Dar vakar dieną naujienų agentūros skelbė, kad naujai išrinktas Ukrainos prezidentas P. Porošenka nori paankstinti Asociacijos sutarties pasirašymą su Europos Sąjunga (ES).

Pirmąją asociacijos susitarimo dalį Kijevas ir Briuselis pasirašė dar kovo 21 dieną, kai Ukrainai atstovavo laikinasis premjeras Arsenijus Jaceniukas, o Bendrijai – Europos Komisijos prezidentas José Manuelis Barroso, Europos Vadovų Tarybos pirmininkas Hermanas Van Rampuy ir 28 ES šalių lyderiai.

Anksčiau planuota, kad likusią susitarimo dalį Kijevas ir Briuselis pasirašys birželio 27 dieną, tačiau P. Porošenka pareiškė norintis šį procesą paspartinti ir sutartį pageidavo pasirašyti iš karto po priesaikos.

Tačiau jau vakar vakare P. Porošenka pranešė norintis neapibrėžtam laikui atidėti likusios Asociacijos susitarimo dalies su ES pasirašymą.

Pasak P. Porošenkos, jei Ukraina Asociacijos susitarimą pasirašytų dabar, Rusija ukrainietiškoms prekėms galėtų taikyti įvairias sankcijas, ir tai turėtų neigiamų pasekmių šalies ekonomikai.

ekspertai.eu primena, kad prieš tai buvęs Ukrainos prezidentas Viktoras Janukovičius turėjo palikti savo postą ir vėliau pabėgo į Rusiją, nes taip pat neskubėjo pasirašyti Asociacijos sutarties teigdamas, jog tai gali turėti neigiamų pasekmių šalies ekonomikai.

PAPILDYTA

P. Porošenka Lietuvos užsienio reikalų ministrui Linui Linkevičiui sakė, jog birželio pradžioje Kijeve bus pasirašyta laisvosios prekybos sutartis su ES, skelbia euobserver.com .

„Jis pasiryžęs tesėti prieš rinkimus duotus pažadus ir kuo greičiau pasirašyti sutartį, greičiausiai iš karto po inauguracijos birželio pradžioje, jis norėtų sutartį pasirašyti Kijeve“, – sakė Lietuvos užsienio reikalų ministras.

„Kalbant apie pasirengimą pasirašyti sutartį, gandai apie delsimą tai padaryti yra neteisingi... Aš esu tuo įsitikinęs“, – pridūrė L. Linkevičius.

Naujausi

Komentarai (64)

Rikiuoti
to 61.2014-06-03 19:19

..ta prasme, - verkiat kad NETAPS Rusijos kolonija? ;)) Nebijokit ;), vakarai jau seniai neužsiima "kolonijomis", ko deja nepasakysi apie rusijos šovinistus...

56 ir Raigerdui2014-06-01 22:37

O Jus ten buvot?

suprantama2014-06-01 11:29

Porošenkai-Valcmanui reikia asocijuotis su tais kurie visą maidaninį šabašą suorganizavo, apmokėjo-t.y.su JAV.

pasirasiusi sutarti su es2014-06-01 01:12

Ukraina taps kolonija.

Jankiškoji revoliucija2014-05-31 13:10

Aukšta JAV pareigūnė kelis kartus patvirtino, jog JAV Ukrainos "demokratijai" palaikyti skyrė 5 MILIJARDUS USD... Po VISŲ JAV ir ES visais įmanomais būdais taip entuziastingai palaikytų (Libijoje – bombomis ir raketomis bei “specnazo” smogikais) ir gausiai už mokesčių mokėtojų pinigus finansuotų „demokratinių“ revoliucijų, laikai tapo kaip niekada sunkūs valstybėms, kurios iki tol mito iš turistų lėšų. Tunisas: turistų sumažėjo net 45%, valstybės iždas negavo 2 MILIJARDŲ USD. Įsivyravo bedarbystė, skurdas, infliacija, nežabotas kainų kilimas. Rinkimuose nugalėjo islamistai. Egiptas: turistų sumažėjo 30%, iždas negavo virš 2,5 MILIJARDŲ USD, įsivyravo skurdas, bedarbystė, infliacija, kainų kilimas. Trūksta net maisto. Rinkimus laimėjo islamistai. Libija: sugriauta visa pramonė, valstybėje - visiškas chaosas, bedarbystė, trūksta maisto, kainos pakilo kelioliką kartų, nesibaigia susišaudymai tarp atskirų genčių, visur į valdžią

Kas dedasi LT2014-05-31 02:57

Kas ten darosi Rietave,gal nuslepus nuo visuomenes,ten ir toliau zvalgomos skalunines dujos...Kodel dega vanduo?Kas ten dedasi?Kol buvo gasdinama karu,mauras dare savo juoda darba...

Komentaras2014-05-31 00:47

Šlykštu skaityti landsbergistų ruporą Pikasu vadinamą...

Raigerdas 56-am2014-05-30 22:46

Pritariu Tamstai. Iš tikrųjų taip ir buvo. Tas noras užgniaužti protestuojančių balsus, pavirto į Maidaną. Kriminalai pamanė, kad jie čia turi "Berkutą" savo pašonėje, tai jie parodys tiems protestuotojams. bet žmonės neleido palaužti savo valios ir laimėjo, nors ir sunkiai. Tokio pat maidano dabar reikia laukti Rusijoje.

to 39. abliui2014-05-30 22:39

noreciau tamsteles info truputeli pakoreguoti, kai nepasirase sutarties isejo jaunimelis i gatves ir kai pugalvio janukoviciaus kompani pasiunte ant jaunimelio istroskusius kraujo berkutnikus va tada ir prasidejo viskas, kai buvo sumusti jauni ir tikrai taikus zmones kita diena isejo jau i gatves dedes ir tetos tu vaiku tevai, pasidomek truputeli tada i gatves Kijevo isejo tukstanciai zmoniu ir ne del nepasirasytos sutarties, o del smurto, va tada zmonems ir pratruko, taigi jei nors kiek butu buves janekas protingesnis sito meslo aplamai butu nebuve alia ka gali prezidentas kuris priprates gyventi pagal banditiskas taisykles, taip kad nereikia lia lia ir sumalti visko i viena. Turiu daug draugu ir giminiu Ukrainoje ir visi kaip vienas sako , kad jiems ne europos sajungos reikia, o normalios valstybes be krimaliniu autoritetu valdzioje. Taigi klausimas kas dar ablius. Daugiau nieko nesugebat tik sikt ant europos ir Lietuvos ai dar dievint ir garbint putleri sekasi neblogai kai kuriems. Sekmes besimeldziantiems putleriui.

gudi giria2014-05-30 22:29

lt ir eu,taip nori,kad auka ikristu,jiems I nasrus uk auka ,o lauke melo raudonos piranijos

primityvas2014-05-30 21:59

Kai ukrainiečių milijonai užplūs Europos rinkas, darbo jėga pigs, todėl daugeliui lietuvių teks" nešt kirvuką" namolio. Todėl turintys šeimoje emigrantų nedžiūgaukit dėl kuo greitesnės tos sutarties pasirašymo . Jau dabar vien Rusijoje dirba apie 4 milijonus ukrainiečių.

BB dejau2014-05-30 21:17

As ant to jusu Eurosojuzo!

to 512014-05-30 20:10

tiesa paraset.ziauriai vakaru grobuonys ta Ukraina doroja..

To 48. jau buvau apsidziaugus2014-05-30 19:49

Jei būtumėte perskaičiusi mano ankstesnį komentarą (26), būtumėte supratusi, kad džiūgauti pagrindo tikrai nėra.

er2014-05-30 19:31

kaip kaŽkada AMB SAKĖ ,KOKIE PAŽADAI ,RINKIMAI BAIGĖSI ,BAIKIT ,AŠ JAU PRIE LOVIO

IS TIESU2014-05-30 18:58

Saziningus politikus sumaišė su sudais kaip baltas varnas ir po viena sunaikino o dabar vis like tie kas tarnavo zydo-komunistiniam rezimui o dabar tie patis komunegos krasnapiorai tarnauja zydo-pederastiniam briuselio rezimui ir visi politikanai toliau gyvena sutu ir laiminga gyvenima tik va Lietuva prarado 800 tukstanciu lietuvaiciu kurie dirba svetimu saliu ekonomikoms o nesavo Tevynei o is likusiu 500 tukstanciu lietuvaiciu lesa pasalpines briuselio kruopas o valstybe praskolinta beveik 60 milijardu.Jeigu dar 25 metus bus vykdoma tokia politika Lietuva liks be lietuviu ir nenusebkit jeigu kas sumanis is Lietuvos padarit zydostana.

jau buvau apsidziaugus2014-05-30 18:57

kad atsikvosejo ir tikrai sustabde pasirasyma.

kaunietis2014-05-30 18:27

Įdomiausia jog ekspertai.eu šią žinią paskelbė jau prieš 7 valandos, o mūsų didžioji žiniasklaida dar nieko nerašo. Negavo komandos iš USA kabinetų?

VYTAUTAS2014-05-30 18:08

Myliu Lietuvą,bet valdžios tai tikrai nemyliu,net ir negerbiu. Nematau nei vieno patrioto partijose. Visi patriotai už pinigėlius ,riejasi tarpusavyje tuo parodydami meilę mūsų šaliai. Kam reikia vienas kitam prikaišioti,kas kadą buvo praeityje. Juk dauguma buvo lojalūs tuometinei sąjungos valdžiai,nuolaidžai linksėdami galvomis pritardavo viskam. Ar ne taip? Man PATRIOTAI- tai Terleckas,Sadūnaitė,Svarinskas,Patackas ir kiti,kurie anais laikais nebijojo išreikšti savo nuomonę . O kur jie dabar ?

atpildas2014-05-30 17:54

Straipsnis anglija.lt Anglijos premjeras atsisako moketi 500mljr.i es budzeta savo salies mokesciu moketoju saskaita nes jie nenori dengti es islaidu padidejusiu del padeties ukrainoje.manau kad ir musu valdzia gavo padidinti saskaitele bet nemanau kad jie matys reikala apie tai pasakyti visuomenei mes tik eilini karta isgirsime kad reikia susiverst dirzus

Persigalvojimas2014-05-30 17:40

Nereikia "kištis" ne į savo reikalus. Ukraina tegul rūpinasi savo reikalais,o Lietuva- savo. Kai lendama ten, kur nereikia lįsti -liekame kalti. Argi, mažai Lietuvoje spręstinų dalykų,kad Ukraina tapo viena svarbiausių valstybių, kurios problemas turime spręsti? Gal reikėtų spręsti savo žmonių problemas, rūpintis, kad žmonės turėtų geresnį pragyvenimą, didesnes algas,pensijas? Kurti naujas darbo vietas, kad žmonės neemigruotų? Dabar gi, rūpinamės ukrainiečiais daugiau, nei savo tauta. Gal tai bereikalingas rūpestis,nes išrinktrasis prezidentas pranešė kad: "Tačiau jau vakar vakare P. Porošenka pranešė norintis neapibrėžtam laikui atidėti likusios Asociacijos susitarimo dalies su ES pasirašymą". Reikėtų rimtai pagalvoti ką reiškia toks prezidento P. Porošenkos pasisakymas?

atpildas2014-05-30 17:39

Varkse ukraina savo krauju issikovojo virve ant kaklo. Butu idomu suzinoti kaip amerika ir es priverte sokoladini triusi taip greit pakeisti nuomone. nors nieko keisto jo nuomone ir zodziai keiciasi per diena kelis kartus ukraina dabar kaip antikvarine preke aukcione. o maidanas kaip cirkas pasirodymas baigesi bilietu niekas nebeperka dresuojamu zveriu niekas nebemaitina vyriausias dresuotojas uzeme aukstesni posta ir dave isakyma cirko palapines nugriauti. Slavo salo toks turetu buti ju sukis nes jie greit pamirs lasiniu skoni.

REGINA2014-05-30 17:38

žmonės,taigi kam UKRAINAI TAS SODOMIŠKAS Eurosojūzas,nelinkėkim jai bloga ir nesirūpinkim taip kitais,geriau savim,nes tuoj nukris ant mūsų juvenalinė justicija,gender,vaikų sexualinis auklėjimas nuo darželio ir visos kitos Pavilionienės stumiamos eurogėrybės.

To 35. FAKTAS2014-05-30 17:18

Asilėli tu ,asilėli... Ar kada nors teko girdėti apie viešosios nuomonės formavimo technologijas? Jos šiuo metu dirba pilnu pajėgumu. Ir daug tokių aplėpausių jau "apdirbo". Juk bent kiek protaujantis žmogus tuoj suvoktų, kad jokių Rusijos tankų tu čia net su meduoliu neprisišauksi. Ko jie čia kurą degintų? Kad įsigyti ant savo galvos milijoną pensininkų ir kelis šimtus tukstančių bedarbių? Juk visas tas kipišas reikalingas tik tam, kad iš valstybių išspausti kuo daugiau pinigų, tariamai gynybai, kurie realiai nutekės jankių tikslams siekti.

senis2014-05-30 16:45

germanu dantys visada pradeda bireti nusprendus pagrauzti slavus. Gal ukrainieciai paskaitys kas toje sutartyje rasoma ir cirkas baigsis.

abliui2014-05-30 16:24

37 numeri, bet kad visa musu spauda skelbe, kad taikus maidanas prasidejo del tos sutarties, visi valstybiniai ruporai triubavao tik apie sutarti, apie jokius vagis nekalbejo. kai nepasirase, tik tada prasidejo kraujas. ir tada kitas klausimas, jei janukovicius butu pasirases tada, tai toliau sau ramiai prezidentautu ir nieko tokio kad vagis? svarbu europai buvo pasirasyti kad ir su vagiu ane? eik gal 37 numeri ilisk i salta dusa, arba stok i konservatoriu partija, ten tu tinkamas busi panaudot.

35-tam2014-05-30 16:21

JAV pasaulyje yra įkūrusi 700 karinių bazių. Karinėms išlaidoms išleidžia tiek, kiek visos kitos šalys, tame tarpe ir Rusija, daugiau negu kartu sudėjus. Ji užvaldžiusi visą pasaulį. Būk gera, palik nors Ukrainą Rusijai

noreciau priminti ekspertams.eu2014-05-30 16:15

kad janukovicius pabego ne todel, kad atidejo sutarties pasirasymo sutarti, o todel, kad jis yra vagis, banditas, aferistas ir t.t. ir panasiai prie viso to dar pries isvykdamas sekmingai apsitaske zmoniu krauju.Ir dar pabegdamas prikabino keleta sunkvezimiu grynais, taip kad nereikia lia lia. Kazkaip paskutiniu metu ekspertuose labai jau jauciasi prorusiskos gaideles.

Mindaugas2014-05-30 16:05

europa ir nezada griuti, o va sovietinis briuselio rezimas ilgai nelaikys

FAKTAS2014-05-30 16:05

Rusija reikia izoliuoti nuo pasaulio ir kuo greiciau, jie visos zmonijos priesas. Jie paprasciausiai nori okupuoti visa Ukraina, todel ir neleidzia pasirasyti asociacijos sutarties. Okupuos Ukraina, tada tankai vaziuos ir i Lietuva.

linas2014-05-30 15:55

Na dabar bus p..... ir vėl naujas maidanas..

?2014-05-30 15:46

Pasikalbėjo su Linkevičium ir persigalvojo? Ar tiesiog biznis pateisina priemones?

Tik Tak2014-05-30 15:45

Kliedintiems dėl Europos sugriuvimo, priminimas, kad griūva tik supuvę ir bepročiai, protingi ir turtingi tik sensta.

Aurimas2014-05-30 15:20

Manau musu uzsienio reikalu ministras turetu sureaguoti i si Porosenkos akibroksta. Maidanas kovojo, kad butu pasirasyta sutartis, nusalino Janukoviciu, o stai naujai isrinktas prezidentas jau irgi elgiasi kaip Janukovicius? Linkevicius turetu atvesti ir prota ukrainiecius.

grumstas to2014-05-30 15:04

19. sazar (2014-05-30 10:26:26) (78.63.71.249) Parašė Labai teisingai parašei. Politika turi būti atsakinga rpieš savo valstybės ateitį ir dabartį, mes žinome ir suprantame labai mažai lyginant su tuokas žinoma Ukrainos dabartinei valdžiai, todėl reikia priimti šį žingsnį , kaip savaime suprantamą. Ir ES turi norėti , kad Ukraina būtų Europoje. Santuoka būna tik abipusiu noru.

www2014-05-30 15:03

Ukrainoje visos gamyklos atsidūrė buvusių sovietinių direktorių rankose...

ome2014-05-30 15:01

Tai dėl ko maidanas kovojo priminkit, dėl oligarcho Porošenkos?

Tik2014-05-30 14:56

Tik durniai kiša galvas į Eurosajūzą

To 20. Vilius2014-05-30 14:55

Pasirašys jis viską, būk ramus. Viską, iš ko galės pasidaryti daugiau žalių ar jevrikų. O pageidavimų sąrašas jam galimai jau pateiktas. Stambieji biznieriai tautiniais skrupulais savęs nekankina, tad parduos viską, kas neš jiems pelną. Ir jau mažiausiai tokiam Porošenkai rūpi tavo minėti "Ukrainos žmonės". Labai vaizdžiai apie savo "liaudį" yra pasakęs vienas stambus "biznierius-politikierius". Cituoju:, "Tą minią pigiau išnaikinti, nei išmaitinti". Taigi...

salin poroscenka!!!2014-05-30 14:55

pasirodo sitas poroscenkas kaip ir janukovicius nenori pasirasyti sutarties, kremlinis brudas issidave.lietuva turetu nutraukti santykius su ukraina,tik ekonominis smugis privers ukrainiecius issirinkti nauja prezidenta kuris pasirasytu sutarti

Tik2014-05-30 14:52

Tik Eurosajūzas tuoj pats sugrius,

Tomas J.2014-05-30 14:49

Sunku bus Ukrainai likti savarankiškai..

To 14. Linas2014-05-30 14:43

Tai sakai, mamos išvirtų barštelių pasrėbei ir jau kad dėjai komentarą... :)))

aukštait2014-05-30 14:43

Vaje, NATo marionėt rod špyg Erosojuz!

Vilius2014-05-30 14:41

Europa ir JAV turetu prispausti Porosenka pasirasyti sia sutarti, todel kad tokia sutartis pirmiausia naudinga Ukrainos zmonems, o nepasirasymas - Rusijai.

sazar2014-05-30 14:26

Šnekoriai, ar kas nors iš Jūsų matė ir skaitė Asociacijos sutartį? Ar žinote naujojo prezidento sutarties nepasirašymo priežastį? Smerkti, patarinėti labai lengva, o suprasti Kitą, nežinant jo veiksmo prižasčių neįmanoma.

galva2014-05-30 14:21

nu ir idiotas pikasas, nesimaskuoja net ruporelis kubilinis

Pikasas2014-05-30 14:07

Naujai išrinktas Ukrainos prezidentas Petro Porošenka, manau, politine prasme yra centristinė figūra. Būtent tokios dabar ir reikia šiai, savo kelio ieškančiai šaliai. Atėjimas į demokratinių šalių bendrija gali kiek užsitęsti, nes čia daryti labai staigius judesius gali būti nenaudinga ir politine, ir ekonomine prasme. Svarbiausia tvirtai stoti ant to kelio ir į šunkelius nebesidairyti. >>>>> Siautėti Kadyrovo sukarintoms gaujoms Gruzijoje buvo kur kas saugiau, nes jie slinko paskui tankais džerškiančią Rusijos armiją. Ukrainoje viskas kitaip. Čia tik "žalių žmogeliukų" gaujos ginkluotos rusiškais ginklais už kurių labai saugiai nepasislėpsi. Ukraina po prezidento rinkimų gerokai sutvirtėjo ir galėtų sušluoti teroristus į vieną krūvą. Problema yra kitur. Vadinami "separatistai" slepiasi ir šaudo iš gyvenamųjų rajonų, vaikų darželių, nuo namų stogų, prisidengia vaikais ir moterimis. Šaudyti į teroristus tokioje situacijoje yra nesaugu, nes gali nukentėti niekuo neprasikaltę asmenys. Tačiau tokiose teritorijose kaip užgrobtas aerouostas, kontrolės postai teroristai jau pajuto Ukrainos armijos galimybes. Nedaug vilčių likti gyviems teroristams, kurie iš pasalų puolą vieną ar kitą Ukrainos kariuomenės valdoma postą ar kokį malūnsparnį. Atsakas būna nedelsiant. >>>>> Rusijos URM ministras S. Lavrovas vis bando aiškinti, kad Ukrainos vyriausybė privalo nutraukti kovą prieš separatistus, kurie, beje, gausiai ginkluoti ir veikia kaip teroristai. Kur kas būtų prasmingiau, jei Rusija ne tik nesiųstų į Ukrainą "žalių žmogeliukų" ir ginkluotės, bet ir neleistų jokioms Kaukazo regiono gaujoms, Krymo kariškiams ten vykti. Rusijos režimas kursto pilietinį karą Ukrainoje ir dar nori, kad prieš tai nebūtų imamasi jokių priemonių? Ukrainos parklupdyti nepavyko, Krymą taip pat teks anksčiau ar vėliau gražinti. Rusijos įvaizdžio nuostoliai Pasaulio tautų akyse milžiniški. Agresijos bendra žala artėja prie trilijono dolerių. Kai Rusijos visuomenė susivoks, ką jų šalis prarado dėl putiniškų imperinių šovinistinių užmačių - baigsis šio XXI - o amžiaus Rusijos "caro" galybė.

6-ajam2014-05-30 14:01

pirmiausia, tai manau, kad nereikia kištis į kitų valstybių reikalus, o antra, tai nemanau, kad dabartinė demokratija (ypač mūsų Valstybėje) yra absoliutus gėris, o trečia, tai visos valstybės pirmiausiai žiūri ekonominės naudos savo šaliai, o ne tuščiai politikuoja.

.2014-05-30 14:00

Jo galetu :) , tada dar kokie 350 tukst. tais paciais metais isvyktu uzdarbiauti i kitas ES salys jei jiems ten darbo atsirastu dar. :) Atsiranda vienas durnelis ir dar visa saika is paskos, is kur tokiu neprotaujanciu atsiranda? Ach rimtai juk toliau TV ekrano nieko nematot, savaitgaliniu girtavimu, paleistuvavimu.

Linas2014-05-30 13:57

Janukovicius nepasirase, nes buvo Maskvos agentas. Bet kodel nepasiraso Porosenka??? Pritariu komentatoriams, kurie siulo Rusijos blokada, reikia kuo skubiau grizti i tikro saltojo karo laikus ir parodyti Kremliui is kur kopustai dyksta. Lietuva cia galetu suvaidinti pirmapradi vaidmeni.

.2014-05-30 13:52

12 > na rimtai, ar tu tikrai durnas ar kaip? Jei Porosenka pasiraso sutarti, Ukrainos rytiniams regionams pramonei sakes. Rusai ives muitus Ukrainos prekems ir puse imoniu gales iskart uzsidaryt, o likusios dirbt uz grasius.

verba2014-05-30 13:47

slavainske i namus ir civilius saudo tik teroristai is rusijos,taciau zmonems iteigiama kad tai padaro ukrainos armija. tokius video reikia platinti kuo labiau, kad visi pamatytu tiesa kad ten daro rusijos teroristai, kaip jie naikina miesta. o porosenkos as nesupratau,arba jis isdave tauta arba tiesiog kremliaus bijo

.2014-05-30 13:46

Nelabai ir tikejausi, kad Porosenka bus kamikadze ir puls pasirasineti sutarti, tik grynas idiotas tai padrytu :)

stebėtojas>1. S.V.2014-05-30 13:20

Siųskim Dalią su Linu į Maidaną - tegul išveja Putkiną.

video2014-05-30 13:16

kacapai apšaudė rajoną ,jiem s reikia aukų civilių, o kaltina kažkokius fašistus kurie 1945 metais sunaikinti... Pyzdinkit per sieną von supisti koloradiniai , nes jums reikia galvas gydytis

:)2014-05-30 13:10

Dėjo Rusija ant tavo sankcijų. Kodėl jūs visi kaltiname Rusiją? Amerikonai visa tai užkūrė, o dabar visi rėkia kažkodėl kad rusai kalti.

To 62014-05-30 13:04

Oi, oi, koks pats smarkus. Gal savame kieme įsiveskim tvarką pirmiausia nepuolę pas kaimynus tvarką įvedinėti?

Deividas Jakučionis2014-05-30 12:52

Nieko nesuprantu. Ar tai reiškia, kad naujai išinktas prezidentas staiga pasuko priešinga kryptymi, nei visąlaik skelbė? Regis gyvename kažkokioje veidrodžių karalystėje. Manau, kad nedelsiant privaloma kooperuotis visoms progresyvioms vakarų pasaulio valstybėms (įskaitant ir Lietuvą) ir taikyti griežčiausias sankcijas Rusijai, nes akivaizdu, kad ne be jos įsikišimo taip žlugdomi demokratiniai procesai. Laukčiau kategoriškos mūsų valstybės vadovų reakcijos.

Letas Palmaitis2014-05-30 12:47

Žmonės su savo fantazijomis apie "Ameriką" nieko ir nesupras: Timošenką pakišo į rinkimus, kad nelaimėtų patriotai (jei ne Timošenko, galėjo laimėti Liaško - "parlamentarizmas" yra seniai išbandytas patikimas cirkas). Dabar Porošenka - Gruzijos Ivanišvilio variantukas. Taigi atgimė Janukovičius-2 ir po visų "Maidanų", jei tik Dešiniajam Sektoriui nepavyks padaryti perversmo ir atiduoti valdžios kariškiams. Bet tuomet putkinai ims kaukti apie "fašizmo pavojų Europai" ir "treisėto prezidento" nuvertimą. Tada gal pagaliau ir "Vakarai" padės ginklais (tik ne "Dešiniajam Sektoriui"). Nepaisant putkino išdaigų, Bilderbergas suinteresuotas Maskolija, nes kinai jau pradėjo ją ryti. Apie tikrus Porošenkos ir Ordos santykius skaitykite čia: kavkazcenter. com/russ/content/2014/05/28/104867. shtml

br2014-05-30 12:41

ramiai ponai ir ponios, peržiūrėjau ukrainietiškus žinių portalus, apie nieko nerašoma, o jei tai žinios alia "Russia today", tai turbūt aišku koks tai patikimumas...

isdavikas kremlinis tas porosenkas2014-05-30 12:35

nespejo dar prisiekti o jau paaiskejo kad tas porosenkas yra maskvos agentelis... reikia naujo maidano

paaiskinkit prasau2014-05-30 12:08

nesupratau nieko... tai porosenka elgiasi kaip ir janukovicius? taigi salyga janukoviciui buvo nedelsiant pasirasyti ta sutarti su es, kitaip jam kaput, taigi grybauskaite cia vilniuj blaskesi ir reikalavo pasirayt. nepasirase... ir jam galas,vos paspruko gyvas i rusija. tai galas dabar bus ir porosenkai uz toki pareiskima? paaiskinkit man prasau nieko nebesuprantu. tai kokio velnio ji isrinko prezidentu jei jis nenori pasirasyti taip kaip ir janukovicius nenorejo? tai dabar dar nauji rinkimai bus kol isrinks ta kuris nores pasirasyt?

S.V.2014-05-30 12:06

Jaučiu, kad bus trečias maidanas...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi