Prezidentė Dalia Grybauskaitė ne kartą yra sakiusi, kad į Klaipėdą atplaukus Suskystintų dujų terminalui „Independence“ (vokiškai „Unabhängigkeit“), Lietuva tapo energetiškai nepriklausoma valstybe.

Tačiau tam, kad būtume dar labiau nepriklausomi, reikia padaryti viską – Lietuvos žemėje būtina išgauti ir skalūnų dujas.

Partijos „Tvarka ir teisigumas“ narė, Aplinkos viceministrė Daiva Matonienė informavo, kad pasikeitus skalūnų dujų žvalgybos Lietuvoje teisinei aplinkai bei geopolitinei šalies padėčiai, naujo konkurso sąlygos turėtų būti parengtos iki sausio pabaigos, o naujas konkursas jau gali būti paskelbtas šių metų pavasarį.

„Posėdyje nuspręsta toliau daryti viską pagal planą. Dabar bus rengiamos konkurso sąlygos, remiantis praeitu konkursu, tačiau atsižvelgiant ir padarant tam tikrus pakeitimus pagal pasikeitusį teisinį reglamentavimą,“ – žiniasklaidai sakė D. Matonienė.

Premjeras Algirdas Butkevičius gruodį sakė tikįs, jog konkurse bus norinčių dalyvauti, nes kai kurios JAV bendrovės jau esą išreiškė susidomėjimą.

Seimas gruodžio pradžioje nustatė, kad nuo 2015 metų skalūnų dujų gavyba pirmus trejus metus, bet ne ilgiau kaip iki 2020 metų, bus apmokestinama 1 proc. tarifu.

Dėl sparčiai krintančių kainų apie bankrotą paskelbė nedidelė JAV Teksaso bendrovė „WBH Energy“. Ji trejus metus dirbo skalūnų naftos ir dujų gavybos sektoriuje Šiaurės Teksase, kur valdo 2,5 tūkst. akrų žemės ir 37 gręžinius. Bendrovės įsiskolinimas siekė 50 mln. dolerių, informuoja „Reuters“ . Ši bendrovė gana nedidelė ir, kaip teigia vietos analitikai, jos bankrotas jokiu būdu nereiškia visos pramonės krizės.

Tuo tarpu New York'as dar pernai ėmė ir nusprendė, kad skalūninių dujų gavyba valstijos teritorijoje turi būti uždrausta dėl pavojaus žmonių sveikatai.

Gruodžio 18 d. laidos „Dabar pasaulyje“ (Настоящее Время) video siužetas apie tai, kur pabrėžiama, kad tų žmonių (skirtingai nei Lietuvoje), kurie Amerikoje priešinasi skalūninių dujų gavybai, putinistais niekas nevadina ir kad protestai prieš skalūninių dujų išgavimą yra tikri ir nesupainioti su jokia Rusijos politika.

Žinodami, kad Lietuva už „Nepriklausomybę“ kasdien sumoka 500 000 litų, galėtume manyti, kad skalūnų dujų (nepaisant to, kad dar net nežinome, ar jų apskritai yra) išgavimas padės Lietuvai apmokėti skolas už „Nepriklausomybę“. Tačiau, kiek reikia turėti gelmėse dujų, kad jų išgavimą apmokestinus 1 proc.

kasdieną gautume pusės milijono litų pelną? Nors kita vertus, visai nesvarbu, ar tų dujų yra, ar jų nėra, gausime nors kokį pelną, ar tik pakeisime žemės paskirtį ir bandymų poligonuose turėsime daug laisvų plotų kitoms pramonėms rūšims arba atominių atliekų kapinėms.

Svarbiausia yra tai, kad pasikeitė mūsų geopolitinė padėtis ir šiandieną esame pirmaujanti valstybė visoje Europoje bei pavyzdys JAV. Nuo tiksliai išreikštos mūsų pozicijos priklauso viso pasaulio likimas.

Visas pasaulis žiūri į Lietuvą ir tikisi, kad jos drąsa nulems trečiojo pasaulinio karo galimybės paneigimą. Nes jei mes ištarsime skalūnų dujoms ir amerikiečių firmoms TAIP, tai automatiškai reikš, kad Rusijai mes ištarėme NE.

Nuomodamiesi „Nepriklausomybę“ ir pradėję išgauti skalūnines dujas lietuviai galutinai sužlugdys Rusijos ekonomiką ir privers Putiną gailėtis teroristinių planų, nukreiptų prieš visą Europą. Galiausiai mes tapsime pagrindine valstybe, remiančia Ukrainos siekį integruotis į Europą bei NATO.

Nes galėsime paremti ne tik karine technika, humanitarinėmis siuntomis, nemokamomis medikų paslaugomis, nemokamomis konsultacijomis apie korupcijos pažabojimą, bet ir galėsime tiekti dujas. Gal tuomet premjerui Arsenijui Jeceniukui nebereikės kreiptis pagalbos į Vokietiją ir Ameriką.

Lietuvos resursai, galimybės ir drąsa yra beribiai.

Naujausi

Komentarai (72)

Rikiuoti
plačiau2015-03-08 00:32

apie skalūnų dujų išgavimą sužinosite perskaitę dr. Stasio Bačkaičio straipsnį "Degiosios skalūnų dujos: energetinė palaima ir galimi ekologiniai pavojai". Straipsnis rašytas 2011 m., todėl labai įdomu palyginti, kokie lūkesčiai buvo dėl išteklių Lenkijoje ir kokia realybė.

lol2015-01-16 18:32

prie tokių naftos/dujų kainų pačioj amerikoj firmos užsidarinėja. Ateis nebent atkatą pamokėjus...

Zalias vanduo Kijeve tai normalu :)2015-01-13 13:02

youtube.com/watch?v=pXL0ww_J8kc russian.rt.com/article/68721

Vanduo2015-01-12 21:37

ВОДА Вы будете удивлены, узнав, сколько вреда может причинить «простая чистая вода»[14]. Миллионы людей умирают или рискуют здоровьем из-за веществ, содержащихся в воде, которую они пьют. Приведены данные 2004-го года, будем ли мы и дальше увеличивать эти страшные цифры? - 1 800 000 заражённых диареей; 1 200 000 заражённых малярией; 160 миллионов заражённых шистосомозом; 500 миллионов заражённых трахомой; 146 миллионов ослепших; 133 миллионов заражённых кишечными инфекциями; 1 500 000 заражённых гепатитом; 35 миллионов отравлений мышьяком в Бангладеш; 26 миллионов отравлений фторидами в одном только Китае. Получается, что 1 миллиард и 4 с половиной миллиона человек умирают или рискуют здоровьем каждый год из-за «питьевой воды». И потом, в одних только США насчитывается более 300 тысяч мест добычи полезных ископаемых, где используются 300 различных химических веществ, включая бензол, и да, вы правильно догадались, эти «полезные» канцерогены в настоящее время просачиваются в артезианские подземные воды. И это уже не говоря о таких странах, как Австралия. Неудивительно, что государственная комиссия по пищевым продуктам и лекарствам в США (FDA USA) повысила предельные «допустимые уровни» содержания канцерогенов в воде, которую мы пьём, и в воздухе, которым мы дышим. Довольно удивительно, что мы пока не светимся в темноте. Совпадение?

Manau2015-01-12 00:47

kad Butke toks pat vagis , kaip ir Kubilius- vagia is nacionalizuoto Snoro šimtais milijonu litu! Dar ir otkatus is Kuperio gauna!

Darius IevaiLotai2015-01-11 18:44

Suraskit du skirtumus tarp jusu 50, 53 komentaru ? As jau nesneku apie argumentuota atsakyma. Sekmes lavinant balsa, bet prota duotu daugiau naudos. Su pagarba.

Klemas2015-01-11 18:22

''58. faktas kaip ant delno" komentatoriui. Čiulpk barbarisus-neužsikėsi ŽIV.

IevaLota Ekspertams2015-01-11 17:54

Tai, kad joks negieda nepadaro jūsų melodijos tinkamos. Baigiau.

to 632015-01-11 17:10

o koks portalas teisinga melodija gieda?

IevaLota Ekspertams2015-01-11 17:02

Aha, reiškia užkliudžiau jautrią vietą. Dar kartą pasikartosiu - jūsų kiauksėjimas kol kas lieka tik kiauksėjimu, absoliučiai niekas į jį nereaguoja. Rašot rašot rašot rašot rašot, o kaip darė valdžia ką nori, taip ir daro. Kaip nuo žąsies vanduo tas jūsų kiauksėjimas. tai gal kita melodija laikas pradėt kiauksėti?

Markas Aurelijus -> 582015-01-11 16:55

Gal galėtumėte glaustai paaiškinti, kokiu būdu ir kiek daug (apytiksliai) Lietuvos žmonės praturtės, leidus užsienio kompanijoms išgauti skalūnų dujas Lietuvoje, jas apmokestinus 1% gamtos išteklių mokesčio tarifu, galiosiančiu iki 2020 metų? Kaip Jus manote, kodėl Niujorko valstijos valdžia nenori, kad praturtėtu šios valstijos žmonės? - - - - - Lietuvoje labai trūksta Yoko Ono ir Julian Lennono, kurių gerai girdimi balsai padėtu ponui Butkeviciui ir panelei Grybauskaitei suprasti vieną labai paprastą dalyką: demokratinėje šalyje, kokia šie paminėti asmenys nuolat įvardija Lietuvą, valdžia iš anksto privalo supažindinti visuomene su savo planais ir argumentuotai įrodyti savo siūlomų projektų naudingumą ir reikalingumą visai valstybei, ir tik po viešų diskusijų gavus visuomenės platų pritarimą šiems planam, pradėtu juos įgyvendinti. Kalba eina apie reikšmingus visai šaliai projektus, tokius kaip AE statyba, skalūnų dujų išgavimas, euro įvedimas... Pagal mūsų valdžios realiai vykdoma politiką, kai valdžia net nesiteikia atsiklausti Lietuvos žmonių nuomonės apie įgyvendinamus sprendimus įtakojančius visų Lietuvos žmonių gyvenimą, mūsų valstybė panaši i monarchiją su vieninteliu demokratijos atributu, rinkimuose prabalsuoti už partinius sąrašus ir asmenys iš tų partinių sąrašų. Tuo demokratija ir baigiasi iki sekančių rinkimų.

Darius > ievaiLotai2015-01-11 16:31

Jus norite kaip knygose, ideti skaiciuka ir straipsnio pabaigoje,- paaiskinima ? Paaiskinti, kad va cia, ironizuojama..... tai gal ir maista uz jus sukramtyti ? Na o cia savikritika ir nesupratimo virsune :"kvaksėjimo pavidale išreikštos, kritikos skleidimu, o imtųsi konkrečių siūlymų.... Jeigu jau drįsti pakelti galvą ir kiauksėti, prisiimk atsakomybę ir kažką nuveikti". Taip, pradziai kas cia kiauksi, net be ironijos ? Kur jusu argumentai ? Vien ekspertu ezistavimas, kaip atsvaro lrytams, delfiams, 15min,- tai jau veikimas, visuomenes informavimas... O jus ka nuveikete be tusciu skanduociu ?

IevaLota2015-01-11 16:15

Ekspertai, jūs kai kada užknisat su savo ironija. Jeigu norite kad jus rimtai vertintų, tai savo tekstuose bent ironijos išvenkite, nes dabar ji atrodo, kad jums svarbiausia. O jei neišeina - tai bent pastabą įrašykite, kad va dabar šiame tekste yra ironizuojama, nes ne kiekvienam protingam dašyla, ką jūs norite pasakyti. Kita vertus, nuo tos kritikos irgi jau sotu, visi žino kad skalūnų gavyba yra gaidys, tai būtų labai malonu, kad tiek daug žinantys kaip jūs neapsiribotų vien tokios, kvaksėjimo pavidale išreikštos, kritikos skleidimu, o imtųsi konkrečių siūlymų, ką daryti. Nes kitokiu atveju, atvažiuos graužikai, privarys toksinų į mūsų vandenis, mūsų pusgalvių valdžia susišluos atkatus, o jūs ir toliau tik kiauksėsite. Jeigu jau drįsti pakelti galvą ir kiauksėti, prisiimk atsakomybę ir kažką nuveikti. Iš jūsų to laukiama.

to 582015-01-11 15:38

as noriu paieskoti duju tamstos kieme,parasyk adresa ir sutikima...

faktas kaip ant delno2015-01-11 14:55

kas nusiteikes pries skalunu dujas, tas nusiteikes pries lietuvos zmoniu turtejima, tas nusiteikes pries lietuvos nepriklausomybe. kremlius neriasi is kailio siekdamas lietuva palikti be skalunu duju. tikiu kad puteikis taps vilniaus meru.

Tomas2015-01-11 14:52

As kategiriskai prieš, kas cia raso tokius straipsnius jiems su galva negerai yra,o kad seimas pas mus lievas tai jau Senai aisq,

Kinai rimtai susikibo su JAV2015-01-11 14:37

odnako.org/blogs/shvatka-kitaya-s-ssha-startovala-o-pervom-boe-protivnikov-nikaraguanskogo-kanala-s-policiey/

Artas2015-01-11 14:37

Panasu kad viktoras koncervu siknalaizys.

Viktoras2015-01-11 14:30

Expertai Eu. matyt ruselių portalas ir jų pinigai

ateitis2015-01-11 14:16

Prezidentė Lietuvą valdys ar parc... .. dar 4m. ,o skalūnų dujų išgavimas ,kurio atsisakė net didžiuliai amerikiečių regionai,mūsų mažai šaleliai,mums ir mūsų vaikų vaikams bus gyvenimo katastrofa. Visokiausi gyvenime bandymai vyksta su did. apsidraudimu. Kur amerikonų verslininkai siekiantys sau pelno, gali daryti badymus ir kaip apsidrausti be žiaurių pasekmių , saujos didumo šalelėje,kai kiekvienoje žemės pėdoje gyvena žmonės? Ar protui aptemus nuo godumo mūsų "elitas" mirus ruošiasi tais doleriais-eurais sau kelią iki kapo ir kapo duobę iškloti?

povilas2015-01-11 14:10

Tarkim ,jeigu nuo skalunu chemijos uzsikres pozeminiai vandens ezerai, virsutiniai vandens ezerai, upes, upeliai kur tariamai zuvys plaukios aukstyn pilvais , o vandens augalai aukstyn saknimis ,karves isverstais pilvais , o pats vanduo bus nebepanasus i vandeni,o gal ir panasus i vandeni tik su chemine koncentracija ir kaimynines valstybes istirs ,kad tai uzkratas is Lietuvos susiijes su skalunu isgavimu , juk tai bus pasaulines bedos ir pasaulines baudos ar jas mokes zmones pasirase po skalunu ivedimu i Lietuva.

aAlgirdas-paprastam2015-01-11 13:59

nauja tema, bet nuomonė paties ta pati -- melagis. Atsiprašau, gerbiamasai noriu patikslinti, kad NUOMONĖ tikrai nėra MELAS. Paties citata yra ne kas kita kaip mokslinio tiriamojo darbo dalis, kurio tikslas pabandyti nustatyti ką gi mes turime Lietuvos žemelėje. Tokio tipo darbas - tai informacija vadovams (galvojantiems) ar tikslinga tas žemės dovanas pradėti naudoti. Labai tiksliai paties paklausė komentatorius - tai ar pats UŽ skalūninių dujų PRAMONINĮ gavima ar NE. Sakykime aš KATEGORIŠKAI PRIEŠ, nes turima informacija sako - tai pavojinga Lietuvos vandenims, o vanduo (švarus) GYVYBĖS ŠALTINIS.

to bim2015-01-11 13:58

kaip tai isliks tokia pat??? ,, Vyriausybės vadovas pabrėžė, jog SGD terminalas leis Lietuvai išsivaduoti iš Rusijos gamtinių dujų milžino „Gazprom“ įtakos, o dujos atpigs 30 proc.''tai kaaa apgavo niekingas kirminas ?!

bim2015-01-11 13:46

Dujas pirkom iš gazpromo brangiausiai Europoje, dabar pasistatėm dujų terminala, ne nusipirkom o išsinuomavom dujovežį už pasakiškai aukšta kaina, o dujų kaina liks tokia pat, dar paguodžia kad nekils. Tai kas čia ta košę, mums visiems žalinga verda ??? Ei, landsbergyyy su kišenine grybauskaite.

bim2015-01-11 13:37

Nu parazitai visvien stumia, nes parsidavę amerikiečiams. Už tautos išdavima ir pardavima rūbus juostelėmis ir langus kvadratėliais iki gyvos galvos.

uz SVARIA Lietuva2015-01-11 13:00

velniu gauja siekia uztersti musu dirvozemi ir vandeni,kad kiekvienas musu gurksnis ir kasnis butu priklausomas nuo tu isgamu.

Jai isgausime2015-01-11 11:55

skalunus,tai busime priklausomi nuo Rusijos pirkdami vandieni.Tas ant to iseis!

joo,2015-01-11 11:35

paskaitykit respublika apie Konstitucija geras str

norm2015-01-11 01:35

Viskas normalu ir kaip sviestu patepta.Skaitykit SIONO IŠMINČIŲ PROTOKOLAI Parašyta 1897 metų Sionistų suvažiavime.

Tiesa2015-01-11 00:54

95 proc Lietuvos gyventoju yra protiskai atsilike del to jie balsuos uz valdzia kuri yra tik kolonijos priziuretojai. Valdzia yra tokia pat protiskai atsilikusi taciau uz tai kad jie priziuri kolonija, gali savivaliauti ir tenkinti savo troskimus. Juk nera nei vieno normalaus argumento kodel tu skalunu reiketu ieskoti, o radus isgauti. Darbo vietu bus? Tai tada mes galim bet ka daryti svarbu kad uz darba pinigus moketu? Skalunai Lietuvoj nebus isgaunami nebent tik del to kad niekam neapsimokes cia terliotis - per smulkus objektas.

www2015-01-11 00:48

Greitai su tokia trumparegiška politika žemė virs negyvenama planeta...O mūsų valdžiai tūpi tik šiandien pinigus į kišenę įsidėti...tikri zombiai

pop2015-01-11 00:20

kai priklausomuma pasikeisit. ar tikrai pigiau ipirksit? bet kai savos zemes turtus leisit kitiem knaisiot tai jau nepriklausomybe tikra bus nuo visko..tik skolas liks moketi

A.BUTKEVIČIUI2015-01-11 00:13

Ar ir jūs maitinatežės Snoro otkatais, kad tylite, kaip žuvys? Kodėl laikote šią aferistę A.Mažintienę Indėlių draudimo fondo vadovės pareigose, matyt ir ministeriui Finansų patinka ši poniutė, arba tada ministeris - tūpas?!

> 28. ooo2015-01-10 23:15

JAV skalūninių dujų gavybos vietose gyvenantiems žmonėms ir jų gyvūnams geriamas vanduo pristatomas cisternuose.

Prietaisas2015-01-10 23:08

Butkė yra tūpybės įsikūnijimas.

Ceslovas2015-01-10 22:55

Gerbemi lietuviai, kiek dar ilgai balsuosit uz valdzioj esancius idiotus ir ju partines gaujas?

Skalūnų dujos nieko tokio2015-01-10 21:53

Jei apšiks vandenį, tai vienas iš Bilderbergo klubo narių Bill Gates jau siūlo gerti vandenį pagamintą iš šūdo. Ale, atvirai tyčiojasi, iš pradžių vandeni užteršia, o paskiau siūlo biznį kaip jį išvalyti. Deja, susintetinti ir pagaminti gali ką tik nori, bet natūralų vandenį gamina tik gamta.

V.Ladas- Paprastas 192015-01-10 21:48

Nesupratau paties pozicijos. Ar pats už skalūnų dujų paieškas Lietuvoje?

Gražus2015-01-10 21:03

Anegdotas

kas2015-01-10 20:43

kas dar myli Butkevičių?

leiskime mazūroniams2015-01-10 20:42

tėvui ir sūnui pasireikšti ieškant skalūninių dujų, atidirbti šefronui už suteiktą "pasitikėjimo kreditą".

wiwi2015-01-10 20:26

Nezinau zmones turi eit y gatves ir demonstruot, nesvarbu ka kas sneka. Nes tik jie ir bis musu salies heros

Meilė2015-01-10 20:24

Kas dar myli Paksą?

auris2015-01-10 20:15

dujas atiduotume praktiskai uz dyka,pasekmes pasilikdami sau!!!

oooo2015-01-10 20:02

kaip bus su geriamo vandens pristatymu zmonems i uzterstus rajonus ir gyvenvietes. Juk is ciaupo ar sulinuku naudot nebegales. Ar vadovai veltui pristatines ta geriama vandeni ir koki kieki vienam zmogui. O kaip su buitiniu vandeniu reikalingu seimai kiekviena diena . Tu atsakymu neteko mums dar nei girdeti nei skaityti. Dekojame is anksto vadams ir tarnautojams uz issamu atsakyma.

wiwi2015-01-10 19:52

Nezinau ka pasakyt..... Gaila man musu salies

Paprastas> 19 info2015-01-10 19:46

O tu melagis: „Вся западная часть Л. и прилегающая акватория Балтийского моря перспективны на нефть и газ; промышленная кембрийская нефть открыта в 1968 (Шюпаряйское месторождение). В районе Каунаса на глубине 150—250 м залегают мощные пласты пермских ангидритов; на С. -З. имеются цементные известняки (Карпенайскос месторождение). К верхнему девону приурочены доломиты, используемые для производства щебня, к неогеновым отложениям — стекольные пески высокого качества (Аникщяйское месторождение). С антропогеновыми отложениями связаны месторождения глин, песчано-гравийной смеси и строит. песков. Многочисленны залежи торфа; имеются месторождения мела, гипса, проявления железистой и редкоземельной минерализации в кристаллическом фундаменте, титано-циркониевые россыпи на побережье Балтики. Встречается янтарь. В глубоких горизонтах — рассолы, промышленные (иодобромные, борные) и термальные воды; выходы минеральных вод девонского и пермского возрастов, на базе которых работают курорты.“ h t t p : //bse. sci-lib. com/ article 070793 . html

Seniokas2015-01-10 19:42

Ar gręžiniams naudos Lietuvos vandenį ar atsiskraidins iš JAV ??? Kiek kainuos sunaudotas Lietuvos vandens kubas amerikiečiams, lietuviškomis kainomis ar ,,amerikoniškomis " kainomis ??? Jeigu nupirks vandenį, tai tegul chemikalais užterštą vandenį kariniais lėktuvais parsigabena į Ameriką.

BUK2015-01-10 19:40

russian.rt.com/article/64740

pinigai atima prota2015-01-10 19:35

ar yra Lietuvoj daktaru?!skubiai reikalinga pagalba grybauskaitei ir butkeviciui.

o2015-01-10 19:32

ar aplinkos apsaugos ministrės Daiva Matonienės giminės yra teisėsaugininkai, advokatai tyrinys pavardę Matonis ?

?2015-01-10 19:21

Parašykit kiek reikia vienam grežiniui vandens, kokie chekikalai bus pilami į tą vandenį ir kur bus dedamas chemiklais užterštas vanduo? Kodėl skalūninių dujų gavybos teritorijos yra šalia Nemuno?

i n f o2015-01-10 19:09

Projektą „Independence“ įgyvendino Norvegijos įmonė „Hoegh LNG“. Įmonės akcininkai užslaptinti. Valdžia sukčiauja.

i n f o2015-01-10 18:51

Dar okupantas rusas Lietuvoje ieškojo skalūninių dujų. Nerado ir pasimetė

to2015-01-10 18:50

Kaip galėjo žmonės būti,tokiais runkeliais ir išrinkti tokią prezidentę,kaip gaila taip žlugdomos LIetuvos.

EE2015-01-10 18:50

Tikrai,kad esame pirmaujanti valstybe europoje koju buciavimo kitiems srityje.

ZEMAICIAI2015-01-10 18:16

uz tyra vandeni. Musu pagarba ir pavyzdys Zygaiciu bendruomene

Dzūkija > 13.2015-01-10 18:07

Referendumas viską būtų sustatęs į savo vietas...Gal dabar žmonės supras,kodėl išdavikai taip priešinosi ir darė viską,kad jį sužlugdytų...

Valio!!!2015-01-10 18:06

Durnių laivas su Grybauskaitės palaiminimu atplaukė spalio 27d., už dieną jo stovėjimo mes mokame 500 tūkst. litų per dieną - už 76 d. jau sumokėjome 38,0 milijonų litų. Valio!!! Kiek iš tos sumos atsiplovė sau per ofšorus lansberginiai, kubiliniai ir grybauskiniai valdžiažmogiai??? Ruoškite plačiau pinigines prastuoliai, varguoliai ir runkeliai!!!

rasi2015-01-10 18:02

apie gamtos , zemes sunaikinima isgaunant skalunines dujas neturi buti nei kalbu , nei minciu , nei kazkam uzdirbti milijardus nei svajoniu , taskas . sventa lietuvos zmoniu zeme yra nelieciama .lietuvos kvepianti zeme , gamta tai prabangi dovana seneliu , tevu , proseneliu ir nieeekas neturi teises i ja kesintis . nesutersta zeme turi buti dovanojama sekancioms kartoms .

Lietus2015-01-10 17:47

Texaso valstijoje per paskutini menesi ivyko 17 zemes drebejimu. Is viso per metus ju buvo uzregistruota 67. Pazymima,kad anksciau sioje valstijoje to niekad nera buve. Mokslininkai galu gale buvo priversti pripazinti,jog tai tiesiogine skalunu grezimo pasekme. Ar pagalvoja musu isminciai,kas nutiks su Ignalinos atomine,jei prades drebeti zeme Lietuvoje? Jau nekalbant apie senos statybos daugiabuciu ranjonus tame paciame Vilniuje,kur isminciu susitelkimas didziausias? Na,o jei rusai nusprestu pakariauti,tai uzteks tik pora boksteliu nukirsti ir paleisti nuodinga skysti ir metano dujas i laisve. Sekmes i sminciams ir viceministrei raudonuju zibintu kvartalo makijazu.

to-asd2015-01-10 16:29

buvo rašyta ,kad nuomuojama ne išperkamuoju būdu.

to 6.2015-01-10 16:17

Seime apkaltos nebus, nes jie visi bendrininkai. Galimas tik referendumo inicijavimas.

Antanas Kaunietis2015-01-10 16:07

Tyras vanduo ar skalūnų angliavandeniliai Vyriausybės vykdomas agresyvių skalūnų išgavimo technologijų ir korporacijų kvietimas į šalį yra niekuo nepateisinamas. Siekiamybė išgauti skalūnines dujas ar skalūninę naftą tiesiogiai susijusi su neišvengiama ekologine katastrofa – giliųjų sūraus vandens klodų ir paviršinio geriamojo vandens APNUODIJIMU. Iki šiol planetoje nėra tokio regiono, kuriame išgaunant skalūnines dujas nebūtų didėjęs seisminis aktyvumas, nebūtų NEGRĮŽTAMAI užteršti vandenys ir sumaitotas kraštovaizdis. Žinant, kad jau dabar stinga gėlo vandens visoje planetoje, o vienos didžiausių gėlo vandens atsargų yra Lietuvos gelmėse, akivaizdu, jog vyriausybės veiksmai lengvabūdiškai arba nusikalstamai nukreipti į tai, kad šios žmonijai gyvybiškai būtinos NATŪRALIOS tyro vandens atsargos būtų sunaikintos. Tyras vanduo Lietuvos gelmėse – rytdienos planetos žmonių auksas.

melskimes uz butkeviciu2015-01-10 15:52

nes jis nezino ka daro..,,Premjeras Algirdas Butkevičius gruodį sakė tikįs, jog konkurse bus norinčių dalyvauti, nes kai kurios JAV bendrovės jau esą išreiškė susidomėjimą.''

to 32015-01-10 15:49

to laivo nuoma-idijotizmo virsune,o skalunu duju ieskojimas Lietuvoje-virs idijotizmo.

kada apkalta2015-01-10 15:44

kada apkalta Grybauskaitei?

Dzūkija2015-01-10 15:43

NE...

toSS2015-01-10 15:42

o cia tas s... tai grybauskaite ar pats ?

asd2015-01-10 15:34

ai tai geriau buvo neturet duju terminalo ? PS ta kaina kuria mes mokame yra ir pastatymo kaina. Norvegija brangi salis. Tas laivas pastatytas pagal norvegu brezinius ir projektus. uz laivo statyba sumokejo norvegai i prieki o dabar pagal sutarti mes is ju ta laiva nuomojames isperkamuoju budu. Klausiu dar karta. ar tikrai mum geriau tokokio laivo neturet ?

jonas2015-01-10 15:29

Kadangi dujos pasaulyje pinga, musu valstybes vadovai turetu paskaiciuoti ar is vis uzsiimti uolenu plesymu del skalunu gavybos ivedant neistirta cheminiu medziagu konsistencija i zeme, ar yra kitu budu israstu pasaulyje daug saugesniu , kaip fotovoltaikai juk zemes ju statymui tikrai pakanka , kaip vejo jegainiu statymas ,zemes taip pat pakanka , karsto vandens isgavimo is zemes gelmiu , manau vakaru valstybes jau turi, belieka Lietuvos vadovams tik susipazinti su naujausiomis technologijomis ir jas sekmingai idiegti Lietuvoje,tada Lietuva bus moderni , zalia ir ekologiska

SS2015-01-10 15:19

pasaulis be lietuvos,kaip tuoletas be šūdo :)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi