Minint Garliavos antpuolio pusmetį Aikštės TV bendradarbė Aušra Gabalytė pakalbino Kovo 11-osios Akto signatarę Nijolę Oželytę.

Naujausi

Komentarai (69)

Rikiuoti
pritariu Ulai2012-11-24 21:56

ir kitiems panašiai komentuojantiems. Per ketverius metus ponia Oželytė tikisi pasikeitimų pilietinėje visuomenėje? O tuos metus ji siūlo Venckienei pasėdėti kalėjime už tai, kad jos brolį nužudė, kad ją pačią išmetė iš darbo, nekalbant apie Mergaitės tragediją? Negi ji nesupranta, kad kalėjime labai lengva sudoroti moterį, taip kaip sudorojo mergaitę - nei kur ji, nei jokios žinelės ar gyva. Čia tikrai ne eilinė šeimos tragedija, o visų laisvių ir demokratijos sudorojimas.

Pikasas papildyta2012-11-24 11:26

“DRĄSOS KELIO” FRAKCIJOS PRADŽIA – PABAIGOS ŽENKLAS? “Drąsos kelio” partijos frakcijos narys Algirdas Patackas, manau, kalba gan nuoširdžiai ir prasmingai. Jo pagrasinimas trauktis, jei ir toliau bus vedama tokia prisitaikėliška politika yra gan logiškas, atsižvelgiant į jo aiškias politines nuostatas. Touo tarpu N. Venckienė savo politines pažiūras kruopščiai slėpė net ir atsistatydinusi iš teisėjos pareigų. Tad galima suprasti, kad net arti būnančiam A. Patackui nepavyko sužinoti ar nujausti, kad ji violetinę vėliavą ruošiasi perdažyti raudonos ir burokinės spalvos mišiniu. Net ir jos kova prieš visą teisinę sistemą ir visus ten dirbančius pareigūnus atrodė kiek keistai. Juk ji pati buvo jos narelis ir tik dėl kraupių šeimyninių aplinkybių pradėjo ryžtingą kovą už brolį Drąsių ir jo dukrą. Visuomenė šioje kovoje daugumoje palaikė Neringa gal net nenujausdama , kad N. Venckienės viešojo intereso, sudėto į lozungą “TIESOS IR TEISINGUMO”, nebuvo tiek daug, kiek buvo stengiamasi viešumoje parodyti. To palaikymo nereikia menkinti, nes jis savo esme buvo nukreiptas sudėtingos situacijos teisėsaugoje galimam ir, mano supratimu, netgi būtinam keitimui. Spręsti “Drąsos kelio” frakcijos suskilinėjimą tik pagal vieną balsavimą dėl premjero A. Butkevičiaus yra gerokai per anksti. Akivaizdu, kad net taip pat apsisprendę tai darė dėl visiškai skirtingų tikslų. Toks Arvydas Patackas ir Vytautas Matulevičius, žvelgiant giliau, panašūs tik pagal lytį ir rasę, nors abu balsavo “prieš”. Valdas Vasiliauskas dar neseniai turėjo kiek kitokią nuomonę. Dabar – “už”. o Povilas Gylys gal iš tikrųjų ruošiasi pereiti į LSDP frakciją, nes iš viso nebalsavo, nors Seime buvo. Laaabai lankstus… Aurelija Stancikienė gan originali politikė. Komandoje jai būti sunku. Ji susilaikė. Aurelija gal vis dar negali atleisti tiems, kurie nepakluso jos įnoriams Preiloje bei nepanoro botelių savininkams mokėti milijoninių kompensacijų. Valdančioji “DK” trijulė viešoje erdvėje siunčia ženklus, kad jau apsisprendė ir dėl Darbo partijos vadovų imuniteto išsaugojimo. Net neatsižvelgiant į specialios komisijos būsimas išvadas. N. Venckienė viešai pareiškė, kad jai idėjiškai artimiausi paksistai, V. Matulevičiui,kaip matėme ir anksčiau, – jie gal dar gerokai savesni, tad ne kur dėsies. Tenka pragmatiškai manevruoti. Jei pradėčiau atvirai aiškinti, kaip visa tai atrodo iš šono – “drąsiečiams” labai nepatiktų. Sunku būtų tinkamus viešai erdvei žodžius parinkti. Tenka vėl kabutes žodžiui apie drąsą panaudoti… Deja… Dabar tampa dar aiškiau, kad jei Saulius Stoma būtų laimėjęs antrame ture, tai ateitų į DK frakciją ir žurnalistas Gintaras Aleknonis. Jei taip būtų , jeigu būtų, tai “burokinis” sparnas “Drąsos kelio” partijos frakcijoje, manau, pralaimėtų. Ak, ta žaliaakė, kuri dar keturis sugundytus kažkodėl slepia. Gal už tylėjimą jie sočiai maitina tą gražuolę. Nei sugyventinio nebereikia… Liūdna, kai tiek daug gražių vilčių kėlusi kova už TIESĄ ir TEISINGUMĄ byra jos pradinėje užuomazgoje. Dar nykiau, kai tos užuomazgos lyderiai politiniuose vandenyse plaukia tik šiek tiek greičiau už kirvį. “DRĄSOS KELIO” PARTIJA – OPOZICIJA OPOZICIJOJE? Būtent taip be klaustuko pareiškė N. Venckienė, kalbėdama apie tolimesnę “Drąsos kelio” partijos veiklą Seime. Šiuo konkrečiu atveju “opozicija opozicijoje” gali reikšti tai, kad Drąsos kelias norėtų būti ne opozicijoje, bet pozicijoje, tačiau jis ten kol kas nėra reikalingas bei labai pageidaujamas. Nebent sprendžiant DP vadovų teisinio imuniteto klausimą. Paskutiniai DK vadovų J. Varkalos ir N. Venckienės pareiškimai liudija, kad “Tvarkos ir teisingumo” partija drąsiečiams ideologiškai artimiausia, kad jiems “Darbo partijos” ir jos lyderių byla politizuota, o A. Butkevičius toks kandidatas į premjero postą, kuriam nepritarti jokiu būdu negalima. Jei šiuos pareiškimus ir padarytus sprendimus apibendrinti, tai bent jau “Drąsos kelio” partijos frakcijos dalis sutiktų padaryti bet ką, kad tik valdančiai “trojkai +1” kuo labiau įtikti. Nemaniau, kad a. a. eksprokuroro Stanislovo Stulpino siūlymu – pulti į glėbį naujiems daugumiečiams drąsiečių lyderiai taip mikliai suskubs pasinaudoti. Manau, kad tokiu keliu eidama “Drąsos kelio” frakcija ir dar kažkas už jos ribų, jei dar yra daug tokių išlikę, gali pati visiškai išplauti tą nedidelę politinę nišą, kuri buvo išlikusi per Seimo rinkimus po visokių DK apstumdymų. Tokiu atveju toks nedidelis politinis frakcinis darinukas, nebetekęs rimtesnės balsavusio už jį elektorato atramos, gali greitai subyrėti ir ištirpti politinėje erdvėje, lyg jo ir būti nebuvę. Jei N. Venckienė to dar nesupranta, tai sužinos gal net labai netolimoje ateityje. Apibendrinus visą kontekstą, tenka padaryti išvadą, kad visuomenė mato dvi D. Kedžio ir mergaitės iš Klonio gatvės istorijos puses. Kai pirmoji užsivertė kartu su grubiu gegužės 17d. , “šturmu” Klonio gatvėje, pasireiškė ir atsivėrė Neringos Venckienės politinės karjeros suvokimas. Neįmanoma įžvelgti, kaip pastarasis yra susijęs su teisėja Venckiene – atkaklia kovotoja už D. Kedžio garbę ir globotinės, brolio dukrelės teises. Tos pozicijos yra tiek skirtingos ir logiškai nesuderinamos, kad jos gali įstumti drąsios ir atkaklios kovotojos įvaizdį į tą patį liūną, kurio traukai bandė priešintis visi, kurie buvo neabejingi visai “D. Kedžio istorijai” ir su ja susijusiais, bei nukentėjusiais nuo teisėsaugos bei nusikaltėlių asmenimis. Manau, kad tokiu keliu žengdama Neringa Venckienė sutrypia brolio Drąsiaus atminimą, pasityčioja iš buvusios globotinės mergaitės bei nerodo pagarbos kitiems artimiesiems, buvusiems kartu sunkiomis valandomis dienomis ir naktimis. Sakyčiau, kad tai pasityčiojimas ir iš tų budėtojų Klonio gatvėje, kurie su didžiuliu ryžtu ir kantrybe stojo ginti “plikų dėdžių” paniekintos mažylės. Kai Neringa Venckienė galutinai susilies su ta pačia sistema su kuria atkakliai kovojo, ji galės būti rami. Jai niekas nebegrės. Įvyks abipusė sutartinė asimiliacija. Kodėl verta apie šią smulkią politinę frakciją tiek daug kalbėti? Manau, kad todėl, kad kaip sakė romėnų rašytojas Publilijus: “Kelių žmonių neteisingumas – visų nelaimė” ( “Paucorum improbitas universa est calamitas”/lot). Bet kuriuo atveju toks ” Drąsos kelio” vedlės pasirinkimas neturi sutrikdyti visuomenės siekio kovoti už TIESĄ ir TEISINGUMĄ, tuo pačiu gerinant sudėtingą situaciją Lietuvos teisėsaugoje. Tai mūsų visų, padorių Lietuvos piliečių rūpestis. Skaudžios pamokos neturi pasimiršti, nes iš jų mokomasi tam,kad nebūtų klaidos kartojamos. Galima net neabejoti, kad dabartinėje, gerokai pasikeitusioje situacijoje, “Drasos kelio” partija nepatektų į Seimą nei kandidatų sąrašu nei pavieniui. N.Venckienei daug kartų siūliau ir toliau eiti “Drąsos keliu”, kurį pasirinko. Niekados nesiūliau jai eiti kartu su “hegemono” partijos palikuonimis socdemais bei “burokiniais” darbiečiais ir tvarkiečiais, kuriems kova už laisvą, teisinę ir demokratinę Lietuvą, manau, visiškai nepriimtina. Beje, tik vienas konservatorius S. Šedbaras stengėsi, kad prieš nepilnamečius teisiškai būtų leistinas smurtas. Kad daugelis TS LKD frakcijos, pabrėžiu – FRAKCIJOS narių “stovėjo po medžiu, kai vaiką skriaudė” – sutikti galima. Tai – moralinė ir politinė klaida, kurios vis dar nenorima pripažinti. Tačiau manau, kad daugelis TS LKD eilinių narių ir juos remiantis elektoratas užjautė ir, kiek galėjo, palaikė globėjos pastangas apginti brolio garbę ir augintinės mergaitės teises, bei pritarė kovai už TIESĄ IR TEISINGUMĄ Lietuvos teisinėje sistemoje. Tik kai kurie TS LKD Seimo frakcijos nariai ” nesutiko stovėti po medžiu, kaip nestovėjo ir partijos Garbės bei Politinio komiteto pirmininkas V. Landsbergis. Kas dar be konservatorių iš Seimo pozicijos ar opozicijos “nestovėjo po medžiu” ir kas neprisidėjo prie teisinio nihilizmo skatinimo? Tokių nežinau. Tad ir šioje istorijoje konservatoriai, mano nuomone, visumoje pasirodė padoriausiai. Nors tikrai neatmetu tikimybės, kad juos buvo pasiekusi informacija apie N. Venckienės politines nuostatas. Ar ne dėl jų buvo lengviau suskaldyti judėjimą “UŽ TIESĄ IR TEISINGUMĄ”? Ar ne dėl to šią partiją paliko žymūs visuomeninkai ir netgi DK kandidatų sąrašo atstovai? Dabar ir visa visuomenė turi proga sužinoti, kokiu priplėkusiu “burokinių” oru nori ateityje kvėpuoti Seimo narė N. Venckienė. Žinoma, tai jos pasirinkimo teisė, tačiau tai ryškiai išdavikiškas kelias bendrame visos istorijos kontekste. Todėl ir išsakiau savo nuomonę, kad padorioje politinėje erdvėje N. Venckienės karjera baigiasi. Tikiuosi, kad visuomenė paims Kedžio gatvėje supurvintą ir apspardytą trispalvę ir pratęs paieškas kaip padaryti, kad sudėtinga situacija teisėsaugoje pozityviai keistųsi. N. Venckienės pirmose tų kovotojų gretose nematau. Liko tik jos šešėlis… Savo tolimesnį politinį kelią ji gali pasirinkti pati. Tai jos, kaip pilietės teisė. Tačiau, kai ji gal dėl politinės nuovokos problemų pasirenka tas jėgas, kurios turėjo ir turi didžiausią įtaką teisinėse institucijose, daugiausiai palaikiusiose A. Ūso garbę ir L. Stankūnaitės interesus, tai toks pasirinkimas atrodo ganėtinai keistai.

Po2012-11-23 11:28

vakarykščio balsavimo Venckienė pasirodė,kas yra.Visa jos kova muilo burbulas.Tik gaila,kad suskaldė dešiniasias jėgas ir atvedė į valdžią Viktarą

Afera2012-11-23 11:24

Jūsų galvose,o ne "Wiljams",gamykla liko sutvarkyta ir vėliau pelningai Brazausko parduota rusas.Baikit mosikuoti šia korta.

Jau2012-11-23 11:20

ir ekspertus papirko Uspaskichas.Sveikinu.Taip ir toliau darbuokitės

CHANGE2012-11-22 22:26

63 komentatoriui.Su tokiais "protingais" komentarais galite sublizgėti tik delfukuose.

KaKackas2012-11-22 21:39

Nuo šiol, kas komentuos ilgiau nei trimis eilutėmis, Gaus iš lrt stiklinės į kaktą. Pažadu. Amen. (Šita eilutė nesiskaito).

Pikasas2012-11-22 19:50

PRADŽIA – PABAIGOS ŽENKLAS? Spręsti “Drąsos kelio” suskilinėjimą tik pagal vieną balsavimą yra gerokai per anksti. Akivaizdu, kad net taip pat apsisprendę tai darė visiškai dėl skirtingų tikslų. Toks Arvydas Patackas ir Vytautas Matulevičius, žvelgiant giliau, panašūs tik pagal lytį ir rasę, nors abu balsavo "prieš". Valdas Vasiliauskas dar neseniai turėjo kiek kitokią nuomonę. Dabar - "už". o Povilas Gylys gal iš tikrųjų ruošiasi pereiti į LSDP frakciją, nes iš viso nebalsavo. Aurelija Stancikienė gan arogantiška dama. Ji susilaikė. Aurelija gal vis dar negali atleisti tiems, kurie nepakluso jos įnoriams Preiloje bei nepanoro botelių savininkams mokėti milijoninių kompensacijų. Valdančioji trijulė viešoje erdvėje jau apsisprendė dėl Darbo partijos vadovų imuniteto išsaugojimo. N. Venckienei idėjiškai artimi paksistai, V. Matulevičiui – jie savi, tad – ne kur dėsies. Tenka pragmatiškai manevruoti. Jei pradėčiau atvirai aiškinti, kaip visa tai atrodo iš šono – “drąsiečiams” labai nepatiktų. Sunku būtų tinkamus viešai erdvei žodžius parinkti. Tenka vėl kabutes žodžiui apie drąsą panaudoti… Deja… Dabar tampa dar aiškiau, kad jei S.Stoma būtų laimėjęs antrame ture, tai ateitų į DK frakciją ir žurnalistas Aleknonis. Jei taip būtų , jeigu būtų, tai “burokinis” sparnas “Drąsos kelio” partijos frakcijoje, manau, pralaimėtų. Ak, ta žaliaakė, kuri dar keturis sugundytus slepia. Gal už tylėjimą jie sočiai maitina tą gražuolę. Nei sugyventinio nebereikia… Liūdna, kai tiek daug gražių vilčių kėlusi kova už TIESĄ ir TEISINGUMĄ byra jos pradinėje užuomazgoje. Dar nykiau, kai tos užuomazgos lyderiai politiniuose vandenyse plaukia tik šiek tiek greičiau už kirvį.

Irena2012-11-22 18:45

Na zinote, p. Pikasai, tamstos komentaras mane visai nuvyle. Gal uzteks teisinti ta "teisingiausia" partija. Pradedu tikrai itarti, kad tamstai, kaip kersiui, kaip kupreviciui liepiama kaltinti Venskiene, nes neseniai skaiciau, kad tamsta buvo "supakave". Pats rasote, kad Sedbaras stengesi, kad pries nepilnamecius butu leistinas smurtas. Tai kodel tada "stovejo po medziu" visi kiti "teisingiausios"partijos nariai? Kodel mergaite buvo pagrobta, o konservatoriai tylejo? Nesutinku ir su Ozelyte. Ji, kazkodel, yra uz tai, kad Venskiene butu "pasodinta". Tai, pagal ja, butu labai didvyriska. Ne, ne ir dar karta NE! Venskiene isrinkta i Seima ir tegul dirba Lietuvos labui, tegul gilinasi i teisesaugos istatymus ir juos tobulina. As manau, kad ji tikrai ten suras bendraminciu. Sekmes p. Venskienei ir DK partijai.

TO COPY2012-11-22 17:01

Koks vienminčių klubas... komentarai žudantys.......----------------------------- ____________________copy_____________________ suprantu, kad Uspaskis gali sumokėti, turi iš ko, ir sumoka......... TIK SUNKU SUVOKTI, KAD TIEK PARSIDUODANČIŲ PAS MUS YRA PROSTITUTŲ TAUTA - STRIBŲ PALIKUONYS

Tomas J.2012-11-22 16:55

Vien “švari sąžinė ir tuščios kišenės” jai atrodo nieko gero neduos? Na.. gali norėti ir daugiau, tobulumui ribų nėra. O aš sakyčiau kad duok Dieve kad dabartinius seimūnus pakeisti į tokius, kurių “švari sąžinė ir tuščios kišenės”. Tai jau būtų didžiulis pasiekimas.

"išmintingos" Oželytės mintys2012-11-22 14:45

Citata: "Ką sako prezidentė? O ką gali pasakyti prezidentė? Aš noriu pasidalinti mintimis, kurios galbūt mažai kam patiks, bet... Jeigu kyla barnis šeimoj. Konfliktas. Kiek reikia laiko tam, kad viduje šeimos jis būtų išspręstas? Mėnesių mėnesiais nesišneka artimiausi žmonės. Tai nėra labai paprasta. Ir kada žmonės reikalauja: padaryk teisybę čia pat, vietoj, kaip nors. " Komentaras: Oželytė šiame įraše moko kitus būti išmintingais, bet ką ji išmintingo pasakė šioje tuščiavidurėje citatoje - ką nors kas nors supratote? Kas čia tokie šeimoje susibarė? Kas čia per šeima, kurioje nesikalbama mėnesių mėnesiais? Čia kieno tokia patirtis - pačios autorės? Nemačiau tokių šeimų, tad palyginimas visiškai absurdiškas, kaip absurdiškas noras išteisinti Grybauskaitę, paskyrusią ir tą policijos generalinį komisarą, kurio vyrukai įvykdė tą baisų smurtą Garliavoje, paskyrusią ir tą beviltiškiausią iš visų generalinį prokurorą, kurio vyrukai šiandien pareiškė, kad smurto Garliavoje jokio nebuvo, atleidusią principingus FNTT vadovus ir pastačiusią sau nuolankų be - be, kovojančią prieš Uspaskich koaliciją su socdemais, nors prieš metus laiminusią konservatorių norą vienytis su Darbo partija...

viktoras2012-11-22 14:22

Nijole sako ,kad nebuvo uz ka balsuoti.Bet pagal ja konservai geri,.Man idomu kokioje grupuoteje ji yra.Kiek per konservu laikotarpi padaryta nusikaltimu ,garliava,snoras,baznytines aferos ir t.t kuriu net nezinome

Steponas2012-11-22 14:10

Signatarės emocingą kalbą supratau maždaug taip: 1. Įvykiai Garliavoje simbolizuoja mūsų valstybėje sukurtos teisinės sistemos keliamą realų pavojų piliečiams ir valstybei, todėl būtina tam priešintis bei kurti naują geresnę teisinę sistemą; 2. Pasipriešinimo ir naujo rytojaus kūrimo flagmanas „Lietuvos sąrašas“ suplyšo, nes visuomenininkai nesugebėjo subrandinti bendrybės idėjos, pasiekti, kad istorija netaptų suasmeninta vienos šeimos tragedijos pagrindu. 3. Būtina subrandinti žmones, kurie suvoktų, kad permainas gali padaryti tik tie žmonės, kurie veikia ne emocijomis, o protu, ir ne bet kokiu, o IŠMOKINTU kurti sistemas; 4. Vien tik nepasitenkinimu be mokėjimo, sugebėjimo, suvokimo, vien tik sąžine, nieko nebeįmanoma padaryti, ir jeigu Venckienei grėstų kalėjimas, būtų gerai, kad ji nuolankiai ten praleistų keletą metelių, bent jau keturis, kol Nijolė Oželytė išmoks pati ir išmokins visus norinčius kaip reikia kurti ir valdyti neklystančias sistemas. PIRMO punkto idėjoms sakau TAIP. Su ANTRO punkto teiginiais sutiktu dalinai. Tiesa ta, kad pagaliau „teisinės“ sistemos nusikalstamo elgesio iškankinti žmonės ėmė realiai priešintis. Deja, jų veiksmų nepavyko suderinti nei Drąsos Kelio partijai, nei susidariusioje situacijoje klaidingai ėmusiam veikti Dariui Kuoliui, nei parlamente veikiančioms tautinėms partijoms, atskiriems parlamentarams, sąžinę nepardavusiems žurnalistams, garbingiems visuomenės veikėjams, nei atkakliausiai ir nuosekliausiai prieš mafiją kovojančiam Ekspertų kolektyvui. Sąmoningai kenkiant, ar dėl asmeninių ambicijų tapti pačiu pačiausiu Lietuvos patriotu, Pažangios jėgos Lietuvos sąrašo projektu buvo galutinai suskaldytos. Ne paskutinį vaidmenį suvaidino nenoras, kad istorija būtų suasmeninta, arba tiksliau - suasmeninta ne Deimantės ir Neringos, bet kitų žmonių, labiau nusipelniusių tapti istorinėmis įžymybėmis, vardais ir pavardėmis. TREČIAS punktas vertas ypatingo dėmesio, nes jis yra YPATINGOS SVARBOS. Mokinti kurti sistemas gali tik tas MOKYTOJAS, kuris supranta ne tik bendrus kuriamų sistemų materialius niuansus, bet ir naujai kuriamos sistemos būsimą dvasinį pasaulį bei jo evoliucijos galimas kryptis. Bandau paaiškinti esminius dalykus kiek įmanoma paprasčiau: 1.Žmogaus organizmą sudaro apie 50 trilijonų sistemų, kurios vadinasi ląstelėmis. Lietuvos valstybės uždarą sistemą sudaro apie trys milijonai sistemų, kurios vadinasi piliečiais. Lietuvių Tautos atvirą sistemą sudaro 4 – 5 milijonai lietuvių išsibarsčiusių pasaulio platybėse. 2.Bent vienai iš ląstelių pradėjus elgtis ne taip, kaip sutarta prieš milijoną metų, žmogų ištinka liga, o jei ląstelės elgesys tampa piktybiškas, visai 50 trilijonų ląstelių sistemai gresia žūtis nuo vėžio. 3.Šiuo metu Lietuvos uždaroje sistemoje atsirado ne viena vėžinė ląstelė, kurios turi konkrečius vardus, pavardes ir pravardes, iš kurių „teisėjas“, „antstolė“, „advokatas“, „240 smogikų“, „vyriausia šunvotė“ yra mažiausiai kenksmingos, nes tai tik metastazės. Pavojingiausias yra pagrindinis auglys vardu „kažkas“, kuris gali įsakyti biudžeto lėšomis „saugoti“ „sutenerę“, finansuoti karinius veiksmus prieš valstybės piliečius, slėpti veikėjų veidus, žudyti liudininkus ir nepaklusniuosius, priversti beveik visą Seimą, Ministrų kabinetą ir net Prezidentę tapti valstybinio masto nusikaltimo bendrininkais. Todėl mums reikalingas MOKYTOJAS, kuris išmokintų išgydyti sergančią valstybę jos nenumarinant. Tokiu MOKYTOJU galėtų tapti prie ekspertai.eu suburtas KOLEKTYVINIS PROTAS. KETVIRTAME punkte išsakytos vingrybės moralės požiūriu yra pačios sudėtingiausios. Nesismulkinkime dėl daugybės originalių ir aktoriniu požiūriu efektingai seksualinių dūsavimų bei aikčiojimų. Esmė - Nijolės Oželytės jėzuitiškoje klastoje: NEBENDRAUK SU NUSIKALTĖLIU! Gal galėtų TSKP griovėja iš vidaus paaiškinti priežastis, dėl kurių tiek ilgai buvo vilkinama juodosios buhalterijos byla? Girdžiu menamą atsakymą – nusikaltėlis Viktoras mokėjo kyšius arba duoklę teisėjų grupuotei. Savo asmeniška patirtimi patvirtinu, kad taip GALĖJO BŪTI. O dabar imkime teisėjų vaidmens ir nuteiskime labiau nusikaltusį – tas, kuris davė, ar tas, kuris galimai PRIEVARTAVO DUOTI, galimai SUTIKO IMTI, galimai ĖMĖ ir TIKRAI VILKINO? Nuteisėte? Jeigu taip, tai kaip Jums, ponia Nijole Oželyte, gali apsiversti liežuvis siūlyti ŽMOGUI, visomis įmanomomis priemonėmis realiai kovojančiam už IŠNIEKINTO LIETUVOS SIMBOLIO gyvybę, laisvę ir žmogišką gyvenimą, rekomenduoti sėstis į kalėjimą sprendimu TŲ, kurie yra DIDESNI IŠGAMOS negu Viktoras Uspaskichas?

Vis dėlto,2012-11-22 11:13

kad ir su kai kuriais kompromisiniais nutylėjimais,kurie atsisuko prieš pačius konservatorius,V.Landsbergis išliko klasikinės, ir tuo pačiu modernios konservatoriškos minties šalininkas.A.Kubiliaus flangas užsikonservavo Smetonos laikuose.

>Pikasas2012-11-22 11:10

Tikėkimės,kad N.Venckienė ir jos partija periodiškai padarys pareiškimus ir paaiškins savo žingsnius ją išrinkusiems ir šią partiją palaikiusiems.Šiaip,mes palaikėme "Lietuvos sąrašą",bet balsavome už DK,nes ,kaip sako N.Oželytė,nebuvo daugiau už ką.

Pritariu daugeliu atvejų2012-11-22 11:01

N.Oželytei.O Aikštės TV galėtų ieškoti rėmėjų tarp emigrantų ir Lietuvoje gyvenančių kurti televiziją,kaip LNK ar TV3 ir rodyti nors keturias valandas nuo kokios aštuonioliktos iki dvidešimt antros geriausiu laiku.Žiūrovų naujai minčiai netrūktų.Prašome,darykit tokią.Pavargome nuo lėkštumo,slaptumo,melo,nutylėjimo,kvailinimo,nepagarbos.

Pikasas tęsinys 18nr2012-11-22 10:47

RADAU: Pikasui Cituoju: "(...)nežinau,ar N.Venckienė nėra to paties sovietinio mąstymo įkaitė,kuris ją susiurbs į sistemą,bet kad ji pabandė priešintis,tai tikra TIESA....Ir ar ne per daug Pikasas iš jos reikalauja,kad ji eitų su jos dukterėčios budeliais konservatoriais.)" ATSAKAU: N.Venckienei daug kartų siūliau ir toliau eiti "Drąsos keliu", kurį pasirinko. Niekados nesiūliau jai eiti kartu su "burokiniais" darbiečiais ir tvarkiečiais, kuriems kova už laisvą, teisinę ir demokratinę Lietuvą, manau, visiškai nepriimtina. Vadinate konservatorius "dukterėčios budeliais", kai iš tikrųjų tik vienas S. Šedbaras stengėsi, kad prieš nepilnamečius teisiškai būtų leistinas smurtas. Kad daugelis TS LKD frakcijos, pabrėžiu - FRAKCIJOS narių "stovėjo po medžiu, kai vaiką skriaudė" - sutikti galima. Tai - moralinė ir politinė klaida, kurios vis dar nenorima pripažinti. Tačiau manau, kad daugelis TS LKD eilinių narių ir juos remiantis elektoratas užjautė ir, kiek galėjo, palaikė globėjos pastangas apginti brolio garbę ir augintinės mergaitės teises, bei pritarė kovai už TIESĄ IR TEISINGUMĄ Lietuvos teisinėje sistemoje. Tik kai kurie TS LKD Seimo frakcijos nariai " nesutiko stovėti po medžiu, kaip nestovėjo ir partijos Garbės bei Politinio komiteto pirmininkas V. Landsbergis. Prašau nurodyti, kas dar iš Seimo pozicijos ar opozicijos "nestovėjo po medžiu" ir kas neprisidėjo prie teisinio nihilizmo skatinimo? Tokių nežinau. Tad ir šioje istorijoje konservatoriai,mano nuomone, visumoje pasirodė padoriausiai. Nors tikrai neatmetu tikimybės, kad juos buvo pasiekusi informacija apie N. Venckienės politines nuostatas. Ar ne dėl jų buvo lengviau suskaldyti judėjimą "UŽ TIESĄ IR TEISINGUMĄ"? Ar ne dėl to šią partiją paliko žymūs visuomeninkai ir netgi DK kandidatų sąrašo atstovai? Dabar ir visa visuomenė turi proga sužinoti, kokiu priplėkusiu "burokinių" oru nori ateityje kvėpuoti Seimo narė N. Venckienė. Žinoma, tai jos pasirinkimo teisė, tačiau tai ryškiai išdavikiškas kelias bendrame visos istorijos kontekste. Todėl ir išsakiau savo nuomonę, kad padorioje politinėje erdvėje N. Venckienės karjera baigiasi. Tikiuosi, kad visuomenė paims Kedžio gatvėje supurvintą ir apspardytą trispalvę ir pratęs paieškas kaip padaryti, kad sudėtinga situacija teisėsaugoje pozityviai keistųsi. N. Venckienės pirmose tų kovotojų gretose nematau. Liko tik jos šešėlis...

...2012-11-22 09:51

Ar galima rimtai vertinti Ozkelyte ? Fanatike .

tegu kalba2012-11-22 06:51

na, pakalbėjo, ir tiek. ko norit iš tos Oželytės. Manau, kad Seime yra ir didesniu nusikalteliu negu uspaskichas. paziurekit i konservatorius.

kamane2012-11-22 03:49

Niekada nepasitikejau sita Ozelyte. Dar nuo to laiko, kai ji buvo seime. Nieko gero ji neveikia, tik liezuviu mala ir kas kart pagal situacija, vercia skura i kita puse.Prisiplakele,prisitaikele, daugiau nieko apie ja negali pasakyti. Lakste i patvori tam, kad dabar lotu. Siuksle.

NeoNakas iš Matricos2012-11-22 03:48

Nepritariu nei vienam komentarui. Video nežiūrėjau. Ir iš vis - kiek dabar valandų Lietuvoje?

Darijus2012-11-22 03:36

Netikiu Oželyte, ji juk Landsbergio gerbėja.

Tikiuosi2012-11-22 02:58

per kitus rinkimus bus galima balsuoti uz sustiprejusio Lietuvos saraso remiamus zmones,o ne uz partinius sarasus.

irena2012-11-22 02:23

labai nusikalbate ponia Ozelyte,butu labai malonu,kad jusu nors viena anuka uzdarytu ,taip ,kaip Deimante ir dar jus pasodintu i kalejima,tada gal kitaip giedotumet. Berods anais laikais vazinejot i kalejimus,noredama suzinoti apie kaliniu gyvenima,matyt tenkino tas gyvenimas ten,o gal n orisi ir paciai patupeti kokius 2 metek-lius PANEVEZIO kalejime,nors siulote tai padarytiVenskienei. Nelyskite i politika,nes jos neismanote,bukite savo vietoje,bukite artiste,kol dar tinkate arba pasidomekite kur deimante. Nusenote ir nusisnekate,o vis dar galvojate ,kaip Teiserskyte,kad esate nacionaline vertybe,deja,deja....

gytis2012-11-22 02:07

suprask - nijoles protas istreniruotas kurti protingas sistemas - kvaila klausytis tokius aktores paistalus...

D2012-11-22 02:00

Pritariu 22am komentarui! Gerai pasakyta

Lietuvis2012-11-22 01:19

Tai yra vadovelinis pavyzdys prie ko veda nepasitikejiams teismais. Visi mes zinome koks "aukstas" jis yra Lietuvoje ! Taigi turint toki "auksta" pasitikejima teismais ir Garliavos bylos atveju mes jauciame, kad nupirko, suklastojo.... Ir imame patys vykdyti teisesauga.... Nes jos nevykdo valstybe. Arba mums kelia rimta itarima tai kaip ji vykdo. Staiga suvirintojas is Archangelsko !? Cia jau mes jauciame kad jis turetu buti neteisus bet ji teisia tas pats teismas be jokio autoriteto .... O cia jau rimta problema. Cia jie Neringa ir "suvalgys" zmoniu akyse galutinai. Isivaizduokite ji mainais uz savo nelieciamybe, balsuos uz "didyji machinatoriu" ir issuks ji nuo teismo. iuacija labai komplikuota ir joje susigaudyti reikia universiteta baigti.

copy2012-11-22 00:46

Neris :"Šiandieninis V. Uspaskicho asmens ir DP sureikšminimas, bent kiek logiškai protaujančiam - kelia juoką. Aplink šį asmenį ir jo aplinką sudaryta tokia opinija, kad pasakydamas gerą žod į ( tarkim, kad ir apie šio žmogaus gebėjimą žaibiškai motyvuotai kontrargumentuoti) - tampi nemadingu, o tuomet jau prarandi gerą įvaizdį... __________________________ Šiandien respektabilu - pakelti akmenį ir mesti į Uspaskichą - tai tiesiog geras tonas... ( dar neperseniausiai - šios vasaros-rudens sezone, t. y. - iki rinkimų ... "geras tonas" buvo - akmenimis apmėtyti Neringą Venckienę... ) Dabar g, i dergdamas Uspaskichą, gali pademonstruoti savo laba gilias i lietuviškas šaknis ir nežabojamą meilę "Tėvynei Lietuvai"- tuomet tikrai visi sužinos, koks esi patriotiškas lietuvis. ... _________________________ O dabar noriu rimtai paklausti: ar V. Uspaskich yra pati didžiausia Lietuvos bėda? ...... Ar manote, kad Teisingoji mūsų valstybės prokuratūra teisingai ištirs, o Teisingieji teismai teisingai nuspręs?... ........ Jei Jūs tuo tikite - labai Jus sveikinu - ilgai gyvensite, nes neturite ko jaudintis . .......... Reiškia, Jūs neįeinate į tą skaitlingąją tėvynainių dalį, kuri, anot apklausų, nepasitiki šiandienine teisėsauga . ....... Aš sociologinėse apklausose nedalyvavau, bet, deja, turiu pripažinti - taipogi nepasitikiu. ____________ Kodė aš teisėsauga nepasitikiul? ... Ogi... vieną rytmetėlį ankstų... Garliavos miestelyje ėmė tas pasitikėjimas ir praėjo... galutinai praėjo... suvisam, kaip liaudyje sakoma.. ________________ ________________ Ir dar: tarkim, šį kolosaliausią Lietuvos nedorėlį su visa jo komanda bus nuspręsta eliminuoti ne tik iš Seimo, bet ir iš laisvai vaikštančių Lietuvos žeme dorųjų lietuvių tarpo - ar tuomet reikš, kad jau mūsų valstybėje bus įsigalėjęs tikrasis teisingumas? ............ Ar pasijausime oriai, nes pelnyto atpildo bus sulaukęs žmogus, dėl kurio kaltės buvo nugyventas Lietuvos kaimas, išniekinta švietimo sistema, suardyta ekonomika... ___________________ Ar tai jau bus nubaustas pats tikrasis kaltininkas , atsakingas už mūsų brolių ir seserų totalią priverstinę tremtininę emigraciją, už bedarbystę, protu nesuvokiamą mokesčių naštą, .... , melą ir darbo regimybę biurokratinėse įstaigose, ....... ______________ Ar tai jis atsakingas ir už sveiku protu nesuvokiamą teisinį bei moralinį nihilizmą kankinės Klonio Mergaitės tragedijoje..? ___________________________________ ____________________________ Aš Uspaskich nepažįstu ir nieko apie jį nežinau. Gal jis ir blogiukas, bet kažkodėl man atrodo, jog visa esmė yra ta, kad jis galimai kažkuo neparankus "kažkokiems", geresnę padėtį užimantiems blogiukams.. _______________________ __________________ Pamėginkit mesti į jį akmenį, prisilaikydami garbės principo - Tegul meta į jį akmenį tas, kas - be nuodėmės. .............. ________________ Kažkada, skaitydama apie italų mafiją, įsidėmėjau : kartais teisėsauga pasodina vagį, kad kitiems vagims daugiau liktų.. ___________________ Kaip. kaaaip??? _____________ " Kartais teisėsauga pasodina vagį, kad kitiems vagims daugiau liktų ..." _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Na, štai... Sakiau, kad juokinga - ką tik Krivickas savo laidoje perskaitė klausimą: "Kaip vertinate Uspaskicho potraukį svetimoms moterims?" Niekaip nevertinu. _____________ Kodėl nevertinu? ________________Nes turiu kai ką vertingesnio,,,_________ Ką tokio? ___________Tarkim, vertingesnį laiko leidimo būdą...

galvoju2012-11-22 00:07

O dabar Ozelyte atviru tekstu desto, geriau tu Neringa tuptum i kalejima, negu susidetum su VU. Turek sazines Ozelyte ir truputi proto, apie kuri taip moki pakalbeti. VU i kalejima neses, kaip ten bebutu, nors nuosirdziai sakau, mano supratimu jis yra auksto lygio zulikas ir dar stipriau. O Venckiene ses i kalejima, nors ji ne zulikas. Ses todel, kad jos JUS DIDIEJI MORALISTAI IR KALBETOJAI NEMAZA I metu negirdejot, ir dabar negirdit, tyciojates neprasciau negu samdyti komentatoriai. Kad ir pirmoji dama... tai vienos seimos problema, nejaugi didesniu problemu Lietuvoj nera. O va ir turit pacia didziausia problema. Zmogus kankintas sitiek metu, bandys rasti teisybe su zuliko pagalba.

galvoju,2012-11-21 23:51

kad Venckiene elgiasi logiskai. Ji su broliu reikalavo istirti mergytes pasakojimus ilgai ir nuobodziai. Niekas nieko nedare, tik popieriukus vienas kitam persiuntinejo. Kai Kedys paviesino mergytes pasakojimus internete, uzvire pragaras. Bet ne tai, kad butu ciupti visiuz zabtu ir per menesi kita viskas butu sustatyta i vieta, ne. Kaip grybai po lietaus pradejo dygti lavonai ir t. t. ir pan. Nebereikia ir toliau pasakotivisos istorijos. Zmones, kurie nuosirdziai, rimtai domejosi visu tuo pragaru, zino. Kurie zyze ir dabar zyzia, kad Kedys zudikas ir t. t. ir pan. niekada neprisipazins, kad supranta, kas ivyko. Pradedant prokurorais teleke ir baigiant komentatoriais, portaluose. Visa tai vyksta jau keleta meteliu. O dabar Venckiene yra kalama vel prie kryziaus, kad ji palaikys VU. O as klausiu, kas jai beliko? Kur jus visi buvote keleta metu, kai ji tonas popieriu prirase reikalaudama aiskintis sita istorija? As jusu negirdejau. O dabar O

sakyciausi2012-11-21 23:19

nusikukavo Nijole visai i pudymus. Geriau jau eitu ji toliau vaistuku i tv reklamuoti ir pasakas patikliems pensininkams sekti.

Audronė2012-11-21 23:18

Oželytė teisi, nejaugi taip sunku suprasti apie ką ji kalba?Pritariu ir 17 komentarui.O kaip kiti?

Ema2012-11-21 23:08

Miela, Nijole, Jūs lyg ir siūlote žvelgti plačiau, net jeigu reiktų į kalėjimą... Jau nekalbėsiu apie tai, kas jau yra virš žmogaus galimybių (turiu galvoje daugelio patirtus išgyvenimus), bet kalbant visai paprastai, norisi lyg ir žinoti, kokios pasekmės Jūsų išsakytų minčių, t. y. nauda... na, jeigu, iš tikrųjų norėti tikrai visiems gero... ?! Aš neraginu Jūsų pasistengti atsidurti skaitytojų (klausytojų) vietoje, pajausti, ką kiekvienas iš bet kurios "stovyklos" pagalvos ar pagalvojo... ?! Nes, jei taip būtų vykę, tai tikrai nebūtų buvę šito interviu, kuris nieko "negydo" nors ir labai daug kalbėta apie visuotiną išsigydymą...

Jei Prezidentė2012-11-21 22:34

būtų skaidri,tai suprasčiau jos filtrus,bet man ,atrodo,kad jos moralė tik kad ji kažką slepia dėl savęs.

>vilte2012-11-21 22:31

Ką tik buvo per info TV N.Venckienės interviu ir ji mano,kad mergaitė iš vis nelanko mokyklos,nes jos rašysena keista ir pasikeitusi.Gal dėl jai duodamų slopinančių vaistų?

552012-11-21 22:30

Koordinaliai pakeiciau nuomone apie Ozelyte. Graziai si veikeja kalba , bet sazines pas ja nerasta. Paskutiniu laiku buvo daug kliurku is jos puses, tad ji prarado mano pasitikejimo. Ir geriau nelistu si abejotina veikeja i eteri

Gal laikas2012-11-21 22:29

leisti N.Venckienei kovoti jos išgyvenimų rėmuose,kurie buvo labai dideli ir ne kiekvienas tai pakeltų,padėkoti jai už tai,kiek ji pagal savo supratimą padarė,o mums ,atsivėrus akims,pagalvoti kaip aplamai gera valia kovoti už teisingumą ir orų gyvenimą Lietuvoje aplamai.Gerai,kad yra "Lietuvos sąrašas",geros valios žmonių sąrašas.

Benas to jonui2012-11-21 22:25

O kas imete muntiana i DP ir del ko? Skaiciau viename straipsnyje, kad VSD darbas taip norejo suskaldyti DP

Draudžiama žmogų kankint2012-11-21 21:48

KODĖL POLICIJOS DARBUOTOJAI LEIDO MAMAI SMURTAUTI PRIEŠ VAIKĄ? KODĖL POLICIJOS DARBUOTOJAI NEGYNĖ KLYKIANČIO VAIKO? Mergaitė klykė ne vien dėl smurto, bet ir dėl skausmo nepakeliamo, kurį sukėlė josios “mama” (imu į kabutes), naudodama tą kovinį skausmingąjį veiksmą, vaikui kojas sukryžiuojant.. Todėl apie kokį Laimos ir Deimantės “privatų” gyvenimą L. Stankūnaitės gynėjai argumentuoja, jei Laima per prievartą klykiančią savo dukrą nešė? Jei paminėjote man 22-ą konstitucijos straipsnį – “Žmogaus privatus gyvenimas neliečiamas”, tai už tą straipsnį yra dar svarbesnį straipsniai. Tai numeriu ankstesnis ir svarbesnis 21 straipsnis: “Žmogaus asmuo neliečiamas. Žmogaus orumą gina įstatymas. Draudžiama žmogų kankinti, žaloti, žeminti jo orumą, žiauriai su juo elgtis, taip pat nustatyti tokias bausmes. Su žmogumi, be jo žinios ir laisvo sutikimo, negali būti atliekami moksliniai ar medicinos bandymai.”

hm2012-11-21 21:46

Retorinis klausimas Nijolei . Ar Jusu smegenys uzpudrintos ar tik kitiems Jus pudrinate?

vilte2012-11-21 21:39

nenoriu kartotis, tad pritariu ulai uz protinga komentara, is tiesu: O KUR MUSU MERGAITE ?

Antanas2012-11-21 21:20

Kadangi paliesta tema"kas vyksta Lietuvoje", tai sunkia suprantami dalykai rinkimuose į Seimą. Prezidentė įvardija DARBO PARTIJĄ kaip teisiamą, vyriausybėje nenori matyti darbiečių, žiniasklaida rodo Uspaschiko teisminius procesus, tai kodėl rinkėjams ant biuletenių nebuvo nurodyta, kad tai "nusikaltėlių" partija? Kodėl pavėluotai kai jau mes rinkėjai nubalsavome, tai dar likome apgauti? Kodėl nėra atsakomingumo prieš Valstybę, klaidinant žmones? Amerikoje pakako karininkui tik žinutes pasiuntinėti svetimai moteriai ir išlėkė iš tarnybos o Lietuvoje morališkai kvailinami visi piliečiai ir niekas bent po klaidų garbingai paliktų tarnystę.

Kaip2012-11-21 21:18

visada Ozelyte nori daug gero pasakyti, bet vis kazkaip nesigauna. Puse supratau, puses ne.

jonas2012-11-21 21:00

O koks vaidmuo Rusijos statitinio Viktoro šioje byloje?. Kodėl negirdėti jo čia žodžio. Juk Usas buvo Darbo partijos narys ir Muntjano patarėjas. Ar tai viskas nesirįša?Paanalizuokit.

pikasui2012-11-21 20:36

is salies visada analizuoti lengva ,o jei is tikruju tai ka Venskiene nuveiktu gero jei pedofilai per korumpuotus prokurorus ir teisejus ja pasodintu ,o kad jie sito siekia tai net is Kryzeviciaus kalbos aisku ,zodziu taip laikas parodys kas teisus ,as asmeniskai skaitau ,kad Venskiene elgiasi teisingai ir prasau zmoniu jos nesmerkti .netures ramybes iskrypeliai jiems Venskiene neleis laisvai kvepuoti .

vilte2012-11-21 20:11

palaikau Ula ir pirma komentaro nuomone.

RN2012-11-21 20:03

ponia N.Ozelyte Demokratija ir autokratija skiriasi tuo,kad demokratija auksciau stato individo interesus ,o autokratija,kuriai priskiriama ir komunistine kibucine ideologija visada pabrezia valstybes interesu virsenybe . Kas is to gaunasi,turbut niekam nereikia priminti. Todel,jet pati jau pasisakote uz demokratines vertybes,tai pirmiausiai ir turetumete kovoti pries susidorojima su viena garbinga seima,nes tai yra tiesiausias kelias ir i teisinguma visoje valstybeje. Bet jet jus tik matote "didesnes" problemas ir ateinancius 4 metus ruosites jas spresti,tai ko gero net it jusu vaikai su anukais to nesulauks. Todel manau,kad Neringa Venskiene yra daug sviesesnis ir protingesnis zmogus nei Nijole Ozelyte.

Regina2012-11-21 19:45

Man slykstu klausyti kaip grybauskaite postringauja apie MORALIA POLITIKA,pirmiausiai,ar nereiketu paciai buti moraliai politikei? Kodel ji tarsi burna uzsisiuvusi TYLI ir nepaaiskina Lietuvos zmonems ar tiesa, kad ji yra KGB MAJORE. kad sulietuvinta jos pavarde,kad jos tevas auksto rango KGB darbuotojas,kodel remia bylas susijusias su MILZINISKAIS iseikvojimais ir taip toliau...... , juk pilnas internetas apie jos kilme ir veikla tarybiniais metais ir pradzioje nepriklausomybes. grybauskaite juk ne kvaila ir zino, kas apie ja viesoje erdveje rasoma,as irgi kartais suabejoju jos morale. Visa lietuva turetu zinoti,ar tiesa apie ja skleidziama ir tik po to moralizuoti kitus

na2012-11-21 19:14

Drambliuiko (pikaso) rožinė svajonė - susaistyti konservus su DK. Dėl to kas įvyko Garliavoje kalti konservatoriai. Prisidirbę savanaudiškai bijojo ir oro virpesio (degutėnės paverkšlenimai). Dabar bijo "SNORO" bylos tyrimo, ministerijų audito ir kitų "darbelių", todėl kaip visuomet garsiai rėkia: "gręsmė iš Rytų"

p. Oželytei2012-11-21 19:00

Uspaskicho bylos vilkinimas kelia rimtų įtarimų (kaip jis sakė berodos 2007 m. 2 kartus buvo apklaustas po 5 minutes), o bylos perkvalifikavimas per vieną naktį (kaip ir mokesčių reforma) leidžia manyti, kad byla yra POLITINĖ. P. Oželytė - ".... jei p. Venckienei ir tektų pasėdėti kalėjime...." (ar pati Oželytė norėti buti taip "patvarkyta" ir dar į kalėjimą įkišta? ) Tai tokie Oželytės samprotavimai (kad ir nekaltas, bet jei sodina, tai tylėk ir sėsk į kalėjimą) ir kelia klausimą - kur mes einame? O kaip naudojami valstybės biudžeto pinigai - čia jau paslptis? Kad ir vakar laidoje "prieš sroves" - muitiės machenacijos - "VSIO ZAKONNO", o kaip AJ uždarymas, pati Vyriausybė nežino kur dingsta pinigai, bet ar kas nors ieško? Neteisinu Uspaskicho - tiesiog yra dingusių ne tiek milijonų ir niekas neatsako.

Pikasas2012-11-21 18:58

"DRĄSOS KELIO" PARTIJA - OPOZICIJA OPOZICIJOJE? Būtent taip pareiškė N. Venckienė, kalbėdama apie tolimesnę "Drąsos kelio" partijos veiklą Seime. Šiuo konkrečiu atveju "opozicija opozicijoje" gali reikšti tai, kad Drąsos kelias norėtų būti ne opozicijoje, bet pozicijoje, tačiau jis ten kol kas nėra reikalingas bei labai pageidaujamas. Nebent sprendžiant DP vadovų teisinio imuniteto klausimą. Paskutiniai DK vadovų J. Varkalos ir N. Venckienės pareiškimai liudija, kad "Tvarkos ir teisingumo" partija drąsiečiams ideologiškai artimiausia, kad jiems "Darbo partijos" ir jos lyderių byla politizuota, o A. Butkevičius toks kandidatas į premjero postą, kuriam nepritarti jokiu būdu negalima. Jei šiuos pareiškimus apibendrinti, tai bent jau "Drąsos kelio" partijos frakcijos dalis sutiktų padaryti bet ką, kad tik "trojkai" kuo labiau įtikti. Nemaniau, kad a. a. eksprokuroro Stanislovo Stulpino siūlymu drąsiečių lyderiai taip skubiai ir mikliai suskubs pasinaudoti. Manau, kad tokiu keliu eidama "Drąsos kelio" frakcija ir dar kažkas už jos ribų, jei dar yra daug tokių išlikę, gali pati visiškai išplauti tą nedidelę politinę nišą, kuri buvo išlikusi per Seimo rinkimus po visokių DK apstumdymų. Tokiu atveju toks nedidelis politinis frakcinis darinukas, nebetekęs rimtesnės balsavusio už jį elektorato atramos, gali greitai subyrėti ir ištirpti politinėje erdvėje, lyg jo ir būti nebuvę. Jei N. Venckienė to dar nesupranta, tai sužinos gal net labai netolimoje ateityje. Apibendrinus visą kontekstą, tenka padaryti išvadą, kad visuomenė mato dvi D. Kedžio ir mergaitės iš Klonio gatvės istorijos puses. Kai pirmoji užsivertė kartu su grubiu gegužės 17d. , "šturmu" Klonio gatvėje, pasireiškė ir atsivėrė Neringos Venckienės politinės karjeros suvokimas. Neįmanoma įžvelgti, kaip pastarasis yra susijęs su teisėja Venckiene - atkaklia kovotoja už D. Kedžio garbę ir globotinės, brolio dukrelės teises. Tos pozicijos yra tiek skirtingos ir logiškai nesuderinamos, kad jos gali įstumti drąsios ir atkaklios kovotojos įvaizdį į tą patį liūną, kurio traukai bandė priešintis visi, kurie buvo neabejingi visai "D. Kedžio istorijai" ir su ja susijusiais, bei nukentėjusiais nuo teisėsaugos bei nusikaltėlių asmenimis. Manau, kad tokiu keliu žengdama Neringa Venckienė sutrypia brolio Drąsiaus atminimą, pasityčioja iš buvusios globotinės mergaitės bei nerodo pagarbos kitiems artimiesiems, buvusiems kartu sunkiomis valandomis dienomis ir naktimis. Sakyčiau, kad tai pasityčiojimas ir iš tų budėtojų Klonio gatvėje, kurie su didžiuliu ryžtu ir kantrybe stojo ginti "plikų dėdžių" paniekintos mažylės. Kai Neringa Venckienė galutinai susilies su ta pačia sistema su kuria atkakliai kovojo, ji galės būti rami. Jai niekas nebegrės. Įvyks abipusė sutartinė asimiliacija. Kodėl verta apie šią smulkią politinę frakciją tiek daug kalbėti? Manau, kad todėl, kad kaip sakė romėnų rašytojas Publilijus: "Kelių žmonių neteisingumas - visų nelaimė" ( "Paucorum improbitas universa est calamitas"/lot). Bet kuriuo atveju toks " Drąsos kelio" vedlės pasirinkimas neturi sutrikdyti visuomenės siekio kovoti už TIESĄ ir TEISINGUMĄ, tuo pačiu gerinant sudėtingą situaciją Lietuvos teisėsaugoje. Tai mūsų visų, padorių Lietuvos piliečių rūpestis. Skaudžios pamokos neturi pasimiršti, nes iš jų mokomasi tam,kad nebūtų klaidos kartojamos.

"Kas be nuodėmės,2012-11-21 18:47

tegul pirmas meta į ją akmenį"(pagal Joną)....Į N.Venckienę,į Stankūnaitę,ĮUspaskichą,į konservatorius,į darbiečius,į pedofilus,į Kubilių,į Oželytę,į mane,į tave....Kaip reikia atsisėsti ir pasikalbėti.Ne,gal būt draugais netapsime,bet ...susitarkime dėl žaidimo taisyklių iš naujo.Dar kartą,dėl moralės...O jau tada...

Politiniai atspalviai2012-11-21 18:44

yra pedofilijos bylų netyrime ir pedofilijos slapstyme(nes konservatoriai įsivaizduoja esą Mesijai ir tik jie vieni žiną,kaip gyventi Lietuvai). Taip pat yra politinio atspalvio ir Darbo partijos bylose(mat,tie patys konservatoriai 4 metus dėl to nesuko galvos,dar daugiau,tikėjosi Darbo partija pasinaudoti rankų pakilnojimui).... Ir vis dėlto ,kad ir kiek būtume nusikaltę vieni ir kiti,žinoti reiktų,kad tik morali politika turi ateitį ne tik pas mus,bet ir pasaulyje... Drąsa,orumas,garbė,kilnumas,laisvė,tiesa,atjauta... Gal susivažiuokime,kaip islandai į suvažiavimą,-Sąjūdžio ar Lietuvos sąrašo ar dar kokį,-ir pasikalbėkime apie moralią politiką,apie vertybinį mąstymą... Juk mūsų niekas to nemokė,todėl ir mąstome senoviniu sovietiniu modeliu...

Labai pageudautume2012-11-21 18:38

Prezidentės moralinės nuomonės ne tik dėl Uspaskicho,bet ir dėl mažosios polit.kalinės.Tai būtų nuoseklu ir karališka.Dabar neįtikina.

suomis2012-11-21 18:34

Tikrai neblogas interviu, tik galėjo būti neapkarpytas. Manau, kad ponia Oželytė "macniau" pasisakė, kaip ji mėgsta, tačiau pats gražumas nepateko į kadrą. O gaila. ; )

nuomone is uzsienio2012-11-21 18:08

labai atsiprasau ekspertu yra mano komentas ...gal kompas streikavo?

nuomone is uzsienio2012-11-21 18:07

komentara istryne nuomones is uzsienio..todel neberasysiu ,bet labai pritariu komentarui 2 ULA

juozas2012-11-21 18:00

Oželytė labai teisi, kai sako, kad čia ne vienos šeimos problema, o viso valstybės. Manau, kad Venckienė tą irgi puikiai supranta ir todėl ėjo į seimą, kad ką nors pakeisti, o ne tik mergaitės vaduoti, kaip kad galvoja kai kurie komentatoriai, kai kurie oficialūs asmenys ir dar daug piliečių.

Ojojjooj2012-11-21 17:57

Taigi ir Vytautas su kryziuociais... Venckiene pateisinama.

Visa2012-11-21 17:44

laika uz Jus NOzelyte . Bet siuo metu Jus kazko nesupratote ,ar naiviai mastote . Mano manymu , NVenckiene arba ,,drasos kelias,, partija balsuotu pries panaikinima Uspaskich ,arba atvirksciai Tai Nijole ir turi palaikyti ,nes kitaip NVenckiene suvalgytu . Reikia kovoti Reikia ,kad palaikytu vieni kitus . O gal norite ,kad koncervatoriai griztu . As manau ,jei butu galeje iskelti Uspaskich byla ir nubausti ,tai butu padare prie koncervatoriu . Kodel siandiena ,kada Jis seime Ir Jus Nijole ne teisininke ir negalite Jo teisti ,ar kazkaip pries Ji nuteikti Si karta Jus nusigrybavote ... Ar kazkas su Jumis ne taip ! Bet visvien gerbiu Jus! nuomone JAV

oi kaip pritariu 42012-11-21 17:32

komentarui :)

o teisine valstybe prasideda tada-2012-11-21 17:31

Kai teismas nustato zmogaus kalte!Sio metu, aferistas tokiu teisme ne pripazintas!Tad pone Ozelyte,kuria as gerbiu!Turi arba viesai atsiprashiti arba buti nubausta!Ar ne teisingai kalbu pone Ozelyte?

Poli2012-11-21 17:28

Myliu Oželytę, ji puikiai teisingai mąsto ir kalba. Ji - labai teisi.

Untanas2012-11-21 17:13

Kodėl aš turiu tikėti N.Venskienei iškeltomis bylomis?Kodėl aš turiu tikėti Kėdainių teisėjo nuosprendžiu Deimantei?Kodėl aš turiu tikėti Uspachikui iškelta ir 6 metus vilkinama byla?Kodėl?

Komentaras2012-11-21 17:10

Oželytė- "balsavau už DK,nes nebuvo daugiau už ką balsuot" ? Maniau, tai pilietiškai subrendusi asmenybė. Ar ne taip pat buvo balsuojama už Valsinsko partiją-nes "nebuvo už ką balsuoti"? Lygiai taip pat p. Oželytė balsavo ir už Adamkų, kurį vėliau PATI dėjo į šuns dienas kaip už neteisėtai išrinktą Lietuvos prezidentą. Pasieškokite jos interviu Žinių Radijo archyvuose rubrikoje, berods, "Dienos klausimas" 2011m. Įspūdis iš šio interviu toks, kad žurnalistė pakalbino "žvaigždę", o toji,kaip sakoma, "zvezdanula" ir pasvaigo banaliais idealistiniais niekalais.

Pone oze2012-11-21 17:04

būtum teisi, jeigu teisėsauga nebūtų istisinis pūlinys. Pries pulinius tik operacija Y. O tu cia paistai apie pakantumąq, sistemą ir kultūra Pedeirosai uzvaldė, o jų tu nematai Gaila man tavi esi vistakėle oze.

Ula2012-11-21 16:59

Tik būdama seime,o ne (už išgalvotas jai nuodėmes ) kalėjime, Venckienė ,padedama sąžiningų seimūnų ,gal būt,galės pasiekti ,kad mergaitė atgautų teises į laisvę,mokslą, kūrybą, ryšius su artimaisiais.... Ir todėl visos jos kovos priemonės yra pateisinamos. O ji išsakė visiškai teisingą nuomonę, būtent,kad DP perkvalifikuota byla prieš pat rinkimus yra s p e c i a l i a i, tendencingai. Ir tai akivaizdu . Taip kaip s p e c i a l i a i kurpiamos ir jai bylos... Man keista, ponia visuomenininkė -signatarė pogromo pusmečio proga, nė žodeliu neužsiminė apie Mergaitę? Nesvarbu ,kad ji ,ta mergaitė yra vienos šeimos atstovė, bet ji yra ir Lietuvos pilietė..... Poniai labiau norėjosi papilstyti iš tuščio į kiaurą apie Venckienę ir DK .... O, gaila..... Juk tik vienybėje yra galybė

NUOMONE IS UZSIENIO2012-11-21 16:37

OZELYTE KA JUS DARYTUMETE ,JEI BUTU NUZUDYTAS JUSU BROLIS ,PAGROBTA DUKTERECIA IR JUS PASTOVIAI BUTUMETE PERSEKIOJAMA PROKURORU ,JUMS BUTU ATIMTOS PAREIGOS ,KAIP VENCKIENEI BUVO ATIMTA TEISINE NELIECIAMYBE UZ NIEKA,NET NEPARODZIUS MEDZIAGOS PRIVACIAI ANSTOLEI KURI TURI BUTI PATI TEISIAMA ,KAD BUVO PANAUDOTA PRIES MERGAITE PRIEVARTA.. NORS TAME NETEISETAME KONDRATJEVO NUTARIME ,NET TEN BUVO PARASYTA ,KAD PRIEVARTA NEGALIMA PRIES VAIKA....... NEPARODYTA MEDZIAGA NET SEIMUI ,KAIP VENCKIENE MUSE TA SAMISTA??? JUS NIEKO NEGALETUMETE PADARYTI TI KA PADARE VENCKIENE.. NES JUS TIK MOKATE KALBETI IR DAUG KALBETI... O AR BUVOTE JUS SU VISAIS GARLIAVOJ TA GEGUZES 17D RYTE PAR STURMA??? IR BAIKITE VIENA KART TAS KALBAS PATI NIEKO NEDARYDAMA....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi