ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
AntimafijaLietuva ES narė

Lietuva: ES parama – 36 milijardai, valstybės skola – 56 milijardai(128)

Kodėl Lietuvos valstybės skola nemažėja, net ir gaunant milžinišką ES paramą, o tik didėja ir, atrodo, didės ir didės? Ir visai paprastas klausimas – kas bus su Lietuva, kai po kelių metų ES finansinės paramos nebeliks, o slėgs tik dar didesnės valstybės skolos?

Lietuva: ES parama – 36 milijardai, valstybės skola – 56 milijardai

Paveiksliukas parengtas pagal tinklalapio www.2g.lt informaciją, kuris remiasi LR Finansų ministerijos ir LR Valstybės kontrolės skelbiamus duomenis.

Šiuo metu valstybės skola jau siekia 57 milijardus 441 milijoną litų, ekspertai.eu, 2014 08 24

  • ••••••

Europos Sąjungos struktūrinė parama nuosekliai mažina socialinius ir ekonominius skirtumus tarp ES šalių narių ar atskirų regionų, skelbia Finansų ministerija. Jos pamatines vertybes galima išreikšti dviem žodžiais – „solidarumas“ ir „sanglauda“.

Iškiliausi Lietuvos politikos ekspertai pastebi, kad per dešimt narystės Europos Sąjungoje (ES) metų Lietuva sustiprėjo finansiškai, ekonomiškai, politiškai, teisiškai ir įsitvirtino vakarietiškos savivokos erdvėje.

Tačiau svarbiausia, į ką pirmiausia atkreipia dėmesį įtakingiausi Lietuvos politikai, – tai milžiniška finansinė parama, kurią Lietuva gavo iš ES.

„Gauta kelių dešimčių milijardų litų parama – labai solidi. Jeigu ne narystė ES, turėtume patys labai daug lėšų skirti savo pažangos projektams“, – žiniasklaidą yra informavęs Gediminas Kirkilas, Seimo Europos reikalų komiteto pirmininkas.

Pasak Seimo opozicijos lyderio Andriaus Kubiliaus, tai, kad kad Lietuva yra ES narė „yra politinis stebuklas, prilygstantis Kovo 11-osios Aktui“.

Per 2004-2013 metus ES investicijos Lietuvoje siekė beveik 46 mlrd. litų, o Lietuva per tą patį laikotarpį į ES biudžetą sumokėjo tik 10 mlrd. litų, tad balansas – plius 36 mlrd. litų!

Valstybės specialistai nustatė, kad asmeninę ES naudą netiesiogiai ir tiesiogiai pajuto kiekvienas Lietuvos gyventojas, tiek bedarbis, tiek ir turintis darbą.

Nepaisant ekonomikos krizės metu sumenkusio ES įvaizdžio, Lietuvos gyventojai, skirtingai nuo likusių ES valstybių, ir po dešimties metų narystės ES lieka vieni didžiausių euroentuziastų.

Finansų ministerijos portalas eparama.lt detaliai nurodo, kam konkrečiai buvo skirta ir panaudota Europinė parama.

Vienas iš labiausiai matomų ES struktūrinės paramos investicijų vietų yra keliai, geležinkeliai, oro uostai. Taip pat ES fondų lėšomis darbuotojai kėlė kompetencijas, įmonės modernizavo gamybos pajėgumus, buvo tiesiami keliai, atnaujinami viešosios paskirties ir gyvenamieji pastatai, įrenginėjama aplinka, ES fondų kaimo plėtrai lėšomis ūkininkams mokėtos tiesioginės išmokos, atnaujinta apie 700 viešosios paskirties pastatų, naujam gyvenimui prikelti 55 dvarai, 775 nuo didžiųjų gyvenamųjų centrų nutolę miesteliai ir kaimai buvo prijungti prie plačiajuosčio interneto tinklo, uždaryta ar pertvarkyta 200 sąvartynų, daugiau kaip 2,4 tūkst.

įmonių pasinaudojo investicijomis inovacijoms, daugiau kaip 6 tūkst. smulkaus ir vidutinio verslo subjektų gavo finansavimą veiklai pradėti ar plėsti, remiamose įdarbinimo programose dalyvavo 170 tūkstančių bedarbių ir asmenų, įspėtų apie atleidimą, parama pirmajam jaunimo darbui pasinaudojo beveik 2 tūkst.

įmonių, kurios įdarbino apie 11 tūkst. jaunų žmonių.

Nuo 2004 m., kai įstojome į ES, per 10 metų Lietuva iš bendrijos gavo 46 milijardus litų paramos (iš kurių 10 milijardų litų Lietuvai reikėjo įmokėti atgal į ES biudžetą). Kur buvo panaudota parama Lietuvos valdžia, kaip rašėme aukščiau, skelbia.

Lietuvos valstybė iki įstojimo į ES buvo skolinga 12 milijardų litų. Nuo 2004 m. valstybės skola padidėjo iki 56 milijardų litų (vien per ketverių 2008-2012 metų laikotarpį valstybės skola padidėjo 30 milijardų).

Taigi nuo 2004 m. Lietuva gavo 36 milijardus litų paramos iš ES ir per tą patį laiką dar papildomai pasiskolino 44 milijardu litų, kuriuos reikia gražinti.

Kas yra Valstybės skola? Tai vyriausybės, savivaldybių, valstybės socialinės apsaugos fondų ir su jais susijusių subjektų, turinčių teisę skolintis, prisiimtų, bet dar neįvykdytų įsipareigojimų konsoliduota suma. Tinklalapio www.2g.lt parengta informacija pagal LR Finansų ministerijos ir LR Valstybės kontrolės skelbiamus duomenis.

Nėra žinoma, kodėl Lietuva iki įstojimo į ES skolinosi palyginus labai mažai – per 14 nepriklausomybės metų, nuo 1990 iki 2004, tesugebėjome pasiskolinti tik 12 milijardų.

ekspertai.eu jau ne pirmi metai bando sužinoti kam atitenka ir kur konkrečiai investuojami šie pasiskolinti milijardai, tačiau kol kas nieko konkretaus sužinoti nepavyko, sulaukiami tik abstraktūs bendriniai atsakymai. Taigi, kol laukiame detalios 56 milijardų skolos finansinės išklotinės, pabandykime paanalizuoti, kas būtų atsitikę su valstybe ir kaip ji šiandien atrodytų, jei ne ES parama.

Taigi, jei ne ES parama, Lietuva šiandien būtų stipriai atsilikęs kraštas, kuriame kelių, geležinkelių, oro uostų būklė keltų pasibaisėjimą, o daugybė Lietuvos įmonių nebūtų modernizavusios gamybos pajėgumų. Be ES paramos būtų neatnaujinti viešosios paskirties ir gyvenamieji pastatai, neįrengta aplinka, ūkininkai be tiesioginių išmokų veikiausiai egzistuotų 19 a.

lygyje ir vaikščiotų jei ne basi, tai, geriausiu atveju, su padevėtomis vyžomis. Be ES paramos būtų neatnaujinti šimtai viešosios paskirties pastatų, stovėtų sugriuvę dvarai, nuo naujųjų technologjų būtų visiškai izoliuotas Lietuvos kaimas, šimtai tūkstančių bedarbių nebūtų galėję dalyvauti remiamose įdarbinimo programose, smirdėtų šimtai senų nesutvarkytų savartynų, verslas degraduotų ir t.

t. ir pan.

Trumpai tariant – viskas skendėtų stagnacijoje ir tamsoje, o šalies žmonių gyvenimas tiesiog nebūtų orus. Štai taip atrodytų Lietuva be ES paramos 2014-aisiais, nes be tos paramos pati Lietuva jokiu būdu neįstengtų nieko padaryti.

Šias tiesas turėtų žinoti kiekvienas lietuvis.

P. S. Tik norisi žinoti – kodėl per 10 metų ES skirta 36 milijardų litų parama Lietuvai, valdžios ir jos žiniasklaidos vadinama milžiniška? Juk Lietuvos valstybės 56 milijardų litų skola niekada dar nebuvo pavadinta milžiniška.

Kaip jau minėta, Lietuvos politikos ekspertai pastebi, kad per dešimt narystės Europos Sąjungoje (ES) metų Lietuva sustiprėjo finansiškai. Tačiau kaip galima sustiprėti, jei dovanų gauni 36, o per tą patį laiką pasiskolini 44, o iš viso jau esi skolingas 56?

Jei jau esame taip sustiprėję, tai kodėl ir toliau tiek daug skolinamės? Kodėl skola nemažėja, net ir gaunant tokią milžinišką ES paramą, o tik didėja ir, atrodo, didės ir didės?

Ir visai paprastas klausimas – kas bus su Lietuva, kai po kelių metų ES finansinės paramos nebeliks, o slėgs tik dar didesnės valstybės skolos?

Naujausi

Komentarai (128)

Rikiuoti
Lopez2025-07-28 04:08

Gaukite paskolą per 24 valandas Kaip LOPEZ GROUP FINANZAS klientas, rekomenduoju jų 2 % palūkanų normą visiems jūsų finansavimo poreikiams. Jei jums reikia paskolos, nedvejodami susisiekite su jais, kaip ir aš, ir būsite patenkinti: [email protected]

Lopez2025-07-28 04:08

PASKOLOS TARPTAUTINĖMS INTERNETUOSE SKOLOS Kaip privatus asmuo, siūlantis tarptautines paskolas, turiu kapitalo, kuris bus naudojamas trumpalaikėms ir ilgalaikėms tarpusavio paskoloms nuo 2 000 iki 500 000 eurų teikti visiems rimtiems asmenims, kuriems jų iš tikrųjų reikia. Palūkanų norma yra 2 % per metus. Siūlome įvairių tipų asmenines finansines paskolas, investicines paskolas ir paskolas automobiliams. Esu pasirengęs patenkinti savo klientų poreikius per 72 valandas. Susisiekite: [email protected]

Jan Horvath2024-09-15 14:48

Perfektní nabídka půjčky Osobní finanční půjčka s pojištěním Jsem soukromý poskytovatel, který vám nabízí výhodné finanční půjčky od 40 000 Kč do 80 000 000 Kč s nízkou úrokovou sazbou 2 %. Tato nabídka platí pro celou ČR a pro všechny občany starší 30 let Jasná a srozumitelná smlouva, jasné podmínky poskytnutí. Neváhejte mě kontaktovat, jsem k dispozici 24 hodin denně [email protected]

Jonasova Vera2024-02-24 18:41

Nabídka rychlé půjčky Potřebujete rychlou půjčku, abyste okamžitě ukončili své finanční starosti? si můžete půjčit od 25 000 Kč do 40 000 000 Kč s úrokem 2 %. Půjčku budete mít na účtu do 24 hodin od odeslání žádosti. Je rychlá a spolehlivá, účelem této soukromé půjčky je zpřístupnit peníze lidem v nouzi. Pro jakýkoli jiný dotaz nebo žádost o půjčku pište na: [email protected]

Ludvik Rudolf2024-02-19 10:55

Nopietns nebanku kredīts no 40 000 iki 45 000 000 CZK, kur nav nepieciešams nodrošināt nekustamo īpašumu. Nosacījums ir reguliariai ikmēneša ienākumi un Čehijas pilsonība. Personīga prieiga kiekvienam prašymui. Garantēju ātras un nopietnas sarunas. Pilns aizdevums un lėšų izmaksa 24 valandų metu. Aizdevumu varat izmantot arī savu saistību konsolidēšanai. Liela patvirtino lietojumprogrammu caurlaid. Prašome, gerai ar mani: [email protected]

Barbora Kolinova2024-02-09 19:23

Nabídka půjčky Dobrý den, nabízím seriózní půjčku každému, kdo může splatit úrokovou sazbu 2%. Rychlá a pohodlná finanční půjčka, kterou můžete využít na cokoli, si můžete půjčit již od 10 000 Kč do 90 000 000 Kč. Díky široké škále poskytovaných finančních půjček může tuto půjčku získat téměř každý, mé úvěrové podmínky jsou velmi přehledné a jednoduché. Pro další informace nebo žádost o půjčku e-mail: [email protected]

Westlake Loan2024-02-01 23:58

Ar jums reikia asmeninės / komercinės paskolos, kad pradėtumėte savo verslą ar sutvarkytumėte namus? Refinansuokite verslą arba įsigykite nekilnojamąjį turtą, paskolą sąskaitoms / skoloms apmokėti Mes siūlome greitas paskolas su suprantamomis sąlygomis, Paskolos be staigmenų . susisiekite su mumis dabar adresu [email protected] telegrama___https://t.me/loan59

West Lake2024-01-13 02:13

we Offer quick loan either personal or commercial, loans for investment and property acquisition. We offer loans at a 2% interest rate with understandable terms. For more information, Contact Email: [email protected]

Ingrid2023-08-22 18:35

Mieli paskolos ieškantys asmenys. Ar turite finansinių sunkumų? Ar norite pradėti savo verslą? Ši paskolų bendrovė buvo įkurta kaip žmogaus teisių organizacija visame pasaulyje, kurios vienintelis tikslas – padėti vargšams ir finansinių sunkumų patiriantiems žmonėms. Jei norite kreiptis dėl paskolos, susisiekite su jais žemiau nurodyta informacija: el. paštas: [email protected] Vardas: Reikalinga paskolos suma: Paskolos trukmė: Mobilaus telefono numeris: Ačiū ir palaimina Dievas Ingrid

Macios Gomez2023-06-02 07:36

Mano vardas yra Macios Gomez, aš gaunu 70 000 eurų paskolos sumą iš ponios Grace Lille Company be sukčiavimo, aš 100% didžiuojuosi jos pažadu, kad jai gera pasitikėti. Čia yra jos kontaktas, jei kas nors taip pat norėtų kreiptis. El. paštu: [email protected]

Fischer Mila2023-05-05 14:55

Sveiki, draugi! Es kļuvu par krāpniecības upuri, taču, kad ieraudzīju ziņu par aizdevumu par to, kā dāma ar pieciem bērniem saņēma aizdevumu no MRS SUSAN JAMES LOAN FIRM. ES biju laimīgs. Es tikko saņēmu aizdevumu, kas tika apstiprināts 2023. gada 15. aprīlī. maijā un saņēmu aizdevumu 2023. gada 18. aprīlī.. Ja jums ir finansiālas problēmas, sazinieties ar MRS SUSAN JAMES LOAN FIRM vietnē: (https://susanjamesloanfirm6. wixsite. com/mysite) vai e-pastu:(susanjamesloanfirml07@gmail. com)

Joshua Benjamin2023-05-03 10:39

Ar ieškojote finansavimo galimybių naujo būsto įsigijimui, statybai, nekilnojamojo turto paskolai, refinansavimui, skolų konsolidavimui, asmeniniams ar verslo tikslams? Sveiki atvykę į ateitį! Pas mus finansavimas tapo paprastas. Susisiekite su mumis, nes siūlome savo finansines paslaugas už mažą ir prieinamą 3% palūkanų normą ilgalaikei ir trumpam paskolos terminui su 100% garantija paskola. Suinteresuotas pareiškėjas turėtų susisiekti su mumis dėl tolesnių paskolos gavimo procedūrų adresu joshuabenloancompany@aol. com

Ingrid2022-12-31 15:46

Mieli paskolos ieškantys asmenys. Ar turite finansinių sunkumų? Ar norite pradėti savo verslą? Ši paskolų bendrovė buvo įkurta kaip žmogaus teisių organizacija visame pasaulyje, kurios vienintelis tikslas – padėti vargšams ir finansinių sunkumų patiriantiems žmonėms. Jei norite kreiptis dėl paskolos, susisiekite su jais žemiau nurodyta informacija: el. paštas: [email protected] Vardas: Reikalinga paskolos suma: Paskolos trukmė: Mobilaus telefono numeris: Ačiū ir palaimina Dievas Ingrid

Endre2022-12-14 16:45

Sveiki, Esame sertifikuoti, kad galėtume pasiūlyti šių tipų paskolas ar bet kokį finansavimą: Privati paskola? Verslo paskolos? Skolos konsolidavimo paskola? Pagerinti savo namus? Investicinė paskola? Ar yra kreditų? Asmeninės paskolos? Komercinės paskolos? Kombinuota paskola? Konsolidacinės paskolos? Jei susidomėjote, susisiekite su mumis: ([email protected]) Skubus paskolos pasiūlymas.

Elita Vankere2022-09-09 12:41

Niekada nemaniau, kad paskelbsiu šią žinutę. Atsitiko puikus dalykas, kuris pakeitė mano pasaulį. Gavau kreditą, sėkmingai sumokėjau skolas. gyvenimas šiuo metu jaučiasi gerai. Buvau skolinga, man skubiai reikėjo pinigų. Kelios internetinės bendrovės, į kurias susisiekiau, negalėjo man pasiūlyti pinigų, nes negalėjau sumokėti apdorojimo mokesčio. mano draugė Emilija nukreipė mane į lapofunding960@gmail. com, aš kreipiausi ir pasirašiau jų sutartį su advokatu. jei jums reikia sąžiningos įmonės, kuria galite pasitikėti kreipdamiesi dėl kredito, primygtinai patariu kreiptis į lapofunding960@gmail. com

Ingrid2022-08-30 21:52

Esu Ingrida, norėčiau pasidalinti nuostabiu liudijimu, kaip gavau 2,000,000.00 eurų, PASKOLĄ per ELENA NINO kredito investicijas ir visokias. Jei jus domina paskola, susisiekite el. paštu: [email protected]

Jean Carlos2018-11-06 19:54

Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą. Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolą rimtiems asmenims, kurie nori gauti paskolą, jei susidomėjote, susisiekite su šiuo el. Pašto adresu: creditplusfinance11 @ gmail . com

Piksius2018-09-01 04:05

Trūksta pinigų,- pinigų yra.. , ar kaip ten buvo su tuo sekundiniu... Niekaip nesuprantu tų, kurie mano, kad "tik su trupučiu naudos" parems jūsų tikslus. Net naivumu to neįvardinčiau. Pasižiūrėkit į tai iš skolintojo pusės. O valstybės? Individų, šeimų, bendruomenių grupės kurios sudaro jas mano, kad jai duoda imk, jai muša bėk. Va ir skelbimai... Prašom tik 2 proc. O kodėl taip atsitiko? Gal todėl, kad perteklius nieko nevertų ir niekuom neparemtų popieriukų, kuriuos jūms mielai paskolins. Jai būsit adekvatūs irgi galėsit skolinti gamintojams "paremti".

[email protected]2018-09-01 03:14

Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts? { FIFOCapitals @ gmail. com } Is Here To Put A Stop To Your Financial Problems. We Offer All Kinds Of Loan (Personal Loan, Commercial Loan, etc.) We Give Out Loan With An Interest Rate Of 1.00%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: FIFOCapitals @ gmail. com Please Fill the Application Form Below: - Complete Name: - Loan Amount Needed: - Loan Duration: - Purpose Of Loan: - City / Country: - Telephone: - How Did You Hear About Us: If You Are Interested To Get A Loan Then Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via email: FIFOCapitals @ gmail. com,,,

Loreta2018-08-24 15:26

Skubiai reikia paskolos verslui? Aš patariu jums visiems kreiptis į poną Theodore už bet kokią paskolą. jis buvo labai malonu man ir mano vyrui, jis padėjo mūsų verslui augti, ir mes labai grafeful jam, todėl aš ir mano vyras nusprendė pasidalinti tai internete, kad pasakytų visiems apie šį gerą žmogų. jo kontaktinis el. pašto adresas yra (theodorejamesonfinance @ gmail . com)

LARRY ELLISON2018-08-18 10:32

Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą. Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms, kurių palūkanų norma yra 2%. Suteikiu paskolą rimtiems žmonėms, kurie nori paskolos, jei norėtumėte sužinoti šį el. Laišką: larryellisonfinance @ gmail . com

Jean Carlos2018-06-20 19:52

Ar jums reikia skubios paskolos, kad atsiskaitytumėte už savo sąskaitas, pradėtumėte verslą ar bet kokią paskolą, susisiekite su Jean Carlosu {creditplusfinance11 @ gmail . com}

Jean Carlos2018-06-14 08:00

Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą ( Creditplusfinance11 @ gmail . com ). Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolą rimtiems asmenims, norintiems gauti paskolą, jei susidomėjote, susisiekite su šiuo el. Pašto adresu: Creditplusfinance11 @ gmail . com

LUIS CARLOS2018-05-29 20:23

Ar jums reikia finansinės paramos? Ar ieškote lėšų skoloms grąžinti? Mes suteikiame paskolą su palūkanų norma .2% Prašome susisiekti su mumis dėl papildomos informacijos: Luiscarlosfinance @ outlook . com El. Paštas: Luiscarlosfinance @ outlook . com

LUIS CARLOS2018-01-29 21:08

Ar jums reikia finansinės paramos? Ar ieškote lėšų skoloms grąžinti? Mes suteikiame paskolą su palūkanų norma 2% Prašome susisiekti su mumis dėl papildomos informacijos: Luiscarlosfinance @ outlook . com El. Paštas: Luiscarlosfinance @ outlook . com

luiscarlosfinance2017-06-06 12:47

Ar jums reikia paskolos verslui AR asmeninės paskolos Sveiki, Ar jums reikia paskolą iš Patikimiausias ir patikima kompanija pasaulyje? Jei taip, tuomet susisiekite su mumis dabar mes siūlome paskola visiems kategorijų prašytojų būti it bendrovių ar už personalo naudojimo. Mes siūlome paskola 2% palūkanų norma, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: luiscarlosfinance @ outlook . com Užpildykite paraiškos formą. 1) Vardas, pavardė: 2) Šalis: 3) suma, kurios reikia: 4) Trukmė Paskolos grąžinimo būdas: 5) Mėnesio pajamos: 6) Telefono numeris: Paštas: luiscarlosfinance @ outlook . com

dieviškas2017-05-21 05:38

Gera diena, Ar jums buvo sunku pradėti projektą arba pradėti verslą? jums reikia skubiai finansavimą užbaigti savo išsilavinimą ar statyti namą? jums reikia skubiai finansus gydymo ligoninėje ar keliauti į užsienį? prašome susisiekti su mumis šiandien elektroniniu: (divineloanfirm622 @ g mail.com)

oceanicfinance2017-04-11 11:56

jums reikia tikrą paskolą verslo tikslais arba mokėti savo skolą Susisiekite J. Kellie Wilson dabar tikros paskolos elektroniniu paštu: Oceanicfinance113 @ gmail . com

Mrs Isa Anita2017-01-14 08:48

Ar jums reikia paskolos, ar jums buvo prieš­ i­šjunk jūsų banke, tai yra galimybė ieškote. Mes siūlome visas paskolos­ rū­šių, pavyzdžiui, verslo paskolos, automobilių paskolos, įmonės pasko­los, r­izikos kapitalas, būsto paskolos, studento paskolą ar bet kurioje jūs­ų pasir­inktoje paskolą 2% palūkanų norma. Suinteresuoti asmenys turėtų s­usisiekti ­su mumis adresu: Šis elektroninio pašto adresas: anitaloanfirm1(a)li­ve.com

sarah williams2016-09-01 15:56

Sveiki, Kokie jūsų finansinius poreikius? Mes apdalinti paskolas iš tam $ 1,000.00 minimumo iki daugiausiai $ 100,000,000.00 su patogiu trukmę, kad svyruoja nuo 1 iki 30 metų labai sumažinta palūkanų norma 3%. Ar jums reikia verslo paskolą? Ar jums reikia asmeninės paskolos? Norite pirkti automobil

nooo2016-08-08 02:03

tai kada atiduos?

Dzūkija2016-08-02 18:02

2g.lt/

U-2 to 95. Meistras. Ododowa Iliuminatai2016-08-02 17:55

Aciu tau gerasis Didmeistri Oboldujau, Skubiai priimk y didžioja Iliuminatu šventykla musu pEdika, markery-megstu sikt ir Stasiukasa. Jie jau senokai kalba maldas Oziui ir yra visiskai pasiruode sanderiui su velniu.

Meistras. Ododowa Iliuminatai2016-08-02 17:42

Geras nauja visiems, aš esu vienas iš agentų Lord Superior (Didmeistris) išsiųstas pareikšti kaip daugelis tų, kurie domisi tapti didžiojo Iliuminatai šventykloje narys, tampa Iliuminatai Nariu. Jū

diablo 32016-03-18 01:12

O tu 91.# gal esi Konservatorius? xD Nieko neturiu ir net valstybe nezada man duot geroves, o is kitu vogt nesinori. Remiu mazojo teatro partija

kur 15 000 000 000 Litu (Lito stabilumui uztikrinti) !?2016-03-17 17:09

gal,ivedus euro, skola sumazino ar kur jie ???

uz mirties bausme2016-03-17 16:49

praskolinusiems Lietuva.

Teisutis to 90. MARIJA2016-03-16 13:39

Nepamiršk ir Kirkilo viriausybės, kuri įvarė Lietuvą į bankrotą iš kurio Kubilius traukė praskolindamas Tėvynę.Taip,kad reik matyt ne vien pasekmes, bet ir priežastis.O tu tik pasekmes pabrėži, kas nėra teisinga arba tik pusė tiesos.Tad jeigu sakai B pirma pasakyk A.Tada laikysiu tave teisingu žmogum.Bet matyt tyčia nutyli priežastį, nes remi socdemus.Ar ne?

MARIJA2016-03-16 13:06

NA IR TURIME KUO PASIGIRTI -GEREJANCIU LIETUVIU GYVENIMU . KUBILIAUS VYRIAUSYBE PER TRUMPA LAIKA TAIP PRASKOLINO VALSTYBE ,KAD TOS SKOLOS UZTEKS ANUKU ANUKAMS ,TIK IDOMU KUR DINGO TIE DESIMTYS MILIJARDU ,JEIGU DAR MILIJARDUS GAVOME IS EUROPOS SAJUNGOS KAIP PARAMA? GIRIASI ,KAD SUREMONTAVO DVARUS RENOVAVO PASTATUS ,BET KUBILIAUS VALDYMO METU UZ PASTATU RENOVACIJAI SKIRTAS LESAS BUVO GALVOTA NUSIPIRKTI SRAIGTASPARNIUS . IS TOKIO GERO GYVENIMO DIDELE DALIS ZMONIU GYVENA PUSBADZIU . IS NEVILTIES MOTINOS VAIKUS SKANDINA SULINIUOSE ,SENJORAI SKRAIDO PER LANGUS . LIETUVA PRARADO VISKA ISTODAMA I EU . TURIME TIK VIENA LAISVE -RUSU LAIKAIS GALEJOME LAISVAI JUDETI I RYTUS ,DABAR I VAKARUS . JOKIO SAUGUMO JAUSMO . SU SAVO AGRESYVIA UZSIENIO POLITIKA STOVIME ANT KATASTROFOS SLENKSCIO IR TAI TURIME VADINTI GYVENIMO GEREJIMU. .

Jo2016-03-16 10:12

ES - tai puiku, bet norint gauti tokią paramą, reikia kažką ir duoti, todėl paskutinis - priimti pabėgėlius. Terminalas irgi liuks, tik va tauta nusprendė, kad AE mums nereikia, nes nesaugu. O dabar saugu, kai baltarusiai stato km nuo Vilnius ir naudos aušinimui mūsų Neries vandenį su nežinomomis pasekmėmis? Tik jie dabar uždirbs milijardus, o mes, kvailiai, jiems dar mokėsime. Pastebėjau, kad dauguma komentatorių taip ir nori likti šiaudinėje bakūžėje mėšlinais batais, kad tik dirnti ir mokėti nereikėtų, kai visas pasaulis žengia vis pirmyn ir pirmyn.

patriotas2014-08-24 12:41

Lietuvai reikia kuo skubiau nutraukti narystės sutartį ir išstoti iš Eurosadomo. Stojimo į ES referendumas buvo sufalsifikuotas, todėl yra teisinis pagrindas denonsuoti stojimo sutartį.

d32014-08-12 00:54

cia ne vogimas, metropolijos islaidos kolonijos valdymui. vietiniams aborigenu buratinams leidzia kolonijos seimininkai vogti "parama", uz tai sie privalo vykdyti visus ju ysakymus, kitaip amerikos ambasados ysakymu bus pasodinti.

asd2014-08-12 00:47

"kas bus su Lietuva, kai po kelių metų ES finansinės paramos nebeliks" - paprastas atsakymas - nebebus ka vogti.

NEGALIU PATIKĖTI !!!2014-08-03 01:07

Sakykite, ar kartais ne Grybauskaitė, dirbo eurokomosare atsakinga už ekonomiką ir finansus, kai 2008 metų rugsėjį pasidėjo pasaulinė finansų krizė?? Ir, kaip ji čia prašovė, nieko nenumatė (kaip po to pati vėliau "auklėjo" buvusį premjerą Kirkilą), jog beveik bankrutavo visa Europa - Graikija,Portugalija, Ispanija, Airija ir net Italija?? O čia tai bent!!! O po to, kai ES atsisakė jos paslaugų, tai šiai "specialistei" grįžus į Lietuvą, runkeliai ją dar ir prezidente išrinko, - o ši suspėjo dar su Kubiliumi ir jo kasininke Šimonyte ir Lietuvą praskolinti, ir Snorą patratinti!!! O čia tai bent!!!

Snorietis2014-07-31 01:14

Bankas buvo pilnas pinigų, dar ilgam užteks kuperiams, frikliams, vasiliauskams, šimonytėms, mažintienėms, valiūnams, norkams, keliauskams, masolams, buinauskams, vilkeliams, mazolevskiams šildytis . Vot kaip puikiai trečius metus gyvena vagių ir sukčių klanas ...

gaudy to 82. Tautiška lopšinė2014-07-12 10:13

Lopšinė gera tik gal galėtumei iššifruot kas tas DK.

Tautiška lopšinė2014-07-12 05:53

Padainuosiu tau vaikeli, Polikarpovnos dainely. (pritaria DK ir kubilojdu choras). šešėlinė struktura; šešėlinė ekonomika; šešėlinė valdzia; šešėlinė biografija; šešėlinė apklausa (reitingas)… ir t.t.

VYTAUTAS2014-07-04 00:00

Paskelbus AB bankas Snoras tyčinį bankrotą finansų ministrė I. Šimonytė pareiškė, kad valstybė skolinsis bemaž 4 milijardus litų, kuriuos perskolins VĮ „Indėlių ir investicijų draudimo fondas“, kad pastarasis galėtų išmokėti draudimo kompensacijas banko Snoras indėlininkams. Tačiau tikslinga būtų patikrinti, kur dingo „Indėlių ir Investicijų draudimo fonde“ buvę pinigai,- sukaupti 1,7 milijardo litų? Bankai už kiekvieną indėlį įmokėdavo nustatyto dydžio sumą, kuri nutraukus indėlį, nebūdavo grąžinama. Per laikotarpį nuo šio fondo įsteigimo nebankrutavo nei vienas bankas, todėl nebuvo ir pareigos mokėti draudimo sumos iš šio fondo lėšų. Galima tik daryti prielaidą, kad valstybė jau seniai buvo susidūrusi su finansinėmis problemomis, kurias atsirado labai palanki galimybė paslėpti ir paaiškinti, panaudojant taip vadinamą „Snoro problemą“. Akivaizdu, kad per A. Kubiliaus konservatorių- liberalų vyriausybės valdymo laikotarpį SODRA buvo privesta iki 2 milijardų litų viršijančio deficito, nežinia kur “išgaravo“ Ignalinos atominės elektrinės uždarymui skirti milijardai ir t. t. , ir t. t. , todėl, matomai, galimybe pridengti valstybės finansines problemas iš banko Snoras nusavintais akcininkų ir indėlininkų pinigais buvo realiai pasinaudota! O po šalies valdžios įvykdytos šios piniginių lėšų pasisavinimo „operacijos“, galima banke atsiradusį turto trūkumą tiesiog „pakabinti“ banko Snoras pagrindiniams akcininkams ir dar D. Grybauskaitės nurodymu ir „kišeninių“ prokurorų pagalba sufabrikuoti jiems ir baudžiamąją bylą. Vsio zakono! Visgi klausimas,- kur gi dingo arba buvo taip „saugiai“ investuotos „Indėlių ir investicijų draudimo fondo“ sukaupos piniginės lėšos, kad jų nebuvo galima paimti ir išmokėti Snoro indėlininkams, o valstybei prireikė taip brangiai skolintis? Kas atsakingas už nuostolius, kuriuos patiria valstybė pasiskolinusi minėtam reikalui 4 milijardus litų už 6,5 proc. metinių palūkanų? Grybauskaitė? Kubilius? Šimonytė ar Vasiliauskas? Juk per metus valstybė papildomai už tuos pasiskolintus 4 milijardus litų moka vien palūkanų – 260 milijonų litų! Per 2,5 metų laikotarpį prėjusį nuo banko Snoras tyčinio subankrotinimo, valstybei šie valdžios ponų „žaidimai“ jau kainavo arti 650 milijonų litų!

gaudy to 79. Ateitis2014-07-02 02:17

Dėkavoju tamstikei. tai ką paporinai yra tiesa. Tik po referendumo supratau dar vien1 tiesą jei veršiams ptinka kai dyžia jų kailius reikia jiems padėti ir dar iš to užsidirbti.

Ateitis2014-07-02 02:07

Skiriama 77-ajam (gaudytojui). Taip, daug avinų, kuriems neriamas kailis. "Rusai puola"-priedanga juodiems darbams-nuslėpti.

Kur eina ta "parama"2014-07-01 21:52

Dar prieš krizę su komanda buvome sumastę gaminti tokius inovatyvius įrenginukus, sumetėm pinigus, parašėm verslo planą, ir pamanėm, kodėl Europos pinigų neprijungus? Pasirodo, kad galima - Europa finansuoja iki 90% išlaidų konsultacijoms (kurios mums visai nereikalingos), o staklėms, kitoms apyvartinėms lėšoms ar bet kokioms priemonėms kuriančioms pridėtinę vertę parama neskiriama. Tokios paramos mums atsisakius, konsultantai priskreto vis vien, sakė, kad mes nieko neprarasime, jie užkels kainą ir gausis 100% konsultacijų išlaidų dengimas. Mes pasakėm, kad mums nereikia ir nemokamų konsultacijų, tuomet paskambino kažkokia vadovė ir pasiūlė užkelti kainą taip, kad iš konsultacijų apmokėjimo liktų ir mums. Kai pasakiau, kad su vagimis sandorių nedarau, labai įsižeidė ir daugiau neskambino. Konsultacijų firma kiek žinau susijusi su Adomėnu

gaudyto 76. Ateitis2014-07-01 17:22

Tai, kad suveršėjusiai liaudžiai patinka kai juos apvaginėja ir dyžia kailį. Tada į sceną išeina veisliniai avinai surinka ruuusai puola ir veršių tauta atkartoja choru rusai puola ir jie dėl visko kalti. Ir su dėkingumu atiduoda paskutinius savo skatikus ir ėdalą. Per referendumą veisliniai avinai užbliovė boikuotokit referendumą, nes negalėsim jums kailių nudyžti, kai reiks jūsų kailių veislinių avinų poreikiams tenkinti. Ir veršiai su didžiuliu džiaugsmu subliuvo taipp tai teisinga ir rekalinga, koks išmintigas mūsų veislinis avinas...

Ateitis2014-07-01 15:41

Tai gal ta Europos Sąjungos pagalba 36 milijardai, suteikė galimybę apvaginėti valstybę ir žmones,jei po šios paramos, valstybės skola išaugo iki 56 milijardų, 315 milijonų litų? Žiūrint, į tokią milžinišką skolą kyla klausimas, kodėl toks didelis nuosmūkis visose pragyvenimo srityse? Kodėl nekyla atlyginimai,negrąžinamos išvogtos pensijos,nekuriamos darbo vietos, didėja emigracija? Kur dingsta milijardai? Sako: milijonierių gretos didėja! Taigi, ateities vizija-miglota! Ateitis, be jokios-ateities!!!

pritariu 19-tam2014-07-01 10:51

19-pakankamai išsamus atsakymas į klausimą, kaip PAX AMERICANA, padedama savo subrangovo-vasalo -ES, sugriovė Lietuvos valstybę. Esmė pagauta 100 proc.

Joo2014-06-30 22:57

Avys supras,kai įeis į skerdyklą pasruvusią krauju ir išvys didelį peilį paklaikusio ritualinio skerdiko rankose.Tačiau jau durys bus užtrenktos,bet galės dar ŠAUKTI RĖKTI ,tačiau išgirs duslų balsą "Dabar.Ar po minutės?"

jei nebutu ,,paramos''2014-06-30 21:57

tai gal nebutu ir skolos ?

gaudy to 65. Gaudi -au2014-06-30 21:44

Siutina, kad neraudojam. Baimė ima. Tai žinok ne veltui... Tavo nuojauta dėl blogos baigties neapgauna. tau suveršėjusios liaudies atstovui, kaip ir suveršėjusiai liaudžiai turiu ypatingų receptų, kurie ypač greitai padės nužygiuoti į tavo siekiamą tikslą: skerdyklą, o man tu ir tokie kaip tu veršiai uždirbsit bakių.

gaudy to 65. Gaudi -au2014-06-30 21:36

Pasiilgai. Net eilėraščių mat įsigeidei... O kas tu toks, kad čia vargintis dėl tavęs.

Beta to 692014-06-30 19:58

E tu sei la forma umana solo senz'anima

Vargsele Rita2014-06-30 19:45

perduoda ponuliams Raigerdui,Betai,Gaudziui linkejimus nuo savo vyro,kuris prase parasyti Voi siete assai cattivi uomini

Raigerdas vargšelei Ritai2014-06-30 19:26

Na, taip, vargšelei Ritai irgi norisi tiesos, todėl ji kalbą tik "tiesą". Ir Kisieliovui, ir Landsbergiui ir Putinui ir netgi A. Kubiliui taip pat norisi tiesos. Ir jie taip pat kalbą tiesą. Bet, kaip jie bekalbėtų, paveikslas vis vien gaunasi kreivas. Štai vargšė Ritelė, taip ištroškusi tiesos, rašo:"Kovotojai pries sovietine tvarka tada netylejo ,o didziausia indeli uz Lietuvos nepriklausomybe inese Landzbergis". Ale, sakau, kaip tas jūsų V. Landsbergis nepatrūko nešdamas patį didžiausią indėlį į Lietuvos nepriklausomybę. Vyras tai jis labai suvargęs, net su kuprele. Bet įsivaizduojate, pasirodo, kad Ritelė net nemato, kad šitas paliegęs V. Landsbergis yra nepajėgus net gerą glėbį malkų įnešti į trobą, o čia net didžiausią indėlį įnešė. Mat Ritelė, pasirodo turi vieną bėdą protelyje, nes ten kažkoks vaiduoklis jos galvoje visą laiką ją stumia sakyti ne tiesą, o taip vadinamą liaudyje - "norimą nori pakišti, kaip tikrai egzistuojantį dalyką". Matai, Ritele, mokykloje vaikus moko, kad daiktas ar bet kas kitas turi POŽYMIUS. Būtent pagal požymius vaikai mokomi atskirti katiną nuo vilko ir jų nepainioti. Bet Ritelei tai yra toks aukštas mokslas, kad ji taip ir nesugebėjo išmokti, kad daiktas nuo daikto skiriasi savo požymiais. Žmogus, vienas nuo kito skiriasi savo darbo vaisiais. Skurstanti šalis, apvogta šalis, pagal korupciją, alkoholizmą, emigraciją, savižudybės pirmaujanti Europoje. Šitie rezultatai atsiranda po to, kai žmogus kažką daro. Tai yra jo darbo vaisiai. Kad Lietuvoje būtų būtent tokie vaisiai, tai tame tikrai yra v. Landsbergio labai didelis indėlis. V. Landsbergis, Aloyzas Sakalas - tai labai destruktyvūs politikai. Viskas kuo jie pasižymėjo, tai tik ko nors griovime. Lietuvos skurdo, emigracijos ir kt. bėdų sukūrime aktyviausią poziciją užėmė destruktyvūs politikai. Nes jie gali pasireikšti tik kaip griovėjai. Kada reikia ką nors statyti, jūs jų nepamatysite.

Beta to 662014-06-30 19:08

Kadangi tu net adreso neturi, tai nėra kam ir rašyti. Ir ačiū Dievui, tu mano akyse nestovi- jokiam pavidale. :)

Gaudyyy ir Betai2014-06-30 19:05

Na kur dingot patriotai,ar jau issisemet,nebeturit ka parasyti mano adresu.Galit nebesivarginti,nebeturiu daugiau laiko jusu liaupsiu skaityti.Susirasinekit ir dalinkites savo nuskriaustu likimu su drauguze Liepa,kuri mano komentarus konspektuoja,tikriausia isleis knygele.

Gaudi -au2014-06-30 18:53

Gal galetum ir pats koki eilerastuka suregzti.

Gaudziai ir betai2014-06-30 18:47

Kadangi jus is tos kategorijos individu,kurie nesupranta normalios kalbos,tai noriu jus dar paerzinti .Esate seni nukvake diedules,agresyvus ,zemo intelekto.Taip ir stovite man pries akis-du pilvoti ,nuplike su raudonom nosim ir isbirejusiais dantimis.O isbirejo ,nes pastoviai is pykcio jais kalenat.Laukiu jusu komplimentu.

gaudy to 55. Vargsai gaudziai ir betai2014-06-30 18:41

Perskaqityk šitą eilėraštį čia tau ir čia apieė tave ir tokius kaip tu: “pirmąsyk nekenčiu nes turiu kažkaip pasakyti jums kur priesaikas krankiat nagais įsikibę į Vytį jums kur mykiate garsiai kaip mylite brangią tėvynę užu marių neriat vos pievoj į mėšlą įmynę jums kur spiritus sanctus išmainot į spirt pitjavoi tai tokių degradantų paleidot gražioj Lietuvoj ei vergai ubagai atsisagstę prieš vakarus rytus jei atjotų totoriai dabar jus kaip bandą varytų jei atjotų koks vokietys kaip gaidys tarpe vištų rištų jūsų dukras jūsų moterys pačios atkištų avinėliai vilkai narsiai kriuksintys paršai prie lovio o jei dirbs koks arklys po žeme jam namai ir gerovė kiauliagalvių puota velniui dūšią pardavę lietuviai jūs ne mano tauta čia tik protėviai mano dar guli koks jūs laukia rytojus pralojus tėvynę aure tai prasivogusiems rojus pragare teprasmenga poetai” (Aidas Marčėnas)

gaudy to 55. Vargsai gaudziai ir betai2014-06-30 18:33

Su tamsta man tikrai ne pakeliui. Ir pakartosiu aš ne veršių patriotas. Aš Tautos patriotas. Tamistai šiek tiek su suvokimu ne kas. Ką čia ruošies skerst. iš kur tai ištraukei.... Aš tik padėsiu tokiems veršenoms kaip tu viską prarast, kad patys pasisiskerstumėt. O tai jau visai kas kita. To betrūko, kad dar savo rankas tepčiausi į veršenas. Patys nugaišit tik reik sąlygas sudaryt.

gaudy to 55. Vargsai gaudziai ir betai2014-06-30 18:32

Su tamsta man tikrai ne pakeliui. Ir pakartosiu aš ne veršių patriotas. Aš Tautos patreiotas. Tamistai šiek tiek su suvokimu ne kas. Ką čia ruošies skerst. iš kur tai ištraukei.... Aš tik padėsiu tokiems veršenoms kaip tu viską prarast, kad patys pasisiskerstumėt. O tai jau visai kas kita. To betrūko, kad dar savo rankas tepčiausi į veršenas. Patys nugaišit tik reik sąlygas sudaryt.

51Rita komentarui2014-06-30 18:29

Demokratinej valstybej ,jei tikrai ji demokratine kiekvienas zmogus turi teise komentaru skiltyje issakyti savo nuomone ...ir visai nesvarbu ,kaip jis bus pasivadines ar medziu ar kuo kitu...

Būtina Lietuvos valstybę paduoti į teismą dėl „mailiaus“ bylos2014-06-30 18:27

Būtina Lietuvos valstybę paduoti į teismą dėl „mailiaus“ bylos, nes jokios valstybės institucijos į akivaizdžius pažeidimus (galimai ir nusikaltimus), kuriuos padarė valstybės teisėsaugos institucijos, ministerijos, Seimo nariai ir politikai ir žiniasklaida, nereaguoja. Jokios reakcijos. Valstybė nedaro jokių veiksmų, kad būtų priimti visi reikalingi įstatymai dėl valstybinių institucijų (jų atstovų) atsakomybės už padarytą žalą. Lietuvos aukščiausiojo teismo (LAT) teisėjai išaiškino, kad pripažįstant pareigūną kaltu dėl piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi būtina įrodyti, jog dėl tokio teisėsaugininko elgesio valstybė patyrė didelę turtinę arba neturtinę žalą. „Didelės žalos požymis reikalauja motyvacijos, kad dėl kaltininko veikos buvo pažeistos kitų žmonių teisės, sutriko institucijos veikla, veika sukėlė neigiamą rezonansą visuomenėje, dėl to nukentėjo institucijos prestižas visuomenės akyse“, – rašoma LAT nutartyje. Taigi, visi reikalingi požymiai „mailiaus“ byloje akivaizdžiai yra. Ir yra milžiniška žala. Todėl laukite tęsinio...

Beta to 55. Vargsai gaudziai ir betai2014-06-30 18:27

Tik man visai tas pats, pyksti tu ant manęs ar nepyksti. Kaip ir tavo dvasios ubage, nuomonė buvus- nebuvus.

T0mas J.2014-06-30 18:22

Jei žmogų nori sužlugdyti - yra įvairių metodų, ir vienas jų - įpratink skolintis pinigus. Panašiai ir su valstybe. Kadaise - nei protingas žmogus, nei protinga šalis iš paskolų negyvendavo.

Lietuvos didysis blogis2014-06-30 18:21

Yra bestuburis premjeras Prietaisas-Butke , prie jo visos blogybes salyje suklestejo, korupcija ir vagystes didziausios- pats Butke kaip sunytis pries Grybauskaite uodega vizgina ir tik bijo, kad nuo lovio jo nenustumtu , nes ES fondu pinigelius nori komuniagos toliau "plauti"...

Vargsai gaudziai ir betai2014-06-30 18:20

jus ne patriotai ,o nelaimingi zmones.Todel nepykstu ant gyvenimo nuskriaustuju.O nelaimes zmonems labai veikia psichika.Tik ziurekit kad tokie pat skerdikai jusu paciu anksciau laiko nepaskerstu,nes apie tokius kaip jus pranesa kiekviena vakara kriminalines zinios.Jus tik dar labiau patvirtinate mano nuomone,kad esate ne patriotai,o tautos atplaisos.

gaudy to 51. Rita2014-06-30 17:46

mieloji aš tamstytei padėsiu atsibusti kitame pasaulyje, nes aš savęs su su tavo veršių liaudimi nenoriu turėti nieko bendra. O jūsų įvardytas veislinis avinas taip spjaudėsi iš balkonėlio, kad šito neužmiršiu niekada. O atsibusite mielieji kai lietuva bus kitokia ir tokie veršiai kaip tamsta gausite tą ko geidžiate - skerdyklą ir aš padėsiu. Ir turiu planą. Aš padarysiu viską, kad veršiai gautų to ko nori -skerdyklą. O kas sakė, kad aš veršių patriotas. Aš tautos patriotas. Ir viską padarysiu, kad veršiai prarastų viską. Ir dar tikiuosi uždirbti iš veršių.

Beta > 51. Rita2014-06-30 17:36

Didžiausią indėlį- savo gyvybę, ant Lietuvos nepriklausomybės padėjo: Loreta Asanavičiūtė, Virginijus Druskis, Darius Gerbutavičius, Rolandas Jankauskas, Rimantas Juknevičius, Alvydas Kanapinskas, Algimantas Petras Kavoliukas, Vytautas Koncevičius Vidas Maciulevičius, Titas Masiulis, Alvydas Matulka, Apolinaras Juozas Povilaitis, Ignas Šimulionis, Vytautas Vaitkus, savanoris Artūras Sakalauskas, taip Medininkuose žuvę muitininkai, o ne kažkoks Landsbergis, bjaurastie tu!

pritariu Ritai2014-06-30 17:29

ekspertai.eu turetu blokuoti tokius komentarus kurie tik pliauskia apie savo patriotizma. komentuoti reikia racionaliai, nes dabar tie pliauskejimai tik gadina gera portalo vaizda ir turini

Rita2014-06-30 17:20

Kiek dar laiko zaisite zodzio Tauta samprata. Kodel siame portale pastoviai komentuojantys tiek susireiksmino,kad tik save mato tikraisiais Lietuvos patriotais. Pasivadine ivairiais medziais,slaptazodziais visus nesutinkancius su ju nuomone pastoviai dergia. Tai jusu patriotiskumo israiska. Ka patys gero nuveikete. Juk taip pat esate iseiviai is sovietu sajungos ,dirbote tai sajungai . Jeigu neuzemete vadovaujamu postu,tyliai sedejote kaip peles po sluota,dabar gaunate pensijas uz savo nereiksmingus darbus. Kovotojai pries sovietine tvarka tada netylejo ,o didziausia indeli uz Lietuvos nepriklausomybe inese Landzbergis. Kuri dabar smerkiate kaip didziausia Lietuvos priesa. Niekas jums dabar nepatinka visus vadinate vagimis,plesikais,kurie jus pastoviai apgaudineja. Vot jeigu jus tikrieji portalo komentatoriai-patriotai vadovautumete Lietuvai. Tai-valio,bolotiruokites nors i savivaldybiu rinkimus -darykite tvarka. Bet ne. Pats patriotiskiausias jusu uzsiemimas sedeti prie kompiuterio ir pastoviai ,monotoniskai tais paciais issireiskimais vanoti Grybauskaite,Landzbergi su konservatoriais. Tiktai kazkodel neteko skaityti jusu paskviliu pries Uspaskicha. Gal tai jusu siu dienu favoritas ir ji renkates kaip issigelbejima nuo konservatoriu. Nebebukite tokiais nuobodziais niurzgaliais ,supraskite kad jusu tokiu piktu ir inirsusiu jau niekas nebeklauso ir nebegirdi. Imkit pavyzdi is Dariaus Kuolio,kuris kritikuoja valdzia,teisesauga racionaliai,kulturingai nesimetydamas izeidinejimais ir grubia leksika

gaudy to 48. 26gaudy komentarui2014-06-30 17:05

Sutikčiau, kad galima pakeisti padėtį į gerą jei būtų į referendumą atėją bent 45-49 proc. Tada būtų galima kalbėti, o dabar viskas bus beprasmiška.

gaudy to 48. 26gaudy komentarui2014-06-30 17:02

Na sėkmės gyventi iliuzijose. Nuveršintų užsombintų asmenų neišeina vadinti tauta. Jie tik nuveršėjusi beveidė liaudis. Jie gali atsibusti tik tada kai juos pradės fiziškai naikinti. O rinkimų boikotas taip pat veiksmas.

26gaudy komentarui2014-06-30 16:45

Nereikia boikotuoti jokiu rinkimu... dar tik pradzia visu referendumu... kad avinai ,kad i skerdykla teisingai rasot... ,bet reikia tuos avinus kazkaip pprajudinti... nes kitaip bus duobe gili visai ... nors ir dabar reikalai blogi ,kas vyksta su tais rinkimais ,kai nera jokios demokratiijos.... bet nereiikia boikotuoti ... ir ateity kuo daugiau reikia raginti ,kad eitu zmones balsuoti... svarbu ,kad eitu... zingsnis po zingsnio ir ziurek jau ir demokratija!

nuomone2014-06-30 16:38

Tauta tai tie ,kurie ejo balsuoti....iir nesvarbu kaip jie uzbrauke biuletenyje ar TAIP ar NE.Sedeti ir nieko nedaryti tai simta kart blogiau.

pušis > 432014-06-30 16:18

Malonėk nepainioti. Ne pasakė mankurtai. Tauta čia niekuo dėta. Jos nedaug liko. Geriausius tautos žmones per visas okupacijas žudė savi ir svetimi išgamos, makurtai dauginosi kaip tarakonai. Turim rezultatą.

gaudy2014-06-30 16:12

Labi geros eilės atspindinčios tikrą padėtį ir realybę. Pasiskolinau iš alko komentarų manau nesupyks. “pirmąsyk nekenčiu nes turiu kažkaip pasakyti jums kur priesaikas krankiat nagais įsikibę į Vytį jums kur mykiate garsiai kaip mylite brangią tėvynę užu marių neriat vos pievoj į mėšlą įmynę jums kur spiritus sanctus išmainot į spirt pitjavoi tai tokių degradantų paleidot gražioj Lietuvoj ei vergai ubagai atsisagstę prieš vakarus rytus jei atjotų totoriai dabar jus kaip bandą varytų jei atjotų koks vokietys kaip gaidys tarpe vištų rištų jūsų dukras jūsų moterys pačios atkištų avinėliai vilkai narsiai kriuksintys paršai prie lovio o jei dirbs koks arklys po žeme jam namai ir gerovė kiauliagalvių puota velniui dūšią pardavę lietuviai jūs ne mano tauta čia tik protėviai mano dar guli koks jūs laukia rytojus pralojus tėvynę aure tai prasivogusiems rojus pragare teprasmenga poetai” (Aidas Marčėnas)

gaudy to 43. Atsakymas2014-06-30 15:58

Tai, kad tos tautos tik 400000 likę. Tie kurie neatėjo yra suveeršėjusi liaudis, o ne tauta. Tauta pasakė taip. Net tie kurie atėjo ir pasakė ne yra tautos dalis. O visi kiti miegantys veršiai kurių svajonė skerdykla. Tai aš asmeniškai padėsiu tm jų siekiuiišsipildyti.

Atsakymas2014-06-30 15:34

Tokiems kaip jolita, gaudy, ir kitiems taip galvojantiems , Tauta pasakė NE, ir tuo sutramdė lietuvišką Hitlerį.

ceslovas2014-06-30 15:34

Valstybes "specialistă" sugeba pirstu nosi ir subine pasikrapstyti, sakydami, kad kiekvienas pajuto es prama. Nebent kiekvienas is valdziazmogiu ar partiniu gauju.

gaudy to 39. Sinonimas2014-06-30 15:15

Ji atvirkščiai labai teisinga. ir viską teisingai susakė.

gaudy to 38. NikoGreko2014-06-30 15:13

Tai jei niekam neįdomu reikia atiduoti tiems kam įdomu. Kiniečiams, rusams ir t.t. Ir tai galima padaryti už gerą atlygį. Be to ir suveršėjusi liaudis bus laimingesnė, - atsidurs arčiau tikslo -skerdyklos. ir visiems gerai, visi laimingi.

Sinonimas2014-06-30 15:05

Komentatorė Jolita, ir moteris, o tokia baisi, visiškai kaip Hitleris.

NikoGreko2014-06-30 14:37

Reikia but realistais! Niekam lietuvoje ne idomu, ta lietuvos zeme.

Jolita2014-06-30 14:20

Labai teisingai gaudy, kuo greičiau šituos zombius nuves į skerdyklą, tuo geriau.Buvo ištiesta ranka-pasiūlytas referendumas,atsisakė, pabijojo, yra abejingi? dabar jokio gailesčio.Amen, tegul klaupiasi ant kelių ir į skerdyklą.

laima2014-06-30 14:04

nesuprantu kam reikia skaiciuoti svetimus pinigus. ar kas nors lenda i jusu kisene ir skaiciuoaj kiek turite pinigineje? ne. todel ir jus neliskite ir neskaiciuokite ne savo pinigu. bukite solidus ir nenusizeminkite iki svetimo pinigines.

kai2014-06-30 13:54

skaitau komentarus "ekspertuose", galvoju, kad Lietuvoje daug protingų, blaiviai mąstančių, vergo sindromo atsikračiusių žmonių. Kai matau kaip lietuviai balsuoja, prarandu viltį, kad kada nors Lietuva praregės ir pradės pati tvarkyti savo gyvenimą. Negi esame tokie kvaili, kaip ir carinės Rusijos gyventojai, kurie tikėjo, kad gerasis caras tėvelis valdo gerai, tik valdininkai blogi, nevykdo caro nurodymų? Kada atsitokėsim? Kada suprasim, kad dabar esame baudžiauninkai, tik moderniškoje baudžiavoje? Tai nuomonė

gaudy to 32. Beta2014-06-30 13:49

O kodėl manai, kad kažką reikia gelbėti. Suveršėjusi liaudis nori į skerdyklą, veisliniai liaudies avinai ją vedą į jų išsvajotą tikslą - skerdyklą. Ir ką tu gali pakeisti. O gi nieko. Atvirkščiai reikia padėti greičiau pasiekti tą tikslą ir dar priedo sau naudos apturėti.

Jules2014-06-30 13:39

Nunykimas ir yra progresas pagal Neosovietinę Oligarchiją, negi nežinote? Ir jei kas nors rimto Europoje nenutiks - taip ir bus. Bet manyčiau, kad Europoje visgi kažkas nutiks, negi taip lengvai leisis Europa(Vokietija) būti pasaulio pastumdėle? Okupacijos metais išgyvenome "Sodybų tuštėjimo metą", dabar, Oligarchijos sąlygomis, išgyvename "Sodybų nunykimo metą", bet visgi išlikome ir per ruskių okupaciją, išliksime ir per savųjų oligarchų(kapitalbolševikų) siautėjimo metą. Nemanau, kad kapitalbolševikai jau galutinai išsprendė mūsų likimo klausimą?

Beta to gaudy2014-06-30 13:26

Boikotas neišgelbės. Jie turi pakankamai savų- įvairūs biurokratai, savivaldos ir valstybinių įmonių tarnautojai, kad vien jiems atėjus prie balsadėžių, rinkimai įvyks.

Dar rutai įdomiosios aritmetikos2014-06-30 13:19

Citata iš "Žemės vardu": - "Advokatė Aldona: Šiandieną parengiau dar vieną neilgą , bet :prasmingą " skundą į Lietuvos Vyriausiąjį administracinį teismą Reikalavimas-, išreikalauti duomenis iš Gyventojų registro -kiek piliečių gyvena Lietuvoje , kiek-išvykę (nemoka socialinio darudimo ir sveiktos draudimo mokesčių ) ir įpareigoti VRK patikslinti galutinius rinkėjų sąrašus . Prezidento rinkėjų skaičius patvirtintas gegužės 5 d-2541862, ES parlamento-skiriasi vos 10000 , o iki referendumo-"priaugo "112287 žmonės . Sužinojau iš VRK , kad net Stabingis nuo tokio skaičiaus liko išsigandęs, ištįsusiu veidu. Jei teismas nepriims, arb nenagrinės, kas tapo norma šio referendumo atveju, būtina kreiptis į generalinę prokuratūrą, kad ištirtų tą faktą, nes galimai tai-oficialių duomenų klastojimas . Be to, kaip jau minėjau, baudžiamąją atsakomybę gali užtraukti ir konkrečių konservatorių vieši raginimai neiti balsuoti, tai patvirtino ir šaltinis iš VRK . Aldona Jankevičienė

Diedukas rutai2014-06-30 13:18

Apie kokį Lietuvos nykimą rašote? Pagal VRK duomenis turim prieaugį: Iš "Tiesos LT" citata: - "Piliečiai lieka sutrikę: vis dėlto iš kur atsirado per 100 000 naujų rinkėjų? Kaip nutiko, kad po dešimtmetį vykusios didžiulės lietuvių emigracijos 2014 metų birželio 29 dienos referendumui VRK registravo rinkėjų daugiau, negu buvo registravusi 2003 metų gegužės 10–11 dienų referendumui dėl Lietuvos narystės Europos Sąjungoje? Primename, kad 2003 metais rinkimų teisę turėjo 2 638 886 Lietuvos piliečiai, t. y. 17 359 piliečiais mažiau nei dabar.

ruta2014-06-30 12:45

Jeigu tas , ES 'gerumas' eitu i nauda Lietuvos zmonems , tai kodel pirmaujame pagal valstybes pilieciu nikima , savizudziu skaiciumi , socialine atskirtimi , demorafine krize , trumpa gyvenimo trukme ? Kodel vis daugiau uzdaromos miesteliose, mokyklos , medicinos punktai , bibliotekos ? Kodel musu miestas /Raseiniai / papuole i greitai nykstanciu, pagal zmoniu skaiciu ir imoniu , sarasa ? Ir dabar miesto politine nomenklatura su dziaugsmu jau laukia ES milijonu , kad vel tratinti , ivairiems projektams , hipodromams /nors visi , kas masto , supranta , kad tai brangus hobis /, trinkeliu klojimui /net ir ten kur visiskai nereikia /, apsvietimo stulpams / nors jie nesviecia , nera pinigu /... Dabartine Lietuvos politika , tai demagogija , propaganda , ciniskas melas , dezinformacija ir pinigu tratinimas / ES duoda pinigu , bet visada dar reikia pasiimta paskola is banku , kad vykdyti projektus ,stai ir visa 'nauda'/ Politikai tarnauja Kapitalui , neuzmirsdami ir savo kiseniu , stai tokia 'politika '. Laimi tikrai ne eiliniai valstybes pilieciai !

gaudy to 27. Jules2014-06-30 12:43

na ko tu suki galvą kaip suveršėjusi liaudis balsuos. Koks skirtumas vistiek nieko nepakeisi. Na jie nori, tiesiog veržiasi į skerdyklą ir ką tu jiems dabar padarysi. Už juos gi neišbalsuosi.

Jules2014-06-30 12:23

Na ir ką mužikai rinks merais? Ogi vietinius bagočius-mafijos atstovus ir vėl keiks visus iš eilės. Rinks vietinius Uspaskius merais, rinks kunigaikštukus iš šlovingosios Bolševikų partijos ir jų anūkus bei meilužes ar atvirus demagogus - VU docentus.

gaudy to 25. stasys2014-06-30 12:19

Po šio referendumo nutariau, kad reikia klausyti mūsų veislinių avinų ir visus rinkimus privalu boikotuoti. Tą ateity ir darysiu ir kitus agituosiu taip pat nedalyvauti. Vienas storas veislinis avinas, na tas su liemene, kuris banko šėrykloj tupi, sakė, kad moralė tai ne šio pasaulio dimensija, taigi reikia elgtis amoraliai, svarbu tik, kad būtų teisėta. O jei neišeina teisėtai reikia nusipirkti teisėtumą. Reikia klausyti veislinių avinų jie teisybę gutarina.

stasys2014-06-30 12:05

Čia tos krokodilo ašaros nei vietoje nei laikų. Galima suprasti tokius kom. rypavimus dėl sužlugusio referendumo ir ekspertų noro atsimokėti akis už akį, tokiu str. , bet pas mus kontoroje sakomą.. kai pirštai auga ne iš s.. nės . visada lieka laiko atsisėsti prie kavos puodelio ir susimastyti , o kas buvo atlikta negerai. :) O jei į tema .. skola tampa skola tik tada kai žinai jos sudedamasias dalis, o bręsta visai kita tema,.. laikas kai bus perrenkamos savivaldos su jau tiesiogiai renkamais merais .. Štai kur įdomi tema diskusijai, kas jų laukia kaip visuomenės atstovų, ir ar jie netaps tik eiline atpirkimo žąsimi .. vadinamajai valdomai demokratijai. Kaip žinia viską lemia "kadrai", o tie kuriuos matėme paskutinių metų čia, didelio optimizmo neskiepija.

Beta2014-06-30 11:12

Jei konservai žmones vadina banditais, tai mes pilną teisę turime juo vadinti stribais: stibas Kubilius, stribė Juknevičienė, stribukas Adomėnas, ... :)

KONSERVATORIŲ VAGIMS2014-06-30 06:21

Patys šlykščiausi vagys, kurie remiasi Lietuvos vardu. "Nepriklausomybė kainuoja" - kas išrado šį posakį? , ar ne tie , kurie nesiderėjo ir permokėjo už dujas, o taip pat sudarydami kitus ekonomiškai nenaudingus sandėrius "vardan tos Lietuvos"?

Taigi2014-06-30 06:19

KUBILAS+GRYBE+OŽYS =TAUTOS GENOCIDAS !!! Ko leizbe nebuvo tokia griezta kai ozio gauja suko aferas energetiniuose projektuose ir su jos vale per 4 metus lietuviu tautai uzkabino 40 milijardu skolu su aferistskais 10% metiniu palukanu. Ko leizbe nesiardo del duju tankerio nuomos sutarties kuri beprotiska ir lietuviu tautai nuostolinga kaina-10 metu moket po 500 tukstanciu kasdien dirba jis ar stovi tuscias ir sutartis pasirasyta su bermudu saluose registruota kontora kur visi aferos galai ir nusodinti ir 500 tukstanciu kasdien is musu kisenes 10 metu kapses i aferiugu kisenes o po 10 metu mes to laivo seimininkais netapsim galesim nuomot toliau arba pirkti uz rinkos kaina.

SENJORAS2014-06-30 06:10

Kodėl Kubilius su Šimonytė nesiskolino iš Tarptautinio valiutos fondo? Nes iš TVF nebūtų buvę "otkato"! O pensininkai ir šunauja gali mokėti ir didesnius procentus. Ne baisūs ponai. Svarbiausia kad lovys pilnas būtų.

Letas Palmaitis 19-am2014-06-30 04:28

Jei TVF yra JAV vyriausybės (!!! ) įrankis (sugalvok tu man tokią nesąmonę! ), tai kodėl JAV yra astronomiškai prasiskolinus ir defolto riboje? Pasakojimą apie britų kovą su JAV nepriklausomybe reikėjo pratęsti britų visiška pergale 1913 m. gale, kai britų Rotšildų klanui pavyko įkurti JAV "nacionalinį" banką FED. JAV jau nebėra nuo Kenedžio nužudymo, beliko globalistų širma, kurią viso pasaulio kvailiai puola, kad nematytų lėlininkų. Dompingai čia dešimtojoje vietoje. Milžiniški globalinių bankininkų kapitalai sukrauti iš 2 pasaulinių karų, o tai leidžia vykdyti bankinį elektroninį pasaulio pavergimą ir kontroliuojamų (iki šeštadaliu suplanuoto mažinimo) buvusių tautų maišymą pagal oficialiai paskelbtą schemą "Laisvas kapitalo, prekių ir (badmiriaujančios) darbo jėgos judėjimas". Į šią mėsmalę ir pateko Lietuva. Darkart pasigrožėkim architekto žodžiais: quotes. liberty-tree. ca/quote/david_rockefeller_quote_103d --- Tai ko dabar stebėtis? Tik nereikia manyti, neva ruskijoje ar Kinijoje geriau. Iš esmės tas pats. Skaitykime Orvelą bei Apr 13.

diagnozė LiEtUvAi (ESSR)2014-06-30 03:56

Prieš dvidešimt metų Lietuva buvo pramoninė valstybė, o dabar įvykdžius visas demokratines ir liberalias reformas tapo bedarbių šalimi. Gamyklos beveik visos sunaikintos, sugriautos, paverstos importinio šlamšto sandėliais. Visur vien importas. O reformos sumanytos ne Lietuvoje – jų autorystė priklauso Tarptautiniam Valiutos Fondui (TVF), Briuseliui ir Vašingtonui. Primenu. Tokios pat reformos pagal investicinius čekius (vaučerius) buvo daromos Rusijoje ir kitose pokomunistinėse šalyse. Iš kur tokia vienybė? Vienybė yra todėl, kad centras iš kur jos buvo paleistos yra vienas!!! Įvykdžius reformas visur, ne tik Lietuvoje, vien tik suirutė ir ūkio griovimas. Kam tokios reformos tuomet reikalingos? Kartoju – reformų sumanytojai TVF, Briuselis ir Vašingtonas. TVF veikloje dalyvauja daug valstybių. Visos turi po tam tikrą kiekį akcijų, panašiai kaip akcinėje bendrovėje. Tačiau liūto dalį akcijų turi JAV vyriausybė, nes akcijos skirstomos tokia proporcija kiek kas yra pinigų įdėjęs, o JAV indėlis didžiausias. Taigi balsuojant ir priimant sprendimus TVF visada lemiamą svorį turi JAV vyriausybės balsas. Faktiškai TVF yra JAV vyriausybės įrankis. Tai kodėl tuomet JAV tiesiai nesako, kad to ar kito reikalauja būtent JAV, o ne kažkoks beasmenis TVF? Todėl, kad jankiai veidmainiauja ir slepiasi už TVF, t.y. už tarptautinės organizacijos ir bendruomenės pečių. Kas yra Briuselis ir ES? Pravartu priminti, kad beveik visi ES nariai yra ir NATO nariai ir jų žemėje stovi JAV kariuomenė – taigi jie yra JAV sąjungininkai, t.y. vasalai. Štai viskas ir susiveda – visos reformos eina iš Vašingtono. Kam tokios reformos reikalingos ir kam jos naudingos? Kodėl jos būtent tokios, o ne kitokios? Reformos didžiulę naudą duoda visų pirma JAV ir jų vasalui ES, nes sunaikinus gamybą visoje buvusioje socialistinėje Rytų Europoje ir buvusioje TSRS visoms Vakarų pramoninėms valstybėms, t. y. JAV ir jos vasalui ES, visas buvęs socialistinis lageris tapo eksporto rinka. Jie iš reformų laimėjo daug, nes dabar įsigijo didžiulę rinką savo prekių eksportui, ir neturi šioje rinkoje jokios konkurencijos. Seniau dėl eksporto rinkų kariavo, grobė kolonijas ir taip kūrė savo prekėms rinkas. O dabar apsiėjo be karo – privertė įvykdyti reformas tokias kokių jiems reikėjo. Maždaug prieš penkiolika metų visi kas važinėjo į Vokietiją parvažiavę visada sakydavo, kad tos pačios prekės Vokietijoje markėmis kainuoja tiek pat kaip pas mus litais. O viena markė tuomet kainavo beveik tris litus. Kodėl taip pigiai, beveik tris kartus pigiau negu pas save, vakariečiai savo prekes pas mus pardavinėjo? Iš kur toks kapitalistų dosnumas? Taip buvo daroma, kad mūsų gamintojai negalėtų parduoti savo prekių ir bankrutuotų, nes vakarietiškos tokios pačios prekės buvo pardavinėjamos pigiau negu lietuviškų prekių savikaina (pavyzdžiui „Akmenės cementas“ negalėjo savo produkcijos parduoti nes cementą žymiai pigiau ir netgi pigiau nei Akmenės savikaina pardavinėjo „Skansen“). Tuomet mūsų politikai, visi be išimties, kalbėjo, kad lietuviai nemoka gaminti, nemoka dirbti, todėl ir prekės mūsų brangesnės už vakarietiškas. Bet juk prekės gaminamos iš tų pačių žaliavų ir pas mus ir Vakaruose. Mūsų darbininkai už tokį patį darbą gaudavo dešimtis kartų mažesnius atlyginimus, o vakariečių prekės vis tiek tris kartus pigesnės. O kaip yra dabar? Dabar jau seniai visos gamyklos bankrutavusios, visa jų įranga parduota į metalo laužą, o patalpos paverstos vakarietiško šlamšto sandėliais ir parduotuvėmis. Tai dabar tos pačios vakarietiškos prekės pas mus kainuoja porą kartų brangiau negu Vakaruose. Kodėl taip yra? Todėl, kad pas mus nieko negamina ir mes dabar esame priversti viską pirkti iš vakariečių. Mes tapome vakariečių eksporto rinka. Reformos pasiekė tą, ką ir turėjo pasiekti. Akivaizdu, kad tada vakariečiai masiškai dempingavo. Dempingas (angliškai numetimas) yra ekonominė sąvoka. Dempingas aiškinamas taip – „tai prekių pardavimas užsienio rinkose mažesnėmis už vidaus rinkos kainas, mažesnėmis už gamybos kaštus. Užsienio rinkose dempinguojama visada siekiant sugriauti, sunaikinti vietos gamintojus, o juos sunaikinus įgyti tame krašte monopolį ir tada įgijus monopolį kainas padidinti kelis ar keliasdešimt kartų“. Va tuomet, užkėlus kainas, gaunamas milžiniškas pelnas. Dempingas yra apiplėšinėjimo būdas. Lordas Broghemas 18 amžiuje Anglijos parlamentui pasiūlė, kad pradedant prekių eksportą į kokią nors šalį pradžioje labai apsimokėtų prekių kainas nuleisti tiek, kad jos būtų mažesnės už tų prekių gamybos savikainą toje šalyje. O kad Anglijos gamintojai dėl tokios prekybos nenukentėtų ir jiems apsimokėtų gaminti pasiūlė, kad vyriausybė eksportuotojams nuostolius atlygintų. Taip atsirado dotacijos. Anglijos parlamentas pritarė Broghemo projektui ir Anglija pradėjo kituose kraštuose dempinguoti, t. y. plėšikauti. Kai JAV iškovojo nepriklausomybę, Anglija pradėjo masiškai dempinguoti JAV vidaus rinkoje. Kai JAV šitą pastebėjo ir pradėjo dempingą drausti, Anglija pradėjo organizuoti savo prekių kontrabandą į JAV. Prieidavo iki ginkluotų susidūrimų, bet JAV niekaip negalėjo įveikti Anglijos dempingo. JAV atsigavo ir nugalėjo Anglijos dempingą tik kai Europoje kilo Napoleono karai. Tuomet Anglija buvo ne juokais išsigandusi ir visas jėgas skyrė karams Europoje. JAV per tą laiką spėjo susitvarkyti taip, kad po karo anglai jau neįstengė nei dempinguoti, nei kontrabandos įvežti į Ameriką. Tuomet prasidėjo didelis pramonės augimas Amerikoje. Anglai dempingavo ne tik Amerikoje, bet ir visame pasaulyje ir iš to susikrovė didžiulius turtus. Dabar šiais laikais dempingą naudoja visos pramoninės šalys prieš taip vadinamą trečiąjį pasaulį arba dar kitaip sakoma prieš besivystančias šalis. Vienu žodžiu prieš buvusias kolonijas. Prisiminkime eksporto dotacijas. Kai Lietuva tapo nepriklausoma ES dotavo visas eksportuojamas į Lietuvą prekes. Taigi, griuvus komunizmui Vakarų pramoninės šalys dempingą panaudojo ir prieš buvusias socialistines ir komunistines šalis. Prieš Lietuvą irgi. Kai Lietuvoje buvo sunaikinta gamyba, uždarytos ir sugriautos gamyklos, nereikalingi tapo ir darbininkai. Dėl to kilo masinis nedarbas ir skurdas. Žmonės priversti gelbėtis nuo bado mirties masiškai pradėjo važiuoti ieškotis pragyvenimo šaltinio į Vakarų Europos pramonines šalis. Emigracijos mastai tiesiog katastrofiški. Kas bus kai visas jaunimas išvažiuos, o seniai išmirs? Ne veltui jau dabar kai kas pranašauja, kad iki 2050-jų lietuvių neliks. Šitaip Lietuva nebuvo sugriauta, sunaikinta per jokius karus, o demokratai ir liberalai sugebėjo sugriauti ir be karo. Bet kodėl tokios reformos yra įmanomos įvykdyti? Kodėl vyriausybės (ne tik Lietuvos, bet ir visų buvusių socialistinių ir komunistinių šalių) leidžia tokiems dalykams vykti? Ar jie visi akli ir nieko nemato? Atsakymas į šiuos klausimus yra labai paprastas. Londono ekonomikos mokykla teigia, kad liberalios vyriausybės reikalingos ne Didžiajai Britanijai ir ne kitoms ES pramoninėms valstybėms ir ne JAV, o toms šalims, kurias pramoninės valstybės nori apiplėšti. D. Britanijoje, JAV ir kitose pramoninėse valstybėse vyriausybės yra stiprios – jų pareiga ir vienas pagrindinių rūpesčių yra rinkos reguliavimas. Pas juos nėra jokių laisvųjų rinkų – rinkos yra reguliuojamos, o už dempingą ir monopolio siekimą labai griežtai baudžiama. Neseniai Amerikoje „Mikrosoft“ kompanija už antimonopolinių įstatymų pažeidimą sumokėjo kelis milijardus dolerių baudą ir buvo priversta suskaidyti įmonę į kelias nepriklausomas dalis taip, kad tos dalys negalėtų turėti monopolio ar į jį pretenduoti. Dažnai girdime, kad JAV vyriausybė uždraudė savo šalies gamintojams pardavinėti savo gaminius vienai ar kitai šaliai, kad uždraudė savo šalies bankams skolinti pinigus kokios nors valstybės įmonėms ar piliečiams, kad uždraudė kokios nors šalies prekes pardavinėti Amerikoje. Už draudimų nepaisymą labai griežtai baudžiama. Kas tai yra? Ar tai „laisvoji rinka“? Ir aklas gali matyti, kad rinka Amerikoje yra griežtai vyriausybės reguliuojama. Taip pat yra ir Europos Sąjungoje. Londono ekonomikos mokykla teigia, kad D. Britanija ir kitos pramoninės valstybės žūt būt privalo besivystančiose ir kitose trečiojo pasaulio valstybėse į valdžią atvesti liberalias vyriausybes, kurias jie dar vadina minimaliomis vyriausybėmis. Liberalių ar minimalių vyriausybių pagrindinė užduotis yra nesikišti į ekonomiką, nebandyti reguliuoti rinkos. Jos privalo savo šalyje įvesti laisvąją rinką, t. y. į rinkos ir prekybos santykius visiškai nesikišti ir leisti vakariečiams dempinguoti, o po to leisti vakariečiams turėti visokiausius monopolius, kokių tik jie nori. Štai kodėl ponas M.Makfolas labai kategoriškai reikalauja, kad JAV vyriausybė bet kokiomis priemonėmis siektų liberalizuoti visų pasaulio valstybių vyriausybes ir, kad prieš nenorinčius liberalizuotis, naudotų karinę jėgą arba žudytų vyriausybių narius, politinius ir visuomenės veikėjus vien tik dėl to, kad jie nenori leisti, kad jų tėvynė būtų apiplėšta. Tai ir liberalizavo Rytų Europą. Ir visur išplatino skurdą. O Lietuvoje kuo toliau tuo liberalesnės vyriausybės stojasi prie valdžios vairo. Ekonomika rieda žemyn. Žmonės masiškai palieka tėvynę. Pasakysiu paprastą pavyzdį kaip dabar vykdomas dempingas prieš Lietuvą. Visoje Europos Sąjungoje žemdirbiai gauna išmokas už pasėlius. Žemdirbių pajamos susideda iš dviejų dalių – vieną dalį gauna pardavę produkciją, kita dalis yra ES mokamos išmokos už pasėlius. Lietuvos žemdirbiai gauna tris kartus mažesnes išmokas, o produkciją parduoda panašiomis ar mažesnėmis kainomis nei jų kolegos iš senosios ES (tos kuri buvo iki jai išsiplečiant į Rytų Europą). Lietuviai gauna mažesnes pajamas už tą patį darbą, tai ir naujos našios technikos nelabai įperka ir samdomiems darbininkams yra priversti mokėti daug kartų mažesnius atlyginimus. Mūsų žemdirbiai gauna mažesnes pajamas, o produkciją visi ES nariai gali pardavinėti be jokių kliūčių visoje ES. Mūsų žemdirbiai pastatyti į žymiai blogesnes sąlygas. Atsilikimas garantuotas. O kodėl taip yra? Kodėl Lietuvos žemdirbiai pastatyti į tokias nelygias sąlygas? Todėl, kad tokią sutartį pasirašė Lietuvos vyriausybė, prezidentas ir ją patvirtino seimas. Tokia yra stojimo į ES sutartis – taip joje parašyta, kad lietuviai pinigų negaus. O kas tą sutartį skaitė? Tuo metu, kai vyriausybė ir prezidentas pasirašinėjo sutartį ir ją ratifikavo (patvirtino) seimas ji nebuvo išversta į lietuvių kalbą, buvo surašyta angliškai, o vyriausybės vadovas ir prezidentas anglų kalbos nemokėjo. Visą sutarties tekstą sudaro kelios dešimtys tūkstančių puslapių. Tokios apimties teksto išversti nebuvo laiko, o angliškai nemokėjo. Pasirašė neskaitę. Seimo nariai irgi už ją balsavo jos neskaitę. Balsavo taip todėl, kad taip reikia. Tai ko dabar norėti? Jei kas dabar pareikalautų sulyginti Lietuvos žemdirbiams mokamas išmokas su jų kolegų Vakaruose gaunamomis ir išlyginti ūkininkavimo sąlygas, vakariečiai iš karto pirštu durtų į sutartį ir sakytų – va patys taip pasirašėte, reikėjo tada sakyti. Turime – sutartyje įrašyta, kad vakariečiai turi teisę dempinguoti Lietuvos žemės ūkį. Štai ką reiškia liberalios (anot Londono ekonomikos mokyklos „minimalios“) vyriausybės. Liberalai (visų veislių) ir visi „laisvosios rinkos“, kurios Vakaruose nė su žiburiu nerasi, gynėjai ir propaguotojai klusniai vykdo ir pasirašinėja viską ko tik pareikalauja jų šeimininkai ir viršininkai iš Vašingtono ir Briuselio. Ne veltui juk jie parvažiavę iš Vakarų visada giriasi – „gavome namų užduočių“, „vykdome namų užduotis“. Tokias kalbas iš mūsų politikų esame girdėję šimtus kartų. Tokias kalbas transliuoja radijas televizija rašo laikraščiai. Mūsų politikai didžiuojasi, kad gauna namų užduotis, kad jas vykdo. Štai ir turime – užduotis įvykdė ir Lietuva tapo bedarbių šalimi. Iš kitos pusės žiūrint, viršininkas yra ne tas kas vaidina viršininką nors ir vadintųsi premjeru, prezidentu ar seimo dauguma, o viršininkas yra tas, kurio įsakymai vykdomi. Taigi mūsiškiai tik vykdo namų užduotis, o jas jiems duoda Briuselis ir Vašingtonas. Kas yra viršininkas ir kas tarnas gerai matyti. Imkime Zoknių karinę aviacijos bazę. Šiaulių merija ir verslininkai daug kartų mėgino joje įrengti „laisvąją ekonomikos zoną“, krovininės aviacijos oro uostą ir dar įvairių projektų siūlė, tačiau nė viena vyriausybė neleido šiauliečiams ničnieko daryti, o kai „įstojome“ į NATO vyriausybė skyrė pinigų, suremontavo apgriuvusią bazę, įrengė viską ko reikalavo NATO ir atidavė nemokamai naudotis. Visi NATO nariai yra JAV vasalai, taigi faktiškai Zoknių aviacijos bazę nemokamai naudotis gavo JAV, t. y. taip, kaip ir sako Č. Frimenas. Bazė buvo reikalinga Amerikai, todėl visos vyriausybės neleido šiauliečiams ką nors joje daryti, o paskui, kai atėjo laikas, mūsų vyriausybė už mūsų pinigus suremontavo, įrengė ir atidavė nemokamai naudotis ir dabar dar ją išlaiko. Kodėl taip vyriausybės darė ir daro? Jos vykdė ir vykdo namų užduotis. Jei Amerikai prireiks, tai iš Zoknių kils lėktuvai ir skris bombarduoti kurį nors mūsų kaimyną. Kaimynai gali smogti atgal. Amerikos gal ir nepasieks kaimynų atsakas, o už ką žus lietuviai? Tai va toks yra NATO saugumas. Va dabar TVF (suprask Vašingtonas) reikalauja, kad Lietuvoje būtų privatizuojamos komunalinės įmonės, t.y. vandentiekis, šilumos ūkis, šiukšlių išvežimas ir kitos. Kokios bus pasekmės? Pasekmės aiškios – kai Vilniuje A.Zuokas privatizavo šilumos ūkį, šiluma vilniečiams pabrango 2-3 kartus. Dabar už šildymą mokame brangiau nei mūsų šiaurės kaimynai švedai ir suomiai, nors pas juos žiemos šaltesnės. Švedai ir suomiai neprivatizuoja šilumos ūkio. Jį pas juos valdo savivaldybės. Privatizuos vandentiekį – bus ir su vandeniu tas pats. Ar išsimokėsime, kai visą komunalinį ūkį perims privatininkai? Dabar didelę dalį Lietuvos biudžeto sudaro ES pagalba ir sanglaudos fondo duodami pinigai. Ir tai biudžete labai trūksta pinigų, todėl didinami mokesčiai. Valdžios atstovai giriasi, kad ES mums labai padeda, duoda daug pinigų. Aišku sugriovė ūkį tai dabar duoda daug pinigų, kad valdininkai turėtų iš ko sau atlyginimus susimokėti ir nesistengtų ūkio kurti ir žmones įdarbinti. O kas bus kai pinigų neduos? O taip gali atsitikti. Tada mūsų liberali-minimali valdžia klaupsis ant kelių prieš Briuselį ir vykdys kiekvieną jo užgaidą. Ir aklas gali matyti – visas valdymas eina per pinigus. Briuselis duoda pinigų ir taip nusiperka visą mūsų vyriausybę ir prezidentą, ir seimą. Visi nupirkti. Jie turi pinigų, yra viskuo patenkinti, o liaudis tegu eina po velnių. Ji reikalinga tik tam, kad per rinkimus pabalsuotų už jų partijas. Ar yra iš ko rinktis? Kol kas visos partijos kiek jų buvo pasirodo yra nupirktos. Mes savo kailiu esame patyrę komunizmą. O dabar mums kailį lupa liberalizmas. Ar ištversime? Tai sąjungininkai jie (Briuselis ir Vašingtonas) mums ar ne sąjungininkai? Kartoju – dar nė karto per jokius karus Lietuva nebuvo taip sugriauta, sunaikinta kaip kad dabar sugriovė mūsų šalį Briuselio ir Vašingtono mums primestos reformos. Stalinas trėmė lietuvius į Sibirą, bet nors ir labai žiauriai elgėsi, ištrėmė daug mažiau žmonių negu dabar išvijo iš Lietuvos mums primestų reformų vykdymas. Tai ar po to, kai mūsų tariami sąjungininkai taip pasidarbavo Lietuvoje, mes ir toliau juos dar vadinsime sąjungininkais? Didžiausia kova pasaulyje šiais laikais vyksta EKONOMIKOJE. Senosios pramoninės valstybės iš visų jėgų stengiasi buvusioms kolonijoms ir kitiems pramoninės gamybos neturintiems kraštams neleisti sukurti pramonės, nes gamyba sukuria viską ko žmonėms reikia, kad jie gerai, turtingai ir laisvai gyventų. Senosios pramoninės šalys nori išlaikyti gamybos monopolį. Dėl to jos veikia vieningai. Prieš dvidešimt metų Lietuva buvo pramoninė valstybė. Dabar, įvykdžius reformas, pramonės beveik neliko. Jau dvidešimt metų kai pagrindinį mūšį mes kasdien pralaimime. Įmonės vis užsidarinėja ir užsidarinėja. Darbininkai į užsienį važiuoja ir važiuoja. Šitoje kovoje išgyvens tik tie, kas sugebės susikurti pramonę, visi kiti anksčiau ar vėliau bus sunaikinti arba taps juodadarbiais pramoninėse šalyse. Kito kelio nėra. Pranas Valickas Read more: bukimevieningi,lt

Lietuva nepriklausoma? Ji laisva?2014-06-30 03:55

Tai, apie ką aš dabar priminsiu, Lietuvos istorijoje turi būti įrašyta kaip didžiausia Lietuvių Tautos gėda !!! 2003 m. gegužės 10 ir 11 d. vyko referendumas dėl įstojimo į Europos Sąjungą. Referendumo klausimas buvo visai ne klausimas, o teiginys: Pritariu Lietuvos Respublikos narystei Europos Sąjungoje. Jame dalyvavo 63.37% rinkimų teisę turinčių gyventojų. 91,07% dalyvavusių pasisakė Taip, Ne – 8.93 %, kitaip tariant, beveik pusantro milijono, balsavo Už narystę Europos Sąjungoje. Kaip vyko rinkimai, kurie yra pripažinti galiojančiais? Balsavimas vyko dvi dienas. Balsavimo laikas buvo prailgintas iki 22 valandos. Pirmąją referendumo dieną žmonių aktyvumas buvo labai mažas 10 val. 5,07%, 14 val. 14,17%, 18 val. 19,74%, 22 val. 23,01% todėl buvo paskelbta, jog bus balsuojama dvi dienas. Balsuoti galėjo ir tie, kurie neturėjo paso, o tik rinkėjo pažymėjimą. Tuometinei Lietuvos valdžiai mirtinai reikėjo, jog mes išbalsuotume už Europos Sąjungą. Rinkimai sekėsi sunkiai. Rinkėjai balsuoti ėjo vangiai 14 val. netikėtai į pagalbą buvo pasitelkta „Maxima“ ir jai priklausantys tinklai „T Market“. Per radiją ir televiziją buvo paskelbta, jog atėjusiems balsuoti rinkimų apygardose bus dalijami lipdukai, su kuriais “Maxima” ir “T Market” prekybos centruose už 1 centą bus suteikta teisė nusipirkti alaus butelį (Euro alaus), šokoladuką arba skalbimo miltelių. Apie tai greitai sužinojo mūsų žemiausia kasta „bomžai‘‘, kurie kaip tarakonai iš urvų pradėjo bėgti į rinkimines apygardas, jog gautų tą lipduką, kurį išsikeis į alaus butelį „Maximoje“. Prisidėjo ir bažnyčia, kuri ragino po pamaldų eiti balsuoti, nes balsavimai vyko sekmadienį. Tada rezultatai ėmė akivaizdžiai keistis 14 val. 42,15%, 18 val. 51,67%, 21 val. 55,91%, iki 22 val. balsavo viso 63,37%. Rinkimų komisija neįžvelgė jokių nusižengimų, „vsio zakono“. Pabandytų dabar taip pasielgti koks pilietis, bandantis laimėti Seimo ar savivaldos rinkimuose... Pripažinkime, jog tai buvo papirkinėjimas, o gal netgi Tautos išdavystė ar pardavimas?. Kas vyksta dabar? Kaimiečiai apipilti Europos paramomis, prie kurių priprasime kaip Afrikos nigeriai ir gyvensime su ištiestomis rankomis. Atpratins mus dirbti, mąstyti, padarys priklausomais nuo pašalpų rėmimo fondų ir t. t. Argi mes tokie idiotai, jog pasiduosime tokiai smegenų plovyklai? Dabartiniai įvykiai rodo, jog TAIP. Pabandykime įsivaizduoti kas būtų, jeigu, tarkim koks Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka arba Vladimiras Putinas per Prezidento rinkimus pabandytų viešai padalinti lipdukus, už kuriuos galėtų nusipirkti alaus ar skalbimo miltelių? Visos pasaulio žiniasklaidos priemonės apie tai rašytų, nes tai būtų demokratijos ir visų kitų žmogaus normų pažeidimas. Atplėšė nuo Maskvos ir įkišo į Briuselį. Kai subirs Europos Sąjunga, kur tada įkiš? Ar prisiima kaltę tuometiniai bukapročiai politikai, kurie pardavė tikrąją Lietuvos laisvę? Read more: bukimevieningi,lt

inkvizicija atlikta - liko kvailiai2014-06-30 03:54

Lietuvoje liko šiek tiek jaunimo, bet ir tas pats apgautas ir suklaidintas. Vien tik noro būti patriotu arba mylėti Lietuvą nepakanka, reikia turėti smegenis ir svarbiausia, kad nebūtų apnuodytos ir funkcionuotų kiek įmanoma didesniu pajėgumu. Apie smegenų nuodijimą skysčiais ir kitais svaigalais nesiplėsiu, parašysiu apie nuodytojus ir klaidintojus. Kur jaunimui jungtis, mylintiems Lietuvą ir būti jos patriotu? Pasirinkimo didelio nėra, individualiai mąstyti ir veikti nelabai kam gaunasi, todėl vedami bandos instinkto norisi jungtis ten kur gretos gausesnės. Lietuvoje daugeliui žinomi tokie veikėjai kaip Julius Panka ir jo draugai. Julius Panka pats būdamas iš religingos , tikybos mokytojų šeimos, mastyti ir logiškai priimti savarankiškus sprendimus tiesiog negali, nes tai neįeina į jo programą. Religiniai fanatikai aplamai logiškai reikšti minčių negali ir nenori, nes jie ne galvoja, o tiki, kitaip sakant yra pritikinti. Religinės sektos ar kitokios religinės organizacijos tokiais labai naudojasi, nes su jais yra lengva ir paprasta. Šitokie vedliai dažniausiais yra iškeliami į viešumą, kišami į televizijos ekranus ir padaromi žinomais, kad būtų kai kam autoritetai, žvaigždės. Kas nutinka su jaunimu, papuolus į tokių vedlių pinkles? Žinoma šitie tautiškumo puoselėtojai neša trispalvė ir deklaruoja meilę tėvynei bei Lietuviškų vertybių išsaugojimą. Viskas čia tvarkoje, mes taip pat tą patį vertiname ir viešai deklaruojame. Vertiname labiau už viską, žmogų sugebanti logiškai mastyti savo galva. Pritikintieji ir religiniai fanatikai mūsų gretose yra nepageidaujami, taip pat nepriimame ir partinių žmonių. Jaunimas susižavėjęs deklaruojamomis vertybėmis yra įviliojamas į pinkles, nesugebantis pats savo galva mastyti dažniausiai žmogus vadovausi vadų skleidžiamai ideologijai ir jai paklūsta arba tarnauja. Tai matosi jau ilgoką laiką ir Tautininkų organizuojamose akcijose, mitinguose ir eitynėse. Žinoma tokiose organizacijoje gali būti ir narkomanai ir vartojantis nuodus bei kitokius svaigalus. Patogu, bet ar bus naudos Lietuvai iš tokių? Pažiūrėkime apie nesenai vykusią akciją „Inkvizicija 2013”. Organizatorius : Marius Kundrotas (g. 1978 m. balandžio 4 d. ) – politologas, publicistas, visuomenės ir politikos veikėjas. 1997 m. , besimokydamas Vilniaus universitete, įsijungė į Lietuvių tautinio jaunimo sąjungą „Jaunalietuviai“ ir Lietuvių Nacionalinę Partiją „Jaunoji Lietuva“. 1998 m. išrinktas Lietuvių tautinio jaunimo sąjungos „Jaunalietuviai“ vadovu. 2001 m. , jaunalietuviams, jauniesiems nacionaldemokratams ir tautinei organizacijai „Jaunoji karta“ susijungus į Lietuvių tautinio jaunimo lygą, tapo jos vadovu. 2002 m. įsijungė į Lietuvių tautininkų sąjungą (LTS), iki jos prisijungimo prie Tėvynės sąjungos, kuriam priešinosi, buvo LTS Tarybos narys. 2008 m. pavasarį užleido Lietuvių tautinio jaunimo lygos vadovo postą Juliui Pankai. 2008 m. liepos 20 d. įvairių tautinių organizacijų atstovams įsteigus Lietuvių tautinį centrą (LTC), išrinktas jo pirmininku. 2006 m. baigė politikos mokslų magistrantūrą, šiuo metu – politikos mokslų doktorantas. Pažiūrėkime kas tai per inkvizicija ir pagal kokius papročius ji atlikta. Daugelis turbūt žinote, kad deginimo inkvizicijos yra atneštos krikščionybės, kai būdavo deginamo raganos, žolininkai ir aplamai tie kurie nepakluso tuometinei nešamai iškrypeliškai ideologijai. Marius Kundrotas kuo puikiausiai parodo, kad yra bažnytinės ideologijos nešėjas ir kryžiuočių neštos ideologijos tesėjas: “Atėjo 2013-ieji metai. Vieniems šis skaičius siejasi su "velnio tuzinu", kitiems - su 13-uoju apaštalu Judu Iskarijotu. Šia proga siūlome akciją: Inkvizicija - 2013. Sutartu laiku sutartoje vietoje sudeginsime trylikos balsavimu išrinktų didžiausių Lietuvos kenkėjų nuotraukas, linkėdami jų sieloms apsivalymo, o visai Lietuvai - išsilaisvinimo nuo jų žalingų idėjų ir principų. Rekomenduojama balsuoti ne daugiau kaip už 10 kandidatų iš pateikto sąrašo, sudaryto piliečių siūlymais ankstesnėje anketoje:” Žmogus tikintis velniu, yra taip pritikintas, nes jis jo nėra matęs ir jo įsivaizduojamas velnias yra krikščioniškos ideologijos vienas iš blogio personažų. Pažiūrėkime į jo pasiūlytą sąrašą pretendentų tarp kurių nesimato šių organizacijų “šeimininkų” kaip Lansbergio ir kitų... .Balsuoti galėjo kas norėjjo, kiek norėjo ir t.t Read more: bukimevieningi,lt

Zigmas Vaišvila konstatavo2014-06-30 03:51

"Priminsiu, kad 1991-02-11 Lietuvos Respublikos Konstitucinis įstatymas „Dėl Lietuvos valstybės“ nustato, jog Lietuvos Respublikos konstitucinė norma ir pamatinis valstybės principas (Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika) gali būti pakeisti tik tuo atveju, jei už tai pasisako ne mažiau kaip 3/4 Lietuvos piliečių, turinčių aktyviąją rinkimų teisę. Tačiau 2003 m. gegužės 10-11 d. referendume dėl Lietuvos stojimo į ES dalyvavo tik 63,37% visų balso teisę turinčių rinkėjų, iš kurių 89,95% balsavo už stojimą, t. y. tik 57%, o ne privalomi 75% visų rinkėjų. ES gerbėjams reikia klausimą kitaip statyti: ar Lietuva, stodama į ES, neatsisakė dalies savo suvereniteto? Jei neatsisakė, tuomet kokios čia šnekos dėl tautos sprendimų, prieštaraujančių ES sutartims - Tauta yra suverenas, niekas negali varžyti jo. O jei visgi netekome dalies suvereno, keliam klausimą, kodėl tuomet sprendimas dėl suvereniteto ar dalies atsisakymo buvo priimtas pažeidžiant Konstitucinį įstatymą, kuriame aiškiai pasakyta, kad tokiu atveju sprendimas turi būti priimtas 3/4 visų balso teisę turinčių piliečių pritarimu?" Zigmas Vaišvila Read more: wewewe,bukimevieningi,lt

Ǒ2014-06-30 01:55

Nieko baisaus - parduos valstybinę žemę "užsieniečiams", ir gaus kokia 10 milijardų.

Paprastas2014-06-30 01:46

Sėkmingai sužlugdytas referendumas ir augančios skolos – visai „natūralinis“ Lietuvos produktas. Jog dauguma piliečių atsiriboja nuo „Lietuvos“ valstybės. Nesuvokia kad skolos yra ne „Lietuvos“ valstybės, o būtent jų. Ir skolų padengimui bus naudojami piliečių apmokestinamos pajamos bei turtas(žemė). 2 533 929(piliečių, turinčių rinkimų teisę) ir 10,92%(dalyvavo rinkėjų). Kaip taip atsitiko? Kaip anksčiau rašiau, kad tokių kaip Kundrotas, Panka ir t. t. „agitacija“ privedė prie referendumo žlugimo : jis ne tapo Tautos referendumu, o buvo sudraskytas į atskyrus gabaliukus, pagal žemės turėjimo „faktą“, bei „tautiškumą“. Toks buvo agituojančių debilizmas.

Net galvoti nereikia-rusai pavogė2014-06-30 01:16

Kaip gerai,kad turime amžiną "priešą" ,galime pasiteisinti.

Taip2014-06-30 00:13

Rusai pavogė LT pinigus su Putino, GRU, FSB, KGB pagalba :)

Mila2014-06-30 00:09

Is dalies del tos EU paramos ir prasiskolinome- kiekvienas projektas,kuriame dalyvavo EU paramos lesos, buvo is dalies finansuojamas valstybes ar savivaldybiu,t. y. 1 euras is EU+ 1 litas is musu. O kadangi visi be proto trosko isisavinti kuo daugiau europiniu pinigeliu,tai be atodairos skolinosi ir "vykde projektus". Mazdaug puse kiekvienos savivaldybes skolos- i europinius projektus ( keliai, dvarai, nauji langai mokyklose ir darzeliuose ir t. t. ) ikisti pinigai.

to 5.2014-06-29 23:40

visai išprotėjot. Nežinau, ką jūs ten galit papasakoti apie Rukšą, išeitų - Tapinienės tėvą, bet jau Laimono Tapino nešmeižkit ir su žemėm nemaišykit. Buvau jo studentė, jis buvo mano diplominio vadovas, ir jokių priekabiavimų prie mūsų, nors buvom tik keletą metų vyresnės, iš jo pusės nebuvo. Buvo malonus, draugiškas, linkęs padėti. O apie tuos ištvirkavimus nesvaikit, arba jūsų vaizduotė liguista, arba esat girtas ir pliurpiat niekus.

TERAP..............2014-06-29 23:35

Ir visgi mano įžvalgos ir nuojautos buvo ir įra teisingos.Nebūsiu Prorokas, bet viso to laukia Ukrainos,Moldovos,Gruzijos.Gerai pagalvokit,kogėl šitos valstybės buvo tiesiog įsiurbtos į vakarų pasaulį.Pagal Naglį Šulija 4-rių kūdų karvių metai dar negreit baigsis.Bus dar kūgžiau.Statau parį.

gaudy to 1. Beta2014-06-29 23:34

Po 6io referendumo nieko jie nebijo. Dėjo jie skersą ant mūsų visų. Parodykit bent vieną kuris bijo vešiųn ar vergų. Jų ne tik nebijo juos skerdžia, o vergus žagina, o jie už tai dėkavoja ir į ranką vergvaldžiui bučiuoja.

manau2014-06-29 23:14

per ilgai užsibuvę,na kaip Brežnevas,pradeda nebesiorentuoti ir LAIKE IR ERDVĖJE

IŠEITIS2014-06-29 23:12

JAU PATS LAIKAS-POKYČIAMS , SUMAŽINTI valdininkų gvardiją 60 proc ir vadovauti paskirti _pačius GABIAUSIUS,O NE LOJALIUS ,KAŽKOKIAI GRIUPUOTEI-ir KAITA ,KAITA VALDŽIOS,TADA VALSTYBĖ ATSINAUJINA,IR NEGRESIA STAGNACIJA......O DABAR BAISI STAGNACIJA

Jie turi po kelis namus2014-06-29 23:01

Visokiu cacku, po kelias auksines grandines, po kelias meiluzes, vazineja ir skraidzioja i Paryziu austriu esti ir tti. Ai, Gucci rankinukai ir pederastkos, musu valdziasmogiai saves neskriaudzia. Vat Pavilioniene pati pasisake kad turi loveri ( jis , aisku yra apmokamas) turi buta Egipte,. Sitie vagys nuo lovio geruoju nenueis. Ir nereikia tiketis kad po keliu kartu bus geriau. Lovio seimininkai ir savo palikuonius tokiais ruosia. Landsbergis 2 kartos Kgb istas, jo anukas iseitu 4 kartos . Tapiniukas 3 kartos KGB istas. Jo senelis Ruksa is Kanados taryb laikais 6 men atvaziuodavo pas zmona pagyventi kai kitiems iseiviams buvo galima tik Lietuvos viesbutyje dusintis. Tapino Senelis Ruksa 6 men kiekviena ryta eidavo i Minsko parduotuve ir grisdavo su pilna sietka alaus buteliu. Vos patysdavo. O kitiems 6 men grizdavo i Kanada surinkti ir atsiimti ubago pasalpos is Kanados valdzios. Kanados lietuviai ji zinojo kais alkoholika ir istvirkeli. Tapiniuko tevai islaike zymiai geresni fasada, sharmo abu turejo , bet tarnauja KGBistam iki siol. Senis Tapinas tvirkino jaunas studentes, nepasirasydavo iskaitos jei neperguledavo su juo, o Tapiniene vos ne pati garsiausia Lietuvos mokytoja daugeliui 9 vid mokyklos " ikvepusi" meile lietuviu literaturai it tt tos pacios mokyklos rinkimineje apylinkeje senutems paduodavo rinkimini lapeli ir sakydavo pazymetu LDDP. Tai ko noreti is Tapiniuko?

IGNAS2014-06-29 22:45

Pries 10 metu gyvenau 10 kartu geriau,tai kur ta parama nuejo ,matyt i tu kurie ja isisavino kisenes.

Algis 22014-06-29 22:44

Mūsų gauleiteriai įvykdė visas metropolijos užduotis: gyventojus išvarė darbams į 3-reichą, o valstybę įkeitė už žalią(ir jos perdažytą į eurus variantą) makulatūrą. Net papuasai buvo protingesni, nes keitė produktus į geležinius kirvelius, o mes net žemę keičiame į makulatūrą. Tereikia sau atsakyti į klausimą: ar yra pasaulyje toks geradaris, kad duoda be naudos sau? Mes kolonija, realizacijos rinka ir vergų tiekėjai. Tam ir buvo sunaikinta industrija,Ignalinos AE, kad nebūtume jiems konkurentai. Vienintelė viltis, kad vergovinė imperija-ES greitai žlugs. Tuomet turime šansą išlikti.

Algis2014-06-29 22:43

Mūsų gauleiterei įvykdė visas metropolijos užduotis: gyventojus išvarė darbams į 3-reichą, o valstybę įkeitė už žalią(ir jos perdažytą į eurus variantą) makulatūrą. Net papuasai buvo protingesni, nes keitė produktus į geležinius kirvelius, o mes net žemę keičiame į makulatūrą. Tereikia sau atsakyti į klausimą: ar yra pasaulyje toks geradaris, kad duoda be naudos sau? Mes kolonija, realizacijos rinka ir vergų tiekėjai. Tam ir buvo sunaikinta industrija,Ignalinos AE, kad nebūtume jiems konkurentai. Vienintelė viltis, kad vergovinė imperija-ES greitai žlugs. Tuomet turime šansą išlikti.

Beta2014-06-29 22:07

Jei bijo pasakyti, vadinasi iššvaistė.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi