Europarlamentaras, Žmonių partijos narys Algirdas Saudargas dar 2014 m. yra pranešęs, kad „privalome ir mes būti pasirengę priimti Lietuvos teritorijoje NATO bazes“.

„Konstitucijos 137 straipsnis tvirtina: „Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti masinio naikinimo ginklų ir užsienio valstybių karinių bazių.“ Bet prieš šį einančiame straipsnyje rašoma: „Lietuvos Respublika dalyvauja tarptautinėse organizacijose, jeigu tai neprieštarauja Valstybės interesams ir jos nepriklausomybei.“

NATO bazės nėra „užsienio valstybės karinės bazės“. Tai Jungtinių Tautų Chartijos 51 straipsnyje įtvirtintos mūsų teisės į kolektyvinę savigyną įgyvendinimas“, – išaiškino A. Saudargas.

Kitas Žmonių partijos narys, bandęs tapti kandidatu į prezidentus Vygaudas Ušackas, savo paskelbtose rinkimų programinėse gairėse žadėjo siekti, kad Lietuvoje būtų įsteigta Jungtinių Valstijų karinė bazė, siekiant atgrasyti Rusiją.

V. Ušackas.

„Sieksiu, kad Lietuvos teritorijoje būtų įsteigta JAV karinė bazė – nuolat dislokuotas JAV karinių pajėgų kontingentas“, – rašoma politiko rinkimų programinėse gairėse.

Ar JAV karinės bazės nėra „užsienio valstybės karinės bazės“, V. Ušackas nėra išaiškinęs, tačiau galima suprasti, kad antikonstitucinių dalykų V. Ušackas nesiūlytų.

Pasak buvusio kandidato į kandidatus siekiant Prezidento posto, Lietuva gynybai turėtų skirti ne 2 proc. nuo BVP, o 4 proc. nuo BVP. Teigiama, jei mūsų valstybė gynybai skirtų dvigubai daugiau negu skiriama dabar, tokiu būdu Lietuva atrodytų patikimesne partnere Vakarų akyse, bet to, dar labiau sustiprėtų Rusijos atgrasymas.

Naujausi

Komentarai (62)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 59. Povilas >>>7am2018-12-18 12:42

pilietinė visuomenė ? :)))) - kliedėdamas apie “putino dūdeles“ tamsta dar primeti kažką nutuokiąs apie pilietinę visuomenę ? :)))) - visas tamstos ir panašių klounų pilietiškumas, tai veršio bliovimas, atkartojant nesuskaičiuojamų litchūanijos išgamų melą, veidmainystę, parsidavimą ir kretinizmą, pradedant oberberete, musmire, ir baigiant smulkiais priekvaišiais, tipo tapinas, ramanauskas(žiurkė), jakylas, valatka, laurinavičius, bogdanas ir t. t. , ir t. t. :))) ; taip - visur yra visko - tik kodėl tamsta nesinaudoji ta formule kalbėdamas apie rusiją ??? - tipo gerai išmokai veidmainystės pagrindus, padėtus dar sąjūdžio laikais ? :))))) - ir dar : visur yra visko :) - tačiau labai jau žymiai skiriasi to “visko“ kiekybinės ir kokybinės proporcijos ... , - nežinau koks ir kiek tas “amerikietis“ realiai amerikietis, nes man būtų gėda taip vadintis, žeriant kritiką pindosų kekšės litchūanijos adresu, bet jis labai gerai pastebėjo - lietuviai tai tikras malonumas įvairiausio plauko manipuliatoriams ir avantiūristams :) - tai rekordiniais naivumo, kvailumo ir paklusnumo bei atsidavimo rodikliais pasižyminti veršių veislė, prilygstanti papuasams ir pigmėjams ... , - o tamsta, gali pagrįstai didžiuotis savo grynaveisliškumu :)))))

to 59 Povilui2018-12-18 12:20

Pilietinės visuomenės formavimosi pradžią teisinėm priemonėm užspaudė valdžia. Garsusis pedofilijos skandalas ir buvo tos pilietinės visuomenės formavimosi pradžia. Kuo baigėsi - žinai.

Povilas2018-12-18 12:08

Klaidos ištaisymas: komentaras skirtas 57-am

Povilas >>>7am2018-12-18 12:06

Sėdi Amerikoje ir puti Putino dūdelę? Lietuvoje viskas blogai? Visko yra visur (tame tarpe ir JAV), gero ir blogo. Tik gaila, kad Lietuvoje kol kas dar nesusiformavo pilietinė visuomenė.Tai - svarbiausia mūsų problema. Tačiau tai laikina.

suldu2018-12-18 08:51

Is esmes Saudargas tegia, kad lietuvos auksciausiasis suvereninteta uztikrinantis dokumentas yra niekinis?

Amerikietis2018-12-18 04:54

Nesuprantu kaip normalūs ar pusiau normalūs žmonės gali gyventi Lietuvoje? Gi tai – durnių laivas, beprotnamis, širšių lizdas. O lietuvių tauta – manipuliatorių džiaugsmas. Tarsi būrys lemingų – pamoji lazdele ir žygiuoja link bedugnės giedodami tautinę giesmę. Arba šūkteli – o dabar kibkite vieni kitiems į gerkles! Ir kimba lyg besmegeniai automatai.

s2018-12-18 01:54

youtube.com/watch?v=-m21ifOO5zc ///Владимир Шемшук: Где живут носители древних знаний

_502018-12-18 00:35

nepradėkim tarpreliginių karų. Mūsų paklusnumo nuolankumo adresatas -vatikano prabanga; ko Jėzus tikrai nei mokė nei skatino. Šventas Vienas Dievas. Tikrai ne mirtingas žmogus. Kad atskiri individai įneša savo indėlį (teorinį ar praktinį) Dievo, tikėjimo, ar religijos klausimų; tuom jie nepasidaro šventais.

Taigi2018-12-18 00:06

jiems reikia kuo daugioau svetimos kariuomenės per 30 metų prisikombinuotam turtui saugoti. Į tai dabar nukreiptos visos jų pastangos. Vis labiau žmonės piktinasi neadekvačiai dideliu skirtumu kaip ir iš ko prasigyveno politikai, iš kur jų rankose atsirado miškai ir ežerai gražiausiose vietose ir didžiulės sąskaitos bankuose. O lietuviams tik didžiausios ES kainos bei mažiausi atlyginimai. Jie vis labiau bijo tautos sukilimo ir kiekvienas burnojantis prieš jų sukurtą sistemą bus paskelbtas "rusų agentu", o taikus mitingas įvardintas perversmo organizavimu prieš kurį, lemiamu momentu, be jokių skrupulų tiktų svetima kariuomenė. Sava gali ir suabejoti... Tai baimė dėl savo turtų ir tarnavimas anglosaksų spectarnyboms kalba jų lūpomis.

Perdėta galia2018-12-18 00:00

Na, ką gi reikia atiduoti "suplyšusius paskutinius trūsikus", kad galėtume išvengti Rusijos grėsmės! Tauta, baigia skurde prigerti,gaudama bliūdelį "srutų" į metus, o gynybai yra siūloma: (citata iš str." Lietuva gynybai turėtų skirti ne 2 proc. nuo BVP, o 4 proc. nuo BVP. Teigiama, jei mūsų valstybė gynybai skirtų dvigubai daugiau negu skiriama dabar, tokiu būdu Lietuva atrodytų patikimesne partnere Vakarų akyse, bet to, dar labiau sustiprėtų Rusijos atgrasymas"... Išvada: Greitu laiku nebeturėsime ne tik ką valgyti, bet ir nebeturėsime kuo apsirengti, nes tokie "nupušę valdantieji" aptekę mūsų mokesčių mokėtojų pinigais nebežino nei ką rašo, nei ką šneka???

V. Ladas- Anfisai2018-12-17 23:17

Šaunuol(ė) (is). Turit puikų humoro jausmą...

musu2018-12-17 23:07

landsbergio nauda amerikonai saugo? gal ne tik, bet kai nera aiskumo, tai ir kyla minciu ir nebeaisku, kas kam dirba, kai nera tikros atskaitomybes

to 49.2018-12-17 23:01

Tikrai. O,va, vargšelis patriarkas "vsei rasii" turi būti paklusnus kažkokiam nusmurgusiam kgb jefreitoriui. Ane?

vatikanas2018-12-17 22:50

tikri viduramžiai su savo puošniais rūmais-tvirtove, perpildyta prabangos turtų su slankiojančiais ilgaskverniais (nuo viduramžių inkvizicijos) ir šiandieniniu 'šventuoju' tėvu, kuriam gali pavydėti visi imperatoriai cezariai faraonai. Nenuostabu, kad tokioje aplinkoje Saudargo protelis pasislinkęs

to 46.2018-12-17 22:48

ale tu matai ta NATO ir ES tikrai padarė Lietuvą, ubagynu. O,va, Rusija taip suklestėjo, kad visi tik ir svajoja kaip čia pakliūti į tą putininį rojų.

Anfisa2018-12-17 22:16

44-m. Viskas taip. Ir dar. Naujas pasaulis bus be vyru ir moteru, vien tik transgenderiai. Nepasimesk. Ir pagalvok, permastyk labai tropniai - ka ten, tarpukiji, noresi tureti...

nafig tas natas2018-12-17 22:14

ir Saudargas,nes lietuva pavirto ubagynu nuo visu natu ir europos parlamentar,kurie moka subines laizyt.

_442018-12-17 22:07

tik ne tokiais principais kaip nelegalūs migrantai ir karinių biudžetų didinimai

E2018-12-17 22:03

Naujasis pasaulis bus be sienų ir be valstybių. Žmogus bus laisvas nuo visų aprybojimų ir pasenusių viduramžiškų prietarų.

T0mas J.2018-12-17 20:22

2017.02.14 Seimas ratifikavo karinę sutartį tarp Lietuvos ir JAV, pagal kurią leidžiama steigti JAV karinę bazę Lietuvoje. Tai antikonstitucinė sutartis ir visi Seimo nariai (berods 112) balsavę UŽ ją ratifikuodami - pažeidė Konstitucijos 137 straipsnį. Tačiau Lietuva tokia valstybė - mūsų teisėje už vištų vogimą mumatytos griežtesnės sankcijos nei už Konstitucijos nuostatų pažeidimus.

Nežinojau,2018-12-17 20:22

kad amerikanija yra dar vienas Lietuvos regionas,kaip aukštaitija ,žemaitija ir kt.

T0mas J.2018-12-17 20:17

NATO bazės nėra „užsienio valstybės karinės bazės“ - išaiškino A.Saudargas. / Jis klysta. Saudargas demonstruoja savo neišmanymą. Konstitucinio Teismo pirmininkas Dainius Žalimas yra išaiškinęs: „NATO, kaip tarptautinės organizacijos, karinių bazių teisine prasme nėra, o yra tik NATO tikslams būtinos jos valstybių narių bazės.“ - („Lietuva ir NATO: 10 metų kartu“, 2014 m., išleido LR KAM)

dar vienas glušpetris2018-12-17 20:16

apsiustęs ožio šūdo pratrydo.

petras2018-12-17 20:11

debilu portalas ir ji palaikantysd komentatoriaivatinkiniai debilai.blogai gyvenat? - parduokit kompiuterius vatinkos burliokiniai

Bobas2018-12-17 19:56

Veltui trindami kelnes EU parlamente sitie ''patriotai'' visiskai baigia pamesti prota ! Saudargai , jeigu tu patriotas ir nori apginti Lietuva , tai skirk savo asmeninius pinigus, ju ten gauni tiek daug , kad jau tokias nesamones paistai !!!

Ir2018-12-17 19:14

Toks gyvis sėdi eu valdžioje,Ble zmones valgyti neturi ka o jis pinigu gynybai nori kad valdziazmogiu užpakalius gelbėtų,ant Šakių ji...

_332018-12-17 18:16

katalikai-konservatoriai tokia ruja gyvulių; nežinančių kad tokios valstybės yra, nekalbant kur jos yra. Apsiriboju paskutiniais trimis kariniais nusikaltimais prieš žmoniją. Žinau ką sakau.

jeigu2018-12-17 18:09

toks gudrus, tegul aukoja savo dykai įgytus tūkstančius jankynui,o varguoliai neturi iš ko ,. Konservatoriai visai pasiūto, sąrašiniai sėdi seime virš 25 metų, gali remti Nato.

jeronimas2018-12-17 17:57

apgailetinai atrodo tie landsbergines partgaujos clienai.Zmogus mylintis savo Tevyne,auges mylincioj seimoj ir turintis vaiku,neleistu paprasciausiai sau skleisti toki mela ir ordyti toki sieki visiskai sunaikinti Lietuva.Matyt ten ateiviai toj save pavadinusioj "zmoniu partija"?? Tai ir pasivadinkit"laikinai isikunijusiais " .

to 312018-12-17 17:28

nepaminėjote dar Afganistano, Sudano, Panamos ir etc.

fui2018-12-17 17:18

Apsaugok Viešpatie nuo tokių kandidatų, tegul sėda prie televizoriaus ir žiūri maltiečių sriubą, gal supras kaip žmonės gyvena po galais. Bjaurybės, pasiruošę visus ubagais paleisti.

na taip2018-12-17 17:15

Lietuva ašarų pakalnė ir netgi ašara dievo akį. Kuo tik šita tauta nesutinka būti; tik ne protingais piliečiais; kažkoks mazohistinis polinkis; smurtauti prieš vaikus ir šeimas, šaipytis iš senelių, duodant suprasti, kad sriubos pakanka kartą metuose, ir bukaprotiškai sekti pasaulinius smurtautojus (Libija, Irakas, Sirija...)...

to 292018-12-17 17:07

O dabar Rusija - ne civilizuota? Daugiau, negu kokia JAV. Ir NATO nare niekada netaps, nes Kinija Rusijai - ne grėsmė. Ta Kinijos "grėsmė" - eilinė propagandinė antis asilams. Beje, platinama amerikonų apmokamų Rusijos liberastų.

Na2018-12-17 16:59

kada nors ir Rusija bus civilizuota valstybė ir ,gal būt, net taps NATO nare (kai iškils Kinijos geėsmė).

to 26 Mindaugui2018-12-17 16:31

Lietuvis visada mylėjo ir tebemyli tą, kas jam šikną spardo, toks gamtos dėsnis.:)Kadangi rusai nematė reikalo ant įstaigų kabinti užrašus "Tik rusams" (kaip darė vokiečiai), tai "patriotai" ir mano, kad rusai - apskretėliai, kurie neverti būti lietuviams ponais.:)

Mindaugui2018-12-17 16:29

Tie žulikai Lietuvoje pastatė ištisus miestus,mokyklas, ligonines. Tarybiniais metais visuose miestuose dirbo kranai. Dabar vaikai net nežino kaip tie kranai atrodo

Mindaugas2018-12-17 16:20

Zinote, kaip sakoma, tuscia vieta ilgai nebuna. Nebus NATO baziu, atsiras tu apskreteliu maskoliu bazes. O anys yra melagiai, zulikai, imperininkai, vagiai ir kitokie kakos.

U-2 to 24. yptingai nustebęs velesas2018-12-17 15:02

Sendien as patriotas o be to nesugalvojau jokiu kitu svariu priezasciu, kaip pateisinti zveriskus kankinimus ir gal net akiu ismusima sitiems dviems Tvartelio suskiams.

yptingai nustebęs velesas - 21. U-22018-12-17 14:55

Ar Jūs tikrai toks nesupratingas? Kokia konstitucija?? Apie ką čia??? Esu šoko būsenoje, nes iš Tamstos tokio sunkaus mąstymo nelaukiau. Tuoj pat pasitaisykite.Tuoj pat. Aišku, jei nenorite, kad iš šoko pereičiau į kolapsą.

žopa2018-12-17 14:52

Nereikia bazių,turime kitų šalių okupacinę kariuomenę ir tuo viskas pasakyta.Lietuvoje niekada netrūko idiotų.Jūs man nurodykit nors vieną normalų seime,vyriausybėje ar ministerijose.Visur klyksmas rusai puola.

V. Ladas2018-12-17 14:45

"Teigiama, jei mūsų valstybė skirtų dvigubai daugiau...,Lietuva atrodytų patikimesnė partnerė Vakarų akyse...". Ypač mus, bėgančius pirma garvežio išsišokėlius pradėtų "gerbti" tokia Vakarų pasaulio lyderė kaip Vokietija, iki šiol nė dviejų procentų tam neskirianti. Jau su JAV prezidento ir taip uždėta kepure "Stupid ones" mes dar toliau nueitume debilumo kryptimi. Kodėl ekspertai.eu duoda žodį tokiems štai, kaip saud-ūdis?

U-22018-12-17 14:44

Niekaip nesuprantu, kodel po vieso kurstymo samoningai pazeisti LR Konstitucija, sie, du tvarteliniai curvos nespjaudo krauju VSD rusyje, neatgailauja, nesigaili sulauze Seimo nario priesaika ir nepriduoda likusiu gaujos nariu ir juos ytakojusiu uzsienio agentu. Tikiuosi, kad Jauniskis neuzmigo ziemos miegu ir abu nieksai bus atvesdinti y prota ir dora.

Mindaugas2018-12-17 14:14

vos nepasokau is dziaugsmo po tokio pranesimo - JAV ne uzsienio valstybe. o tai reiskia jog JAV atlyginimus mums mokes tiesiog nuo dabar!

cha2018-12-17 13:26

Gali skirti ir visą Lietuvos biudžetą NATO reikmėms, negi gaila?:)

kaip atsibodo sitie vergai2018-12-17 13:10

nenusakomas pyktis ima kai paskaitai sita idijoto rasliava ka jie vis nori isgazdinti,nebent savo madavoskes klyne,pazoras ant pasaulio lithuanus kaip durnelius visur cituoja jokios pagarbos durniu kolonoijai,jankis kikena i kumsti juk tokie geri taip gerai islaizo uzpakali net prilipusi zuda suvalgo

Vytas2018-12-17 12:24

Yra dar vienas alternatyvus siūlymas: karinėms reikmėms skirti ne 2, o 4 procentus BVP su sąlyga, kad visiems politikams, seimo bei vyriausybės nariams, pritarusiems ir įgyvendinusiems šį pasiūlymą, atlyginimas mažinamas 50 procentų, be galimybės didinti jį ateityje. Gautos lėšos bus skiriamos visuomenės patirtoms netektims kompensuoti.

velesas -15. V. Ladas2018-12-17 12:22

Taip. Prisigyvenome. Konstitucija kam? Na, tai toks būtinas "valstybės" parodomasis atributas.

V. Ladas2018-12-17 12:14

Jei Jungtinių Tautų Chartija būtų viršesnis dokumentas už Lietuvos Konstituciją, tada konservata teisi. Bet ar mes jau iki to prisigyvenome? Ir kam tada Konstitucija reikalinga?Čia reikia dar kol kas ne visai genialaus S.Tomo paaiškinimo...

Klaipėda2018-12-17 11:26

Kokia turi būti supuvusi moralė, kad tapti amerikonų šliurėmis ? Komunistinis dviveidis režimas davė savo vaisius.

Anfisa2018-12-17 10:59

Naryste NATO teroristineje gaujoje nera gynybos irankis, tai yra okupacijos forma. Okupantas gali daryti - ka tik nori...

Amerikonai lako už gerklės2018-12-17 10:38

Ir taip paprastai jie iš čia neišeis-NATO yra visų pirma 75 proc JAV armija ir resursai-kodėl pas lietuvius atsirado tokių gerų draugų už 10 000 km? Ar tada kai amerikiečiai bombardavo Hirosimą atominėm bombom,ar nužudė 150 milijonų indėnų,ar tada kai pokaryje 20 000 partizanų žuvo pelkėse paspringę krauju nes laukė amerikonų-kas dieną Amerikos balsas pranešdavo kad jau ateinam durniukai jau tuoj.

kaimietis2018-12-17 09:50

Ko čia smulkinamės skirkime 100 procentų, o mokitojams ir gyditojams Gribauskaitė duos sriūbos, bet tada tada atgrasysim Rusija tikrai

Nelaime2018-12-17 04:59

Ziauriai apsivoge kompromatiniai izdavikai,kad net maldauja,kas gintu"ju turta"apvogtu lietuvos zmoniu!Plius skolina ir skola isvagia!CCCP palikima isvoge nebeliko ka prasimanyti,tai zmones vaikus grobe!Galit but ramus baziu,cia tikrai nebus,jei kas pasmezuos tai laikinas reikalas!Laikini ir izdavikai,neuzilgo baigsis ju era!

realiai2018-12-17 03:41

Nėra jokių grėsmių. Nėra. Tik propogandistų tarakonai galvoje.

Kitaip sakant:2018-12-17 00:56

Lietuva tapo JAV/NATO baze...

332018-12-17 00:38

Kodėl visada sakoma tik "4 proc. nuo BVP"? Nes 4 atrodo nedaug ir liaudžiai susirūpinimo nesukelia. Jūs geriau parašykit, kiek tai sudaro nuo ŠALIES BIUDŽETO - štai tada gal liaudis, gavusi šoką, pradės mąstyti

ar bus ką ginti2018-12-17 00:23

,,Lietuva gynybai turėtų skirti ne 2 proc. nuo BVP, o 4 proc. nuo BVP." Tokiu atveju į visas ministerija suliptume per langus...

Senis Šaltis2018-12-16 23:23

Keista, o tai į ameriką jau bevizis įvažiavimas, jei jau tai ne užsienis?

trumpai2018-12-16 23:11

Teisingai jav,nato nėra užsienio bažės,taip kaip ir ankciau tarybinės bažės irgi nesiskaitė kaip užsienietiškos.

Na2018-12-16 22:50

dabar visi koloradnykai ir putleristai pradėkit klykti kad Lietuva okupuota, kad Lietuva kolonija ir t. t. Vperiod rebeta!

birkinas2018-12-16 22:50

labai gerai kad pagaliau runkeliams aiskiai isaiskinta apie tas karines bazes, nato mus gina, putrinas del to pyksta, ar ne runkeliai?

Darijus2018-12-16 22:46

Gal pirmiau perrašytų Konstituciją? Juk tai nesunku, kai reikia amerikonams.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi