Lietuvoje įvyko precedentas, po kurio žiniasklaida gali atvirai meluoti apie Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną ir įvykius Rusijos Federacijoje, jei informacija turės išskirtinai negatyvų atspalvį. Tokią išvadą galima daryti po Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos sprendimo, kuriame atmestas skundas dėl atviros dezinformacijos, paskelbtos televizijos kanalo LNK naujienų laidoje.

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba teigia, kad toks sprendimas buvo priimtas dėl „įtemptos geopolitinės situacijos ir „informacinio karo, kurį Rusija vykdo prieš Lietuvą“.

Taip pat reikia pastebėti, kad beveik visa rusų kalba leidžiama spauda Lietuvoje Valstybės saugumo departamento ataskaitoje atvirai vadinama „Kremliaus politikos skleidėja“. Lietuvoje taip pat svarstoma visiškai uždrausti „nelojalią žiniasklaidą“, kurią pakeistų leidiniai rusų kalba, spausdinantys teisingą informaciją“. Šiems projektams įgyvendinti Lietuva, kartu su Latvija ir Estija, ieško lėšų ES ir JAV institucijose.

ekspertai.eu skaitytojams primena, kad dar 2015 m. vasario 26 d. žurnalistų etikos inspektorius pradėjo tyrimą dėl LNK programoje „Žinios. Kriminalai“ paskelbtos informacijos apie Rusijos prezidento Vladimiro Putino spaudos konferenciją.

Pilietis Arūnas Šilas pranešė, kad programoje nuskambėjęs teiginys „Į jam nepatogius klausimus prezidentas net nesiteikė atsakyti“ yra melagingas.

Žurnalistų etikos inspektorės Zitos Zamžickienė sprendime, kuris remiasi UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ vadovės teiginiais, pateiktame kovo 16 d. , teigiama: „Vadovės teigimu, net jei laidoje paskleistas teiginys būtų įvertintas kaip ne visiškai tikslus, tai atkreiptinas dėmesys, jog žiniasklaidos laisvė apima ir tam tikro laipsnio faktų hiperbolizavimą ar net provokaciją.

Temomis, kuriomis visuomenėje vyksta aktyvios diskusijos, yra stiprus visuomeninis interesas, vyksta vieša diskusija, taip pat kuomet kritika yra nukreipta į politikus ar valstybės institucijas, griežta ir negailestinga kritika privalo būti laukiama ir toleruojama daug labiau. Z. Sarakienės teigimu, visas reportažas apie V. Putino spaudos konferenciją turi būti vertinamas ir susiklosčiusios nepalankios Lietuvai geopolitinės situacijos kontekste, įskaitant kylančias informacines grėsmes iš Rusijos.“

Todėl Žurnalistų etikos inspektorė nusprendė, kad tyrimą reikia baigti, nes nepasitvirtino pažeidimas.

Remiantis šiuo sprendimu nuo šiol privalu suprasti, kad visuomet būtina pagalvoti, apie ką meluoti galima, o apie ką tiesos geriau neskelbti. Tokia ir yra tikroji Lietuvos žurnalistų etika.

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
Sonia2015-05-18 02:35

Meluokit dabar zurnalistai issijuose apie Putina ir Rusija. :) Gal varzybas reiketu surengti, kas didesne nesamone parasys apie Putina ir Rusija ? Putinas irgi meluoja kartais, tai lietuviu zurnalistai is Putino pavyzdi ima. :) Putino pasekejai. :)

Prašalietis2015-05-15 23:26

Pagrindiniai lietuviški tautiai-patriotiniai bruožai suklestėję ir pakilę į negirdėtas tautines aukštumas šiandieną dėka visokio plauko buvusių ir esamų tautinių vadų yra pagyrūnas,melagis ir vagis....

Oi, oi, oi2015-05-13 07:05

Grybauskaitė ima valdžią į vienas savo rankas,apsistatinėja,kaip Stalinas savo halujais,griaudama ddemokratinės valstybės pamatus ir aiškina,kad tai daroma valstybės interesais. Nebeliko kas kontroliuoja valstybėje vykstantį perversmą ''valstybės interesais''. Valstybė išparduodama,-valstybės interesais. Taškomi milijardai,-valstybės interesais. Valstybė praskolinama,-valstybės interesais. Visiškai nebeveikia valstybės Konstitucija,-valstybės interesais. Seimas tapo neveiksnus,-valstybės interesais. Belieka skelbti ypatingąją padėtį valstybės interesais,bet nebėra kam. Pasiskelbkime Vokietijos ar Prancūzijos autonominiu satelitu vardan valstybės interesų ir bus ramu. Tegu jų demokratija valdo mus. Apsieisime be tos bobos. Latviai greitai suprato,kad postkomunistinei valstybei vadovauti bobų protelis per silpnas.

NEGALIU PATIKĖTI2015-05-11 20:36

Sakykite, ar kartais ne Grybauskaitė, dirbo eurokomosare atsakinga už ekonomiką ir finansus, kai 2008 metų rugsėjį pasidėjo pasaulinė finansų krizė?? Ir, kaip ji čia prašovė, nieko nenumatė (o kaip po to pati vėliau "auklėjo" buvusį premjerą Kirkilą), jog beveik bankrutavo visa Europa - Graikija,Portugalija, Ispanija, Airija ir net Italija?? O čia tai bent!!! O po to, kai ES atsisakė jos paslaugų, tai šiai "specialistei" grįžus į Lietuvą, runkeliai ją dar ir prezidente išrinko, - o ši suspėjo dar su Kubiliumi ir jo kasininke Šimonyte ir Lietuvą praskolinti, ir Snorą patratinti!!! O čia tai bent!!!

KAS VYKSTA LIETUVOJE?2015-05-11 20:17

Radau štai tokį komentarą: Kalbama, kad nusižudęs advokatas A. Paukštė artimųjų rate buvo prasitaręs. jog jį VSD atleido už tai, kad jis, būdamas atsakingas, “pravertė” Snoro banko užgrobimo operaciją, kurią Grybauskaitės nurodymu organizavo VSD kartu su Grybauskaitės statytiniu V. Vasiliausku ir tuomete finansų ministre I. Šimonyte. Ir , kad , galimai, jį – A. Paukštę, jei ką, – padarys toje istorijoje iešmininku, jei viskas galų gale paaiškės. A. Paukštė, kaip VSD valdybos viršininkas, būdamas atsakingas už Snoro užgrobimo operaciją, padarė esminę klaidą, kad leido nacionalizuoti jau nusavintą, “suvalstybintą” banką, ko daryti jokiu būdu nereikėjo! Juk V. Vasiliauskas jau buvo atsikvietęs į Lietuvą ir paskyręs Snoro laikinuoju administratoriumi savą (!!! ) chebrantą S. Friklį! Tai buvo didžiausia klaida, privertusi po 5 dienų tyčia subankrotinti banką Snoras, kad apkaltinti viskuo Snoro akcininkus. O bet koks teismas tokią nacionqalizaciją pripažins neteisėta! Be to nepasisekė iškart, kaip buvo planuota,suimti Snoro savininkų ir juos sulaikius, dar pačioje pradžioje, leisti jiems viską “prisipažinti, o po to leisti užspringti nendrės lapu ar skrandžio turiniu, pvz. dar areštinėje ir tada jau galutinai viską ant jų nurašyti… Ką turime dabar: iš vienos pusės, Snoro akcininkai užsienyje gana sėkmingai ginasi teisiškai ir laimės ir iš kitos pusės, turime valdžisžmogių chuntos išgrobstytus milijardus iš Snoro (ir ketvirtus metus tebegrobstomus! )- pabrėžiu milijardus(!!! ) Ir čia ne milijonai pavogti iš energetikos objektų ar svetimos valstybės kalėjimų steigimo Lietuvoje ir pan…. čia milijardai (ir už ką greitu laiku reikės atsakyti)!!! A. Paukštė po VSD buvo priimtas advokatu į darbą LB vadovo V. Vasiliausko mokslo draugo, grupioko ir kambarioko I. Norkaus advokatų kontoroje “Raidla Lejins ir Norcous”(kurie žinomi, kaip bankų “reideriavimo”, užgrobimo specialistai), kad būtų ir toliau kontroliuojamas tų pačių jėgų, nepaleidžiant jo iš akiračio. Dabar turime rezultatą, žmogaus nebėra…Kas tai: karma??? …ar galai į vandenį??? …sistema atsikrato nebereikalingų ir daug žinančių???.

aAlgirdas -512015-05-11 10:59

"juk cia anonimine erdve,ir ka cia gali zinot,su kuom bendrauji,ir kas taip ikyriai provokuoja" ...... GERAI, kad taip būtų, bet įsisąmoninkite, kad tai TIKRAI ne ANONIMINĖ erdvė. Pagarbiai

51 am2015-05-11 08:59

Rasinejat, rasinejat ir rasinejat, bet po ilgiausiu isvedziojimu gaunasi niekas apie nieka. Tai ar turit kokiu nuorodu , ar ne? Ar cia is tos operos: sapneli sapnavau, sapne kazka maciau, ryteli pabudau ir nusprendziau pasidalinti savo sapneliu su visais?

to 492015-05-11 06:44

kai rasiau d3-iam komentara,ekrane dar nemaciau,jog jus man atraset,tik issiuntus pasimate. Dzukija,ar jums neatrodo,jog savo ankstesniam komentare jus buvote svelniai tariant nemandagi,komentuodama mano paprasciausia komentara ir prikabinedama kazkokias durnas pravardes kaip "sorosiniai"? Nematau nieko isskirtinio savo pirminiame komentare,del ko vertetu kreipt demesi ir sitiek rasinet,ar jus cia istisai budit ir veikt neturit ka,jei atvirai? Ar jums kas interneta uzrakino,jog negalit patys apsisūiest? Nenoriu kartotis,bet submarinu pasivadines komentuotojas su savo isvadom sukelia kai kuriu minciu,bet pasilaikysiu jas sau,cia viesa erdve ir reiktu gerbt ne tik save,bet ir kitus. Ir siaip,as ne trecias,jog man kazkas kazka nurodinetu,juk tokie specai,viska jus cia ant greicio nustatinejat,kas cia tie sorosistai,ka ir kaip kam galvot reik,ka pasiskaityt... Uzjuokinot. Nebent toks jusu darbas,tada jau nebejuokinga,tikiuosi nesupyksit lb uz mano pasvarstymus,juk cia anonimine erdve,ir ka cia gali zinot,su kuom bendrauji,ir kas taip ikyriai provokuoja... O gal ir ne,labanaktukas,liulia eikit jau... arba paieskot istatymu,keletas raktiniu zodziu googlej,įr tiesa kaip ant delno. Smagaus skaitymo!

Hmm...2015-05-11 06:18

Paulauskas su savo draugu Sadecku Nacionalinio saugumo komiteto iš savo rankų nepaleidžia. O per jį kontroliuoja ir VSD. Juk Sadeckas suteikė KGB karininkams, dirbantiems VSD tuos pačius karinius laipsnius, kuriuos turėjo KGB, su darbo KGBstažo įskaitymu.

Dzūkija >482015-05-11 05:58

Daug galėčiau ,jeigu panorėčiau...bet nenoriu...Tai tiesiog nerimta...

to d3 nuo 29.2015-05-11 05:29

aciu,kad parasete,turbut mano visiskai nereiksminga nuomone jums pasirode ant tiek naivi ir primityvi,jog nusprendete apsviesti ;) Galiu pasakyt tik tiek,jog as ji dar ir pratest galeciau,bet jau viena paklode parasiau nesenai. Jusu pastebejimas del atitikimo konstitucijai i desimtuka! Juk dometis ju priimamais istatymais reik laiko,o kas jo turi? Reik skaityt viska,nepamirst to,ka perskaitei,analizuot,deliotis paciam. Sudetinga,bet imanoma. Pasidomekit istatymais,aisku,jei jums idomu. Istatymas yra tokia gera faktine medziaga,kurios neimanoma paneigt jokiom blevyzgom ar isvedziojimais

yel“l“ow submarine to 43. Visas2015-05-11 04:39

ką tu čia veiki šitam portale su savo trijų neuronų smegenine ? - čia yra publikuojama medžiaga mąstymui, analizei, vertinimui, diskusijai, bet ne ideologiškai interpretuotos žinios :))) - tas segmentas “lt“ pornosklaidoje ir taip jau perkimštas - neišsirenki kokiu mėšlu maitintis - delfyno, ryto ar minutinės receptūros ? - užjaučiu, bet padėti nei galiu, nei noriu :)))

yel“l“ow submarine to 44. Submarin'ui ir Dzukijai nuo 29.2015-05-11 04:22

tai kam tiek daug šnekos, užuot įdėjus nuorodą į tą video ir po to pasiaiškinus iš esmės - kas ten tokie per įstatymai ir kame ten koks šuo pakastas? o aš rašiau apie tą tamstos komentuotą sąmokslo teoriją, kuri man sukėlė juoką, nes tokiu principu, kai kažkas tipo daroma per antro ar trečio laipsnio provokaciją, o rezultatas su garantija užplanuotas žiūrint penkis žingsnius į priekį, galima apkaltinti bet ką bet kuo :))) - todėl jei iš tikro norima ieškoti tiesos, reikia konkretikos :) - dėl to ir užkliuvo tas komentaras apie kažkokius įstatymus, užtai kad jis tuščias, nežiūrint į skandalingai seansacingą apvalkalą :) - dabar štai vėl - aš galiu ir atsprašyti, jei kuo įžeidžiau, bet nematau noro surasti tą tiesą :)))

Dzūkija > 44.2015-05-11 04:18

Jeigu būtumėte nuoširdus,įdėtumėte nuorodą...O dabar tik išvedžiojimai...Beje,ar perskaitėte d3 komentarą...Tai daug ką paaiškina...

Submarin'ui ir Dzukijai nuo 29.2015-05-11 04:00

Ohohoj kokios isvados! O jei rimtai,tai visiskas briedas,nes kas geriau,nei as,gali zinot,ka as skaiciau(turiu nuvilt,nes po video ideta nuoroda i istatyma,kai nori,imanoma viska susirast). Mano prielaidas ivertinat nepagristomis fantazijomis,kai pats tuo tarpu savo komentare... darote lygiai ta pati,ka ir as(anot jusu),t. y. filosofuojate-fantazuojate tikra ta zodzio prasme-esate netgi "tikras",jog as nesidomejau jokiais istatymais(is kur zinote? ar jusu tokia isvada del mano pernelyg naivoko komentaro? :)) ); antra prielaida-fantazija - jog galbut man "ispudi padare youtubines interpretacijos apie tuos istatymus" (tipo nemastau savarankiskai,seku persama nuomone,nesigilinu... ) Ir tokia susifantazuota ale argumentacija remdamasis jus darote emocine isvada. jog mano komentaras viso labo gali tik prajuokinti... Vaje,kaip banalu. Juk savo komentare jus darote lygiai ta pati,kuom kaltinate mane,t. y. fantazuojate! Kodel tiek demesio mano juokingam komentarui? Ar ne todel,jog perskaitete Dzukijos komentara,adresuota man? Tiesa,po jusu isfantazuotu isvadu "Dzukija" tuoj pat prisipazino,jog trolino,ir pateike dar labiau "argumentuota" isvada-"pritariu",ale "sorosistai" cia rasineja... ;) Jos argumentas "pritrenkiantis"-paprase nuorodos,o jos iki siol nera! O jei nera,anot Dzukijos,vel pakartojama-sorosistai ir taskas! Su makaronais ant ausu netgi! ;) Todel skubu nuraminti-jusu "bemakaronine"itin "profesionaliai ismastyta" mano "demaskavimo" teorija galima nesunkiai paneigt: ar jus zinote,jog zmones neturi laiko istisai tupet internete,nes jie ... dirba ir istisai,kaip jus nerasineja komentaru? Submarinai,jusu "valdiskai" strateginio mastymo isvados uzveda ant kai kuriu minciu,ne visi jau cia tokie runkeliai,kaip jus galvojat ;) Juk nieko blogo tiesos paieskose mastyt nestandartiskai,juk buna ir taip,kad viesai priespriesa demonstruojantys,uzkulisiuose galimai galetu ir draugauti... O gal ir ne,kas gi cia supaisys juos,ane? ;) Beje,jei idomu,ta pacia diena cia po str." Jungtineje Karalysteje rinkimus laimejo premjero D. Camerono vadovaujami konservatoriai" parasiau koment. nr. 4. Ir tas klaustukas gale to mano komentaro visiskai nereiskia,jog as klausiu... Atvirksciai... Greit komentaruose vien daugtaskius desim...

Visas2015-05-11 03:43

Sitas portalas yra visiskas slamstas.Viskas yra tik apmastymai ir istraukos is konteksto.Jei norite sulaukti populiarumo tai apsvieskite objektyviai,o ne putlerio fantazijas rasykite kitaip tik ir liks jusu auditorija jo fanatai. GEDA!!!

ne ekspertai o putinistai eu vadinkites2015-05-11 03:40

Kam meluoti apie putkina jei nuo teisybes plaukai piestu stojasi.Kiek cia savo sitame rusijos remiamame portalelyje triesite?Neisvedziokite istatymu kaip norite ir neskleiskite ereziju.

Vytautas2015-05-11 01:28

manau,kad lietuvą valdo nei prezidentinė, nei parlamentinė valdžia,o gaujos pasidaliję valdžias, net pats seimo narys ponas Gailius tai viešai pareiškė.vieniems šiukšlių verslas,kitiems farmacijos, tretiems krautuvių ir energetikos ir t.t.Lyg dar čia kas to nežino...

SNORO IR ŪKIO BANKAI2015-05-11 00:56

Holokaustas lietuviškai-tai sužlugdyti du bankai ir žmonių gyvenimai tūkstančiai -sugriauti ir šita karatistė įeis į istoriją-kad prie jos buvo sužlugdyti du bankai, žmonės dar 50 metų atsimins, kol paskutinis kreditorius nenumirs,- kaip ir kokiais būdais buvo sužlugdyti bankai.

Lietuvišką spaudą2015-05-10 22:07

naudoju šuns kakučiams surinkti,manau,kad tai geriau negu maišeliai-greičiau supūs.

Tik2015-05-10 20:15

Kgbiste grybauskaite visiskai palauze spauda, galima tik viena nuomone, kaip prie Stalino.

lietuvoje nera ziniasklaidos2015-05-10 01:38

lietuvoje yra propaganda.O PROPAGANDOJE NIEKADA NERA TIESOS

Dzūkija2015-05-09 21:49

Sorošo fondai...ir makaronai ant ausų...youtube.com/watch?t=466&v=f8iSe7sCQeM

Dzūkija > 34. yel“l“ow submarine to 32. Dzūkija2015-05-09 21:23

Pritariu...todėl ir paprašiau nuorodos...Vašingtono "superspecialistai" kartu su sorošistais juk nieko doro sukurti nesugeba...tik melas ir purvas...istorijos perrašinėjimas...ir vienas isteriškas scenarijus...su snaiperiais ant stogų...

yel“l“ow submarine to 32. Dzūkija > 29. to 112015-05-09 21:03

kokia ten teorija :)) - greičiau niekuo realiu nepagrįstos fantazijos :) - o dėl įstatymų prajuokino - esu tikras, kad “nebanaliai“ mąstančiam 29-tam , įspūdį padarė youtūbinės interpretacijos apie tuos įatatymus, o ne patys įstatymai, kuriais jis net nesidomėjo :)

Paprastas> 25,262015-05-09 13:25

Ačiū .......

Dzūkija > 29. to 112015-05-09 13:14

Per daug sudėtinga tokia sąmokslo teorija...o kai kam net neįkandama...Nuorodą to pritrenkiančio youtube-s įrašo nurodykite...Dėkui

Paprastas> 242015-05-09 13:03

Na tikrai keistas klausimas: „Jūs cituojate Žemzickaitės sprendimą. Iš kur jūs jį turite?“ Kaip taip „turite“? Jog aš cituoju : „Lietuviškai žiniasklaidai oficialiai leista meluoti“ ... 2 dalį. (prieš pabrauktą juostą)... O dauguma komentuojančiu tiesiog ne turi atminties prieš 3 metus buvo pateikta informaciją apie homoseksualizmą (D. Kupelian „Blogio marketingas“) Tikslui pasiekti siūlomos trys strategijos: nujautrinimo (desensitizing), blokavimo (jamming) ir atvertimo (converting). „Suprasdami, kad bandymas tokiais metodais kontroliuoti žmonių mintis, gali sukelti daug klausimų, Kirkas su Madsenu, iš karto į juos ir atsako: „Mums nesvarbu, ar mūsų teiginiai melagingi, ar ne. Jei ir melagingi, tai mes juos naudojame etiškai geram tikslui“. „Etiškai geram tikslui“ turbūt reikėtų priskirti NATO, ES ir karą su Rusija. Būtent „Blogio marketingas“ naudojamas visur(jis yra universalus), o ypač politikoje

d32015-05-09 13:02

ystatymus Rusijoje kuria pagal amerikonu 93 metais po dumos isvaikymo (kai snaiperiai nuo amerikos ambasados stogo saude y rusu kariskius ir civilius) priimta Rusijos konstitucija ir Vasingtono direktyvas. Putinas negali nepasirasyti Dumoje priimto ystatymo, jei nebuvo pazeistos amerikonu patareju surasytos konstitucines normos. jei Putinas nesilaikys ystatymu, bus is karto nuimtas, kaip Paksas. taigi, kaip ir Lietuvoje priimami ystatymai pagal briuselio direktyvas. Po sssr sugriovimos, visos jos teritorijos pateko y amerikonu kolonijine priklausomybe. Putinas su Rusija pirmi pradejo vaduotis is amerikonu kolonijinio jungo, bet dar negali daryti staigiu judesiu del amerikonu liberastines penktos kolonos Kremliuje. bet lrdai turetu jau greitai pajudet ir amerikonai bankrutuos, nes jiems niekas nebemokes duokles. Rusija perims is ju Pasaulio valdyma ir Svyturio salies buratinams vel teks persidazyti, o megztoms beretems - y miskus.

to 11.mąstantis2015-05-09 09:28

Bravo! Nors vienas iš tikro mąsto. Kodėl taip galvoju? Ogi todėl,kad manau,jog situacija nera tokia banali,kaip iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyt,pernelyg jau paprasta būtu. Ir akurat,vakar netyčia benaršant youtubėje užtikau įdomių įrašų,o tuose įrašuose aptarinėjami Rusijos dūmoje priimti įstatymai... Apšalau pilna to žodžio prasme,ypač dėl vieno įstatymo,kurį,... be jokio svarstymo dūmoje (! )... pasirašė Rusijos prezidentas... Po tais įrašais yotubėje komentarai irgi verti dėmesio. Taigi,ne viskas taip paprasta,kaip atrodo,oi ne viskas... Juk žmones pagal darbus vertinam,o ne pagal tai,ką jie ten šneka. O įstatymai,kuriais remiantis šalis valdoma,ir yra politiku darbo rezultatas. Pacituosiu tik 8ieno iš video įrašų pavadinimą-putinas mus apgavo.

yel“l“ow submarine to 27. pirmokas2015-05-09 06:41

galima pagalvot, kad sukrušta šiknaskylė delfynas iki maidauno nemelavo :))) - o kas dėjosi gruzijos karo metu, kas per smarvė sklido prieš ir per olimpiadą ! - tai turbūt didžiausias pamazgų krioklys ne tik pabaltijy, bet ir visoj east europe :)))

pirmokas2015-05-09 05:58

ka jus, populiariausia zziniasklaida lietuvoje( kaip pati agentura skelbiasi) meluoja jau daugiau kaip metai laiko. komentaruose labia daznai demaskuojamas jos melas ir nieko. etikos komisijoms visiskai nusispjauti I skundus - jokio atsakymi, nieko. taiga buvo aiskiai paskelba ziniasklaidoje, kad prezidente palaiko kova su PRIESISKA propaganda, o ne su bendrine propaganda... bukite budrus ir galvokite savo galva. reikia bendrai kovoti su propagandos skleidimu lietuvoje, isiviesinant jos mela.

del sharij2015-05-09 04:35

užeikite i kramola.info, tie pastoviai sharijų publikuoja

yel“l“ow submarine to 14. Paprastas2015-05-09 03:30

ką reiškia “kur dingo šarij“ ? :))) - jei ekspertai rečiau publikuoja, tai jau ir dingo ? ar tamstai youtūbę bei googlę kas išjungė ? :))) - youtube.com/user/SuperSharij

Paprastam dar kartą2015-05-09 01:42

Jūs cituojate Žemzickaitės sprendimą. Iš kur jūs jį turite?

Ceslovas2015-05-09 00:16

Jau pragyvenau ne trumpa gyvenimeli, bet visais laikais buvo parsidavusiu zurnalistu,taip,kad manes nestebina LNK,Delfi,komsomolkes skleidzimas melas.

murzius2015-05-08 23:59

Sakoma, kad istorija, jei neišmokstama jos pamokų, linkusi kartotis... Anksčiau puolė vakarai, dabar rytai. Anksčiau vakarai turėjo tuoj, tuoj sužlugti, dabar žlunga ir žlunga Rusija. Anksčiau tik vakarų žiniasklaida skleisdavo pramanus, dabar tik rytų. Anksčiau buvo viena partija ir viską valdantis "gensekas", dabar "genseką" jau turime, o esamų partijų politikos skirtumų tenka ieškoti "prie butelio". Anksčiau buvo draudžiamas Amerikos balsas, dabar Rusijos TV kanalai ir t. t. ir pan. Galima būtų tęsti ir tęsti. Bet juk ankstesnė "formacija" tai žlugo... O kas mūsų laukia?

Aklad2015-05-08 23:08

Melu pasikloje ir melu uzsikloje valstybes nesukursi,todel Lietuva ir vadinama neivykusi valstybe.

Paprastas> 192015-05-08 22:53

Atleiskit, bet apie kokį sprendimą jus kalbote? Ar tai tik tam, kad paklausti „Jūs kur dirbate?“

Paprastam2015-05-08 22:37

O iš kur tamsta žino, kas tame sprendime parašyta? Jūs kur dirbate?

KRZ2015-05-08 22:15

Kada delfis bus patrauktas patrauktas teisinėn atsakomybėn ,už nesantaikos kurstymą ir melą?

aAlgirdas2015-05-08 22:01

"Zita Zamžickienė žurnalistų etikos inspektore paskirta 2009 m. lapkričio 17 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu. Gimė 1957 m. lapkričio 3 d. 1983 m. baigė Vilniaus universiteto Teisės fakultetą. Darbo patirtis 2004 m. iki 2009 m. lapkričio mėn. Lietuvos Respublikos Seimo 2004 m. rugsėjo 29 d. nutarimu paskirta Seimo kontroliere antrajai kadencijai. 2000 m. Lietuvos Respublikos Seimo 2000 m. spalio 17 d. nutarimu paskirta Seimo kontroliere. 2000 m. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Teisės ir personalo departamento direktorė. 1996 m. Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Personalo skyriaus vedėja. 1995 m. Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Personalo grupės vadovė 1994 m. Lietuvos Respublikos Seimo aparato vadovo vyresnioji konsultantė teisės ir personalo klausimais. 1993 m. Lietuvos Respublikos Seimo juridinio skyriaus vyresnioji konsultantė. Pagrindinės darbo funkcijos - teisės aktų projektų ekspertizė. 1992 m. Dirbo patarėja, laimėjusi konkursą, Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos - Atkuriamojo Seimo Sveikatos apsaugos ir socialinių reikalų komisijoje. Pagrindinės darbo funkcijos - įstatymų ir nutarimų projektų rengimas. 1985 m. pradėjo dirbti juriskonsulte Statistikos departamente prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės." ----------------- Gal galite man paaiškinti kodėl ponia tapoŽURNALISTŲ etikos inspektore ?

aAlgirdas-Dzūkijai2015-05-08 21:50

patinka pačios komentarai, bet ką Jūs vadinate koloborantais ? Pagarbiai

d32015-05-08 21:50

Николай Стариков: Что будет после ухода Владимира Путина? youtube.com/watch?v=A-Qgzo3Sfok

Paprastas2015-05-08 21:23

Visiškai pritariu Komisijai: „Lietuvoje taip pat svarstoma visiškai uždrausti „nelojalią žiniasklaidą“, kurią pakeistų leidiniai rusų kalba, spausdinantys teisingą informaciją“. Amerika ruošiasi karui su Rusija. Reikalinga „tylos“ zona nuo Baltijos juros iki Juodosios(„Baltarusija tai atskyra kaba“), kaip sakė JAV tarptautinės žvalgybos organizacijos „Stratfor“ įkūrėjas ir vadovas. Taigi „šitoje“ zonoje turi būti tik „teisingą“ informaciją ir gerai CŽV patikrinta. Reikia kad būtų vienodas standartas, kaip ir Ukrainoje. Todėl reikia pirmiau pakeisti rezervato įstatymus, bei įvesti baudžiamąjį atsakomybę. Reikia uždrausti ne tik „nelojalią žiniasklaidą“, bet ir nelojalią rusų kalbą. Pvz. kada kalba Lavrovas, ar Putinas ir t. t. turi būti pi, pi, pi.... O vėliau ir kitiems bus „pi, pi, pi....“ Tai ir yra „Mūsų Valstybės Tikslas“. P. S. O kur dingo veikėjas Šarij?

d32015-05-08 20:40

jau sunku suprasti, - ar amerikonai lituanizuoja Ukraina, ar ukrainizuoja Lietuva. atsirugsta Lietuvelei tapkinio ir pianisto oranziniai vizitai y Kijevo maidaunus

skorpionas2015-05-08 19:01

Nėra ko stebėtis dėl žurnalistų etikos tarnybos sprendimo, nes melas, neteisingumas, tai landsberghandonijos kūrėjų -grybauskaitčių, landsbergų, linkevičių, olekų, zamžickienių... dimensijos.

mąstantis2015-05-08 18:35

Bet man atrodo, kad kuo daugiau tais rusais gąsdinama, tuo labiau jais domimasi. O šiaip tai žmonės mėgsta skriaudžiamuosius ir ima juos palaikyti. Tada natūraliai kyla klausimas, o gal kam tai naudinga?

trumpai2015-05-08 18:05

Na nebus reikalo netik žiurėti,bet ir skaityti tam tikru leidiniu.

yel“l“ow submarine2015-05-08 16:44

žmones, po šiai dienai rimtai priimančius “lt“ pornosklaidos produkciją, galima įvertinti tik vienu būdu - tai visiški veršiai - ir visų pirma dėl to, kad tai žmonės, kuriem visiškai nežinoma, kas yra savigarba ...

Be pykčio2015-05-08 16:24

Ar legalizuojant melą MIP erdvėje sąmoningai siekiama kiršint visuomenę ir griaut valstybingumo pamatus..??? Jei taip, tai tuomet logiškai visiškai paaiškinama kodėl Lietuva tokia, kokia yra šiandien ...

b2015-05-08 16:18

Ar gremlinų agentai dirba taip kad žmonės neapsikentę patys prašytūsi maskolijos prieglobščio?

Dzūkija > 4. Zigmantas CKB2015-05-08 16:17

O tarp melo ir tiesos skirtumą matai?

Jei yra2015-05-08 16:11

inspektorė ir įstaiga,tada kyla klausimas. Interneto puslapiuose,galimai dotuojamuose iš valstybės, gali būti patyčios,vulgarybės,tuštybės amoralumas, net porno?Jei tai yra,ar taip nepažeidžiamas vaikų apsaugos nuo neigiamos įtakos įstatymas ir Valstybės Konstitucinės doros,pagarbos žmogui,gyvybei ir kitos Tautos vystymosi pamatinės sampratos?

Zigmantas CKB2015-05-08 16:11

Perlenktai pažiūrėta į tai, kad žurnalistas pasakė, jog Putinas nesiteikė atsakyti į klausimą. Nematau didelio skirtumo tarp to, kad nesiteikė ir tarp to, kad atsakyme buvo pateikiama sąmoninga netiesa, ką ir nuolat daro RUS politikai ir ypač RUS prezidentas. Sakyčiau, jog šio straipsnio autorius panašus į penktosios kolonos atstovą, kurs Lietuvos žiniasklaidos akyje mato ir menkiausią šapelį, o priešiškosios RUS valdžios žiniasklaidoje net rasto nemato. Inspektorės Zitos Zamžickienės sprendimas yra visiškai teisingas.

Maža to!2015-05-08 16:11

Beveik visa mūsų žiniasklaida pastoviai tendencingai sumontuoja medžiagą taip, kad ji atsisuka prieš patį informacijos teikėją! Akivaizdus pavyzdys vakar LRT „Dėmesio centre“ ir „Vakaro žinios“. Jakilaičiui Gedvilas išsamiai paaiškino, kad negalima laikyti protekcionizmu, jei kas paklausia tavo nuomonės ir paskui ją panaudoja, o „Vakaro žinios“ jau taip iškarpė pokalbį, kad žiūrovui susidaro nuomonė, jog Gedvilas prisipažino daręs protekciją! Už tokius dalykus turėtų būti griežčiausiai baudžiama! Ale nėra kam...

Dzūkija2015-05-08 16:00

Tikslas pateisina priemones...Ar visada?...O ir tikslas ar mūsų?...Kur mes ritamės...Nebežinau ar rinkimai ką nors lėmė...bet ar susimąstėt visi ,kurie atidavėt balsą už koloborantus...KĄ PADARĖT...

Gėda2015-05-08 15:41

Po tokio sprendimo akivaizdu, kad apgailėtinas ir dvasiškai skurdus pasaulis tokių veikėjų kurie melu ir apgaule nori sukurti demokratinę ir laisvą valstybę. Juk viskam turi būti padorumo ribos. Toks elgesys menkina valstybę bei pasitikėjimą vadovais.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi