Lėktuvo MH17 katastrofos tyrimas buvo išsamus, truko 15 mėnesių, pasitelkta daugybė specialistų, kol jis galiausiai neseniai pristatytas olandų 279 puslapių ataskaita bei sutrumpintu jos variantu.

Tyrėjai rekonstravo lėktuvą po dalelę, ištyrė, kas ir kaip pataikė į jį. Tai buvo raketa BUK, konstatavo olandai, tačiau niekur nepasakė, kas konkrečiai į lėktuvą paleido raketą, kuri sprogo ir pražudė 298 žmonės.

Prokurorai atlieka kriminalinį katastrofos tyrimą, kurio rezultatai paaiškės tik 2016-aisiais, tačiau Lietuvos nepriklausoma (kitaip – valatkodelfinė ) žiniasklaida neišgirdo olandų rezultatų, todėl ėmėsi savaip juos interpretuoti. Kalti, kaip visada, rusai. O jei olandai neišdrįso to pasakyti tiesiai (jie ir neprivalėjo, tai, kaip minėta, buvo ne prokurorų, o technikų tyrimas), vadinasi, jie bailiai.

Iki šiol nėra aišku, kas nužudė Džoną Kenedį (John Kennedy), nors jo žmogžudystę tyrė prokurorai. Ar paaiškės kas nors iš olandų prokurorų išvadų, matysime. Tačiau daryti skubotas išvadas patiems dar anksti. Raketos BUK nėra tik Rusijos nuosavybė, jomis 320 kv. km plote, kaip nustatė olandai, galėjo disponuoti beveik bet kas (turint galvoje, koks chaosas yra Ukrainoje ir pasiskelbusiose DNR ir LNR).

Nedidelis ukrainiečių žurnalisto Anatolijaus Šary komentaras apie tai, kaip Ukrainos nepriklausoma žiniasklaida (Lietuvos nepriklausomos žiniasklaidos sesuo dvynė) skelbė apie šį olandų tyrimą.

Lietuvos valstybinis transliuotojas:

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
to U - 2 lektuvui tas pats debilas kaimo mamai2015-10-18 13:42

stasytė skleidžia teoriją, kad yra atsiradusi nauja pusročių rūšis: panašiai, kaip sovietmečiu propaganda išperforuodavo kai kuriems žmonėms smegenis ir tie imdavo tikėti komunizmo pergale, tapdami sovietžmogiais, taip ir šiais laikais atsiranda europinių tinkančiųjų - eurodebiliškų mankurtų. Kitaip tariant, nors tikėjimai ir skirtingi, mechanizmas galimai tas pats, o pati idiotų grupė - irgi analogiška. Sakyčiau, tokioje teorijoje yra labai nemažai racionalaus pagrindo.

to Paprastas2015-10-18 07:13

Taip, jūs visiškai teisus. SPINDULYS (radiusas) - geom. atkarpa, jungianti apskritimo ar rutulio paviršiaus tašką su centru; Visi vieno apskritimo spinduliai yra lygūs. Ką į tai tulžingas Ramanauskas? Tylės. Kas jam belieka.

to 552015-10-18 07:05

Tai juk yra olandų tyrėjų žemėlapis, jame jūsų tas numistifikuotas, olandų ekspertų pažymėtas plotas. Yra mastelis, žiūrėkite ir svarstykite, koks tai spindulys. O dabar tiesiog apsijuokėte.

Paprastas2015-10-17 11:51

Nežinau, kur jus suradote „plotą“, nes du kartus pakartota: kad 320km. yra teritorijos SPINDULYS(Радиус) ! Ar jau ir vakarais ... ?

yel“l“ow submarine apie daktarėlį2015-10-17 07:46

to žmogelio paranoja ir chromosominio lygmens rusofobija ir vėl, jam nežinant, iš jo padarė nepakartojamą klouną :))) - daktarėliui kažkaip pasigirdo, kad komisija minėjo kažkokį skritulį , kurio spindulys 10 km :))) - o man , daktarėli, labiau prie dūšios 100 km ilgio elipsė, kurios plotas 320 kv. km :)))) - bet ir tai tik variantas ... , - taigi “komisija“ tokiu būdu prisipažino, kad realiai nieko neišsiaiškino ir nenustatė, nes tiek pasakyti buvo galima ir po mėnesio , o ne po pusantrų metų :) - o jei aktarėlis mano, jog šarij kaltas dėl to, kad pastebi ir komentuoja ua pornosklaidos prostitutų kliedesius, visada argumentuodamas faktais, tai čia jau rimto psichiatrijos daktaro prašantis reikalas...

Geografui Ramanauskui2015-10-17 06:43

Maltos valstybės plotas - 316 kv. km. Pabadyk ją patalpinti į 10 km apskritimą :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2015-10-16 23:47

Labai gudriai parasyta ataskaita.... 320 kv. km plote! Oi kaip daug, ar tai beveik puse Ukrainos? Labai paprasta, apskiritimo plotas S= Pi x r kvadrate. Kas reiskia, kad to apskritimo spindulys yra viso labo 10 kilometru! , o tai reiskia, kad nustatya paleidimo vieta yra labai tiksliai! Belieka patikrinti, kad ta teritorija tuo laiku kontroliavo... ir isvados bus ko gero tokios, kokios ir yra. O pono sarikovo protiniai rusiskiejo propagandiniai triukai yra senai zinomi. Remtis siuo AFERISTU gali tik nesusiprate asmenys, net tada, kad jis lyg ir kalba tiesa, taciau, ka uz jos slepia.... jau kitas dalykas. Taigi viso labo tik 10 kilometru spindulio apskritimas! Kazin ar tiksliau beimanoma!

Jonis2015-10-16 22:40

Nutraukta tyrimo seka... Iš lektuvo korpuso, žuvusiujų kūnų neišimtos raketos skeveldros. Kaip rašė vienas iš komentatorių senbuvių, su balistika aišku, tik nenustatyta skeveldrų cheminė analizę, t. y. "cheminis parašas". Kiekviena raketos medžiagos dalis turi vardą, pavardę ir gimimo vietą, panaudojomo sritį ir "geneologiją", nesvarbu ar tai buvo prieš 30 metų. Kievienas ginklas turi savo bylą,kada buvo naudotas, kada remontuotas, kada "nurašytas". Nemanau, kad Nezaležnoj minėta tvarka pasikeite, nebent viskas sugriuvo. Kriminalistikoj įmanoma atsekti kur buvo panaudodas minėtas "geležies gabalas". O dabar matome kad viso to nereikia, pakanka, kad apie tai pasakytu vienos šalies vadovas. Gyvename antrinėje erdvėje?

Vai me2015-10-16 21:15

Mane stebina, Lietuvos, visokių ekspertų,politologų ir politikų, beviltiškas kvailumas. Versdami kaltę Rusijai, dėl lainerio katastrofos, siauraprociai idiotai galvoja, kad mes ,vis tiek, negalėsime atskirti, kur tiesa, o kur melas. Klystate ponai. Politika yra politika, o pinigai pinigais. Kam kelia ieškinius aukų artimieji, tas ir kaltas. Todėl nerašysiu, kam ,kaip susitarę, kelia bylas aukų artimieji. Susizinokite patys, nes būsiu apšauktas, beretozoidų, Kremliaus agentu.

tik nemastantiems2015-10-16 19:19

neimanoma suprasti,kad lektuva numuse rusai. Isigilinkite i informacija ir gal tada suvoksite,kad tik rusai ta padare ir viso pasaulio spauda ta tegia.

taip2015-10-16 18:04

Nu kaip kalnuose nukrito lektuvas po 2 dienu visas pasaulis zinojo priezasti,o cia beveik metus tiria kas ir is kur sove. Paklauskit pas jankius,dar lektuvas buvo nenumustas o JAV jau zinojo kad tai padarys rusai.Gal reikia atsimerkti ir pazvelgti i pasauli ne pro prezidenturos langa.

juk2015-10-16 16:51

pernai visą vasarą, kiekvieną dieną separatistai numušinėjo Ukrainos karinius lėktuvus, tai prie ko čia ruskių ginklai, man atrodo, kad kalta Kijevo valdžia, kuri leido skraidyti keleiviniams lėktuvams karo zonoje, juk ne paslaptis, kad aviakompanijos moka didžiulius pinigus už skraidimą kitų valstybių teritorijose, Ukraina kalta ir turi kalti atsakyti

skorpionas2015-10-16 16:00

Pagrindinė detalė, kurią nustatė olandų tyrėjai yra ta, kad raketa BUK sprogo iš kairės lėktuvo MH17 pusės, o Rusijos palydovai katastrofos dieną būtent iš kairės pusės nuo lėktuvo MH17 aptiko ukrfašistų BUK kompleksą, kurio dislokacijos rajonas pateko į tyrėjų nustatytą 320 kv. km plotą.

Tautvydas2015-10-16 06:06

Čia ne tyrimas, bet aiški machinacija, praėjo 15 mėn., o nieko naujo negali pasakyti, nepateikta jokios informacijos apie juodųjų dėžių turinį, nieko apie Ukrainos skrydžių dispečerių pokalbius, kai tuo tarpu po Germanwings lėktuvo katastrofos jau po trijų dienų viskas buvo išnarstyta ir pateikta. Lietuva dezinformacijos liūne iki ausų, per Europos sąjungos metus primeluota tiek, kiek iki tol per visą praeitį mūsų kraštas nematė.

Kaip rusai2015-10-16 04:04

sako- trudnosti perevoda!

Pikta2015-10-16 02:59

Melagių žiniasklaida. Back in U.S.S.R.

to 31.2015-10-16 01:13

Kurgi ne, Lietuvos žurnalistams mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis iš Putino Rusijos žurnalistų. Vot tak!

J.2015-10-16 00:48

A, tai jau ne "ukrainiečių lėktuvai" numušė lainerį ? Nauja rusų liaudies pasaka ....

39-am ožiui2015-10-16 00:46

stok į ožių partija,o gal ten esi tai viskas gerai

Donda >37. J.2015-10-16 00:34

Turėtum juk prisiminti iš vaikystės, kad "konkrečiai ir vaizdžiai" dažniausiai sekamos pasakos. Faktų kalba yra sausa ir tiksli. Todėl jos politikai vengia , nes nelieka erdvės įsisiautėti, "konkrečiai ir vaizdžiai" farširuojant mėšlu klausytojų smegenis..

Pritariu2015-10-16 00:21

Su tokia ziniasklaida mes griztam i viduramzius: jei pats nematei ivykio- visa kita tera gandai...kitaip sakant- dezinformacija :(((

Ceslovas-39 as2015-10-16 00:05

Gerai pasiziurek kiek daugiau okupacijos ir laisves dabar turime? Stodami i EU tikrai ne to norejome.Rusu "okupacojos" metais pastatyti gyv. kvartalai, gamyklos,o kiek dabar ko pastate?

as2015-10-15 23:07

nemanau kad lrt siuo atveju kazka blogai padare, nekurkime aplink rusus geros opinijos, net jei jie ir kazka neblogai padarytu, tai okupantai ir musu laisves naikintojai, todel kovojant su jais visos priemones tinkamos

aAlgirdas - Edžiui2015-10-15 22:27

jaunuoli kiek JUMS metų? Mąstote kaip darželinukas. Atsiprašau

J.2015-10-15 22:15

Kokios dar abejonės ir paistalai? Be abejo, agresorius yra žudikas. Tik idijotai gali manyti, kad kas nors kitas tai padarė. Visi galai juk susiveda į vieną. Manau, greitu laiku bus paviešintos ir nusikaltėlių pavardės ir nereikia čia durninti viso pasaulio. Labai konkrečiai ir vaizdžiai šiandien pakalbėjo Australijos premjeras.

:)2015-10-15 22:08

Valatkadelfistai, yra jankių šunys, pasakė jankis fas, tai jie ir skalija priešaky su koncervais, valatkomis, juknevičėnėmis ir kitais degradais landzbergistais.

zzz2015-10-15 21:21

Gaila,kad žmonės turi tik tiek proto ir nei lašo logikos.Pagal įvairius ekspertus išeitų,kad Rusijoje gyvena ir dirba vien tik bepročiai.Tik visiškas idiotas gali galvoti,kad rusai numušė lėktuvą.

to 332015-10-15 21:17

to 33, čia Jūs apie kairiojo smegenų pusrutulio veiklą ir apie tuos pas kuriuos neveikia dešinysis smegenų pusrutulis?

senis2015-10-15 21:02

pirmiausia reikia suprasti, kad smegenis tik antena. Cipuojant Lietuvos elita ir zurnaliugas, jiems atjungiama ta smegenu, kaip antenos dalis, kuri priima teisinga informacija. Palikama ta dalis, kuri gauna pastovia, nuolatine informacija is nustatyto centro, siuo atveju gosdepo. JAV, siuo metu, pries Rusija veda informacini kara, ir be gailescio naudoja musu elita, kaip patranku mesa. Simtai valdininku, zurnalistu, cipuotom smegenim, tiki tuo ka sako, teisingos informacijos jie neturi galimybes gauti, suprasti. Jeigu JAV, su Rusija ras bendra kalba, atjungs nuo gosdepo centro visas cipuotas smegenis, visas Lietuvos elitas, zurnaliugos, priekyje su valatka eis i durnyna, jie negales suprasti kaip galejo tokias nesamones skleisti.

nuva2015-10-15 20:52

Nu va LKR BK 154 str. "2. Tas, kas šmeižė asmenį, neva šis padarė sunkų ar labai sunkų nusikaltimą, arba per visuomenės informavimo priemonę ar spaudinyje, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų. 3. Už šiame straipsnyje numatytas veikas asmuo atsako tik tuo atveju, kai yra nukentėjusio asmens skundas ar jo teisėto atstovo pareiškimas, ar prokuroro reikalavimas."

yel“l“ow submarine2015-10-15 19:31

šį labai jau akivaizdų ir įžūlų LRT/LTV akibrokštą galima vertinti tik vienu būdu - tai yra nusikaltimas visuomenei ir juo turėtų užsiimti ne tik žurnalistų etikos komisija, bet ir prokuratūra - tačiau, aišku, to tikėtis būtų naivu..., - todėl belieka pakviesti žurnalistų bendruomenę padaryti savotišką “linčo teismą“ visiems, kas “lt“ žurnalistiką pavertė moraline prostitucija ...

Andrius2015-10-15 18:29

Akivaizdus mūsų medijos melas.

ogis2015-10-15 18:22

Tuo metu kai buvo numustas sis lektuvas rusu jokie lektuvai tuo metu toj teritorijoj neskraide.isvada aiski,kad sauti raketa galejo tik ruskis,kuris tuo laiku viena po kito numusinejo ukraincu orlaivius,bet si karta apsipi........so

to 222015-10-15 18:19

be abejo ,reikia remtis Parašos nuomone ,kas numušė lėktuvą.Vos jam nukritus,po pusvalandžio paršas jau turėjo ir nuomonę ir įrodymus.

Vadakste2015-10-15 18:10

Is karto po katastrofos buvo kalbama , kad tai padare rusai , o kodel rusu neprieme i tos tragedijos tyrima . Juk galejo bendrom jegom istirti ir visiems butu aisku . Jei dabar neivardija kas tai padare , tai matyt ne tas ,apie kuri visi galvoja.

Įdomu. kad -->>252015-10-15 17:44

Tegu būna jie čia, kam taip grubiai:) Ir jeigu ateina į ekspertus, kurie pagal juos " kremliaus " reiškiasi kažkas neaišku jiems. Arba kitaip, kaip gali eiti į " kremliaus ruporo laikraštį" tie kurie viską išmano ir žino ;)

Nu jo.. 17 ir 222015-10-15 17:40

Nesupratau ką ekspertų portale veikia MBS elfai...??? Štiš į Monikutės Bulvarinį Skaitalą.. :D

to 23. T0mas J. -> Edžiui2015-10-15 17:26

Jeigu prisimeni, jam taip Donskis sakė.

T0mas J. -> Edžiui2015-10-15 17:19

Pakomentuok rusų pralaimėjimą Ukrainoje, nes aš nepastebėjau tokio. Ar Kijevas valdo rytų Ukrainą - Donbasą, Luganską?

cha ekspertai2015-10-15 17:15

primiausia, rusija priesinosi kad buk is vis buvo ten, antra sake nera irodymu, kad buk numuse, dabar sako kad jie sovebet nepataike, o numuse ukrainieciai, bet vis tiek mes skaitykim isvadas ir nematykim nieko aplink. kazkaip niekur nesu uztikes kad 300tks lietuviu stalinas i sibira istreme tik lietuvos vadoveliuose, turbut ir cia kazkokia nesamone, patys savo noru visi i ten isvaziavo, nes niekas neirode, o stailinas ir dabar didis vadas nugalejas hitleri, klaunai jus ir populistai, o ne ekspertai.

to 19. >Edziui2015-10-15 17:14

Geras D nejaugi neigsi,kad šlapiniesi į lova,kai visi tą žino !?

to 172015-10-15 17:02

kyla ,Edi. nuo kada tapai konservuotas pusprotis .

>Edziui2015-10-15 16:39

siulau nesigedint ir prisipazint,kad slapines nakti i lova,tiesiog prisipazink ir viskas,vistiek visi zino..

Įdomu. kad --->> 10 ir 172015-10-15 16:38

Nф štai ir matome, alternatyvios realybės žmones, kurie neįsiklauso į pagrindinę informaciją, o eilinį sykį kartoja ir kartoja " visi žmonės žino", " visi matė", " Rusijos armija". Norėčiau tų komentatorių paklausti?? Kam tas olandų raportas reikalingas, jeigu visi žino?? Geriau jūs, komentatoriai klausykit Rasos J., Poroshenkos ir kitų. Ir neklausykit ką kalba olandai, juk " Jūs viską su visais žinote"

Edis2015-10-15 16:17

Nu ir kas kad isvadose neparasyta kad rusai paleido raketa? Bet visi zino kad rusai, bet jau Lietuvoje tai buvo seniai skelbiama, domekites ir zinosite, o nekabinekites prie zodziu. Teroras kuri padare rusai, virsta per pasauli toliau, paziurekite kaip jie patyre pralaimejima Ukrainoje is karto persimete i Sirija ir naikina ta valstybe. Kam dar klausimai kyla?

O kas čia keisto,2015-10-15 15:51

Jankiai juk įsteigė propagandinį centrą-jo darbuotojai stengiasi.Greitai bandys mus įtikinti,kad Rusijoje ir sniegas krinta juodas.

jo jo2015-10-15 15:28

lietuviai Katynėje sušaudė Lenkijos karininkijos žiedą. Kai prisiklausai tarybinių melų per 70 metų,tai nesvarstęs matai ,kad lainerį numušė,keleivių bagažą išvogė tie Donecko savanoriai su atvežta iš Rusijos raketa.

Komentarai gausūs2015-10-15 15:25

Tai parodo, - komentatoriai tiki - teismas bus.

trumpai2015-10-15 15:24

Ir atvirai nuo tokiu iškraipimu žiniasklaidoje jau šlykstu darosi,seniau užtekdavo viena šaltini paskaityti ir budavai beveik garantuotas kad taip ir yra o dabar vos ne visa žiniasklaida pavirtus i prostitutes,kas geriau moka taip ir parašys tam kam kaip reikia,o delfis lideriauja,jau neskaitant to kad ten visas tinklas sukurtas sekti tuos kurie nesutinka su parsidavusio žurnalisto nuomone.

gateris 10-am2015-10-15 15:21

Tavo žiniai, tą tūpą eksperimentą, kaip tu vadini, olandų tyrėjai rusų buvo kviečiami stebėti ir dalyvauti gyvai. Ir jie turėjo puikiausią progą pareikalauti, (įsitikinti) kokios formos metalo gabalai ten buvo kraunami, kaip tu sakai, ir t. t. Olandų "tyrėjai" tokiu pasiūlymu kažkodėl nepasinaudojo. Taip pat olandai nepasinaudojo ir dar vienu rusų pasiūlymu: Pagal katalogus patikrinti visus nuolaužuose rastus numerius, pagal kuriuos galima būtų atsekti, visą ginkluotės, arba jos dalies, kelią iki galutinio vartotojo. (pagaminimą, tiekimą ir t. t. ). Kaip rašiau, toks pasiūlymas olandų taip pat nesudomino. Logika sako, jeigu tu tikrai nori surasti tiesą, tu pasinaudosi visais galimais, net iš pirmo žvilgsnio atrodančiais absurdiškais pasiūlymais, atrasti tiesą.

Nu jo... dešimtam2015-10-15 15:12

Atvirai melagingai silpnapročių iš TV verčiama kalba didelio pasitikėjimo nekelia. Tai pirma. Antra: jei rusų išvados oficialiai nėra komentuojamos ir diskutuojamos - jos yra pavojingos olandiškai versijai. Ir apskritai nesuprantu tamstos potraukio komentarus spausdinti į priklausomą portalą. Todėl elfuk, keliauk tu gal į "nepriklausomą" MBS, aka Monikutės Bulvarinį Skaitalą.

Prilausomi2015-10-15 15:01

Ir yra priklausomi. Rusija nuo pat pradziu stume falsifikuotas versijas,jei ponai priklausomi ekspertai turi atminti. Paskutinis rusu pasispardymas yra,kad,"jei tai ir buvo "bukas",tai buvo ne tos modifikacijos,nes pramustu skyliu konturai nera "babockos"formos. Rusija atliko ir tupa eksperimenta. Sprogdinti neskrendancia raketa i neskrendanti lektuvo maketa yra mulkinimo eksperimentas. Kokios formos metalo gabalai buvo kraunami i kokias raketas gali atsakyti tik dievas. Rusija,vetuodama tarptautinio tribunolo sukurima,prarado ir zodzio teise. Priklausomi ekspertai ir yra priklausomi,net jei jie priklausomi nuo teisingosios Rusijos.

Anfisa2015-10-15 15:00

LRT varo mums atvira mela, ir dar mes visi uz tai jiems mokame.. Visiskas dugnas.. Bivis ir Teslagalvis ir tai daugiau tiesos pasakydavo..

Antanas2015-10-15 14:57

Jūsų kalba turi būti aiški. Kur taip, tai turi būti taip, kur ne, tai turi būti-ne, o kas viršaus, tai jau iš piktojo. (Šv.Raštas )

Įdomu. kad2015-10-15 14:11

Keista, nesenai Lrt griežtai buvo pareiškusi, kad nesivels į tą informacinį karą. Tik žodžiai buvo

Įdomu. kad2015-10-15 14:09

Nieko naujo čia, alternatyvi realybė. Tai ne pirmas atvejis, kai žaidžiama žmonių smegenimis... Ir nebūtinai šitas, krūva straipsnių " elitinėje" spaudoje( pabrėžiu LT dabar) kai tas pats daroma.

q2015-10-15 13:50

Labai abejoju, kad Rusijai, ar Rytų Ukrainos rusams, būtų buvę naudinga numušti keleivinį lėktuvą.

Nu jo...2015-10-15 13:41

LRT ir toliau nesulaikomai transliuoja beprotnamio žinias...:D

Velesas2015-10-15 13:30

Šįryt, prieš keliolika minučių per Žinių Radiją tai iš vis gerai išlankstė: kad Boingą nuo vaizdo nup... "Rusijos remiami separatistai rusiška raketa", čia nieko naujo "ir arkliui aišku" :))) Bet visas grožis tame, jog pataikė labai taikliai_ į pilotų kabiną. Tipo, taip reikia susiprasti, jog kadriniai Rusijos karininkai :))) Čia tamsiai liaudžiai kąsnis, maždaug visi žino, kokiu būdu į ką taikomasi šautuvu. O, kad raketa pati pasirenka pažeidimo vietą, tai čia niekam neįšus. Suskiai...

Hhh2015-10-15 13:19

....O aviu banda (aciu profesoriui) ir tiki...

ED2015-10-15 13:10

Ir tegu Dievas bus mums teisėjas... Ar galima apkaltinti LT žiniasklaidą melu ir propagandine veikla? Pamatysime...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi