jus nuovokus zmogus.Mes zinom kad Lietuva valdo Grybauskaite,bet neaisku kas valdo Ja, o kartu ir jegos strukturas ziniasklaida.?Kas taip dosniai finansuoja jos rinkimine kompanija dar jai neprasidejus.Kokiu tikslu tai tai daroma? Laukiu atsakymo.

Juozas2014-01-19 14:38

Kur Masiulis mato valstybes pamata, jei valstybeje ner TIESOS ir valstybes pamato kureju- tradicines seimos. Toleruoja "ne prie ko" mela ir "supuliavusia" teisesauga, kisenini GP, suskaldyta visuomene. Tai kas tas valstybes pamatas?

Vikis2014-01-19 14:24

Kaip paprastai laimi sukciu ir muliu aljansas. Manyciau kad liberalai nera sukciai, greiciau ontreip.

Pikasui2014-01-19 14:01

Esi prasmirdusiu konservu ruporas. Tau geriau sekasi rasyti apie byla zudike.

jonas2014-01-19 14:01

O kas gali aplenkti prezidente protu patirtim ir issilavinimu? Kitiem kandidatam toli toli iki jos. Suda pamalt kiekvienas gali.

tauta2014-01-19 13:24

tai tik liberalai,konservai ir nemąstantys gali balsuoti už šitą raudonąją panelytę,tikiuosi,kad liaudis yra pakankamai sveiko proto ir rinksis kitus kandidatus kaip Vaišvilą ar Ropę

to 57 pencininkas2014-01-19 13:03

Sutinku, bet reikia, kad jie kandidatuotu. Kolkas nera tokiu perspektyvu.

pensininkas2014-01-19 12:48

Manau, kad geriausiai Tautinę valstybę atstovautų vienas iš šių kandidatų :Z.Vaišvila, A.Stancikienė, D.Kuolys, N.Puteikis.

Pikasas gyčiui 54nr2014-01-19 12:41

Nemanau, kad visi komentatoriai privalo būti tokie protingi kaip jūs. Jei būtumėte konkretesnis, gal jūsų gebėjimai dar labiau atsiskleistų. Nenorite pabandyti?

to 52 Vilnius2014-01-19 12:35

Nemanau, kad Vilnius visas uz Grybauskaite butu. Cia Liberastu paistalai. Didziausia problema ta, kad NERA ka kolkas rinkti. Jei tokia bus situacija eisiu i rinkimus tik tam, kad sugadinciau biuleteni.

gytis2014-01-19 12:29

labai rekomenduoju paskaityti 53 komentara, pasivadinusi pikaso vardu. tokio buko konservatoriu propagandisto seniai neteko skaityti, labai rekomenduoju visiems:))))))) tikrai pakelsite sau nuotaika:))))))

Pikasas2014-01-19 12:19

RETRO 2009m. kovas --------------------------------------- Pastaruoju metu informacijos apie kandidatę į prezidentus Dalia Grybauskaitę ūžtelėjo , kaip lavina. Daugiausia domimasi ankstesniu, dar sovietiniu periodu ir labai mažai sužinota apie jos veiklą ir darbą Vakaruose. Toks tendencingumas atsveriamas didžiule agitacine Dalios Grybauskaitės rinkimine kampanija, kuri nuo ryto iki vakaro vilioja žiūrovus ir skaitytojus įvairiose žiniasklaidos priemonėse. Jei suskaičiuoti , kiek tokia reklama galėtų kainuoti žiniasklaidos rinkoje, tai ji tikriausiai kelis kartus viršytų visų likusių kandidatų mokėjimų dydžius ir apimtis. Turime jau devynis kandidatus ir dar prie šio sąrašo gali prisidėti keli, pakankamai žinomi politikai. Tad ir pačio sąrašo ir nuolat propaguojamos eurokomisarės vertinimai dar negali būti galutiniai ir viską lemiantys. Kiekvienas prezidento rinkėjas gali turėti skirtingas nuomones apie kandidatus. Mano supratimu kandidatų sąrašas yra labai margas ir jame pozityvo yra labai nedaug. Šioje situacijoje gal tik D. Grybauskaitė yra pakankamai rimta kandidatė, apie kurią galima rimtai diskutuoti. Susipažinus su paviešinta informacija apie šią kandidatę, išklausius jos asmeninius pasisakymus, susidaro nuomonė, kad Dalia yra pakankamai kvalifikuota, greitos orientacijos politikė, gerai išmananti ekonominius dalykus. Kai vienoje srityje kompetencija yra aukščiausios prabos, tai išlieka tikimybė, kad kandidatė gali greitai sukaupti pakankamai informacijos ir suformuoti savo konkrečią pozityvią poziciją ir kitais klausimais. Kai susiklosto tokia situacija, tai ir vėl rinkėjams gali tekti rinktis iš prastų galimybių geresnį variantą. Manau, kad tik vienas galimas kandidatas galėtų būti tinkama atsvara D. Grybauskaitei. Tai europarlamentaras Vytautas Landsbergis. Jei jis bus iškeltas nuo TS LKD, tai tikrai neatmestina tikimybė, kad jis gali patekti į antrą turą. Jame paaiškėtų manau tai, kad Lietuvos visuomenė iki aukšto lygmens ideologijos nėra pribrendusi ir ko blogo pasirinktų nuogą pragmatizmą. Per beveik dvidešimt Nepriklausomybės metų taip ir nesugebėjome Lietuvoje atstatyti stiprius ideologinius pagrindus, kad ant jų galėtumėm pradėti statyti padorų, prasmingą ir pakankamai aprūpintą gyvenimą. Neokomunistinis korupcijos " vėžys" išplito po mūsų visuomenės kūną ir grasina jam letaline baigtimi. Šis naujos Seimo daugumos ir Vyriausybės sukeltas gaivesnio vėjo gūsis neturi likti nepastebėtas patriotinių šalies jėgų. Verta juo tinkamai pasinaudoti, įkvėpti tyresnio oro ir drąsiai eiti reformų ir padoresnio gyvenimo keliu.

tai,2014-01-19 11:43

palaukit ar Lietuva tik Vilnius, o kur Zemaitija Gaidys cia niekada nebuvo ir niekada neklause uz ka balsuosi, o jus isrinkote jau Prezidenta , tai kaip cia reikia suprasti

nomenklatura vienijasi2014-01-19 11:35

jokios politines paziuros cia nesvarbu- svarbu uztikrinti sistemines nomenklaturos viespatavima.

Juozas2014-01-19 11:31

tiesą sakant, jausdami savo saulėlydį , liberalai nemato kito pasirinkimo, kaip tik prisirišti prie valdžios traukinio. O ten, žiūrėk, vistiek kokį postą gaus, o dar rinkimų klastojimai .Tą akivaizdžiai matėm per VRK posėdį internete (faktų vis daugėja ir liudininkų).

Guigougouh2014-01-19 11:21

Zajabis, vistiek padves ir Masiulis ir Grybe.

Untanas2014-01-19 10:11

Masiulio pasisakyme truko vieno sakinio; "Ir po 20 metų gyvensime- iš visų pagal galimybes ir visiems pagal poreikius, jei išrinksime Grybauskaitę!"

Puikus2014-01-19 09:19

ekspertai.eu komentaras.Kaip gali remti tai,ko nera.Ji dar neuzsiregistravo.Kodel "be muilo" lenda,kaip zmones nuspres,taip ir bus,bet su salyga,jei nebus klastojami rinkeju balsai.Liberalai su konservatoriais jau parode,ka gali,tai lai sios partijos tupi kampe,lyg "prisidare" i kelnytes.

Debiliskas2014-01-19 09:09

commentarium!Kas ka nori,tas tair remia.Ar visi turi remti,ka nurodo ekspertai?Jokios zurnalistines brandos,nors bandoma kritikuoti kitus.Jau seniai praejome,kai vieningai stateme komunizma.Tiesiog stebina ekspertu nepakantumas kitai nuomonei.Net arsiausi komunistai nedrystu taip nurodineti.

na2014-01-19 06:40

ir liberalai...Tikrai nesitikejau ,kad tokie...Na naujuose rinkimuose turbut ,mazai kas ir balsuos uz juos....Tiesiog tokia gera prezidente ,kad geresniu neberasi ,nei su zvake....Mano manymu ,tik padlaizavimas...Sekmes!

Teisingai!2014-01-19 05:46

Pritariu nr.39! Ir mes visi drauge ta padarysime! Tikiu! Reikia viska rauti su saknimis!

Letas Palmaitis2014-01-19 04:15

Ko pristojote prie liberalų, kuo čia dėti būtent liberalai? Juk NIEKAS iš sisteminių partijų nieko nenori keisti, nekeis ir net negali keisti. Partijos nebeatstovauja jokioms ideologijoms, nuo kurių tik perėmė savo etiketes, bet yra atitinkamos nepamainomos partinės VALDYBOS (gaujos), iš kurių renkama ta pati nepamainoma valdžia. Nuo SSSR rinkimai skiriasi tik apgaulės būdu: ten buvo "renkama" iš vieno kandidato, čia - iš vis tos pačios oligarchiniam elitui atstovajančios ir globaliniam bankiniam kapitalui tarnaujančios gaujos. Koks skirtumas, kas vaidins "prezidentą": Grybauskaitė ar Uspaskichas? Tad rinkimų esmė - kad rinkėjai laisva valia dokumentaliai patvirtintų, jog įgalioja gaujos atstovą vykdyti vergvaldžių valdžią. Suprantama, tam rinkėjai turi būti smarkiai apmulkinti. Valdžia remiasi prievartos aparatu, kuris vadinamas valstybe. Jei valstybė vykdo rinkiminio cirko patvirtintų parlamentarų įstatymus, ji tarnauja elitinei gaujai. Tik iš D-vo Apreiškimo išvedamus įstatymus vykdanti valstybė tarnauja D-vui, o tuo pačiu - visiems vienodai. Kitaip yra su žmogui tarnaujančia valstybe, kuri nuolat priversta meluoti. Apie tai geriausiai sakė Jozefas Goebbelsas: "Jei sakote pakankamai didelį melą ir nuolat kartojate, žmonės ilgainiui ims juo tikėti. Melas gali būti naudojamas tol, kol valstybė gali apginti žmones nuo jo politinių, ekonominių arba karinių pasekmių. Taip melas darosi gyvybiškai svarbus valstybei, visomis išgalėmis slopinančiai prieštaraujančias nuomones, nes tiesa yra mirtinas melo priešas, o todėl yra ir didžiausias valstybės priešas".

VAGIS2014-01-19 04:00

VISADA PALAIKO VAGĮ!!!

raudonieji2014-01-19 03:04

Liberalastai.....

ekspertams2014-01-19 02:00

nuostabų žodį radot-VALSTYBĖS MERDĖJIMAS...mąstantys žmonės mato-BAISIĄ STAGNACIJĄ,mane labai jaudina ,kad tai GALI TĘSTIS DAR 5 METUS....SUSIVIENIKIM,IR PILIEČIŲ DĖKA,PRISIDĖKIM ,PRIE STAGNACIJOS PABAIGOS....kik gali valdyti mieganty brežnevai

Daiva2014-01-19 01:31

Masiulis su chebryte keliaus paskui Ceplika ,koncervai ,taip pat..

nujo2014-01-19 01:29

Atsiverskite /neringavenckiene com/

Jie nusikaltimų bendrininkai?2014-01-19 00:17

Liberalų sąjūdis žūsta?

valdas2014-01-19 00:06

geriau is maxi..s kasininke kokia paremtu, uz ta kasininke kogero ir balsuociau, tiek yra visi apsikakoje, kad jau jokio skirtumo kas, belenkas, kad tik ne tie patys melagiai

prajuokino2014-01-18 23:55

Auganti Lietuva!?:-)))))))

skaitytoja2014-01-18 23:03

Vadinasi,Grybauskaitę remia ir to žmogėno, kuris,pasak mergaitės ,ją laižė ,liberalas pusbrolis,įsitaisęs liberalės Kuodytės,žygiavusios gėjų parado pirmose gretose, būstinėje. Tas liberalas, kuris ,mačiau filmuotoje medžiagoje"Ištikimi draugeliai" , po balsavimo seime ,sudorojant Venckienę,dėkojo liberalei Kuodytei. O, tų "Ištikimų draugelių"būrelyje stovėjo liberalas ministeris, "lydėjęs"girtą ūsorių ir toks Garliavos mergaitės "gynėjas" azijatiško veido"vialnias "..." Šaunuoliai" liberalai, kėlę rankas už mergaitės ašaras ,o šiandien remiantys Grybauskaitę ,taip ir nesugebančia antrus metus 17d. išeiti į Daukanto aikštę pakalbėti su žmonėmis ir paklausyti vaiko klyksmo ...

še tau2014-01-18 21:27

komentarai lyg pasipiktinimo paliesti. Bet argi galima ant šitų liberastų pykti, nes jie tokie ir yra. Reikia juos suprasti ir ignoruoti, o per rinkimus išspirti už borto. Va tep manau.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-18 21:20

"„Esame tikri, kad Prezidentė D. Grybauskaitė liks tvirta atsvara populistinėms politinėms jėgoms, kurios šiandien visais įmanomais būdais bando klibinti Lietuvos valstybės pamatus ir mūsų piliečių tikėjimą valstybe. Liberalai nori matyti Lietuvą toliau augančią, kuriančią, konkurencingą ir turinčią tvirtas pozicijas tarptautinėje erdvėje", – sako Liberalų sąjūdžio pirmininkas Eligijus Masiulis." ----------------- Is kur sitas jaunas vaikinukas ismoko tobulai bolsevikines ezopo kalbos? Gal kokiuose specialiuose kgb kursuose? Nes pasirenges ir remai komunistine burokevicine partskola, kuri buvo aiskia prieso gretose sausio ivykiuose.. o dabar galima pogridyje, nes Lietuva praskoline kosminiais tempais.

Liaudis2014-01-18 21:14

Prezidentė visada minėjo, kad kandidatuos, jei ją iškels žmonės. Štai tie žmomės pradeda atsirasti:)

OldShatterhand2014-01-18 21:02

Atsiprašau už vulgarumą. Matyt subinė didelė, kad visi puola lįst ir pareina...

pilietis2014-01-18 20:36

manau per sekancius seimo rinkimus jie bus nebereikalingi.judo darba padare.

liberalai - "Valdomos demokratijos" dalis2014-01-18 20:19

masiulis - Klaipėdos kgbistų šeriamas šuniukas. kiti liberalai panašūs. už pinigus turi atidirbti ruskeliams.

vitas2014-01-18 20:14

Mamsiulis su šuniškom akim pasiruošęs išlaižyti panelei užpakalį

Koba2014-01-18 20:13

Jeigu Grybauskaitė ištekėtų, tai ją tikrai išrinktų. Masiulis turėtų pasipiršt.

grumstas2014-01-18 20:02

Čia šmėkštelėjo komentaras beskaitant, kad remia liberastai kandidatę,kuri net dar neiškėlusi savo kandidatūros kovoje dėl posto. Lygiai taip pat elgiasi ir kiti, kurie jau remia kandidatūros ,kurios nėra. Viskas daroma po kilimu, aptariami slapta nuo rinkėjų, eilinių partijos narių ir daromi pokiliminė politika . Ar mes priversim gerbti mūsų eilinių žmonių nuomonę, nenorinčių ,kad mumis manipuliuotų susikompromitavę, per 20 su viršum metų pastoviai besikeisdami valdžioje. politikai? Jie net neklausia, jiems net neįdomu nes jie moka reguliuoti kompiuterių , skaičiuojančių rinkimų rezultatus klatojimo programas,kurios įsijungia ,jeigu balsavimo rezultatai pakrypsta ne jų pusėn

nukritau is juoko - Masiulis-2014-01-18 19:51

geriausias liberastu kandidatas i prezidento posta?! Na, kas ji rinks??? Ir dar visokios aferos su oro uostu ir pan. o Steponaviciaus bandymas prakisti Gender loopo programa?!Jokio pasitikejimo liberastais. Manau, kad ju solidarumas del Grybauskaites, parodo ju tapatinga sexualine orientacija...

To MMMM nr. 192014-01-18 19:30

Bravo. Į dešimtuką

kosmaras2014-01-18 19:28

Kas sitoj "valstybej" lengviau? Isrinkt prezidentu padoru zmogu ar iskelt I kosmosa liberasta vietines gamybos raketa-neseja?

algis2014-01-18 19:24

gaila deja,bet visi valdziu paskirymai ir parinkimai,taip pat ir paremimai Lietuvoje yra vykdomi lytines orentacijos pagrindu.

PAIMTA CITATA IŠ2014-01-18 19:18

2014-ųjų rinkimai: kas iš esmės kels sveikos visuomenės pirmenybės klausimą? ekspertai.eu

MMMM2014-01-18 19:17

Net nedrąsiai išsakiusiems kitokią nei D. Grybauskaitės nuomonę be jokių skrupulų buvo „nurėžtos galvos“: ambasadoriui Mečiui Laurinkui, ministrui Vygaudui Ušackui – be aiškių argumentų, kodėl reikia juos pašalinti, vien neatitikus jos nuotaikos, nuomonės. Ar, dar blogiau, kaip FNTT vadovo Vitalijaus Gailiaus atveju, prezidentės sprendimą galbūt paveikė nusikalstamos struktūros. Konservatoriai nuolankiai sutiko su D. Grybauskaitės treptelėjimu ir gėdingai pakeitė ministrą V. Ušacką kitu. Liberalai priglaudė pas save apšmeižtą V. Gailių, bet pasigirstantys ketinimai remti D. Grybauskaitės kandidatūrą parodytų liberalų šizofreniją. Šmaikščiai politikos apžvalgininkas Andrius Navickas rašo: „Ką gi, jei dabartinės Prezidentės „tvirtos rankos“ retorika maloni Lietuvos liberalų ausiai, tegalima konstatuoti, kad Lietuvos liberalams žmogaus orumą turi tik netradicinės seksualinės orientacijos asmenys.“ Prezidentės vasalai konservatoriai, nekeldami savo kandidato (tarsi tinkamo neturėtų), o remdami D. Grybauskaitę, kurios kontora kaltinama (neoficialių, bet akivaizdžių įtarimų lygmeniu) valstybės paslapties atskleidimu, savo rinkėjų akyse liktų visiškai nesuprasti. Beje, Prezidentės bandymas pasiskiepyti nuo „puolimų“ baigėsi baisiomis skiepo komplikacijomis. Ar tai nė motais ją remiančioms partijoms?

liberastai tegul remia2014-01-18 19:15

pedixa semonko ,prie sienos.

na2014-01-18 19:09

tikrai ką liberalai remia jei dar neaišku ar žmogus kandidatuoja? "populistinėms politinėms jėgoms,kurios kurios šiandien visais įmanomais būdais bando klibinti Lietuvos valstybės pamatus..." Vajetus,vajetus Na tikrai mačiau krūvą žmonių su oranžinėm liemenėm ant kelio ženklus susistatę,kad važiuoti draudžiama kažką kasė kasė,tai čia matyt ir bus tie apie ,kuriuos E Masiulis šnekėjo. Ir tikrai jie intensyviai ten su kaušu kasės,tai matyįt po valstybės pamatais rausės populistai ir su populiariom oranžinėm liemenėm pasidabinę? Ne juokas čia?

zero2014-01-18 19:04

Argi kas nors rimtai galėjo tikėtis iš liberastų kokio nors protingesnio sprendimo? Tik jau ne iš tų klaipėdiškių ir tokio stepo ponavičiaus.

D Pikasui2014-01-18 18:53

Ką turite omenyje, kalbėdamas apie "burokinius"? Ar Burokevičiaus partiečius? Ar ir DG?

Eligijus Masiulis2014-01-18 18:53

uz 5000 lt. gali dirbti tik kvailys

Ona2014-01-18 18:37

neisivaizduoju Grybauskaites antroje kadencijoje, dabar vaikai buvo baudziami uz TIESOS zodzio rasyma, o jau antoje kadencijoje busime uzurpuoti visiskai, jei kas dar sugebes isvaziuos is savo Lietuvos.

suomis2014-01-18 18:33

Šiandieniniai liberalai, tai nonsensas valstybės politiniame gyvenime.

Česlovas2014-01-18 18:25

Dar gerai, kad yra Lietuvoje ir ne liberastimio mastymo zmoniu

Pikasas2014-01-18 17:48

Liberalų sąjūdyje yra potencialių kandidatų prezidento rinkimams. Bent jau gerokai daugiau, negu pas socdemus. Galima netgi teigti, kad LS ilgoką laiką pretendavo į Lietuvos politinį centrą ir tik pastarojo meto E.Masiulio pasimaivymai tam gerokai trukdė.Nemažai nusivylimo iššaukia ir Gailiaus daugiau menami darbai. Jei amžius leistų, tai E. Masiulis bandytų laimę kandidatuodamas, nors patekti į antrą turą jam vilčių beveik nebūtų. Tai, kad TS LKD ir LS žada remti dabartinės prezidentės kandidatūrą labai daug dar nereiškia. Būkime supratingi. Juk būtent šios politinės jėgos buvo nustumtos į opoziciją "burokinių" elektorato. Manau, kad tas elektoratas, jei vyks antras turas rinksis kairės jėgų kandidatą. Gal ir Balčytį. Tad esmė politine prasme išlieka nepakitusi. Susikibs dešinė - centras su kaire. Šioje kovoje "pseudožaliųjų" įdirbis, manau, turės tik minimalią įtaką. Lemiama įtaką prezidento rinkimuose greičiausiai turės tie rinkėjai, kurie tiesiogiai su partijų interesais netgi nėra susiję. Tai būtų fenomenalu mūsų atgautos Nepriklausomybės istorijoje. Labai tikėtina, kad tradiciškai abejingi piliečiai, šį kartą gali pasirinkti jau išbandytą prezidentę, kuri gan kietai stovėjo Lietuvos garbės ir orumo gynimo pozicijose. Netgi sunkiais ekonomikai klausimais prezidentė D. Grybauskaitė turėjo tvirtą nuomonę, o jos pažadus suvaldyti gaujas ekonomikoje nereikėtų vadinti tik populistiniais pažadais. Kai kurie ženklai rodo, kad šia kryptimi tam tikrų proveržių yra. Net ir labai skaudų smūgį Lietuvos finansams - "Snoro" aferą pavyko minimaliai suvaldyti. Jei kadencijos pradžioje prezidentės veiksmuose dar galima buvo įžiūrėti kai kurių šaudymų pro taikinį, tai paskutiniais kadencijos metais daug kas sekėsi atlikti tiksliau. Ir tai visuomenės neliko nepastebėta.

Rita2014-01-18 17:45

Sunu balsai i dangu neina.

er2014-01-18 17:39

o ka jie gali daugiau daryti galimi liberastai ,tik ir remti paneles su neaiške orientacija

rima, Canada2014-01-18 17:38

gerbiami ekspertai.eu - o jus nepagalvojote, kad si syki patys issidurete? ar nemanote kad liberalai si karta pajuokavo patys ir pranoko net jusu bajerius? jus, mieli ekspertai.eu, pagalvokite, negi normali politine partija galetu remti komunistine atplaisa tiek zalos Lietuvai pridarusia? su gilia pagarba jums ir jus veiklai

du viename2014-01-18 17:33

Sasiulio partieciu remimas pasityciojant.Kol masiulis subres tiks ir dabartine,o jau kai subres tai tures lyst po sluota.Nu geras pasityciojimas per remima.

ruta2014-01-18 16:43

Ir dar tokiom partijom mes turime skirti finansavima , absurdas ! Noretusi paklausti negerbiamos partijos negerbema pirmininka , kur jus matote '.. augancia Lietuva / ar gyvenate Marse , kad nezinote kiek emigruoja Lietuvos pilieciu , kad isgyventi ? '.. kurencia ? , atleiskite , jeigu jus tai kas vyksta , o tiksliau nevyksta Lietuvoje , vadinate kurencia , tai tada jus marsietis , ar tik per metines sventes islendate i tikra Lietuvos gyvenima , tada taip , sunku susigauditi . Atrodo , kad jus kledite su savo pasisakimais , nuo kada Lietuvoje i prezidentus lieka isrinkti TIK komunistine -KGB liekana , daugiau nera kandidatu , visi kiti neturi tokio uznugario , kaip komunistines -KGB liekanos , kas gali paneigti , Rusijos ? Kai isrinko si subjekta i prezidentus buvo keista , bet kadangi truko informacijos apie ja , tai pamaneme , nu ka , zmones neisigylino . Bet kai vel duduojama i ta pacia duda , tai mums ,kurie is labai arti susidure su represiniu komunistiniu -KGB rezimu jau nekeista , bet pikta , kad begdami nuo Rusijos totalinio rezimo sodiname jos uolius vykdytojus i pacius svarbiausius postus , klaida , ar nezinojimu , tai jau nepavadinsi . reiske be reikalo mano Tevas sedejo lagerese pagal 58 str. 2d. , Mama su seima buvo istremta i Sibira , mes , vaikai ten gimeme , senelis susauditas su dedziu , mociute mire nuo bado tremti , nes vel matome komunistinio -NKVD- KGB rezimo apraiskas ?

aldona2014-01-18 16:36

manau teisingas, isprotautas liberalu pasirinkimas. kaip beziuretume, grybauskaite yra tarptautinio masto politike, su ja skaitosi nes amerikos prezidentas. todel sis pasirinkimas perpektyvus.

pūtės pūtės ir sprogo2014-01-18 16:25

argi ne komikai tie liberalai? Masiulio akyse šiandien aiškus sutrikimas ir pasimetimas. Ir kam jis ir jo partija dar bus reikalingi per sekančius Seimo rinkimus? Kuom Masiulis užsiims, kai biudžetinė įstaiga jam nebemokės už tuščią burnos aušinimą?

blia blia2014-01-18 16:25

masiulis dar "neužaugo", už tai viską visada "žino"...

Vilija2014-01-18 16:14

Grybauskaite ir Masiuli, kur Garliavos mergaite? Kur? ir ar Ji gyva? Turesit atsakyt i siuos klausymus!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi