Seimui nepritarus Seimo nario Mindaugo Basčio apkaltai, konservatorių lyderis Gabrielius Landsbergis tai vertina kaip Tėvynės išdavystę.

„Tokius balsavimo rezultatus vertinu kaip šios Seimo daugumos išreikštą aiškią poziciją, kad Lietuvos Respublikos Seimas nesugeba, o gal ir sąmoningai nenori atsiriboti nuo galimų Kremliaus agentų, leidžiančių sau laisvai vaikščioti po Seimo rūmus. Tuo pačiu pasauliui valdantieji išsiuntė signalą, kad jiems visiškai priimtina laužyti priesaiką valstybei ir šiurkščiai pažeisti Konstituciją bei visiškai pateisinama atstovauti ne Lietuvos Respublikos, bet mūsų valstybei priešiškos valstybės interesams“, – pažymėjo G. Landsbergis savo pranešime visuomenei „Nepavykusią apkaltą Seimo nariui M. Basčiui vertinu kaip Tėvynės išdavystę“.

G. Landsbergis atkreipė dėmesį, jog Seimo valdančiosios daugumos balsavimas rodo tik tai, jog valdančioji dauguma nepasitiki Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) primininku Vytautu Baku bei paragino V. Baką trauktis iš komiteto pirmininko pareigų, nes jo vadovaujamo komiteto išvados dėl minėto Seimo nario apkaltos visiškai prieštaravo šiandieninės apkaltos rezultatams.

„Po tokio Seimo daugumos balsavimo, manau, kad NSGK pirmininkas nebeturi valdančiosios daugumos pasitikėjimo ir nebegali užimti Lietuvos saugumui ypač svarbaus komiteto pirmininko posto. Jei V. Bakas apsispręstų apskritai trauktis tiek iš NSGK pirmininko posto, tiek iš Seimo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos, opozicijos durys jam būtų atviros“, – pažymėjo G. Landsbergis.

2017 m. balandžio 18 dieną Seimas patvirtino valstiečio NSGK komiteto atlikto Seimo nario M. Basčio veiklos ir ryšių tyrimo išvadas, kuriose buvo pasakyta: „Seimo narys M. Bastys, tarpininkaudamas „Rosatom“ ir su ja susijusioms įmonėms, žvalgybos ir saugumo struktūrų pareigūnams, Kremliui artimiems žurnalistams ir buvusiems ar esamiems nusikalstamo pasaulio atstovams, siekė daryti įtaką politiniams procesams ir aukščiausiesiems valstybės pareigūnams Lietuvoje, kurie galėjo pakeisti Lietuvos geopolitinę kryptį ir padaryti žalos Lietuvos valstybei“.

2017 m. gruodžio 22 d. Konstitucinis Teismas pareiškė, jog Seimo narys Mindaugas Bastys sulaužė priesaiką ir šiurkščiai pažeidė Konstituciją.

Šiandien Seimas nebalsavo už M. Basčio apkaltą ir leido jam toliau būti Lietuvos Respublikos Seimo nariu.

Ar V. Bakas konservatoriumi taps ir oficialiai, kol kas nėra žinoma.

Griežtai į susidariusąi situaciją sureagavo ir konservatorė Rasa Juknevičienė.

„ Žiauriai šlykštus jausmas po šios dienos balsavimo, kai Ramūno Karbauskio valia Lietuvos reikalą į Kremliaus interesus iškeitęs Mindaugas Bastys buvo paliktas Seime.

Kam apskritai reikalingas Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas su valstiečių deleguotu Vytautu Baku ir dar trimis valstiečiais? Ką turi dabar jausti tie VSD pareigūnai, ilgus metus dirbantys, kad užkardytų rusų šnipų įtakas Lietuvos vidaus politikai?

Žiūriu į kitoje salės pusėje sėdintį Povilą Urbšį ir klau siu panevėžiečių, ar jums tikrai visai nesvarbu, kad Panevėžį valdantis Seimo narys visai jaukiai įsitaisęs R. Karbauskio paunksnėje Seime ir jam nėra jokių moralinių problemų dėl to? Ar tikrai viskas tvarkoj, kai jis Panevėžyje rėžia patriotines kalbas, o Seime dirba kartu su Rusijos šnipams stogą laikančiu savo frakcijos seniūnu?

Žiauriai šlykštus jausmas, ypač kai džiūgaudamas kalba Gazprom banko rezidentas Artūras Skardžius. To paties stogo dengiamas“, – visuomeniniuose tinkluose pranešė politikė.

Naujausi

Komentarai (38)

Rikiuoti
senis2018-03-15 19:31

ar cia tikrai Gabrielius isreiskia karalienes Mordos pozicija, ar savo dura stumia? Realiai, jeigu seimas dar 75 metams uzslaptina kgbistus, tai jis yra Kremliaus filialas, kaip pasake Kremlius, taip seimas ir prabalsavo. Tikekimes, ne uz dyka. Seimas turetu pasidometi, kokiais vingiuotais keliais tas Gabrielius pateko i LR Seima, tikrai, ne Lietuvai naudingo darbo ar protiniu sugebejimu deka. Stumtas, stumptas-nedastumptas. Kai tik issizioja, viskas, kaip ant delno.

K To 30.2018-03-14 21:18

Apie ka ir sakiau pries Seimo rinkimus: Klausia- kas tie zalieji-valstieciai? Kas jie tokie? Is kur? Kaip toliau? Uz ka balsuoti? Rasiau, nezinau, tegul nezinomi, tegul nauji, tegul neprityre, bet nugaleje ir susipazine su dokumentais, veliau uzduos Nepatogius klausimus politikos dinozaurams. KAIP ir maniau: Bingo! Koks kilo pjudymas, surmulys ir kaukimas suns, kuriam prispaude uodega durimis, jau 100 dienu, jie nieko nepadare! , jau puse metu-nieko! , jau metai - nieko! , pagaliau, susipazine ir DETALIAI isnagrineje, zalieji-valstieciai emesi darbo, (bent Islandijoje, tokie pat naujokai susodino i kalejima savo politiku-bankininku-prekybininku mafija) ir Idemiai skaito BK, juolab turi su kuo konsultuotis. Kita beda, Kada pakliuvo Masiulis? 2016. 01. O siandien Gentvilas palaiko ir siulo skelbti Neeilinius Seimo rinkimus. Bet kokiu budu, intrigomis, lozungais ir provokacijomis, butina nedelsiant pasalinti per daug zinancius ir aktyvius naujokus.

Užmiršo konservai?2018-03-14 10:31

1996-2000 metais valdžioje daugumą sudarė konservatoriai.1999 metais,jau sėdint A.Butkevičiui kalėjime,Seime buvo balsuojama dėl jo Seimo nario mandato panaikinimo.Tačiau jis liko seimo nariu,ir jokio klyksmo,kad tai Tėvynės išdavystė,nebuvo.O dabar?Dar nežinia,kas iš tiesų čia žaidžia tuos nešvarius žaidimus.

Taip pabalsavot2018-03-14 10:26

Taip pabalsavot slaptu balsavimu ir baigta , tačiau kažkam nepatiko rezultatas. Tai reikėjo iš viso nebalsuot tik paskelbt :yra tokia nuomonė - Bastys lauk, o kam čia dar prievartaut seimūnus , žiūriu Skvernelis nori pakartotinai balsuot , kol privers gauti jam tinkamą rezultatą. Vaikų darželis.

Intrigantų lizdas2018-03-14 09:17

Kas gali paneigti, kad patriotė Raselė skėlė intrigą. Gal čia tiktų “pati muša ir pati rėkia”?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2018-03-14 09:13

Mes būsim ramūs saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); (Putino vadovaujamos bei) Lietuvoje pasilikusiųjų okupantų (lsdp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gaujos visi veikėjai bus paviešinti ir nušalinti iš visų įstaigų; Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus. ____________________________________________________ Tai gali būti ištrinta Putino gaujos gerbėjo

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2018-03-14 09:12

Antilietuviškos neliustruotosios cccp komunist_kgb'istinės lsdp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių gaujos sunaikinimas – tikroji Liustracija. _

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2018-03-14 09:11

(atnaujinta, kai buvo ištrinta) K_o_m_u_n_i_s_t_ų partija kalta: dėl Lietuvos okupacijos; dėl karo žiaurumų Lietuvoje; dėl pokario partizaninio karo sadistinių žiaurumų Lietuvoje; dėl Lietuvos gyventojų trėmimų; dėl v_i_s_k_o iki šiol. ___________________________________________________ Žiniasklaidoje, visad rašoma t_i_k apie kgb gaujos darytą ir daromą žalą. Pagrindiniai Lietuvos bėdų kaltininkai komunistai neliečiami ir tai yra esminė klaida. Laaabai blogai

aAlgirdas2018-03-14 08:48

pasirodė, kad dabartinis Seimas savo lygiu žymiai pralenkė visus prieš tai buvusius. Svarbiausia, jis parodė, kad KT tikrai nebereikalingas Lietuvai, nes susibičiuliavęs su dvasiomis Tėvynės išdavimą mato net ten kur juo net nekvepia.Nuostabu

Kokie koservatoriai ? - alio, pabuskite2018-03-14 03:35

Lietuvoje konservatoriu jau seniausiai nebera, TS LKD yra TS LKD ! Kaip jie gali buti siejami su konservatizmu ?

T0mas J.2018-03-14 03:03

Gabrielius L. tik demonstruoja koks kvailas jis yra. Kai balsavimas SLAPTAS, kvaila yra sakyti ką "Seimo valdančiosios daugumos balsavimas rodo". Žmones, kurie ŽINO kaip kas balsavo slaptame balsavime, teisinėje valstybėje turėtų apklausti PROKURATŪRA.

20tam2018-03-14 02:55

Tavo motina lauko sunys per subine jojo, stai kodel tave toki issiko

??¿??2018-03-14 02:50

Savų bedoj nepaliks.tris kart Valio !

tai kodel tas balsavimas slaptas, jei Tėvynės išdavikus ryškinam?2018-03-14 02:30

tai kodel tas balsavimas slaptas, jei Tėvynės išdavikus ryškinam? slaptas balsavimas daromas tik provokacijai

kiek Tevynes isdaviku yra2018-03-14 01:27

konservatoriu partijoje ?

yel“l“ow submarine2018-03-14 01:04

ciprašau, 20- tas komentaras skirtas temai “Konservatoriams sunkiai sekasi keisti savo savitą kalbėjimo manierą“ :)) - ten jis ir pakartotas :)

Cha,cha2018-03-14 01:03

KGB-istu pilnas seimas ir vienas su kitu bendrauja,auksciausiuose postose tie patys ,juokingai viskas atrodo.....

yel“l“ow submarine to 18. Senis Šaltis2018-03-14 01:00

na, karbauskio versija pilnai tikėtina - bet kas iš to ? - niekas neįrodoma ... , - o beretofanatikams tai vienodai rodo - kaltininkas visada aiškus ir stabilus - rusija ir visi, kas su ja bent kažkaip susiję :) - bet ir tai tik su išlyga, kad tai patvirtins konservatų mesijai :)) ----------- o antra vertus - tegu pats litsovietasas tvarko savo idiotišką statutą, kuris tokiam reikalui numato slaptą balsavimą :) - tokiam klausime negali būti jokio slaptumo - ir kiekvienas vouteris, tokioj situacijoj privalo turėti daugiau nei tvirtą motyvaciją ! - tuo pačiu , būtų užkirstas kelias panašioms provokacijoms ... ; ------------------------- ir trečia - seimas turi pilną teisę nepatvirtinti apkaltos - todėl apkaltą siūlyčiau konservoms, sukėluisiems tokį spekuliatyvų skandalą, kuris mala į miltus ir taip jau sumaltą litsovieto autoritetą/reputaciją - ir tuo būdu sąmoningai kenkia valstybei :))))

yel“l“ow submarine to 9. Ekspertai, o kodel neviesinat savo komentaru? (2018-03-13 15:11:20) (89.100.223.91)2018-03-14 00:38

tau, neeiliniam kakučiui iš airijos su litchuaniškom “šaknim“, derėtų išsiaiškinti ką reiškia žodis “viešinti“ :))) - apeinant tamstos haliucinacijas, galiu patvirtinti, jog visi komentarai ekspertuose yra vieši, t. y. “paviešinti“ :)))) - netgi toks dvokas, kurį skleidžia tamstos snukis ! - o jei tamstai pamazgėlei nepatinka papildomas ir pelnytas populiarumas, tai niekas netrukdo tiesiog kardinaliai susimažinti smarvę :))) - o cituodamas mano atsakymą/repliką kažkokiam beretozoidiniam klounui, bijančiam rašyti iš litchuaniško IP, galėjai pacituoti ir jo “šedevrą“ :))) - bet man irgi nesunku -------------------326. NE fanatikams! (2018-03-13 12:16:22) (194. 213. 36. 157) Parašė: Tai pyz'niec violetiniai revoliucijai? Nebeina ko tais violetiniu balsavimas? Kaio cia taip? Gal ne tiek ir daug tu nupususiu fanatiku? :-)

Senis Šaltis2018-03-14 00:21

Šiai situacijai atsiminiau tokį seną anegdotą: atbėga kaimynas ir sako; - juona juona, tava žmuona untans pes. Tas pažiūri, numoja ranka ir sako: - Niekan tokio, tegu pesa, vistyk grinžus ręks perpest.

Senis Šaltis2018-03-14 00:16

cha cha cha youtube.com/watch?v=Lf6JuxnOyII Video pavadinimas "Ramūnas Karbauskis rėžė, kieno balsai paliko Mindaugą Bastį Seime". Ar tokiam maivymuisi ir veidmainiavimui galvojate bus galas? Aš taip nemanau. Nes va ką tik papasakojau žmogui, bet tas sako, kad konservatorių partija yra pati normaliausia seime. Pas mus įaugęs vergo kompleksas giliai ir neiškrapštomai gerbiamieji.

K To 15. stasys2018-03-14 00:16

Stasy, matau jau susidomejai, jei pateiksi tikrai rimta produkta pagaminta JAV, be Kinijos ir Pietryciu Azijos detaliu farsiravimo, parduodama musu eiliniame prekybos centre ne daugiau kaip uz 500 EUR, PRIZADU. Uzkniso (sakyciau kitaip, bet negaliu) musu politiku pilstymas is tuscio i kiaura. O prasideti su salimi, kurios "naudingos iskasenos" yra pinigu spaustuve, siais laikais ne 'modernu', archaizmas.

K To 14 P.S.2018-03-13 23:58

Jack Daniel ir analogisku nesiulyti, Varenos miskeliuose ne blogesne gamina. Priimami rimti statymai.

stasys2018-03-13 23:54

Na nepavyko ir ką ,.. pasaulis apvirto ? jei jau ‚politinėse galiorkose‘ dori žmonės dorai nesusišneka .. vis dar atsiranda koks lapinas ‚kazimieras‘ , linkęs ankščiau duoto starto startuoti savo asmeniniuose Prezidento rinkimuose . Galima ta jovalą pavadinti ir „satyra“ įvilkta į VATINKA , bet kalbėkime sąžiningai ??.. na kam ten įdomu ar Kazimierui koks ‚barsukas- barsukėlis“ koja pakišo ar tik kojos natūraliai sulinko atsivėrus tokioms perspektyvoms ?. Aš gal net užstočiau Kazimiera .. trumpam paskolinčiau jam savo megzta berete , žinokit padeda ir kai saulė šviečia ir kai šalta dušą kas atsuka sveikatingumo procedūroms . Taip ir su Basčiu , na kiek jam ten dar liko ? įdarbinkite ji kaip arklį kad visa Seimą temptu , žiu žmogus ir atidirbs visas sukauptas ant jo „abydas“ . Nejau man reikės mokyti mokytus vyrus ?

K2018-03-13 23:47

Kas gali paneigti, kai pasikeitus politiniams vejams, Seimo politikai, bendrave su siu " usabusinessmap.lt "-85 JAV kompaniju atstovais, netaps Apkaltos Seime Objektu? Daug politikos, intrigu, auku persekiojimo, bet kur Ekonomine-Materialine Nauda Lietuvai? Jei nesupratot uzuomininos, uzeikit i eilini prekybos centra ir nusipirkit "nors Viena preke, pagaminta "MADE IN USA". Duosiu 100,00 EUR. Jus jau visai nukva.ot?

Albina2018-03-13 23:25

Juokas ima iš to konstitucinio cirko: Bastčiui skelbti apkaltą, nes 10 metų atgal bendravo su KGB agentu! Tai, kad šiandien seime knibžda tuntai visokio plauko KGBistų, tai ar negeriau iškart visiems KGBistams apkaltą urmu? Suprantama, pirmiausia pradedant nuo svarbiausios KGBistės, vyriausybės ir net KT užsislaptinusių veikėjų!?

Nuomonė2018-03-13 22:26

Nuomonė: LR Respublika - komunistų KGBistų projektas, isterija rusai puola - dūmų uždanga socializmui pakeisti kapitalizmu pakeičiant gamybos priemonių nuosavybę tai yra valstybės turto perėmimas į privačias rankas, todėl seimas ir įslaptino neprisipažinusius KGBistus

vo tep to 5. U-22018-03-13 22:13

duodu 10 balų ir spaudžiu penkis. Tiesiai į paširdžius... :)

oi2018-03-13 22:03

Pilnas Seimas buvusių KGB-istų. Tai neigi visam Seimui skelbti apkaltą, nes visi vieni su kitais bendravo? O gal pirmiau reikėtų skelbti apkaltą galimai KGB-istei D. Grybauskaitei ir visai jos komandai?

nuomonė2018-03-13 22:03

labiausiai pavojinga Venckienė???

cibonas2018-03-13 22:00

megztos beretes gali isproteti po tokio ivykio

Untanas2018-03-13 21:57

Bastį į Prezidentus!

Antanas2018-03-13 21:54

Apie kokią Lietuvą kalbama? Emigrantų ar "Seimo" Lietuvą? Emigrantai negrįš. O "seimo" Lietuvą manau greitai pakeis kita "Seimo " Lietuva. Balsuosim už tuos pačius.

U-22018-03-13 21:47

Visiškai sutinku su koviniu Broileriu. Galu gale Bakas išloše žalia Tvartelio korta ir turi 100% galimybe tapti tikru tvarteliniu. Nereikes jam daugiau šudinas kanopeles slepti batuose ar baltose pirštinese. Gales buti savimi...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-03-13 21:42

Vaizdžiai aprašant situaciją, LR Seimas dėjo didelį SKREPLĮ ant LR KT nutarimų. LR KT nurarimai neturi būti vykdomi ir jie nevykdomi, o štai Kėdainių teisėjo sprendimas buvo "įvykddytas" pasitelkus 240 banditų. Tai reiškia, kad Lietuvoje ne teismo sprendimai galioja, o antikonstitucininkų, valstybinių nusikaltėlių sprendimai. Tai tokia išvada. Kam tie LR KT sprendimai iš viso reikalingi, jeigu jų nesilaikoma?

Vytas2018-03-13 21:39

Pilnai sutinku su J. Ramanausko nuomone

viltė2018-03-13 21:38

Kiek kartų ta konstitucija laužoma - nieko nestebina , bet skaldyk ir valdyk , ką konservos ir daro , kaip norisi būti seimo daugumoj ,susirinkę kgbistai , dar ieško sąsajų kituose .Konservų čia darbas toks ir jie kasdieną vis naglesni , vyt jau reikės juos nuo lovio .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-03-13 21:22

Pagal antikonstitucinius Seimo rinkimus ABSOLIUČIAI visi 7-nių kadencijų Seimo nariai yra grubiai sulaužę PRIESAIKAS, tą patį yra padarrę VISI prezidentai ir VISI LR KT nariai ir Vyriausybės. Lietuvoje valdžia yra antikonstitucinė. Ar kam nors dar neaišku? Tai visiškai nesvarbu kokį sprendimą priima Valstybės nusikaltėliai. Ar tai bastys ar landsbergis, jie visisškai vienodi nusikaltėliai - antikonstitucininkai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi