Delfi.lt 2013-03-10 paskelbė Artūro Zuoko rašinį „Vytautas Didysis LDK istorijos nekūrė šaukdamas „Viskas tik lietuviams“.

Politiniai neišmanėliai, panašūs į straipsnio autorių, nesuvokiantys, kas yra lietuviai Lietuvoje, tačiau turintys galią valstybinių švenčių proga leisti patriotines eitynes arba ne, demonstruoja patį tikriausią absurdą, kelia piliečių pasipiktinimą, kursto ir provokuoja patriotinį jaunimą nepaklusti absurdiškiems sprendimams. Ir į absurdo spektakliuką dar įvelia, pasirodo, tiek pat, kaip ir meras, išmanančią policiją.

Žinotina, kad demokratijos akiratyje nėra nei tautos, nei tautybės, o yra valstybė ir pilietybė, tačiau yra pilietinė tauta su kamienine tautybe, kuri gali sukurti savo valstybę. Lietuvių tauta 1918 m. sukūrė ir 1990 m. atkūrė demokratišką Lietuvos valstybę.

Visi Lietuvos piliečiai vadintini lietuviais, nors kai kurių kilmė gali būti kitokia (totoriška, lenkiška, žydiška, rusiška ir kt). 1993 m. Lietuvoje atsilankęs popiežius Jonas Paulius II Lietuvos lenkus pavadino lenkiškos kilmės lietuviais. Lenkai neprotestavo, vadinasi, susivokė, kad taip ir yra.

Antai Šveicarijoje gyvena vokiečiai, prancūzai, italai ir retoromanai, tačiau jie visi vadinami šveicarais, kaip amerikiečiais JAV vadinami juodaodžiai, ispanai, indėnai ir kitokios kilmės piliečiai.

Šūkis „Lietuva – lietuviams“ (suprask – Lietuvos piliečiams) tik politikos neišmanėliams ir beviltiškiems kosmopolitams gali sukelti abejones. O pridėjus antrąją dalį – „lietuviai – Lietuvai“, šūkis tampa tikrai patriotiškas, skatinantis kurti ir tvirtinti Lietuvos valstybę.

Trumpą rašinėlį autorius, nieko rimto nepasakęs, užbaigė rimtu siūlymu: „Ir laikas atsikratyti komplekso jaustis nelaisviems savo Nepriklausomoje šalyje.“ Regis, taip ir pasielgs šiandien, atsikratę komplekso jaustis nelaisvi, sostinės piliečiai.

Gėda Lietuvos sostinės tarybai, kad mero poste laiko neišmanėlį, kuris savo veiksmais kenkia valstybei.

Naujausi

Komentarai (39)

Rikiuoti
A.2013-03-13 14:21

Lukošius visiškai nepagavo kampo kas dedasi Lietuvoje.Ką betaisytum ar šūkius,ar skanduotes visada bus surasta prieko prikibti politinės pedofilinės šutvės.

juokinga2013-03-13 02:15

\Lietuvos padangės laukia kažkas baisaus.Į kovą pakilo LT United aštuonkojis Lukošius. Rašo,kalba TV laidose, nors durnai, bet kalba. Ar tik nekandidatuos į prezidentus? Nors Arnoldo proteliu mąstant-visi skustagalviai-naciai. O skustagalviųvyriausybėje nors vežimu vežk. Lukošiau, užsiimk tuo,ką nors kiek sugebi-vaidink aštuonkojį.

Česlovas2013-03-12 23:20

Abonentas nezino kas yra lietuviai, bet kai jam uzmina ant uodegos tai greitai atsimena kas yra Varsava.

Žemaitis2013-03-12 18:40

Tai jau valdžiukė perims eitynes ir žygiuosite, kaip per spalio šventes, dar Zuokas su Butkevičiumi šūkius ir transparantus parinks, o kad žmonės eitu gausiau dalins po 10 litų ar po 3 eurus.

zuokas susimove2013-03-12 17:17

ko noreti is teisto abonentinio- rubikoninio zmogystos. Koks mentalitetas, tokie ir sprendimai.

IKX2013-03-12 14:16

Zuokas - tai diagnoze !

KIEŠA2013-03-12 12:30

Atsiprašau vilniečių kad balsavau už Zuoką mero rinkimuose ,o nusivyliau ,nusivyliau ,kur mano akys buvo ir protas anksčiau prieš rinkimus ,nors pasteisinu buvau išvykęs iš Lietuvos ir tikėjau kad jis sąžiningesnis

Asta2013-03-12 10:33

Lukošius demonstruojasi kur begali. Šalin savo nešvarią burną, bjaurus demagoge. Rašinėk į savo Lietuvos rytą, ten tavo vieta.

arno2013-03-12 10:26

Lietuva visiems - NEGERAI, , Lietuva Lietuvos pilieciams, kad bet kas negaletu sluostyt cia purvinu kanopu, kad ir kokiais gerio nesejais prisistatytu

25 komentarui2013-03-12 01:40

susireiksmines per daug tas lukosius/o siap ,tai manau nulis jis/

Taigi2013-03-12 00:31

O niekas neskandavo - "Lietuva - sąžiningiems"?

onute2013-03-11 23:53

Zuokai, kodel uzsienio kriminalineje kronikoje - uzsienyje nusikalte lietuviska pasa turintys rusai ar lenkai vadinami lietuviais?

reakcija2013-03-11 22:08

visi ziniu portalai ir TV3, LNK staugte staugia, kad tukstanciai NACIONALISTU zygiavo Gedimino gatve. Dabar laukime pasaulio spaudoje pasirodysiancio pasmerkimo apie Lietuvoje gimstancias nacionalistines nuotaikas. Jie noretu rasyti ATGIMSTANCIAS, bet, deja, to anksciau niekada nebuvo. Nors prezidente ir dave zenkla spaudai, kad patriotinio tautinio jaunimo ji nelaiko nacionalistais, bet, manau, kazkas yra auksciau uz jos valia Lietuvoje. Tad antrai kadencijai, neturincios realios valdzios ,prezidentes rinkti nereiketu.

reziumė2013-03-11 20:58

Vagis turį sėdėti kalėjime, o ne mero kėdėje.

Tamsus miskas2013-03-11 19:31

Sutinku su p.Tadu.Lukosius labai jau pradejo reikstis, matomai ruosiasi i Seima, nes demagogija ivaldes.Turim cia mes visokiu (as manau) ramanausku, uzkalniu, tai labai tiks ir lukosius.Tik jis kartais dalyvaudamas TV laidose, net ir sededamas uz stalo soka savo garsuji eurovizini "soki" (laida su Aleksoniu).Atrode nelabai jau estetiskai, bet nieko, tai buvo tik pradzia, toliau, manau, eis viskas kaip is pypkes.

Zuokui2013-03-11 19:20

jonavietis jau diagnoze ...

Tadas-Arnoldui Lukošiui2013-03-11 19:00

Tu galėtum dalyvauti demagogų varžybose,nebent Kirkilas galėtu tave perspjaut.

Tomas J.2013-03-11 18:17

KGB Zuoku pasitikėjo. Susimąstykite - kodėl?

11 Sigitui2013-03-11 16:34

Bravo.Zuokas laabai mėgsta pinigus.

to Ǒ 2013-03-11 09:56:39 (78.63.224.64)2013-03-11 15:37

''Manau, kad jokios cenzūros dalyviams negali būti - šventinėje eisenoje dalyvauja visi, kas nori, ir neša plakatus tokius, kokius nori. Pavyzdžiui, plakatą su užrašu "Lietuva - lietuviams" gali nešti tokie žinomi lietuviai, kaip apsivogęs kultūros vadybininkas Kėvišas ir pedofilas Čekanavičius, trumpam paleistas iš kalėjimo. Jokios cenzūros!'' tegu ateina tai mes jiems subines nutarkuosim ir druska pabersim

Liubartas>Kapsui(18):2013-03-11 15:22

Neklaidinkite žmonių. Atsiverskite popiežiaus kalbas 1993 m. pasakytas Lietuvoje. Ten jis pasakė: "lenkų kilmės lietuviai..."

Kapsas2013-03-11 14:49

Jonas Paulius II pasakė kitaip: lietuvių kilmės lenkai. (Ir pats tokiu buvo).

Ada2013-03-11 14:42

Su sventemis autoriu! Iki pasimatymo patriotineje eisenoje!

kitas skaitytojas,2013-03-11 14:35

su sventemis, mielieji. O Rutos barti anam skaitytojui ner reikalo. Kad uz nejima i "laisvanoriskas" demonstracijas sovietmeciu mums, tuometiniams desimtokams-vinuoliktokams aiskiai budavo pazadamas nepatenkinamas elgesio pazymys - faktas. Na ir varu eidavome. Lenino prospekte prie Lukiskiu is garsiakalbiu sklindant standartiniams sukiams apie neisardomus darbininku ir valstieciu blokus ir pan. , mes neprarekdami garsiakalbiu paleisdavome savo kolonoje savo sukius, pvz. "tegyvuoja Marijampoles kondensuotas pienas!" , ir zvengdavome susiriesdami, nors taip pasidarydami sau pramoga is "laisvanoriskos tarybiniu zmoniu sventes".

Alpukas2013-03-11 14:02

Atsakymas „ Ǒ 2013-03-11 08:28:04“: iš tikrųjų galite siųsti signalą tiems dešimtims savo bičiulių, jei tarp jų bus panašių į Zurofą, Kacą ir kitus provokatorius.

Benas2013-03-11 13:32

MARKSISTAI, GLOBALISTAI, BOLSEVIKAI manau yra labai patenkinti sitokiu marksito zuoko elgesiu. Bet man jus pasakykite, ar zmones gali piktintis tokiu individu kuri patys renka? Ar su toliu mastymu, patriotai butuv paskelbia NEPRIKLAUSOMYBE 1918m?

Skaitytojas2013-03-11 12:58

P. Ruta, noriu kai ka patikslint jusu komentare, nes nesutinku su kai kuo. Jus rasot, kad sovietmeciu kai kam patiko, nes reikejo zygiuot per prievarta ir dar, tipo, mokejo. Netiesa, as gyvenau tuos laikus ir neskleiskit gandu, niekas neverte ir niekas nemokejo pinigu, bet ir milicijos niekada nebuvo, kaip dabar. Ir rasot, kad dare zmones ta, ka isakydavo. O dabar kitaip? Ka isako ES, ta ir daro musu valdziazmogiai. Man dabar baisiau, is ti,kruju, nes nera kur pasiskust paprastiems zmonems, jie ibauginti, bijo zodzio TIESOS. Neskleiskit demagogijos.

ruta2013-03-11 12:22

Valstybeje , kur dauguma pilieciu masto , kaip isgyventi , o nuosava nuomone patapo sunkiu ir pavojingu atributu , sudetinga prisaukti sveika prota . Kai kurie uzlipe i valdzios olimpa jo ir niekada neturejo ! Bet turi izulumo , cinizmo mokyti kitus . Vien tai , kad po saugumo paviesintu Zuoko pokalbiu , 'Rubikono' buchalterijos , toks subjektas isrenkamas i mero posta , normaliu pilieciu akyse , tai nonsensas , bet puskvailiu ir parsidaveliu , matomai daugiau . Ir toks subjektas kazka peza apie tai ka daryti , ir ko nedaryti Lietuvos pilieciams ! Bet ar reikalinga TIKRAM patriotui kieno tai nuomone ? Matomai , daugumai buvo maloniau sovietmeciu zygioti per prievarta , dar ir pinigu gaudavo , ir nereikia sau uzdavineti nepatogiu klausimu , TIK vykdai , kas liepta . / Avis irgi neuzduoda sau klausimu ... /

sigitas2013-03-11 12:17

Nereikia cia taip parintis, juk cia nieko asmenisko vien tik verslas, jeigu Zuokas is to kazka gautu leidimas butu isduotas neatsitraukus nuo kasos...kitas dalykas daug baisesnis kad kuo toliau tuo labiauisigali policine savivale, kai mentai prades nurodineti kada kur ir kais svesti...neturiu zodziu iki ko nusiritom, teismai uzversti tokiu liaudies priesu bylomis kaip Kuolys, Kusaite, Venckiene ir t.t. ir pan. pasibaisetina...

Ǒ2013-03-11 11:56

Manau, kad jokios cenzūros dalyviams negali būti - šventinėje eisenoje dalyvauja visi, kas nori, ir neša plakatus tokius, kokius nori. Pavyzdžiui, plakatą su užrašu "Lietuva - lietuviams" gali nešti tokie žinomi lietuviai, kaip apsivogęs kultūros vadybininkas Kėvišas ir pedofilas Čekanavičius, trumpam paleistas iš kalėjimo. Jokios cenzūros!

Ǒ2013-03-11 11:30

Kitame namo įėjime gyvena prostitutė, kiek žinau, ji dirba Lietuvai, nes aptarnauja tik lietuvius vyrus. Tikra patriotė. Perduosiu jai jūsų kvietimą dalyvauti eisenoje, gal net galės panešėti plakatą "Lietuva - lietuviams".

Irena Vasinauskaitė2013-03-11 11:24

SU IŠKILIA MŪSŲ TAUTOS ŠVENTE ! Iki pasimatymo Vilniuje. Džiaugiuosi galėdama į sostinę atvykti su įvairių tautų atstovų ekipažu, kurie su džiaugsmu neš Lietuvos valstybines vėliavas.

vilte2013-03-11 11:16

Su Kovo 11 - aja gerbiami tautieciai , ir aciu autoriui , kad apsviecia protus tu , kuriu tas protas dar tamsoje . LIETUVA LIETUVIAMS , LIETUVIAI -LIETUVAI !

Romas2013-03-11 11:06

Ateisiu,nes esu Lietuvos pilietis,mano kilmė esu lietuvis.Bus teisingumas,nebus ir vagių.

Apsivogęs Kėvišas2013-03-11 10:59

Ačiū, pensininke, už kvietimą - būtinai ateisiu, nes esu lietuvis.

Simas2013-03-11 10:52

Pritariu, kad "Lietuva - lietuviams" skamba įtartinai, betgi taip skamba tik kokiems atmatoms ir neturintiems patrioto gyslelės. O jeigu mes paisysime, kaip kas ir kur skamba, tada negalėsime nė pajudėti, o sąvoką "Laisva Lietuva" teks tarti vėl pašnibždomis...Jo, tegul žygiuoja pristitutės, žudikai su kinžalais, nuogi gėjai ir besilaižančios lebijietės... Būtų gražu. Juk tai - pasak šito O, demokratija...

Pensininkas2013-03-11 10:43

Gerb. Zolubai, pasakėte trumpai ir aiškiai: lietuviai, tai tie,kurie turi Lietuvos pilietybę. Lietuviai, žydai, lenkai, rusai ir kiti, turintys Lietuvos pilietybę, vadintini lietuviais. Jeigu jiems tai nepatinka, tai, jų reikalas. Bet, manyčiau, oficialiai prieš šūkį "Lietuva - lietuviams" pasisakantiems Lietuvos piliečiams, tame tarpe ir Zuoką, turi būti keliamos bylos, tame skaičiuje ir galimai baudžiamosios. Net ir paukštis savo lizdo nedergia. Su Kovo 11 d. švente lietuviai. Kas galit šiandiena 15-16 val ateikite į Katedros aikštę su lituviška atributika ir atitinkamo turinio plakatais. Pamatysime kiek mūsų dar liko.

Ǒ2013-03-11 10:28

Nežinau ir nenoriu žinoti, ką Abonentas sako, bet "Lietuva - lietuviams" atsiduoda pelėsiais. Pas mane per metus atvažiuoja kelios dešimtys svečių iš visokių užsienių, vieni apsistoja ilgiau, kiti trumpiau, jiems čia patinka pasisvečiuoti, kai kam ir padirbėti, gražinant Lietuvą. Jei Lietuva skirta tik lietuviams ir dar piliečiams (a la Maciams), tai turėčiau savo bičiuliams siųsti signalą, kad yra toks Zolubas, kuris bus nepatenkintas jūsų vizitais. Kita vertus, daug mylinčių Lietuvą buvo priversti atsisakyti arba neteko pilietybės dėl mūsų valdžiažmogių riboto protelio. Lietuva jiems, pagal Tamstą, jau atia? Ir, galiausiai, lietuviai nusikaltėliai, žmogžudžiai, vagys ir šiaip smulkūs niekšeliai - Lietuva, pasak Tamstos, jų rankose, nes jie juk turi Lietuvos pilietybę? Nereikėtų visko neigti vien dėl to, kad kažkokie abonentai tai šneka. Šiaip manau, kad šventinėje eisenoje, kadangi tai yra masinis spektaklis, galėtų dalyvauti visi su visokiais plakatais - partinių gaujų valdžiažmogiai, prostitutės, neonaciai, artistai, gėjai, komunistai, taksistai ir t. t. - visi, kurie kiekvienas savaip (ne)myli (ne)laisvą Lietuvą. Svarbu, kad nebūtų fizinio smurto - spektaklis juk ir yra spektaklis. Policija galėtų išeiginę pasidaryti, juk dar neatsigauna nuo daug fizinių jėgų pareikalavusio Garliavos pogromo.

jaras2013-03-11 10:00

oranziniu dviraciu specialistas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi