ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
AntimafijaPedofilija

Vienas šios kadencijos Seimo narys dalyvavo pasitarime, kuriame buvo tariamasi dėl žudynių, tačiau apie tai žinantys prokurorai iki šiol tyli(164)

Vienas šios kadencijos Seimo narys dalyvavo pokalbyje, kai buvo tariamasi nužudyti buvusį Kauno apygardos teismo pirmininką Albertą Milinį.

Taip atrodė velionio D. Kedžio perlaužta koja, kai jis, pasak lrytas.lt ir prokuratūros, parėjęs iš Ispanijos, kurioje slapstėsi, numirė Kauno marių pakrantėje uždusęs žolės lapu ir skrandžio turiniu su degtinės buteliu rankoje pilnu vandens.
Taip atrodė velionio D. Kedžio perlaužta koja, kai jis, pasak lrytas.lt ir prokuratūros, parėjęs iš Ispanijos, kurioje slapstėsi, numirė Kauno marių pakrantėje uždusęs žolės lapu ir skrandžio turiniu su degtinės buteliu rankoje pilnu vandens.

Taip atrodė velionio D. Kedžio perlaužta koja, kai jis, pasak lrytas.lt ir prokuratūros, su brauningu kišenėje parėjęs iš Ispanijos, kurioje slapstėsi, numirė Kauno marių pakrantėje uždusęs žolės lapu ir skrandžio turiniu su degtinės buteliu rankoje pilnu vandens.

„Lietuvos rytas“ ir toliau lipa ant kulnų pedofilijos ir žudynių istorijos organizatoriams. Naujausioje publikacijoje „N.Venckienę mirtinai įbaugino slapti įrašai“, žurnalistai paskelbė kaip niekada skandalingus faktus. ekspertai.eu

  • ••••

Dienraščių lyderis sužinojo, „kas paskatino tariamos pedofilijos skandalo kurstytoją Neringą Venckienę palikti vyrą, namus, Seimą ir sprukti į užsienį“.

„Tai ji padarė sužinojusi, kad daugiau kaip metus buvo slapta klausomasi jos pokalbių“, – skelbia portalas lrytas.lt .

Lrytas.lt taip pat informavo, kad „vienas šios kadencijos Seimo narys dalyvavo pokalbyje, kai buvo tariamasi nužudyti buvusį Kauno apygardos teismo, kuriame anksčiau teisėja dirbo ir N. Venckienė, pirmininką Albertą Milinį“.

Būtent toks pokalbis, pasak lrytas.lt , vyko Garliavoje 2010-aisiais, „o jo įrašą dabar galima aptikti Generalinės prokuratūros seife“.

Lrytas.lt informuoja, kad kiti įrašai gulintys prokuratūros seife galutinai paneigia N.Venckienės ir jos brolio Drąsiaus Kedžio sukurptą pedofilijos mitą.

Portalas paskelbė, kad N. Venckienės ir jos aplinkos elgesys „labai priminė nusikalstamų gaujų veiklą ir struktūrą, o lemiamas žodis priklausydavo pačiai N. Venckienei ir jos tetai Audronei Skučienei“.

Būtent tai „Lietuvos ryto“ žurnalistams atvirai papasakojo vienas su šiuo tyrimu susijęs pareigūnas, nenorėjęs atskleisti savo pavardės ir pareigų.

Pasak lrytas.lt , slapta daryti įrašai galutinai griauna mitą, kad veikė gerai organizuotas pedofilijos klanas, kurio nariai neva išnaudojo mažametę D. Kedžio ir L. Stankūnaitės dukterį.

Naujausioje „Lietuvos ryto“ publikacijoje atskleidžiamos šiurpios detalės, kaip mergaitės artimieji be paliovos mokė ją, kaip atpažinti tariamus pedofilus, ką reikia kalbėti, kitų nepadorių dalykų.

Visą lrytas.lt publikaciją skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (164)

Rikiuoti
Klaikuma2014-05-27 03:14

Koks psichinis ligonis gali rezisuot tokius scenarijus??? Metus klausosi pokalbiu, is kuriu neva paaiskeja rezonansiniu zudyniu uzsakove ir jai lyg niekur nieko leidziama dingti is akiracio. Ir be abejo, teiseja atvirai telefonu pasakoja apie suplanuotas zudynes. Tokiu scenariju autorius butina nedelsiant izoliuoti kaip keliancius gresme visuomenei.

to 1642014-04-06 15:50

Kur tą garbingumą matai? Jokia garbinga šeima nešmeiš žmonių, nemokins vaiko pasakoti šlykštynių, nežudys žmonių

gydytoja2014-04-06 02:57

niekada netylėsiu ir neleisiu dergti ir šmeižti garbingos šeimos. jau vien perskaičius a. a. Drąsiaus K. teismo ekspertizės aktą medikui tampa aišku, kad tai sufalsifikuota, bet įrodymų yra ir kitokių. Viską žino tyrimą atlikę ekspertai. Tiesos neužgniaušite, melagiai. Ir mes sulauksime dienos, kada bus teisiami visi šioje byloje dirbantys šmeižikai ir jiems padėję bei visaip prisidėję prie totalaus kriminalinio melo. To per daug. Ir tai jaučia beveik visa dar mąstanti visuomenė.

jo2014-04-05 19:19

Skaitykite LL

www2014-04-05 10:47

įėjau, paskaitinėjau komentarus, o jergau, atrodo visą psichiatrijos klinika komentuoja :) Gydykitės, nes violetinė psichozė itin pavojinga....

nuo2014-04-05 03:06

kada e.eu parsidavė?

vienintelė tiesa2014-04-05 02:54

NIEKADA NETIKĖJAU, NETIKIU IR NEPATIKĖSIU, KAD PEDOFILIJOS NEBUVO. BUVO! TIKĖJAU, TIKIU IR TIKĖSIU MAŽA MERGAITE. VIENINTELĖ TIESA -MAŽOS MERGAITĖS TIESA!!!

Nina2014-04-03 20:08

Zmones atsibuskit,ketveriu metu vaika galima primokyti taip , kad penkiuose apklausose be sutrikimu pasakytu viska aiskiai ,detaliai paaiskintu , kaip viskas vykdavo.Del vyresnes mergaites,kodel mergaite nelaike ismatu? Kas atsitiko su isange?Kodel ji pasidare trigubai didesne ir kraujojo.?kodel nutylejo gydytojai?!siaubas , o ne Lietuva!

išsisklaidė2014-04-03 18:40

imbierinių sausainių kvapas, prasideda "nauja" versija

Atpildas2014-04-03 17:53

DEIMANTĖS KANČIA užguls visų KALTŲJŲ ŠEIMAS.Karmos tvermės dėsnis galioja.

154 pencininke komentarui2014-04-03 15:22

Pagarba jums.. ,kad daugiau butu mastanciu pencininku Lietuvoj ,galbut ir rinkimai butu visai kitokie. O del tos pedofilijos ,atseit ,kad jos nebuvo ,jie susimove. ,nes visi faktai rodo ,kad buvo ta pedofilija ... nuo pat pradziu slyksciai ir nesamoningai kure ta scenariju. Pagrba N. Venckienei is tikruju ,kad kaip galejo taip gelbejo mergaite Garliavos,bet kur pinigai,ten ir galia. Jie pagrobe vaika is gimtu namu ir nebus jiems ramaus gyvenimo ,kurie sitaip pasielge.

pensininke,2014-04-03 15:18

jus cia nesmeiskite Venckienes ja reikia apdovanuot ,kad iskele tiek negerumu teisesaugoj, kad Lietuvoj nera pedofilijos,o per tai paaukojo savo ramu gyvenima, prarado darba , seima sujasusidorojo ziaurus sakalai

laisve Deimantei!2014-04-03 15:00

siurpus irodymai, kaip buvo susidorota su Kedziu, dabar susidorojama su jo seima, niekur nedings. Tik laiko klausimas, kada visa si sutve su ja dengianciu valstybininku stogu stos pries teisma.

bet2014-04-02 16:13

klausimas yra tik vienas - iš kur laikraštis gavo informaciją ir leidimą ją viešinti? Jei tai melas - teismas. Jei tai slaptų bylų paviešinimas - teismas. Gal jau gana rašinėti nebaudžiamiems. Ar taip įteisinamas visiškas nebaudžiamumas Lietuvoje?

Meluoja2014-04-02 15:30

brudai įsijuosę ir mano, kad apkvailins žmones. Pedofilija buvo, vaikas buvo išnaudojamas ! Nereikia čia tokių nesąmonių, kad vaiką primokė... išmokė ir todėl vaikas taip kalbėjo. Baikite juokinti.

tam 144. to nuomonė2014-04-02 15:18

Na, jūs tai džiaugiatės. Bet tai ne jūsų, o mergaitės gyvenimas. Aš per savo šitiek nugyventų metų pirmą kartą mačiau, kad vaikas taip klyktų, išnešamas į laisvę. Kodėl tad ji klykė, gal galite pakomentuoti? Sakysite, kad buvo senelių, a. a. tėvo prikalbinta? O jos tėvelis sesers teisėjos prikalbintas net žudyti kelis žmones? Ar jus sugebėtų kas nors prikalbinti taip smarkiai? ne? O tai kodėl manote, kad mergaitę, jos tėvą galima buvo nei iš šio nei išto, kažką prisigalvojus taip įkalbinti? Juk giminėje teisininkai ten, o ne psichiatrai.

DAINIUS2014-03-31 19:15

PEDOFILAI -T.Y. ZURNALISTAI VISAI SUIZULEJO -TAIP ASTUTE?? ISKKRYPELE-GALAS PEDOFILAM JAU NETOLI .IR KAIP TOKIA STERVA TURI TEISE ZMEIZTI KEDZIUS. ATSIKVOSEK STERVA @ASTA???

tas2014-03-31 18:17

ir baisiausia,kad jie laisvėje.Tikimės,kad venckienės klanas sunyks,ir įkalčiai bus pateikti ir kaltieji pasodinti.

as2014-03-31 18:07

PAGAL GIRTUOKELES ZURNALIUGOS ASTOS.K PAISTALUS JEIGU GYVENT ,SKUCIENE ,KEDZIAI SENIEJI JAU PUTU KALEJIME PORA METU, BET JIE KUO RAMIAUSIAI GYVENA LAISVEJE . TAD NESKAITYKIT BRIEDU GIRTUOKLES

kaip2014-03-31 18:02

sake vinokuras, visu pedofilu neisgaudysi, o kad jie buvo stebimi dar sovietiniais laikais, kaip ir aisku. kaip toli pazenge musu saugumas verbuodamas tokius zmones, tapo aiskiau. turime suprasti, kad tai valstybines reiksmes paslaptys, kurios galetu buti atskleistos tik po totalios valstybes pertvarkos

142komentarui2014-03-31 17:16

Gal tamsta neturi vaiku/? O siaip manau ,kad patrolinai ir tiek./o uz mergaite Garliavos ,jei jai kas nutiks visvien veliau teks kai kam atsakyti...laiko klausimas..aisku jei ji gyva isvis?

to nuomonė2014-03-31 16:29

ir man ši diena buvo šventė,nors aš nepriklausau pedofilų klanui,nesu valdžioje.Tai ir aš būsiu paverstas pedofilu.Ir už ką-už tai,kad džiaugiuos,jog mergaitė išlaisvinta.

nuomone2014-03-31 16:09

Buvo internete paviesinta ,kad kai paeme Garliavos mergaite prievartos budu,jie vieni kitus sveikino su pergale.Matyt pirtelese kele sampano taures...pedofilai bujoja zodziu ..jiems ijungta zalia sviesa..manau ,kad dabar vaikuciu lietuvoj dingusiu yra kur ka daugiau...

kada?2014-03-31 15:58

„Pedofilijos nebuvimo“ istorijoje daugiau nei 10 lavonų. Galėjusių padėti prisikasti prie tiesos. O pėdsakų mėtymo specialistai vis kuria pasakas. Kada baigsis šis makabriškas melas?

niekas paneige2014-03-31 15:56

Drąsius Kedys buvo sužalotas dar būdamas gyvas - paskelbė švedų ekspertai. Drąsius Kedys galėjo būti nuskandintas - konstatuoja nepriklausomi tyrėjai. Ilgai laukta ekspertizės išvada patvirtina, kad Drasius Kedys galėjo būti prievarta girdomas alkoholiu, jam leidžiami vaistai, o vėliau nuskandintas, imituojant savaiminį užspringimą. Išvados, kurių niekas paneigti nebegali. Ką dar pasakys prokurorai?

tiesa2014-03-31 15:20

Tas faktas,kad eiliniai cekistiniai=gebelsiniai kliedesiai apie Neringa, eilini karta “isniro” sudrycio srutose,manau,pasako viska…. Tiek apie sios rasliavos autoriu,tiek apie paskleistu kliedesiu “turini”,kuris sudrityje niekada nebuvo pakiles auksciau kanalizacijos vamzdzio lygio. Is principo neskaitau panasiu cekistiniu opusu ir skaityti,tuo labjau aptarineti,-nesiruosiu. Jeigu eilini karta balsuosime uz burokeviciute,tiesa sioje,manau,abieju mergaiciu prazudymo,nekalbant apie desimtis nuzudytuju, ”byloje”,vargu ar kada nors besuzinosime. Cekistai moka saugoti savo kruvinas paslaptis…. Likimas suteike dar viena,panasu,paskutini sansa…. Ar pasinaudosime juo,stai kur klausimas. Mus islaisvinti gali tiktai TIESA.

Pasakos naivuoliams2014-03-31 15:07

Pedofilijos nebuvo ,nebuvo nebuvo sako teis4saugos maitvanagiai.Bet 8 lavonai tai yra-jie niekur nedingo.Nu labai daug lavonų gerbiamieji-tiek daug net Banana Lituana Komjaunimo Tiesai.

Žmonės2014-03-31 14:55

jau metus laiko reikalauja TIESOS, o jos "ekscelencija" visą tą laiką tyli. O gal čia jos koziris? Įsivaizduokim, kad prieš pat rinkimus ji ima ir pasako VISĄ TIESĄ (apie abi Mergaites, apie savo melus, išvardina jos skiriamų žudikų pavardes ir pan.). Tokia kalba sukrėstų Tautą. Po to ji laimėtų visus įmanomus rinkimus, o jos vardas aukso raidėmis amžinai spindėtų Lietuvos istorijoje.

tai2014-03-31 14:10

venckienės klanas.Ji tai gerai apie jį žino.Dėl jo galybės ir ji pati dar nenubausta.

klanas stumia buldozeri2014-03-31 13:57

jau vien tas faktas, kad ziauriai nukankintas zmogus su visais kankinimo pozymias buvo "kompetetingos" komisijos pripazintas "netycia uzspringusiu", pasako viska- klanas naikina bet kokius liudytojus, jau nekalbant apie nukentejusius, kurie jau nuzudyti, paslepti, isvezti arba priversti begti saugant savo gyvybe.

pasirodo,2014-03-31 13:40

kriminalistai dirbo.Nekvaili.Nereikia nurašyti.Ti visa bėda,kad bijoma nubausti kūrėjus

Ale2014-03-31 13:35

Dieve, atleisk jiems, jie nežino ką daro... ir apšviesk mūsų protus.

stasys2014-03-31 12:56

ir dar ..reikia skirti kur gyvo žmogaus sulaužyta koja ,..o kur rasto po kiek laiko galimai skenduolio.

stasys2014-03-31 12:55

liūdna.. kai matai kiek žmonių įsipainiojo į tus tinklus ir kaip sunkai sekasi Jiems iš jų išbristi. Tame plane ekspertai galėtų pasitarnauti visuomenei ir padėti tai daliai pasiklydusių, paaiškinant kur šios istorijoje baigiasi kriminalas ir kur prasideda politika...tikroji žiniasklaida nebijo prisiimti atsakomybės,..už jos išviešintos informacijos visuomenei pasekmes.

127 melagiui2014-03-31 04:34

Meluoji. Nuotraukoje nesimato jokių pjūvių. Neringa padarė plastinę operaciją? Stebuklas- žaizda lavonui sugijo be randų. Apsikvailinai. Žiauriai susimovei, padare.

123komentarui2014-03-31 04:13

O tu sizofrenike ar viska jau parasei?pedofilai bujoja ne tik lietrityje ,bet ir cia ...

oi to 1262014-03-31 04:10

Baik čia kliedėti tuparikas, nuotrauka daryta po ekspertizės, kai nusikaltėlių gauja savo trūpą namo parsigabeno ir mol savo ekspertizę atliko - pakvietę didžią specialistę ekologę Gajauskaitę ir dar didesnius ekspertus - abu gorius :D

uij 124tam padarui2014-03-31 03:28

Nuotrauka daryta per lavono atpažinimą. Kaulas "paimtas" po to, darant skrodimą. Išsišokai tikėdamasis padaryti stiprų įspūdį? "Padarei".:)Dabar jau gali bėgti šeimininkams kojas palaižyti. Gausi kaulą.

Hm,2014-03-31 03:00

nera nieko kvailiau, kaip skaityti tokias nesamones. Venckiene su seima-zudikai, bet kazkodel nuzudytas ju seimos narys-D. Kedys. Stankei neiskelta baudziamoji byla ir dar graziau-atiduota mergaite, kuri buvo paimta sturmu. Tokias nesamones galima rasineti tik idiotams, kurie nieko nesupranta ir nesugeba nei skaityti, nei vertinti ivykiu. Dar vis bandoma apgauti zmones. Lietuvoje jau iprasta, kad su siuo pasauliu atsisveikina pries savo nora ,,nereikalingi" klanui zmones: vieni per langus is daugiaauksciu iskrenta, kiti-,,pasikaria" ar netiketai istinka sirdies infarktai. Pedofilijos nera. Pikeliskiu (ir ne vien)prievartautojai laisvi vaiksto, dar ir vadovauja. Zodziu, kosmaras. O kad Venckiene isvaziavo-teisingai padare, negi lauksi,kol susidoros? Gal jau gana auku?!

oi2014-03-31 02:48

beje, dėl to tariamai sulaužytos kojos. Prisiminkit kurmiai bukieji, imtas kaulas planktonui nustatyti. O kodėl kaulas, pasigooglinkit. Jei rašyt mokat, gal vieną kartą gyvenime išmoksi ir skaityt :) Čiau, pacientai :D

oi2014-03-31 02:47

kiek čia šizofrenikų susirinko, tikinčių Venckės sukurta istorija. Bet, panašu, kad jau čia visi ir būsit - dalis pasveiko, dalis tyli, nes patys suprato, kad tapo gaujos nariais per savo durnumą. O dėl to Seimo nario - na, pagalvokit logiškai, koks durnelis patvory nuo pačios pradžios trynėsi ir klykė: jei neisit drąsiaus keliu, eisit po velnių?

121komentarui2014-03-31 02:01

Kokio benamio? Ko trolini cia nesamone? Cia D. Kedzio koja sulauzyta brudu... Ir veidas jo buvo paviesintas internete ... tai baisu ziureti buvo... stanke pacia pirma nuveze prie Drasiaus ... tai ta vista persigandusi galimai ir vykde pedofilu isakymus ,kad mergaite Garliavos isgrobti... Juk viskas buvo viesinama internete .. ir dauguma zmoniu ,kurie masto neapgaus nei straipsniai l. ryte spausdinami uzsakyti ,nei dar kas... ir dar nustate ,kad atseit nesmurtine mirtis buvo D. Kedzio.... tai jei tokia mirtis nesmurtine pedofilams ,tai kokia tada smurtine?

benamio2014-03-31 01:39

Taip ilgai kazkokio benamio koja laiko , isimtu ta nuotrauka pagaliau.

neringavenckiene.com2014-03-31 00:49

PROKURATŪRA RUOŠIASI PAVIEŠINTI SLAPTUS ĮRAŠUS? 03/29/2014 1 Comment Picturelrytas.lt A.Karaliūnas - slaptų video įrašų specialistas Prokuratūros koridoriuose jau senai kalbama, jog propagandinio dienraščio “Lietuvos rytas” ir internetinio portalo lrytas.lt vienas iš darbuotojų galimai demonstravo nuogą klyną Vilniuje prie Katedros. Tokie dienraščio “Lietuvos rytas” ir internetinio portalo lrytas. lt darbuotojo veiksmai tikriausiai niekieno nenustebintų. Tokiu būdu siekti populiarumo minėtam dienraščiui ir portalui nėra naujiena. Prieš porą metų lrytas. lt vadovavęs Rimvydas Valatka vaidino pagrobtą požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Deja, Valatkos spektaklis neatnešė populiarumo, neišsaugojo ir darbo vietos Valatkai. Tą kartą R. Valatkai pasisekė - išvengė baudžiamosios atsakomybės už žinomai melagingą specialiųjų tarnybų iškvietimą. Galimai šį kartą populiarumo siekta kitaip. “Lietuvos rytas” propagandistas A.Karaliūnas save vadina slaptų įrašų specialistu, tačiau neužsimena apie šį galimai esamą video įrašą, kuris atneštų panašaus populiarumo kaip tam užsieniečiui gėjų parado metu, išvertusiam klyną prie Katedros žmonių akivaizdoje. Kalbama, jog video įraše matomas asmuo yra su barzda. Galimai A.Karaliūną mirtinai įbaugino slapti video įrašai, nes jis taip pat yra su barzda. Kaip kalbama, klyną išvertęs asmuo vėliau apsigalvojo ir reikalavo neviešinti įrašo, tačiau jo darbdavys dėl populiarumo tikriausiai laukia šeštadienio, tikintis padidėjusio dienraščio pirkimo. Kalbama, jog dėl A.Karaliūno straipsnių apie slaptus video įrašus ruošiamasi kreiptis į prokuratūrą ir slaptus įrašus aprašančiam veikėjui prašyti paskirti psichiatrijos ekspertizę. Būtų labai įdomu išgirsti pedofilo brolį M.Žalimą ar jo sugyventinę apnakvydinusios M.Milinienės komentarą. Deja, su M.Miliniene susisiekti nepavyko. Kalbama, kad šiuo metu ji su dukra išvykusios į Holivudą. komsomolke.lt

Juozapas ---Liepai2014-03-30 23:54

Nebaudžiamumas tvirkina. Absoliutus nebaudžiamumas tvirkina absoliučiai. Visą šią bjaurią košę verda Ponia. Antra jos kadencija bus katastrofa Lietuvai. Ar galima kažką pakeisti? Galima. Viskas priklauso kaip rinkimuose balsuos mūsų duobkasiai- "brangūslietuvosžmonės". Mano prognozės be iliuzijų. Bet teorinis šansas visada yra.

114komentarui2014-03-30 23:49

Neapsimesk kvailiu...o gal toks ir esi?

114komentarui2014-03-30 23:48

N

Kuo žiauresnis melas2014-03-30 23:15

tuo labiau juo tikima , ar ne prokurorai?

Liepa-Juozapui2014-03-30 22:43

...Taip viską aiškiai išdėstėt, kad nei bėgt,nei rėkt, nei"Vajėzau" šaukt...// Juozapai, daugelis LT gyventojų nesuvokia, kad šalyje gali vykti tokie baisūs dalykai...// Nėra jokių garantijų, kad toks,protu nesuvokiamas, scenarijus nepasikartos vėl...

jomajo!2014-03-30 22:36

naxer ta lavono koja cia idejo? taigi raso apie venckienes planus nuzudyti Alberta Milini, o rodo lavono koja? pas vencku reiketu paklaust kas ta koja taip suvare kedukui.

Letas Palmaitis to 912014-03-30 22:13

Nemanau, kad, kaip sakote, ""šventoji mamytė" ir jos sėbrai bei remėjai gali keršyti Mergaitei už atskleistą tiesą". Net daugiau: jei kalbate apie Stankūnaitę, įtariu, kad nei jos, nei Deimantės jau nebėra tarp gyvųjų. Į tą klausimą privalo atsakyti ponia. Jei ji to nedaro, arba pateikia nerišlius atsakymus, ji turi būti išbraukta iš kandidatų sąrašo. Kitaip rinkimai yra amoralūs, nes renkamas kažkoks gaujos "pachanas", bet ne prezidentas: nėra pasaulyje šalių, kur prezidentas diskredituotų savo paties instituciją viešai pareikšdamas tuščią "prezidento žodį", pražudantį savo šalies pilietį (net nekalbėkime, kad vaiką), o paskui net nebandydamas atitaisyti situacijos arba bent paaiškinti tautai, kaip tai galėjo įvykti.

Koks siaubas!2014-03-30 21:39

Lietuvoje ir lietuviai nieko nesiskiria nuo Sicilijos ir jos mafijozų. Laimei ten veikia teisėsauga, o pas mus patys juos palaiko, bent aukštesnieji. O ką vargšai eiliniai gali nuveikti? jei ką ir atranda, greit apramina ir viskas tylu ramu... O žudynės toliau tęsiamos.

To 109 jaučiu kad...2014-03-30 21:34

Koks logiškas ir išsamus komentaras. Mano nuojauta taip pat visa laiką kužda, jog Venskienės tikriausiai jau nebėra, kaip tuomet, kuomet ieškojo Kedžio - jaučiau, jog jis nusikaltėlių rankose, tik buvo klausimas kurių? Pedofilinė mafija galinga, kada vadovauja prokuratūra ir teisėtvarka.

zmonems2014-03-30 20:12

Prokuratura ruosiasi paviesinti slaptus irasus?/neringavenckiene com/.

jaučiu kad2014-03-30 18:58

Tiesą žino ir rašo komentatorius 53. Juozapas (2014-03-29 18:37:49) (84. 15. 178. 137) Parašė: Atmetus pedo-analytikų ir jiems prijaučiančių "liaudies balso" imitatorių sapaliones, pabandykime blaiviai ir praktiškai įvertinti kas vyksta. 1. "Rašinėlio" pasirodymo laikas ir bendras įvykių konteksto fonas: Prezidentiniai rinkimai, Ponios reitingų svyravimai ir smukimo žemyn tendencijos, pavojingo kandidato-konkurento (N. P. ) egzistavimas, Ukrainos krizės triukšmas, "nepasitenkinimo" gen. prokuratūra ir vėezdė kontora piarinis triukšmelis. Įvykiai atrodo nevisi susiję, bet ... Neskubėkite daryti išvadų. Susiję. 2. Metai laiko, kaip N. Venckienė dingo. Per tą laiką neatsirado nei vieno, akcentuoju -neivieno nepaneigiamo įrodymo, kad: N. Venckienė yra amerikoje, kad N. Venckienė yra nepagrobta bei laikoma įkalinta, galų gale nėra nei vieno įrodymo, kad N. Venckienė yra aplamai gyva. Grubiai sumaketuotos foto falšivkės kurias kaip taisyklė pateikia tik išimtinai lietrydžio "skaitytojai" tikrai joks neįrodymas. Ne įrodymai ir DKP vado de facto vasiliauckučio patikinimai. Daug daugiau yra įtarimų dėl V. V. kontoriškai trojaniškos misijos toje partijoje. Visiškai neįtikina Venckaus "spaudos konferencija" su vasiliausko perdėta priežiūra, neįtikina ir ""turto perrašymai, nei "skyrybos" nes Kontora turi pakankamai pakabintų notarų kurie gali "įforminti" viską ko Kontora paprašo. Berniukas -štai kur raktas į Venckų, Kedžių giminės neadekvatų elgesį po Neringos dingimo. Jeigu vaikas yra grobikų įkaitas, artimieji viešumoje šnekės tai kas liepiama. Visokie nežinia kieno rašyti "laiškai iš Razlivo", nežinia kieno sukurpti atseit Neringos V. vardu pateikinėjami įstatymų "projektai, nežinia kieno Neringos vardu pildoma facebooko paskyra atrodo gana apgailėtinai, nes tokie "įrodymų pliūpsniai" viešumon išmetami tik epizodiškai, kad būtų palaikomas "pabėgimo į Ameriką" versijos mitas et cet. Visiškai nepaaiškinams faktas ir nėra jokių įtikinamų paaiškinimų, kodėl "N. V." jeigu ji gyva-sveika rašinėdama įstatymų projektėlius, buvo visiškai abejinga Deimantės išvežimui į "užsienio Imbierinę Šalį" visiems laikams, Neringa nerodė jokio balso kuomet buvo bandyta pasikėsinti į tėvų gyvybę imituojant auto įvykį ir pan.? Manau, kad lig šiol buvo vykdoma nuosekli dezinformacinė kampanija siekiant plačiosioms liaudies masėms įsriegti į smegenis N. Venckienės kaip Kraugerės Mafijos Motinos ir žudynių organizatorės įvaizdį. Kam ir kokiu tikslu toks įvaizdis yra kuriamas? Atsakymas labai logiškas- pridengti tikruosius nusikaltėlius ir numarinti bylą palaidojant visuomenės perdėtą aktyvumą. Kaip tas nepatogus ažiotažas galėtų užtilti? Atsakymas vienas - jeigu pavyktų įrodyti, kad Venckienė yra ne auka o nusikaltėlė. O kokiu būdu tai galima "įrodyti"? ATSAKYMAS YRA TIK VIENAS nes BŪDAS YRA TIK VIENAS. Tai įmanoma tik tuomet, jeigu Venckienė negyva ir pati negali apsiginti ir įrodyti savo nekaltumo. Tik tuomet prokurorai, saugumiečiai kartu su nepamainomais paliuliais bei žalimais gali netrukdomi džiaustyti visuomenei ant ausų makaronus, (tipo "įrodymus"). Juozapo išvada: laukim lavono "visiškai atsitiktinio ir natūralaus suradimo Amerikoje". Techninis paaiškinimas kaip lavonai surandami amerikose: laurinkaus jurgelevičiaus dabašinsko and Co chebrytė savo laiku padarė "paslaugėlę" jankiams su tuo "niekaip nesurandamu" CŽV kalėjimu antaviliuose. Tuomet niekas netikrino CŽV lėktuvų avežamo "bagažo". Paslauga už paslaugą. Turim du "Spartanus", atsiras ir kam nepatikrinti "diplomatinio" pašto bagažo. Vienžo, laukiam nabašnyko. Tiksliau nabašnykės. Žiauru? Žiauru. Bet, ką aš galiu padaryti. Venckienė gyva nepasirodys. Garantuoju. Tai būtų visiškai nelogiška.

Kritikas Pikčiurna2014-03-30 18:23

Klasikinis detektyvinių istorijų aiškinimo klausimas - kam buvo naudingos visos tos žudynės? Ko siekė ir ką išlošė Drąsius Kedys? Ko siekė gerbiama ir gerai vertinama civilinių bylų teisėja bei jos šeima ir jų pusę palaikę jautrūs bei taikūs Lietuvos žmonės? Kam prireikė daugiau kaip vienuolikos lavonų ir "ištrinta" mergaitės atmintis? O ką tokia versija laimi lryto veikėjai ir jų bendrapartiečiai bei teisininkų gildija, kurių įtakingi veikėjai dar nuo sovietinių laikų mėgo "paišdykauti" pirtyse ir vaikų namuose? Atsakymai, manau, yra kiekvienam aiškūs. Ir jokių bevalių ar lrytą atstovaujančių prokurorų "nutekinimai" akivaizdžios tiesos nepaskandins. Viskas galėtų aiškėti po sėkmingų Prezidento rinkimų ir, laimei, tai nėra lryto valioje...

idomiausia,2014-03-30 17:20

kad kazkas nuleidineja slapta info ir mieks nekontroliuoja.kokiu budu miliniene gauna informacija ir gali ja skelbti viesai.manau ta informacija yra nepatikima,todel ir laisvai nuleidinejama,juk uz netikra informacija atsakomybe nenumatyta,o paslaptis yra issaugota.vsio zakonno...

Stasys2014-03-30 17:03

Manau, kad už to slepiasi ne vien tik pedofilija, o gal ir pelningas vaikų pornografijos, prekyba žmonėmis, ypač vaikais iš vaikų prieglaudos ir kiti baisūs nusikaltimai. O kas stoja prieš tą baisią mafijinę jėgą yra "tankais" traiškomi, pasitelkiant net liūdnai pagarsėjusią "komsomolkę" ir kitas nupirktas priemones. Tiesiog baisu!

Ar supratote?2014-03-30 16:48

Leidžia suprasti ,kad Milinina dabar yra GP archyvarė ypatingai slaptoms byloms.

Mąstykime protingai2014-03-30 16:39

Kam tai NAUDINGA? Kodėl neištirtos Furmos ir Naruškės žmogžudystės iki šiol? Kur stabdis?

to 97.2014-03-30 16:31

Būtent . Visiškai Jums pritariu. Lygiai kaip po Šimašiaus, dar jam būnant ministru, patyliukais inicijuotos pataisos apie asmens tapatybės pakeitimą atsirado galimybė "legaliai" pradanginti nežinioje vaiką. O vardan ko, jei pedofilija - išsigalvojimas? Ir kam buvo reikalingas tas išsigalvojimas? Ar Žalimo pasakų scenaristai dar nesugalvojo priežasties?

Sara2014-03-30 16:26

Visi supranta, kas yra kas, bet yra "nenustojančių fantazuot"- juk už tai pinigus moka. Net ir tie, kam "nepatinka" Venckienė, suvokia, kad D.Kedys buvo žiauriai nužudytas ir mergaitė - tvirkinta. Bet kodėl "neskiest nesąmonių", jei tai "kodinės" mintys, priskiriančios prie lietuviškojo "elito"

negali būti2014-03-30 16:03

nes man viena boba "vienakė" sakė, kad Venskienė organizavo pasikėsinimą į Romos Popiežių. Netikit. Tikrai, tikrai.

nuomone2014-03-30 15:35

Ponai,Ekspertai,rasot,rasot ir nusirasot... na kam tokias nesamones tirazuoti?N.Venckiene ''sukurpe'' pedofilija,bet pamirstama mergaite,koks jos vaidmuo?Okodel ta vargsa vaika taip stengesi paimt ir izuoliuot? Gi liudininke ir dar nekvaila.O jei Neringa nebutu isvykusi jai butu tas pats,kaip ir broliui.Sveikatos,sekmes Neringa.

Skirtumai.2014-03-30 15:25

Tokių rašliavų periodinis pasirodymas byloja apie visiškai supuvusius tokių rašliavų užsakovus ir jų platintojus, apie supuvusią ir pedofiliniu kremu pradvisusią teisėsaugą ir, apskritai, apie degradavusią valdžią, kuriai nerūpi visuomenė, iš kurios tyčiojasi nusikaltėliai, matydami, kad ciniškai iš jos tyčiojasi ta pati valdžia. Kuo skiriasi mūsų demokratija nuo Putino "demokratijos". Suprantama, kad tik ciniškesne mūsiške demagogija, daugiau niekuo...

V2014-03-30 15:20

Kam Jūs perspausdinant "komsomolkos"paistalus?

Pirmiausia2014-03-30 15:13

praeitą savaitę seimas priima prezidentūros teikiamą įstatymą dėl žurnalistų šaltinio apsaugos, po to jau seka Lryto minėtas straipsnis, kai autorius nenurodomas.

to 952014-03-30 14:43

Aš visa laika esu tos nuomonės, kad Venskienė negalėjo pabėgti, Tai tolygu masnyti, kad priešininkas yra ištizęs

pakankamai logiškai:2014-03-30 13:45

53. Juozapas (2014-03-29 18:37:49) (84.15.178.137) Parašė: Atmetus pedo-analytikų ir jiems prijaučiančių "liaudies balso" imitatorių sapaliones, pabandykime blaiviai ir praktiškai įvertinti kas vyksta. 1. "Rašinėlio" pasirodymo laikas ir bendras įvykių konteksto fonas: Prezidentiniai rinkimai, Ponios reitingų svyravimai ir smukimo žemyn tendencijos, pavojingo kandidato-konkurento (N. P. ) egzistavimas, Ukrainos krizės triukšmas, "nepasitenkinimo" gen. prokuratūra ir vėezdė kontora piarinis triukšmelis. Įvykiai atrodo nevisi susiję, bet ... Neskubėkite daryti išvadų. Susiję. 2. Metai laiko, kaip N. Venckienė dingo. Per tą laiką neatsirado nei vieno, akcentuoju -neivieno nepaneigiamo įrodymo, kad: N. Venckienė yra amerikoje, kad N. Venckienė yra nepagrobta bei laikoma įkalinta, galų gale nėra nei vieno įrodymo, kad N. Venckienė yra aplamai gyva. Grubiai sumaketuotos foto falšivkės kurias kaip taisyklė pateikia tik išimtinai lietrydžio "skaitytojai" tikrai joks neįrodymas. Ne įrodymai ir DKP vado de facto vasiliauckučio patikinimai. Daug daugiau yra įtarimų dėl V. V. kontoriškai trojaniškos misijos toje partijoje. Visiškai neįtikina Venckaus "spaudos konferencija" su vasiliausko perdėta priežiūra, neįtikina ir ""turto perrašymai, nei "skyrybos" nes Kontora turi pakankamai pakabintų notarų kurie gali "įforminti" viską ko Kontora paprašo. Berniukas -štai kur raktas į Venckų, Kedžių giminės neadekvatų elgesį po Neringos dingimo. Jeigu vaikas yra grobikų įkaitas, artimieji viešumoje šnekės tai kas liepiama. Visokie nežinia kieno rašyti "laiškai iš Razlivo", nežinia kieno sukurpti atseit Neringos V. vardu pateikinėjami įstatymų "projektai, nežinia kieno Neringos vardu pildoma facebooko paskyra atrodo gana apgailėtinai, nes tokie "įrodymų pliūpsniai" viešumon išmetami tik epizodiškai, kad būtų palaikomas "pabėgimo į Ameriką" versijos mitas et cet. Visiškai nepaaiškinams faktas ir nėra jokių įtikinamų paaiškinimų, kodėl "N. V." jeigu ji gyva-sveika rašinėdama įstatymų projektėlius, buvo visiškai abejinga Deimantės išvežimui į "užsienio Imbierinę Šalį" visiems laikams, Neringa nerodė jokio balso kuomet buvo bandyta pasikėsinti į tėvų gyvybę imituojant auto įvykį ir pan.? Manau, kad lig šiol buvo vykdoma nuosekli dezinformacinė kampanija siekiant plačiosioms liaudies masėms įsriegti į smegenis N. Venckienės kaip Kraugerės Mafijos Motinos ir žudynių organizatorės įvaizdį. Kam ir kokiu tikslu toks įvaizdis yra kuriamas? Atsakymas labai logiškas- pridengti tikruosius nusikaltėlius ir numarinti bylą palaidojant visuomenės perdėtą aktyvumą. Kaip tas nepatogus ažiotažas galėtų užtilti? Atsakymas vienas - jeigu pavyktų įrodyti, kad Venckienė yra ne auka o nusikaltėlė. O kokiu būdu tai galima "įrodyti"? ATSAKYMAS YRA TIK VIENAS nes BŪDAS YRA TIK VIENAS. Tai įmanoma tik tuomet, jeigu Venckienė negyva ir pati negali apsiginti ir įrodyti savo nekaltumo. Tik tuomet prokurorai, saugumiečiai kartu su nepamainomais paliuliais bei žalimais gali netrukdomi džiaustyti visuomenei ant ausų makaronus, (tipo "įrodymus"). Juozapo išvada: laukim lavono "visiškai atsitiktinio ir natūralaus suradimo Amerikoje". Techninis paaiškinimas kaip lavonai surandami amerikose: laurinkaus jurgelevičiaus dabašinsko and Co chebrytė savo laiku padarė "paslaugėlę" jankiams su tuo "niekaip nesurandamu" CŽV kalėjimu antaviliuose. Tuomet niekas netikrino CŽV lėktuvų avežamo "bagažo". Paslauga už paslaugą. Turim du "Spartanus", atsiras ir kam nepatikrinti "diplomatinio" pašto bagažo. Vienžo, laukiam nabašnyko. Tiksliau nabašnykės. Žiauru? Žiauru. Bet, ką aš galiu padaryti. Venckienė gyva nepasirodys. Garantuoju. Tai būtų visiškai nelogiška.

V.Ladas-analitinis mastymas-112014-03-30 13:44

Va, šitas "ana-lytinis mąstymas" su "a" be nosinės, pagal mane, ir išduoda lietryčio publikacijos tikslą. N.Puteikis sėkmingai praėjo barjerus, ir turi šansų patekti į antrą turą. Tai kaip čia nepabandyti jį mėšlu apdrabstyti? Ir reitingus nusodinti...Gal koks tikras runkelis ir užkibs..? O kad abi mergaitės patikimai užkapstytos nuo visuomenės, būtent tai ir rodo pedofiliją esant, ir sėkmingai veikiant. Bent kol kas...

arturas2014-03-30 13:43

jei skaitai sudryti tai esi besmegenis asilas

RH2014-03-30 13:31

Lryto redaktoriai,savo skaitytojus laiko besmegeniais gyvuliais..?

Klaipėda2014-03-30 08:48

Ateina mintis į galvą, kad gal ta "šventoji mamytė" ir jos sėbrai bei remėjai gali keršyti Mergaitei už atskleistą tiesą. Gal todėl ji ir niekam nerodoma ir net "ištrinta". O tikėti ta gebelsiška/putiniška "komsomolkės" propogananda, melu, šmeižtu,manau, gali tik nemąstantys. O kad nėra pedofilijos klano su aukštai užšokusiais ištvirkėliais tikrai neišeina patikėti. Be abejo, yra! Tų niekšų visose šalyse yra.

manau2014-03-30 08:33

išaiškės -kas PRIE KO.... manau puikiai žino teisėsauga-KAD KEDYS TIKRAI NE PRIE KO... O KOKIOS BALTOSIOS APYKALLĖS PRIE TO,GREIT IŠAIŠKĖS MANAI.... kai žino ne vienas žmogus,tai jau nebe paslaptis... juk policininkai aiškiai pasakė atėmė prokuratūra,liepė neesikišti...... man baisiausia,kad užsakomieti straipsniai,tokie pat demagogiški,kaip kremliaus tv,ir mokytojai tie patys sovietiniai...... na dėdės su baltom apykaklėm,ir sėdintys labai aukštai,save jau įsivaizdavę,kaip kažkokie karaliukai,pažaidė iš dyko buvimo, nes jau niekas nebeįdomu,kai pinigų pertekę,ir ntarnybose nėra kas veikti,o algą moka..... kada liustracija

Letas Palmaitis 81-am (-ai)2014-03-30 05:44

Gerai, kad netikite lrytu, bet gal geriau čia būtų niekuo netikėti. Imkime, pvz. , tokį neįmanoma dalyką, kad lrytas sako tiesą. Išeina, kad mūsų "teisėtvarkai" viskas jau seniai aišku ir net Venckienės adresas nustatytas. Tik kvailys patikės, kad tokiu atveju negalima per JAV tarnybas pareikšti Venckienei įtarimo ir jos arešto, judėjimo apribojimo arba ekstradicijos į Lietuvą. Tarp lryto eilučių galima suprasti, neva mūsų valstybės teisėtvarkos vyrai nesiryžta taip pasielgti bijodami... kelių banditėlių keršto! Tai jau virš visko! Tačiau ir asilui aišku, kad VSD negali nežinoti, kur yra Venckienė. Vadinas, "teisėtvarkoje" kažkas tikrai įsipainiojęs į šį reikalą, ir labai smarkiai, iki pat viršūnių, kaip kad ir spėliota iš pat pradžių. Kita vertus, atsiprašau p. Venckienės gerbėjų, visi šie dalykai su namais, turtais ir teismais labai jau žemiški ir lietuviški, o čia dar ir krūva lavonų. Todėl būkite ramus (rami), daug panašiau į tiesą, kad vyksta mafijinių klanų kova, o kriminalas gali būti abiejose pusėse. Tai visai natūralu ir suprantama jaunojoje demokratijoje su rusiška dvasia. Ne be reikalo dabar ir "prezidento" rinkimai amoralūs, kai renkamas nežinia kas, tik ne prezidentas (prezidentas nė vienoje normalioje šalyje negali išniekinti savo institucijos, viešai paniekinęs savo žodį dėl vaiko, o po kadencijos vėl būti įrašomas į kandidatus). Taigi visoje pedofilų / kedofilų istorijoje svarbu tik viena: nekalto vaiko sunaikinimas. Mat ne viena Deimantė Lietuvoje, dar daug vaikų galima naikinti. Man, žinoma, tai primena fenikiečių ir kanaaniečių aukas Baalui. Ta prasme su Jumis galima ir sutikti. Tačiau kur dabar nėra baisu? Nebent tikrame kare, kai esi atvirai teisiųjų pusėje Maidano barikaduose arba atakuodamas Sirijos aukštumas. "Nebijokite tų, kurie žudo kūną, bet negali užmušti sielos. Verčiau bijokite to, kuris gali pražudyti ir sielą, ir kūną pragare" (Mt 10, 28).

Letas Palmaitis dėl 87-ojo2014-03-30 05:06

87-asis komentaras palaiko provokaciją, o tai tik patvirtina mano mintį. 82-asis atsakė arčiau tiesos, o gebelsiškos provokacijos esmė ir gali būti - prieš rinkimus linksniuoti Puteikio vardą ryšium su šia nesąmone. Bent jau kelis procentus neapsisprendusių tikrai paveiks. Man visi tie žaidimai įdomus ne dėl rinkimų rezultato, kuris, kaip kalbėjau, nieko nepakeis ir pakeisti negali, bet dėl mūsų "jaunos demokratijos" pažangos vingių.

palmaiti2014-03-30 02:30

jus teisingai ivardijote puteiki su 19 metu stazu koncervuose,

kuku2014-03-30 01:48

kas tą lietuvos rytą skaito? nebent seimo nariai...

Be komentaru...2014-03-30 01:20

....kada baigsis tie purvai....siaubas....

61pencininkei komentarui2014-03-30 00:34

Ka ta Deimante pasakys?Nebejuokinkite ...Ar nematete foto ,kur tarp stankunu paramstyta nufotografuota...ka ji begali padakyti?

NA TRUKSTA ZODZIU VISKAS BAISU2014-03-30 00:30

GERB.NERINGA VENCKIENE STIPRYBES JUMS KUR JUS BEBUTUMETE! TRUKSTA ZODZIU KAS DAROS LIETUVOJ...NEGRYZKITE NIEKADOS I TA BAISIA SALI...KAIP BAISIAI BUVO JUSU BROLIS KANKINAMAS...NU AR JIE ZMONES?

Letui Palmaičiui2014-03-30 00:27

Nors Jūs ir akylas, bet nepastebėjot komsomolkės gudrybės. Sakoma, kad slaptuose pasitarimuose dalyvavo vienas Seimo narys. Seimas dabar privalėtų paduoti į teismą klaikraštį už tai, kad neįvardijus to nario įtarimas krenta ant viso seimo ir ant kiekvieno be išimties rinkto tautos atstovo. Jei ne visas Seimas, tai bent jo etikos ir procedūrų komisija turėtų pradėti tą klausimą aiškintis, nes Seime sėdi nuikaltėlis (anot laikraščio). Bet išeitų visiškas šnypštas. Atsakymas būtų toks, kad laikraštis nieno neprisigalvojo - pasitarimuose iš tikro dalyvavo vienas Seimo narys - N. Venckienė, kuri kol kas ir yra Seimo narė. Jei būtų dalyvavęs dar kitas, tai laikraštis turėtų rašyti, kad pasitarimuose dalyvavo du Seimo nariai. Bet sumanipuliuota taip, kad visi dabar sprendžia rebusą, kas tas Seimo narys? "falšyvkė" bjauri, tikrai gebelsiška.

nuomone2014-03-30 00:26

Neisivaizduoju ,kaip lietuvoj gali gyventi zmones... man kuo toliau tuo baisiau viskas atrodo kas vyksta lietuvoj... kaip pedofilijos byla numarinta ,o ir toliau viskas daroma ,kad Venckiene galutinai suzlugdyti.. Tai dar visa laime ,kad isvaziavo is lietuvos jinai... bet kam ta mergaite Garliavos kisti visur i ta reikala ,,juk vaikas ir taip daug prisikentejo per ta paemima prievartos budu... ka ta mergyte tokio baisaus gyvenime padare ,kad ja reikia teaip sunaikinti.. slusniai,purai visokie gyde .. ar nugyde ??? Nu rimtai baisu viskas toj lietuvoj ... jau ir belike 1,8mlj gyventoju,,,,brrrr baisu

O juk veikia2014-03-30 00:20

Suduosim "Lryto" paistalu per metinį pranešimą. Kas ten dar Ezopo kalba domisi?

Valdas2014-03-30 00:12

pritariu p.Palmaičiui,tuo metu, kada reikalinga vienybė, susitelkimas, lietrytis pajudina šią skaudžią bylą tam kad supriešinti, suskaldyti visuomenę besiginčijant ar taip buvo ar ne. Juk visiems aišku, kad tie šaltiniai iš lubų.

irena2014-03-30 00:05

Kas tas Seimo narys, turbut aisku visiems.Prasides srutu pylimas, cia irgi aisku kodel - rinkimai.Man tai idomiausia, gal net juokingiausia siame opuse tai, kad kriminalistai bijo toliau tirti pedofilijos byla, nes "bijo violetinu".Va cia tai bent.

Kodel2014-03-29 23:45

dar 2010 metais buvo irasyti "siurpus planai"! Kodel ponams miliniams skubiai nebuvo skirta apsauga? Veliau jie apsauga gavo berots tik per teismus. Kodel tuos "siurpius planus" neuzkardino iskart? Kodel "siurpus planus" rezgusiai Venckienei buvo leista patekti i Seima? Kodel "siurpus planai" nebuvo paviesinti rinkejams, nebuvo pateikti kaltinimai? Ar teisetai teisineje valstybeje buvo klausomasi tuometines teisejos? Kodel dabartinis seimo narys/e iki siol darbuojasi be jokios atsakomybes uz darbavimasi "siurpiu planu" bustineje? Kokiu budu irasas-ikaltis,ikiteisminio tyrimo medziaga apie "siurpus planus" is generalines prokuraturos seifo nutekejo i bulvarka? Kas nutekino ikalcius ir kodel, ar istirs? Kodel tie "siurpiu planu" irasai nuo 2010 metu dar ne teisme? Kiek zmoniu nuo 2010 uju zuvo del "siurpiu planu" pragulejimo GP seife? Daugybe kodel. Bet svarbiausias kodel,- kodel zmonems plaunamos smegenys tokiais niekalais ir kodel plaunamos butent dabar?

jp2014-03-29 23:44

Tikėti "komsomolke" tai savęs negerbti. Jie vadovaujasi Gebelso propagandos pagrindiniu principu: šimtą kartų pakartotas melas tampa tiesa. Tegul nepersistengia, visų paversti zombiais nepavyks.

Letas Palmaitis2014-03-29 23:41

Ne tą aptariate, aklieji Ponai! Keista, kad "Ekspertai" apskritai pateikia tokią "solidžią" lryto nuomonę - juk ir taip ji aiški bet kuriuo klausimu: ir Artūras Paulauskas teisingai padarė, kai dar sovietmečiu sustabdė tyrimą įtariant KGB nužudžius kun. Zdebskį, ir Justas Laucius teisingai padarė, kad sustabdė tyrimą įtariant VSD nužudžius V. Pociūną, ir Gatajevai buvo čečėnų nusikaltėliai, ir Kusaitė - tarptautinė teroristė, ir Deimantė ne vienintelė Lietuvos mergaitė, kaip ir ponia sakė. Gana! Ne apie tai lryto atradimai, ne apie Deimantę, Venckienę ir Kedžius, bet tik apie "vieną Seimo narį", kurio populiarumą rinkimuose būtina sužlugdyti. Neabejoju, kad greit "paaiškės", jog šios demokratinės anties tikslas - žlugdyti N. Puteikį.

Gintautas2014-03-29 23:38

O man portalo veikla primena, tą pątį, ką jam primena Venskienės veikla!

Bet ekspertai eu.2014-03-29 23:38

taip pat kelia įtarimą.O susikūrė ant šios bylos bangos.Laikas užimti poziciją.Kur mergaitė?Kodėl paslėpta,jei tai melas?

Tyrėjas2014-03-29 23:24

Kedys paslydo, mat pakrantėj buvo slidaus purvo, ir susilaužė koją. Tada išgėrė, užkando žole ir paspringo. Po to išmetė pistoletą, mėgino praskalauti butelį ir numirė. Tai slapta informacija iš vieno prokurvatūros seifo, su kuria buvo leista susipažinti Lietuvos Ryto žurnalistui.

tik nereikia musu kvailinti2014-03-29 23:09

tikiu Mergaite, tikiu Venskiene, tikiu Kedziais. Bet ne uz ka nepatikesiu "komsomolke", bevaliais, dabasinskais, partinemis nusikalteliu gaujomis seime, ju valdoma teisesauga, VSD ir co.

Marazmas2014-03-29 23:04

Geriausias absurdas, tai trenkti dar didesniu absurdu, tikinčiu visada atsiras.

as2014-03-29 23:00

Man net baisu pagalvoti, ka reikejo iskentet sitam vargsui zmogeliui. Sitos nuotraukos jau buvo publikuotos, ten ir veidass buvo it kitos sudauzytos kuno dalys. O sitie zverys dar varo ant Kedzio. Idomu, kaip jis susilauze sau kojas.

molis2014-03-29 22:49

tai taip ir neatsišaukė stankūnaitės nei vienas kirptas klientas ar sušukuota klientė, kurie sunešė 5k algą

nu2014-03-29 22:25

grybauskaitininkai,reitingai nekyla...

Juozapas 64-tam "šaškininkui"2014-03-29 22:15

Pyksti bukuti? Trukdau piarui? Pyk, pyk... Tik jeigu labai pykina, būk malonus čia nevemti. Vėmimui yra tam tikslui skirtas lietrydžio unitazas.:)

Eilinis2014-03-29 22:03

"Pedophiliamorning" kremo ištekinimas...Poliubomu artėja atomazga...Ir JIE tai jaučia.

58 asiluui2014-03-29 21:59

tu ne juozapas tu iskrypeliu ruporas.

lili2014-03-29 21:47

Prajuokinot,kas autorius-lavastinas ar kuznecinas.Šlykštus melas,bet neaišku kam jie nori smegenis užpudrinti?

arturas2014-03-29 21:46

juk kazkuo reikia uzimti laika likusi iki bylos senaties

pensininke,2014-03-29 21:36

palaukit dar kelis metus DEIMANTEviska pasakys pati,o tada pamatysim kas kalti, o kas ne

Vis tiek neaišku2014-03-29 21:14

Vis tiek neiašku: tai nuo kokio išorinio poveikio buvo išsiplėtusi II mergaitės išangė...

HARIS2014-03-29 21:06

šūdryti nusiramink , nes bylą pedofilų prades tirt ,FTB ,KITAIP SAKANT , FEDERALINIS TYRIMO BIURAS, NES ,KURIS SU PULINIU NENORI ,KAD JI BUT ISTIRTA. SPECELISTŲ IŠVADOS ,MERGAITĖ NELINKUSI MELUOT. AR TEP ,ŽYDROJI ,GRYBOJIEDOVA ,BUROKEVCIAUS ,ŠTABO SŪXA.

Juozapas---petdiesiat šestiorkai2014-03-29 21:06

Nuo bukumo vaistų nėra. Užjaučiu.

teisejai2014-03-29 21:00

nebuna pedofilais

ekspertai2014-03-29 20:57

uzsiima pedofilu ryto reklama.matyt grubauskaites reitingai nekyla,todel vel stengiamasi meluoti ir juodinti venckiene.

aha2014-03-29 20:56

atsimenu, kad ekspertai.eu sakė, kad labai blogai jei pedofilija buvo, bet dar blogiau - jei jos nebuvo. Nes jeigu jos nebuvo - tai labai labai blogai, kad tiek visko buvo po to kai nebuvo. O prezidente čia nei prie ko? Ataskaitoje nieko nesakė?

viskas pohum2014-03-29 20:41

kur Kedzio kojos kaulas ,ar ir cia valstybine paslaptis kaip ir Stankunaites buvimo vieta ,kam prazudete vaika begindami pedofilus ,ir juokas ima ir nervai kai bando itikinti kad pedofilijos nebuvo .tepkit slides atsargai neduok Dieve isaiskes tiesa tada visi neigusieji bus pasodinti i kalejima iki gyvenimo galo.

Juozapas2014-03-29 20:37

Atmetus pedo-analytikų ir jiems prijaučiančių "liaudies balso" imitatorių sapaliones, pabandykime blaiviai ir praktiškai įvertinti kas vyksta. 1. "Rašinėlio" pasirodymo laikas ir bendras įvykių konteksto fonas: Prezidentiniai rinkimai, Ponios reitingų svyravimai ir smukimo žemyn tendencijos, pavojingo kandidato-konkurento (N. P. ) egzistavimas, Ukrainos krizės triukšmas, "nepasitenkinimo" gen. prokuratūra ir vėezdė kontora piarinis triukšmelis. Įvykiai atrodo nevisi susiję, bet ... Neskubėkite daryti išvadų. Susiję. 2. Metai laiko, kaip N. Venckienė dingo. Per tą laiką neatsirado nei vieno, akcentuoju -neivieno nepaneigiamo įrodymo, kad: N. Venckienė yra amerikoje, kad N. Venckienė yra nepagrobta bei laikoma įkalinta, galų gale nėra nei vieno įrodymo, kad N. Venckienė yra aplamai gyva. Grubiai sumaketuotos foto falšivkės kurias kaip taisyklė pateikia tik išimtinai lietrydžio "skaitytojai" tikrai joks neįrodymas. Ne įrodymai ir DKP vado de facto vasiliauckučio patikinimai. Daug daugiau yra įtarimų dėl V. V. kontoriškai trojaniškos misijos toje partijoje. Visiškai neįtikina Venckaus "spaudos konferencija" su vasiliausko perdėta priežiūra, neįtikina ir ""turto perrašymai, nei "skyrybos" nes Kontora turi pakankamai pakabintų notarų kurie gali "įforminti" viską ko Kontora paprašo. Berniukas -štai kur raktas į Venckų, Kedžių giminės neadekvatų elgesį po Neringos dingimo. Jeigu vaikas yra grobikų įkaitas, artimieji viešumoje šnekės tai kas liepiama. Visokie nežinia kieno rašyti "laiškai iš Razlivo", nežinia kieno sukurpti atseit Neringos V. vardu pateikinėjami įstatymų "projektai, nežinia kieno Neringos vardu pildoma facebooko paskyra atrodo gana apgailėtinai, nes tokie "įrodymų pliūpsniai" viešumon išmetami tik epizodiškai, kad būtų palaikomas "pabėgimo į Ameriką" versijos mitas et cet. Visiškai nepaaiškinams faktas ir nėra jokių įtikinamų paaiškinimų, kodėl "N. V." jeigu ji gyva-sveika rašinėdama įstatymų projektėlius, buvo visiškai abejinga Deimantės išvežimui į "užsienio Imbierinę Šalį" visiems laikams, Neringa nerodė jokio balso kuomet buvo bandyta pasikėsinti į tėvų gyvybę imituojant auto įvykį ir pan.? Manau, kad lig šiol buvo vykdoma nuosekli dezinformacinė kampanija siekiant plačiosioms liaudies masėms įsriegti į smegenis N. Venckienės kaip Kraugerės Mafijos Motinos ir žudynių organizatorės įvaizdį. Kam ir kokiu tikslu toks įvaizdis yra kuriamas? Atsakymas labai logiškas- pridengti tikruosius nusikaltėlius ir numarinti bylą palaidojant visuomenės perdėtą aktyvumą. Kaip tas nepatogus ažiotažas galėtų užtilti? Atsakymas vienas - jeigu pavyktų įrodyti, kad Venckienė yra ne auka o nusikaltėlė. O kokiu būdu tai galima "įrodyti"? ATSAKYMAS YRA TIK VIENAS nes BŪDAS YRA TIK VIENAS. Tai įmanoma tik tuomet, jeigu Venckienė negyva ir pati negali apsiginti ir įrodyti savo nekaltumo. Tik tuomet prokurorai, saugumiečiai kartu su nepamainomais paliuliais bei žalimais gali netrukdomi džiaustyti visuomenei ant ausų makaronus, (tipo "įrodymus"). Juozapo išvada: laukim lavono "visiškai atsitiktinio ir natūralaus suradimo Amerikoje". Techninis paaiškinimas kaip lavonai surandami amerikose: laurinkaus jurgelevičiaus dabašinsko and Co chebrytė savo laiku padarė "paslaugėlę" jankiams su tuo "niekaip nesurandamu" CŽV kalėjimu antaviliuose. Tuomet niekas netikrino CŽV lėktuvų avežamo "bagažo". Paslauga už paslaugą. Turim du "Spartanus", atsiras ir kam nepatikrinti "diplomatinio" pašto bagažo. Vienžo, laukiam nabašnyko. Tiksliau nabašnykės. Žiauru? Žiauru. Bet, ką aš galiu padaryti. Venckienė gyva nepasirodys. Garantuoju. Tai būtų visiškai nelogiška.

Klaipėda2014-03-29 20:06

brūdų brudas o ne laikraštis .

Ar tik siap artimi dusia lrytui?2014-03-29 19:49

Ar ekspertai nusprende pareklamuoti lryta?

Jurgis2014-03-29 19:30

Kur dėsis tas "Litreitas ", jei vieną dieną reikės atsakyti už kliauzes? Tai ne tik melas, bet dar kvailai neįtikinamas melas!

Mano nuomone2014-03-29 19:28

Tie kas rašo į buv.'Komjaunimo tiesą',tie yra nusikaltėliai,nes tik tie kas dirbo tuos juodus darbelius ir žino ką pridirbo.O prie Venckienės ir kedžių nelimpa purvas,nors ir kaip stengtumėtės.Man atrodo,kad norima apjuodinti Grybauskaitės konkurentą Puteikį.Mano šeima balsuos už Puteikį,nes kovotoja liežuviu prieš oligarhus nė piršto nepajudino,kad gelbėtų iš maitvanagių mergaitę.

Pikasas2014-03-29 19:09

Visokios tokios paskalos net dėmesio nevertos. Jos labiau panašios į angažuotus kliedesius.

ir vel dainele apie nieka...2014-03-29 19:05

Gal prokuroru seife slypi ir irasas su atsakymu, kodel Venckiene norejo nuzudyti Milini ir Furmanaviciu??? O jei pokalbiu buvo klausomasi, tai kodel nebuvo suimtas Kedys po ivykio??? Ko buvo laukiama? Kodel Kedzio buvo ieskoma ispanijoje, o jo kunas rastas ant Neries kranto, jei visi pasikalbejimai buvo kontroliuojami? Kodel dabar koncentruojamasi vien i tariamus vaiko apmokymus??? Ar todel, kad juos galima rasti "Drasiaus kelio" portale??? Ir vel iskyla klausimu virtine, i kuriuos nera atsakymu... O Lrytas, kai nera ka sklebti, ismeta kokia nors anti, kad vel galetu pakaitinti aistras ir atitraukti liaudi nuo kitu problemu...

Kodel zmogzudziai2014-03-29 18:58

nesuimti? kodel turint info 5 metus, toliau leido zudyti zmones?

idomu2014-03-29 18:55

ką išrtrauks su baltom apykakėm,kas niekino Venskienę,kas žemin profesorę Bloznelytę,aš 100 proc įsitikinusi,kad profesorė kalbėjo tiesą,....ir mergaite tikiu,tik teisėsauga netikiu,tai aiškiai PARODĖ PROKURORO KLIUNKOS DREBANTIS BALSAS IR RANKOS ,-KĄ SLEPIA ,TAIP BAISAUS P[ROKURORAI??????kas tas niekadėjas????

kieno2014-03-29 18:50

Kieno sita koja ir kam tokia nuotrauka reikalinga rodyti .? Gal koki benami nufotografavo .?

to 392014-03-29 18:33

durniau, Puškinas senai miręs.

As net neskaitau l ryto2014-03-29 18:23

Zmogus su tokia koja negalejo niekur eiti. Nei prie svendriu , ai, viskas aisku su tuo l rytu. Gyvuliai jie ir tiek.

tik2014-03-29 18:15

vieninteliai komsomolkos žurnaliugos žino kokiam seife prokuratūroje guli "medžiaga",ir kokiam reikia būti asilui rašynėti tokias nesąmones,dar didesnis kvailys redaktorius,kas gali paneigti,kad ten ne iškrypėliu lizdas,užtenka vien pažiūrėti į Lavastės snuki ir tampa viskas aišku...

skaitykite alke2014-03-29 17:56

Karbauskis traukia Kubiliu teisman

apie kitką2014-03-29 17:51

"Lietuvos rytas" mokinasi iš Kremliaus propagandos,ar atvirkščiai?

arklys kuriam aišku2014-03-29 17:46

papildymas 32-am: Puškinas

Jo2014-03-29 17:43

tai,kaip suprantu,is "slapto prokuroru" seifo pardavinejancius-tiekiancius[?] slaprus,neteisetus irasus[???], pardavejus -tiekejus, jau supakavo?

arklys kuriam aišku2014-03-29 17:41

Teiginiai iš "šaltinių" be pavardžių - grynai Lietuvos ryto stilius, kaip ir restoranas Konstitucijos gatvėje. Šlykštus, suinteresuotas, pigus, niekšiškas šmeižtas 6-ems šimtams beraščių "komentuotojų". Lietuvos rytas žino tik vieną pavardę - N. Venckienės, bet žinome Lryto iškabą - Lavastė, Kuznecova, Pancerovas, ir dar kažkoks Arūnas Karaliūnas, pasiruošęs už varioką pasirašyti po betkuo. Tokio baltumo siūlai net Lrytui - naujiena. Komentuokit, dvėselienos. Komentaras skirtas Lryto (koks) klaidinantis pavadinimas! ) komentoriams, nors jie atbrenda ir čia

Filas2014-03-29 17:38

Viskas butu lyg ir neblogai, bet klaida buvo padaryta, spec.tarnybos vykdydamos isakyma,nelaiku panaikino du svarbius liudininkus, Kedi ir Usa. Tai dabar tas straipsnis ne prie ko. Reiketu kazka itikimesnio sugalvot. Beje jau yra viska zinantis vaikinas, kuris tuoj,tuoj prabils...

uz KEDI2014-03-29 17:34

Prisiminkim is mokyklos laiku,kaip degant namui su gandriukais sudege ir gandras...Mane tai sujaudino,kad verkiau....Stai jums ,zmones,pavyzdys.....ka dar daugiau beturetum komentuot....Tai TIKRO TEVO pavyzdys kaip reik kovot uz savo vaika...Nubauskit tuos i ka Drasius kreipesi,o niekas nereagavo...

info2014-03-29 17:33

tikėti " komsomolka"gali tik tas, kas tris kartus miningitu prasirgo. Beviltiška raštliava , verta nebent Žalimo "kūrybos". Jeigu viskas taip aišku, tai kodėl buvo slepiami Ūso kompiuterio duomenys? O pedofilijos siūlai iš Rygos? Irgi Venckienės darbas? Pagaliau Ūso žūtis ir keistas "kontrolierius" Šimašius, paskutis matęs jį gyvą. Kur bepažiūrėsi , vien balti siūlai. Ir dar labai kvailas argumentas: "Venckienė nežinojo, kad yra sekama", kad jos pokalbių klausomasi - labai jau kvailai skamba. Manau, kad "komsomolkos" rašeiva nenusipelnė jokio honoraro, bet vagia tokia forma jos pinigus ir žlugdo pačią komsomolką.

Vadelių tampymas.2014-03-29 17:28

Publikacijos lryte autoris už ikiteisminio tyrimo medžiagos paviešinimą turi būti baudžiamas. Taip ir būtų, jeigu teisėsauga gintų aukas, o ne nusikaltėlius. Jeigu tai ne ikiteisminio tyrimo medžiaga, tai autorius turi būti baudžiamas už šmeižtą. Bet, deja, taip nebus, nes neturime teisėsaugos. Timpt už vadžių - ir vėl iš pradžių...Tik Prezidentei viskas gerai - teisėsauga dirba be priekaištų, nes jokių veiksmų nėra.

atsakymas 30tam2014-03-29 17:10

Venckus.

sm2014-03-29 17:09

nors komunistrytis pirstu neparode i konkretu seimo nari, kas gali paneigti, kad ne is nusnorintu kapeiku samdomi anallytiniai analizuotojai, tuojaus, aiman, "atspeja" N. Puteiki. Cia vienas komentatorius, pasiules Nagliui iskelt byla tokiems uz smeizta, turbut nelabai supranta, kad komunistryciui tokia byla neliptu, nera subjekto. Anallytiniams gebeciams, kuriems leitenantas per instruktaza kalte ikala i makaules ju smeizta pateikti kaip "nuomone", irgi pagal teises kanonus neikasi. Belieka sveiko proto turintiems zmonems suvokti patiems, ko verti tokie bambaliniu proto bokstu rasineliai ir anallytiku amsintys antrinimai jiems.

zudikas buvo ne Kedys2014-03-29 17:08

Farsas ir nesąmonės,kažkaip per daug sutapimų ir mirčių su liudininkų pašalinimu. Jei Kedys žudė,tai kas jį patį nužudė? maciau pacia pirma ir paskutine laida t. y. pacia pradzia sitos istorijos kai ATA Drasius Kedys pasakojo nuo ko viskas prasidejo dar tuo metu ziniasklaida slepe jo veida, tai pagrindinis jo minimas itariamasis buvo ATA Andrius Usas, apie joki Furmanaviciu net kalbu nebuvo. Tai kodel Kedys "NUSOVE" Furmanaviciu pirma, o ne Usa , juk Usas buvo pagrindinis tvirkintojas, apie kuri pasakojo mergaite.

tai2014-03-29 17:05

Varkala.

Stasys2014-03-29 17:04

As manau, kad a.a. Kedys pries mirti susilauze savo ramkomis koja,paskui paeme lapa, suvalge ir numire.Duok dieve jam dangaus karasyste.

KLAUSIMAS PREZIDENTEI2014-03-29 17:04

Mano žemė brangi Lietuva- priešų draskoma, brolių nualinta...Pasakyk, ar Deimantė gyva, kur Mergaitė šiandieną įkalinta????????????????????????

nuomone2014-03-29 16:59

pokalbis vyko 2010 dabar 2014, man tai truksta logikos visai

vasia2014-03-29 16:49

jei ivyktu stebuklas ir grybauskaites nebeisrinktu; pasibaigtu komjaunimo tiesos pezalai ir su laiku isaisketu visa tiesa sioje tragedijoje.

Tam 11 Analitiniam galimam pedui2014-03-29 16:46

tau jau padai svyla ,nes kai bus isrinktas saziningas prezidentas ,viskas isaiskes ,ane .

gaudy2014-03-29 16:42

11- komentatorius visiškas glušpetris arba tokiu apsimeta. Išmeta tokį info virusą ir tikisi, kad su laiku tai prilips. Na ne visi nuglužėję ir nuzombinti.

11 analitiniam mąstymui2014-03-29 16:36

rusai kalti ir tik rusai....tikriausiai Garliavos mergaitė in Moskau pačiame kremliuje .... Ne, tikriausiai pas Putiną spintoje...Štai klausimas koksai!

Jurga2014-03-29 16:35

Neisgelbesite savo kailio nei vienas kuris prikiso rankas prie mergaites .Zinome ir apie neoficialu Narusevicienes bardeli kuris veike Vilniuje .Daug kas zino ir laukiame kada bus pakeisti korumpuoti prokurorai .

indre2014-03-29 16:32

pritariu 11 komentarui. puteikis vienas is realesniu variantu. nors aisku galejo buti ir ne jis. o kada prokurorai atskleis tiesa visuomenei? manau zudikams seime ne vieta. suprantu kad vagys seime, nes visi vagia. o zudo ne visi. svarbiausia zurnalistai neturi tyleti, teisingai daro lietuvos rytas kad paskelbe sita skandala, zmones turi zinoti tiesa. prezidente savo metineje kalboje kreipesi i visus zurnalistus, lietuvos rytas pirmasis sureagavo.

tūzas rankovėj2014-03-29 16:32

ar nebus ta korta(pavardė) ištraukta prieš pat rinkimus, jei N.P. bus įvertintas kaip grėsminga, galinti laimėti, figūra. Vykdomi paruošiamieji darbai?

to 11. analiniam mastymui2014-03-29 16:31

aga, o Garliavos pradanginta mergaite gal Kremliaus agente, nes kazkoks storpilvis makalavo jai po burnyte kremo fabriku.

Jurga2014-03-29 16:30

Pritariu PILIECIUI kuris parase ,ciulpkit visi ....Jaucia ,kad Puteikis gali buti prezidentu tai visi pedai pasimete ,kad viskas isaiskes ir pradejo pilti purva ant Puteikio . Puteikis juos visus paduos i teisma uz smeizta .

Kur mergaite???2014-03-29 16:28

Jeigu nieko nebuvo,tai kam reikejo paslepti mergaite?Nebekabinekite makaronu,juk niekas jumis netiki!!!!

kokie jie prokurorai2014-03-29 16:25

jei iki db tylėjo...čia Ryto eilinė sapnuotė arba serialas – košmaras... Kur atsidūrė Lietuva? Burtininkų, sapnininkų , žvaigždžiatyrių, žiniuonių, pranašautojų, erkstresensų RATE. Ar išsivaduosime iš šito? Ar jau visam...

Brinkazis2014-03-29 16:19

Kas laukia Mauro, kai jis atliko darbą ir tampa pavojingas užsakovui? "Renaldas Ščiglinskas, kuris turi surinkęs gausybę svarbios informacijos. Jeigu šis žmogus prabiltų, atskleistos informacijos pasekmes sunku net būtų prognozuoti. Tikrai neramu, kad šiam žmogui gali kas nors atsitikti." Lavastė, Kuznecovaitė, Arūnas Karaliūnas...

to 11. analiniam mastymas2014-03-29 16:19

durniau tu, Puteikis nera buves Garliavoje. Jau nuo proto visai nusoko tokie samdyti raseivos

12014-03-29 16:19

Komentaras teisus

analitinis mastymas2014-03-29 16:02

aciu lietuvos ryto zurnalistams kad nebijo skelbti tiesos ir rasyti temomis, kuriu bijo visi kiti. man tik idomu, kas tas seimo narys kuris organizavo zudynes? varkala? nemanau, jis kunigas ir neturetu patirties. gylys? jis turi patirties bet neturi igudziu. puteikis? manau tai arciausiai tiesos, kariavo afganistane, moka saudyti, valdo gerai kulkosvaidi ir tanka. tokie kaip puteikis galejo buti tie organizatoriai viso garliavos skandalo. kas uz to stovi? kam naudinga buvo isgalvota pedofilijos istorija? manau maskvai. nes maskva suinteresuota musu vastybes diskreditacija.

žinoma2014-03-29 15:57

Lietuvoje pedofilijos nėra ir nebuvo...ir nebus. Mūsų vaikai saugūs...Pajutus, kad kažkas blogai... vaikai bus išnešti ant rankų...negrįžtamai...

Panašu į Putkės prapagandą2014-03-29 15:44

Matyt galvoja, mes tik runkeliai. Kas pasikėlė , tas dar žemiau kris .

as2014-03-29 15:44

Šio ryto neskaitau, nes jis aušta tik vieniems vartams....Renkuosi įdomiau ir įvairiau

gaudy2014-03-29 15:39

turėjo visokių įrašų, liudinikų parodymų ir kitokių įrodymų ir gatajavų byloje, tik suomiams to nepakako ir jie suteikė gatajavams politinį prieglobstį. Ir pabaraliaus byloje, turėjo visokių įrašų ir net nuteisė. Tačiau JAV suteikė politinį prieglobstį. Matyt tie suomiai ir jav teisėjai tikri lochai neišmanėliai. Vat mūsų teisėjai ir teismai bei policaistribenos tikri profai-ekspertai savo srities.

Marti2014-03-29 15:37

Na stai, mes ir is nuotraukos galime "patiketi", kad pedofilijos nebuvo. Lipa lipa lietrytis, bet kuo toliau, ne ant kulnu, bet i savo dideli riebu š..ą.

Vilte2014-03-29 15:34

iki ko nusirito Lietuva, jei jau Seimo Nariai ima organizuoti zudynes... kokia geda pries Pasauli. manau mes visi neturime kito pasirinkimo, tik kaip balsuoti uz Dalia Grybauskaite, kuri istemps mus visus i Teisybes kelia. o Seimo Nariui zudyniu organizatoriui linkiu atsisesti i kalejima.

stasys2014-03-29 15:17

Pabandžiau pirma karta neidėjo...todėl tik pasikartosiu..Lietuvos ryto str. tikrai labiau panašus į antį, taip kaip to str. paminėtos prielaidos neturį savyje jokio teiginio,.. kuriose nerasite ir esminės detalės ...kodėl įvyko tą tragedija..kokios tikrosios jos priežastys. Todėl kaip bežiūrėti manau tuose galimuose pasiklausymuose irgi to nėra..o be to nebus taikos...kas reiškia ją viešinant tik dar labiau erzinti tautą.

alex2014-03-29 15:15

Kadangi jau daug žmonių nužudyta,pats laikas tokiems žinovams, kaip straipsnio autorius, būtų į kailį duoti,kad pasakytų ką jie žino.O tai...yra žinomas,bet...autoriui asmuo žinomas...

ŽMOGUS2014-03-29 15:15

gal tam komunistu ruporui jau su smegenym negerai ,jai isviso ju turi

pilietis2014-03-29 15:07

ciullppkkit b*us jus parsidaveliai lietryciai,grybauskaites,vsd,prokuraturair kitoks lietuvos teisesaugos meslas!!!!!esate visiska suuddo kruva,o ne teisesauga.slykstuskaityti toki mesla

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi