Valstybinis transliuotojas pranešė, kad „mitinge prieš atminimo lentos, skirtos Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai, nuėmimą sušmėžavo ir vaivorykštės vėliava“.

„Pagrindiniame mitingo rengėjų plakate šalia Dovydo žvaigždės vėliavos plevėsavo ir vaivorykštė, o simboliai pristatyti kaip siekiantys sumenkinti Lietuvos didvyrių vardą“, – skelbiama anlitinėje analizėje „Lietuvos nacionalistai marginalizuoja LGBT bendruomenę, Lenkijoje – pavojinga situacija“.

Informuojama, kad „LGBT asmenys nacionalistiniuose diskursuose vis labiau laikomi tautos priešais, o ne tautos dalimi“. Atkreipiamas dėmesys, kad „kaimynės Lenkijos intelektualai jau skambina pavojaus varpais – nacionalizmas skaldo tautą ir veda prie absurdo ir neapykantos“.

Nurodoma, kad „visame pasaulyje nacionalistų tautos vizija yra labai homogeninė“, o „Lietuva ne išimtis“.

„Tautininkų, tokių kaip Vytautas Radžvilas ar Arvydas Juozaitis, pagrindinis politinis įrankis yra visuomenės supriešinimas – surasti kuo daugiau priešų. Žydų ar kitų tautinių mažumų neužtenka.

Nacionalistų marginalizuojama LGBT bendruomenė yra saldus kąsnis, kuris, deja, vis dar skaniai nuryjamas daugumos lietuvių“, – cituojamas Lietuvių kalbos instituto (LKI) Sociolingvistikos skyriaus doktorantas, Vilniaus universitete (VU) norvegų kalbą dėstantis serbas Vukas Vukotičius.

Pasak V. Vukotičiaus, tautininkų tikslas yra tuos menamus „priešus“ demonizuoti viešojoje erdvėje ir taip bauginti tautą, kad štai „pasižiūrėkite kiek pykčio ir nesantaikos mūsų visuomenėje per tuos gėjus, lenkus ar žydus“.

ekspertai.eu primena, kad buvęs premjero Andriaus Kubiliaus patarėjas vidaus politikos klausimais Virgis Valentinavičius jau anksčiau buvo perspėjęs, kad profesorius V. Radžvilas globoja realiai veikiantį fašistinį judėjimas Lietuvoje.

Buvusi Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko Vytauto Bako pavaduotoja Rasa Juknevičienė, dabartinė Europos Parlamento narė, Žmonių partijos atstovė Rasa Juknevičienė yra informavus, kad A. Juozaitis labiausiai reikalingas vokiečių nacionalistams ir Kremliui.

Ketvirtus metus iš eilės dėl Ukrainos didvyrės Nadios Savčenko badaujantis liberalas, Lietuvos interesus Europos Parlamente atstovaujantis liberalas Petras Auštrevičius taip pat yra atkreipęs dėmesį į A. Juozaičio potraukį šlovinti atgimusį vokiškąjį nacionalizmą.

Nerimą dėl nacionalistų elgesio yra išreiškusi ir signatarė N. Oželytė paviešinusi, kad A. Juozaitis yra „Putino klonas, runkelių svaigalas“ bei „rusofašistų tipo torpeda“.

Naujausi

Komentarai (77)

Rikiuoti
Žygeivis2020-12-15 18:10

Keista, kad straipsnyje taip "garbinami" Radžvilas ir Juozaitis. Juk būtent "dėka" jų atsisakymo vienytis į bendrą tautinę jėgą, tautinių partijų atstovai ir vėl nesurinko Seimo rinkimuose reikiamą procentą. O juk abu yra patyrę seni "politikos vilkai" ir turėjo puikiai žinoti, kad nei viena iš jų partijų nesurinks reikiamo balsų skaičiaus, kad patektų į Seimą. Deja, būtent taip ir įvyko... - ir juk visi žinojo, kad taip bus, dar prieš rinkimus... :( O juk susijungęs Puteikio-tautininkų susivienijimas tam pačiam Radžvilui siūlė rinkimų sąraše užimti pirmas tris vietas, kad tik neskaldytų tautinių jėgų, Analogiškai buvo siūloma ir Juozaičiui... Ir abu "juodai" atsisakė... Man asmeniškai susidarė toks įspūdis, kad jie tyčia prieš rinkimus sukūrė savo naujas partijas, su "kietais" nacionalistiniais šūkiais, kad suskaldytų tautines jėgas.

Proletaras2019-11-06 11:56

py darai yra žmonijos "vežis", kuris pažeidžia svarbiausę lastelę. Šeimą.

Socialistas2019-09-09 03:11

Socializmo renesansas: diskusija jutubej: СОЦИАЛИЗМ: УЖАС ПРОШЛОГО ИЛИ БУДУЩЕЕ ЧЕЛОВЕЧЕСТВА? | Ватоадмин vs Сёмин

Lietuva yra cia2019-09-09 00:01

pats - i ir zegnokis, as jau okupantu kryzium nesizegnoju ie manau, kad visus tuos kryzius reiktu supleskinti id grizti prie savo prigamtinio tikejimo.

to 722019-09-08 23:14

Su kuo vienytis? Su Juozaičiu? Persižegnok.:)

Ne nacionalistai isprovokavo2019-09-08 23:10

As irgi sakau , kad del zydu pasigincysim po rinkimu, o dabar vienytis pries landsbergine sutve reikia.

dalis tik nesveika2019-09-08 23:01

Mokslininkai nustate, kad tiems iskrypeliams su galvom netvarkoj.

Kas yra LGBT2019-09-08 18:18

LGBT tai visi py darai!

to 67 Vytui2019-09-08 17:25

Jeigu nacistai yra prieš homoseksualius asmenis, tas nereiškia, kad galima pateisinti nacizmą. Jeigu Joozaitis palaiko nacistų kolaborantą, man vienodai šviečia, kokios kitos jo pažiūros. Nacizmo palaikymas anuliuoja viską. Ir tik taip reikia vertinti.

didelė nelaimė2019-09-08 17:16

Kada per detales nematoma platus vaizdas. Praeities ir dabarties žmogiškąjam menkumui neproporcingas dėmesys, kaip politinis neįgalumas (ir asmeninis).

Vytas2019-09-08 16:55

LGBT narius galima tik užjausti, jie visgi Dievo nuskriausti, Dievas nedavė jiems galimybės daugintis. Bet LGBT aktyvistai- lietuviai, tai nusikaltėliai tautai, nes jie savo gyvenimo sampratą įkyriai bando įpiršti visai tautai. Ypač pavojinga jų veikla yra mokyklose, kur jie bando į savo gyvenimo būdą įtraukti jaunimą. Jei tokie asmenys, kaip V. Radžvilas ir A. Juozaitis, tam tikros "veikėjų" grupės pristatomi "blogais" nacionalistais, tai aš už tai, kad tokių "blogų" nacionalistų Lietuvoje būtų kuo daugiau. Ir lietuviai patys nuspręs, be tokių vengrų, kaip V. Vukotičius (nežinau, ar jis yra Lietuvos pilietis), kas yra Lietuvos didvyriai ir kokiems dievams lietuviai privalo melstis. Juk vietoj argumentų tokie "veikėjai" tik klijuoja etikėtes "kiršintojai","Putino ar Rusijos agentai", "grėsmė Lietuvai" ir t. t.

to 652019-09-08 15:35

Apsimeskim, kad Noreika - ne nacių kolaborantas, nes kam kapstytis po praeitį? Prie ko čia - emigracija? Nėra dalykų, dėl kurių galima būtų pateisinti ŽMOGĖDRIŠKĄ ideologiją - nacizmą. Beje, ir tu pagal ją - gyvulio lygyje.

netikra2019-09-08 14:44

Kažkodėl nutylima ,jog šalia "ne prie ko " plevėsavo ir ukrainiečių vėliava? Kai kitos patriotinės šalys išplėstomis rankomis priėmė atvykėlius,o šie pradėjo lipti ant galvų vietiniams jau su reikalavimais,grasinimais,net vietinių žudymais,pagimdė vietinių nacionalizmą. Tad ar mūsų patriotai yra tikri šalies patriotai, kurie lyg tyčia kapstosi po šimtmečio palaikų kaulus,kelia vėjus ne taip vertinantiems praeitį,kad "nepastebėtų" šiandienos,kai net jau po 10 m ,prie tokios imigracijos, galime tapti mažuma?

S2019-09-08 04:30

Hitleris turejo zydiskas saknis ir iseina, kad zydas zude zydus....O karo metu buvo tokiu bjauriu zydu, kurie zude savus.....Taigi iseina, kad Lietuvos teritorijoje zydai zude zydus, o kadangi tai vyko musu zemeje, tai vistiek kalti Lietuviai....o kadangi Krikscionybeje ...kaltas kaltas kaltas as esu kaltas ....tai labai patogu....

ne i tema!2019-09-08 03:30

Labai gera laida (lenkiskai),lenku elitas 1920-1939 visiski idiotai-https: youtube.com/watch?v=6z4JoE0thiU

StasysG2019-09-08 01:03

Aš už Juozaitį. Ir man nepadarysit.

U-22019-09-08 00:58

Visi save gerbentys ir "bentleyjus" vairuojantys gejai niekada nepalaikys tokiu prascioku kaip filosofai V. Radžvilas ir A. Juozaitis. Juos palaikyti gali tui santechnikai, TSLK ir paprasti p-derastai.

ceslovas2019-09-08 00:17

Konservatnikai, liberastai, komunistai (sosdemai),kolchoznikai (zaliukai)labiausiai skaldo visupomene, o gejai pagal tai kaip ikyriai reklamuojasi tikrai ner visuomenes dalimi.

zinoma2019-09-07 22:56

Nukrypus nuo temos , dabar visur agresija , banditu gaujos is savo vergu atima turta , isnaudoje zudo ir i vergus rodo pirstu , kad vergas kaltas . Straipsniai melagingai raso , kad nuzude uz skolas . Dabar banditai daro nusikaltimus , aferas auku vardu , ir visiems gerai visi tyli . Viskas butu gerai jeigu niekas negintu agresoriu . Kazkas negerai su visuomenes mastymu , negina zudomo , prievartaujamo jaunimo , bet nusikaltelius .

manau2019-09-07 22:55

Vagys ir gėjai tautybės neturi. Jie visuose kraštuose užsiima tuo pačiu ir vadinami tais pačiais vardais.

Nelaime2019-09-07 22:32

Ziuriu kuo daugiau pataikauji atejunams,tai gatavi tave pribaigti! Kara ne Lietuva pradejo ir iskaskit! Visos galingesnes vals. kuria ant melo savo istorijas,karus sukelia ir dar Lietuva kaltina mat tu kaltas,kokia birka jus cia traukia! Ginkis Lietuva visomis isgalemis! Su karais ateina ir kaltais padaro! Ginkites,kitos valst. ant melo kuriasi,o,kur reikia,matai padeda melu vaduokimes ir maziau ziuret i dantis,nusileisi sues,taip jau suede! Lietuva engia labai dideles nosys!

Aš-to2019-09-07 21:27

Asmeniškai aš Jusų nepažystu.

Aš-to2019-09-07 21:26

Taip.Čia esate teisus .

to 532019-09-07 21:23

O jeigu NKVD dirbo lietuviai, vokiečiai ar estai?:) Beje, ir dirbo. Be to, labai juokinga komentatorių tapatinti su tuo, ką jis rašo. Aš rašau istorines tiesas. Iš kur tu ištraukei, kad jos liečia mane asmeniškai?

Aš-to2019-09-07 21:05

Alimentarūs dalykai yra, kad nepaisant visų skriaudų. Mano seneliai gelbėjo Jus ir Jūsų vaikus nuo mirties. Taip atsirado tokių kurie perejo i nacių puse. Juos jeigu nenubaudė tai nubaus aukščiausias. Bet privalote pripažinti ir tai kad pokariu Lietuviai buvo tremiami ir su Žydų kalaburavusiais su NKVD pagalba.

to 512019-09-07 20:49

Aš tamstelei tik išvardinau verslo dėsnius. Jie nesikeičia šimtus metų ir visame pasaulyje. Keista, kad žmogus nežino elementarių dalykų.

Aš-to2019-09-07 20:44

Vadinasi Jūs pripažystate,kad taip elgetės tada??? Tai ir norėjau sužinoti. Ačiū Jums už nuoširdu atsakymą. Vadinasi jeigu mes ( LIETUVIAI) nemokame elgtis su savo nepriklausomybe, nemokam pastoveti už savo istorija vadinasi kaškas gali ją padiktuoti??

Prašalietis2019-09-07 20:44

LRT perspėja: Lietuvos nacionalistai priešina ir skaldo visuomenę, o gėjų nelaiko tautos dalimi.... LRT ir LRT klausančiųjų žiniai- Gėjai, leisbietės, zoofilai, pedofilai ir kitokie "filai" su tautom ir tautiškumais neturi nieko bendra, nes jų atliekami lytiniai aktai jokiu tautiškumu savose tautose nepasireiškia. Kaip ir lansberginio tipo pseudovalstybiuose durnių laivuose nacionalistai gali paskaldyti nebent malkų ar tokius pačius "nacionalistinius patriotinius visuomenės veikėjus kaip jie patys, nes skurde egzistuojantiems eiliniams durnių laivo keleiviams jau seniai viskas yra "po barabanu".

dar to 452019-09-07 20:36

Kad būtų aiškiau, papildau - visur ir visada, visuose versluose yra visko, taip pat - ir konkurento žlugdymas. Ar dabar to nėra? Tai kodėl lietuviams kiti verslininkai turėjo sudaryti šiltnamio sąlygas? Nemoki suktis, nereikia lįsti. Kas čia tau neaišku? Jeigu neaišku, pažiūrėk, kaip dabar verslai vyksta. Viskas, kuo tu čia mane bandei išgąsdinti, vyksta ir šiandieniniame versle.:) O ne taip seniai dar ir šaudėsi, degino, sprogdino.

Aš-to2019-09-07 20:34

Apart vaikų.. Kur čia pasakos?

to 452019-09-07 20:30

Tik nereikia pasakų iš serijos "žydai vagia vaikus".:)

šungrybyno rojus2019-09-07 20:28

gražių paveiksliukų galerija: liaudiesmenas.livejournal.com

Aš-to2019-09-07 20:26

Galite mane vadinti vatnikų ar komunistu,nors toks nesu.Man nusispjaut ką Jūs galvojate apie mane. Ir tai,kad Lietuvos versle lietuviai negalėjo išsilaikyti be žydų protekcijos yra faktai. Dėl kainų... Praďžioj Lietuviai laikydavosi kainų vienodai kaip žydai, kai pastarieji numušdavo kainas, Lietuviai taip pat. Ir kaip Lietuviška parduotuvė bankrutuodavo kainos sugrįždavo atgal.

Skorpe2019-09-07 20:09

Geriausiai pavykusi operacija tai - SAVIZUDZIU KRASTAS PIRMOJE VIETOJE ....VA CIA TAI PSIHOLOGISKAI PADIEKEM...turbut nera Lietuvoje ne vienos seimynos, kurioje nera savizudzio.....KOKIA CIA LAISVE - nuo gyvenimo LAISVE ???

S2019-09-07 20:04

Vatnikas- nuo zodzio VATIKANAS ... ? :))

PRANAS2019-09-07 19:59

ZIDUS LANDSBERGISTUS REIK KIST I DUSUS SU ZIKLON B DUJOM. VISAS SITAS VARGAS LIETUVELEI PER JANKIU-ZIDU ISLAIKOMUS LANZBERGISTUS!

to 392019-09-07 19:44

Čia - pasakos iš "patriotų" skrynelės. Tokių pasakų pilna. Be to, o kas lietuviams prekeiviams maišė kooperuotis ir panašiai elgtis? Ar bėda - tame, kad lietuviai niekada nemokėjo susivienyti, net vardan verslo? Na, taip, čia padėti vienas kitam reikia, o lietuviui - laimė, kai kaimyno tvartas dega.:)

to 382019-09-07 19:40

Bankrutuodavo. Todėl, kad nemokėjo prekiauti, kaip sakoma, iš š... vašką spaudė, kėlė kainas, stengėsi apgauti. Kaip ir dabar. Žydai kalti, kad jie geriau verslą išmanė?:)

Aš-to2019-09-07 19:38

Kaip gali konkuruoti kai yra susitarimas nuleisti kainas kol tu užsidarysi ir vėliau vėl jas pakeli??

2019-09-07 19:34

P.s. Pasidomekite,kas nutikdavo isišokeliui Lietuviui prieškaryję realizuojant savo užauginta produkcija ne per Žydų parduotuve o atidarant savo verslą...:)

to 362019-09-07 19:30

Versle dominuoja tas, kas yra verslesnis. Aksioma. Kavinę, parduotuvę išlaiko tas, kas sugeba konkuruoti, kas nesugeba, tas bankrutuoja. Tai - finansiniai-verslo dėsniai, galiojantys visame pasaulyje. Kitas dalykas, kad dalis lietuvių, nesugebančių konkuruoti ir aplamai verslauti, pavydėti netgi labai sugebėjo. Yra tokių, dirbti tingi ir nemoka, bet dirbančiam kaimynui labai pavydi ir jo pinigus suskaičiuoja. O kai tik prasidėjo karas, tie "patriotai" ir atėjo kaimyną užmušti ir jo turtą pasiimti. Nori pasakyti, kad žydšaudių kaltinti negalima? Idomu kodėl? Ar pavydas - lengvinanti aplinkybė?

Aš-to2019-09-07 19:24

Taip, tebunie ir nesąmonės. Pasidomekite, kas prieškaryje dominavo Lietuvos versle. Kavinės, parduotuvės, karčiamos ir kt. Kas generavo ūkininku užauginta produkcija. Mes draugiškai gyvenome ir tarnavome. Tad nedryskite mūsų dėl kaško kaltinti!

Rūta2019-09-07 19:04

Tas Vukas Vukotičius kliedi ir meluoja. Buvau mitinge. Ten nebuvo jokios kalbos apie vaivorykštinius. Per daug garbės jiems būtų. Jokios vaivorykštinės vėliavos nemačiau.

K To 31. P.S.2019-09-07 18:46

Dabar tai puls...

to 31 Aš2019-09-07 18:43

Baik tu su savo "vikipedija". Jau vien iš to "sovietų sąjunga" matosi, kad šis straipsnis redaguotas berečių. Normaliai lietuviškai yra "Tarybų sąjunga". O jau tikėti, ką rašo beretės, gali tik paskutinis kvailys. Visą Lietuvos istoriją beretiniai iškraipė. Ir "žydiškas komunizmas" - nacistų terminas, protingi žmonės tokių terminų nekartoja. Be to, kodėl jame neparašyta, kad turtingus žydus 1940 metais IŠTRĖMĖ kartu su turtingais lietuviais? Kodėl pastoviai nutylima, kad trėmė ne pagal tautybę, o visai pagal kitus kriterijus? Kodėl Lietuvoje stengiamasi nerašyti, kad žydai fabrikantai ar bankininkai taip pat buvo tremiami, kaip ir Smetonos ministrai?

K To 31. Aš2019-09-07 18:42

Apie ką ir užsiminiau. Ačiū, kad nepatingėjote ieškoti, rasti ir pateikti argumentuotą atsakymą.

2019-09-07 18:33

Štai ką rašo Vikipedijoje. Holokaustas Lietuvoje Skaityti kita kalba Stebėti puslapį Keisti Keisti Abiejų Tautų Respublikoje žydai gyveno laisvai jiems palankioje ir draugiškoje aplinkoje. Po ATR padalijimo kelis šimtmečius Lietuvą valdė carinė Rusijos imperija, kurioje vyravo antisemitinė politika, pasireiškusi nuo žydų diskriminacijos iki žydų pogromų. [5][6] Lietuvoje tarpukario laikotarpiu žydai nesiintegravo į daugumos kultūrą ar politinį gyvenimą, Lietuvoje suaktyvėjo žydų nacionalizmas, sionizmas tapo vyraujančia ideologine kryptimi. Vieni politiškai aktyvūs žydai priklausė Lietuvos komunistų partijai, kiti ieškojo problemų sprendimo už Lietuvos sienų. Iš Lietuvos į Palestiną 1928–1939 metais išvyko 9 tūkst. žmonių. Šis laikotarpis nebuvo sėkmingas lietuvių-žydų sambūvio požiūriu. [7] Iki karo nepriklausomoje Lietuvoje gyveno apie 160 tūkst. žydų. Kartu su prie Lietuvos prijungtame Vilniaus krašte gyvenusiais ir iš Lenkijos pasitraukusiais žydų skaičius Lietuvoje prieš nacistinės Vokietijos ir Sovietų Sąjungos karą pasiekė apie 250 tūkst. 1927 m. Utenos žydai sutinka prezidentą Antaną Smetoną. Po 1931 m. rinkimų 7 iš 12 miesto tarybos narių buvo žydai. [8] 1929 m. Lenkijos okupuotame Vilniuje jaunų žydų kūrybinė grupė Yung Vilne 1931 m. Lenkijos okupuotame Vilniuje HaShomer HaZair zionistų jaunimo judėjimo nariai Antrajam pasauliniam karui prasidėjus Lietuvos politikai nepritarė nacistinės Vokietijos antisemitinei politikai, Lietuva priglaudė tūkstančius lenkų ir žydų pabėgėlių iš Lenkijos, o prieš tai – tūkstančius žydų pabėgėlių iš Klaipėdos krašto. [9]. Prieš pirmąją Sovietų Sąjungos okupaciją Lietuvos komunistų partijoje 31 % sudarė žydai, o Laikinosios sostinės LKP organizacijoje žydai sudarė 70 %. Vokietijos okupacijos ir nacionalsocialistų rasių doktrinos įgyvendinimo pavojus paskatino Lietuvos žydus šlietis prie Sovietų sąjungos ir Komunistų partijos. [10] 1940 m. birželio 15 d. Sovietų Sąjunga okupavo Lietuvą. Žydai aktyviai dalyvavo Sovietų sąjungoje bolševikų valdymo ir baudžiamosiose struktūrose, taip pat aktyviai bendradarbiavo su bolševikais ir pirmosios sovietų okupacijos metu Lietuvoje. 1940 metų rugsėjo pradžioje net 26 % visų NKVD darbuotojų centre, Kaune ministerijoje, buvo žydai. [11] Tai sudarė palankias aplinkybes nacistinės Vokietijos antisemitinei propagandai, komunistų sutapatinimo su žydais suabsoliutinimui, šią propagandą perėmė ir Lietuvos aktyvistų frontas. Prof. Liudo Truskos vertinimu, svarbiausia priežastis, nulėmusi lietuvių dalyvavimą Holokauste, – gili politinė moralinė krizė, į kurią ketvirtojo ir penktojo dešimtmečių sandūroje lietuvių tautą įstūmė penkios kapituliacijos ir sovietų smurtas prieš lietuvių tautą. Lietuviai moralinę krizę sprendė perkeldami atsakomybę kitiems, reikšdami neapykantą, efektyviai kurstomą LAF proklamacijų, žiniasklaidos neapykantą žydiškajam komunizmui, akcentuojant pirmąjį žodį „žydiškajam“. [11] Holokaustas Lietuvoje prasidėjo po to, kai nacistinė Vokietija 1941 m. birželio 22 d. užpuolė Tarybų Sąjungą. [12]

K To 28.2019-09-07 18:22

Jei NKVD tais laikais dirbtų 1(!) Amerikietis, nujaučiu, kad vietinių persekiojime, kaltu bus paskelbtas JIS! P.S. Tokie atėjo laikai... Jokių kompromisų.

to 282019-09-07 18:19

Net ir ne saugumiečiai vykdė. Jie rimtesnių darbų turėjo. Trėmimus vykdė pagal tuometinius TSRS įstatymus (būtent - pagal ĮSTATYMUS) vietinė valdžia ir jai priskirti komendanto kuopos kariai, vėliau - milicija. Saugumiečiai - tai specai, kurių darbas gaudyti valstybei kenkiančius piliečius - diversantus, užsienio agentus, ginkluotų gaujų narius ir t.t., t.y. visos funkcijos, kurias vykdo kiekvieno šalies kontržvalgyba.

To Aš2019-09-07 18:10

O aš norėčiau žinoti, koks nuošimtis žydų tautybės asmenų buvo KGB ir NKVD struktūrose 1940-1941 m. ir po 1944 m. iki TSRS žlugimo. Ir iš anksto spėju, kad daugumą sudarė broliai lietuviai. Beje ne saugumiečiai lėmė trėmimo politiką, jie ją vykdė...

K To 22. Nuo jo...2019-09-07 18:09

Neįmanoma atvęsti į protą, 10 metų Media plaunamas smegenis. Iš patirties žinau, tai tas pats, kaip laužtis į atviras duris. Gink Die, nebandyk savo nuomonės reikšti šeimoje!

to 25 Aš2019-09-07 18:03

Ir kada jūs įsikirsit, kad dirbti KGB - ne nusikaltimas? Beje, iš Sibiro kaip tik daugelis GRĮŽO. O štai iš Panerių, kur žmones "nulydėjo" visokie noreikos, negrįžo NIEKAS.

2019-09-07 17:58

Labai noretusi, kad butu paviešintos Žydų tautybės žmonių kalaburavusiu su KGB pavardės. Pasiuntusiu Lietuvius i sibiro platybes, iš kurių daugelis nebegrįžo.

senis2019-09-07 17:47

visi sitie LRT ir juozaicio su radzvilu kliedesiai, organizuoti Soroso atstovu Lietuvoje, palaikyti itampa. Po 1990 m. visa TSRS teritorija yra kolonija. Putinas, Porosenko, Grybauskaite, Soroso statytiniai teritorijoms administruoti. Sorosas neskirsto, cia gera Lietuva, cia bloga Rusija, cia puse velnio Ukraina. Visa teritorija vienoda kolonija. Soroso tikslas sunaikinti socializmo uzuomazgas visoje teritorijoje! Putinas rekia, pindosai puola, Porosenko rekia rusai puola, Grybauskaite rekia visi puola. Mes, visosbuvusios TSRS respublikos, suskaldytos, supriesintos, nustekentos. Sorosas su savo saika ziuri i durnelius, dziaugiasi ir ploja. Radzvilui ir Juozaiciui pirmiausia rupi lovys. Juozaitis, puikus kandidatas i Napoleonu palata.

Martynas to 222019-09-07 17:37

Man - geriau. Aš sirguliuoju, todėl visi darbai - iki lempos. Nebent po pietų, jeigu nepradės lyti, išlįsiu į kiemą augalus patvarkyti. :) O savo komentare tu - visiškai teisus.

Nu jo ,,, Martynui2019-09-07 17:29

Pakeliui į darbus, bet vis tiek neišlaikiau nepasidalinęs ... Lietuvių visuotinai kaltinti žydšaudyste negalima. Nes gyvenime nėra aboliutaus reiškinio. Bet kad landsbergistai daugumai labai atsakančiai iškr*šo smegeninę, - tai akivaizdu. Daugumoje, tai visuomenės pažeidžiamiausieji, kuriais labai lengva manipuliuoti: žalias jaunmėlis (nes neuturi rimtos gyvenimiškos patirites), senoliai (nes tos gyvenimiškos patirties tiek daug, jog net sunku atsirinkti esmę) ir karjeristai (pažiūros keičiamos pagal konjuktūrinį poreikį). Vertybinį stuburą turinčių, deja, bet kurioje visuomenėje iš ties yra labai ne daug. Ypač tų, kurių vertybės liečiasi ne į ideologinę ar materinę skalę.

Tautietis2019-09-07 17:20

Tai tie lopai nori laisvai naudoti žolės ir savaitgaliais laisvo elgesio viešo demonstravimo (seksistinio pranašumo pranašumo prieš naturalus) griaudami Lietuvių Kultūrinį paveldą. Ir svarbiausia kuo skiresi zekas homoseksualistų nuo lgbt homoseksualistų, o gal reiktų pradėti vardyti juos pederastas, lezbė. Jai tai jiems skauda tai kodėl jie daro kažką negerai cha cha.

to 192019-09-07 16:56

O aš matau, kad Lietuvoje yra dar daug kvailių.:)Nes protingi žino, kad blogų ar gerų tautybių nėra, yra blogi ar geri žmonės. Argi kas nors kaltina LIETUVIUS, kad žydšaudžiai ir noreikos - taip pat lietuviai?

Kuris žmogus sąžiningas?2019-09-07 16:47

Atskrenda litvakas iš Briuselio į Vilnių. Godžiai dairosi, seniai čia nebuvo. Prieina prie jauno vaikino ir klausia, kaip tas žiūri į žydus. Tas žodžių neieško: tai puikūs žmonės, verslūs, svetingi... Prieina prie skrybėlėtos damos su tuo pačiu klausimu. Tai irgi kaip lakštingala suokia: žydai intelektualai, gerbia save ir kitus, jie čia visada laukiami. Prieina prie niūraus žmogelio. ant suoliuko žiaumojantį baranką. Klausia ir to apie žydus. Tas kad pasileis burnoti: žydai užvaldė valstybes, susigrobė pinigus, kitas tautas niekina. Žydas jį atidžiai išklausė ir sako: "Matau, kad Lietuvoje dar yra sąžiningų žmonių. Pasaugok, brolau, mano bagažą, kol aš taksi pasigausiu...

PRANAS2019-09-07 16:41

GAIDZIUK TU "15 AS", TU PEDALU PROPAGANDOS PRIPOMPUOTAS ZIDRUNE JANKIU PAKALIKE. KIWK TAU ZIDAI IR PEDAI MOKA UZTAI KAD TU JU ANALIZUS TRANSLIUOTUM KA?! SENAI SAKAU, KOL RUSAS NEATEIS TOKIU ZIDRUNU NIEKS CIA NEISGAUDIS!

to 152019-09-07 15:52

Žmogau, gal tu komentarų neskaitai? Tai nueik į lietrytį ar delfį ir pasiskaityk. Kiek ten rusofobų ir antisemitų - plaukai šiaušiasi. Kai paskaitai, ką jie rašo, supranti, iš kur tiek Lietuvoje buvo žydšaudžių ir kitokių nacių kolaborantų. Seneliai paliko savęs vertus anūkus, kurie irgi šaudys ir degins, jeigu tik kas leis. O šitie du ponuliai - būsimų žydšaudžių ideologai.

to 112019-09-07 15:49

Ką čia tamstelė nusišneki? Kaip tai jie negarbina Vokietijos nacizmo? O tai kas nuvilko šluotą gėlių prie sudaužytos lentos nacių kolaborantui Noreikai? Kas ten stovėjo ir raudojo? Ne Juozaitis kartais? Radžvilo pažiūros buvo skelbtos ekspertuose. Susiraskite ir pasiskaitykite. Beje, padarėte atradimą. Dar niekada nacistai nebuvo ŽMONĖMIS. Siūlantys naikinti kitaminčius, kitataučius ar palaikantys naikinančius ir patys - ne žmonės. O kad jūs už juos balsavote - nesistebiu. Jau rašiau, kad nacistus visada palaiko bukiausi. Paaiškinu, kad bukumas - ne liga, tai toks "protas". :)Panašiai "protaujantys" į valdžią atvedė Hitlerį. Lieka tik džiaugtis, kad Lietuva - ES, todėl vietinio hitleriuko atėjimas bent kol kas sunkiai imanomas.

2019-09-07 15:34

Mano nuomone tai straipsnis skirtas priešinti ir skaldyti visuomenę. Nes Lietuva nėra nusiteikusi nei prieš Žydus nei prieš Lenkus ar kitas tautybes. Gejai ir Lizbietes yra mūsų visuomenės dalis, tai sveikai mastantys žmonės pripažysta ir priima ir supranta. Kitas dalykas negalime sutikti su tuo, kad mažumos pradėtu vadovauti ir aiškinti kaip dera gyventi didumai, skleisdami savo tiesas per mūsų vaikus. Taip pat nesuprantu kaip galima uždaryti Sinagogą parodant visam pasauliui, kad čia vyksta kaškokie baisūs dalykai... Mes gyvenantis čia suvokiam ,kad tai yra apsurdas. Tačiau kaip tai atrodo už LT ribų? Tai kas čia tokiais straipsniais skaldo visuomenę???

K2019-09-07 15:26

Sveika Nacionalinė Dvasia, sveikas Protas, Nepriklausomybė ypač būtina šioje, dviejų galingųjų Sistemų priešpriešoje. Priimti galingųjų pusę - didžiulė KLAIDA. Mažos tautos legalus Nacionalizmas - būtinas. Kitaip - išnyksime iš žemėlapio!

Nu jo... 12-am2019-09-07 15:20

Tai ir yra "...valdžios siekimas vardan pačios valdžios...". Viskas gerai. Gal tik gaila, kad ne kiekvienas juozaitis supranta, kiek auditorijos yra prarandama dėl tokių kiedesių...

Ji dar geba protauti, tas Juozaitis?2019-09-07 15:10

A. Juozaitis: ”Dalyvavimas NATO ir Europos Sąjungoje Lietuvai padeda atsispirti prieš vis agresyvesnę putiniškos Rusijos politiką regione bei mėginimus įtakoti mūsų šalies politinį, ekonominį gyvenimą.”

to" "cha"2019-09-07 14:52

va va... ju nuomone nesutampa su tamstos nuomone ir tamstos simininku nuomone- tad jau ir nacistais manote turys teise vadinti. Vadinasi esate aklas, bukas, suzombejes propogandos auka. Radzvilas ir Juozaitis- ko gero, paskutiniai mokihanai, rizikuojantys, bet isdristantys pasakyti tiesa apie iki siaubo iskreipta, sutrypta morale, dorove, ir sazine. O Tamstai- jei nedergia Rusijos ir rusu, negarbina Vokietijos ir jos nacizmo bei fasizmo- tai jau nacistas, isdavikas! Kiek nedaug slaptoms tarnyboms reikejo laiko, kad is mastancios, apsisvietusios, protyngos tautos padaryti zombyna. O tie, kurie nepasidave masiniam protu perkodavimui (tarp kitko, toks reiskinys realiai egzistuoja)- tampa Donkichotais, kovojanciai su pasauli agaubusiu BLOGIU. Manau, kad Dievulis, ziuredamas i savo issigimusi kurini, rimtai pamasto apie visiska jo sunaikinima. Balsavau uz Radzvila ir Juozaiti, ir, jei vel pasitaikys proga, vel balsuosiu tik uz juos. Dekui jums, gerbiami ponai, kad tokiais laikais sugebejote islikti Zmonemis!

Nu jo...2019-09-07 14:47

Sisteminiai propagandistai tikrai žino visos šitos raudų sienos klounados esmę, žino kuo viskas baigsis ir kas liks kraštinis. Užtai šitame lietuviškje Raudų Sienos klounadoje nedalyvavo net patys nacionalistų vadai, o naujos lentos finansuotjas lieka šešėlyje. Jau dabar prasideda ritualiniai šokiai ir dainos apie tai, kad "... va čia šitie blogiukai, nacius garbina, savivaliauja, o mes tai ni ni..." :D Aha... Biuselis išgirs ir gal būt neiškruš... :D Realiai visas smagumas yra tame, kad jei nacionalistai turėtų nors kruopelytę sveiko proto, nustotų garbinti žydšaudžius ir dalyvavusius nusikaltimuose prieš civilius karo metais bei pokaryje, tai į savo gretas pritrauktų gerokai daugiau sveiko proto, nes pačios jų deklaruojamos idėjos yra gana sveikos valstybingumo atkūrimo atžviliu, kas sisteminius klounus labai gąsdina. Užteks surasti naujus didvyrius, ir Sistema subraškės kapitaliai. O atrasti naujus didvyrius, jei nėra noro jų sukurti iš naujo, tai gana paprasta. Užtenka pakankamai gerai žinoti Lietuvos valstybingumo atkūrimo istoriją ir atsisakyti valdžios siekimo, vardan pačios valdžios. Daugiau ką pasufleruoti, atsiprašau, man savigarba neleidžia. Nes esu vatnykas ir man, su raudančiais prie abrozdėlio "Paskutinio sprendimo" vykdytojui, gyvenime yra ne pakeliui.

Antanas2019-09-07 14:43

Bent save laikantys "žurnalistai" atskirkite NACIONALISTUS nuo PATRIOTŲ. KOLOBORANTUS nuo DISIDENTŲ, IŠDAVIKUS nuo DIDVYRIŲ ir t.t.

cha2019-09-07 14:39

Tų dviejų pažiūros skirtos patiems bukiausiems. Visada nacistai rėmėsi ir remiasi bukiausiais.

kas, po velniu, darosi!?2019-09-07 14:35

Ar as teisingai suprantu: ukrainieciai Lietuvoje- su isskirtinemis teisemis ir turi teise mojuoti savo veliavomis ir sukauti Ukraina garbinancius sukius renginiuose, kurie situ ateiviu apskritai neliecia? Kodel siai tautai sutekta teise ne tik masiskai okupuoti musu maza krasta, ji slavinti, bet suteikiama teise slovinti savo nacistine Ukraina? Gal laikas sitam brudui nurodyti jo vieta: atvaziavai dirbti ir uzsidirbti-dirbk, bet nelysk i musu reikalus, nedaryk is Lietuvos saco chocholijos!!! jei kas nepatinka- ciuozk n.... lauk! Ar, gal, ukrainieciai mano, jog visa ES yra ju zeme ir valstybe, tai ir Lietuva i ta tarpa iskaiciuoja? Kol laikas: vyti lauk juos is Lietuvos!! Gejai-isskirtine kasta, neieinanti i valstybes visuomenes sudeti, jeigu mitinguose nepripazysta LT valstibingumo simbolio- veliavos ir mosikuoja savo "vaivorykste"? Vadinasi nepripazysta ir LT! Tai, po velniu, ko jie cia gyvena: Europoje juos, "vargsus" ir "skriaudziamus" labiau "pamyletu"! Lenkai irgi nepripazysta Lietuvos ir visur zygiuoja su lenkijos veliavomis! Na, tie visada buvo zinomi, kaip nacistu tauta- ne veltui artimiausi Vokietijos kaimynai! Kodel dar nesimato afrikos ir islamo valstybiu veliavu? Tai kas, po velniu, esame mes- savo Tevynes prigimtine tauta!? Sudas, niekas- jei kas nori, tas savo "nosinemis" mums pries akis makaluoja? Ir kiekvienas, besirupinantis josislikimu apsaukiamas isdaviku, koloborantu, Rusijos agentu,...

yel“l“ow submarine2019-09-07 14:29

reiktų LRT idiotams snukius išvozoti “šventos karvės“ - psichoukropijos nacionalistiniame ir nacistiniame mėšle , kad bent iš dalies atgautų realybės jausmą, bei ilgam prarastų potenciją užribiniams kliedesiams :))) - nei juozaitis, nei, juo labiau radžvilas, nė iš tolo nėra mano simpatijų objektais, bet LRTdelfidės vapesiai nepalieka galimybės abejingai žiūrėti į idiotizmo ir cinizmo diegimo programą :) - o jei jau kalbėti apie priešų ieškojimą, etikečių klijavimą ir nesibaigiančią paranoją, tai LRTdelfidei nereiktų toli blaškytis - ta prasme, konkurencijos neturi debilių žmonių partija, kurios “gretose“ , neabejoju , yra ir daugelis LRTdelfidės “darbo pirmūnų“ :)))))))

K2019-09-07 13:57

Dar kartą kartoju: šiame ginče žodį turi pasakyti Nepriklausomi užsienio istorikai ir teisės ekspertai. O klausyti mūsų vietinių istorikų, ar analitikų, gaunančių algas ir Grantus, beprasmiška. Jau vien valdoma Statistika tai įrodo.

trumpai2019-09-07 13:46

Manau Lietuva pasimetė kokiu keliu turi eiti ligtai išgėre pigu alu pasiprašėm po senaja europa,istojom i visus tarptautinius klubus net i turtinguju klube tam kad pinigus mokėtume ir kitus linsmintume tad gal ir einam tuo keliu koks skirtumas išnikti diena ankšciau ar vėliau o buožiu tvarka ir ne išeitis.

Teisingai2019-09-07 13:39

Gėjai kaip ir sex-pertai susikoncentravę į savo klynus.Kai matote, kad žmonės jau nebevaldomi kvailos propagandos ,apšaukiate fašistais.Bet visi tik juokiasi, tokie šablonai seniai nebeveikia.Pralaimėjote kartu su savo okupantų kolaborantų gauja .

Untanas2019-09-07 13:36

Jei norite pokyčių, praleidote progą. Reikėjo Prezidentu rinkti Arvydą Juozaitį. Gaila ,kad avinai žiūri tik LRT.

pels2019-09-07 13:23

tie du filosofai ne proto bokstai, bet jau lrt tai savo bukumu nunesa juos abu paemus

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi