Nors Lietuvos valdžia kiekvieną dieną nuo ryto ki vakaro kalba apie siaučiančią pasaulinę koronaviruso pandemiją ir jos sėjamą mirtį, tačiau šalies gyventojai tarsi kurti šalies vedlių perspėjimams.

„Prieš ilgąjį savaitgalį gyventojai buvo raginami išvengti kapų ir artimųjų lankymo. Vakar buvo paskelbtas rekordinis užsikrėtimų koronaviruso skaičius – 1001.

Regis, tai kai kurių vilniečių nuo kapų lankymo nesustabdė ir nepaskatino likti namuose“, – skelbiama nepriklausomo Žmonių partijos portalo publikacijoje „Į raginimą per Vėlines likti namuose gyventojai numojo ranka: Delfi fotografas užfiksavo, kas vyksta Vilniaus kapinėse“.

Akylo Žmonių partijos fotografo darytose nuotraukose matyti, kad „žmonių yra ganėtinai daug: kai kurie eina po vieną, dviese arba grupelėmis“.

„Taip pat daug šalia kapinių stovinčių automobilių. Beveik ant kiekvieno kapo sekmadienį dega žvakės, padėta gėlių“, – straipsnyje atskleidžiamos skandalingos detalės.

Piliečių suįžūlėjimo viršūnė bado akis – „nesunku pastebėti, kad kai kurie žmonės nedėvi kaukių“.

„Yra ir tokių, kurie neteisingai jas dėvi: kaukė pakabinta ant smakro arba tiesiog išlindusi nosis. Neteisingas kaukių dėvėjimas sulaukia epidemiologų kritikos. Jie sako, kad tokiu būdu apsaugoti nuo viruso neįmanoma nei savęs nei kitų“, – girežtas instrukcijas pakartojo Landsbergių leidinys.

Nepriklausomas Žmonių partijos portalas taip pat primena, kad „prieš ilgąjį savaitgalį kreipimąsi išsakė ir Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga: „(... ) tai yra laikas, kai įprastai keliaudavome į tėviškes, lankydavome artimųjų kapus, prašymas būtų šiemet pergalvoti būtinybę ten vykti, jei yra tokia galimybė, kelionę atidėti“.

Taip pat A. Veryga ragino gyventojus dėvėti kaukes, nepriklausomai nuo to, ar savivaldybėje, kurioje lankomasi, paskelbtas karantinas, ar ne.

Deja, kol kas piliečiai tiesiog atvirai šluostosi kojas į tokias rekomendacijas. Lygiai taip, kaip rekomenduojantieji kiekvieną dieną šluostosi kojas į tuos, kuriems skiria aukščiau minėtas rekomendacijas.

Naujausi

Komentarai (107)

Rikiuoti
LPF > visiems, TIK DABAR IŠPERĖTIEMS2020-11-04 13:56

DŽIUGU, NE TODĖL KAD LPF BUVO OKUPUOTOS TERITORIJOS, VAD. LT, PERSEKIOJAMA ORGANIZACIJA. DŽIUGU, KAD KAI KAS NESPASTEBĖJO JOS TRANSFORMACIJŲ... Mes tie patys, bet ir visiškai KITI ;)... Dulce et decorum est pro patria mori...

Kęstutis2020-11-03 20:15

O kodėl nesakė - neikit balsuoti, nes pandemija

Algimantas pensininkas2020-11-03 20:06

Panda valgo 12valandu per parą,žmogus esantis saviizoliacijoje valgo tiek pat! Dėl to liga ir vadinasi PAMDEMIJA

Regina2020-11-03 19:48

Atėjau,uždegiau žvakę,susirgau koronovirusu ir išvykau namolaukti galo

Ką gi2020-11-03 14:01

Jei neklauso, nereaguoja ir ignoruoja, tai tegu sau žinosi ir serga. Tai tik jų reikalas ir asmeninė atsakomybė.

Vyskypas matomai irgi isprotejo :)2020-11-03 10:40

Visuotinis sąmokslas prieš Dievą ir žmoniją - Arkivyskupas Carlo Maria Vigano Arkivyskupas Carlo Maria Vigano JAV prezidentui Donaldui Trumpui [1]: „Vykdomas pasaulinis planas, vadinamas „Atstatymas“. Jos architektas yra pasaulinis elitas, norintis užvaldyti visą žmoniją, įvesti prievartos priemones, kuriomis būtų galima kardinaliai apriboti individualias žmonių laisves ištisose populiacijose. … įvedus vakcinaciją bus reikalaujama turėti sveikatos pasą ir skaitmeninį asmens tapatybės dokumentą, prisidengus galimo kontakto su užsikrėtusiu atsekimu. Tie, kurie nesutiks su šiomis priemonėmis, bus uždaryti į areštines arba jiems bus paskirti namų areštai, o visas jų turtas bus konfiskuotas.“ Žiniasklaida, pavyzdžiui „The Manilla Times“ tokį galimą Elito planą laiko mažai įtikinamu. [2] Kaip manote jūs? Žiniasklaida šio vyskupo autoritetą bando menkinti įvairiais būdais dėl jo pastovios kritikos Popiežiui Pranciškui. Vikipedijoje galima atrasti visą šališką traktatą apie Arkivyskupą. [3] Tai nestebina, nes visi, kas priešinasi globaliai Agendai žiniasklaidoje, bei tech. gigantų valdomose platformose susiduria ne tik su bandymais užčiaupti, blokuoti, panaikinti paskyras, bet jie ir visaip apjuodinami, bandant šmeižti, gadinti reputacijas pateikiant šališką ir dažniausia melagingą informaciją.

Kas če dabar?2020-11-03 10:40

LPF > Laisvės Partijos Filialas?

Antanas2020-11-03 10:30

Tryju bezdžioniu sajunga,makaka,gorila ir šimpandzė,tokia musu valdžia.

Antanas2020-11-03 10:03

Šlykštu jau darosi nuo tų " blefų" Kurkit pasakas toliau.....tai siekis skiepyti žmones prievarta, nes čia kvepia milijardai. KAS DAR NEAIŠKU ...????

>LDF2020-11-03 01:22

Atleiskit, nezinau, ka tai reiskia LDF, bet man asocijavosi su Dosafo loterija Tarybiniais laikais. Net, nepagavau kampo....

LPF2020-11-03 01:07

Prašymas Ekspertams.eu. DAUGUMOS E.EU SKAITYTOJŲ. Ir mūsų. Šalinkit ar blokuokit komentarus, kurie nesusiję su aptariamomis temomis. Nes kyla įtarimas, kad EU-USA-Polandia TROLIŲ KELIAMAS BARDAKAS ir NELEIDIMAS Žmonėms pasikalbėt Jūsų pateikta tema - Jums l. reikalingas, o tiksliau -toks ir yra Jūsų tikslas... Pagarbiai

<942020-11-03 00:19

oho, kaip gerai informuoti, kiek yra sugebanciu Lietuvoj diskutuot...net tuo nesidomint...be diskusiju...o del juoduju informaciniu skyliu Lietuvoje jau nebebaisu...jus puikiai jas pildote...

Romas > 80. Užuojauta2020-11-02 23:04

Asmeniskai as, isreiskiu uzuojauta jums - sunku neturint ekonominio issilavinomo. Istikruju tai krenta "vidine" euro ir dolerio perkamoji galia. Palyginkite savo "kisenes" perkamaja galia 2015 ir dabar. :)))

Romas > 84.2020-11-02 22:49

Manes visiskai nedomina nei LRT, nei ju diskusijos. Lietuvoje nera kam diskutuoti. Sugebanciu zmoniu yra vienetai, bet ir tie bijo. Savaime aisku, kad jums nepakliuvo viesos diskusijos, nes jus tuo nesidomite. Jus uzsiciklinote Lietuvos informatyviniame lauke, o cia info nepatenka - juoda skyle.

Dzūkija>80. Užuojauta submarinui2020-11-02 22:47

...Rublio kursas krenta ??? ir ??? duonos kaina tai ta pati...

Dzūkija2020-11-02 22:44

...kažkoks nepatriotiškas tas žmonių partijos fotografas - jis privalėjo surinkti visų asmeninius ir kontaktinius duomenis...o informacijos neatskleidusiųjų, neįleisti į kapines...palikti už tvoros...

Dzūkija>79. > 712020-11-02 22:40

tarp medikų specialistų kardinaliai skirtingų nuomonių nėra... yra kita problema - Lietuvoje nebėra visos eilės medikų specialistų... jų jau seniai neberuošia mokymo įstaigos... o jūs dar norite diskusijų... beje, juokinga skaityti/klausyti embriologų kliedesius apie virusą ir žmogaus teises... na... bet šiandien už lango beprotiškas pasaulis, todėl stebėtis nebelieka laiko... sergantys kapų nelanko, todėl lankantys saugūs... ir nors straipsnis, kaip ir dera, XXX skiltyje, aš parašiau rimtai...

>872020-11-02 22:40

sutinku su jumis...jie nuejo lengviausiu ir pelningiausiu keliu, vykdydami naujos pasaulio tvarkos ivedima..o ten musu turi buti keliais milijardais maziau...

yel“l“ow submarine pro 88. yel“l“ow submarine to 80. Užuojauta submarinui2020-11-02 22:37

o jei iš esmės, tai tas rublio kursas krenta ir kyla beveik tiek pat kartų per mėnesį, kaip ir temperatūra ar atmosferinis slėgis :)) - taigi galiu grąžinti užuojautą : suprantu : būti idėjiniu beretozoidu su laiku ir su metais darosi nepakeliamai sunku ...

yel“l“ow submarine to 80. Užuojauta submarinui (2020-11-02 20:05:08) (84.15.191.207) Parašė: Rublio kursas krenta.2020-11-02 22:32

ačiū :)) - reiškia rusijos eksportas dar labiau išaugs, o užsieninio šlamšto bus įvežama/parduodama mažiau :)) - beje, - rusijos parduodamų energijos išteklių kaina pasaulinėse rinkose niekaip nepriklauso nuo rublio kurso , dundukėli :))) - už juos atsiskaitoma jevrais arba baksais :) - litchūanijai, perkančiai iš ru dujas, naftą, elektrą ir anglį, nuo rublio kurso kritimo liks tik tuščias ir protu nepaaiškinamas moralinis pasitenkinimas :)))))))

Paaiskinimas 84 komentarui2020-11-02 22:29

Nueita ne lengviausiu keliu, o tuo keliu kuriuo nurodyta jiems eiti. Baikit zmones logika vadovautism jie nedirba jums. Jie sau galvas apsimys jei taip instrukcijoje bus parasyta.

> 812020-11-02 22:23

tai va taip ir sakykit, kad jums diskusijos sveikatos, gyvybes temomis yra tik samokslo teorijos...o LRT islaikoma visu musu pinigais...ar jau aisku?

yel“l“ow submarine to 79. > 712020-11-02 22:23

lrt unitazas į mano akiratį patenka sumoj kelias minutes per mėnesį :)) - bet ne apie tai kalba :)))))) - aiškinu esmę : tikrų profesionalų požiūriu, diskutuoti mano pateiktais (kaip pavyzdiniais) klausimais , yra visiškas absurdas , nes diskutuoti su idiotais, ir dar viešai, reiškia visiškai savęs negerbti :) - ar tamsta norėtum diskutuoti su kokiu “netradiciškai“ mąstančiu “originalu“, kuris su putomis ar be putų įrodinėtų, jog vanduo sausas, o oras šlapias, beigi ledas yra plastiko rūšis, o grietinė gaminama iš kalkių ir aliejaus ??? :)))) - norėtum ??? :)))))) ----------_ norint, kad įvyktų bent minimalus kontaktas, yra būtina, kad abu laido galai būtų bent jau nuvalyti :))) - nebežinau kaip dar kitaip paaiškinti :)

<732020-11-02 22:19

va tame ir reikalas, kad diskusiju organizatorius galejo but uz musu visu pinigus islaikoma, pvz. LRT... iniciatorium SAM... juk jai kaip niekam kitam turejo rupet pasirinkt teisinga taktika ir strategija, isdiskutavus visus uz ir pries...bet nueita lengviausiu keliu...o del diskusiju, tai as ir kalbu apie viesas diskusijas...o jei jos mums nepakliuvo, tai vadinasi buvo neviesos...

Edy2020-11-02 22:17

Oj smagiai susiskaitė. Tokia gera antraste kad jau galvojau ekspertai parsidave.

Romas > 79. > 712020-11-02 22:16

Kiek galima suprasti, nutarete padiskutuoti pats su savimi. Siaip, LRT niekada nebuvo ir nera didkusiju, tai viena. Antra - LRT studijoje nebuna specialistu, iskeltu klausimu. bent jau man neteko ne karto toki regeti. Trecia - asmeniskai mane nelabai domina Lietuvos "specialistai", netenkina ju lygis. Jie sugeba pakalbeti "bendrai", ne daugiau. Tai graudu, bet taip yra. Kolonijinio rezimo pasekmes.

79am2020-11-02 22:05

Elertė yra visuomeninė televisija. Ji samokslo teorijom neušsiima. Todėl ir neteko matyt tokių laidų. Ar aišku jau?

Užuojauta submarinui2020-11-02 22:05

Rublio kursas krenta.

> 712020-11-02 22:02

o varge... ar jums teko matyti bent karta, na pvz. LRT televizijoje, diskusijas tarp kardinaliai skirtingas nuomones turinciu mediku specialistu del jusu isvardintu klausimu: "viruso egzistavimo ar kaukių dėvėjimo ? ; vakcinacijos būtinybės ar 5G įtakos pandemijai" ?

Kaulas rankoje o briedis girioje2020-11-02 22:01

Arba jei padvodkė laiko neturi, būtų galima dirptinį intelegtą pajunkti tam reikalui. Tik jam aišku būtų labai toli iki geltonos valtelės. Bet geriau negu nieko.

KOMENTUOJANTIEMS2020-11-02 21:58

PANAŠIEMS Į "SUBMARINE" , AR JŪS NEGALITE PAPRASTA ŽMOGIŠKA KALBA PARAŠYTI KĄ NORITE PASAKYTI, O DABAR RAŠOTE KAIP KAŽKOKS ATEIVIS IŠ KOSMOSO SUPER MANDRAI, KAD NIEKAS NEGALĖTŲ SUPRASTI JŪSŲ KLIEDESIŲ, TAI GAL NUSILEISKITE ANT ŽEMĖS IR TOKIE MANDRUOLIAI APSKRITAI NEREIKALINGI MŪSŲ BENDRAMINČIŲ BŪRYJE, MES EILINIAI PAPRASTI ŽMONĖS IR MES PALAIKOME EKSPERTUS.EU, IR NORIME VESTI DISKUSIJAS AIŠKIAI IR VISIEMS SUPRANTAMA KALBA, O NE KLIEDESIŲ RAŠINĖJIMU BE GALO IR BE KRAŠTO.

Nu bet rimtai2020-11-02 21:55

Featuras labai naudingas būtų. Geltonas galėtų jaustis kaip columnistas, kai koks uškalnis. Dėstytų tiesas kaip apuokas nuo šakos, reitinguotų čia viską. Jėga.

67 po vandeniu2020-11-02 21:49

O tai čia tamstos puslapis? Čia tu developeris ar kaip. Prašau atleisti už nežinojimą. Kitą kartą kreipsiuos tiesiai po vandeniu. Tai kaip dėl to featuro? Idiegsite?

yel“l“ow submarine apie 70. Ale tu matai:2020-11-02 21:40

toks įspūdis, kad šis komikas miega kažkokį permanentinį, jo rūšiai būdingą žiemos-vasaros-rudens-pavasario miegą, ir karts nuo karto persiversdamas ant kito šono ir netyčia pramerkęs pusę akies, išvysta kažkokius nesuvokiamus reiškinius ir reginius :)))) - galėtų būti kokio smagaus multiko personažo prototipas :)

Romas > 71. Romui2020-11-02 21:32

Atsakymai yra du - 1. Jeigu jums nepakliuvo tokios diskusiju, tai nereiskia, kad ju nera. 2. Tam kad ivyktu diskusijos, turi buti tokiu diskusiju organizatorius. Gal klistu, bet toks ispudis, kad tokiomis diskusijomis nesuinteresuota ne viena puse. Kalbeti apie blokavimus yra gan beprasmiskas dalykas - kiekvienas informacijos perdavimo resursas turi savininka ir remejus. Kaip savininkas, taip ir remejai turi savo simpatijas ar antipatijas. Is to kyla ir blokavimai. Zmones ir yra pasidalije i dvi stovyklas - vieni nesipiktina YouTube blokavimu, kitiems visiskai normalu, kai blokuoja, sakysim, ltvnews. online, nors istikruju abu veiksmai niekuo nesiskiria.

yel“l“ow submarine apie 71. Romui2020-11-02 21:28

būtų smalsu sužinoti, kaip šis interesantas įsivaizduoja diskusijas “viešai pasauliniu mastu“ :)))))) - ir kokia tema turėtų būti tos “diskusijos“ ? :)) : viruso egzistavimo ar kaukių dėvėjimo ? ; vakcinacijos būtinybės ar 5G įtakos pandemijai ? :))) - o varge ...

Romui2020-11-02 21:16

atsakykit, protingasis zmogau, i ta vieninteli klausima: kodel nediskutuojama viesai pasauliniu mastu (o taip pat ir saliu) tarp autoritetingu mediku savo srities specialistu...? vien tik blokuojama ir i suns dienas isdedama bet kokia nuomone siuo klausimu, jeigu ji neatitinka oficialios versijos...

Ale tu matai:2020-11-02 21:11

"geltonas" jau ir išvaržas operuoja, o naktimis pervažose budi...

yel“l“ow submarine to 66. Prisidedu prie klausimo2020-11-02 21:04

šiaip jau “geltonas“ į tą klausimą yra atsakęs :))))) - gydykitės amneziją, kol ne vėlu :)) - tik klausimas turėtų skambėti sekančiai : “kaip atskirti mokslininką nuo burtininko ir nuo vaginabolo“ :) - o man nesunku ir pakartoti : jei “mokslininkų“ teiginiuose aš pamatau bent mažiausią konfliktą su fundamentaliais fizikos, chemijos, medicinos , logikos ir kt. dėsniais, kurie yra aksiomomis, tai belieka įvertinti tuos “mokslininkus“ minimum klounais, o maksimum šiukšlėmis :) - priklausomai nuo spekuliacijų ir manipuliacijų kiekio jų kliedesiuose :)) - užsirašyk tamsta visa tai į kokią atmintinę, ir “ackyrimo“ problemą spręsk savarankiškai - gi ne mažas, įtariu , esi :))))

d o d a l d t r u m π2020-11-02 21:04

y o u t u . b e / b 5 v H N X s T g Zg

yel“l“ow submarine apie 65. Feature Request arba pasiūlymas ekspertai.eu2020-11-02 20:49

beretiniam pajacui matau, stipriai reikia pagalbos dėl smegeninės išvaržos ar pervaržos, bet tiesiogiai į mane kreiptis nedrįsta :) - na nieko, - kai sako , drąsa ateina bebijant :))))))

Prisidedu prie klausimo2020-11-02 20:47

Klausta jau ne kartą, bet geltonas laivas iki siol taip ir nesugebejo paaiskinyi kaip galima (ir reikia) ackirti tikra mokslininka, nuo netikro. Matyt klausimas per daug sudetingas ir nepaaiskinamas. "Mano klausimas buvo labai paprastas - Kaip ir kokiu budu jus nusprendziate, kuris mokslininkas protingas, o kuris ne?"

Feature Request arba pasiūlymas ekspertai.eu2020-11-02 20:42

Gal galima būtų įdiegti pagalbos langelį jūsų puslapyje. Na žinote būna tokie chat pokalbių blokai tipo apačioje ekrano "Kuo galiu padėti. Birutė". Reikalas tas, kad pas jus čia labai produktyviai ir prasmingai darbuojasi toks geltonas povandeninis laivas. Tai manau, reikėtų jį apgyvendinti tame langelyje ir jis galėtų suteikti svetainės lankytojams visapusišką pagalbą, pasidalintų patirtimi, naujais žodžiais. Nes jis žino VISKĄ ir viską gali paaiškinti.

yel“l“ow submarine to 63. Ceslovas2020-11-02 20:18

o su zulusų ar vanti-muma genties “gydytojų“ “įžvalgomis“ tamsta nesupažindinsi skaitytojų ? :))))))) ----- seniai žinoma, jog teoriškai, su mikroskopine tikimybe, galima apsikrėsti per fekalijas, jei kažkas negali gyventi be jų vartojimo maiste, kosmetikoje ar “vaizduojamąjame mene“ :)))) - , žo sprendžiant iš tamstos logikos, tamsta neini per gatvę tol, kol joje eismas nesustoja per penkis kilometrus iš abiejų pusių :) - maža ką :)))

Ceslovas2020-11-02 20:10

Australu gydytojas pareiske, kad zmogus bezdedamas irgi paleidzia virusa, kodel Veryga iki siol nepareikalauja nesioti sauskelniu?

yel“l“ow submarine to 61. zinoma2020-11-02 20:07

tamsta norėjai pasakyti, kad jei pačiam žvėriškai skaudės dantį ir kažkas pasiūlys tabl etę nuo skausmo ir nuo uždegimo, tai tamsta neimsi, kadangi tai neišspręs problemos 100 proc. ?? :))))) - iš kur jūs imatės, tokie klounai tokiais kiekiais ????? - kaukės tėra santykinai pigi ir efektyvi profilaktinė priemonė, sumažinanti riziką apsikrėsti ir apkrėsti ! - ir tą riziką kaukės gali sumažinti nuo 0,1 iki 100 proc. , priklausomai nuo situacijos, t. y. milijono faktorių ! - tiek kaukės, tiek skydai stipriai sumažina žmogaus iškvepiamo ir įkvepiamo oro spindulį :) - negi taip sunku suvokti, kad didžiausia rizika apsikrėsti yra tada, kai tenka kvėpuoti ką tik iškvėptu kito, galimai infekuoto žmogaus oru su vandens garais, kuriuos kaip transportą naudoja virusai ???? - negi kiekvienam pamišėliui reikia personaliai aiškinti ketvirtos klasės fizikos kursą ?????

zinoma2020-11-02 19:54

Kai kurie zmones uzsideje apsauginius stiklo skydus . Ka reiskia tie skydai ?. Zmogus kvepuoja atvirai skydas neuzdengtas is apacios , skleidzia virusa , bakterijas . Kam tada kitiems Zmonems uzsideti kaukes ?. Kaukiu niekas nekeicia , nekeistos jos pavojingos sveikatai . Kazkokia tai beda uztrauke kazkas , kaip koki kankinima . Ismoko vienas kita vytis , bausti , kas sipresnis .

yel“l“ow submarine apie 56. pensininkas>51. Romas > 39. pensininkas2020-11-02 19:50

deja, bet su giliu liūdesiu tenka konstatuoti, jog litchūanijoj sąvoka “pensininkas“ savo prasme ir turiniu vis labiau artėja prie sąvokų “lochas“, “žioplys“, “ tamsuolis“, “vergas“, “nuskriaustasis“, “mulkis“ ir t.t. , ir pan. ...

Cirkas tai2020-11-02 19:45

Jeigu tos kaukės tokios būtinos kaip apsauga nuo MIRTINO VIRUSO, tai turėtų būti reglamentuota kokias kaukes reikia naudoti ir kokios apsaugo, o kokios ne. Nes dabar vienas šaliką užsivyniojęs, kitas skarelę, dar vienas su dujokauke, respiratorium, marlium, ranka prisidengęs ir t.t. O elitui kaukės išvis n x reikalingos. Tai visiškai nerimta ir neįtikinama, tai tiesiog CIRKAS.

yel“l“ow submarine to 55. Rambo2020-11-02 19:42

niekas tamstos nekvietė čia atsitrenkti ir apsitriesti :))) - užjaučiu, aišku, dėl ūmios diarėjos, bet reikėtų atidžiau rinktis kur kišti nosį, prilipintą prie kažkokio debiliško kopūsto :)

Romas > 56. pensininkas2020-11-02 19:34

Na ir kas toliau? As ne kiek neabejoju, kad toks straipsnis yra, bet kas toliau? Internete yra milijonai ivairiu straipsniu, is ju virs 90%, tai siukslynas. Mano klausimas buvo labai paprastas - Kaip ir kokiu budu jus nusprendziate, kuris mokslininkas protingas, o kuris ne? Visa kita, tai "lyrika".

pensininkas>51. Romas > 39. pensininkas2020-11-02 19:27

ponas kopijoji "Применение масок в контексте COVID-19 5 июня 2020 г." i rusiska GOOGL ir skaitai. Потенциальный вред/проблемы Вероятными недостатками широкого применения масок здоровыми людьми являются: • вероятность более высокого риска самозаражения вследствие прикосновения к маске и последующего касания глаз загрязненными руками (48, 49); • вероятность самозаражения в случае, если влажную или загрязненную немедицинскую маску не заменяют. Данные условия благоприятствуют усилению активности микроорганизма; • возможность появления головной боли и (или) затруднения дыхания в зависимости от типа используемой маски; • при частом применении на протяжении нескольких часов – вероятность появления поражений кожи, дерматита, вызванного раздражением, или обострение акне (50); • нечленораздельная речь; • возможное ощущение дискомфорта (41, 51); • ложное чувство безопасности, в результате которого люди могут пренебрегать другими профилактическими мерами, например, соблюдением безопасной дистанции и гигиеной рук; • неправильное ношение маски, в особенности детьми раннего возраста; • проблемы утилизации отходов; неправильная утилизация масок, приводящая к накоплению мусора в общественных местах, риск заражения сотрудников коммунальных служб, а также опасность для окружающей среды; • затруднения при коммуникации людей, страдающих глухотой, так как для понимания речи они ориентируются на движения губ; • недостатки или трудности, связанные с ношением масок, в особенности для таких категорий как дети, лица с нарушениями умственного развития или психическими заболеваниями, пожилые люди с когнитивными нарушениями, лица, страдающие астмой, хроническими заболеваниями дыхательных путей или нарушениями функции дыхания, люди, имеющие в недавнем анамнезе травму лица или челюстно-лицевое вмешательство в области рта, а также лица, проживающие в условиях жаркого и влажного климата. Рекомендуя широкое применение масок населением лица, принимающие решения, должны: • четко разъяснить цель ношения маски, место, время порядок и тип применения маски, указать преимущества и ограничения, связанные с использованием масок, а также четко разъяснить их место в наборе мер, включающих гигиеническую обработку рук, соблюдение безопасной дистанции и другие, являющиеся комплексными и взаимодополняющими; • информировать/инструктировать людей в отношении того, когда следует применять маски и каким образом обеспечивается безопасность их использования (см. разделы, посвященные эксплуатации и уходу за маской), т. е. каким образом их следует надевать, носить, снимать, стирать и утилизировать; • рассмотреть вопросы о рациональности применения, возможных проблемах обеспечения снабжения и доступа, социальной и психологической приемлемости (использования или неиспользования различных типов масок в различных обстоятельствах); • продолжать сбор научных сведений и фактических данных в отношении эффективности применения масок (в том числе различных типов и конструкции, а также других средств для защиты лица, таких как шарфы) за пределами лечебно профилактических учреждений; • оценить влияние (положительное, нейтральное или отрицательное) широкого применения масок населением (в том числе на основе опыта наук о поведении и социальных наук). ВОЗ призывает страны и общины, в которых рассматривается вопрос о выборе стратегий использования масок населением, провести тщательное изучение эффективности данной меры в отношении профилактики и сдерживания распространения инфекции.

Rambo2020-11-02 19:19

Kas čia per suskių koloradinių kremlinių putinistų portalas? Pasivadinęs ekspertai? Kieno jūs ekspertai? Vatnikų propagandos skleidėjai ir tiek. Putinistų subinlaižiai...Susireikšminę kluikos:)

Klausimas SAM2020-11-02 19:13

Jeigu tos kaukės tokios būtinos, kodėl niekas nekontroliuoja jų dėvėjimo viešajame transporte? Daug baudų susirinktų savivaldybė už kaukių dėvėjimą panosėje ar pasmakrėje

Vilkas2020-11-02 18:22

Jūs su savo draudimais ir kvailais reikalavimais kai kurias gerklėje toliau taip teskit greitu laiku ir padangos suliepsnos prie Seimo mes ne bulbašai nepadės tai griebsimės radikalesnių budų nes kas yra dabar demokratija net nekvepe greičiau valdžios savivalės.

yel“l“ow submarine to 48. Romas > 46. Saulius2020-11-02 18:17

nu, jeigu per lrt-delfidę nuolat sakoma, kad “šalis demokratinė“, tai reiškia demokratinė :))) - analogiškai: “rusija totalitarinė“, “kinija komunistinė“, “š.korėja stalinistinė“ ir pan. :))) - lrt sako, lrt žino :)

Romas > 39. pensininkas2020-11-02 18:15

Visiskai nesigincyju, bet labai noretusi suzinoti - Kaip ir kokiu budu jus nusprendziate, kuris mokslininkas protingas, o kuris ne? Kaip jums pasiseke atrasti rusiska Google, kai tokio nera is esmes. Yra amerikoniskas Google rusu kalba, bet tai visiskai kita. Moderuoja ji tie patys sorosiniai. Jusu zinia - Rusijoje liberastinio meslo yra gan daug, daugiau nei Lietuvoje gyventoju. Ju tarpe yra ir mokslininkai. Siaip, jusu mintys gan keistoas ir jose nera logikos.

yel“l“ow submarine to 42. Tomas.v2020-11-02 18:10

o ilgoji karjera buvo kame ? tikiuosi ne dunduko karjera ? :))) - AIDS skeptikų buvo santykinai ne mažiau, nei dabar kovidinių ..., - tik visa tai tada buvo toli nuo marijos sklypelio :)) - natūralu, kad ne visi “karjeristai“ turėjo laiko ir noro domėtis kas vyksta už to marijos sklypelio ribų :)

Antanas2020-11-02 18:02

Konkurencija. Žvakėms bizniz, Verygos kaukėms-ne.Ką darysi, kad su gimimu atsinešame ir sesę dvynę mirtį.

Romas > 46. Saulius2020-11-02 18:01

Nebandysiu priestarauti, bet butu labai idomu - kaip ir kokiu budu , salis neva "demokratine", o laisves nera? Kazkaip nesiderina. Kaip jus suprantate ta "laisve", tipo - darau ka noriu? Jeigu nesunku, gal pasidalinsite savo mintimis.

As2020-11-02 17:55

Pencininkui na ir debilas esi daugiau skaityk rusiskus portalus gal gyditoju tapsi.Vistos smegenis turi

Saulius2020-11-02 17:48

Pritariu ekspertam taip ir toliau reikia kovoti uz savo teises nes musu salis demokratiska o laisves neturim gerai kad dar yra protingu zmoniu kurie neparsidave lansbergiu klanui bukit sveiki laikykites.

Rasa2020-11-02 17:43

"Nors Lietuvos valdžia kiekvieną dieną nuo ryto ki vakaro kalba apie siaučiančią pasaulinę koronaviruso pandemiją ir jos sėjamą mirtį,"....- apie 154 mirusieji nuo kovo mėn! Ir tie patys mirė nuo vėžio, kraujotakos sutrikimų... Taip ir toliau varykit tokias nesąmones..

Saulius2020-11-02 17:42

Puikiai dirba ekspertai d pritariu nedaleisim kad lansberginiai prades mus dusinti,nors karta pradejome eiti pries valdzios nesamoningus istatymus bukit visi sveiki

Nija2020-11-02 16:30

Ot, fainai, bent valdžiai nepaklusom. Įsmislas ta karonė. Kuo daugiau bijosi, tuo greičiau susirgsi tfu, tfu, tfu... Laikinai tegul sienas uždaro, o ne tokiu metu kai norisi aplankyti ir prisiminti išėjusius. Viskas priklauso nuo mūsų pačių, o ne valdžios debiliškų įsakymų. Ne manau, kad sergantieji po kapines vaikščios. Būkite sveiki, nesirgite.

Tomas.v2020-11-02 15:29

AIDS vakarėliai :) per savo ilgą karjerą tokio dar negirdejau.

Aistė2020-11-02 15:15

Na kadangi aš saugausi, tai man nesvarbu kas ką peza. Aš turiu savo galvą. O kiti paprasčiausia prašo mirčių. Puiku. Kada bus perpildytos ligoninės ir nebepriims dūstančių nuo viruso komplikacijų, galėsite keikti kad jūs mokesčius mokėjote ir niekas jūsų negydo. Visas pasaulis verda. O Lietuvoje kas antras nori internete kietu vaidinti. Buvo AIDS pasirodymo pradžia. Buvo tas pats. Užsikrėte darydavo AIDS vakarėlius, kuo daugiau užkrėsti kad ne vieni mirtu. Net būdavo po vakarėlio užrašai ant veidrodžių,,sveikinu įstojus į AIDS klubą. Dabar tas pats su šiuo virusu. Žmonės pamiršo kaip gyveno prieš 50m. kada virusų bubo įvairių ir sovietmečio griežtumas nugalėjo. Pagavo sifiliu sergantį, nuveža į policiją bananais atšeria ir visus meilužius į infekcinę. Priverstinai išgydė ir buvo nugalėtos ligos. Buvo eile metų vaikai nebeskiepyjami. Dabar skeptikai turi išmirti pirmi. O ką jau kalbėti apie skrptikus medikus kurių gausu. Yra matoma kaip gmp medikai patys sirgdami eina į darbą ir važinėja po iškvietimus... juk rašė kuri gmp Lietuvoje uždaryta dėl to kad dirbo sergantys. Ar ne puiku. O tie kas ignoruojanrys skeptikai prilyginami asocialioms smegenų neišsivystymo grupėms.

Ausra2020-11-02 15:13

Tikrai nenormalus laikrastis. Net antrastes nesugeba sugalvot.

pensininkas2020-11-02 14:52

Zmones atsibuskit! cia tas pats gripas kai ir 2003 metais kurio dauguma musu persirgo. Valdzia stumia "durniuka". Su dabartiniais metodais tu tepeneliu paemimo yra gerai sugalvotas Kinijos biznis. 2020 metu vokeciu pasiulytas viruso nustatymas yra visiska Chu... ia, Apie tai raso visi protingi mokslininkai. O del kaukiu tai as jums siulau nukeliuti i rusiska gugla, nes lietuviskoj nera ir perskaityti kas parasyta 11 puslapije (PDF). Iveskite "Применение масок в контексте COVID-19 5 июня 2020 г." Pradzia skamba taip"Потенциальный вред/проблемы Вероятными недостатками широкого применения масок здоровыми людьми являются: • вероятность более высокого риска самозаражения вследствие прикосновения к маске и последующего касания глаз загрязненными руками (48, 49); • вероятность самозаражения в случае, если влажную или загрязненную немедицинскую маску не заменяют. Данные условия благоприятствуют усилению активности микроорганизма....." Kaukiu deveti nerekomenduoja net PSO. Laikas duoti VERYGA I TEISMA.

Ona2020-11-02 14:42

Jokio skandalo ner Tegu lanko kapus. Jau geriau negu visokie feelingai ir naktiniai barai .

na2020-11-02 14:11

smagu matyt, kad zmogiskumas dar nemire musu zemej...vis daugiau zmoniu praregi ir mato, kur link mus veda visi sitie "mums gero norintys"draudejai...tikiu, kad po jusu uz jus nedegs ne viena musu zvakute...

yel“l“ow submarine to 35. Minde2020-11-02 13:36

pritariu :) - šis ekspertų porno straipsnis tarsi saviironija :) - ekspertų redakcijos užimta pozicija pandemijos atžvilgiu vis labiau ir labiau įgyja pornografiškus atspalvius :))) - juokingiausia, kad ekspertai tarsi prisijungė prie delfidės idiotiškų žinių platinimo, nes ekspertų pajuokos objektas šiuo atveju ne tiek delfidė su savo iš palubės paimtomis “žiniomis“ apie kapų lankomumą, kiek vyriausybė ir veryga, kurie viso labo daro tai, kas , atrodo, natūralu, kaip oras ir vanduo :) - jie viso labo paprašė/pakvietė/parekomendavo šįkart atsisakyti tolimesnių kelionių po kapus ir gimines , kad galbūt bent keliais procentais sumažinti užkrato atvejų augimą ..., - tikrai neregėtas “kojų šluostymasis“ į piliečius :))) - kiek korėnė veikia plaučius, nuolat aiškėja vis labiau, bet štai koronės poveikis psichikai , panašu , netiriamas visiškai, nors simptomai jau tiesiog akis bado :)))))

Minde2020-11-02 13:15

Buvau ant kapų ir žmonių tikrai labai mažai palyginus su praeitais metais. Ir kam čia rašinėjate nesamones.

Aleksandras2020-11-02 12:56

Lygiai taip pat valstybė šluostuosi į piliečius savo kojomis pažadais ir apsileidimais

Palangos gyven. kvartalai lyg išmirę ,kai poilsiautojai džiaugėsi bekauke laisve2020-11-02 12:49

Valdžiažmogiai: " nevažiuokite į kapines ir kaukė privalo būti artimesnė nei mama" ,o mes jums už tai prilaikėme dovanėlę geltoną Palangą, kur laisvė be kaukių ir minimum ribojimai ..Žinant ,jog Palangoje didž.gyventojų dalis pagyvenusios močiutės, čia vadinasi premjero " rizikos grupės apsauga nuo Korono "?

Da da stobi nekakda nebila llitvi2020-11-02 12:39

stobi Rusija bila vecna snami.

[email protected]2020-11-02 12:38

Kad valdžiai niekad nestovėyų ir niekada už juos nedegtų žvakutės,vot kp už visus pasaulio žmones,juk mes visi žmonės.

Neziniuke2020-11-02 11:53

Skandalas tik zurnalistams turi ka rasyt dar vis dakurdami savo teoriju, koks gali but skandala jei lankai kapinės, butu skandala kad ju nelankytum, laisva teisine Lietuvos valstybė o elgiamasi su žmonėmis, kai su vergais ten neik to nedaryk kantrūs mes žmonės,,,

Neziniuke2020-11-02 11:47

Lietuviams atsibodo valdziu draudimai, melas kas darosi juk kaip zmones sako ir numirti ramiai negali tuo paiso Corona , esu vokietijoj ir visai kiti vaizdai zmones gyvena yprasta gyvenimą, jokiu gasdinimu ir pranasavimu kad rytoj jau bus atveju tiek po ryt dar tiek tiesiog

Gintautas2020-11-02 11:19

Į kavi nes į klubus vaikšto tai neskandalas o kad lanko kapus tai jau skandalas! Nejuokinkit kapuose visi sveiki guli nieko neapkrės

Laimis2020-11-02 11:18

Cia visi rasiusieji butinai nueikit ispazinciu. O paskui ant keliu 3 kartus apie baznyciu. Gal tadu dievulis jum atleis.

Vidas2020-11-02 10:55

Tai mes lietuviai, mums visos valdzios blogos, nori mus pazaboti Kad butume, kaip avys ir vykdytume nesamones.Ne mes ne tokie.Darom ka norim, spjaudom ant visu.O kai mus prigriebia covidas, tai lieka visi kalti: ir valdzia ir daktarai.Man buna geda uz tokius nesubrendusius ir nesiprausiusius.Sako,jei ne bauda, tai nenesiociau murzina kauke.Bejege valdzia pries tokius.O gaila...Sutramdyti reikia be gailescio, tegu moka baudas ir dar prideti cypes.

Romui2020-11-02 10:42

O as matau kad jus tikyte besalyiskai i viska. Is kur tokie duomenys kad pries 100 metu nusinese 60 milijonu gyvybiu. Kas suskaiciavo, kai pastas arkliu eidavo kelias savaites is miesto i miesta? O gal kas kuria mums istorija? Cia gal irgi samokslo teorija kad istorija perrasinejama su kiekviena karta?

vilnietis2020-11-02 10:41

Užkalnis paskvilyje "Užrakinkime kapinių vartus"paskelbė Velinių suniekinimo briedą,kurio nedrįsta paneigti nei arkivyskupas Grušas, nei kaeinolas Tamkevičius.

žibutė>9. yel“l“ow submarine2020-11-02 10:28

Manau sutiksi, kad jei būtų snukio nagų ligos karantinas dauguma tikrai laikytūsi duodamų rekomendacijų :)

SS2020-11-02 10:21

Šiandien ILGĖS. Nejaugi lietuviai pamirš senovės lietuvių šventę?

As2020-11-02 09:34

Yra visokiu zmoniu ir nuomoniu. Tik juokinga kai valdzia savo zmones neklauso, vaiksto :) tai jei reikia i darba tai ir vaiksto :) beto darzeliai atidaryti ten kasdien praeina simtai vaiku ir plius tevu. Tevai neaisku kur vaiksto tai ka darbotojai pasigaut negali? Labai lengvai:) kai buvo 12 susirgimu uzdare visa Lietuva o dabar zmones kalti :) kaip vzldzia daro taip ir vyksta Lietuvoje...

Laima.2020-11-02 09:22

Ir gerai daro.mus padarė visus durniukais

karta2020-11-02 07:37

Elementarus gripas, tik siemet labai komercinis gavosi siemet gavosi ir valdzia pasinaudojo tuo...

As2020-11-02 07:35

Žurnalistai,ką jūs ten veikiate

PIKASUI 32020-11-02 01:37

KAS JŪS PER ŽMONĖS VISI, JOG PRAŠYTE PRAŠOTE, KAD VALDŽIA ĮVESTŲ NEŽMONIŠKĄ FAŠISTINĮ REŽIMĄ. JEI TAMSTA NORI LAIKYKIS KAD IR 20 M. ATSTUMO, DĖVĖK DUJOKAUKĘ VIETOJE KAUKĖS, BET NESIŪLYK TO VISOS LIETUVOS ŽMONĖMS. TAS VIRUSAS NĖRA TOKS PAVOJINGAS, KAD PAMAČIUS KITĄ ŽMOGŲ REIKTŲ BĖGTI KIEK KOJOS NEŠA. NA ARTĖJAME PRIE TO, KAD DĖL TOKIŲ FANATIKŲ, GREITAI GYVENSIME KAIP AKMENS AMŽIUJE, NEBEGAUSIME JOKIŲ PASLAUGŲ, TAME TARPE IR MEDICININIŲ, GAL TADA SUPRASIME KO PATYS PRISIPRAŠĖME, DĖL EILINIO PAPRASČIAUSIO GRIPO. DREBĖK PIKASAI, NES VISUR VIRUSAS IR LOVOJ IR PO LOVA IR KAMBARY IR LAUKE ...

yel“l“ow submarine apie 13. Pikasas32020-11-02 01:28

neturiu nė menkiausių sentimentų verygai, bet kai jam “oponuoja“(ant jo varo) konservatiniai urkos, tai nori nenori tampi verygos šalininku :)))) - ir..., - eilinis šio patologiško beretinio melagio šedevras(vėmalas) : “Dabar žinom - atstumas iki 10 metrų, merliukai sulaiko 10 procentų užkrato“ :)))) - ,... įsivaizduoju, kuo būtų buvęs šitas išgama karo metu ...

Romas > 8. SS2020-11-02 01:10

Jus visiskai teisus, tai virusine liga,panasi i gripa. "Eiliniu" ligu nebuna ir buti negali. Tas "eilinis" gripas pries 100 metu nusinese i kapus virs 60 milijonu zmoniu. Tas "eilinis" gripas, kuris jau gan neblogai istirtas, kiekvienais metais vidutiniskai nuzudo 600-700 tukst. zmoniu. Sis virusas naujas ir ji istirti prireiks ne vienu metu. Nera jokio ypatingo burbulo - pinigai plaunami visada ir visur, tam visiskai nebutinas kazkoks naujas virusas. Zmones megsta samokslo teorijas, bet uzduokite sau klausima - ar jus viska zinote apie COVID-19? Ar jus pasiruoses issikraustyti i kita pasauli, tik todel kad tapote finansiniu grupiu kovu ikaitas? Nebutina besalygiskai tiketi vieniems ar kitiems, bet jeigu yra noras gyventi, turi buti ir savisaugos jausmas. Man isvis keista, kai eilinis miestietis ar kaimietis besalygiskai priima viena ar kita "barikadu puse", neturedamas ne maziausio supratimo apie svarstoma klausima.

LPf >LT ADMINISTRATORIAMS2020-11-02 01:08

LT TERITORIJOS ADMINISTRATORIAI. Lankiau ir lankysiu artimųjų kapus net kai prie jų stovės jūsų bronevikai, omonininkai. Neturėjau ir nesirengiu laikytis OKUPACINIO RĖŽIMO NURODYMŲ. O DĖL ATSNUKIŲ (kurio net nesu čiupinėjas), TAI GALIU PATARt: jei manont, kad susirg pasiutlige ar pan ligomis, patartina įsigyti naujausią dujokaukę - visi dar turintys sveiko proto išvengs grėsmės užsikrėsti Corona - Crown tarnų-eunuchų virusu... Linkėjimai

Pikasas32020-11-02 01:01

RETRO. PIRMAI BANGAI KYLANT... Jei kas mano, kad SAM ministras Aurelijus Veryga gali iššokti už ""valstiečių" laivo borto ir tikėtis savarankiškai į krantą išsikapstyti, tai vargu ar tai įmanoma tikėtis. Pandemijos metu ir Kašpirovskis galėtų padėti, miego seansą surengęs. Gal tada ir A. Verygos kalbėjimas liaudžiai lakštingalos čiulbesį primintų. Juk gražiai kalba. Sutikit. Viską darom, viskam pasiruošę ir trenksim tam virusui į paširdžius. Deja, smūgį pirmiausia gavo tie, kurie pirmoje eilėje kovėsi. Gausi medicinos darbuotojų komanda. Ar ta ministro aplinka, kuri prie kasos langelio ilgai stovi atlygį skaičiuodami, nusipelno nusilenkimo? - dar neaišku. Kaip sunku suprasti situacija kaip ligoninės tapo naujais viruso plitimo židiniais? Stacionaruose tik maždaug 10 procentų koronovirusu užsikrėtusių ir tas skaičius tikrai dar nėra katastrofinis. Tačiau, stabdant daugelį medicinos paslaugų dėl kelių dešimčių pacientų keistai atrodo. Lietuvoje 147 ligoninės. Penki centrai, kuriuose gydomi šios pandemijos ligoniai neturėtų būti perkrauti, nes juose po kelis tūkstančius lovų . Ta kur problema? Tai koronovirusas - tikras niekšas. Daug kas apsikrėtė netikėtai. O ar ne A. Veryga aiškino apie vieno metro atstumą ir merliukų galimybes. Dabar žinom - atstumas iki 10 metrų, merliukai sulaiko 10 procentų užkrato, o temperatūros kontrolės ir šiandien nesimato. Ko tikimasi? Kad tamsus debesis pro šalį praslinks? O jei nepraslinks, kai net apsaugos priemonės ilgai buvo tik pas perpardavinėtojus kosminėmis kainomis. Nežiūrint gražaus A. Verygos raminimo, tenka pripažinti, kad su problema jam kovoti aiškiai ne pagal jėgas. Gal mes per daug iš jo tikėjomės?

U-22020-11-02 00:55

Veryga NX buvo pasiustas jau tiek kartu, kad jis ten eina kaip namo ir kelia rastu net uzristomis akimis. Vienok, delfio fotografas uz straipny ir fotkes su liaudies priesais butu uzdirbes daugiau, jeigu viska butu nusiuntes Jakylo Akylui ar bent jau y NKVD.

zinoma2020-11-02 00:47

Kas baisiausia banditu mafija gali pasinaudoti situacija , isnaudos uzgrobtus taikinius vergus vergijoje , silpnesnes seimas atims visa turta nunuodys ir visi sakys , kad susirgo corona virusu . ? Ir niekam nereiks atsakyti uz zmogzudystes peremus visa turta . Nusikalteliams tiesiog rojus .

Vytas2020-11-02 00:33

Kiekvienas veiksmas sulaukia atoveiksmio. Tai fizikos aksioma. Ji pilnai tinka valdžios/piliečių santykių apibudinimui. Sąžiningas valdžios veiksmas iššaukia ir adekvačius valstybės piliečių veiksmus, kaip ir nesąžiningas. Pirmiausia, pats ministras, dar pavasarį ankstyvą teigęs, kad kaukės nuo nieko neapsaugo, dabar pakeitė į priešingą kategorišką tvirtinimą. Piliečių NEATSIPRAŠĖ ir nepaaiškino tokios nuomonės kaitos. Tik dabar internete pasirodė pranešimas su piešinukais, kurie neva įrodo , jog kaukės apsaugo. Bet nei konkrečių mokslininkų pavardžių, nei laboratorijų, kurios tuos "atradimus" padarė nėra. Antra, baudų dydžio neadekvatumas (250-1500 eurų) už kaukių nedėvėjimą. Argi tai normalu ??? Tai aiškus baimės dėl viruso eskalavimas, dvigubos baimės. Pirma- parodyti, jog virusas - baubas, antra - įvaryti dar baimę dėl baudos gavimo. Argi normalu, kad policija tuščiomis gatvėmis vaikosi vienišą žmogų be kaukės , ir dar naktį, kad jį nubausti? Ir tikrai dar niekas neįrodė PASAULYJE, kad kaukės kažkiek apsaugo būtent nuo COVID-19. Tai grynai teoriniai išvedžiojimai.

yel“l“ow submarine to 8. SS2020-11-02 00:16

eilinė virusinė liga ????!!! ---- kas su jumis darosi , homolitchūanikai ?? (nesakyti “veršiai“ jau darosi nerealiau sunku... ) - o ar žinote, kiek gyvybių nušienavo tas gripas (ir begalė kitų virusinių ir bakterinių infekcijų), kol nebuvo ištirtos ir nebuvo išmokta su jomis tvarkytis ar bent jau “tartis“ ???? - ar jūsų atmintis kaip dulkių siurblio ??? ----- virusinių ligų yra tūkstančiai !! - o kodėl jūs nevadinate “eilinėmis virusinėmis ligomis“ erkinio encefalito, poliomelito, meningito, raupų, hepatito, AIDS, papilomos, ebolos ir begalės kitų ligų, kurias sukelia virusai, ir nuo kurių , ačiū “dievui“, gelbsti vakcinos ?????? - kada gi sumažės jūsų smegeninių degradacijos pagreitis, po velnių ????!! - taip, dabar jau aišku, kad kai kam korona tėra lengvas nuotykis (bent pirmą kartą), bet kai kam tai yra gyvybės ir mirties klausimas !!! - ir šito koronos “selektyvumo“ kol kas negali paaiškinti niekas ... , - kaip niekas nežino ir to, ar tas “selektyvumas“ su laiku neišnyks, ir ar persirgus neliks paslėptų “defektų“... , - nejau homolitchūanikų smegenys įsijungia tik tada, kai pradeda svilti nuosava subinė ??? - sunkiai prisiverčiu dabar nerašyti apie juos to, ką aš realiai apie juos galvoju .....

SS2020-11-01 23:33

COVID tai eilinė virusinė liga (kaip gripas). Turi persirgti tam tikras žmonių kiekis. Pučiamas burbulas skirtas pinigų plovimui.

ŠMAIKŠTUOLIS2020-11-01 23:24

SKAITAU ŽMONIŲ KOMENTARUS SPAUDOJE IR BAISU DAROSI DĖL KAI KURIŲ ŽMONIŲ NEPAKANTUMO KITIEMS. YRA ŽMONIŲ PASIRUOŠUSIŲ ŠAUDYT, SODINT Į KALĖJIMĄ KITUS UŽ KAUKIŲ NENEŠIOJIMĄ AR NETEISINGĄ NEŠIOJIMĄ, UŽ KITOKIĄ NUOMONĘ. JEI JŲ VALIA BŪTŲ TAI SUVARYTŲ VISUS Į GETUS IR AMŽINAI LAIKYTŲ NELAISVĖJE, BŪTŲ AMŽINAS KARANTINAS. DELFYJE SKAIČIAU, KAD IŠ SANTARIŠKIŲ LIGONINĖS JAU IŠRAŠOMI LIGONIAI SERGANTYS KITOMIS LIGOMIS, KAD ATLAISVINTŲ LOVAS KORONAI. GAL ŠITIE FAŠISTUOJANTYS FANATIKAI IŠSIBLAIVYS, KAI NEBEGAUS MEDICININĖS PAGALBOS, KAI PRADĖS MIRTI PATYS, JŲ ARTIMIEJI. JUK PATYS PRAŠYTE PRAŠOMĖS NELAIMĖS, PRAŠYDAMI VALDŽIĄ VISKĄ UŽDARYTI IR ĮVESTI GRIEŽČIAUSIĄ KARANTINĄ, KITAIP SAKANT FAŠISTINĮ REŽIMĄ.

Vadakste2020-11-01 22:00

Neperseniausiai Yutubeje perziurejau Londone vykusi didziuly mitinga. Mitingas truko 3, 30 val. ten zmones ejo be kaukiu , tik policininkai ejo uzsideje kaukes. Zmones mitingavo pries kaukiu nesiojima , net protestuotojai nese dideli svirksta matyt mitingas buvo ir pries vakcinacija. Zmones nebetyli , nes jau daugelio saliu vietoviu protestuoja pries neaisku ta virusa.

Nelaime2020-11-01 21:49

fasistai uzgrobe lietuvos valstybe ir esa ginkluoti plius prisikviete tokiu paciu,kaip jie,is svetimu valstybiu,kad padetu zmones zudyti,su svirkstais tipo gydysim! Todel zmonems kapines,tik belike! Vienykites savigynos burius ir ginkites,taip,ar taip zutis,ginsies gali islikti,ju ne daug,tu suskiu,tik gintis,nuo tos smarves!

1am2020-11-01 21:17

Kas meluoja, tas ir vagia. Ar ne taip sakė patriarchas?

Angelas2020-11-01 21:16

Tuo metu kai teritorijoje siaučia viską žudantis mirtinas virusas, skuba žmonės į kapines, kol dar laisvų vietų yra. Čia džiaugtis reikia, o ne burnot.

S2020-11-01 21:15

Visi ten busim, veliau, ar anksciau......o saugoti reikia svaria sazine ! Ka turetu pradeti daryti ir tipo isrinktieji ...kuriu niekas ir neisrinko istikruju.

pranašas2020-11-01 21:07

Veiksmas Lygus atoveiksmiui, jeigu valdžios vyrai meluoja - meluoja ir dėl viruso, todėl ir neklauso.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi