Holokauste nužudyta maždaug 96% Lietuvos žydų, maždaug 190 000 žmonių. Lietuvoje taip pat nužudyta maždaug 9 000 žydų pabėgėlių iš Lenkijos ir 6 000 žydų atvežtų iš Austrijos, Vokietijos ir Prancūzijos.

Holokausto tyrinėtojai išskiria kelis etapus Lietuvos žydų naikinime: Nuo 1941 m. birželio iki 1941 m. rugpjūčio. Pogromai ir pradinės plataus mąsto žudynės pirmiausiai buvo nukreiptos prieš sveikus, suaugusius žydus. Žudynes bandyta pateisinti antisemitine propaganda, prilyginančia žydus bolševizmui.

Nuo 1941 m. rugpjūčio pradžios iki 1941 m. gruodžio. Ištisos bendruomenės žudomos. Didžioji dauguma Lietuvos žydų buvo išnaikinti.

Nuo 1942 m. iki 1943 m. Likę žydai, daugiau nei 40 000, atliko priverstinius darbus getuose ir darbo lageriuose taip vadinamu „ramesniuoju laikotarpiu“.

Nuo 1943 m. iki 1944 m.. Getai ir darbo lageriai buvo sunaikinti. Daug žydų buvo nužudyta. Kiti deportuoti į Latviją, Estiją, Lenkiją ir Vokietiją.

Manoma, kad tik 9 000 Lietuvos žydų išliko po karo. Žlugo savita Lietuvos žydų kultūra.

R. Šimašius. Nuotr. facebook.com
R. Šimašius. Nuotr. facebook.com

Ant Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių bibliotekos sienos Vilniuje gražinama karininko, su naciais bendradarbiavusio Jono Noreikos-Generolo Vėtros atminimo lenta, skelbia naujienų agentūra BNS.

Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus atstovas spaudai Aleksandras Zubriakovas pranešė, kad savivaldybės įmonei „Grinda“ duotas nurodymas lentą „šiomis dienomis suklijuoti ir pakabinti“.

Atminimo lenta.

„Kadangi vandalas sutrupino lentą, natūralu, kad miestas netoleruoja vandalizmo ir privalo ją atstatyti, priešingu atveju, tai atrodytų vandalizmo toleravimas. Tai yra daroma. Tai yra atstatymas to, kas yra sunaikinta“, – pasakė A. Zubriakovas.

Balandžio 18 d. po pietų darbininkai suklijuotą lentą pakabino į jos buvusią vietą.

Nacių kolaboranto J. Noreikos šalininkų nuomone, siųsdamas Lietuvos piliečius žydus į getus ir tvarkydamas su jų turtu susijusius reikalus, jis juos tiesiog gelbėdavo taip sudarydamas palankesnias sąlygas gyvenimui.

P. S. Vienas iš dokumentų, gulėdavusių ant J. Noreikos stalo kolaboravimo su naciais metu ir liudijančių apie Lietuvos piliečių masinius žudymus be teismo:

P. P. S. Ištraukos iš J. Noreikos (Generolo Vėtros) knygos „Pakelk galvą, lietuvi!!!“:

Naujausi

Komentarai (135)

Rikiuoti
BRANGŪS LIETUVIAI, JUS GERIAU PASIŽIŪRĖKIT2019-05-12 01:16

KOKĮ HOLOKAUSTĄ ANT JŪSŲ DARO ŽYDAI? KOL ČIA GINČYSITĖS DĖL ŽYDŲ SUKELTO KARO GALI BŪTI KAD GREIT LIETUVOJ BRANGIŲJŲ LIETUVIŲ NELIKS.

Senis Šaltis2019-05-12 01:08

Dalis komentaro neįsimetė iš kitos vietos lt.wikipedia.org/wiki/Klaipėdos_istorija tai kokį holokaustą lietuviai vykdė klaipėdoje pagal tą "holokausto Lietuvoje žemėlapis"?

Senis Šaltis2019-05-12 01:05

Šiek tiek apie manipuliacijas dar. "Lietuvos vyriausybei priėmus Vokietijos ultimatumą 1939 m. kovo 23 d. miestą užėmė nacistinė Vokietija. 1945 m. sausio 28 d. Klaipėdą užėmė sovietų kariuomenė ir perdavė Lietuvos SSR." "1939–1945 m. miestas buvo Vokietijos Reicho dalis, nuo 1939 m. jame veikė povandeninių laivų mokomoji flotilė. Vokietijai užpuolus SSRS, 1941 m. birželio 22 d." lt. wikipedia. org/wiki/Klaipėda Ko vertas tas "holokausto Lietuvoje atlasas" pagrindinėje ekspertų nuotraukoje? Priminsiu, kad Klaipėdos kraštas, tai ne tik Klaipėdos uostas.

tikiu, kad radzdvila2019-04-24 04:10

dar neišėjo iš proto ir sugebėjo atsakyt į klausimus, KODĖL ZIGMAS ir PAX TAPO ŽYDO LANDSBERG APSAUGINIAIS? :) KODĖL NAKAS GINA NE KAILIŲ VERSLININKO NEPILNAMETĘ SUGYVENTINĘ, BET PATĮ KAILIŲ VERSLININKO REIKALĄ, kurs turėdamas seserį teisėją ir švogerį advokatą nesugebėjo apginti nepilnametės sugyventinės vaiko, o tiesiai kreipėsi į SEIMĄ :))) Nuo 1941 m. rugpjūčio pradžios iki 1941 m. gruodžio. Ištisos bendruomenės žudomos. Didžioji dauguma Lietuvos žydų buvo išnaikinti. Nuo 1942 m. iki 1943 m. Likę žydai, daugiau nei 40 000, atliko priverstinius darbus getuose ir darbo lageriuose taip vadinamu „ramesniuoju laikotarpiu“. Nuo 1943 m. iki 1944 m.. Getai ir darbo lageriai buvo sunaikinti. Daug žydų buvo nužudyta. Kiti deportuoti į Latviją, Estiją, Lenkiją ir Vokietiją. Manoma, kad tik 9 000 Lietuvos žydų išliko po karo. Žlugo savita Lietuvos žydų kultūra. IR NĖ VIENO ŽODŽIO IŠ KUR LIETUVOJE ATSIRADO ARABAI, KUO UŽSIĖMĖ, KOKIAS TEISES TURĖJO, NĖ VIENO ŽODŽIO, KAD ARABAI LIETUVĄ VADINO ŠIAURĖS JERUZALE.... NĖ VIENO ŽODŽIO APIE KOMUNISTŲ PARTIJĄ IR RAINIIUS..... ŠAUNUOLIS NAKAS :) PIRMYN, NAKAI :)

Pesacha baigės,nakai atsakyk2019-04-24 03:33

kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk!

Piksius2019-04-24 03:31

Jau baigsit gal tą žydiška temą. Per pasturgalį žiūrit. Jai dar kas pasakytų, kad tuoj užpuls kaimynai...visi pultumėt aprūpint savo šeimą ir paliktumėt kitus. Klausimas: Kada prasideda klasifikacija aplinkos ir kokiais kriterijais?

ne, čia ne radzvila, čia AŠ :)2019-04-24 03:18

128. to 126. CITATA IŠ EKSPERTŲ EUROPOJE (2019-04-23 23:07:34) (90.140.223.156) Parašė: radzvilai cia tu?

to 126. CITATA IŠ EKSPERTŲ EUROPOJE2019-04-24 03:07

radzvilai cia tu?

Ei, nakai, pacypk,2019-04-24 02:59

kaip įkūrus EU ir atskyrus Lietuvą nuo Latvijos, Baltarusijos ir Kaliningrado lietuvių vaikai nebegalėjo patekti į savo lietuviškas mokyklas.

CITATA IŠ EKSPERTŲ EUROPOJE2019-04-24 02:55

...ir 6 000 žydų atvežtų iš Austrijos, Vokietijos ir Prancūzijos.... RUŽAVAS PUPUTI IŠ EKSPERTŲ, KURS SUKŪRINAI ŠITĄ STRAPSNELĮ, ar įtari, kokią EU ANTRO PASAULINIO KARO PASLAPTĮ atskleidei? ATSAKYK, PUPUTI, SAU VAKARE TYLIAI SKAIČIUODAMAS UŽDIRBTUS GRAŠIUS, kas ir kaip į Lietuvą vežė 6 000 žydų? kažkas turėjo gaudyti EU žydus, organizuoti pervežimą automobiliais ar traukiniais, priėmimą šitokio didžiulio konvojaus, juk visa tai kainuoja ar ne? Panašiai kaip kainavo gėlytės ir lėktuvėliai, kur ant žmonių galvų drabstė BALTIJOS KELYJE :) Nu, PUPUTI, papūsk subinytę ir pagalvok, laukiam atsakymo :D :D :D

suldu2019-04-24 02:53

Ne mes apie holokausta spiegiam,o vis mums primena svetimas problemas.

pasižiūrėkit ne į žydų, o į savo2019-04-24 02:47

problemas, matot, net ŠALČININKUOSE NEGALIMA ĮSISTEIGTI DAUGIAU LIETUVIŠKŲ DARŽELIŲ IR MOKYKLŲ, vis palaikomas LENKŲ IR LIETUVIŲ KONFLIKTAS, o kaip tyčiojamasi iš joniškiečių, vadina juos ŽIEMGALIALAIS, nuo žodžio ŽIEMOS PABAIGA :) yra PORTUGALIJA, bet negali būti ŽEMGALA, turi būti ŽIEMGALA :D tokia valstybė kaip Prancūzija tarp elito neberanda žmogaus kas galėtų būti prezidentu, paskiriamas MAKARONAS :), Lietuvoj raginama dar kartą išrinkti negalinčią ištekėti MERGAITĘ, o gal geriau kaip UKRAINOJ - PASTATOM Į PREZIDENTUS - JUOKDARĮ, ant durniaus, vis tiek jau visko pabaiga, VELNIŲ PERGALĖ

UI VEI UI VEI,2019-04-24 02:41

apsiraminkit dėl šitų gmo, tegu žydai toliau žudo palestiniečius, tai žydiška misija, tai žydiško gyvenimo prasmė ir esmė, geriau pasvarstykit, kiek brangių lietuvių savanoriais važiuoja į kitas šalis kariauti, ir kiek brangių lietuvių pasiruošę šiandien iššaudyti kaimynus :)

antanas2019-04-22 02:33

Tomas galimai nupirktas tautinės nesantaikos kursytojų. Jei jis būtų silpnaprotis, į ugnį ar Neries upę skandintis nešoka. Manau, kad S. Tomą galėjo pakurstyti Žydų bendruomenė. Mat žydams nebepakanka žudyti palestiniečius, jie nori Lietuvoje sukurti naują Izraelį. Dalis Lietuvos žydų elgiasi provokuodami konfliktinę situaciją. Jie taip elgiasi, nes Lietuvos valdžia lengvabūdiškai sudaro sąlygas. Kodėl tokių provokacijų mes nematome kaimyninėje Lenkijoje, nors ten naciai žydų išžudė ne mažiau nei Lietuvoje? Lenkijos valdžia turi stuburą ir jokių cirkų išsidirbinėti neleidžia. Lenkai šaunuoliai.

Meras >120-tam2019-04-21 15:46

Irmantai,tu esi asilas su raudonais žydiškais batais,nebelysk prasmirdusiam katzui į riebią šikną už kelis skatikus,o tai vėl autobuso durys prispaus

Mere2019-04-21 15:06

tu esi ASILAS su juodais batais!

Simonas2019-04-20 17:11

Ateityje ji turėtų būti padaryta nauja o suklijuotą atiduoti į muziejų, o Stanislovą Tomą patalpinti į beprotnamį ar kalėjimą ir toks žmogus niekada neturėtų atstovauti mūsų tautos europarlamente.

Nakai,atsakyk!2019-04-20 17:00

Gal kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk!

pagrindinis zydas Lietuvoje yra Landsbergis2019-04-20 16:35

Visa jo jo politika provokacine. Pradedant Laikinosios Vyriausybes pripazinimu ir baigiant didvyriu gaminimu is neaiskiu okupacinio laikotarpio veikeju. Esminis klausimas yra tame, jei tie zmones nedalyvavo genocide, kodel mes mokame zydams milijonines kompensacijos. Kodel visi Landsbergio tipo patriotai ne zodziu nepapriestarauja pries kompensaciju mokejima zydams. Kaip suprasti toki dviveidiskuma? Taigi ir sakau jums , kad tokiu "patriotu" kaip Landsbergis tikslas kuo labiau sujaukti Lietuvos istorija, kad zydai galetu ir turetu pagrinda reikalauti kompensaciju. Visiems gi aisku, kad taip vadiname holokauste zydams yra svarbiausia pinigai ir privilegijos.

TipoNacikas2019-04-20 15:52

Gal kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk !!!

francuz>1102019-04-20 02:02

Lietuviai ir yra - avinų tauta laukianti iš šeimininko(valdžios) malonės. Ir tik vienetai supranta, kad iš valdžios reikia reikalauti...

>paiderūzas.com milicijos informatorius Meningitas2019-04-20 01:34

Paskutiniai tavo "pranešimai" "neša" aiškią "žinią": visai nublūdai, idiote.

>paiderūzas.com milicijos informatorius Meningitas2019-04-20 01:30

Neapsitriedei iš laimės, kad "palaikė" ?

Senis Šaltis2019-04-20 01:17

110. šernius. Ačiū dzūkai. Nesekiau tavo pusės šioje beprasmėje diskusijoje, bet džiaugiuosi, kad mane palaikai ir supratai mano mintį.

Vagys ir aferistai2019-04-20 00:38

Pagoglinkite straipsnį apie Kubiliaus ir Šimonytės gaujos vagis ir aferistus: “Snoro banko užgrobimo ir turto išvogimo istorijoje ne tik konservatorių, bet ir liberalsąjūdiečio parlamentaro K.Glavecko „ausys kyšo“.

šernius >> 109. francuz2019-04-19 22:34

Čia kažkokių avinų, o ne lietuvių apibūdinimas.

francuz>106-1082019-04-19 20:19

Labai tiksliai apibūdinai lietuvius

Senis Šaltis2019-04-19 16:45

Pamiršau paminėti, kad lietuviai, būdami GERIAUSI PASAULYJE, privalo prisiimti visų kaltes ir už tai atgailauti. Jie yra geriausi kitų kaltės prisiėmime. Ir tai įrodo tas didvyriškas noreikos anūkės veiksmas, visam pasauliui pasakyti, kad ji kalta dėl savo senelio nuodėmių. Kalti visi jos tautiečiai (nors ką ji bendro su Lietuva turi, tai dar kitas klausimas), ir tautiečiai turi atsakyti už jos senelį. o būdama iš geriausios tautos, Foti, jaučiasi neverta gyventi geriausioje pasaulyje teritorijoje, pavadinimu Lietuva, todėl ji save išsitrėmė įJAV, kaip jormalūzas. com, kaip jormalūzo. com vis minimas kažkoks ilgauskas, kaip lietuviai, kurie save išsitrėmė dėl savo kalčių į Sibirą, nes jie geriausiai pasaulyje supranta, kad jie yra geriausi. Tik geriausia tauta gali ryžtis geriausiems poelgiams.

Senis Šaltis2019-04-19 16:37

Ilgai galvojau, kad su ta noreikos anūke kažkas negerai. Na kuris sveiko proto žmogus apsiskelbs, kad jo senelis yra žudikas? Tai žmonėms nebūdinga elgtis. Pirmiausia galvojau, kad ji nieko bendro su Lietuva neturi, ir pavardė Foti kažkokia žydiška, o po to supratau, kad lietuviai yra PATYS GERIAUSI! Kaip ir rašiau prieš tai komentare. Tik lietuvis visomis išgalėmis gins visas tautybes, bet būdamas geriausiu, jis negali ginti savo tautybės. Lietuvis privalo būtinai būti geriausias savo kaimyno skundime, gerklės perkandime, jei tai liečia kitas tautybes. Jau kas nekas, bet lietuvis žino, kad, jei klausimas liečia ką ginti, tai tikrai ne savo šeimą, ne savo artimuosius, giminę, ne savo kaimyną, ar tautietį lietuvį. Lietuvis net savęs susinaikinimo grėsmei, privalo ginti visus, bet ne lietuvius. Taigi ta vėtros anūkė, dabar suprantu, kad ji yra tikra lietuvė, o ne kažkokia kvailė, ji tai darė, nes yra iš geriausios tautos, ji privalėjo apšikti senelį bet kokia kaina, nes tai mums, lietuviams, yra geriausiai suprantama.

Senis Šaltis2019-04-19 16:36

Lietuviai yra pati geriausia tauta visame pasaulyje. Pati geriausia viskame. Geriausi krepšininkai pasaulyje, visa tauta treneriai, geriausi lakūnai perskrendantys pirmi per atlantą, geriausi vagys pasaulyje, geriausi lazerio išradimuose, geriausi banditizme, geriausi internete pasaulyje, geriausi kareiviai pasaulyje, pirmieji sugriovė Tarybų sąjungą, turėjo didžiausią valstybę LDK, geriausiai mokėjo prašikti ką turėjo, tik lietuviai gali vieninteliai pasaulyje sumesti savo vaikus į šulinį, geriausi savižudžiai pasaulyje, kaip ir daugiausiai išgeriantys, geriausius ir skaniausius maisto produktus gaminantys ir tt. Žodžiu patys geriausi pasaulyje, kaip daugiausiai žydų išgelbėję pasaulyje, taip jų daugiausiai ir nužudę. Lenkai užpuolė ir užgrobė Lietuvos teritoriją, bet prasidėjus antram pasauliniam karui, lietuviai visus bėgančius iš Lenkijos priėmė. Lietuviai visam pasauliui davė valdovus, pirmasis lietuvis, veleso džiaugsmui, buvo JAV gėjų teisių gynėjas ir propaguotojas. Taigi visur lietuviai yra geriausi ir gerame ir blogame.

Uz svaria Lietuva2019-04-19 16:30

As pateisinu naikinima tu,kurie lenda i svetima sali ir nepateisinu zudymo tu,kurie gina savo tevyne.

Raimis2019-04-19 15:09

Ir kada pasibaigs ta erzelyne....tada Lietuvoje nebuvo jokios valdzios...tiesiog bolsevikus staigiai keite nacionalsocialistai...ir visur galiojo okupacines kariuomenes sprendimai....argi pas mus visuomene zinojo tada kas darosi tuose getuose...netgi ir dabar ,kai valdzia priima sprendimus,argi ka kartais visuomene gali pakeisti,nebent Seimo nariai atskirai patriuksmauja,bet smagratis sukasi savo rezimu....

> 101. TipoNacikas>to 1002019-04-19 14:38

Nusivalyk zydu kakas nuo lupu, kai snekiesi su vyrais !

> 60. Aurimas2019-04-19 14:30

Zinojimas keicia ?? Tada, einant logikos keliu, zinojimas visiskai sudarke jusu mastykle, arba tas jusu zinojimas tai VBS naujienos. Zinojimas,- tai ne tvartelio historija !

TipoNacikas>to 1002019-04-19 14:29

žydai yra apsišikę okupantai,žudantys palestiniečius.Gamta juos išnaikins kaip atmatas

apie 22. Aurelija2019-04-19 14:20

"As renkuos naciu Lietuva, nes pragyvenimas butu zymiai geresnis." Idomu kam ?.... Jei tik esti bus gardu, mums lovy pasaulis. Taip, jeigu Lietuva gimdo tokias atmatas ar ji verta islikti ? Gamta pati sunaikina parazitus

TipoNacikas2019-04-19 13:43

Normaliai žydeliai durina galvas lietuviams,varto istorija kaip jiems patogiau. Šita nako semitinė kontorėlė muša į vienus vartus,toks įspūdis kad zurofas gerai sumokėjo. Atsipeikėkit,nustokit lysti į riebius žydų užpakalius. Lietuviams reikia turėti daugiau savigarbos,imkime pavyzdį iš lenkų. Praeitais metais priėmė puikų įstatymą:už lenkų tautos tapatinimą su holokaustu-baudžiama atsakomybė ir 3 metai už grotų. Žydpalaikiai iš karto priduso. Taip reikia ir Lietuvoje,o kam nepatinka-pirmyn į Golano aukštumas toliau okupuoti svetimų žemių kaip jūs žydeliai ir mėgstate.

Trigrašis2019-04-19 13:26

Knygos autoriui,kurio ištraukos publikuojamos straipsnyje,didžiausia pagarba.Bet tam pačiam žmogui,siuntusiam žmones myriop(nesvarbu,ar tai žydas ar kitos tautybės),negali būti jokios pagarbos ir garbinimo.Ir tai joks didvyris,tai žmogžudys.

Pastaba2019-04-19 10:26

Banditų valdžia garbina banditus. O žydai tyli

suldu2019-04-19 10:23

Jus cia rasot, tarsi tos lenteles pakabinimo ceremonija transliavo tiesiogiai visame pasaulyje....patys lietuviai nezino savo istorijos,o ka jau sneketi apie uzsieni, kurie net nelabai zino kur ta lietuva.

205+44+22019-04-19 10:17

pasidarė 190 000+40 000+ 9 000= 6 000 000

O man2019-04-19 06:11

O man patinka, jog šitame straipsnyje sako koks jis buvo NACIS, kuris dirbo išvien su vokiečiais. BET nėra nei vieno žodžio dėl to jog jis dirbo Lietuvos naudai. Pats esu neapsiskaites ir nieko nežinau bet užtenka vien jūsų straipsnio Iš dalies "propagandos" jog suprast, kad jis ištikrūjų dirbo Lietuvai. Kalba vien tik apie bizni kurį žydai ima iš lietuviu (bizni kai nuperki už 1 ir tam pačiam žmogui parduodi už 2 apgavimo būdu) citata iš jūsų paveikslėlio "Nes nuo mūsų pačių priklausys, ar mes patys naudosimes tąja gerove, ar atiduosim ją žydams, VOKIEČIAMS ar kitokiems svetimtaučiams, kurie veržiasi į Lietuva." Būtų toks nacis nebūtų savo knygose rašęs jog žydus prilygina vokiečiams. Žiūrint iš patriotinės puses, tegul stovi ta lenta nes prisidėjo prie Lietuvos kaip tautos/tautybės/šalies išgelbėjimo/puoselėjimo. Žiūrint iš žmogiškos pusės jog nukentėjo kiti žmonės kurie neturėjo jokiu piktų tikslu (dėl 1 blogo žmogaus nereikia nužudyti 10 kitu) tai neturėtu jos būti. O dabar ar reikia tos lentos ar ne, JUM spresti. Pasauliui aš nesakysiu apie tokį atminimą nežinomam žmogui, bet kaip pačiam sau, tai man pamoka jog dėl geresnio rytojaus tegul būna svetimšalių gudresniu auku tiems kurie naudojasi nemokiais. ;)

Rinkėjas2019-04-19 04:45

Baisu, kiek LIetuvoje melo ir dvylypumo...

TipoNacikas2019-04-19 03:32

nakas yra semitinė parsidavusi žiurkė,jo kelias į istorijos šiukšlyną su škacais ir dušanskiais bei čechanovičium.tiesa,dar ir vanagaite kartu prigriebs su vinokūru,bus pilna šikėjų ant Lietuvos šutvė

Regina2019-04-19 03:24

Vertybinis išsigryninimas. Tai nėra paprasta. Kažkas loja, kažkas loja už užmokestį, kažkam rūpi, o kokia ta istorija, kuri dar neatgulė į vadovėlius taip, kaip reikėtų suprasti - ar pagal ***iūną, ar pagal ***auską, ar pagal ***iauską, ar net pagal ***ą ar ***ių. Mano tėvelis, būdamas partizanų istorijos dalyvis, mums, vaikams, pasakojo kelias skirtingas, priklausomai nuo laikmečio, savo išgyvenimo versijas. Tai kas yra ta istorija? Jų krašte lietuvaičiai skunde lietuvaičius, ir tame biedname krašte žydų nebuvo. Lietuvaičiai sėkmingai skundė vieni kitus. Net biedniakų, nederlingų žemių krašte. Pagarba Nakui, Puidokui ir kitiems, kurie verčiate mąstyti.

Teisybė2019-04-19 03:06

vandalo žydbernio kvailumui tai tikrai nėra ribų.pridarė vandalyzmo,prasuko afera su pensininkais po 50eur ir apsimetęs durnium paprašė Austrijoje politinio prieglobsčio nuo kriminalinių nusikaltimų.Reikėjo jam iškart į pažadėtą žemę,Izraelis savų teisti neišduoda.

Mero kvailumui2019-04-19 02:59

nėra ribų

Teisybė2019-04-19 02:36

Bet kada nakas toks atliko?su visokias škacais,stonislavais ir zurofais susidėjo.Įdomu dėl šekelių ar iš genetinio pašaukimo?

>86. Teisybė2019-04-19 02:33

taip. jie yra pydo rusai

Teisybė2019-04-19 02:31

Taip,taip, nakas geriau su pydorasais(atsiprašau rudųjų angų birbintojais)eis.Ji gi išdidus paukštis,klaidos nepripažins

>11. Senis Šaltis2019-04-19 02:31

laikrastis pasidare skaitomesnis ir vatnykai labiau ji remia savo pinigais, o ko daugiau ekspertams reikia?

o2019-04-19 02:26

man atrodo nakas su naciu garbintojai nenori eiti vienu keliu, ir teisingai, gerbiu

>81. Teisybė2019-04-19 02:25

tegu tegu, gi reikia isgamas azijatus isviesinti nes jiems teks atlyginti pagal nuopelnus kaip zydams

KGB budelis Dušanskis2019-04-19 02:18

TO - 79. Lietuvis ...... Ir tau pridaužyti galvą reikės su rojalio dangččiu , kaip pedofilo kličką turiniam ,,DĖDULEI,, ?

Teisybė2019-04-19 02:17

nakai,baik stumti žydiška propagandą,stabdyk arklius,į EP jau jūsų šutvė nepapuls,nebėra prasmės draskytis.Sakė tau žmonės,neik su žydu obuoliauti,nei obuolių nerasi tik keselį prarasi.Pripažink kad klydai,gal tauta tau atleis

vladas lukosevicius2019-04-19 02:13

ŠIMAŠIAUS IŠKRYPĖLIŠKI POLINKIAI išlenda vis dažniau ....... Išpradžių jis palydi savo draugą ŪSĄ iki varlių prišiktos balos ,,, paskui bendradarbiauja su vaikpisiais dangstydamas juos ,,, paskui inauguruojamas princu pas pede-rastus klube ,,, o dabar dangsto nacių pakalikus ir žydšaudžius .... Tai ta nauja ,,LAISVĖS,, partija priiminės į narius tik turinčius iškrypėlišką orentaciją ir pažiuras ?

Lietuvis2019-04-19 02:04

Vatnikai, jums tik komentaruose inkšti ! :D

U-2>73am Po Adamkaus vardo2019-04-19 02:01

Po Adamkaus vardo kriminaliniu CZV kalejimu Lietuvoje, niekas Europoje Lietuvos "europa" nelaiko. Landzbergis, Grybauskaite, Noreika ir jo lentos Europoje nelaikomos nei europieciais nei zmonemis. Europa urviniams daro tai ka gali - mazina pasalpas.

to 762019-04-19 02:00

Naciukų norai žmonių nedomina.

ARADAS liko nenuteistas2019-04-19 01:45

Jis ŽMOGŽUDYS.

kodel dauguma zydu ir katsupu vis dar valdzioje?2019-04-19 01:39

Zubriakovas, zingeris, kalejimu vadovu, milicininku, dauguma kliniku, ligoniniu ir polikliniku vadovu ir ju pavaduotoju, miestu tarybu nariu...kada katsupai gris i rodina?

Mindaugas Puidokas – Makiaveliška politika. 2019 02 132019-04-19 01:35

Mindaugas Puidokas – Makiaveliška politika. 2019 02 13

to 712019-04-19 01:20

Tai kaip tada ta visa nacių garbintojų šobla važiuos į Europą? Pagal europinius įstatymus jie turi būti areštuoti ir teisiami. Ar tiesiog jiems sekasi, nes į Europos teismus niekas nesikreipia dėl jų daromų nusikaltimų Lietuvoje? Kodėl jų dar nėra Interpolo paieškoje?

V. Ladas2019-04-19 01:17

Laikas uždaryti temą. Tiesos jėgos pralaimėjo mūšį, bet ne karą. J. Noreika, "generolas" be kariuomenės, nenusipelnė būti iškilmingai pakabintas gyvas būdamas, jį tiesiog sušaudė. Atminimo lentos jis tuo labiau nenusipelnė, kaip matosi iš pateiktų kelių dokumentų. Manau, R. Šimašiui, kaip buvo nurodyta liepti pakabinti tas duženas, taip bus liepta įsakyti nuimti, nes incidentas nuskambėjo plačiai.Amen.

U-2>70. to 68 U-22019-04-19 01:16

Europa to netoleruoja. Nacistui Bruno, tiesiog nepasiseke su Tevyne. Jeigu nacikas Bruno butu gimes Lietuvoje, "SOHO" karaliene Simasius, jau kaltu jo lenta. "Vokietijos prokurorai ketvirtadienį pareiškė kaltinimus 92 metų buvusiam koncentracijos stovyklos sargybiniui dėl pagalbos ir bendrininkavimo dalyvaujant 5 230 žmonių nužudyme nacių mirties stovykloje per Antrąjį pasaulinį kartą. Kaltinimai kaltinamajam, kurį dienraštis „Die Weld“ įvardina kaip Bruno Dey iš Hamburgo, susiję su žiaurumais, įvykdytais Štuthofo nacių koncentracijos stovykloje, veikusioje netoli dabartinio Gdansko miesto Lenkijoje."

to 68 U-22019-04-19 01:08

Tai gal žinote, kolega, kodėl Europa tą darinį toleruoja? Senojoje Europoje už panašius fokusus Šimašių jau teistų už nacizmo garbinimą. Mus pakenčia todėl, kad esame poligonas? Ar kaip?

Lietuvis2019-04-19 01:04

Tikiu kad atsiras dar vienas drąsus lietuvis, su dar didesniu kūju ir sukuls tą lentą negrįžtamai (į dulkes).

U-2>67. to 652019-04-19 00:59

Reikalas tame, kad jokios "valstybes" cia nera. Yra V.Adamkaus vardo nelegalus CZV kalejimai. Yra Landzbergis su Tvarteliu ir tvarteliniais. Yra karalienes Morkos vardo defektyviu vaiku darzeliai, beigi "karaliene" Simasius "SOHO" klube o Jusu minimos "valstybes" nera.

to 652019-04-19 00:39

Jeigu valstybė sau leidžia aukštinti nacistinius nusikaltėlius, vargas tokiai valstybei. Bet gal Lietuvoje atsiras dar vienas drąsus žmogus, turintis gerą kuvaldą. Būna gi gyvenime stebuklų.:)

to 60 Aurimui2019-04-19 00:36

Nieko jis nepadarė. Kaip nepadarė ir visi kiti tavo "chierojai". Nė vienos kovinės operacijos per visą "pasipriešinimo" laiką. Jeigu nežinai, ką veikia partizanai, pasiskaityk, kaip kovojo tarybiniai. Vokiečiai ištisas divizijas iš fronto atitraukinėjo, kad su jais kovoti. O šitie ką veikė? Duok nors vieną tos "kovos" pavyzdį. Realios kovos, o ne šliaužiojimo naktimis pakrūmėmis ir beginklių žudymo.

Bus daug problemu2019-04-19 00:35

Fasizmo,holokausto aukstinimas gali brangiai atsieiti valstybei

Nelaime2019-04-19 00:33

Prie to pacio,gali buti patys musa patys rekia.Visokios mitys lenda!

skorpionas2019-04-19 00:29

Eilinė landsgrybių mafijos ir jos globojamų neofašistų pergalė kovoje prieš maištaujančius runkelius. Landsgrybių mafijos radijas pranešė, kad bus priimtas savivaldybės tarybos sprendimas dėl Noreikos įamžinimo toje vietoje. Landsgrybių mafijos stato vežimą priešais arklį.

Nelaime2019-04-19 00:29

Lt.itariu ir valdo zydai.Simasius,landzb.ir daug daug kitu mitisu!Man atrodo jie ir kursto,ta nesantaika,su ta lenta,cia slepesi kazkokia velneva!Uk.kas naikina,valdzioje,ne vieno gojaus,cia yra labai rimti pavojai!Ka,as pasakiau,tai neriaiske,kad pritariu zudynems,jokiu budu ne,bet cia kerstas lietuvai......

to 542019-04-19 00:25

Galvoti niekaip nepradedi? :) Prieš Noreiką buvęs apskrities viršininkas pasitraukė ir niekas jo nesušaudė. Apskrities viršininko pareigos - LAISVANORIŠKOS. Naciai laikė tik tuos, kurie jiems dirbo nuoširdžiai ir atsidavę, jeigu ką. Kokia nauda jiems būtų iš lazda varomo pagalbininko? Kad jis sabotuotų įsakymus, o gal dar ir sąmoningai kenktų reichui? Priversti gali duobę išsikasti, bet ne reicho naudai tvarkyti apskritį. O už ką jam paminklą siūlai pastatyti? Už nužudytų žydų auksinių dantų rūšiavimą? Nebent.

Aurimas2019-04-19 00:21

Skaitykite ziniasklaida, jei nezinote ka jis padare kovodamas su rusais. Todel kad nezinome istorijos prasideda negeros interpretacijos. O jis buvo subures pasipreisinimo sovietams buri ir kovojo, kol jo nenukove. Taciau tie kas nenori girdeti tiesos, niekada jos ir neisgirs. O su viokieciais jo kova buvo kitokia, jis priesinos krasto germanizacijai. Todel dar karta kvieciu skaityti, nuomone bus kita kai busite informuotas. Zinojimas keicia.

ceslovas2019-04-19 00:05

Vandalas sutrupino, o naciu subinlaziai zubriakovas ir patronas simasius vel pakabino zydsaudzio lenta.

Romas > 54. Aurimas2019-04-19 00:04

Nebandau priestarauti, bet gal paviesinsite nors viena "drasu" Noreikos poelgi. Viskas, ka pavyko atrasi, parodo, kad Noreika buvo bailus manjakas zydu atzvilgiu, eilinis prisitaikelis, bandantis isgelbeti savo kaili. Nekariavo jis nei su vokieciais, nei su rusais, kariavo su beginkliais Lietuvos pilieciais. Tas "drasus gelbetojas", bunant Plunges komendantu, sunaikino visus Plunges zydus - butent jo isakymu jie buvo susaudyti, nuo ko pasiurpo net vokieciai. O vokieciu, tuo metu, Plungeje buvp tik du - Vermachto kareivelis ir puskarininkis. Tuzinai tokiu "drasiu didvyriu" , po karo, pasislepe Amerikoje. Beveik visos tautos, tokius "didvyrius", kore juos kaip pasiutusius sunis. Noreikai pasiseke - jis buvo susaudytas.

U-2>48. šernius >> 22. Aurelija2019-04-19 00:00

Jus ysitikines, kad ta Tvartelio avis Aurelija apie "Ost" girdejo. Neabejoju, kad "Ost" jos makauleje yra tapatu "tampax" bet balsuoti uz Landzbergy tai niekaip netrukdo. Veikiau padeda...

Čia vėl2019-04-18 23:57

"Dėdulė" Lazbergis prikišo nagus?

U-2>54. Aurimas2019-04-18 23:50

Prisipazink, suski, kad ka tik su pagyrimu baigei karalienes Morkos defektyviu vaiku darzely... "...jis kovojo tiek su vokieciais tiek ir su rusais" Kur ir kada jis su jais kovojo? Su Lietuvos pilieciais zydais jis kovojo. Su ju moterimis ir vaikais ir ypac su ju atimtu turtu.

Aurimas2019-04-18 23:39

O ka padare blogo Noreika? Jis neturejo kitos iseities, nes jei kazko nevykdytu, ji pati kaip tuos zydus susaudytu. Svarbiausia kad jis kovojo tiek su vokieciais tiek ir su rusais ir nebuvo abejingas, tokiu drasiu zmoniu nedaug buvo. Visos tautos tokiems didvyriams stato paminklus.

ar jau dziaugtis?2019-04-18 23:35

buvo tvarka

Slykstus2019-04-18 23:30

Izraelio zydukai visi likę pabėgome i ten kad išvengti atsakomybes del lietuvių naikinimo trėmimo!!!???

Žinojau2019-04-18 23:29

kad Šimašius yra kvailys paskutinis, bet pasirodo klydau - jis yra Kvailys Pirmutinis...

Nekenčiu Nakiku proxy versija2019-04-18 23:25

Tai gal pasipasakok ką supratai dėl žmonių vežimo link sibiro,nesigėdik?

saude tu saude2019-04-18 23:18

as galvodavau na kodel ir uz ka veze zmones link sibiro....dabar as supratau......

šernius >> 22. Aurelija2019-04-18 23:11

Planas "Ost" tamstai būtų pritaikytas, o ne geresnis pragyvenimas prie nacių.

aAlgirdas-(36)2019-04-18 23:00

kas gi tu toks, kad skelbiesi praloses kara. Berazumi, kara pralose hitleris su savo pasekejais o jei butu laimejes, tai Lietuvos jokiame pavidale nebutu. Skaityk objektyviaja istorija

vladas lukosevicius2019-04-18 22:59

O KODĖL JUDAS LIANSBERGAS DAR NEUŽDARYTAS Į ŠIMAŠIAUS GETĄ ?

zekas2019-04-18 22:59

oho kiek siandien daug landsberginiu i ekspertus komentaru padave:))) geras:))) palauksim dabar tarptautinio demesio, viskas pagal plana net geriau negu buvo planuota:)))))

Nachui2019-04-18 22:59

O jam vis niežti ir niežti. Gal paprašo, kad bezdžionė pakasytų.

Romas > 22. Aurelija2019-04-18 22:59

Jus galite rinktis ka tik norite ir gyventi kur norite. Jusu iliuzijos apie naciu Lietuva, mane net nestebina. Tai jusu pasirinkimas ir moketumet uz tai savo kailiumi, galite net neabejoti. Is esmes negali buti jokios naciu Lietuvos. Lietuvos naciukai tam pernelyg bailus. Jie daugumoje isverstaskuriai ir prisitaikeliai. Pasireiksti gali tik isskirtinemis aplinkybemis ir tik pries beginklius. Todel sunaikinti butu iskart. Del jusu bedu kalti tik jus patys - perdetas gobsumas, pavydas ir tamsumas. Nezinau kur jie turetu isvaziuoti prieskaryje, i kokia savo valstybe? Jums gal nezinoma, bet nebuvo jokios zydu valstybes. Noreika juos siunte tik viena kryptim, be galimybes sugrizti, uz ka ir gavo su saiku. Pas siuolaikinius naciukus ir yra tokia galimybe, anksciau ar veliau.

as2019-04-18 22:57

Taip tokelei yra kas mili fasitu ,persidavelius,zudikus garbina jiuos as tai asmeniskai nezinau ka sakiti nezinau kur yra tiesa ,dabar kas kaip nori tas taip piese istorija bet tikrai idumu kokia istikro tiesa nors dokumentai ir kaika sako.

Generolas Vėtra aukso raidėm2019-04-18 22:56

Daug neteisybės Lietuvoj, bet šiandien didelė šventė, atstatytas paminklas Tautos didvyriui rodo, kad ateitį mes turime, apsiginti nuo putino provokacijų sugebėsime. Žemai lenkiuosi prieš Vėtrą, mano nuotaika kaip Kovo 11 ar Vasario 16 buvo.

Aciu Simasiui2019-04-18 22:50

Diena nakti galiu skaityti Jono Noreikos zodzius apie zydus, jis issake tai, apie ka galvoja visa Lietuva! Gaila Simasius nedalyvauja prezidento rinkimuose, dabar jo pergale butu garantuota. Ka gi, dar penkis metus palauksim, verta.

#Nekenčiu Nakiku >to 35 KGB būdelis duhanskis2019-04-18 22:49

Tamsta steikis Vilniaus žydų getą pas save Golano aukštumose,jei bus mažai vietos,tai buldozeriais prastumsi palestiniečių trobeles. Čia gi nieko tokio,"išrinktajai tautai" viskas galima. Anstolio veiksmus puikiai atliks tipo profesorius,atseit advokatas ir net poliglotas su raudonais batais,stonislavas,jis praktikos kaip atimti iš pensininkų 50-tines turi. Nakui darbo irgi atsiras,galės su škacu kurti istorijas kaip palestiniečiai žydus skriaudžia,žemių neatiduoda gražiuoju.

kostas2019-04-18 22:48

mrazauskai, raminkis, nesolidu

tuzas2019-04-18 22:40

fasistine banditine chunta tokius ir garbina bukkit prakeikti liaudies zudikai

PAGARBA NOREIKAI2019-04-18 22:32

jei nebutume pralose antrojo pasaulinio karo kacapams, zydai butu nusluoti nuo zemes pavirsiaus, tas akivaizdu. musu likimas irgi butu kitas, nebutu jokiu tremciu ir gyventume kaip svedijoj

KGB budelis Dušanskis2019-04-18 22:31

VILNIAUS ŽYDŲ GETUI REIKALINGI .... Dujų kameros operatorius... Anstolis aprašinėti konfiskuotą turtą... Stomatologas , rauti dantis .... C.V. siūstite Šimašiui .

Laisvas žodis2019-04-18 22:11

Ir Nakas su žydais manęs nenugalės!Pagarba didvyriams,paguldžiusiems galvas už Lietuvos laisvę.Žodžio laisvė yra visur,nuo jos nepasislėpsi Nakai.Kas šieną ravi??

Nelaime2019-04-18 22:08

Ir pasvilpk,tuo siekiama samoningai Lietuva prakeikti,cia kazikoks lt.teritorijos,bus peremimas,zodziu pirtis mums ruosiama!Dviguba pilietybe gali padeti taska,musu isnykimui!

Idioto būta "generolo"2019-04-18 22:08

Aktyvūs Lietuvos piliečiai-verslininkai dirbtinai bandomi gesinti, agituojant pasyvesniuosius neparduoti jiems prekių. Jiems neparduosi, ne tokie aktyvūs nesugebės apžioti, ir rinkos perpildymas garantuotas...

Cerberis2019-04-18 22:07

Kur ziuri cenzura,vel mini Nako varda be reikalo.Kas ravi siena?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-04-18 22:06

Čia matau tą patį patriotizmą: Pikr prekę lietuvišką. Ir tai teisinga.

Apie 26. Senis Šaltis2019-04-18 22:01

Isterikuoji jau normAliai :D)))) Ot, gerai, taip tau ir reikia :D)))) :D)))) "kliniką" mini ... psichopatas :D))))

Aš esu tautos dvasia2019-04-18 22:00

Ir Nakas su žydais manęs nenugalės!Pagarba didvyriams,paguldžiusiems galvas už Lietuvos laisvę.Žodžio laisvė yra visur,nuo jos nepasislėpsi Nakai.Kas šieną ravi??

vladas lukosevicius2019-04-18 21:59

JUDAS Liansbbergas irgi parėmė nacių pakaliką J. Noreiką .... O KODĖL NEIRENGTI DABAR GETO ŽYDAMS , JEIGU VISKAS TAIP GERAI IR TEISĖTA ?.... Pirmą ten patubdyti Liansbergį su visa žaginto anūkėlio Gabrieliaus šeimyną .....

Senis Šaltis2019-04-18 21:55

23. velesai, sulaukus 50-ties turėtum žinoti, kad tuščiažodžiauti jau kaip ir nelabai gražu. Skaityti moki? Įdėmiai perskaityk: "Kodėl prapuolė pastaruoju metu tavo "pranešimuose" analai, laižymai ar pirdolinimai." --- o dabar pateiksi įrodymus apie tuos "pastaruoju metu" , gi pagal tave "(niekas nedingo)". O dabar, jei nepyksi, tai nebeskirsiu tau dėmesio. tiesiog nuvylei, kada pagalvoju, kad visi sulauksime 50-ties, ir rašyti tokius komentarus gerokai jaunesniems pašnekovams... Na man sunku suvokti tavo psichinę būklę, jei neatsiminčiau tavo kliedesių nuo pradžių. Ir dar tokiam mokesčių mokėtojai moka už išlaikymą. Nenustebsiu, kad ir balsuoti gali, nors abejoju, kad naudojiesi tokia teise. Gi tu visiškas bukis, tuščias kvailys, klinika. Gero tau vakaro. Ieškok įrodymų, savo kalboms patvirtinti.

V. Ladas2019-04-18 21:53

Kaip ir Garliavos atveju, įvykiai statomi nuo kojų ant galvos: J. Noreika "žydų gelbėtojas"...Kreivų veidrodžių kunigaikštystė, taip ir nepritempusi iki karalystės...

Įdomiausia2019-04-18 21:49

Kad zydsaudziai žydų turno nevoge ir nesisavino Jie ji tvarkė Tai matyt ir žydų nesaude O padėjo pasitrauk iš gyvenimo 200000 tūkstančių

> 20. Senis Šaltis2019-04-18 21:46

Isterija? Gerai :D))) Kodėl prapuolė pastaruoju metu tavo "pranešimuose" analai, laižymai ar pirdolinimai. Sakai, laikinai čia taip? Anksčiau ištisai tuo svaigai (niekas nedingo).

Aurelija2019-04-18 21:42

Pagalvokime, kas butu geriau naciu Lietuva ar sovietu Lietuva? As renkuos naciu Lietuva, nes pragyvenimas butu zymiai geresnis. O zydai, nu jie tegul vaziuoja i savo valstybe, jie niekam nereikalingi, teisingai gerbiamas Noreika juos aprase, del daugelio musu bedu jie kalti.

Senis Šaltis2019-04-18 21:39

Atsiprašau, 20-tas mano komentaras skirtas 18-tam komentatoriui, kuris kelias dienas nesirodė ir nebuvo tiek purvo komentaruose.

Senis Šaltis2019-04-18 21:36

19. Tai vėl perkrovei routerį? Blokuoja tave velesai? Visada rašydamas tokius komentarus, jei jau vardo gėdijiesi prirašyti, tai pasirašyk, kad esi 50 metų perkopęs nelaimingas žmogus, rašantis apie žymiai jaunesnį Senį Šaltį, rašantis komentarus, nesurezgant jokios minties. Gal galima iš tamstos kažkokių įrodymų, kur atseit aš kada sakiau, kad esu pats kažką gimdęs? panašu, kad tamsta nežinai iš kur vaikai gimsta, o su laukei jau 50. Blogai visą gyvenimą būti vienam? Net piderai tavęs, kaip suprantu nebenori. Pelenai byra, kaip ir komentarai verti tavo amžiaus sulaukusiam klinikai, nesveikam psichiškai žmogui. Kodėl tu vis atsirandi visur, kur tik paminimi tie p.? taigi tai jau akivaizdžiai tavo problema velesai/dzūkai/Romai/šerniau.

Lietuva Lietuviams!2019-04-18 21:34

nu ka zydpalaikiai, gavote ko nusipelnete? garbe simasiui, turinciam sveika prota! valio!

->16. vladas lukosevicius2019-04-18 21:27

Pastoti ir pagimdyti sugebėjo tik senisaltis. Ant lietuvos vienas tik toks unikumas. Aiškino kažkada tai apspangęs, tipo, kažkokia vakarietiška naujausia technologija. Atseit.

Eglė2019-04-18 21:23

Šalis, kur nacių pakalikams kabo lentos, šalis kur žydus šaudė negailint švinų, kas per šalis tai? Ar tik ne mūsų Lietuva?

vladas lukosevicius2019-04-18 21:21

Na tikrai Šimašiui by-b-iu galvą pridaužė pe-de-ras-tų klube ,,, itariu kad ir šikamją išdraskė , kad jis iš to džiaugsmo nacių pakalikus remti pradėjo ..... O GAL JIS PASTOJO ?

tomas2019-04-18 21:20

labai gerai kad jonui noreikai yra garbes lentos. mes savo valstybeje turime savo didvyrius, svetimu mums nereikia! nes jo bendradarbiavimas su hitletininkais buvo humaniskas, todel sovietai ji ir sunaikino, domekites istorija

Nu jo2019-04-18 21:18

Sugadintas turtas turi buti atstatytas. Iki kol bus nuspresta, ka su juo daryt/nadaryt. Man visiskai dzin kremlinis, zydiskas ar dar kokis ten veiksmas iprasmintas...

Senis Šaltis2019-04-18 21:16

Gal galima pamatyti kokį nors popieriuką ar pareiškimą dėl Borovskio iškritimo per langą? Toks triukšmas buvo, tiek versijų, kaip jį kažkas išmetė. Eilinė nutildyta byla? O tai buvo vienas iš ekspertų kovotojų.

Senis Šaltis2019-04-18 21:14

10. antinacis. "Popieriukas" lygiai toks pat dokumentas, kaip sladkevičiui, banioniui ir kitiems parodytas popieriukas. Tokių popieriukų prispausdinti galėjo archyvarai kokių tik nori ant kieno tik nori.

Senis Šaltis2019-04-18 21:06

Beje baltrašiūnaitė savo PAB, su kuria lyg bendradarbiavote, padarė po lentos sudaužymo reportažą ir kreipimąsi į ekspertus. Kodėl jo nepatalpinote? Puikiai ji nusakė, ką toks veiksmas duos toliau mūsų gyvenimui. Tai pandoros skrynia visiems viską daužyti ir, kaip sako Stanislovas, atsipirkti vienu centu. Ekspertai, reiktų pripažinti, kad susimovėte šiek tiek, ir tęsti ką jau pradėjote, nurašę nevykusius projektus.

antinacis2019-04-18 21:06

popieriukas nuolat rodomas, kad nacio gerbejai ta popieriuka pakomentuotu. bet tyla kaip kapuose... tik teiginiai, kad noreika gelbejo zydus ir kovojo pries vokiecius ir rusus. popieriukas tai dokumentas. popieriukas tai ne eilerastis ar romanas ar kazkokieno papasakotas prisiminimas. popieriukas dokumentas, todel turbut jokiu komentaru apie tai nera.

Silva2019-04-18 21:03

Lietuvos nacius labai stipriai sutelke smugis kuju:)))) Kai skaitai naciu komentarus, sunku negalvoti, kad lietuviai ne zydsaudziu tauta... Nors as manau kad lietuviai ne zydsaudziu tauta, tiesiog joje nemazai padugniu, tokie kaip lietuviski naciai ir naciu garbintojai.

Senis Šaltis2019-04-18 21:03

Ir kam reikia mazolinti tą pačią temą, kuri yra visiškai nereikalinga? Ištrauktas kažkoks popieriukas ir rodomas, kaip nepriekaištingas įrodymas. O man atrodo, kad archyvai ir yra užslaptinami, kad per tuos 70 metų galėtų ką nori padirbti, prigaminti, pripiešti ir prirašyti. Virtoj to, kad kelti klausimus, kuriais gyvename šiandien, nueita nesuprantamu keliu. Prisidirbti gadinant turtą (nesigilinu kokį, legalų ar ne), o po to tuo pačiu lapeliu mojuoti. Na nuteisit jūs tuos nacius, istorinius nusikaltėlius, kaip pasikeis šiandienos mūsų visų gyvenimas? Bus kažkokiu būdu pašalintos problemos, politikai-niekšai, lanzbergistai tą temą mazolinant? Manau, kad ekspertai papuolė į sungsvang situaciją, kada tik bloginat savo situaciją. Kur dingo Kedytės tema, kur dingo kalinių tema, kaip sekasi su Juozo Maksimačiaus išlaisvinimu, kaip reikalai su baletu, kaip reikalai su knygų vertėjais, su nelegalais ir dar kitų temų? Apie ką rašysit kada baigsis referendumas? Ką dar jonelis išgalvos ir ką jūs talpinsite? O kaip ten su ivanausko šmeižtu? Štilis, o temos tai aktualios šiandien.

u-2dui2019-04-18 21:00

iscenzuravo. nustok sapnuot erotika

u-2dui2019-04-18 20:59

klimaksine davatka,nustok sapnuot bybius

Romas2019-04-18 20:58

Nusispjauti i ta lenta. Na o Noreika, gyvulys buvo, gyvuliu ir uzbaige - ka nusipelne ta ir gavo. Nebutu jokiu gincu ir aistru, jeigu visi tie, neva valdzios, veikejai elgtusi logiskai ir nebutu saliski. O dabar, kaip sektantai, pucia i viena duda. Valdzia todel ir vadinasi valdzia, nes jos pareiga islaikyti pusiausvyra, o Lietuvoje vien nevykeliai.

pritariu >3. Proxi valdo2019-04-18 20:52

zydams ismalt reikia,mes lietuviai turime pabusti,atstatyta lenta tvirtina musu garbe, nenurodines jokie kremlinai kas turi kabot kas ne, zydiskos tvarkos cia nebus. siulau visiems susitelkti, sauliai neturi miegoti, ta lenta tapo musu visu simboliu, sovietciku propaganda patyre fisako! perskaiciau Noreikos Knyga, ten zydams parodyta ju vieta, tokia turi buti, laikas igyvendinti laisves idejas, per daug stoviniavom ziuredami kitu nuomones. vienintelis Radzvilas su Juozaiciu pagerbe didvyri, joks skvernelis ar tomasevskis su puteikiu prie lentos neatejo, tai irgi daug kas sako apie tuos padarus

Proxi valdo2019-04-18 20:47

Kazakstano žydiška beždžionė patiria triuškinamus pralaimėjimus vieną po kito.Kaip jautiesi,Nakai,ant muštos žydiškos kortos pastatęs?Nereiks kartais tau eiti šieno paravėti kaip mėgsti sakyti?

cha2019-04-18 20:44

Ir kaip po to "europietis" ir "liberalas" Šimašius žada pasirodyti Europoje?:)

U-22019-04-18 20:39

Nezinau kas ir kokiu organu "SOHO" klube sutrenke Šimašiaus smegenis bet tas b-ybys turejo buti labai didelis. Jis dar isgarsins Lietuva visame pasaulyje.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi