Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė pasveikino Jungtinių Valstijų Kongreso planus įvesti naujas sankcijas Rusijai, kurios gali paveikti energetikos ūkį, skelbia Lietuvos žiniasklaida.

„Principinga JAV Kongreso pozicija – tai stiprus signalas Rusijai, jog Kremliaus energetiniai projektai ir kišimasis į kitų šalių vidaus politiką nebus toleruojami“, – komentare BNS nurodė D. Grybauskaitė.

Ši Lietuvos vadovės ir konservatorių pozicija nesutampa su Europos Komisijos pirmininko bei kitų aukštų pareigūnų išsakyta pozicija.

Konservatorių atstovai teigia, kad aukšti Europos Sąjungos pareigūnai, šiuo metu puolę žemiau plintuso, turėtų susiprotėti ir paremti JAV sankcijas Rusijai taip, kaip tą daro Lietuva.

„Vakar su Žygimantu Pavilioniu pareiškėme, kad naujos JAV sankcijos Rusijai visiškai atitinka Lietuvos ir visos ES interesus ir todėl Vilnius turi atsiriboti nuo EK pirmininko J.-C. Junckerio išsakytos pozicijos. Šiandien išgirdome tvirtą Prezidentės poziciją“, – pagyrė prezidentę ir konservatorius Laurynas Kasčiūnas.

Naujausi

Komentarai (189)

Rikiuoti
Po pokalbiu su stasiu rezultatai2017-07-30 19:49

Ar jūs nepastebėjote, kokiose utopijose gyvena stasys. Jis, žinoma, yra visos jo komandos veidrodis. Pagrindinė utopija (nors dalinai yra pasiekę šio tikslo, bet ne jie, o kitos jėgos) tai, kad stasiukas su savo sėbrais jau nebemato tokios Lietuvos, kaip valstybės. Jiems tai jau praeitas etapas ir dabar gyvena ES ir JAV sujungimo įdėjomis t. y. viena pasaulinė valdžia. Ir tokia, kaip ES liks tik legenda. Tokie, kaip stasiukas, mus laiko jau 5 kolona arba beviltiškais gojais. Ir viskas todėl, kad valstybinio lygio aferos ( ar vagysčių mąstai [Wiliams, frikliai, Identepends'asir etc... ) ištuštino net visą valstybinį biudžetą ir dar sugebėta už paskolas pačią valstybę parduoti. Dabar kiek nepasisekė, kai valdžią paėmė valstiečiai, neramina ir siutina konservatorius, nes gali bti ir taip, kad visas jų planas gal žlugti ir jiems teks už tai atsakyti. Lietuva, kaip valstybė dar gali atsiaguti ir tai didžiausias siaubas konservatoriams.

Dzukas > 191. Nieko kito nepridursi2017-07-30 17:51

O kokiu "galu" cia vel rusai? :DDD

Nieko kito nepridursi2017-07-30 17:36

Lesbe rusu kekse!!! Praktikos turi nuo INTURIST laiku, Sankt-Peterburge.

alius-Stasiui2017-07-30 17:21

Įpatingai stasiškiausiems plačiai. "Šestiorka- pastumdėlis, kitų beretnikų išnaudojamas, žemiausias hierarchijoje, prasčiokas".Na,o penktoji kolona"žmonių grupės ar organizacijos, vykdančios priešišką ir kenkėjišką veiklą valstybės viduje, taip pat slaptieji agentai, diversantai, provokatoriai ar teroristai".Ar tapo aiškiau?

Dzukas > 186. stasys2017-07-30 17:10

Siuo kart nebandysiu jums aiskinti akivaizdzius dalykus "auksta" matematika. Taip visi tie vykstantys procesai ES , Trumpas, o tiksliau JAV, yra NEREIKŠMINGI , neturintys realios itakos, nes jie nenesa jokio konstruktyvo. Visi tie procesai turi itaka tik paciai ES ir JAV, nes jie savo rankom "alina" patys save. Paliksiu siuos du darinius ramybeje, je mane mazai dimina. Sugrysim prie Lietuvos. Lietuvos ekonomika negali susipinti su politika nes Lietuvoje nera ekonomikos, yra tik jos pakaitalas, nera ir savos politikos, yra svetimu interesu transliavimas. Gerai... as nematau Lietuvos ateities vizijos. Tegu bus taip. Nupieskit man aiskiai ta vizija, kuria matote jus, as su mielu noru ja paskaitysiu. Prasau tik vieno - nereikia "avangardo futuristiniu paveikslu", visiskai pakaks paprasto "peizazo". Dar viena jusu klaida - jus visiskai neigiate ekonomika. Pokyciai mazoje salyje nera joks arkliukas, pokyciai arba yra, arba ju nera. Pokyciai Lietuvoje tik neigiami. Nereikia lyginti Lietuva su Rusija, kas ka tures. Tai nepalyginami dalykai bet kokiu atveju. Lyginkit Lietuva "iki", "po" ir "jusu ateities vizija". Lietuvoje nera jokio "mistinio" pasipriesinimo. Jeigu jis butu, valdzioje neliktu nevieno niekso. Suvokit galu gale - Lietuva neturi "draugu" ir nieks jai nepades. Lietuvos draugais gali buti tik Lietuvos pilieciai, tik Lietuvos pilieciai gali padeti Lietuvai. Kad taip butu, Lietuvos valdzia turi myleti savo piliecius.

FFF2017-07-30 16:09

Kaži kada mūsų peroksidinė papūga plunksnas keis, nes tas apdangalas jau nusibodo....

stasys2017-07-30 15:25

aliau ..parašykite ka nors apie ta plačiau ..kiek gi galima replikuoti keliomis eilutėmis .? :)

stasys2017-07-30 15:23

Dzukui 178.. juokinga kai žmogus surašai sau svarbius dalykus o dar karta perskaitęs supranti kad tie argumentai svarbus tik man pačiam.. na dar kelėtam neabejingu . Ko gi jie čia bus verti .. jei penkta kolona .. neturi Lietuvai vizijų //Pasibalnoti negatyvus su plazdančiomis vėliavomis .. ne fik koks geras kelias Lietuvai .. bet tai svarbu jei iš to ‚urzgulio‘ pabandyti sudaiginti kažką kitką ir vertinga. Jei mes kalbėtume tik apie ekonominius dalykus galima butu ginčytis ir toliau .. bet ta ekonomika jau seniai persipynė su politiką apjungusi nacionalinius Lietuvos interesus , o tai visai kas kitką . Dzukaiti Jus gi matote pasaulinėje aplinkoje tuos vykstančius procesus ES , Trumpas ir visa tai pavadinti kažkokiu NEREIKŠMINGUMU ,.. neturinčiu įtakos ? , na galima,.. tik ar tai protinga ir naudinga mūsų regionui ? .. Aš manau kad matau Lietuvos ateities perspektyvas .. ir jei tie planai ir toliau turės ta JEIGU ,.. mes galėsime kalbėti apie alternatyvas ir jos nebus tokios vienpusiškos, kokias siūlote Jus . Pigi kaina turi turėti alternatyvas , o liberalizavimas rinku tiesus kelias į tas kitas galimybes ir sprendimus .. . Kol kas mes renkamės tik tarp kainos pigios ir didelės ,.. o turėtume vertinti idėjas ir siūlymus . Lietuvos daromos energetinės klaidos tai tu pačiu alternatyvu nebuvimas .. už kurias atsakingi mes kartu .. taip kaip pasiūlyti nieko nedrįstame .. ar nenorime . Tai ne meilė savo šaliai .. tai prisitaikymas prie aplinkybių .. kurios turi tik trumpalaikį efektyvumą . Pokyčiai mažoje šalyje jos konkurencinis arkliukas .. to Rusija niekada neturės .. dėl savo didžio. Ir pasipriešinimas Lietuvoje būtent čia ir tai dėsninga .

alius-Stasiui(169)2017-07-30 13:44

Mielasis,geriau jau būti 5 kolona,negu beretozoidine 6 kolonėle,liaudiškai "šestiorke".

yel“l“ow submarine to 182. Visiems -5 kolonai :DDDD2017-07-30 13:07

joooo :))) , - iš vienos pusės, galima užsipavydėti kai kurių žmonių kantrybės, o iš kitos pusės yra nesuvokiama, kuo ta tuščia vieta juos užhipnotizuoja, kad jai skiriama tiek laiko, jėgų ir dėmesio, kai realiai ji nusipelno tik begalės kelialapių į visiems gerai žinomas, netolimas, bet labai konkrečios paskirties vieteles :)

Laikai keiciasi, stasiai - ne2017-07-30 12:52

Seniui su sunauja neisdege variantas, tai dabar kitas nukvakelis bando ipirsti, kad visi - 5 kolona. :DD

Visiems -5 kolonai :DDDD2017-07-30 12:44

Nesuprantu, ko cia kreipiate demesi i kliedietoja stasy. Ryskai matosi zmogaus klasikinis uzzombinimas. Tokie uz 30 sidabriniu net save, savo tevus parduota. Geriau pasiepkite ta kvailumo isikunijima, vistiek beviltiskas

jeronimas2017-07-30 01:57

Junkersas dar neatsikvosejo is alkoholines komos,dar neperskaite magnolijos kliedesiu.Palauksim koki atsakyma pasius musu valdzios veikejams

Dzukas > 177. alius>Dzukui2017-07-30 00:21

Negaliu teigti, bet mano manymu, butent tai skatina Lietuvos politikus vijotis, kaip vijurkam Ukrainos klausimu. Ten dar yra galimybes kur nors "isisprausti" i kokia nors piniginga schema. Lietuva jau beveik plika.

Dzukas > 169. stasys2017-07-30 00:14

Isdrisiu padaryti pastaba... "Aplodismentai" virtualioje erdveje nieko nereiskia ir mane jie nejaudina. Pakankamai gaunu "aplodismentu" realioje erdveje. Nuo kada rupestis savo salimi vadinamas 5 kolona? Siam vaidmeniui, daugiau, tiktumete jus su savo zavesiu kazkokia virtualia ES, rupesciu ukrainieciais, lenkais, latviais ir t.t. Manau tame yra logikos?

Dzukas > 168. stasys2017-07-30 00:02

Man nera nei noro, nei reikalo ka nors piesti juodai ar baltai. Beprasmiska, Pasaulis margas. I viska as ziuriu, kaip galva savo seimos ir patikekit - uz savo sema as nusuksiu spranda bet kam, net nemirktelejes. Netolerantiska? Galimas daiktas, taip jau isaukletas. Jums gal ir nesuvokiama, bet kiekviena salis su savo tauta, tai ir viena didele seima. Jusu problema tame, kad jus nesuprantate kainodaros. Neturi reiksmes kada pasirasyta sutartis, esan auksciausiom kainom ar zemiausiom. Yra dvi sutarciu formos - ilgalaikes ir SPOT (cia ir dabar). Ilgalaikes sutartys duoda stabiluma ir apsaugo pirkeja nuo atsitiktinumu. SPOT sutartis, tai vienkartine sutartis, vienai partijai. SPOT kaina gali buti kaip zemesne, taip ir aukstesne nei kaina ilgalaikes sutarties. Didziausias SPOT minusas - viskas neprognozuojama. Jums reikia duju ar ko kito dabar, o ju NERA. Dabar pagalvokit... sausis, temperatura apie -30. Jums reikia duju, jus blaskotes, o duju nera. Jums jas atras, pas ta, kurio "aruodai pilni", bet jus mokesite dviguba-triguba kaina, nes jums tai gyvybiskai svarbu. Pati geriausia sutartis, tai ilgalaike sutartis. As netvirtinu, kad SGD terminalai nereikalingi, jie reikalingi, bet tik priklausomai nuo to ko tu sieki. Jeigu padeklaruoti apie energetine nepriklausomybe, tai yra kvailiausia ka galima sugalvoti. As dabar net paliksiu ramybeje duju kaina, bet teigiu - Klaipedos terminalas nebuvo ir nebus prioritetinis dalykas Lietuvoje, o jo isigyjimas triguba kaina, tai net ne nesamone, tai nusikaltimas. Kaip ten pas lenkus, latvius ir kitus estus, man nerupi. Kiekvienas krausyosi is proto savaip. Zinot, as nenoriu svarstyti su jumis energetikos vystyma, nes jus tikrai tame nenusimanote. Galiu tik duoti konkretu atsakyma i konkretu klausima. Pas jus viskas susipina i jeigu... jeigu cia, jeigu ten, o jeigu ir dar kur nors, tai jau tada. Galiu pasakyti kaip tai uzsibaigia - visas gyvenimas "jeigu", o toliau kapines. Laikas negailestingas daiktas. Kaina siam energetiniame kare, tikrai nera galutinis veiksnys. Galutinis - uzkovoti rinka. Nori tik priminti - Baltijos salys, o ir Rytu europa, nebuvo, nera ir nebus beneficiarai tos rinkos. Jie tik instrumentai ir uz savo saskaita. Patinka buti instrumentu... gaire i rankas. As turiu kita nuomone ir ji mane dar neapgavo. Rytu europai ne perbrangu, o tiesiog neegzituoja galimybiu atjungti Gazproma nuo ko nors. Tai viena is tu nesamoniu, kuri trukdo Rytu europai vystytis. Nera jokiu tendenciju, yra tik bukumas, o Lietuvos uzsispyrimas nieko nejaudina, isskyrus Lietuvos piliecius. Ligonio uzsispirimas niekaip neitakoja gydytojo sveikatai.

alius>Dzukui2017-07-29 23:51

Bliamba,o aš maniau,kad mūsiškiai gerai tratina tautos pinigėlius.Bet pagal tavo informaciją mūsų tratintojai,palyginti su ukrainiečių,vaikų darželis.Įspūdinga.

Dzukas > 166. Panzer2017-07-29 23:02

Taip, kad duju kaina Ukrainai buvo 50 doleriu patvirtinu. Tai buvo tarpuvalstybine ilgalaike sutartis. Rusija gavo sutarti 25 metams, iki 2017 arenduoti Juru laivyno baze Kryme uz 98 mln. doleriu i metus. Ukraina gavo nuolaida dujoms apie 60 doleriu. 2010 metais ta sutartis buvo pratesta ir ratifikuota Rados ir Dumos. Rusu laivynui bazes arendos laikotarpis buvo pratestas iki 2042 metu, kaina 100 mln. doleriu i metus, Ukraina gavo nuolaida dujoms 100 doleriu. Faktiskai "duju karai" tarp Rusijos ir Ukrainos prasidejo 1998-2000 metais, kai Ukrainos skola uz dujas pasieke apie 180 mlrd. doleriu (jie tiesiog nemokejo uz dujas, aiskindami, kad nera pinigu) ir 1998 - 2000 banaliai pradejo imti sau dali duju, skirtu Europai. Tai atnese rusams papildomai dar po 10 mlrd. doleriu nuostolio, nes reikejo papildyti kiekius, kad europieciai gautu dujas. 2000 kai i valdzia atejo Putinas, jis nusprende, kad laikas padaryti tvarka Rusijos-Ukrainos duju rinkojem nes negali augti skola iki begales. Putinas ir Ukrainos Prezidentas Kucma pasirase nauja stambia ilgalaike sutarti, pagal kuria buvo numatyta, kad Ukrainos dujotiekis bus valdomas bendrai, dali skolos rusai paime bombonesiais, kurie buvo like Ukrainoje nuo TSRS, dar kazkokia karine technika, o likusia skola restrukturizavo 10 metu ir rusai sutiko duoti apie 25 mlrd. m3 i metus barteriu, kad nereiketu moketi valiutos. Tiesa Maskva taip ir nesulauke, kad ju valdininkai butu itraukti i bendra valdyma dujotiekiu. 2004 kai Ukrainos Prezidentu tapo Juscenko, vel prasidejo "karai" - uz dujas nemokama, europieciams skirtos dujos vagiamos, dvigubai padidinta kaina uz tranzita ir t. t. Kai Prezidentu tapo Juscenko? Ukraina nutare, kad efektyviau bus valdyti duju srautais jeigu Ukraina pirks dujas ne tiesiogiai is Gazprom, o per tarpininka - privacia imone Sveicarijoje, kurios vienas is savininku tapo, gerai zinomas, busimas Ukrainos miliardierius(tapes rusisku duju saskaita) ponas Firtisas. Viso pasekme tapo masiskas duju neapmokejimas ir vagyste duju, skirtu europieciams. Jau 05 sausio 2005 Europa "sedejo" be duju kelias dienas, nes dujos nepateko i Europa. Tokie ivykiai tesesi ir toliau. Daug visko buvo, rasyti galima iki begales, bet konflikto viesune atsitiko 01 sausio 2009. Rusija sustabde duju tiekima Ukrainai. Ukrainieciai pradejo naudoti ir pildyti savo saugyklas dujomis, kurios skirtos Europai. Tai tesesi iki 07 sausio 2009, kai rusai visiskai uzdare duju tiekima i Ukrainos vamzdyna. Nauji susitarimai buvo priimti tik 19 sausio, dalyvaujant ir europieciams, nes butent jie daugiausia nukentejo. Tai ir buvo Timosenkos kontraktas pagal kuri buvo "ismestas" Sveicaru tarpininkas, nuimta nuolaida dujoms ir Ukrainai Rusija suteike kredita 5 mlrd. doleriu. Dabar truputi apie angli. Iki, ukrainieciu sukeltos, Donbaso blokados, Ukraina pirko angli is Donbaso kaina apie 46 doleriai uz tona. Porosenkos sutartis su amerikieciais - 2mln. tonu anglies po 206 dolerius uz tona. Rusu kaina - 72 doleriai uz tona. Klausimu manau nera... dar vienas idomus faktas, kuris nezinomas nei Trampui, nei Ukrainos visuomenei. Nezinau kaip buvo iki to, bet 2016, Ukrainos muitines duomenimis viena privati ofsorine kompanija, registruota JAV, pardave i Ukraina 1,8 mln. tonu anglies. Kaina - 178 doleriu uz tona. Siaip nieko ipatingo - vienas turi teise parduoti, kitas turi teise pirkti. Yra tik vienas niuansas - amerikoniska imonele gabeno angli is rusisko, Azovo juros, kranto i ukrainietiska, Azovo juros, kranta. O siaip, kiekvienas turi teise... tureti teise, jeigu ta teise nusipirkti. :DDDDDD

algirdas2017-07-29 20:58

Straipsnis kaip straipsnis-rasinys ir tiek,bet yra daug pamokymu musu zmonems ir valdziai.Lietuva siubuoja pagal musu kai kuriu musu auksciausios valdzios zmoniu nevisai apgalvotus veiksmus.Reikia visiems protaujantiems zmonems pagalvoti ar dar galima balansuoti ant skustuvo asmenu. JAV ir ES politikos ivairiais klausimais priespastatymas,mano nuomone is esmes yra klaida,kuria reikia nedelsiant taisyti,tik negalima veikti uzdelstai.

Jurgis2017-07-29 19:51

Ta prezidentūra ,kaip kaprizingas vaikas visą laiką besispjaudantis į realiai tiekiančius pagalbą, nuo kurios esame visiškai priklausomi! Gal jau per tuos 7 metus reikėjo išaugti iš politinių šliaužtinukų? Ar tai: po manęs ,kad ir tvanas!

Jaška be marijos.2017-07-29 19:49

Amerikos ekonomikai kaip bybienė, amerika prasisikolinusi iki ausų, amerikos ekonomika merdi. Trumpas prisižadėjo rinkimuose ginti ir atstovauti amerikos interesams - paprastai ir paprastiems - kas su amerika tas už amerikos interesus ir prieš savo tautos interesus pagal Jėzaus Kristaus suformulavimą - "kas ne su manim tas prieš mane" - kas ne už Lietuvos ekonomiką tas prieš Lietuvos ekonomiką m- pagal Jėzų Kristų ir Biblijų.

alius>aAlgirdui2017-07-29 17:09

Lengviau Saulę įkalbėti tekėti, ne nuo Maskvos propogandinės pusės,o iš teisingos Briuselio krypties,nei įrodyti Stasiukui,kad tris kartus pigesnės dujos yra geriau,nei skaniai kvepiančios amerikoniškos.

aAlgirdas2017-07-29 16:22

mane žavi "Dzūkas" noras faktas nuginkluoti "Stasys". Man regis, tai beprasmiška, nes tas ponas tiesiog klasikinis PROVOKATORIUS. Tiesa, nežinau kam jis dirba.

alius-Stasiui2017-07-29 13:47

Keista,labai keista.Mėnulis dar tik jaunas,o tu jau pranašauji.

stasys2017-07-29 13:34

mielieji (5 kolonai) ..manau suprantu tamstu norą aplodismentais palaikyti Dzuko nuomone .Bet ta reikėtu daryti daug profesionaliau ..kaip matome visi visažiniai turi į save lenktus pirštus ir juos sukioti visomis kryptimis nėra lengva ..o man vienam juos tiesinti ir šeip nesmagu ..:)

stasys2017-07-29 13:27

Dzukaiti tamstos noras piešti juodai suprantamas, yra dėl ko kabintis prie to projekto,neskaidri sutartis , ne savalaikė tiekimo sutartis su Statoil .. kai kainos buvo aukštumoje .. ir dar 5 metams . Tikėtina kad Estai su Suomiais pastatys savo terminalą ir gaus regioninio projekto parama iš ES fondu . Lenkai pasistatė didesni ir deklaruoja savo planus didinti jo galia maksimaliai, vėl gi ES parėmė ta projektą . O čia ir Kaliningrado sritis turės savo išdujinimo įrenginį su atitinkama infrastruktūrą ,. Švedai jau seniau pasistatė savo .. tiesa nedidelį ,bet turi. Kaina atrodo svarbus veiksnys Dzukaiti .. o visi aplinkui stato ir matyt toliau statys SGD neatsižvelgiant į padoria gazpromine kaina .. Po kiek perka Lietuva ir aš neradau informacijos .. bet kainodara išdėstyta padoriai . Galima ja netikėti .. bet nori perki nori ne iš verslo pusės žiūrint . Nesunkiai rasite ir tu papildomu mokesčiu palyginimą su Latviais ir Estais .. jie panašus . Žinot galima kaltinti Lietuvos valdžia kuo norį .. bet kad ne ji viena mato politiniu kainu polka Gazpromo. Latviai liberalizavo savo vidaus dujų rinka ir pritaikė sau trečia energetinį paketa , o tai leis sujungti Baltijos šalių dujotiekius o apjungus turėti kitas galimybes , su suomiais tai bus visai padorus kiekis . .. tiesa ten dar kai ko trūksta .. bet jei estai gaus to ko siekia iš ES.. likusia dujotiekio dali pastatyti bus tik laiko klausimas . Aš vis jus kreipiu prie tos minties kad kaina šitame energetiniame kare yra svarbus veiksnys, bet ne galutinis . Gal Jus ir teisus .. matyt rytu Europai bus per brangu savanoriškai atjungti Gazproma nuo Europos .. bet jei taip nutiktu alternatyva jam bus .. Tendencijos juk aiškiai matomos ir jos ne kainos dydyje ar Lietuvos užsispirime ju nematyti .

Labai2017-07-29 11:50

gaila,kad nepalaikome geru santykiu su kaimynais.Butume zymiai turtingesni ir protingesni.Kiekviena tauta -tai lobis.O kokios -rinkos galimybes!Atsiklauskit tautos ka ji galvoja.

Panzer2017-07-29 06:13

Kuo mažiau pinigų turi, tuo mažiau juos skaičiuoji... Ukraina geras pavyzdys, "pigiau" juk anglis iš jav pirkti, o rusiškas dujas per tarpininkus, nes tada jos nebe rusiškos. Kai savo tautą apvogti nori tada ir kaina nerūpi, ne savo juk sąskaita. Aplamai, Ukrainos pavyzdys labai geras, kai pigiai pirkdami dujas prašė nutraukti sutartį ir perskaičiuoti už didesnę kainą (buvusio energetikos ministro interviu teko klausytis). Ar gali taip būti? Dzuke, ar norint nuplauti pinigų geriau jei kaina už dujas didesnė? Juk kol Tymoshenko nepasirašė naujos sutarties, dėl ko ją uždarė, sąlygos Ukrainai buvo labai geros. Gal klystu bet dėl bazės Kryme ir kažkokių papildomų sąlygų ukrainiečiai mokėjo už dujas 50dol. Gal žinote kažką apie šią temą? Dėkoju už Jūsų informacija, skaityti vienas malonumas. Čia galima ir ltvnews. online opozicijai padėkoti...

U-2 to 158. stasys2017-07-29 02:40

Stasiukasai, rasydamas apie tuos, siek tiek mistinius 30%, kuriuos pedantiskasis Dzukas mikliai yvardino kaip 120USD, tu atrodai kaip multimilijonieriaus pEdiko geltonkasis sugyventinis ir islaikytinis.

Dzukas > 163. yel“l“ow submarine2017-07-29 02:37

Matot... jus atkreipiat demesi i skaicius, atkreipia ir kiti, nesvarbu kad neraso, bet kazka suzino. Norui esant patikrinti galima visada. Kaip ten bebutu...duona valgau neveltui. Nesu zinias i mases. :DDDDDDDDDDDDDD

yel“l“ow submarine to 161. Dzukas > 158. stasys2017-07-29 02:25

kokie racionalūs ir logiški bebūtų tamstos argumentai, stasiotas, gerai susikaupęs, ras dėl ko “paprieštarauti“ :))) - tas idiotas juk net maksimoj lengva ranka numoja į 30 proc. pakeltas kainas :))))) - genetika ! :)))

Dzukas > 160. Nu jo... Submarinui2017-07-29 02:13

Man nereikia krusti sau proto...:DDD Mano imones dirba energetikos rinkoje senai ir as tuos skaicius zinau, man nereikia kapstytis.

Dzukas > 158. stasys2017-07-29 02:09

Kaip nebutu tamstai gaila, bet nera nei klaidu, nei manipuliaciju. Kaip sakiau ekskursas glaustas. Kalbeti apie kaina verslui buvo beprasmiska, nes Lietuvoje pusantro verslininko naudoja dujas, o realiai jas naudoja Achema. Jie ir perka Gazprom dujas po 390 dolleriu, kaip ir sakiau. Tiesa, jus pamirsotr pamineti, kad tas verslas papildomai moka "terminalo duokle". :DDD Kaliningrado terminalo mineti nemaciau reikalo, nors jis toks pat kaip ir Klaipedos - 2,7 mlrd. m3, bet kaina isdujinimo laivo teoriskai du kartus pigesne, realiai 3-3,5 kartu pigesne. Apie "ciut pigesne", cia jus pajuokavote. Tai smulkus terminalas be jokiu ambiciju, jo uzduotis aprupinti Kaliningrado sriti, nes Rusija atsisako dujotiekio tranzito per Lietuva. Niekur nematau nesutapimu duju kainose Europai. Kiekvienai saliai savo kaina. Nezinau prie ko tamsta noretu prisikabinti, as nieko pries. Pabandykit... :DDD As nekreipsiu demesio i jusu "tikslius" duomenis - "ne daugiau 30% brangiau nei rusu", tik pazymesu, kad tie "30%" tai jau beveik 120 doleriu brangiau. :DDD Amerikieciu ir Kataro dyju kaina pimam laive, as atrodo rasiau. Kokia kaina Lietuvai nezinau, ji slepiama. Jeigu domina kaina Baltarusijai, ji apie 140 doleriu uz 1000m3. Kad Lukosius nepatenkintas, tai jis visada nepatenkintas. Pareigos igalioja buti nepatenkintu. :DDD

Nu jo... Submarinui2017-07-29 02:01

Visiškai pritariu tamstai. Gerb Dzūkas turi geležinius nervus. Man duoti šiaip krušti sau protą, neišeitų net uspakonjoncų pririjus... :D:D:D

yel“l“ow submarine apie 158. stasys2017-07-29 01:35

ir ką tas beretoklounas norėjo pasakyti ? - jaučiu tik Dzūkas, su savo plienine tolerancija ir kantrybe , sugebės įžvelgti tame trydos sraute kažką racionalaus :)))))))))

stasys2017-07-29 01:29

Dzukui 148.. įdomus tamstos komentaras , bet jame labai daug kainos klaidu ir manipuliacijos jomis .. taip buitiniams vartotojams Lietuvoje 2017. 07. 01 kaina išaugo iki 640/1000 m3 .. tuo tarpu verslas perka po 390- 380 eu/ 1000m3 .. ta nesunku patikrinti oficialiuose puslapiuose . Kaliningrade rusai jau metu pabaigoje turės savo SGD .. kuris savo pajėgumais mažai kuo nusileis Lietuvos .. ir ambicijos ju ne savo poreikiams skirtos .. beje ju išdujimo laivas kainuos 295 mil. dol .. čiut mažiau Lietuviško . Nesu girdėjęs kad Europa tokia kaina dujas pirktu .. tai netgi mažiau nei baltarusija išsiderėjo .. nelogiška . Dar metu pradžioje batkia savo kainas viešai išdėjo ir kodėl jam nesiseka derybose su Rusija . Taip lenku terminalas 5 milj. projektinis 7. 5 jei tik upo butu .. bet jie ir patys išgauna dujas o tai trečdalis to ko jiems reikia .. na Dzukaiti .. suprantu kad Tamsta čia šaiposi .. bet juk suprantate musiau kad tamstos skaičius visada lengva patikrinti . Jei gerai pamenu Eurostat skelbė .. Vokietija dujas perka iš rusu po 180 dol /1000m3 ant sienos . Yra ir daugiau prie ko galėčiau kabintis kaip neišmanantis to reikalo .. bet detali analizė tik patvirtintu kad Lietuviškos dujos SGD netgi su nevykusia sutartimi jas perkant pas Norvegus .. nuo rusišku Lietuvai skirsis ne daugiau nei 30 pr. Kiekis smarkiai įtakoja kaina .. Dėl Amerikos neginčysiu .. daug įdomiau ginčytis kai skaičiai ne nuo lubų kabinti .

jurginas2017-07-29 01:14

Na va, ir paaiškėjo dėl ko Lietuva pirko jos poreikiams per didelį laivą dujų saugyklą. Iš savų, o ne iš ES lėšų. Kai JAV sankcijomis uždraus tiekti rusiškas dujas į ES ir ims tiekti savas suskystintas, visi terminalai pravers. Kad dujos bus brangesnės nesvarbu - pensininkai ir žmogeliai vis tiek sumokės. Jie jau įprato prie vis didėjančių kainų.

senis2017-07-28 21:45

Grybauskaite savo rupesti Lietuva, puikiausiai isreikstu MBulgakovo knygos Šuns širdis herojaus monologu: Daaaavyyyyyli davyyyyli. Daaaaavvvvyyyyli, davyyyyyliiiii. Davyyyyliiiii, davyyyliiiiii. Šarikovas herojus.

Dzukas > 151. aAlgirdas-Dzūkui(148)2017-07-28 20:47

Duomenis galit lengvai pasitikslinti, tai nera paslaptis. Lietuva... Nors skaitau, kad Lietuva neturi ekonomikos, nes tai kas yra tai ne ekonomika, pazymeciau pagrindine priezasti - nekompetentingumas, "seselis", nera ekonomines strategijos bet kurioje srityje, savarankiskumo stoka, parsidaveliskas elitas.

skorpe2017-07-28 19:38

MERKEL labai panasi i Hitleri, kadangi Hitleris galimai turejo daug vaiku.... tai gal istikruju GIMINES ? :) Usiukus pridekit , tai musu tata ir merkel kai dvyniai...

Darijus2017-07-28 19:36

Nr.152-am: čia net galvoti nereikia, akivaizdu, kad ne keleiviamas.

Dzukas > 149. Darijus2017-07-28 19:32

O kam tarnauja komanda, kaip galvojat?

aAlgirdas-Dzūkui(148)2017-07-28 19:15

pirmiausia noriu padėkoti už informaciją apie dujų panaudojimą dalyje Europos regiono. Nesiimu spręsti apie duomenų tikslumą, bet turiu knis nežinoma (kas mažai tikėtina) ir jei žinoma KODĖL jie nėra pagrindu vystant dujų panaudojimą Lietuvje ? Pagarbiai

aAlgirdas-aliui(147)2017-07-28 19:07

belieka tik pačiam padėkoti už pastangas išsiaiškinti kas gi tai per daiktas "vakarietiško išsilavinimo tolerantiškas pilietis." Kadangi autoritetai šiuo klausimu "Stasys" ir Co atsakymo nesitikiu.

Darijus2017-07-28 18:47

Nr.148-am: tai ir klausiu, ar Lietuva ne Durnių laivas, kurio kapitonas tarnauja ne savo komandai?

Dzukas > 131. stasys2017-07-28 18:36

Gerai, as padarysiu jums nedideli ekskursa i duju rinka. Nesijungsiu dabar tiesigiai prie terminalu, kad matyti duomenis on-line, nera tam reikalo. Pakaks vidutiniu duomenu paskutinio ketvircio. Tai jums duos bendra supratima, o ir kitiems gal bus idomu. Europos duju rinka sudaro apie 400 mlrd. m3. Lenkija vartoja apie 15 mlrd. m3. Lietuva - apie 2 mlrd. m3 Lenkija turi SGD Swinoujscie, kuris gali perdirbti 5 mlrd. m3 i metus. Lietuva turi Klaipedos terminala, kuris galiperdirbti arti 3 mlrd. m3. Teoriskai galima daryti prielaida, kad lenkai per savo SGD gali padengti tik trecdali savo poreikio ir negali nieko parduoti "i sona". Lietuva gali per SGD padengti 100% savo poreikio. Didziausia problema tame, kad, geriausiu atveju, SGD duju kaina 1,5-2,0 karto brangesne nei gamtiniu duju kaina vamzdziu. Jeigu Lietuva teoriskai ir gali aprupinti save per SGD, tai pas lenkija tokios net galimybes nera. Kam is vis buvo sugalvota tiekti dujas susktstintu pavidalu? Tam, kad galima butu tiekti i tas vietas kur neimanoma pratiesti vamzdyna. Pvz. - Japonija. Kas del JAV suskystintu duju, tai JAV i metus teoriskai galetu tiekti i Europa 4 mlrd. m3, tai maksimali ju galimybe, nepriklausomai nuo to kaip vystysis ju skaluniniu duju gavyba. Tas kiekis sudaro tik 1% Europos poreikio dujoms. Bet yra dar vienas BET... 60% savo suskystintu duju, JAV tiekia i Pietryciu Azija. Jiems tai idomiau, nes ten kaina didesne uz Europietiska kaina 80-100USD. JAV planuoja 2025 padidinti ta galimybe iki 7-8 mlrd. m3, bet tai ir tik planai. Todel JAV gali i metus "pameteti" i Europa tik keleta laivu. Pvz. portugalai buvo pirmi kas pasirase su JAV desimtmete sutarti pries keleta metu, bet kolkas gavo tik viena laiva. Rusai netiekia suskystintu duju i Europa, nemato tam reikalo, jiems pakanka vamzdyno apimciu. Suskystintas dujas rusai tiekia i Pietryciu Azija ir Tolimus Rytus. Ten kainos didesnes ir duju "rusiskas kvapas" nieko neerzina. :DDD Situacija pasikeis kai rusai uzbaigs SGD terminala Ust-Lugoje, kurio galingumas 15 mlrd. m3 ir prades tiekti suskystintas dujas i Europa. Visiems pirkejams, kuriuos erzina rusiskos dujos, rusiskas suskystintas dujas tieks kompanija Sell, taip sakant politinis status quo. Dabar truputis skaiciu, kad butu akivaizdziau : Npaisant savo pirkiniu suskystintu duju, lenkai padidino 24% pirkimus rusisku gamtiniu duju. Dabar lenkai perka 75% savo poreikiu gamtines dujas vamzdynu pas rusus. Aisku jie gali atsisakyti pirkti pas rusus ir pirkti rusiskas gamtines dujas pas vokiecius. Siuo metu galutine rusisku duju kaina Lenkijai apie 210 doleriu uz 1000m3. Kataro suskystintu duju kaina Lenkijai be regazifikacijos ir terminalo islaidu - 350 doleriu. JAV, pirmo laivo, suskystintu duju kaina be regazifikacijos ir terminalo islaidu - 270 doleriu, bet tai dempingo kaina, nes mazdaug yra tokia JAV suskystintu duju savikaina. Lietuvai rusu duju galutine kaina - 390 doleriu, norvegu suskystintu duju kaina be regazifikacijos ir terminalo islaidu - 580 doleriu. Imone "Lietuvos duju tiekimas" paskelbe, kad duju kaina Lietuvos vartotojui kyla 8% ir nuo 01 liepos bus - 640 euru (apie 750 doleriu) uz 1000 m3. Trumpai, vat kazkaip taip... Yra klausimu? Klauskit.

alius>aAlgirdui2017-07-28 18:01

Paskaitinėk Stasio,pEdiko,kingdom ir etc. komentarus ir turėtų tapti aišku.Dėl vakarietiško išsilavinimo turėtų žinoti Stasys.Paklausk jo,nes man jis neaiškina.

aAlgirdas-Aliui(142)2017-07-28 17:41

labai idomu būtų daugiau sužinoti apie " vakarietiško išsilavinimo tolerantišką pilietį." Pagarbiai

suldu2017-07-28 16:35

merkel yra blogiausia, kas galejo nutikti vokieciu tautai.o, kadangi vokietija yra europos lydere, tai liecia ir visa europa. vien ko verti es grasinimai teritorijoms, kurios nepaklusta es ,niekieno nerinktu, diktatui.

Finis Germania ->127. stasys2017-07-28 16:14

1. Cia jokio pesimizmo nereikia - skaiciai (islamo ispazintoju procentas) bei islamas(=religija, ideologija ir kultura - neatskiriamos viena nuo kitos dalys) kalba uz save. 2. Ka reiskia "atviras" ar "uzdaras" islamas? Tokio islamo nera! Yra tik vienas islamas, paremtas koranu, kur aiskiai isdestyta netikinciu sunaikinimo programa!!! 51 islama ispazistanciu saliu yra sudare programa, kaip zingsnis po zingsnio islamizuoti Europa. Cia labai pasitarnauja taip vadinama vakarietiska "demokratija". Priminsiu zymuji Erdogano pasisakyma: Demokratija - tai traukinys, kuriuo vaziuojame, kol pasieksim tiksla. Minaretai - musu kalavijai, mececiu kupolai - salmai, mecetes - kazarmai, o tikintieji - kariai." (Ar reikalingi komentarai? ) Islama ispazistantys dziaugiasi visais tokiai plepetojais, save vadinanciais "demokratais". 3. Apie skaicius: iki 21. a pasaulyje gyveno 20% baltuju. Siandien - tik 7-8%. I kokius skaicius dar reikia ziureti??? 4. Skurdas ir karai yra tik antriniai imigracijos argumentai. Pagrindinis tikslas - Europos uzkariavimas. 5. Jokiu nauju istatymu Europai nereikia, reikia, kad veiktu esantys istatymai, ko ir reikalauja normalus zmogiskas protas. Bet Merkel diktatoriskai pamyne pagrindinius tiek Vokietijos, tiek ES istatymu, apibrezianciu pilieciu teises, migracija, pabegelio statusa! (yra daugybe Vokietijos vedanciuju teisininku straipsniu vokieciu kalba) 6. Kas liecia mokykla: svietimas yra politikos tarnaite ir tuo viskas pasakyta.

žopa2017-07-28 15:26

Stasį esi beraštis kiekviename tavo komentare dešimtys klaidų.Lietuviškoje abėcėlėje yra visos raidės,todėl ir turėtum jas visas naudoti savo"rašiniuose".

alius-Stasiui2017-07-28 14:40

Tu išdykėli Vanagaitės, kaip pavyzdžio čia nekaišiok.Žmogus baigęs mokslus tarybiniame A.Lunačiarskio institute negali būti pavyzdys vakarietiško išsilavinimo tolerantiškam piliečiui.

> 139. stasys2017-07-28 14:00

xxl klausimai stasiui

xxl2017-07-28 13:58

Kieno čia nuomonė? Kas komentaro autorius?

stasys2017-07-28 13:44

aliui ..bet Vanagaite juk nukrižiavote už jos mintis? Visa kas ne rėmuose tampa problema., nesikabinėkite prie žodžiu jie jums nepadės.

> 134. stasys2017-07-28 13:09

Talento neturite. Gaila. Prašiau tik taip, ar ne. TV aš ir pats žiūriu. O kodėl jūsų jau negalima paklausti? Ko bijote? Jums draudžia turėti savo nuomonę? Tai kam rašinėjate komentarus, jei neturite nuomonės. Tada bent jau nurodykite, kad cituojate... Vieno žodžio atsakymas jus pilnai apibūdintų.

rasistui stasiui2017-07-28 13:03

ir čia tas visas vakarietiškas išsilavinimas?????? Kiek pamenų Maskvoje ir Leningrade buvo daug tų juodaodžių (bet ne negrų) ir ten kuo puikiausiai gyveno jie. Mūsuose, dėl geležinės sienos, tai buvo ypatinga retenybė. Daugiau buvo smalsumo, bet vargu, kad kas vaipėsi... O savo "išsilavinimu" amerika jau tais laikais garsėjo, kaip labiausiai neišprūsusi šalis. Tas pats ir Vakarų Europą lietė..

alius-Stasiui2017-07-28 12:58

Taip,toli tau Stasiuk iki vakarietiško išsilavinimo.Koks doras, vakarietiško išsilavinimo, pilietis vartoja žeidžiantį afrikiečius terminą negras.Fui.Turiu bjaurų įtarimą,kad ir tu aukštojoj partinėj mokykloj mokslus griaužei.

stasys2017-07-28 12:40

aliau ..pradėkime nuo to kad sutykęs negrą nesivaipysite .:) ir t.t .

stasys2017-07-28 12:38

130 .. TV rodė kad nešė , o ar teisingai ir ar su ta kaldrite įsisupus .. ne manęs klausiate .(trumpai)

alius-Stasiui2017-07-28 12:37

" integracija į vakaru visuomene galima tik per vakarietiška išsilavinimą".O kas Stasiuk yra vakarietiškas išsilavinimas?Paaiškink mums plebėjams,būk gerutis,nes aš jau išsigandau,kadangi tarybiniais laikais baigiau KPI,tai lyg ir neišlavintas?

stasys2017-07-28 12:34

Dzukui 109 .

stasys2017-07-28 12:33

Pagal Lietuvai reikalingus duju kiekius kainos skirtumas svyruos apie 30 proc. Tai yra tiek kiek Gazprom buvo suteikęs nuolaidas Lietuvai . Ir dėl tu investicijų gal tikrai reiktu kada prisėsti ir surašyti .. viską kas praslydo viešai per mediją .. Matyt žinote kad Lenkija užginčijo ES nutartį .. paskirstant produktotiekio Vokietijoje pralaidumus .. kurio nemaža dalis buvo skirta Gazpromui . Mums tikrai sunku kalbėtis ta tema kol nėra ant lapo padėstyta kaip visa tai atrodo . :) O kaip bus ?.. taip aš piešiu aštriu kampu perspektyvas, nes duju vartojimas Europoje kylą .. ta ir pats minėjote . Ekspertinei nuomonei reiktu pateikti skaičius .. o ju kaip matote aš stengiuosi vengti . Šiu dienu statistika rodo tik problemas bet padėti apibrėžti ateitį nė trupučio .. Aš vizgi manau kad šis energetinis skalūninis-duju resursas iš Amerikos galiausiai persikels ir į Europa ir jo pirma stotele taps Ukraina . Dujovežiai iš Amerikos plauks ir toliau ir tas sprendimas bus susietas saugumo lygyje . Kiek visame tame bus svarbi Lietuva .. kaip tranzito šalis be abejonės . Tinkamas verslo modelis vietoje ir laiku .. sėkmės rodyklis .. ta tai jau tikrai žinote . , o Lietuva tam sudėjusi taškus. Taip yra Rusijos faktorius .. bet Jis jau šalutinis .

> 126. stasys2017-07-28 12:30

Produktyviai rašote daug ir įvairiomis temomis. O gal pavyktų trumpiau, vienu žodžiu atsakyti? Radau kažkur, kad trumpumas – talento brolis. Nepasišiukšlinkite. Nuvalkiota tema, bet tingiu ieškoti... Pvz. Nešė Klonio gatvės mergaitę ar nenešė? Taip, ne?

>126.stasys2017-07-28 11:58

Tai va, kliedesių malūnėli, tokių kliedesių mes jau iki valios prisiklausėme, kai analogiški draugai "komunizmą" statė tautų brolijoje. Dabar 1 prie vieno 1 tą patį malate. Turėjome ir tą pačią "multi-kulturizmo" idėją, tokią pačią "laisvas judėjimas" po visą TSRS teritoriją ir tokį patį išsilavinimą ir net žymiai stiprasni, nei tą "vakarietiška išsilavinimą". Jei manai, kad skiriasi rusiška matematika, algebra,chemija, fizika ir kt. nuo vakarų, tai norėtusi išgirsti, kuriose vietose. Kiek žinau tas pats Niutonas ir Einšteinas tinka tose pačiose pusėse. Bet mes turime įdomesnių dalykų kaip ".. tik bandyti prisirišti prie tos senosios respublikos .." Ne, pirmiau išsiaiškinsime kur dingo "senosios respublikos" turtai, o tada ir apie tą "integraciją" pakalbėsime

Artūras2017-07-28 11:33

Jeigu pastebėjote tai šį apsišaukėlė, kurį save vadina kažkokia prezidente, kurios niekas nerinko, pati lenda prie kitu valstybių vadovų. Valstybių vadovai net nežino kas ji tokia. Jie mato kad kažkokia-neaiški braunasi pati tarp diskutuojančiu asmenų, kad tik kas atkreiptu į ją dėmesį. Juokiasi visi ten iš jos. Tokios įkyrios dar jie nematė. Jie nekreips dėmesio į jos kliedesius. Valstybių vadovai žino, kad jį niekieno nerinkta ir niekam neatstovauja.

stasys2017-07-28 11:25

Finis 117 .. suprantu Tamstos pesimizmą , bet kai bandote spėti ES ateitį .. pavartykite esamus skaičius kiek ir ko gyvena Europoje .. Tas pesimizmas gal kažkuria dalimi ir realus .. bet visa apimtimi tikrai ne .. Kaip jau sakiau suldu .. Europos problemas bus galima spręsti tik per jos atvirumą islamui. Uždaras islamas, kuri matome šiandiena, yra Europos problema.. bet ne to pačio radikalaus islamo .. o tam reikia keisti ne tik esamas švietimo sistemas bet ir numatyti visą eile pilietybei gauti reikalingu pokyčiu .. atsakymas ta pati Amerika .. nors joje ir klesti kai kurios rasizmo formos .. bet pilietinė platforma vis dar nepajudinama .. o bėdos puolusios Vokietija laikinos ..

stasys2017-07-28 11:21

Suldu 116... man keistai skamba toks tamstos vakaru kultūros apibudinimas .. Šitame nuolat besikeičiančiame pasaulyje Jus nieko kito ir neturite tik bandyti prisirišti prie tos senosios respublikos .. nors Europa skalaujanti multi-kulturizmo banga iš rytu ... jau daug metu keičia ja pačia iš vidaus . Problema išsilavinimas, ne islamas .. ir integracija į vakaru visuomene galima tik per vakarietiška išsilavinimą .. nes tokio dalyko kaip 100pr. asimiliavimas prie aplinkos ir aplamai nebūna .. Tai kad Europa gana smarkiai apleido ta sritį ir tinkamai neįvertino jos pasekmių ,.. dar nėra tragiškai nenusisekusi misija. Na Jus matote ta pati ka ir aš .. kylanti nepasitenkinimo banga emigracija privers peržiūrėti Europa tas programas iš esmės . O tie nepriteklių procesai trumpalaikiai .... na juk nemanote kad save ėdanti (laisvas judėjimas) ES iš vidaus gali ilgai gyvuoti tokia forma..? Čia šeip įdomi tema jei jos neskiesti specifine spauda .. ir jos sukeliančia erzelyne ..

skorpe2017-07-28 06:03

youtube.com/watch?v=v49ctDc40Ww ///Люди демонической природы (БГ 16.7) (Е.М. Чайтанья Чандра Чаран прабху) ======filmai.in/stigmata-anglu-kalba ///STIGMATA

to 1232017-07-28 04:25

Mūsų brangioji TSKPistė yra tikras puslaidininkis. Kas pirmas teisingai jai pajungs polius, to srovė ir tekės, ir bus net ištiesinta. Va, ES jau susvyravo, o mūsiškė - ne

T0mas J.2017-07-28 03:44

Lietuvos vadovė BNS agentūrai teigė, kad – tai stiprus signalas Rusijai, jog „Kremliaus energetiniai projektai ir kišimasis į kitų šalių vidaus politiką nebus toleruojami“. – Labai gerai, kai smerkiamas vienos šalies kišimasisi į kitos šalies vidaus reikalus. Tik gaila, kad mūsų TSKPistė to nedaro kai JAV kišasi į svetimų valstybių reikalus.

>1212017-07-28 03:30

Tokiam malonumui atsirastų daug vietinių ir net prisidėtų tokios garbės netekę. Ir tai būtų realiausia emigrantų grąžinimo programa, nei šiandien "auksaburnių" planuojamos

Darijus2017-07-28 03:15

Nr.120-am: O sąvoka Lietuvos piliečiai yra reali?

Integracija, bet kitaip2017-07-28 03:08

Jei Lietuvos piliečiai geriau pasistengtų, tai galėtų kuo puikiausiai konservatnikus, liberalsatanistus, miškų augalūs, kaip europiečius, integruoti musulmonų šalyse.

Finis germania--->116. suldu2017-07-28 02:53

Visiskai sutinku su Tamstos mintimis!

Darijus2017-07-28 02:52

Nr.116-am: O, pagauni mintį apie ką tu?

Finis Germania->113. stasys2017-07-28 02:50

1. Nuo kada islamas yra Europos kulturos dalis? 2. Ir nuo kada Vakaru Europos miestu, net klestinciu ir zavinciu savo architektura sostiniu, kaip pav. Paryzius ar Berlynas, gatves pasidare "pigios"? Netgi slykcios, apleistos ir pavojingos. Miestai paversti i getus! 3. Musulmonai niekada nesiintegruos, nes jie arba 1. nenori (kam jiems to reikia, jei jau dabar daugelyje miestu ar miesto rajonu ju yra demografine dauguma), arba 2. neturi teises (neleidzia koranas), arba 3. nepajegus (labai zemas issilavinimo lygis). O greiciausiai veikia visi 3 veiksniai iskart, nes jie gyvena koncentruotai getuose. Musulmonai atejo i Europa Europos uzkariauti, o ne integruotis! 4. Apie Svedija nera ka isvis kalbeti - ji jau prarasta! Musulmonai tyciojasi is vietiniu, o valdzia uzgniauzia burnas bet kokiai kritikai, nekalbant apie pasipriesinima!

suldu2017-07-28 02:27

visu pirma, as rasiau apie "vakarietiska",o ne apie "europietiska". "vakarietiska kultura" yra baltuju civilizacijos antonimas su visomis is to istekanciomis vertybemis( geromis ir blogomis). Musulmoniskosios kulturos ramstis yra religija, "vakarietiskosios" - respublika. "valymasis" turi prasideti, tik kad nebutu per velu, nes tai, tiesiogiai, itakos "vakarietiskos" kulturos, su visomis is to istekanciomis vertybemis( geromis ir blogomis), islikima. Tai bande pasakyti, paciu brutaliausiu imanomu budu, breivikas. toliau ..... tame ir beda, kad integruojasi mazuma,o didzioji dalis neisiintegravusiuju dauginasi su savo vertybemis. Deja, as juos esu mates ir zinau ka kalbu ir as pasislykstejas jais, neisiintegravusiaisiais - jie naudojasi visomis privilegijomis, duodami tik nenauda. Jie tarsi vezys, mintantis socialine sistema, kuri siurbia pinigus is pilieciu,o mainaisi suteikia tik chaosa, pradedant musulmoniskomis mokyklomis, baigiant musulmonisku paziuru politikais. jeigu europa neprades, kaip jus issireiskete "valytis" tai prognozes yra labai liudnos - religinis(pilietinis) karas. musulmonai nenusileis, klausymas yra tik toks, kiek europieciai leis save spausti i kampa. perspektyvos labai aiskiai matomos prancuzijoje

papildau 109.2017-07-28 02:26

Dar galime prisimiti kaip stasiuko bendrapartieciai stengesi "ivano" neprileisti prie mazeikiu naftos. Net dvi galvos atsiskyre nuo kuno, vetavo jų sprendimus atiduoti "Wiliams" tuometis Prezidentas, tai surado du chalujus, kurie sudejo savo prasus ant sutarties. Kitaip sakant, is Lietuvos nuosavybes konservatoriai isvoge Mazeikiu nafta ir padovanojo visiskai neaiskiai firmai. Net ne firmai, o bb zino kam, nes ta "firma" po kiek laiko "užvertė kojas". Elementarus, stasiuko mentalitetui atitinkantis biznis - pinigai pavogti ir pasidalinti su konservatoriais.

Finis Germania -> stasiui2017-07-28 02:19

1. Mielas "stasy", joks atvykelis nesiruosia atgal vykti! Atvirksciai! Maziausiai 6 mln. pasiruose jau dabar atvykti i Vokietija pas jau 2015 atbegusius! 2. Kas liecia Turkija: jos ekonomika isaugo Vokietijos deka, bet Vokietija nuskurdo. Kad ir toks pavyzdys: Turku seimos nariai, gyvenantys Turkijoje gauna Vokietijos sveikatos draudima. Ar tai ne absurdas? O vokieciai, kurie turi pinigu ir gerus issilavinimus jau dabar palieka Vokietija arba ruosiasi ja artimiausiu metu palikti. Tie, kas Vokietija palieka, kalba ne apie gera gyvenima uzsieny, o tik apie isgyvenima! Vokietijoje ir aplamai vidurio Europoje bei Svedijoje po 10-15 metu galios islamo istatymai ir sarija. Jeigu tamstai tai patinka - tai valio! Siulau pasiziureti dar viena filmuka apie nelegalu juodaodziu pervezima i Europa: FORBIDDEN NEWS - Reporting on NGO migrant vessel

stasys2017-07-28 02:07

suldu .. juk nesate matęs Europoje tu musulmonu niekur daugiau tik tuos kurie pigiomis gatvėmis šlaistosi ?? . Ir jei taip kaip galite teigti tai ko nesate pats matęs ??. Europietiška kultūra .. tai ta pati Dzuko žodžiais ‚demokratija‘ .. kuri pati iš savęs gali reikšti bet ką .. šimtas + vienas ožio spenys , jei nepatikslinsime ką po tais žodžiais (Europietiška kultūra ) manome. . O gal jau pamiršote kokia spalvinga ta Europa .. pradedant balkanuose musulmonais baigiant ta dalimi kuria vadiname Lietuva .? Aš neturiu argumentu Jus kaip nors įtikinti tik kaip siekiu pačiam plačiau pažvelgti per petį.. Islamas yra Europos kultūros dalis ir nieko čia jau nepadarysi .. Kiek Jis bus uždaras priklausys nuo to kaip klostysis kaltu - nekaltu paieška.. Didesnė dalis teroristu siautėjančiu Europoje tie patys Europoje gime musulmonai ... o klaidas teks taisyti . Beje ar žinote ambicingus Švedijos planus atrinkus maža ju dali likusius siusti pro duris ? Europa valosi , brexit tam ir puikus pavyzdys .

I08 komentare. Antanas2017-07-28 02:04

Labai "gerai" vyksta integracija musulmonų į vakarų kultūrą. Tie kurie "susikultūrina" akivaizdus pavyzdys Mosulo ir Raka miestai. (Jie jau sukultūrinti) Tie kurie nori integruotis suklupdo prie jūros ir liepia žiūrėti į vakarus, nors uždengtos galvos ir kerta galvas norintiems vakarų integracijos o Vatikanas traukia juos į šventųjų integracijos sąrašus? Šėtono šėlsmas šiuo laiku pasaulyje tik reikia laukti dar siaubingesnių dalykų.

trumpai2017-07-28 01:52

Viskas labai paprasta jei sankcijos suveiks europai tai yra pagrinde butent prancuzija ir vokietija stipriai nukentes,vadinasi jos mažiau skirs pinigu euro fondui,ir kadangi šios likusios senosios europos šalys yra pagrindinis ekonomikos lakomotyvas kitoms pašalpinėms labai stipriai atsirugs,netik per pašalpines kruopas bet ir investicinius fondus teks uždaryti,tad bijau dasišokinėsime.

Darijus2017-07-28 01:38

Nr.106-am: tai kodėl pykstate, kai pasakau, kad Durnių laivas plaukia geru kursu. PVZ. šį savaitgalyje Klaipėdos Jūrų šventėje? Duonos ir žaidimų. Romos imperija kur?

Dzukas > 102. stasys2017-07-28 01:38

Na kaip jus sakote pats, tai ne jusu sritis, bet bandote teiksti ekspertine nuomone. As nenusimanau baleto srityje, tai niekada ir nekomentuoju. :DDD Kas yra investicija as zinau, pats investorius. Ir jeigu, "uz ausu" pritraukt kaip investicija Klaipedos ir Swinemunde terminalus, pasakykit man kur matote investicijas Ukrainoje? As suprantu, kad pagal labai gudru uzslaptinta plana, ateityje bus milziniski pelnai... bus jeigu bus, o tu jeigu begale ir jie neprognozuojami, nes fantastikos lygyje. Tegu bus taip... bet "ligoniui" vaistai reikalindi siandien, rytoj jam bus reikalinga tik lavondengte. Tarp kitko, jus bent apytiksliai zinote papildomas islaidas skystoms dujoms palyginus su gamtinem dujom? O apie tas investicijas labai noreciau suzinoti. Baisiai idomu... Dar viena pastaba... pamenat tas sviesias perspektyvas su Independu? Kur gi tas investicinis efektyvumas? Tiek saldziu iliuziju ir visiskas snipstas. SGD terminala gali sau leisti gamtiniu duju isgavejas. Tai bus investicija. :DDD

suldu ->stasys2017-07-28 01:35

Panasu, kad jus tikrai nesuprantate apie ka rasote arba provokuojate. Integracija nera tik savo namu ivardinimas. integracija yra saves pritapatinimas prie esamos aplinkos. Sprendiznt is jusu komentaro, esu 90% tikras, kad neesate sutikes imigranto musulmono, svecioje salyje. Labai nedidele dalis imigrantu is musulmonisku saliu, integruojasi i "vakarietiska kultura".

stasys2017-07-28 01:26

105 Jus kaip ne įdijotas pirmiau ju (musulmonu) turėjote paklausti kokios šalies jie save laiko piliečiais ..tada viskas ir pasimatys .:) manau Jums ne lygis ginčytis su idijotais :))))

suldu2017-07-28 01:16

Lietuvos perspektyvos yra nuirios( ziurint is suverenios tautos puses) lietuvos teritorijos perspektyvos yra tolimesne integrcija i globalaus pasaulio chema, kitu atveju,deka isparduoto ir sugriauto nacionalinio turto, lietuvai batai ir labai sunkus. ES yra ,tarsi, juodoji skyle - iki tam tikro momento galima spardytis. lenkai yra geras pavyzdys - islaike savo valiuta,nesunaikino nacionalinio turto ir puikiai vystosi ekonomiskai( apie siu dienu realijas politikoje nerasau. Ar jus isvaizduojate, ka lietuva galetu pasiulyti, turedama savo atomine, integruota i dabartine elektros rinka? arba su mazeikiu nafta? is logisto, ji galejo tapti ir gamintoja. kiek dabar pinigu nuplaukia lenkams uz mazeikiu nafta? Lietuvos pamatai yra utilizuoti ir isparduoti.

to992017-07-28 01:09

tamsta idiotas,matyt nebuvot dabar Vokietijoje,ar anglijoj,ten juodukai nelaiko saves tos valstybes pilieciais,nes jiems idomus ,tik islamas ir musulmoniskos vertybes.turbut busi is judosiu gimines,kad taip lengvai parsiduoti linkes.

stasys2017-07-28 00:51

101 ..viduriuojate .

stasys2017-07-28 00:50

Dzukui 100 ... tai ne mano sritis . Apie tai jau ne vieni metai rašau ..dar gi tada kai Ševron tik pravėrė r. Europos duris ..deja tada sąlygos buvo kitokios .

stasys2017-07-28 00:43

Dzukui ..nematote nes neskaičiuojate kiek ir ko to regiono šalys investuoja į tas sritis .O apie tai daug rašoma . Šiandiena Ukraina gali dujas pirkti amerikietiškas ..per Lenkija ir jie ta padarys prieštaraujant visoms tamstos logikos skaičiuotėms . Realia nauda šalis gali pajusti ir kitaip skaičiuodama .:) Be abejo su sąlyga kad verslas turi turėti visas galimybes pirkti ten kur skaitys kad apsimoka .

>stasys2017-07-28 00:19

Stasy, ir vel eilini karta stebinate savo neismanymu. Utopisto kliedesiai ir tai per daug graziai pasakyta. 1) Apie kokias ".. Gazprom galės tiekti tik apeinant vidurio Europa" ? Is kur tada tas vidurys pirks dujas? Per tarpininkus, bet netiesiogiai is Rusijos. Genialu... 2) Gal galima bent 1% praplesti to "slapto plano" is tos pasakos: "skolinosi pinigus brangia procentine perspektyva permokėdama , bet išlošė perspektyva kitame"? Hmmm... gal sumazes dar 1 mln. gyventoju? Genialu... 3) ".. kaina ne esminis rinka reguliuojantys veiksnys" - uzduokite si klausima ekonomistams. Pagal jus Vokietija prades pirkti lietuviska iranga? maista? Genialu... Susumavus visas genialias jusu mintys, stasy, jus GENIJUS!!!! Kur buvote 27 metus pasislepes????? Vokietija po karo per 27 metus tapo vedanciaja salimi Europoje, po SUGRIAUTOS ir ISVOGTOS. o kur randasi Lietuva? Gal blogus akinius nesoju as?

Dzukas > 96. stasys2017-07-28 00:07

Dar pamirsau paklausti - Jus senai dirbate duju ir naftos rinkoje?

stasys2017-07-28 00:06

Finis .. įdomi pozicija , bet neigti jos manau man ir nereikės .. viska parodys laikas. Vykdoma politika Merkel turi ir kitas paskatas . Pasižiūrėkite kaip Turkija ekonomiškai suklestėjo ,.. jos bendruomenei išaugus Vokietijoje . Apie nutautinimą ten nėra net kalbos .. taip yra pavojus kad tokios išaugusios bendruomenės taps svarus veiksnys jos motininėje žemėje, bet demokratinės valdymo formos gali į šalį ateiti tik savo tautiečiu kojomis. Vietinis politinis segmentas labai ribotas demokratėjimui veiksnys .. jei nekalbama Ukrainietiškos revoliucijos pav. Imkite Lietuva .. kiek gi reikėjo laiko kad vietinė sistema apšiltu kojas ir nustotu kalbėti visiems suprantama kalba . Ne ne Finis .. tai ką siūlote kaip tik nepaaiškina kodėl Merkel tokia bloga .. ji atvėrė Vokietijos duris , sustiprino jos ekonomika darbo vietomis .. o asimiliavus dali emigrantu jie grįš iš kur atvykę... ir traukos centras bus ne Europa ES .. o Vokietija .. o tai galia - lyderystė ..

Dzukas > 96. stasys2017-07-28 00:04

Gal ir niekus... Apie Lietuvos perspektyvas as nekalbu, nes nekalbu apie tai ko nera. Artimiausiu laiku ju nera! Kaip ir kas bus po Grybauskaites, paziuresim, pamatysim, nor dideliu iliuziju neturiu. Nematau Vedlio.

stasys2017-07-27 23:52

aAlgirdui ..teisingai sakote nesusidėkite su stasiu ..apsuksiu galva ir išpurtysiu kišenėje likusius skatikus ,..tai pats geriausias argumentas tinkantis tamstai .:)

stasys2017-07-27 23:39

Dzukui 83... Niekus kalbame Jus apie pigia rusiška kaina aš apie Lietuviškas perspektyvas .. be abejo mes čia nesusieisime . Man nėra svarbi Rusiška kainodara , Lietuvoje juridiniai asmenys gali dujas pirkti kur įsigeis .. o konkurencija esminis faktorius to. Jei suskystintų duju rinka išsiplės apjungiant ir kitas šalis .. pasiūlant Gazprom dujoms alternatyvas, kad ir brangesnes šiuo metu .. tikslas bus pasiektas . Čia svarbi konkurencinga rinka .. Dzukaiti .. taip kaip mažosios šalys ne daug vartoja kiekviena iš jų atskirai negali sukurti derybinės galios . . Ateis toks laikas .. kai dujas Gazprom galės tiekti tik apeinant vidurio Europa .. ir Jis taps vienas iš daugelio tiekėju ilgame sąraše. Aš kalbu visai apie kitus dalykus .. kaina tik vienas iš derybos objektu . o tai ka vardinate skurdus Ukrainos interesu palyginimas ... nematantis kodėl Porošenkai taip svarbu kad Amerikiečiai realiai įkeltu koja į Ukraina .. ir kas nulemia kreditavimo, tokiu kaip Modis, skaičiukus .. Lietuva savo laiku darė panašius sprendimus skolinosi pinigus brangia procentine perspektyva permokėdama , bet išlošė perspektyva kitame .. Jei viską taip siaurai vertinsite nuspėti kas lauks ateityje taps neimanoma, nes nevertinate ir kitus faktorius žiūrint į priekį . Pabandykite laisvu sau laiku susidėti viską į lentynas .. kaina ne esminis rinka reguliuojantys veiksnys .. Ir pigios dešros prastuomenei ūbavimais jau nieko Lietuvoje nesugraudinsite .. Verslo planą Lietuva turi ,.. tik bėda kad apie ji nedaug kalbama detalėmis . O dėl priešpriešos su Rusija .. tai tik verslas kaip pats sakėte .. ir jam taisykles diktuos kiti, kad ir nedaug šiuo metu perkantis .. bet .. vėlgi Jus žiūrite tik į tai kas padėta po nosimi .. o lenku interesai daug didesni .. gal net turėti savo duju eksportą .. apie tai juk kalbama puse lupų jau seniai .. meskite Jus laukan tuos savo stereotipus .. prie tokio požiūrio tie kas šiandiena buvo karaliais rytoj taps elgetomis .. Viską lems abipusė nauda .. o ne pigios kainos veiksnys .

Dzukas > 94. Finis Germania2017-07-27 23:25

Taip, tikslas butent tas. Suplanuotas ir nuosekliai vykdomas. Pirmoji faze - zut but sunaikinti Tautas.

Finis Germania->stasiui2017-07-27 23:17

1. Tai ir yra 3 pagrindiniai argumentai Merkel diktaturai ir fasizmui pagristi, kuriuos as isvardinau. Kas cia neaisku? galiu tik patikslinti: jei Merkel butu vokiete, sakyciau, kad tai auto-rasizmas (= rasizmas pries savo pacios tauta), bet, kadangi ji yra lenku zyde, tai tada galima vertinti kaip saves iskelima virs Vokietijos/ES galiojanciu istatymu ir vokieciu tautos, per prievarta vokieciu tautos atzvilgiu privilegijuojant islamo ispazinejus. 2. Daug kas Vokietijoje (kaip ir tamsta Grybauskaites atzvilgiu) vis bando sakyti, kad tai klaidos. Deja, tai nera klaidos, o planingai ir sistemiskai vykdoma "naujosios vieno pasaulio tvarkos" programa. Sios programos tikslas - pasaulis be sienu, be valstybiu, be naciju, su vidutinio darbui tinkamo IQ sviesiai rudais zmonemis, valdomi is vieno centro. Ar tai ne tautu genocidas? Ir jis vyksta zingsnis po zingsnio! Tik aklas ir kurcias arba nenorintis to matyti nemato.

Dzukas > 89. aAlgirdas-Dzūkui(71)2017-07-27 22:57

Nieko baisaus, as pakantus "sveikai" kritikai. Pono "E" as kaip ir ne komentuoju, gal karta netycia. Kas link pono "stasys" jau kazkaip rasiau - Is esmes as nieko neaiskinu konkreciai Stasiui, aiskinti galima tik tam kas domisi. Komentuoju kai matau skleidziant atvira deza ir neturiu tikslo "mokinti" Stasi. Komentarai skirti kitiems lankytojams, gal kam nors tai padeda daugiau ka nors suzinoti. Gal kas nors nores pasigincyti konkreciu klausimu. Visu patirtis skirtinga, as ir su malonumu suzinociau ka nors nauja.

Puskovo komentaras2017-07-27 22:43

youtube.com/watch?v=rtxNZzkU7MY

stasys2017-07-27 22:28

Finis .. na bent pabandykite argumentuoti ta dalį kur Merkel sulyginote su fašizmu ..apsieinant tik su KONKREČIAIS FAKTAIS ..punkt. 1-2-3 . Gyliau nekapstysiu per gylus prieštaravimai mūsų pozicijose .

Dzukas > 88. Panzer2017-07-27 22:24

Taip ir yra. Pacios "ziauriausios" sankcijos, kurias ivede JAV ir jos sajungininkai, tai 1989 metu sankcijos Kinijai. Tuo metu Kinija buvo viena is skurdziausiu saliu. Paziurekit dabar...Kur Kinija ir kur JAV?

aAlgirdas-Dzūkui(71)2017-07-27 22:21

nuoširdžiai atsiprašau,kad kišuosi ne į savo reikalą, bet ... baikite aiškinti neišmanėliui ( o gal tiesiog provokatoriui ) "Stasys elementarius dalykus. Mano galva jam tai visiškai neidomu o Jūs tik gaištate laiką, kurį galėtumėte panaudoti rimtesniems darbams. Manau, kad jei nebekreiptumėte dėmesio į ponų "Stasys" ir "E" komentarus dėmesio JIE savaime atkris ir nebeterš portalo. Pagarbiai

Panzer2017-07-27 21:57

Turiu klausimą visiems: Ar nemanote, kad jav sankcijos prieš Iraną, Rusija ir Šiaurės Korėja labiau kenkia jav nei toms valstybėms? Kiek teko žiūrėti Indijos ir Kinijos pasisakymus, jie vykdys prekybą su visomis 3 šalimis, be to Kinijos ir Šiaurės Korėjos prekyba padidėjo 40%. Mano manymų net jei Europa palaikytų sankcijas, kas yra abejotina,nes kertasi su Europos interesais, jav pati save stumia į kampą ir būdama desperatiškoje padėtyje daro klaidas. Europa savo rinka gali konkuruoti su jav, o ne būti jos šuniuku.

senis2017-07-27 21:38

Putinas situacija valdo. Greit baigsis papulkininkes Magnolijos kadencija, tegu ji pavaro ant Rusijos kuo skambiau, tokia situacija. Konspiracija ipareigoja, bus lengviau prastumti i NATO vadovybe. Vadovaudama ES finansams, sukure tokia krize, kad visi dziaugiasi, bus paskutine NATO vadove.

Dzukas > 85. suldu2017-07-27 21:37

Lietuva kazkodel vengia tarpuvalstybiniu sutarciu, gyvybiskai svarbiose, ekonomikos srityse. Cia turbut tipo "laisva rinka", valdzia nesikisa i ekonomika. Tiesa tik tiesiogiai...

suldu2017-07-27 21:11

Gazprom duju kaina ir buvo auksta tik todel, kad lietuva jas pirko per 2 ar 3 tarpininkus.

Finis Germania--> stasiui2017-07-27 20:52

1. Kokiu argumentu Tamsta nori? As aiskinu suprantama kalba ir be uzuominu, Kai tuo tarpu Tamstos uzuominos visai be rysio. Jei dar truksta informacijos ar papildymo - viska ir visomis kalbomis dar(!)galima rasti internete! Bet as negaliu padeti, jei tamsta turite kognityvaus issivytymo problemu. Toki atveju galiu pasiulyti tik masiniu mediju zinias ir laidas. 2. Prie ko cia Schröder'is ir stalino anukai?

Dzukas > 71. stasys2017-07-27 20:37

As nesuprantu apie ka jus, nejaugi taip sunku kalbeti trumpai ir aiskiai. Zodziu prirasyta begae, info - nulis. Kazkokia Grybauskaite su Vyciu, Trampo ir Putino charakteriu bruozai, kazkokie pirminiai, antriniai speliojimai. Jeigu pamiesot, kalbejom apie energetika ir garbingos trijules itaka Rusijos energetiniams istekliams, apie Trampo piarinius pazadus. Jus ka siuo klausimu galite pasakyti, naudojant konkrecius skaicius? Man nereikalingos nuorodos, as energetikos srityje jauciuosi kaip "zuvis vandenyje". Todel teigiu, kad garbingos trijules atsisakymas pirkti dujas is Rusijos, Rusija net nepastebes, bet ta trijule sumokes nemazus pinigus uz savo kvailuma. Jeigu jus skaitote, kad skurdinti savo sali del svetimu interesu yra teisinga, tada neturiu klausimu, bet kvieciu bent pranesti savo pilieciams, kad jiems reikes moketi brangiau. Kas del Trampo piariniu pazadu, tai nepaisant brangios kainos, JAV galimybes tik 4 mlrd. m3, tai 1% nuo Gazprom galimybiu. Todel pirksit tas pacias Gazprom dujas, bet per tarpininkus brangesne kaina. 2016 metai keletas "protingu", tame tarpe ir Lietuva, atsisake pirkti rusu dujas tiesiogiai. Veliava jiems i rankas... Nepaisant, kad Rusijos duju nepirko, Gazprom pardave i Europa 180 mlrd. m3, nors dar 2015 buvo parduota 156mlrd. m3. Tai kaip, pajuto Gazprom "oportunistu" isdaigas ar ne? Pajuto tai "maistininkai" savo kisene. Ukraina pirko rusiskas dujas 100%, bet pas slovakus, austrus ir vokiecius. Per metus permokejo 1 mlrd. 200 mln. Lietuva pirko neva pas norvegus, o jeigu tiksliau tai per norvegus, nes norvegisku duju buvo tik 40%, 60% norvegai tieke i Lietuva perpirke rinkoje. Kiek permokejo Lietuva sunku pasakyti, nes Klaipedos terminalas tai "juoda skyle", bet uz dujas mokejo 150 doleriu brangiau, nei rusu kaina. Man visiskai juokinga klausyti tu "kaliausiniu" pareiskimu. Trampas jau "isdulkino" Ukraina su anglim ant 260 mln. , portugalus su dujom. Dabar atejo metas "dulkinti" ta trijule su dujom. :DDD As zinau, kad zmogus padaras kvailas, bet gi ne iki tokio lygio. As jau sakiau - kiekvienas turi teise pirkti pas ka nori, bet nereikia tada saukti - "dabar mes jau parodysim rusams". Amerikieciai rusams ne konkurentai. Rusams visiskai vienodai rodo pas ka jus pirksite dujas, pas juos tiesiogiai, ar ju dujas per tarpininkus. Nuo to pas rusus nieko nesikeicia.

stasys2017-07-27 20:37

Finis ..gal turi ir konkrečiu argumentu savo teiginiams .? jei jau Gerhardas Šrėderis tom pareigom netinka ..gal tada Stalino anūkas su schruščiovo kaliošu butu vietoje ?

Finis Germania2017-07-27 20:28

Merkel fasizmas ir tautu genocidas! 12 "minkstu" Merkel-diktaturos metu=hitlerio 12 hitlerio diktaturos metu! Diktatura: 1. Nera opozicijos nei bundestago viduje, nei zu jo ribu! 2. Tauta visiskai paralyziuota multi-kulti-tolerancijos ir "naciu-vezdo". --> Jei tu nesutinki su valdzia bet kuriuo klausimu ir esi teisus - esi nacis! Todel joks dialogas tarp valdzios ir tautos negali buti imanomas! 3. Merkel pamyne Vokietijos Konstitucija, ES ir Vokietijos istatymus ir isipareigojimus tiek finansu, tiek sienu saugumo klausimais! Merkel stovi virs visu istatymu, taip kaip stovejo Hitleris! Islamas cia pasitarnauja visos Europos tautu isnaikinimui! Orwelo "1984" metodu vyksta tautu pasipriesinimo uzgniauzimas, kai tuo tarpu islamo ispazintojai turi visas teises!!! Visiskai atmetama tai, kad islamas - tai tik invazijos i Europa ir jos uzkariavimo priedanga!!! --> Tokio genocido, kuri dabar vykdo Merkel, pavydetu ir pats Hitleris! Grybauskaite siuo atveju vykdo Merkel (=super-Hitlerio) dar baisesne nei prieskario Lietuvos politika!

U-2 to 77. stasys2017-07-27 20:00

Stasiukasai, zinojau, kad tau svetima klasikine opera, literatura, teatras(isskyrus Tvartelio leliu) bet, kad tu neskaitei net pasaku - nezinojau...

skorpe2017-07-27 19:41

„Žinoma, kad sunkiau auginti globon paimtą vaiką negu savo, todėl pasaulyje yra sukurta pagalbos sistemų globėjų šeimoms ir jos kainuoja gerokai pigiau negu institucinė globa“, – atkreipia dėmesį vaikų psichiatras Dainius Pūras. Jam pritaria ir Žmogaus teisių stebėjimo instituto laikinoji direktorė Dovilė Šakalienė, apgailestaujanti, jog valstybė išleidžia šimtus milijonų litų bei Europos Sąjungos teikiamą paramą netinkamai investuodama į sovietmečio palikimą – dideles globos įstaigas.

U-22017-07-27 19:13

Augdama ir vyriskedama, gerb.Bestija darosi panasi ny rusiskos pasakos veikeja Kalaboka. Jis ir nuo babuskos pabego ir nuo dieduskos, nuo vilko ir nuo lapes o dabar, pasiunte nx. ES su jos vienybe ir netgi paty Junkera. Tikiu, kad JAV Kongresui, toks gerb Bestijos paziuru stabilumas ir nusakomumas turetu baisiai imponuoti.

iš kur tas nesirūpinimas?2017-07-27 19:00

Kokios tautybės Grybauskaitės tėvasir motina? Iš kur toks nesirūpinimas lietuviais - apie milijonas išvyko, kiti žudosi, didžiausia atskirtis tarp turtuolių ir vargšų, iš neturėjimo ką valgyt daugiausia nutukę nuo ubagiško maisto - bulvių ir aliejaus?

to stasys2017-07-27 18:55

Taigi, statsy, kas jums suteikė Dievo teises spęsti kas yra teisus, o kas "..bet tas literatūrinis esamu įvykiu kraipymas". Mano giliu įsitikinimu, jūs ir esate įvykių literatūrinis kraipytojas. Yra tik įvykiu interpretacijos pagal kiekvieno supratimą. Priversinis primetimas savo supratimo kitam, yra nusikaltimas. O būtent tuo šiandien ir užsiiminėja oficialiuoji valdžia

Vadakste2017-07-27 18:45

Pone Prezidente Dalia , o kur poensininkams pensija nors 400 Euru , kas turi virs 40 m. darbo stazo , kad nereiketu imti paskolu is banko malkoms nusipirkti. Ne apie kazkokias sankcijas galvok , o gavok ,kaip Lietuvos zmonems isgyventi oriau, be didziuliu problemu. Stop karams ir ginklavimuisi. Zmonijai reikalinga taika , darbas ir duona Ponia Prezidente Dalia.

skorpe2017-07-27 18:26

youtube.com/watch?v=J_5gC5fv7Y8 ///❖ ВЕДЫ ❖ Плоды Демократии или Санньяси в Подарок — Леонид Тугутов: "Лакшми Нараяна Дас

56. Minties korekcija dėl Anfisos2017-07-27 18:24

dėl Anfisos. Ne visi suprato tokio "sprogimo" .Ne, sprogimas buvo ne dėl jos pagarbos Prezidentei, bet dėl neeilinių fantastiškų žinių kaip "..eiles kitu desniu pazeidimu - fizikos, chemijos, geofizikos, molekulines biologijos, geografijos ir demokratijos principu...". Dar negimė pasaulyje toks žmogus, kuris galėtų VISKĄ ne tik paaiškinti, bet ir įrodyti. NEBUVO iir NEBUS tokių genijų!!! Viską žino tik palatos pacientai...

SC2017-07-27 18:24

init-tv.lt/main.php/id/5854/lang/1

skorpe2017-07-27 18:22

filmai.in/prizrachnyj-patrul-rusu-kalba ///ПРИЗРАЧНЫЙ ПАТРУЛЬ ===========youtube.com/watch?v=BTOsDwgEoGs ///❖ ВЕДЫ ❖ «Ведические Истории» История о Человеке с Шикхой — Леонид Тугутов: "Лакшми Нараяна Дас"

Prašalietis2017-07-27 18:22

Kaip matosi po JAV organizuoto ir finansuoto Maidaninio perversmo,po TSRS sugriovimo vis buvusi"niekieno"Ukraina,niekaip"neprisijungia prie civilizuotų vakarų". Vietoje to,kad Ukrainos pajungimas"vakarų globai"būtų sustiprinęs JAV ir vakarų pozicijas prieš Rusiją ir pasaulyje atvirkščiai,jas susilpnino. Savo laiku Rusijos dovanotas ir atsiimtas Krymas nieko jau nedomina. Darosi neaišku,kaip bus su Donbasu ir Lugansku bei kitais etninių rusų gyvenamais rajonais Lenino ir Stalino"dovanotais"TSRS teritoriniam dariniui vardu Ukraina. Taigi,ketvirti metai eina,kai belieka"stiprioms" JAV su visais vakarų satelitais tik visa gerkle šaukti rusai ateina ir be paliovos"stiprinti" savo"visokias pozicijas"Rusijai argrąsyti. Kuo daugiau JAV su visais satelitais stiprina savo"visokias pozicijas"prieš Rusiją,tuo daugiau su vis didėjančia baime priversti šaukti- rusai ateina- vis stipriau,ir jau pradeda net šaukti,kad stipriausiai ir kiečiausiai pasaulio valstybei JAV Putino Rusija pastatė savo"kentą"Trumpą į JAV prezidento postą. Su Maidaniniu perversmu Ukrainoje atėjo"nuostabūs laikai",kai"pasaulio šeimininkui"JAV su visa savo vakarų chebrai tik ir beliko visa gerkle šaukti,gasdinti kitus ir save Rusijos grėsme ir tikėtis,kad tai nors kiek išgąsdins ar sulaikys Rusiją ar Kiniją...

skorpe2017-07-27 18:15

KOKIA JI APGAILETINA !!! JI NET NE MOTERIS .... ono......filmai.in/stigmata-anglu-kalba///STIGMATA === youtube.com/watch?v=h3QUr-Hl06Q ///❖ ВЕДЫ ❖ Духи, Мантры, Сны, Чакры, Космология, Виманы — Леонид Тугутов: "Лакшми Нараяна Дас" ================ M E L A G E , kazin kuo ji atgims kitame gyvenime, o jau Lanzbergio dinastija tai tikrai kriukses :)?

yel“l“ow submarine to 62. žopa2017-07-27 18:09

na, neverta nutylėti to “visiškas idiotas“ vardą :)) - padarysiu tai už tamstą aš: ogi vis ta pati, nepakartojamo ir neprilygstamo blondinumo (kurtizaniškumo) moterėlė , vis ta pati litchuanijos dalia ! - dalia kolaborauskaitė :) - tik jos ankstyvasis kolaboravimas tėra vaikų žaidimukas su smėliuku, lyginant su vėlyvuoju - dabartiniu ...

SC2017-07-27 18:08

KOL GRYBAUSKAITE kraunasi daiktus...reikia dar vis parekti, kAD RUSAI PUOLA....... Vagonus kol susikraus , reikes pora menesiu....o siu metu pabaigoj ir EU nebus, tai i koke nors sala issikraustys ir tiek ziniu, pasidarys plastine operacija ir gales bezdeti iki savo apgailetinos pabaigos....

žopa2017-07-27 17:58

Neįsivaizduoju,kaip galima pasiekti tokį kvailumo laipsnį,kad visiškai nesiorentuoti aplinkoje.ES jau suprato,kad be Rusijos Europoje nebus priimamas joks globalus sprendimas,jeigu tai palies Rusijos interesus.Kaliningrado sritis ir Krymo pusiasalis tai du nepaskandinami"lėktuvnešiai"prikimšti pirmaklasės karinės technikos,kurios neturi NATO.Tik visiškas idiotas gali nesuprasti kokioje šūdinoje padėtyje esame.

alius>562017-07-27 17:05

Kiškuti kas atsitiko?Juk jūs gėjų brolijos atstovai garsėjate tolerancija,švelnumu,o čia drabstaisi kvailiais į kairę ir į dešinę.Negražu įžeidinėti mergaites.Fui.Prisipūsk savo barzdotą lėlę,pasportuok ir įkarštis atvės.

jooooo2017-07-27 16:50

Tvarkingai. Komanda-fas....

aAlgirdas-anfisai(55)2017-07-27 16:26

nuostabu, man regis Jūs įnešėte į diskusiją naujo VĖJO ----- JUODAI pritariu --- šedevras, kurio nesuprato (man galva) komentatorius (56)

Panzer2017-07-27 16:10

Skystas tas protelis ltvnews. online opozicijos, bando įrodyti kad Lietuva turi kažkokį žodį, darosi panašus į durniu namuose vaikščiojanti Napoleoną, kuriam atrodo kad jis didis karvedys. Lietuvai iki Lenkijos dar ojojoj, o apie pasaulinę reikšmę Lietuvos net kalbėti gėda. Turbūt žmonės supranta kad pirkti ar nepirkti karinį metalo laužą sprendžia ne Lietuva, nuo mūsų niekas nepriklauso. Todėl reiktų nusiraminti "patriotams" nes jokio žodžio mažosios valstybės neturi ir neturės yra tik įsakymai, o jau kaip juos pateikia Lietuvos piliečiams mūsų parsidavę politikai tai jų fantazijos reikalas. Praskolintoms mažosioms valstybėms mokėti daugiau nėra jokio skirtumo, svarbu ką gaus mainais. Vokietijai reikia turėti alternatyva jav įtakai Europoje todėl ir nori rusiškų dujų.

velesas>56.2017-07-27 15:31

"... O, čia tai kvailumo etalonas!..." Tiesą sakant... čia apie ką? Spėju, apie save?

> Anfisai2017-07-27 15:17

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD O, čia tai kvailumo etalonas!!!!!!!!!! Stasy, lygiuokis prie jos protelio lygmens!!!!! Retas egzempliorius!!!!!!!! Simtmečio įvykis. Anfisa, tikrai rustumėte be galo daug bendrų temų su stasiu, nepraleisk progos susipažinti su proto broliu.

Anfisa2017-07-27 15:08

Juodai pritariu prezidentei. Juodai. Lieka tik papildyti: Valstybes Departamento pareiskimas. > JAV rimtai susirupine padaugejus gamtos desniu pazeidimu atveju is Rusijos puses siuose srityse - aerodinamikos, radio-elektronines kovos, priesraketines gynybos, dirbtiniu cunami kurimo, zaliuju zmogeliuku valdymo, taip pat eiles kitu desniu pazeidimu - fizikos, chemijos, geofizikos, molekulines biologijos, geografijos ir demokratijos principu. Todel JAV priverstos vel, atsakant, ivesti eilini sankciju paketa. ... Dveskit, vatos...

to stasys2017-07-27 14:59

Stasiukai, žmonėms yra įdomu sužinoti kaip tu tarnaudamas rusų armijoje stovėjai pirmose eilėse ir pirmas priėmei "boevuju prisiagu" ir "služenije Sovetskamų Sojuzų". Pasidžiauk kartu su mumis už tavo gautas "počiotnas gramotas" ištikimai ir visa atsidavusia dvasia tarnaujant TSRS ir komunistų partijai. Juk labai graži praeitis negali būti užmiršta

Dzukas > 47. stasys2017-07-27 14:57

O kokia nusistovejusi kainodaros politika duju sektoriuje? Aisku, jeigu zinote. Ten labai paprasta kainu formule. Ji buvo, yra ir bus. Dar butu idomu suzinoti kokie Lietuvos interesai ilgalaikeje perspektyvoje ir kas juos lemia? Sakau saziningai, man nepavyko to suzinoti.

Dzukas > 45. stasys2017-07-27 14:50

Vel miglos ir uzuominos. Galima paoperuoti skaiciais? Nemanau, kad kazkam aisku kieno kalbama ir kaip kalbama. Kokie skirtumai ir kur jie slypi. Reikskit savo mintis aiskiai...

Dzukas > 42. stasys2017-07-27 14:43

Man keista jusu reakcija. Nera jokiu stereotipu is esmes, yra tik ekonomika. Prie ko cia NATO ir ES? Man juokingas tas jusu "laikas praejo". Kur praejo ir kada? Alternatyvu kainos klausimu kolkas nera ir artimiausiu metu nenusimato. Yra teise pirkti brangiau ir ir i ja nieks nesikesina, bet tada reikia aiskiai pasakyti zmonems, kad mes del tokiu tai priezasciu mokesim brangiau. Siuo atveju vertetu paklausti zmoniu ar jie sutinka su tuo, vartotojai tai jie ir moka jie, o ne Grybauskaite su kompanija. Lengva piarintis svetimos kisenes saskaita, turekit drasos pasakyti tiesa. Jus nepykit, bet smulkios Rytu Europos salys nieko negali parodyti, isskyrus plika savo uzpakali. Smulkioms Rytu salims reikia ne kazka tai "rodyti", o uzsiimti savo ekonomika ir gerbuviu. Tiesa, nereikia kalbeti visu Rytu Europos saliu vardu, nes kitos ir pasake savo zodi. Po Trampo vizito i Lenkija nieks nepasikeite ir nepasikeis, kas realu, tai kad Trampas nieko negali pakeisti, jeigu ir noretu. Paprasta matematika - "2+2 = 4" ir ne Trampo valioje padaryti "5". O moketi brangiau nieks nedraudzia, tai laisvas pasirinkimas. :DDD Nepykit, bet energetikos tema, tikrai ne jusu "arkliukas". As pasiruoses isklausyti nors viena, bet konkreciai, priestaravima. Nemegstu "miglotu" uzuominu...

panele Grybauskaite yra melage2017-07-27 14:30

ji sake ,kad nuo sankciju rusijai Lietuva nenukentes ,melas . ji sake ,kad ivedus eura kainos nesikeis .melas apkalta jai

Cool Trump Great Amerika iškarš kailį EU2017-07-27 13:58

WAV WAV

kurgi ne2017-07-27 13:34

Juodame kapitalistiniame pasaulyje,kur dėl did.pelnų sukeliami didž. karai,kur žūsta šimtais tūkstančių niekuo nekaltų,o kai Lietuva ES pirmauja korupcija,atskirtimi,eilinių žmonių didž.ES skurdu ir savižudybėmis ,mūsiškiai šitaip draskosi tik iš patriotizmo ir dėl demokratinės šalies valdo?

stasys2017-07-27 13:18

46 ..kalba eina ne apie kaina, o apie dujų sektorių ir joje nusistovėjusia kainodaros politika. Kuri aišku lemia daug visko ...tik ne Lietuvos interesus ilgoje perspektyvoje.

> 45. stasys2017-07-27 13:02

Tikrai taip. Ypač jei perki ne iš savo kišenės ir tereikia rūpintis kiek joje po tokių pirkimų eurų padaugės. Gerai uždirbat komentarus rašinėdamas, jei net prekių kainos nedomina. Kas tiek moka?

stasys2017-07-27 12:55

aliau ..nėra taip kaip kalbama ... skirtumai slypį ne lentynos kainoje.

alius-Stasiui2017-07-27 12:52

Neblogą alternatyvą matai pirkti dujas tris kartus brangiau.

stasys2017-07-27 12:50

aliau .. tau tas faktas galėjo suteikti daugiau šansu ir toliau svajoti apie tai ko nėra. D.Grybauskaitės politinė karjera Lietuvoje ..reikš ta pati kas Vokietijai Merkel .:))

stasys2017-07-27 12:48

Dzukui.. įsikibus į kelis stereotipus įvykiu krypties nepaaiškinsite . Čia juk aiški Lietuvos pozicijoje esanti takoskyra tarp NATO ir ES (v. Europa) ir tam be abejo turėtu būti kitas paaiškinimas . :) Pigus energetiniai resursai iš Rusijos buvo svarbus .. kol nebuvo kitu alternatyvu .. deja tas laikas jau praėjo . Smulkios r. Europos šalys apjungusios savo energetinius interesus gali čia Rusijai parodyti nosį, .. o kaina kaip argumentą palikti antrame plane . Po Trumpo Lenkijoje vizito toks scenarijus tapo labai realus . Lenkija apie tokias ambicijas jau prakalbo pilnu balsu ... Lietuva to irgi neslėpė .

alius2017-07-27 12:42

Na pagaliau nors žinome kas yra tikrasis šeiminikas.Gerai ponia prispausta pindosų,kad ryžosi spjauti į eurosojuzo barzdą.O panelė,Briuselio postą,po kadencijos pabaigos, matys kaip savo ausis.

na taip2017-07-27 12:02

Koks idiotas gali atsisakyti pigiu resursu is rytu. Ir koks idiotas gali atsisakyti dar ir savo biznio su rytais vardan "demokratijos". Zemes ukio produkcijos embargas tai tik virsuneles, bet kai sankcijas nori ivesti ir visam kitam, tai briuselio kopustai pagalvojo, kad tikrai - jie ne idiotai.

yel“l“ow submarine apie 29. Iš M. Saakašvilio atimta Ukrainos pilietybė2017-07-27 11:42

niekas taip nedžiugina, kaip pjautynės litchuanijos draugų(vorų) trilitriake :))

SS2017-07-27 11:34

Anot Landsbergio - Lietuvoje šunauja.

partškola. džorštaunas2017-07-27 10:57

inturistas,gelda,snoras...

aAlgirdas2017-07-27 10:42

tai tik dar karta patvirtina neabejotiną TIESĄ - žmogus iš esmės nesikeičia jis tik prisitaiko. Grybauskaitė buvo ruošiama vadovauti tarybiniais laikais ir ji to siekia ir dabar. Ji tik užmiršo, kad pasaulis keičiasi ir ........ vis pirmoji stebina pasaulį

////////2017-07-27 10:04

o ko galima tiketis is lietuvos kenkeju konservu gaujos daugiau

su kuo ir prieš ką tu eini?2017-07-27 06:36

net JAV neslepia, kad sankcijos prieš Rusiją, tai sankcijos prieš Europą.

dėl Saakašvilio2017-07-27 04:39

Norėtųsi išsamaus komentaro apie tai iš d grybauskaitės ir l linkevičiaus

Man2017-07-27 04:35

ta fotkė primena karinės kafedros stroevuju podgotovku.

Dzukas > 28. Panzer2017-07-27 04:33

JAV bando zut but issilaikyti ir nenugarmeti i bedugne, todel ir reklamuoja save is visu pusiu. JAV dar galinga, bet senai jau nebe galingiausia. Retkarciais man gaila paprastu amerikieciu, taip kaip mulkinami jie, mazai kas mulkinamas.

Adamkaus draugas Saakašvilis2017-07-27 04:29

Ateity bus laisvos Lietuvos Ministras Pirmininkas. Mokinkimės ruskai.

Iš M. Saakašvilio atimta Ukrainos pilietybė2017-07-27 04:23

Vieną "atidirbusią medžiagą" jau didysis šeimininkas nurašė. Po metų kitų ir parasionką nurašys, nieko naujo. Šventame kare prieš Rusiją iki paskutinio gruzino, ukrainiečio, lietuvio pastumdėlių visada atsiras.

Panzer2017-07-27 04:02

Dzukas, kartais pagalvoju, kad jav yra taip nusiritusi, kad ne gėda šaukti ant viso pasaulio kad rusai jiems prezidentą išrinko. Dedasi galingi, o čia prašau, Rusija renka prezidentus visam pasaulyje...

Dzukas > 18. žino ką daro2017-07-27 03:55

Visiskai sutinku...tuo geriau ir stabiliau bus Rusijai. Koks tamsta prorusiskas... begedis. :DDD

Dzukas > 14. Panzer2017-07-27 03:51

Tdomiausia yra tai, kad pries keleta dienu, JAV Demokratu partijos vadovas, Senato posedyje, pareiske, kad nereikia kaltinti rusu del rinkimu, nes rusai ne prie ko ir pralaimejimas, tai partijos nariu kalte.

Dzukas > 7. stasys2017-07-27 03:45

Nejuokinkit... su kolonijom nesiderama. Lietuva savo interesu neturi, arba gedijasi apie juos kalbeti. Energetiniu resursu atzvilgiu nei Lietuva, nei Lenkija, nei Ukraina jokios itakos neturi. Paamseti leidziama... Tiesa visos trys perka tuos energetinius resursus ir pirks toliau, o pazaisti i "energetine nepriklausomybe" savo pilieciu saskaita, didelio proto nereikia. Pilieciai aisku kantrus ir net labai, bet tai ir laikina.

Nu jooo2017-07-27 03:08

Kokia sarmata ant evropos kaip padugnes marionetes taip nusisneka.

21-am2017-07-27 02:20

Kažkas glosto pilvą, galimai arbūzų privalgius.

Vytas2017-07-27 02:15

Ar kas nors skaičiavo, kiek Grybauskaitės ir jos pagalbininkų konservatorių "principinė pozicija" Rusijos atžvilgiu kainavo Lietuvos ekonomikai? Tuo tarpu JAV ir toliau perka raketinius variklius savo kosminiams laivams Rusijoje. Kiek sankcijos Rusijai kainavo Vakarų Europai niekas niekada nepasakys, nes tokiu atveju ES valstybių valdantieji būtų jau nušluoti iš valdžios. Bet JAV chamizmas šiuokart peržengė bet kokias ribas Vakarų Europos valstybių interesų atžvilgiu. Tik Lietuvos valdžiažmogiai to nenori pripažinti.

8882017-07-27 02:11

Apie ką jūs čia kliedit. Šiandien maksimoje arbūzai iš Rusijos pardavinėjami, jie čia apie kažkokias sankcijas svaigsta. Paviešinkite visus tarp JAV ir Rusijos prekybos kontraktus. Rasija gamina, o JAV perka ir nieks nieko ten nesiruošia nutraukinėti.

V. Ladas2017-07-27 02:06

Tai labai lietuviška, sveikinti darantį nemalonumus kaimynui. Na, panašiai, kaip džiaugtis, kad kaimyno karvė nugaišo...

nu2017-07-27 01:49

po tokiu zingsniu,gali lietuva pasalint is eu.Manau to ir siekiama,nes grybas zaidzia i mosti putinui.

žino ką daro2017-07-27 01:35

Kuo ilgiau bus sankcijos tuo geriau ir stabiliau

sankcijos širma2017-07-27 01:24

"С.Н. Лазарев | Для чего пришел Трамп?" youtube.com/watch?v=Vg_gmi1E7zw

Grybauskaitė iš vis ne prie ko2017-07-27 01:22

”Россия завоёвывает мировой рынок высокотехнологичной продукцией, а Америка – санкциями”

E2017-07-27 01:21

Briuselis mums dar padėkos. Mes visi savo pinigais palaikome ruSSofašistinės ruSSijos ekonomiką. putinistaną reikia įzoliuoti nuo viso civilizuoto pasaulio.

Panzer2017-07-27 01:17

Ei, tai sankcijas įvedė dėl kišimosi į rinkimus ar kaip? Čia panašiai kaip raketas į Europą vežė dėl Irano... Tokio melo, koks eina iš jav neina iš niekur. Jie žiūri savų interesų, o locheliams apie demokratiją čiulba ir ale demokratijos principus...

Pamąstome2017-07-27 01:14

Tai kuris dabar pavojingiausiais ES priešas ir kuris labiau griauna ES: Orbanas ar Grybauskaitė? Yra apie ką pagalvoti Briuseliui, badaujančiam šetono draugui Ušackui, na, ir pan. nesveikuojantiems

tai kad2017-07-27 01:11

„Хабаровск столинца С. Ш. Америки. (Л.Д.О. 119 ч.)“ youtube.com/watch?v=KOPQzHwsr20 "Фальсификация Века - Канада это Сибирь. (Л.Д.О. 122 ч.)" youtube.com/watch?v=-mVLl01fBBs "Доказательств, что есть Америка - нет: Андрей Купцов." youtube.com/watch?v=BzG-QRAZPbA

Naujos sankcijos2017-07-27 01:06

Va ir atėjo pats metas exlietuvos piliečiams paskelbti sankcijas mūsų konservatnikams ir miško augalui. Prieš išgrūdant juos pas jankius, dar ir šiknas išspardyti :D

yel“l“ow submarine apie 5. E (2017-07-26 20:47:08) (8.37.225.138) Parašė: Europos Sąjungos sostinė yra Vilnius, Briuselis parsidavė Maskvai.2017-07-27 01:05

E-diotas pranašauja litchuanoxitą ? :)))) - ir briuselinių milijonų nebenori ? :)

Panzer2017-07-27 01:02

Praleido progą patylėti kai didieji aiškinasi. Kokia logika naudojasi baudžiavines Lietuvos politikai. Spjaudo ant Rusijos, laižo užpakalį jav ir ištiese ranką kaulyja pinigų iš es. Bent kiek mąstančiam žmogui aišku, kad Vokietija nenori tapti priklausoma nuo jav brangių dujų, todėl jiems labai svarbu naujas vamzdis iš Rusijos. Lietuva eina prieš Europą, todėl tikiuosi kad didžioji dalis paramos iš es bus sustabdyta po 2020 metų ir Lietuvėlei reik pradėti dirbti rankom, o ne burna...

Kažkokia2017-07-27 00:58

Apsišaukėlė, kuri save pasivadinusi kažkokia prezidente, nors jos niekas nerinko. Jau daug metų Lietuvos žmonės iš jos daugiau nieko negirdi. Vien melas ir demagogija.

stasys2017-07-27 00:56

Bus proga vėl derėtis ..tik ši karta Lietuvos pozicija jau bus sunku nuleisti į kanalizacija . Ir šeip stebėtis tuo nereikia ..Lietuvos interesuose , kaip ir Lenkijos bei Ukrainos ..nepraleisti Rusijos energetinius resursus į vakarus .

Dzukas2017-07-27 00:48

Idomus dalykai vyksta Ukrainos erdveje, bent taip teigia Ukrainos ziniasklaida - 1. Pas vargseli Misiko Sakasvili, Ukrainos Rada siandien panaikino Ukrainos pilietybe. 2. Kijevo teismas ipareigojo ipareigojo Ukrainos nacionalinio saugumo valdyba iskelti baudziamaja byla Petruchai Porosenko uz valstybes isdavyste. Neilgai grojo muzika...daug dar idomybiu vyks.

E2017-07-27 00:47

Europos Sąjungos sostinė yra Vilnius, Briuselis parsidavė Maskvai.

yel“l“ow submarine2017-07-27 00:25

anuslickingaitė nulips nuo kutizaniško repertuaro pati paskutinė :)) - daktarėlis ramanauskas gali didžiuotis - litchuanijos vairą sukalioja ramanauskiško bukumo sutvėrimas :))))))

Ceslovas2017-07-27 00:21

Deja, visiskai neatitinka Lietuvos interesus, o atitinka tik koloborantes-Grybauskaites ir konservatniku interesus.

suldu2017-07-27 00:10

raudonosios dalios komentaras, lyg pati butu tu rumu atstove ir isrekstu jav nuomone...o ko daugiau tiketis is vasalo? tarno prioritetas yra seimininkas.

Dzukas2017-07-27 00:07

Ka nors domina ponios Grybauskaites signalai?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi