ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Lietuvos Prezidento rinkimus antrą kartą iš eilės užtikrintai laimėjo D. Grybauskaitė(80)

Remiantis VRK paskelbtais duomenimis, suskaičiuoti visų 2004 apylinkių rinkėjų balsai. 700 584 (57,87 proc.) rinkėjų balsus surinkusi Dalia Grybauskaitė šaliai vadovaus dar penkerius metus. Antras likęs socialdemokratas Zigmantas Balčytis surinko 485 935 (40,14 proc.) rinkėjų balsus.

Nuotr. prezidentas.lt
Nuotr. prezidentas.lt
Nuotr. prezidentas.lt
Nuotr. prezidentas.lt

Remiantis VRK paskelbtais duomenimis, suskaičiuoti visų 2004 apylinkių rinkėjų balsai. 700 584 (57,87 proc.) rinkėjų balsus surinkusi Dalia Grybauskaitė šaliai vadovaus dar penkerius metus. Antras likęs socialdemokratas Zigmantas Balčytis surinko 485 935 (40,14 proc.) rinkėjų balsus.

Prezidentė D. Grybauskaitė jos perrinkimą antrajai kadencijai sekmadienio vakarą pavadino istorine pergale ir sakė priimanti balsavimo rezultatus kaip didžiulį įsipareigojimą žmonėms.

Naujausi

Komentarai (80)

Rikiuoti
KONSERVATORIŲ VAGIMS2014-06-04 05:51

2011-11-16 buvo užgrobtas ir tyčia sužlugdytas AB bankas Snoras. Seimo laikinoji tyrimo komisija, vadovaujama A. Mazuronio nustatė, kad dėl D. Grybauskaitės, A. Kubiliaus, jo vyr. buhalterės I. Šimonytės, buvusio D. Grybauskaitės rinkimų štabo vadovo V. Vasiliausko neteisėtų, nepamatuotų ir drąstiškų veiksmų, banko Snoras klientai prarado jau nacionalizuotame (valstybiniame!!! ) banke Snoras 2 mlrd. Lt savo pinigų. Prarado visi klientai : valstybinės įmonės, biudžetinės organizacijos, fiziniai asmenys, kurie turėjo savo sąskaitose piniginių lėšų, daugiau , negu valstybės draudžiamoji suma, t. y. 100 tūkst. eurų ( ekvivalentu 345 tūkst. litų)! LR Vyriausybė, priimdama sprendimą nacionalizuoti AB banką Snoras,sprendimą priėmė skubotai ir nemotyvuotai, neapsvarstė visų aplinkybių ir galimų pasekmių,o šis sprendimas sudarė prielaidas atsirasti didelėms išlaidoms skolinantis iš Lietuvos valstybės biudžeto lėšų - to pasėkoje Valstybės skola išaugo 4 mlrd. Lt. Per 2,5 metų laikotarpį prėjusį nuo banko Snoras tyčinio subankrotinimo, valstybei šie valdžios ponų „žaidimai“ jau kainavo arti 650 milijonų litų sumokėtų palūkanų!

Esmė.2014-05-26 19:52

Kodėl užtikrintai? Juk rinkimų rezultatai yra nulemti tik 25 proc. (ketvirtadalio) Lietuvos rinkimų teisę turinčių žmonių, o kaip didžiuojamasi pergalėmis ir laimėjimais, visai nutolstant nuo esminių dalykų. Taip išeina, kad likę 75 proc. visai neegzistuoja ir jų nuomonė, jų reiškiamas protestas lygūs nuliui. Beje, praeita kadencija su kaupu patvirtina tokią baltųjų apykaklių nuostatą – tendencingai pateikinėjami reitingai lyg nuo visų 100 proc. Lietuvos gyventojų. Taip iškraipoma tikrovė, o svarbiausia esmė. Tikra sovietinių laikų pompastika.

ekspertai.eu2014-05-26 19:29

dirba Grybauskaitei.

Ot melagiai :)2014-05-26 19:08

kia kuriuose rajonuose ne taip ir užtikrintai :)

L.O.>2014-05-26 18:45

gaila, kad tiesiai išsakytas klaidas Dalia įvardijo kaip purvą.taigi pokyčių nelaukime, nes bet koks tiesos sakymas bus įvardijamas kaip purvo pylimas...dėl mūsų piliečių nemokėjimo atskirti kas yra kas praradome Puteikį.Taigi akluosius irgi Dievulis baudžia.

stasys2014-05-26 18:32

Ruta,.. Jus netgi ne diskretiška tos tautos atžvilgių, kuria čia bandote pamokyti savos tiesos .. tai labai primena tuos 1993 m. kai Lozoraitis pralaimėjo Brazauskui, o didžiai visiems žinomas V.L. tada irgi kažką panašaus pareiškė. ..tik išraiškos forma buvo labiau sovietinė. o kokiai formai jus priskirti ..? DP ? TT..?

Kodėl Volovoj savas ekspertams?2014-05-26 18:27

Ne kartą rašiau, kad šis dvarui tinkamas politologas nepalaiko ir nepastebi demokr. vertybių ir nemato dažnai dramblio , bet pastebi žvirblį.. Eilinė vertybinė ,,kliurka" -pirmu numeriu aptarinėjantis Gryb. ir Balč. akistatą , net nesusiprotėjo , neturėjo sąžinės atkreipti dėmesį į esminę Lietuvos tragediją: ,,nepastebėjo" padėties baisumo, kai du ekskomunistai , du kolaborantai rungiasi antrame ture dėl formaliai dar neprikl. valstybės vadovo pozicijos.. Ne kartą vardijau, jog yra eilė apžvalgininkų demokratų ( Rubav. , Radžv. , Stancikas,ir Ko ,bet gerb. Nakui ir ko mielesnis būtent jumoro gyslelę turintis dvaro vertybėms artimas Vadim Volovoj... Ir gerb. Nakas visai net nesivargina bet jokiu būdu paaiškinti , kodėl jam taip mielas šis sisteminis apžvalgininkas tokioje kapitalinėje pozicijoje... Toks politologas be problemų tiktų ir delfi ir alfai, bei kitiems ,,valdomos demokratijos" santvarkai artimimiems portalams.. Pritariu, A. Patacko minčiai ,jog iš nesisteminių yra nuoseklūs ir demokr. du portalai: alkas. lt ir tiesos. lt, o kiti yra daugiau įdomūs tik sau...

tautiete2014-05-26 17:42

Už ją balsavo tik apie 28 proc. rinkimų teisę turinčių Lietuvos piliečių, tai koks čia užtikrintumas?

ruta2014-05-26 17:39

Kaip sakoma , viltis mirsta paskutine , na , dar tikejomes , kad Lietuvos pilieciai nors truputi turi smegenu , bet , deja .. Kremlius gali svesti pergale , jo islavinta , isugdyta uoli komunistinio -KGB rezimo funkcioniere , vel tupes poste ir toliau vykdys Lietuvos zlugdima , jau pirmaujame per jos kadencija korupcijoje , pirmaujame pagal' sodybu tustejima ' , socialine atskirtis milziniska , demografine padetis katastrofiska , savizudybese pirmaujame , mirtingumo indeksas aukstas ..

Nesigirdi atsiprašymo „mailiaus“ byloje?2014-05-26 17:12

Rinkimai jau baigėsi... Teismai visus „mailiaus“ akvakultūros projektų dalyvius išteisino... Kur „kaltintojų“ atsiprašymas? Kažkodėl niekas neskuba atsiprašyti? Visi netikros bylos gamintojai ir jų padėjėjai buvo labai drąsūs „kaltinti“, o dabar drąsa atsiprašyti dingo... Negražu. Atsiprašyti turi (turėtų): 1. Žemės ūkio ministerija, Žuvininkystės departamentas (prie ŽŪM), Nacionalinė mokėjimo agentūra (prie ŽŪM). 2. FNTT ir Generalinė prokuratūra. 3. Konkretūs Seimo nariai ir politikai. 4. Žiniasklaida. Gal visi paminėti galvoja, kad atsiprašyti nereikės? Gal galvoja, kad jiems „prisidirbus“ ir 5 metus mulkinus visuomenę nereikės atsakyti? Atsiprašymo neužteks. Bet atsiprašymas yra atsakomybę lengvinanti aplinkybė... Skubėkite atsiprašyti, traukinys nelaukia.....

Tai2014-05-26 16:44

rinkimai parode,kad "skaiciuoti" balsus ismoko,o ir aplamai zmones nusivyle ir jokios cia pergales nematau.Atejo i rinkimus tik apie 44 %,o ir is ju balsavo palyginti labai nedaug.Kuo dziaugiasi_neaisku,ar kad ismoko apkvailinti tuos,kurie dar eina balsuoti,bet nerinkti.

KESTAS2014-05-26 16:30

tik kas ketvirtas lietuvis uz musmire.

Gražina2014-05-26 16:24

Yra kaip yra... Užteks burnoti! Nori-nenori- didžioji dalis rinkusių ją išrinko. Teks susitaikyti. Man irgi nepatinka, ir aš nebalsavau nei už ją, nei už Balčytį. O tie, kurie ją rinko, matyt labai gerai gyvena ir nemato Lietuvoj nei skurdo, nei neteisybės. Jiems pokyčių nereikia. Ką gali žinoti - gal Dalia išklausiusi, kaip ji pati sako, visą tą purvą išmoks duotą pamoką ir pasikeis į gerą pusę. Pagyvensim - pamatysim! Dar pastebėjau, kad gausybė brangios reklamos yra tik pinigų švaistymas! Ryškus pavyzdys - Balčytis. Geriau tie pinigai būtų atiduoti ligoninėms ar našlaičiams.

>662014-05-26 16:17

po dedes zeniaus korekciju aukstyn

SS Mann2014-05-26 16:14

700 584 rinkėjų balsus surinkusi Dalia Grybauskaitė ----------------------------------------------------- Nuo visų rinkimų teisę turinčių piliečių skaičiaus tai sudaro ~28%.

Liepa2014-05-26 16:09

Na, va - blokavimas prasidėjo..

juokas to 62 putokit2014-05-26 15:55

cha cha,ar imanoma daugiau apdergti konservus? jie taip apsiderge kad ausu nesimato...o rinkimai blefas,kaip visada pagal jankiu technologijas suklastoti...

atodanga2014-05-26 15:53

na ekspertai savo raudona uzpakali jau tikrai seniai atidenge, tegu toliau kisa ta savi Zigmuka ir kavojasi nuo Laisvos Lietuvos...

Putokit2014-05-26 15:48

kremliniai,nieko nelaimėjote dergdami Tėvynės Sąjungą ir Prezidentę,gal ir rublių nebegausite.

Diedukas Antanui2014-05-26 15:41

Pasakyk, kas tavo draugas, pasakysiu, kas tu./// - Pasakyk, kas tavo draugas?/// - Kas tu?///Štai tokią turim masę.

Ǒ2014-05-26 15:41

Ir vėl žmonių priešinimas nuo pat pirmosios kalbos. Padoru būtų padėkoti ir tiems, kurie rinkosi kitaip. Ir visai neaišku, kas tas purvas - gal turėjo omeny jos nuslėptą biografiją?

nastė2014-05-26 15:36

Moteris šalia prezidentės-jos anglų kalbos mokytoja.

ką gi2014-05-26 15:29

kiekviena tauta turi tokius valdovus, kokių nusipelnė. Juo labiau, kad toks pačių žmonių pasirinkimas. Matyt jiems labai patinka, kai jų gyvenimas bloginamas, jų pinigai, bankrotinant bankus, atimami, jų vaikams žadama šiukšlyno ateitis (kalbu apie užsienio šiukšlių deginimą), statoma atominė bomba ir matantiems visa tai neleidžiama protestuoti, kalbėti tiesos. Tai žmonių pasirinkimas.

to Antanas2014-05-26 15:29

ir dar kad ja lydetu koks bomzas paklaikusiom akim, nes taip tarp menulio pilnaties zmoniu yra priimta.

Edas2014-05-26 15:25

Kas čia per boba šalia prezidentės su keliomis kvietkomis prisikabinusi?

Pikasas22014-05-26 15:25

Jei kai kas galvoja, kad Lietuvos socialdemokratai gali taip lengvai atsikratyti savo satelitų darbiečių ir tvarkiečių, tai tenka tuo labai suabejoti. Politinės šaknys šios trijulės taip persipynę, kad ir kastuvu jų neatskirsi. Augindami sau pagalbininkus socdemai gal net negalvojo, kad jie netgi iniciatyvą gali perimti. Jei ne finansinė byla, tai šios dvi jėgas galėjo susijungti ir perimti Vyriausybės premjero kėdę. Pagelbėjo ir prezidentės laiku išsakyta pozicija. Kas tada galėtų vykti "saulės parsivežti" galėjo tapti tik techninis prioritetinis klausimas. Apie tomaševskinius - vėlgi atskira kalba. Liūdna, kad Lietuvos lenkai susijungę į koaliciją iš esmės vykdo Lietuvos skaldytojišką politiką. Dėl kokios "w" raidės padorų kompromisą jau seniai galima buvo rasti ir susitarti, tačiau kaip tartis, kai V. Tomaševskis Vilnius - Maskva kursuoja ir ideologinius syvus daugiau iš ten semia, o net ne iš Varšuvos. Lenkija pati pašiurpusi nuo Rusijos agresyvumo ir tikrai tokiai vykdomai kryptingai linijai visumoje nepritaria. Pasakyti galima dar aiškiau. Seime esanti lenkų - rusų koalicijos frakcija įstatymiškai nėra legitymi, nes neperžengė Seimo rinkimuose 7 procentų barjero. Dargi į valdančiąją koaliciją jie įsiprašė. Tai kodėl LR įstatymas nėra vykdomas. Kas tam trukdo? Jei VRK pirmininkas Z. Vaigauskas nutylėjo tokį faktą, tai ką veikė kitos teisinės institucijos? Kartą konservatoriai jau yra padėję socialdemokratams prieš V. Uspaskich atsilaikyti. Tačiau pažadai apie korupcijos mažinimą tada kirkiliniai pro ausis praleido. Teko sutarties su jais nepratęsti. Nežinau, ar dabar A. Butkevičiaus vadovaujamais socdemais verta labiau pasitikėti? Gali tokie ir vėl savo įsipareigojimų nevykdyti. Nepamirškime, kad su ta parama konservatoriai dalį pasitikėjimo savo elektorate buvo praradusi. Ne visi suprato, kad norėta kad geriau būtų Lietuvai, į savo partinius reitingus nekreipiant dėmesio. Laikas buvo svarbus jau vien tuo, kad darbiečiai tada į Vyriausybės sudėti taip ir negrįžo. Dabar jie vėl joje, tad minima trijulė plius "lenkų - rusų" koalicija savo pasjansą dėlioja. Kokią kortą rankovėje slepia nerodo...

Antanas2014-05-26 15:24

"Pasakyk kas tavo draugas, pasakysiu kas tu." Parastai žurnalistai kai kuriuos asmenis "išnarsto" iki paskutinių apatinių, bet tą vakarą kada taip buvo džiugu Prezidentei ir ja pasitikėjus daliai Lietuvos piliečių, ( nuo atėjusių į rinkimus )niekas iš žurnalistų nepaklausė Prezidentės o kur brolis, kaip jis sutinka sesers pergalę? Ką veikia kiti giminės? Juk paprastai būna Prezidentų antrosios pusės(žmonos arba vyrai)Lotynų Amerikos vienos valstybės Prezidentas buvo nevedęs, tai jį visuose susitikimuose lydėdavo jo vyriausioji sesuo. Manau, kad "pilnam prezidentiniam vaizdui" tiktų, kad Prezidentę lydėtų jos vyresnis brolis o ne moteriškės iš tarnybos. To reikalauja kulturingos prezidentinės Valstybės etiketas, bet matant rinkimus tai manau kad dar toli Lietuvai( jeigu Lietuvos viduje pagal Kubilių dar "veikia" Kremlius )iki kulturingos Lietuvos tradicijų?

TO2014-05-26 15:14

KOKIA ČIA ISTORINĖ PERGALĖ,SUSKAIČIUOKIT,KIEK LIETUVIŲ IR KIEK UŽ JĄ BALSAVO,O KIEK VISKUOM NUSIVYLUSIŲ

b2014-05-26 15:05

Ačiū, Dievui ir protingajai Lietuvos daliai!

Menulio pilnatis2014-05-26 14:51

What is the feeling to get pliucha in your face?

Diedukas Ritai2014-05-26 14:49

Žiūrėk 38 - ą komentarą. Pamiršau prie stasių ritas prirašyt. Prabočyk, senuką...

Beta 48. Ritai2014-05-26 14:46

Ir kas ten vyks? Represijų atidarymo šventė?

Rita2014-05-26 14:44

Na ka liepos,diedukai ir bobutes.Belieka is pykcio nagus griauzti.Jusu pastovus tridaliojimai rezultatu nedave.Ieskokite tiesos smeizdami kitus ir toliau.Kadangi tokia pikta komentatore Liepa konspektuoja mano mintis ir vis aiskinasi mano asmenybe kvieciu i pasimatyma prie balto tilto.

Petriukas2014-05-26 14:41

Kur logika ? Kur logika? Burokevičių pasodinom į kalėjimą, o jo bendražygę Grybauskaitę renkame prezidente...

Beta Tautai2014-05-26 14:41

Ale prašom, paraginus mūsų vadams, buvo visai nesunku tamstoms pagelbėti. Bet, vardan padorumo, prisistatykite ne "Tauta", bet "1/4 Tautos".

Tauta2014-05-26 14:29

Ačiū tariame Tautininkų sajungai, Puteikiui ir jo sekėjams ir visiems konservatoriams. Tik jūsų paramos dėka išsirinkome Dalią ir Gabrielių.

senis2014-05-26 14:24

siulau 2014 metu geguzes 25 paskelbti gedulo diena.

Liepa-Diedukui2014-05-26 14:23

Sveiki, Dieduk.;) Nevyniokim į vatą,- palinkėkim jiem paspringti su savo denonstruojamu"teisingumu","meile" ir "darbu"Tėvynei.

26komentarui2014-05-26 14:21

O del Mergaites tai isvis dabar nieko nebus daroma...isiutus dabar dar ne to pridirbs poniute Daukanto aikstes....dar ziurekit ,kad spauda nepradetu uzdaryneti.

Menulio pilnatis2014-05-26 14:19

gal renkames piketuot ir protestuot paklaikusiom akim pries konservatoriu liberalu ir grybauskaites apgavyste???

uk2014-05-26 14:17

Ilgai dar Lietuvoj niekas nesikeis....Labai patiko foto tiesoslt /Dalia istiko Lietuva berods vadinas...

Jules2014-05-26 14:03

Na, žinoma, Janutienė irgi prisidėjo prie Prezidentės Dalios pergalės, be jokios abejonės. Tokios kitos cinikės, veidmainės ir parsidavėlės Lietuvoje dar reiktų gerai paieškoti kol rastum.

Diedukas2014-05-26 14:02

Sveikinu visus Lietuvos stasius su istorine pergale, siekiant TEISINGOS tėviškės raidos artimiausią penkmetį. Linkiu ištvermės ištverti...

Jules2014-05-26 13:59

Na, Vilma, nėr ko džiaugtis dėl Tėvynės Sąjungos, nes ji turėtų surinkti 50 procentų plius vienas balsas, kad galėtumėte taip teigti. Vadinasi, popieriai dėl Kubiliaus su Jurgiu ir jų kuosyčių kariaunos Seime labai prasti. Tėvynės Sąjunga būtina reorganizuoti arba paleisti ir naujai organizuoti.

to Vilma2014-05-26 13:53

tau didzioji dalis 27 % tautos,ji laimejo rinkimus,bet tauta neisrinko,kur 73%.Nera ko dziaugtis,didz.dalis su megenim,o kita viskuo nusivylus.Paneliai reikia pagalvoti ir labai keistis.

Beta Liepai2014-05-26 13:48

Ačiū. Labai patiko. Akurat! :D

Menulio pilnatis to Antanas2014-05-26 13:43

as net enabejoju, kad tuo tikrai pasidomes musu zurnalistas - publicistas ir teisIbes ieskotojas Janutas Grinevicius. Nes tai pats opiausias klausimas, uz balsavo prezidentes nukvakes brolis.

Antanas2014-05-26 13:38

Kažin už ką balsavo Prezidentės brolis, kuris ją mažą ant pečių nešiodavo? Ar pasidomės žurnalistai? Dėmesį patraukia su ryškesniu kaklaraiščiu pensininkas besisukiojantis rinkiminėje šurmulynėje, moterų lygos atstovės, kurios žiniasklaidoje pasigiria, kad jos "surado" Prezidentę, o kur brolis?

Liepa-Betai2014-05-26 13:35

Užsukit į tiesos.lt - liuks fantasmagoriškas paveiksliukas įdėtas.. ;)

Beta >28. vilma2014-05-26 13:34

"didzioji dalis Lietuvos", tai kažkur apie 26 procentai Lietuvos. Jei spręstum Grybauskaitės pasisakymą apie Referendumą dėl AE- tai mažuma, į kurią net neverta kreipti dėmesio.

Antanas2014-05-26 13:28

S. Lozoraitis turėjo būti VILTIES PREZIDENTAS, bet to nedaleido. Turėjo būti N. Puteikis kitu VILTIES PREZIDENTU prabilusiu žmogiška kalba į rinkėjus? Tad man ir šie rinkimai keisti? Einant balsuoti, sutiktus pažįstamus žmones užkalbinęs apie rinkimus klausdavau, kodėl jie balsuoja už D. Grybauskaitę? Atsakydavo, kad iš nevilties, nes nėra ką rinkti! Tad menkas manau džiaugsmas paprastiems piliečiams ir džiaugsmas stipriai valdžios jėgai? Gerai prižiūrimas derlius užauga per metus. Pragyvenimo gerovės nesimato 24 metai. (Reformos ant reformų ) Valstybė prasikolinusi (neduoda dividendų ) ir jos piliečiai toliau emigruoja.

jo2014-05-26 13:28

Vergams vergų dalia...

vilma2014-05-26 13:22

o man svente. konservatoriai irode, kad jais pasitiki didzioji dalis Lietuvos. nors ir smeiziami ir juodinti jie iskovojo istorine pergale. taip pat dziaugiuos kad konservatoriai gerai pasirode ir europarlamento rinkimuose.

V.Ladas2014-05-26 13:19

Pritariu Ulai. Man, pensininkui, ypatingai bjaurūs buvo to menkystos "teisinantys" išvedžiojimai teleekrane. Betgi štai tokių "argumentų" vedini ir renka valdžią seniai besmegeniai. Ir "dėdulės" anūką į EP prastūmė...Siaubas!

Mergaitė irgi žmogus?2014-05-26 13:16

Žmogus,Prasom pasirūpinti, kad ją parodytų, o ne kalėjime laikytų

Pikasas2014-05-26 13:11

Galima buvo spėti, kad Prezidento II - o turo rinkimuose skirtumas bus apie 10 procentų, tačiau skirtumas gavosi netgi gerokai didesnis. Prieš ankstesnius prezidento rinkimus situacija dėl kandidatų galimybių buvo labiau neaiški. Nors euforija dėl kandidatės D. Grybauskaitės buvo didelė, tačiau ji neturėjo tokio tvirto pamato, koks atsirado konkrečiame penkių metų kadencijos darbe. Abejotinų sprendimų būta. Kas, be ko. Žinomos ir kelios ekspromtinės ne visai apgalvotos prezidentės frazės, kurias žiniasklaida užtąsė iki "negaliu". Bet rimtų klaidų, kurios labai kenktų valstybės įvaizdžiui ar demokratijos kūrimui pastebėti buvo labai sunku. Sakyčiau, netgi neįmanoma. Prezidentės ankstesnė kadencija prasidėjo rožinėje aplinkoje. Tuomet D. Grybauskaitė buvo laikoma AMB atstove ir kairieji daug iš jos tikėjosi. Jiems tapo gerokai nusivilti ir tada pradėtas gerai suplanuotas, sakyčiau, netgi totalus visų kairiųjų jėgų puolimas, pasitelkiant aršius žiniasklaidininkus ir politologus. Nebuvo Lietuvos istorijoje nei vieno prezidento, kuriam būtų tekę tiek patyčių ir paplavų. O juk būtent tai ir yra viena iš priežasčių, kurios privertė visuomenę giliau pažvelgti į prezidentės atliekamus darbus ir priimamus sprendimus. Prisiminkime visokių vaišvilų, janutienių ir panašių įdirbį. Visa tai buvo atliekama taip tiesmukiškai grubiai, kad tai galėjo tik sustiprinti kandidatės galimybes. Be to, Rusijos imperijos agresyvumas, pastebėtas Čečėnijoje ir Gruzijoje, trenkė nauja "žalių žmogeliukų" jėga Ukrainoje. Vis tik susidaro įspūdis , kad imperijai nepavyko sukelti visuotinio pilietinio karo, o esamos problemos gali būti išspręstos. Net ir Krymo klausimu. Manau, kad Ukraina pasirinks europinės demokratijos kelią, o Rusija tol, kol jai vadovaus V.Putinas draugu ukrainiečių akyse nebus. Rusijos besikartojantys agresijos proveržiai privertė suglausti pečius ne tik ukrainiečius, bet ir kitų kaimyninių šalių tautas. Žinoma, didžiausia proveržį dėl to gali turėti Ukraina. Jei V. Janukovyčius būtų pasirašęs Vilniuje asociacijos sutartį, tai būtų galėjęs ilgai ją tarp pirštų trinti be konkrečių poslinkių. Dabar Ukraina priartėjo prie ES ir NATO taip arti, kaip dar niekada nėra buvusi. Su pašaipa ar panieka galima padėkoti Rusijos "carui" už tokią naują situaciją. Už gan vieningą palaikymą per prezidento rinkimus prezidentė D. Grybauskaitė turi būti dėkinga ir tai grubiai kampanijai nukreiptai prieš ją Lietuvoje, kuri galimai buvo koordinuojama vėlgi nuo Kremliaus raudonų žvaigždžių špilių. Netgi konservatorių įsiveržimas į lyderius gali būti suponuotas ne tik dėl valdančios koalicijos vykdytų energetinių projektų, būtinų šalies savarankiškumui užtikrinti, stabdymų, bet ir dėl Rusijos agresyvių manipuliacijų, primenančių mums apie Blogio ašies centrą. Buvo gal prisiminta ir tie Lietuvos dešiniųjų nuogąstavimai apie Rusijoje kylančia nacionalšovinistinę bangą. Netgi kai kurie veiksmai priminė fašizmo kilimo Europoje pradžią. Kai kurie žiniasklaidos lyderiai mėgo šaipytis, kad dešinės jėgos be reikalo gąsdina, kad "rusai puola". Puola ne rusai, o Rusijos imperijos režimas, valdomas V. Putino su savo agresijai nusiteikusia aplinka. Beje, patys rusai už Krymo užgrobimą moka didžiulę kainą, kuri gali dar labiau padidėti netgi netolimoje ateityje. Su tarptautinių teismų verdiktais privalės skaitytis netgi branduoliniu ginklu pertekusiai Rusijos imperijai. Sąskaitos nusimato šimtamilijardinės doleriais. O juk visa tai kirs per eilinių Rusijos gyventojų finansines išgyvenimo galimybes. Apibendrinus darosi aišku, kad Rusijos režimas ritasi nuokalnėn ir tik laiko klausimas kada jis prasmegs pelkės akivare. Klampios nacionalšovinistinės pelkės, kurią pats režimas ir susikūrė.

Beta to 20. Beta2014-05-26 13:09

Nespręsk apie kitus pagal save- jokios propagandos niekur neskleidžiau, tik savo nuomonę. Nebent gerai nežinai žodžio "propaganda" reikšmės. / Dėl paklaikusių akių, tai netvirtink ko nematai. Žinoma, kad "gaila gaila Lietuvos šalelės kur mylėjau...". Nespėjo per pirmą kadenciją pribaigti- pribaigs per antrą. Tokia jau tos moteriškės natūra- griovikė.

Beta - menulio pilnatis2014-05-26 13:06

o ka ekspertai.ru darys dabar? Ar bus darbo? Ar uzsakovai tures kokiu kitu tikslu? Ar po tokio FAILo dar rasysit?

Ula2014-05-26 13:00

Man labiausiai "patiko"toks pensininkų vadas Ruzgas.Per pirmo turo debatus Įsitaisęs šalia meliono , mojavo Zuoko vėliavele....Dabar gi,spėjo atlėkti į Grybauskaitės štabą ,neva džiaugtis jos laimėjimu. Dviskūris, negi pensininkai to nemato?Įdomu buvo stebėti , kaip paskui Grybauskaitę lakstė Ulbinaitė.Ir dar įdomiau buvo girdėti , kad Kubilius "nežino",jog magnatas Poraščenka Klaipėdoje turi biznį......

Liepa-Nr.12,13,142014-05-26 12:57

Užsidėkit pampersiukus ir varykit pas savus stabukus pastrykinėt- kai toks didis džiaugsmas, gali kelnės tamstų perdėto džiugesio neatlaikyt.// Mes pripažįstam tik maistą be koncervantų ir liberalizuoto GMO.Fu surogatams.

Beta - paklaikusios akys2014-05-26 12:53

kaip slapiu skuduru man dabar tok jausmas. Tiek skleidziau propaganda tiek komentavau. O dabar,....

V.Ladas- Nugalėjo2014-05-26 12:53

"...ir geri Tėvynės Sąjungos darbai..." Nuo kada unikalus, Europoje niekur nepakartotas pensininkų ir neįgaliųjų apiplėšimas, veiklaus jaunimo ištrėmimas, kivirčai su artimiausiais kaimynais yra geri darbai? Ir kodėl tie "geri darbai" daromi kartu su buvusia platformininke, priedo, nešančia ant kupros ir dar bjauresnių gandų šleifą? Tauta, ką tu eiinį kartą sau padarei, kodėl tiek apsidūrinai?

Jules2014-05-26 12:51

Na, matot, tautininkų gretose labai daug nepatikimų veikėjų iš, sakyčiau liaudiškai, KGB rezervo, kurie nuolat juos įžemina. Va, kai apsivalys nuo tokių infiltruotųjų - tada reikalai ir pagerės.

tautininkams2014-05-26 12:48

reikia galvoti ką daryti, kad įvyktų taip kaip Prancūzijoje

to: Nugalėjo tiesa2014-05-26 12:45

Nugalėjo ne tiesa, bet žmonių nusivylimas visa politika. Neatėjimas prie urnos balsuoti visada kažkam išeina į naudą....Ir tai visiems aišku. O konservatorių bei visų kitų partijų visus darbus dar turės piliečiai įvertinti ateinančiuose rinkimuose.

to jules2014-05-26 12:39

kada ir kur ja matei su sijonu?:)

Jules2014-05-26 12:33

Na, tai aš Prezidentę Dalią ir vadinu lietuviškuoju Talleyrand'u Périgord'u su sijonu - mažesne blogybe. Reikia būti realistiškesniu žmogumi ir geriau pažinti sužalotą lietuvių mentalitetą, muštą mūsų sielą, kurią žiauriai sužalojo okupacijos - Žečpospolita ir Matuška. Mūsuose daug lietuviakalbių rusų, nežinojote? Labai daug, kad kartais net baisu iš tikro darosi dėl ateities. O kur dar Žečpospolitos gerbėjai kaip Kubilius su Marazmu, nesvarbu, kad būdamas opozicijoje Kubilius veidmainiškai ir pakeičia plokštelę, todėl man geresnis yra Taleirano prototipas mūsų politikoje - Madame la Présidente.

Sveikinu2014-05-26 12:31

prof.Landsbergį ,yra kas jį pakeičia.Kovos už Lietuva visada ir visur.

Nugalėjo2014-05-26 12:28

tiesa,meilė Lietuvai ir geri Tėvynės Sąjungos darbai.Su pergale ,mielieji.

nuomone2014-05-26 12:26

ciopleliu tauta,turinti Stokholmo sindroma.Myli engejus

priminimas2014-05-26 12:24

Jules... Balčytis bolševikas, tai ar pamiršta,kad panelė - Burokevičiaus PLATFORMININKĖ.

tO: 12014-05-26 12:23

Tikra TIESA. Žmonės nėjo balsuoti. Kodėl? Jų neatėjimas ir yra balsavimas. BŪSIU GAL NESUPRASTAS, BET TIKRAI MANAU JAU SENIAI, KAD BALSAVIMĄ REIKIA ĮTEISINTI KAIP IR MOKESČIŲ MOKĖJIMĄ. JIS TURI BŪTI PRIVALOMAS. GALIMA IŠBRAUKTI KANDIDATUS, GALIMA PAREMTI AR NEPAREMTI, TAČIAU ATEITI Į BALSAVIMĄ PRIVALO KIEKVIENAS LIETUVOS PILIETIS. P R I V A L O, nes dabar rinkimai kai balsuoja tik tiek piliečių, kaip ir nerinkimai... O valstybei mokesčius moka kiek jų? Matome realybę...

stasys2014-05-26 12:05

Jules .. per tiek metų dešinieji kaip ir kairieji turi suformavę savę palaikantį piliečių rinkiminį elektoratą. Ir jis aplamai nesikeičia, galima vadinti juos kaip tinkama, bet tai nemaža dalis Lietuvos piliečių su tvirtomis nusistovėjusiomis gyvenimiškomis vertybėmis, kurias sunku butu kaip nors pakeisti. Tautininkų fiasko slepiasi jų pačių "buratino strategijoje".. destrukcija kuria jie retransliuoja, labiau atstumia nei traukia. O pasirinktas priešpriešos kelias Grybauskaitei .. rodo kur Jis aplamai veda. Čia matyt galima dar daug visko prirašyti .. bet protingiau butu palaukti ir leisti nusėsti "dulkėms" galvoje.

porinkiminės nuotaikos2014-05-26 12:02

Suveikė Landsbergio skiepai, kuriais jis paskiepijo visą Lietuvą, o ypač Kauną. Ir nieko čia nepadarysi. Esame paversti zombių kraštu. Ateina vos pakrutėti galintys diedukai ir bobutės, kuriems bažnyčiose paliepė kaip balsuoti, balsuoja nuzombintas jaunimas už tokius, kaip Guoga. Na ir ką galima pasakyti? Vietoj senelio į politinę sceną atėjo anūkėlis, kaip sovietinių laikų eilėraštyje "atėjo genijus visiems laikams". Landsbergių giminė plati - užteks visam 21 amžiui. Bet gyvenimas tęsiasi, turime išsitiesti ir vėl gyventi, nepasiduoti blogoms nuotaikoms. Galvoju, gal geriau Grybauskaitė nei Balčytis, nes gal šios neįveiks lenkai?

Jules2014-05-26 12:00

O ką, piliečiai turėjo balsuoti už bolševiką Balčytį, norintį sėsti į visas valdžios kėdes vienu metu. Tai čia kas per politikos ir neregėto egoizmo fintas? Ir Kubilius su J.Razma turėtų susiprastinti, nes Tėvynės Sąjungą ištempė ne jie ir jų kuosų kariauna Seime, o prof.V.Landsbergis. Be Landsbergio Lietuvos konservatoriai yra beveik politikos nulis, dirbantys bolševikų naudai.

sdf2014-05-26 11:52

1 KOMENTARAS, TIKRA TIESA!

invisible2014-05-26 11:30

Šie rinkimai dar kartą parodė kokio mentalito ir intelekto yra mūsų tauta. Žodžiu žmogeliukai išsirinko savęs vertą prezidentą. Piliečių mūsų Lietuvoje nerasta. Labai gaila.

joo2014-05-26 11:24

cirkas pavyko.likom apkvailinti.balcicio cemodanai seniai supakuoti briuseliui.

Jules2014-05-26 11:23

Rinkimus laimėjo lietuviškasis Taleiranas su sijonu, kaip ir maniau anksčiau. O Tėvynės Sąjungą ištempė prof. V. Landsbergis, nesvarbu, kad ir buvo kubiloidų pažemintas ir neišrinktas Tėvynės Sąjungos vadovu. Žinoma, vakar vos žado netekau išgirdęs, kad į antrą vietą TS patenka šita demagogė ir Tėvynės Sąjungos skaldytoja Andrikienė ar kaip ten ji iš tikro vadinasi? Bet kaip matote, rytas už vakarą protingesnis ir į antrą vietą pateko Saudargas ir nuotaiką pataisė. O šiaip jau lietuvių mentalitetas yra tragiškas, siela žiauriai sužalota, nes tuos niekšelius – socialdimokratus, darbiečius ir tvarkiečius bei tamošiukus reikia dėti į vieną krūvą, o kartu jie prorusiški ir prožečpospolitiški. Džiugina tik Prezidentės Dalios vakar pasakymas, kad po Briuselio pirmiausia ji aplankys Vokietiją, o ne šlekteles. Vokietija, o ne Lenkija yra mūsų strateginis partneris ir jei ne ji, Lenkija mus akimirksniu prarytų.

Untanas2014-05-26 11:14

Už Prezidentę balsavo nieko nenorintys keisti,jiems gerai gyventi meluojant,sukčiaujant,vagiant,kyšininkaujant,vežant kontrabandą,sėdint minkštose valdininkų kėdėse. O sąžiningiems,jei tokių liko,emigracija vienintelis išsigelbėjimas nuo suzombėjimo.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi