ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

LT biudžetiniai klounai toliau tęsia savo bukumo šou: nežino kam sumokėti pinigus(53)

Pinigus pervesti reikia sadistiškai Lietuvoje kankinto arabo advokatams. Jei Lietuvos funkcinonieriai nežino tų advokatų sąskaitų – kreipkitės į ekspertai.eu – padėsime.

Teisingumo ministras E. Jankevičius (kairėje). Nuotr. prezidentas.lt
Teisingumo ministras E. Jankevičius (kairėje). Nuotr. prezidentas.lt
Teisingumo ministras E. Jankevičius (kairėje). Nuotr. prezidentas.lt
Teisingumo ministras E. Jankevičius (kairėje). Nuotr. prezidentas.lt

Europos žmogaus teisių teismo (EŽTT) teisėjų kolegija spalio 9 d. antradienį paskelbė neigiamą atsakymą ir neperdavė Didžiajai kolegijai absoliučiai beprasmiško Lietuvos vyriausybės skundo peržiūrėti sprendimą, kad Lietuvos teritorijoje nuo 2005 metų vasario iki 2006 metų kovo veikusiame slaptame prezidento Valdos Adamkaus vardo kalėjime buvo neteisėtai įkalintas ir sadistiškai kankintas palestinietis Abu Zubaydahas.

„Sprendimas yra toks, koks yra. Mes gerbiame Teismą ir jį vykdysime. Visas savo galimybes jau išnaudojome. Čia yra pats įdomiausias klausimas – mes nežinome, nei kur tas žmogus yra, nei kur reikia pervesti pinigus, neturime jo sąskaitos, nėra žmonių, kurie tam žmogui atstovautų. Kreipsimės ir ieškosime to žmogaus, manau, bus nepaprasta“, – naujienų agentūra ELTA cituoja Teisingumo ministrą Elviną Jankevičių.

Dėl Lietuvą visame pasaulyje išgarsinusio prezidento V. Adamkaus įsteigto slapto kalėjimo EŽTT sprendimu Lietuvai reikia sumokėti iki 2019 metų sausio 9 dienos.

Mokėtina pinigų suma nėra didelė – 130 tūkstančių eurų.

Tačiau Lietuvos valdžia norėtų, kad pinigus sumokėtų ne konkretūs nusikaltimus vykdę bei solidžiai iš to pasipelnę labai gerai žinomi valstybės vardu veikę nusikaltėliai, o solidariai susimestų visi mūsų valstybės piliečiai.

Pasak Teisingumo ministras E. Jankevičiaus pinigus reikės mokėti, nes kito pasirinkimo jau nebeturim.

„Sprendimas yra toks, koks yra. Mes gerbiame Teismą ir jį vykdysime. Visas savo galimybes jau išnaudojome. Čia yra pats įdomiausias klausimas – mes nežinome, nei kur tas žmogus yra, nei kur reikia pervesti pinigus, neturime jo sąskaitos, nėra žmonių, kurie tam žmogui atstovautų. Kreipsimės ir ieškosime to žmogaus, manau, bus nepaprasta“, – cituojamas Teisingumo ministras.

Įdomu tai, kad ne chronius gatvėje, o Lietuvos teisingumo ministras nežino, kam reikia pervesti pinigus.

ekspertai.eu sufleruoja – pinigus pervesti reikia sadistiškai Lietuvoje kankinto arabo advokatams. Jei Lietuvos funkcinonieriai nežino tų advokatų sąskaitų – kreipkitės į ekspertai.eu – padėsime.

P. S. Kaip atrodo ir komentuoja dar vieni LT klounai, su Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininku, žaliuoju valstiečiu Vytautu Baku priešakyje ir KGB atsargos karininku Antanu Valioniu, žiūrėkite LRTDELFI spalio 9 d. laidoje „Dienos tema“: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013703920?embed

Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
K2018-11-04 11:11

Agne, jei puola per visas TV, vadinas pataikei. Stiprybes!

K2018-11-04 10:53

Buvau skeptiskas moteru valdzioje atzvigiu, bet susidurus "gelezinemis" vidutinio amziaus 'silpnaja' lytimi, maza nepasirodys. Socdemai su konservais, LAIKYKYTES. Aciu AGNEI.

manau2018-10-15 14:42

Reikalinga atminimo lenta ant CŽV kalėjimo Lietuvoje: Čia buvo kankinami arabai Lietuvos saugumo darbuotojų.

Šiaudinė respublika2018-10-11 14:29

Pries istatima visi lygus,taip esame pasitvirtine. Du tarptautiniai teismai nustatė nusikaltimą ,bet mūsų tarnybos be veiksmu. Taip teismai praranda autoritetą Piliečiu akyse. Rasoma kad iš biudžeto 130. 000 evru tai nedideli pinigai ,padarytam nusikaltimui sumokėti. Ar nereiketu šių pinigu padalinti senutėms,seneliams malkoms žiemai nusipirkti,kurių pensijos yra simboliškos. Skaudu Tautiečiams mokėti už samdytų pareigūnų atlikta broką, ir įžūlų melavimą per TV viešai,kad LR kalėjimu nestatė,jų nebuvo.

vladas lukosevicius2018-10-11 06:23

KODĖL nacių pakalikas Adamkus ir Pocius dar nesulaikyti ?

Anerikos senato komisija2018-10-11 03:06

aiškiai įvardijo, kad "violetinėje skylėje" buvo sumokėti milijonai dolerių grynaisiais. Man šioje istorijoje labaisusiai norisi, kad būtų įvardinti tie asmenys kurie dalijosi tuos milijonus ir veikdami prieš įstatymus ir Konstituciją leido steigti slaptą kankinimų kalėjimą. Tai yra aukščiausio lygio nusikaltimas už kurį numatyta ir baudžiamoji atsakomybė. Štai kodėl taip vieningai režimas ilgai spiegė, kad nieko nežino. Tik va toks numeris nepraeina nei JTO nei EŽTT. Laukiame pavardžių, o ne pasakų, kad nėra kam pervesti mūsų pinigus. Pinigai turi būti išieškoti iš juos paėmusių asmenų plius baudos ir atsakomybė už antikonstitucines veikas.

cha2018-10-11 00:58

valionis,,durniu ijunge,,matyt visi figurantai veike valstybes vardu gavo premijas ir pindosu pinigais pasitvarke savo ir vaiku gyvenima.

isvada2018-10-11 00:02

Lietuvos banditai nekalti, uzsienio reikalu ministras, prezidentas, VSD- ne prie ko. Slykstu klausytis tu demagogu.

Ceslovas2018-10-10 23:22

O tai tie lietuvos politiniai zulikai neturi pinigu ar savu gaila, kad mes turesime susimesti?

Vytas2018-10-10 22:16

Dvi pozicijos JAV kalėjimo egzistavimo Lietuvoje klausimu. PIRMA. Lietuva sumoka nurodytą sumą. Lietuvos generalinė prokuratūra iškelia baudžiamąja bylą dėl valstybės Konstitucijos pažeidimo ir nustato prie šio NUSIKALTIMO prisidėjusius asmenis, tiek fizinius, tiek juridinius ir juos dangsčiusius veikėjus iki šių dienų. Iš fizinių asmenų, konkrečiai pagal savo tarnybinę kompetenciją davusių leidimą kalėjimo kūrimui išieškoma visa priteista suma, plius visos išlaidos, susijusios su šios problemos sprendimo išlaidomis. Buvusiam tuo metu prezidentui V. Adamkui vykdoma apkalta už priesaikos sulaužymą bei Lietuvos Konstitucijos paeidimą ir atimamos visos prezidentinės privilegijos. Nustatomi asmenys, kuriems JAV pareigūnai perdavė tam tikrą pinigų sumą (pagal JAV pareigūnų duomenys). ANTRA. Nesuprantama, kodėl EŽTT kelia bylas tik mažoms valstybėms, kurios galimai buvo "išprievartautos" tokiam veiksmui. (Tai tuo atveju, jei kyšys Lietuvos pareigūnams iš JAV pusės nebuvo duotas). Jei "pakišą" Lietuvos pareigūnai visgi gavo, tai turi būti teisiami ne tik jie, bet ir tai padarę JAV pareigūnai ar politikai. Tai tarptautinė norma. Ir tam reiktų kreiptis į ES Teisingumo teismą. Gal ne viską iš juridinės pusės išdėsčiau, bet, manau, esmė aiški.

romačius2018-10-10 22:06

Elvinai, labai paprasta.Kadangi amerikonai mokėjo grynais, tai ir arabui sumokėkit grynais.Įdedi į dėžutę pinigus, užrašai arabo pavardę, o adresą savo.Savi gerbti pradės.

Apmokėti prvalo nusikaltėliai2018-10-10 21:11

Tie nusikaltėliai, kurie priėmė į mūsų valstybę cžv pasiųstus galvažudžius ir turi sumokėti aukoms, taip pat jie turi būti pasodinti į kalėjimą ilgiems metams, kad apmąstytų savo klaikius poelgius.

stėrva2018-10-10 20:32

Tarkime čia vienam KGB rezervistui sukeistume galva su jo apatine skylute. Tuomet jis tik garsiai gadintų orą ir tuom manau, kad tai niekuo nesiskia nuo čia išsakytos jo kalbos...

suldu ->36. Dzukas2018-10-10 20:16

deje, nesulaukus didesnes oponuojancios nuomones, negaliu reziumuoti savo pasisakymu. Atsakymus rasyti nuobodu ir, tiesa rasant, beprasmiska - informacija nera issisavinama. O visalaika linkstu link to, kad "placiai pasaulyje paplitusi sistema" yra butaforija. karts nuo karto butaforines nuotrupos nukrenta ir gatviniams ( valstybiu pilieciams), taciau jie tai suvalgo, net nepasiziureja, koks trupinys nukrito... is kur ta teise bus, jeigu jos pasaulyje nera? egzistuoja tik jegos privalumas.

T0mas J.2018-10-10 19:43

Lietuvos valstybė, pripažindama kad EŽTT sprendimas yra teisingas (kad Lietuvoje 2005-2006 m. veikė CŽV kalėjimas ir jame buvo kankinami įtariamieji), tuo pačiu pripažįsta, kad tuo metu vadovavę prezidentas Valdas Adamkus ir VSD vadovas Arvydas Pocius yra visiški nevykėliai, nes nežinojo kas dedasi jų valstybėje.

zinoma2018-10-10 19:36

Kad prekyba Zmonemis tinklai , visokie slapti ir viesi veikia iki siandien dienos , veikia nuo seno . Veikia grubiai , kas kart vis ziaureja , atimineja is silpnesniu seimu pinigus ,turta , verslus , grobia Jaunima i ivairiu formu vergijas . Grobia i narko , pornografijos , i kalejima sodinimo , ruosiant jaunus zmogzudzius torpedas kad nestu vadeivoms pelna , grobia i isgalvotu gyvybes draudimu , cazino ,vergijas . Zmogzudziai veikia profesionaliai organizuotame susivienijime dalyvauja gaujos nariai , net apsimeteliai infiltruoti mylymieji , atlieka nusikaltimus , nusikalteliai artimoje aplinkoje . Gero darbo kovojant su agresyviu terorizmu .

Dzukas > 23. stasys2018-10-10 18:59

Kaip galima neigti buvusiu ivykius? :DDDD Ivykiai arba buvo arba ne, ir ne kitaip, todel ir persekioti yra idiotizmas. Persekioti bandoma uz ivykiu traktsvima, o tai ir yra piliecio nuomones varzymas. Siaip, Lietuva yra brutali politine diktatura, kas budinga kolonijoms.

Dzukas > 15. suldu2018-10-10 18:48

Tiesa pasakius, jus mane daugiau stebinate. :DDDD Manau puikiai suprantate, kad nera jokiu zmogaus teisiu gynimo organizaciju, gali buti tik atskiri zmones. Lietuvos teisingumo institucijos pilnai priklauso nuo paciu nusikalteliu valdzioje. Koks gali buti cypimas. Zmones, kaip visada - neturi pilnos info, neturi vienos nuomones ir nelinke vienytis.

Dzukas2018-10-10 18:21

4 komentas skirtas > 9.stasys

Dzukas > 19. stasys2018-10-10 18:12

Kai nera ka pasakyti, galima ir suda pamalti. nera jokiu rusisku advokatu, siuo klausimu. Rusija nei kele ieskini, nei yra atsakovas, todel cia negali buti jokiu rusisku advokatu. Rusai nera atsakingi uz lietuviu idiotus. Asmeniskai as nepripazystu besalygisko vykdymo jokiu JTZTK ir EZTT sprendimu, nes tai nesamone, bet problema visiskai ne tame. Lietuvos beda - valdzios padlaiziavimas, gobsumas, nekompetencija ir patalogiskos vagystes.

Dzukas > 8. Tai2018-10-10 18:04

Sumoketi privalo Lietuva, nes atsakinga ji, jai iskeltas ieskinys. Bet nieks netrukdo Lietuvai reikalauti padengti nuostoli tiems asmenims, kurie uz tai atsakingi. Tiesa, gan kvaila reikalauti, kad nusikaltelis pripazintu save nusikalteliu ir bent apmoketu nuostolius. Gal kada nors ateityje tai taps imanoma. Viltis, ji mirsta paskutine.

Dzukas2018-10-10 17:57

Rezultatas buvo nuspejamas isanksto - 1. Lietuva yra kolonija. 2. Lietuva yra ESnare, todel yra svertai priversti Lietuva moketi, nepriklausomai nuo jokiu pasiteisinimu. Siaip, pasaulyje yra tik apie pora desimciu saliu, kurios besalygiskai pripazysta EZTT sprendimus, visos kitos priima sprendimus pacios. Cia, dalinai pratesiau savo ankstesnius komentarus apie tai kas, kam ir kaip privaloma.

Žmogelis2018-10-10 16:52

Na jeigu Švarkelio teisingumo ministras garsiai drįsta pasakyti, kad nežino adreso kur pervesti pinigus, tai dar kartą įrodo kokie parinkti profesionalai. Gal ir nežino, bet ne taip garsiai reikia išsižioti. Asilai, bet ne ministrai. Algą gauna tai gerą. Jei nežino, tai tegu paklausia Skverno ar Stončaičio, jie viską žino, ypač ekonomikoje gaudosi.

stasys2018-10-10 16:05

Andriui ..panašu kad Jus daugiau žinote nei aš ta tema .:))

suldu ->stasys2018-10-10 15:39

priimtus istatymus jus laikote spekuliacija??Jiegu neturite ka parasyti, geriau nieko neberasykite. Kaip [nu jo...] yra parases :"Aciu, cia musu diskusija ir baigta".

Valionis- adamkaviciaus advokatas?2018-10-10 15:38

Tai labai prastas. Nes kai jau anekdotai paleidziami vietoj argumentu.... Apgailetina. O del didziuliu, be jokiu skiriamuju zenklu kariniu lektuvu, besileidusiu- kilusiu VNO, tai " advokatas" galetu pasilkausineti Salininku, Markuciu, Rasu rajonuose gyvenusiu 2005-2006. Skambindavo jie i VNO ir klausdavo kas tai? Gal jau karas prasidejo?... Tik, deja, niekur tai nebuvo fiksuojama, dispeceriai nieko nezinodavo, kas tai per lektuvai, civiliniame oro uoste. :(

stasys2018-10-10 15:28

suldu ..pašiurpote nuo teisinės valstybės apibrėžimo ? jis aišku ne tobulas, bet ir ne ant tualetinio popieriaus rašytas. Niekas juk jums nedraudžia spekuliuoti apie cenzura , ka galvojate ta ir rašote be įstatimo antausiu , ta pati ir aš darau .

Andrius to Stasys2018-10-10 15:22

"Nurijus kartėlį sumokėti" Kodėl Lietuva turi mokėti, o ne tas JAV marjonietė Adamkus??? Ar atsiklausė jis tautos leisdamas steigti tą kalėjimą??? Ar atsiklausė jis lietuvių 2007m. vetuodamas ES ir Rusijos sutartį??? Jei būtų tada nepraleidęs progos patylieti tai nebūtų įvykęs Gruzijos - Rusijos karas, nebūtų įvykęs maidanas ir Krymas likes Ukrajinai ir svarbiausiai nebūtų virš dešimt tūkstančių žūvusių žmonių.

suldu ->stasys2018-10-10 15:05

apie savo razingas jau geriau nepradekite, ne karta ir ne du jus jas rankiojote, filosofuodamas apie priemoniu nekvestionavima del bendro intereso, tad, veidmainiavimu uzsiimkite kur nors kitur.

suldu -> stasys2018-10-10 15:03

ka jus parasete ir yra cenzuros apibrezimas.....

stasys2018-10-10 14:59

suldu pamiršote pridėti sausio 13 įvykiu neigimo draudimą`už kuri jau yra ir nubausti asmenys, tas atvejas feisbuke matyt būtent apie ta asmenį . Valstybė nedraudžia kalbėti apie tuos įvykius .. apie juos kalbama ir gana plačiai , nenaudoja niekas jėgos prieš tokius asmenys .. kol jie neatlieka neleistinu veiksmu su Lietuvos įstatymu apibrėžtu tekstu . Įstatymo viršenybė čia dominuojanti. Turite savo nuomone turėkite , nesutikite su tuo ka apie tai mano dauguma piliečiu , bet gerbti įstatymus jums privalu jei norite jo apsaugos pilna apimtimi . Selektivus pasirinkimas čia neįmanomas .. aš juk taip pat galėčiau ko nors blogo Jums palinkėti .. ir ne tik už tai su kuo nesutinku . Tas razinku rankiojimas mane ir stebina ..

stasys2018-10-10 14:44

U-duli, niekus tauziji . matyt alkanas likai .

suldu ->stasys2018-10-10 14:40

ne ekspertuose buvo pritaikyta,o feisbuke ir uz tai buvo nubaistas pilietis. Be to, lietuvoje, vienoje is 6 ( tik nezinau ar europoje ar visame pasulyje) valstybiu, kurioje yra uzdraustas holokausto neigimas. tokiu ir panasiu cenzuros istatymu gal butu galima ir daugiau rasti.

suldu ->stasys2018-10-10 14:37

Istatymai nukreipti pries " informacini kara", "kova pries propaganda"... sitokios savokos nera apibreztos lietuvos istatymuose. Bet tai jau atsiliepia i suteiktas isntitucijoms galias, stebeti internetinius srautus, reikalauti pasalinti turini is internetines platformos. Negalima pamirsti, kad tai yra pirmieji zingsniai.... aisku, jus kaip ir visalaika, nematysite tame nieko globa, bet,su liga reikia kovoti kai tik pajuntami simptomai,o ne kai pasireiskia komplikacijos.

oij ble negaliu2018-10-10 14:29

tapkinis kabo ant sienos su nezabutke,pirmiausia kas paveiksla kabina ant pacio kampo,tik neismaneliai,antra tapkinio fotke turetu kabeti ant lukiskiu duru

U-22018-10-10 14:12

Siaubinga geda. Vienok, aš noreciau apginti Lietuva ir esminis dalykas cia yra tai, kad kas galioja "valstybei", negalioja iš užjurio valdomai teritojai, arba "violetinei skylei" pagal JAV CZV. Nusikaltelis Adamkus ir nusikaltelis Pocius, už JAV CZV dolerius sulauže priesaika ir padedami kitu nusikalteliu, savo laiku padejo skersa ant Lietuvos ystatymu, ant Lietuvos sutarciu su ES, tarptautines teises ir tokiu budu likvidavo Lietuva kaip valstybe, paversdami ja teritorija. Veliau situacijos nebande pakeisti jokia teritorijos kuri ankšciau vadinosi "Lietuva" valdžia. Priešingai, anušauskai, bakai ir valioniai yra gyvas yrodymas, kaip tos "valdžios" o tiksliau kalejimo ykurto šioje teritorijoje prižiuretojai melavo ir išsisukinejo. Taigi, viska apibendrinus, tokios valstybes kaip Lietuva nera jau senokai. Yra teritorija su buvusiu kalejimu, yra ten kalintas ir kankintas kalinys su kalejime išlupta akimi, yra Europos žmogaus teisių teismo sprendimas ir yra Adamkus, Pocius, Valionis, Anusauskas ir kiti už tai atsakingi bakai. Lietuva kaip valstybe šitu sutverimu deka neegzistuoja, todel ir atsakinga buti negali. Nebent po vel, po kada nors yvyksiancio valstybingumo atstatymo...

stasys2018-10-10 14:07

suldu kur jus ta cenzura pamatėte .? ar tik nepabandėte čia šoktelti aukščiau bambos ? :)) Nepastebėjau nei vieno kuriam už pliurpima ekspertuose butu pritaikyta kas nors daugiau nei vietinis banas .:))

suldu2018-10-10 13:38

precedentai*

suldu2018-10-10 13:37

mane stebina reakcija i fakta. visos zmogaus teisiu organizacijos ne cypt,visos lietuvos teisingumo institucijos ne cypt. pilieciai - ne cypt....buk tai normali praktika "demokratiskoje ir lasivoje" respublikoje...apsurdas.tokie prezedentai be atsako skatina savivale ir mes tai matome cenzuros stiprinime.

Pamiršo2018-10-10 13:02

Yra Konstitucijos "dvasių" aiškintojai. Pasikreipus, ką daryti tokiu atveju, gal padėtų dar kurį laiką užvilkinti sprendimo vykdymą.

Nu jo2018-10-10 12:30

Tai tegu Pocius, Laurinkus ir Adamsius ir moka. Gavo gi babkių. Ką, jau išleido?

Pilietis...2018-10-10 12:23

...žioge tu, žioge. Jau nustojau stebėtis žmonėmis. DELFI gerai daro savo darbą..

Anfisa2018-10-10 12:09

10-m. Pritariu. Reikia Seimui paimti ir istatymu uzdrausti Putina. O ir Kremliu reikia uzdrausti, bet jau kitu istatymu. Negalima painioti zmogu ir nekilnojama turta. Bet, siaip, manau, reikia daryti viska, kad Putinas delnus iki kaulu nusitrintu... Jo, mazafaka...

ziogas2018-10-10 11:43

ar nebus taip, kad uz tokio kvailo teismo sprendimo kyso kremliaus ausys? putinas delnais trina kad lietuva yra smeiziama. nemanau kad mums reikia tyleti, rytu propagandistai nepaiso jokiu taisykliu.

stasys2018-10-10 11:38

Lietuva dar turi nuspręsti , kaip apsaugoti valstybės interesus .. nuo rusišku advokatu su ju personaliniais liftais į JTŽTK. Oriniai sprendimai ir ateityje taps būdų iš Lietuvos pumpuoti pinigus . Gal laikas pradėti viešinti ? kai teisė ir teisėtvarka apsivelia svetimais interesais tam lieka tik vienas vaistas visuomenės palaikimas . Lietuva maža šalis bet tai nereiškia kad ja galima va taip po kilimu pakišti . Antra išeitis sumokėti ir pasimokyti nurijus kartėlio skonio nuoskauda .

Tai2018-10-10 06:59

kaip cia dabar yra.Sutinkame moketi,-vadinasi kalejimas buvo.Jei buvo kalejimas,tai tegu sumoka tas,kas leido tam kalejimui atsirasti Lietuvoje ir dar primoka uz uz melavima,kad jo nebuvo

Jei Lietuva teisinė valstybė2018-10-10 04:36

O už ištrintą tulpių paštą Masiuliui kas gresia?

nuomonė2018-10-10 04:06

juk mūsų teisėsaugininkai nerado kalėjimų-kodėl turi mokėti valstybė pinigus?????o gal buvo kąlėjimas????juk daug ieškoti nereikia,kas tada valdė valstybę,kas dirbo vadovais ,...juk "milijonai" buvo amerikiečių sumokėti- kaip sakė viena ponia "susimesit"-ir sumokėsit.....KAIP PU RUSIJOJE,PAS JUOS VISI -"NIETAI"....TAIP PAT IR PAS MUS.....gal"rusai puola"

O Zigmutis V.2018-10-10 04:05

ką dabar tvirtins? Vėl, kad falš įrodymai? Nagi, bagi, Zigmuti!

Darijus2018-10-10 03:27

Žiūri vienas į kitą, šypsosi ir galvoja: kaip šaunu, aš idiotas ir tu idiotas, mes abudu idiotai.

Vytis2018-10-10 02:51

Velniai žino kas čia per fokusai?Lietuva turi sumokėti,tai ką,toji „lietuva”susigalvojo ir isteigė cžv kalėjimą?Nesąmonė.Kodėl neginamas viešasis interesas ir nenustatomi kaltieji, ponai prokurorai?Nejau nesuprantat kad kuriat precedentą?Neveikimas,ponuliai teisėj t.p.veikla.Užu kurią gali tekt atsakyt.

Nu jo...2018-10-10 02:39

Priiminėjantys valstybės vardu sprendimus, neatsako už nieką, viską daro "iš lempos", žinodami, kad atsakyti nereikės....? O čia tik pYYYst ir pareikalavo susimokėti... :D:D:D

trumpai2018-10-10 02:29

ekspertai kaip visada prie jumoro.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi