„NATO nėra pajėgi apginti pažeidžiamiausių savo šalių Baltijos šalių“, – pranešė valstybinis transliuotojas LRT vasario 7 d. laidoje „Savaitė“.

Teigiama, kad jei Rusija nuspręstų pradėti karą ir užimti šiuos kraštus, Aljansas nesugėbėtų nieko padaryti ir patirtų didelių nuostolių.

Tuomet Vakarams liktų tik trys išeitys: pradėti karą su Rusija, grasinti branduoliniais ginklais arba pripažinti pralaimėjimą ir įsivelti į šaltąjį karą su Maskva.

Pastarasis variantas reikštų Aljanso griūtį, nes jis neįvykdė pagrindinės savo egzistavimo sąlygos – ginti sąjungininkes.

Kaip taip neįvyktų, NATO turi imtis visų priemonių.

Analitikai pabrėžė, kad Baltijos šalys lengvai atkertamos. Žemyninėje dalyje Lietuva turi tik nedidelį, 103-104 km ruožą su Lenkija.

Šį ruožą iš vienos pusės supa Rusijos Kaliningrado sritis, iš kitos – Baltarusija. Jį atkirtus, Baltijos šalių nebegalėtų pasiekti NATO karinė technika ir kariai.

Štai tokias niūrias prognozes pranešė valstybinis transliuotojas.

Todėl, karo ekspertų teigimu, žymiai svarbiau galvoti apie tai, kaip užtikrinti NATO karinių jūrų pajėgų galimybę veikti Baltijos jūroje ir NATO karinių oro pajėgų galimybę veikti virš Baltijos jūros.

[video] ekspertai.eu primena, kad Lietuvoje jau senokai neslūgsta įtampa dėl to, kad niekaip nesutariama, kokiais keliais ir kaip greitai Rusija puls Lietuvą ir kitas Baltijos šalis. Vieną versiją dar 2014 m. pateikė tuometis Lietuvos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius JAV ir Meksikai Žygimantas Pavilionis.

Tada portalui lrt.lt jis teigė: „Įsivaizduojame, kad patys priimame visus sprendimus, nesikišant trečiosioms šalims. Bet taip nėra: turime atsibusti. Visai netoli Vilniaus rengiama invazija į Lietuvą.

Vėliau, 2015 m. vasarą, jau buvo iškelta kitokia versija.

Baltijos šalių gynybos ekspertai paaiškino, kadsiekdami užkariauti Lietuvą ir Baltijos šalis, pirmiausia rusai puls Švediją, kuri nepriklauso NATO, ir užims strategiškai svarbią Gotlando salą.

„Tuomet bet kokie NATO pajėgų bandymai padėti Baltijos valstybėms būtų beprasmiai“, – buvo skelbiama Lietuvos žmonėms.

Praeitų metų pabaigoje Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo finansuojamoje patriotinėje laidoje, kovojančioje su propaganda, Tarptautinio saugumo klasterio informacinių operacijų vadovas Aurimas Navys puolimo scenarijų jau piešė žvelgdamas iš Klaipėdos.

Pasak atsargos karininko, strateginės komunikacijos specialisto A. Navio, puolimo provokaciją gali suorganizuoti iš priešiškos šalies atvažiavę turistai į Klaipėdą. „Ir prie Rusijos konsulato padaro kokį nors išpuolį – kaip į tai reaguoja Rusija?

Tai lygiai toks pats informacinis karas, tik iš kitos pusės“, – situaciją gvildeno organizacinės psichologijos magistras.

Šiais metais BBC sukūrė simuliacinį filmą, kuriame rusų įsiveržimas vykdomas užimant Latvijos miestus, esančius Rusijos pasienyje, ir taip prasideda Trečiasis pasaulinis karas.

Šį filmą labai teigiamai įvertino konservatorė Rasa Juknevičienė, pagyrusi britus už jų įžvalgumą ir paskatinusi tuo pasidžiaugti broliukus latvius. „Man keistai nuskambėjo kai kurių Latvijos politikų išankstinis neigiamas nusiteikimas britų filmo atžvilgiu.

Džiaukitės, broliukai, kad Britanijoje rimti ekspertai rimtai analizuoja scenarijus ir realiai vertina NATO galimybes ginti labiausiai pažeidžiamą NATO teritorijos dalį“, – pagyrė specialistų triūsą buvusi Krašto apsaugos ministrė.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
Zinanti2016-02-25 19:07

Puls is Kubos, permes didziulius kiekius kariuomenes i Kuba, paskui i Lietuvos pakrante, is lektuvu numes zmoniu-amfibiju desanta, tiesiai i vandeni, o jie islips Palangos ir Klaipedos papludimiuose, ir uzpuls Marijos zeme, kur mergaites nekaltos vaiksto), kur berneliai dalgem zole pjauna, lietuviska daina skamba. Planas tikras, pats maciau, ruoskites broliai lietuviai, sutiksim okupanta su arielka, uzkanda ir lietuvaites pasiulysim paruryti, geliu nereikia.

57-tam2016-02-23 21:21

Kiek galima rasyti apie kara.Melstis neriaike viskas yra kitaip.Vatikanas globalistu kurinys durninti zmonija.Labai yra daug informacijos."Georgij Sidarov"."Nikalai Levasov".

Manau,2016-02-22 10:59

kad reikėtų raštiškai kreiptis i V. Putiną, kad sudarytų grafiką, pagal kurį bus puolamos Pabaltijo šalys ir supažindintų Pabaltijo šalių vyriausybes. Būtų viskas aišku ir nebereikėtų spėlioti, tada galėtume užsiimti rimtesniais darbais.

bus taip2016-02-18 01:23

rusijos armija uzpuls lanzbergo tvarteli ir taip prasides 3 pasaulinis karas .

Vilma2016-02-15 16:00

Ta Lietuva rusui visai nereikalinga ne įsivaizduokite Turbut norite kad užpultų.

Kas duos issamu atsakyma?2016-02-14 13:08

Kiek ilgai ZMONEMS knysit prota?

kaunietis2016-02-14 09:27

Kiek galima rašyti apie karą ?Geriau nueikit į bažnyčią pasimelsti už taiką pasaulyje.

Dzūkija>54. to532016-02-13 21:14

Tamsta,esate teisus...tik vietoj "jei RF užsimanys JAV dantis išdaužyti Lietuvos teritorijoje" aš rašyčiau,kad jei bus karinis konfliktas tarp Rusijos ir NATO,tai RF bus PRIVERSTA suduoti smūgį JAV ir NATO pajėgoms...,net jeigu jos dislokuotos Pabaltijyje...ir pirmiausia Pabaltyjyje...t.y. ir Lietuvoje..,nes tos karinės pajėgos yra šalia/arčiausiai ir todėl kelia pavojų RF saugumui...Manau...pagarbiai...

Dzūkija> 52. Ir kodėl mūsų2016-02-13 21:06

...jeigu būtų karas - visi galai būtų "į vandenį" ir niekas jų/galų,kaip ,beje,ir kaltų ,nesurastų...

to532016-02-13 20:36

Nebūk toks tikras, Lietuva tai nereikalinaga, bet jei RF užsimanys JAV dantis išdaužyti Lietuvos teritorijoje arba sugriauti NATO bei parodyti kad NATO Lietuvos negins ir į karą su RF dėl Lietuvos NATO nesivels, kuo tokiu atveju taptų Lietuva-pagalvok.

Naqui2016-02-13 20:05

NEKAS tos Lietuvos nepuls, nes Ubagai - niekam is esmes NEREIKALINGI.

Ir kodėl mūsų2016-02-13 19:37

valdžiagyviai taip nori karo?Tai galėtų jį pradėti ,vydami lauk iš Lietuvos visus svetimus kareivas.Rusai nepradės su mumis kariauti,nes jiems ir savų ubagų pakanka.

to362016-02-13 12:29

jus klystate,nes tokiu atveju lianzberga su grybu padarys saldzius veidus ir pasitiks rusus su duona ir druska,o butkevicius su kubilium kvailai sypsosis/.

skorpionas2016-02-13 12:16

Į klausimą, kaip greitai Rusija okupuos Pabaltijo respublikas, joms peržengus „raudonas linijas“ (pvz. įsileidus į Pabaltijo respublikas divizijos dydžio NATO karines pajiegas), pakanka išanalizuoti 2008 metų karą Pietų Osetijoje, kuris truko 4 dienas. (2008 metų Rugpjūčio 8 d. naktį Gruzijos kariuomenė pradėjo puolimą siekdama atgauti viso regiono kontrolę. Tada iš Šiaurės Kaukazo teritorijos į karą įsitraukė Rusijos kariuomenė, kuri išstūmė Gruzijos pajėgas iš Abchazijos ir Pietų Osetijos ir užėmė didesnę dalį Gruzijos. Iki kapituliacijos rugpjūčio 12 d. žuvo 850 žmonių, 2500-3000 buvo sužeista. ) GGP tarnavo 32 650 žmonių: • Sausumos pajėgos - 18 993 • Karinės oro pajėgos - 2 091 • Karinis jūrų laivynas - 1 350 • Centrinis valdymo ir aprūpinimo aparatas - 9 196 Gruzijos Nacionalinėje gvardijoje tarnavo 20 554 žmonės. Sausumos pajėgų ginkluotė Tankai: • T-72B1 - 59 • T-72M - 75 • T-72AB - 71 • T-55AM - 40 Pėstininkų kovos mašinos ir šarvuotieji transporteriai • BMP-1 - 80 • BMP-2 - 120 • BTR-80 - 75 • MT-LB - 64 • BRDM-2 - 17 • Otokar Cobra - 100 Velkamoji artilerija • 2A36 Giacint-B - 12 • 2A65 Msta-B - 18 • 2A18 (D-30) - 120 Savaeigė artilerija • 2S7 Pion - 12 • 2S19 Msta-S - 3 • 2S3 Akacija - 26 • VZ 77 Dana - 47 Salvinės reaktyvinės sistemos • M-87 Orkan - 4 • RM-70 - 48 • BM-21 Grad - 120 • LAR-160- 15 • M-63 Plamen – 12 Minosvaidžiai • 120 mm 2B11 - 240 • 120 mm M-38/43 - 365 • 120 mm M75 – 250 Sausumos pajėgų ginkluotė Tankai: • T-72B1 - 59 • T-72M - 75 • T-72AB - 71 • T-55AM - 40 Pėstininkų kovos mašinos ir šarvuotieji transporteriai • BMP-1 - 80 • BMP-2 - 120 • BTR-80 - 75 • MT-LB - 64 • BRDM-2 - 17 • Otokar Cobra - 100 Velkamoji artilerija • 2A36 Giacint-B - 12 • 2A65 Msta-B - 18 • 2A18 (D-30) - 120 Savaeigė artilerija • 2S7 Pion - 12 • 2S19 Msta-S - 3 • 2S3 Akacija - 26 • VZ 77 Dana - 47 Salvinės reaktyvinės sistemos • M-87 Orkan - 4 • RM-70 - 48 • BM-21 Grad - 120 • LAR-160- 15 • M-63 Plamen – 12 Minosvaidžiai • 120 mm 2B11 - 240 • 120 mm M-38/43 - 365 • 120 mm M75 – 250 Karinių oro pajėgų ginkluotė Lėktuvai • Su-25KM - 22 • Su-25UB - 13 • MiG-25 - 12 • Su-24 - 4 • MiG-21 - 18 • L-39 - 11 • L-29 - 2 Sraigtasparniai • Mi-35 - 1 • Mi-24P - 19 • Mi-24V - 21 • Mi-14 - 18 • Mi-8 - 16 • Bell 212 - 6 • UH-1H - 40 • Mi-2 - 2 Oro gynybos technika • SA-11 - 15 • SA-3 - 38 • SA-8 - 18 • ZSU-23-4 - 35 • S-60 - 15 • MT-LB su velkamais ZU-23-2 - 40 Palyginus Pabaltijo respublikų karines pajiegas su Gruzijos galima daryti išvada, kad Pabaltijos respublikoms peržengus „raudonas linijas“ jos bus okupuotos per 2 dienas.

velesas P.S.2016-02-12 23:56

Gal negerai aš čia taip su Jumis... Prašom patikslinkite: kokios šalies armijos tas generolas?

velesas>47. šmeižystė2016-02-12 23:47

..." Man vienas generolas taip prasitarė,"... Po kelinto butelio? :D))) Beje, linkęs manyti, jog tamsta "iš lempos" trauki prisiminimus.

šmeižystė2016-02-12 23:32

Visi nagrinėja, patarinėja: kaip geriau Rusijai pulti Lietuvą. Gal taip, gal anaip? Manau ir aš, kad geriausia iš vidaus, nieko nedaryti - pati supus - tik supjudyti dar labiau. Juk šitiek sorososų priveisė visokie Adamkaus atvirai-uždari fondai. O jeuir imčiau - vistiek karas atominis. Tai tikėtinas atominės likučių išskalidymas atomine bombele ant paskutinių arijų palikuonių - latvių, baltarusių , lietuvių galvų. Todėl Maskvos globalistai ir pastatė didijį černobilį ant šių tautų sankirtos. Man vienas generolas taip prasitarė, "kam tų atominių elektrinių virtinė iki Krymo".

velesas>42. Paprastas2016-02-12 23:17

Dėl pirmos komentaro minties nėra ko pridurti. Lakoniškai, aiškiai. Ir teisingai. O va, dėl artimiausių kaimynų, brolių baltarusių_ deja. Deja, ten tikrai , toli gražu, ne viskas taip gražu kaip kad norėtųsi... Tvirtinu, nes žinau ne iš nuogirdų ar, juolab, interneto. Labai trumpai: Tamsta esate visiškai teisus su savo įžvalgomis komentare. Sėkmės

įdomu - paprastas.2016-02-12 22:57

Oj daug žiūrėti( kada gal pažiūrėsiu vėliau), bet esmę supratau, kelmai( opozicija) kažką trydalioja.. Ir neveltui sakiau, kad jų ta opozicija nulio vietoj...Ir neveltui sakiau, kad rinkimų fazėje, buvo jau trydaliojimų. Kol Lukašenka, valdžioje nieko, tie kelmai su sorosais ar bimborosais nepadarys. Čia nelaukinių- benderų kraštas..

Paprastas2016-02-12 22:31

„bet toliau grybauji“?? Paieškok ir surasi. Pvz. 2016-01-26d. «БелоРусский диалог», Maskvoje. Ir t.t. Siūlau nepamiršti „Paprastas“ nemeluoja.

įdomu - paprastas2016-02-12 22:20

" Jeigu kalbėti rimtai, tai Rusija niekada ką nors nepuls pirma. Kaip tvirtina visi Tapatybės teritorijų vadovai, Rusija tiksliai laikosi Tarptautinės Teisės, o ypač JTO įstatu. Todėl ją nesugebėjo išprovokuoti nei Ukraina, nei Turkija, nei NATO aplamai." Čia viskas sutinku, bet toliau grybauji.. Buvo ažiotažas kilęs prieš išrenkant Lukašenkai, keli parėkavo, ukropai bandė ginklų per sieną į by prasivežti... Bet viską užraukė. Kol Lukašenka bus, niekas nieko nepadarys.. O ta opozicija(by. org. 24) net silpnesnė nei rusų..

Paprastas2016-02-12 22:08

Jeigu kalbėti rimtai, tai Rusija niekada ką nors nepuls pirma. Kaip tvirtina visi Tapatybės teritorijų vadovai, Rusija tiksliai laikosi Tarptautinės Teisės, o ypač JTO įstatu. Todėl ją nesugebėjo išprovokuoti nei Ukraina, nei Turkija, nei NATO aplamai. Bet yra silpna grandis- Baltarusija. Todėl visos jėgos, bus metamos tenai. Ten jau dabar dirba Džordžo Sorošo (George Soros) organizacijos „ekspertai“ ir neveltui baltarusei buvo skirta premiją(tam kad išskirtinai „pažymėti“ baltarusius). Naudojamas tas pats metodas, kaip ir Ukrainoje Juščenkos laikais... atsirado ir politikai, kurie aiškina, kad Ukrainai „nepasisekė“, o Baltarusija tai „ogo-go“.

AAA2016-02-12 21:44

Netrieskit miltais,jei Rusija nuspres užimti pabaltijį,tai ir užims.Taip buvo 1940,kai jankiai tik pašnekėjo ir užsičiaupė,taip pat ir jų sąjungininkai.Iš nato naudos,kaip iš ožio pieno,nato tikslas-vykdyti jankių ekspansinę politiką,ginti jankių verslo interesus visam pasaulyje aukojant vasalus.

???2016-02-12 20:42

Jie viska zino,kas bus.Siais metais Rusija isspres savo suveriniteto klausima ir prasides teismai,del pripazintu CCCP sienu1945.m.Rusija skaito,kad buvo neteisetas perversmas ir bus atstatytos sienos kokios buve iki perversmo.Mano nuomone priklausys viskas,nuo Rusijos,tie vagiai tiek pridirbo,kad musu norai gali buti ignoruoti.Laukim,bus matyt,o eiliniai zmones,tik ir laukia istrukti,is parazitu.

yel“l“ow submarine2016-02-12 18:39

pusiau juokais, bet labiau rimtai : apie 50 proc. litchuanijos turto ir taip nepriklauso lietuviams - dar 40 proc. turto priklauso ~ vienam procentui “lt“ gyventojų :)) - taigi jaudintis ir ruoštis kažką ginti nėra jokios prasmės - tegul jaudinasi tie, kas dreba dėl turto :) - o žemės iš po kojų, gimtosios kalbos ir keliasdešimt kvadratų gyvenamo ploto/galvai, joks okupantas neatims, bei jokiai vergystei niekur neištrems - dabar ne viduramžiai , viskas modernu ir technologiška - vergystę turime ir “laisvės“ sąlygomis :))) - taigi svaigti apie kažkokius karus ir gyvybių aukojimą palikime patrydiotams , užstrigusius 20a. pirmojje pusėje :)

Prašalietis2016-02-12 18:25

Net ir kvailiausiems durnių laivo karo strategams jau tampa aišku. Tam ,kad Rusija neužimtų 103 km ruožo sienos su Lenkija,naujai įsigytų vokiškų haubicų pagalba,yra "apdairiai" vyriausiosios kariuomenės vadės įsigytos dar ir trys haubicos atsarginėms dalims,nenugalima Lietuvos kariuomenė vadovaujama proamerikinės komunistės panelės Grybauskaitės turėtų per pusantros dienos užimti Kaliningrado sritį.... Ir amžiams atmušti piktosios Rusijos norą užkariauti eurosojūzinę Lietuvą su visais jos nesuskaičiuojamais turtais.

Vadakste2016-02-12 17:22

Nieko ta Rusija nepuls , tai nebent ant Rusijos puls Amerika , Nato . Visokiais budais ta Rusija provokuojama ir duot jai stiprybes jai atsilaikyt pries provokatorius.Jei Rusija neatsilaikys pries provokatorius , tai rugstu bus visiems. Stop karams ir ginklavimuisi.Pasauliui reikalinga taika.

skorpionas2016-02-12 16:34

Niekas čia nekariaus, tik kai NATO peržengs „raudonas linijas“ greitai okupuos, o landsberghandonijos kūrėjai-grybauskaitės, landsbergai, linkevičiai, olekai, juknevičienės... ir jų šunauja, kurie suspės išsilakstys, o likusius išveš į Sibirą mišką kirsti.

8002016-02-12 16:33

Kur tikrosios Lietuvos grėsmės? Apie 800 tūkst. išvykusiųjų - apie 800 tūkst. išvykusių vartotojų. Kai nėra vartotojų smunka ekonomika - nejau valdžiagyviai nežino elementarių ekonomikos dėsnių? Skolinasi ir nesuka galvos dėl Lietuvos ekonomikos?

zoras2016-02-12 15:11

Kad zmogeliai isigastu ir dirbtu uz minimuma. Man visvien. Uz tokia alga mav tampa Paciu luciferiu. Manes jau nieluo neisgasdinai

velesas>32. Dėl ko lieti2016-02-12 14:50

Deja, bet... sakote(šaukiate) tiesą. Pagarba

Dėl ko lieti kraują?2016-02-12 14:43

Kada tai baigsis? Kada baigsis tautos bauginimas karu? Tiesiog, provokuojama ruoštis karui. Niekas nepuola. Tik diena iš dienos tauta baigiama išmarinti badu, mažučiais atlyginimais, mažomis pensijomis,ir perkama padevėta karinė technika į kurią investuojami milijardai... Kieno ausys už viso šito slypi? Rusijai tokie "ubagai-senoliai" tikrai nereikalingi. Tauta, degraduoja, geria, nėra darbų, vaikai skandinami šuliniuose, kiti kariasi ir t. t. ir t. t... Tai, darykite, tą prakeiktą karą, nes jau įgrįso tie jūsų išgalvoti gąsdinimai karu. Darykite tą karą, nes tokioje "išvogtoje" Lietuvoje, nebesinori gyventi! Jūs, tik tiek ir sugebate matyti tik savo lovį ir dėti į jį tik sau geriausią maistą. Jūs gi, nebadaujate, o mes, senoliai, nepajėgiame žmoniškai pavalgyti. Jaunimas-emigravo,kas kariaus??? Dėl ko lieti kraują, ar, dėl to, kad negalime išgyventi???

to 292016-02-12 14:16

Madam Broškina Baltarusiją savo sijonu žemėlapyje gali uždengti, daugiau nieko.:)

otk2016-02-12 14:15

JAV jau pradeda nagrinėti patį realiausią scenarijų - mesti visas tris Baltijos valstybes iš NATO. Apginti NEIMANOMA, o teritorija nebereikalinga. Beje, straipsnyje paminėtas priėjimas prie Lietuvos iš Baltijos jūros - utopinis. Rusija su savo šiuolaikine ginkluote iš Kaliningrado ir St Peterburgo laiko visą Baltijos jūros regioną. Kokia prasmė NATO (o tiksliau - JAV) ginti Baltijos šalis? Tam, kad pralaimėti? Geriau išvis neginti ir nepralaimėti. Tik idomu, kad pagaliau ir Lietuvos žiniasklaidoje atsiranda minčių, jog NATO - ne visagaliai, Lietuvos apginti jie negali. Tada aišku, kad Rusija Lietuvos nepuola todėl, kad jai Lietuvos nereikia, o ne todėl, kad ją NATO gina. Tas "rusai puola" - "patriotų" idiotų prasimanymas.

Išeitis visada2016-02-12 14:10

yra - tereikia užimti Karaliaučiaus sritį, dar geriau - ir Baltarusiją, ir paskui visam pasauliui trimituoti, kad dėl visko kalta Rusija su savo agresyvia politika. Keista, kaip visokio plauko juknevičienės apie tai savo snukiaknygėse dar nerašo...

mintis2016-02-12 14:07

to valesas Girdėti tamstos argumentai geriau skamba orginalo kalba : "TI DURAK", kita kart nevarkite išversdamas...

to 252016-02-12 14:06

Nesusireikšmink.:)

velesas>18. mintis2016-02-12 13:55

"Niekas nevertina kokios galimos nekarinės pasipriešinimo prieš Rusiją galimybės". Nevertina. Nevertina, nes ir priešintis nėra kam ir dėl ko. ..." tas tiesioginis ginklų karas man atrodo"... Va, čia tai reikšminga... Ne, reikšminga_ ne tas žodis. Gal "genialiai išmintinga" geriau tiktų?... O va, man atrodo, jog tu_ asilas. Paprasčiausias ilgaausis bukaprotiškai užsispyręs asilas. Ir ką??? Man atrodo.

to SS2016-02-12 13:54

Niekus tauškiate, gerbiamasis. Lietuva kaip tik patrauklus kąsnis, kurį su malonumu kramtytų Kremlius. Latvija su Estija - desertui. Lojimas lojimui nelygu, nes dauguma rožiniais akiniais pasipuošę ir debilais tapę, tikrovę ignoruoja - matrioškų santvarkos sėkla patraukli.

q2016-02-12 13:53

Šie gąsdinimai labai naudingi verslui, ypač žavi tuos, kurie rengiasi investuoti Lietuvoje...

U-2 to 18. mintis2016-02-12 13:51

Karsciuojate? Tiesiog po bendravimo su Jukneviciene, prauskite rankas ir daugiau nematysite tokiu tikrovisku regejimu beigi dings nuolatines, kankinancios mintys apie Rusija.

Nu2016-02-12 13:48

dar nepaminėjot prieš kokius tai metus 15min skelbtą teoriją apie visai galimą Putino kasamą tunelį iš Baltarusijos į kaliningradą ( aišku, po pat pat Vilniumi ).

?2016-02-12 13:46

Kai nuolat kalama į galvas, kad Rusija tuoj puls Lietuvą, tuomet visi kiti dalykai vykstantys Lietuvoje, tampa antraeiliais. Ar dar reikia kokio paaiškinimo?

velesas>17. x2016-02-12 13:44

Perskaitykite savo komentarą. Ar suprantate, kas čia parašyta? Ir ką norėta pasakyti? Pavyko? Ne...

U-22016-02-12 13:44

Tai tik dar labiau sustiprina nerima del LRT pilieciu sveikatos bukles. Bijau kad banali dezinfekcija ir skiepai nuo pasiutliges, cia jau gali buti neefektyvus. Todel, idant Lietuvai liktų daugiau negu trys išeitys: pradėti karą su Rusija, grasinti branduoliniais ginklais... y LRT, reiketu kviesti egzorcista, kad isvaikytu ten jaukiai ysikurusius velnius ir piktaja nepaprastojo ir įgaliotojo ambasadorius JAV ir Meksikai Žygimanto Pavilionio dvasia.

mintis2016-02-12 13:40

Niekas nevertina kokios galimos nekarinės pasipriešinimo prieš Rusiją galimybės - sienų uždarymas, pilna ekonominė įzoliacija, SWIFT išjungimas ir pan , nes pasaulis labai integruotas ...kas lemtų greitą rusijos ekonominį žlugimą. Kaip elementarus pavizdys: Rusijoje važinėja daugiausia vakarietiškos auto, tiek lengvosios, tiek krovininės - nutrūksta atsarginių detalių tiekimas! Vien to užtektų paraližuoti Rusijos gyvenimą... Taigi tas tiesioginis ginklų karas man atrodo tik naivus kalbėjimas ir yra neesminis dalykas...

x2016-02-12 13:25

propaganda natų baziu stiprinimui raminti

Jonis To 13. Albinas2016-02-12 13:25

As irgi nesuprantu, kam USA reikalingas karas svetimoj teritorijoje- "propaganda, šiek tiek prasilenkianti su protu", bet pasiziurejus i birzu indeksus: 'vaizdelis nekoks': rekvizitai. vz. lt/akciju-kainos/ba-the-boeing-company/ ; Pagrindiniu karines aviacijos korporaciju akcijos nuo 2016. 01. 01. ritasi zemys. Amerikos akciju kritima gali sustabdyti tiktai karas Europoje ir Artimuosiuise Rytuose. USA kitos iseities neturi, nes problemos ekonomikoje kaupesi desimtmecius.

SS2016-02-12 13:18

Rusija niekada nepuls Pabaltijo, nes jiems tokio himarojaus nereikia. Patys nieko negali, o triukšmą kelia didelį. Tuoj Pabaltiju atsikratys ir NATO su ES, nes jiems reikia gabių ir mąstančių valstybių, o ne vien tik lojančių į Rusijos pusę.

Nea2016-02-12 13:06

Yra dar vienas klausimas: Kam Rusijai to Baltijos šalių užėmimo reikia?

Albinas2016-02-12 13:01

Gera propaganda, šiek tiek prasilenkianti su protu, bet dauguma lietuvių nurys šį turinį. Lietuvoje mažai kas racionaliai mąsto, o tikrovę supranta per jausmus. Reikėjo dar gąsdinančiai parodyti, kad Rusijos tankai ir kiti kariniai vienetai visai šalia Vilniaus (Baltarusijoje), kaip gerbiamas Pavilionis teigė, o dabar visas dėmesys nukreiptas Rusijos salai (Karaliaučiui) apsuptai NATO valstybių, kuri užpuola Baltarusiją per Lietuvos/Lenkijos teritoriją.

jonas2016-02-12 12:55

AR DAR NEAISKU IS KUR TAS BURBULAIS JEI NORIT BUTI SAugus rinkimuose balsuokit uz kubiliu uz konservus

Įdomu - 8. Taip cia2016-02-12 12:35

Čia yra labai daug tiesos ;)

Robertas2016-02-12 12:34

Jūs dar pamatysite transformacijas ir agresija iš konservatorių ir prezidentės , kadangi labai blogi signalai jiems... finansinis elitas JAV nelabai laimi rinkimus , o tai reiškia tik vieną , kad kliba kėdės konservų ir prezidentės , nes naujasis JAV prezidentas ir jo komanda su jais neves jokių reikalų bus nauji pastatyti... jeigu išvis nebusime atiduoti... aš tikiuosi jie supranta , kad į tą pseudo patriotišką visuomene jie tvirtai atsiremti negalės :))) tiesiog neatsilaikys kai prieš juos bus puolama :))ir , kad Panka iš džiaugsmo klykti pradėjo kai Trampas laimėjo rinkimų etapą , kadangi ant jo bus kuo greičiausiai statoma... prezidente dar yra laiko :))) nepakeisit politikos , neišgyvensit..

trumpai2016-02-12 12:27

>2. Kaip čia -Pamiršai pridurti kad netik staiga tapo uoliausi Lietuvos gynėjai bet ir turtingiausi tad matyt iš to ir viskas išplaukia.

Taip cia2016-02-12 12:23

Idomiausia tai, kad "...uzemus Lietuva, zlugtu visa NATO"... Tai nebesuprantu, NATO galybe apsprendzia Lietuvos "kariunai galiunai" vadovaujami NATO kariunu galiunu. Paaiskinkit....

Nu jo...2016-02-12 12:20

Navys, Juknevičienė, Pavilionis.... Kurį dar su Napaleonu puola rusai..?:D

Nu jo...2016-02-12 12:12

Ne straipsnis, o tikras psichoneurologinio dispanserio ligonių sąrašas...:D

Rasai Juknevicenei2016-02-12 12:10

vertetu suprasti kad BBC 2 filmas rodo ir ne nora pradeti brandolini kara del latviu kurie is rusu tautybes zmoniu (lojaliu valstybei!) padare antros rusies piliecius!

T.P2016-02-12 12:08

O ar tik nebus taip, kad rusai vienu metu puls is visu pusiu? Juk rusai zino, kaip sake LRT, kad uzemus Lietuva NATO prazutu.

Taip cia2016-02-12 12:05

Ir atsitiko, kad revoliucijas daro avantiuristai, o ju vaisiais naudojasi nieksai.

Kaip čia2016-02-12 11:54

atsitiko,kad tie,kurie ir prie ruso lipo karjeros laiptais,buvo labai lojalūs sovietų valdžiai(komjaunimo,partiniai sekretoriai,marksizmo dėstytojai,vykdomųjų komitetų pirmininkai,ir t.t..)staiga tapo uoliausi Lietuvos gynėjai??

Įdomu2016-02-12 11:44

Po punktais: ir 4, Nemirai ir kompanijai reikia pasigyti galvą, skubiai.. Kaip jie jau užkniso...su savo propagandomis...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi