ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
XXX

Lietuvos Seimo trijulė negaili pastangų šviečiant visą tarptautinę bendruomenę, kad ji nebūtų klaidinama(54)

ESBO Parlamentinės Asamblėjos metinė sesija tai didžiausias Asamblėjos renginys. Vykstant renginiui Lietuvos trijulė organizuos seminarą „Kaip kovoti su propaganda ir dezinformacija?“. Svarbu užtikrinti ne tik bendrus kovos su propaganda standartus, bet ir gyventojų atsparumą informacinėms grėsmėms.

Lietuvos Seimo trijulė negaili pastangų šviečiant visą tarptautinę bendruomenę, kad ji nebūtų klaidinama

Žalieji valstiečiai Rūta Miliūtė, Vytautas Bakas bei konservatorius Laurynas Kasčiūnas negaili pastangų, šviesdami visą traptautinę bendruomenę.

Lietuvos Seimo trijulė Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos (ESBO) Parlamentinėje Asamblėjoje, kurią sudaro delegacijos vadovė, žalioji valstietė Rūta Miliūtė, konservatorius Laurynas Kasčiūnas bei žaliasis valstietis Vytautas Bakas, liepos 6-11 dienomis dalyvauja šios organizacijos metinėje sesijoje Berlyne.

„Lietuvos delegacijai pasirengimo sesijai metu pavyko sutelkti pakankamai kitų ESBO valstybių parlamentarų palaikymo, kad registruotų ir priėmimui teiktų rezoliuciją „Dėl karo propagandos ir neapykantos kurstymo ESBO erdvėje“, – rašoma trijulės pranešime visuoemenei.

Kaip pažymi dokumento iniciatorius L. Kasčiūnas, kova su propaganda ir kitomis informacinėmis grėsmėmis yra efektyvesnė tada, kai valstybės imasi bendrų veiksmų ir nustato vienodus informacinio lauko priežiūros standartus.

„Pastarojo dešimtmečio karai Gruzijoje ir Ukrainoje parodė, kad karinius agresorės veiksmus dažnai lydi ir intensyvios propagandos kampanijos ne tik šalyse, kurios yra puolamos, bet ir tarptautinėje erdvėje, taip siekiant suklaidinti visą tarptautinę bendruomenę. Todėl šiandien būtina imtis bendrų iniciatyvų tam, kad atpažintume ir neutralizuotume tokias dezinformacijos kampanijas dar tankams nepriartėjus prie demokratiškų valstybių sienų“, – pasakė L. Kasčiūnas.

Pasak delegacijos vadovės, Seimo narės R. Miliūtės, rezoliucija taip pat kviečiama ugdyti informacinį raštingumą.

„Svarbu užtikrinti ne tik bendrus kovos su propaganda standartus, bet ir gyventojų atsparumą informacinėms grėsmėms, todėl rezoliucija skatinama ugdyti informacinį raštingumą, ypač per švietimo sistemą“, – nurodė žalioji valstietė.

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko V. Bako, teigimu, didelį vaidmenį įgyvendinant šią rezoliuciją lems laisva ir nepriklausoma žiniasklaida, todėl bus diskutuojama ir apie tarptautines žiniasklaidos laisvę, nešališkumą ir profesionalumą skatinančias iniciatyvas.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas V. Bakas komandiruotės metu taip pat didelį dėmesį ketina skirti energetinei nepriklausomybei, Bundestago ekonomikos ir energetikos komitetui žada pristatyti informaciją apie energetinius iššūkius regione.

ESBO Parlamentinės Asamblėjos metinė sesija tai didžiausias Asamblėjos renginys. Vykstant renginiui Lietuvos trijulė organizuos seminarą „Kaip kovoti su propaganda ir dezinformacija?“.

Naujausi

Komentarai (54)

Rikiuoti
vladas lukosevicius2018-07-17 11:22

Už kiek parsidavė Bakas judui Lansbergiui ?

Dzukas > 52. stasys2018-07-12 16:21

Tau koks skirtumas, tamstai suvokti ir viena eilute sudetinga. Tai nera tusti zodziai - nebuvo ne vieno komentaro, kuris liestu iskelta klausima. Pasakyti neturi ko, todel amzina, beprasmisku zodziu, tryda. :DDD

stasys2018-07-12 00:26

Dzukai .. viso 12 eilučių !! mažumėle liežuviu pasismaginai ..? :))

Dzukas > 50. stasys2018-07-11 15:25

Vis kliedi pusproti? :DDDD Internete visi yra "vaiduokliai", komentaru vertinimas vyksta priklausomai nuo asmeninio isprusimo ir savybes analizuoti. Tamstai tai negresia, nera organo, kuris sugebetu analizuoti, o kas link isprusimo, pradziai reiketu gauti bent koki issilavinima. Kai skaitau tamstos ir panasiu landsberginiu liberastu komentus, man dziugu - jus niekada negalesite vyrauti, nes tam reikalingas protas, issilavinimas ir isprusimas. Nepaisant to, kad Lietuvoje jau neduoda gero issilavinimo, turekite omeny - Jeigu jums ir dave gera issilavinima, tai nereiskia, kad jus ji gavote. Duoda daugeliui, isisavina vienetai. Atleskite, gal perdaug sudetingai jusu skurdziam protui aiskinau. :DDDD

stasys2018-07-10 17:09

Dzukui ..matote kaip greitai Jums liežuvis atsirišo . Iš to ka rašote matau kad liko tik senio besmegenio "ping-pong" stumdimas . Juk nebuvo taip sunku save realiu asmeniu materializuoti ..? gal su laiku išdrįsite čia visiems prisipažinti jog mulkinote ir kit kuo apie save rašydamas. ? :))

Dzukas > 43. U-22018-07-10 13:20

Jokiu vilciu, bukaprociu svietimo kryptimi, neturiu, bet negaliu praleisti progos eilini karta pazymeti menkystos bukuma. Tai savotiskas ritualas. :DDD

Dzukas > 42. stasys2018-07-10 13:17

Kokia nuoroda su klaidomis? jeigu tamsta nemoka kalbu, tai tamstos problema. Jau sakiau - visa problema issilavinime, reikejo nors vidurine uzbaigti, nebutu problemu. :DDDD Su Driziumi, ten nera ka svarstyti ir mane visiskai nedomina ka pasakytu Nakas ar kas kitas. Nereikia nukreipti demesi nuo Driziaus teismo i kazkoki ten ZTT. Ten pakanka tik perskaityti posedziu medziaga, kad suprasti - tokie zmones, kaip Surviliene, mazu maziausia, neturi dirbti teisesaugos ir teises sistemoje net arti, nors is tiesu ji yra nusikaltele, kuri piktnaudziauja savo pareigomis. Jusu neoliberaline dvasia negali tai priimti is esmes, jusu protas visiskai kitaip dirba, todel nesiruosiu su tamsta gvildenti elementarius dalykus. Neoliberalai, is esmes, nesugeba mastyti valstybingumo kryptimi, todel jus taip arsiai priesinates valstybingumui. Jums reikalingas bardakas, drumzlinam vandenyje lengviau "melzti" ir apvogineti tautiecius. Jusu metodika - nekalbeti is esmes apie svarstoma klausima, o "malti suda" apie nesusijusius dalykus.

stasys2018-07-10 11:58

U-duli .. tamstai reikia vėl išmokti šypsotis .:) Panašu kad nesate dainuojančios revoliucijos dainius .:))

Senis Šaltis2018-07-10 03:14

U-2. Greičiau uodega. Pasikabinimas žemyn galva, prie gero nepriveda. Vienų protėviai žmonės, o kitų, pagal Darviną, evoliucionavo iš tų kurie prisikabinę uodega, sukasi ant šakos.

U-2 to 44. stasys2018-07-10 03:06

Toks polekis su neprognozuojama nuonaša be pagalbiniu priemoniu ir stimuliatoriu praktiškai neymanomas. Bandysiu speti - koksas ir vodka?

stasys2018-07-10 02:40

Priminus koja . O dar sako kad stebuklu nebūną, skraidančios kiaulės ‚kožnam teisuoliui‘ jau nekelia juoko . Gal susirūpinęs tvartelio aktyvas galėtu uždrausti tokius pasiskraidymus ? , matyt Orwelo pasakos neturėtu išplisti toliau jo gyvuliu ūkio tvoras , taip sako žinovai . Man sunku įsivaizduoti ka tuo klausimu pasakytu amžina atilsi atgulęs ‚Durniu laivo‘ kapitonas.. ? vienas ir kitas linkęs kiaules grandine rakinti , dėl viso pikto tam atvejui jei jos pakilusios į orą nutartu negrįžti . Oficialiai pareiškiu kiaulės neskraido .. bet tai nepaaiškina Orwelo ūkio tuštėjimo faktą .. ir kodėl Petkevičiaus laive imta pasigesti vietos .. matyt vystyk skraido .. tik ‘biški‘ . Kas po to išdrįs argumentuoti „ pagristos abejonės užribiais“ kad jos negalėtu sukurti kitokia Lietuva , ten kažkur .?? kurioje gaidžiai ne tik sukiotu Europinį laika bet ir nestagnuotu pamate kokia kiaule pikiruojančia F-16 stiliumi.

U-2 to 41. Dzukas > 37. stasys2018-07-10 00:52

Vertinu jusu pastangas, bet cia liudnai garsejancio tvartelinio transgenderio Stasytes atveju, jusu nuorodos nepades. Dar didis Orwell savo veikale "animal farm" pastebejo, jog tvartelines kiaules gali pradeti vaikscioti ant dvieju koju, deveti skrybeles ir kelnes, targavoti arkliais ir avimis su ES, kalbeti prasta lietuviu kalba bei atstovauti TSKP o veliau TSLK ar liberastus. Kiauliu elitas gali per mindaugines begioti prie koto prisirise NATO sektantu veliava bet neprausto klyno kvapas ir nevalingas kriuksejimas juos visadas isduos. Jie gali apsimesti ir iseiti is Tvartelio bet Tvartelis negali iseiti is ju. Kiaules...

stasys2018-07-09 20:54

Dzukui .. nuoroda su klaidomis . Drižiaus atveju, labiau panašu kad esate linkes kartoti senus tiražuojamus jo teisingumo postulatus , nei gilintis kur problema slypi. Tai tas pats kas A. Nakas teigtu jog jo teisės profesorius gali įtakoti teisingumo procesus Lietuvoje apskundžiant Lietuvos pareigūnu veiksmus Hagos teismui . cit. iš jo kliedesiu kitame str. „Lietuvos Generalinio prokuroro tyrimas nepavyks be Tarptautinio baudžiamojo teismo prokuratūros, veikiančios Hagoje, pagalbos“, - teigia advokatas S. Tomas.“ Taip ir čia teisminė instancija užtikrina tik galimybe pasinaudoti teismine pagalba , negarantuojant interesantui galutinio rezultato . Vienok minėtame atvejyje įdomus precedentas , ar Lietuva pripažins kalte sumokant pinigus , kaip siūloma ar vystyk ginčys ir atmes pretenzijas kaip nepagrįstas . Aš linkes galvoti kad bus einama pastaruoju keliu užkertant spekuliacijas ta tema , bet mokėti vistiek reikės. :)

Dzukas > 37. stasys2018-07-09 19:36

Visada sakiau - ismokti ijungti kompa, tai nieko vertas dalykas, svarbu ismokti juo naudotis. Surasti, jusu megstamas, nuorodas uzima ne daugiau 1 min. , galima butu jau senai ismokti paieskos teisykles. :DDDD Tiek to, siandien as geras, "valgykit i sveikata" - telegraph. co. uk/news/worldnews/europe/georgia/6247620/EU-blames-Georgia-for-starting-war-with-Russia. html , wsws. org/en/articles/2009/10/geor-o02. html , bbc. com/russian/international/2009/09/090930_eu_findings_summary. shtml . Manau pakaks, nors ju yra desimtys, jeigu ne simtai.

Dzukas > 32. stasys2018-07-09 18:10

Visiskai pritariu tamstai, kad valstybe privalo "nubrezti raudonas linijas" pilieciu elgesio atzvilgiu. Bet yra keletas niuansu - visu pirma, Lietuva nera valstybe, todel tas braizymas yra labai ribotas. Antra - valstybe privalo nubrezti raudonas linijas tam, kad - 1. apginti valstybinguma ir suvereniteta. 2. apginti savo pilieciu teises ir sauguma. 3. isaiskinti valdininku nusikalstama veikla ir atitinkamai juos bausti. Teiseja Surviliene ir yra butent tas atvejis, Teismas cia nieko detas ir nereikia bandyti nukreipti demesi nuo nusikalteles teisejos i Teisma, kaip institucija.

stasys2018-07-09 17:20

Suldu .. viską teisingai surašėte , tik šioje vietoje man trūksta konkretumo. Žmogaus teisė į nuomone neginčytina kaip ir kreipimasis į teismą , teismines institucijas . Vienos TEISĖS garantuojamos žmogaus tarptautiniu teisiu chartijos .. kitos jos susiklosčiusia praktika žiūrėti į tam tikrus reiškinius. Konkrečiai apie propaganda , mes stovime ties tuo rubežiumi kai būsime priversti patikslinti o koks tai reiškinys „propaganda“ ir kaip tai veikia demokratinius procesus šalyje. Beje tas reiškinys Europoje jau suprantamas kitaip .. nei prieš dešimt metu Lietuvai prakalbus apie jos poveiki po Visagino AE referendumo rezultatu . Ši karta man įdomu konkreti nuostata kaip persiskiria piliečio teisės ir pareigos santykiu su demokratijos siūlomomis vertybėmis ( laisvas žodis, laisvi rinkimai, visuomenės įsitraukimas darbui teismuose ir t. t. ) ? ar žmogus prisiėmęs piliečio teises gali ignoruoti ir jo pareigas ?? .. pav. viena iš ju gerbti valstybės sukurta institutą .? Ar valstybės institutas ? kalbu apie teismu institutą .. privalo būtinai tapti nuotaiku sugertumu , per kritika nepasiūlant savų idėjų . ? tos kraipomos demokratinės vertybės prisidengus jomis ,.. jau daug metu Lietuvai neatneša tikro lauktino pakilimo , vietoj to generuoja lengvus atsakymus ( pav. viskas blogai) ten kur turėtu vykti procesai kylantis iš pačios visuomenės Gal aš čia kiek per sudėtingai ‚užraičiau‘ ? atsakykite suldu kaip teisingai turėjo pasielgti Drižius savo byloje ... kaip Lietuvos pilietis .? ar įžeisti asmenį einantį pareigas buvo tai dėl ko verta . Amerikoje tam žmogui tektų kelis mėnesius pasėdėti realiai ir tai šalis į kuria bėgo Venskienė slėptis .. Tai vystyk kas negerai su Lietuva > ir jos teismine sistema .?

stasys2018-07-09 16:42

Androai ..dėl banu , tame yra tam tikru niuansu kurie yra naudingi visoms konflikto pusėms ekspertuose .. todėl aš ta 'demokratija' pavadinčiau gal kokiu "karabachu" ? :)))

stasys2018-07-09 16:38

Andrius cit. Kas dėl propogandos. JT ir ES komisijos ištyrė ir pareiškė, kad Gruzija pradėjo 2008m karą su Rusija, o kasčiūnas po šiai dienai rėkia, kad rusai Gruziją užpuolė. Ar šis melas nėra propoganda???" .. įdėsite nuoroda - pagrindimą tam savo teiginiui .?? štai kai įdėsite tai jau bus kita , pagrįsta informacijos šaltiniu , nuomonė . O kol kas prašome stoti pas Dzuka į kolchozą , ten tokiems ir vieta . Beje atkreipi dėmesį į netikslia tamstos traktuote savo teiginiui . :)).

sterva2018-07-09 15:47

Mano galva, kartais su amžiumi pradeda labiau prakaituoti smegenys, juose kaupiasi vandenys... ir ypač patekusiems su visa "šobla" prie valdžios lovio. Tuomet žmogus praranda visus "krantus" ir pradeda plaukioti, nusišnekėti, svaičioti kliedesius ir t.t. Blogiausia, kad tai jau prasideda ir parinktam ir "prafiltuotam" jaunimėliui valdžioje. Gal tą liga juos užkrečia senbezdos?

Andrius to stasys2018-07-09 15:19

Kas dėl propogandos. JT ir ES komisijos ištyrė ir pareiškė, kad Gruzija pradėjo 2008m karą su Rusija, o kasčiūnas po šiai dienai rėkia, kad rusai Gruziją užpuolė. Ar šis melas nėra propoganda???

Andrius to stasys2018-07-09 15:14

Džiaukis, kad ekspertai ne tokie "demokratiški" kaip Delfis, kuris jau kokį dešimtą kartą vėl užblokavo mano teisę į komentarus.Šį sykį jau trečia savaitė kai nepraleidžiami mano komentarai, nors aš juose nesikeikiu ir neįžeidinieju tokių kaip tamsta.

suldu ->32. stasys2018-07-09 14:47

Tai yra pirsto ciulpimas miegant ir sapnuojant kazka malonaus.... - saviapgaule. Butent, kaip jus ir rasote, esama teisine sistema, kuri valdo "respublikas" vadinti demokratinemis salimis ir yra tikslinis propagandos skleidimas,siekiant savo tikslo - nesukelti anarchijos. Ar seimo nariai nustos sneketi? Ar jie nustos viesai transliuoti visas tas "moralines vertybes"? - Ne. tad, gausis taip , kaip ir rasiau - cenzura - saliskas pavieniu suinteresuotu grupiu engimas. Be to, jau tai vyko ir visai neseniai, kai buvo BLOKUOJAMI tam tikros suinteresuotos grupes rodomi tv kanalai.... Nevalia autokratams suteikti teise i galias spresti kas ka turi galvoti, kas ka turi kalbeti. Ir jus suprasite apie ka as, i mano konteksta itraukes ir savo vardinamus "ban'us" gautus is ekspertu. eu

stasys2018-07-09 12:32

Suldu .. pagal Jus taip išeina kad U-dulis be reikalo supyko , primetama jam mano prof. forma . Nuomone, aš taip manau !! pagal Jus galima pateisinti ir ekspertus. com, kurie iš esmės nekuria informacinio turinio .. o sukuria tik slogulį keliančia nuotaika . Klausymas slypi kaip nepasiklysti tarp tu emociniu vertybių .. pirma: propaganda .. tai ne asmeninė nuomonė tai tikslinė veikla-antiveikla kuria galiu pagrįsti ir savimi . Jei man kas nepatinka aš apie save sukuriu nepakantumo lauka ... , panašiai vyksta ir visuomenėje su ekspertais com. bendruomene Antra : Man tai perša išvada kad demokratija tik procesas – veiksmas kurios visumą apibrėžia tos konkrečios visuomenės- bendruomenės poreikiai , jau ne karta buvo įrodyta kad visuomenė gali būti sudaryta iš mažyčiu nareliu mažu ‚bendruomenių‘ – kuriose gyvenimas vyksta gana savotiškai , bet jas (nareliais) visas riša ... valstybė jos teisinė bazė ir tie nenutrūkstantis demokratijos ir teisingumo tobulinimo procesai . Jei asmuo nejaučia tiems procesams pagarbos .. ir apdergia teisėja kaip asm. .. na tada reikėtu paklausti ar jis aplamai tos valstybės „pilietis“ .. juk sekant minti Drižiaus pavyzdžiu jis galėto pavaryti ant tos moters asmeniškai , bet juk žinojo kuo tai baigsis .. todėl pasirinko tikslinį sprendimą .. negerbti valstybės ir visu joje gyvenančiu , dėka tos taip vadinamos savos viešai išsakomos nuomonės . Svarbu ne tik tai ka tu galvoji bet ir kaip komunikuoji toje laisvu nuomonių erdvėje . Todėl ir parašiau .. kai kuriems marginaliniams ‚mogolams ‚ valstybė privalo pati nubrėžti raudonas linijas .. priešingu atveju demokratija taps anarchija, ir tai daroma visu labui . Tas raudonas linijas man brėžia ir ekspertai .. nors gal to jie ir nepripažins viešai .

stasys2018-07-09 11:40

geltonas ...GERAS tavo 28 kom., neabejotinai !! :)

suldu2018-07-09 06:44

Visu pirma, propaganda automatiskai nereiskia melo ar tiesos,o tik nuomones is savo pozicijos destyma. Kaip ta nuomone formuojama, cia jau kitas klausimas. todel ir atkreipiau demesi i tai, kad "demokratija" ir "propaganda" vienoje temoje naudoti yra beprasmiska. Visu antra, teisine sistema( ne tik lietuvoje) jau daugybe kartu irode, kad ne visa laika vadovaujasi principais. Be to... teise ir demogratija taip pat nevartojama vienoje temoje. Tai, taip pat yra nesuderinamos idiologijos.

yel“l“ow submarine apie 27. U-2 to 24. stasys2018-07-09 05:42

viena taikliausių/labiausiai vykusių U-2 sarkastiškų replikų 2018-ų pirmą pusmetį :))) - nėra nė mažiausios abejonės, kad adresatas - t.y. stasiotas , nusipelnė būtent tokios replikos labiau, nei bet kuris nobelio premijos laureatas nobelio premijos :)!!!:)

Trigrašis >272018-07-09 04:18

Šį sykį taikliai,Stasyte,eik,pats žinai kur.

U-2 to 24. stasys2018-07-09 03:38

Stasyte, net nezinau ar tu labiau durnas, iskrypelis ar viena kitam netrukdo? Vienok, kad nesikankintum, galiu apmoketi tavo uzmigdyma tavo psirinktoje vet.klinikoje. P.S. zmogumi laikyti taves negaliu o kaip gyvuliuko, man taves gaila.

Dzukas > 24. stasys2018-07-09 02:50

Jau rasiau - Debilo statusa, patvirtinti kiekviena diena nera butina. Paciam dar nekelia sleikstulio?

sterva2018-07-09 02:27

Žaviuosi Lietuvos pilkaisiais kardinolais, kaip jie sėkmingai sugeba surasti "lėlių". Numeta tokioms marionetėms "kaulą" ir tos pagatavos nulaižyti savo šeimininkams visus jų organus. Toks jau tas "lėlių" gyvenimas - nei savo asmeninės nuomonės nei sau garbės už "kaulą"

stasys2018-07-09 01:50

ai Dzukai ..tiek to, šiandiena tu ne ant bangos.. eik pamiegoti ..o tai dar įkąsi U-duliui kuriam taip niežti tave iš užpakalio profesionaliai apžiūrėti .

Dzukas > 22. stasys2018-07-09 01:34

Drizius gal ir laisvamanis, bet visa jo pateikta info buvo pagrista ir irodyta. Teiseja Surviliene yra nusikaltele ir jos vieta uzgrotu, jeigu Lietuvoje dominuotu teise. Juokingai atrodo tas zodziu zaismas - nepagarba teismui. Kaltinimas buvo tiesioginis - teiseja Surviliene nusikaltele. Apie Lietuvos sistemines ziniasklaidos propaganda suklydote - ne 10% tiesos ir 90% melo, tiesos ne daugiau 3-5%. VSD, prokuratura ir teismai - 100% melas.

stasys2018-07-09 00:50

Suldu .. puiku pavyzdį davė lietuvaitė ‚oksana‘ , va Drižius laisvamanis teismo nuosprendžiu už niekuo nepagristos informacijos skleidimą apie valstybės pareigūnę (teisėja) , gavo tris metus liktinio ir jau ne pirma karta . Apšmeižta teisėja nematė reikalo kreiptis civiline tvarka , o tai reiškia kad jei nusišvilpt ka mano Drižius apie ja asmeniškai . .. Visai kitas reikalas valstybės pareigūno vardo sumenkinimas ne viena karta neturint tam konkrečiu argumentu . Apspjaukite policininką ir pasižiūrėkite kaip jis reaguos . ?? savišvietai . Matyt kai kurias raudonas linijas tokiems demokratijos išmanytojams reikia kad valdžia nubrėžtu , o propaganda .. dešimt proc. tiesos ir devyniasdešimt melo .. matyt ir pats norėtumėte kad Jus gintu nuo to valstybė Jusu pačio asm. gyvenime .. :)

Oksana2018-07-08 23:17

Liepos 6-a, nuteistas Aurimas Drizius. POGALAIS! Teismas rado dingsti "civilizuotai" susidoroti su nepageidaujamų "Laisvas laikraštis" redaktoriumi. Kuris drąsiai rašo Tiesa, apie Lietuvos "teisėsaugos" pokštus. Vardina juos vardais. Tai, kaip neponai Bakai, Kasciunai ir pupyte vertina viešą susidorojimą su ogumi, kuris nerašo apie išorines grėsmės. Tik, vidinias?

suldu2018-07-08 23:10

Keista matyti zodzius "demokratija" ir "kova su propaganda" vienoje temoje. Keista ne todel, kad tai yra viena kitai priestaraujancios idejines kryptys, bet todel, kad valdymo organai igauna galia butu viesai saliski, tam tikru suinteresuotu grupiu atzvilgiu. Juk propagandos neimanoma pazaboti, nezabojant zodzio laisves. O kas yra demokratija be zodzio laisves?

Nu jo... seniui2018-07-08 23:08

Kompromatas yra toksai patikimas reikalas, kad jankiai jo pagalba laiko už pautų visą europinio politikumo elitą taip patikimai, kad bijo suspurdėti net tų pautų neturintys... :D:D:D

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-07-08 19:52

to "11. senis (2018-07-07 17:38:11) (84.15.179.204) Parašė: "... Kazkodel tai Grybauskaite netiko dirbti Lietuvos atstovybeje, bet prezidente pritaike. Ćypas su programa?... " Programa tokia, kad jedinstveninkai valdžioje, tai ir jedinstveninkė litvakė Dalia Grybauskaitė valdžioje, net V.Landsbergis turi garbės jedinstveninkę aukštinti. Gal ta pati kontora auklėjo? Pagal veikimą būtent taip. O daugiau kitokių kriterijų ir nereikia: PAGAL DARBUS.

yel“l“ow submarine to Dzukas2018-07-08 00:48

aš ir vėl skęstu abejonėse ..., - ar tamsta tokiu tonu rimtai atsakinėji visiškiems idiotams, tipo stasiotas, ar čia tokia itin subtilaus sarkazmo forma ? :) - net jeigu tamsta tai(1) darai su mintim, jog tamstos mintis skaitys adekvatūs žmonės , - vistiek kažkaip pernelyg komiška :))

Dzukas > 10. Rimas2018-07-07 23:51

Nesigincysiu, isanksto zinau bus nuobodu. Turiu tik viena klausima - Kame sustiprintume kazkokia Rytu partneryste? Viens kitam paskolintume skuduro skiaute lopams ant uzpakalio? Jus bent suprantat, kad i Lietuva nieks rimtai neziuri, net Moldova. Latviai ir tie rimtai nekreipia demesio.

Dzukas > 2. valius2018-07-07 23:43

Visiskai tamstai pritariu, valstybes valdyme turetu dominuoti jaunimas, bet yra dvi pagrindines problemos - 1. Lietuva nera valstybe. 2. Labai zemas issilavinimo lygis pas siuolaikini jaunima. S trijule yra atsitiktiniai zmones politikoje ir pirma ka verta padaryti, tai vyti juos is seimo. Kasciunas negali uzimti atsakingas pareigas, jis psichiskai nestabilus.

Dzukas > 1. giedra2018-07-07 23:08

Nepaisant to, kad Lietuva is esmes negali artimiausius kelis desimtmecius suklesteti, gerai bus jeigu pasieks 1991 metu lygi, sie mieli seimunai nera politikai, jie tik tusciai uzima vieta. Ju bastymasis po Europos politinius renginius nieko nedomina. Skzitykite pagrindines Europos ziniasklaidos priemones, lietuviskos reiksmes neturi.

alius2018-07-07 22:52

"Cenzūra (lot. censura < censeo – vertinu) – spaudos ir kitų visuomenės informavimo priemonių leidybos ir jų platinimo kontrolė, įvertinimas, pakeitimas arba atmetimas pagal tam tikras ideologines dogmas ir nuostatas". Išmanusis jaunuolis čia gerai pasakė:" tada, kai valstybės imasi bendrų veiksmų ir nustato vienodus informacinio lauko priežiūros standartus". Užmiršo kiškučiai tokį demokratinį principą kaip žodžio laisvė. Na bet,kaip teigia keletas tos pačios propogandos priglušintų komentatorių,jie jauni,išmintingi,o tai reiškia,kad geriau žino,ką aš turiu žiūrėti,skaityti, klausyti ir mąstyti.

zinoma2018-07-07 22:19

Naudojamas psichotroninis - elektromagnetinis ginklas t. y uzgrobiamas Zmogaus elgesys , mastymas , pavergiamas Zmogus . Jaunimas yra cipuojamas baisiai vergijai . Is uzcipuoto jaunuolio teroristai atima absoliuciai viska ,pinigus , turta , versla , gyvenima , isnaudotus sunaikina . Tai pats baisiausias nusikakltimas , ir pats pelningiausias teroristams biznis prekyba Zmonemis . Jeigu teroristai nenaudotu Zmogui psichotroninio ginklo prievartos ,nebutu nei vieno narkomano, prostitutes , cazino zaidejo , kalejime sedetu vienetai jaunuoliu ir kt. Blogiausiai tai , kad Zmogus nezino , kad jis yra valdomas ir daro kaip sau ziauriau veiksmus . Tik artimieji gali pastebeti , kad Zmogus elgiasi neteisingai . Su terorizmu kovoti butina , nes neapginta jaunima pavers teroristai kuo tik nores pornografijos , pedofilijos , turto prievartavimo , cazino ,prostitucijos ,kalejimo , sektos ,vergijai .

senis2018-07-07 21:38

as netikiu, kad visi sitie trys debilai yra debilai is prigimties. Kazkas vyksta, kol kas, nesuprantamo. Galimas daiktas, kad gosdepas juos visus ćipuoja, gal per tv koks tai 25 kadras gerai veikia. Visi pabuvoje pindosijoje keiciasi kardinaliai. Prisimenu, koks grizo Mazuronis, Uspaskichas, Butkevicius, kiti. Kazkodel tai Grybauskaite netiko dirbti Lietuvos atstovybeje, bet prezidente pritaike. Ćypas su programa? Visi, esantys kazkiek arciau lovio net kalba vienodai, elgiasi vienodai, vagia vienodai, atrodo labai kvailai. Gal liga kokia? Negi visi taip lengvai ima Judo sidabrinius? Negi nesupranta, kad jie makeinams tik siuksles, kad be tautos jie niekas.

Rimas2018-07-07 21:23

Bakas taip pat vertas prezidento vardo, ne tik Juozaitis. Bet kandidaturos abi rimtos, del Kasciuno ministro pritariu, sustiprintume Rytu partneryste su Gruzija Moldova ir Ukraina.

stasys2018-07-07 21:18

cit. „Lietuvos delegacijai pasirengimo sesijai metu pavyko sutelkti pakankamai kitų ESBO valstybių parlamentarų palaikymo, kad registruotų ir priėmimui teiktų rezoliuciją „Dėl karo propagandos ir neapykantos kurstymo ESBO erdvėje“, - rašoma trijulės pranešime visuoemenei. Tai slydus reikalas , Lietuva jau turi patirties kai įstatymai skirti apsaugai nuo išorės grėsmės tampa priemone susidoroti šalies viduje su kitaip galvojantiems . Reikia bijoti ne kitos nuomonės , o nesugebėjimo komunikuoti su visuomene apie jei gresiančias problemas . Pav. 'rusai puola' ir pats kairiausias marginalinis herojus geba tik viešai mikčioti kai reikia argumentuoti kodėl Krimas turėtu priklausyti putinui . Kaip man tai norėtųsi žinoti o kokios tos siūlomos priemonės kovai su dezinformacija .? Politikas kaip boba , jį malonu mylėti tik akimis .. o realybė visada nuvilia .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-07-07 21:02

Citata: Kaip pažymi dokumento iniciatorius L. Kasčiūnas, kova su propaganda ir kitomis informacinėmis grėsmėmis yra efektyvesnė tada, kai valstybės imasi bendrų veiksmų ir nustato vienodus informacinio lauko priežiūros standartus." Tai komunistinė kgbistinė cenzūra yra siekiama įvesti ir jau yra ĮVESTA. Visi iki vieno Seimo nariai yra LR Konstitucijos NIEKINTOJAI iki vieno paskutinio. Tai ir yra raudonoji propaganda, kad jie yra teisėti. Visi 7 Seimai yra antikonstituciniai. Ar šitie ir visi likusieji Seimo avinai to nesupranta? Taip, nesupranta, nes yra avinai. Tai asmenys be garbės, be sąžinės, be proto ir Lietuvos valstybės priešai. Negirdi ir negirdės, nes lapšnoja iš lovio labai garsiai.

Trigrašis > giedra2018-07-07 17:12

Taip,tu teisi.Ir pavyzdžių jau turim.Visų nevardinsiu,bet kai kuruos prašau; Lenkaitis,Majauskas,Steponavičius,Gapšys, ir bent pakol kas, visų herojus,-E.Masiulis,kuris taikėsi netgi į Premjero kėdę.

yel“l“ow submarine2018-07-07 16:16

bebaimiai rusofobijos fronto kariai :))) tik nesuprantu, kodėl pateiktas ankstyvasis “didžiavyrio“ kasčiūno abrozdėlis , kuriame akivaizdžiai trūksta bent 15 kg riebalinės-rusofobinės masės, užaugintos aršiose kovose dėl “vienodų informacinio lauko priežiūros standartų“ :))...

U-22018-07-07 14:39

Pasakeciu kurejas Krylovas buvo neteisus. Avis, Asilas ir Oziukas gali susikryzminti ir vieningai traukti vezimuka su rezoliucija apie „Dėl karo propagandos ir neapykantos kurstymo ESBO erdvėje“

valiui2018-07-07 14:38

Kasčiūnas yra tikrasis šovinistas, o tamsta su smarkiai praplautomis smegenimis,matyt gavai dideles atsargas skalbimo miltelių,balsuojant referendūme dėl stojimo į ES.

Anfisa2018-07-07 14:11

2-m. Priestarauju. Geriausi kandidatai - Dviracio sou peliukai. Kas kur bus tegul sprendzia burtai, kad niekam abidna ne butu. Tuo labiau- abudu jau buvo prezidenturoje, ir netgi vaidino ten. Turetu tikti - aplinka pazistama.

valius2018-07-07 13:57

pritariu, butent jaunimas turi kuo skubiau perimti vastybes vaira, pamaina tikrai gera. o jei dar prezidentu taptu Arvydas Juozaitis, pagaliau atsistotume visi i sekmes kelia, to nusipelneme, ne tik rietenu ir korupcijos. Kasciunas laisvai galetu buti uzsieniu reikalu ministru, rusiskasis sovinizmas patirtu dar viena nesekme

giedra2018-07-07 13:20

tai perspektyvus ateities politikai, Lietuva klestes kai visas toks jaunimas perims vaira, senoji politika savo jau atgyveno, tiek pas mus, tiek Europoje, todel dekime zalia sviesa jaunimui, i kuri ir Vakarai isiklauso

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi