Minint dešimtąsias Lietuvos narystės Europos Sąjungoje (ES) metines Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasveikino konferencijos „Dešimt Lietuvos narystės Europos Sąjungoje metų“ dalyvius – akademikus, politologus, verslo, politinių partijų ir nevyriausybinių organizacijų atstovus.

Valstybės vadovė pabrėžė, jog narystė ES Lietuvos žmonėms užtikrino galimybę laisvai rinktis savo ateitį, patiems kurti saugesnę valstybę ir siekti gerovės.

„Narystė Europos Sąjungoje – vienas geriausių Lietuvos istorijoje sprendimų. Tai vertybiškai naujas mūsų šalies raidos etapas. Pirmasis narystės dešimtmetis jau atnešė daugybę teigiamų pokyčių Lietuvos žmonėms. Šiandien gyvename saugioje ir europietiškas vertybes puoselėjančioje valstybėje, galime džiaugtis augančia ekonomine gerove. Įrodėme galintys prisidėti prie sėkmingos savo ir visos Europos ateities kūrimo“, – pasakė D. Grybauskaitė.

Naujausi

Komentarai (47)

Rikiuoti
grybauskaite,baik2014-05-01 03:46

meluot,kad istojom ..

Kas valdo Lietuvą?2014-05-01 02:16

Klausimas retorinis, bet atsakymą seniai Lansbergis žino. Valdo mafija, pasamdžiusi priedangos partijas. Ta mafija, kuri Kiesų ir sūnų nužudė, ta, kuri Mažeikių naftą pasidovanojo,ta, kuri Snoro banką pavogė iš teisėtų savininkų, ta, kuri visus turtus -naftą, vandenį , iškasenas ir miškus parceliuoja veltui , kuri susisiurbia visus Europos pinigus. Todėl nevaidinkite naivuoklio, pone Lansbergi, jūs ir jūsų bendrapartiečiai, kaip ir brazauskistai, ir kubilista, ir kirkilistai ar grybauskininkai - valdo buvę KGB-istai kartu su bankininkų žydijos mafija. Pavardes jūs tikrai žinote. Tai ir naujieji vasiliauskai, valiūnai, norkai, kreiviai, švedai, udrėnai ar audickai, taigi-neklausk mafijos vardo... Vardas nesvarbu. Jie dabar slepiasi po visokių įmonių, advokatų kontorų, bankų, VŠĮ ir kt. pavadinimais. O ką galite apkaltinti dėl nepriimto desovietizacijos įstatymo? O kodėl nenorite, kad tauta savo įmones, savo žemę, savo miškus, savo pinigus išsaugotų?

GEN. PROKURORUI D.VALIUI2014-05-01 01:31

Tai ką, ponai, prokurorai, ar SNORO banko tyčinis sužlugdymas - ne POLITINIS veiksmas?! Ar ne pagrindinis motyvas sunaikinti banką SNORAS buvo valdžiažmogių noras užvaldyti "Lietuvos ryto" akcijas, kurias valdė bankas ir tuo pačiu užgniaušti laisvą žodį spaudoje?! Juk toks buvo Grybauskaitės ir konservatorių-kubiloidų tikslas! O jūs, "kišeniniai" prokurorai, vykdydami aiškiai POLITINĮ užsakymą, dar bandote sufabrikuoti banko SNORAS akcininkams bylą?! Žema ir šlykštu...!!!

VISIŠKAS AIŠKUMAS2014-05-01 01:20

Pagrindinis susidorojimo su banku Snoras motyvas buvo jo sprendimas 2009-aisiais pirkti 34 procentų „Lietuvos ryto“ leidybinės grupės akcijų paketą. Tiek Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė, tiek nuo 2008-ųjų šalį valdžiusi konservatorių koalicinė centro-dešinės vyriausybė negalėjo atleisti „Snoro“ savininkams už objektyviai kritiškus „Lietuvos ryto“ straipsnius, todėl tuometė valdžia ir ėmėsi neteisėtų, nepamatuotų bei tokių drastiškų veiksmų -tiesiog sunaikinti banką Snoras.

IŠ TIESŲ2014-05-01 01:06

Valstybė Snoro indėlininkams sumokėjo 4 milijardus. Kieno tai pinigai? Ar ne tų pačių pensininkų? Ar ne tų pačių motinų sunkiai auginančių vaikus?" Na nieko sau smulkmenos! Pridekime dar Grybauskaitės plikbajorišką pasipūtimą "Iš TVF nesiskolinsim", atnešus Lietuvos iždui po du milijardus nuotolių kasmet, pridėkime SGT aferą, VAE, IAE aferas- dešimtys milijardų! O štai Grybauskaitės kovos su "oligarchais" rezultatų nėra, nesugebama išreikšti konkrečiais pavyzdžiais, arba skaičiais. Nes ta jos "kova" yra menama- muilo burbulas!

stasys2014-05-01 00:58

Vadakstei..atleiskit bet tai ka rašote plepalai, Jus situacija vertinate iš pašalpos didžio kriterijaus,..ir pensijos didėjimo statistikos ..o vertinti reiktu, vidutinės algos didėjimą ir ta didį, kuris yra populiarus amerikoje, bet ne Lietuvoje/..sukurtų darbo vietų skaičių.O tie didžiai aiškiai didesni nei Lietuva galėtu patenkinti.

TIKROVĖ2014-05-01 00:55

Dabar man viskas aisku, kaip cia viskas buvo banku Snoras. Su Grybauskaites palaiminimu Snoras buvo isprievartautas, padulkintas kgbistiniais metodais, kuriuos partskola ismoko Leningrade, jei eiti, tai eiti pasitelkiant bet kokias priemones, nesvarbu,nei tiesa ,nei zmoniu asaros. Net pats Kuperis pripazino, kad buvo geras bankas, bet blogi pagrindiniai akcininkai..... Tai kas ta banka sukurė, ar ne akcininkai???? Grybauskaites tikslas buvo sunaikinti pagrindinius akcininkus, o kad uz ju stovi imones, indelininkai, obligacininkai, kad uz ju stovi seimos, gyvi žmones....... bet ar tai suprasti Grybauskaitei...?

IŠ TIKRŲJŲ2014-05-01 00:34

Kubiliui uzgrobti ir subankrotinti banka SNORAS jokio nei teisinio, nei ekonominio pagrindo nereikejo, jis,, kaip ir visa konservatoriu partija, vadovavosi principu - VSIO ZAKONO! Patys isvoge milijardus, skirtus Ignalinos atomines uzdarymui, privalde Sodra iki 2 mlrd. litu "skyles", isvoge ES strukturiniu fondu lesas, praskolino Lietuva ir aplamai pritruko pinigu salies biudzete- tada, metu gale, nusprende atimti is savininku banka ir pavogti is SNORO dar 4 mlrd. litu indelininku pinigu, kad savo ankstesnes vagystes pridengti! VSIO ZAKONO, ponai, -tikslas pateisina priemones?! O SNORO akcininkams Grybauskaites nurodymu su "kiseniniu" prokuroru pagalba galima ir baudziamaja byla sukurpti?!

Rinkėjas2014-05-01 00:31

Paaiskinkite man, tai kodel buvo subankrotintas Snoras? Lietuvos banko banko vadovas Vasiliauskas per TV maciau ir spaudoje sake, kad banko veikla tik laikinai sustabdyta remiantis Snoro inspektavimo ataskaitos, neva, prastais rezultatais, veliau sake, nepergyvenkite- tuoj naujai paskirtasis laikinasis administratorius S Friklis atnaujins banko veikla. Dabar aisku, kad jokios banko Snoras inspektavimo ataskaitos surasyta visai nebuvo, kad bankas Snoras tiesiog uzgrobtas , skubiai Kubiliaus vadovaujamos vyriausybes be jokio teisinio pagrindo "nacionalizuotas", po to jau jau valstybiniam bankui Snoras paskelbtas tycinis bankrotas! O tada man kyla naujas klausimas,- tai kokiu pagrindu Kubiliaus vyriausybe prieme sprendima del banko akciju nacionalizavimo, kokias dokumentais remesi?! Ar vyriausybes nariams uzteko tik Lietuvos banko vadovo Vasiliausko "is lubu" surasytos isvados apie banka Snoras, kad jie taip vieningai pagal premjero Kubiliaus komanda balsavo?!

DAR PAVOGS MILIJARDĄ!2014-05-01 00:25

Snoro darbuotojas: Galiu pasidalinti info, kaip eilini karta yra ruosiamasi apvogti banko Snoras kreditorius: N. Kuperio komandos darbuotojai dabar laukia geguzes menesio prezidento rinkimu, nuo ju rezultatu priklauso tolimesni veiksmai ir visos tos reideriu sutves "gyvenimas" Lietuvoje. Jeigu ju "stogas" Grybauskaite pralaimi, tada jau yra suplanuota, kad visas banko Snoras paskolu portfelis, kurio verte dabartinio metu yra 2,7 mlrd. litu, bus skubiai parduotas uz 1,7 mlrd. lt- tuo budu dar pavagiant 1,0 mlrd. lt(! ) ir pasidalijant! Tas " planas" suderinta su Prazidentura, LB, o si plana kartu su N. Kuperiu ruose advokatu Valiuno, Norkaus ir Saladziaus kontoros. Jei Grybe liktu savo poste po rinkimu ir toliau būtų tų vagių "stogas" - tada paskolu portfelis butu pusvelciui pardavinejamas dalimis per 2-3 metus, aisku pavagiant dar daugiau.... Va taip...

V,Vasiliauskas Seime melavo parlamentarams2014-05-01 00:07

Sekančią dieną, t. y. 2011-11-17 d. , po banko Snoras neteisėto užgrobimo ir Kubiliaus vyriausybės įvykdyto banko "nacionalizavimo", kalbėdamas Seime LB vadovas V. Vasiliauskas pagrindine "nacionalizavimo" priežastimi įvardijo, neva, ką tik pasibaigusio inspektavimo prastus rezultatus. Tačiau akivaizdu, jog visa tai buvo išgalvota. V. Vasiliauskas parlamentarams teigė:"... lapkričio 17 d. inspektavimas baigtas. Man buvo pateikta inspektavimo ataskaita." Kalbėdamas vėliau LB vadas toliau įžūliai melavo (! )seimūnams: "Inspektavimas baigėsi... lapkričio 16 d. aš gavau inspektavimo ataskaitą". O juk Seimo laikinosios tyrimo komisijos 2012-05-30 išvadose buvo konstatuota:"Inpektavimo komisija atliktų darbų ataskaitos LB valdybai nepateikė iki šiol". Tai, ar neprivalo LB vadovas V. Vasiliauskas atsistatydinti, ar jam jokie tarnybinės etikos bei moralės principai negalioja?!

SNORO indėlininke - atmink2014-04-30 23:59

Kaip matai , del Grybauskaites, Kubiliaus, jo sauniosios kasininkes Simonytes ir Grybauskaites rinkimų štabo vadovo, storojo veikejo be morales Vasiliausko ir vikingų vasalu LB valdybos nariu neteisėtu ir debilisku veiksmu ,banko Snoras klientai prarado jau nacionalizuotame (valstybiniame!!! ) banke Snoras mažiausiai virš 2,5 MLRD. LT savo pinigu!!! Prarado visi klientai: valstybines įmones , biudžetinės organizacijos, privataus kapitalo įmones , fiziniai asmenys- visi klientai, kurie turejo savo saskaitose, daugiau ,negu draudziamoji suma , t. y. 100 tūkst . euru(345 tūkst. lt)!!!

faktai-32014-04-30 23:53

GRYBAUSKAITE DANGSTO SAVUS AFERISTUS !!! Banke Snoras buvo 6,5 mlrd. lt indėlių ! Banke Snoras savo sąskaitas turėjo :Vilniaus universitetas, Santariškių klinikos, Respublikinė Klaipėdos ligoninė, VGTU, Nacionalinis dramos teatras, TEO LT, VAE, INVEGA, Vilniaus oro uostas, Vilniaus autobusų parkas, Kauno energija, AB Lietuvos draudimas, Policijos departamentas, Valstybes turto fondas, Lietuvos kooperatyvų sąjunga , Lietuvos elektrinė, Klaipėdos universitetas, Priešgaisrines apsaugos departamentas, Registrų centras- tai ką jie KGB-istus finansavo ir ar tai ne lietuviškos įmones ?!! Po Grybės neteisėto privačios nuosavybės užgrobimo ir banko Snoras tyčinio subankrotinimo , visų šių įmonių pinigai virš 2,5 mlrd. lt pražuvo Snore, o dabartiniu metu VASILIAUSKO-ŠIMONYTĖS-VALIŪNO-NORKAUS-FRIKLIO-KUPERIO ŠUTVĖ JUOS TOLIAU IŠ BANKO VAGIA PUSVELČIUI PARDAVINĖDAMI BANKO TURTĄ IR “PLAUDAMI” MILIJONUS LITŲ PER UŽSIENIO KONSULTANTUS IR ,NEVA, TEISINES PASLAUGAS !!! KAS GALI PANEIGTI, KAD "OTKATAI" IŠ SNORO NENUĖJO GRYBAUSKAITĖS RINKIMAMS PAREMTI?!

Cha,2014-04-30 23:45

o Jums labai jau gaila kagebistų banko?

Kaip manai "skaidrioji" prezidente Grybauskaite?!2014-04-30 23:42

LB vadovas V. Vasiliauskas kartu su Švedijos centrinio banko rekomeduota tos pačios šalies konsultacine įmone “Oliwer Wyman” iš anksto parengė konkretų AB banko Snoras pertvarkymo (sužlugdymo -?! ) planą. Iš į Seimo tyrimo komisijos išvadas įdėto LB Ekonomikos departamento direktoriaus Mindaugo Leikos 2011-10-27d. susirašinėjimo su įmonės “Oliver Wyman” atstovu paaiškėjo, kad AB banko Snoras akcijų paėmimas visuomenės poreikiams yra BŪTINA PLANO , kurį pasiūlė įmonės atstovas S. Cory, DALIS. Vadinasi ,užteko šio Lietuvoje nė nepasirodžiusio "Oliver Wyman" atstovo žodžio, ir bankas Snoras buvo nacionalizuotas ir galų gale subankrotintas? Kodėl kažkoks užsienio valstybės klerkas gali nulemti reikšmingus mūsų šalies gyvenimo įvykius, taip pat ir milžiniškus nuostolius? Ar dar yra Europos valstybė, kurios gyvenimą gali regulioti eilinis svetimos valstybės žmogus ,gal būt turintis ir savanaudiškų interesų?!

faktai-22014-04-30 23:39

SNORO UŽGROBIMUI DIRIGAVO GRYBAUSKAITĖ! Beje, prieš „Snoro“ užgrobimą įvykusiame garsiajame pasitarime Generalinėje prokuratūroje, kuriame buvo svarstomas planas užgrobti „Snorą“, dalyvavo ne tik prokuratūros, VSD bei FNTT atstovai, tačiau ir PREZIDENTES patarėjas nacionalinio saugumo klausimais Markevičius bei dar vienas PREZIDENTUROS pareigūnas. Tačiau šiame pasitarime FNTT, kurios specializacija yra ekonominiai nusikaltimai, vadovai pareiškė, kad pagrindo užgrobti „Snorą“ nėra, ir labai smarkiai suabejojo šios operacijos sėkme bei teisėtumu. Būtent todėl Prezidentė D. Grybauskaitė ir pareikalavo, kad VRM ministras Palaitis atleistų FNTT vadovus. Priežastį tas sugalvojo jau minėtas VSD – G. Grina sukurpė „pažymą“, kad neva FNTT vadovai nepraėjo melo detekoriaus patikrinimo.

faktai2014-04-30 23:32

SNORO UŽGROBIMUI DIRIGAVO GRYBAUSKAITĖ! Banko Snoro sunaikinimo operacija Grybauskaitės rinkimų štabo vadas Vasiliauskas taipogi pradėjo ruošti po to , kai prezidentė dar 2011-06-23 užsakė pažymą is VSD apie Snoro banką, kad turetų pretekstą imtis neteisėtų veiksmų pries banką. Prisiminkime, jog banka tyčia subankrotino 2011-11-16d. -tai yra po 5-riu mėnesiu ! Beje VSD pažyma apie Snora nebuvo pateikta kitiems auksciausiams šalies vadovams,kaip nustatyta teises aktuose, o neteisėtu veiksmu planas pries Snora buvo vykdomas su užsienio konsultantu - Švedijos centrinio banko rekomenduotos įmones OLIWER WYMAN specialistu pagalba. Be to, reikia pažymėti , VSD prezidenturos prašymu parengusi pazyma apie Snora, tuo metu jau nebegalėjo vykdyti ikiteisminio tyrimo funkcijos, nes tai šiai organizacijai jau buvo atimta įstatymu , o tada tokios pažymos paruosimas aiskiai yra politizuotas veiksmas.

SNORO UŽGROBIMAS BUVO POLITINIS VEIKSMAS2014-04-30 23:26

V. Vasiliauskas su I. Šimonytė sekančią dieną po banko Snoras "nacionalizavimo" bėgo į Seimą keisti įstatymų, kad atgaline data įteisiti savo veiksmus užgrobiant banką bei įteisinti bankroto administratorių atleidimą nuo atsakomybės, jog šie po to galėtų laisvai plėšikauti Snore, o Seimo pirmininkė I. Degutienė viešai aiškino , kad reikia balsuoti "už" ,nes prezidentė pažadėjo įstatymus pasirašyti ir klausimus uždavinėti parlamentarams nevalia! Tą patį Seime antrino ir Biudžeto komiteto vicepirmininkas konservatorius V. Matuzas:"noriu pacituoti prezidentės nuomonę šiuo klausimu... Kviečiu ir raginu Seimą kuo greičiau priimti visą įstatymų paketą, esu pasirengusi juos pasirašyti." Paskaitykite to Seimo posėdžio stenogramą, jei netikite. Va taip konservuoti aferistai ruošėsi skubos tvarka naikinti užgrobtą banką!

irgi2014-04-30 22:46

pritariu rinkimų boikotui

Darijus2014-04-30 22:38

Pritariu rinkimų boikotui.

gudi giria2014-04-30 22:30

jau ant tiek isnaglejo,kad I suda beda pirstu ir sako auksas,vistiek lietuva issivaduos is sio meslo

Menka galimybė2014-04-30 22:30

Citata: iš str. Narystė ES – vienas geriausių Lietuvos istorijoje sprendimų. "Valstybės vadovė pabrėžė, jog narystė ES Lietuvos žmonėms užtikrino galimybę laisvai rinktis savo ateitį, patiems kurti saugesnę valstybę ir siekti gerovės". 10 metų esame Europos Sąjungoje. Galimybės laisvai rinktis savo ateitį neturime. Jaunimas norėdamas išgyventi, prievarta emigravo į kitas šalis, nes nei darbo gausi,nei padoraus atlyginimo. Patiems kurti saugesnę valstybę? Kas tą valstybę gins? Kur pasireiškia saugumas, jei net 2% gynybai neskiriama? Siekti gerovės? Kuriems žmonių sluoksniams? Paprastiems žmogeliams, ar sėdintiems "aukštose" kėdėse? Tik aukštose kėdėse sėdintiems. Tokia tikrovė ir nereikia perdėtai girtis...

Vadakste2014-04-30 21:35

Kazkaip nematau jokio gerio, nes anais laikais reikejo galvoti ,kaip isgyventi ir dar vienas geras dalykas buvo , kai darbu buvo ir galejai pasirinkti. Dabar zmonems su darbais sunkiau , o be to niekas nenori dirbti uz maza atlyginima ir jie geriau pasirenka pasalpas , nes jos beveik vienodos su atlyginimu. Kas priejo prie ES strukturiniu fondu pinigu , tai tiems geriau , o kam nekliuva , tai tiems nieko gero . Gal po kiektai metu pageres , taciau to gerio ne visi sulauks , kaip ir sumazintu pensiju. Toks geris , net pensiju valstybe nesugeba laiku grazint ir tems metu metais. O tempiant metus , tai daugiau pensininku iskeliaus anapilin. Geda. Visos santvarkos panasios, ar gyvenai pries 25 m. , ar dabar. Daug kas ziuri savo kiseniu turini. Man ir tik man. Anksciau galejai kazkur ,tai pasiskusti , o dabar nera kam, nes neuzjaucia turtuoliai vargsu.

budriau2014-04-30 20:59

su eu skolintais pinigais, gavom sujauktų moralinių vertybių puokštę.

stasys2014-04-30 20:43

Teisi Prezidentė ,.. Lietuva labai tinkamu laiku įstojo ir tinkamai pasinaudojo Europos Sąjungos pagalba. Nežinau kas butu jei butu priešingai, bet analogas šalia Kaliningrade. Nuvažiuokite ir palyginkite, kiek Lietuva pažengusi toliau ..:) Pokyčius reikia vertinti nueitu keliu, o ne šiandieninio PMS busenoje.

ome2014-04-30 20:29

skamba kaip anekdotas.

rikiki>1mam2014-04-30 20:23

50 metų okupacijos, o visi kiti metai – nepriklausomybės ir Tautos valios išraiškos.

pensininkas2014-04-30 20:22

"Blogoje" TSRS mano tėvai galėjo pragyventi iš pensijos, šiandieniniai pensininkai Lietuvoje, esančioje ES sudėtyje, badmyriauja. Tai sakykit mielieji, nakui man tokia ES ir vagių valdoma Lietuva, jei ji mane, visą gyvenimą mokėjusį mokesčius, senatvėje padarė ūbagu?

Mindaugas2014-04-30 19:01

>>>O norėjote stoti į Rusijos sąjungą jus smegenu turite? kovojome pries Rusija kad stotume i Rusijos sajunga? kovojome uz nepriklausomybe nuo bet kokiu sajungu, ypac komunistiniu kaip ES ir pan.

Asocijuota narystė geriau2014-04-30 18:44

- Мыкола, а шо цэ “ассоциированное членство”? - Ну кум, Украина будет участвовать в ЕС. - Значит, войдёт в ЕС? - Нет, не войдёт, но будет участвовать. - Як так? - Ну примерно, як яйца в половом акте: участвуют, но не входят. А так, рядом болтаются… возле задницы...

Tomas J.2014-04-30 18:41

Tuomet balsuok už tautininkus. O man sąžinė dalyvaut neleidžia.

Absurdas „mailiaus“ byloje2014-04-30 18:12

Žiniasklaidai ir visiems kitiems (tame tarpe ir kandidatams į LR prezidentus) visai neįdomus tikras skandalas apie tai, kaip FNTT tarnyba kartu su prokuroru visiškai be jokio pagrindo pradėjo ikiteisminį tyrimą "mailiaus“ byloje. Tą akivaizdžiai įrodo FNTT dokumentas. Ir nieko, jokios reakcijos, visi tyli: tyli valdžia, tyli politikai, tyli teisėsaugininkai, tyli žiniasklaida. Labai patogu patylėti, nes turėtų būti gėda 5 metus trimituojant per žiniasklaidą ir pučiant melo burbulus apie "mailiaus“ bylą, o kaip jau seniai aišku, tai tik dar vienas FNTT triukas - dirbtinai sukurta "mailiaus byla" - vien tik melas ir blefas. Kaip mes "dirbame", taip ir gyvename - niūrioje tamsoje, be sąžinės ir garbės. Paskaitykite (parašykite į Google): „Mailiaus byla“: Kaip FNTT tarnyboje „gaminami“ ikiteisminiai tyrimai..

rym2014-04-30 17:59

Tiesoslt apie Puteiki str yra.

|||||||||||||||||||||||2014-04-30 17:27

Tai sprendimas ne vien Lietuvos,bet ir Latvijos,Estijos.

lietuvis Tomui J.2014-04-30 17:24

komentaras l.geras)) Tik noreciau oponuoti,kad balsuoti vistik reikia, nes vistiek bus isrinkti. O kadangi tokie zmones, kaip tamsta, turi savo pozicija, reikia neprileisti kenkeju nei prie vienos vietos valdzioje, iskaitant EU.

na jau ne2014-04-30 17:20

geriausias??? Tik ne tokiom grobuoniškom Valstybių užvaldymo sąlygom.

Jules2014-04-30 17:08

O norėjote stoti į Rusijos sąjungą, ania? Na, tada jūs nepakartojami - turite nepakeičiamą išdavystės geną, tiesa? Spėju, per okupacijas, ruskių kariuomenę esate praradę lietuvišką sielą?

Teisingai2014-04-30 17:00

Visada geriau su protu nei su bepročiais.

Ko dabar2014-04-30 16:56

verkiat?Kodėl balsavote už įstojimą į ES?Miltelių ar alaus norėjosi už dyką?Radau vieną komentarą,kad nedalyvavo balsavime.O aš dalyvavau,ir balsavau prieš.Todėl ir galiu tokius verkšlenančius kritikuoti.

abejoju2014-04-30 16:35

ar naryste iskrypeliu sajungoje geriausias sprendimas ,na gal kai kam ir taip.

Tomas J.2014-04-30 16:31

Ką narystė davė Lietuvai? ES milijardai - milijonieriams, visiems kitiems platus asortimentas: bedarbystė, darbo vietų mažėjimas ir vis mažesnis SODROS biudžetas, augantis savižudybių skaičius, emigracija, beglobiai vaikai.. ir реdеrаstų eitynės. Dešimtais narystės ES metais Lietuvoje žemiau skurdo rizikos ribos gyvena apie 18,6 proc. visų šalies gyventojų (skelbia Statistikos departamentas). Sodros biudžetas - neigiamas, valstybė nerentabili, neišsilaiko net tokiomis sąlygomis, kai kasmet - dalis biudžeto pinigų - skolinti, - dalis - išmalda. Iki įstojimo į ES to nebuvo. Tai ar naudinga ta "integracija"? Ar ne integracija lemia, kad žmonėse baigia susiformuoti išlaikytinių mentalitetas - dažnas sako, jog Briuselis mums privalo duoti tą, aną? Kodėl demokratiniu besivadinantis Briuselis neklausia žmonių nuomonės dėl integracijos, dėl federacijos, neskelbiami jokie referendumai? Todėl, kad ES yra globalistinė imperija, naikinanti tautiškumą ir turinti tikslą eilinius žmones padaryti mankurtais. Briuselis nesilaiko savo įsipareigojimų, įrašytų stojimo sutartyje, o eurofilai tyli apie tai! Gal pakaks klausyti tų, kurie mus įviliojo į šitą “rojų”?! Gal laikas siųsti po velnių konservatorius, liberalus ir socialdemokratus – didžiausius eurofilus? Dalies suvereniteto jau netekom, dar iš mūsų nori atimti savą valiutą, nupirkti žemę. Gyvenkim Lietuvoj ir kurkim lietuvišką gerovę, nebėkim nei į Rytus nei į Vakarus. Lietuvos įstojimo į ES procedūra buvo tik farsas, grubiai pažeidžiant Lietuvos įstatymus (agitacijai referendumo iniciatoriai net nebuvo atidarę specialios banko sąskaitos, nors įstatymas to įsakmiai reikalavo!). Todėl nedalyvavau stojimo referendume, niekad nedalyvauju Europos Sąjungos parlamento rinkimuose ir jus raginu nedalyvauti.

Liepa-Nr.52014-04-30 16:21

...Ką Jūs, gerbiamasis, argi tie "išrinktieji"pasitrauks patys? Jie daro, ką nori, atostogauja kada nori ir kur nori, sau atlyginimus žmoniškai pasitvarko... Patys jie niekaip nepasitrauks, o jei norėtum padėti pasitraukti, tai priešinsis iki paskutinio atodūsio.

patarimas2014-04-30 16:04

na kad isbandem praktiskai visus geriausius narysciu sprendimus : ir naryste Lenkijos sudety ir naryste Rusijos sudety ir naryste TSRS sudety ir naryste ES sudety Teisingai raso musu vyriausybes atstove kad naryste ES vienas is buvusiu geresniu pasirinkimu:))) O gal vis tik jau pats laikas atsitoket nuo tu narysciu skant Gal vis tik reiktu pabandyt koki svediska Nepriklausomybes varianta pagaliau TIKROS DEMOKRATIJOS VARIANTA Gal Referenduma tuo klausimu gerbiamieji uzsikabarojusieji i valdzios aukstumas Juk save vadinat ne kokiais nors tarybiniais o isskirtiniais demokratais:))))) Tai kodel viena kart nesuzaist is visko ir pastatyt ant tikros demokratijos Net jei patiems tektu atsisveikint su visom pareigom rentom priedais ir nemokamom masinom bei isskirtinem salygom pasilset kad ir sia vasara Juk faktiskai tai tu pinigeliu jau prisikaupet daugiau nei sveikas protas nesa

Narystė2014-04-30 15:23

Gal ta narystė ir būtų naudinga, jei nebegalinis lindimas į užpakalį. Čia kaip tarybiniais laikais rusai dalino "dačias" po 10 arų, tai mūsų klapčiukai padalino sodus po 6 a, kad mažiau "buožių" būtų. Dabar visokie Auštrevičiai ir kiti serga ta pačia liga. Tik paduok jiems naują ES konstitucijos projektą ar kitą mėšlą, tai net neskaitę patvirtins.

Hm2014-04-30 15:14

Nebutu Lietuva istojusi, nebutu grybauskaite buvusi eurokomisare.

Gražina2014-04-30 15:06

Geriausias sprendimas - Kam? Grybauskaitei ir į ją panašiems? Mūsų visų sąskaita!

Žmogus2014-04-30 15:02

Taip ir gyvename 20metų- Nepriklausomybės metų;50metų -TSRS;vėl 14metų Nepriklausomybė; vėl 10metų - ES ir. t.t

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi