Šių metų vasario 20 dieną visuomeninė komisija gegužės 17-osios smurto aktui Garliavoje nustatyti kreipėsi į LR prezidentę, Seimą ir vyriausybę, siūlydama nuodugniai ištirti, ar yra LR teisės aktai leidę, vykdant žinomą Kėdainių teismo sprendimą, panaudoti prievartą prieš vaiką. Prievartos panaudojimą prieš mažametę mergaitę pripažino Klaipėdos apygardos prokuroras A. Giniotis savo nutartyje, nutraukdamas ikiteisminį tyrimą dėl N. Venckienės skundo “...

jėga jos atžvilgiu buvo naudojama tik tiek, kiek jos reikėjo tam, kad atitraukti D. Kedytę nuo N. Venckienės”. Tik tiek ar ne tik tiek, atitraukti ar padaryti kažką daugiau šiuo atveju nesvarbu, nes jėgos panaudojimas reiškia prievartą prieš vaiko valią, o ne ką kita.

Reaguodama į komisijos prašymą, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, raštu pasikonsultavusi su Vidaus reikalų ministerija, atsiuntė atsakymą. Jis iš esmės yra tik VRM laiško, kuris vertas atskiros analizės, pakartojimas, tačiau atsiribokime tik klausimu dėl smurto panaudojimo vaiko atžvilgiu.

Abi ministerijos vieningai mano, kad perduodant vaiką jo atžvilgiu viskas buvo padaryta teisėtai, remiantis Civilinio proceso kodekso (CPK) 764 straipsniu. Tačiau ar tikrai taip?

CPK 764 straipsnio naujoje redakcijoje (“Teismo sprendime nurodytų vaikų perdavimas išieškotojui”), kuri buvo primta visai neseniai, gana detaliai aptariama perdavimo procedūra. Nurodoma, kad antstolis, įvertinęs vaiko teisių apsaugos institucijos, policijos atstovo ir psichologo rekomendacijas (šiuo atveju būtų labai įdomu sužinoti, kokios jos buvo), priima patvarkymą dėl sprendimo vykdymo tvarkos, kad šiame patvarkyme turi būti detaliai aptartas vykdymo priemonių pobūdis ir jų taikymas, kad antstolis vykdymo veiksmus atlieka dalyvaujant išieškotojui ir vaiko teisių apsaugos institucijos atstovui, kad bet kurios iš proceso šalių ar vaiko teisių apsaugos institucijos atstovo prašymu arba antstolio sprendimu dalyvauti vykdymo procese kviečiamas psichologas (tikriausiai ne tam, kad sukeltų papildomą psichinę įtampą vaikui), kad, “skolininkui” (kažkodėl taip vadinamas asmuo iš kurio turi būti paimtas vaikas) nevykdant sprendimo, antstolis turi teisę kreiptis į teismą su pareiškimu dėl leidimo prievarta paimti vaiką išdavimo, kad policijos atstovai pašalina kliūtis sprendimui įvykdyti, o vaiko teisių apsaugos institucijos atstovai (būtent jie, o ne kas nors kitas) vaiką paima ir perduoda išieškotojui.

Tačiau šiame straipsnyje yra ir paskutinė, 6-oji, dalis, kuri sako: “vykdant šiame straipsnyje nurodytus sprendimus, turi būti užtikrinta vaiko teisių apsauga“. Šios teisės yra detaliai išdėstytos ne tik Lietuvos teisės aktuose, bet ir Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencijoje, kuri Lietuvoje ratifikuota ir, suprantama, privaloma.

Konvencija (5 str. ) teigia, kad, imantis bet kokių vaiką liečiančių veiksmų, svarbiausia yra vaiko interesai.

Vaikas turi teisę laisvai reikšti savo pažiūras visais jį liečiančiais klausimais. Vaikui būtinai suteikiama galimybė būti išklausytam (12 str. ) ir t. t.

Negali kilti abejonių dėl to, kad bet kokia fizinė ar psichinė prievarta vaiko atžvilgiu (Garliavoje buvo ir viena, ir kita) yra šiurkštus jo teisių, taip pat ir CPK 764 straipsnio apskritai pažeidimas.

JT Vaiko teisių konvencija daug kartų akcentuoja vaiko gerovę. Pastaroji yra ne kas kita kaip jo psichinė ir fizinė būsena. Anot VU profesorės Genės Šurkienės, vaikų organizmo jautrumas yra didesnis negu suaugusių, jie negali kontroliuoti savo aplinkos, todėl jie yra labiau pažeidžiami. Tai lemia jų sveikatos sutrikimus, kurie turės jiems įtakos ateityje.

Gali būti, kad VRM neperskaitė CPK 764 straipsnio iki galo arba šiai institucijai tokios subtilybės kaip vaiko teisės nelabai suprantamos. Tačiau Socialinės apsaugos ir darbo ministerija jas turėtų žinoti, juolab ji savo atsakyme vis dėlto pamini ir Vaiko teisių konvenciją, ir kai kurias vaiko teises.

Tuo labiau keista, kad ši institucija, kuri turėtų būti kur kas jautresnė žmogui ir ypač vaikui (JT Vaiko teisių konvencija pabrėžia, kad vaiko teises reikia ypač ginti), teorijos nesugeba susieti su konkrečiu atveju Garliavoje. O gal, įkišdama galvą į smėlį, mėgina apsimesti negirdėjusi daug kartų visais įmanomais būdais mergaitės išreikštos nuomonės, kad ji nori likti ten, kur buvo.

“Negirdėjo” nei antstolė, nei psichologė, nei visi kiti gausūs “teisingumo vykdymo” akcijos dalyviai. Tikriausiai jiems vaikas susitapatina su daiktu, kurį nėra sunku paimti ir išnešti.

JT Vaiko teisių konvencijos 27 straipsnis sako, kad vaikas turi teisę turėti tokias gyvenimo sąlygas, kurių reikia jo fiziniam, protiniam, dvasiniam, doroviniam ir socialiniam vystymuisi. Ar tikrai visa tai dabar turi Garliavos mergaitė?

Šis klausimas adresuojamas ne tik doroviškai mažaraščiams iš Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, bet ir Respublikos prezidentei. 2011 metais ji pasirašė įstatymą dėl CPK pakeitimo ir papildymo.

Su papildytu 764-uoju straipsniu, kurio kai kas taip ir neperskaitė iki galo.

Naujausi

Komentarai (48)

Rikiuoti
ar mes ateisim?2013-04-02 18:32

2013 m. balandžio 9 d. 12 val. susitikime prie LR Seimo, kuriame bus sprenžiamas Neringos Venckienės teisinės neliečiamybės klausimas. Paraginkime ten atvykti savo draugus, giminaičius bei pažįstamus. Mūsų turi būti daug! Melui ir savivalei pasakykime - NE. Mūsų jėga – vienybėje. Jei šioje nelygioje kovoje ir nelaimėtume, mūsų sąžinė bus rami, nes padarėme viską, ką galėjome.

nagi2013-04-02 02:19

aš vis klausiu, kodėl šiemet tokia gamtos anomalija, kad pavasario nėra. Dabar supratau - LŽTG asociacija iki šiol gimdė ginamąjį raštą mergaitei. Šiaip jau pons Povilaitis į viešumą nelįsdavo, o gautus kreipimusis dėl pažeistų žmogaus teisių persiųsdavo teisėtvarkai. Kai reikėdavo pačiam atsakyti, pasitardavo su Lydeka, ką toji žuvelė pasakydavo, tą ir parašydavo. taip iki šiol ir nesuoprasdavau, KAM tokia asociacija reikalinga

manau2013-04-01 22:52

kaip zmogaus teises ginsit EU JUK TEN NUTUPE SKUBEI kuris. Kaip ten EU ginsim zmogaus teises ,nes ten skubei nutupe toks Kuris.taip,kas su zmogaus teisemis i siukslyna.

Besė2013-04-01 19:54

Manau, kad į tarptautines organizacijas reikia kreiptis kuo skubiau.

2013-04-01 18:48

taip pat raginu kompetenciją tam turinčius valstybės pareigūnus kuo skubiau kreiptis į tarptautines organizacija, žiniasklaidą, nes kai iš mūsų Stankūnaitė pagal filtruotus dokumentus dar prisiteis milijonus sau, tai maža nepasirodys.

Tuomaitei ir kitiems nesusiprateliams2013-04-01 18:42

Paskutiniu metu labai madinga klausti "o ka padare violetiniai del kitu nuskriaustu vaiku, patyciu mokykloje .... bla bla bla ir t. t." Atsakysiu- Visu pirma yra neimanoma padaryti kazko del visu "cia ir dabar". Geriau apginti viena vaika, nei kalbeti ir kalbeti apie tuos simtus nuskriaustuju vaiku. Padejus vienam, padedame ir kitiems. Sunaikinus viena blogi, blogio mazeja. Jei Tuomaitei rupi patycios mokyklose, tai ji turetu ir imtis konkrecios iniciatyvos, su kuo ja ir galeciau pasveikinti. Bet panasu, kad sios "veikejos" iniciatyvos ir pasibaigia komentarais bei kaltinimais , kad kazkas kazko nepadare, arba kazkas turetu daryti ne taip, o kitaip.

kaunas2013-04-01 18:37

Ką gali padaryti Lietuvos žmogaus teisių gynimo asociacija tokiais atvejais, kurių pastaraisiais metais tik daugėja, o ypač pedofilų ir sistemos "nutildyta" mergaitės kraupia istorija? Ar galime kreiptis pagalbos į tarptautines panašias organizacijas? Juk kažką tai galime daryti ir mes. Tauta nenurims, kol mūsų krašte žmogus ir, pirmiausia, vaikas nebus laikomi visaverčiais piliečiais, Žmonėmis.

tiesos2013-04-01 18:33

visa Lietuva matė patį brutaliausią smurtą prieš vaiką, prieš šeimą ir žmones, tai totalus smurtas, savo pareigybinių galių viršijimas bei neleistina prievarta. Liudija visa tauta, nes nusikaltimas padarytas prieš ją.

Pikasas2013-04-01 13:58

Kai ką, manau, verta prisiminti RETRO 2012m. gegužės 18d. (viena diena po “šturmo” Klonio gatvėje) LAIMĖJUSIŲ NĖRA IR BŪTI NEGALI, NES TAI – “PIRO PERGALĖ” Suprantu Neringos Venckienės skausmą ir nuoskaudą. Nesu niekad matęs šios kraupios istorijos dalyvių gyvai. Tačiau jaučiuosi dalinai kaltas, kaip ir daugelis tiesos kelio ieškotojų, kad kol kas teisingumas “D.Kedžio istorijoje” netampa realybe. Nežiūrint naujo prievartos ir smurto akto, negalima leisti, kad blogis ir toliau triumfuotų. Peržvelgiau televizijų laidas, susipažinau su kita informacija žiniasklaidoje ir įsitikinau, kad šį kartą įvairaus smurto buvo kur kas daugiau, negu Kovo 23d. vykusio šturmo metu. Niekas tada klūpančių mitinguotojų, kaip didžiausių nusikaltėlių užlaužtomis rankomis žeme netąsė, ir suiminėdami į automobilius negrūdo, namo durų ir langų nelaužė bei stiklų nedaužė. Prievartos priemonės , manau, buvo panaudotos visiškai neadekvačios. Netgi ramiai sėdintys Kedžiai buvo nepalikti ramybėje, nors jie absoliučiai niekam netrukdė ir nesipriešino. Kokia prasmė buvo tempti jėga, pažadintus iš miego senukus lauk iš jų namų be tinkamos aprangos, o Kedienę dargi basą? Koks teisėjas, prokuroras ar antstolė tokią teisę suteikė? Gal taip norėta pašalinti liudininkus, kad nematytų būsimo smurto akto prieš mergaitę? Informacijos apie mergaitės klyksmus ir šauksmus pakanka ir šį kartą, tad smurtaujama buvo akivaizdžiai. Jei mergaitė atsisėdo savo tetai ant kelių, tai teisėja Neringa Venckienė tapo didelė kliūtis? Mergaitei apsirengti ir pasiruošti būti “paimtai” buvo suteikta viena minutė laiko, kurį mergaitė paskyrė savo valios išreiškimui. Ne tik prieš mergaitę nebuvo teisės niekam smurtauti, tačiau ir teisėja turi neliečiamumo imunitetą. Be teismo sankcijos teisėjo suimti, vartoti prieš jį smurtą be jokios rimtos priežasties be Seimo sutikimo, o tarp Seimo sesijų – be prezidentės sutikimo niekas neturėjo teisės. ( pagal 114 Konst. str.) Antstolė vėl viršijo savo įgaliojimus nevykdydama Kėdainių teismo nuosprendžio, kuriame prievarta prieš mergaitę nebuvo ir negalėjo būti numatyta. Tai buvo padaryta, deja, jau antrą kartą iš eilės. ( Pikasas KODĖL ANTSTOLĖ S. VAICEKAUSKIENĖ NEVYKDĖ SAVO PAREIGŲ? ) Kai pareigūnė po grubaus savo pareigų nevykdymo Kovo 23d. nebuvo nušalinta ir jai vėl leidžiama tą pačią užduotį vykdyti panašiomis sąlygomis, atsakomybę už pakartonus neteisėtus veiksmus turi prisiimti ir Antstolių rūmai bei Teisingumo ministras, kuriam ši tarnyba, kiek žinau, yra pavaldi. Manau, komentaras įžeidžiantis Gali būti, kad šiai užduočiai Vaikų teisių tarnybos darbuotojos buvo kruopščiai atrinktos. Žinome gerą pavyzdį, kad ne visos tokios tarnybos specialistės gali ramiai stebėti, kaip vykdoma prievarta prieš mažą, niekuo nenusikaltusią mergaitę. Galima suprasti Neringos Venckienės emocijų protrūkį, tačiau gyvenimo patirtis rodo, kad dažniau laimi tas, kuris moka suvaldyti savo įniršį ir įjungti tiksliai apskaičiuotą, logišką, argumentais pagrįstą mąstymą. A. Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų gynėjai jau seniai pastebėjo teisėjos Neringos Venckienės silpną vietą – jos kiek hiperbolizuotą emocionalumą. Tai žinodami , jie visaip stengiasi išprovokuoti naujų emocijų protrūkį tam, kad tuo pasinaudoti keliamų bylų karuselėje. N. Venckienė turi žinoti, kad politikoje labiau pravartus, kaip sakoma, šaltas protas, panaudojant įtikinamus argumentuotus teiginius. Nemaža teisėjos klaida yra ir tai, kad ji viešoje erdvėje savo oponentais laiko ne atskirus pareigūnus, politikus ar valdininkus, o visą teisinę sistemą ir netgi išreiškia nepasitikėjimą visa valstybe. Tikiu mūsų Tautos galiomis, išmintimi ir jos galimybe šalinti tuos teisėsaugos pūlinius, kurie savo nuodais teršia visą teisėsaugos organizmą. Kol kas tai daryti sekasi labai sunkiai, tačiau vilties vis tiek negalima prarasti. Neteko pastebėti, kaip Neringa Venckienė orientuojasi Lietuvos politikos sūkuriuose. Kol kas jos išreiškiamas požiūris į visą partinę sistemą, manau, yra perdėtai negatyvus. Tad, jei teisėja N. Venckienė nutars atsisakyti teisėjos mantijos ir panorės nerti į politinius vandenis, jai dar daug ko teks išmokti. Teks gerai suprasti, kaip reikia dirbti komandoje, kaip ieškoti bendraminčių ir talkininkų plačiame politiniame spektre. Ne tik ieškoti, bet ir neapsirikti renkantis bendražygius. Ne visos gražios trelės yra lakštingalų giesmės. Gyvenime būna ir tokių “lakštingalų”, kurios kumeliukus pjauna. Manau, komentaras įžeidžiantis Pedofilijos ir žudynių istorija, perdavus mergaitę kaltinamojo A.Ūso draugei, nesibaigia. Šis naujas aktas tik dar kartą parodė, kokie galingi yra “suinteresuoti asmenys”, kurie, atseit “rūpinasi mergaitės interesais”. Kaip nesirūpinsi, jei kepurė dega… BŪTINA NUSTATYTI AR MERGAITĖ BUVO PAIMTA AR PAGROBTA, PANAUDOJANT PRIEVARTĄ. Vakar ryto aktą atsakingi pareigūnai bando įvardinti, kaip Kėdainių teismo nutarties vykdymą. Susipažinus su vizualia medžiaga žiniasklaidoje ir liudininkų parodymais taip teigti, manau, nėra teisinga. Teisėjas V. Kondratjevas leido pašalinti visas kliūtis, trukdančias mergaitės paėmimui, tačiau neleido naudoti psichologinės ir fizinės prievartos prieš mergaitę. Antstolės S. Vaicekauskienės vadovaujami pareigūnai peržengė teismo leistinas jėgas ir, mano giliu įsitikinimu, panaudojo prievartos priemones, neadekvačias susidariusiai situacijai. Šeštą valandą ryto, net ir jokio specialaus provokatoriaus nesimatė. Jei ir buvo koks “prisitrynęs” kada nors anksčiau ir dar neapsišvietęs, tai jis galėto tą šturmą paprasčiausiai pramiegoti. Visiškai nesistebiu, kad besimeldžiančių budėtojų – stebėtojų tarpe buvo jautrios sielos menininkai režisierė – poetė Neris Karpuškaitė-Akelaitienė, tapytojas Rimantas Radišauskas, dailininkas Juozas Valiušaitis. Klonio gatvėje įvairūs menininkai ir atlikėjai dalyvavo koncertinėse programose, net ir po to , kai Kultūros ministras Arūnas Gelūnas ministerijos vardu nuo jų atsiribojo. Specifinėje spaudoje buvo bandyta visaip tyčiotis iš Klonio gatvės renginių dalyvių, tačiau tos patyčios neprilipo. Ir prilipti negalėjo, nes tai buvo asmenybės ir savo sričių meistrai. Mėgstu teatro režisierės Neries jautrius ir dvasingus eilėraščius, džiaugiuosi, kad Rimantas savo drobėse sugeba pateikti giliai apmąstytus sielos virpesius. Esu matęs jo personalinę paveikslų parodą. Nustebino jo pasirinktų paveikslų netikėti siužetai, kurie rodė menininko sielos jautrų nerimą. Savita realistine maniera nutapyti darbai, manau, buvo pakankamai gerai suvokiami ir Klonio gatvės budėtojams. Tai, kad parverstas tapytojas buvo suspardytas kartu su ant jo nukritusia Lietuvos trispalvę šį tą pasako, apie smurtautojų mentalitetą ir lojalumą mūsų valstybei bei jos simboliams. Dar anksčiau, kai televizijos žiniose išgirdau režisierės N.Karpuškaitės – Akelaitienės pasiryžimą paaukoti visas savo santaupas tam, kad padengti bent dalį N.Venckienei skirtos baudos, žinojau, kad tai ne šiaip sau koks viešas pasimaivymas. Ši menininkė turi savo pasekėjų aktorių grupę, kuri, kiek žinau labai gerbia savo vadovę už jos dvasingumą ir meilę savo šaliai, artimui ir visiems doriems žmonėms. Manau, komentaras įžeidžiantis Tikiu liudininkų parodymais , kurie papildyti ir filmuota medžiaga. Todėl drąsiai galiu teigti, kad mergaitė nebuvo perduota motinai teismo nustatyta tvarka, o paprasčiausiai pagrobta, panaudojant psichologinę ir fizinę prievartą, kas yra absoliučiai netoleruotina. Už tokią akciją, bei tokį jos vyksmą, manau, privalės atsakyti tie asmenis, kurie visam tam vadovavo ir vykdė, peržengdami teismo sprendimą ir bendrahumaniškas moralės normas. Jei koks teisininkas Jovaišas nesieja moralės ir teisės, tai valstybė to negali sau leisti. Tai kartu, sakyčiau, lygiagrečiai esančios bendrabūvio normos ir jų privalu laikytis ir valstybės pareigūnams ir eiliniams piliečiams. Kalbėsiu atvirai. labiausiai bijojau, kad gali atsirasti tarp budėtojų – stebėtojų koks specialiai pasiųstas provokatorius, kuris taptų “violetinės minios” kaltės įrodymu. Taip nebuvo, tad tas pabrėžtinas mitinguotojų santūrumas dar labiau paryškina kontrastą, lyginant jį su neadekvačiais situacijai vykdytojų veiksmais. Prezidentė, prieš išvykdama į tolimą dalykinę kelionę, paragino atsakingas institucijas išsiaiškinti mergaitės ėmimo aplinkybes. Kai kurios, šturme dalyvavusios tarnybos pareiškė, kad jų pareigūnai elgėsi teisėtai ir todėl jokių vidinių tyrimų daryti nesiruošia. Nelieka nieko kito, kaip sudaryti Seime laikinąją komisiją, kuriai tektų rasti tas teisėsaugos jėgas, kurios tokį tyrimą atliktų ir komisijos narius su rezultatais supažindintų. Seimo komisija, be to, turi teisę kviesti pasiaiškinti ir apklausti visus valstybės pareigūnus, kuriuos komisijos narių nuomone būtų būtina apklausti. Reikia tikėtis, kad tokios komisijos pirmininku netaps koks V. Mazūronis, S. Šedbaras ar panašaus kirpimo politikas, nes tada tiriamasis darbas būtų eilinį kartą sužlugdytas. RETRO 2011.12.02. Mindaugas Žalimas mus norėjo įtikinti, kad: 1. Teisėja Neringa Venckienė yra pagrindinė žudynių kurstytoja, užsakiusi nužudyti netgi Kauno apskrities teismo pirmininką. 2. Kitas liudininkas teigė, kad Drąsiaus artimieji dalino kaukes (gal prireiks) ir pasiūlė pasirinkti iš gausios pasiūlos automobilio bagažinėje reikiamą ginklą. 3. Mindaugas teigia, kad Drąsius kvietė jį dalyvauti žudynėse ir siūlė už tai milijoną litų. 4. Drąsius, atseit, papasakojo visą žudynių planą ir net davė Mindaugui pasaugoti savo rūbus ir 70 tūkstančių dolerių, bei pasigyrė, kad pasisiuvo liemenę su kišenėmis dar 4 mln litų sumai slėpti. 5. Mindaugas teigia, kad D. Kedys žadėjo nužudyti 4 asmenis, o po dviejų mėnesių dar du – teisėją A. Milinį ir nusikaltėlių gaujos lyderį. 6. Mindaugas nurodė kokiame namelyje D. Kedys buvo numatęs slėptis, tačiau šis ten neatvyko. (neatvyko ir į išnuomotą viešbučio kambarį,nors D. Kedžio telefonas ten buvo rastas. Kas jį ten paliko????? ) 7. “Informatorius” teigia, kad N. Venckienė ir jis pats “Skaipu” kalbėjosi su D. Kedžiu ir Mindaugas netgi nurodė policijai, kur tuo metu Drąsius Ispanijoje slėpėsi. 8. Gaunasi taip, kad policija atsisakė savo slaptam “informatoriui” padėti naujoje jo byloje ir todėl jis kreipėsi pas LNK laidos vedėją V. Gaivenį. Policija norėjo pakišti savo “informatorių”? Kalėjime užtildyti? 9. Mindaugas teigė, kad policijoje jam buvo grasinta, kad jei daug kalbės, tai gali užspringti savo skrandžio turiniu. Netikiu visais aukščiau išsakytais liudijimais. Manau, kad tokie ir panašūs “agentų” aiškinimai tik įrodo, kad šioje istorijoje toli gražu viskas nėra taip skaidru, kaip bandoma nuteikti. Esu įsitikinęs, kad J. Furmanavičiaus ir V. Naruševičienės nužudymai nebuvo vieninteliai šioje kraupioje ir skandalingoje pedofilijos istorijoje. Kaip su šia istorija yra susijęs Mindaugas Žalimas dar vertėtų išsamiai išsiaiškinti. Kiek aukų buvo po 2009 m. Spalio 5 dienos taip pat dar reikia ištirti. Kaip ir visas žudynių aplinkybes, jų dalyvius bei galimus užsakovus. Pradėti tirti ir pabaigti… Latvijoje “nuskandinta” pedofilijos byla – mums ne pavyzdys. Visuomenė, manau, kantriai laukia sėkmingos tyrimo pabaigos. Turime tokią teisę… Stebime gerokai, net 2 metais “pavėlavusių” įvairių liudininkų teigimus ir negalima atsistebėti ryškius logikos juose trūkumais. (vėlesniuose Mindaugo aiškinimuose prieštaravimų ankstesniems parodymams gerokai padaugėjo-P.) Keista ir tai, kad nelogiškų aiškinimų visoje “D.Kedžio istorijoje” buvo labai daug ir dar keisčiau, kad jie dažnai sklido ir iš teisėsaugos pareigūnų lūpų. Kad Drąsius Kedys žadėjo kovoti su pedofilais iki savo gyvenimo pabaigos – girdėjo TV laidoje visa Lietuva. Jo grasinimai galėjo padėti “pakišti”, kaip žudiką jį patį. Pedofiliniai nusikaltimai turi savo specifiką, kad potencialūs galimi liudininkai dažnai būna naikinami be jokios atodairos ir pasigailėjimo. Kovojo Drąsius teisinėmis priemonėmis, rašinėdamas skundus ir prašymus teisėsaugos institucijoms, valdininkams ir politikams. Berods, tokių raštų buvo išsiuntinėta apie 300. Net ir persekiojamas neaiškių asmenų, Drąsius savo pastangų nenutraukė ir 2009m spalio 6 dieną buvo susitaręs susitikti su R. Šalaševičiūte. “Informatorius” taip pat galėjo žinoti tai, ką žinojo teisėsaugos pareigūnai ir tuo pasinaudoti. Su vėliau įterptais papildymais, kurių įtakojimo galimybės negalėtumėm iš karto atmesti. (grasinti Drąsiui, kad jis turi surinkęs daug informacijos buvo labai neapdairu savo paties saugumui-P. ) Kai teisėsaugos institucijoms sunkiai sekasi atlikti ikiteisminius tyrimus, tai gan prasminga, kad likusi visuomenės dalis bando prisidėti prie kelio tiesos link paieškų. Ypač galingas ginklas šioje srityje gali tapti žiniasklaida su savo nepailstančių žurnalistų ir jų “kurmių” pulkais. Tas ginklas būna padorus tik tada, kai jis panaudojamas ne klaidinimams, o tiesos paieškoms. Nusikaltimų kupinoje aplinkoje, galimai kur kas geriau apmokami tie žurnalistai ir jų bosai, kurie pagal kreivus užsakymus tiria, deja, irgi “kreivai”. BTV laidoje pamatėme kelias “informatoriaus” nuotraukas, iš laidoje dalyvavusių asmenų pasakojimų sužinojome, kad jis labai ramus, protingas, iškalbus, jėgos sportui neabejingas vyrukas, kuris nenori vėl būti nuteistas už galimai padarytą sunkų nusikaltimą. Taip jau atsitiko, kad sunkiai nukentėjęs baltarusis studentas yra A. Lukašenkos aplinkos turtuolio sūnus. Kitokių aplinkų turtuolių kaimyninėje šalyje sunku pastebėti. Jei nuo apsauginių smūgių nukentėjusio tėvas netgi stambią premiją pažadėjo tam, kas nusikaltėlį ar nusikaltėlius nustatys, tai stengtis tikrai yra dėl ko… (Mindaugui grėsė ilgi nelaisvės metai. Byla buvo jo atžvilgiu nutraukta… -P. )

klausimas2013-03-31 22:16

KAS NUŽUDĖ GĖJIŠKOS "MIRTIES KULTŪROS" KRITIKĄ, poetą VALDĄ GEDGAUDĄ per pačias velykas? O gal ir jis prigėrė balutėje?

Autoriui2013-03-31 21:48

Jūs kaip žm. Teisių gynėjas turite sugalvoti kaip PADUOTI LIETUVĄ Į ĖŽTT DĖL žm. Teisių VIEŠO PAŽEIDINĖJIMO. Kaip visų vaikų atstovas dėl užkirtimo kelio toliau taip elgtis. SUGALVOKIT KAIP GINTIS. Juk precedentas krinta visiems vaikams

DRASIUS MIRĖ2013-03-31 21:44

TEGYVUOJA DRASIUS

Atsakomybė2013-03-31 21:42

Prieš mergaitę buvo panaudota prievarta. Ką tautai daryti, kad juridiškai tai suforminti? NET NEGALVOKIT, KAD MES SU ŠITUO PRECEDENTU SUSITAIKYSIM. Niekada to nebus, kol gyva nors viena lietuvė motina

Zina2013-03-31 14:04

Amzina pagarba a.a. Kedziui, bei jo seseriai, tevams kad jie nepailsta kovoti del SVENTO musu visu reikalo.

Ǒ2013-03-31 12:38

Senjora, būkim biedni, bet teisingi. Tikėjimas nėra įrodymas. Tačiau su Jumis sutinku - renkant įrodymus, turi remtis prielaidomis. Žiūrėkim į šios senos istorijos pradžią. Iš pradžių visi matome teisėsaugos neveiklumą, kai į tėvo raštus dėl dukros tvirkinimo kreipiamas nenormaliai mažas dėmesys. Nesakau, kad tyrėjai turi mesti visas kitas bylas ir koncentruotis tik į D. Kedžio skundus, juolab kad teisėsaugos finansavimas ribotas. Tad klausimas, kodėl toks dirbtinai sumažintas dėmesys D. Kedžio "atakoms" dėl dukros seksualinio išnaudojimo? Tačiau vėliau įvyksta bifurkacija (panašiai kaip einant miško takeliu atsiranda takelio atšaka - kuriuo pasukti? ) - ignoravimas pakeičiamas teisinės mašinos priešiškumu tėvui. Peršasi prielaida, jog tuo metu atsiranda stiprus stogas. Jei prezidentė dar netikėjo, kad vykdant "paėmimą" bus naudojama jėga, paaiškėjo, kad gali būti jėga naudojama ir net prezidentė privalo tylėti - reiškia, stogas yra labai stiprus, o prezidentė yra įtakojama, valdoma, nesavarankiška. Man nesuprantama, kaip galima nekreipti dėmesio į visuomeninės komisij0s išvadas, kaip jas galima ignoruoti? Kita vertus, prezidentė vaizduoja, jog dirba - tai Lietuvai išmušinėja didesnį finansavimą (man dėl to gėda, o ne garbė), propagandiniais filmukais apie inkilus ir verbų rišimą bando įsiteikti "tautai" (kodėl ankstesniais metais to nedarė? ). Suprantu, kad ir beprasmis darbas yra geriausias būdas užsimiršti ar bent parodyti, kad nėra laiko kažkokioms tiesos ieškotojų smulkmenoms, bet tai juk visiškas fiasko. Grįžtant prie pedofilijos bylos linijos, matome, jog kuo toliau, tuo gražiau - kažkam paskutiniu momentu šauna mintis, jog pats tėvas dukrai įteigė tvirkinimo vaizdus, ir gal net visa, ką dukra papasakojo apie "dėdę Ūsą", su ja darė jos tėvas. Reikia būti dvigubai naiviam, kad patikėtum tokiais tėvo ir dukros ekstraordinariniais aktoriniais sugebėjimais ir keistu nušvitimu, aplankiusiu kažką iš tyrėjų. Dabar svarbu tiek Deimantę, tiek ir jos motiną susargdinti ir numarinti. Pagal tą patį scenarijų kalti bus Tiesos ieškotojai, nes jie juk grasino surasti, kur abi paslėptos, ir gal būt susidoroti su jomis. Dėl to Valstybė (sic! ) jas saugojo. Ir didžioji dalis visuomenės, dar labiau pajungus jau ir taip įklimpusią propagandinę mašiną, tuo patikės. Scenaristai mano, kad viskas tuo ir pasibaigs, kad tai - filmo pabaiga. Kadangi teisėjas ir teismai, vykdydami teisingumą, yra nepriklausomi, niekam jokių klausimų negali kilti. Grybauskaitė bus vėl išrinkta prezidente naujai kadencijai, ir tik praėjus 7 metams viskas ims aiškėti. Ne tiek iškentėjom ir laukėm, palauksim dar 7 metus. Tačiau aš nesu labai kantrus. Aš pats lauksiu atsakymo į 555 kreipimąsi, ne ilgiau. Jei nesulauksiu, jei tai bus formalus atsirašinėjimas su pažadais apie šviesų rytojų, žinau ką darysiu - Konstitucijos 2 straipsnis ne tik leidžia, bet įpareigoja mus visus.

Senjora2013-03-31 04:34

Niekada nepatikėsiu, kad visa šį tragedija išpūsta be pagrindo . Niekada nepatikėsiu, kad Stankūnaitė padarė viską, kad susigrąžintų dukters pasitikėjimą. Ar ji išnaudojo nors sekundės trukmės galimybę apkabinti dukrą, priglausti, paglostyti netik pasakyti, bet parodyti, kad vaikas tai pajustų kaip myli ji savo vaiką. Ar jai reikėjo įveikti kažkokias neįmanomas kliūtis, kad tai padaryti, mano manymu ji ne tik vengė pasimatymų su dukra, bet ir buvo tikra, kad vaiką bet kokia kaina atgaus, kad ir cheminių priemonių pagalba. Po pirmojo ėmimo visai nustojo mergaitę lankyti, nors buvo nurodyta, kaip turi vykti susitikimai. Kam jai lankyti, ji buvo tikra ir žinojo kaip bus vykdomas ėmimas ir sutiko, kad būtent taip jis vyktų. Tai jei matant visai Lietuvai ji leidžia su vaiku taip elgtis tikiu, kad ir išnaudoti mažylę leido. Iš kur pas ją pinigai teismams ir advokatams? Kodėl mokesčių inspekcija nepasidomi jos finansavimo šaltinio, ar visa tai vyksta pagal įstatymus? Baisu darosi kai atsiranda tokių, kurie teigia, kad vaikas turi gyventi su motina. Tegul ji pirma įrodo, kad verta motinos vardo. Aš iki šiol nematau, kad ji tokia būtų.

Ǒ2013-03-31 01:34

Taip, cukrinis avinėli, kol neįrodyta, negalima teigti, jog Stankūnaitė dėl kažko kalta. To neleidžia ne tik Konstitucija, bet ir elementarus padorumas. Tačiau prievarta prieš vaiką taip pat draudžiama. Kodėl sakote, kad mergaitė TURI gyventi su mama? O jei ji to nenori? Kad mergaitė KAŽKO (tikriausiai turite omeny kažko negero) išmoko pas Venckus, lygiai taip pat negalima teigti. Tai neakivaizdu, reikia įrodyti. Tad matote, kad šįkart Tamsta nesate teisus. Mergaitė turi gyventi jai priimtinoje aplinkoje, jos valia yra svarbiausia. Jūs žinote jos valią? Ne mamos, bet mergaitės valią? Ne. Ir niekas nežino. Bet vienai daliai visuomenės net neįdomi mergaitės valia, o kita dalis norėtų išgirsti, bet jai neleidžiama išgirsti. Štai šioje vietoje ir išsiskiria mūsų pasauliai. Jūs priklausote užtemdytam prievartos pasauliui, o mes - skaidrumo pasauliui, kuriame vieninteliame įmanoma tiesa ir teisingumas.

cukrinis avinelis2013-03-31 00:18

pritariu Mikui 100 proc. Mergaite turi gyventi su mama,kuri niekuo nenusikaltusi,neitariama,niekad nieko neizeidusi,rami.Ko ismoko Laimutes dukra pas Venckus-visiems akivaizdu,irodineti nereikia.

Žiūrėjau Pūko TV2013-03-30 21:32

Kalba įdomiai,nuoširdžiai paprasti žmonės,bet per daug liaupsina Prezidentę ir koneveikia oligarchus...bet juk svarbiausia-TEISINGUMAS.Apie kurį Prezidentė tyli.Žmonės pasiklydę.

To keistas farsas2013-03-30 20:41

Bandziau paraginti viena pazistama zurnalista is vieno vedanciuju britu laikrascio susidometi Garliavos istorija ir gal parasyti: jis nenorejo patiketi, kad tai gali buti tiesa. Mano draugai bande JAV, ir tas pats rezultatas. Neidomu jiems...

Romas2013-03-30 20:28

Nesipriešinantys nusikaltimams,mes tampame jų bendrininkais.Jai norime išlikti, žmogaus teisės turi būti svarbiausia.

keistas farsas2013-03-30 20:00

tai, kas vyksta Lietuvoje, jos teisetvarkoje, atrodo klaikiai Lietuvos gyventojui. BET... kodel tie zurnalistai, kurie priestarauja valstybes pozicijai(t. y. Seimo poziuriui, Prezidentes nuostatoms, ziniasklaidos(lietrytis) atsklaidoms) tiek Garliavos bylos, tiek Kusaites bylos atzvilgiu, kodel jie nesiekia, kad sitos istorijos patektu i Vakaru spauda???? Juk toks Liudvikas Jakimavicius ir kiti ,manau, turi pakankamai draugu zurnalistu Vakaru pasaulyje, tad kokia bomba butu pasauliniu mastu, papasakojus visa Garliavos istorija nuo pat pradziu???? Tai butu signalas musu valdziai apversti viska aukstyn kojom-pazvelgti i ivykius is esmes. Bet ne, vieni pila spirita ant zaizdu, kiti jau gyjancia ja vel isdrasko. Zaidejai ir izaidejai. Visi kviecia tauta mobilizuotis. Bet nera lyderio. Ispudis toks, lyg gyventume uz gelezines sienos. Galu gale, kodel pati Venckiene nepateikia uzsienio zurnalistams jos persekiojimo istorijos???? Taigi, man persasi bjauri isvada-mus supuoja visi, ir zaidejai, ir izaidejai, kad spoksotume akis padeje, kentedami del neteisybes ir bejegiskumo, o jie turtus kraunasi ir versla vysto(prastums ir AE, ir skalunus, ir gal dar kazka, ko net nezinome).

RAGINAME2013-03-30 19:29

RAGINAME KOMPETENTINGUS KREIPTIS Į PASAULINE ORGANIZACIJAS,JUK PAŽEISTA TARPTAUTINĖ VAIKŲ KONVENCIJA ,KO DAR LAUKIAMA,AR IR TEN REIKIA BALTUTYTĖS PALAIMINIMO

pagarba2013-03-30 19:06

Neringai Venckienei kovojusiai uz dukterecia,pagarba ir a.a.Kedziui,kuris norejo isaiskint teisinemis priemonemis pedofilus

Romas2013-03-30 17:48

Pirmam komentarui Juozas, galima tik pritrti.

... to 72013-03-30 17:18

MIKAI, TU ESI TABALUOJANTIS MIKAS ! Taikliau nepasakysi .

Idomu2013-03-30 16:43

Ka pamate vaiko ,,emimo"videomedziaga pasakytu Europos Vaiku teisiu gynimo institucijos.Taip pat ,aisku,ir Zmogaus teisiu gynimo ?

SIGITAS MARTINAVIČIUS2013-03-30 16:30

LIETUVA PAVOJUJE. LIETUVOS TEISĖTVARKA UŽVALDYTA NUSIKALSTAMŲ GRUPUOČIŲ. Teisėtvarka, prokurorai meluoja, falsifikuoja bylas, naikina jiems neparankius Lietuvos piliečius. Prieš Visuomenę kuriami surežisuoti filmukai, rašomi straipsniai. Menkinama, žeminama ją kritikuojanti visuomenės dalis. Konservatorius Matulas ir sugalvojo tipo12 sek. įrašo pateikimą. Pačioje komisijos pradžioje jis sako: pirmininke, gal pasukite prokurorui ir dar paklauskite, gal persigalvojo ir pateiks nors dalį medžiagos. Iškart supratau, kad čia viskas jau išanksto surežisuota. Skambutis ir montažas yra. Ar jis įrodo, kad byla ne politinė? Prokurorai įrodė, kad Černiauskas nenešė vaiko, kai visa Lietuva tiesioginiame eteryje matė, kad nešė. Jei meluoja šitoje situacijoje, ar galime pasitikėti kitoje. Konservatoriai su prokurorais surežisavo visus veiksmus, Vykusius Garliavoje ir dabar vykstančius Seime, prie to žinoma prisideda liberalai vadovavę VRM ir socdemai, konservatorių dubleriai. Jie visada dangsto vieni kitų nuodėmes prieš Visuomenę. Jie ir per juos veikiantys klanai okupavo Lietuvos teisėtvarką. Realiai Lietuvai yra iškilusi grėsmė būti išvogtai i, išparduotai ir Lietuva gali prarasti savo nepriklausomybę.... Tik mes Visuomenė, galime išgelbėti Lietuvą nuo išnykimo. Ginkime savo Tėvynę... Kviečiu jungtis į kovą dėl Lietuvos išsaugojimo.

lenox2013-03-30 15:33

Apie moderniuju laiku vaikus- vergus. Venckienes atvejis- tik IZANGA youtube.com/watch?v=abhDP2nQM8Y

nu jo.. mūsų teisė gina silpnuosius..2013-03-30 13:54

didesnės nesąmonės negalėjo sugalvoti: "įstatymai ir teismai gina silpnuosius". tai tie mūsų komunistai, kgbistai ir kiti kolaborantai - tai jie yra tie silpnieji?

nuomone2013-03-30 13:49

PRITARIU JUOZUI,KAD /REIKETU LZTGA KREIPTIS I PASAULINES ORAGANIZACIJAS/o ne tusciai rasyneti rasinelius,kurie visiskai neduoda jokio naudos/ KREIPKITES PAGALIAU ,KIEK GALIMA LAUKTI ???JAU CIA NE JUOKAI ,KAS VYSKAT ,KAD SEIMAS NEIGALUS TUOJ PRITARS ,KAD ATIMTI VENCKIENEI TA NELIECIAMYBE IR LEIS SUIMTI/AR JUS TO LAUKIATE NESUPRANTU?

7 komentarui mikas2013-03-30 13:43

tas ir yra ,kad ta mergaite negyvena su ta motina/ mergaite saugo kriminalinis policijos b iuras /ir buvo rasyta juk ziniasklaidoj ,kad jos kartu gyventi negali/tai yra blefas ,kad stankunaite kalba ,kad ji su mergaite kartu /o jos tikslas tik pabegti i uzsieni is lietuvos ,nes bijo ,kad tiesa gali isaisketi/ atseit jos neisleidzia dabar /tai irgi blefas/ laikui begant jos neliks/ o ar mergaite yra dar lietuvoj ,tai taip pat didziulis klausimas/nuomone mano tokia ,o ir dauguma zmoniu /juk skaitote komentarus? kodel mergaite nerodoma jau 10men niekam nei artimiesiems ,nei jos draugams? gal gali parasyti ? gal zinai /jei toks visazinis esi...

mikas 11-tam2013-03-30 13:38

miela, kad pavadinote mane mielas, tikėjausi jau būti apšauktas pedofilu. Tačiau kalba ne apie tai. Apie tai, kad Ta motina, apie kurią kalbam, yra taip pat įtariama, kaip ir jūs. Tikiuosi. Ta moteris apsigynė laikydamasi įstatymo, kuris ir skirtas tokiems, kaip ji- apsaugoti silpnuosius. Silpnieji priklauso nuo teisės ir įstatymų. Tai jų vienintelis būdas išlikti brutualiame pasaulyje. Nusikaltėlius tai gali siutinti, suprantama.

nuomone2013-03-30 13:36

visi girdejo ir tos vaiku teises ir ta anstole VISI GIRDEJO IR ZINOJO ,KAD MERGAITE NORI GYVENTI SAVO GIMTUOSE NAMUOSE KLONYJE! bet kas kreipe demesi? juk mergaite aiskiai pagrobta prievartos budu ,isplesta dar teisine nelieciamybe turinciai Venckienei uzlauzus rankas/bet ar kas kreipia i tai demesi /uztai dabar Venckiene noro suimti ,kad jie plese ir pagrobe mergaite . vel nori atimti teisine nelieciamybe Venckienei ir suimti/ ar kas nors dar yra lietuvoje kokie teisininkai ,advokatai ar kitos institucijos ,kad pagaliau pradetu ginti Venckiene? juk teisesauga aiskiai pagal kryzeviciaus pasakyma ,kad Venckiene yra pulinys visiskai ja ignoruoja/seimo neigali komisija pamaciusi 12sek/TIK 12SEK/ pritare ,kad reikia ta teisine nelieciamybe atimti ir leido suimti Venckiene! is darbo partijos tuos tris neleido suimti ,o kad Venckkiene neismete mergaites prievarta per duris anstolei leido suimti/KADA LIETUVA TAPS PAGALIAU TEISINE VALSTYBE????

Tai nesapnuotai2013-03-30 13:28

Ir į Sibirą vežė didžiają daugumą žmonių dėl to,kad jie buvo apmeluoti įskūsti Judų-lietuvių-kaimynų,kurie turėjo pykčio,ar panoro kaimynų turto. Pas mano tetos šeimą atėjęs stribas pasakė "pasislėpkit jus šiąnakt ruošias išvežti" . tetos šeima taip ir padarė. atvykęs sunkvežimis jų ne rado,užtai prieš rytą įdardėjo į tetos kiemą kaimynas su brika ,pasiruošęs plėšti namus ,kai pamatė tetos šeimą išlemeno"veeee ar jūsų neišvežė?" Taip ir šiais laikais seimo Judai kuilio smegenimis išduoda Venckienę,nes prisivengia DK.

MIKUI2013-03-30 13:15

Jonaitienės berniukai turėjo motiną,kiek vaikų turi motinas,kurios leidžia savo sugyventiniams juos prievartauti,neseniai per laidą"24 valandos"rodė šeimynėle,kurioje motinai žinant tėvas santykiauja su dukromis,Deimantė turi motiną,kuri ją pardavinėdama užsidirba pragyvenimui. Ar tamstai Mikai neatrodo,kad geriau šitie vaikai būtų buvę apsaugoti nuo tokių motinų. Drasius buvo tikras tėvas,kurį pedofilai ir jų pakalikai nukankino ,už tai ,kad Drąsius stengėsi,jog pasmirdę iškrypėliai būtų teisiškai nubausti. Pagarba Kedžiui.

Nesapnuota2013-03-30 13:10

nesapnuota toki baisuma patyre vaikas,zmones,ten galejai infarkta gaut,aJezau Marija,priesovietu taip baisiai Siberan neEME. Atvaziuodavo 3-5 stribai su keliom fuzijom,irgi prietemose,pamuojuodavo,pagrasindavo nebegt,liepdavo dar rubu,maisto pasiimt,koki vaika isleisdavo isbegt pas kaimynus ir isvezdavo. O cia 240 stuku... Tai pauksciai,kas turi kraujo,kas gyvas pirmiausia puola gint savo vaikelius. Tai Venckine sitam monstrui turejo nukabint rankas nuo kaklo ryte tik prabudusi vaika graziuoju ar piktuoju PADUOT-ATIDUOT,ATSIKRATYT. O seneliai-kas buvo ju sirdyse? Tikroji motina pese,draske,nuodijo chemikalais su vaiku ne TEISEM,anstole,advokatu. Juk galejo Laima TO NEDARYTI,ar jai savo sveikata,pinigai brangiau nei vaiko? Ji kartu su NUSIKALTIMU.

Ǒ2013-03-30 13:05

Mielas mikai, yra motinų, nuo kurių vaikus reikia apsaugoti. Tokios motinos savo vaikus pardavinėja, muša ("auklėja") ir net žudo. Tamsta suprantate motinystę labai siaurai vien tik kaip gimdymą. Taip, išnešioti ir pagimdyti nėra lengva ir tai visuomenė įvertina, bet auginti ir užauginti - nemažiau sunku. Kalbant apie vaikų "auklėjimą" mušant yra "gerų" reportažų su viena rusų motina, iš kurios Norvegijoje buvo paimti vaikai. Propagandiniu filmuku siekiama parodyti, kokie norvegai žiaurūs, kad neleidžia vaikų gyventi su motinomis, kurios tradiciškai (aišku, turima omeny Rusijos tradicijas) auklėja vaikus. Tik ta moteris nutyli, jog jos puoselėjamos nacionalinės tradicijos paremtos smurtavimu. Mūsų nagrinėjamas atvejis yra simetrinis Norvegijos pavyzdys, kai - atvirkščiai - Valstybė (t. y. aš, Jūs ir visi kiti Lietuvos gyventojai) VERČIAME vaiką gyventi su motina, kuri įtariama sąvadavimu. Prievarta reiškiasi ne tiek leidimu motinai kartu gyventi, bet neleidimu KITAIP gyventi. Viena aišku visiems - ne Valstybė sudaro tokias vaikui gyvenimo sąlygas. Tai daro Valstybės vardu pasinaudoję nusikaltėliai. Nors jau dabar yra daug kas aišku, bet anksčiau ar vėliau jie galutinai bus įvardinti.

Mikas-Marytei2013-03-30 12:56

jus nuvertinot tėvą, laikydama , kad vaiką auginant tėvui jis yra numestas. Gegutės nežino, kas jų vaikus augina.

suvalkietis2013-03-30 12:49

Mikai tu ir esi tabaluojantis mikas.

Nesuprantu2013-03-30 12:46

kodel zmogau teisiu organizacijos,turedamos kontaktus su tarptautinemis organizacijomis,nesikreipia pagalbos i jas,o apeliuoja i Lietuvos ,,teisesauga,,? Beviltiskas tai dalykas,nes ju atsakymai jau zinomi,kaip ir busimi Venskienes teismai,kurie po pareiskimo apie ,,pulini,, nuspejami is anksto. Ko dar noreti,kai teismas priima sprendima,kad jegos naudoti pries vaika negalima,o prokuroras sako,kad jegos buvo panaudota tiek,kad paimti vaika. Tai gal jis skaityti nemoka? Kur cia nors krislelis logikos? Todel Lietuvoje apeliuoti i kazka,yra beviltiska.

mikas2013-03-30 12:22

vaikas yra ne daiktas, todėl jis turi motina ir su ja gyvena. Kas tam priešinasi, daro nusikaltimą vaikui.

rusų kariuomenė2013-03-30 12:19

išvažiavo,bet pasiliko KGB rezervistai,stribai,čekistai štai tokia situacija ir turime.Per šitiek metu jie išvijo jaunima ir darbingus žmones,mažus vaikus prievartauna eliniai pedofilai,jiems beliko parduoti žemes mūsų tėvu ir seneliu ir tokios kaip LIETUVA nebėr.Kaži ar mes pasuksime Estu ar Gruzijos keliu kai jie visus senus KGB kenkėjus išmetė i gatves.

ruta2013-03-30 12:16

Lietuvos valdzia kreipia demesi TIK i Briuselio nurodimus ir Amerikos ! O visi istatymai , tai TIK formalumas ir butaforija ! VISI sveiko proto pilieciai jau senei mate brutalu valdzios kisimasi i vaiko gyvenima . Gerbiami signatarai ir konstitucijos kurejai tai patvirtino , bet prezidente kurcia , arba Valstybe valdo prezedenturos 'korifejai' . Apie visus kitus negerbiamus politikus , nesinori ir kalbeti , jiems terupi asmenine gerove ir piniginiai sriautai is ES . Atrodytu , kad stebetis valdzios abejingumu , nejautrumu , melu , nepadorumu jau neverta , bet ne , izulumui ribu nera ! TIK visiskas pusprotis gali Tautai vel ir vel kabinti makaronus apie didziausia 'nusikaltele ' Venckiene . Bet kiek milijardiniu projektu nukomunizdino valdzia ir jos statytiniai , niekam ne motais . Keturiu vaiku mama saukesi policijos pagalbos - NIEKAS nepadejo , uzmusta ! Bet stai Garliavos mergaitei 240 policininku ............. , kas tai , kodel TIK ten demesys , ir pinigu atsirado , kas toks galingas , kad sugebejo VISISKAI saugiam vaikui , tokia armija pareigunu su spec ekipiruote parupinti ?

visi mes daiktai tarybų Lietuvoje2013-03-30 12:04

niekas, NIEKAS nėra apsaugotas tarybų Lietuvoje. Net draugą Staliną užmušė, kai nusibodo :)

Benas2013-03-30 11:53

Lietuvos Valstybe tapo savo vaiku niekintoje, vaikai Lietuvoje yra neginami ir jauciasi lyg konsentracijos lageryje. Ko verti visi prezidentai, seimas, vadovybe?

molis2013-03-30 11:34

Metalo pjoviklio motoro ir pjaunamos geležies garsas, ugnies ir žiežirbų purslai, laužtuvu laužiamos durys, dužtantys stiklai name, kuriame užaugo vaikas , siekiant jį išnešti visam laikui, be galimybės sugrįžti, ar apsilankyti, nutraukti rankas nuo globėjos, Lietuvoje nėra fizinė ar psichinė prievarta vaiko atžvilgiu.....

Juozas2013-03-30 11:32

Reikėtų LŽTGA kreiptis į pasaulines organizacijas ,o ne tuščiai rašinėti rašinėlius ,kurie visiškai neduoda jokios naudos, Lietuvos portaluose.Tai kas vyksta Lietuvoje mes patys matome ir suprantame.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi