ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Liberalas G. Steponavičius: „Referendumo organizatoriai neturi teisės mindyti privačią žmonių nuosavybę“(119)

„Nebalsuoti – vienintelis kelias išvengti rimtų nemalonumų, kurie grėstų Lietuvai ir jos gyventojams įgyvendinus šio referendumo idėjas“, – savo naujai sukurtoje, sparčiai populiarėjančioje „ facebook“ paskyroje pavadinimu „Referendume nebalsuosiu “ skelbia Lietuvos liberalai.

„Nebalsuoti – vienintelis kelias išvengti rimtų nemalonumų, kurie grėstų Lietuvai ir jos gyventojams įgyvendinus šio referendumo idėjas“, – savo naujai sukurtoje, sparčiai populiarėjančioje „facebook“ paskyroje „Referendume nebalsuosiu“ skelbia Lietuvos liberalai.
„Nebalsuoti – vienintelis kelias išvengti rimtų nemalonumų, kurie grėstų Lietuvai ir jos gyventojams įgyvendinus šio referendumo idėjas“, – savo naujai sukurtoje, sparčiai populiarėjančioje „facebook“ paskyroje „Referendume nebalsuosiu“ skelbia Lietuvos liberalai.

Tinklalapis liberalai.lt, kuriame paskelbtas šis rašinys, priklauso politinei partijai Liberalų sąjūdis.

Tai iš biudžeto lėšų išlaikoma organizacija, kuri pati teigia atstovaujanti liberaliąsias vertybes, tačiau kritikai mano, jog iš tiesų ji diegia Lietuvoje vulgarųjį libertarizmą. 2008-2012 m. Liberalų sąjūdis dalyvavo valdančiojoje koalicijoje kartu su panašių nuostatų Tėvynės Sąjunga (konservatoriais). Šiuo metu abi šios biudžetinės partijos agituoja prieš referendumą ir už prezidentę Dalią Grybauskaitę, kuri siekia perrinkimo antrai kadencijai.

ekspertai.eu.

  • ••••••

„Nebalsuoti ​- vienintelis kelias išvengti rimtų nemalonumų, kurie grėstų Lietuvai ir jos gyventojams įgyvendinus šio referendumo idėjas“, – savo naujai sukurtoje sparčiai populiarėjančioje facebook paskyroje pavadinimu „Referendume nebalsuosiu“ skelbia Lietuvos liberalai.

Liberalai gerbia gyventojų teisę išsakyti savo nuomonę referendumuose, tačiau ir toliau laikosi pozicijos, kad žemės pardavimo ribojimas iš esmės pažeistų LR Konstitucijoje įtvirtintą teisę į privačios nuosavybės neliečiamumą, būtų žalingas šalies žemės savininkams ir lemtų skaudžias sankcijas Lietuvai.

„Žmonės buvo sąmoningai klaidinami nutylint tikruosius referendumo tikslus ir pasekmes. Lietuva, būdama visateisė Europos Sąjungos narė, turi vykdyti savo įsipareigojimus, ir jei norime likti šioje bendrijoje, negalime žengti draudimų keliu.

Tuo atveju, jeigu referendumas dėl žemės pardavimo bus rengiamas, liberalai imsis visų galimų teisinių priemonių, kad būtų išsklaidytos bet kokios abejonės dėl referendumo atitikties pamatinėms konstitucinėms vertybėms. Ir toliau ginsime kiekvieno iš mūsų teisę į savo privačią nuosavybę ir laisvą pasirinkimą, kaip su ta nuosavybe elgtis“, – sako Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos seniūno pavaduotojas Gintaras Steponavičius.

Šiandien Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) priėmus išvadą dėl referendumo rengimo, liberalai ruošiasi kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą (LVAT). Teismo bus prašoma išaiškinti, ar referendumu siūlomos keisti Konstitucijos nuostatos nepažeidžia jau esamų Konstitucijos nuostatų, kuriomis įtvirtinti Lietuvos prisijungimo prie ES pagrindai.

Taip pat bus prašoma įvertinti, ar siūloma referendumo formuluotė nepažeidžia Konstitucijos nuostatos, užtikrinančios nuosavybės neliečiamumą.

„Atskirų teisės ekspertų jau išsakyta nuomonė, kad Konstitucija yra vientisa ir joje negali atsirasti viena kitai prieštaraujančių nuostatų. Šioje vietoje negali likti jokios erdvės interpretacijoms, nes kalbame apie didelę įtaką valstybei ir šalies žmonėms turintį sprendimą“, – teigė G. Steponavičius.

Liberalų intelektualas G. Steponavičius. Nuotr. liberalai.lt
Liberalų intelektualas G. Steponavičius. Nuotr. liberalai.lt

Seimui nutarus skelbti referendumą, liberalai atskiru Seimo nutarimu papildomai svarstys galimybę kreiptis su skundu į Konstitucinį Teismą.

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcija laikosi pozicijos, kad bet kokie dirbtiniai ribojimai į Lietuvą įsileisti užsienio kapitalo yra žalingi, o siekiai drausti žemės pardavimą naudingi tik stambiųjų Lietuvos žemvaldžių ir finansų grupių interesams.

Naujausi

Komentarai (119)

Rikiuoti
na, stepaška,2014-02-19 23:00

ačiū už patarimą, žinosiu, kaip tavo šutvei užkardyti prieigas prie lovio. Nuo šiol iš rinkimų "sąrašinius" biuletenius visada nešiuosi namo. Ir kaimynus bei gimines pamokysiu taip daryti. Jei tarp vienmandatininkų mano apygardoje nebus padoraus kandidato, ir tą biuletenį ne į urną mesiu, o parnešiu išvietės kolekcijai.

gintare2014-02-19 04:23

sex-facebook.net/lt/w/10269/

Sankcija2014-02-19 01:45

Tautai nera didesniu sankciju, kaip nesiskaitymas su jos nuomone. Kodel tokie "intelektualai" net nebando kalbetis su ES del termino pratesimo dar nors 5 metams, niekas to net nesistengia daryt, tai kas jiems rupi? Tauta ar .....? Jeigu as neesu referendumo rengejas, bet pritariu jiems ir neparsinesiu namo balsavimo biuletenio, tai pagal musu isrinktuosius "liberalus" as busiu asilas??? Ir tai gali pasakyt "intelektualas", kuriam pavesta atstovaut tauta ir jos interesus??? Tai koks jis intelektualas? sitokiais zodziais tai tik patvoriniai kitus vadina, o ne intelektualai! Dekui uz pagarba!

nagi2014-02-19 01:20

Steponavicius Janukoviciaus padejeju labai tiktu...

Mimiras2014-02-19 00:56

O kas tie liberalai? Tie patys atsipenėję prie lovio...Patys pasididina sau atlyginimus, minta iš tautos pinigų ir spjaudo į tautą...Masiuliai, Steponavičiai, Šimašiai... Tikrai reikia būt visišku asilu, jeigu už juos ir kitas masonų valdomas partijas balsuoji.

gerai2014-02-19 00:43

čia azijatai.eu padarė reklamą. Taip ir padarysiu.

ddd2014-02-19 00:12

nelabai aisku kodel bijoma referendumo kaip maro.tai zmones jau nebegali laisvai isreiksti nuomones ?, pagal juos visi avinai tik jie isrinktieji zino tiesa... vietoj to,kad padetu zmonems laisvai pasisakyti siuo klausimu, gasdina teismais

Juza2014-02-18 21:55

Du paveikslėliai ir tokie panašūs...

Pikasas2014-02-18 21:43

Net sunku suprasti, kodėl iš aiškių teisinių dalykų daromos visokios sumaištys ir dramos. Tiek, kiek pažerta kreivų politikų ir teisininkų aiškinimų dėl naujo referendumo būna labai retai netgi mūsų bandomoje supriešinti Lietuvoje. Rytų imperijos įtakos dominantė tokiuose procesuose akivaizdi, o eiliniai piliečiai aktyvių agitatorių mikliai apgauti mano, kad jie referendume, jei toks įvyks, gelbės Lietuvą. Viskas turi būti daroma teisine tvarka. Sumąstė kas nors kokį referendumą - valio. Tai - Tautos teisė. Jei VRK kyla abejonių ar jo koks nors klausimas neprieštarauja LR Konstitucijai, kreipiasi į Konstitucinį teismą išaiškinimo. Jei susidaro pakankama Seimo narių grupė ar to paprašo LR Prezidentas - eiga ta pati. Negi visiems minėtiems gudročiams sunku pažvelgti į LR Konstituciją, kurioje 47 straipsnyje parašyta: "Žemę, vidaus vandenis ir miškus įsigyti nuosavybėn Lietuvos Respublikoje užsienio subjektai gali pagal konstitucinį įstatymą." Beje, konstitucinis įstatymas yra Konstitucijos statusą turintis teisinis aktas. Jei kam neaišku, siūlau susipažinti su LR Konstitucijos 47 -o straipsnio 3 dalies įgyvendinimo konstituciniu įstatymu. Prie to paties reikšmingas yra šio įstatymo 6str. apie užsienio subjektų teisę įsigyti nuosavybės teise žemę, vidaus vandenis ir miškus. Teisingai nurodoma, kad ES teisiniai aktai turi viršenybę, tačiau Lietuvoje galioja visi įstatymai, kurie yra suderinti ar dar nesuderinti su ES teise. Beje, Strasbūro teismas nėra ES dalis. Tad tokiame kontekste labai keistai atrodo ne tik referendumo klausimų reglamentas, bet ir R. Pakso įrodinėjimai, kad Lietuvos įstatymai ir KT nuorodos jam nė motais. Manau, kad visą tokią suirutę organizuoja ir vykdo jėgos, kurios nori įtikti Rytų imperijos užgaidai įkalti teisinį pleištą tarp LR ir ES. Tikiuosi, kad apgaudinėjami piliečiai išsiaiškins kas tokių sumaiščių iniciatoriai ir pagrindiniai vykdytojai.

Pikasas22014-02-18 21:42

Jei referendumui suruošti teisėtai ir teisingai surinkta 300 tūkst. piliečių balsų, tai toks referendumas turi įvykti. Ar teisėtai ir teisingai, matomai, reikia dar aiškintis iš esmės. Manau, kad tas keliamas ažiotažas skirtas antram prezidento rinkimų turui, jei tokio prireiks. Nesunku atspėti kokio mentaliteto elektorato aktyvumas norima sužadinti. Nėra gerai, jei toks svarbus, su mūsų naryste ES susijęs referendumas vyktų kartu su LR Prezidento rinkimais. Taip pat nemanau, kad tokių trijų klausimų referendumas gali vykti nepakeitus kai kurių svarbių LR Konstitucijos nuostatų. Esu įsitikinęs, kad LR Konstitucijos ir savo santykių su ES iš esmės keisti nereikia. Kapitalo laisvo judėjimo teisė - viena iš pamatinių ES teisės normų. Privati nuosavybė turi būti gerbiama, o žemės įsigijimo užsieniečiams saugikliai turi būti numatyti atskirame įstatyme "pagal Lietuvos pasirinktos europinės ir transatlantinės integracijos kriterijus" (Iš konstitucinio . įstatymo 3-io str. ) Tik laikantis teisės normų galima siekti teisingumo tas normas keičiant, pagal Tautos poreikius. Esu įsitikinęs, kad Tautos poreikis, siekiant politinio ir ekonominio saugumo, LR sutarčių su ES ir NATO nuoseklus laikymasis.

ALGIMONTĖ2014-02-18 21:39

Liberinų, kaip seniau komunistų šūkis: kam mums saulė, jei mums partija šviečia. O ypač valdžiagyvių liberinų, kurie nei moralės, nei sąžinės, nei moralės, nei paprasto žmoniškumo nebeturi, tad vadint juos, o ir daugumą kitų partijų paklusnių fiureriams narių, neturinčių nieko bendro su ,,žmogus", ,,žmoniškumas", liežuvis nesiverčia. O tas jų bendras, simbolinis, rinkiminis plakatas - labai vykęs. O kada skaisčiai į akis šviečia tik partija, Tautos, jos konstitucinės valios, nebemato.

tai2014-02-18 21:38

jūs, mieli politikai, jau seniai pamynėt visus Lietuvos žmones. Pamynėt garbę, sąžinę, moralę. Kaip dar galima pažeminti tautą daugiau, negu jūs pažeminot. Nejaugi jums dar neaišku, kad žmonės iš nevilties griebiasi šiaudo.Paskaitykit Maironį, V. Kudirką. Gal baigsis arogancija, pasipūtimas, gobšumas...

sudkonserviams-liberastams-lddpistiems2014-02-18 20:02

liberastai,tai smirdancios siuksles ,eik steponiuk mokykloms sienu dazyti kartu su masiolu,liberastai bl...

100 -jam komentatoriui2014-02-18 19:02

neik ir nebalsuok. cia tavo demokratiskas pasirinkimas.

jau laikas2014-02-18 18:56

ieskoti tinkamos vietos politiniam savartynui,social-koncervat-liberaliniams,gales buti panaudoti kompostui, sumaisiti su kokia tai kita puvancia organika...

Gryberalas2014-02-18 18:25

iš žandų panašus i Asiulį “Godman Sač”,iš stačios uodegos i StepAnovičių “Mamūnį satanistą”,Iš ausų-tikras Osztrzewich “turgausderybininkas”,o iš akių tai nulietas Jaksiemasz-“baltų ūsų institutas”.Ir kas įdomiausia-visi ne lietuvių kilmės.Tai ko jiems tos Lietuvos šventos žemės gailėti?

Gintautas2014-02-18 18:23

Siknaruriu globejai cia jusu paskutiniai pasispardymai.Jau galite dalintis turta su Simonko.

Liepa<jau2014-02-18 18:07

Nėra čia ko pūstis ir kritikuoti liaudį. Istorija turi daug pavyzdžių, kai baisiausius dalykus vykdė išsilavinę, turtingi, baltom pirštinaitėm mūvintys padarai. Tad sėkmės arogancijos vandenynuose.

XX2014-02-18 18:03

...BLOGIS iš kart supliūkšta, jei jo neparemi. LIBERALŲ - NEREMSIU NIEKADA.

V.L.2014-02-18 16:39

Spalvotas ar bespalvis, partinis ar nepartinis privalo gyventi pagal sazine ir savo prota, o ne kazkieno primetama nuomone. O pagal ka gyvena tie neprotaujantys partiniai? Sioje salyje demokratija tik isrinktiesiems,aferistams, vagims bet ne eiliniam zmogeliui saziningai besistengianciam isgyventi.

jau2014-02-18 16:33

vien iš komentarų aišku,kokio lygio referendumo šalininkai.Labai gerai atskleidėt savo tamsiąją pusę.Neisim su jumis obuoliauti.

:)2014-02-18 16:31

Ne liberalams spręsti ar Lietuvoje galioja Konstitucija. O jeigu jie nori išstoti iš ES, tegu renka parašus referendumui :) Mes parašus surinkome dėl Tautos teisės išreikšti savo valią Tautos gyvenimui svarbiais klausimais: dėl žemės, dėl dalyvavimo valstybės valdyme, dėl Konstitucijos pakeitimų tik referendumu.

klausimelis2014-02-18 16:23

Didieji protai kalba apie idejas,vidutinieji apie ivykius,mazieji apie zmones.O apie ka kalba infekuoti,puliuojantys protai?

julija2014-02-18 15:15

partija keicia pavadinima!vietoj liberalu sajudzio bus liberaliu asilu sajudis.

Suvalkiotas2014-02-18 14:52

Referendumas - Konstitucija ir įstatymais įtvirtintas tautos valios pareiškimo būdas. Siūlymas naikinti referendumo biuletenius yra nusikaltimas Lietuvos Konstitucijai, todėl to siūlymo iniciatoriai turi būti teisiami kaip tautos priešai, kaip pasisakantys prieš Konstituciją, o tą iniciatyvą remiant ar organizuojanti partija turi būti paleista kaip veikianti prieš valstybę.

papeliučkis2014-02-18 14:44

liberastų logotipas labai primena derybininką Pertą,kuris be anglų kalbos vykde derybas,o ruskai ir lietuviškai ten jo niekas nesuprato,todel ir praradome brangią vištą kuri kas dieną dejo aukso kiaušinius.

jo2014-02-18 14:43

Neaisku man kai seimunai risiekia priesaika padeje ant Konstitucijos jos zodziuose skamba kad gins valstybe jos zemes o va ateina i seima ir plokstele apsivercia i kita puse kodel taip yra??//

Liberalams2014-02-18 14:42

liberalai patys būdami melagių melagiais, taip galvoja ir apie visus aktyvius piliečius, patys veikdami klastingai ir kitų iniciatyvose įžvelgia klastą, Kaip sako: KUO PATS KVEP - TUO KITĄ TEP.Piliečiai ne klastūnai, jiems nusibodo būti runkeliais ir tokią teisę jiems suteikia Konstitucija

69violetiniai komentarui2014-02-18 14:37

Sakai violetiniai tamsus..o ka pats kokios spalvos esi??nagi ?Ar zydros?

susimeskim po 1 ct. tam liberui2014-02-18 14:36

steponavičiau ragini vogti, biuletenius, ar popieriaus tualete pritrūkai

jo2014-02-18 14:35

Atsiverskite /neringavenckienecom/

talentingi pasirodo2014-02-18 14:31

Dabar žinosiu koks liberastų partijos logotipas. tiesiog lipte limpa prie lberpedų partijos

hodos-video.com2014-02-18 14:18

"geri zydu berniukai" laaabai steeeeengiasi, o tai bus bobo! p.s. video apie Lietuva ir Ukraina

Hm2014-02-18 14:14

Na bet kaip gerai tas referendumas (aukščiausia demokratiškumo forma), iš karto pamatėm tikruosius parazitų snukučius, mordas ir face'us...

Man skaudu tureti tokia valdzia2014-02-18 14:07

Esu jaunas, darbingas Lietuvos pilietis. Bet sito jau per daug. Pirma, nepaaiskino referendumoi EU sajuza prasmes po to jau konstitucija keicia. Ir dabar nepritaria referendumui kuris aiskus, kad Zemes mes neparduosim! As negaliu kaip jie tusciazodziauja. Kokia neispruse jie. Jei renge afera tai tegu rengia iki galo, o dabar tik visokios kvailos nesamones islenda, kad bet kuris Lietuvis jau supranta esam apgauti. Jie visada norejo zemes, celiuliozes fabriku ant jos ir dar veliai zino ko. Ko mes dar nezinom. Galvojat zemes pardavimas paskutine afera. Tokiems nesibaigia tik vienu zingsniu. As lietuvis kovosiu uz savo zeme. "Kurios dar neturiu" Bet noriu tureti, noriu nusipirkti. O kai europieciai gales taip daryti jos manau nebenusipirksiu kainos bus sukeltos, laisvo ploto mazai. Esat zaide monopoli? Tai lygiai tas pats tik vienam zaidejui duokit du tukstancius kitam du milijonus ir pradekit zaidima. Kas manot kas tures dagiau? Rinkimuose uz Paulauska Rolanda ne kita! Ir dar vienas dalykas myliu Lietuva!

Antanas2014-02-18 14:06

Pone liberale, taigi aš ir ginu savo žemę Lietuvai priklausančią nuosavybę, kad netaptume per tamstos libriškumą severno zapdny krai arba severno vostočny krai. Ar žinai kiek jau jos nusipirkta? Mano draugas žino. Tad išgrūdo iš atsakingos tarnybos, kad žino.

o2014-02-18 13:48

ką primena Šimašiaus žvilgsnis?Nagi?

babce2014-02-18 13:46

tfu cholera,reikejo cia man pamatyti sita kupranugario snuki,susigadinau visa likusia dienos dali.

to2014-02-18 13:45

kaip jūs už tokius balsuojat,nei proto,nei moralės,galų gale nei grožio,tik kaip iš ožio daug smarvės.

72 -am2014-02-18 13:39

O ko taip supykai ? Tik paklausiau.

caca2014-02-18 13:38

to 77 Po šio komentaro, daugiau galima ir nebekomentuoti...

to 782014-02-18 13:36

zvilgsnis Simasiu primena...

Nu jo2014-02-18 13:29

Tai čia Masiulio ar Steponavičiaus portretas?

Jooo2014-02-18 13:24

Kur buvo steponavičiai,kad GARLIAVOJ buvo daromas POGROMAS privačioje žemėje?

?2014-02-18 13:22

Tai, kas is liberalu pozavo plakatui? Kieno snukis, kieno kojos ir kieno ausys?

Faktas2014-02-18 13:21

ES už "kapitalinį remontą" nori nusavinti viską. Supratome. Už tai investuotojai tokie nervozni. Kaip mes anksčiau nesupratome? Taigi,į mūsų namus leidome įmūryti importinę plytą.

ne2014-02-18 13:18

Steponavičius,o referendumo rengėjai kiršina.Ir nereikia painioti sąvokų.Kas seka eigą,tas gerai mato.

Steponavičiui2014-02-18 13:16

Atsiminkit, šitas kiršina lietuvių tautą!

to abrozdėlis2014-02-18 13:16

tau Šliužo abrozdėlis matomai mielesmis,ane?Mes nesityčiojam iš abrozdėlių,bet jei jūs pradėjote,tai galime padiskutuoti kieno geresnis.

PЄTRVS2014-02-18 13:09

>68. tegul Aš irgi taip manau, kad reikia laikytis demokratijos principų ir LR Konstitucijos, kurios 9 str. aiškiai apibrėžta:Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu. Surinko žmonės reikalaujamą 300 tūkst. parašų, tai dabar niekas neturi teisės jam trukdyti, baiminantis dėl jo pasekmių, jam dar neįvykus. Demokratija yra toks dalykas ji yra arba nėra, o visokie išvedžiojimai "valdoma demokratija" ar dar kitokia, tai tik akių mulkinimas su siekiu uzurpuoti tautos suverenitetą. LR Konstitucijos 3 straipsnis: Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.

abrozdėlis2014-02-18 13:08

Į ką pažiūrėję liberalai piešė tą naivaus snukelio asiliuką ?

violetiniai2014-02-18 13:02

irgi save tapatino su visa Lietuva.Dabar vėl kalba už visą Lietuvą.Bet kad jie tamsūs,tai aiškai matosi iš jų kalbų.

tegul2014-02-18 12:58

jie daro tą refendumą. Nelaimės jie jo. Didžioji tautos dalis supranta,kad įstoję į ES,turime viskuo dalytis. Nereikia pamiršti,kiek mes gavome pinigų iš ES. Jei referendumo rengėjai nori grįžti į praeitį-tai čia jų reikalas. Mes nešokinėsim nuo vienos vietos į kitą. Norint kažką pasiekti,reikia nuosekliai eiti pasirinktu keliu. Balsuosim už galimybę įsigyti žemę ir užsieniečiams. Nereikia manyti,kad ji bus parduota bet kam. Pavyzdžiui,ne ES piliečiams bus negalima jos įsigyti. Referendumo rengėjai turbūt nežino įstatymų. Tai triukšmas dėl nieko.

skaitytoja2014-02-18 12:49

"ŽMONĖS JŪS AR NE ŽMONĖS...." gegužės 17 d. klykė Garliavos mergaitė, kai į jos senelių privačią žemę įgarmėjo niekšų atsiusti pulkai.Kur tada buvote jus Ūso liberastai, kodėl nesikreipėte į teismus dėl Vaiko teisių pažeidimo? Kodėl leidote mergaitę išgabenti į svetimą valstybę ,į svetimą žemę?Jums nieko nėra švento , nei žemė, nei Žmogaus teisė ,nei sąžinė, nei moralė.

nepartinis2014-02-18 12:44

parasai suringti ir besaligiskai turi buti referendumas, kitu atveju MAIDANAS

Rita2014-02-18 12:23

Pasimete liberalai ,bijo kad zmones suzinos pedofilu pavardes . Ipatingai pergyvena akiniuoti pedai.

Manau2014-02-18 12:18

referendumo iniciatoriai padarė klaidą, reikėjo įrašyti, kad norime atstatyti 1992 m. referendumu priimtos Konstitucijos 47 str. nuostatas. Tada būtų mažiau spekuliacijų ir aiškinimų. Juk referendumu priėmėme vienokias nuostatas, tyliai seimas pakeitė kitomis nuostatomis ir net nesiteikė pranešti. Tylėjo ir žiniasklaida ir patys seimo nariai. Dabar aiškina, kad stodami į ES pritarėme žemės pardavimui užsieniečiams, o ar kas žinojo, kad taip yra pakeista konstitucija?

Liepa2014-02-18 12:14

Kas gali paneigti, kad tas žemes labai nori parduoti spekuliantai? Kas gali paneigti , kad valdininkai, gaunantys orius atlyginimus, neprisipirko Lietuvos.O dabar kažkokia 'smulkmė", "tauta", pradėjo šakotis, tai jiems laaabai nepatinka.Padėkite prisiminti, ką per tiek metų liberalai sukūrė,pastatė, užaugino?...

moloūgų mintys2014-02-18 12:12

autoportretas ar ką.

ona2014-02-18 12:11

,,...mūsų teisę į savo privačią nuosavybę ir laisvą pasirinkimą, kaip su ta nuosavybe elgtis.." Tai teisė tik daug turinčių, o kur ,,iš gatvės žmonių" teisė? Juk puikiai žinome, kas ir kokiais būdais supirkinėjo žemes kiekvienoje savivaldybėje. Prie vandens telkinio prieini, čia prieina ir pasako: ,,privati nuosavybė".

jaucio oda su pataisymu2014-02-18 12:08

nuoseklumo truksta : istatymiskai ginamas dabartinis LT zemes savininkas pirmiausia yra LT pilietis su visomis savo teisemis ir liberalu pastoviai sau leidziamomis pamirst PAREIGOMIS Kurgi jus matet kad valstybe pati savo rankomis savo pilieciui atvirai suteiktu teise ja isparceliuoti NUOSAVYBES TEISE kitu saliu pilieciams Ir dar dabartinemis lengvatinemis salygomis Pupuliukas yra dar ir populistas su tokiais savo partines gaujos ilgai nuo visuomenes sleptomis uzmaciomis Nes kas belieka is Lietuvos kai is jos atimta teise pigiai gamintis el energija istatymiskai sugriovus musu valstybes pagrinda seima ir liepus issipardavinet naujiems okupantams savo zemes bei isvijus darbingiausia Lietuvos dali i ekonomine emigracija ir nepaisant to po sugriautos ekonomikos ilsliekancia tragiska bedarbystes lygmeni bei dar tragiskesniu poziuriu i dirbanti zmogu ir jam mokama atlygi uz sazininga darba O kur dar prostitucija narkomanija banditizmas savizudybes tiesiog visa liberaliu grozybiu puokste Kuria uzbaigia ir ponulio baigta griauti svietimo sistema Juk tai jo ir jo kolegu partiniu gauju vykdomos isdegintos zemes taktika pries lietuviu tauta Kaip jis dar drista list ir kazka aiskint apie teise isduot savo valstybe nes matai tai jam leidzia auksines nuosavybes principas Apie zmogiskas vertybes su tokiu isgama net nera ko svarstyt Tad trumpai tiek gaunas :)Trumpiau tiesiog neisejo

Teisingai2014-02-18 12:07

Jei Žemė bendraliaudinė, reiškia niekeno, o jei niekeno reiškia nieką, taip jau buvo, ūkininkus naikino, o liaudį su šautuvais varė į kolchozus, bandymas nepavyko, atėjo badas, kažkas panašaus daroma dabar.

ruta2014-02-18 12:02

Ponas negerb. Steponaviciau , negerb . partijos atstovas, JEIGU TAUTA NUTARS ,tai gali referendumu pakeisti net Konstitucija ! Panaikinti senati korupcinem bylom , is arti paziureti kokie gi parazituojantys subjektai ir kokius salycius su kriminalu turi politikai ir t. t. Matomai bijomasi , kad islys visi negatyvai , kai TAUTA prades PATI tvarkyti savo Valstybe . Keista , kai TAUTA pradeda mokyti subjektas , kuris net savo asmeninio gyvenimo nesugeba sutvarkyti , amoralus tipas !

asile steponavičiau2014-02-18 11:59

tuojau Lietuva bus vi rusų privati nuosavybė. Tada mes tave pakarsime.

ar2014-02-18 11:57

ten stepaša?

asilas2014-02-18 11:55

tas steponavicius,nes lietuvos piliecius laiko zemesnes kastos zmonemis.tautos deka jis sedi seime,kaip to nesuvokia tokie narcizai.beje liberastai turetu kaip uniforma seime deveti tuos unikalius dzinsus su uztrauktuku uzpakalyje.

Viena is asilu2014-02-18 11:52

Liberastai, matyt, daug zemes prisipirke turi, todel ir draskosi, kad galetu ja parduoti "danisku tulpiu augintojams".Ot suzydes Lietuva!

jaucio oda2014-02-18 11:51

nuoseklumo truksta : istatymiskai ginamas dabartinis LT zemes savininkas pirmiausia yra LT pilietis su visomis savo teisemis ir liberalu pastoviai sau leidziamomis pamirst PAREIGOMIS Kurgi jus matet kad valstybe pati savo rankomis savo pilieciui atvirai suteiktu teise ja isparceliuoti NUOSAVYBES TEISE kitu saliu pilieciams Ir dar dabartinemis lengvatinemis salygomis Pupuliukas yra dar ir populistas su tokiais savo partines gaujos ilgai nuo visuomenes sleptomis uzmaciomis Turiu teise tokius isipareigojimus Nes kas belieka is Lietuvos kai is jos atimta teise pigiai gamintis el energija istatymiskai sugriovus musu valstybes pagrinda seima ir liepus issipardavinet naujiems okupantams savo zemes bei isvijus darbingiausia Lietuvos dali i ekonomine emigracija ir nepaisant to po sugriautos ekonomikos ilsliekancia tragiska bedarbystes lygmeni bei dar tragiskesniu poziuriu i dirbanti zmogu ir jam mokama atlygi uz sazininga darba O kur dar prostitucija narkomanija banditizmas savizudybes tiesiog visa liberaliu grozybiu puokste Kuria uzbaigia ir ponulio baigta griauti svietimo sistema Juk tai jo ir jo kolegu partiniu gauju vykdomos isdegintos zemes taktika pries lietuviu tauta Kaip jis dar drista list ir kazka aiskint apie teise isduot savo valstybe nes matai tai jam leidzia auksines nuosavybes principas Apie zmogiskas vertybes su tokiu isgama net nera ko svarstyt Tad trumpai tiek gaunas :)Trumpiau tiesiog neisejo

2122014-02-18 11:34

tam narcizui jau niekas nebepades....nusivaziavo visai.

nepartiniui2014-02-18 11:32

Liberalai visur ir visada pasisako UŽ kartelės referendumui rengti pažeminimą (parašų skaičiaus mažinimą). Domėkitės, tamsta. Ar žinot, kad Žemė yra vienetinis turtas, be kurio nebūtų nei tų parašų rinkimo, nei referendumų? Tai pagrindas Valstybei, Konstitucijos strateginis objektas. Dėl to ir vykdavo karai visais laikais. Dėl to ir dabar draskosi pasaulio galingieji. Vien Lietuvos žemės 100 mln. ha, kurie jau aferistų rankose paruošti pardavimui, vertinami MILIJARDAIS. O dėl milijardų tokie asiliukai oij DAUG gali padaryti, iš savo odos išsinerti.

tfu2014-02-18 11:31

Pamačiau,kad čia liberalinių straipsnis---skaityti nereikia,-viskas aišku.

Romas2014-02-18 11:30

Tikrai tokių asilų, kurie save taip pristato, daugiau į seimą neringsim.

JIS2014-02-18 11:26

JAU TAPO TOKS, KOKS PIEŠINYJE.

O2014-02-18 11:25

ŠITAS liberalas niekam tikęs, pats parodė, kad už jį per rinkimus reikia NEBALSUOTI.

JūS komentatoriai užmirštat kad visas seimas yra liberalių pažiūtų nepasant jų skirtingų partijų2014-02-18 11:22

Tai įrodo net bendri kandidatai į prezidentus kurie iš principo negali būti, nes vieni turetu buti u tradicines vertybes o kiti uz naujoves taip kaip ju kandidatas vienu metu eitu ir i kaire ir į dešinė? O kur dar visos vyriausybes pritarimas liberališkam požiūriui? Visi jie liberalai tik vadinasi tokiais labai maža dalis...... apgaulinga neapsigaukite

Jules2014-02-18 11:10

Jo, jo, o kiek liberalų pastangomis žmonių prarado tą privačią nuosavybę ir neteko pragyvenimo šaltinio, buvo suvaryti į užribį ir priversti kriminalizuotis? Ir apskritai, liberalūs kubiloidai su bolševikais vykdo lietuvių išstūmimo iš Tėvynės Lietuvos slaptą programą, manyčiau, ir rengia šalį naujai okupacijai, nes niekas kitas taip eilinių lietuvių nepriartino prie Rusijos kaip kubiloidai, liberalai ir bolševikai, atsiprašau, kapitalbolševikai - vadinamieji socialdimokratai. O jūs kaip manote?

Ko gero bendras liberastų veidas2014-02-18 11:08

Dabar žinosim kaip atrodo ponas steponavičius,ir KO

ar2014-02-18 11:07

kokiais nenorėtu matyti, ar cia kokiais jau vadina? Bet mes jau buvome visokiais:) ir sunauja,ir latrai ir dar visokie...girdime visa tai jau nuo pat pradzios....KAIP IŠSIŽIOJIMAS, TAIP TAUTA NEPROTINGA...kur mums tokiems prilygti, juk nevadovavom ŠVIETIMO REFORMOMS:)

Čia2014-02-18 11:06

Čia liberalų brendas.

dizaineris2014-02-18 11:05

turiu pastebeti, kad naujas liberastu partijos logo tiesiog fantastiskas. Tik gal dar reikejo papildomo liberastams budingo simbolio - ryskiai zalio dolerio asiliuko zabtuose.

virgis2014-02-18 11:05

Jie gi pasitvarko rinkimus kaip nori, sakau kai nebus biuletenių,....bet juk prisispauzdins papildomų.

nepartinis2014-02-18 11:01

labai bijoma ne del zemes ,o del sumazinimo surinkimo parasu ,iki 100tukstanciu ,kodel apie tai nekalbama?, neszino ,kad reikes nustoti valdziavagems vogti

Donatas2014-02-18 11:00

Čia jau matome konvulsijas prieš mirti. Tokie veiksmai, žiūrint iš šono, atrodo labai apgailėtinai. Mąstančius savo galva vadina asilais, o jiems už nugarų, balkone stovintis Landsbiergas postringauja apie tai, kad belamoro rūkyti taip ir nepradėjo ir kad visi dirba Putinui ir, kad turime gerų programų - europinių...

Asiliukas2014-02-18 10:57

Koks grazus steponaviciukas :D

>30. virgis2014-02-18 10:55

Jie jau taip pasitvarkė rinkimų įstatymus,kad mūsų dalyvavimas ir nebūtinas,todėl geriau ne parsinešti biuletenį,o balsuoti už vieną iš nesisteminių partijų,tik taip galima užkirsti kelią šitiems liberasiliukams prie lovio.

Galima2014-02-18 10:54

liberalus ir jų vedlius vadinti ir kvailiais ir išgamomis, tačiau reikia su tais išsigimimais kovoti, pateikiant argumentus. Pagrindinis argumentas toks: Konstitucjos vientisumas buvo pažeistas, kai 2003 metais iš esmės slaptai, nepasitarus su tauta, buvo pakkeistas plebiscitu priimtos Konstitucijos 47 straipsnis. Štai čia ir yra tiek pakeitusių tą straipsnį, tiek dabar desperatiškai ginančių tą, iš esmės neteisėtą, pakeitimą, kvislingų niekšybė . Dabartinis referendumo punktas dėl žemės yra ne kas kita, o KONSTITUCIJOS VIENTISUMO ATSTATYMAS. Visų prieš Tautą einančių vieta istorijos šiukšlyne, t. y. ten, kur dabar yra čaplikiniai liberalai.

Perskaitau2014-02-18 10:52

ir vis išnaujo suprantu, kad NEKLYDAU, JOG PASIRAŠIAU....

Asiliuk Steponavičiuk :D2014-02-18 10:50

Nu ir prilips jam tas ASILAS, jau kaip dabar matau :D Asiliukas Steponavičiukas!!! :D

Gerbemeji2014-02-18 10:48

gal kas zinot kas tevas to liberalo? Kiek ziuriu jo autobiografifa apie tevus ne zodzio. Klaipedeciai atsilepkite, juk kas tai su jo givenokaimynisteje, mokesi.

virgis2014-02-18 10:46

Siūlau parsinešti jų rinkimo į europarlamentą biuletenį ir taip boikotuoti visus rinkimus organizuojamus valdžiažmogių.

Tadas2014-02-18 10:44

Na liberalams su konservatoriais tai reiktu iškelti bylas, dėl trukdymo tautai ,pareikšti savo nuomonę.

nuomone2014-02-18 10:36

Oi gyvatės išparcaliavo Lietuvą ožys , o dabar ožiukui estafetę perduot nori galutinai ir žemę išparduoti, dar dasijungia asilai....ir pzd.....

arturas2014-02-18 10:27

uzsispyres asilas -juk tai puikiausias pedohomosadomazoliberastu herbas tik koks dailininkas galetu nupiesti su petro dovanotomis kelnemis

Arvydas2014-02-18 10:15

"Seimui nutarus skelbti referendumą, liberalai atskiru Seimo nutarimu papildomai svarstys galimybę kreiptis su skundu į Konstitucinį Teismą" - mano nuomone, ponuli Steponavičiau, geriau būtų kreiptis į mokytojus, kad išmokytų Tamstą skaityti ir po to kas vakarą skaityti Lietuvos Konstituciją. Gal tai šiek tiek apramintų nervus.

Miau2014-02-18 10:13

Liūdniausia, kad nutaisę šikančio katino veidą politikai išduoda ne tik savo žmones, bet ir apskritai Tėvynę.

kimsa2014-02-18 10:06

JI REIKE SODYNT KUR GRUZIJOS VEIKEJA PASODYNO 5M

Atsakymas 10 komentarui2014-02-18 09:49

Labai teisingai pastatytas klausimas ir atsakymas tiesiog peršasi pats - valdžiažmogiai naudodamiesi paprastų žmonių finansiniu neįgalumu, finansinėm krizėm supirko žemę ir dabar labai tikisi brangiai parduoti kažkammm, o gal jau net ir pardavė, tik reikia dokumentus sutvarkyti galutinai. Ir mes kaip žmonės jau kaip vergai parduoti urmu. Na toks jausmas, nes iš valdžios tik nesiskaitymas su kitokia nuomone ir amžinas niekinimas...

Liepa2014-02-18 09:12

Ko vertas žmogus, uoliai besilaikantis instrukcijų, taisyklių, direktyvų? Iniciatyvūs durniai ir dar ne ten, kur reikia, pasakytų daugelis. Liberalai nemėgstami daugelyje šalių. Suprantama, kodėl, nes kai pagrindinis Dievas materija - pinigas, tai viskas aišku. O žmogus, deja, savo prigimtimi yra daugiau dvasinė būtybė. Bet dvasinio 'kapitalo" negali prichvatizuot, apmokestint, parduot, priduot... Už tai visais dantimis kimba į pagrindinį turtą - šalies žemę. Kad juos kur galas..

AS2014-02-18 08:42

STAI IR ISHSIKASE SAU SMIRDINTYS LIBERASTAI DUOBE. I JOKI SEIMA JIE DAUGIAU NIEKADA NEBEPAKLIUS. GREICIAU SAVIVALDOS RINKIMAI- PAMATYSIT KIEK GAUSIT SU SAVO POZICIJA NIEKINT LIETUVOS ZMONES IR DIRBT BRIUSELIUI. NEBEPADES JUMS JOKIE SHUDAIS SMIRDINTYS PED ERASTU PINIGAI.

laitas2014-02-18 08:39

Kokio bukumo bibliotekininkas tiek metų ir net neskaites LR Konstitucijos tupejo Seime begiojantis po bobų sijonais prabilo............ Liberastų likučiai po keletos menesių eis registruotis į darbo biržą.

rezidentas2014-02-18 07:19

16-tam.nu va kaip nervingai viskas aiskeja.vienas per politika,kitas per religija I tapati tiksla.ir abu ta pati sarkazma naudoja.tik gaila ,kad rusai negirdi.

Imperatorius2014-02-18 07:16

Parašyta: „Liberalų intelektualas (be kabučių) G.Steponavičius“. Jei jis intelektualas, tai aš Romos imperatorius, o bent trys mano sugėrovai - visa Romos imperija. Vietoj žodžio intelektualas, labiau tiktų - vėjo botagėlis.

Letas Palmaitis Gintaro argumentų2014-02-18 06:28

Argumentas dėl konstitucijos neva pažeidimo neatitinkant stojimo į ES, yra suktas, nes daugelis valstybių riboja žemės pardavimą užsieniečiams, o Vengrija visai neketina to leisti (su menkomis išimtimis). Argumentas, kad žemės pardavimas naudingas stambiems žemvaldžiams ir finansų grupių interesams, kertasi su liberalų partijos esme - atstovauti būtent turtingų verslininkų ir pramoninkų interesams. Žemvaldystė yra verslas, o pramonininkai neatsiejami nuo stambaus finansinio kapitalo.

Letas Palmaitis 14-am2014-02-18 06:14

Išėjau iš primestinio dialogo su Patacku, bet ne iš komentavimo. O iš kur pats čia atliuoksėjai, buvai kviestas man rašyti? Jei esi ekstrasensas žinodamas, ko neparašiau, turėtum pasiieškoti komentaruose, kad rašiau jog valdžia bijo referendumo, nes jis atitinka daugumos valią ir nėra vaigauskinis cirkas, o todėl bijo ne dėl žemės, bet dėl 100000 ribos. Tačiau prikibai dėl "mūsų" trokštamo dalyko, o "mes" - tai, be abejo, "žydeliai". Tuomet atsakysiu, kad esi pasamdytas ruskelis ir liuoksėk dabar, iš kur išlindai, atgailauti vis tiek nemoki.

JIE2014-02-18 05:31

Jie išsigando, kad Tauta ėmė vienytis ir kad JIE negalės sukontroliuoti tokio masinio proceso ir bus ant rogučių išvežti į mišką laukti senatvės galo.

letai2014-02-18 05:16

niekur tu neiseini,viska supranti tik neparasai,kad zemes nuosavybes atemimas ir beliko paskutinis -pagrindinis jusu trokstamas dalykas.atgailauk ir tyliai.amen

priėmė-nepriėmė2014-02-18 04:35

"Šiandien Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) priėmus išvadą dėl referendumo rengimo" - tai priėmė ar nepriėmė išvadą??

ei, Gintariuk2014-02-18 04:21

tai ar teises mokeisi, ar bibliotekininkystes 3 aukstais auksciau tame paciame Sauletekio korpuse???.... Kas per pievos? - kreipsis i Konstitucini... Nurodyk Konstitucijos straipsni, Konstitucinio teismo istatymo straipsni, Referendumo istatymo straipsni!!! DVASIOS NEPRAEIS. Never more!!!

Ir2014-02-18 03:59

Baltasis VYTIS sudrebino žemę, kuri ėmė slysti angims iš po kojų.

5 nuomonei2014-02-18 03:31

labai pritariu. Nereikia išsigąsti konserv-liberal-socinių ir co svaičiojimų ir, turint SAVO nuomonę, dalyvauti bet kokiuose Referendumuose. Kirba klausimukas - ką tokio (ir masiškai) yra prisidirbę valdžiagyviai, kad skuba "parsiduoti" TOTALIAI....

Jo jo2014-02-18 03:28

Kai valdzioje asilai,tai ir salis pagal visus parametrus paskutineje vietoje!Asilu asilai!

Ǒ2014-02-18 02:40

Asile, liberalai yra tavo partinė gauja - junkis į ją! Tik liberalai Lietuvą gali ištrinti iš pasaulio žemėlapio!

Buvau pamiršęs,2014-02-18 02:36

bet straipsnis priminė profesoriaus Genzelio žodžius apie šį studentą "intelektualą" : - buvo toks nevykėlis...

Skeptikas2014-02-18 02:34

Kiek daug politikų, išsigandę referendumo, parodė tikrąjį savo veidą. Daug kaukių nukrito. Jau vien tai didelis referendumo iniciatyvos rezultatas.

kvietimas gerbti Konstituciją2014-02-18 02:26

Gerbiamieji, nesipykime, nesikoliokime, nesipliekime dėl to, kas ir taip gana aišku: juk visi geresni Lietuvos žemės plotai jau seniai kažkieno rankose. Tačiau... Visgi referendumas kaip konstitucinė tautos valios išraiškos forma yra ABSOLIUTUS, NEKVESTIONUOJAMAS DALYKAS, t. y. jei iniciatoriai surenka reikiamą skaičių parašų, nori nenori referendumas privalo būti skelbiamas - kadangi toks yra mūsų šalies Pagrindinis Įstatymas, LR Konstitucija. Tuo atveju, jei dauguma šalies piliečių turi priešingą nei referendumo iniciatoriai nuomonę, vykstant referendumui jie savo balsais turės progą įrodyti, teisiškai įtikinti oponuojančią (ar klystančią) visuomenės dalį. Mums būtina įsisąmoninti, jog demokratija Lietuvoje yra ir tame, jog čia gali įvykti ir daugumai tautiečių nelabai patiksiantis, netgi juos papiktinsiantis referendumas, tarkime, dėl nacionalinių mažumų teisių arba dėl homoseksualų santuokų įteisinimo - jeigu bus surinktas reikalingas skaičius parašų, valstybė niekur nedings, ji privalės tokį referendumą surengti, ir. nei Prezidentė, nei Vyriausybė, nei Seimas ar Konstitucinis teismas neturi jokios teisės kvestionuoti, keisti, vilkinti, drausti ar kitais būdais trukdyti Lietuvos piliečių šventą KONSTITUCINĘ TEISĘ Į REFERENDUMĄ. Todėl kviečiu visus tautiečius sąmoningumo, supratingumo bei vieningumo: jei mes gerbiame patys save, jei gerbiame savo šalies Konstituciją, tuomet gerbkime ir kitokią nuomonę turintį pilietį - kadangi mes visi esame tos pačios, Baltijos bangų skalaujamos šalelės, vadinamos LIETUVA, piliečiai.

vežimas mėšlo priešais karvę2014-02-18 02:25

Tikras numenklatūrinio sukirpimo "liberalas". Tikriesiems ekonominiams liberalams turėtų rūpėti ir pagarba paveldėjimo teisei,kuri buvo atimta iš labai daugelio žemės paveldėtojų,bankrutuojančių ŽŪB'ų pagalba. O dabar ta nusavinta žemė staiga tapo šventa ir neliečiama privačia nuosavybe,įsigyta už dyką,paveldėtojams išmokant grašius kompensacijų per labai netrumpą laiko tarpą mokesčių mokėtojų pinigais iš valstybės biudžeto. Šleivas,kreivas ir iškreiptas lietuviškai-sovietinio liberalizmo veidas.

Darijus2014-02-18 02:22

O galvoja: tikrai, tautieti, netapk tokiu, kaip aš.

o2014-02-18 02:18

šiaip tai liberalai mirus partija.

kuku2014-02-18 02:17

steponavičiau , o tamsta nevertas vaikščioti Lietuvos žeme.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi