Kijeve, Maidano aikštėje, kilo masinės muštynės, pranešė unian.net .

Skelbiama, kad šalia centrinio pašto susirėmė apie 200 žmonių – Ukrainos nacionalistų aktyvistai ir ginkluoti savigynos būrių atstovai. Buvo naudojami ginklai ir sprogstamosios medžiagos.

  • ••••••

Šimtai prorusiškai nusiteikusių separatistų rytiniame Ukrainos Luhansko mieste šturmavo regiono administracijos ir prokuratūros pastatus, užpultas milicijos skyrius, skelbia BBC ir „Reuters“.

Naujausi

Komentarai (113)

Rikiuoti
Nesipykim2014-05-03 02:00

Atsiprašau, norėjau parašyti ne Darijus, o Raigardas

Nesipykim2014-05-03 01:58

Nesipykim. Pažįstu tokį kaip Darijus (o gal jis ir yra). Žmona dirba, žolę pjauna, medžius genėja, daržus sodina, o jis prie kompo sėdi (bepigu nieko neveikiančiam pensininkui) per dienas ir komentarus rašinėja. Tad Darijus, Stasys ir kiti panašūs moka tik rašinėti, mokyti, o ką nors daryti nesugeba.

stasys2014-05-02 22:08

panašu kad Siečius negali netraukti prie savęs bendravimo problemų ..o Liepos pukuotosios pagalvėlės čia visai nedera ..

Liepa-Raigerdui2014-05-02 21:51

Gerbiamas, Raigerdai, Jūs ,matyt, turite žemaitiško kraujo, nes kantriai šviečiate ir protinate tuos, kuriems svarbi tik jų pačių nuomonė. // Bet juk yra žmonių, kurie tesugeba priimt ir "retransliuot" tik tą patį niekad nekintantį požiūrį. // Perverčiu šiandieninę spaudą ir netenku amo : karaliauja chaosas, įžeidinėjimai, papirktų"ekspertų" - visokių lopatologų, vilmorusų- reitingai, išvados, prognozės... O liaudis irkluoja, kas kaip išmano. ;) Džiugina tik tai, kad LT žmonės po truputį išlenda iš po spaudos ir visokio plauko politikierių primetamų klišių, nes tiek taiklių komentarų, nuoširdžių pastebėjimų komentaruose tikrai anksčiau nebūdavo. //Linkėjimai Jums! ;)

Liepa-Darijui2014-05-02 21:43

Na, žinote nesitikėjau, Darijau,kad šitaip užsipulsite Raigerdą. Nė vienas nesam "minkštas ir pūkuotas", bet tokiais nuodais svaidytis jau per daug.

Raigerdas omei2014-05-02 21:35

Na, nesikabinėk tu prie Betos. Ji protinga moteris ir intelektu daug kartų pranoksta tave. Man, pavyzdžiui, neįdomu, nei į ką tu tiki, nei ką tu darai. Manęs visiškai nedomina šitie dalykai. Būk tu kuo nori: Ričardu, "ome" ar dar kuo nors. Bet, kas mane domina, tai, kad tu nekenktum Lietuvoje gyvenantiems piliečiams. Jeigu tu nutarei jiems kenkti, tai be abejo mane domina ankstesni tavo ryšiai su ankstesniais Lietuvos kenkėjais: ar tėvas nebuvo stribas, ar jis nedirbo KGB, o jeigu dirbo, tai, ar nepažeidinėjo Žmogaus teisių ir t. t. Kenkėjais negimstama. Jais tampama. O kad tu nepaistai Lietuvos įstatymų, tai čia yra ne tik blogai, bet pati didžiausia tavo klaida. Nes, nepaiso Lietuvos įstatymų tik tie, kurie turi polinkį į nusikaltimus. Kitokių atvejų paprasčiausiai nebūna. O jūs čia elgiatės, kaip yra įprasta Rusijoje. O Europoje ir netgi Lietuvoje, kad tu nori kažko tai iš žmogaus, tai pirmiausiai prisistatai, kas esi. Pasakai vardą ir pavardę. O toliau trumpai išdėstai, kokį turi interesą. Toks yra normalus etiketas, jeigu jums yra tas žodis girdėtas. O jūs čia su savo NKVD-istiniais klausimais, galite važiuoti į Rusiją. O su manim tai tikrai jūs galėsite susitikti. Bet viskam yra laikas. Pasimatysiu su jumis tada, kai jūs manęs visiškai nelauksite. Manau, kad reikia padėti jums pagerinti jūsų sugebėjimą atsakyti už savo veiksmus. Nes dabartiniu metu jis yra visiškai sugriuvęs. Pabandysime atremontuoti.

Beta lietuviui (105)2014-05-02 20:58

Pasižiūrėk tamsta į veidrodį.

ome2014-05-02 20:55

Gerai sakai lietuvi, geriau eisiu pro šalį..

lietuvis to ome2014-05-02 20:47

Pas mano kaimyne yra chihuahua, maza, bet pikta, visus einancius pro sali aploja. Nors sprindis nuo zemes, bet triuksmo labai daug. Turbut nori parodyti kad yra, kad niekas nesutrypu. Geriausiai pro tokius sunelius eiti pro sali ir nekreipti demesio, nes kitu atveju dar gali ir krimsteleti:)

Beta2014-05-02 20:39

Dar omei. Konstitucija nedraudžia reikšti savo mintis, bet draudžia įžeidinėti ir žeminti žmogų. Paskaityk tamsta, jei netiki, gal atsitokėtumei?

Beta omei2014-05-02 20:37

Gal ir taip, gal ir ne, bet pirmiausia tai ne tamstos reikalas, antra nesu tamstai atskaitinga. Privet Pūkui ir Lukašenkai.

Darijus2014-05-02 20:29

Pritariu lietuvis 100 procentų. Tokie raigerdai yra labai pavojingi ir, kaip tarakonai, gadina gyvenimą savo amerikoniškos ideologijos skleidimu. Tad geriausiai su jais kovoti ne žodžiu, nes niekada nepadės. Geriausias vaistas tokiems - dichlofosas.

ome2014-05-02 20:25

Na ne pirmas ir ne paskutinis mielas Raigerdai jau esate sutiktas Scietologas, ir visi kaip vienas naudojate puolimo bei gasdinimo technikas, niekaip nenorite atsakyti į mano paprastus klausimus, ko taip bijote? juk Konstitucija nedraudžia jums reikšti savo mintis. Ar klystu? Betai jūs gal irgi Scientologė?

lietuvis Raigerdui2014-05-02 20:24

Aisku,kad esi bailys, kad net bijai viesai pripazinti savo ideologijos. Vel mestelejai nuoroda i pokalbi su Veleriu. Tai tampa juokinga, bent galetum paieskoti kitos tautos oponentu.____youtube.com/watch?v=wZ0-4rDBxZw

Raigerdas "lietuviui"2014-05-02 20:05

Tu rašai:"As teigiu: nesu saentologas, nepriklausau KOB, nesu satanistas, nesu kupranugaris! Tegul ta pati padaro Raigerdas". Na, nestatyk man jokių sąlygų. Dabar ne TSRS laikai. Ten reikėdavo užpildyti anketą, aprašyti visus giminaičius, jeigu jie gyvena užsienyje, ir kt. nesąmone. Nebeturiu daugiau laiko tau. Padiskutuok su "Matrica". O į visus tau iškilusius klausimus aš tau tikrai atsakysiu. Tik pokalbis su tokiais žmonėmis turi vykti kitoje aplinkoje. Čia dar video apie jūsų mylimą Rusiją:"Россия по уши во лжи!"

Beta lietuviui2014-05-02 19:53

Nes negaliu pakęsti tokių niekingų metodų diskusijose, kokias naudojate jūs su ome. Tai sukelia pasibjaurėjimą, todėl ir netyliu.

lietuvis 95am2014-05-02 19:50

kodel kalbi uz Raigerda, tai tikra vyra turetu zeminti, o jis tokiu dedasi esas, o gal tiesiog yra myznius, kuris ir temoka rasineti paisalus!

stasys2014-05-02 19:46

...Jūsų diskusija persimetė asmeniškumus .

Beta lietuviui2014-05-02 19:45

Teigti galima bet ką, ypač jei nelabai su sąžine susidraugavęs. Įrodyk, kad nesi.

lietuvis to 89am2014-05-02 19:41

As teigiu: nesu saentologas, nepriklausau KOB, nesu satanistas, nesu kupranugaris! Tegul ta pati padaro Raigerdas.

Beta omei2014-05-02 19:39

Pirmiausia, miela ponia, kas jūs tokia, kad kažkas turėtų tamstai prisipažinti tuo kuo, manau, nėra ir tik todėl, kad tamstai taip norisi, arba kažkas rodosi? Aš taip pat prisipažinsiu- sunku mane išvesti iš kantrybės, bet jums su lietuviu, nors ir trumpam, bet pavyko. // Beje, ko taip pykstate ant Raigerdo? Už tai, kad jums nosį į jūsų pačių padarytas proputiniškas kakutes pabadė? Vėl liaudiškas posakis: "Už teisybę pykstama labiausiai9".

Raigerdas omei2014-05-02 19:38

Ome rašo:"kodėl jūs Raigerdai ginatės mane puldami?" Na, aš jūsų tikrai dar ne puoliau. O gintis galima ir reikia. Ir jums dar net nesisapnavo, kad aš jus pradėjau pulti. Man tenka tik atmušinėti jūsų atakas. O taip tai reikės pasirūpinti, kad jūs negadintumėte mano tėvyneje žmonėms sveikatos. Aš manau, kad mes su tavimi pasimatysime ome, ir tu galėsi kokius tik norėsi klausimus užduoti. Ir žinau, kitą tavo braižą, - tu pradėsi gintis ir aiškinti:"Aš nieko blogo nenorėjau", "Ne, tai netyčia" ir t. t. Aišku, gaila, tau švaistyti brangų laiką, bet iš kitos pusės paėmus, tiesiog, privalau patenkinti tavo pageidavimus.

lietuvis to ome2014-05-02 19:37

Na matote ir vel tas pats, i konkretu klausima apie priklausomybe saentologams vel neatsake, o pats apkaltino NKVDistais dar propagandini filmuka mestelejo. Toks ispudis kad mus tai turetu zeisti. Anaiptol, as neidelizuoju Rusijos ir jos valdzios, o kaip esu minejes, matau ja kaip atsvara JAV. Ir tik nereikia manes gasdinti, tokiu "gasdintoju" esu mates!

ome2014-05-02 19:31

Raigerdai aš vis bandau jus suprasti, bet jūs vis mane puolate bijodamas prisipažinti kad esate Scientologas. Gal galit pateikti šaltinius kuriais vadovaujatės, kokia jūsų organizacijos misija žemėje? Ron Hubbard, Dianetika, ar dar kuom, koks jūsų koncepcijos pagrindas? Pulti kitus?

Beta lietuviui2014-05-02 19:30

Pirmiausia tamsta paneik, kad esi ne kupranugaris, kad ne satanistas, kad ne KOB narys. Pažiūrėsime kaip tai padarysi ir kaip tamstai pavyks.

Raigerdas Darijui ir lietuviui2014-05-02 19:23

Darijau, aš juk tau sakiau, kad tu, deja, nesubrendai iki vyro. Ką aš jums besakyčiau, kaip aš prieš jus nesiteisinčiau - vis vien liksiu kaltas. Jūsų principai nepasikeitė net nuo pat NKVD laikų. Kokie buvo metaodai naudojami NKVD laikais, tokius jūs naudojate ir šiandien. Darijus, matyt, atmintinai yra iškalęs Berijos metodus. Koks nors NKVD-istas apkaltina ir tas žmogelis mušasi į krūtinę ir įrodinėja, kad jis ne kupranugaris. Viduramžiais tuo užsiiminėjo inkvizitoriai. XXI amžiuje darbuojatės šitame fronte jūs. Na, ką gi, kaltintojai ir teisėjai, šį kartą jums nepasisekė, nes aš ne mėgėjas muštis į krūtinę, ir įrodinėti savo nekaltumą. Lietuvis tai iš viso įsivaizduoja, kad jis Rusijoje gyvena. Teks jam susipažinti ir su Lietuvoje galiojančiais įstatymais. Kadangi aš esu auklėtas Lietuvos partizanų ryšininkės, tai jau bus mano pareiga, pratęsti jų reikalą ir sukurti organizaciją, kuri užsiimtų šitų kenkėjų nukenksminimui mūsų visuomenėje. O čia video apie jūsų mylimą Rusiją:"Путин. Триумф быдла".

ome2014-05-02 19:22

O kas čia blogo būti Scientologu? kodėl jūs Raigerdai ginatės mane puldami?

lietuvis 85am2014-05-02 19:14

Jei mes "apsaukeme" Raigerda saentologu, tegul jis paneigia esas juo. Kodel jus advokataujate uz ji, gal asmeniskai gerai pazystate? Ar jus gerai susipazinusi su KOB? Gal galetumet visus prasviesti? As asmeniskai iki siol nebuvau apie tai girdejes.

Beta lietuviui2014-05-02 18:50

Na žinai! Yra toks lietuviškas posakis: "Kuom pats kvep, tuom kitą tep". Pirma pats ir omė apšaukėte Raigerdą satanistu- scientologu, po to pykstate, kai jis atsako, kad tokie metodai- iš anksto, be jokių įrodymų apdrabstyti žmogų purvais- lai po to plaunasi yra tipiški KOB'ams ir vėl apkaltinate... Raigerdą. Apie jūsų sąžinę nekalbu, bet nors kažkiek logikos turėkite.

Raigerdui 212014-05-02 18:42

visai nukvakai. Nekalbu apie Janukovičių. Jeigu laikai, kad Euromaidanas - sprendimo būdas, turi sutikti, kad ir mums nepatinkančią valdžią turėtumėm rinkti ne rinkimų apylinkėse, o Gedimino prospekte, ardydami šaligatvius ir degindami padangas.

Darijus2014-05-02 16:30

Raigerdai, amerikonų agentas negali pasiduoti. Pezėk toliau.

lietuvis to ome2014-05-02 16:26

vagis apkaltina nekalta zmogu tam kad nukreipti nuo saves demesi, tokiu principu elgiasi ir Raigerdas. Jei jam sakote kad apie KOB nieko nezinote jis vis tiek tvirtina priesingai. Su juo nera prasmes diskutuoti, nes i tiesius klausimus jis neatsako, o isvedzioja ir lenkia prie savo poziurio. Zmones skirsto tik satanistai ir sionistai (zmones ir gojai). Katalikai zmoniu neskirsto. Beje Raigerdui jau anksciau buvo uzduotas klausimas ar jis ne saentologas, jis neatsake. Vadinasi jam tai nera patogu. As, ziurint i prieki, galiu pasakyti, kad esu lietuvis, katalikas. Raigerdui vistiek atrodys kad esu rusas KOBistas. Todel jau nematau tikslo su tokiu zmogum diskutuoti ir jums patariu.

Raigerdas Omei2014-05-01 15:42

Na,matai, sumaišei tu Lietuvoje galiojančius įstatymus su situacija Rusijoje, kur įstatymų nesilaikoma labiau nei Lietuvoje. Tavo klausimai-kaltinimai, kaip gali įsitikinti pats, prieštarauja mūsų Lietuvos įstatymams. Kadangi tave domina Rusijos interesai, tai tu, galimai, net nesugebi perskaityti, kokie gi galioja įstatymai Lietuvoje. Štai LR Konstitucijoje yra sakoma: "26 straipsnis. Minties, tikėjimo ir sąžinės laisvė yra nevaržoma. Kiekvienas žmogus turi teisę laisvai pasirinkti bet kurią religiją arba tikėjimą ir vienas ar su kitais, privačiai ar viešai ją išpažinti, atlikinėti religines apeigas, praktikuoti tikėjimą ir mokyti jo". 25 str,:"Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais - tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija". O tau vaidenasi, kad Lietuvoje visi mąsto taip, kaip yra mąstoma jūsų KOB, kuri yra faktiškai nukreipta prieš mūsų valstybę ir yra tyčiojamasi iš mūsų istorijos ir ypač tų, kurie buvo tremtyje, nes jūs propaguojate Staliną, genocidą Lietuvoje ir kitokią Stalino organizuotą nusikalstamą veiklą prieš mūsų tautą.

ome2014-05-01 05:13

Vis išsisukinėji nuo klausimų Raigerdai, bet man užtenka to ką nutyli, jei jau tokia nekalta tavo ideologija, tai ko neatsakai? labanaktis.

Raigerdas Ome2014-05-01 05:12

Ome, su tavim galima diskutuoti tik būnant išgėrus. Štai aš paėmiau dabar ir patikrinau, ar tu sakai tiesą. Juk pas tave turėtų būti sąžinės diktatūra. O vietoje to tu meluoji. Štai paimu informaciją apie Scientologiją. Cituoju:"Scientologija yra tai, ką žmogus daro, bet ne tai, į ką kažkas tiki". Arba kitą sakinį:"Scientologija – ne dogmatinė religija, todėl ji nekelia reikalavimų, kad žmogus priimtų kažką tikėjimo pagalba. Atvirkščiai, žmogus sužino pats, kad Scientologijos principai yra teisingi tada, kada jis tai taiko praktikoje ir pats pamato šio taikymo rezultatus". O dabar paimkime, ką rašai tu:"O kodėl jūs Scientologijos idėjomis tikit, nemanot kad jos utopiškos?" Ten sakoma viena, o tu išsigalvoji nebūtus dalykus, ir teigi, kad tai yra. Ome, aš jau ne viename savo komentare rašiau: KADA ŽMOGUS DEGRADUOJA, TAI JAM, LYG PAKINTA POLIUSAI IR MELĄ JIS VADINA TIESA, O TIESĄ JIS VADINA MELU. Gal kitokiais žodžiais, bet Orvelas panašiai rašo ir "Gyvulių ūkyje", kur kiaulės elgėsi būtent taip.

Raigerdas Ome2014-05-01 04:58

Na, negražu Ome. Tu taip greitai išduodi KOB-e ideologiją? O kaip bus su tavo Visuomenės Saugumo Koncepcija? Kaip į tave rytoj pažiūrės jūsų KOB-istai? Ar nebus "razborkės"? Tu gi, ką tik išdavei KOB ideologiją. Aš tai tavo vietoj tokių dalykų nedaryčiau, net jeigu būčiau (nors baisu net apie tai pagalvoti, nes tada geriau lietuviu negimti)tame jūsų Kob-ės Trojos Arklyje.

ome2014-05-01 04:39

Jokiam, aš šia ideologija nesivadovauju :)) Ji skirta rusų imperialistams, mums reikia kitos. O kodėl jūs Scientologijos idėjomis tikit, nemanot kad jos utopiškos?

Raigerdas2014-05-01 04:29

Toks drąsus buvai su kaltinimais, toks "kietas" teisėjas, o dabar pats negali atsakyti į klausimą iš savo propaguojamos ideologijos. Tai atsakyk - tu Gyvūliškas tipas, Zombis, Demonas ar Žmogiškasis tipas? Tegul bus žmogiškasis tipas, aš jau tau suteikiu patį aukščiausią žmogiškumo laipsnį. Bet tada, kur yra tavo sąžinės diktatūra? Ar esi kada nors ją matęs gyvenime? Gal filme "Komunist"?

Raigerdas2014-05-01 04:28

Ome, tai laukiu tavo atsakymo: kokiam žmogaus tipui tu priskiri pats save?

ome2014-05-01 04:15

Raigerdai, džiugu kad sau diagnozę nusistatėt, gal tik kiek nusivertinot, pagal VSK manau greičiau zombio/Demono psichikos tipas pas jus, nebent klausotės ne scientologijos ir dienetikos dogmų, o sąžinės ir intuicijos, tada jau jūs arčiau žmogiškojo.

Raigerdas Omei2014-05-01 03:51

Na, gerai. Čia yra tavo ideologija. Na, tai parodyk dabar savo tos ideologijos "išmanymą" ir pademonstruok mums "neišmanatiems", kaip tu įlipsi į tą Prokrusto lovą. Tai, kokiam tipui Ome tu pats save priskiri? Pradėkime nuo tavęs. Mane, tai savaime aišku, priskirsi prie Gyvuliško tipo arba paaukštinsi iki Zombio tipo. O tai kokiam tipui tu pats save priskirti? Tiesa, pamiršau paminėti dar vieną tipą:"Dar vieną psichikos tipą žmonės pagimdė patys. Veikiant kai kurioms gamtinėms ir dirbtinai kuriamoms medžiagoms, jeigu jos patenka į žmogaus organizmą, pasikeičia genetiškai užprogramuota organizmo fiziologija, ko pasekoje keičiasi informacinių srautų patenkančių į psichiką spektras ir visa psichikos veikla. To rezultate gali susiklostyti pastovūs pokyčiai organizmo fiziologijoje ir informacinių srautų struktūroje bei asmeninėje psichikoje (kaip informacinėje-algoritminėje sistemoje), kurie skiriasi nuo variantų, apibrėžtų normalioje žmogaus genetikoje. Šitą psichikos sandaros tipą, susidarantį nuolat veikiant alkoholiu, rūkalais, sistemiškai priimant haliucinogenus ir kitus narkotikus, galima pavadinti – pažemintas į priešgamtinį". Na, kiek žinau, jūs tokį tipą vadinate išgama. Tai, kokiam tipui tu priskiri save, Ome?

ome2014-05-01 03:49

Beje, Raigerdai, lipate ant to Pačio grėblio kaip ir Nemira Pumprickaitė, reklama VSK darote :) Puls dabar skaitytojai rašyt į guglą kas tas VSK ir... Sužinos įdomių dalykų, kaip juos visokie Scientologai mulkina.

ome2014-05-01 03:42

Raigerdai, tik spėjau, nieko nepainiojau, ten Jūsų kolega buvo matyt, rašė straipsnius ir Ekspertuose prieš kelis metus. Ir ko jūs taip vartotės kaip žaltys, negalit į paprastus klausimus atsakyt, gal man pradėt cituot jūsų religijos niuansus? Nusikaltimus kuriuos Scientologijos nariai padarę?

Raigerdas omei2014-05-01 03:41

Kokie gi tie tipai? Ale, "genialūs" tie KOB-istai. Paima žmogų ir įbruką jį Prokrusto lovą. Cituoju:"1)Gyvuliškas – visa veiksena yra pavaldi instinktams;2)Zombio – įvykus konfliktui tarp veiksenos programų, kylančių iš instinktų, ir programų, diktuojamų kultūros, kultūros normos turi aukštesnį prioritetą; bet jeigu kultūroje nėra receptų, kaip spręsti problemas, su kuriomis individas susiduria gyvenime, tuomet individas patampa neveiksniu. Neveiksnumo priežastis paprasta: jeigu atmesti biologinio nepilnavertiškumo atvejus, kas gali būti genetikos „nusimušimo“, gimdymo ir vaikystės traumų bei ligų pasekmė, tai kūrybinis individo potencialas – dėl kultūros ypatybių arba dėl šeimyninio auklėjimo ydų – nebuvo reikalingas, nebuvo įsisavintas, arba buvo užblokuotas kažkokių socialinių ar asmeninių-psichologinių faktorių. 3)Demoniškas – kūrybinis potencialas realizuojamas principu „ką noriu – tą ir dirbu: jeigu kas nors nesutinka, tai parodykit, kad jūs stipresni“. Objektyvių skirtumų tarp Gėrio ir Blogio bei jų konkrečių pasireiškimų problematika – nedomina: Gėris demono akimis – tai, ko geidžia pats demonas. Yra dvi modifikacijos: demonai-vienišiai ir demonai-korporatyvininkai. 4)Žmogiškas – tai sąžinės diktatūra, jeigu kaip sąžinę suprasti įgimtą religinį jausmą (tarpusavio ryšio tarp žmogaus ir Dievo Visaesančio) bei apmąstytą-valingą gyvenimo veiklą išpažįstant Sumanymą pagal savo sąžinę".

to 67. ome2014-05-01 03:39

o kas patvirtino ir kokiu teisės aktu

to 64. ome2014-05-01 03:37

o kur jau toks sektų sąrašas patvirtintas... kob,as turi visus sektos požymius...

ome2014-05-01 03:34

Anonimui, Wikipedijoj net galit rast :)

Raigerdas Omei2014-05-01 03:33

Ačiū 62-am komentatoriui už gražų papildymą. Jūs teisingai pastebėjote, kad tie kaltintojai ir teisėjai tepa kitus tuo, kuo patys smirdi. Dabar vargšui omei galiu pasakyti, kad aš niekada TAF-e nesu buvęs. Koks gi tavo tas pagal KOB-e žmogaus tipas, kad tu taip viską painioji. Cituoju:"Tam kad surasti, į kokių tikslų siekį nukreiptos visos istoriškai susiklosčiusios konfesijos, nepaisant visų jų pasaulėžiūros, ideologijos ir apeiginių skirtumų, būtina sutikti su tuo, kad biologinės rūšies „Žmogus protingasis“ (kuriam priklauso visi žmonės nepriklausomai nuo rasės ar tautybės, unikalumas tame, kad suaugusio asmens psichikos struktūra nėra vienareikšmiškai užprogramuota, kaip kad kitų biologinių rūšių. Tai pasireiškia tuo, kad suaugęs „Žmogus protingasis“ rūšies asmuo gali turėti vieną iš keturių bazinių psichikos sandaros tipų".

to 64. ome2014-05-01 03:25

o kur jau toks sektų sąrašas patvirtintas... kob,as požymius turi vus sektos požymius...

ome2014-05-01 03:05

Anonimui, nežinau, tarp kitų sektų kaip Scientologija nematau, o jūs?

to 61. ome2014-05-01 02:59

o tu pasakyk ar kobas yra sekta...

to 59. Raigerdas apie KOB2014-05-01 02:58

Papildysiu Raigerdą. KOB,as yra sekta o jų pradinikai ir kūrėjai - tai aukšti rusų kariuomenės karinikai (petrovas), komunistinė profesūra (zaznobinas), bei Kgb,ių vaikinai ale punoso. Jie veiklą pradėjo 1985 m. 2013 m. lapkričio mėnesį putleris patvirtino KOB,ą savo įsaku kaip valstybinę ideologiją. Tai satanistinė ideologija. Tą patvirtina tai, kad galvažudys stalinas (kurio slapyvardis yra koba) yra skelbiamas šventuoju, pateisinamas jo vykdytas genocidas tautų atžvilgiu, jo žiauruas žvėriiškumas nurodomi kaip jo šventumo įrodymas ir t. t. Kitas šventasis anot zaznobino tai berija ... be to kobo sektantai savo veikalus grindžia mistika ir ezoterika... Šiaip ten yra labai įdomių dalykų.

ome2014-05-01 02:54

Raigerdai gal pakaks pasakas kurti, ar tik nebūsi tamsta vardu Jonas, kažkada už tapatį iš TAF išspirtas? Juk paklausiau paprasto klausimo ar Scientologija ne sekta? O jūs kaip gerai paruoštas scientologas vis nukreipinėjat temą nuo savęs ir pats puolat, greit teismais pradėsit grasint :)

to 59. Raigerdas apie KOB2014-05-01 02:53

Papildysiu Raigerdą. KOB,as yra sekta o jų pradinikai ir kūrėjai - tai aukšti rusų kariuomenės karinikai (petrovas), komunistinė profesūra (zanobinas), bei Kbių vaikinai ale punoso. Jie veiklą pradėjo 1985 m. 2013 m. lapkričio mėnesįputleris patvirtino KOB,ą savo įsaku kaip valstybinę ideologiją. Tai satanistinė idseologija. Tai patvirtina tai, kad galvažudys stalinas (kurio slapyvardis yra koba) yra skelbiamas šventuoju, pateisinamas jo vykdytas genocidas tautų atžvilgiu, jo žiauruas žvėriiškumas nurodomi kaip jo šventumo įrodymas ir t. t. Kitas šventasis anot zaznobino tai berija ... be to kobo sektantai savo veikalus grindžia mistika ir ezoterika... Šiaip ten yra labai įdomių dalykų.

Raigerdas apie KOB2014-05-01 02:24

Kadangi mūsų VSD nesugeba išanalizuoti paprastų dalykų, tai praversime jiems truputėlį tų paslapčių, kurios padėtos, kaip ant delno, deja, mūsų Saugumo specialistams tai yra neįkandamas riešutėlis. Ir taip, jūs matėte, kaip Ukrainoje suveikė Trojos arklys iš Rusijos. Toks Trojos Arklys yra ir Lietuvoje. Pradėsiu nuo to, kad čia pasireiškė keletą tokių kaltintojų ir teisėjų (ome ir "lietuvis") iš KOB (Visuomenės Saugumo Kocepcija, bet jie pasirašo rusiškai), kurie, galimai, apsišvietė anksčiau laiko. Jų mąstymas yra tik tuose rėmuose, kas parašyta KOB dokumentuose. Jeigu užduoti jiems klausimą, kuris nėra parašytas KOB dokumentuose, tai jie pasimeta, nežino, ką atsakyti ir pradeda pliurpti nesąmones. Pati KOB vadovybės viršūnė yra slapta. Jos vadovybės niekas iš Lietuvoje esančių nežino. Ir nors Ome ir "lietuvis" bado pirštus į kitus, tačiau būtent SLAPTA VADOVYBĖ ir yra vienas iš SLAPTOS, KONSPIRACINĖS VEIKLOS ASPEKTŲ.

karolukas>54. Beta2014-05-01 01:58

teta , mano širdziai labai patiko. Gerbiu ir myliu. Tikrai.

Raigerdas omei ir Darijui2014-05-01 01:19

Na, jeigu jau nutarėte pulti, tai pulkit. Pradėkime nuo to, kad išsiaiškinti: ar VSK (Visuomenės Saugumo Kocepcija) ne sekta? Tai puolėjai parašykite, ką reiškia šitas žodis sekta ir mes tuoj sudėliosime visus jūsų "tūzus" ant stalo. Taigim yra tik 2 klausimui. Tik nedėkite į krūmus teisėjai ir kaltintojai. Galimai, jūs įsivauzduojate, kad čia Rusija. Ne, čia Europa. Tad, laukiu.

stasys2014-05-01 01:09

Hunta nekontroliuoja net Kijevo ir savo rėmėjų-benderininkų-buvusių Hitlerio sąjungininkų.

Betai2014-05-01 01:05

Žiūrėk kaip tvarkingai Luganske sukilėliai palydi Turčinovo mėsą namo. O galėjo tyčiotis kaip Maidane iš Berkuto. Ir beje, pažiūrėk kiek jų daug išeina sudėję ginklus (nac. gvardija) panašiai kaip naciai prie Stalingrado. ...youtube.com/watch?v=sFoBgv9Wj98#t=17

Beta2014-05-01 00:19

O rusų plėšikėliai Slovjanske užėmė turgų- išvaikė prekiautojus ir išgrobstė prekes ir visą įrangą. Užėmė benzino kolonėles ir iš žmonių atiminėja brangius automobilius. Žinios iš pirmų lūpų veidaknygėje. // Dar iš veidaknygės: Kastytis Braziulis "Praėjusį kartą rašiau, kad myliu ir gerbiu Rusijos žmones, tačiau nekenčiu Pu klano ir jo vykdomos politikos. Dabar atsiimu savo žodžius ir rašau juos iš naujo. Nemėgstu, nemyliu, nesižaviu ir negerbiu nei Rusijos Pu ir jo vykdomos politikos, nei Rusijos žmonių, kurie Pu laiko Dievu, o jų yra dauguma. Kvaila ta tauta,kuri visais laikais buvo engiama, kankinama, mušama, skurdinama, tačiau visvien į carą, valdovą, generalinį sekretorių, eilinį banditą žiūrėjo vergo akimis kaip į Dievą ir linkėjo jam ir jo vykdomai politikai sėkmės. Šlykštu. Manau, kad Rusijos tauta yra nesveika tauta."

Raigerdas2014-05-01 00:10

Nespausdina mano komentaro >Omei iš VSK. Gal vėliau.

Beta 51-mam2014-04-30 23:49

Rusų separatistai pritrūko vodkos, tai supyko ir pradėjo muštis.

galimos muštynių priežastys2014-04-30 23:46

Maidano fašistai nepasidalino amerikoniškų Nuland bulkučių, o gal Grybauskaitės saldainių?

Beta omei2014-04-30 23:17

Mūsų sekta su reptilodais neprasideda. Ne lygis. :(

Darijus2014-04-30 23:14

Raigerdai, nepasiduok. Gink savo sektą. T.y. rodyk savo "lygį".

ome2014-04-30 23:08

O ko tiek Raigerdai išsigandote? o gal Scientologija ne sekta? Ką garbinate, kokį dievą?

Paprastas: to >382014-04-30 22:59

„Pagaliau atsiskleidė Berijos palikuonys. Berijos palikuonys, kurie tyčiojosi Gulaguose, šaudė žmonės,... Manau šį kartą "lietuvis" peržengė BK ribas, ir manau, kad jis gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn. Akivaizdu, kad šitas "lietuvis" dirba Rusijos interesų naudai... Bet aš dabar matau ir kitą dalyką, kad tie buvę KGB-istai velniškai bijo scientologų.“ Tarp kitko žodis – „Akivaizdu“ teisėsaugoje naudojamas TIK TADA, kada kalbame apie moksliškai patvirtintus dalykus... , t. y. 2X2=4, žemė „sukasi“ ir t. t. Tai kad vienas homikas pasakė : „lietuvis" dirba Rusijos interesų naudai“, dar reikia įrodyti. Na, o kas liečia nusikaltėliu(t. y. „KGB-istai velniškai bijo scientologų“), tai įrodinėti nereikia: Susidūrimai su teisėsauga • 1978 Prancūzijoje L. R. Haberdas ir dar 3 sektos nariai už akių nuteisti dėl apgaulės. • 1980 JAV L. R. Haberdo žmona Mary Sue Hubbard ir 11 kitų sektos vadovų buvo nuteisti dėl įsilaužimo ir valstybinių dokumentų grobimo, klastojimo bei trukdymo teisingumui. • 1988 Ispanijoje Heber Jentzsch (vienas iš sektos vadovų Ispanijoje) bei kažkiek kitų sektos narių buvo suimti dėl sukčiavimo. • 1989 JAV sekta pripažinta kalta dėl dvasinės prievartos, taikytos prieš buvusį sektos narį Larry Wollersheim ir nubausta 2,5 milijono dolerių bauda. • 1992 Kanadoje sekta, kartu su trimis jos nariais, pripažinta kalta dėl valstybinių dokumentų vagystės. • 1994 JAV sektos atstovė Helena Kobrin buvo nubausta 17 775 dolerių bauda dėl piktybinio bylinėjimosi ir teismų panaudojimo kovai prieš sektos kritikus. • 1996 Prancūzijoje vienas iš sektos vadovų buvo nuteistas dėl sektos nario Patrice Vic nužudymo, atlikto kaip prievartinė savižudybė, 12 kitų sektos narių nuteisti dėl sukčiavimo, bandymo paveikti liudininkus ir pan. • 1997 Italijoje 29 scientologai buvo nuteisti dėl nusikalstamos organizacijos sukūrimo. • 1998 Atėnuose (Graikija) scientologų organizacija buvo UŽDRAUSTA dėl teisinių veiklos pažeidimų. • 1999 Graikijoje 15 scientologų buvo nuteisti dėl neteisėto politikų sekimo.

Beta 42.-tam2014-04-30 22:21

Padariau testą. Lietuvis... reptiloidas. :)

Raigerdas omei-"lietuviui"2014-04-30 22:20

Na, tai jau vyrukai įsivaizduojate, kad aš jau pas jus KGB tardymo skyriuje ir dabar jūs mane čia kaltinsit, o aš pradėsiu teisintis, kad aš ne kupranugaris. Kokie jūs nemirtingi. Na, tikrai. Tiek įvykių įvyko Lietuvoje, bet jūs vėl grįžtate prie stalinizmo laikų. Tai, kuo dabar jūs jau čia mane apkaltinsit? Kad aš dirbu CŽV? "Mosadui" Ar MI5? O gal GRU? O gal aš jūsų viršininkas? Jūs gi savo valdžios niekada nematėte ir net nežinote, kaip ji atrodo. Ji gi slapta. O kaip ten "ome" tavo tas išsivystymo laipsnis: išgama, zombis ar robotas? Juk taip, berods, jūs skirstote žmones? Propaguoji KOB-e arba lietuviškai VSK (Visuomenės Saugumo Kocepcija).

Beta omei2014-04-30 22:16

O kam priklausote tamsta ir nuo kada?

...2014-04-30 22:08

Raigerdas pagal šį testą yra rusų šnipas youtube.com/watch?v=-zj1Vldu9WI#t=13

to 40. lietuvis2014-04-30 22:08

o tu kaip supratau esi tikras staliniecas berijos anūkas

ome2014-04-30 21:59

Raigerdai, ar senai priklausot Scientologams?

lietuvis2014-04-30 21:45

Saentologija = satanizmas ____ youtube.com/watch?v=3zO9Wx6ac8E ______

lietuvis Raigerdui2014-04-30 21:30

tai kad pats atsiskleidei, saentologe:))

Raigerdas "lietuviui"2014-04-30 21:18

Pagaliau atsiskleidė Berijos palikuonys. Na, taip, standartinis KGB bylos kurpimas. Na, žinote, mūsų VSD tai kažkas tai tokio, kas tikrai nėra susiję su Lietuvos Saugumu. Berijos palikuonys, kurie tyčiojosi Gulaguose, šaudė žmonės, lentyniaudami, kas sušaudys per dieną daugiau, tęsia savo nusikalstamą "bylų kurpimo" veiklą, naudodami vėl tuos pačius metodus: vėl ta pati dezinformacija, vėl jiems vaidenasi "užsienio agentai". Manau šį kartą "lietuvis" peržengė BK ribas, ir manau, kad jis gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn. Akivaizdu, kad šitas "lietuvis" dirba Rusijos interesų naudai, maža to jis užsiima dezinformacijos skleidimu Lietuvoje, kad kiršinti tarpusavyje mūsų žmones. Koks, vis gi, tų žmonių fanatiškumas? Jie puola kiek tik gali, kad tik jiems būtų leidžiama įžūliai meluoti, menkinti kitus žmones, tyčiotis iš jų, ir patiems nepaisyti jokių įstatymų. Tad ne be reikalo Orvelas parašė "Gyvulių ūkį". Šitame video apie Jaceniuko "priklausymą užsienio agentūroms" kalba ir A. Dvorkinas, kuris įžūliai demonstruoja savo fašistines pažiūras ir propaguoja Stalino veiklą. Kadangi "lietuvis" užsiima dezinformacija, tai aš parinkau video, kur yra pateikti faktai ir apie Jaceniuką ir apie apsišaukėlį "profesorių" A. Dvorkiną. Bet aš dabar matau ir kitą dalyką, kad tie buvę KGB-istai velniškai bijo scientologų. Jeigu Rusijoje buvę KGB-istai pradės karą prieš scientologus, tai čia tikrai jiems nenuskilo, nes su šmiežikiškais prasimanymais toli nenuvažiuosi:" Antikultizmas - toks, koks jis yra"; " Terminas "totalitarinė sekta" - Rusijos antikultizmo "kertinis akmuo";"Antikultizmo transformacija į pažįstamą ir įprastą reiškinį"; "Paneigtas melas, skleidžiamas Rusijoje apie Arsenijų Jaceniuką"

Diedukui2014-04-30 20:40

Jei nepastebėjai, žodis demokratija kabutėse. Ir visiškai sutinku apie saldžiąją porelę. Tiek Ukrainoje, tiek Lietuvoje.

stasys2014-04-30 20:35

kažkaip neraudau aš tu masinių muštynių čia,.. ir tu šimtų nesimato, vienok tos informacijos vinis ..tik tos kaukės ant veidų ir improvizuotas spektaklis su deglais dešiniujų...ekspertams reiktų atidžiau sekti informacija kuri papuola į jų puslapius. Nes panašu kad čia labiau siekiama įteikti to ko realiai nėra. O tai jau šokis pagal ivanuškos dudelę ..Be tu keliu regionu Ukrainoje kol kas viskas ramu .

Diedukas 34-am2014-04-30 20:30

O pats esi 21-o advokatas? Gaila Janukovičiaus? Ar patinka rusiška "saldžioji porelė" besikeičianti postais? Ar Lietuvoje ne tas pats? Apie kokią demokratiją porini? Vieni klausimai...

Raigerdui2014-04-30 20:13

Trys paeiliui postai tam pačiam oponentui tai niekas kita kaip pykčio protrūkis. Liaudiškai tariant "apsiputojai". Ir joks čia kriminalinis žargonas...

Liepa-Raigerdui2014-04-30 19:59

Sveiki, Raigerdai. Gražiai rašot. O Miliūtė labai kūrybiškai Jūsų apibūdinta - tikra muiliūtė: putoja, kovoja su kažkieno"bakterijom", bet nepastebi, kad tirpsta su savo"išmintim" kaip varveklis pavasario saulėj...

lietuvis2014-04-30 19:53

Cia galite pasiziureti filma apie "sviesios" ir "doros" biografijos kandidate i Ukrainos prezidentus J.Timoshenko. Filme figuruoja nemazai dabartinio Ukrainos politinio elito.-- youtube.com/watch?v=tp5pvXmig2E--- Cia galite susipazinti su "doru" ir "teisingu" Jaceniuku-- youtube.com/watch?v=ytBcmFy95C0-- Idomu ar tokius zmones Ukrainieciai norejo matyti valdzioje nuverte vagi Janukoviciu?

Raigerdas 30-am2014-04-30 19:52

Tu supainiojai, nes aš nesu tau, nei sugėrovas, nei kameros draugas. Aš suprantu, kad tu be kriminalinio žargono negali suregzti nei sakinio, bet tai yra tavo problema. Eik prašyk mamytės, kad tave vėl išmokytų sudėti žodžius į vieną sakinį be kriminalinio žargono.

Raigerdui2014-04-30 19:34

Neleisk putas čia. "Demokratija" tam ir skirta. Norės žmonės, išsirinks ir dramblį. Pas mus irgi šlepetes rinko. Ir ką? Ogi nieko. Viskas čiki.

Beta 21-mam2014-04-30 19:31

O buvo taip: Janukovičius pats nusišalino nuo pareigų, kurias buvo prisiekęs vykdyti visą kadenciją 24-rias valandas per parą. Bet keliom parom dingo kaip į vandenį kol atsirado... Rusijoje. Įvertinę padėtį, Ukrainos Rada pasielgė pagal Konstituciją- nušalino nevykdantį savo pareigų prezidentą, paskyrė laikinąjį Prezidentą ir paskyrė rinkimų datą.

Raigerdas 21-am2014-04-30 19:28

Štai jūsų "galingam" intelektui dar aiškesnis faktas, kur Janukovičius aiškina, kad "mes turime vystyti korupciją". Ir tokius dalykus pareiškia TV laidoje. Manau, kad reikėtų jums paraginti Lietuvos Televiziją pasikviesti Janukovičių į savo laidą. Ir tegul kokia nors Muiliutė užduoda jam klausimą:"Kaip valstybėje turėtų būti vystoma korupcija?" Tegul pamoko mūsų politikus, nors jie ir taip moka neblogiau nei Janukovičius:"Мы должны развивать коррупцию"

Raigerdas 21-am2014-04-30 19:09

Berija taip pat siekė "teisingumo". Ir Stalinas. O Leninas koks buvo demokratas. Jis net revoliuciją organizavo. Ir net iki pat šiandien jo mumija yra saugoma mauzoliejuje. Ir 300000 žmonių iš Lietuvos į Sibirą, anot jūsų, buvo išsiųsti pagal tuo metu valdžios organizuotus teisingumo principus.

Raigerdas 21-am2014-04-30 19:04

Jūsų "demokratiškai" išrinktas Prezidentas Janukovičius kriminalinę patirtį jau įgijo būdamas 17 metų. Ar tie, kurie balsavo už jį žinojo apie tai? Ne, nežinojo. Nežinojo balsuotojai ir apie tai, kokiom jis bandom priklausė. Nežinojo ir to, kad jis vogs taip įžūliai iš valstybės ir statysis rūmus tokius, kokius turi tik milijardieriai. Nežinojo ir to, kad jis visiškai neišmano apie ekonomiką. Nežinojo ir to, kad jo tikslas eiti į prezidentus buvo tik vienas - pasisavinti kuo daugiau valstybinio turto sau, savo giminei ir savo sėbrams. Jeigu jūsų protelis pajėgia tą suprasti, tai TSRS laikais taip pat rinkimai buvo laikomi "demokratiniais". Šiaurės Korėjoje taip pat vyksta "demokratiniai" rinkimai. Rusijoje Putinas taip pat išrinktas 2-ą kartą "demokratiškai". Jį pasiūlė Medvedevas, kuris dabar tapo premjeru. Manau, faktų užtenka. Ką reikia daryti su tokiais žmonėmis kaip jūs? Tikrinti, nes jūsų patirtyje bus tokie pat metodai siekiant tikslo. Galimai, jūs likote nenubaustas. Todėl prašotės, kad jūs nubaustų. Manau, kad tikrai reikėtų. O čia jums asmeniškai apie jūsų "demokratą"-kriminalą Janukovičių:"САМЫЙ ТУПОЙ ПРЕЗИДЕНТ В МИРЕ !!!" Būtų gerai, kad jūs ne liežuviu būtumėte už "nuskriaustą" Janukovičių, o priimtumėte savo darbe į PREZIDENTO postą.

Betai2014-04-30 18:30

Kad sulaikyti, niekas nesiginčija. Bet dar sykį pasikartosiu, kad jie nėra ESBO nariai. Taigi linką įdėjau, skaityti rusiškai tikriausiai moki. Jei ne, gali ukrainietiškai pasirinkti.

Beta2014-04-30 18:10

Kurgi ne! Angela Merkel taip pat suklaidinta ir reikalauja išduoti žmones, kurie nebuvo pagrobti. // Vokietijos vyriausybė paragino Rusiją panaudoti visą savo įtaką ir padėti išlaisvinti Rytų Ukrainos separatistų pagrobtus Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos (ESBO) stebėtojus, praneša „Reuters“. Vokietijos kanclerės Angelos Merkel atstovas spaudai Steffenas Seibertas ESBO komandos sulaikymą pavadino „neteisėtu veiksmu, neturinčiu jokio pagrindo“. Pareigūnas teigiamai įvertino diabetu sergančio švedo paleidimą bei paragino „nedelsiant, besąlygiškai ir be smurto“ išlaisvinti ir likusius septynis stebėtojus, tarp kurių yra keturi Vokietijos piliečiai.

Linkas betai2014-04-30 18:06

112.ua/glavnye-novosti/v-obse-zayavlyayut-chto-v-slavyanske-zahvacheny-ne-ih-nablyudateli-54294.html

Betai2014-04-30 17:57

Taip, tikrai, tai nebuvo ESBO nariai. Pats skai2čiau viename iš Ukrainos portalų (112.ua. Pasieškok info ne vien tik Lietuvos purvasklaidos šiukšlyne.

kažin2014-04-30 17:49

jeigu Lietuvoje įvyktų tai, kas įvyko Maidane, ar mes pripažintumėm naują valdžią? Atstatydintų prezidentą, vyriausybę, aikštėje išrinktų naują valdžią, ar taip pat galvotumėt? Juk dabartinė Ukrainos valdžia nebuvo išrinkta, o pasiskyrė pati. Kur tai bevyktų Afganistane (Aljendė), Egipte, Haityje ar Ukrainoje, visur valdžia išrinkta nedemokratiškai. Ir nesakykit, kad rusų kanalų ar spaudos prisikaičiau. Iškart nepalaikiau Maidano, nes valdžią reikia rinkti demokratiškai, o ne deginant, griaunant. Matote kur nuvedė tokie veiksmai? Dabar Ukraina gali netekti 1/3 savo teritorijos. Ar šito siekė Euromaidanas? Tai nuomonė

Beta to 18.2014-04-30 17:19

Jei jau ESBO narius grobia, apšaukę juos šnipais, tai civilizuotu veiksmu nepavadinsi. P. S. 5-tame komentare įdėjau nuorodą, kur nufilmuota jų "civilizacija".

..2014-04-30 16:52

neapykanta rusams ? Gal jus labiau mylite bombas ir napalma ? Manau jums patiktu apie tai padiskutuoti su vietnamieciais.

Daug jos....2014-04-30 16:51

pvz. "sulaukėjusiam rusų teroristui juk viskas kas ne rusiška tai šnipas, nacis". O "kulturingam", tului lietuviui, viskas kas ne "made in amerika" tai dezinformacija ? Jeigu tu turi kitokia nuomone kaip Kaikaris,- valstybes priesas. Kur skirtumas, kur bandymas pagalvoti, o ne vadovautis koncervu rinkiminiu sukiu "rusai puola" ? Ir is kur tokia patalogiska

Beta to2014-04-30 16:36

Kur dezinformacija?

Beta ?2014-04-30 16:25

Kodel jus cia pilate proamerikietiska dezinformacija ? Jums kur kas jaukiau butu lryto, delfio, 15min svetainese.

Beta > O2014-04-30 16:00

Nemeluok. Tai buvo Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos (ESBO) kariniai inspektoriai. O ta nesąmonė apie šnipus yra eilinis Rusijos separatistų melas.

ESBO2014-04-30 15:34

buvo ne ESBO stebėtojai,tą pripažino pati ESBO, pranešė per užsienio žiniasklaidą ESBO atstovas. Neidelizuokite išprotėjusių maidano vyrukų

Beta 12-tam2014-04-30 15:14

Tas sergantis diabetu buvo ne šnipas, bet ESBO stebėtojas. ESBO tai Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacija – didžiausia pasaulyje regioninė tarptautinė organizacija, plėtojanti priemones, skirtas mažinti karinės konfrontacijos ir sustiprinti saugumą Europoje. Ji vienija 57 valstybes, esančias Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Centrinėje Azijoje. // Bet... sulaukėjusiam rusų teroristui juk viskas kas ne rusiška tai šnipas, nacis, ...

3kom.2014-04-30 15:07

Kiek ten nužudyta ,pagrobta?rašai ,kad tik pavaryti ant kitų-tiesa tamstai nerūpi.Šnipai ir su ginklu atėję yra sulaikyti.Nė vieno nėra nužudyta,net sergantis diabetu šnipas paleistas.

arklys kuriam aišku2014-04-30 14:21

Kai pamatau su kaukėmis - reiškia, nusikaltėliai, nesvarbu ARAS, BERKUT, MAIDAN, ANTIMAIDAN, OMON, Stankūnaitės APSAUGA... turi ką slėpti, smirda

MARIUS2014-04-30 14:14

TAU manau pats issiduodi asile,zodis manau reiskia tu nieko neismanai tokie kaip tu atmatos neverti laisves.

Diedukas2014-04-30 14:13

O tai drėbtelėjo "Mastantis"....O juk daug ant Lietuvos tokių...

Mastantis2014-04-30 14:01

jUMS ABA,TAI VAT IR LOKAUT esate suskiai ir tauto isgamos seriami nusikalteliu sunys atminkite suns balsas i dangu neina.

ruta2014-04-30 13:54

6 ir 2 numeriui , Suprantu , kad ir jums norisi tu 'pyrageliu' , ka Putkino rezimas neduoda ? Jus taip stengetes pilti pamazgas ant Ukrainos patriotu , del ju siekiu atsikratyti korupciniu vadovu , nes jusu fiureriui Putlerui irgi gali gresti toks pats Maidanas .Ar patiems ne geda kalbeti Rusijos propogandono Kiseliovo lupomis ? Ar pinigai svarbiau uz sazine ir morale ?Ar esate tik dundukai ir kvankos prisiziureja Rusijos propagandinio meslo ?

manau2014-04-30 13:25

Nuland mažai pyragėlių atvežė, dėl jų fašistai-banderininkai ir susipešė.

Beta2014-04-30 13:10

h t t p://vk.com/video235233086_168160350?hash=55ec6ffd668ed4b6 про-россиский митинг, русский мир

Untanas2014-04-30 13:04

Na ir kas čia baisaus? Pamėtė petardų,kažkam per fizionomiją užvažiavo.Išsiaiškins.Taip gimsta tiesa.

aba2014-04-30 12:55

O kuo skiriasi kolorado vabalai rytų Ukrainoje, nuo talibano ir hamas, juk veiklos metodai identiški. Grobia žmones, pastatus, ginklus. Ginkluoti žmonės kaip skydu prisidengia vaikais ir moterimis. Jie toli nuo teisinės erdvės ribų.

Tai vat2014-04-30 12:20

Visada sakiau- maidanas didžiausias "Š". Ir nieko gero ten nevyko , nevyksta ir nevyks. Paprasčiausiai LT žmonės buvo dezinformuoti. Žiūrim ką turim- MUŠTYNĖS TARP SAVŲ. Yra dar mamačių, kad Ukraina vieninga ir visi ten gyvenantys palaiko jėga į valdžią atėjusią opoziciją? Kaip jums atrodo, dėl ko jie ten mušasi? dėl sumuštinių ar cocacolos? Būtent nesutaria dėl dabartinės valdžios veiksmų. Ir kas "liūdniausia" nera ant ko "nurašyt", ten "žaliųjų žmogeliukų nėra" :)

lokaut2014-04-30 10:11

Užmiršote parašyti kad Kijeve tituškų per muštynes nebuvo....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi