Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partijos Danės skyriaus pirmininkui T. Meškiniui

LR Seimo Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių frakcijos seniūnui A.Kubiliui

Lietuvos Respublikos Seimo nario Naglio Puteikio

PRAŠYMAS

Dėl išstojimo iš TS-LKD partijos ir dėl pasitraukimo iš TS-LKD frakcijos Seime

Vilnius

2013 02 14

Remiantis TS-LKD Įstatų II dalies 18 punktu ir LR Seimo Statuto 38 straipsniu, pranešu, kad išstoju iš TS-LKD ir pasitraukiu iš TS-LKD frakcijos Seime.

Tai darau dėl šių priežasčių: Negaliu pritarti TS-LKD vadovybės pastaruoju metu skelbiamam požiūriui į tautą, jos suverenias galias ir konstitucines piliečių teises. Tautos suverenumą ir piliečių politines laisves niekinantis (varžantis, negerbiantis) TS-LKD vadovybės požiūris, mano supratimu, prasilenkia su Lietuvos Respublikos Konstitucija.

TS-LKD vadovybė tylėjimu padeda formuotis teisėsaugos nomenklatūrai, kuri vis labiau atitrūksta nuo teisingumo: palaiko Konstitucinio Teismo sprendimus, kuriais bandoma trukdyti piliečiams naudotis jų demokratinėmis teisėmis, tylėjimu skatina teisėjus viederius paleidinėti į laisvę stambius nusikaltėlius, nieko nedaro dėl visuomenės dalyvavimo vis labiau nomenklatūrėjančiuose teismuose.

TS-LKD vadovybė tylėjimu pritaria turtinę nelygybę didinančiam Konstitucinio Teismo sprendimui dėl algų nomenklatūrai padidinimo, užmirštant nepasiturinčiuosius: TS-LKD frakcijos nariai galėjo suduoti rimtą smūgį didėjančioms naujosios nomenklatūros privilegijoms atsisakydama nuo 2014 01 01 padidintų („atstatytų“) algų perviršių, kurie sudaro nuo 1000 iki 2000 Lt į rankas per mėnesį, tačiau ne tik to nepadarė, bet sutiko tokį pasiūlymą patyčiomis (beje, toks bendravimo tonas kasmet vis stiprėja ir tampa vidine norma), kurias, partijos vadovybei tyliai remiant, organizuoja prabangiausius automobilius už mokesčių mokėtojų pinigus besinuomojantys Seimo nariai. Tuo tarpu Latvijos Konstitucinis Teismas 2008 m. priėmė priešingą sprendimą, pareikšdamas, kad krizių naštas pirmiausia turi nešti daugiausia uždirbantys, o pvz. pensininkai turi būti nuo to visiškai atleisti.

Negaliu pritarti TS-LKD Tarybos sprendimui šiuose Prezidento rinkimuose remti Dalią Grybauskaitę, nes ji negina nei demokratinių, nei krikščioniškųjų, nei konservatyviųjų vertybių. Ji taip pat atsakinga už neteisingumo didėjimą Lietuvoje, pvz.

aktyviai dalyvavo buvusių FNTT vadovų – sąžiningų pareigūnų V. Gailiaus ir V. Giržado atleidime. Kai jie laimėjo teismus, toliau juos paniekino, nes jų neatsiprašė, nereikalavo atsakomybės iš spectarnybininkų, kurie apšmeižė V. Gailių ir V. Giržadą, tokiu būdu demotyvavo visus sąžiningai dirbančius pareigūnus ne tik teisėsaugoje, bet ir visoje valstybės tarnyboje.

Prezidentė D. Grybauskaitė taip pat nevetavo LR Konstitucinio teismo nurodymu LR Seimo priimto turtinę nelygybę didinančio algų „atstatymo“ nomenklatūrai įstatymo.

Daug metų būdamas partijoje, stebėjau, kaip ji nesulaikomai pūna iš vidaus. Neturiu iliuzijų – tie patys procesai vyksta ir kitose partijose.

Taip bus tol, kol partijos veiks kaip uždaros mafijinės grupuotės, kuriose draudžiama ir net persekiojama už bandymą pasakyti tiesą apie apsivogusį, visuomenei kenkiantį bendrapartietį. Kol būtent tokie yra partijos vadovybės globojami, tol partinė sistema tik tolins visuomenę nuo politinio gyvenimo, nes sąžiningas žmogus nenorės teptis rankų tokia politika.

Sąrašiniais būdais rinkimuose dalyvaujančiose partijose vyraujanti prisitaikymo, pataikavimo atmosfera augina ne išmintingus piliečių atstovus, o tik partinei grupei draugų naudingus vadybininkus, kopiančius karjeros kopėtėlėmis iki pat viršaus – iki Lietuvos vadovų. Kol taip bus, tol Lietuvos žmonės tik keiks valdžią.

Gerai gyvensime ne tada, kai mūsų politikai gerai skaičiuos, o tada, kai jei mylės žmones.

Kaip sustabdyti šį nuo demokratijos tolstantį Lietuvos laivą, kaip suteikti piliečiams realią teisę įtakoti politinį gyvenimą? Manau, kad tai įgalintų tikroji savivalda, kai visi piliečių atstovai būtų renkami tiesioginiuose (nesąrašiniuose) rinkimuose pradedant apylinkių (valsčių, seniūnijų) tarybomis, tiesiogiai renkamais seniūnais (viršaičiais), merais ir tik vienmandatėse apygardose formuojamu Seimu.

Apie šias neteisingumo problemas daug metų kalbėjau kiekviename TS-LKD tarybos posėdyje, deja, nebuvau išgirstas. Dėl šių priežasčių palieku TS-LKD, kuriai priklausiau nuo 1995 metų.

Tai darau skaudančia širdimi, nes partijoje lieka labai daug sąžiningų, bendrąjį gėrį ginančių žmonių, tačiau jų balso nebegirdi naujoji nomenklatūrą, sėkmingai besusiliejanti su senąją į vieną didelę asmeninio egoizmo ir turtėjimo bevardę partiją, kuri negirdi žmonių lūkesčio, niekina jų iniciatyvas, žemina mažiau uždirbančius, vyresnius ir silpnesnius, garbina tik pinigą.

Vasario 16-ąją noriu švęsti ramia sąžine.

Pagarbiai, Naglis Puteikis

Naujausi

Komentarai (137)

Rikiuoti
Vaidas2016-04-16 18:04

Viskas teisingai. Savivaldybese o labiausiai Kupiskio soc skyrius grinai tyciojasi is invalidu nes puikiai zino kad liks nenubausti. Lietuvoj nebera vieno istatymo katruos isleidzia seimas nes savivaldos juos keicia savais ir valdziai tai patogu nes jie geri isleidzia gera istatyma o savivaldybe bloga ji kitaip daro o padaryt jiems nieko negalima uztai Kupiskio savivaldybej didziausias savizudybiu skaicius. Suprantu ir nepykstu kai is sveiko atima ta pasalpa bet kai yra atiminejamos is nepainanciu invalidu ir ligoniu net nesilaikant LR seimo isleistu istatymu tai tikrai kalno virsune.

Pilietė2014-02-19 15:20

Kažin o ko iš tiesų p.Puteikis siekia?

is minios, piliete2014-02-18 10:59

Lietuvos Pilietis, gerb. N.Puteikis turi buti musu Valstybes PREZIDENTU. PAGARBA..PAGARBA...

ryts2014-02-18 02:44

Reikia Lietuvai tokiu zmoniu

Galbut tik mano nuomone2014-02-17 19:56

Nera BUVUSIU komunistu, KGBbistu ir koncervatoriu.

Gime2014-02-17 10:11

dar vienas grazuliskas koldunas.

zz2014-02-16 12:34

Dabar tokio charakterio ir reikia, o ne tokių kurie mato,sėdi ir tyli.

Eilinė konservatorė medikė2014-02-16 11:06

Naglis su Stancikiene yra panašaus charakterio.Jie yra per daug susireikšminę. ką jie daro nėra politinis subrendimas, bet tai jų charakterio išraiška. politikoje jie yra pavojingi.Jie gali sukurti vieno asmens partiją, bet yra galimybė ir save apkaltinti. Belieka Nagliui palinkėti sėkmės, bet man gėda dėl jo. Žmogus gimsta su tam tikrais charakterio bruožais, pats nepasirinksi ir apie jį dabar bursis tokie pat .

Aciu, Nagli, Tavimi tikiu2014-02-15 18:15

Nuolat stebedama gerb. Puteikio veikla, matau jo nuosekluma, atjauta skriaudziamiems, teisinguma ir kukluma. Nuostabiai tvirtas ir drasus zmogus. Jis ir gerb. M. Zasciurinskas - tikrieji Seimo nariai. Jei tokiu butu bent puse Seimo, tai istatymai butu daug teisingesni ir nebegtu zmones is Tevynes. Su Vasario 16-aja.

kitiem irgi laikas2014-02-15 16:34

Seniai reikejo palikti ta ts-lkd (tuteisu satanistu-lenku kresu demagogu) sekta. Tiketina, kad po pusmecio ten liks tik stukacioko laborantas ir komrusistines demagogijos skiepytojas su keliais sutanotais pedofilais is fazanyno.

tikiuosi2014-02-15 15:05

kad Puteikis isejo is konservuotu isdaviku partijos ne del to,kad isskaidytu nesisteminiu kandidatu balsus.

pensininkas2014-02-15 14:58

Teismai niekad nebuvo ne momenklatūriniai, tik dar labiau suįžūlėjo, nes jų sprendimai dažnai prieštarauja sveikam protui, tai ką kalbėti apie įstatymus.

Jugis Bielinis (trečios kartos socialdemokratas, knygnešys)2014-02-15 14:40

Daug asmeninių, politinių nuoskaudų patyriau dėl Lietuvos nuo socialdemokratų, konservatorių. Kas jų darytą,padarytą protu nesuvokiama. Tokių kaip jie nebuvo, nei po Vasario 16, nei Steigiamajame Seime, nei vėliau. Anuos politinius veikėjus geriausiai apibūdina Prelato Jakšto - Dambrausko žodžiai prie Jo kapo Kauno Katedros Sienos: „Mes ne savo ugnimi žėravom ir ne sau aplinkiui šviesą liejom“. Nei vieno jų nepavadinsi inteligentu,kuriam aukštus reikalavimus statė Daktaras Leonas Petkevičius, Bitės tėvas: „Tik toks žmogus nusipelno garbingo inteleligento vardo,kuris darbuojasi liaudies naudai, stengiasi kelti Jos gerovę ir kutūrą, visa širdimi atsiliepiaį į visus jos vargus. Žmonės,kurie mokyti ir kurie savo mokslu liaudžiai nešviečia - stovi žemiau už kiekvieną tamsuoli, nes įgijęs tokią brangenybę, turtą, šviesą niekais leidžia, naikina.

Smilga2014-02-15 14:15

Naglis šaunuolis, bet kad kažką pakeist, to neužteks, reikia vienytis padoriem politikam ir ne naują partiją kurt, bet apvienyt siekius, surast kompromisą nesutarimuose ir iškelt kandidatą į prezidento rinkimus. Tikslas juk mūsų vienas - ištraukt pagaliau Lietuvą iš šito beprotystės ir neteisybės liūno.

Saulė2014-02-15 14:00

Gerbiu tokius žmones. Sveiko proto žmogus senai turėjo suprasti, kad rinkimai turi būti tik vienmandačiai. Priešingu atveju kėdės darosi paveldimos. Įstatymai traktuojami ir aiškinami taip kaip valdžiai paranku. Juk "durniai" kaip sako Landzbergis nieko nesupranta. Supranta ir daugiai nei jis mano. Supranta ir žino, kad pati pertvarka ir soc. lagerio griūtis jau buvo suplanuota ir amerikonų ir ne tik jų remiama. Kam tai slėpti. Tokios šalys kaip Rusija ir Ukraina prisipažįsta viešai, kas jų šalį valdo ištkrųjų, tai ką čia toj mūsų Lietuvėlėje pataikūnai slapsto.

to2014-02-15 13:53

tiesiog širdis šokinėja iš džiaugsmo,tik reikia labai saugotis Nagliui,kad nesusidorotu su juo ,o srutų tai tiek pripils,žmonės pasiruoškit ir netikėkit,juk žinot kubiluoidus.

Romualdas M.2014-02-15 13:32

Jei iki šiol buvo galima teoriškai skelbti, kad kiekvienoje partijoje yra ir gerų, padorių žmonių, tai Naglio Puteikio poelgis yra aiškus signalas bent jau eiliniams konservatoriams: ATĖJO LAIKAS PALIKTI ŠIĄ PARTIJĄ. Matant ir žinant, kad net idealias sąlygas turėjęs žmogus paliko visa tai, nes nebegalėjo ilgiau būti su tais, kurie niekina tautą, akivaizdu, kad tai turi tapti sniego lavina nuo kalnų - padorūs žmonės turi pasekti Puteikio pavyzdžiu ir išstoti iš TS-LKD. Asmeniškai aš jau nuo kovo 1 d. manysiu, kad tie, kas vis dar šioje partijoje, padoriais žmonėmis vargu ar gali vadintis.

to2014-02-15 13:26

pagarba šiam žmogui ,aš senai iš ten pabėgau,ten vieta tik tokiems kaip Juknevičienė ir Kubilius ir ne paslaptis,kad ten susibėga tik norintys karjerą padaryt,o idealų jokių nėra,juoda apgavystė.

algimantas2014-02-15 11:05

Sveikinu drasu vyra..Nagli..kazkada ir as isstojau is konservatoriu gaujos,pareiskime ivardindamas kaip blogybe kubiliu ir jo visa elektorata(atsiprasau saziningu)...daugiau tokiu vyru,ir jau kazkas Lietuvoje prasides...atsiras trecia jega,atstovaujanti Lietuva..o dabar tik maskolius ir amerikos bei europos pedofilus...ac iu

Gintautai,2014-02-15 10:41

išsiblaivyk, du asmenys vienu prezidentu nebus renkami. Konstitucija neleidžia.

Gintautas2014-02-15 08:30

Puteikis ir Vaisvila tiktu i prezidentus.Tad sueikite visi protai kam rupi Tauta ir iskelkite kandidata, zmones laukia.

darzelinukas2014-02-15 06:49

be jokiu problemu nuo gimimo iki dabar gyvenantis visai nemusu re(sistentas) nr.1 dabar jau nebe rusu issigando bet musu lietuviu ir visos padorios garbingos visuomenes.kurdupelis nei straipsnelio nei skiepu.tikriausiai velnia myslija.

Darijus2014-02-15 06:35

Žmogai, matote, kaip jūs esatate susijaudinę. Vasario16 ar Puteikis OUT yra du skirtingi dalykai. Mano senelį nušovė rusų uniforma kareivis azijietiškomis akimis 1941m., jis gi net nesuprato, kur kaip ir kas, yra.. Myliu rusų moteris ir draugauju su juoduku. Žydus toleruoju, nes nei vienas iš jų napasako, kodėl yra įšskiriniai, bet neapykntos nėra.

Jules2014-02-15 01:50

Kubiliui seniai laikas su visa kariauna kraustytis pas LDDP-istus - tai yra pas socialdimokratus, liaudiškai, bolševikus.

>M.Šileikai2014-02-15 01:23

Tegul eina ir Puteikis,ir Vaišvila,-svarbiau kalbėti Tiesą,o kurį išrinks-tai jau Dievo valia.

110-am2014-02-15 01:20

O nepastebėjote, kad iki šiol mus valdo MOKANTYS rusų kalbą?

tremtine2014-02-15 00:52

sveikiname Puteiki

Įspūdžiai iš konservatorių konferencijos2014-02-15 00:47

Savo blog'e Ž. Baranauskas rašo apie konferenciją „Modernios Lietuvos kūryba: Minkštoji Rusijos sulaikymo strategija“. Kam įdomu, tai konferencijoje dalyvavo konservatorių partijos pagrindiniai veikėjai [A. Kubilius. R. Juknevičienė, M. Adomėnas, A. Ažubalis, D. Kreivys], spaudos žmonės [DELFI vyr. redaktorė], TSPMI veikėjas dr. Nerijus Maliukevičius ir Lietuvos karo akademijos mokslininkas prof. Valdas Rakutis. Nuėjau. Pasigailėjau. Įsivaizduokite, kas vyko. Atsistojo gerbiamas prof. Valdas Rakutis ir išpylė, jog, grubiai perfrazavus, rusų kalbos mokymasis yra žalingas, nes kai mes pradedame studijuoti kurios nors kultūros kalbą bei tos kultūros tradicinę aplinką, esame pasmerkti ir mąstyti, veikti, elgtis kaip tos kultūros veikėjai. Taigi, supraskite, išvada aiški – nesimokykite užsienio kalbų, o ypač rusų – nes, išmokę abėcėlę jau galite pradėti samprotauti kaip V. Putinas. O mes juk to tikrai nenorėtume".

M.Šileika2014-02-15 00:22

Gerb. N. Puteiki Klaipėdoje, dvidesimties žmonių samburyje atlikome išankstinį balsavimą rinkdamiesi iš keturių kandidatų, mūsų balsai pasiskirstė sekančiai: N. Puteikis - 0 Z. Vaisvila - 14 R. Paulauskas - 1 B. Ropė - 0 Keleta dalyvių savo nuomonės dėl kandidatų nepareiškė. Tačiau, esame įsitikinę, kad nevardinant atskirų Jūsų ir kitų pretendentų individualių savybių, egzistuoja neapčiuopiama simpatija Z. Vaisvilai, dėl kurios piliečiai atiduoda savo balsus per rinkimus.

Raigerdas2014-02-15 00:21

Manau, kad dabar ateina laikas, kai A. Kubiliui, norint išlikti prie lovio Seime, reikia prašyti, kad priimtų į socdemų partiją. O čia tai būtų juoko.

pensininkas2014-02-15 00:21

Tikiuosi Puteikis ateis vasario 17 d. 17 val prie VRK būstinės berods Gynėjų g.8. Gal ir su Vaigausku pakalbės.

jokiu puteikiu2014-02-15 00:17

nerinkti esanciu valdzioje jokiu budu,tai klasta kiek gi galima aiskinti pats girdejau,kaip puteikis apie liberalizma aiskino kaune rinkite zigma vaisvila ka nors nesistemini

geriau nei nieko2014-02-15 00:06

Jei Puteikis kandidatuos prezidento rinkimuose,su tam tikra išlyga bei avansu jis mano balsą turės,nors daugiau 5% balsų jis nesurinks. Bent netektų gadinti biuletenio. O konservai ir toliau darda link aprūkusios Algio Greitai vizijos-su šleivomis kreivomis pseudoidėjomis,bet visiškai be elektorato ir už politinės arenos paraščių. Ir,žinoma,dėl visko kalti bus paprasti žmonės,bet tik ne skafandragalvio Kubiliaus bendražygiai. Partijos vedliu paskyrus Konjaunimo Vadą Bužinską,prisiminimai apie kažkadą gerbiamą,bet degradavusią,partiją net negyventų kažkiek ilgiau. Vis dar kažkiek gerbiamo Landsbergio gudrakalbė padarė meškos paslaugą bukumo,arogancijos ir fanatizmo kupinai konservatorių partijos publikai. Manau,kad tai galas. Ir,toks įspūdis,kruopščiai kažkurio vilko,avies kailyje,partijos viduje suplanuotas.

edggaras2014-02-14 23:53

malacius!

stasys2014-02-14 23:34

Neišmanimas puiki terpė auginti savas tiesas neigiant karčia realybe,.. Puteikis nors ir buvo vienas iš labiausiai pastebimų jaunesnios kartos konservatorių .. niekada ir nepretendavo aukščiau tos kartelės nei buvo jam leista iki šiol ją pasiekti .. Kas rodo kiek tampriai yra susieta ta partija pagal vidaus reitingavimo sistema, .. Taip ta partija, kaip ir kitos, nespindį savo vidaus rotacijos procesais, o jaunimas toks kaip Adomėnas, priverstas kelnes mautis per galva, tik tam kad išlįsti į priekines gretas, paizeliojant .. kokius tai niekus apie tai ko pats gyvenime nėra nei matęs ar šeip čiupinėjęs .. Kažkada jau rašiau, kad tokius kaip Adomėnas gimdo aplinka, o Jie kaip tokie, tik paryškina tos aplinkos degradacija. Grįžtant prie Puteikio apsisprendimo, belieka tik priminti Jam, kad su sistema lengviau kovoti kai esi jos viduje, o ne jos išorėje, turint tokį argumentą kaip aktyvios visuomenės palaikimas, šansai tampa daug didesni,dėl nuolat didėjančio atotrūkio tarp konservatorių vertybinės sistemos ir visuomenės, o ta gumelė nėra tiek tampri, kad galima butu į tai nekreipti dėmesio .. grėsmė išlikimui visada skatina pokyčius .. va čia ir atsiranda šansas Puteikiui .. nuo visuomenės . Na galėjo atsirasti .. :))

jooo2014-02-14 22:50

Samokslo teorija paziurekite per l.rytas tv/ A.Klivecka labai gerai veda laida.

100 Raigerdas komentarui2014-02-14 22:46

Dar ne to is kubiliaus isgirsime...juk rase l.ryte ,kad kubilius jau sako ,kad N.Puteikis turi seima net palikti...

Raigerdas2014-02-14 22:38

Na, konservatorių partija yra skęstantis durnių laivas, užplaukęs ant seklumos. N. Puteikio pasitraukimas yra logiškas, vyriškas ir garbingas žingsnis. Tai nėra pasitraukimas iš dešiniųjų partijos, nes jie niekada dešiniaisiais ir nebuvo. Jie norėjo iš raudonų persidažyti į žalią lietuvišką spalvą, bet galų gale gavosi rudmarškinių partija su juoda nepakyanta savo tautai. Įdomu, kokią dabar dainelę uždainuos A. Kubilius. Manau, jis paseks mums, ką nors iš Ezopo pasakėčių,pvz. , kaip lapė, nesugebėjusi pasiekti vynuogių pasakė:"Neverta net stengtis, nes jos dar žalios". Taip ir A. Kubilius gali pradėti aiškinti savo partijoje, kad N. Puteikis dar žalias, nesubrendęs politikas, su "nestabilia psichika" ar dar ką nors panašaus.

rinkėja2014-02-14 22:29

Pamąstydavau,-kaip N.Puteikis tveria būti Kubiliaus partijoje?Pasirodo-neištvėrė.Kaip ir aš.Nes per praėjusius rinkimus pirmąkart nebalsavau už konservatorius.

Rita2014-02-14 22:19

NAGLI ,jus musu busimas PREZIDENTAS .Manau visa Lietuva uz jus balsuos .

StasysG2014-02-14 21:51

Nors nepažįstu asmeniškai seimūno N Puteikio, bet laikau, kad jis garbingai pasielgė. Išstojimo priežastys gana svarios. Didelė gėda ir A Kubiliui, ir V Landsbergiui. Neišgirdo žmogaus.

Darijus2014-02-14 21:48

Va būtent, sorošistas Kuolys ir Puteikis. Kokia saldi porelė.

Vytautas-Vitas2014-02-14 21:44

Puteikis padare logiska sprendima trauktis is TS-LKD,nes jo ir partijos vadovybes poziuris i partijos raidos krypti buvo absoliuciai priesingos. Jis savo pozicija isdeste pareiskimo turinyje,ir kaip nebutu sunku,bet turiu pripazinti,kad didzijiai daliai teksto pritariu. Nors gerb Pikasas ji ir vadina populistu,bet tada tegul ivardina nepopulista. Politikai,kaip ir romanistai visada kazkiek sutirstina spalvas,gal ir cia Piasas atras to nedaranciu? Naglis buvo partijos druska,gal kiek kartoka,bet vaistai niekada nebuna saldus,tik gaila,kad buvo per mazai norinciu girdeti,ir tai tikrai ne i nauda paciai TS-LKD. Turiu pripazinti,kad Puteikis kandidatuodamas i Prezidentus surinktu daugiausiai teisingumo siekianciu nesisteminiu rinkeju balsu. Lietuvai reikia kraujo perpylimo,reikia bandyti. Naglio pritarimas Lietuvos saraso programai teikia vilties naujam postumiui.

kuku2014-02-14 21:42

šitas politikas nei karto manęs nenuvylė. AČIŪ

Jolita2014-02-14 21:38

Šaunuolis N. Puteikis. Seniai reikėjo palikti tą išsigimusią partiją. Suprantu, kad dabar vėlei pradės pilti pamazgas, (prieš tai, kad išstotų, o dabar, kad išstojo)... Gaila, kad konsrvatoriais pasivadinusi partija visiškai ignoruoja savo ideologiją, o N. Puteikis ilgai ir nuobodžiai tikėjosi, kad partija grįš prie savo vertybinių nuostatų, bet deja... Nagli, yra sakoma - geriau vėliau, negu niekada... Stiprybės N. Puteikiui ir nepasiduot galimom provokacijom.

Jei2014-02-14 21:37

kandidatuotų į Prezidentus surizikuočiau - balsuočiau už Jį.Jei ne, tai - už Filipavičių.

Tadas2014-02-14 21:30

Siūlyčiau kelti kuo daugiau nesisteminių kandidatu,pasirašant sutartį,kad antrame ture bus remiamas išlikęs,tai labai apsunkintu sistemos galimybes,ir būtu demokratiška.

andrius2014-02-14 21:30

Ar žinai Nagli, Vyras esi.

kita Rasa2014-02-14 21:25

nuoširdžiai sveikinu. O kas toliau?

Visos žinios šią2014-02-14 21:21

žinią nutylėjo.Reiškia,tai milžiniškas smūgis konservatoriams ir jų viltims dėl prezidentės.Iš kokių pinigų jie nutildo žiniasklaidos priemones?Nagliui reikia pasisaugoti...ir eiti į prezidentus,kad galėtų kalbėti.

Jeigu2014-02-14 21:19

Naglis būtų sąrašinis, galima būtų abejoti, bet jis laimėjo vienmandatėje, o tai jau savarankiškumas. Ir vis tik reikia visiems nesisteminiams kandidatams, ar taikantiems į juos, reikia skubiai tartis ir išrinkti vieną. Mūsų sergančiai Lietuvai. Kitiems irgi atsiras darbų išmėžiantAugijo arklides.

Guobužas2014-02-14 21:18

rinkimuose į LR Prezidentus balsuosiu už Naglį Puteikį.

zibalas2014-02-14 21:05

Kiek Lietuvoje gudročių- ir kompiuterius turi ir komentuoti moka. Kažkoks pikasas -superinis,atrodo savo agentūrą turi, dėlei to jam lengva dailiai rašyti. Bet visviena- norisi kažkam į snukį vožti , ba valgyti neturiu ko...koncervai pašvinko..

>752014-02-14 20:32

Protingas protingą visada supras, neprotingas beveik niekada, prie bet kurios valdžios, protas visada vertinamas, ar naciai ar sovietai jo jieškodavo, aišku sijodavo, bet labai neatmesdavo.

Dokas2014-02-14 20:31

Kai kuriuos komentatorius net runkeliais pavadinti būtų perdaug gerai. Jiems TS LDK tai kaip rakštis šiknoj, vargšeliai tik drabstosi šūdais. Tai tas tai anas nieko nepadarė, o ką gero jūs, šikniukai ir šikniukės Lietuvai padarėte? Cypčiojat iš pakampių ir visas jūsų darbas. Puteikį palaikau 80%

vanta2014-02-14 20:22

Italu zurnalistas Vittorio Sgharbi : "Politines partijos- tai idealus meiluziai, kurie nuolat keicia pozicijas"

Tikiuosi,2014-02-14 20:19

kad šis gerbiamas Seimo narys, kandidatuos rinkimuose Prezidento postui užimti. Jei ne jis - tada kas? Juk realiai, už tuos, kurie pateikę savo kandidatūras prezidentavimui, nėra už ką balsuoti. Nagli, tark savo žodį, gelbėk Lietuvą ir jos žmones.

Anupras2014-02-14 20:19

52 teisus ." tai kad jis išrinktas vienmandatėje, žmonės išrinko, o ne Kubiliaus malone jis seime." Prieš 2012 metų Seimo rinkimus patys TSKDP nariai Naglį Puteikį sąraše reitingavo į gana aukštą vietą - berods 13-tu numeriu. Bet per "Kubiliaus malonę" partijos prezidiumas seną, patikrintą partietį- N. Puteikį galutiniame sąraše nukėlė į 26-tą vietą. Virš jo sąraše pastatė naujokus partijoje V. Juozapaitį- 12, Virginijų Valentinavičių-23. Tačiau konservatorių rinkėjai, balsuodami už sąrašą N. Puteikį vis tiek pakėlė aukščiau-į 15 vietą ir jis, laimėdamas dar ir vienmandatėje, įtraukė į Seimą vieną naujoką pagal sąrašą- Roką Žilinską. Iš to matyti, kad partijos nariai ir konservatorių rinkėjai N. Puteikio veiklą vertina teigiamai. Kur dabar jis prisiglaus-neparašė. Linkiu jam sėkmės jo sumanymuose.

Megzta Beretta2014-02-14 20:00

BRAVO. Šis Žmogus kaip visada tiesiai, šviesiai ir garbingai. O koncervatorijai jau save atskleidė, proteguodami, ui, nesakysiu ką. Todėl nieko stebėtino pirtyje nuogas koncervas zingaris ir asocialdemokratė biesaitė, su lukoilo finingais kišenėse. (Šlovė garbarovičiui ir žemelei, pragare). Nors jie viešumoje kabinasi viens kitam į atlapus, už kampo abu kikena. Ui...tik niekam nesakykite.

AS2014-02-14 19:56

MAN ANKSCIAU PUTEIKIS PATIKO- BET KAI VIENOJE LAIDOJE PRADEJO KALBETI APIE PROGRESINIUS MOKESCIUS- TAI SUPRATAU KAD ZMOGELIS ATITRUKES NUO REALYBES IR VAIKYSTEJE BUVO PERVZIUOTAS TRAKTORIUM. PLIUS MAN KAIP IR VAISVILAI NEAISKU KA JIS MANO DEL EURO? O KAD CIA ISHSTOJIMAS REIKSKIA KAD EIS I PREZIDENTUS TAI 95 PROC.

laitas2014-02-14 19:55

Kaip greitai apsisprende ,kad su kregždem jam ne pakelui,brandino tą lemtingą apsispendimą palikti savo bendrapartiečius net nuo 1995 metų ir išaušo tą diena,kaip reikia perlipti prie sotesnio lovio ir rašyti atleidimo prašymą.Pasaulyje yra daug sektų,nusikalstamų -kriminalinių gaujų,jeigu jie ne prie širdies ir nelinkes į jų tikslus,siekius, nepritari jiems niekas neprivers pas juos dirbti net kelis dešimtmečius.

gerbiamieji2014-02-14 19:45

ka veikia seime krikscioniu demokratu partija ,kodel kitokiu paziuru zmones sulindo konservatoriams i uzpakali ,negirdeti ne vienos krikscioniskos nuomones ,del geju paradu ,del Estrelos ar dvieju princu meiles romanu .nieko nesake ir pedofilijos klausimu .tai eikit naxren kam jus ten seime reikalingi .

Pikasai,2014-02-14 19:44

esate protingas zmogus ,papasakokit man ,runkeliui,apie landzbergio teva,apie jo istorija,kaip komunistinis rezimas taip palankiai prieme gryzusi is Hitlerines vokietijos sita veikeja,pasitrauke gi is 1944m.gal zinot daugiau tokiu laimes kudikiu.Kiek zinau tai paprasti lietuvaiciai uz pora trejeta karviu sibire sniega kase,o cia toks 1941mLietuvos vyriausybes "sulas"represiju isvenge ir dar LTSRnusipelniusiu tapo.Negaliu suprast -padekit

Rasai2014-02-14 19:35

o Grybauskaite ar turi ? manau santechnikas is pautenas ir tas geriau prezidentautu nei ta senmerge ,ir dar karta nori buti isrinkta ,to jau nebus tikrai.

Tadas2014-02-14 19:13

Va čia ir yra vyro poelgis,o ne pienburnio,kada atsisakai riebesnio kąsnio,dėl savo idėjų,pagarba Puteikiui,mano balsą tu jau turi ,dirbk tautai, o ne šaikom ir turėsi ne tik mano balsą.

Ezys Pikasui2014-02-14 19:12

Pavadinai TS LKD santuria partija? Ar pats sugalvojai, ar "dedule" sitaip pasufleravo? Visos Lietuvos nelaime ta jusu partija su visa vadovaujancia grietinele. Tai p.Puteikis santuriai nepaliko tos vagiu parijos. Jeigu dar partija ja galima pavadinti. Kazkoks blogiuku vzbrodas. Ir Pikasas taip pat belaizantis konservams padus. Vel sakysi-kliedesiai! Bet is salies geriau matyti, deja...

to 56. Olegas2014-02-14 19:11

aš seniai ir užmiršau kad egzituoja kažkoks delfi. Nebeskaitau nei delfiaus nei komjaunuolių, nei kitų kumunistinių-globalistinių ruporų. Taupau sveikatą. To linkiu ir jums. Tegu jie rūgsta ir pūva savo vėmaluose. greičiau supus bus gera trąša Lietuvai....

Nebalansuotas2014-02-14 18:56

Politika rimtas dalykas, ypač demokratinė politika,ten maskatuodamas nieko nepadarysi, jei ką ir galima padaryti, tai tik protu, ant ,,Bačkos'', rezultatas trumpalaikis, matyt jam geriau būt ne politiku,o politologu, geresnis varijantas.

Rasa2014-02-14 18:51

p. Puteiki, būkite garbingas ir pripažinkite, kad neturite nei patirties, nei vadovo savybių pretenduoti į Prezidentus. Kad nekiltų daugiau beviltiškai nereikalingų diskusijų, paremkite Gerb. Vaišvilos kandidatūrą, ir jei norite, pasisiūlykite dirbti į pagalbininkų komandą. Nebekurstykite nesantaikos ir tolimesnio antisisteminių jėgų skaldymosi ir rietenų. Garbingai apsispręskite, ko norite- ar reklamos ir posto, kuris tamstai nepasiekiamas, ar dirbti Lietuvai- nesvarbu, kokiose pareigose. Nedelskite atsakyti.

juozas2014-02-14 18:47

viskas ,kas daroma link Tiesos , link geresnio gyvenimo yra priimtina tautai , ir mes tauta dauguma ziurime i jus. Tik neramina Garliava.

Liepa2014-02-14 18:37

Nagli, spaudžiam dešinę. Mums jau seniai neegzistuoja ir konservatorių, ir socdemų, ir liberalų, ir paksiečių bei darbiečių partijos, nes padoriam žmogui nėra ką jose veikti.

Laimis2014-02-14 18:35

Jūs Pikasai tikriausiai nežinote tikros padėties, kad tarp konservatorių narių Puteikis turi didelį palaikymą, taigi todėl jo niekas ir nenorėjo išmesti

Pikasui2014-02-14 18:12

O tamsta Pikasai kiek jus komentaru isplatinate???Tikrai daugiau nei N.Puteikis.TIK deja nebelabai kas juos beskaito jusu komentarus.deja.

Pikasas2014-02-14 18:06

Naglis Puteikis pastaruoju metu gal ir pats stebėjosi bendrapartiečių pakantumu. Tekdavo ir man nustebus pripažinti, kad N. Puteikis "VIS DAR TS LKD narys". Nepamenu tokio atvejo, kada paskutinį kartą Seimo narys pritarė TS LKD frakcijos veiksmams, todėl jau senokai de facto Naglis buvo už partijos ribų. Kodėl jis tik dabar apiformino savo santykius? - nežinau. Ėjo jis ta kryptimi ilgokai ir gan nuosekliai. Šis N. Puteikio apsisprendimas gali jį ilgam nustumti į marginalų grupę, kuri dabar telkiasi kovai prieš kandidatę į Prezidento postą Dalią Grybauskaitę. Į tokią grupę patekus, ištrūkti iš jos gali būti sunku, net ir labai panorėjus. Priminsiu dar kai ką. --------------------------------------- RETRO Pikasas 2013-11-30 Naglis Puteikis savo keliais šimtais išplatintų komentarų per dešimtį dienų atrodo labai keistai. Toks pasitikintis populistas, atmiešdamas savo komentarus dar ir nemaža doze demagogijos, turėtų suprasti, kad skaitytojų publika yra labai įvairi. Manau, kad tik nedidelė jos dalis mėgsta “bačkos” politiką. Labai skaudu yra tai, kad savo kalbose N. Puteikis išsako ir prasmingų pastebėjimų, kurie tuoj pat užverčiami neskaniu populizmu. Susidaro įspūdis, kad jis nederina savo pasisakymų su partija, kuriai priklauso. Gal jis mano esantis kur kas protingesnis už visus partinius kolegas? Jei taip, tai, manau, jis giliai klysta. ------------------------------------------- RETRO 2009 metų sausio mėnuo Nustebino Naglio Puteikio populizmas. Jei politikas praranda logiškas sąsajas su realybe, tai tokie siūlymai vadintini ” politikanstva” . Kiekviena partija turi ieškoti, kaip pakelti savo įvaizdį rinkėjų tarpe. Tačiau perdėtas populizmas turi tik momentinę sėkmės garantiją. Vėliau jis gali susilaukti kur kas didesnių smūgių. Jau kam kam, o p. Nagliui būtų buvę padoru atsistoti į pasisakančiųjų eilutės galą. Jei partija buvo santūri ir jo nepašalino iš narių, kai to gal net reikėjo, tai nebūtina dabar ieškoti galimybių…

37komentarui2014-02-14 18:05

Ir dabar Draos kelio partija palaikys per kitus rinkimu... aisku tik mastantys... neuzzombinti zmones... butu dauguma Drasos kelio nariu seime ,butu pamazu zingsnis po zingsnio link teisingumo ,link tvarkos... Balsai nukoseti buvo///emigrantu ... pareiske ,kad tuscios balsadiezesw ir balsavo jei ir buvo kazkike tu balsu uz koncervus... jo jo del koncervatoriu emigrantai isvyko ir puls dar balsuoti matai uz juos... o ,kad balsadiezes buvo su kaupu patys mateme ,kaip tempe dezes isireze... Tai kam buvo paranku ir naudinga ,kad Draso kelio partijos neisrinktu dauguma?

esu principingas2014-02-14 17:58

ir džiaugiuosiu Puteikio pasirinkimu.O TS,seniai man neegzistuoja, kai pagalvoju tokios nesuderinamos partijos; konservatoriai ir liberalai, o eina koja kojon.kas sieja? žinoma , kad pinigai.

59komentarui2014-02-14 17:56

Pritariu jums del Puteikio..tai drasus zmogus ir jo nepastumdys...

56komentarui2014-02-14 17:55

O lietrityje dar didesne...zodzio laisves ner ,kaip ir demokratijos...

suvalkietis2014-02-14 17:54

pirmiausia Vaisvila dar nepareiske ar kandidaduos, ar as kazko nepastebejau? antra Puteikis irgi , trecia man (ir ne tik )priimtina ir Ropes kandidatura,o kas butu jaigu butu variantu yvairiu yra, Puteikio kandidatura patraukli butu del savo charizmos , jis sugebetu ne tik apvaziuoti visa Lietuva bet ir pazadinti zmones ,kiti man priimtini kandidatai abejociau ar tai sugebetu......

57-am2014-02-14 17:49

Taip, čia tik emocijos ir nieko daugiau. Yra tik 2 nesisteminiai kandidatai Rolandas Paulauskas ir Zigmas Vaišvila. Nelipkit ant to pačio grėblio.

man2014-02-14 17:41

atrodo, jog puteikis yra trojos arklys. Galbūt taip ir nėra, tačiau jau aišku, jog už tokį žmogų negalima balsuoti, nes jis vis dar yra koncervatorių gretose. Aiškiai nepasisakė dėl žemės nepardavimo užsieniečiams. Yra rizika, o rizikos aš nemėgstu ir jau geriau riksiuosi tarp R. Paulausko ir Z. Vaišvilos nei eilinio seimo nario. Žmonės už jį neprabalsuos ir tuo labiau nesupras, jog čia tipo nesisteminis. Taip sakant, žmonės, atmeskit bet kokius variantus, kurie jums bent kiek atrodo įtartini, o Puteikis atrodo įtartinas. Faktas kaip blynas. Baikit balsuoti emocijomis, kurias taip bando užkelti delfi propagandistai. Galvokit šaltai, o šaltas pasirinkimas šiuo momentu yra Z. Vaišvila/R. Paulauskas.

Olegas2014-02-14 17:35

DELFI, TINKLAPYJE KOMENTARUOSE JUODA CENZŪRA...

Tinkas2014-02-14 17:33

Senai taip reikejo padaryti. Galetu jis ir i prezidentus kandidatuoti, butu rimtas kandidatas.

romas2014-02-14 17:32

Niekas geriau rusams nepasitarnavo, kaip koncervatoriai, suskaldydami Lietuvos visuomenę, supriešinant į dvi stovyklas. Įtampa palaikoma, neatskant visuomenei į jai rūpimus klausimus. Didesnės žalos valstybės raidai, nesugalvosi.

Nagliui Puteikiui2014-02-14 17:28

Būkite pasiruošęs viskam, kas Lietuvos politiniame gyvenime blogiausio - purvui, melui, patyčioms, kolionėms, dezinformacijai, provokacijoms, išdavystėms, pasmerkimui, kaltinimams, šmeižtui, linčiavimui, grąsinimams, ignoravimui, susidorojimui etc.

44-am2014-02-14 17:14

tai kad jis išrinktas vienmandatėje, žmonės išrinko, o ne Kubiliaus malone jis seime.

DANAS UK.2014-02-14 17:14

Saunuolis Nagli,senai reikejo palikt sita susmirdusia,degradavusia,banditu,ir pyderu partija,TAU TEN NE VIETA,visada buvai zeminamas qubilo parazito,Sekmes ,dabar tavimi daug kas pasitikes,tame tarpe ,ir musu seima!Tu musu PREZIDENTAS!Sekmes atlaikyt ,srutu pylima,is konservu prasmirdeliu.

Nagli,būk atsargus.2014-02-14 17:13

Gal reiktų tave ir pasaugoti.Pakviesk,ateisime.Prašyk pagalbos ir tarkis su žmonėmis,tik tai išves Lietuvą į gerbiamų šalių sąrašą.Ir padarys gerbiama paprastų eilinių.

Marmonas2014-02-14 17:08

Tai bent atrakcija diedukams ir bobutems.Kandidatu vis daugeja ir butinai norisi kazkuri pagirti arba pakritikuoti.Suprakaitave komentatoriai mala niekus ir renka ta kandidata,kuris grazesni straipsni arba fraze pasakys.Nejaugi nesuprantate,kad prezidentu negali buti pilypas is kanapiu.Maza kas kalbama viesoje erdveje,tai dar nereiskia kad zodziai atitinka darbus.

Pritariu2014-02-14 17:04

Šaunuolis N.Puteikis, jog palieka šį neaiškų susilydžiusį oligarchų monolitą. Aš jį palikau jau po 2000 metų Mažeikių aferos, nes nuo pradžių pas juos pabuvojus pasimatė kas tai per žmonės. Tai netikrieji patriotai, o pseudopatriotai ir dar neaiški jų kryptis. Dviveidžiai, cinikai ir gobšuoliai.

TORONTAS2014-02-14 17:02

Ačiū, gerb. Puteiki, už sąžiningumą.

Jules2014-02-14 16:57

Manau, kad esi praradęs atmintį žmogelis, nes kai Lietuvos konservatorių partija suskilo į tris partijas po 1996 metų svaiginančios pergalės rinkimuose į LR Seimą - jie neišėjo iš Seimo. Gal žinai kodėl?

Už Puteikį...2014-02-14 16:55

LABAI AČIŪ UŽ TIESOS PASAKYMĄ APIE ,,LOVIO" PARTIJAS IR NOMENKLATŪRINĘ SANTVARKĄ.., UŽ DRĄSĄ GINANT VIEŠUS INTERESUS, UŽ BUVIMĄ SU TAUTA ESMINIAIS KLAUSIMAIS.. REMČIAU TOKIOM GARBINGO IR NUOSEKLAUS ŽMOGAUS KANDIDATAVIMĄ Į PREZIDENTUS...

gytis2014-02-14 16:52

kubilas teisus, tuomet reikia ir is seimo išstoti...

> Žinoma2014-02-14 16:45

Ko jūs vis tą trintuką Vaišvilą keliate kaip š... ant šakių. Aferistas, karjeristas. Jei turite pasakyti ką gero paklausysiu, bet aš nieko neradau. Kur buvo dingęs bent 15 metų? Ką veikė? Dabar, kaip ir Balsys, užsinorėjo į seimą. O jūs visi tik katučių plojate ir džiaugiatės eiliniu karjeristu

zz2014-02-14 16:44

Norite, kad būtų iškeltas vienas ir tikras kandidatas,bet juk turite suprasti,kad tuoj pat ant jo pasipils neigiami komentarai, nesvarbu koks jis bebūtų. Kai tik Vaišvila kels savo kandidatūrą - sistemos sergėtojai rašys apie jį blogybes išsijuosę, mėtys užkratą "netikiu" visiems, taip kaip kiaulių marą užnešė, gal galvojate, kad netyčia? Tai, ką norėtumėt žinoti apie Puteikį - seniai paaiškinta tiems, kas atidžiau skaito. Vieno geriausio kandidato komentatoriai negali išrinkti! Tik jie patys gali susitarti ir nutarti. Tie, kurie nuėjo nebandę kalbėtis, pasiuntė mums blogą ženklą.

stasys2014-02-14 16:42

Nagli kvaila šokti pagal svetima dudelę tik todėl, kad laikas ir situacija palankus išėjimui. Subrendusio politiko poelgiai neturėtų kvepėti žalių šienu.

Darijus2014-02-14 16:35

O kada mulkiai nustos Vadą rinkti pagal nuotrauką? Ar kas skaitė bent minimalias programines tezes, o ne politinius šūkius?

pensininkas2014-02-14 16:34

Pritariu 34 ir 37 komentarams.

Šiuo2014-02-14 16:34

metu Tėvynės Sąjunga dirba ypatingai susitelkusi ir puikiai,jeigu tamsta negali dirbti kolekyve ,tai sprendimas pasitraukti labai logiškas.

Mix - 33-am komentatoriui2014-02-14 16:28

Sutinku su Jūsų išsakytomis įžvalgomis. Pirmoji mano mintis, reaguojant į N. Puteikio pareiškimą, taip pat buvo tokia kaip Jūsų. Ar ne tas pat buvo su Drąsos kelio partija? Visi džiaugėsi, palaikė, o kas išėjo - nusivylimas. a. a. Stulpiną, atstūmė, o prisirinko tarnavusių sistemai. Ar jaučiate jų veiklą Lietuvos labui? Taip ir dabar einama tuo pačiu keliu. Tinkamesnio kandidato kaip Z. Vaišvila nematau. Tai visapusiškas kandidatas. N. Puteikis drąsus, nebijo pasakyti savo nuomonės, aš taip pat panašaus charakterio, tačiau to neužtenka Prezidentui. Darbiniai ryšiai suvesdavo su N. Puteikiu, todėl aš įsitikinusi, kad jis netinka į Prezidentus, bet tai nereiškia, kad jis blogas Lietuvos pilietis. Tik keista, kad jis pareiškimą parašė, kai rinkimai jau čia pat. Klaustukų daug.

Jonas2014-02-14 16:26

Labai gaila ,kad toks žmogus palieka partiją. Tikrai jaučiu,kad skauda širdį. Bet dar reikėjo Nagliui suburti daugiau bendraminčių ir stengtis pasukti partiją tiesesne kryptimi. Partija pradėjo ne ta kryptimi eiti jau nuo Garliavos įvykių.Teisingai prof. pasakė-stovėjo po medžiu.Gaila, kad prarandam aršius kovotojus už teisingumą, kurio Lietuvoje mažai beliko. Komunistinė nomenklatūra tuoj visus pavers mankūrtais.

34-am2014-02-14 16:08

Kodėl atidėliotas? Puteikis iki paskutinės akimirkos tikėjosi, kad konservatorių partija neprarado paskutinių proto likučių...

Žinoma,2014-02-14 16:05

tai nuoseklus Puteikio žingsnis, nors ir per ilgai atidėliotas, nes daugeliui žmonių tas jo buvimas konservatorių partijoje ir kalbėjimas prieš ją labai jau neskaniai atrodė. Todėl ir dabar aš dar negaliu patikėti jo nuoširdumu. Visgi manau, kad tai gali būti labai gerai apgalvotas jo partijos projektas. Nebalsuočiau už jo kandidatūrą. jei toks patriotas, p. Nagli, prašykit Z. Vaišvilos, kad kandidatuotų ir palaikykit jo kandidatūrą. Va tada patikėsim jūsų nuoširdžiais ketinimais dirbti tautai. Tik Z. Vaišvilą į prezidentus!

to 9. nenustebino, bet...2014-02-14 16:00

Visiškai tiksliai pastebėjote. Aš manau taip pat. Be reikalo čia džiūgaujate. Šitą veiksmą Puteikis galėjo jau seniai padaryti, tačiau nedarė. O ir dėl žemės referendumo jo pozicija iki šiol neaiški. Taigi pastovėjo palūkuriavo nuošalėj dabar ateis susirinks šitų visų džiūgaujančių, manyčiau mūsų bendram rikalui pozityviai nusiteikusių piliečių balsus, ir visi drauge trukšmingai pralaimėsime. Ir tada liks tik nusyvylimo kartėlis. Manau tai labai gudri provokacija... gal būt ir sutarta. Būkim budrūs. Aš sveikinu Puteikį dėl teisingo poelgio, bet tai daryti reikėjo anksčiau ir dėl referendumo reikėjo užimti aiškią poziciją. O dabar jei ir pareikš, kad jis už referendumą laikysiu tai melu.

zz2014-02-14 16:00

Valio!

Nerijus2014-02-14 15:51

Pirmyn Nagli į Prezidentus !!!

Vaidas2014-02-14 15:50

Jau seniai stebėjausi, ką N. Puteikis veikia toje partinėje gaujoje? Sunku pamatuoti, bet man atrodo, kad konservų viršūnėlės net labiau degradavusios negu socdemų.

Kaunietis2014-02-14 15:49

Pagarba Nagliui. Drasus vyras. Sveikinimai nuo viso mūsų darbo kolektyvo.

Darijus2014-02-14 15:44

Varnai: keista, kad neapšaukė rusų agentu. O kur čia dergimas?

...2014-02-14 15:44

šiaip reikia apsijungti. Kitaip bus eiliniai rinkimai. Tiek valstiečiai, tiek nepartiniai, tiek tautininkai turi susiimti ir paminti savo asmeninius kaprizus - kalba eina apie Lietuvos ateitį.

aras2014-02-14 15:42

Pagarba Nagliui uz principinguma. Seniai reikejo palikti laborantisku nusipenejusiu kopustgalviu sutvę.

Donatas2014-02-14 15:42

Spaudžiu dešinę Nagli!

SVEIKINU,2014-02-14 15:41

Tikras vyras,N.Puteikis.Senai reikėjo taip pasielgti. Nagli,jei apsispręsi kandidatuoti į Prezidentus,mano balsas tau - garantuotas.

Mimiras2014-02-14 15:36

Manau, kad inteligentams, visiems mąstantiems piliečiams, visiems judėjimams reikia sutarti ir remti vieną kandidatą prezidento rinkimuose. Tiek Grybauskaitė, tiek Balčytis yra puikūs korumpuotos nomenklatūros atstovai...Jie net nesupranta, kaip Lietuvos žmonės gyvena. Manau, jog puikus kandidatas būtų Puteikis, nes jis mato visų dabartinio Lietuvos gyvenimo problemų visumą...yra teisingas žmogus.

aš - už N.Puteikį2014-02-14 15:36

Manau, kad už N.Puteikį balsuotų labai daug Lietuvos žmonių - didelis ačiū internetui, suteikiančiam, lyginant su televizija, žymiai daugiau galimybių atrasti norimos informacijos. Esu pastebėjęs, kad vos tik interneto žiniatinklyje atsiranda koks straipsnis, kuriame minimas N.Puteikis, dauguma komentarų bei reitingo pliusų yra būtent už šį drąsų ir nepaperkamą žmogų.

varna2014-02-14 15:35

Visokie Nr 9, 15 ,16 yra tikri smegenų plovėjų patarnautojai. Jei tik kas turi nors kiek padorumo, tuoj juos bando apipilti tuo, kuo patys kvepia ir stipriai. Visai nesvarbu argumentai, -svarbu dergti...

Pagarba2014-02-14 15:29

Pagarba

Devintam2014-02-14 15:26

reiktų pramokti rašybos ir tik tada reikšti genialią išmintį. Sėkmės mokyboj.

SVEIKINU2014-02-14 15:11

UŽ PILIETIŠKUMĄ...

Gediminas2014-02-14 15:09

Sekmės N.Puteikiui.Fizinės ir moralinės stiprybės, nes sisteminiai pradės aktyvų juodinimą.

Rungas2014-02-14 15:08

Įtartina jau tai, kad pirmiausia apie tai pirmame puslapyje publikavo DELFIS. Žinant Delfio poziciją darosi aišku, koks to Puteikio žingsnio tikslas.

Darijus2014-02-14 15:07

Pritariu komentarui Nr.9.

Madame Vilniete,2014-02-14 15:06

ar Jūs kartais ne Ehrenburg'o propagandos apdorota? O gal Mechlis'o raštų taip žiauriai paveikta?

taigi2014-02-14 15:06

matau dar vieną pretendentą į prezidentus. Ir ne patį blogiausią. Pagarba.

Kaimo pilosopas2014-02-14 15:04

Jau darosi įdomiau. Kuo greičiau norėčiau susipažinti su konkrečių veiksmų programa, tapus prezidentu.

to laukė Lietuvos žmonės2014-02-14 15:04

Pagaliau N.Puteikis pasielgė principingai, ko Lietuvos žmonės ir vylėsi - kadangi konservatoriai jau kone atvirai propaguoja pro-komunistinio režimo metodus valstybės valdyme.

Sveikinu2014-02-14 15:03

Pagarba Gerb. Nagliui Puteikiui, senai reikėjo mesti tą prasmirdusių konservų dėžę.

nenustebino, bet...2014-02-14 15:02

Jis yra sisteminių projektas ir daugiau nieko. Jis tik tam kad išsklaidytu rinkėju balsus, prastumiant grybauskaitę. O jeigu ir netikėtai jį išrinktu, tai visvien jis dirbtu savo "buvusiems" šeimininkams. Pamąstykit gyliau žmonės.

PAGARBA DORAM IR GARBINGAM ŽMOGUI..2014-02-14 15:02

LABAI AČIŪ PUTEIKIUI UŽ TIESOS PASAKYMĄ APIE ,,LOVIO" PARTIJAS IR NOMENKLATŪRINĘ SANTVARKĄ... UŽ DRĄSĄ GINANT VIEŠUS INTERESUS, UŽ BUVIMĄ SU TAUTA VISAIS ESMINIAIS KLAUSIMAIS.. REMČIAU TOKIOM GARBINGO IR NUOSEKLAUS ŽMOGAUS KANDIDATAVIMĄ Į PREZIDENTUS...

Vilnietei2014-02-14 15:01

O Vilnietei geriausia nueiti pas Kubilių.

lausimai Puteikiui2014-02-14 14:59

Žemės referendumas. Atominė elektrinė. Euras. Prašom- tamstos pozicija.

lkklklk2014-02-14 14:58

su tuo ir sveikinu!

Nora2014-02-14 14:57

Saunuolis p. Puteiki,matosi , kad grupuojasi protingu zmoniu nedidele dalele.Manau ,kad prie jusu jungtis yra nemazai Lietuvoje protingu ir nesavanaudziu zmoniu.Sekmes jums!

pensininkas2014-02-14 14:56

Skystokas prašymas dėl išstojimo. O kaip Hitatči atominė, prieš kurią pasisakė Tauta, kaip litas, žemė ir t.t.

AAA2014-02-14 14:55

Pasakyta visa tiesa apie jau išsigimusią ir diktatūrinę vadovybę. Pagarba N. Puteikiui.

vilnietė2014-02-14 14:54

Žinoma, visiems, kas turi politinių ambicijų, geriau pereiti į gatvės politinių varžybų lygą. Ten įdomiau!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi