ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Lietuvos propagandistai be Rusijos, kaip dramblys be straublio(53)

Daugelį mėnesių iš eilės pagrindiniai Lietuvos propagandiniai kanalai – valstybinis transliuotojas LRTHADĖ, nepriklausomas konservatorių portalas delfi.lt , Kurlianskio žiniasklaidos tinklas bei kiti svarbūs sistemos ruporai nuolatos skelbė, kad Rusijos ir Baltarusijos pratybos „Zapad“ pagaliau turėtų baigtis ne tik karine intervencija į NATO ir ES valstybę Lietuvą, bet ir Baltarusijos okupacija .

Lietuvos propagandistai be Rusijos, kaip dramblys be straublio

Komercine veikla besiverčiančio (apie tai skelbta ekspertai.eu publikacijoje „Pajamos iš komercinės reklamos padeda valstybės išlaikomam transliuotojui LRT išsilaikyti“) valstybinio transliuotojo LRTHADĖ rugsėjo 10 d. propagandinė laida „Savaitė“, beveik visą dėmesį skyrė reikalams susijusiems su Rusija.

Na, gal išskyrus interviu su neprilygstamu žaliųjų valstiečių komiku, Seimo pirmininku Viktoru Pranckiečiu.

Daugelis reikšmingų įvykių per savaitę vykusių pasaulyje, kaip jau įprasta šioje laidoje, nebuvo net paminėti.

Tačiau įdomiausia, kad tada, kai tuoj prasidės puolamojo pobūdžio karinės pratybos „Zapad“, apie tai svarbiausioje savaitės politinių įvykių apžvalgoje nebuvo nė užsiminta...

Kodėl? Klausimas lieka atviras.

ekspertai.eu primena, kad situacija valstybėje yra sudėtinga ne tik dėl išorinio priešo kėslų – galimos Rusijos karinės invazijos, bet ir dėl destruktyvios diversantų veiklos mūsų valstybės viduje, apie ką buvo informavęs Seimo Nacionalinio saugugumo ir gynybos komiteto pirmininkas, žaliųjų valstiečių Juknevičiene tituluojamas Vytautas Bakas.

Daugelį mėnesių iš eilės pagrindiniai Lietuvos propagandiniai kanalai – valstybinis transliuotojas LRTHADĖ, nepriklausomas konservatorių portalas delfi.lt , Kurlianskio žiniasklaidos tinklas bei kiti svarbūs sistemos ruporai nuolatos skelbė, kad Rusijos ir Baltarusijos pratybos „Zapad“ pagaliau turėtų baigtis ne tik karine intervencija į NATO ir ES valstybę Lietuvą, bet ir Baltarusijos okupacija.

Rusija jau ilgą laiką realiai grasina kariniu susidorojimu ypač prisidengiant puolamojo pobūdžio pratybomis „Zapad“, bet ir kiekvieną dieną stengiasi palaužti Lietuvą savo skleidžiama propaganda.

Lietuvos užsienio reikalų ministras, socialdemokratų Juknevičiene tituluojamas buvęs jaunuolis Linas Linkevičius yra informavęs, kad Rusija galėjo pulti NATO šalį Lietuvą dar iki 2017 m. sausio 20 d. , t. y.

dar tik rengiantis naujai išrinktam prezidentui Donaldui Trampui (Donald Trump) užimti JAV prezidento postą. Laimei ši prognozė nepasitvirtino.

Kiek anksčiau konservatorių politikos specialistai mūsų šalies žmonėms buvo pranešę, kad Rusija visai netoli Vilniaus rengiasi invazijai į Lietuvą, kuri bus paskutinė.

Baltijos šalių gynybos ekspertai yra įspėję, kad siekdami užkariauti Lietuvą ir Baltijos šalis, pirmiausia rusai puls Švediją, kuri nepriklauso NATO, ir užims strategiškai svarbią Gotlando salą.

Taip pat yra tikimybė, kad puolimo prieš Lietuvą provokaciją gali suorganizuoti iš priešiškos šalies atvažiavę turistai į Klaipėdą.

Nereikia pamiršti, kad be to Rusija atnaujina ketvirčio amžiaus senumo bylas apie iš TSRS kariuomenės dezertyravusius kareivius ir imasi teisinio jų persekiojimo.

Galiausiai Rusija gali pradėti Trečiąjį pasaulinį karą užimdama Latvijos miestus, o Juodkrantėje laipinasi Rusijos specialiosios paskirties karinių daliniai ir t.t.

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas Vytautas Bakas š. m. sausio pabaigoje Lietuvos visuomenę informavo, kad ties Lietuvos-Rusijos siena telkiamos beprecedentės rusų karinės pajėgos ir technika.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė, dar šių metų vasario mėnesį viešėdama Baltijos valstybių viršūnių susitikime Rygoje, pasakė: „Matome, kad grėsmės yra įvairios, jos didėja, tame tarpe mes laukiame su nerimu „Zapad 2017“ pratybų , kurių metu koncentruojamos labai didelės ir agresyvios pajėgos, demonstratyviai karui ruošiamasi su Vakarais “.

Kad Rusija turi kėslų pulti Europą yra kalbėjęs ir žmogus be pilietybės, Lietuvos draugas Michailas Saakašvilis, o prieš keletą dienų apie tokią grėsmę užsiminė ir kitas Lietuvos draugas, Ukrainos prezidentas, milijardierius Petro Porošenka.

Taip pat jau paviešinta informacija, kad Baltarusija kitų metų sausio mėnesį planuoja siųsti į Lietuvą savo baletą, kurie, pasak kai kurių Lietuvos politikos mokslininkų, gali būti pavojingesni už garsiuosius žaliuosius žmogeliukus ir taip palaužtų Lietuvos žmonių stiprybę.

Minėtą LRTHADĖ laidą žiūrėkite čia: http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013674971?embed

Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
???2017-12-02 02:22

O Kijevo chuntą ar kartais Grybauskaitė finansuoja ne iš SNORO banko kartu su Kubiliumi, Vasiliausku ir Šimonyte bei Kuperiu išgrobstytais šimtais milijonų indėlininkų pinigų???

to šiaip (PAPLATINKIT šitą)2017-12-02 02:06

Net "visuomenininko", Atviros Lietuvos Fondo direktoriaus pasisakymai mitinge verti dėmesio, tai rodo į tam tikrą jų tinklą, turint galvoje gojų masinį zombinimą ar (ir) de-GAZ'avimą: fileconvoy.com/dfl.php?id=g51a8ca35e522474c1000034656da07c276c7bba597

Šiaip2017-12-01 22:17

Įjungiu 12 nemokamų Lietuvos kanalų išskirtiniais atvejais: pasiilgstu Reklamos arba noriu išgirsti nuomonę (kanalų junginėti neverta, nes visose tekstas tas pats).

pavyzdys2017-12-01 21:16

KAIP 1993 metais buvo suduotas smūgis angl "HIT" įprastinėms šeimoms. Klipe nuolat rodoma barnis nesantika tarp vyro ir moters, o kartais nebyliai pasirodo moteris vaizduojanti dirbtinę "sekso moterį". Juk reikėjo kažkaip prastumti gojimams savo produktą? youtu.be/HEXWRTEbj1I

Nu jo2017-12-01 20:28

Jei Rusijos nebūtų, ją reiktų sugalvoti.

Dzukas > 47. senis 35-am Dzukui2017-12-01 17:42

ES su mielu noru, siuo metu, atsikratytu visais "ubagais". Jie daugiau nereikalingi, viska ka galima buvo paimti, paimta, o savartynus tegu patys skuopia. Tai labai gerai parode, pries savaite vykes, Rytu partnerystes samitas. Visiems aiskiai buvo parodyta kiekvieno vieta.

senis 35-am Dzukui2017-12-01 17:31

kad ES nesubyretu, bus steigiamas Karinis Ekspedicinis Baudziamasis Korpusas. Toks darinys puikiai veike D. Britanijos teritorijose Indijoje, Kinijoje, Afriko zemyne. Dabar veiks po 2004 metu prijungtose prie 4 Reicho prijungtose kolonijose, konspiraciniais sumetimais vadinamomis ES.

prisigyvenom2017-12-01 16:32

Lietuviai dabar bus lenkinami sparčiau Šaunu!

To 372017-12-01 15:57

Jaunimas kaip "politikavo", taip ir "politikuoja" skrydžiais iš Lietuvos...Ir į kalną kyla tik kainos...

šitos2017-12-01 11:45

greitakalbės niekada neklausau,išverstaskūrės....

Dzukas > 36. aAlgirdas-Dzūkui(35)2017-09-12 22:49

Nepasakyciau, kad specialiai aiskinu. Reaguoju i atviras kvailystes ar mela. Pasisakau kur ir su kuom nesutinku arba atsakau i klausimus. Saakasvilis "tuscias" garbetroska ir narcizas. Labai konfliktinis zmogus, lengvai isduoda arba "meta" savo bendrazygius, todel neturi patikimos komandos. Viskas laikosi tik ant pinigu. Daugelio korupciniu skandalu dalyvis. Kaltinamas uzsakytinemis zmogzudystemis Gruzijoje. Buvo teigiama, kad susijes su snaiperiu saudymais Maidane. Ukrainoje nieks jam neleis pakilti. Laikinai opozicija panaudos ir ismes. Didele tikimybe, kad baigs blogai. Teroristu Europoje jau pakankamas kiekis "uzmestas", kad vykdyti diversijas, todel masiskai po ISIS sutriuskinimo nesiskverbs i Europa. Jiems amerikonai paskyre naujas uzduotis - truputi laikyti regiona itampoje, bet pagrinde - Afganistanas ir Filipinai. Dalinai Nepalas, Birma. Amerikonams labai svarbu sukirsinti Kinija su Indija. Pas amerikonus labai sudetinga padetis ir viduje ir isoreje.

Dzukas > 39. >23 Dzukas2017-09-12 22:28

Jie visiskai normaliai ziuri i vietines mazumas ir neturi jokiu nesusipratimu. Priesiski pabegeliu perkelimui ir skaito, kad pagalba ne problema, bet jie turi gyventi savo teritorijose. Siuo metu susikoncentrave priesintis ukrainieciu srautui, nes Lenkija jau turi problemu su ukrainieciais.

stasys2017-09-12 22:25

aAlgirdai ..turbūt nesate tas kuris gali teikti šimtaprocentine nuomone .:)) o ir ka reiškia tas Tamstos "aš taip galvoju" ? nėra bažnyčiu kuriu varpinės butu vienodos ..visos jos skirtingos .

aAlgirdas-stasys(38)2017-09-12 22:09

privalau padėkoti už pakvietimą dalyvauti diskusijose, bet su pačiu tiesiog neturiu apie diskutuoti, nes skirtingai nuo Jūsų geopolitikoje komentatorius Dzūkas tikrai gaudosi žymiai geriau už Jūs.

>23 Dzukas2017-09-12 12:41

ziuriu beveik visas jo ir Poreba laidas.Kai kur neseniai buvo jo tokie zodziai-jokiu nacionaliniu mazumu Lenkijoje (gal kalbejo apie atbegelius?)!Ir vienoje laidoje sake kad Katynes susaudimas buvo filmojamas! Viena kopija turejo Berija, kita anglai! Tai kila klausimas kodel anglai nekur jo ne demonstravo,juk buvo saltasis karas?! Perziuresiu jo laidas ir atsiusiu jums.

stasys2017-09-12 11:48

aAlgirdui ..junkitės į diskusija , nereikės ratais išdidžiu povu slankioti .:)

stasys2017-09-12 11:47

dzukui .. Aš nemanau kad įmanoma buvo su mūsų kartos žmonėmis pastatyti klestinti kapitalizmą Lietuvoje , pastebėkite kai tik Lietuva persivertė per ta magiška skaičių nemačiusių tu sovietiniu laikų , reikalai Lietuvoje ėmė taisytis ir ne tik ekonomikoje ) Šiandiena turime tokia situacija kai visos be išimties senosios partijos pergyvena vidaus krize kadruose , o tos kurios paskutiniu momentu griebėsi žalia jaunimą stumti į politiką susiduria su problema jog tas jaunimas nenori tęsti senosios jų linijos . Apie tai jau esame seniau kalbėję , reikia ne senas klaidas tobulinti Dzukai , o leisti atsinaujinti ir klaidas daryti jau kitiems . Progresas nebrėžiamas viena linija . :) O dėl Europos ir ES Jus čia aiškiai nesigaudote situacijoje . Mano supratimu kaip tik viskas kyla į kalną .. yba ir rusiškas posakis sako „ v tixom omutie čierti vodetsia „ o ji kunkuliuoja, tai ko dar reikia kad problemos spręstųsi ?? . :)))

aAlgirdas-Dzūkui(35)2017-09-12 11:14

atsiprašau, bet Jūs mane ir toliau stebinate savo noru išaiškinti kai kuriuos net geopolitinius procesus žmonėms, kurie sugeba diskutuoti tik turgaus lygyje. Todėl ar ne geriau švieskite tuos, kurie kažkiek suprantą geopolitiką. Sakykime Jūsų nuomonė apie Saakašvili arba ar tikėtina, kad teroristai iš Sirijos pasuks į Europą, t.y. Vokitiją, Italiją ir Prancūziją, užgriebdami ir Ispaniją? Pagarbiai

Dzukas > 33. stasys2017-09-12 02:09

As niekada niekam nepataikauju. Galiu sau tai leisti. Pilnai suprantu zmonis, kurie "aria" nuo ryto iki vakaro, kad isgyventi ir nemato prosvaisciu, bet mato kaip juos brutaliai apvagia. Jus didelis gerbejas Lietuvos valdzios. Visi tokie protingi ir viska suprantat. Tada atsakykite i paprasta klausima - Jeigu jus tokie protingi, kodel Lietuva pavertete i ubagyna ir ubagyna beviltiska. Kas jums trukde sukurti savarankiska ir klestincia Valstybe? Sutinku su tamsta, kad Lenkijoje pas jankius tokie patys tikslai, kaip ir Lietuvoje - provokuoti, ikisti daugiau amerikonisko slamsto, prisiukslinti ir pasitraukti. Ka Lenkija, ka Lietuva, amerikonams nulio vietoje, na tik Lenkija galima daugiau "pamelzti". Jus nustebsite, bet Europa nestipreja, o realiai smunka. ES, siame pavidale, subyres... tame nera abejoniu. Tai negyvybingas darinys, priestaraujantis nariu nacionaliniam interesam. O toliau, atleiskit gerb. , jus rasote nesamones, is kuriu matyti, kad visiskai nesigaudote geopolitikoje. ES visiskai priklauso ir priklausys ekonomiskai nuo JAV kol veiks Bretton Woods sistema. Ja bandoma pakeisti, bet ne viskas taip paprasta, amerikonai priesindis iki paskutinio. Toliau nesismulkinsiu, labai plati tema. Galiu atsakyti tik i trumpus ir konkrecius klausimus.

Nu jo... stasiukasui2017-09-12 01:45

Esi teisus stasiukasai. Tai ne tik faktai. Tai daugiabriaunė lazda. Ir karšia ji, kaip visuomet, ne "vatniko" kailį, o etatinio elektronio saugumo debilo, a.k.a. kailį. Pasinėrės į savo fantazijas net nepajutai, pavadinęs Daukantynės varoma jankiškos šiknos laižymo politiką "primityviu požiūriu". Ir "vatnikas" čia visai ne prie ko.. :D:D:D

stasys2017-09-12 01:18

Dzukui 27.. pataikaujate "vatnikui" ir be reikalo .. ta publika reikia mokyti esmės .. jog lazda karšianti jam kailį būna ir daugiabriaunė , o geopolitiniai super valstybiu tikslai niekada nematuojami vienu požiūriu .. Dzukai .. Amerikos tikslai Lietuvoje tokie patys kaip ir Lenkijoje.. turėti atsvara – įtaka regione ir stiprėjančiai Europai, pastebėkite kaip prikimo ‚vatniku‘ gerklos vasara rėkusios apie galima tos ES subyrėjimą .. Rusijos tuose ilgalaikiuose Amerikos r. Europos planuose net nėra kaip grėsmės įvardinta, sankcijos kaip tokios tik pasekmė o ne karo priemonė . :) JI nereikšminga ir įvardinama kaip spuogas ant Europietiškos subinės kuri nuolat norisi visiems paliesti-pačiupinėti tam kad įsitikinti jog jis vis dar realus. Ir tai suprantama, sparčiai auganti ir save identifikuojanti ES, kaip realiu valstybių sąjunga, pajėgi Amerikai ateityje sudaryti konkurencija ne tik technologijomis ir ekonomine galia, ji turi potencialo dar gi augti į rytus.. kuo pasigirti Amerikai jau niekaip neišeina . Blogi santykiai su Rusija tik teigiamas reiškinys kuris dar kurį laiką neleis tam regionui apjungti bendras pastangas ... vystytis . Na patys pasvarstome kiek kariu Amerika laiko Japonijoje ir tame regione ir kiek Europoje, štai ir bus atsakymas kas kam svariau . :) Todėl atsakimas į klausimą ar Amerika čia turi kažkokiu planu .. skamba kaip PRITARIU .. turi, bet visi labiau deklaruotini .. nei realus . :)

Nu jo... stasiukasui2017-09-12 00:56

Stasiukasai, tai ne požiūris. Tai įvykę faktai. Tik tavo sutrenkta galva neįgali net tiek suprasti. Kur ten dar sudėtingiau... :D:D:D

kada2017-09-12 00:48

skaitom Vašingtone arbitražo teisme D.Korsakaitė paliudijo, kad D.Grybauskaitė naudoja teisėsaugą šantažui ir spaudimui ,,, skvernelui saukiant geriau butu patylejus arba pamelavus ,,, 100 milijonu ,, nagi ir tai numuilins vardan prestizo , melas sventas pageidaujant ,

stasys2017-09-12 00:46

Nu jo 26.. labai primityvus požiūris .

Darijus2017-09-12 00:09

Ei ten, Durnių laive, eikite toliau žaisti durnių, o tai dar neišsiaškinote kas pas jumis pirmas.

////////2017-09-11 23:58

dirbantiems lietuvos zmonems didziausia priesas tai valdininku besociu politiku korupcionieriu darbdaviu savivaliautuju biurokratu auksciausio lygio korupcionieriu gauja

Dzukas > 26. Nu jo... Dzūkui2017-09-11 23:53

Tikrai taip... Jankiu interesai Lietuvoje, tai provokacijos. Atsiprasant - prisikti ir pabegti. Vat ir visi interesai. Na dar, esant galimybei, ikisti koki nors slamsta brangiai. Pinigai nedideli, ju mastu, bet "gnaibo" visur kur tik gali. Dabartineje ju situacijoje, tai ir pinigai.

Nu jo... Dzūkui2017-09-11 23:44

Jankių interesai Lietuvoje remiasi į galimybę turėtį galimybę padegti parako statinę artimiausiuose regionuose, kur jie turi globalių interesų. Geriausi to pavyzdžiai - Ukrainos perversmas, ir Baltarusija, kur visai nesenai neįleid užsikrėtusių kEulių maru konservatnykų... :D

Dzukas > 22. stasys2017-09-11 23:34

Jankiai tikrai neturi Lietuvoje globaliu interesu. Ju tiesiog negali buti. Bet jankiai megsta kurstyti itampa visuose regionuose, ypac silpnose salyse. Verkianciu del nuskriaustu rusu matyti ar girdeti neteko. Rusams uztareju nereikia. Noreciau paziureti i norincius nuskriausti Rusija. Daug tokiu buvo, kur jie dabar? Rusija taiki salis, bet geriau jos tusciai neerzinti.

Nu jo... stasiukasui2017-09-11 23:27

Tu ir savo durnumo nematai. Tai kaip gali matyti Lietuvoje jankių interesus? :D

Dzukas > 20. >Dzukas2017-09-11 23:25

Man teko keleta kartu su juo susitikti. Labai issilavines zmogus. Nesamoniu nei pokalbiuose, nei laidose neteko sutikti. Zmogus tikrai idomus ir gan objektyvus, nors "karstas" :DDD Nezinau kur radote istoriniu nesamoniu. Berija istikruju buvo apkaltintas ir nuteistas kaip britu agentas. Tai Chrusciovo darbas. Berija, savaime aisku, turejo rysiu su britais ir tai zinoma. Buvo jis agentas ar ne, neirodyta. Asmeniskai as nemanau, kad taip galejo buti. Tai tik Chrusciovo susidorojimas su Berija. Kova uz valdzia. Butent Berija asmeniskai kuravo TSRS branduoline programa ir tikrai sekmingai. Skirtumas tarp tautininko ir nacionalisto - tautininkas puoseleja savo tautiskuma ir gerbia kitas tautas. Nacionalistas iskelia savo Tauta auksciau kitu Tautu ir niekina kitas Tautas. Tai pagrindinis skirtumas.

stasys2017-09-11 23:13

Dzukui .. aš nematau čia jankiu globaliou interesu , o va verkiančiu dėl nuskriaustos Rusijos apstu ..nors tvenkinį tvenk .

alius2017-09-11 22:54

Gražiai išmanūs, mūsų mylimos LRTHaDė,laidų vedėjai daro sparčią pažangą.Tuo labiau,kad yra iš ko pasimokyti.Net panašumą gali įžvelgti.Li Čchun Chi (리춘히?, 李春姬) puiki vedančioji,mėgstama pasaulio ir įpatingai mūsų draugų amerikiečių žiūrovų,puikus pavyzdys kaip užkariauti tautiečių širdis ir protus.

>Dzukas2017-09-11 22:48

paklausiau nesenu laidu su jo,generuoja is istoriniu nesamoniu! Pvz apie Berija,neva buvo angliskas agentas,ir labai sekmingai kuravo branduoline programa?! :) O nuo tautininko iki nacionalisto kiek zingsniu?

Dzukas > 17. nezinau kaip ten su2017-09-11 22:20

Nevadinciau Olsanskio nacionalistu. Jis tautininkas, o tai didelis skirtumas.

Dzukas > 16. stasys2017-09-11 22:16

O kur tamsta mato tuos sluostytojus? Pagarba kaimynams dar niekam netrukde. Del ziureti "savo", visiskai sutinku. Beda tame, kad nieks to nenori.

nezinau kaip ten su2017-09-11 22:10

Rusijos invazija,bet i nugara tikrai gausime! Lenku nacionalistai Paneriose (verta paklausiti pora min. ipac sauliams) youtube.com/watch?v=bJSe4pokvhA

stasys2017-09-11 21:03

Sunku suprasti rusišku subiniu šluostytojus , kai kalba pakrypsta apie jankiu poreikius ..:) o žiūrint paprasčiau gal visgi reikėtu pradėti pirmiau rūpintis savo su nedideliu dėmesio nuokrypiu į svetimas .:))

kaip2017-09-11 20:57

atsibodo,laimei neziuriu jau kelinti metai tos lithuaniskos propogandos,ozio pastumeti sekmingai zygiuoja i jankiu pinkles,tiksliau jau izigiavo,dabar turim darbo jiems batus valyti,idjotu paslemeku salele,atsibodusi iki gyvo kaulo tik deja per senas ka nors daryt tai yra begti

suldu2017-09-11 20:03

Neigiamu nuotaiku jie pranesti nedrysta, tai apie ka daugiau kvarkseti?

isijungi LRT2017-09-11 19:21

atsiduri siaures korejoje Kuria ta pat televizija lietuva siurpina vien ka reiskia bucelytes snukis suokimas chuntai per 30 metu

tam V.Ladui2017-09-11 17:35

pabandau išskalidyti Jūsų abejones: o jei vietų "rusai puola" būtų nuolat skelbiama tiesiai šviesiai - "ateikit mokytis žudyti žmonių" o kai išmoksit turėsit žudyti pagal komandą "žudyk" - kiek ateitų savanorių mokytis žudytojo amato?

V. Ladas2017-09-11 17:26

Drįstu suabejoti, kad savanoriai į privalomą karo tarnybą "sužvejojami" buka propaganda "rusai puola". Tiesiog taškomasi mokesčių mokėtojų pinigais, finansiškai papildomai skatinama savanoriškai ateiti į privalomą šauktinių tarnybą, kuri ir be to papildomo skatinimo neblogai aprūpinama. Tautai tas kainuoja, mažiau tenka sveikatos apsaugai, švietimui, užtat viršijame ES standartus išlaidomis gynybai. Net Vokietiją "apdedame"

zemaitis 22017-09-11 17:19

aš kartais galvoju ar okupavus Lietuvą rusija būtų laiminga..Rastu sugriautą pramonę,ištustėjusius kaimus ir mūsų propagandistus skatinančius karo pramonės augimą............

apie žvejybą2017-09-11 17:01

naudodami žmonių poveikio mechanizmą - tęstinai baugindami žmones "rusai puola", Rusija grėsmė - "prisižvejojo" savanorių į armiją, įdavė žudymo mašinas ir padarė paklustančiais žudymo įrankiais, pasiruošusiais komandai žudyti. Vyksta toliau hipnotizavimas sužvejotiems išlaikyti

apie propogandą2017-09-11 16:31

Hitleris savo veikale "Mano kova" puikiai išdėstęs propogandos mechanizmą - propogandos tikslas žvejoti žmones. Biblijoje Jėzus irgi rinko apaštalus žmonėms žvejoti (ptas Jėzus sakė)...o tie va kiek sužvejojo.

standartai2017-09-11 16:14

Lietruva su JAV ko ne pastoviai brazdina žudymo įrankius Rusijos pašonėje, o Rusijai - negalima? Lietuvai galima atlikinėti karines pratybas - Rusijai ne ? Čia tokia demokratija, laivė , lygybė ?

a,2017-09-11 16:01

tai kad žmonės jau nebesiklauso tų nesamonių vadianmų žiniomis - hiperbolizavimas sukėlė priešingą efektą

trumpai2017-09-11 13:27

Labai puiku kai paviešinamos purvasklaidos melas,galutinai isitikinsim kad purvasklaidos net klausytis neverta.

U-22017-09-11 13:20

Senos bet labai patyrusios valstybinio transliuotojo LRTHADĖ curvos, puikiai zino, kaip is nieko, galima sukurti pridetine verte.

viltė2017-09-11 12:49

Idiotų balius .

alius2017-09-11 12:33

Siaubingas apsileidimas nepaminėti Zapad. Tuo labiau,kad grėsmingas kaimynas,pasinaudodamas vyriausios vadės išvykimu į JAV, jau pradėjo provokacijas prieš suverenią,nepriklausomą,NATO ir ES narę Lietuvos respubliką." žmogus perplaukė Šešupės upę į Lietuvos teritoriją, prisistatė pasieniečiu, pasakė, kad pasiklydo, buvo stipriai išgėręs – nustatytas 1,8 promilės girtumas. Su savimi jis dokumentų neturėjo“. Aktyvusis kovotojas su grėsmėmis,narys Anušauskas tai įvardino,kaip rimtą provokaciją.

Tai kaip šia yra2017-09-11 12:32

Kada yra tiesa ar kai teigiama,kad rusai puola, ar kai teigiama,kad rusai nepuola. Ar abiem atvejais yra tiesa arba yra melas.Kaip tada tikėti tokiais pareiškėjais.Ar jau dabar baletas "Vytautas"yra puolimo objektas

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi