Portalas Tiesos.lt, siekdamas sužinoti daugiau informacijos apie Garliavos mergaitės dabartinę savijautą ir likimą, visą savaitę bandė prisiskambinti jos atstove prisistačiusiai Vilniaus miesto Vaiko teisių apsaugos skyriaus vedėjai Linai Juškevičienei.

Vilniaus savivaldybės tinklapyje nurodytas stacionarusis telefonas tylėjo, o mobilusis paslaugiai liepdavo pasitikrinti numerį. Kai pagaliau atsiliepė vienas skyriaus darbuotojos telefonas, paaiškėjo, kad vedėjos telefonas pakeistas, tačiau viešai neskelbiamas.

Naujuoju telefonu atsiliepė pati Lina Juškevičienė. Į visus klausimus apie mergaitės savijautą, savivaldybės tarnautoja atsakinėjo vienodai: „Tai nėra vieša informacija.“

Pokalbis užsimezgė tik tada, kai buvo užduotas, tuo metu atrodė, paskutinis klausimas.

Ar galėtų su mergaite susitikti su ja Garliavoje bendravę garsūs Lietuvos disidentai Nijolė Sadūnaitė ir kunigas Robertas Grigas? Gal galėtų ją pamatyti pediatras profesorius Arūnas Valiulis?

Turbūt Jums yra žinoma, kas yra mergaitės įstatyminė atstovė, ir visi šie klausimai yra įstatyminiam vaiko atstovui, ne Vaiko teisių apsaugos skyriui.

Bet juk žiniasklaidoje Jūs buvote pristatoma kaip jos atstovė?

Mes šios mergaitės atstovai esame tik baudžiamojoje byloje ir tik šios bylos rėmuose.

Bet būtent šios „baudžiamosios bylos rėmuose“ ji buvo paimta iš gimtųjų namų ir uždaryta saugomoje teritorijoje ir būtent dėl to šie žmonės – disidentai Nijolė Sadūnaitė ir kunigas Robertas Grigas – norėtų pamatyti vaiką, įsitikinti, ar jam viskas gerai.

Ne dėl šios bylos ji buvo paimta iš jos namų. Jūs kalbate ne apie baudžiamąją bylą, o apie civilinę bylą.

Ir kokią turime iš to pasidaryti išvadą?

Vilniaus miesto Vaiko teisių apsaugos skyrius šios mergaitės įstatyminis atstovas yra tik baudžiamojoje byloje. Šiaip mergaitės įstatyminė atstovė yra motina Laimutė Stankūnaitė.

O Jūs galėtumėte pasakyti, kodėl Jūs, kaip įstatyminiai jos atstovai baudžiamojoje byloje, nekovojote už tai, kad mergaitė pati galėtų duoti parodymus savo baudžiamojoje byloje, užuot davusi parodymus kitų baudžiamojoje byloje?

Nekomentuosiu visų šitų dalykų.

Nekomentuojate todėl, kad neturite argumentų?

Ne, nekomentuoju todėl, kad yra šeimos reikalas.

Šeimos reikalas, kad ji duotų parodymus ne savo baudžiamojoje byloje, o kitų?

Tai yra šeimos reikalas. Ir kompetentingų institucijų.

O tai Jūs nebe kompetentinga institucija?

Ne, mes esame būtent šita institucija. Bet nemanau, kad Jūs esate tokia institucija, kad galėtumėte gauti tokią informaciją, kurios prašote iš manęs.

Bet mums nebūtina būti kompetentinga institucija, mums pakanka paklausti kompetentingų institucijų to, kas rūpi, kas yra aktualu visuomenei. Mes norime išgirsti įtikinamą atsakymą, nes to vaiko likimas ir yra tos baudžiamosios bylos, kurioje Jūs ir atstovaujate jo teisėms, esmė. Juk toje byloje ji yra galimai nukentėjusioji ir kodėl ji yra neapklausiama?

Jos teisės ir teisėti interesai dabar yra užtikrinami. Tai mums, kaip institucijai, yra svarbiausia.

O kaip Jūs suformuluotumėte, kokios jos teisės ir kokie teisėti interesai šiuo metu yra svarbiausi?

Tokie kaip ir kiekvieno vaiko. Tikrai daugiau negaliu Jums skirti laiko.

Ne kiekvienas vaikas yra nukentėjęs tokioje byloje.

Pasidomėkite tada, kiek tokių vaikų yra Lietuvoje. O jų tikrai yra ne vienas.

O gal Jūs galite suteikti informaciją?

Ne, negaliu.

Kodėl? Nejaugi ir ji yra slapta?

Mmm. Nematau, kad Jums tai būtų įdomu. Jums rūpi tik viena byla ir Jūs turite kažkokį savo nusistatymą.

Gerbiamoji ponia, aš Jūsų dabar klausiu, gal Jūs galite suteikti visuomenei rūpimą informaciją?

Aš Jums tiesiog pasakiau, aš dabar negaliu komentuoti to, kas yra susiję su šitu vaiku, su šia šeima ir su bylom.

Gerai kalbamės apie tai, apie ką Jūs galite kalbėtis: kiek Lietuvoje yra tokių nukentėjusių vaikų?

Tokios statistikos neturiu.

Tai ir Jums nerūpi tie vaikai?

[labai ilga pauzė] Koks kitas klausimas bus?

Ne, grįžkime prie to, kuris, Jūsų manymu, yra svarbiausias. Jūs teigėte, kad mums nerūpi kiti vaikai. O Jums ar rūpi kiti vaikai?

Mmm. [dar ilgesnė pauzė] Iš tiesų klausimas yra toks labai abstraktus.

Labai konkrečiai klausiu: prašau konkretaus skaičiaus, kiek yra vaikų, nukentėjusių tokiose bylose?

Aš Jums pasakiau, kad tokios statistikos aš neturiu. Iš tiesų nebeturiu laiko su Jumis kalbėti.

Kada galėčiau su Jumis pakalbėti tais klausimais, kurie mums abiem rūpi?

Pateikite elektroniniu paštu klausimus, kurie Jums yra aktualūs, ir palikite savo kontaktus.

Būtinai. Ačiū.

Kalbino Ramutė Bingelienė

Naujausi

Komentarai (137)

Rikiuoti
vilnietė2013-03-27 00:05

Ta poniutė nieko nežino, ką ji gali pasakyti. Ji atstovauja mergaitę tik popieriuje, ji tik padės parašą.

Publijus2013-03-26 10:52

Norint suvokti visą situaciojos absurdiškumą nereikia klausyti ką ji sako. Pabandykim suvokti ko ji nepasako. Iš jos kalbos tiesiog veržiasi baimė,Jii bijo atsakyti ne tą,ne taip ir todėl iš viso išsisukinėja. Kažkokia šiaulių prokurorė,atseit savo valia,nepateikia Seimo komisijai vaizdinės medžiagos apie mergaitės paėmimą jau antrą kartą. Irgi bijo,nes net dorai paaaiškinti negali,kodėl taip žemina aukščiausia valstybės valdžią. Seimo komisijos pirmininkas,du kartus pažemintas džiaugiasi,kad turės rašytinę medžiagą. Tai ir primena šakalą iš Džiunglių knygos,kuris vis stengėsi lyžtelėti koją tigrui. Skirtumas tik kad tigro nessimato. Valys bijo todėl,kad manomai prisimelavo. Žalimas bijo ir nepasitiki savo apsauga tiek,kad dreba del savo gyvybės ir jau kreipiasi į teismus. Tą patį daro ir L. Stankūnaitė. Savo ir vaiko būseną įvardina kaip kalėjimą,darntį fizinę ir psichinę žalą jos ir vaiko sveikatai. Irgi mirtinai bijo ir nepasitiki savo saugotojais. Tai kas čia per valstybė,kur didžiausias avojus yra policijos saugomiems žmonėms? Prezidentė matė savo akimis tai,ką matėme mes,tą psichologinį ir fizinį smurtą imant vaiką ir irgi tyli. Kodėl ji taip ignoruoja didžiausią tautos pitžaizdę ir susipriešinimą? Gal irgi bijo? Tai kas tas baubas Lietuvoje,jau kelerius metus šiurpinantis visą Lietuvą,paralyžiujantis jos institucijas ir paliekantis virtinę neištirtų žmogžudysčių,bei šimtus neatsakytų klausimų. Baubas toks baisus,kad nieks jjau net neklausia,kas nužudė du žmones po Kedžio mirties. Milinio nužudyma tiria tik jo šeima,o Ūso šeima kovoja tik del jo garbės atstatymo. Kur mes einam ir kam reikalingas toks kelias,kuris neveda į šventovę,šiuo atveju į tiesą? Ir kodėl šiandien skauda tik Sadūnaitei,kur kiti šviesuoliai?

Teja2013-03-25 18:40

teko susidurti su vaiku apsaugos specialistai - nezinau, kaip paaiskinti ju elgesi, tai kaip sovietu tankai - ko paklausi, to negausi. Mato tik savo varpine ir sneka tik tai, kas jiems naudinga. Baisi biurokratine masina, nezinati net paprasciausiu istatymu, o apie zmoniskuma tai nera ka ir besakyti,

Daniele2013-03-25 18:27

Geda del tokiu valdziazmogiu. Geda ir koktu...

senuks2013-03-25 17:43

Seniai mires satyros meistras Raikinas yra sakes,- "prinesi spravku, cto nuzna spravka". Atnesk pazyma, kad reikalinga pazyma.Si poniute is vaiku teisiu apsaugos- zasis biurokrate iki uodegos plunksnu galiuku.

Ona2013-03-25 17:39

tai kuri politine partija imsis sutvarkyti vaiku teisiu apsaugos kontrole? Visos biudzetines institucijos, mokant didelius atlyginimus, sukurtos bedarbystei slepti, o si ,tariama vaiku apsaugos kontrole, vaikams jokios apsaugos nera, o tik tyciojimasis. Slykstu stebeti, kad pati Juskeviciene nemoka, nezino realiai ir konkreciai kalbeti. Kas dabar jos "stogas" , Degutienes nebera, o ka galvoja Gedvilas? Bet jis tik apie savo nauja meile, tad svetimi vaikai jam ne motais.

L.O.>2013-03-25 17:30

na ir nauvuoliai, ko Jūs tikitės iš šios tarnybos darbuotojų? Juk visa valstybė aštunkojo pinklėse. Jie laaabai turtingi ir gali sau "leisti", kad prie jų nudrožtų pimpalų liestųsi pačios nekalčiausios , švelnios ir nieko nesuprantančios vaikų burnytės. Išsigimėliai taip persisotinę viskuo ir atbukę, kad jų nežavi net gražiausios moterys jų jaukas nekalti vaikeliai. ir jie sėdi aukščiausiuose valdžios ešelonuose. Nesuradę atspirties taško žemės rutulio neapversime!

moteris2013-03-25 15:51

siurpu skaityti , kaip vaiku teisiu GYNEJA susireiksminus atmetineja klausimus. akivaizdu, -nerupi jai vaikai, nerupi. konstattuoja, kad lietuvoje dg tokiu kaip garliavos mergaite, o po to bando nutyleti, kiek ju yra ir kodel niekas nedaroma. man sunku suvokt, visi mattom, jauciam, bet nieko padaryt -negalim. tai kaip cia, po galais yra? kas gali pakirsti siu atstovu abejinguma? apgailetina padetis, o i mes, kuo toliau tuo labiau isitikinu esam visiskas niekas sioje salyje, begalintys tik paspaudyti klaviatura, pareiksti mintis puslapiuose ir tiek. kaip sako teoriskai salis demokratine, bet praktiskai-abejoju

zmonems2013-03-25 15:17

policijos instruktazas pries mergaites pagrobima/skaitykite Drasiaus kelias jau dabar!

siaubas2013-03-25 14:10

poznavatelnoe.tv/bergset_norway kas laukia

DEMESIO2013-03-25 13:48

BAISU IR KLAIKU GYVENTI LIETUVOJ/ DRASIAUS KELIAS INFORMACIJOJE VIDEO/KAIP MOTINA STANKUNAITE CIUT VAIKO SAVO NEPERPLESE PUSIAU/ NET NEISBUVUSI TU PASKIRTU VALANDU PAGAL KONDRATJEVO TA SPRENDIMA ,EJO SU KAUKETU VAIKO DRASKYTI/ TAI AR TEISINE VALSTYBE YRA LIETUVA?

Tarpinstitucinių2013-03-25 13:47

susitarimų kompetencija.Sistema užsidaro.Visuomenei belieka meluoti.

Algimantas2013-03-25 13:01

Korespondentai turėtų nuolankiai atsiprašyt tos visagalinčios didelės ponios už sutrukdymą. O šiaip tai laikas įprast tokius vadint tikrais vardais -,,vierchai''. Seime socialdemokratai, konsirvatoriai - visi vierchai. O partijos - ,kodlos''. Tada viskas stotų į savo vietas.

šokiruoja2013-03-25 12:45

vaikų teisių atstovė siūlo pasidomėti, kiek tokių nukentėjusių vaikų Lietuvoje, bet pati nė menkiausio supratimo neturi?

ceslovas2013-03-25 12:36

Kaip gaila, kad Lietuvoje yra tiek daug issigymeliu ir ju pakaliku "siknalaiziu", o kaip bus kai paaiskes tiesa? Kokius argumentus pateiks tokios "vaiku atstoves"?Gal pasakys, kad buvau apsirukius ir nesupratau ka darau? Manau, kad bus mazai vieno kalejimo sutalpint visiems pedikams ir ju siknalaiziams.

Jonas2013-03-25 12:28

Ar mergaitė nėra vėl pedofiliškai išnaudojama ,kad taip slepiama. Gal dar čia yra didesnis skandalas negu ,kad buvo. Nieks nežino, nieks nesidomi. O kur ji gyvena? Ar dar gimbutienės gatvėje esančiame bute?Kokią mokyklą lanko?

204.8.156.1422013-03-25 12:22

Tai Jūs jau rašote iš kito kompiuterio? suprantu, kad nieko nesuprantu ir nieko man neišeina "susekti", bandžiau ir su savo IP ... Tikriausiai, reikia nemažos IT patirties ir žinių. Ačiū už pokalbį. (o dėl komentarų l. ryto laisvalaikio ir gyvenimo būdo skiltyse, tai rašiau vien iš ironijos, vien norėdama oponuoti bereikšmėms straipsnių antraštėms, ir faktas, kad tai nėra nėra mano tikra pasaulėžiūrą, ironiją visi supranta, na bent jau toks šmaikštus asmuo kaip Jūs) :) Ačiū, buvo malonu pabendrauti :)

DĖMESIO2013-03-25 11:56

MAČIAU BALANDŽIO 24 DIENĄ BAIGIASI LAIKAS KAI ŽIOBIENĘ PAVADUOJA BURNEIKIENĖ.. SEIMO PIRMININKAS TURĖS SKIRTI KITĄ ŽMOGŲ. SPĖJU,KAD ŠI ASABA GALI BŪTI SIŪLOMA Į TĄ VIETĄ. KELIAM VĖLIAVAS KAD Į TAS PAREIGAS BŪTŲ PASKIRTA ANŽELIKA VEZBUTAVIČIUTĖ.

ruta2013-03-25 11:16

todel ir baisu gyventi Lietuvoje , nes , butent tokie subjektai 'dirba' , 'atstovauja' ,ir t. t. Manau , savame rate , si / net nezinau , kaip pavadinti , moters , vardo - neverta, pareigune , irgi ne .. , nes ne velnio , neatlieka savo TIKRA pareiga - vaiku interesu ginima ! /, L. J. gali buti ir normaliu zmogumi , BET darbe / kaip ir dauguma pilieciu/ , patampa nejautri , negarbinga , izuli ... , NES , Lietuvoje , morale , etika , principai , padorumas , tai ne tie prioritetai , kuriems teikiama pirmenybe ar pagarba , deja !

va2013-03-25 11:06

taaaaaaaaaaip

molis2013-03-25 10:22

Dabar suprantama, kodėl Ūsas galėjo dirbti kartu su raj. vaikų teisių apsaugos darbuotojomis , - važinėjo, žiūrinėjo po VTA prižiūrimas šeimas. - visai pašaliniis asmu, neišrinktas nei į Seimą, nei į vietine Tarybą. Po šio intervių nekeista, jog niekas nesiaiškino, kas leido Ūsui daryti žvalgybą pas socialiai apleistų vaikus...

JULIUS2013-03-25 10:12

o ta karvė ar nebuvo Garliavoje gegužės SEPTYNIOLIKTĄ.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-25 04:10

As manau, kad moteris GAVO pareigas ir supranta kur esanti. Tokie valstybes tarnautojai savo pareigose "etapu" varomi, tai yra zingsnis ir kaire, zingsnis i desine... saunama be perspejimo. Taigi noredama islikti pareigose turi kalbeti EZOPO kalba, ne zingsnio i kaire, ne zingsnio i desine. Kitoks, kuris nepaklusta siems desniams.... tiesiog i "valstybes" tarnyba negali patekti, tai patikrinti, pertikrinti ir turi tarnauti tam, kas juos is tikro paskiria! Kitokios kalbos negalima ne tiketis. Beje cia vienas is komentatoriu parase Anzelikos varda. Anzelikai Vezbaviciutei turi buti suteiktas Lietuvos didvyres vardas, nes ji atliko pareigas tinkamai, pasipriesino banditu gaujai Kovo 23 diena 2012 metais. Savo pareigu netaliko sios gaujos: Seimas, Vyriausybe ir Prezidente su prezidentura. Anzelika Vezbaviciute yra auksciau pagal moralines nuostatas ir pareigos supratima.... uz visas sias isvardintas gaujas.

manau kad2013-03-25 01:25

sita veikeja supranta realybe ir jaucia,kad kazkada ja uztrauks.turetu tam tikros institucijos ja stebeti,kad nedingtu is lietuvos,o kas tada atsakys uz visa mesla?

to 86.100.232.102013-03-25 01:03

Mano IP ir nerasite ;),nes aš požiūrį išreiškiu truputį aštresnėse temose,kur kertasi tam tikri mafijozų su baltomis apykaklėmis interesai(Ar kitaip "vory v zakone"). Tad tenka imtis priemonių. O jūms nėra ko bijoti. Galit pabandyti ką nors iš kitų komsomolkės pagooglinti Ar dar geriau savo IP ir viskas bus kaip ant delno,ką ir parašėte. Išskyrus ten,kur IP nefiksuoja (delfi kol kas). Galit dar paieškoti tų,kurie rašo Uspaskich palaikančius (kur buvo prieš rinkimus),arba antilietuviškus komentarus. Labai nesunkiai atseksite tam tikrą tendensiją. Jei IP prilauso proxy,ar tornet,tai nieko nesigaus ;). Dar būna,kad apkrėstų virusais kompiuteriais gali naudotis nenaudėliai ,ar net jų grupės. Tad saugokitės svetimų usb ranktų su virusais ir nelandžiokite kur nereikia. Tamstos IP yra statinis,neapsaugotas. Jei tarnybos susidomės-gali ateiti ir iki jūsų durų ir ..... Tad būkit atidūs,ką rašote. Nors jei nеrašot nieko prieš gėjus,galit per daug nesijaudinti. Šitie gali įskūsti,nes daug laisvo laiko turi ir seka kas ką rašo Šiaip akiračiui praplėsti: youtube "Karolis Zikaras. Kibernetinė aplinka Lietuvoje " www . youtube . com/watch?v=aV1lbZCftDo

(173.192.216.78)2013-03-25 00:55

Aš vis dar laukiu tikiuosi Jūsų atsakymo, gal malonėtumėte rytoj? :) Prašau....:)

73čiam2013-03-25 00:54

o, ilgokai laukėme, kol parašysite niekinamąjį paskvilį filmuko vienai iš serijų "Kak živiot Norvegija". ..... Dėl didžiarusiškumo filme niekas ir nediskutuoja, bet esmė tai PEDOFILIJOJE. Esmė - kad pasiskundęs dėl pedofilijos vaikas atimamas iš šeimos, jo buvimo vieta ir asmens tapatybė įslaptinami. Esmė - kad pasiskundęs vaikas izoliuojamas ir galimai atiduodami tiems, kurie jį nuskriaudė, kad įslaptintose vietose gali būti auginami iki pilnametystės, kad tik "neprasikalbėtų", o ir pilnametystė dar labiau nutolinama. Kad propaguojama darželiuose "2 princų" teorija, kad iš tėvystės ir šeimos vaikui yra grėsmė ir tam reikalingos norvegiškos "barnevarm", o mūsiškai "vaikų teisės", kurios niekaip negali jokios informacijos pateikti apie Garliavos mergaitės sveikatą ir gyvenimą nei seneliams, nei Seimo nariams, nei kompetentingiems vaikų gydytojams ar visuomenės gerbiamiems žmonėms. ... Tik nereikia sakyti, kas jums darbo, šita mergaitė auga ir be jūsų rūpesčio, ja rūpinasi kažkokia tai motka ar kriminalinės policijos biuras, ar pagaliau valstybė. Parodykit Mergaitę tiems kurie ją matė dar laisvėje ir viskas bus ok. KAME PROBLEMA????????

Seimo nariams2013-03-25 00:45

SKIRKITEI VYRIAUSIA JA VAIKO TEISIŲ KONTROLIERE TIKRAI KOMPETETINGĄ VAIKO TEISIŲ SPECIALISTĘ ANDŽELIKĄ VOZBUTAVIČIŪTĘ VIETOJ ŽIOBIENĖS ,KURI ŠIUO METU YRA DEKRETINĖSE ATOSTOGOSE.GAL TADA VAIKŲ TEISĖS BŪTŲ PRADĖTOS GINTTI IR LIETUVOJE.

Geriau atsistatydinti.2013-03-25 00:13

Bet nemeluoti.

Tobula2013-03-25 00:12

marionetė?Kaip ji gavo šias pareigas?Tai žiauru.Guminės pirštinės ir cheminė kaldra.Vaikui.Nemoteriška.

vilte2013-03-25 00:09

Padariau isvada , jog i tokias aukstas pareigas ir skiria tik "valstybininkai"...

jauciu2013-03-24 23:48

kad Juskeviciene turejo problemu, panasiu kaip supuvusios zuvies akiu savininke E.Ziobiene. Jau vien ta "kasa", a la "in vogue", daug ka pasako apie 45 metu metu meteriskaite is Kapsuko rajono.

(173.192.216.78)2013-03-24 23:32

Aš neturiu ko bijoti, nes nieko neįžeidinėju ir nešmeižiu, o išsakyti savo požiūrį turiu tokią pačią teisę, kaip ir visi kiti, ir nebūtinai mano nuomonė turi sutapti su daugumos. Kalbant apie IP, na, gerai, pvz įvedžiau Jūsų IP į googlą, ir man nieko neišduoda, čia tikriausiai dar kažką reikia padaryti? Na prašau, pasidalinkite:) Tiesiog esu šokiruota minties kaip nesaugu internete rašinėti komentarus ir noriu perprasti šią gudrybę - kokiu būdu tai identifikuojama?

to 86.100.232.102013-03-24 22:14

Labai paprasta:10min googlėje ir viskas kaip ant delno.Galit būti rami:nei VSD,nei FSB,nei LKPB nedirbu Jiems,manau,google nereikalinga.Gali tiesiai jungtis prie Degutienės,Gedvilo ir jų giminių mobilių

to Dimensijos. 2013-03-24 15:42:25 (212.52.36.25) parašė:2013-03-24 22:11

Taigi Lavąstė rašė komsomolkėje,kad kažkokie snaiperiai už krūmų Stankūnaitės tyko,tai kažkokios mašinos,kada jie kur nors vyksta, juos persekioja 150km/h greičiu (įdomu,ar "saugu" vežinėti tokiu greičiu? Ir kažin kodėl po 10min ARO vyrukų tie "persekiotojai" nesuvoliojami snukiais į asfaltą?) O tai,kad saugo,vadinasi kažkas yra,tik mūms,kaip jau įprasta Lietuvoje-kabina makaronus Beje,makarionus mūms kabina jau nuo 1991m

Benas2013-03-24 21:33

Ar pildosi iskrypeliu manifeste parasyta programa? Jus paziurekite kokie zmogeliai dirba ,,lygiu teisiu" kontorose, zmogaus ,,ginimo" kontorose Garsus pedofilas cekanauskas tai pat kiek atsimenu dirbo zmogaus teisiu ,,gyneju" O usas? Kodel sie visi gynejei negina kudykiu ir vaiku nuo iskrypeliu? O kur teisingoji prezidente? seimas? jusu populiarusis butkevicius su komunistu komanda?

Gal2013-03-24 21:01

Toi vaikų teisių institucijoj yra specialiai parinkti toki abejingi žmonės,kad būtų pedofilams rojus,kas gali paneikti.

Komentatoriui (37.59.40.61)2013-03-24 20:59

Ir dar be to, būčiau labai Jums dėkinga. Nuoširdžiai sakau, tikrai :) Lauksiu atsakymo (na, tiesiog noriu išmokti)

Komentatoriui (37.59.40.61)2013-03-24 20:44

Pasidalinkite, kokiu būdu galite "sekti" IP adresą, labai smalsu. :)

terese2013-03-24 20:25

Linai juskevicienei etika ir morale ne sio pasaulio dimensijos o apie sirdi siela tiesa kalbos nera !

d32013-03-24 20:09

juvenalinis fasizmas zygiuoja per Svyturio saly. po valstybes paslaptimis, issigimeliai gales daryt ka nori su atimtais is tevu vaikais.

Bobulė2013-03-24 19:36

Kai nesveiką vaiką , tai iš visų pusių ant visos Lietuvos išrodė ir apkomentavo, tada nei viena vaikų teisių gynėja net necyptelėjo, vadinasi, invalidą kaip cirke demonstruot galima, tai kas, kad veidas uždengtas, juk vis tiek visi žino kas ten. O tai kodėl bijo parodyt sveiką vaiką, net ne visiems, o gerbiamiems žmonėms, kurie vaikui tikrai nieko blogo nepadarytų? Jeigu jau kunigu Grigu nepasitikima, tai ką aš žinau... Bet čia priežastys, manau, kitos...

stasys2013-03-24 19:19

darbas uz atlyginima,morales 0+baime itakos...

Marija2013-03-24 19:13

Jos visos tokios . Neturi nuomonės, nes nedirba taip , kaip turėtu dirbti. Ši institucija neveiksni.

nebūkit naivūs2013-03-24 19:10

jei vaikų teisių apsaugoj dirbtų žmonės,kurie nepratę klausyti įsakymų,tai jie ten nedirbtų,o eitų šluot. Visiems zinoma Evelina,dalyvavusi 05.17d garlviavoje-dukros grupioke,sako,normali,bet,pasirodo,isdresiruota,todel klauso isakymu ir daug neplepa,nes nedirbs.Tai ir atakymas-arba ,,normali,,,arba turi darbą.

dar karta irodo2013-03-24 19:07

kad gelbejami aukšto rango pedofilai,visom išgalėm bando nuslėpti kas nepasliapama,laiko klausimas kada sugrius ju dvokiantis rojus.

Birute2013-03-24 19:00

Tikra Maryte Melnikaite-nera ka pridurti...

Popiežiaus žodis2013-03-24 18:30

popiežius Pranciškus per savo kanalą @pontifex dar kartą kreipėsi į twitterio bendruomenę, šį kartą karštu raginimu nepasiduoti Piktojo pagundai. Antrajame tvyte Pranciškus vienu sakiniu susumavo vieną iš svarbiausių savo homilijos minčių: „Neturime pasiduoti Piktajam, kuris sako, kad nieko negalime prieš smurtą, neteisingumą, nuodėmę.“ (Vatikano radijas)

to 8 to 86. prasau paaiskinti 2013-03-242013-03-24 18:20

ar dirba vaiku teisiu gynimo institucijose bent vienas normalus zmogus? Ar visos tos kontrolieres- tik bejausmiai robotai, uzprogramuoti i konkrecius klausimus atsakyti demagogiskais atsikalbinejimais? Paskutinis klausimas- kam is viso reikalingos tokios institucijos, ginancios ne vaiku, o nusikalteliu reikalus?? Tai labai konkretus prašymas. Gal į tai atsakis Seimas ar ta institucija , kuriai priklauso Vaiko teisių apsaugos skyrius su neįgalia vedėja Lina Juškevičienė.

si byla niekada nesibaigs2013-03-24 18:06

Nera jokios abejones, kad Deimante Kedyte buvo prievartaujama.O dabar dar ir ikalinta, kad kalbejo Tiesa.Ne pedofilus gaudo ir teisia, bet zudo liudininkus ir izoliuoja aukas

prasau paaiskinti2013-03-24 18:01

ar dirba vaiku teisiu gynimo institucijose bent vienas normalus zmogus? Ar visos tos kontrolieres- tik bejausmiai robotai, uzprogramuoti i konkrecius klausimus atsakyti demagogiskais atsikalbinejimais? Paskutinis klausimas- kam is viso reikalingos tokios institucijos, ginancios ne vaiku, o nusikalteliu reikalus??

Dimensijos.2013-03-24 17:42

Lietuvos teisėtvarka XXI-me amžiuje pasiekė visiško degradavimo viršūnę : moteris, kuriai nepareikšti jokie kaltinimai ir įtarimai, neteisėtai ir nusikalstamai, pažeidžiant Žmogaus ir Vaikų teises, yra įkalintos kartu su dukra ilgiems metams. Tiesiog šedevras! Visuomenei yra bukai aiškinama, neva, jų gyvybei gręsia pavojus. Koks paradoksas - jos yra saugomos labiau už Prezidentę, tačiau, dėl minėtų motyvų, net giminaičiams neleidžiama bendrauti su maža mergaite. O kas gi nuveikta per tiek laiko, kad to "pavojaus" sukėlėjai būtų išaiškinti ir neutralizuoti, negi iki šiol nežinomi to pavojaus šaltiniai, jų buvimo vieta? Nieko nenuveikta, nes tas pavojus matomai mistinis. Reiškia, pripažįstamas visiškas policijos nekompetentingumas ir neįgalumas. Turėtų būti gėda Generaliniam policijos komisarui. Turėtų būtų gėda ir šalies vadovybei su tokia teisėtvarka ir teisėsauga valdyti šalį. Bet, matyt, gėda XXI-me amžiuje jau "nebeįsipaišo" į valdžios moralės dimensijas...

Ǒ2013-03-24 17:02

Ji turėtų pati kiekvieną savaitę raportuoti mums (visuomenei) apie mergaitės būklę. Jokie asmens duomenų apsaugos įstatymai to nedraudžia, jei mergaitė pati sutinka. Net jos mamos atsiklausti nereikia.

molis2013-03-24 16:53

Visų vaikų aukščiausias tikrasis įstatyminis atstovas yra valstybė, kurios atstovė yra VTA, kuri privalo stebėti, kontroliuoti vaikų gyvenimą. Ir jei yra bent menkiausi įtarimai del gyvenimo sąlygų, tėvų elgesio privalo perimti vaikų globą, nesuteikiant jokios reikšmės tėvams, kaipo įstatyminiams atstovams...

Jai2013-03-24 16:34

augintojams nerodo, reiškia mergaitei padaryta žala.Turi apžiūrėti mergaitę kompetentingi žmonės ir jai tai pasitvirtins,reikalauti atsakomybės atatinkamų tarnybų.

Gėda vaikų beteisystės institucijai.2013-03-24 16:32

Ar jau Lietuvoje institucijos turi teisę išgrobę prichvatizuoti vaikus?Mergaitė turi senelius ir tetą,kurie pasiruošę ir toliau ja rūpintis.Išgrobėt ,kad atliktumėt ką pradėję vaiko raidos centre.Man atrodo ,kad persistengėt ir dabar meluojat,nes nebeturite ką parodyti seneliams.Kiekviena Deimantės ašara kris akmeniu ant jūsų širdies,kaip tada reikia gyventi su tokia našta.

suvalkas2013-03-24 16:09

Tipiskas valdininko-roboto portretas kiek informacijos ideta tiek atsakys,mastyti valdininkui ne tik, kad nereikia, tiesiog si funkcija jam svetima,mastantys ten pavojingi.

Hm,2013-03-24 15:32

tai čia toks, vansi, kubiloidų kadencijos valdžioje įdirbis, rezultatas, kurių estafetę sėkmingai perėmė jų aljantai ambalistai ar kaip?

Jokios logikos nei Juskevicienes kalboje, nei veikloje!2013-03-24 15:16

Tokiu kaip si ponia kompetencijoje, kad vaikui butu blogai! Jei Garliavos mergaitei taip vad. seimoje - siuo atveju pati Stankunaite tai viesai pareiskia - yra blogai, tai apie koki seimos reikala kalba si ponia??? Jokios logikos! Vaika privalu gelbeti is tokios "seimos"! Apie kokia instituciju kompetencija galima kalbeti, kai ten dirba jokios kompetencijos neturintys zmones, tokie kaip Juskeviciene! Tokios juskevicienes vadovaujasi ne istatymu, o yra valdomos baimes ir kazkieno nurodymu! Ka ir irode sis interviu!

Lina Juskeviciene2013-03-24 15:09

Labai grazi kaip plakatine komjaunuole-visada pasiryzus(vsegda gotov)..ir kas cia bloga,ane VT

nuomonė2013-03-24 14:57

šita vaikų teisių apsaugos specialistė gina savo kailį ne vaikų, ir kodėl taip nesiseka Lietuvai,kad tokius postus užima visiškai abejingos vaikams,jeigu Deimantei butų viskas gerai nei kiek neabejoju ,kad ją rodytų per visas televizijas,nei kiek nebijodami rodyt netgi veiduką,bet deja,deja,iš kur atsiranda pas mus vis daugiau šitokių abejingų žmonių,kas čia darosi,kas ir kuo apnuodijo Lietuvą,žmonės atsibuskit,pamąstykit ,kas gali laukti jūsų ateityje ,tuose postuose jūs nebusit amžinai.

galimai2013-03-24 14:55

ir Juskevicienes ir Zliobienes vaikai,anukai susilauks tokios laimingos vaikystes ,kaip Deimante,kuriai sitos ir kitos moterys kuria,jas gina,slepia. Saunuoles vaiku teises su ju pareigom be darbo,uz liezuvio mikluma ir uz gera atlyginima. O gal galimai vaiku organai kam nors reikalingi,ar eksperimentams? kodel ne? kai tokie gynejai. mes net bijom daleist minties,bet ko tik nebuna uz pinigus-kitaip ta vaika parodytu. na jei nenori Sadunaitei ,tai tegu uznori pamatyt gerb. Prezidente,pakviecia ja i Prezidentura,kaip kitus vaikus,koki renginuka daug iskentejusiai kad ir su biologine-visi matytu. Galetu ir Seimo p-kas ,Premjeras sudalyvauti. VT neleisciau,nenusipelne. Tiesa galetu sudalyvaut seneliai,Neringa,komisijos pirmininkas,Vays. Va butu grazu ir tautai nereiketu cypaut

Mix2013-03-24 14:53

Į tokias pareigas turėtų būti priimami autoritetingi, turintys gyvenimo patirtį žmonės. Ką ši jauna valdininkė žino apie gamtos ir žmogiškosios sielos ritmus? Ji dar per jauna, kad galėtų jausti, ko kitam žmogui reikia. Ištikus didžiausiai nelaimei, nesikreipčiau patarimo į tokį jauną žmogų.

daug melo2013-03-24 14:52

yra tame vieno komentatoriaus rekomenduotame "Poznavatelnoje tv. Kak živiot Norvegija" youtube filmuke. Pažiūrėjau ir nusistebėjau: subjektyvu, fragmentiška. Ta ekrane viską pasakojanti rusė , atseit baigusi Maskvos universitete žurnalistiką, net springsta nuo didžiarusiško šovinizmo, paniekos Norvegijai kaip esą visiškai tamsiam kaimui, ir be skrupulų penkis procentus tiesos maišo su devyniasdešimt penkiais melo. Ji teigia, kad Norvegija iki dvidešimto amžiaus pradžios neturėjo jokios kultūros (o kas tada buvo Ibsenas, Grygas, Hamsunas? ) Kad ten iki šiol neva leidžiamos brolių ir seserų santuokos. Kad Oslo universitetas yra technikumas . Kad ten nacionalinėje kultūroje nuo seno įtvirtinta ir nesmerkiama pedofilijos tradicija šeimose. Dukart buvau stažuotėse Norvegijoje ir nepastebėjau ten tokių siaubų. Kai sakomi akivaizdūs absurdai, tada sunku patikėti kitais teiginiais - pvz. ,kad Norvegijoje yra bendra Vaikų teisių ir seksualinių mažumų ministerija; kad rusei pasiskundus, esą buvęs vyras per pasimatymus seksualiai prievartavo jos mažylį sūnų drauge su giminaičiais ir draugais, iš jos buvo atimti vaikai r perduoti globoti įslaptintai šeimai. Būtų gerai,kad tokias temas šiame tinklapyje pagvildentų profesionalūs žurnalistai, kad ir ta pati p. Bingelienė, pakalbindama specialistus, šia problematika užsiimančius Seimo narius. Nes jau nežiniai, kuo galima tikėti. Tačiau tas youtube filmukas man didelio pasitikėjimo nesukėlė dėl: tos rusės moteriškės agresyvaus niekinančio tono, primygtinio lyginimo su šviesuliu Rusija, komiško piktinimosi, kad Norvegija neturi daugiamilijoninių miestų, ir akivaizdžių jos pliurptų nesąmonių, susijusių su įstatymais, istorija, kultūra.

apie komentarių 86.100.232.102013-03-24 14:03

Manau,kad ji nėra samdinys.Tiesiog pagooglinkite Ip adresa ir susidarysit puikų šitos Stankūnaitės tipo moters portretą,kurios dažna lankymosi vieta yra Vainausko šūdrytis.Nenuostabu,kad pijokės Kuznecovos rašiniai gerai išplovė jai smegenis.Kandangi mėgsta kates,tai ji manau nekenčia tokių vyrų kaip Drąsius Kedys.Kaip ir kitų pasiturinčių moterų,pasiekusių karjerą per protą,o ne per "antrą galą". Dalis jos postų: "kad dul.kina kitas tai visai negaila, tegu, negi spermos nepasidalinsim? tik labai baisu lytiškai plintančių ligų - liepčiau parnešti pažymą, kad niekuo neužsikrėtė" "Labai gerai, pritariu tokioms santuokoms, kuomet tuokiasi to paties socialinio sluoksnio žmonės. Nes pamatuota ir racionali santuoka yra pati stipriausia, patvariausia." " JAV lengvosios atletikos žvaigždė nuo rutinos vadavosi užsiimdama prostitucija ekovizija . lrytas . lt/?id=13561052371355208379&view=9&p=3 16. manau 19:06 12-21 IP: 86.100.232.10 Tikrai ne pati didžiausia gyvenimo klaida. Faktiškai, nieko tame šokiruojančio ir amoralaus. Amoralu žudyti, išmesti gyvūną į gatvę, nuskriausti vaiką ar senyvą žmogų. " Tiek gerai,kad nėra visiškai degradavusi,nes mylėti gyvūnus yra gera ženklas apie žmogų IP 86. 100. 232. 10 galima priminti,kad pagal Kondratjevo (to pačio,kuris susidorojo su Ž. Paberaliu berods) sprendima,vaikas yra atiduotas Matonio KGB chebrai,o ne Laimutei. Abi jos (kartu su Žalimu)yra LKPB "įkaitai". Juk ne šiaip sau paskutiniu metu pasirodė Laimutės video,kur ji skundžiasi kaip jai ir dukrai yra blogai. Bet kol nesibaigė "razborkės" ir teismai su Vilniaus prokurorais,bei Sado publika (Račkausko,Matonio ir Ulpio teismas),aš manau,kad jų niekas nepaleis į laisvę iš "apsaugos" Čia vyksta žymiai rimtesni reikalai,nei kažkokios kekšytės ir sutenerės problemos-kiek tokių yra mafijos paskasta,ar dingę be žinios. Jei ne Neringos ir Kedžio užsispyrimas,senai jų galėjo nebebūti gyvųjų tarpe. Kedį nužudė,kėsinosi ir į Neringą,bet nepavyko (kol kas).

sigitas2013-03-24 13:58

Paziurejus i sios drauges face matosi kad ji sugedusi preke, kaip sake Arnoldas Swarcnegeris vienmae filme... kita vertus ji nera kuo nors iskirtine is kitu atsiprasant instituciju islaikomu is musu pinigu... savo laiku Salaseviciute irgi labai "jautriai rupinosi" vaikais... panasu kad geriausiai pasirupinti gali "nezinomi geradariai" kurie negaili pinigu nei brangiausiems advokatams apmoketi nei persekiojimo organizavimui nekaltu zmoniu.. Kitas dalykas koks sios poniutes pasitikejimas savimi ir arogancija... tiesiog liejasi per krastus, bet uztektu netekti stogo ar uznugario ir butu idomu paziureti kaip ji praskystu nes yra paprasciausia apgailetina menkysta...

ome2013-03-24 13:56

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, siekdamas įgyvendinti Skyriui keliamus tikslus, vykdo šias funkcijas: - vykdo valstybinę (valstybės perduotą savivaldybėms) funkciją – vaiko teisių apsaugą; - vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais planuoja ir organizuoja valstybės ir Savivaldybės vaikų teisių apsaugos politikos įgyvendinimą Vilniaus mieste; - vykdo vaiko teisių apsaugą nustatančių įstatymų įgyvendinimą, priežiūrą ir kontrolę Vilniaus mieste; - organizuoja Skyriui priskirtų funkcijų tinkamą vykdymą Vilniaus mieste; - analizuoja teisės pažeidimų vaikų teisių apsaugos srityje priežastis ir teikia siūlymus dėl jų šalinimo; - rengia išvadas dėl teisės aktų, susijusių su vaikų teisių apsauga, tobulinimo, siūlo jų pakeitimų projektus; - organizuoja neigiamos tėvų antivisuomeninio elgesio ir kitų institucijų įtakos vaikams prevenciją; - organizuoja kvalifikuotą atstovavimą vaikams ir jų teisių bei interesų gynimą teismuose, kitose teisėsaugos institucijose, valstybės ir Savivaldybės institucijose, įstaigose ir nevyriausybinėse organizacijose; - organizuoja vaikų (našlaičių) likusių be tėvų globos Vilniaus mieste registraciją ir jų įkurdinimą kūdikių ar vaikų globos namuose, pensionuose, kitose specializuotose mokymo, ugdymo bei reabilitacijos įstaigose; - kuruoja ir teikia metodinę paramą įvairioms institucijoms, susijusiomis su vaikų teisių apsauga; - derina juridinių ir fizinių asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimą vaikų teisių apsaugos klausimais; - organizuoja Skyriaus bendradarbiavimą su įvairiomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir kitomis organizacijomis; - organizuoja, kuruoja ir tikrina, kaip vaikų teisių apsaugos klausimais kaupiama informacija ir duomenys apie Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje esančius vaikus, kurie įstatymų nustatyta tvarka gali būti globojami (rūpintini) ar įvaikinti, ir asmenis, kurie norėtų globoti ar įvaikinti; - organizuoja vaikų globos nustatymą ir priežiūrą Vilniaus mieste; - rengia ilgalaikes Skyriaus veiklos programas, sudaro metinius Skyriaus darbo planus, rengia Skyriaus veiklos ataskaitas ir pateikia jas Administracijos direktoriui; - paskirsto Skyriaus darbuotojams ir valstybės tarnautojams darbus ir kontroliuoja darbo drausmę; - leidžia įsakymus Skyriaus veiklos klausimais; - rengia pasitarimus Skyriaus veiklos klausimais; - teikia Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo ir nuobaudų taikymo; - vykdo kitus Administracijos direktoriaus, Mero pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijai iškeltus strateginius tikslus.

dar2013-03-24 13:50

Aciu Jums Ramute, koks profesonalus interviu is Jusu puses.Jokio saliskumo.O sita apgailetina menkysta , tai tik atlyginima gauna ir skriaudzia vaikus.Toks man ispudis susidare.Tik ar Dievas nepasius jai to , ar dar daugiau, ka ji padare vargsei nuo pedofilu nukentejusiai mergytei.

to 35 kom.2013-03-24 13:41

Žiobienė dekretinėse - rengiasi veršiuotis. Kitaip apie šią beširdę zombę liežuvis neapsiverčia pasakyti. Pajutusi, kad pdf byla ateityje gali pakvipti svilėsiais, o jai teks atsisveikinti su kėde, keturiasdešimtmetė sumanė pastoti. Gaus gerą pašalpą nuo buvusios geros algos, o jei kas apsivers aukštyn kojom byloje, ji bus "ne prie ko". Tik kaip jai sąžinė leis čiūčiuoti savo vaiką, žinant , kokią skriaudą ji padarė Garliavos mergaitei .

ome -65tam2013-03-24 13:24

tai bent nicka pasirasykit ko slepiates po visisku anonimu, gal ko bijote? turbut irgi noretumet tokios mamos? galetumete didziuotis ane? o suagus padekotumete uz neizdildoma patirti vaikysteje.

to 652013-03-24 13:24

ar tai nuo tos "laimingos vaikystės" pilvuką kasdien skauda mergaitei būnant su tokia motina?

32 am2013-03-24 13:12

Man niekas nemoka jokių litų už komentarus, rašau juos savo valia, nes turiu teisę ir noriu pareikšti savo nuomonę (lygiai kaip ir Jūs). Gyvename teisinėje valstybėje, tuo įsitikinau, kuomet stebėjau mergaitės perdavimą motinai. Manau, kad Lietuvoje teisingumas yra, nes mergaitė pagaliau gyvena su savo mama, gal ir ne taip sklandžiai kaip norėtųsi, bet turint galvoje ekstremalias aplinkybes, kurias likimas siuntė joms abiems ištverti, tai sakyčiau, kad pagal esamą padėtį viskas klostosi gana neblogai. Mamai Laimutei linkiu stiprybės, o dukrelei - laimingos vaikystės augant pagaliau su mama.

ome2013-03-24 13:11

kazkoks biorobotas, su tokiais atstovais mergaite dideliame pavojuje jei net disidentai negali jos pamatyti, kai del kokios Tymosenko ar Beliacko tai tokias bangas kelia visokie zmogaus teisiu gynejai, o cia niekas negali pamatyti, isskyrus tuos kurie nesugeba poto risliai ir suprantama zmoniu kalba ataskineti i klausimus.

kuo toliau,tuo tamsiau2013-03-24 13:11

ir as netekau zado,viskas kas su vaikais susije yra slapta,panasiai,kaip norvay,pagarba zurnalistei

ta pati tema2013-03-24 13:08

youtube.com/watch?v=jeD0-tWkqeo

ta pati tema2013-03-24 13:08

http://www.youtube.com/watch?v=jeD0-tWkqeo

copy2013-03-24 13:04

Domėkitės. nes matyt žygiuojame ta kryptimi.... youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=utVLescQI8s#! Siūlau pažiūrėti "Kak živiot Norvegija" PoznavatelnojeTV. Nuorodos įdėti neleidžia. Gerokai nustebsit. Laida ilgoka, bet pribloškianti. Manau, kad jums taps daug kas aiškiau šioje istorijoje. Nepagalvokit, kad - ne į temą.

juk2013-03-24 12:26

alga tai du kartus mėn,gal ir dažams užtenka lieka ir pudrai

reikia2013-03-24 12:24

tikėtis ,kad tokių plasmasinių veidų valdiškose institucijose greit nebeliks,pilna išsilavinusio jaunimo ,baigusių mokslus,o ne "lėlių"-kuo dažniau skelbti konkursus,....pvz verslininkai priima tik kvalifikuotus žmones,mokančius kalbas,....o čia svogerkos,tegul dirba pagal tai ką sugeba.......

jeigu2013-03-24 12:19

kurioj nors ES šaly pareigūnė šitaip pakalbėtų, mokesčių mokėtojai jai primintų, kas jai moka algą ir ką ji turi dirbti. Bet mes pasitikim prezidente, kuri, beje, žadėjo būti aktyvi. Bet tai buvo seniai

Štai raktas2013-03-24 12:18

Deimantės tragedija yra RAKTAS,kad būtų atsigręžta į visų Lietuvoje nukankintų vaikų tragediją. Kodėl viskas ĮSLAPTINTA? Kur skelbiamos DINGUSIŲ BE ŽINIOS vaikų pavardės ir nuotraukos? Kodėl retušuojami vaikų veidai? Kas priėmė tokį diskriminacinį įstatymą? Kas bijo kalbančių tiesą vaikų?

nuomone2013-03-24 12:08

labai įdomu, skaičiau, kad stankūnaitė sutiko atsiimti savo skundą dėl apsaugos, jeigu jai pagerins sąlygas. O kažin mergaitė ar turi teisę skųstis dėl geresnių sąlygų ir tai ko ji norėtų? tokia motina tikra monstrė galvoja tik apie save, o mergaitė jokių teisių, jokių norų negali turėti.

Rasa2013-03-24 11:21

Galimai jos vyras: Vidaus reikalų ministerijos valdymo srities statutinių įstaigų valstybės tarnautojas

Jules2013-03-24 11:19

Istorija žino tokį Rusijos(Blogio imperijos) Moterų mirties batalioną, kurio drąsą galabyti, mėsinėti silpnesnius, karo belaisvius ir aukas dar niekas nepralenkė. Garliavos mergaitė irgi yra paimta į nelaisvę – yra Neosovietinės Oligarchijos belaisvė. Keista, kad Lietuva turi tiek daug bobų, norinčių aplenktį net pačią garsiąją M. Bočkariovą – belaisvių mėsinėtoją, kaip mano senelis sakydavo. Ir kas keisčiausia, kad šitie monsteriai ir monstrės įsitaiso būtent dirbti su vaikais: mokyklose, darželiuose, vaikų apsaugos institucijose, įstaigose ir kas joms su tokiomis baisiomis nkvdistų savybėmis padeda ten įsitaisyti, koks velnias – tikrai sunku suvokti. Gal kokie bolševikai ir jų sajungininkai kaip Kubilius su Marazmu su savo kuosomis iš Oligarchijos Seimo, kas juos ten besupaisys kaip ten jiems tai gaunasi? Ir viską jos daro, kaip pačios sako, vardan vaikų ir žmonių gerovės, vardan jų teisių ir įstatymo. Pagal jas, jos viską daro tik pagal įstatymą, hm? Bet argi tikrai pagal Konstituciją? Gerai neišgėręs tokių bobų tikrai nesuprasi. Gal dėl to, kad nebuvo desovietizacijos, deokupacijos, derusifikacijos, dėkagėbizacijos, kad Lietuvos elitas susirgo Žečpospolitos sindromo liga? Nori vėl atgaivinti tą prakeiktą lietuvių pragarą - Žečpospolita ir elito rojų?

musė2013-03-24 11:18

Ponia Juškevičiene, ar savo vaikų turi? Jei turi, tai pagalvok - su tavo vaiku GALI taip pat nutikti. Ką tada sakysi? Nejaugi taip išsigimei???

Joana2013-03-24 11:14

Visada labai atidziai perskaitau Ramutes Bingelienes reportazus, visus jos interviu.Ji labai sugeba prakalbinti, atsiskleisti zmones.Viskas buna labai korektiskai, neizedzianciai ir issamiai.Labai aktualios ir issamios temos R.Bingelienes portale TIESOS.LT.Todel visiems rekomenduoju ji atsiversti ir paskaityti.Gerai, kad yra tokiu portalu, kaip ekspertai.lt, tiesos.lt, tai bent jau suzinom, kaip ir kuo gyvena Lietuva is tiesu.

Na ir boba,2013-03-24 10:59

monstrė kažkokia, o gal aš klystu? Gal kokio omonininko žmonelė? Monstrai irgi sako, kad labai myli savo žmonas ir vaikus, o kitų - galabija. Istorija turi begalę pavyzdžių: Berija, Jagoda, Molotov'as, Stalin'as, Tiesos ministeris Ščerbakovas ir pan., nors vežimu vežk - tiek daug istorijoje M.Bočkariovų - mėsinėtojų ir Blogio imperijos patarnautojų.

Sveiko2013-03-24 10:31

Proto žmonės turi gauti atsakymus,dėl pirmos ir antros mergaitės ir jai jos vienaip ar kitaip nukentėjo,tai turi būti pareikalauta atsakomybė iš atatinkamų tarnybų.Gana mulkinti ir apgaudinėti žmones.

aras2013-03-24 10:23

As, kaip mokesciu moketojas, nesutinku moketi algas, tokiems visiskai bemoksliams klierkams is "kompetetingu instituciju."

fuuuuuu2013-03-24 10:12

na ir pareigune, slykstu

to 43. Kaip2013-03-24 10:09

Paaiskinu, kompetetingiausi organai yra tarp koju ir nugaros apacioja:)))))))))))

Romas2013-03-24 10:07

26 ir 28 komentarui,stankūnaitė sako,kad jai reikia eiti į mokyklą,vedėjas ją pataiso,kad ji eina į mokyklą,tai susidaro toks įspūdis, kad ji į jokią mokyklą neina. Jai seneliams,kurie augino mergaitę, būtų parodyta, visuomenė nusiramintų ir nekiltų jokių klausimų. Dabar 10 mėnesių augintojams nerodoma,tai svekos visuomenės daliai kyla pagrįstas įtarimas, kad su vaiku ne viskas gerai. Gal būt tikrai atmintis ištrinta,nes negerai kalbėjo apie mamą. Lietuvos vardu buvo vaikas atiduotas,tai Lietuva turi žinoti, kad su ja viskas gerai.

Benas2013-03-24 10:00

Lietuvos Valstybeje pusiau iteisinta iskrypeliu orgijos su kudykiais ir vaikais, prekyba mergaitemis uz kurias skiriamos tik baudos, narkotiku prekyba, cigonu taboras, milijardines afioros Valstybes vardu, Tautos genocidas ir stalininis persiakiojimas ir tai vyksta viduri ES kalejimo kur klesti ,,demokratija" O kur dar dinge bezinios kaip skelbia statistika virs 3000 vaiku? Vot brangieji cia ir yra visu prezidentu, seimo, vadovybiu, sukurtas LIETUVOS VALSTYBES MODELIS kaip niekinti zmones. Lietuvos Valstybe tapo savo vaiku isnaudotoja. Mano nuomone kol bus renkami prezidentai ne lietuviai ar i kitas svarbias institucijas tol bus tyciojimasi is Tautos.

Pikasas2013-03-24 09:38

Prisiminkime dar kai ką RETRO 2011.12.02. Mindaugas Žalimas mus norėjo įtikinti, kad: 1. Teisėja Neringa Venckienė yra pagrindinė žudynių kurstytoja, užsakiusi nužudyti netgi Kauno apskrities teismo pirmininką. 2. Kitas liudininkas teigė, kad Drąsiaus artimieji dalino kaukes (gal prireiks) ir pasiūlė pasirinkti iš gausios pasiūlos automobilio bagažinėje reikiamą ginklą. 3. Mindaugas teigia, kad Drąsius kvietė jį dalyvauti žudynėse ir siūlė už tai milijoną litų. 4. Drąsius, atseit, papasakojo visą žudynių planą ir net davė Mindaugui pasaugoti savo rūbus ir 70 tūkstančių dolerių, bei pasigyrė, kad pasisiuvo liemenę su kišenėmis dar 4 mln litų sumai slėpti. 5. Mindaugas teigia, kad D. Kedys žadėjo nužudyti 4 asmenis, o po dviejų mėnesių dar du - teisėją A. Milinį ir nusikaltėlių gaujos lyderį. 6. Mindaugas nurodė kokiame namelyje D. Kedys buvo nukmatęs slėptis, tačiau šis ten neatvyko. (neatvyko ir į išnuomoną viešbučio kambarį,nors D. Kedžio telefonas ten buvo rastas. Kas jį ten paliko????? ) 7. "Informatorius" teigia, kad N. Venckienė ir jis pats "Skaipu" kalbėjosi su D. Kedžiu ir Mindaugas netgi nurodė policijai, kur tuo metu Drąsius Ispanijoje slėpėsi. 8. Gaunasi taip, kad policija atsisakė savo slaptam "informatoriui" padėti naujoje jo byloje ir todėl jis kreipėsi pas LNK laidos vedėją V. Gaivenį. Policija norėjo pakišti savo "informatorių"? Kalėjime užtildyti? 9. Mindaugas teigė, kad policijoje jam buvo grąsinta, kad jei daug kalbės, tai gali užspringti savo skrandžio turiniu. Netikiu visais aukščiau išsakytais liudijimais. Manau, kad tokie ir panašūs "agentų" aiškinimai tik įrodo, kad šioje istorijoje toli gražu viskas nėra taip skaidru, kaip bandoma nuteikti. Esu įsitikinęs, kad J. Furmanavičiaus ir V. Naruševičienės nužudymai nebuvo vieninteliai šioje kraupioje ir skandalingoje pedofilijos istorijoje. Kaip su šia istorija yra susijęs Mindaugas Žalimas dar vertėtų išsamiai išsiaiškinti. Kiek aukų buvo po 2009 m. Spalio 5 dienos taip pat dar reikia ištirti. Kaip ir visas žudynių aplinkybes, jų dalyvius bei galimus užsakovus. Pradėti tirti ir pabaigti... Latvijoje "nuskandinta" pedofilijos byla - mums ne pavyzdys. Visuomenė, manau, kantriai laukia sėkmingos tyrimo pabaigos. Turime tokią teisę... Vakar dienos (2011. 12. ) "Paskutinės instancijos" laidoje galėjome susipažinti ir su kitu požiūriu į Mindaugą Žalimą bei jo brolio problemas. Buvo teigta, kad Mindaugas nebuvo ramus, protingas ir iškalbus. Kai kurios terminų aplinkybės taip pat atrodė labai keistai ir kėlė abejonių ar Mindaugas Drąsių pažinojo ir kada su juo galėjo susipažinti. (žiniasklaidoje buvo teigiama, kad Mindaugas su "geru draugu" Drąsiumi buvo susitikę viso du kartus-P. ) Jei eilinį kartą iš tikrųjų Mindaugo brolis nuteistas ilgiems metams paskutinį kartą už pedofilinį nusikaltimą, tai to tiesiogiai nederėtų niekaip sieti su Mindaugu, tačiau kai kurių minčių sukelia... Negali nestebinti ir Baltijos TV (kaip ir ankstesnėse) laidoje pakartoti žurnalistiniai triukai, kai norimas vaizdelis kartojamas vienoje laidoje daugybę kartų. Taip daryta tada, kai A. Valinskas spaudė ranką viešame renginyje įtartinam šeimos draugui, daug kartų V. Gaivenio laidoje matėme 70 tūkst. dolerių paketus, kuriuos galėjo matyti ar net nematyti "informatorius". Šį kartą sočiai prisižiūrėjome į galiūnų vienų varžybų momentus, kur Mindaugas buvo su mikrofonu ir pats dalyvavo mėgėjų galiūnų varžybose. Dar ilgą laiką teko stebėti jo naktinio klubo bendradarbio nugarą bei pastarojo bandymus pateikti tą skaudų įvykį maždaug taip - " taip tam niekadėjui skandalistui ir reikėjo". Kas kaltas šioje situacijoje nustatys teismas ir niekas kitas. Stebime gerokai, net 2 metais "pavėlavusių" įvairių liudininkų teigimus ir negalima atsistebėti ryškius logikos juose trūkumais. (vėlesniuose Mindaugo aiškinimuose prieštaravimų ankstesniems parodymams gerokai padaugėjo-P.) Keista ir tai, kad nelogiškų aiškinimų visoje "D.Kedžio istorijoje" buvo labai daug ir dar keisčiau, kad jie dažnai sklido ir iš teisėsaugos pareigūnų lūpų. Kad Drąsius Kedys žadėjo kovoti su pedofilais iki savo gyvenimo pabaigos - girdėjo TV laidoje visa Lietuva. Jo grasinimai galėjo padėti "pakišti", kaip žudiką jį patį. Pedofiliniai nusikaltimai turi savo specifiką, kad potencialūs galimi liudininkai dažnai būna naikinami be jokios atodairos ir pasigailėjimo. Kovojo Drąsius teisinėmis priemonėmis, rašinėdamas skundus ir prašymus teisėsaugos institucijoms, valdininkams ir politikams. Berods, tokių raštų buvo išsiuntinėta apie 300. Net ir persekiojamas neaiškių asmenų, Drąsius savo pastangų nenutraukė ir 2009m spalio 6 dieną buvo susitaręs susitikti su R. Šalaševičiūte. "Informatorius" taip pat galėjo žinoti tai, ką žinojo teisėsaugos pareigūnai ir tuo pasinaudoti. Su vėliau įterptais papildymais, kurių įtakojimo galimybės negalėtumėm iš karto atmesti. (grasinti Drąsiui, kad jis turi surinkęs daug informacijos buvo labai neapdairu savo paties saugumui-P. ) Kai teisėsaugos institucijoms sunkiai sekasi atlikti ikiteisminius tyrimus, tai gan prasminga, kad likusi visuomenės dalis bando prisidėti prie kelio tiesos link paieškų. Ypač galingas ginklas šioje srityje gali tapti žiniasklaida su savo nepailstančių žurnalistų ir jų "kurmių" pulkais. Tas ginklas būna padorus tik tada, kai jis panaudojams ne klaidinimams, o tiesos paieškoms. Nusikaltimų kupinoje aplinkoje, galimai kur kas geriau apmokami tie žurnalistai ir jų bosai, kurie pagal kreivus užsakymus tiria, deja, irgi "kreivai". BTV laidoje pamatėme kelias "informatoriaus" nuotraukas, iš laidoje dalyvavusių asmenų pasakojimų sužinojome, kad jis labai ramus, protingas, iškalbus, jėgos sportui neabejingas vyrukas, kuris nenori vėl būti nuteistas už galimai padarytą sunkų nusikaltimą. Taip jau atsitiko, kad sunkiai nukentėjęs baltarusis studentas yra A. Lukašenkos aplinkos turtuolio sūnus. Kitokių aplinkų turtuolių kaimyninėje šalyje sunku pastebėti. Jei nuo apsauginių smūgių nukentėjusio tėvas netgi stambią premiją pažadėjo tam, kas nusikaltėlį ar nusikaltėlius nustatys, tai stengtis tikrai yra dėl ko... (Mindaugui grėsė ilgi nelaisvės metai. Byla buvo jo atžvilgiu nutraukta... -P. )

Kaip2013-03-24 09:33

viskas netolima,net ir leksikoje.,,Kompetetingi organai,,.Gal kas nors zino,kur Konstitucijoje yra kazkokie ,,kompetetingi organai,,?

kompetentingi organai...2013-03-24 09:11

tarybiniais metais "kompetentingais organais" vadindavo KGB. Kad valstybiniai pedofilai - tai buvę (buvusių nebūna) kgbistai - tai visiems žinoma tiesa. Lietuva ir toliau murdysis purve be liustracijos.

dar2013-03-24 08:34

Ta kompetetinga organizacija tai pedofilus globojanti , o ne vaikus.

Janas2013-03-24 03:59

Kaip gali būti mergaitei gerai, jeigu pati biologinė motina sako, kad mergaitei yra blogai. Komentatoriai, negi jūs neskaitėt STankūnaitės kreipimosi, kad būtų panaikinta apsauga?

valdisku zmoniu nieksybes2013-03-24 03:20

Ar tai teisetas vaiko interesas-buti pagrobtam ir uzdarytam?! Mergaite buvo laiminga Klonio gatveje, tai mate simtai zmoniu!

nuomone2013-03-24 02:53

paeme vaika i nezinia,popieriniai atsakymai,mala .....

to 262013-03-24 02:31

Mamos vaikus augina nuo gimimo, o ne perleidžia, kaip daiktą kažkam kitam, savo vaikus gina visada, o ne eina iš vien su "teisininkais" ūsais, kurį mergaitė kaltina lšniekinimu - čia ne mama, kažkokia pašluotė

UK2013-03-24 02:28

KASTRUOT šituos "vaikų teisių gynėjus'' kartu su visais sakančiais, kad pedofilijos nebuvo..Tik KASTRUOT visus valstybinius vaikpisius be kompromiso. Ar girdite sutraukos???

super!2013-03-24 02:23

Interviu labai iskabingas. Daugiau tokiu interviu! Pvz su Ziobiene . Idomu ji ir dabar "dziaugsmo asaras braukia? Galima butu pakalbinti ir geguzes 17 dalyves, ypac ta su guminem pirstinem. Bent jau man idomu, kaip tos "moterys" jauciasi

Košmaras2013-03-24 01:11

Šita tariama Vaikų teisių gynėja labiau panaši į Oligarchijos teisių į vaikus gynėja. Lietuvoje, pasirodo, jau yra neliečiamųjų kasta, kuri aukščiau Konstitucijos. Prie Gorbio tokių patyčių tikrai nebuvo, net prie Brežnevo, kaip dabartinėje oligarchų valdomoje šalyje.

DEMESIO2013-03-24 01:00

Drasiaus kelias informacijoje video/kaip stankunaite ciut mergaites neperplese/ziurekite! motina neisbuvusi jai paskirtu valandu pagal teismo sprendima ,ejo su kauketais grobti ir draskyti savo vaiko!

26komentarui2013-03-24 00:56

jus cia apsimetate kvailiu? ar is tikruju kvailas esate zmogus? tai juk cia zmones domisi ta mergaite ,nes mate ,kaip vaikas buvo pagrobtas su tokiom pajegom/juk ne kiekviena vaika eina imsti su 240 policininku/cia aiskiai ,kad pedofilija buvo ir ta mergaite sake tiesa apie tvirkinima/uztat jie isgrobe vaika pries pedofilijos bylos nagrinejima/aisku tokiu ,kaip tamsta kurie rasote komenta uz litus daug/bet dar aiskiau ,kad zmones nenurims kol nebus parodyta mergaite uzdengtu veidu nors dviems garbingiems zmones,kaip Sadunaite ,Grigas arba seimo nariams tokiems ,kaip Stancikiene,gilys/bet jei mergaites jau nera lietuvoj arba ji bus isvezta ,ka ir ta laima uzsimane tai tada jau turbut mergyte dings ,kaip ir antra/o tada svarbu bus ,kad butu nubausti visi ,kurie mergaite pagrobe prievartos budu/

Oho,2013-03-24 00:55

į Lietuvą sugrįžo stalinizmas. Na ir atsakymai, kaip kokios Bočkariovos, anot mano senelio - Pirmojo pasaulinio karo dalyvio. Apsimeta, kad nėra skaičiusi Konstitucijos ir jaučia visagalybę, kol saugo iki dantų ginkluotas Omon'as.

nuomone2013-03-24 00:50

kazkas toj lietuvoj negerai/ir manau patys laimingiaus zmones ,kurie emigravo/nu kaip taip gali buti!uzsienyje jei sitaip atsakinetu i kluasimus tiksliau sakant nieko neatsakytu ,kaip ir si moteriske ,aiskiai ja susidometu atattinkamos tarnybos,kodel ji taip viska slepia/ZMONES KUR JUS GYVENATE?DARYKITE TVARKA SAVO SALYJE KAIP GALIMA GREICIAU/ NEJAUGI JUMS PATINKA TAIP GYVENTI/KAI PASKAITAI ,TAI BAUGU DAROSI/YPAC KAS LLIECIA VAIKUS/

Andrius Dzidolikas2013-03-24 00:32

Neturiu komentarų. Veidukas žmogaus iškalbesnis už žodžius: "O tai Jūs nebe kompetentinga institucija? Ne, mes esame būtent šita institucija. Bet nemanau, kad Jūs esate tokia institucija, kad galėtumėte gauti tokią informaciją, kurios prašote iš manęs"

vardas 27-am2013-03-24 00:29

mergaitė lanko mokyklą, būrelius, renginius, be to, ji pagaliau pas mamą - saugiausioje aplinkoje.

to 262013-03-24 00:25

Tas tikslas vienas. Isitikinti ar su Mergaite viskas gerai. Nes kila daug itarimu kad Mergaitei gal buti istrinta atmintis. Apie tai net vesai paskelbe teisejas. Mergaite niekam nerodoma. Ir tai kelia itarimu

vardas2013-03-24 00:13

siaubas, net ir dabar, kai vaikas pagaliau pas mamą, vis tiek yra persekiojamas žiniasklaidos ir medžiojamas. Įdomu, ką mergaitė galėtų veikti ir apie ką kalbėtis su gerb.Sadūnaite ir Grigu? :) Ir kokiam tikslui tas susitikimas? :-)

Darijus2013-03-24 00:07

Štai tokie mulkiai ir dirba Lietuvos naudai ir kuria jos šviesią ateitį. Mulkiams ir turi vadovauti mulkiai. Juk jie patys juos išsirenka.

Basa2013-03-24 00:06

Kas tiems visiems valdininkams yra? Viskas jiems slapta, nieko jie negali pasakyti... Kaip per karą Marytės Melnikaitės... Begalinė valstybės paslaptis... išsisukinėjimai... Pasibaisėtina.

Tai2013-03-24 00:03

Čia sukasi dideli pinigai,šis verslas Lietuvoje pats pelningiausiai,ką negali padaryti maži pinigai,padaro dideli pinigai.Gaila antro vaiko paaukoto pedofilams.Lietuva, nei savo žmonių, nei vaikų negina,jie gina tik savo kišenes,nes mes jiems tai leidžiame.Mūsų didžiavyriai pavirto vijokliais.Mano klausimas broliams lietuviams,kodėl mes tokie kvaili.

sick of it all2013-03-24 00:03

pedo "elito" iš spectarnybų valdomoje Lietuvoje niekas nebegina vaikų teisių , jei to neleidžia "elitas" , o seimo socdemai ,liberastai ir konservatoriai tiesiog menkystos ,jie turi galios tai stabdyti ,bet yra cinikai bei konformistai prisitaikėliai kliedėdami apie kažkokią teisinę valstybę molinėm kojom

sas2013-03-23 23:43

Kam tarnauja ši poniutė?! Už ką jai mes mokame jai atlyginimą?

čia2013-03-23 23:38

vadinasi -dasigyvenom..............kažkoks siaubas.Vargšai vaikiukai papuolę į tokių rankas.

vilte2013-03-23 23:36

Linute , ar Jus ramiai miegate ? Ar ir toliau taip ramiai miegosite ?...

negi pamiršome2013-03-23 23:36

Ačiu komentatoriui priminusiam apie vaikų teisių specialistę,kuri turėjo drąsos ir garbės sustabdyti banditus-grobikus Garliavoje pirmą kartą. Ar tik ne Visbutavičiutė jinai buvo.(jei suklydau,atsiprašau). Kas pažystate šią drąsią moterį,parašykite kaip gyvena,ar tebedirba.

mokesciu moketojas2013-03-23 23:30

"Kai pagaliau atsiliepė vienas skyriaus darbuotojos telefonas, paaiškėjo, kad vedėjos telefonas pakeistas, tačiau viešai neskelbiamas. "-kada pasibaigs sitas bardakas kai mokesciu moketojai negali paskambinti su savo islaikitinias. Ar dar graziau, tai taip vadinamas "vienas langelis". Kaip nueini prie to "vieno langelio" matai kruva (10-20 motereliu) islaikomu is mokesciu, nuo kuriu priklauso kada pakliusi pas pona valdyninka. Be to visos mokesciu moketoju islaikomos istaigos kodeltai virto beveik kavos gerimo.

-----------2013-03-23 23:14

Visuomenė šiai poniai moka atlyginimą,bet visuomenei neteikia informacijos. Lauk iš pareigų!

Romas2013-03-23 23:12

Jokio čia vaikų teisės neginamos,(pagarba žurnalistei),ji tik vykdo nurodymus iš aukščiau.Baisu.

ir as turiu klausima2013-03-23 23:12

ar si persona yra bent maciusi mergaite?

ir dar2013-03-23 23:05

Vis dėlto vieną asmenybę prisiminiau - tai VTAS darbuotoja, kuri nutraukė vaiko draskymą kovo mėn. Garliavoje.

Puikus interviu2013-03-23 22:56

komplimentai žurnalistei. O dėl VTAS "pasirodymo"galiu padaryti išvadą: Lietuvoje NĖRA ASMENYBIŲ( garbės žodis, VTAS srityje aš negalėčiau įvardinti , deja, nei vienos asmenybės) - paklusnūs "ką iš aukščiau pasakys", kaip suderinta su advokatu/teisėju( jei tai kalba apie besiskiriančius ar besidalijančius vaikus). Svarbu pravesti gražų renginį, pasikviesti svarbių svečių, išvažiuoti kur "pasižmonėti"t. y. pasisemti patirties ir parašyti gražič atsakaitč. VISKAS! VTAS - tai organai, kurie neturi jokios galimybės keistis ir tobulėti: nėra konkurencijos, patys savęs nekritikuoja, o ką kiti sako - tai kaip nuo žasinų vanduo. Teisigai kažkas patebejo - svarbiausia laiku pasiimti atlyginimą....

netekau amo2013-03-23 22:37

nera zodziu. O zurnalistei uz profesionalu darba 10 balu.

kolobokas2013-03-23 22:29

Tačiau reikia pripažinti-demagogijos ir išsisukinėjimo meną šita poniutė-vaiko(? ) teisių atstovė,yra puikiai įvaldžiusi. Gana ilgai laikėsi į taiklius Ramutės klausimus. Matyt tam ir skiriami tokie "vaikų teisių" specialistai ,kad išvaduotų vaikus nuo jų teisų. Panašu,kad prekyba vaikais Lietuvoje yra pavirtusi kai kam į pelningą verslą. Būtina kuo slubiau spręsti tokių institucijų renkamumo ir pavaldumo klausimus. Jie turi būti susigrąžinti piliečių į savo rankas Žurnalistei riebus pliusas

o2013-03-23 22:29

mūsų institucijos apskritai ką nors žino? Jeigu šita ponia nežino ir nenori žinoti, tai tegul nedirba šito darbo

~~~~~~~~~~~~2013-03-23 22:25

šitai poniai svarbiausia - laiku pasiimti atlyginimą.

kolegė2013-03-23 22:19

Ponia Lina,esi jaunas žmogus.Noriu priminti,kad melas visada padeda tik pradžioje---vėliau viską sujaukia,---ir mele žmogų galiausia paskandina.

Realijos2013-03-23 22:02

Jeigu ponia būtų vaikų teisių atstovė, tai šiuo ir panašiais klausimais pati kalbėtų, nereikėtų raginti - eitų į seimą, į televizijas, garsiai visiems skelbtų, reikalautų iš valdžios užtikrinti teisies visiems vaikams be išimties.To nėra ir todėl matome tik atsikalbinėjimą.

to2013-03-23 22:01

Geda gyventi sitoje pedofilineje skyluje. Is pokalbio aisku , kad su Mergaite negerai, gal visai atminti istrine, ir ta Mergaite nezino kas ji tokia

jorė2013-03-23 21:58

Ponia Juškevičiene,nebriskite į melo liūną gilyn,kompromato sulauksite kiekvieną dieną vis daugyn.Jie patikėk ,tai daryti moka. Kol dar gali trauktis--traukis.Tu dar nieko nusikalstamo nepadarei.

super!2013-03-23 21:49

Šis interviu - tiesiog tobulas! Štai kaip turi dirbti žurnalistas profesionalas! Neliko nieko, kas būtų užslėpta. Viskas atskleista. "Šita" Vaikų teisių gynėja, pasirodo, visai NE VAIKŲ teisių GYNĖJA...

guil2013-03-23 21:47

Nesupratau: kas čia per vaikų teisių apsaugos specialistė, jei nieko nežino, nekomentuoja, neturi ir pan.

Kas čia kiaulina?2013-03-23 21:29

O dar sako atstovai . , kurie pagal įtatyma turi ginti visų vaikų teises liudyti . Gal cia Arturas Zuokas padės? Ar jis dar karta bus tolerastiškas

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi